Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Jön a Megasztár 6

2011. június 23. 08:00 sixx 68 komment

A Tv2 annak ellenére fut még egy kört a Megasztárral, hogy a tavalyi műsor, amikor az X-faktorral együtt ment, sorozatban bukott, így el kellett költöztetni a műsort másik napra. Nem használt a műsor hitelességének a Szíj Melinda-botrány sem, a nézettségnek az viszont igen, hogy egy idő után nem az RTL Klub énekes műsorával kellett megküzdenie, hanem a Rejtélyes csillagközi kalandor bosszúja visszatér 2-vel, hiszen közönségarányt tekintve ez volt a tehetségkutató legsikeresebb kiadása (1 784 000 néző átlagban, 18-49-ben 40,5 százalékos közönségarány).

A következő etapra a Tv2 ismét lecseréli a teljes zsűrit, ami akár még be is jöhet a csatornának. Két név már ismert az új zsűritagok közül: Bereczki Zoltán és Falusi Mariann, a Nagy Duettből átül a tehetségkutatóba, hozzájuk csatlakozik majd két, eddig ismeretlen arc. Ha a fiatalokat akarják megfogni, javaslom Fluort, na jó, csak viccelek. A Blikk infói szerint megújul a struktúra is, kevesebben kerülnek be a középdöntőbe, és az énekesek felkészítése során nagyobb hangsúlyt helyeznek az egymás elleni küzdelemre, bármit is jelentsen ez (én az iszapbirkózást tudnám javasolni). Képünkön a tavalyi nyertes Tolvai Renáta látható.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.06.23. 08:36:04

Még morfondírozok rajta, hogy ez most jó hír -e, vagy rossz. Az első három évad nagyon jó volt, de a negyedik meg az ötödik, hááát...

Az időzítésről lehet tudni valamit? Már most ősszel jön, és megint párhuzamosan fog futni az X-Faktorral, csak most már kapásból pénteken?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.06.23. 08:41:29

Egyébként az érdekes lenne, ha az egyik Megasztár győztes lenne az egyik új zsűritag, bár ahhoz valószínűleg fel kéne borítani az eddigi ivararányt (ez egyébként nem biztos, hogy rossz lenne), hisz a női zsűritag szerepe már foglalt, a férfi győztesek közül meg Király Viktor a vicc kategória, Caramel meg, bár szakmailag teljesen alkalmas lenne, zsűritagnak szerintem túl visszahúzódó (bár az is igaz, hogy Pressert se a humorbombáiért szeretjük).

GGG77 2011.06.23. 08:52:29

A zsűri teljes lecserélése ígéretesen hangzik. Az egykori győztesek közül sztem Vera vagy Magdi jöhet.

ewfuns 2011.06.23. 09:02:30

Mókás. Már lassan nem telhet el úgy nap, hogy Bereczki ne "jönne" szembe a TV-ben, újságokban. Megélhetési celeb lett belőle és már rohadtul unalmas!

gabber__ 2011.06.23. 09:02:35

ide a rozsdásat, hogy a the voice-t fogják másolni. ami szintén akár be is jöhet. de ugye a tv2-ről van szó. persze az x-faktor 2 castingja már tart, nem? mer' ebben az esetben ismét csak fa- és műanyaghangú énekesek dáridója lesz, amit csak viaszabrosz mellett, söröskorsóba öntött vörösfröccsel lehet élvezni.

A nép fia 2011.06.23. 09:02:57

Minek? Édes drága gyermekeim, mikor hagyjuk már ezeket abba?!?!

Nevland 2011.06.23. 09:04:06

Mi a fasznak erőlködnek? Jöhetnek a határontúli tehetségek, meg a mesemondó kislegények, oszt majd a nép rászorultsági alapon győztest hirdet. A sok barom meg nyomja az emeltdíjú sms-t...

travelnyuszi 2011.06.23. 09:06:22

Én csak arra vagyok kíváncsi, hogy mikor veszik már végre észre, hogy ez az ország nem bír el több énekest. Egyszerűen nincs már rájuk igény. Nincsenek élő bulijaik, a haknik tartják el őket, lemezeiket senki nem veszi. Persze értem én, hogy az emelt díjas sms, telefon kurva jó üzlet, csak kár hogy ennyire erről van szó...

Hypofx 2011.06.23. 09:07:33

Jaj NEEEE Bereczki Jolika, es Falusi nem kellekk senkinek Marian de jo....es megaszar 6 mas se hianyzott...ROGAN zsuri tag lesz?

Porcelán az elefántboltban 2011.06.23. 09:08:11

Szerintem néhány kisiskolást kellene zsűribe tenni.. amolyan gyermeki őszinteséggel:
Miért énekel olyan hamisan a néni?
Miért vonyít úgy a bácsi, mintha összecsapta volna a tökét buszajtó?
:D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.06.23. 09:12:22

Ez egy zseniálisan tehetséges ország lehet, ahol minden évben összejön 2*10 aranytorkú énekes a két csatorna két műsora számára ...

megadeth1 2011.06.23. 09:18:01

Tök felesleges, már az előzőek is borzalmasak voltak, incl X faktor és Csillag szül. Még ha átfogó tehetségkutatók lennének, hagyján, de egy ilyen picsa kis országnak minek ennyi populáris kornyika, meg ugrabugra? Ez ugyanaz, mint a szépségverseny, akinek lenne ott bármi keresnivalója, az nem csinál hülyét magából a tévében, mindig csak a szánalmas majmok igyekeznek felkapaszkodni.
Legalább a zsűriben lenne egy kis gerinc, h jól hazazavarja a picsába a sok szerencsétlent.

qwertzu 2011.06.23. 09:23:44

Lenne egy korszakalkotó ötletem. A tv2 és a retek kössenek kartell megállapodást, hogy páros évben az egyik, páratlanban a másik rendez olyan tehetségkutatót amiben énekesek szerepelhetnek. Manapság több a tehetségkutató mint a tehetséges énekes, és ha nem nézem is, akkor is az folyik a csapból.

Szpájk 2011.06.23. 09:27:38

Halálosan unom ezeket a szarokat.
A Beatles után meg mindig röhögök azon, ha valakit tehetségnek hívnak.
Mondjuk még borzalmasabb lenne, ha Megatánc X lenne e helyett, mert ettől csak hánynom kell, de attól sikítanom is.

Dr. Kix 2011.06.23. 09:28:07

Valami jobb képet is kirakhattatok volna. :)

Mr. Maki 2011.06.23. 09:38:23

Szpájk

azert lassuk be kedves baratom ha a Beatles most alakulna a 21. szazadban egy gagyi szar eloadocsapat lenne, mint az osszes tobbi ilyen fiucsapat.

A szamaik konkretan semmirol nem szolnak, csak a halucinacioikrol amiket a 70-es evekben lsd-vel kuldtek magukba.

Soha nem ertettem ezt a Beatles oruletet. Valojaban inkabb a gagyi kategoria mint sem "a tehetseg" mutatkozik meg a szamaikban.

De ez az en velemenyem.

fran7 2011.06.23. 09:38:45

@zero: Hidd el nekem lenne annyi, de azok nem égetik magukat kertv-ben, vagy nem akarnak celebbé válni. Ajánlom figyelmedbe, a zeneiskolások magánének diákjait, mint preferenciát.

mruniverzum 2011.06.23. 09:43:39

Marketing ez kérem, vegytiszta. Az ertéelnek fájt a Megafrász sikere és ezért a földbe kellett döngölni. Mivel az ertéel a szart is el tudja adni (VV4, Alekosz nunit keres), egyértelmű volt, hogy a Zikszfucktor győzni fog. A folytatás azért jön, mert véglegesen meg akarják fojtani a konkurenciát. A tv2 nem tehet mást, mert ez az egyetlen sikeres műsora és emiatt jó nagy reklámbevételt termel nekik (+az ideig-óráig népszerű, felfedezett balfékekből befolyó lóvé).

A többi itt teljesen mellékes. Ez egy hülye verseny a két csatorna között, egy mókuskerék, amiből egyik fél sem akar kiszállni.

A mai magyar zenét már nincs hova amortizálni (sp, fluor, lola és egyéb fityfaszok). Ami az egészben idegesít, hogy egyenes következménye, hogy főként a tinik megszokják, hogy a szar az jó. Gyakorlatilag már nincs olyan "énekes", aki ne lenne olyan hamis, mint állat; egyetlen kidalolt szavában legalább 2-3-szor fülsértően. Borzalmas, hallgathatatlan mindegyik. És mégis veszik őket, mint a cukrot.

Egyetlen reményem, hogy egyszer összeomlik az egész és akkor majd visszatérünk a kezdetekhez. Itt is.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.06.23. 09:50:13

Továbbra is indulnak óvodások és megint nem lesznek elődöntők?

Szpájk 2011.06.23. 10:02:30

@Mr. Maki: Az a '70-es évek jó lesz '60-as éveknek is, mivel 1970-ben oszlottak fel.
Az LSD korszakuk meg '66-'67-ben volt, előtte nem, utána nyomokban.
Fiúcsapat? Jaj.
Zenéiket, szövegeiket túlnyomó részt maguk írták, hangszerelték, nem menedzser rakta őket össze, egy valag féle hangszeren játszottak a gityók és a dob mellett, pl. zongora, orgona, szitár, trombita, mellotron, maracas nem folytatom...
Valamint a számottevő -Starr esetében mondjuk nem annyira- szólókarrierek sem elhanyagolandók.
Ezt utánuk melyik "fiúcsapat" is?
Azon kívül mindent a maga idejében és környezetében kellene vizsgálni, bár a Beatles ma is megállja a helyét, de plö Back Street Boysot hallgat valaki manapság?
A gagyi jelződ pont a Beatlesre pont nem áll meg.
Ugyanakkor ízlések és pofonok, ez a Te véleményed, és nyilván tiszteletben tartom, csak ezeket muszáj voltam hozzáfűzni.
Béke.

yerico1 2011.06.23. 10:05:53

Szerintem Fluor és Kiszel Tünde ütős lenne egy zsűriben.Vagy Kiszel Tünde és Fásy Ádám is.
De lehet, hogy az lenne a legjobb, ha a Bagi-Nacsa duó adná elő mind a 4 zsűriszemélyt.

yerico1 2011.06.23. 10:08:07

@Mr. Maki: Ha a Beatles gagyi, akkor mi a Beach Boys?
Amúgy meg szerintem az a gagyi, amire 5 év múlva már senkire se emlékszik. Ha 10 év múlva még játszák, akkor nem lehet gagyi. Ha 20 év múlva is a pályán van és sikeres, akkor meg igazi énekes.

ET-nick 2011.06.23. 10:26:42

Érdekes, hogy míg a MegaSZar kiválasztása valóban kevésbé izgalmas, mint a konkurenciáé, azonban használható eredményt mégis csak ők tudtak eddig felmutatni: lásd Vera, Caramel és Magdi (az 5. 6. széria valóban bukás lett).

Viszont az RTL-nek egyetlen valódi tehetséget sem sikerült még felmutatni eredményképp, mert Tabáni, meg a versmondó fiúcska, valamint a legelső XFasz verseny fülsiketítően hamis nyertese egyszerűen használhatatlan, minősíthetetlen, nem versenyképesek a TV2 tehetségkutató nyertesivel.

Kassian 2011.06.23. 10:27:53

Lassan már nem marad ember ebben az országban, aki még ne indult volna egy zenei tehetségkutatóban.
A zsűriben falusi Mariann teljesen oké, de, hogy ez a Bereczki Zoli milyen alapon ül be, azt nem tudom...

Kassian 2011.06.23. 10:30:11

@mruniverzum: Talán a gyerekek azért veszik őket, mint a cukrot, mert te nem vagy 15 éves tini és nem neked szólnak a dalok. 30 évvel ezelőtt a mai "klasszikusnak" titulált zenékre ugyan így rinyált az akkori idősebb korosztály. Amúgy, ha nem tetszik, nem kell hallgatni.

Szabó Patrícia 2011.06.23. 10:36:03

Elég uncsi ez már. Akiket eddig felfedeztek, azokból se megasztárok lettek, hanem gagyi haknizenészek. Némelyik elment külföldre, és ott vette fel az igénytlen lemezét, majd persze itthon írták, hogy "beindult a külföldi karrier!", na de ha egyszer nem indult be, ugye...

Hirtelen nem is tudnék a Caramelen kívül olyat említeni, akinek emlékszem akár egyetlen számára is, pedig belül tini vagyok, igaz, kívül is, mégsem...vagy pont ez a baj? Ja, szori, talán a Rúzsa Magdinak volt pár jó száma, de azzal is mi van most? (nem tudom, melyik volt x-es, meg megás, valahogy összefolyik a fejemben)

ET-nick 2011.06.23. 10:36:47

Ez már nem a tehetségkutatásról szól (az vagy bejön, mint plusz érték, vagy nem), hanem elsősorban a szórakoztatásról. Hadd induljon el megint egy legkisebb fiú vagy egy szegény leány szerencsét próbálni... És mi hadd kísérhessük végig az útját, hogy a saját szemünkkel láthassuk, hogy alulról jőve is lehet itt kérem sikereket elérni újra és újra (ez már nem a vak véletlen, hisz ez már a 6-ik széria), királyfivá, királylánnyá lehet válni. Itt a vége, fuss el véle!

R. Daneel Olivaw 2011.06.23. 10:41:25

Hűdekurvajó!! Persze a legfaszább az, ahogy alittallit tegnap bejelentette... nagyjából mintha egyszerre találta volna meg a rák ellenszerét, teremtette volna meg a világbékét és tájékoztatott volna arról, hogy fluort és sp-t kéz a kézben vasalta ki a 4-6-s villamos, amiről 6 szögből készült felvétel, és mindegyik szuperrészletes...

R. Daneel Olivaw 2011.06.23. 10:45:22

@Kassian:

MÁr ne haragudj, de nem keverted össze a két nevet? Bereczki egy elismert, komoly énekes, míg falusi mariann... na hagyjuk... ráadásul egy vizuális katasztrófa, egy mangalica nézne ki így, ha képes lenne debil módon vigyorogni nonstop....

BedeKrisz (törölt) 2011.06.23. 10:46:44

Létezik-e feltámadás? Nem hinném. Amikor a negyedik szériára teljesen új zsűrit kapott a műsor ott lett elrontva minden főleg Friderikusz miatt aki még a legjobbakat is csak fikázni és alázni tudta alig volt egy jó szava a versenyzőkhöz. Szóval nem valószinű hogy egy teljesen új zsűrivel ismét meg lehet szerettetni ezt a műsort a nézőkkel.

Mr. Maki 2011.06.23. 10:56:04

Szpájk

ertem amit mondani akarsz es ezzel nincs is baj, de akkor is be kell latni, hogy fuggetlenul attol mit, hogy csinaltak csak azert maradt meg a nagy taboruk, mert ujdonsagnak szamitottak abban az idoben es meg nem halt ki az a korosztaly aki az o zenejukre vesztette el a szuzesseget.

A zenejuk es szamaik egy csoppet sem jobbak mint a 2000-es evek fiucsapatok zeneje. A szoveguk sem kulonb ( John Lennon azert valoban kivetel ). Csak azert maradt meg a mai napig, mert van egy generacio aki ebben nevelkedett.
Es ez a generacio nem halt meg ki.

De ettol nem kell felned, elobb utobb minden ilyen csapat, egyuttes, eloado, egyszer eltunik, senki sem lesz orok.

Amilyen tempoban fejlodik a zene, 100 ev mulva mar Jackson is csak egy tavoli emlek marad, el fog tunni o is a sulyesztoben. Jonnek ujak, modernebbek, frissebb alkotasok. Nem azt mondom, hogy egy-ket fanatikus gyujto 70 evesen nem fogja hallgatni a lakasaban a Beatles-t de, hogy nem lesz akkora respektje mint most az is biztos. Es ez igy is van jol.

Mellesleg soha nem ertettem a nagy rajongasokat egyuttesekert, eloadokert. Nekem pl sok kedvenc eloadom, egyuttesem van megsem tudtam ugy rajongani egyikert sem mint ahogy azt emberek teszik Jackson-ert vagy esetleg a Beatles-ert de meg sorolhatnam.
No de mindegy. En igy latom te pedig ugy ebbol ne legyen harag :)
Ha ez megnyugtat, akiket en halgatok addig sem fognak fennmaradni mint a Beatle-s ;D de valojaban nem is akarom, mindig jo ha valami ujat hall az ember, mert lassuk be mindenkinel van sokkal jobb es a valtozatossag pedig nem rossz dolog.

beke itt is

neurolingvisztika 2011.06.23. 11:15:39

Az első 2 széria jó volt, még vissza is nézem azokat néha. De ez a legutóbbi 2 katasztrófa volt! Valahol ott cseszték el, amikor édi-bédi gyerekeket is lehetett indítani + ezeket az új "sztájlisztokat" alkalmazták, mert ezek valami nagyot szerettek volna alkotni és egy nagy szar lett mindegyik ruha! Szóval gyerekeket, musical énekeseket és Szíj Melinda féléket NE TÖBBET!!!!!!!!!!!!!! és a Bereczky szerintem gáz, de mindegy...

mruniverzum 2011.06.23. 11:19:56

@Kassian: de abban talán egyetérthetünk, hogy az én tinikoromban ciki Szandi nem énekelt hamisan, pláne nem szavanként 2-3 hangot. A szar az szar volt és szar is marad. A szart pedig nem hallgatni kell, hanem betiltani, megsemmisíteni. :) ;)

Deszkás 2011.06.23. 11:20:41

@Szpájk: Azért ez szánalmas. Gondolom, neked Madonna és Michael Jackson sem volt tehetséges.

Bogyó 2 2011.06.23. 11:23:38

@Mr. Maki:
Nos, ízlések és pofonok különbözőek, s jókat lehetne vitatkozni azon, hogy melyik dal mitől jó. A Beatles kétségtelenül újszerű volt a maga idejében, s a szövegeikre nem sok gondot fordítottak. Aztán 65 környékén megváltozott minden sokkal mélyebben belementek a dolgokba, a koncertezéssel le is álltak, a stúdióban töltöttek rengeteg időt, hihetetlen módon megújultak, s rendkívül sokszínű zenét alkottak. Már az eleve sokszínűvé teszi őket, hogy mindannyian énekeltek, nem volt külön énekes, de Ringo kivételével mind dalt is szereztek. Nem akármilyeneket. Azért sok együttes volt a 60-as években, volt konkurrenciájuk, mégis, végig a csúcson voltak. S a dalaik színvonaláról vitatkozhatunk, de érdemes elolvasni erről ehelyett inkább a hozzértő kritikusokat. A szakma előtt nem vitás a Beatles nagysága, a mai napig a rocktörténelem legnagyobb együttesének tartják, érdemes megnézni, hogy a különböző minden idők legjobb albumait, előadót stb. felsoroló listákon miként is helyezik el őket. A Beatles újabb generációkat is megfogott, bár kétségtelen, a kortárs-generáció a legnagyobb rajongótábor. Ugyanakkor a nyugati showműsorokból, előadók nyilatkozataiból is kitűnik, hogy még Amerikában is hatalmas tisztelet övezi őket. A világ egyik legnézettebb műsora, az American Idol már többször szentelt egy-egy teljes műsort a csapatnak vagy a Lennon-McCartney szerzőpáros dalainak.A kompozícióik sok tekintetben korszakalkotóak, mégis alapvetően populárisak, ez a titkuk lényege. A fiúcsapatos dologgal azok jönnek, akik csak annyit tudnak róluk, She Loves You, s fogalmuk sincs az A day in the life, I am the walrus, Penny Lane, Tomorrow never knows, Rain, She's leaving home, Norwegian wood, Happines is a warm gun, hadd ne folytassam különlegességeiről, finomságairól. A vadabb, rockosabb vonulatról. Egy olyan együttes, amelynek dalait a Take That, de a Mötley Crüe vagy Alice Cooper is feldolgozta, csak hogy érezzük a stílusbeli határokat.
Idézet a Wikipédiáról:
"A The Beatles egy angol rockzenekar volt, a rockzene legnagyobb hatású és legsikeresebb zenekara, akik 2004 végéig világszerte több mint 1,3 milliárd lemezt adtak el – többet, mint bárki más. A művészetek bármely ágát is nézzük, kevesen voltak, akik népszerűségükhöz, kritikai elismertségükhöz és széles körű kulturális hatásukhoz mérhetőek."
Különösen e két utolsó dolgot ajánlom mindenki figyelmébe. Nyugodtan lehet olvasni a kritikákat.
Ja, kedden Ringó Starr az Arénában!

Deszkás 2011.06.23. 11:24:09

@mruniverzum: nem ez volt az egyetlen jó műsora. a 40 milliós játszma is elvitte a nézőket az RTL VV-jéről, valamint a celebes alázós műsor is.

Bogyó 2 2011.06.23. 11:26:25

@Mr. Maki: "azert lassuk be kedves baratom ha a Beatles most alakulna a 21. szazadban egy gagyi szar eloadocsapat lenne, mint az osszes tobbi ilyen fiucsapat."

Na, ez az, amit komolyan nem lehet venni. Paul McCartney már oratóriumot is szerzett, komolyzenei szerzeményei vannak, az ő tudásukat, intellektusukat és tehetségüket az ugráló fiúcsapatokéval egy szintre tenni nem kicsit baklövés.

fran7 2011.06.23. 11:27:12

A tehetség relatív dolog: Szabolcska Mihály is tehetséges költő volt, ahogy a most futtatott Varró Dániel is, aki valószínűleg azért felette fog állni az említett szerzőnek. De Arany és Petőfi nem tehetséges volt sokkal több annál. Attól még lehet, hogy nem tetszik az embernek valamelyik Petőfi vers vagy akár az egész Petőfi költészet, de ők nem csupán tehetségesek.

háztáji · http://haztajidizajn.blog.hu 2011.06.23. 11:29:33

Ez gáz. Vissza a Presszer-Novák-Pély triót (még Somát is eltűröm mellettük, ha ez az ára), az összes többi összeállítás nevetséges volt. A Megasztár tényleg fogalom volt valaha (bármit mondjanak is az X-fucktor rajongók). Miért kell mindenáron tönkretenni a csatorna egyetlen jó saját műsorát?

benjamin5 2011.06.23. 11:34:38

Ha nem tetsziik nem kell nézni.Nem értem mit kell így fikázni őkrt.Pl:Takácsnikolás,Janicsák beca,tolvairenáta,kállaysaunders andrás stb.igenis é
jól énekeltek.Meg nem csak a tinik nézték.Gondolunk bele hogy a TELJES LAKOSSÁG körében 2.800 ezren nézték az x faktort.

Bogyó 2 2011.06.23. 11:41:36

"A zenejuk es szamaik egy csoppet sem jobbak mint a 2000-es evek fiucsapatok zeneje."

Na, erre még. Azért nagyon kíváncsi lennék, miként adnák elő a fiúcsapatok a Helter Skeltert, A tomorrow never knows-t, A the end-et, a Rain-t, az I've got a feeling-et, az A day in the life-ot, az I am the walrus-t.

A Revolver album sok kritikus szerint a korszak és minden idők egyik legjobb lemeze. 1997-ben egy ezredfordulós 'Music of the Millennium' elnevezésű felmérésben, amelyet a HMV, Channel 4, The Guardian és Classic FM közösen szervezett a harmadik legjobb albumnak választották; 1998-ban a Q magazin olvasói a második, 2003-ban a VH1 csatorna nézői az első helyre szavazták. A Revolver a Virgin Minden idők legjobb 1000 albuma szavazásán is nyert Egy Pop Matters kritika úgy jellemezte, hogy „a popzene története legnagyszerűbb zenekarának tagjai egyszerre jutottak művészi teljesítményük csúcsára”, míg az Ink Blot magazin szerint ez „a nyugati könnyűzene tetőpontja”
"A Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band (magyarul Bors őrmester Magányos Szívek Klubjának zenekara, de gyakran csak Bors őrmesterként hivatkoznak rá) a Beatles nyolcadik albuma. Neves kritikusok és rajongók egybehangzó véleménye szerint a zenekar magnum opusa és minden idők legnagyobb hatású zenei albuma. A Rolling Stone magazin 2003-ban összeállított, minden idők 500 legjobb albumát felsoroló listáján az első helyen végzett, az angol hanglemezgyártók szövetsége (British Phonographic Industry) listája szerint pedig 2006-ig a világon eladott összes lemez közül ez a második legnagyobb példányszámban elkelt album."

Ja.fiúcsapat.... A neves kritikusok a világ legjobb zenei szaklapjainak szerkesztői, mérvadó véleményformálói, meg a korántsem fiúcsapatos, de évtizedek óta rendkívül sok rajongó meg mind hülye...

Kassian 2011.06.23. 11:55:26

@mruniverzum: Amíg valami SZERINTED szar, addig azt csak ne tiltsa be senki. Mondom, nem kell hallgatni, nézni, ha nem tetszik, vagy esetleg lehet JOBBAT csinálni. Az biztos mindenkinek tetszeni fog. Kurva egyszerű a képlet szerintem.

Kassian 2011.06.23. 11:57:10

@R. Daneel Olivaw: Elismert, komoly énekes a Bereczki? Na, ne...Falusi Mariann kb. 25 éve a pályán van, azért talán jobban konyít a "szakmához", mint az a hisztis kis homokos.

háztáji · http://haztajidizajn.blog.hu 2011.06.23. 11:58:59

@benjamin5: Látom, te se nagyon nézted, mert a felsoroltak közül 2 Megás:)
Én nem az énekesekre gondoltam (bár beszélhetnénk róluk is), hanem arra, hogy a Megasztár egykor pont olyan volt, amilyennek egy ilyen énekversenynek lennie kéne. Nézd meg az első 2 szériát - kis stúdió, kis színpad, minimál közönség, szakértő zsűri, nem kellett az énekes mögé tánckar, tűznyelő és szakállas nő, énekelt oszt jónapot. Aztán jött az rtl a lopott formátumú Csillag születikkel és a megvett X-faktorral, a tv2 meg túl hülye ahhoz, hogy felismerje a saját erősségeit, és szépen módszeresen lealacsonyodott az rtl szintjére (és persze, hogy vesztett).

Szpájk 2011.06.23. 12:03:27

@Deszkás: Miből vontál le ilyen találóan helytelen következtetést?
Állandóan a La Isla Bonitát hallgatom.
Meg a Bedtime Stories is polcon figyel, mert alap.
Viszont Jacksont, R.I.P., bár tehetségesnek tartom, de a hangjától, a mozdulataitól meg az egész kinézetétől kiütést kapok.
Ahogy Whitney Houstontól és a Simply Mindstól is pl.
Ugyanakkor játszik még a bírom csapatban a Kispál, DM, REM, Megadeth, Metallica, PUF, Björk, Linkin Park és még elegen.
De a Beatles akkor is más dimenzió.
Tény, ahogy Bogyó 2 kollega is elemezte fentebb.

Deszkás 2011.06.23. 12:09:16

@Szpájk: ?iért lenne helytelen, mikor te magad írtad le, hogy "A Beatles után meg mindig röhögök azon, ha valakit tehetségnek hívnak." Tehát akkor szerinted senki sem tehetséges, nemdebár? (Remélem látod, hogy nem csak én vagyok ezen a véleményen, nem csak én értelmezem így. Lásd: Mr Maki 2011.06.23. 09:38:23)

Psi Holo · http://psiholo.blogspot.com 2011.06.23. 12:10:42

Az X-Faktor a MegaSztárhoz képest olyan volt, mint annak egy silány másolata. Hangulatban meg se közelítette, pedig a TV2 a zsűriválasztással mindent megtett a bukásért. Ahogy látom, ezt a trendet áthozzák az idei évre is.

Deszkás 2011.06.23. 12:12:33

@Szpájk: Ja és az elemzés nem érdekel. Állítottál valamit, ami eléggé vicces, és komolytalan. Lehet, neked nem tehetséges egyik sem. Az, hogy felsoroltad, miket szeretsz, más tészta. Nem bizonyítja a fenti állításom ellenkezőjét. Ha te magad mégis azt írod, hogy ezek tehetségesek, akkor én fogok röhögni, mert egyik szavaddal csapod agyon a másikat.

Szpájk 2011.06.23. 12:31:57

@Deszkás: A Beatles mindössze egy példa volt.
Arra próbáltam célozni, bár valószínű, hogy nem egyértelműen, hogy az igazi tehetséget nem kell keresni, mert előbb-utóbb felszínre tör.
A lényeg itt az lett volna, hogy a műsor létjogosultságát kérdőjelezem meg.
A felfedezettjei nélkül meg igen, teljesen jól elvagyok, a mindössze példáim nélkül már lenne némi hiányérzetem.
Amúgy meg hogy jön pl. Tolvai Reni Madonnához, avagy Vastag Csaba Jacksonhoz?
Ha már példák.

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.06.23. 12:36:34

Ezt meg mar megint minek?

Tilsuk be a playbacket es a real time-ban dolgozo auto tune-t, es meglatjuk mit produkal a sok senkihazi kutyauto.
Javaslom a zsuribe Diana Krall-t, J J Cale-t, es Sting-et.

Azert, hogy vegre olyan emberek dontsenek, akik talalkoztak mar igazi tehetsegekkel.

Mert pl. Tolvai Renata nem az.

Deszkás 2011.06.23. 12:42:42

@Szpájk: "Arra próbáltam célozni, bár valószínű, hogy nem egyértelműen, hogy az igazi tehetséget nem kell keresni, mert előbb-utóbb felszínre tör."
Szerintem ebben viszont nincs igazad, mert ahhoz történnie kell valaminek, hogy a felszínre kerüljön. Magyarán fel kell fedezni.
Az említett neveket pedig nem a most felfedezett magyar énekesekhez kell hasonlítani, példaként a te Beatlesedre hoztam fel, mint azóta tehetséges énekesek. Az idő majd eldönti, ki tehetséges, és ki nem.

Mr. Maki 2011.06.23. 12:44:43

Bogyó 2

Latom egy rajongoval van dolgom :)
Teged eszem agaban sincs meggyozni a velemenyemrol mert ugy is foggal korommel harcolnal az igazadert. Ugyhogy annyit mondok "Amen", de ettol meg a velemenyem nem valtozott. ;)

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.06.23. 12:47:22

Nem tudom,ki hogy van veled,de én ennek a Renátának nagyon csapnám! A műsor amúgy meg szar :)

mruniverzum 2011.06.23. 12:51:28

@Kassian: a nem tetszik és a hallgathatatlan szar között azért van "néhány" árnyalatnyi különbség..

blackbarika 2011.06.23. 12:55:17

A tv2-őt nem hiszem hogy nagyon érdekli, az, mi lesz majd az énekesekkel a műsor után 2 évvel. Ők a nézettségre utaznak, meg arra hogy amíg tart 1-1 előadó szerződése, addig kisajtolják belőle a legtöbbet, aztán meg csinálhat amit akar. Eltűnhet a süllyesztőben, vagy ha ügyes akár ügyeletes celebbé is válhat.
Szerintem amúgy nincs akkora gáz itthon sem a zenével, én még olyat nem hallottam aki azt mondta hogy nem tud mit hallgatni, mert csak szarok vannak. Van nagyon sok zenekar akik igényesebb zenét csinálnak, és szeretik is őket. Úgy vettem észre, a Petőfi rádió által egyre több rádió kezdi el játszani 1-1 számukat.
Tizenéves koromban én is a gagyiságokat hallgattam, amiket az akkor divatos rádió nyomott, aztán változtam én is meg az ízlésem is, és most már mást hallgatok. Gondolom mindenki más is így van ezzel. Aki ma 14 éves Fluor imádó, 10 év múlva nevetni fog magán, de úgyis jön helyette újabb tízezer 14 éves, aki megint csak hallgatja a tinigagyit, aztán 10 év múlva kinövi azt. És így megy szépen a körforgás.

blackbarika 2011.06.23. 12:56:51

Tényleg, el is felejtettem h a Tolvai Renáta nyerte az előző. Neki amúgy van valami zenéje? Semmit nem hallottam róla azóta azon kívül hgy mennyit fogyott/hízott.

lexmaaaaa 2011.06.23. 13:10:42

Jöjjön, mivel se megasztárt, se ikszfaktort nem nézek, főleg, semmit se, mióta a tv elfelejtette, hogy FILMEKET B@@@@@$ÁTOK +, FILMEKET kéne adni.
Míg ez nem bír újra összejönni, addig fel se teszem a tvkártya driverét ... Ugye, nincs emiatt harag?

Kassian 2011.06.23. 13:15:06

@mruniverzum: Igen csak az az aprócska bökkenő, hogy ami neked SZAR, az lehet, hogy másnak a zene csúcsa. A vélemény ezzel kapcsolatban meg olyan, mint az a bizonyos segglyuk. Mindenkinek van, csak senkit nem érdekel.

Kassian 2011.06.23. 13:16:25

@lexmaaaaa: A torrent lesz a te barátod.

manes 2011.06.23. 13:23:22

@travelnyuszi: A németeknél minden évben ilyen.Igaz,hogy ők egy kicsivel többen vannak:)Amúgy leszarom az ilyen-olyan tehetségkutatókat. pl.az sms-ket nagyon tudják variálni attol függöen,hogy kit akarnak nyertesnek látni a ker. tvknél.

Szpájk 2011.06.23. 13:24:09

@Deszkás: Az utolsó mondatodban ott az arany igazság, és maximálisan egyetértek vele.
Akkor ezt megbeszéltük.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2011.06.23. 13:27:24

NEM tehetségkutató. Énekes zenés, sms szavazós show, ahol az énekesek ingyen vállalják a fellépést. Ráadásul jókat lehet fikázni a blogokon, meg írkálni, hogy nincs is hangja, miért ő jut tovább.

Hülyeség lenne kihagyni. Kiváló cirkusz!

(én persze nem nagyon fogom nézni, mert elég volt nekem is, meguntam főleg a zsűrik hozzászolásait)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.06.23. 13:34:29

@R. Daneel Olivaw: "Bereczki egy elismert, komoly énekes, míg falusi mariann... na hagyjuk..."

A füledet is szoktad néha használni? Nem csak Bereczki, hanem a F.M. is tanult és elismert énekes.

"1977–1980 között elvégezte a Konzervatóriumot. 1979–1983 között a Zeneművészeti Főiskola tanárképző szakán tanult.

1983-ban a Ki mit tud? győztese lett, jazzénekes kategóriában. 1983–1985 között a Stúdium Dixieland szólóénekese volt. 1985-ben Kubában fesztiválgyőztes lett. 1985–1988 között a Vígszínházban szerepelt. 1986-ban Mongóliában lett fesztiválgyőztes. 1988 óta a Pa-Dö-Dő duó tagja, amelyben társa Lang Györgyi. Játszott Szegeden, Diósgyőrben, Szolnokon."

hu.wikipedia.org/wiki/Falusi_Mariann

R. Daneel Olivaw 2011.06.24. 09:24:49

@Fedor:

Kedves kis Kvasztics ... ;)
Nagyon felkészült vagy malackából, és ha ennyire rajongsz érte, hallgasd bátran, szíved joga, mint ahogyan a véleményedhez is jogod van... ami nem tetszik, az a kis személyeskedő felütés, amivel kezdted a mondandódat. Ezt legközelebb leszel szíves megtartani magadnak, okés?

R. Daneel Olivaw 2011.06.24. 09:28:49

@Kassian:

Bereczki nős... ettől még lehetne homokos, de ha az nem érdekel, hogy falusi mariann leszbikus, akkor Bereczki - állításod szerinti - buzulása mit fáj neked? Egyébként pedig nem hallgathatatlan tinglitangli marhaságokat ad elő, hanem komoly darabokban szerepel... igazándiból egy lapon sem említhető a két ember...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.06.24. 10:14:52

@R. Daneel Olivaw:

1. Nem rajongok érte, csak épp nem teljesen ismeretlen előttem, lévén, hogy már huszonsokéve a pályán van, és lehet, hogy meglepő, de tudom használni a google-t is.

2. Miért gondolod azt, hogy személyeskedni csak neked szabad? Felhívtam a figyelmedet arra, hogy egy nagyon jó hangú, dzsesszkonzit végzett, díjakat nyert énekesnő szakmai tudását talán akkor sem kéne semmibe venni, ha esetleg a zenei stílusa amúgy nem jön be neked (nekem se igazán amúgy). Ez legyen a legnagyobb sértés amit kapsz az életedben...
süti beállítások módosítása