Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nézzen tévét bazinagy hamburgerért!

2011. június 20. 11:00 sixx 13 komment

A 2008-as amerikai hitelválság bedöntötte a reklámpiacot is, azóta a hirdetők óvatosabban költekeznek a hagyományos csatornákon, inkább fogékonyak a formabontó ötletek iránt. A Burger King most húzott egy ilyen érdekeset, fogták ugyanis magukat és kibérelték a DirecTV nevű műholdas szolgáltató egyik csatornáját, amin 24 órában nem mutogatnak semmi mást, csak egy Whoppert, a cég zászlóshajójának számító hamburgert. Nem ugráló Whoppert, vagy készülőt, hanem egy kész darabot, ennyi van a képen, slussz.

A Whopper Lust nevű csatorna (a 111-es, ha valaki az USA-ból olvas minket) nézői ráadásul jól járnak, ha öt percen át képesek úgy meredni a képernyőre, hogy onnan nem kapcsolnak el: a távkapcsolón ennyi idő elteltével meg kell nyomni egy gombot, és a Burger King egy ingyenes Whopperre jogosító utalványt postáz el nekik. Ha valaki elég erőt érez magában ahhoz, hogy a képernyőn hipnotikus lassúsággal forgó gyorskaját akár hosszabb ideig is bámulja, az jobban jár, mert 10 perc elteltével már két, a 15. után 3 hamburgert kaphat. (Nem lehet halmozni a dolgokat, tehát egy 15 perces cikluson belül csak egy gombnyomás ér.)

A kampány egy héten át tartott, és potenciálisan a DirecTV 19,4 millió előfizetőjét érte el, akik péntekig 570 800 percen át nézték a zsömlébe erőszakolt marhahúspogácsát, a Burger King pedig ezt 70 300 Whopperrel jutalmazta. A dolog apróbb szépséghibája, hogy a kuponokat a cég csak egy hónap múlva postázza, de hát a hamburger az akkor is hamburger lesz.

Címkék: reklám usa directv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flankerr 2011.06.20. 11:05:31

Kérek abból amit azt ezt kitaláló marketinges szívott...:)

Porcelán az elefántboltban 2011.06.20. 11:08:53

Na ezért interneteznek, olvasnak, csetelnek, stb. az amik tévézés közben... mint egy korábbi hírből kiderült. :D:D:D

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.06.20. 11:26:22

Most komolyan, hogyan ellenőrzik, hogy valóban nézi a delikvens a tévét, vagy csak odakapcsol, aztán átmegy a másik szobába valami értelmeset csinálni...

T-Bag 2011.06.20. 11:29:53

ott becsületesek az emberek, ne a magyarokból indulj ki... :-)

fess86 2011.06.20. 11:31:16

ilyen kellene itthon is,az m1-en,lehet több nézője lenne :)

HobbiFutó 2011.06.20. 11:40:41

@Fedor: a kérdésedre a választ a következő idézet adja meg: "But you can't just leave the station on and walk away. Every few minutes, a message pops up cuing the watcher to press a random button on the remote, lest the clock be reset."
Az idézet meg innen van: consumerist.com/2011/06/burger-king-launches-all-whopper-channel-on-directv.html

LouiS 2011.06.20. 11:51:04

@HobbiFutó: úgy látszik, van magyar a cégnél, aki megsúgta, hogyan lehet(ne) csalni :)

freddyD 2011.06.20. 11:56:58

Azért én nem adnám meg a Burger Kingnek a nevemet, postai címemet.
De egyébként ötletes akció

digitime 2011.06.20. 16:30:47

@fess86: M1-en most évek óta ez megy, csak maszkírozzák. Amúgy jól hangzó kampány, de nem hiszem el.

3kismalac 2011.06.20. 16:49:14

Nekem a sültcsirke-csatorna jobban bejön, igaz ez csak kanadában fogható:

www.youtube.com/watch?v=RiIHNQMzhaU

Koax K. Ábel 2011.06.20. 18:20:51

@freddyD: Gondolom mivel a DirectTV tudja a postacímed, másképp hogy fizetnél elő a szolgáltatásra, ezért majd Ők küldik, vagyis megoldják :)

Megdobbent 2011.06.21. 06:42:13

Es ha en smitpacat nezem 3 percig, akkor tarogatozik egyet a kedvemert? :(
süti beállítások módosítása