Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Sheen nélkül is van élet a Két pasi meg egy kicsiben

2011. szeptember 20. 14:30 sixx 85 komment

Tegnap este mutatkozott be a Két pasi meg egy kicsi Charlie Sheen nélküli első epizódja, amit persze felfokozott várakozás előzött meg a hónapokon át a média nyilvánossága előtt zajló Sheen vs. Warner+CBS+Chuck Lorre sárdobálás miatt, amiben volt zsidópatkányozástól (Sheen) szánalmas kokainista színészig (Lorre) minden, a vége meg per lett, mert Sheent kihajították a sitcomból, ő meg nem akart elesni az évente nagyjából 25 millió dolláros fizetésétől. A helyére Ashton Kutcher érkezett, aki olcsóbb és fiatalabb is, mint Sheen, és az első epizódot elnézve annyira vicces is tud lenni, mint az előd volt. Spoileresek leszünk.

Sok mindent lehetett előre sejteni az új érával kapcsolatban: Sheen nem tért vissza egy epizódra sem, így kiírását a legkényelmesebb, "meghalt míg nyári szüneten voltunk" panellel rendezte le Lorre, nem változtatott semmit az alapkoncepción és a nyolc évad alatt megszokott nemiszerves, fingós vicceken és Kutcher karakterét megpróbálta Sheentől elválasztani.

Az első tíz percben a sorozatot készítő Chuck Lorre (remélhetőleg) minden Sheenen kapcsolatos frusztrációját kiírta magából, kezdve a temetésen megjelent exek (Jenny McCarthy, Jeri Ryan, Liz Vassey, Tricia Helfer és még sokan mások) keserű megjegyzéseitől a fiát látványosan leszaró anyán keresztül a John Stamos vendégszereplésével előadott buzizásig (igen, az is volt). Poénkodtak a halálával is amit egy metrókocsi okozott, megcsúszott, mondja egy csaj, akivel Párizsban volt Charlie, és szétrobbant, mint egy zsák hús.

Ezzel aztán le is rendezték Harpert, és jöhetett az új karakter, Walden Schmidt, szuicid internetmilliárdos, aki vízbe akarja fojtani magát egy nő miatt, de nem jön neki össze, mert az óceán ilyenkor már hideg. Charlie Harper eladósorba került háza meg pont jó helyen van, így bekopog egy törülközőért. A történet innen kiszámítható, Schmidt, a lóvés ember megveszi a házat, mert az öngyilkolás helyett inkább elmegy inni Alannel, aki megörül annak, hogy egy nála is szerencsétlenebb faszival hozta össze a sors, bár neki (Schmidtnek) legalább nagy farka van.

A többit hagyjuk, tessék megnézni az epizódot, ami egy cseppet sem rosszabb vagy jobb, mint az eddigiek, de legalább Jon Cryerről kiderül hogy sokkalta jobb komikus színész, mint amennyi teret eddig engedtek neki, Kutcher pedig tud nagyon vicces lenni, ha akar - bár egy jelenetet nagyon elröhög, amit én nem hagyta volna benne az epizódban. Aki szereti a sorozatot, így is nézni fogja, aki meg nem (én) így sem kattan rá, szóval marad szépen minden a régiben.  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2011.09.20. 14:35:53

az első részt biztos meg fogom nézni, aztán majd meglátjuk :)

dr. Aullah 2011.09.20. 14:44:57

Jó volt.
Charliet eddig is utáltam.

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2011.09.20. 15:34:38

simán hozta az eddigi szintet, Jon Cryer messze jobban működik ebben a felállásban, Ashton pedig meglepően szórakoztató :) (hát ha még nem is lenne kikockázva...) :)

Szabó F. Balázs 2011.09.20. 16:10:27

Lehet kár volt kinyírni, mi lesz ha Ashton végül mégsem hozza majd a figurát? Majd feltámad halottaiból és Jake ismét elsütheti a nehéz emberhúst enni zápfogakkal kérdését?

* Az öngyilkosos - hideg vizes sztori amúgy is volt már, ismét lehettek volna kreatívabbak...

Egyébként Charlie bácsi e kategóriában úgyis nehezen lefőzhető, annyira hozzá kötjük már ezt a karaktert, hogy (nekem legalábbis) idegen lett Kutcher, még akkor is ha tudom, hogy jól van, Charlie ki lett vezetve a sztoriból.

Alan meg Jake amúgy sem hiszem hogy hasonló módon (jól) összeillene az új karakterrel, mint anno Charlieval. Nincs meg egyrészt a családi kötelék, ami igazán élt adott a dolgoknak. Mert egy megveszekedett piás lumpot könnyű eljátszani, de a rokoni szálak nélkül nehezen fog ez összeállni a Harperekkel, de még Rose, Judy és Herb karakterével is.

Remélem menni fog a sorozat így is, de nem szeretném, ha a vége valami Jóbarátok féle utóízt hagyna a számban...

Terézágyú 2011.09.20. 16:15:40

@Szabó F. Balázs:
"ha a vége valami Jóbarátok féle utóízt hagyna a számban... "
Mé, milyen utóíze volt a Jóbarátoknak?

megint 2011.09.20. 16:24:52

Sheent nagyon bírtam, ezt a tagot mindig is utáltam, szóval nézek helyette valami mást.

megint 2011.09.20. 16:27:22

Sheen pontosan passzolt ehhez a karakterhez, hiszen ugyanezt csinálta a valódi életében is, hitelesen tudta adni a nőcsábász, gazdag, alkesz dzsigolót.

Szabó F. Balázs 2011.09.20. 16:38:45

@Terézágyú:
Az eleje még teljesen tűrhető volt, kialakultak a szerepkörök, amikhez mindig tartották magukat, utána amikor megpróbálták új szerepekbe helyezni őket (Chandler és Monica házassága például), gyengévé és erőltetetté vált a kezdetben is csak közepesen jónak nevezhető sorozat.

Ami a sorozatban a megszokott főszál volt (a testvéri viszony Alan és Charlie között) az más szereplőkkel, és/vagy szerepkörökkel máris idegenné válhat a nézők számára...

Neton 2011.09.20. 17:11:18

Mondtam én, hogy jó lesz ez. :D

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2011.09.20. 18:35:34

AZ a csaj, akivel Párizsban volt kb az 5. legtöbbet szereplő színész/színésznő a sorozatban. :)

gunsmoke (törölt) 2011.09.20. 18:39:49

Eddig egy részt sem töltöttem le, csak a tv-ben láttam egy-egy futó epizódot. Ezt most igen. Kutcher kevésbé idegesített, mint Sheen és Cryer is tényleg jobban ki tudott bontakozni.

De Jake egyre nagyobb csalódást okoz (persze egyetlen fingós poénból nem lehet sokat levonni - vagy mégis?).

Kisvesza 2011.09.20. 18:52:49

@Szabó F. Balázs: Egészen jól összefoglaltad a dolgot. Ami nagyon zavart, az az, hogy ez a Schmidt is egy szerencsecsomag, mint Alan, csak jóképűbb és nagyobb a farka. Az óceános vicc (jajdehideg) meg pont Charlie poénja volt a 7x16-ból. Nem tudom, hogy Lorre túltette-e magát Sheenen, remélem igen, és ezt a részt még korábban írta, mert nem lenne jó, ha továbbra is rejtve-kevésbe rejtve Sheen baszogatása lenne a fő profil.

Kisvesza 2011.09.20. 18:54:52

Amúgy 27,76 millióan nézték az első részt. Kíváncsi vagyok, hányan morzsolódnak le a másodikra.

Szabó F. Balázs 2011.09.20. 19:36:28

@Kisvesza:
Igen, ez volt a másik ami nem tetszett.

Most nézhetjük akkor a szerencsétlen és csóró balfék Alant ahogy vicces módon próbál egyetérteni a szerencsés és gazdag Schmidttel?

Charlie és Alan viszonyában pont az volt a jó, hogy szinte tökéletes ellentétek voltak az egyetlen kapocs közöttük az öcsi-bátyó viszony volt (meg Evelyn utálata). És ez adta mindennek az élét a beköltözéstől kezdve, a kölykön és a cívódáson át egészen Charlie penetráns és Alan pedáns életmódja között feszülő ellentétig.

Ez itt nem lesz meg akkor sem, ha Lorre etnikumszaltót vet.

Schmidt egy gazdag csávó, de nem rokon, ha megveszi a házat akkor is maximum Alan főbérlője lesz (de akkor mit keresne ott Alan?). Ha meg csak úgy beköltözne, nyilván nem az lesz a kérdés, mint régen, hogy smucig Alan mikor miért nem fizet semmit.

Ebbe a dologba a fura régi-új helyzetek kivételével nem sokat lehet beleverni, de nem hiszem, hogy azt értékelné a nézősereg...

Szabó F. Balázs 2011.09.20. 19:48:09

@Szabó F. Balázs:
* Schmidtet aki szintén egy balf*sz...

fran7 2011.09.20. 20:05:17

@Szabó F. Balázs: Van abban igazad, amit mondasz. De nem a testvéri viszony volt a lényeg. Hanem az, hogy a férfiak áloméletét élő Charlie valójában milyen szerencsétlen. A családi kapcsolataiban, mindenki csak a pénzéért van vele és még mellette volt egy zaklatója. Abba az álomba ringatta a nézőket, hogy a sikeresség nem minden, sőt. S a szerencsétlen Alannek ugyanolyan rossz élete van mint a legtöbb 35 feletti amerikai férfinak. De ezt valamilyen módon humorral kezelték. Ha ugyanezt másképp bemutatják, akkor működőképes lehet a dolog. Nekem tetszett a rész. De nyilván Charlieban mindenki azt látta, hogy ő tényleg ilyen. Reméljük ő már túl lépett ezen.

Szabó F. Balázs 2011.09.20. 20:18:07

@fran7:
Azért igenis fontos volt az hogy testvérek, többek között ez akadályozta meg Charlie-t abban, hogy kirakja Alan szűrét már az első éved elején.

A másik, hogy Charlie lényegében a nyolc évad során nem igazán fejlődött fel (talán Miát és Chelsea-t kivéve) addig, hogy érdekelje az általad említett dolog. Sőt inkább törekedett az egyszeri kalandokra, mintsem a tartós kapcsolatra. Ez volt a szerepe, a gazdag playboyé, Alan meg a szerencsétlen, elvált, a neje által kifosztott apa (egy skála két vége).

De a testvéri szerep hiányában a nézők csak annyit kérdeztek volna: és ezeknek mi köze van egymáshoz (mert anélkül nem valószínű, hogy azonos körökben forogtak volna). És jogos is. Mit kezdene két egymással semmilyen kapcsolatban sem álló ember egymással, ha egyikük egy elvált csóró, a másik meg egy gazdag playboy?

Mellesleg Charlie tényleg közelebb állt a rá osztott szerephez, mint Ashton.

ifjú padavan 2011.09.20. 20:27:02

Kutcherről a That 70's show alapján lehetett sejteni, hogy tud vicces lenni.

ifjú padavan 2011.09.20. 20:29:13

@Szabó F. Balázs: Ember, te a valaha volt legjobb sitcomot közepesenjóztad le :)

Szabó F. Balázs 2011.09.20. 20:38:29

@ifjú padavan:
Függ az igényektől is. A Jóbarátokat először 14 évesen láttam, nagyon jókat nevettem rajta, főleg az elején. De például a fentebb már említett esküvős "csavar" a sztoriban nagyon levitték (legalábbis szerintem), kiveszett belőle az amit megszoktam, és ami miatt igazán élveztem.

Egyébként sixx-nek igaza van, tényleg eljárt felettük is az idő. Ami akkor új volt és menő, ma már alap (se) lenne.

Ez ahhoz hasonlatos, mint amikor a terminátor 2 effektjeit ma legagyizza majdnem mindenki, de amikor bejött az országba, akkor az összes PC mániás ott csöppent el, hogy ezek miféle frankó animációk már, és hol tart ma (akkor) már a tudomány.

A Jóbarátok jó volt, az elejét még többedszerre megnézve is élvezem, a végét változatlanul nem. Ez nálam összességében közepesen jó. Ez van...

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2011.09.20. 20:47:39

@ifjú padavan: Végre valaki ismeri azt a sorozatot! Olyan kevés magyar ismeri.

@sixx: azért nem volt az 20 év, 2006-ban ért véget a sorozat. Kucher nagy forma volt benne!:) Nincs baj a színészi teljesítményével, csak az ő karaktere teljesen más irányba tereli a sorozatot, ami idővel kiderül jó e.
Megjegyzem, Mila Kunis már abban a sorozatban is baromi dögös volt!
Hiányzik az a sorozat!

hallari 2011.09.20. 20:59:43

@Kisvesza: én is. Szerintem kb. a harmada. Aztán az évad végére nagyjából annyi marad, amennyivel tavaly befejezték, talán kicsit többen.

Fallandraise 2011.09.20. 21:16:15

@sixx: az a 20 év ugye csak költői túlzás? 1998-2006 között ment a sorozat.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2011.09.20. 21:18:10

Sheen nélkül fos lesz. Hiányozni fog a tigrisvér. Kutcher meg olyan mint Jézus.

Fallandraise 2011.09.20. 21:19:54

@Csokiscsülök: oh bocs nem láttam hogy te már pontosítottál. elnézést a fontoskodásért. :) ja és amellett hogy Mila Kunis jól néz ki pluszpont jár neki hogy ő Meg Griffin hangja a family Guyban.

Fallandraise 2011.09.20. 21:23:36

@Csokiscsülök: oh, Bocs nem láttam hogy te már pontosítottál. elnézést a fontoskodásért. Mila Kunis tényleg jól néz ki és bónuszpont jár neki hogy ő meg Griffin hangja a family Guyban. :)

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.09.20. 21:33:39

Az alig ismert hölgy neve pedig Rose.

exter69 · http://sexopoly.tarhely.biz 2011.09.20. 21:44:09

meglássuk mi lesz ebből, én nem várok sokat az új felállástól

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2011.09.20. 21:53:53

@Fallandraise: :) Nem gond! Jééé, valaki válaszolt és nem fikázott ki! Nahát! :)
Jó sorozat volt, ma már csak olykor a Kabrel 1-on tudom nézni. :((

Mellesleg folytathatnád a blogodat!:P

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2011.09.20. 21:58:00

:) Nem gond!
Jó kis sorozat volt. Manapság már csak a Kebel 1-on nézem.

Mellesleg folytathatnád a blogodat!:P

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2011.09.20. 21:58:39

@exter69: Dettó! Szerintem a legtöbben nem bíznak ebben a felállásban!

dr nmate 2011.09.20. 22:10:16

Azzal ugye mindenki tisztában van, hogy a Jó barátok 1994-2004 között forgott? 10 évad volt, és bárki, bármit is mondjon a legtöbb ember szerint a Jó barátok, és az Egy rém rendes a sitcomok etalonjai... Szvsz a sorrend a Jóbari, Kétpasi, Egy rémrendes... bár valami miatt nehéz összehasonlítani őket, ezért is teljesen hülyeség sorrendet állítani... (nem mellesleg jegyezném meg: egyéni értékrend szerint minősíteni egy sorozatot a "szerintem" szó beillesztése nélkül elég érdekes szokás)

krystian · http://detektorok.blog.hu/ 2011.09.20. 22:15:07

nekem mindegy, hogy mi Sheen vagy Kutcher, a lényeg, hogy Berta maradjon

wektor77 2011.09.20. 22:20:38

Ez mar igy olyan semmilyen.. :)

Pwell 2011.09.20. 22:25:10

Gyenge volt az első rész, gyenge a Charlie szivatása és gyenge volt a Kutcher belépője is, remélem javulni fog a dolog idővel...

Kreta 2011.09.20. 22:25:14

Jóbarátok eleje nem fogott meg, pont a vége összeszedettsége, valahova tartása tette érdekessé.

Új figurát még nem láttam, de neki futok bizalommal. Nem csak Charlie volt itt, hanem Alan, Berta, Evelin, Jake akik adogatták a labdát Sínnek.

Fallandraise 2011.09.20. 22:52:12

@Csokiscsülök: Comedy centralon random szokták adni (talán szerda-péntek-szombat délelőtt 2-2 részt)

Csak lori 2011.09.20. 22:54:41

Hollywoodban semmi sem véletlen, nem a kisujjukbol jön a forgatokönyv, eléggé sokan dolgoznak raja valoszinü jól átgondolták ezt a vonalat.

Ha Ashton boy-t egy Charlie klón ivós csajózós ignoráns mutikiller szerepbe tolták volna, akkor könnyebb lenne a hasonlítgatás az elöddel, amiböl egyértelmüen Charlie jönne ki gyöztesen. Más választás nem is lehetett Ashton szerepére, mint egy balfék aki még igy is übereli az örök vesztes Allen-t.

Kb. ennyi az alapszitu, ezt a konfliktust és a köré épitett mellékszálakat fogjuk látni ezer és egy indigózott változatban a további fennmaradó, chuck lorre-t ismerve, a végletekig tekert epizódokban.

Csak lori 2011.09.20. 23:06:59

Jah, a legnagyobb poén a teaser plakát volt, amit valószínü nagyon kevesen vágtak.

A sorozat kezdési dátumát reprezentáló hatalmas számok (09.19.11) mögött meztelenül áll a három föszereplö. Ashton (19), Allen(11) és Jake(09). Allen irritálva/irigyen bámulja Ashton "számát".

Az epizód második fele erröl szólt. Lorre bácsinak komoly komplexusai vannak.

Dr. Verőköltő 2011.09.20. 23:08:31

Basszus! Te is tudod én is tudom Charlie is tudja ez a sorozat köré épült! Ez egy klón szar! Te is tudod én is tudom Charlie is tudja!

2011.09.20. 23:13:54

Two words:
- shark.
- jump.

Paó 2011.09.20. 23:15:01

eddig se, ezután se. majd más.

szanalmas 2011.09.20. 23:18:06

Ez bazmeg olyan, mintha Hugh Laurie-t kiírnák a doktor házból.

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2011.09.20. 23:20:02

Halivúd okozott már csalódást, nem is egyszer. (Még ha az elvárásaim is eléggé lent vannak e témában.) Erős a gyanúm, hogy ez is az lesz. Egy sitcomról, amiről már egyébként is lehúzták az összes lehúzható bőrt, most más színben kicsit, de újabbakat akar lehúzni a producer. Nem tudja, mikor kell abbahagyni, csak a pénz számít.

Most ez az Kutcher meg fogja d.gni Charlie összes volt nőjét? Újrajátszák az összes volt szitut? Gondolom, Rose/Berta/Anyu/Alain ööszes nője/ a bár pultos csaja/stb. is szerelmes lesz belé. Naná, új hús van a placcon! És mennyi "új" poén!

Fárasztó már ez a holivúdi remake-stílus. Mint a Másnaposok: ugyanaz a történet, csak a helyszín változik. Siker? Értelem? Érték? Az nincs, csak még nagyobbra dagad a zseb.

Elegánsan veszíteni, abbahagyni tudni kell. Ez most egy ilyen dolog: összeveszett a főszereplő meg a producer. Ilyenkor kell csinálni egy _másik_ sorozatot, akár ugyanazokkal a szereplőkkel, de legalább fessék át a díszleteket, cseréljék le a bútorokat! Legyen új a sztori, új jellemekkel, új elemekkel és adjanak új címet az egésznek!
Ez viszont így olyan igazi holivúdi nyögvenyelős gagyihalmaz lett.

Ja, 3-szor láttam az összes évadot, tudom mit beszélek. ;)

SzPé 2011.09.20. 23:23:21

Miért ír cikket olyan ember, aki még 3 részt nem látott a sorozatból.. Azért pl Rose kicsit több szerepet kapott a sorozatban, mint hogy "egy csaj" legyen a sok között.
Amúgy én spec rosszabbra számítottam, ha tartják ezt a színvonalat akkor jó lesz, bár ez már nem A "Two and a half men" - olyan, mint egy spin-off, amiben Sheenen kívül mindenki bennevan. :)

Csak lori 2011.09.20. 23:32:59

@bestpixel: egyetértek, jól látod, az elsö 4 évad után már csak a pénzcsinálásról szólt az egész 2 and a half men.

ami viszont totálisan új az összes eddigi sorozathoz képest, és még jó pár új bört garantál, az a fordulat, hogy a sorozattól elválaszthatatlannak hitt szent tehén föszereplö a sorozatban mindig az önpusztito életmódját csodálatos módon túlélö laza Charlie Harper egyszer csak tényleg feldobja

morbiczer 2011.09.21. 00:34:19

Szerintem így elsőre jó volt.

Ashton Kutcher karakterét kicsit debilre mintázták. Nem tudom, hogy ezt középtávon hogyan fogom bírni.

bretman 2011.09.21. 01:53:00

Szerintem semmi baj nem volt ezzel a résszel.

Amikor Kutcher a végén bejött meztelenül és azt mondta Alannek, hogy két nővel dugott az éjjel, mire Alan azt válaszolta, hogy ő maszturbált, majd álomba sírta magát - ez semmivel nem volt rosszabb az eddigi poénoknál.

És a szakítás legyen vagy elegáns vagy nagyon durva. Itt nagyon durva: de a második legnagyobb röhögés nálam az volt, amikor Alan meglátta Kutcert és ijedtében szétszórta Charlie hamvait. Majd megjelent Berta, hogy eltakarítsa....

(remélem a spoileres posthoz ennyi komment belefért)

glad az egyetlen 2011.09.21. 04:18:23

Csodálkozom, hogy mindenki most döbbent rá, hogy Cryer mekkora színész.
nekem ez már gyakorlatilag a 3 szezontól tiszta volt és sajnáltam, is hogy nem kap több megbecsülést. Nagyon jól csinálj.

Seen pedig kezdet ellaposodni. Nem az ő hibája, kimerült a karaktere. Az előző szezont nem is néztem már. Most így a csúcson szállt ki, jobb ez neki.

glad az egyetlen 2011.09.21. 04:20:48

Amúgy akárhogy is próbálta poénosra venni Lorre, azért egy halál eset, az halál eset, nekem szomorkás volt így és tényleg túlzásba eset a fikázásban.
Nem kellett volna. Megérdemelt Seen a kirúgást, de tény, hogy Lorre sok pénzt keresett rajta (Seen se panaszkodhat persze).

meszi 2011.09.21. 06:20:13

@Fallandraise: ne is zavarjon, hogy 10 évad volt

Jóbarátok (TV Series 1994–2004)

meszi 2011.09.21. 06:26:19

@glad az egyetlen: az előző évad utolsó két részében mekkorát alakít már ?!?! kb 5x néztem újra, zseniális ahogy manipulálja a körülötte élőket

Szalahadin 2011.09.21. 06:42:41

Azt tudja valaki, hogy ez pontosan melyik csatornán látható? A hazai Viasaton biztosan nem, ott úgy látom éppen az 1. évad megy. Köszi!

nullanullahét 2011.09.21. 07:05:49

Charlie Sheen for president!

Terézágyú 2011.09.21. 07:39:17

@Szabó F. Balázs:
Szerintem nincs igazad. A Jóbarátokban éppen az lett volna az unalmas és gagyi, hogy 10 évadon keresztül nincs egy állandó kapcsolatuk. Ezt nagyon helyesen elkerülték, sőt azt is jól tették, hogy a végére tulajdonképpen mindenki megnősült, megkomolyodott és szét is ment a brancs: slussz, ezzel végérvényesen lezárták az egészet. Jól tették, legalább valahova kifutott az egész történet, beérkeztek a célba, vége van.

Halkaja 2011.09.21. 07:55:48

Nem tudom minek erőltetni ezt a szálat. Vége Sheen-nek aztán kész. Jöhet egy úgy sorozat. Ja, hogy az már kevésbé menne? Sajna a főszereplő hozta magát, ami nem tetszett a főnököknek. Szerintem bele kellett volna venni a számításba, hogyha már éveken át jó volt a HITELES profil. Én most 2-3 évig biztos nem nézem az új részeket. Ezalatt az idő alatt elgondolkodom majd, hogy ült-e Sheen véleménye:)

Azt nem értem, hogy miért nem lehet valami újat csinálni. A tippem, hogy a meg nem bocsájtás miatt dac, Lorre részéről. Akkor meg, pitiáner húzás. Mondjuk ötlet nélkül nem is megy.

kaamir 2011.09.21. 08:03:12

Sztem a sorozat az utolsó évadokra már nagyon önismétlővé és erőltetetté vált, úgyhogy ez a vérfrissítés akár jól is elsülhetett volna.

De ez minden eddigit alulmúlt. Most komolyan, ennyi lesz ez a sorozat: Kutcher vetkőzik, kislányok sikonyálnak alatta, és nyomatják a százszor elsütött poénokat. Rettenet.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2011.09.21. 08:07:51

Kicsinyes volt ez a kiírás. A sorozat meg halálra is van Charlie nélkül ítélve kb. 2 évadot adok neki..

Azért ez mégse olyan mint mikor a Vészhelyzetben a 10 dokiból egyet lecserélnek...

ehunevazze 2011.09.21. 08:09:33

@megint: ott a pont. Sheen erre a szerepre született :)

irógép 2011.09.21. 08:14:44

Szerintem is gáz volt így kiírni őt. De mondjuk Sheen is tehet erről:)
John Cryer meg már eddig is meg mutatta , mekkora jó színész. Mert Sheen attól volt vicces, hogy magát adta, amilyen valójában is, John viszont valóban eljátszott egy szerepet, és nagyon jól, rajta legalább annyit lehet nevetni.
Sok az erős , jó karakter ebben a sorozatban, nem csak Sheen-é volt az, ezért lehet túl éli az ő kiválását a sorozat, bár újabb 8 évad azért nem lesz.

Halkaja 2011.09.21. 08:16:57

Garfield beszólt a producernek, és megette a lasagnejét (fontos tulajdonsága áldozata lett, amivel eddig hiteles volt a szerepében. ez lett a veszte)
..a következő évadban bemondják, hogy elvitte a sintér. John és Ubul azért tovább játszik a macskát más színben feltüntető Lessie-vel:)

Terézágyú 2011.09.21. 08:18:32

@Halkaja:
:))))
Nem rossz a párhuzam, de Garfield a "Garfield" című műsorban van, Sheen meg a "Két pasi meg egy kicsi"-ben... és nem a "Charlie"-ban...

arncht 2011.09.21. 08:23:47

igy utolag visszanezve az eleje jobb volt a sorozatnak, amig jake kicsi volt. nalunk most az agymenok a top, es az igy jartam anyatokkal sem rossz. ezek meg lenduletben vannak, bar ez utobbi lassan mar kezd leereszteni.

0x1D 2011.09.21. 08:26:12

tegnap este megnéztem. még nem lehet megmondani, hogy sikerült e lecserélni Charliet. Az epizód még így is róla szólt és végig hiányzott a képernyőről. Elnézve Ashton karakterét, a kocsmás meg az ismerkedős vonalat, azt éreztem, hogy a Charlie karakterét fogják ráhúzni. Ha ez lesz, akkor minden marad a régiben, csupán nem Charlie Sheen a főszereplő. Összességében nem volt meggyőző a season premiere, nem is tudom, ha én nézném tovább, ha Amerikában laknék. Letölteni biztos nem fogom, vannak jobb sorozatok. Btw, a Charlie Sheen roast a Comedy Centralon f%sza volt, kiröhögtem a belem. Seth McFarlane még mindig nagyon király!

Szabó F. Balázs 2011.09.21. 08:38:31

@Terézágyú:
Lehet csak a nézőpontunk túl eltérő. Számomra a Jóbarátok arról szólt és annak szerettem meg, amire a címe is utal, hat jó barátról, akik együtt élnek át számos vicces, mégis életszerű helyzetet. Az házasság sem volt gond mindaddig, amíg Ross volt a (fogalmazzunk így) elszenvedő alanya a dolognak. A sztori Rachellel, illetve Ross végül leszbivé váló másik nejének története.

Téged meg nyilván a szereplőkben lezajlott fejlődés fogott meg jobban. Ez olyan mint amikor Charlie bácsinak ott volt Chelsea. Jó volt látni abban a szerepben is, főleg ahogy egyre inkább szenved a beköltözéstől, illetve az egy kapcsolatban minduntalan előkerülő természetes dolgoktól, mint a betegségek, vagy az egymáshoz idomulás.

De Charlie (még ha nem is csak önhibájából) akkor is visszatért a saját szerepköréhez, a nőfaló piáshoz, aki ugyan figyelmetlen, nemtörődöm, és megszelídíthetetlen (amit már a Miás kapcsolata során is láthattunk) mégis kitartó és szerethető a maga módján.

Mert Charlie mindent túlélt a sztori szerint.

A másik dolog meg az, hogy Rose sem úgy viszonyult Charlie halálához ahogy azt szerintem az előző évadokból kiindulva elvártuk volna, nyilván ebbe a momentumba Lorre ahol csak lehetett beletette az összes Sheen ellen irányuló gyűlöletét...

Visszatérve: Az persze tény, hogy a fejlődéssel remekül kifuttatták a Jóbarátokat - azóta sem igazán gondolt komolyan senki bárminemű folytatásra, és épp ezért tartok tőle, hogy ez a sorozat így fog járni.

Mad Mind 2011.09.21. 08:41:52

Nekem a Dharma és Greg cameo tetszett mindössze az egész részben.

Halkaja 2011.09.21. 08:52:20

@Terézágyú: najó..akkor az lenne a címe, hogy (TWO and a half Animals):).
Itt a FŐ! karakter meghatározó szerepét akartam kiemelni..nem pont a címét.:)

gibson 2011.09.21. 09:22:51

Én előítéletekkel tele ültem le az új rész elé, CS-t imádom, AK-t pedig, hát, annyira nem szerettem eddig, fogalmazzunk így finoman :) De a tegnapi részben nem volt rossz, sőt, időnként még el is mosolyodtam rajta. Ha azt is hozzávesszük, hogy Sheen tavaly néhány epizódban már annyira kész volt (másnapos/részeg), hogy rossz volt nézni, akkor még jól is elsülhetne a dolog akár. Viszont, Kutchertől függetlenül, nagyon gyenge volt a tegnapi rész.

---SPOILER ON---
Nagyon gáz volt az egész temetési ceremónia, például ahogy a volt csajai a nemi betegségükről panaszkodnak, vagy ahogy Evelyn megpróbálja marketingolni a bícshauszt, az egyszerűen szánalmas volt és erőltetett. Az egyetlen vicces hozzászólás a gyógyszerésztől jött, bár az is kiszámítható volt.
Amikor Alan Charlie hamvaihoz beszél, majd utána "véletlenül" kiönti az egészet a földre, mert megijed, majd jön Bertha, és az "ájéjntklíninhimáp", az az egész sorozat eddigi mélypontja volt szerintem, ott ki is kapcsoltam, és csak amiatt folytattam később, mert kíváncsi voltam Kutcherre.
---SPOILER OFF---

Úgyhogy mindent összevetve, vegyesek az érzelmeim, nézni fogom, de ez már soha nem lesz a régi, attól félek...

gibson 2011.09.21. 09:24:33

@Szabó F. Balázs: engem is kurvára idegesített a Jóbarátokban a szerelmi szál (mindegyik!), úgyhogy nem vagy egyedül, ne aggódj :)

b0lha 2011.09.21. 09:33:49

chuck lorre mondjon le! egyaltalan nem vicces :|

Fallandraise 2011.09.21. 09:39:45

@meszi: nem zavar! csak kár hogy nem a Jóbarátokról volt szó hanem Ashton Kutcher kapcsán az "Azok a hetvenes évek show"-ról.

Terézágyú 2011.09.21. 09:40:17

@Halkaja:
Hát értem én, hogy valóban minden rajongó úgy látja, hogy Charlie volt a főszereplő, a többiek csak alatta voltak - de úgy látszik a producer meg úgy gondolta, hogy tényleg három főszereplője van ennek a sorozatnak, és az egyiket le lehet cserélni, megmarad a másik kettő. Most lecserélték, majd ki fog derülni, hogy mennyire jött be.

Halkaja 2011.09.21. 09:48:58

@Terézágyú: még mindig úgy érzem, hogy Lorre egyszerűen csak meg akarja mutatni, hogy megy ez nélküle is. Erőből. A sértődés nagy úr:)

Autószerető 2011.09.21. 10:16:36

Charlie nélkül nem olyan.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.09.21. 11:00:40

jó hosszú a cikk, nem merem elolvasni, olyan hogyvoltosnak tűnik.

Diopapa_sok 2011.09.21. 11:00:45

Berta spinoff? :) Legjobb karakter Charlie után :)

Terézágyú 2011.09.21. 11:06:04

@Halkaja:
"még mindig úgy érzem, hogy Lorre egyszerűen csak meg akarja mutatni, hogy megy ez nélküle is. Erőből. A sértődés nagy úr:) "

Lehet. De ha nem jön be a dolog, akkor bukja a lóvét :)

Halkaja 2011.09.21. 11:38:49

@Terézágyú: nem kívánom a bukást, csak hát benne van, ha az érzelmek miatt lesz rossz a "folytatás".

Szabó F. Balázs 2011.09.21. 11:47:37

@gibson:
Nem igazán aggódtam, de köszi... (:

A tegnapi rész általad írt összefoglalójával meg egyetértek...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.09.21. 13:28:00

megnéztem ezt az első részt.

nem volt rossz. amit nem értek, hogy kutcsert minek meztelenül mutogatni??
kinézete egyáltalán nem indokolja...

Szabó F. Balázs 2011.09.21. 15:09:01

@doggfather:
Mert akkora mázlista piás szarházi mint Charlie bácsi sohasem lesz, és az egyetlen, amit anno Charlie nem tett meg az ez (mármint a meztelen flangálás)...
süti beállítások módosítása