Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Orbán kegyeltje Wolf Kati?

2011. május 17. 11:00 c:c ügyfélszolgálat 111 komment

Egy német újságíró, aki egyébként a puszta Jennifer Rush-ának titulálja Wolf Katit, azt írta az Eurovíziós Dalfesztivál döntője előtti esélylatolgatójában, hogy a magyar indulóra már csak elvi okokból sem szabad voksokat leadni, mivel "Orbán kegyeltje", írja a Blikk. A Tageszeitung baloldali lap, a médiatörvény ellen is kikeltek, ezt a Blikk fontosnak tartotta megjegyezni. A magyar bulvárlap felhívta a német szerkesztőséget, hogy mégis honnan tudnak arról kit kedvel a magyar miniszterelnök, de csak annyi választ kaptak, hogy az újságíró informátorai megbízhatóak. Az is lehet, hogy a titokzatos informátor a Facebook volt, hiszen Orbán Viktor oldalán pár napja tényleg azt mondta, hogy szorít Wolf Katinak. Mondjuk a kegyelt az kicsit mást jelent, de több is veszett már a fordítás miatt.

Azon már inkább meglepődhetünk, hogy az itthon esélyesnek tartott, és favoritként aposztrofált, az m1 közvetítésében is tuti befutóként emlegetett Wolf Kati győzelmi esélyeit a nemzetközi fogadóirodák 1:29 arányban adták, a legesélyesebb francia indulóét pedig 1:2,5 arányban. A végül nyertes azeri duót a harmadik helyre rangsorolták a bukmékerek a döntő előtt.

Címkék: eurovízió blikk

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

táltos 2011.05.17. 12:41:02

Talán nem ártana nálunk is bevezetni, hogy nem csak úgy kiszúrunk vkit a tömegből, hogy akkor most téged indítunk, hanem a közszolgálati tv-k rendeznének egy rendes válogatót, ahol a nézők+szakmai zsűri szavazza meg,hogy ki legyen az induló.
Amúgymeg teljesen mindegy, hogy kiírta-e Orbán a fészbúkra vagy sem. Egyszerűen nem csipáznak minket Ájrópában. És ez nem most lett így. Meg kell nézni a korábbi versenyeket. Csak Bayer Friderika és Rúzsa Magdi volt a szabályt erősítő kivétel.
Egyébként me mindig olyat indítanak, akiről azt hiszik, hogy az éppen aktuláis divathoz passzolnak. Olyat kellett volna, aki maga teremti a divatot. Pl. a tavalyi német csajszi.

nabeul 2011.05.17. 12:41:24

Egy dolgot nem értek az Eurovíziós Dalesztivál dologgal kapcsolatban, amiről még senki nem írt: a magyarok hogyan adhattak 12 pontot az izlandi dalnak???
Mindenki arról ír, hogy kik adtak a magyaroknak pontot, de arról nem, hogy mi kiknek adtunk.
Az izlandi 12 pont tükrében lehet, hogy a magyarok által oly nagyra tartott Wolf szám ugyanolyan szar, mint az izlandi (Izlandnak csak a magyarok adtak 12 pontot).

táltos 2011.05.17. 12:45:48

@nabeul: Valószínűleg mindenki Wolf Katira szavazott (aki egyáltalán) és a "szakmai zsűri" Izlandnak ítélte a 12 pontot:).
De a finneknek semmit nem adtunk, úgyhogy jövőre (ha lesz magyar induló) nem kapunk már tőlük sem.
Nem németországban kellett volna kampányolni, hanem a finneknél, észteknél és itt is nyomni az ő dalaikat, hogy legalább velük meglegyen az együttműködés.

Picsasereghajtó 2011.05.17. 12:47:34

Az a tény, hogy lemegy a bányába és feljön a szén, valamint hogy egy fröccsöntött műanyag gagyi szar fos dalt adtak a szájába az fel sem merült? Persze, ooorbánozni könnyebb, mint elismerni azt, hogy Nemzetünk Nagy Énekesnője (akiről két hete még azt se tudtuk, hogy kicsoda, és két hét múlva a legnagyobb "rajongók" is elfelejtik a nevét) produkciója egy kalap szar.

zxn · http://online-munka-file-feltoltes.blog.hu 2011.05.17. 12:58:38

A szavazás rendszere miatt (pl. a szlávok egymásra szavazgatnak) eleve nem nagyon van esélye magyar indulónak.

Chazz Reinhold 2011.05.17. 13:02:05

egyébként a magyarok en bloc az elmúlt 10 évben egy pontot sem adtak a német produkciókra:)

erre csak két másik ország volt képes: Grúzia és asszem Azerb.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.05.17. 13:06:17

@Chazz Reinhold:

Addig feszegetjük a pofonosláda tetejét, hogy előbb-utóbb megint meg fognak szállni...

(Csak már látnám!)

y0 2011.05.17. 13:10:25

ezzel kb. a lap is nyíltan beismerte, hogy itt az emberek nem a tehetségre szavaznak... bár ezt eddig is tudtuk

csoko20 2011.05.17. 13:11:21

"A Tageszeitung baloldali lap,..."

Nem is tudtam, hogy egy német lapot európai amatőr zenekedvelők százmilliói olvasnak Giblaltártól Bakuig:)))

Amúgy:

1993. Szulák Andrea elvérzik az előválogatón
1994. 4. Bayer Friderika
1995. 22. hely
1996. 22. hely, Delhusha Gjoni elvérzik az előválogatón
1997. 12. hely V.I.P
1998. 23. hely, pedig Charlie azért kurva jó zenész!
2005. 12. hely NOX
2007. 9. hely Rúzsa Magdi
2008. Csézy kizúg az elődöntőben
2009. Ádok Zoli be sem jutott

Szóval, az egyre szélesedő mezőnyben idén hoztuk az átlagot. Egyedül Charliet sajnálom, neki biztos kellett 1-2 viszki, hogy feldogozza a traumát...

Publius Decius Mus 2011.05.17. 13:13:03

Szomszédok szoktak egymásra szavazni. Namármost már az O-M Monarchia egyik fő stratégiája az volt, hogy a nemzetiségeket a belső rivális-Magyarország ellen hangolja. Trianon után a fiatal államok aztán ezerrel felfűtötték a bűnös magyar nép teóriáját, mert ez volt az érdekük. Ez azóta tart, száraz tény, pech, de nem kell miatta depisnek lenni, vagy hülye módon magunkban keresni a hibát.

Nem fogunk Eurovíziót nyerni, még akkor sem, ha Gyurcsány lesz a háttértáncos.

Alterix 2011.05.17. 13:34:13

@Publius Decius Mus: Akkor lennénk nagy szarban, ha bevezetnék a protest-szavazatokat:)))

Úgy izgibb lenne az európai körkép!

janos444 2011.05.17. 13:36:37

Baromság az egész. Nekünk folyton muszáj, hogy legyen egy "Nemzeti Ügyünk" (Overdose, a Nemzet Lova, vagy Wolf Kati meg a Nemzet Dala), amit aztán ezerrel túllihegünk, majd akkorát esünk pofára,mint egy télikabát. Itt is csak ez történt.
Nem kéne minden hülyeséget - mint ezt a "versenyt" - komolyan venni. Asszem, ez utoljára kb akkor hasonlított halványan valami dal-versenyfélére, amikor még France Gall énekelte benne a Poupée de cir-t.

intercisa 2011.05.17. 13:38:24

@táltos: "De a finneknek semmit nem adtunk, úgyhogy jövőre (ha lesz magyar induló) nem kapunk már tőlük sem." de igen ha tetszik nekik a produkció nem azért mert imádnak minket most se azért kaptuk és egyébként olyan unalmas már ez az Európa utál minket pedig csak egy szar dalt énekeltettünk egy randa nővel én se adtam volna rá egy pontot se...
durcázás helyett röhögni kéne ezen az egészen ahogy a többi ország is teszi...

satho 2011.05.17. 13:40:04

Fluort vagy SP-t kellett volna indítani, poénból beszavazta volna minden más ország a 4.-5. helyre :)

ugyan_pityu! 2011.05.17. 13:40:10

ha amúgy sem a dal, vagy az előadó hangja dönt, akkor meg miért nem küldjük mondjuk fekete pákót? az legalább vicces lenne... ahogy ékezetek nélkül énekelne mondjuk egy finn népdalt
PÁKÓ FOR EUROVSION!

trollface 2011.05.17. 13:44:53

és miért ilyen drága a kenyér?

Koky_ 2011.05.17. 13:50:31

@Dönekszt sztop iz nyugati rélvély sztésön: Az, hogy te 2 hete még azt sem tudtad, ki Wolf Kati, nem biztos hogy az ő hibája. Amúgy pedig ez nem egy szépségverseny, bár te biztosan gyönyörűszép ember vagy :)

borovi 2011.05.17. 13:57:46

@csoko20: Szerintem meg pont Charlie kezelte a helyén ezt az egész majomparádét, és leszarta ott, ahol van.

Chazz Reinhold 2011.05.17. 14:14:33

@tiboru: jaja, de azért casus bellinek mégiscsak banális lenne:)

Angela Merkel bejelentené a rádióban, hogy
- Együtteseink 6:00-tól visszaénekelnek! A StiPo (Stilpolizei - ízlésrendőrség) első egységei már meg is szállták a hegyeshalmi fokhagymaárus-standokat!

Alterix 2011.05.17. 14:19:56

@Chazz Reinhold: Na, ezzel végképp lemosnánk magunkról a " náci Németország utolsó csatlósa" címkét!!! :))

Már évek óta provokáljuk a fritzeket, de csak nem dőlnek be! :(
A következő dalfelsztiválon el kell foglalnunk egy rádióállomásukat, de minimum az öltözőjüket!

Dr. Fotos 2011.05.17. 14:20:57

@spontan: "Viktor ölelése halálos. :D De reálisan nézve nem valószínű, hogy emiatt lett a 22. hely, inkább a verseny szokásos szavazós játszmái miatt, hogy a közeli viszonyban álló országok általában egymásra szavaznak inkább. "

Igy van es mi meg ebben is szarok vagyunk! Szerencsetlen finnek nem gyoznek allandoan 12 pontokat adni mi meg sorozatosan szarunk a fejukre! Iden is bizalmat szavaztak es iden is belesz@rtunk az arcukba... Nekem eg a pofam emiatt. :(

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.05.17. 14:22:43

@Koky_: Szerintem tényleg gáz, hogy ilyen noname, egyszer használatos celebeket indítunk nemzetközi megmérettetésen. Én is az euroviziló kapcsán találkoztam Wolf Kati nevével életemben először, pedig azért viszonylag aktívan túrom a netet (még Alekosz és Szandika neve sem ismeretlen számomra, pedig összesen kb 8 percet láttam a VV4-ből)

Egyszer ki kéne próbálni, mit szólna a nemzetközi közönség, ha a szokásos eldobható gagyipop helyett egy Tankcsapdát küldenénk. Vesztenivalónk nincs, legfeljebb megütjük a szokásos huszonakárhanyadik helyet, de egy próbát mindenképp megérne a dolog (a hollandok és franciák bizonyára ezerrel szavaznának, a szigeten is imádni szokták a zenekar koncertjét - feltéve persze, ha Lukács Laci hajlandó lenne egy ilyen bóvli majomparádé kedvéért lealacsonyodni az egynyári, ismeretlen sztárocskák közé.)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.05.17. 14:24:19

hovalett_a_kommentem____!!!!!!4négy

Alterix 2011.05.17. 14:30:32

@Gery.Greyhound: A TCS túl jó nekik!

Elenben ha Michelle Wildot küldenénk ki akár a "Boci, boci tarkával"! Egy névtelen SMS mögé bújva sok-sok millió férfi fejezné ki háláját!

pástétom 2011.05.17. 14:31:55

Orbánt annyira útálják már külföldön, hogy mindenkit, aki vele akár csak a leghalványabban fonódva, áttételesen áll kapcsolatban, azt is lehúzzák.

gerbanek 2011.05.17. 14:47:48

Tageszeitung Németországban egy 55 ezres példányszámú lap, ez olyan, mintha nálunk mondjuk a Helyi Téma írna erről, ráadásul a német lap erősen bulvár...
az, hogy, Orbán Viktor nyilvánosan szurkol Wolf Katinak, semmi kivetnivaló nincsen.
a legnagyobb baj az, hogy mi magyarok, egy dalfesztiválból is képesek vagyunk összeesküvés elméleteket gyártani... egy beteg nemzet vagyunk...

Fatal Error! System Halted! 2011.05.17. 14:53:40

Szerintem Gyurcsány a hibás! Sőt mivel az MSZP-nek akkora hatalma és befolyása van az európai politikára, és a különböző, az országot és a kormányt érintő kérdésekre, tutti, hogy ők manipluláltatták a szavazást.
Kibasztott vörösök. Rá akarják tenni a kezüket az azeri gázmezőkre.

samot 2011.05.17. 14:54:10

Minek fordit olyan aki nem tud németül?
A szöveg igy szol helyes forditàsban"sajnos muszàly politikai okokbol elutasitani",de mit(a szavazàst,vagy a dalt)vagy kit?A Wolf Katit,vagy a kormànyt?Na eröl nem szol a fàma!Csak a nagy semmibe irtak valamit,ami az olvaso fantàziàjàra van bizva!

angyalföldi partizán 2011.05.17. 15:03:38

@pástétom: te tényleg ezt hiszed?pástétom komisszár elvtárs,nincs neked gyomorfekélyed?

csoko20 2011.05.17. 15:05:18

@pástétom: Szerintem meg fingjuk sincs ki az az Orbán! Aszem a svéd tv is összekeverte Fletóval.
A kontinens szerencsésebb felén lévő országokban azt sem tudják hol van Magyarország vagy ha mégis hallottak rólunk akkor meg le se szarnak.

A kontinens kevésbé szerencsésebb felén meg utálnak mint szart a zsebben.
Talán nem kellett volna itthon annyira favorizálni Wolf Katit, nem lenne most ilyen nagy a csalódás...

juhaszvik 2011.05.17. 15:05:30

most pontosan mi is a gond azzal, hogy nem nyert Wolf Kati? az, hogy a népek egymásra szavaznak, vagy az, hogy ránk nem?
az nem lehet, hogy a finnek azért szavaztak ránk, mert egy órával később kezdődött náluk a műsor (GMT+2), és a végét már nem várták meg?

ZsO 2011.05.17. 15:09:37

Azon elgondolkodott már valaki, hogy ha mondjuk Angela Merkel, német kancellár azt írta volna a blogjában, hogy drukkol a saját országa által kiküldött versenyzőnek, akkor az mekkora felháborodást keltett volna Európában? Elárulom:
SEMEKKORÁT! MERT EGY ILYEN OSTOBASÁGGAL CSAK A MAGYAR KÖZVÉLEMÉNYBEN LEHET ÉRZELMEKET KAVARNI! "ORBÁNVIKTOR KI MERTE MONDANI, HOGY SZORÍT A MAGYAR VERSENYZŐNEK...RETTENETES" :)

Fatal Error! System Halted! 2011.05.17. 15:11:27

@Gery.Greyhound: "Egyszer ki kéne próbálni, mit szólna a nemzetközi közönség, ha a szokásos eldobható gagyipop helyett egy Tankcsapdát küldenénk."

Lehet bejönne nekik, mert 2006-ban a finn Lordi nyert.:)
www.youtube.com/watch?v=_X9Re82Iezk

Fatal Error! System Halted! 2011.05.17. 15:13:19

@ZsO: Azzal semmi baj nincs te nyomi. Tök másról van szó.

This_is_Sparta (törölt) 2011.05.17. 15:28:06

Szerintem az ezerbajdzsánok meg csak a tervezett Nabucco gázvezeték miatt nyertek!

"A Nabucco projektet támogatja az Európai Unió, amely az orosz földgáztól való függés enyhülését reméli tőle, mivel a vezeték azerbajdzsáni, kazahsztáni, türkmenisztáni, egyiptomi és szíriai eredetű földgázt is eljuttathatna az EU területére. Támogatja az Egyesült Államok is."

nesze nektek két harmad... 2011.05.17. 15:28:18

Naná, Orbán banditák vették körül Wolf (Farkas) Katit.
Ott volt vele,Rákai Filip( Orbán seggnyalója), meg a a Kopasz (néha nagymama kendőjében lévő) Várkonyi MTV s főszerkesztő( valamikor Dj volt) és metélt:) na meg a geszti Geci Péter.....és orbán szelleme ---ezért SZART LE BENNÜNKET EGÉSZ EURÓPA:)))))))

Yumurdzsak 2011.05.17. 15:29:06

mennyi volt egy sms?
és mér pont kati ment?
jövőre menjen jonny gold
ő még angolul is énekel

nesze nektek két harmad... 2011.05.17. 15:30:13

ORBÁN önmagáért kezdjen el szorítani, mert őt fogják megszorongatni és kikergetni hamarosan még az országból is:)) már 1/3 adja sincs...hehehe

nesze nektek két harmad... 2011.05.17. 15:32:00

@pástétom: e így van...az EUban LEGUTÁLTABB EMBER ORBÁN:)

This_is_Sparta (törölt) 2011.05.17. 15:37:41

"A Şah Deniz-gázmező Azerbajdzsánban, a Kaszpi-tenger alatt található földgázlelőhely, amely azonban a földgázon kívül kőolajat és gázkondenzátumot is tartalmaz. A fővárostól, Bakıtól mintegy 70 km-re dél-keletre, 50–600 m-es vízmélységű terület alatt található, 1999-ben felfedezett mező kiterjedése kb. 860 km².

Azerbajdzsán legnagyobb földgázlelőhelye, gázkészletét 1200 milliárd m³-re becsülik, a gázkondenzátum készlet kb. 240 tonna. Olajtartalékát 1,5–3 millió hordó közöttire becsülik.

A kitermelés 2006 decemberében kezdődött. A Şah Deniz-gázmezőn kitermelt földgázt a 692 km hosszú, Azerbajdzsánból Grúzián keresztül haladó Dél-kaukázusi gázvezetéken (vagy más néven: Bakı–Tbiliszi–Erzurum-gázvezeték) szállítják Törökországba. A földgázból 2007-től Grúzia is vásárol. A gázmező lenne a tervezett Nabucco-vezeték fő forrása is."

jet set 2011.05.17. 15:50:19

@juhaszvik: Ezt én sem értem. A szlávok egymásra szavaznak, az baj. A felvidéki magyarok nem szavaztak a magyar versenyzőre, az is baj. Az nem baj, hogy Wolf Kati száma nem tetszett azoknak, akik nem sajnáltak pénzt sms-t küldeni?

Balt 2011.05.17. 15:55:27

@Alterix: :))

Egyébként igaz.

polpetti 2011.05.17. 15:57:15

@nesze nektek két harmad...: MSZP székházból tetszik írni? Gyurcsány bácsi?

Minden hozzászólásod ugyanarról szól! Ember, neked fóbiád van! Örjöngj otthon, egyedül! Vagy esetleg a témához szólj hozzá!

Balt 2011.05.17. 15:58:55

@táltos: "Amúgymeg teljesen mindegy, hogy kiírta-e Orbán a fészbúkra vagy sem. Egyszerűen nem csipáznak minket Ájrópában."

Ehh, tényleg szegény svájciak, mit is véthettek...? Nem jut eszembe hirtelen más, mint az alvó náci számlák, de felkérnénk a T. ájrópéjer közönséget, hogy máskor írják bele az sms-e, ne kelljen már találgatni! :))) (Egyébként meg éljen és virágozzék az ájrópaji demokráciák mintapéldája, az azeri Baki!)

juhaszvik 2011.05.17. 15:59:54

@jet set: ilyesmire gondoltam én is.
pl miért érezném magam nyomorultul csak azért mert nálunk nem szavaztak a finnekre? mélyebben belegondolva ennek semmi, de semmi értelme nincs.
alapból
amúgy van egy olyan sejtésem, hogy nem csak Mo.-n túlreprezentált az alacsony végzettségűek aránya az emelt díjas telefonálások során.

piros pipacs 2011.05.17. 16:01:08

@Alterix: Miért gondolod, hogy orbán utálja wolfot. Egyébként ez az egész dalverseny egy hányadék.

Yasashi Tanuki 2011.05.17. 16:02:20

Az SZDSZ bukásával bázisukat és megélhetésüket vesztő rettegő jogvédőink sikeresen kampányolnak nyugaton. Így az egyszeri német eurovíziós SMS küldő sajtószabadságharcosnak érezhette magát, és meg volt győződve róla, hogy egy Wolf Katira küldött szavazattal az antiszemita faszisták karjaiba taszítja szegény elnyomott magyarokat.

Balt 2011.05.17. 16:02:31

@nabeul: "amiről még senki nem írt: a magyarok hogyan adhattak 12 pontot az izlandi dalnak???"

Azt hittem egyértelmű: a Mo.-n élő izlandi kisebbség. :))

Szerintem jó dal volt, mi több, a svájci is jó volt (a csaj lába pláne), de hát íllések és polfonok.

Balt 2011.05.17. 16:04:06

@táltos: "Valószínűleg mindenki Wolf Katira szavazott (aki egyáltalán) és a "szakmai zsűri" Izlandnak ítélte a 12 pontot:)."

A saját országbéli indulóra nem lehet szavazni. Bár lehet, hogy ezt a dolgot érdemes volna az európai szinten is távközlési nagyhatalom Deutsche-Telekomnál megpiszkálni...

Balt 2011.05.17. 16:08:14

@Dönekszt sztop iz nyugati rélvély sztésön: A dalban szerintem sem volt meg az első 10 esélye, de nem kéne elverni a port Katin (sem). Végül is ez reális hely, még csak nem is kudarc. Majd lesz jobb is. (Volt is már: az azóta más műfajokkal kacérkodó Friderika, meg Rúzsa Magdi.)

Balt 2011.05.17. 16:09:50

@tiboru: :)) Már megszállak, lásd energiaipar, távközlés, autóipar stb., de hát mégiscsak jobb így, mint 30 páncélos hadosztály... :)

Balt 2011.05.17. 16:12:32

@Publius Decius Mus: "Nem fogunk Eurovíziót nyerni, még akkor sem, ha Gyurcsány lesz a háttértáncos."

:))) Pedig ő meg egy Mesterházy-moonwalk simán verné mondjuk a moldáv produkciót! :) (Pedig az az egyik legjobb volt a zenebohóc kategóriában!) :))

Balt 2011.05.17. 16:15:00

@intercisa: "durcázás helyett röhögni kéne ezen az egészen ahogy a többi ország is teszi..."

Egyetértek.
index.hu/velemeny/menonemmeno/2011/05/14/eurovizios_dalfesztival_meno

Balt 2011.05.17. 16:16:42

@Alterix: "A következő dalfelsztiválon el kell foglalnunk egy rádióállomásukat, de minimum az öltözőjüket!"

Javaslom a Gleiwitz-it. Kár, hogy már nem náluk van... :)

digitime 2011.05.17. 16:20:19

Pedig tök jó dal volt. Nem politizálnék nagyon bele. Fentebb írta valaki, zsigerből utálnak minket körbe-körbe, a többieknek meg mi mutogatjuk a ,,l,,-t, úgyhogy lassan ők is.

ideasz 2011.05.17. 16:34:46

Johnny Goldot küldtem volna....

fitball 2011.05.17. 16:49:15

@Publius Decius Mus: Ja! De hogy az mér irritáló hogy a magyar miniszterelnök a magyar indulónak drukkol azt nem értem! KIa fenének drukkoljon???

TomT 2011.05.17. 17:05:26

Az kevésbé baj, hogy egy ilyen nemzeti/etnikai szimpátiaszavazást dalfesztivàlnak hívnak. Ennyi csúsztatás a mai médiaviszonyok közepette az ingerküszöböt sem éri el.

Azt viszont már sajnálom, hogy amatőr iskolaújságokon kívül máshol is el lehet sütni (büntetlenül, sőt itthoni támogatással) ilyen komoly és megalapozott érveket. Ehhez gratulálnék minden kedves szereplőnek.

dr. Aullah 2011.05.17. 17:22:01

@táltos: "Olyat kellett volna, aki maga teremti a divatot. Pl. a tavalyi német csajszi. "

Csak viccelt ugye? Az a csaj semmi nem volt. A dal maga szar volt, a hangja olyan volt mint egy megasztárosnak(átlagos)... még hogy maga teremti a divatot ne vicceljünk már pls.

Alterix 2011.05.17. 17:33:09

@Balt: Gleiwitz!-Súlyos történelem-hamisítás, hogy a nácik csináltak egy megrendezett áltámadást!

Igazából a lengyeleknek elegük lett Elmy Holgerloef áriáiból, pusztán egy swing lemezt szerettek volna bejátszani az éterbe.

És a németek akkoriban híresen gyűlölték a swinget...

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.05.17. 17:35:34

Orbán a gonosz törpe eljátszotta már ezt sok emberrel, párt szövetségessel. Ilyen a jelleme, gonosz, sumák, simlis álszent a végtelenségig.

Az újabb fideszes levél konzultációs baromságot meg ne küld vissza, mert kódolva van. Különben sem nézik meg, hazugság ez is.

Apám 56 éves, 10 éve rokkantnyugdíjas, 10 éve nem dolgozik. Ha a fideszes orvos úgy gondolja hogy ő tudna dolgozni és rehabilitálják, mi a fenét csinál.
10 éve kiesett a szakmájából , reménytelen állást találni.

Az biztos hogy túl sok a rokkantnyugdíjas, -ezzel próbál spórolni az állam - de most már mihez kezdjen?

Mocskos, aljas banda!

Alterix 2011.05.17. 17:41:38

@Orbán takarodj!!: "Az újabb fideszes levél konzultációs baromságot meg ne küld vissza, mert kódolva van. Különben sem nézik meg, hazugság ez is."

Érzek némi ellentmondást:))
Kódolták, hogy beazonosítsanak, de nem fognak beazonosítani, mert el sem olvassák???

intercisa 2011.05.17. 17:46:28

@Balt:"Szerencsére Wolf Kati szekerét egyik kereskedelmi csatorna sem tolja látványosan, így az idén nem ömlik ránk az euróvízós patriotizmus."
ahhhhhaaaaaa azért adta minden rádióadó 20 percenként, azért mondták minden 10 percben be az RTL-en hogy ez TUTI győzni fog ezért hozott le vagy ezer cikket a magyar online média róla és ajnározta az egekbe és azért változtatta meg a programját az RTL mert nem tolták látványosan és már jóval az Orbán előtt halálra promózták ezt az egyébként igencsak szar számot :D

intercisa 2011.05.17. 17:51:22

@intercisa: ezt csak úgy megjegyeztem mert már hányni tudtam volna a sok promotól egyébként szerintem a Moldávok királyok voltak nekünk is olyat kellett volna mondjuk nekem a kedvenceim a Szerbek voltak

Borbarat 2011.05.17. 18:37:13

Erről is a FIDESZ tehet... Világ proletárjai egyesüljetek!

CSÉ 2011.05.17. 19:41:18

És majd a napokban megjelenik az újságban egy kétoldalas riport Heller Ági nénivel, aki majd előadja, hogy ez is azt bizonyítja, hogy Orbán antiszemita: azért küldte ki éppen Wolf Katit, hogy lejárassal.

Hülyeségeket én is tudok írni.

CSÉ 2011.05.17. 19:43:07

Meg úgy egyáltalán Geszti sem kifejezetten kötődik a jobboldalhoz, sőt!

Zsozé_ 2011.05.17. 20:42:28

Aki blikket olvas, és még el is hiszi ami benne van azt nem tudom sajnálni, megérdemli!!!

Látnok. 2011.05.17. 20:45:50

@CSÉ: Nagy f@sz vagy, csak így tovább. Nézd az echo tévét, sokat tanulsz onnan, jól látszik.

torró 2011.05.17. 21:24:49

Először is a német lap kapja be! Miért kell egy politikai lapnak belepofázni. Már valamelyik posztra írtam ,akkor nem emlékeztem pontosan,de utána néztem.Nem tudom ki emlékszik 98-n még a Horn kormány volt,a kifutóból /tehetségkutató műsor,volt/ egy rabbi képzőt végzett lány vittek ki erre az euróvizióra /egyébként nem volt rossz/. Ki emlékszik rá hol végzett? Az útólsó helyen! Egy pontot kapott a lengyelektől. És akkor még hol volt Orbán. Szóval! Menjenek a politikával foglalkozó lapok a francba! Írjanak erről szakmai lapok. Már lépni sem lehet ettől a sok idióta politikai ámokfutótól: Tehát innen üzenem nekik hogy szórakozzanak a tö...kel.

szkepi 2011.05.17. 22:32:14

@Orbán takarodj!!: 1000000 uj munkahelyet igért ez a csipszarméretű degenerált notórius mélynövésű hazudozó.

grünweinsalz 2011.05.17. 23:05:08

Boldog ország!
Ez ma a legnagyobb probléma!

Fiskális 2011.05.18. 00:28:14

Egyébként, ha Wolf Kati megnyeri, abból mi következik? Orbánra? Gyurcsányra, a GDP-re, a nyugdíjakra, az államadósságra, a népszerűségünkre Eu-szerte? Valami 20-an végeztek mögöttünk, most velük mi lesz? őket ennyire utálják Európában? vagy az ottani Orbán like-olta a csapatot? (Ugye, ha innen nézzük, milyen jó kis ostoba kérdések?)

laphroaig 2011.05.18. 01:45:14

Bezzeg, ha a Mizuval indultunk volna!
Tuti első hely!
És nálunk van a divatteremtés is!

eSzeMaZuzoDat 2011.05.18. 02:05:37

Ismerőseim kint voltak Düsseldorfban. Kati aratta egyértelműen a legnagyobb közönség sikert, állva énekeltek vele és ünnepelték. (Ezt még az elfogultsággal nem vádolható, a döntőig állhatatosan fanyalgó, giccsező Index Lufthansa által szponzorált, egy svéd csaj által az aréna előtt majdnem megdugott újságírónője is elismerte:
"Wolf Kati előadásából csak annyira emlékszem, hogy mindenki felállt a székéből, ugrált, és üvöltötte a refrént..."
index.hu/kultur/showbiz/2011/05/15/mindenki_felallt_a_katira/
Minden más ítélet, helyezés ehhez képest kontraszelekció. Talán még az sem, hogy az m1 megverte nézettségben az RTL-t is. (Sok köcsög magyar, mi?)
További jó Orbánozást szánalmasok!

Megdobbent 2011.05.18. 04:01:36

@eSzeMaZuzoDat: Tovabbi jo orban-eltetest, dicsoseges :>>>>

Obazdmeg.

holor 2011.05.18. 05:33:17

@This_is_Sparta: erős a gyanu, hogy ez (is) szerepet játszott

Master of the Universe 2011.05.18. 06:09:42

A Finnek azért szavaztak ide, mert érezték a lehetőséget Katiban. Ha kiséret zúzós gitár lett volna és a vokál hörgő hangú részeg férfiak csoportja, akkor ez a dal tökéletesen menne a skandináv gót / szinfónikus metál vonulathoz.

SergioLeone 2011.05.18. 08:28:23

A kommentednél csak a gondolataid sötétebbek! Rossz lehet Neked!

brazileiro 2011.05.18. 08:30:04

@torró:

Charlie rabbiképzőt végzett? És lány? Methogy 1998-ban ő indult és lett 23-ik.

SergioLeone 2011.05.18. 08:32:29

@Dönekszt sztop iz nyugati rélvély sztésön: A kommentednél csak a gondolataid sötétebbek! Rossz lehet Neked!

SergioLeone 2011.05.18. 08:35:11

@SergioLeone: Bocs, kettővel lejjebb kinek céloztam!

brazileiro 2011.05.18. 08:40:40

Egyébként a Jennifer Rush-hasonlat tökéletes. És ez már válasz is arra, miért bukott Wolf Kati: Jennifer Rush már a 80-as években is émelyítő volt. Valamiért a magyar stáb azt gondolta, ahhoz, hogy Wolf Kati jól szerepeljen, egy iszonyú erős magyarországi médiakampány kell...

Amúgy az összeesküvéshívőknek izgalmas olvasmány a wikipedia "Magyarország az Eurovíziós Dalfesztiválokon" oldala, azon belül is az, hogy melyik országoknak adtuk a legtöbb pontot a játék történetében. Azerbajdzsán a negyedik (Görögország, az Egyesült Királyság és Norvégia mögött). Vazze, minket már évekkel ezelőtt lefizettek?

Balt 2011.05.18. 08:45:10

@torró: "Nem tudom ki emlékszik 98-n még a Horn kormány volt,a kifutóból /tehetségkutató műsor,volt/ egy rabbi képzőt végzett lány vittek ki erre az euróvizióra /egyébként nem volt rossz/. Ki emlékszik rá hol végzett? Az útólsó helyen!"

Ennek nincs nyoma, de amúgy teljesen igazad van.

brazileiro 2011.05.18. 08:57:32

Egyébként télleg izgalmas olvasmány a wikipedia-oldal. Ha összehasonlítjuk a magyarok helyezéseit a kiválasztásuk módjával, akkor az derül ki, hogy amikor nem volt nyílt kiválasztás, hanem az MTV csak úgy kijelölte az indulót, mindig leégtünk. Akik nem égtek le (Friderika, VIP, Nox, Rúzsa Magdi) mind valamilyen nyílt zsűrizéssel vagy szavazással jutottak ki.

/Spam 2011.05.18. 09:29:34

Kedves c:c ügyfélszolgálat,
az a nagy helyzet, hogy jelen esetben nem a Blikk a hülye, hanem ti. Az ominózus cikk:

www.taz.de/1/archiv/digitaz/artikel/?ressort=tz&dig=2011%2F05%2F14%2Fa0199&cHash=9982e1495e

"5. Ungarn. Kati Wolf: What About My Dreams. Die Jennifer Rush der Puszta, die CSD-Krachernummer des Abends. Muss leider aus politischen Gründen abgelehnt werden: Sie ist eine von Gnaden Viktor Orbáns!"

És íme még egy kedves vélemény, egy jelentéktelen német lap internetes kiadásából:

www.spiegel.de/kultur/musik/0,1518,761820,00.html

"Kroatien und Ungarn schicken praktisch dieselbe knochige Blondine mit Fönwelle und Euro-Trash ins Rennen."

Azért jó dolog, amikor maguk a szervezők "törődnek" ennyire valamelyik résztvevővel, nem?

klorofil 2011.05.18. 09:32:08

Orbán kegyeltje Wolf Kati?

Marhaság! Ahhoz túl magas.

gabcigirl 2011.05.18. 09:53:43

Nem v'ok Viktor Fan, de kicsit túlzásnak érzem már ebben is a Viktor a hibás, című szlogent.

Sok más esetre igaz is-erre úgy érzem, pont nem...

Spiro 2011.05.18. 10:02:47

Bundát gyanítok. ;)

Azerbajdzsán, és még néhány induló nem is Európai ország. Nekik nem az Azsiavíziós dalfesztiválon kellett volna indulni?

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.05.18. 10:45:20

Jövő évtől minden induló ország leadja a dalt egy együttesnek (név nélkül) és ez az együttes adja elő mind a 25 dalt. Így nem lehet tudni, melyik dal melyik országé. Természetesen a saját ország közvéleménye sem fogja tudni, melyik az ő daluk, csak utólag. Így a dalok fognak versenyezni, nem az országok.

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2011.05.18. 12:17:23

Kit erdekel mit mondott orban?!?! Ez a zene fostalicska (na nem mintha az elso helyezette jobb lenne!) ilyennel indulni pedig szanalom, es ezt Europa is "ertekelte"...!!!

Pong 2011.05.18. 13:02:15

Bazdmeg emberek még mindig erre a szarra kommentelnek? Dzsiziszfákinkrájsz! Összafoglalnám az eddigi "eredményeket":

1. Kati produkcióját maximum 45mp-ig lehet bírni(ezt mbátran magamon teszteltem. De igazából nem lep meg, hiszen az ilyeneket Stefan Raab már a 90es években vihogott.

2. OVnek nem kellett volna lelkesednie, kb annyira jó hatása volt rá, mint Madonnának guy Ritchie filmjeire, igen, kiss of death. Akármit is mond mindenki, ezzel sajnos polarizálta a népet, és még az is nemrája savazott, akinek egyébként bejött a knochige Blondine.

Seregbontó 2011.05.18. 13:06:59

Győzikét vagy Feketepákót kellet volna küldeni. Vagy Fluor Tomit. Na azok megmutatnák, milyen is a magyar virtus. XD

Flatline_ 2011.05.18. 13:27:42

A Blikk, mint minden mas bulvar wcpapir, termeszetes hogy mindenben osszeeskuvest lat, hiszen a nagy felhajtassal a sajat kis bevetelet szeretne novelni mindenaron. Az hogy a legtobben erre vevok, az roluk allit ki szegenysegi bizonyitvanyt.

Panem et circenses. Ez kell a nepnek. Mar akinek ez eleg.

juliusbond 2011.05.18. 13:32:46

csak annyit, hogy nekem nagyon nem jött be Wolf Kati száma. Igaz, a többieké sem...

micsoda? 2011.05.18. 13:54:39

Wolf Kati szám jó volt. Csak a látvány, az nem tetszett. Már pedig ha a müsor nézhető, erre is adni kellene. Ja, és Sharlie szánalmas volt. Szintén nem figyeltünk a látványra. Ha valamit szabadna javasolnaom, nézzük már a produkcókat kivüliként, talán elérünk jobb eredményeket.

Vahakomb 2011.05.18. 13:57:25

Arra, hogy Orbán kedvence, meg stb., nem is vesztegetek szót, akkora nagy baromi ökörség az egész kitalálósdi.
Viszont Wolf Katit nem ítélném el annyira, mint egyes kommentezők. Inkább a dalra, amit előadott, arra mondanám, hogy az a nullák nullája. Az über hiper zéró a köbön! Mintha egy komputer szerkesztette volna a mai divatos dallamok és ütemek alapján.
süti beállítások módosítása