Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Tv2-t nem érdekli az alkotmányozás

Ténybulvár

2011. április 19. 17:53 szabóZ 98 komment

Nem a bulvár szót a pinához hasonlóan csak rémülten suttogó esztéta, és még csak nem is a Nemzeti Együttműködés Rendszere beszél belőlem, de azért az mégiscsak furcsa, hogy a Tv2 szerint az új alkotmány csak egy mínuszos kishír a húsvéti nyúlsimogatás és az ENSZ-főtitkár mosolya között. Teljesen mindegy, hogy jó-e az alkotmány vagy sem, hogy a nemzettestet csavarja-e aranysújtásos selyempalástba, vagy csak Orbán Viktort koronázza meg, de akkor is hatással van minden Magyarországon élő ember életére. Igen, még a Jóban-rosszban nézőkére is. Meg egyébként is, a tanyasi gyilkosságokkal ellentétben nincs alkotmányozás minden héten.

Ennek ellenére a Tv2 tegnap csak a Tények tizenkilencedik percében foglalkozott az alkotmánnyal, nem csak az halálra égett kislány, szörnyet halt munkás, a pottyantós vécében bújkáló gyilkos, a benzináremelés, de még az M43-as autópályadíja is fontosabb volt az új alaptörvénynél. Az RTL Klub eközben vezető hírként számolt be az alkotmány elfogadásáról, az ellenzéki pártok távolmaradásáról, és a civil tüntetéseiről is. Persze, ilyenkor mindig jön a gyors válasz: a célcsoport erre kíváncsi, ha nem kap vért, de legalább egy kétfejű tengerimalacot, akkor azonnal elkapcsol. Egyébként is, a nézettséget csak megalapozzák a bulvárhírek, a fontos eseményekről készült riportokra a nézők megtörnek, és magatehetetlenül bambulva fogadják be a demokratikus felelősségvállaláshoz nélkülözhetetlen információkat.

Csak az a baj, hogy a hírműsorok nézettsége még ennél is egyszerűbb: ha jól hasít a híradó előtt szappanopera, akkor a hírek is leveri a konkurenciát. Ez történt tegnap is, az RTL Klub Bosszú mindhalálig című török sorozata megverte a Tv2 Seherezádé című török sorozatát, ezért hiába indított Kövér László unalmas arcával az RTL, csak megverte a Tényeket. A reklámozókat érdeklő 18-49 év közötti célcsoportban 350 ezren nézték az RTL-t és csak 291 ezren a Tv2-t. De még a teljes lakosságnál sem jelentettek előnyt a bulvárhírek, az Híradó 1 millió 72 ezer nézőt hozott össze, a Tények pedig csak 1 millió 49 ezret.

Ja, és ha a bulvárhírek csak megalapozzák a komoly témák nézettségét, akkor mégis hogy van az, hogy a Tv2 letudta három percben az alkotmányozást, és ebben már benne van Ban Ki Mun Ensz-főtitkár látogatása is, mert egy mondatban elejtette, hogy azért az új alkotmányról egyeztetni kéne a nemzetközi szervezetekkel is. Az RTL Klub eközben majdnem nyolc percet szánt az új alaptörvényre, pedig a nézettségért ők is hajlandóak egyenes adásban pároztatni VV Szandikát.

A Tv2 nem csak cinikusan legyint a legfontosabb közéleti hírekre, de magával is kitol: ha egyszer valami igazán fontos történik az országban, akkor biztos, hogy a szakmunkásoknak sem a Tények jut majd először eszébe. Hiszen ott úgyis csak tyúktolvajokról és összeégett kiscicákról van szó.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.04.19. 18:14:29

ezt magyarázom mióta. a Tények szerkesztőségében ugyanígy fogalma nincs senkinek hogy mi zajlott Észak-Afrikában az elmúlt egy hónapban. Semmi, nulla, nem törődnek vele.

mildi 2011.04.19. 18:15:49

letudta 3 percben az alkotmányozást...arányosítva kb annyi idő jutott rá, amennyi alatt elkészült :)

betegesh 2011.04.19. 18:23:17

a ma reggeli mokkában vagy 20 percig is téma volt, szijjártó beszélt róla demcsáknak ("a használhatatlan régihez képest modern, az emberek véleményét figyelembe vevő alaptörvény született"), majd utána pachmann egy alkotmányjogásszal beszélgetett, aki hasonló időtartamban bírálhatta és aggódhatott (csak hogy teljes legyen a kép)

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2011.04.19. 18:31:04

Ki a fene nézi a kereskedelmi tévék híradóit? Amúgy meg most taktikázik a csiga tv. Tudom is, hogy miért...

fran7 2011.04.19. 18:34:03

szabóZ,ez most jutott el a tudatotokig? Már régóta ilyen a tv2.

Nigger bácsi 2011.04.19. 18:38:29

Mijazatévékettőőő? :D

tevefuggo 2011.04.19. 18:38:48

szabózé, nagyon szomorú vagy?

@ betegesh: itt egyáltalán nincs igény teljes képre. szabózé világa: az rtl csúcsszuper, hogy este 7-kor prostituáltakkal és pornószínészekkel csinál műsort, az index számára a mérce az alkotmány tisztelete, aki megadja, mindent visz! persze a lényeg: mindenkinek legyen álása.

Pszt! 2011.04.19. 18:41:43

Ki a sz.rt érdekel ez a "tákolmány"? Csak arra való, hogy elterelje a figyelmet az orbán újabb brutális megszorítócsomagjáról.
Nem ezt ígérték!
ORBÁN TAKARODJ!!!

Leadfoot 2011.04.19. 18:50:51

Lehet, hogy a lúzerek nem készültek el időben az anyaggal.

De néha mikor megnézem, minden egyes adásból tucatjával tudnám sorolni a tárgyi tévedéseket. Én, aki csak itthon üldögélek a székecskémben, és soha nem tanultam semmiféle újságírást meg hasonlókat.

Zsozé_ 2011.04.19. 18:52:22

Jáj ilyenkor mindig örülök hogy nem nézek tv-t csak nagyon ritkán!!!

Elmer Ákos 2011.04.19. 18:53:03

Én meg tudom érteni a 2-es TV-t, erről az alkotmányról kár beszélni.

Vincenzo90 2011.04.19. 18:54:43

Komolyan, a kereskedelmi tévéadók "híradói" botrányosak. Inkább ne mondjanak semmit, mert csak ostobasággal tömik az átlag ember fejét.

dean23 2011.04.19. 19:02:58

Ez egy pártalkotmány! Kb. annyit is ér amennyit szánt rá a TV2.

Jokerpofa 2011.04.19. 19:04:51

Engem sem erdekel az alkotmanyozas, nem is emlekeztem meg rola.

Martian (törölt) 2011.04.19. 19:05:22

@Pszt!: "Csak arra való, hogy elterelje a figyelmet az orbán újabb brutális megszorítócsomagjáról. Nem ezt ígérték! ORBÁN TAKARODJ!!!"

Hát igen, kéne már egy olyan vezető, aki nem fizeti vissza a Mo. által felvett hiteleket, hanem ebből a visszatartásból ad 14. havi nyugdíjat is. :)

fran7 2011.04.19. 19:18:44

Azért, aki egy alkotmányt akkor tart magára nézve mérvadónak, ha azt a maga számára kedves párt csinálja. A 49-es alkotmány rengeteg ember számára elfogadhatatlan volt. Mégis legtöbben igyekeztek tisztességesen élni, s nem az alkotmányra, kormányra és pártunkra néztek. De ha valakinek nem tetszik, akkor mondja el, mert az a demokrácia erősségét mutatja, hogy elmondhatod.

Trollbamondás 2011.04.19. 19:20:33

orbán dugja föl magának a fostos alkotmányát.

nyárspolgár 2011.04.19. 19:24:07

Ha tényleg életbe lép ez a szarság akkor a Schmitt újévi köszöntőjében erről fog áradozni. Tehát felesleges nézni, ahogy fel-alá gyalogol a majompalotájában.

Spielberg 2011.04.19. 19:32:30

az MTV, DUNA hazudik. a TV2 fos. a HírTV elfogult. az ECHO-t szelektálta az UPC. Tényleg csak az RTL marad???
TEJÓISTEN!

zsirfeka68 2011.04.19. 19:35:13

A 30 percből 20 perc: megölte,elégette,kirabolták,agyonverték,elrabolták,stb. Maradék 10 perc,egy külföldi bulvár hír!! Aztán vissza a "valóságba",megkínzott agyonver kiskutyák és maradt a végére 2.5 perc időjárás!! Múlt héten volt,csak úgy eszembe jutott. Semmi külföldi hír a nagyvilágból,semmi!!! Ki volt az a "kultúrbarbár",aki azt találta ki ez az igénye az embereknek?? Hagy döntsem már el azt,hogy én mire vagyok kíváncsi!! Ugye ez a jogom megmaradhat?? Élhetek vele? Szeretnék,ne mások mondják meg,mi a jó nekem....

spontan · http://erdekessegek.info 2011.04.19. 19:38:40

Az RTL híradó nézhető, ha az ember kihagyja az első 5-10 percet. Az elején ők is bulvárral alapoznak általában, de 5-10 perc után már elmondják a fontos híreket is.

A Tv2 viszont nézhetetlen volt, amikor utoljára jó régen láttam, mert ott tényleg csak a bulvár folyt végig, ezért oda nem is kapcsolok soha.

durcás 2011.04.19. 19:45:55

@Spielberg: Ne viccelj. CNN, SAT 1, ZDF, ?? No és a Hustler...:))Egyébként igazad van. Katasztrófa. 60-as évek, csak több csatornán.

már minden nick foglalt? 2011.04.19. 19:45:56

Az RTL híradója mennyivel jobb?
Aki emlékszik, az tudja, hogy anno a Matolcsyi féle magánnyugdíjas zsarolást az RTL "ösztönzés"-kést aposztrofálta, és azt is kb. 9. vagy 10. hírként...

Egyik kutya, másik eb....

paMACS 2011.04.19. 19:50:56

Miért kellene, hogy minden adó az új TÁKOLMÁNY fontosságát bizonygassa? Ott a RémHír TV meg az Echo, azért fizetik őket!

Murderface 2011.04.19. 19:51:36

Még így is túl sok időt pazaroltak rá :)

fran7 2011.04.19. 19:54:02

szabózének abban nincs igaza, hogy amíg Marichuy ment, addig a tények verte a az RTL-es híreket. Mert a Marichuy mindent vitt. Mióta vége van azóta rosszabb a nézettsége a tv2-nek. Ez a Seherezádé ugyanis valami végtelenül lehangoló műsor. Tehát a cikk konkluziója csak erre a hétre igaz. Eddig megérte a tv2-nek a bulvárban fetrengeni.

fran7 2011.04.19. 19:59:25

@paMACS: Csupán azért, mert az emberek azóta állnak meg a zebra előtt kocsival mióta a ker tévék ezzel bombázzák az embereket. Mert a média hatalom és a médiának ellenőrizni kellene a politikát. Ugye ez volt a médiatörvény meghozatalakor a mottó. Most itt lenne az idő. De a média nem akarja ellenőrizni a politikát, hanem uralni vagy pedig a szolgálójának szegődik el. Most szerinted melyiket csinálja? Mert független nem tud a politikától lenni.

brekkk 2011.04.19. 20:02:07

most lecseszi az újlipót a tv2-öt, mert nem azt a szar libero maszlagot tolja éjjel-nappal?

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2011.04.19. 20:13:19

@spontan: Én is ezt írtam anno egy kommentbe vagy fél éve. A tv2 első fele lényegében Kékfény.
Amikor leültem a tv2 elé, először nem akartam hinni a szememnek: "Na mikor lesz már az első pozitív kicsengésű hír?". Adás után visszanéztem a neten a hét korábbi tv2 híradóit. És sajnos ugyanezt tapasztaltam.

perrymason 2011.04.19. 20:19:19

Ezt én is észrevettem tegnap. :( Igénytelen TV2, erre tényleg nincsen jobb szó. A tájékoztatás és a média mint szakma igénytelensége, megcsúfolása. Valami hülye bosszú lehet ez vagy nem tudom, nincs mentség ilyen igénytelenségre. A Tények főszerkesztője saját idétlen szemléletét erőlteti rá a nézőkre...

Fatal Error! System Halted! 2011.04.19. 20:21:24

Nincs is tv-m, és ha lenne sem nézném, csak a csipketerítőt tenném rá virágcseréppel, egybként is csak Wass Albertet, Heideggert olvasok.

perrymason 2011.04.19. 20:21:49

Nekik az az idegesítő királyi esküvő is fontosabb, ami szerintem csak az angolokat érdekel.

Bigf00t 2011.04.19. 20:27:25

@zsirfeka68
RESPECT!
megnyugodtam...nem csak az én véleményem ez ezek szerint....de azért kijavítanám 30ból 25 perc

Fánkevő Fáncsi 2011.04.19. 20:38:46

Ez a téma már ki lett vesézve, egy jó ideje. Igen a kereskedelmi csatornák hiradói fokozatosan elmentek a bulvár irányába. Egyszerűen rájöttek, hogy nagyobb a nézettség úgy. Most mi ebben a megdöbbentő? A szerző le van maradva, több hónappal ezelőtt már erről voltak cikkek. Lehet, hogy akkor még csak azzal foglalkozott, hogy milyen felháborító, hogy az új médiatörvény korlátozza a bűnügyi hírek mennyiségét.

zsok 2011.04.19. 20:42:54

hát ez a tények rohadt jó! ehhez képest a velvet is minőségi újságírás.
hamisított cukor, oknyomozó újságírás során rájöttek, hogy a semmi közepén betontömb alá szorult ember nem járókelő. (sztoriból levágós, hogy feketemunkás, dehát kitudhassa...) a templomajtóban lévő gránátot pedig egy négyéves is szétszedhette volna a játszótér közelében. (elárulom: 5, 6, 7, 8, ... 101, 102, ... éves is)
ez színvonal.

(H)angolka 2011.04.19. 20:44:01

@Leadfoot: Hogy a jó égbe vagy ilyen tájékozott? A falakból szívod magadba a tudást? Őszintén kíváncsi vagyok, mert érdekelne a technika. Szeretném magam fejleszteni:o)

nem nemsiker_s 2011.04.19. 20:50:23

Ennyit a TV2 nemzeti kötődéséről, magasról leszarják, mi történik az országban.

Mert lehet nem egyetérteni az alkotmányozással, és a preambulum tartalmával, de hírértéknek sztem. mindenképpen hírérték.

Egyik ismerősöm egyszer Telaviv 2-nek nevezte, nem tudjátok mire gondolhatott ?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.04.19. 20:56:10

Röhej, hogy Híradó témakörben is a Dunatévére kapcsolok. Meg ha erődtemplomról akarok dokut nézni, akkor is.

kutyafulu 2011.04.19. 20:58:37

tv2 hígfossz@r. mindene. nincs lejjebb. én is ott akarok dolgozni.

pityipalkó 2011.04.19. 21:00:09

Mit vártok bármelyik tv-től ??Az egyik ide nyal és oda szarik a másik fordítva.Hiteles újságírók kellenének nem ilyen fröcsögő "okostojások".Ha valami aránylag hiteles tájékoztatást akarsz kapni nézz meg 5 tv-t és akkor talán ....

J.W. Booth 2011.04.19. 21:06:16

Nem szeretem a TV2-t, de ez jó pont volt.

A fidesz-birkák nézzék a birkacsatornákat. Azoknál bármi érdekesebb és hitelesebb.

Spielberg 2011.04.19. 21:09:33

@durcás: na, igen, a Hustler nem hazudik...:)))
nincs több kérdésem, bíró úr! (CNN meg BBC megyen, ott feltűnik, hogy a világ nem csak Magyarországból (TM)áll...)

Spielberg 2011.04.19. 21:12:54

apropó, ha mindenki őket köpködi, hogyan lett meg a 2/3 ad??? Na? Valaki?

Dubito 2011.04.19. 21:18:47

Addig néztem a TV2 híradót, amíg Bárdosék csinálták. Gondolom ők sem ok nélkül szálltak ki.

Veder1 2011.04.19. 21:24:45

Ez nem tudom miért meglepő, kb. fél éve már, hogy a tv2 híradója átment kék fénybe. Nem tudom kinek a döntése volt, de azóta is ragaszkodnak hozzá...

TGabi 2011.04.19. 21:36:19

Hát igen, ez nem meglepő. Én nagyjából azóta nem is nézem a TV2 -ős híradókat, amióta ilyen "vidéken 2 részeg összeverekedett egy bádog kályhacsövön" típusú álhírekkel bódítják a népet esténként.

Nem meglepő. Egyrészt bulvárosodnak a híradók-másrészt van a TV-nek jó adag kormányközeli érdekeltsége, akik nyilván nem fognak arról beszámolni, hogy miért gáz az új alkotmány és hogy hogyan égetik magukat a derék kormánytagok a külföldiek előtt az EU-ban s:

medve2 2011.04.19. 21:47:38

@Spielberg: Ezt úgy kell értelmezni, hogy az RTL a szoci híradó, az MTV a kormánypárti, a TV"-re meg haragszunk, mert nem lett szoci.

GGG77 2011.04.19. 21:48:18

A TV2-nél csak a Fidesz cikibb.

medve2 2011.04.19. 21:48:55

@TGabi: Ez a te szubjektív véleményed. Ezt is lehet közvetíteni, kérni lehet az RTL-től, de akkor már végkép semmi nem fogja megkülönböztetni az ATV-től.

medve2 2011.04.19. 21:49:28

@GGG77: Vagy a te Gyurcsányod.

medve2 2011.04.19. 21:50:39

@J.W. Booth: Akkor szerinted egy Fidesz-szavazó nem ember?

medve2 2011.04.19. 21:52:34

@pityipalkó: Na, ez már egy jogos hozzászólás. Az újságírók kurvák. Valóban gáz a Hír TV és az ATV. De ettől még ne az legyen a vétke a TV2-nek, hogy nem szoci. És az RTL sem pártatlan, hanem erősen szoci.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2011.04.19. 21:56:55

Buták vagytok, így akarják átcsábítani VV Zsófit a csatornához, hogy a Tényekben adja elő a Rágógumi című remekművét.

parttalan 2011.04.19. 22:01:25

A fideszes hatalom szolgálatába szegődött TV2 "apolitikussága" tudatosan vállalt stratégia. Altatás. A nép altatása szaftos bűncselekményekkel, amin kedvére szörnyűlködhet, meg kis színes hírekkel, amin kedvére csámcsoghat, miközben a hatalom elveszi a megtakarítását, feléli a jövőjét.

Lássatok át a szitán.

Fideszkettő.

revolver 2011.04.19. 22:19:16

mi az a tv2? és mi az az RTL? én csak sportot meg discovery-t nézek!!!! :D

Nazarin 2011.04.19. 22:24:09

@Fatal Error! System Halted!: Ez tetszik, Heidegger és Wass Albert egy mondatban. :D

Nazarin 2011.04.19. 22:30:58

@parttalan: mi a magyarázatod arra, hogy a tv2 a kormányváltás előtt is ezt csinálta?

Leadfoot 2011.04.19. 22:36:57

@(H)angolka: :-) Egyébként nem nagy dolgok ezek. Sőt, legtöbbször ilyenek, nem lényeges tévedések a hírek tartalmában. Apróságok. Néha egészen lényegtelenek. De egy magára kicsit is adó hírműsor, amelyik legalább az igényesség látszatát igyekszik fenntartani, ad az ilyesmire.

Pl. így vagy úgy, de nagyon sokszor ki lehet hallani a szövegből a téves fordítást.

rozogátor 2011.04.19. 22:40:35

Nincs itt semmi szita, semmi seggnyalás. A TV2 jó pár hónapja meghirdette új műsorpolitikai elveit. Ez most az. Egyszerűen bunkó barmok. Mostanában már teljesen felidegesítem magam rajtuk, véletlenül elfelejtem elkerülni őket.

Köszönöm, szabóZ, hogy szóba hoztad a Tények (?) mértéktelen parasztságát.

sofalwy 2011.04.19. 22:45:08

Ebben a blogban az a hír, hogy valaki látta a tv2 értéktelen jelhalmazát. Nem is a politika a lényeg benne. Általánosan véve hírnek azt neveznénk, ami információ az életünk megoldásához. A felsorolt "ki gyilkolt kit és hol és milyen aberrációval" csak hasonló lelkületűeket vonzhat. Azoknak meg már mindegy.

számá 2011.04.19. 22:45:36

Most őszintén? Milyen alkotmány? Mit fektetettek le benne? Mi változik? Hogy Magyar Köztársaság helyett Magyarország?

Az szerepel benne, hogy az a politikus, aki felelőtlenül ígér és nem teljesíti milyen következménnyel jár? Mit jár annak, aki nem látja el a közfeladatát megfelelően? Az benne van, hogy a közügyet ellátó személyeket (nem a köztisztviselőket, hanem a politikusokat és országgyűlési képviselőket) plusz jogkörökön kívül milyen plusz kötelességekkel néz szembe? Az benne van, hogy ezeket azonnal ki kell dolgozni a PTK-ban és BTK-ban is, hogy teljes vagyonukkal és szabadságukkal feleljenek érte?
Benne van, hogy évente legalább mennyit kell a fizetséükből az államkasszába VISSZAjuttaniuk? (merthogy onnét érkezik a fizetésük is ha jól tudom)
Benne van az, hogy a Budapesten közfeladatot ellátó személyek közlekedjenek BKV-n? Tehát nem bérletet kapjanak, hanem közlekedjenek!! Ez benne van?

Amig ezek nincsenek benne jó Alekosz is/bocs húsvéti nyuszi.

nick-probieren 2011.04.19. 23:37:16

az "átnyomlak" minek is az anagrammája?

brazileiro 2011.04.20. 00:39:30

Hát...

Én ma elkezdtem nézni az RTL Híradót, de negyed óra után elkapcsoltam. Addig talán egy (azaz 1) tudósítás nem volt bulvár. Havonta nagyjából kétszer komoly híradót csinálnak, akkor erről cikket ír az Index. Ez kicsit nevetséges.

Persze, ha ez fizetett hirdetés, az más. Csak akkor valahova le kéne rakni az (x)-et.

Most akkor kapcsoltam el,amikor Erős Antónia bejelentette, hogy az RTL Klub húsvét hétfőn délben ÉLŐBEN KÖZVETÍTI, amikor Schmitt Pál aláírja az új alkotmányt. Úgy felbasztam az agyam, hogy nekirohantam a falnak.

Bazd meg: HONNAN TUDJA, hogy aláírja? És azt, hogy húsvét hétfőn? És azt, hogy pont az RTL déli híradója idején?

Emberek, senki nem vette észre, hogy az RTL ma bejelentette az ünnepélyes aláírás percre pontos dátumát (amit az RTL déli híradójához igazítanak), miközben Schmitt Pál még azt sem mondta ki, hogy aláírja?

Azért ennek is utánanézhetne a Comment:com...

FAQlyás Menyét 2011.04.20. 01:17:12

De az a poén, hogy a négy beharangozó hír között se említették. Az első három bűnügyi hír volt, a negyedik meg valami Charles herceg házasságához kapcsolódó.

brazileiro 2011.04.20. 01:23:05

@FAQlyás Menyét:

Mármint hogy kik? És mit nem említettek?

Labancz 2011.04.20. 01:35:37

@brazileiro: Húsvét hétfő 11:55. RTL klub: "Kedves nézőink! Pálfordulás miatt a meghirdetett műsorunk elmarad. Helyette a szalonképes szalonka c. szovjet kisfilmet vetítjük a gyerekeknek."

KékFény6 2011.04.20. 01:51:57

@brazileiro: Azt nem nehéz kitalálni, hogy aláírja. Múltkor beszállt az ablakon egy alig használt papírzsebkendő, azt is aláírta.

brazileiro 2011.04.20. 02:07:30

@Tesztelo.hu:

"Azt nem nehéz kitalálni, hogy aláírja"

És azt, hogy mikor? A 80-as évek óta láttál olyat, hogy úgy értesülsz egy politikai döntésről, hogy a tévé bejelenti a közvetítés időpontját?

Basszuskulcs, amit ma este az RTL csinált, a legsötétebb pártállami időkben fordult elő utoljára...

kén-e egy nick? 2011.04.20. 04:41:25

"Nem a bulvár szót a pinához hasonlóan csak rémülten suttogó esztéta"

Ti mi a lófasz vagytok, ha nem a legvaskosabb bulvárszemét maga?

antelem 2011.04.20. 05:59:48

Ki a fenét érdekli az
1. Orbán alkotmány
2. bármely magyar tv műsora

antelem 2011.04.20. 06:05:39

Amíg nem lesz ismét Szabad Európa rádió/tv, addig a német és angol hírműsorok adnak nem cenzúrázott tájékoztatást.

Herli 2011.04.20. 07:25:34

Fahangú, aláolvasó TV2-ös hölgy meg elmehetne nyugdíjas clubba felolvasni, mert el lehet aludni a hangján.Borzasztó.

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2011.04.20. 07:30:29

már ezer éve pont emiatt nézem az RTL klub(18.30), és a HÍrtv híradóját(21.00) felváltva
Szar a Tv2 híradója, sima gagyi bulvár, semmiről sem szól

Mr. Waszabi 2011.04.20. 07:37:48

Tisztelettel megjegyezném, hogy eléggé fasisztoid hozzáállás, miszerint, aki nem ért egyet a fidesszel, az szoci. Mostmár egyre jobban zavar ez a végletes kategorizálás. Holnaptól majd sárgacsillagot is kell viselni? Vagy aki nem hordja a narancsosat, az csak a feketék számára fenntartott wcbe hugyozhat? Mi a fsz van itt? Álljon már meg a menet!
Van egy csomó ember, akinek EGYIK SE szimpatikus - ők a NORMÁLIS emberek. Akik nem egy politikai párttal azonosítják személyiségüket, életüket.
Dolgoznak, próbálják élni az életük nem politikai aspektusait. Akik nem akarják megmondani másoknak mi legyen a jó nekik, és nem is mások átbaszásával akarnak előnyre szert tenni. Jó lenne ezt észre venni, mert a fidesz trollok gyűlölködő beszólásai nem fogják szimpatikusabbá tenni a mostani kormányt és ez esetleg sokba kerülhet a következő választáskor.
A passzív választók többsége már megcsömörlött az ígérgető és hazug politikusoktól. Nem, nem csak az előző, de a mostani kormányt is ideértve. Ezek is nyilvánvalóan átbaszták a választókat, sajna ez látszik egy év után.

Hypofx 2011.04.20. 08:43:12

A valasztasok ota ez van, semmi politikai hir se kulfold se belfold csak az hogy lelotte, megolte, felgyujtotta, roma bantalmazas, kiskoru bantalmazas...stb egy szaros KEK FENY lett belole, de ugyan ez igaz a Mokkara. RTL mar nem is probalkozik hirekkel. MTV1 meg csak jobbrol fuj, ATVaz meg nagyon balrol....hol itt az objektiv tajekoztatas?

Koky_ 2011.04.20. 08:46:51

Helyes. A kisnyulak fontosabbak.
Van beleszólásod a "tákolmányba". Nincs. Akkor??

nyubocs 2011.04.20. 09:03:59

@brazileiro:
Onnan, hogy nem egyszer elhangzott kormányoldalról, hogy akkor fogja aláírni.

fourgee 2011.04.20. 09:10:48

@betegesh: "a ma reggeli mokkában vagy 20 percig is téma volt"

Kinek van ideje munka mellett a reggeli Mokkát nézni? Aki normális időben dolgozik az akkor éppen a munkahelyén lesz és csak az esti hírműsorokra lesz ideje. :)

drover(fanyul társa) 2011.04.20. 09:38:05

ne nézzetek tévét.
Én megfogadtam a kenetteljes KDNP-s ajánlást, hogy a sok kereskedelmi szörnyűség nézése helyett olvassunk Benedek Elek meséket a gyerekeknek..
Na, az első három mesében volt 4 levágott fej, két cafattá gyilkolt sárkány (már akkor is kiveszőfélben lévő, védett állatfaj!), két elrabolt és valszeg megerőszakolt tündér,egy megmérgezett főrendi méltóság,és négy földalatti tömlöcben tartott fiatalkoru, akikkel az isten tudja mit művelt a gonosz király, de az biztos hogy a Kozma utcai börtönnel ellentétben alapvetően korlátozták az emberi mivoltukban őket.
Ehhh...

GGG77 2011.04.20. 10:15:14

@medve2: Ki beszélt itt Gyurcsányról? Paranoiából ötös vagy.

GGG77 2011.04.20. 10:18:17

@brazileiro: És most nem pártállami időket élünk? Dehogynem. Van egy darab kádárista emlőkön nevelkedett miniszterelnökünk, és van egy darab talpnyalásból jeles közt. elnök.

Ringlósztár 2011.04.20. 10:32:44

Be van osztva a fideszes tv-k között, melyik héten, melyik, miről tudosít.
A tv2-nek ez jutott, oszt jónapot.

bulanzsé 2011.04.20. 11:46:32

Minden a maga fontosságának tükrében köszön/het/ vissza információként. Ezidáig sem tartották "sokan" válaszra méltatandónak a legfőbb jogszabállyal kapcsolatos "külsős" megnyílvánulásokat. Akkor meg most mi a baj?

Ende!

TGabi 2011.04.20. 12:11:09

@medve2:

Nem, nem, tévedni méltóztatik-én éppen annak a pártján állok, hogy nem akarok pártok mellé odaállni kritikátlanul.

Aki kicsit is gondolkodó ember, az átlát a szitán, ugyanis tök nyilvánvaló, miről szól ez az egész.

Ha meg ennyi eszed van, hajladozzál a kormánynak, nézzed a TV2 8 általánost végzett rétegnek szóló híradásait és asszisztáljál ahhoz, hogy csinálnak belőled hülyét. Hát ehhez tényleg csak gratulálni tudok...

Kassian 2011.04.20. 12:50:01

Ez az "alkotmányozás" speciel engem sem érdekel...

5perc 2011.04.20. 12:51:04

@pityipalkó:
"Az egyik ide nyal és oda szarik a másik fordítva.Hiteles újságírók kellenének nem ilyen fröcsögő >>okostojások<<"
Szerintem a hiteles újságíró mára mindkét oldalon ellenség. Nagyon-nagyon kevés kivétellel néző/olvasó szinten is.

zorromoka 2011.04.20. 12:51:16

én már régóta nem nézek tévét, csak a discoveri chanellt meg a natonal goegraphikot

2011.04.20. 12:57:19

pindrochferike szabin volt biztos.

FAQlyás Menyét 2011.04.20. 13:41:04

@brazileiro: A "Tények" négy beharangozó híre között (angolul headlines) meg se említették - fontosabb voltak a piti bűnügyi hírek és a közelgő brit királyi családi esküvő.

betegesh 2011.04.20. 17:00:00

@fourgee: dolgozom én is, nekem is munka előtt volt időm erre (7-től volt ez, kb fél óráig tudtam nézni), szóval azért vmennyire úgy kalibrálták, h a reggeli indulók még láthassák (persze az tényleg nem az esti sáv)

brazileiro 2011.04.21. 01:26:18

@FAQlyás Menyét:

Akkor mégis jól értettem, amit írtál.

Csak azt magyarázd még meg, hogy amikor az a cím, hogy "Elfogadták az alkotmányt", és azt mondja a két műsorvezető, hogy "Elfogadta az országgyűlés az új alkotmányt. Az MSZP és az LMP nem szavazott" az most nem a négy beharangozó hír (angolul headlines) része vagy a brit királyi családi esküvőhöz van valami rejtélyes köze?

FAQlyás Menyét 2011.04.21. 09:45:04

@brazileiro: Hoppá! Most néztem meg az itt beillesztett videót, tényleg ott van! Akkor én egy másik dimenzióban tévéztem, mert ott nem volt benne, és az utolsó hír tényleg valami királyi esküvővel kapcsolatos volt (valami videoklip-forgatás róla). Vagy az másik nap lett volna? De ekkor fogadták el az alaptörvényt. Vagy én vagyok hülye vagy mást adtak a tévémben.
süti beállítások módosítása