Oprah Winfrey talkshow.-ja egy olyan intézmény az USA-ban, amihez fogható hazai példával sajnos (?) nem szolgálhatunk: a napközben, szindikátusi sugárzásban látható műsorban megjelenni instant hírnevet jelent, aki ott a könyvét/lemezét/ütvefúróját be tudja mutatni, másnap be is fáradhat a legközelebbi Ferrari-szalonba autót venni, mert amire Oprah azt mondja, hogy menő, azt viszik a népek, mint a cukrot.
A The Oprah Winfrey Show című műsor 1986 óta látható az Egyesült államokban, eddig úgy 5000 alkalommal boldogította a nézőket, de mint minden jónak, ennek is vége szakad egyszer, egészen pontosan május 25-én - Oprah a műsorvezetés helyett idén indított, saját tévéjére (OWN Network) akar koncentrálni, és nem ér rá minden nap egy órát a képernyőn tölteni.
Az utolsó adás természetesen nagyon érdekli a reklámozókat is, akik egy félperces szpotért egymillió dollárt is hajlandók fizetni - ez meghaladja a Lost (900 000) és a 24 (650 000) fináléja alatti reklámperc-díjakat, és ennél magasabb összeget sorozatzáróért legutóbb a Szeretünk, Raymond! zárórészekor fizettek (1,2 milliót). A rekorder továbbra is a Jóbarátok utolsó félórája a maga kétmillió dollárjával, de hát régen minden jobb volt, ugye.
freddyD 2011.04.14. 13:18:17
Jake24 2011.04.14. 14:02:14
Craig Ferguson
piciszumo 2011.04.17. 12:28:16