Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Hajdú Péter és a nemi erőszak

2011. április 20. 11:30 sixx 176 komment

Mindig örömteli látni, ha egy tévében sűrűn előforduló arc rácsodálkozik valamire, mint a szörpgyáros Zsanett annak idején a Big Brother kameráira, jé, engem egész nap kukkolnak? Most éppen Damu Roland barátnőjének története hozta elő a naiv kisfiút Hajdú Péterből, aki az egyre minősíthetetlenebb Frizbiben bírta azt kérdezni tök komoly képpel a sírós arcú nőtől, hogy "Egy férfi valóban meg tud erőszakolni egy nőt?" A videón 13:22-kor hangzik el az ominózus mondat, tessék meghallgatni.

 

Naszóval, mi a zemberek okítására tettük fel életünket, így segítenénk Hajdú "nem hiszek a nemi erőszakban" Péternek, mondjuk pár adattal. Az ENSZ 2009-es statisztikái szerint abban az évben 250 000 nemi erőszak miatt tettek feljelentést (legalábbis az általuk vizsgált 65 országban). A szám nem tükrözi a valóságot, mivel a valóban megerőszakolt nők több mint 70 százaléka nem tesz feljelentést, sőt, senkinek nem mondja el, mi történt vele. Egy másik adat szerint csak az Egyesült Államokban évente 270 000 nemi erőszakot követnek el (2007-es adat). Van még kérdés, Péter?

Címkék: tv2 faszság frizbi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.04.20. 11:38:31

Péterünk is buta mint a főd...

Ugyanakkor benne van az ország triójában, akik nem értenek semmihez, de megélnek belőle, sőt (Győzike, Pákó, meg ő).
Tudom, sokan vannak, de ők a csúcs.

spontan · http://erdekessegek.info 2011.04.20. 11:40:46

Én nem mondanám, hogy nem ért semmihez. Ahhoz ért, hogy kevésbé igényes közönségnek csináljon műsort, és ebből jól megél, mert erre lesz mindig a legnagyobb igény.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.04.20. 11:44:52

@spontan: Igaz, ha így nézzük akkor ők 3an a legokosabbak, mert azt adják a népnek amire szüksége van, és jól élnek belőle.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2011.04.20. 11:53:49

mit vártok ettől az embertől? szánalmas ahogy tetteti a naivat...

toi 2011.04.20. 11:55:30

hajdú pétert kellene megerőszakoltatni két nagy bantunégerrel.

blackhat 2011.04.20. 11:59:01

"A szám nem tükrözi a valóságot, mivel a valóban megerőszakolt nők több, mint 70 százaléka nem tesz feljelentést, sőt, SENKINEK NEM MONDJA EL, mi történt vele."

Csak nekem nagyon furcsa ez a mondat? Mert akkor az tök jó, hogy már gondolatot is tudnak olvasni Amerikában.

chinook 2011.04.20. 12:06:38

Péter,Péter.....még csak jó,hogy nem azt a senki házi,kis köcsög Damut véded!!!!!Az ilyen pasit csak egyszerűen lelőném mint egy kutyát!!!!Pedig én is férfi vagyok.

Bejgli 2011.04.20. 12:12:58

eddig is gyűlöltem Hajdú Pétert.... és most meg már konkrét okom is van rá

BrianZ 2011.04.20. 12:14:35

@blackhat: Arról még nem hallottál, hogy becslés? Utólag, évekkel később derül ki, jelekből, orvosi viszgálat során, stb. Tehát nem FURCSA, hanem DÜHÍTŐ.
Itt tennék közzé egy hírdetést: Hölgyeim! Ha Önt, vagy hozzátartozóját, nőismerősét megerőszakolták, küldjön üzenetet! Ígérem elmegyek, felkutatom az erőszaktevőt és leverem a TÖKEIT, és megetetem vele. Jelmondatom: Ne Ön féljen, heréljen és heréltessen!

hessrudi 2011.04.20. 12:14:41

na azér azt a csajt se kell kitenni hűlni..... megkockáztatom hogy csak akkor lett ebből a kefélésből erőszak mikor már a csajnak az volt az érdeke.....
borzalom hogy mit tudnak művelni a hülye picsák az úgynevezett celebbekkel egy kis hírnévért meg médiahírverésért, lásd a Lázár-gyerek ügyet és így tovább.....

nagylebowski 2011.04.20. 12:17:25

eddig nem volt különösebb okom, hogy utáljam vagy lenézzem, de ezzel most azért sikerült kivívnia részemről a szánalmas jelzőt.

megint 2011.04.20. 13:02:37

"nem hiszek a nemi erőszakban", ellenben a rokkant helyen való parkolást támogatom, egy követőm már akadt a tv-nél, claudia. Nem tudom, hogy tényleg ennyire szánalmas ez az ember, vagy csak eljátssza a hülyét

Llew 2011.04.20. 13:40:37

Péter ennyire nem lehetsz kretén. Ha meg csak a műsor miatt kérdezted, akkor az már a fokozhatatlan kategória.

@blackhat: mi olyan nehezen érthető a mondaton? 2009-ben 250 000 feljelentés volt erőszak miatt, de a nők 70%-a nem is beszél a dologról, ehhez még hozzá jön, hogy aki beszél az sem biztos, hogy tesz feljelentést, vagyis a 250 000 az a vizsgált országokban bekövetkező erőszakoknak <30%-a. És a vizsgált országokban valószínűleg nincs benne egy rakás afrikai ország ahol törzsi villongásoknál számolatlanul történik ilyesmi.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.04.20. 14:01:20

Azért ez durva. Mindenki tudja erről az emberről hogy indulatkezelési problémái vannak, még egy főzős tévéműsorban is kiderült, mivel nem nyert, dühöngeni, káromkodni, borogatni kezdett. Ez persze nem jelenti azt hogy erőszaktevő, de ha két rendőr, a szomszédok, a kórház stb. a proligráfos vizsgálaton megbukott, akkor ez a nyomorék Péterke, miért csinálja ezt? Illetve miért így?

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.04.20. 14:11:46

Ja, és ez a csaj vagy a legnagyobb színész, de akkor sokkal sokkal jobb mint a volt pasija, vagy, és sajnos ez a valószínűbb...tényleg átélte ezt a sok borzalmat, akkor viszont nem kívánom a Damunak amit a böriben kap... ott aztán keménykedhet...

Rhino123 2011.04.20. 14:15:02

Van egy gyanúm, hogyha őt, vagy arany drága nejét megerőszakolná valaki, még a műsora alacsony színvonalához igazodva sem tenne fel ilyen kérdést többé...

ügyfélszolgálatos 2011.04.20. 14:16:39

@Legelő Őse: Én személyesen ismerem Damu-t még abból a korszakból amikor a 18-kerben a Csim-bumm cirkuszban játszotta a főszerepet nyomi kis ismeretlen színészként. Már akkor is látszott rajta, hogy nem száz és az akkori nője is panaszkodott rá, hogy agresszív. Szóval valszeg tényleg állatkodott a nőjével. Hajdú meg szimplán egy paraszt és itt most nem a földművelő embert értem alatta hanem a tirpákot.

Edward Nygma 2011.04.20. 14:32:54

Sőt, Peti, egy férfi még egy másik férfit is meg tud erőszakolni. De ezt inkább tapasztald meg, ennyi az óhajom.

Porcelán az elefántboltban 2011.04.20. 14:58:32

Majd a Stohl Buci elmagyarázza neki. :)

Tower13 2011.04.20. 15:21:45

@toi: hajdú pétert kellene megerőszakoltatni két nagy bantunégerrel.

Miért akarsz rosszat a Bantunégereknek

realcowboy · www.pknranch.hu 2011.04.20. 15:26:12

van két bantu néger akinek kell hajdú?

oscar dirlewanger 2011.04.20. 15:48:04

ez a hájfejű, pohos buta fasz még egy kisvárosi helyi tv-ben is rohadt gáz lenne.....

johevi 2011.04.20. 15:52:55

Jó, egy ilyen felépítésű ember nyilván rácsodálkozik erre, szokatlan lehet neki, mert mindig csak őt verték a lányok a suliban.

Hahn Csaba · http://www.honlaphozam.hu 2011.04.20. 15:55:19

@hessrudi: Hajdú Péter is valószínűleg ilyesmire gondolt, hogy a csaj is benne volt, csak utólag kiabált erőszakot. Szerintem viszont ez életszerűtlen. "Nem tudott volna védekezni?" - kérdezi. Ja. A lengyelektől is kérdezhetnénk ezt a II. Világháború kapcsán. Sőt, magunktól is 1956 kapcsán. Tényleg: Hajdú úr! Lehet olyan, hogy egyetlen ország egyedül elfoglal egy másikat? Hogy mik vannak? Szóval: Az erőszakot nem jó dolog kétségbe vonni és relativizálni. Visszaüthet...

blah 2011.04.20. 16:04:03

Azért a csaj is megéri a pénzét, hogy elmegy kiteregetni a tv-be...

Alex2000 2011.04.20. 16:10:46

@blah: a csaj egy k*rva. Damu rolland egyértelműen elmebeteg és bűnös, de egy normális csaj nem tűri a verést évekig, és nem megy fel egyedül a lakására. Damu zsarolja csajt valamivel, ez egyértelmű. Ja és hogy Endy Vajda is szóba került, na ez a pont az i-re

Patreides · patreides.blog.hu 2011.04.20. 16:16:18

Péter nem az etikus tévés mintapéldája, meg nem is egy szellemi csúcs, de - amint azt péntekenként láthatjuk - legalább énekelni azt nagyon tud.

:)

Jarod1 2011.04.20. 16:17:05

Ennek Hajdúnak Ennyi esze van, hát aki még parkolni se tud a neki kijelöl helyen attól mit várjunk?..

Kummert Krisztián · facebook.com/bikaspark 2011.04.20. 16:21:14

Pontosan 2 hete beszélgettem egy lánnyal - régi ismerős - akinek a pasija magasrangú nagyhatalmú (persze megnevezhetetlen) ember, és hétről hétre egyba főbe veri... kérdeztem is tőle ugyanezt mint Hajdu P: mért vagy vele? jött a válasz: - máskor olyan jó hozzám...

3-4 óra őszinte sírós beszélgetés után meggyőztem hogy ez nem a legjobb neki!
elhitte, megértette, felfogta...
másnap beszéltünk... már visszafogadta!

Kövezzetek meg, de az a véleményem, hogy sajnos vagy az van hogy ezek a nők tudat alatt igénylik a verést, csak maguknak se vallják be és a külvilág flé a sérülésüket ezzel próbálják magyarázni, vagy pedig, egyszerüen ennyire szerelmesek, hogy maga a szerelem tartja őket fogva...

Sajnos amig visszamennek az ilyen nők a bántalmazójukhoz, addig ezek a verések egyre súlyosabbak lesznek, mert ezek az állatok (már a pasijaik), úgy érzik majd hogy egyre többet engedhetnek meg maguknak, mert úgyse hagyják el őket, és ezek a pasik viszont ezt igénylik! úgy érzik magukat férfinak, ha a gyengét verik!
Szánalmas, lenézendő,megvetendő, elitélendő, és keményen megtorlandó, de sajnos ezek az emberek is-, és a barátnőik is akik ezt hagyják nekik- mind mind beteg emberek a szememben!

Lajos ghr 2011.04.20. 16:27:45

ha nem nézné senki a szánalmas műsorát és ha nem menne el hozzá senkisem, lúzer riportalanynak, csak így lehetne megállítani.
dehát amíg nem ez van lehet h megérdemli ha rommá keresi magát ezzel az aggyal.

fikanick 2011.04.20. 16:29:23

@Alex2000: Sok no turi hosszu ideig a verest, a szerelem ilyen dolog, nem kell ahhoz zsarolni a masikat. A csaj attol meg lehet, hogy ossze-vissza beszel, es valoszinuleg akkor sem okos dolog nagy nyilvanossag elott ilyeneket mondania, ha igaza van, de nincs bizonyiteka.

hópapa · http://siorultek.blog.hu 2011.04.20. 16:38:03

Ha már nem tud kérdezni, legalább segítsen neki ott valaki a kollégái közül. Csak akad ott legalább 1 db. értelmes, aki látott már riportot a tv-kben!
Borzalmas. :o(

Yumurdzsak 2011.04.20. 16:56:15

sajnos ezt hívják stockholm-szindrómának

Bejgli 2011.04.20. 17:09:04

@Dj.Gonzales: az ilyen nők nem igénylik a verést, csak elhiszik, hogy nekik ennyi jár és amikor a férfi kedves velük, elájulnak a megtiszteltetéstől. Ezért kell szakemberhez vinni őket.

int10ha 2011.04.20. 17:17:23

"Péter elejti a szappant és lehajol érte. Ekkor hallja meg a 200 kiló elítélt hangját a háta mögött.
- Petike! Szerinted egy 200 kilós elítélt meg tud erőszakolni egy Hajdú Pétert?"
Persze "Damu Roland"-ot is jogos a történetbe behelyettesíteni.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.04.20. 17:20:34

Sikeredett félúton odakapcsolnom. Először azt hittem Demcsák magyaráz valamit. Aztán leesett ki is ez a csaj.
Namost, értelme lett volna a dolognak -felhívni a népek figyelmét, hogy ilyen van, illetve bátorítani az áldozatokat, hogy kérjenek segítséget-, ha nem Hajdú műsorában történt volna. Hanem egy komolyabb médiumban. Mert így erősen bulvárhype-nak tűnt, megfejelve Hajdú fentebb is idézett "idiotizmusával".
Pedig a valóságban ez igenis egy nagyon komoly, és rendkívül szomorú társadalmi jelenség.

Bérgyilkos Bohóc 2011.04.20. 17:28:41

@ügyfélszolgálatos: "Hajdú meg szimplán egy paraszt és itt most nem a földművelő embert értem alatta hanem a tirpákot. "

Hajdú meg szimplán egy paraszt, és itt most nem a földművelő embert értem alatta hanem a tirpákot, és itt most nem a Nyíregyházára telepített népcsoportot értem alatta, hanem a tuskókat, és itt most nem a kivágott facsonkot értem alatta...

장현승 사랑해요 2011.04.20. 17:42:57

máshol is felhozhatnák a témát.
pl. nmhh-nak isteni téma lehetne ez. nem normális, hogy úgy állítják be adásban a nemi erőszakot, mint ahogy hp tette.

@Dj.Gonzales: remélem, másnak azért megnevezed az embert. ha elsőre nem hagyja ott, meg ha idióta is a csaj, ne add fel az "észhez térítését".

장현승 사랑해요 2011.04.20. 17:44:05

@int10ha: de előttük még stolbucin fogják gyakorolni a hp szerint nemlétező bűncselekményt.

fejvadász 2011.04.20. 18:08:03

hajdú egy kis köcsög. Olyan férfiatlan, hogy az már fájdalamas.

szbszig 2011.04.20. 18:10:08

Biztos freudi elszólás volt, és magából indult ki. :D

fejvadász 2011.04.20. 18:17:19

ha ránézek hánynom kell. nálam betette a kaput a kész átverésben a reakciója.....a megcsalásra.

cetnik 2011.04.20. 18:37:45

A börtönben meglehet erőszakolni egy férfit????

cetnik 2011.04.20. 18:41:12

Hajdú Péter megtudná erőszakolni Sarka Katát ha nem adna neki lyukat????

fejvadász 2011.04.20. 18:50:55

szerelem a javából.....ha hajdúnak nem lenne pénze, még a tehén sem állna meg neki.

kén-e egy nick? 2011.04.20. 19:08:11

A "több mint 70" kifejezésbe én nem tennék vesszőt.

sixx, te nagy önkínzó lehetsz, hogy ilyeneket nézel. :-)

kén-e egy nick? 2011.04.20. 19:09:11

@Bérgyilkos Bohóc:
A tirpák alatt meg nem a szláv népcsoportot, hanem a parasztot?

sixx · http://comment.blog.hu 2011.04.20. 19:09:31

@kén-e egy nick?: beküldte egy kedves olvasó, a hibát korrigálom.

kén-e egy nick? 2011.04.20. 19:13:45

@sixx:
Megnyugodtam. :-)

@hópapa:
Ez itt konkrétan interjú, nem riport.

Úgyhogy majd akkor adj tanácsot, ha legalább a műfajok közti különbséget megtanultad. :-)

Ludas Manyi 2011.04.20. 19:58:24

Kezdettől fogva tudtuk, hogy hülye, senkiházi, felfuvalkodott barom! Az egyetlen műsor, amiből soha (!) egyetlen percet sem néztem a sok szemét között - ezé a hájfejű, tilosban parkoló médiabu.eránsé! Nem vele kezdeném a tisztogatást, hanem azzal, aki képernyőre engedte. Persze, ha a "népbutítás" volt a cél, akkor remek választás volt!

hüséges 2011.04.20. 19:58:31

Én egy szelíd ember vagyok, de engem csak egyszer lehetne megütni ! ....és az már nem élne !!!
Valaki nem lehet ennyire ostoba és buta !

Ludas Manyi 2011.04.20. 20:02:40

@fejvadász: igen, emlékezetes ahogyan lehülyézi a szerelmét. Többször is megkérdezi, hogy "Te hülye vagy?" Persze ezek után, ha mégis hozzáment feleségül, meg is érdemli!

spencer 2011.04.20. 20:28:41

legjobb az volt, amikor megkérdezte a két hete meghalt lány szüleit, hogy tudnak még sírni?

Rocko- 2011.04.20. 20:32:02

"a valóban megerőszakolt nők több mint 70 százaléka nem tesz feljelentést, sőt, senkinek nem mondja el, mi történt vele."
akkor honnan tudnak róla?

Harley 2011.04.20. 20:40:21

Ez csupán a kereskedelmi televizóról ,mondd el mindent ,minek tartja a nézőit , hogy ilyen szánalmas alakot alkalmaz műsorvezetőnek .Szar televiziók szar celebekkel !
Látom magam előtt a két mocsoksugárzó agytrösztjeit ( haha ) amint brainstorming keretében kisütik , milyen bunkót vetnek be , mer' attól nő a nézettség .Ez kb. olyan mintha egy nagy fazék szarban keresnének valamit , felgyűrt inggel. Kedveskéim ehhez nem kell diploma !

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.20. 20:56:28

@hessrudi: mi bajod a Lazar uggyel, sose mondta a no hgy megeroszakolta es tenyleg a lazar geyereke
tehat mi a gond?

2011.04.20. 21:24:12

@ügyfélszolgálatos: miért hajdúpéterezel le bárkit is? Ne sérts meg. A tirpákok a Nyírség területére betelepített szlovákok. Van valami bajod velük?

szintén senki 2011.04.20. 21:40:15

Azt hittem, nálam senki nem nézi le jobban, és utálja ezt az undormányt, melynek hajdú P. a neve. Örömmel konstatáltam, hogy tévedtem. Nem lehetne szervezni tüntetést az elüldözésére?

postakocsi 2011.04.20. 21:46:23

Tudtam én, hogy egyszer kiderül az igazság... Ezek után mondja azt valaki, hogy nem jogosan használja a rokkant parkolót ez a... Csak azt nem értem, ha az agya sérült, akkor hogyan kapott jogosítványt?!...

samba pa ti 2011.04.20. 21:49:55

ügyfélszolgálatos:
már én is szólni akartam.
a katonaság idején dok tirpákkal voltam együtt, s azt kell mondanom, igen rendes embereket ismertem meg a személyükben.
nem kéne negatív jelzőként használni ezt a szót.

kispotzak 2011.04.20. 22:08:05

@Dj.Gonzales:

Szia, a felvételt nem néztem meg, úgyhogy kicsit off leszek, elnézést, de csak erre a mondatodra reagálnék:

"Kövezzetek meg, de az a véleményem, hogy sajnos vagy az van hogy ezek a nők tudat alatt igénylik a verést, csak maguknak se vallják be és a külvilág flé a sérülésüket ezzel próbálják magyarázni, vagy pedig, egyszerüen ennyire szerelmesek, hogy maga a szerelem tartja őket fogva..."

A tudat alatt igényli a verést-ben nem nagyon hiszek, abban, hogy hullaszerelmes, már inkább. (Működik uez fordítva is, csak mivel csajok ritkábban ütik-verik a pasit, ott inkább az játszik, h a csaj újra és újra átveri, megcsalja, a pasi meg mindig visszafogadja, vagy "elhiszi", hogy nem is történt semmi, vagy ad még egy esélyt stb. Csak ez nem kap akkora nyilvánosságot, még a köztudatban sem, egyrészt nincsenek látható nyomai, másrészt különböző okokból, de egyik félnek sem érdeke közhírré tenni).

De van még egy ok: amikor a csajjal hónapok-évek hosszú munkájával tényleg elhiteti a pasi, hogy egy senki, egy rakás szerencsétlenség kívül-belül, aki boldog lehet, hogy egy ILYEN csodálatos ember egyáltalán szóba áll vele, "néha" milyen kedves... a verést pedig megérdemelte, mert nem becsüli meg a jódolgát.

Lelkileg (és fizikailag) leépülnek ezek a csajok, nem tudnak olyan logikusan, tisztán gondolkodni, mint azok, akik itt hozzászólnak a témához :(

(Nem okos könyvekből olvastam amit leírtam, sajnos közelről láttam. De hadd írjak le egy irtó hülye példát, csak érzékeltetésnek: pár hete piszkosul bevágtam a fejem. Kb egy óráig kínlódtam, egy szimpla tőmondat összerakása gondot okozott, alig bírtam gondolkodni. Vmi miatt később pont ez a téma járt a fejemben, és elgondolkodtam rajta: úristen, ha nem egyszer egy évben, hanem NAPONTA kapnék ilyen, és még ilyenebb ütéseket, _akkor_ hogyan tudnék normálisan godolkodni, logikusan irányítani az életemet... (És akkor a félelemről még egy szót sem szóltam, csak és kizárólag a fizikai fájdalom közvetlen hatásáról!)

Bocs, h ilyen hosszan ecseteltem egy mellékszálhoz tartozó dolgot, de rossz érzés látni, mennyire közhelyesen, felületesen ítélik meg sokszor szerencsétlen csajokat. "Ez kell neki", "Hülye, miért hagyja", "Én az első pofon után..." stb. Azért, mert mire az első pofon elcsattan, már emberileg, lelkileg rég leépült...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.04.20. 22:30:07

Szerintetek ki a három legirritálóbb média"személyiség"?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.04.20. 22:37:33

@Rocko-: Vesznek egy százas vagy ezres mintát. Egypár pszichológus alaposan kikérdezi őket. A megerőszakoltak egy része bevallja ennek hatására. Egyéb kutatásokből tudják, hogy hányad részük nem vallotta be ígyse. Ebből kikalkulálják, hogy összesen hány százalékuk nem vallotta volna be soha. Ha ez reprezentatív minta, akkor ugyanez a százalékos arány igaz az egész népességre.

Furmányos emberek ezek a tudósok.

Zene 56 2011.04.20. 22:38:27

Péternek az a dolga, hogy a legbanálisabb, a legalacsonyabb szintű kérdéseket is feltegye, nem azért, mert ő nem tudja rá a válszt, hanem mert a nézők színvonalát nem lehet eléggé alul becsülni! Nézd meg mit néznek a legtöbben és rájössz!
Fásy mulató, Sas kabaré stb...

Rocko- 2011.04.20. 22:38:37

@atpijkamo: " A megerőszakoltak egy része bevallja ennek hatására."
akkor mégiscsak beszél valakinek róla. :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.04.20. 22:52:09

@Rocko-: "akkor mégiscsak beszél valakinek róla"

Igen. Az ezres mintából. Viszont a többi 3 milliárdból a megerőszakoltak 70 százaléka nem.

Mondok egy példát. Felülsz egy hajóra, és körbeutazod az óceánokat. Százmérföldenként megállsz, és megkóstolsz belőle egy pohárral. Arra jössz rá, hogy azokon a helyeken, ahol megálltál, egy pohárnyi az óceánból sós? Nem. Arra jössz rá, hogy MIDENHOL sós a az óceán. Vagy egyszerűen: az óceán sós, és kész. (Na ehhez még a mélyebb rétegekből is mintákat kéne venni, de az alapelv ugyanaz.)

Vonaton utazik Skóciában egy mérnök, egy fizikus, és egy matematikus. Meglátnak egy fekete bárányt a mezőn. A következő megállapításra jutnak.
A mérnök: - Skóciában feketék a bárányok.
A fizikus: - Skóciában van egy fekete bárány.
A matematikus: - Skóciában van egy bárány, aminek az egyik oldala fekete.

A Látó 2011.04.20. 23:50:26

Miért csodálkozol, hogy megkérdezte?

@atpijkamo: azért a példákkal csínján!, mert úgy jársz mint a Skóciában hajózó fekete bárány!

mx3 2011.04.21. 00:41:37

Na, hogy értsétek okosok. személyesen ismerem a Damut. Barom de belenéz a szemembe. Ti megnéztétek ezt a P. Timeát a hajdu müsorában? Szerintetek nem egy rosszul betanult verset adott elö? Mert szerintem IGEN.

svanu 2011.04.21. 02:48:50

Szerintetek egy normális nő elmeséli a tévében a megerőszakolása történetét?

svanu 2011.04.21. 02:53:34

Úgy értem, ha abból következtetünk, hogy a megerőszakolt nők 70%-a nem mondja el senkinek (amit amúgy remélem senki nem hisz el, mert egy újabb álfelmérés-baromság, mint ahogy az amelyik azt állítja, hogy a magyar nők 10%-át erőszakolták már meg.), akkor ez a nő nem túl szégyenlős a témát illetően, a társaival ellentétben.

Husi_Laci · http://www.youtube.com/watch?v=v7r0lyi1aUc 2011.04.21. 03:00:14

@mx3: szopjad a nőverő gyáva parazita haverod farkát. 6-10 nőt tudunk akit bántalmazott, zaklatott. több barátnő volt ilyen, beleértve csekemalackatinkát. kolléganőt is ütött, telefonos zaklatásáról is több nő beszámolt. a saját nőrokonait is verte a család szerint. ja és egy jogásznő is jelentkezett akit szintén megerőszakolt. biztos hamisan fog tanúskodni. damu a hazugságvizsgálón is csalással megbukott a hírek szerint. hova véded?

ebből análrepesztés lesz a kiskopasznak. férfiakkal nem lesz kemény.

@svanu:
bekattant az erőszaktól. van ilyen. más öngyilkos lesz.

Husi_Laci · http://www.youtube.com/watch?v=v7r0lyi1aUc 2011.04.21. 03:01:45

@svanu: takarodj már az anyádba. remélem lányod lesz

vegabluuz 2011.04.21. 03:25:27

A Hajdú Péter olyan amilyen. Az eredeti kérdést tőle elvonatkoztatva érdemes megnézni.

Fegyvert, kést fognak a nőre vagy mások lefogják - tiszta sor, megerőszakolás.

De 1 db férfi kontra 1 db nő, egy lakásban azért elgondolkodtató. A férfinél nincs fegyver, de vannak golyói. A gatyájában. Tökéletes célpont, egy nem túl nagy ütéssel percekre harcképtelenné lehet tenni bármelyik nem herélt hímet. Egy lakás pedig telis-tele van van kiváló fegyver-tárgyakkal, hát még a konyha.

Ha valóban nem akarta volna az aktust ez a hölgy, akkor bőven megvédhette volna magát, és nem esemény-utáni-tablettaként használta volna körmeit a férfi szemében, hanem fogamzásgátlóként, előtte.

ezis? 2011.04.21. 06:47:27

Már azt hittem, senki nem fog elgondolkodni a kérdés jogosságán.
Amíg a nő eszméletén van, van két keze, két lába, addig nem hiszek az erőszakban.
Utálom Hajdút, nem őt védem, személyes tapasztalat mondatja ezt velem.
14 éves voltam, kés is előkerült, mégsem sikerült a támadónak...
Ja, és én sem mondtam el senkinek...

kutyáslány 2011.04.21. 07:17:04

@ezis?: Remélem, a következőnek sikerül, aztán majd elgondolkodsz.

EasyFriend 2011.04.21. 07:50:57

Vitray, Friderikusz, Bárdos, Frei, Hajdú. Ők az ország legnagyobb riporterei, talkshow-manjei időrendi sorrendben. Észrevesz valaki valamilyen tendenciát a listában?
(Mielőtt megkérdeznétek: nem, Fábrynincs a listán, ő nem riporter, hanem egy nárcisztikus őrült ripacs.)

vagye1 2011.04.21. 08:03:35

Hajdu az eklatáns példa arra, hogy ebben az országban ha pénzed van mindent megtehetsz.Ha meg kellően gátlástalan vagy az sem baj ha a pénzed hányingert keltő módon szerezted. Megveheted a riporteri munkádat, a hozzá kapcsolódó gigantikus méretű reklámidőt, bevásárolhatod magad a kertévék összes gagyi műsorába, semmitmondó álhíreket kelthetsz magadról a szennylapokban és a neten, sztárt csinálhatsz rendkívül buta de a csillogást szerető feleségedből stb. És igen, az sem baj ha sem megjelenésileg sem értelmileg nem vagy mikrofon és képernyőképes. Ráadásul a pénzedért mindenki úgy csinál mintha te lennél a zseni.
Még a választás győztes párt vezetője is neked ad először interjút pár perccel a győzelem után. Igaz a ripacskodás mindkét területen rokonszakma.

Gera 2011.04.21. 08:48:50

@ezis?: Attól az még erőszak, hogy a nő a korábbi verésekből kiindulva úgy dönt, hogy még mindig jobban jár, ha megdugják akarata ellenére, mint ha megint egy hónapig napszemüvegben kell járnia. Az nem beleegyezés, ha a kényszerítenek valamire és félelemből igent mondasz.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.04.21. 09:10:38

@vegabluuz: Nőként mondom neked, hogy van erőszak. Nem kívánom neked, hogy megtapasztald.

Buci-Bigyo (törölt) 2011.04.21. 09:16:09

Itt az ideje hogy kb. 20 év nőverés,pénzkicsalás után hűvösre tegyék ezt a mocskot.Kártékony a társadalomnak.Az ilyen pszichopaták nagyon elbűvölőek tudnak lenni és biztos érzékkel megtalálják az áldozat-típusú nőket.Csak kb. fél év után jönnek a verések, amikor már feltehetőleg beleszeretett a nő.A párkapcsolatban aztán jön a kölcsönkérés a nőtől, vagy a nő szüleitől.
Ennek a Tímeának ennyi idő, az utolsó cirkusz és szakember segítsége kellett,hogy tudjon beszélni a bántalmazásról,a bántalmazójáról.
Igen,az emberek, nemcsak a nők nem szeretnek senkinek beszélni a szexuális bántalmazásról.Szégyellik.Amilyen sok ember hozzáállása a dologhoz, nem is csoda, még őt hibáztatják.
Amikor egy nőt molesztálnak, undort,félelmet és szégyent érez.Minél idősebb egy nő,annál jobban tudja kezelni a helyzetet és annál inkább képes beszélni róla.

Swind 2011.04.21. 09:17:00

Egy megromlott kapcsolatban, amikor kígyót-békát kiabálnak egymásra, meg a legaljasabb dolgokat csinálják egy válási procedúra során: Hogy bizonyítod, hogy nem volt erőszak, ha nő bosszúból azt állítja?
Félreértés ne essék, nem ezt az állat Damut akarom védeni, csak felvetődött bennem a kérdés, mert hallomásból tudom, hogy milyen elképesztő dolgokat képesek az emberek művelni egymással váláskor.

Napkutya 2011.04.21. 09:17:50

Szerintem a riporter szakmában fontos a jólértesültség. Ugyan nincsenek személyes tapasztalataim, de a riporternek ajánlanám, hogy hosszabb időn át tartozzon egy Ukrán uzsorásnak.

Igen hamar rájönne, hogy két-három masszív ungvári kanc.gány, (hím roma) probléma nélkül képes ezt megtenni egy férfival is.

Szóval nem kellene hülyeségeket kérdezni egy olyan nőtől aki (nyilván nem csak a saját érdekében) felvállalta, hogy beszél róla.

Általánosságban véve, a bebizonyosodott esetekben, a nemi erőszak első büntetésének a kasztrálást látnám. A másodiknál a kivégzést, (kivéve gyerekáldozatoknál, ahol az azonnali kivégzést...)

Jó, jó, nem az enyém az ötlet. A néphagyomány ezt anno csendben megoldotta, az apa és a fivérek csendben és diszkréten komposztálták az illetőt valami trágyadomb alatt.

bűnvadász 2011.04.21. 09:30:25

Én azt nem értem ebben a megerőszakolás témában, hogy ha egy nő száraz, akkor hogy lehet bedugni oda??? Komolyan kérdem...!!! Mert ha erőszak van, akkor gondolom a nő nem kívánja és nem lesz nedves... persze vannak kivételek, de nagy általánosságban nem kívánja senki sem az erőszakot... Nekem spec leszakadna a bőr a farkamról ha egy száraz punciba kéne betolnom... Nem lehet hogy erre gondolt ez a balfasz???

GGG77 2011.04.21. 09:39:40

Nem csoda, ennek a faszinak szerintem pénz nélkül még nem jött össze egy numera.

Bepes Elek 2011.04.21. 09:47:38

Feszítsd meg!!!
Egy bosszúálló nőnél nincs undorítóbb.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.04.21. 09:48:41

@bűnvadász: Igen, minket nem lehet megerőszakolni, mert ha nem kívánjuk, akkor nem vagyunk nedvesek, és nem lehet oda betenni semmit. És főleg, mert ha nem kívánjuk, akkor a czipzárosizom bezár, és se ki, se be semmi.

2011.04.21. 09:49:55

@Alex2000: ostoba ember mond csak ilyeneket, mint te. Nyilván fogalmad sincs az életről, állj néha fel a számítógép mellől.

Buci-Bigyo (törölt) 2011.04.21. 09:50:59

@Bepes Elek: Dehogy nincs!Te, és a hozzád hasonló(lúzere)k!

2011.04.21. 09:53:18

@bűnvadász: Bocs, de elmúltál már 12 éves ? Szoktál otthon maszturbálni ? Mitől lesz nedves a tenyered ? Na pont így lehet egy "száraz" nőt is megerőszakolni.
Kérdezz bátran.

charlie sheen 2011.04.21. 09:58:48

@bűnvadász:
Egy izgalmi állapotban levő férfi nemi szerv bármely testbe képes behatolni. Fél éves csecsemő, férfi, élettelen női holttest is esett már nemi erőszak áldozatául - a hüvely nedvesedése egyáltalán nem szükséges a behatoláshoz.

KovA 2011.04.21. 10:01:08

Én monnyuk azt nem értem, hogy-hogy nem rúgják egy megfelelő pillanatban tökön a pasit - ha az első betalál, még rá lehet kontrázni rekontrázni szubkontrázni - oszt' hordágyon viszik el az illetőt.

2011.04.21. 10:04:59

@kispotzak: végre egy értelmes hozzászólás. Az ide kommentelők nagy része hajdúpéter szintjén áll csak utálja őt. De agyilag egyformák.

Rebelde 2011.04.21. 10:19:48

"a vannak olyan nők, akik tudat alatt igénylik a verést" című orbitális baromságot hangoztatók és a 70%-ot sokallók hasonló szellemi színvonalon állhatnak hp-vel

zZz 2011.04.21. 10:20:39

@Llew: hogyan készítesz statisztikát olyan dologról, ami ki sem derült? Ha nem beszél róla az áldozat, te honnan tudod, hogy az megtörtént?

Becslés? Hogy lehet 30%-ból becsülni? Azért ez elég durva becslés.

Az erőszak súlyosan elítélendő valóban, akármennyi is túl sok.
De a statisztika így eléggé hiteltelennek hangzik és kontraproduktív.

Gera 2011.04.21. 10:21:09

@Kulics: Leszámítva a fejbeverős dolgot. Ha nem múlik el percek alatt a fájdalom (nem az ütés helyén, hanem úgy általában - "nem tudtam gondolkodni"), akkor javaslom a mentő hívását :)

Rebelde 2011.04.21. 10:25:27

@bűnvadász:

te jó ég, neked mennyi idő alatt sikerült megtanulni írni olvasni???? komolyan kérdem

Bandibacsi34 2011.04.21. 10:26:10

@Dj.Gonzales: Na ott a pont.
En is tapasztaltam, hogy ez igy van. A sok hulye muff azzal jon, hogy szerelmes. Szeretem, amikor a nok azt hiszik ez indok. A legtobb ilyen felesegvero ferfinek egyreszt nincsen igazi onbizalma, masreszt mivel ugy latja, hogy "erre buknak a nok"(ezt tanulta es tapasztalta is), igy is fog veluk banni. Persze meg kell tanulni, hogy masok is csak annyira becsulnek, amennyire te becsulod onmagadat. Ha a sajat eletedben nem te vagy az elso, akkor kihasznalnak es megalaznak igy vagy ugy.

Ami meg a sok nemi eroszak meset illeti(pl. Zsanett ugy), hadd mutassak egy peldat:

inforadio.hu/hir/bunugyek/hir-428431

Szatírtámadásnak állította be félrelépését egy nő Pécsen
2011. április 20., szerda 15:14 InfoRádió / MTI

Hatóság félrevezetése miatt eljárást indít a rendőrség egy nő ellen, aki szatírtámadásnak állította be félrelépését Pécsen.
A Baranya Megyei Rendőr-főkapitányságnak az MTI-hez szerdán eljuttatott közleménye szerint a rendőrség március közepén indított nyomozást erőszakos közösülés bűntette miatt, mert a fiatal nő azt állította, hogy egy sebhelyes arcú férfi az utcán megerőszakolta.

Mivel az elmúlt időszakban több nemi erkölcs elleni bűncselekmény is történt Pécs-Kertvárosban, a városi rendőrkapitány külön nyomozócsoportot állított fel az ügyek vizsgálatára és a tettes vagy tettesek elfogására. A nyomozók mintegy száz embert hallgattak ki és mindenre kiterjedő információgyűjtést, elemzést végeztek az elkövetők kilétének megállapítására.

Az állítólagos sebhelyes arcú férfi által megerőszakolt nő már az első kihallgatáson gyanús volt a nyomozóknak, mert bár érzelmi megnyilvánulásai életszerűnek tűntek, történetét logikailag nem lehetett követni. A vizsgálat során beszerzett információk és szakértői megállapítások alapján pedig nyilvánvalóvá vált, hogy a sértett több részletkérdésben valótlant állított. A nő újabb, szerdai kihallgatásán végül bevallotta, hogy csak kitalálta az erőszakot, és elnézést kért a nyomozóktól.

Elmondta, március 15-én éjjel valójában alkalmi partnerrel létesített szexuális kapcsolatot. Ezt megbánta, majd a barátjának, valamint a családjának azt mondta: szatírtámadás áldozata lett, s a nyakán a kiszívást is a támadója okozta.

A rendőrség az ő ügyében erőszakos közösülés gyanúja miatt indított büntetőeljárást bűncselekmény hiányában megszünteti, egyben feljelentést tesz a nő ellen hatóság félrevezetése miatt.

A félrelépését szatírtámadásnak beállító nőnek emellett valószínűleg ki kell fizetnie a nyomozás költségeit.

Gera 2011.04.21. 10:26:36

@zZz: Nem értem, miért rugóznak ezen ennyien. Egy ezres reprezentatív mintán végzett anonim felmérésből (kitöltöd a jelöletlen, ikszelgetős lapot és bedobod a ládába) minden további nélkül meg lehet állapítani ezeket a számokat.

zZz 2011.04.21. 10:29:52

@kispotzak: egy nő minden fiújából ki tudta hozni, hogy megüsse őt, a legszelídebbekből is. Barátnője mondta, hogy menjen el pszichológushoz, mert ez így gyanús már. Kiderült, hogy gyerekkorában az apa rendszeresen verte az anyát, amit kislányként eltanult és reprodukálta felnőttként. Ahogy erre fény derült és dolgozott rajta, talált is normális kapcsolatot.

Ez nem az én sztorim, hanem a fent említett barátnőé.

És csak úgy elárulom, vannak olyan nők, akik bevallottan álmodoznak arról, hogy megerőszakolják őket. Más kérdés, hogy fogalmi zavarban vannak, mert azért nem mindegy, ki "erőszakolja meg" őket és úgy már nemigazán erőszak, hogy élvezik is.

Bandibacsi34 2011.04.21. 10:30:49

Ez meg durvabb sztori.

velvet.hu/blogok/helyszinelo/2011/04/20/kivagta_a_gyereket_egy_varandos_no_hasabol/

Kivágta a gyereket egy várandós nő hasából
| 2011.04.20. 13:42 - jeanpierre

Egy harminchárom éves amerikai nő, Kathy Michelle Coy összebarátkozott egy terhes nővel Facebookon, megölte őt, és egy sniccerrel kivágta a gyerekét a hasából – írja a Gawker. Az utóbbi években több hasonló eset is történt az Egyesült Államokban.

A Gawker a rendőségre hivatkozva azt írta, hogy Coy a vetélését szerette volna eltitkolni ezzel férje és gyerekei elől. Két gyerekét ráadásul megkörnyékezte azzal, hogy vegyenek részt egy terhes nő meggyilkolásában, hogy elvehessék a babát, de a gyerekek azt hitték, az anyjuk csak viccel ezzel. Ezután vette fel a kapcsolatot Facebookon legalább két várandós nővel, például a huszonegy éves Jamie Stice-szal.

A NYDailyNews információi szerint viszont Coy hónapokkal a gyilkosság előtt azt mondogatta a barátainak, hogy terhes, és még egy ultrahang képet is lopott ennek bizonyítására. "Mindenkinek be akarta bizonyítani, hogy terhes, de senki nem hitt neki" – mondta Stice egyik barátja az NBC-nek. "Szerintem azért tette, hogy bebizonyítsa az embereknek, hogy valóban terhes volt" – tette hozzá.

hirdetés

Abban mindenesetre megegyeznek a leírások, hogy április tizenharmadikán, szerdán Coy vásárolni hívta Stice-et, de egy erdőbe vitte a fiatal nőt, akit aztán leterített egy sokkolóval, elvágta a torkát, és kivágta a hasából a gyereket. A babát aztán az egyik barátjához vitte, akik mentőt hívtak, akik végül értesítették a rendőrséget.

A rendőröknek eleinte azt állította Coy, hogy ő szülte meg a gyereket, majd később azt mondta, hogy 550 dollárért vette egy Ashley nevű nőtől. "Nincs semmilyen Ashley, szerintem te vagy Ashley" – válaszolt az egyik nyomozó, mire Coy mosolyogva azt felelte, hogy igazad van. A nő később elvezette a nyomozókat az erdőbe is, ahol a holtestet hagyta.

zZz 2011.04.21. 10:34:44

@Gera: mert megbízhatatlan. Egyrészt az embernek fingja nincs arról, hogy mi a statisztika alapja és innentől kezdve azt lehet mondani, amit a statisztika készítője vagy értelmezője ki akar hozni belőle, a valóságtól függetlenül. Így lehet ferdíteni a statisztikával, az emberek meg elhiszik, hiszen hát ez statisztika, a számok nem hazudnak.

Másrészt pedig szerintem mindenki el tudja képzelni, hogy akár nyerészkedésből, akár bosszúból hány nő kiálthatott nemi erőszakot vagy zaklatást, főleg az USA-ban. Ezek is torzítják a statisztikát.

(És mielőtt letámadna valaki, igen, Hajdú Zsírdisznó Péter bunkó, erőszakot elkövetni aljas dolog stb., én itt most csak a statisztika részére tértem ki a posztnak.)

CyberPunK 2011.04.21. 10:35:07

Hajdó Péter? Bulvármédia? Csak a pop corn-t hiányolom...

McMuphy 2011.04.21. 10:35:26

Egy nő a rendőrségen feljelentést tett, hogy megerőszakolták. A nyomozó az adatai rögzítése közben csak úgy megkérdezte, hogy történt. A nő azt válaszolta, hogy hátulról...
Erre a rendőr: Miért nem szaladt el?

Amerikában már egy magányos nő mellé sem "divat" beszállni a liftbe, mert aztán a szexuális zaklatás meg nem történtét reménytelen bizonyítani.

Attól még, hogy valaki ellenszenves a duplapaplannyi "arca", és pár elítélhető megnyilvánulása miatt, még kérdezheti a riport alanyát. Ő pedig nincs kötelezve válaszadásra.

sweeney todd 2011.04.21. 10:47:21

Az is erőszak, ha a csaj inkább engedi, mint hogy még jobban szarrá verjék. :( sőt, a nem-et is meg kéne hallani!

Nekem az a furcsa, hogy a lány szülei, fiú barátai... nem csináltak semmit. Engem még sosem ütöttek meg, de ha megtenné a barátom, az öcsém összeszedné az edzőtermi haverjait, és biztos, hogy meglátogatnák.
Ez amúgy sem szerelem, hanem társfüggés.
Furcsa, hogy a lány szülei kölcsön adtak a kreténnek, és nem próbáltak meg akár erőszakkal véget vetni a kapcsolatuknak.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2011.04.21. 10:51:16

Szerintem töröljük el a nemi erkölcs elleni bűncselekmények kategóriát.

Az emberek nagy része így sem, úgy sem hisz a megerőszakolt nőknek és gyerekeknek (érdekes módon a megerőszakolt férfiaknak hitelt adnak), nem hisznek a nemi erőszak megtörténtében, hiszen a nők és a gyerekek úgyis csak hazudnak, és bosszút akarnak állni.

Tehát egy szóval mondva, a törvény hiába van meg, ha a létezése megkérdőjeleződik azzal, hogy nincs olyan, hogy nemi erőszak, nem tartják be, vagy nem indokolt, felesleges. Így hát csak szegény ártatlan férfiakat gyanúsítják meg mindenféle rühes kurvák a nemi erőszakkal, épp ideje ennek a járványnak véget vetni.

És továbbá javaslom, hogy vegyük az alkotmányba, hogy a nők alkotmányos kötelessége legyen minden környezetükben található férfit (persze csak azokat, akik igényt formálnak erre) szexuálisan kielégíteni a férfi által elvárt módon. Hiszen nemi erőszak nincs, csak olyan nők, akik nem hajlandóak természetes kötelességüknek eleget tenni.

(Egyébként eléggé jellegzetes, hogy kishazánkban az állatok ellen irányuló szexuális bűncselekmények fogalma az állatok méltóságának megsértésén alapul, de a mai napig a nők-gyerekek elleni nemi erőszak, vagy szexuális támadás alapja nem a nők-gyerekek szexuális integritásának, emberi méltóságának és fizikális jólétének a megsértése, hanem a nemi ERKÖLCS ellen való bűncselekmény. Nem azon van a hangsúly, hogy ott egy embert súlyosan megsértettek az alapvető emberi jogaiban, hanem hogy a keresztény hagyományokon alapuló nemi erkölcsöket megsértették.)

Simply a slave 2011.04.21. 10:51:56

Szinte az összes erőszakról bebizonyosodik, hogy így áll bosszút valamin vagy valakin a nő.
A Zsanett ügyről pl azt beszélik, hogy a csajt előállították üzletszerű kéjelgésért is korábban.

Kíváncsi lennék ennek a cicának is az előéletére - vajon hol pörgött a rúdon korábban? Fájt a szakítás? Nem adott neki Damu elég pénzt? Ezer ok lehetett, amiért kitalálta ezt a szép kis mesét.

sweeney todd 2011.04.21. 10:54:04

@zZz: "egy nő minden fiújából ki tudta hozni, hogy megüsse őt, a legszelídebbekből is."

Hát, szerintem egy normális pasi ha egy ilyen provokatív csajjal jön össze, és nem veszi észre időbe, akkor az első iyen helyzetnél lelép, de nem üt!

sweeney todd 2011.04.21. 10:56:01

@atlagjancsiba: "masreszt mivel ugy latja, hogy "erre buknak a nok"(ezt tanulta es tapasztalta is), igy is fog veluk banni."

Ezek a minták nem tudatosak és gyerekkorból jönnek, a családjában is biztos a férfiak így kezelték a problémájukat.

Rebelde 2011.04.21. 10:58:36

@Simply a slave:

tényleg? te ott álltál mindegyiknél?

Gera 2011.04.21. 10:59:39

@zZz: Az a problémám, hogy ezek a számok szerintem teljesen reálisak, tehát nem értem, miért kell minden alap nélkül belekötni.

sweeney todd 2011.04.21. 11:00:36

@Simply a slave: Már az is épp elég gáz, hogy rendszeresen összeverte. :(
A rendszeres verés pedig általában kézenfogva jár a nemi erőszakkal.

Simply a slave 2011.04.21. 11:01:01

@Rebelde: Ezt történetesen egy rendőr jóbarátomtól tudom, aki látta Zsanett adatait a Robotzsaru-Neo rendszerben... Elítélve nem volt üzletszerű kéjelgésért, de előállítva igen.

Rebelde 2011.04.21. 11:04:56

@Simply a slave:

na persze, azért mert valaki kéjelgett vagy kéjeleg, azzal bármit lehet tenni és semmi nem erőszak gyakorlatilag...meg nem is úrilány

undorító volt a rendőrök védekezése

Rebelde 2011.04.21. 11:06:24

másrészt meg, mert ebben az esetben felmentés született elég gyanúsan, nem jelenti azt, hogy az összes többiben is

csak azért mert egy rendőr mondta, lol

Állítsuk meg a ......... 2011.04.21. 11:08:55

Miért a megerőszakoltaknak kellene szégyellnie magát?
Szégyellje magát az erőszaktevő.

A Zsanett ügy meg bűzlött az elejétől fogva, 5 rendőr egy helyen, együtt mit is keresett.

sweeney todd 2011.04.21. 11:10:35

@Simply a slave: Aki így gondolkozik a nőkről, meg egy kalap alá vesz minden nemi erőszakot, annak ajánlom a Kőkemény Minnesota c. filmet!

Igaz Magyar 2011.04.21. 11:14:13

@Simply a slave: Biztosan "hátsó" szándékkal állították elő már akkor is. ;-)

Ha nem volt elítélve akkor az nem is volt az.
Vagy ha mégis történt valami és elnegedték akkor azok a "rendőrök" is korrupt disznók voltak így aztán a kör bezárult.

zZz 2011.04.21. 11:15:10

@sweeney todd: ez is teljesen jogos.

@Gera: innentől kezdve ez inkább hit kérdése és köze nincs a statisztikához, tényekhez.

zZz 2011.04.21. 11:17:11

@sweeney todd: első indulatból nekem is ilyen gondolataim támadnának. Aztán az egész pereputty önbíráskodásért és testi sértésért vonulhat a börtönbe, csak hogy még jobb legyen a nőnek, hogy "miatta" vonulnak börtönbe a rokonai, ismerősei.

Igaz Magyar 2011.04.21. 11:17:46

@Rebelde: undorító? Magukat adták.
Észre kellene venni, hogy nem végeznek semmilyen szolgáltatást már évek óta.
Mindenki ki van szolgáltatva a bűnözőknek.
(és már elmondható, hogy nem csak ott fejeződik be a bűnözés hanem ott is kezdődik)

A rendőrök jó része meg kinn mereszti a seggét az út mellett egy drága sebességmérővel, tetemes és számszerűsíthető gazdasági károkat okozva a gazdaságnak.

Marco Soprano 2011.04.21. 11:18:21

Ennek a kover majomnak ajanlom megnezesre a Visszafordithatatlan (Irreversible, r: Gaspar Noel) c. francia film ominozus es idegborzolo jelenetet.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2011.04.21. 11:27:31

@Simply a slave:

Előállították üzletszerű kéjelgésért, de nem ítélték el. Aha. Tehát ha valaki valami miatt belekerül egy nyilvántartási rendszerbe, akkor már bírósági ítélet nélkül is bűnösnek mondható, nem vonatkozik rá az ártatlanság vélelme, főleg, hogy egy nemi erőszak áldozatról van szó. És hát természetes, hogy aki kurva, azt meg sem lehet erőszakolni.

Megsúgnám neked, csak itt, csak most: a kurvának is van szexuális önrendelkezési joga, és megválogathatja, hogy kivel akar szexelni. Minden egyéb esetben nemi erőszak.

Attól, hogy valaki elmegy bulizni, részeg, netán drogozik, rövid szoknyát vesz fel, flörtöl, prostituált, vagy éppen házasságra lép valakivel, és pinája van, MÉG NEM MONDOTT LE AUTOMATIKUSAN A SZEXUÁLIS ÖNRENDELKEZÉSI JOGÁRÓL.

Állítsuk meg a ......... 2011.04.21. 11:32:02

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:
Házasságon belül egyáltalán elismeri a magyar jog a nők önrendelkezési jogát, vagy a házasságban élő nőt bármikor megerőszakolhatja a hülye férje?

sweeney todd 2011.04.21. 11:35:06

@pcr: Létezik párkapcsolaton belüli erőszak is.

Bandibacsi34 2011.04.21. 11:35:33

Na neeee. A rendorok addik sz..nak a kurvakra, amig megkapjak a zsebpenzt. Ez a system. Szar jogrebdszer, kis penz, bunko tisztikar, korrupt helyi politikusok sorolhatnank..
Ha elo volt allitva az figyelmeztetest jelent, mintha csokit lopnal a boltbol pl.

zZz 2011.04.21. 11:35:34

@IgazMagyar: kifejtenéd, hogy a traffipaxozás hogyan okoz tetemes gazdasági kárt?

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2011.04.21. 11:36:37

@Simply a slave:

Egyébként meg a kedves rendőr haverod szolgálati jogsértést követett el azzal, hogy egy bűncselekményben sértett állampolgár személyes adatait (felteszem önkényesen, szolgálati utasítás nélkül, és jogtalanul) megnézte és kiadta harmadik (felteszem illetéktelen, mert nem vagy sem bíró, sem más illetékes) fél részére. Az adatvédelmi törvény a rendőrökre is vonatkozik…

Alex2000 2011.04.21. 11:37:15

@Kulics: ostoba az aki tűri a verést, szerelem ide vagy oda.

sweeney todd 2011.04.21. 11:40:01

@Alex2000: nem ostoba, csak valami társ-függési + egyéb defekt van nála. Ez nem IQ kérdése.

FGSuperman 2011.04.21. 11:41:30

gondolom ez a phaszparaszt hasonlóan ártatlan arccal kérdezné meg azt is, hogy "Egy egészséges ember a telekjárójával valóban be tud állni egy mozgássérültek számára fenntartott parkolóba?"

Xenu lives! 2011.04.21. 11:42:03

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: Aki kurvának megy, ne sírjon ha basszák!! Ezt az alapigazságot már a dédapám is ismerte. Igaz, akkoriban nem szórakoztak azzal a ribancok, hogy becsületes emberek életét tegyék tönkre média nyilvánosság előtt, pénzért vagy hírnévért. Jól pofán csapdosták a szajhát ha sírt a szája, és el volt intézve a dolog.

2011.04.21. 11:42:33

@Alex2000: nem ostoba, hanem pszichológiai eset, személyiségzavar az, ha valaki eltűri a verést. Betegség, durván fogalmazva.

Bandibacsi34 2011.04.21. 11:45:54

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:
Aki kurvanak megy el, ugy oltozik, viselkedik, az ne csodalkozzon ha megbasszak!!!
A Visszafordithatatlan cimu film meg egy ejszakai tamadasrol szol nem kapcsolaton belulirol, megspekelve nemi kis osztalyharccal(a sopredek, aki uri picsat( gyengebbek kedveert ezt mondja a nonek a filmben)t csak eroszakkal kaphat meg) )meg, hogy egy no a ff nelkul semmi, meg, hogy a harag rossz tanacsado.

Xenu lives! 2011.04.21. 11:46:15

@Kulics: Erről van szó, és ilyen személyiségzavaros, defektusos emberek hogy merik a nyilvánosság előtt bemocskolni mások jó hírét?

Őszintén remélem, ahogy Zsanettről is bebizonyosodott a bíróság előtt JOGERŐSEN (!!!) hogy egy hazug rohadék, aki ártatlanul vádolt meg másokat és kis híján tönkretette az életüket, úgy erről a pszichésen sérült cafatról is ki fog derülni hogy hazudozik és hamisan vádol!

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2011.04.21. 11:47:09

@pcr:

Igen, 1997 óta büntetendő cselekmény. Előtte sem csipázták, csak akkor még nem volt büntetési tétele.

De nem tudok egyetlen esetről sem, hogy akár egy férfit is börtönbe zártak volna házasságon belüli nemi erőszakért az elmúlt 14 évben. Amikor a „szimpla” nemi erőszakot nem hiszik el, vagy a nő bosszúállásának tartják, és a párkapcsolaton belüli nők elleni fizikális erőszakot úgy intézik el a rendőrségen, meg a bíróságon, hogy minek ment hozzá, vagy miért nem hagyta el, vagy éppen mit csinált a nő, hogy így felhúzta azt a szegény, ártatlan férfit, addig gyakorlatilag esélytelen a házasságon belüli nemi erőszakért is feljelentést tenni. Annyi, de annyi retorzióval büntetik a nőket jogilag (hamisvád, hamis tanúzás, rágalmazás, etc), ha feljelentést mernek tenni az ellenük erőszakot elkövető férfiak ellen, hogy egyszerűen olyan, mintha egy áthatolhatatlan falat döngetnének a fejükkel, amíg szét nem loccsan rajta az agyuk. És a törvény, meg a védelem ott van a túloldalon, csak épp nem jutnak keresztül a rendőri-bírósági nőgyűlölet és az áldozathibáztatás falán. Az innenső oldalon meg ott az elkövető, aki folyamatos veszélyt jelent az áldozatra.

Ne legyen senkinek sem illúziója, ahol a párkapcsolatban fizikai erőszak van, ott szexuális erőszak is van. Honnan tudod, hogy nem azért fog megverni, mert nem feküdtél le vele? Tudsz-e szabadon nemet mondani egy szopásra, vagy egy análra, ha előtte akkora pofont kaptál, hogy kitörtek a fogaid, vagy bevérzett a szemed? Honnan tudod, hogy nem azzal húzod ki a gyufát (már egy ideje úgyis ideges, ma is üvöltözött a gyerekkel, és túl sokáig beszéltem az anyámmal telefonon), hogy ma nincs kedvem?

2011.04.21. 11:50:53

@Xenu lives!: te bíróságnak érzed magad, hogy eldöntöd ki mond igazat ? A csajnak látleletei vannak, felvett beszélgetései, rendőrségi feljelentése.
Az is egy durva személyiségzavat ami neked van, hogy ismeretlenül átkozódsz, káromkodsz és agrasszív hangot ütsz meg egy tőled teljesen független ügyben. Vagy tán te vagy Damu személyesen ?

Xenu lives! 2011.04.21. 11:51:38

@atlagjancsiba:
"Aki kurvanak megy el, ugy oltozik, viselkedik, az ne csodalkozzon ha megbasszak!!!"

Pontosan erről van szó! Ezt felejti el a mai kis ribik tömege. Kint van az egész húsbolt, kelletik magukat országnak-világnak, oszt csodálkoznak ha egy kevésbé fejlett önkontrollal rendelkező férfitársunk jól megbassza őket.
El kéne gondolkodni ezen is a mai fiataloknak, nem kéne kurvaként öltözködni és viselkedni, és akkor nem is kezelnék úgy őket mint egy kurvát!

Girhes Joe 2011.04.21. 11:52:15

Nyilván az erőszak (se a fizikai, se a nemi) nem jó dolog, de azért mégis, valami mintha sántítana azok érvelésén, akik szerint "ha valaki bánt egy gyengébbet, az egy gyáva, beteg, pszichopata senkiházi". Elmondom, miért sántít.

Egyfelől ugye ilyenkor rögtön előjön sokakból ugyanaz az a szemet-szemért elv (kasztráljuk, akasszuk fel, verjük össze, erőszakolja meg húsz kanc.gány, stb...), amit máskor oly hatalmas arroganciával vetnek el naaagyon felvilágosultan (halálbüntetés nem lehet, tényleges életfogyt nem lehet, testi fenyítés nem lehet, meg hogy a büntetés célja nem a bosszú hanem a nevelés, stb...). Már önmagában ez a kettős mérce is fura gondolkodásmódról árulkodik, de nem ez a legérdekesebb.

Hanem az, hogy ha megnézzük az emberiség történelmét, sőt az egész élővilág történetét, ALAPVETŐ BIOLÓGIAI TÉNY, hogy erőszakot csakis az erősebb alkalmaz a gyengébb irányában. Merthogy pontosan ez az erőszak lényege. Aki erősebb, az hatalmat kap a gyengébb fölött, a gyengébb meg vagy behódol és követi az erősebb akaratát, vagy egyszerűen elpusztítják. És ez így működik mindig és mindenhol, akár azonos neműek közötti rangsorról, akár két nem közötti vetélkedésről, akár csoportok konfliktusairól van szó, akár egy fajon belül, akár fajok között. Tetszik-e vagy sem, de az élővilág így működik. Ezért nem lehet semmiképp azt mondani, hogy a gyengébb bántása valamiféle deviancia lenne. Dehogyis, ez az egyik legelemibb ösztönünk, amit kiirtani lehetetlen, egészen úgy 100 évvel ezelőttig az emberiségben is természetesnek vette ezt mindenki. Ezért számított normálisnak, ha a férfi megveri a nőt, a felnőtt a gyereket, a csendőr a parasztot, az erősebb ország meg elfoglalja a gyengébb országot.

Ennek az ösztönnek a korlátok között tartásra szolgál az erkölcs, ami arra utasít, hogy másképp cselekedjünk, mint az ösztöneink súgnák. Aki nem veri meg a gyengébbet, meg úgy általában a másik embert (sőt a másik élőlényt), az nem azért nem teszi, mert bármiben is magasabban állna szellemileg, mint az, aki megveri, hanem vagy azért, mert úgy nevelték, hogy betartsa a társadalom erkölcsi törvényeit (belső pszichológiai kényszer), vagy azért, mert egy nála is erősebb valami, pl. az államhatalom rákényszeríti, hogy betartsa őket (külső tényleges kényszer). Erre egyébként igen jó bizonyíték, hogy ha ezek a kényszerek egy rendkívüli helyzetben (katasztrófa, háború, stb...) meggyengülnek, akkor egyre több emberből jön elő az ösztönös, "állati" viselkedés, és roppant gyorsan elfelejtik, amit addigi életük során erkölcsről, empátiáról, emberi méltóságról, társadalmi együttélésről, meg hasonlókról tanultak. Igen, tisztában kell lenni vele, hogy ez ellen senki nincs védve, bármennyire is hisz a saját nemes lelkében itt és most, a társadalom korlátai között.

Hogy mire akartam kilyukadni ezzel az ömlengéssel? Néhány nagyon nem polkorrekt tényre:
1. Megverni a gyengébbet nem deviancia, hanem olyan ösztönös viselekedés, ami a társadalom alkotta erkölcs elleni vétek.
2. A gyengébb egyénnek ha van esze, nem provokálja az erősebbet, mert az egy idő után könnyen átlépi a társadalom által eléállított korlátot, és akkor abból nagy baj lesz. Ez nem a "tettes felmentése" meg "az áldozat hibáztatása", ahogy a feministák hiszik, hanem egyszerű óvatosság és a biológiai tények tisztelete. A 30 kilós kissrácok is megtanulják, hogy nem éri meg beszólni a két fejjel magasabb, 80 kilós "nagyoknak".
3. Nem véletlen, hogy a nemi erőszak erkölcs elleni bűncselekménynek számít, nem pedig elmebajnak. (Ellentétben a pedofíliával, ami meg a köztudatban erkölcs elleni bűncselekmény, valójában viszont egyszerű elmebaj, mert az ivarérettséget el nem ért egyedekre nemi vágyat érezni biológiailag teljességgel indokolatlan.)
4. A definitív "jó" és "rossz" fogalmára épülő erkölcs létezése és megmaradása szükségszerű, ha nem akarunk állati sorba visszasüllyedni. Ezért az erkölcsi relativizmust egyszer s mindenkorra el kéne végre felejteni.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2011.04.21. 11:53:49

@Xenu lives!:
@atlagjancsiba:
Oké, akkor ti szerintem hímkurvák vagytok, és megérdemlitek, hogy 30 centis rücskös műbrokit feltoljak a seggetekbe akaratotok ellenére. Na, deal?

Dédapád meg gondolom kapott néhányat a szájára a csendőrségtől, ha úgy viselkedett, ahogy nem illik. Gondolom te is boldog lennél, ha egy-egy rendőr néha tisztességesen megpofozna, csak a miheztartás végett.

Bandibacsi34 2011.04.21. 11:53:58

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:
Minek el egyutt egy ilyen emberrel?Ez a helyes kerdes?
Penz?kaland?Meno ember?
Na erre tessek valaszolni.
Mellesleg meg lehet mondani, hogy ne csinalja. Szomszed meselte, anyja mondta az apjanak, hogyha meg meri utni, akkor kisbaltaval veri szet a fejet ha reszegen alszik. Nem is utotte meg.

Bandibacsi34 2011.04.21. 11:56:13

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:
Szanalmas ez a buzeransokkal valo fenyegetes. Ha a csendor pofanvert valakit annak meg volt az oka. Igen, jo lenne ha a rendor pofanverne azt, akit kell.

Xenu lives! 2011.04.21. 11:57:42

@Kulics: Minden épelméjű és jó érzésű embernek felbassza az agyát ha ehhez a kis ribihez, vagy az Elter Zsanetthez hasonló cafatok próbálnak ismert, híres vagy köztiszteletben álló embereket(rendőrök) bemocskolni a saját kis sivár tyúkszaros sikertelen és jelentéktelen életük miatt, bosszúból.

Tessék itt az igazság a kis Zsanettről

igazkurucoldal.blogspot.com/2007/06/2007-jnius-20.html

Az erőszakkal vádolás 99.99%-ban a nők pitiáner aljas kis bosszúja!!!

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2011.04.21. 12:01:52

Oké, de akkor a rövidnadrágos, izompólós férfiakat is dugjuk meg, ne csak a csöcskipólós lányokat.

Egyébként meg honnan tudod, hogy valaki kurva, azaz anyagi ellenszolgáltatásért szexuális szolgáltatást nyújt? Minden csöcskipólós lánytól kérsz egy nyilatkozatot, vagy csak úgy blikkre megállapítod?

És honnan határozod meg, hogy blikkre melyik a kurva? Pontos definíciót kérek: 5 centis tűsarkú elég már hozzá, vagy csak 10 centistől megerőszakolható a nő? A mell hány százaléka kell, hogy lefedve legyen, hogy ne legyen megerőszakolható? Ha csípőficamos, és ezért billegeti a csípőjét, vagy mert fáj a lába, akkor jogos a nemi erőszak, vagy ilyenkor utólagos orvosi lelet benyújtásával visszamenőlegesen büntethetővé válik az erőszak?

Térd fölött hány centivel érő szoknya mellett büntethető nemi erőszakkal a nő, ha kimegy az utcára?

A paprikapiros rúzs még elmegy, vagy a magenta színű jelzi már a kurvaságot? Festett haj oké, hacsak nem platinaszőke, vagy démonvörös?

A bikini oké a strandon, reméljük, de mondjuk a strand bejáratától 10 méterre már nem, ott már legyen a nőn rendes ruha, különben megerőszakolhatóvá válik?

Kérlek, határozd már meg, hogy milyen öltözködési szabályokat szükséges betartani, hogy ne legyünk előállítva üzletszerű kéjelgésért, és ne legyünk megerőszakolhatóak a férfiak számára!

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2011.04.21. 12:04:01

@Gergő77:

Okés, akkor kérlek azt is magyarázd el, hogy ha a férfiak ennyire beszámíthatatlan, ösztönvezérelt állatok, akkor miért ők hozzák a törvényeket, és irányítják a gazdaságot. Hiszen beszámíthatatlanok, és nem a józan ész, vagy a jóakarat vezérli őket, hanem csupán a saját önzésük.

Akkor hogy lehet, hogy mégis ők irányítanak mindent? Ez nagyon megfontolatlan a társadalom részéről, nem?

Bandibacsi34 2011.04.21. 12:09:34

Meg voltak azok szabva regen, csak fokozatosan megszegtek oket. Magassarku, szivacsok cicipotlasra,sminkkel elfedett pattanasok, kilogo csocsok, kilogo segg, kurvarendszam(tetko a segguk felett). !Ez mind biologiai kihivas. Ezek is kurvak, csak maskepp.

Bandibacsi34 2011.04.21. 12:12:46

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:
Folyamatosan ezzek ervelsz. Te se orulnel ha homik maszkalnanak cicanadragban stb. az utcan. De ha noknek lehet, akkor nekik is engedni kell majd.

Girhes Joe 2011.04.21. 12:21:00

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:

1. Nem beszámíthatatlanságról beszéltem, hanem arról, hogy az ösztönöket csakis az erkölcs tudja uralni, így ahol az erkölcs gyenge, az ösztönök fognak működni, nagyonis kiszámíthatóan (azaz a dzsungel törvénye szerint).
2. Azt mondtam, hogy minden élőlény ugyanezek szerint a biológiai elvek szerint működik. Tudtommal a nők is élőlények. Esetleg ezt akartad cáfolni az iménti felvetéseddel, hogy a _férfiak_ az ösztönvezéreltek?
3. A világ már csak úgy működik, hogy a döntéseket az hozza, aki erősebbnek bizonyult, szó szerint vagy áttételesen. Lehet ennek a megváltoztatásáról álmodozni, csak fölösleges. Az iskolában is a nagyok diktálják a divatot, nem a 30 kilós, szemüveges, csöndes jótanulók, hiába is lenne bennük adott esetben több jóakarat. (Amúgy én is ez utóbbi csoportba tartoztam, mielőtt még valami kopasz kigyúrt állatnak hiszel, aki a saját erejével kérkedik.)

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2011.04.21. 12:43:31

@atlagjancsiba:

Neked milyen alapvető emberi jogodat sérti meg, hogy valaki, akár meleg, akár nő, milyen ruhában mászkál az utcán? Talán megerőszakolnak a szemeden keresztül? Leütnek a látványukkal?

@Gergő77:

Őszintén szólva leszarom az erkölcsöt, rohadtul nem érdekel. Törvényeink vannak, már elég régóta, és ezeket a törvényeket be kell tartani, és azt is leszarom, ha valakinek az erkölcsei nem elég erősek az ösztönei felett. Akkor is bűncselekményt követ el, büntetni kell, vagy minimálisan kivonni a társadalomból, mert közveszélyes, és bármikor megismételheti a bűncselekményt.

Érdekes, neked, meg nekem, hogyhogy nem esik nehezünkre betartani a törvényeket? Pedig komolyan, néha úgy megerőszakolnék egy-egy jólfejlett fiatalembert izompólóban, szexis dudorral a gatyájukon, jéééé, mégsem teszem, nahát, pedig meglenne hozzá az erőm. És tök szívesen megvernék néhány embert, de mégsem teszem, mert ha megtenném, börtönbüntetést kapnék érte.

Nem ösztönökről vagy erkölcsről van itt szó, hanem a törvények betartásáról és betartatásáról. Ha a rendőrség meg a bíróság végre komolyan venné a nők és gyerekek elleni erőszak ügyeket, és nem ostoba bosszúálló kurvának lenne kikiáltva minden nő, hanem az ártatlanság vélelmét rájuk is alkalmaznák, nem csak a bűncselekményelkövetőkre, akkor mindjárt kisebb ingerenciával akarná az agresszív, ösztönvezérelt, erősebb férfi megbaszni a gyengébb nőt a következmények (börtönbüntetés) tekintetében. Ugyanis még az állatok is reagálni szoktak a nevelésre és büntetésre, pedig ők aztán ösztönvezéreltek.

És lehet azon meditálni, hogy a világ már csak így működik, meg hogy az erősebb kutya baszik, de akkor töröljük el a törvényeket, legyen feudalizmus, erőszakoljunk gyerekeket, mindenkinek szabad a rablás meg gyilkolás, minek is van civilizáció, meg törvény, meg akármi? Törvények nélkül is sikerült megmaradnunk, minek ez nekünk. Megyek is, elkezdek jancsibára, meg xenura vadászni egy 30 centis rücskös műbrokival. Úgyis én leszek az erősebb. Majd azt mondom, hogy az ösztöneim vezéreltek, és az erkölcsi iránytűm kiakadt.

sweeney todd 2011.04.21. 12:47:52

@Xenu lives!: nem is értem, hogy jön ide Zsanett. :O

amúgy meg senkinek sincs joga más teste fölött rendelkezni, akkor sem, ha pucéran jár az utcán!

atlétás, rövid gatyás pasikat akkor ezek szerint ugyan úgy meg lehet rakni, elvégre minek vetkőzik le az ilyen.

sweeney todd 2011.04.21. 12:51:07

@atlagjancsiba:
"Te se orulnel ha homik maszkalnanak cicanadragban stb. az utcan. De ha noknek lehet, akkor nekik is engedni kell majd."

hát ez baromi logikus. Eddig sem tiltotta senki, hogy ki miben lépjen ki az utcára.

"Magassarku, szivacsok cicipotlasra,sminkkel elfedett pattanasok, kilogo csocsok, kilogo segg, kurvarendszam(tetko a segguk felett). !Ez mind biologiai kihivas. Ezek is kurvak, csak maskepp."

Aha, szóval ha randira felveszek a nyári hőségben egy minit + magassarkút, akkor már mindjárt ribi vagyok? ti komolyan így osztályozzátok a nőket? Aki garbóban, farmerben jár, az meg jókislány? :OOOO

Harley 2011.04.21. 12:51:50

@Bepes Elek:"A bosszúálló nőnél nincs rosszabb " Dehogynem , aki a rokkantak parkolóját elfoglalja !

sweeney todd 2011.04.21. 12:57:33

@Gergő77: @atlagjancsiba:

A ti barátnőitek (már ha léteznek) zsákot hordanak? Mert a ti logikátok szerint ha már csinosan felöltöznek, akkor kívánatossá teszik magukat más hímek számára és magukra vessenek, ha így szabad, erőszakolható prédákká válnak.

másik kérdés, hogy tessék mondani, nyáron 40 fokban mi a célszerű viselet a lányoknak? olyan, amivel nem keltik fel az erőszakoló kedvet? (bár szerintem egy szexis kisugárzású, jó alakú nő nagykabátban is kívánatos).

Girhes Joe 2011.04.21. 13:01:00

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:

Ha nem lett volna elég világos, az okfejtésemben törvény = erkölcs, azaz a törvények foglalják tételes rendszerbe az önmagában nehezen megfogható erkölcsöt. De ez egy fölösleges definíciós vita, nem ez volt a mondandóm lényege.

Azt pedig egyetlen szóval se vitattam, hogy a törvényeket be kell tartani. Eredetileg nem is veled vitatkoztam, hanem azokkal, akik szerint egyfelől az erőszak az valami agyi defekt volna, másfelől még nagyobb erőszakkal kell(ene) megtorolni. Erre fejtettem ki, hogy az erőszak az nem betegség, hanem maga a természet, csak mi emberek megalkottuk az erkölcsöt (majd később ugyanezt leírtuk törvényekbe), hogy magasabb célok érdekében módosítsuk a természet működését.

Sehol nem írtam, hogy engedjük szabadjára az ösztönöket, és töröljük el a törvényeket, csak azt, hogy a biológiai tényeket (erő és ösztön) akkor sem lehet teljesen figyelmen kívül hagyni, ha amúgy szabályozva vannak a törvényeink által. Gyakorlatra lefordítva, _bizonyos_fokig_ kénytelenek vagyunk tolerálni, hogy az erősebb uralja a gyengébbet, és _bizonyos_fokig_ a gyengébbeknek óvatosnak kell lenniük az erősebbek ösztöneinek provokatív feltüzelésével.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.04.21. 13:11:42

Egy bírónő mondta, hogy ha őt megerőszakolnák, kussolna, mert kilátástalan, hogy az elkövetőt elítéljék, őt meg rohadtul meghurcolnák.

Girhes Joe 2011.04.21. 13:18:55

@sweeney todd:

Velem kicsit mellélőttél, mert én a provokálást emlegetve alapvetően nem az öltözködésről beszéltem, hanem a viselkedésről. Azaz hogy aki egy fizikai konfliktusban várhatóan a rövidebbet húzza, és ennek ellenére nekiáll hergelni az erősebbet, az végül ne csodálkozzon, ha az erősebbnek egyszer csak nem a nemes, törvénytisztelő énje kerekedik felül, és végül odacsap, ahova nem kellene, nem törődve a következményekkel. (Maradok a kissrác-nagysrác példánál, mielőtt még leüvöltene egy feminista.)

De ha már említetted az öltözködés és a nemi erőszak kapcsolatát, szerintem az azért csöppet bonyolultabb kérdés.
- Egyfelől nyilván jó, ha egy nő csinos, de ugyebár csinos és csinos között nagyon nagy különbségek vannak, nem mindegy, hogy valaki elegánsan nőies, vagypedig úgy néz ki, mint aki épp most jött haza az út széli állomáshelyéről.
- A viselkedésnek itt is hatalmas szerepe van. Azért más, ha a lány egyszerűen csak csinos, de világosan jelzi, hogy nem szándékozik vetkőzni, vagypedig folyamatos szexuális célzásokat tesz, a mozdulataival felhívást intéz, nem is nagyon tiltakozik a rámászó férfi ellen, csak amikor már bent van a szerszám, elhagyja a száját egy tétova "inkább mégse", a törvény szerint ugyan meg lett erőszakolva, de azért elég naiv dolog ilyenkor abban bízni, hogy az illető férfi ilyenkor egész biztosan törvénytisztelő lesz. Ha nem akart szexet, tetszett volna már elejétől fogva úgy viselkedni. (Ha az utcán hagyom az autót, nem hagyom nyitva az ajtaját és nem hagyom bent a slusszkulcsot.)
- Van aztán persze az a fajta erőszakoló, aki válogatás nélkül támad lesből (na ez tényleg pszichopata eset), az ilyennek meg általában édesmindegy, hogy milyen ruha van a nőn, lehetne zsákban is, akkor is megtámadná...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.04.21. 13:40:51

@sweeney todd: ne feledkezz meg a pattanást eltüntető sminkről...azt hiszem a nők 90 %a kurva lett emmiatt. hmm..köztük én is.

Xenu lives! 2011.04.21. 14:13:41

@sweeney todd:

"nem is értem, hogy jön ide Zsanett. :O"

Nem világos, még mindig? Akkor körülírom nagyon egyszerűen, hogy te is megértsd.
Ahogy a másik szajha is alaptalanul vádaskodott, itt is be fog bizonyosodni, hogy Rolandot ártatlanul vádolják. Ezt garantálom!
Nagyon sok barátja van, aki mellette áll még ezekben a nehéz percekben is, és nem hagyja hogy az ilyen szenzációhajhász műsorokban össze-vissza hazudozzanak!

Swind 2011.04.21. 14:37:29

Mégyeszer megkérdezem: Mi alapján hiszünk egyiknek vagy a másiknak? Ha a csaj aztmondja: megerőszakolta, a volt PASIJA meg aztmondja, nem erőszakolta meg. Ki mond igazat? Szimpátia alapján döntünk?
Jópáran a hozzászólásokban azt mondják, hogy a nőknek nem hisznek.
Szerintem meg, alapból hisznek (lásd Damu esetében a médiacirkuszt), ha igaz ha nem, a férfi jó hínevének annyi. A bizonyítás tényleg néhéz ügy különösen párkapcsolati esetben, de ezt ne keverjétek azzal, hogy hisznek-e a nőnek.
Ha egy férfi mondja, hogy megerőszakolta egy nő, na azt kiszokták röhögni.

Husi_Laci · http://www.youtube.com/watch?v=v7r0lyi1aUc 2011.04.21. 14:49:16

tudtátok hogy az orosz katonák sem erőszakoltak? csak kurva volt mind a magyar nő, kezdve a kurva anyátokkal és nagyanyátokkal :)))

aki meg közben belehalt mert eltört a gerince az csak a haldoklásra élvezett ugye? :)

sweeney todd 2011.04.21. 18:02:36

@batgirl: nekem ritkán van pattanásom szerencsére. :) viszont nyáron hordok minit. :)

@Xenu lives!: de most nem Zsanettről van szó! D. egy erőszakos állat, lényegében mindegy is az erőszak ténye, a non-stop verés már magában ugyan olyan súlyos dolog, már azért le lehetne csukni.

Bandibacsi34 2011.04.22. 10:31:53

Most irok(valaki dolgozik is)

@sweeney todd:
"A ti barátnőitek (már ha léteznek) zsákot hordanak? Mert a ti logikátok szerint ha már csinosan felöltöznek, akkor kívánatossá teszik magukat más hímek számára és magukra vessenek, ha így szabad, erőszakolható prédákká válnak.

másik kérdés, hogy tessék mondani, nyáron 40 fokban mi a célszerű viselet a lányoknak? olyan, amivel nem keltik fel az erőszakoló kedvet? (bár szerintem egy szexis kisugárzású, jó alakú nő nagykabátban is kívánatos)"

Nem. Normalisan oltozkodnek, mert ugy is lehet. Nekem is volt olyan korszakom, amikor vonzodtam a kurvas nokhoz, de rajottem, hogy belul uresek es onbizalomhianyosak. Szamukra az oltozkodes adott onbizalmat, amikor kis nyalcsorgato szanalmas emberek megneztek oket, meg persze a tobbi no miatt is igy oltoztek. Az egyiknek az anyja is (55 evesen), igy oltozott, pfffffff

De vissza a temara. D. Roland most nem arrol szol, hogy valakit megtamadtak az utcan, hanem, hogy szanalmas, hogy egy no egy ilyen alakkal sokaig egyutt van, aztan meg nemi eroszakot kialt.

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:

"Megyek is, elkezdek jancsibára, meg xenura vadászni egy 30 centis rücskös műbrokival. Úgyis én leszek az erősebb. Majd azt mondom, hogy az ösztöneim vezéreltek, és az erkölcsi iránytűm kiakadt."

El is bujok gyorsan ...

Mellesleg a torvenyeket idiota barmok hozzak, erkolcsi alap nelkul, aszerint, hogy a gazdaik mit irnak nekik el, most nem mondom meg honnan(kb. 6-7 ember eldonti a torvenyeket es a 385 meg megszavazza).

Az iratlan termeszeti torvenyek felette allnak az irott torvenyeknek, ha az utobbiak ellentmondanak, akkor az ertelmesebb emberek az elobbieket valasztjak.

Bandibacsi34 2011.04.22. 10:36:35

@Husi_Laci:
Nem mindcen not eroszakoltak meg, de a haborus helyzet megint mas. magyar katonak is szuronyhegyre tuztek egy-ket falut ott, a horvatok meg tobbet is, az oroszok nem piknikezni jottek. mellesleg ott voltak igazan eroszakosak, ahol hevesebb volt az ellenallas (Karpatalja, Zemplen, Budapest, Szekesfehervar, mig pl. Szegeden minimalisan). Az amerikaiak ugyanezt tettek, csak adtak par doboz cigarettat fizetsegkent. Kulonben meg egesz mas tortenet.

Kremyy 2011.04.22. 11:19:30

Annyira jó tudni,hogy ennyi okos ember van,aki tudja,milyen erőszak áldozatává válni vagy bántalmazottnak lenni és remek tanácsokat osztogat...
Ha ennyire fekete-fehér lenne a dolog,nem létezne semmilyen erőszak a világon,mert ha ütnek,akkor odébb megyek...

Ami meg szomorú,hogy nálunk a törvénykezésben semmi nem vonatkozik a családon belüli erőszakra.Egy távoltartást is nehéz kiharcolni,tehát az a nő,aki meg menekülne az erőszak elől,nem tud. Találkoztam pár ilyennel a családsegítőben,nem volt egyszerű,és ez csak pár eset...

Bandibacsi34 2011.04.22. 11:54:18

Azert megkerdezhetted volna oket, hogy minek jottek ossze ilyen emberekkel. NEkik is vannak eszerint mentalis problemaik.

kispotzak 2011.04.22. 20:27:21

@zZz:

Hali. Azt elhiszem, hogy gyerekkori trauma miatt rendszeresen olyan pasit fogott ki, akiben volt némi hajlam az erőszakos viselkedésre (még ha látszólag, ismerősi-munkahelyi stb környezetben "szelídnek" tűnt is). Én is ismertem ilyen nőt. De az (szerintem) marhaság, hogy ő hozná ki a "legszelídebb pasiból", hogy megüsse, ill pláne, hogy rendszeresen verje.

El tudok képzelni olyan szitut, amikor egy férfi olyat mond vagy csinál, h pofonvágom - voltam is nem egyszer olyan helyzetben, hogy nagyon kevés választott el ettől. Hétszentség, h férfival is megtörténhet ilyen, az is, h átlépi a határt. De egy olyan ember, aki egyébként tényleg A) szelíd, rendelkezik önuralommal B) szereti és tiszteli a párját, az nem fogja rendszeresen verni, akármennyire áldozat-típus is a csaj.

Nemi erőszakról való álmodozás, erotikus fantázia: ugye pasi vagy? Bocs a kérdésért! Nem árultál el titkot, a nők egy részének valóban szerepel az erotikus fantáziában egy vadabb, kevesebb előjátékot tartalmazó, amolyan letámadós szexjelenet. A szereplők: saját maga, aki iszonyúan fel van izgulva, de persze közben jaj de meg van rémülve + egy őrületesen vonzó, szexi pasi, oltári erotikus kisugárzással, aki pontosan úgy és annyira "durva", ami még nagyon izgató és szexi, de még nem kegyetlen és valóban fájdalmas.
Az erotikus fantáziákban EZ a "nemi erőszak". Egyetlen nő sem álmodozik arról,hogy egy ellenszenves, sem fizikailag, sem emberileg nem vonzó, durván viselkedő, a testi épségét komolyan veszélyeztető ember megüsse, fojtogassa, szexre kényszerítse, közben maradandó sérüléseket okozzon neki.
Ez a "nők álmodoznak arról, h megerőszakolják őket" is egy akkora bugyuta közhely, h rettenetes... És ez most nem neked szólt, nagyon sokan hajtogatják anélkül, h minimális elképzelésük lenne arról, h miről is van szó.

egy nő minden fiújából ki tudta hozni, hogy megüsse őt, a legszelídebbekből is. Barátnője mondta, hogy menjen el pszichológushoz, mert ez így gyanús már. Kiderült, hogy gyerekkorában az apa rendszeresen verte az anyát, amit kislányként eltanult és reprodukálta felnőttként. Ahogy erre fény derült és dolgozott rajta, talált is normális kapcsolatot.

Ez nem az én sztorim, hanem a fent említett barátnőé.

És csak úgy elárulom, vannak olyan nők, akik bevallottan álmodoznak arról, hogy megerőszakolják őket. Más kérdés, hogy fogalmi zavarban vannak, mert azért nem mindegy, ki "erőszakolja meg" őket és úgy már nemigazán erőszak, hogy élvezik is.

kispotzak 2011.04.22. 20:29:14

@kispotzak: zZz bocs, bemásoltam a válaszodat, h tudjam, mire reagálok, de véletlenül bennehagytam... Grrr... :(

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2011.04.23. 13:32:39

@Gergő77:

ezzel az áldozatra helyezed annak felelősségét, hogy gyengébbként megvédje magát az erősebb támadásaitól, és hogy legyen eléggé behódoló, megalázkodó, hogy még véletlenül se provokálja ki maga ellen az erőszakot, és elveszed az erősebbtől a támadás felelősségét.

honnan tudja egy nő, hogy mivel fog provokálni? van olyan elkövető, akit pont az provokál, hogy ha valaki visszafogottan viselkedik. és mi van a gyerek áldozatokkal? azt mondod az 5 éves kislánynak, hogy ne legyen olyan cuki, mert akkor megerőszakolja egy pedofil?

ne áldozathibáztassunk.

a bűncselekmények felelőssége egyetlen emberen van, és ez pedig a bűncselekmény elkövetője, és nem az áldozat.

nem az áldozat felelőssége, hogy megvédje magát, vagy hogy visszaverje a támadást, hanem az elkövető felelőssége, hogy ne kövessen el bűncselekményt.

Bandibacsi34 2011.04.24. 00:16:17

Az esetek tobbsegeben az aldozat is hibas lehet, mert nem vigyazott magara, es olyan szituacioba hozta magat, amiben aldozatta valt( a gyerekeknel a szulo felelosege persze pl. kire bizza a kolkeit, de most maradjunk a felnott embereknel).

Pl. Nem setalok arany fuxokkal ctabor kozeleben
Ha no vagyok nem oltozok kurvanak a dizsiben es az utcan
Ha no vagyok es par valasztok az nem egy taho lesz, aki megver
Nem iszok ha vezetek es nem ulok reszeg melle az autoba

Soroljam meg???

McCartman 2011.04.27. 01:47:15

@atlagjancsiba:
hát te igazán sötét paraszt vagy látom.
süti beállítások módosítása