Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Beindult a nyári verkli: filmek rogyásig

Mozijegy sem kell

2011. június 08. 15:30 barb 32 komment

A TV2 átállt a nyári üzemmódra, kibővül a Moziverzum brand: lesz Moziverzum Veszélyzóna (akciófilmek), Moziverzum Love (romantikus), Moziverzum Light (könnyed), Moziverzum Premier (először a csatorna képernyőjén), és Szuperszombat (klasszikusok). Ez utóbbi már most szombaton elindul a Beverly Hills-i zsaruval (19:35), aztán az archívumból előkerül még a trilógia másik két része is (június 18., 25.). Utána jön az Ovizsaru Arnold Schwarzenegger-rel, Az angyal Val Kilmer-rel, és Richard Gere-rel a Dr. T és a nők.

A vasárnapi Moziverzumban a Stuart Little kisegér 2. (június 12. 20:05), a Titkok könyvtára 1. (június 12. 21:30), majd a 2. és 3. része, A Kaptár, A vörös báró és Az Álmosvölgy legendája című filmeket adják le. A Moziverzum Premier pedig a múlt vasárnapi A mágus után A nyakörv (június 19. 22:00) című Jet Li (képünkön) és Morgan Freeman filmmel ülteti képernyő elé a rajongókat.

A Moziverzum Veszélyzóna június 14-én, kedden indul Tomy Lee Jonesszal és a Kettős kockázattal (21:20), aztán jön A felejtés bére (21-én), és a Túl a csúcson Sylvester Stallone főszereplésével. A Moziverzum Love és M. Light indulásáról még nem kaptunk infókat.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

digitime 2011.06.08. 16:14:35

Lehet itt különböző hangzatos neveket kitalálni moziverzum ez-az gyanánt, akkor is csak a régi lerágaott szarokat fogják adni. Beverly hills-i zsaru, Ovizsaru? Nebazz... Persze véletlenül 1-1 kivétel akadhat. A mágus tetszett pl.

Csimasz 2011.06.08. 16:32:35

Remelem ezek nem az újraszinkronizált, kivágott szarok lesznek...

epeficam 2011.06.08. 16:36:40

Moziverzum Z, Moziverzum Zs...

toi 2011.06.08. 17:55:23

@epeficam: :)))

egyszer néztem meg náluk a Beverly Hills-i zsaru-t. át volt szinkronizálva, meg volt vágva.
billy rosewood a fasza helyett klaszt mondott, az volt mindennek a legalja.
az új szinkron kinyírta az összes verbális poént.
szánalom.

epeficam 2011.06.08. 18:01:25

Már majdnem elkezdtem szégyellni magam, mert összekevertem a Felejtés bérét a Félelem bérével.:) Bár ahogy elnézem az előbbit John Woo rendezte, szóval az azért megtekintem:)

LouiS 2011.06.08. 19:27:15

@toi: nem tetszik, nem nézed. Van 8x magyar nyelvű csatorna, de lehet könyvet olvasni, színházba menni, stb.

Ha meg már láttad, miért nézed újra? Tetszett? Akkor tetszeni fog most is.

És ha az véletlenül eredeti, faszozós szinkron menne 12-es karikával, azon háborognátok, hogy micsoda métely, ahol este 8-kor ízesen káromkodnak.

Llew 2011.06.08. 19:57:14

Sokat agyalhattak ezeken a hangzatos címeken, de jobb lett volna ha vesznek két-három új filmet. Nálam csak a TV2, meg a RTL van, de az elmúlt 1-1,5 évben kb. az összes felsorolt filmet vetítették.

fülécske 2011.06.08. 21:34:52

Ó anyám, de jó lesz nekünk! :) A Bud Spencer filmek az RTL-en mennek majd? :D

toi 2011.06.08. 22:00:06

@LouiS: ezzel a nem tetszik, nem nézed, meg lehet olvasni is, végletekig elcsépelt közhelyekkel engem hagyjál békén légyszíves egy tv műsorokkal foglalkozó blogon, meg úgy általában is.

nekem az eredeti tetszett.
gondolom, te még nem néztél meg egyetlen fimet sem kétszer.

ugyanmár.

a karikákat meg értelmetlennek tartom. ennyi.

LouiS 2011.06.08. 22:23:58

@toi: közhely, elcsépelt - de igaz. Értelmetlen? Nyilván a te munkahelyed, a te kis közeged tele van értelmesebbnél értelmesebb szabályozásokkal...

Én meg a kommentekből (nem feltétlen a te posztjaidra gondolok) között ömlő szakmaiatlanságot és és tévészakértőnek képzelem magam hozzáállást tartom értelmetlennek. Na, ez is egy vélemény.

ügyfélszolgálatos 2011.06.08. 22:56:56

@LouiS: Azért szerintem elég trágya hogy mindent újra szinkronizálnak. Minek? A Labirintus c. film szinkronjával mi volt a baj? Na ezt magyarázd meg. Abban aztán nem volt káromkodás.
Ja és abban toi-nak igaza van, hogy ezt a nem tetszik ne nézd közhelyet el kellene már felejteni. Ez egy szinten van az "én nem nézek tv-t, sőt nincs is tv-m" szinttel.

ügyfélszolgálatos 2011.06.08. 22:58:18

@LouiS: Arról már nem is beszélve, hogy kb. 20 percenként van 10 perc reklám. Az már ultra béna.

LouiS 2011.06.08. 22:59:29

@ügyfélszolgálatos: nem ismerem a Labirintus szinkronjait, két tippem van.

1. az eredeti, klasszikus szinkron - gondolom - a MOKÉP jogtulajdonolja, és a vetítő csatorna számára jobban megérte egy saját, 2. számú szinkron elkészítése.

B verzió: annyira sérült az eredeti szinkron, hogy már nem adásképes.

LouiS 2011.06.08. 23:00:27

@ügyfélszolgálatos: kertévé. Meglepő módon reklámból él :)

LouiS 2011.06.08. 23:01:45

@ügyfélszolgálatos: ez meg némileg offtopic lesz, de: te egy fillért nem fizetsz a kertévének, hogy nézhesd (a kábelszolgáltatóktól nem megy vissza pénz), és kapsz reklámot, reklamálsz is miatta. Beülsz a moziba, te fizetsz, kapsz reklámot, majd filmet, nem reklamálsz. Furcsa, nem? :D

Dzsúd Horse 2011.06.09. 01:34:02

@LouiS: Ha előfizetéses lenne a TV2 és RTL Klub, nem lenne reklámmal megszakítva a film? Ez a következtetés abból, amit mondasz. Szóval ez a te kis álomvilágodban így működne, a valóságban nem. Majd erre is írsz valami frappánsat, mert te ilyen überokos vagy, arra már nem fogok reagálni. Igazad lesz. Így jó?

LouiS 2011.06.09. 08:54:00

@Dzsúd Horse: én nem ezt mondtam, de örülök, hogy sikerült kiforgatni a szavaimat. Másrészt, ha majd lehúztál mondjuk 10 évet az iparágban, és lesz némi fogalmad arról, hogyan is működik belülről ez az egész, a "tudásodat" nem blogokból szedted össze, akkor értelmesen is el tudunk majd diskurálni erről.

Gondolom a te munkahelyeden hetente cserélik a PC-t, folyamatosan a legújabb szoftverekkel dolgozol, az irodabútor is mindig a legújabb trendeknek megfelelő, és a székedet már a Japánból szállított robot szereli össze. Érezted az iróniát?

Ha majd lesz saját csatornád, ahol a saját pénzedet fekteted be, abból vásárolsz tartalmat (ilyet is, olyat is: minőségit és a jó film mellé csomagban adott ZS filmet), na akkor majd érted, hogy miről is van szó.

Tudod, van ám olyan, hogy a filmnek van egy jogtulajdonosa. És bizony ez a bitang kapitalista abból él ám, hogy pénzt kér a film sugárzásáért. Nem is keveset. Egy ilyen régi "szar", újraszinkronizált, vágott, fosch valami egyszeri vetítése kb. az éves fizetésed.

Még valami, aztán lezárom a témát: nem védem, de nem is ítélem el a kertévék gyakorlatát. Csak nem kellene úgy gyalázni valamit, hogy semmit nem tudsz arról, hogyan működik valójában a rendszer.

ügyfélszolgálatos 2011.06.09. 09:18:51

@LouiS: Semmi baj az eredetivel. Szerintem jogos a reklamáció ha egy teljesen jó szinkront elrontanak. Pl.: A Keresztapa vagy bármelyik Woody Allen film új szinkronnal szart se ér.

A kerttévé = reklám még megérthető de szerintem azért túlzás, hogy levágják a film végét (itt most nem a stáblistáról beszélek), hogy 4 másodperccel több reklámidő legyen. Ez azért már gáz.

Az utolsó példád meg egyszerűen csúsztatás, mert a moziban egyenlőre nem a filmet szakítják meg a reklámok hanem előtte letudja az ember őket.

Kicsit vegyél azért vissza az arcodból mert kezd akkora lenni mint a Hajdúnak.

LouiS 2011.06.09. 09:22:01

@ügyfélszolgálatos: úgy látszik, itt te vagy az egyedüli tudás mindenhatója, a tévedhetetlen jógi. Tudod mit? Maradj is meg ebben a hitben.

A Keresztapa szinkronjáról meg kérdezd meg az Intercomot, miért kellett újat gyártani a VHS-kiadáshoz. Véletlenül megvan a régi és az eredeti szinkronos változat is. Na, az original annyira recseg-pattog (az idő nem kímélte), hogy egészen egyszerűen nem rakhatták rá azt, mert megölte volna a filmet.

ügyfélszolgálatos 2011.06.09. 09:24:35

@LouiS: Látszik hogy nagy fejet növesztettél mert ha visszanézem TE nem tűröd az ellentmondást a kommentekben, nem csak az enyémet hanem másét is. Be ne szoruljon a fejed egy ajtóba...

juhaszvik 2011.06.09. 09:32:35

fogalmam sincs, hogy ekkora arcok hogyan férnek el egy ilyen kicsi komment sávba.

témához: amennyiben nem tetszik, hogy milyen (esetleg már elcsépelt) filmeket ad le egy csatorna, akkor tessék ezt velük közölni, és ha nem változtatnak érdemben (ami elég valószínű), akkor lehet társadalmi kezdeményezést indítani, és bojkottra hívni az embereket. ma már nem nehéz mondjuk a facebook-on elindítani egy ilyesmit.
ugyanis a pénz mentén hozzák meg ezeket a döntéseket (mármint hogy mit adnak le a tévében), és csak akkor hajlandóak változtatni, ha veszélyben a profit.

kommentben nyüszögni pedig nem túl menő dolog.

LouiS 2011.06.09. 09:33:56

@ügyfélszolgálatos: értelmes kommentekkel szívesen vitázok, és elfogadom azt is, ha igaza van. Nem vagyok tévedhetetlen.

De, mint azt már a vitaindítóban is leírtam, azt unom nagyon, hogy folyamatosan megy a szarozás, miközben az illetőnek halvány lila segédfogalma sincs arról, mi miért történik. Mennyire egyszerű azt mondani, hogy szar (általános magyar hozzáállás), de azt, hogy átgondolja, hogy pl. a kertévé alapvetően profitorientált vállalkozás (tehát valaki a pénzét kockáztatja, és cserébe elvárja, hogy az a pénz vissza is jöjjön, lehetőség szerint minél nagyobb haszonnal...), azt gondolom, hogy az vesse rájuk az első követ, aki nem egy hasonló elveken működő cégnél dolgozik. És igen, lehet népbutítással, a kultúra letörésével vádolni őket. De! Tényleg nem kötelező nézni (igen, lózung), és valahogy nem látom azt sem, hogy olyan nagy tömegek kiabálnának azért, hogy jó filmeket adjon mondjuk azt MTV és a Duna TV (nota bene: mi számít jó filmnek? Nekem pl. nagyon tetszett Kevin Costner Postman-je, de tartok tőle, hogy ezt sokan nem így gondolják).

Szerintem - hangsúlyozom, saját vélemény, elvégre talán elmondhatom a saját véleményemet, reagálhatok máséra, és nem feltétlenül kell sem elfogadnom, sem egyetértenem velük (és reagálnom sem, de megteszem) - az a legnagyobb baj, hogy ha végigolvasom a 20 posztot, a jelentős része fika. Ez szar, meg az szar. De hogy kicsit is szakmai szempontú megközelítés lenne? Na, többnyire az hiányzik.

Én emlékszem, hogy régebben voltak CC-s cikkek arról, hogyan készül egy filmhez szinkron, miért az a színész a hangja, stb. Remélem, hogy lesz folytatásuk. Nyugodtan beleférne egy olyan, általános cikk is, hogyan áll össze egy műsorrács, mi az a filmjog, hogyan kerül adásba a film...

frew 2011.06.09. 11:08:18

@ügyfélszolgálatos: Így van. Minden elismerésem annak, aki tv-ben néz filmeket, komolyan. Egy másfél órás filmet képesek 2 óra - 2 óra 10 perc körülire bővíteni.

Dzsúd Horse 2011.06.09. 11:42:35

@LouiS: Látszik, hogy te nyomsz egy véleményt, és azt ráhúzod mindenre. Mondtam én, hogy zavar, a film többszöri megszakítása tamponokkal? Vagy hogy nincs értelme a kerttévé szempontjából a sok reklámnak? Én csak a mozis fizetünk, no reklám - tv nem fizetünk, van reklám hasonlatodra reagáltam, hogy butaság. Mert nagyon más fázisban jut oda a termék, más a cél stb, szerintem összehasonlíthatatlan a kettő. A tudásomat is simán ledegradáltad, pedig semmi szakmabeli dolgot nem írtam. Képzeld amúgy már láttam tv működösét belülről, vágóként voltam gyakornok. Csak aztán inkább úgy döntöttem, hogy a három műszak szalagon viccesebb meló. Na ennyi, sok sikert a könyvíráshoz. Gondolom már készül, mert ekkora tudásanyagot amivel rendelkezel tovább kell adni az emberiségnek.

Na mi újság, Wagner úr? 2011.06.09. 12:11:57

@Háromujjú: Már miért ne lehetne TV-ben filmet nézni??? Néha adnak jót, arról nem is beszélve, hogy nem mindenkinek van lehetősége/ideje/energiája letölteni...

gizdacsavo 2011.06.09. 12:49:09

@LouiS:
"De, mint azt már a vitaindítóban is leírtam, azt unom nagyon, hogy folyamatosan megy a szarozás, miközben az illetőnek halvány lila segédfogalma sincs arról, mi miért történik"

"az a legnagyobb baj, hogy ha végigolvasom a 20 posztot, a jelentős része fika. Ez szar, meg az szar. De hogy kicsit is szakmai szempontú megközelítés lenne? Na, többnyire az hiányzik."

1 - a te tanácsoddal élve, ha unod, ne olvasd
2 - A "halvány fogalma sincs" részre csak a klasszikus példát lehet hozni: nem kell tudnod tojást tojnod ahhoz, hogy megmond záp-e
3 - bizony, bizony, ez már csak így megy. A sok tuskó paraszt csak nézi a fénydobozt, és véleményt mond arról, amit lát. Ráadásul képzeld, a sok buta tök hihetetlen magasról szarja le, hogy mi éri meg a tévének, meg ki a "profitorientált", csak azt tudja, hogy szórakoztatja-e, amit a tévében lát, vagy sem. Na most, ha unatkozik, századszor kellene kacagnia Banános Joe hatalmas pofonjain, ne adj' isten a Postman című gigafost adják le tizedszerre, akkor bizony nem megy el kijárni a megfelelő iskolákat, hogy megértse miért is van ez, hanem simán azt mondja, hogy "ez szar".
4 - ha 25 posztból 20 fika, 3 sunáznám, meg 2 okoskodás van, az bizony akár visszajelzés is lehetne a csatornáknak, hogy valami nem jó. A "szar" is egy vélemény, sőt a nézőknek nem feladata megmondani, hogy hogyan lehetne jobban csinálni, ugyanis az nem az ő dolguk, erre vannak igen jól megfizetett "szakemberek".

ügyfélszolgálatos 2011.06.09. 12:56:27

@Na mi újság, Wagner úr?: Speciel engem zavar, hogy kizökkentenek a filmből, hogy az arcomba toljanak valami terméket. Elfogadnám hogy egy film alatt 1x -2x van reklám, de azt hogy 20 percenként 10 perc a reklámidő, már nem fogadom el. Hiába arcoskodik @LouiS, az azért már túlzás. Jó hogy nem azt csinálják mint a németek a 80-as években, hogy reklám időben megfelezték a képernyőt, egyik felén ment a reklám a másik felén meg a film. Persze a reklám nagyobb hangerővel.

LouiS 2011.06.09. 12:57:29

@gizdacsavo: ha lenne a világon egyetlen olyan tévé, amelyik csak és kizárólag a nézői visszajelzések alapján szerkesztené a műsorát... De nincs! És továbbra is tartom: ha nem tetszik, amit látsz, akkor megnyomsz egy tetszőleges gombot, és nézel egy másik csatornát. Lehet, hogy megúszós, de szerintem ennél egyszerűbb megoldás tényleg nincsen!

A nézettséget is mérik úgy, ahogy, általában szidják is, de mégis ad egy pontos képet arról, hogy az emberek nézik-e azt, amit. A hirdetőt és a csatornát kizárólag a mérésből bejövő adatok fogják érdekelni, úgy is mondhatnám: az itteni posztolók (én is :) ) le vannak tojva. Emiatt nem értek egyet a 4. pontban általad írt dolgokkal. Bár a néző szemszögéből van benne igazság.

LouiS 2011.06.09. 13:01:15

@ügyfélszolgálatos: ne írj megfelezős dolgokat, még ötletet adsz valakinek :) Persze, baromi irritáló a rengeteg reklám, de a cégek csak azt csinálják, amit a törvény betűje megenged nekik. Hirtelen nem is emlékszem, hogy az elmúlt x évben lett-e volna büntetés, elsötétítés azért, mert több reklámot adtak volna le, mint amennyit maximálisan lehet. Ezért már máshol kell a kaput döngetni. Lehet, hogy sikerrel: a reklámok halkabbak lesznek. Ez pl. biztosan nézői visszajelzés, és nem jogalkotói okosság.

Na mi újság, Wagner úr? 2011.06.09. 13:36:26

@ügyfélszolgálatos: Ha ismétlem Ha normálisan mennének a reklámok /mint ahogy az új médiatörvény óta nem úgy mennek, mert állandóan jön egy kisebb-nagyobb blokk/, akkor nem lenne ezzel akkora baj, elvégre ők is meg kell éljenek valamiből.
A megfelezős dolog pedig már megy, a Forma1 közvetítések alatt...

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2011.06.10. 21:52:08

@Na mi újság, Wagner úr?: Némely kisebb adók (pl. Viasat, Hallmark) tök normálisan állnak a dologhoz: negyedóránként/félóránként reklám. Az más kérdés, hogy ez most sok-e (fél órás sorozatból lesz egy óra), vagy hogy adott esetben egy kezdődő jelenetbe vágják bele (emberek vagyunk), de kiszámítható, nem túl sok a reklámidő, és legfőképp nem a film első/utolsó 10 percében vágják bele, esetleg híradóval megspékelve. Sőt, még a stáblistát is leadják (persze a viasatnál pont a szinkronnál valaki mindig bepofázik :-(
süti beállítások módosítása