Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Való Világ 4 eddigi legjobb beszólásai

2011. március 29. 11:30 sixx 30 komment

Testvérblogunkon, a Hogyvolton leltem ezt a nagyszerű kommentet flanker billentyűzetéből, amiben összeszedte a villalakók és a VV4 műsorvezetőinek szájából eddig kibuggyanó legnagyobb ökörségeket. Az ugrás előtt pár ízelítő, monstre baromság-lista pedig azt követően, csak nagyon ráérős olvasóknak!

Ez nekem az elvemmel szembe' van (Szandi), Nem egy felemelkedő pozíciójú jelző (Gigi), Magam alatt vágom a fejszét (Oli), Ez egy másik szemszög (Jerzsy), A nulla 24 órájában a hülyét játsza (Béci) és Nem vagyok formában. Formában vagyok, csak nem vagyok napi szinten gyakorlott (Alek).

Ez már a sok! (Anikó)
Kicsit fáziskéséssel el voltam maradva (Alek)
A bulin ez megint kimutatkozott (Béla)
Bort beszélsz, vizet prédikálsz (Éva)
A táncra tettem a lényeget (Trixi)
Futkos tőled a hátamon a szőr (Oli)
Kellemetlen helyzetbe kényszerített (Alekosz)
Papírnyomdai írószerrel nem tudnám elmondani (Gigi)
Önhatalmúlag szeretne sztriptízelni nekem (Gombi)
Bennem van vagány becsület (Gombi)
Mindig, minden körülmények között (Balázs mondta először!)
MinDÍG, minden körülmények között (Alek-félrebarbarizálás)
Úgy be vagyok képzelve (Szandi)
Ez nekem az elvemmel szembe' van (Szandi)
Ki nem volt arra tisztelettel? (Szandi)
Az én értékrendemben a probléma túlnyúlt (Alek)
Próbálom elódázni (Szandi)
Az építő jellegű kritikám sírásba fakadt (Alek)
Megbüntetésben részesül (Oli)
Ő áll hozzám a legtávolabb (Anikó)
Megdöbbentően hallom (Oli)
Kint, a villán belül (Éva)
Véleménykinyilatkoztatásaim (Alek)
...nemcsak a csicskáztatással alapozódott meg volna... (Évi)
Akkor én próbálok neked meg segíteni! (Évi)
Ez rám nagyon rosszul érint (Alek)
...és ilyen fars arcok vannak! (Zsófi)
Nem egy felemelkedő pozíciójú jelző (Gigi)
Kifigurázza adott embereket (Béci)
Nagy erejét megsuhintva (Laci)
Fokozott lelkiállapotban vagyunk (Laci)
A bolhára miért csinálunk elefántot? (Laci)
Bezártságos komplexusom van (Éva)
A serpenyőnek két mérlege van (Szandika)
Megjött a nemes, arab ...nő! (Szandika)
Hányszor fordultál pálfordulást? (Éva)
Nekem ez volt a csepp a pohárba'! (Éva)
Szeretethiányra van szükségem (Oli)
Dre... degragáló (Béci)
Magam alatt vágom a fejszét (Oli)
Te fogalmad van arról, miket pedálozol? (Gigi)
Egy embernek a szájára nem veheti fel senki (Gigi)
Bevágódni a hierarchikus rendben... (Alek)
...azt érzik, hogy övéké a faluvilág főtér (Éva)
Érzem azt felőled, ami nem pozitív (Éva)
Mindenkiben fölháborodást keltettem föl (Alek)
Egy-ketten magukra találtak (Balázs)
Nem vettem a szájára magamat! (Éva)
Soha nem venném a szádra az anyádat! (Gigi)
Be vannak takvarakva, tényleg takra vannak állítva a poharak (Alek)
Vannak összehajtott hangedlijeim (Alek)
Ez nekem a lovaglópálcám! (Alek)
...akkor már nem csapongnál ki (Anikó)
Nem jut el a kollektív tudatáig (Alek)
Merhogy másra pocskondiázol..., de hogy még engem is kitalálsz! (Szandi)
Itt, a gravitációba’ biztonságban vagyunk (Szandi)
Elástam a síromat (Éva)
Engem érdekel, mert kifalsulsz (Éva)
Provokatív viselkedésformák, amiket tanúsítottak (Alek)
Vízipisztoly vagy vaktölténnyel! (Jerzsy)
Fölüdülő látvány (Alek)
Nincs önálló tudatod (Alek)
Ilyen megfogalmazott szavak... (én még nem láttam) (Éva)
Feszély van közöttünk (Jerzsi)
Neked nem szeretethiányra van szükséged (Alek)
Borzasztó roppant módon felidegesített Jerzsy (Éva)
Akkora kétoldalúság veszett el benned (Alek)
Pont ezt kellett kispécizni? (Jerzsy)
...meg itt bent is a feszület (Béci)
Egyre jobban erősödik ez a gondolati érzés bennünk (Jerzsy)
Feszülnek rajtam a farmerok (Jerzsy)
Tetted alá a lovat (Béci)
Tudom, hogy ez csak ideig-darabig fog tartani (Béci)
Én hiába biztatom arról (Béci)
Az emberek meg vannak makkanva (Éva-Szandi)
Én sírással adom ki a fájdalmat, a düht (sic!) (Anikó)
Ez egy másik szemszög (Jerzsy)
Szigorlatokra, törvényekre még nem gondoltunk (Gigi)
Ez meg itt röhörészik meg kuncorászik (Éva)
Már tényleg akkora nyomás uralkodik a fejében (Alek)
Hogy mersz te mást a szájára venni? (Szandi)
...most már enyhült a viszony kettőjük között (Balázs)
Kitettem érte idézőjelben a lelkemet érte (Éva)
Láttad a fejét, hogy hogy elvetemült? (Éva)
Jerzsynek a fejében már többször eszébe jutott (Balázs)
Nem szeretném a szavakat rabolni (Gigi)
Köszönöm szépen az elismerő szavazatokat! (Gigi)
A népjóléti miniszteri posztot Lázár László személy töltse be. (Gigi)
Békén vagy hagyva! (Alek)
Nem szeretném, hogy bekiabálás jólétével éljünk itt bent (Gigi)
A legmegfelelőbb ember lett kinevezve a népjóléti miniszter élére (Alek)
Ha a szalonképtelen viselkedést megszegjük (Béci)
Ezek a barátságok nem mindig azt tükrözik, ami a valós (Laci)
A nulla 24 órájában a hülyét játsza (Béci)
Ez nem fog menni, mert ma önkielégítettem (Jerzsy)
A magyar történelem során egy pár így még nem volt. (Jerzsy)
Az, hogy maga védekezik, én arról nem tehetek (Jerzsy)
Nekem kell betartani a szabályszegést (Béci)
(A belügyminiszter pedig) vandalizmus hatása alá került (Gigi)
Ezeket az sms-eket mi leválogatjuk (Balázs)
A Gombit nem azért küldtük, hogy ő vesztesként térjen vissza (Béci)
Erejem teljében vagyok (Gombi)
Alekinnyó nem tud a nők nyelvén bánni (Oli)
Olivér (...) hiánya nagy űrt hagyott a személyemben (Szandi)
Általuk a legerősebb ember (Balázs)
Az meg már trégent (sic!) rossz (Alek)
[vagy Az meg márt régent rossz!]
Nem vagyok formában. Formában vagyok, csak nem vagyok napi szinten gyakorlott (Alek)
Eddig terjedt a levegő a tüdőmben (Alek)
Családra, nemre és hovatartozásra vonatkozóan legyen büntetés kiszabva (Laci)
Béci a Gigit is lepróbálja elnökösködni (Évi)
Te hozod ki azt a helyzetet belőlem (Évi)
Azt mondjuk beszabhatjuk (hogy hányszor alszunk együtt) (Gigi)
A nő egy olyan faj (...amely...) (Alek)
Ez egy biológiai megfogalmazás, egy hímivarsejtet foglal magában [a nyikhaj geci] (Alek)
(én érezzem magam kellemetlenül, mert) Kiszabom a szabályt (Béci)
Miről beszélsz, büdös a szagod! (Laci)
Próbálták a legmaximumot nyújtani (Laci)
Olyan nagyképűséget mutat be, hogy az őrület! (Évi)
Olyan embert vigyél ki, aki szükségeltetik abban (Laci)
Mit gondol magáról ez a majomkutya? Büdös, ócska kutya! (Gombi)
(föl lettek vonultatva a stílusok,) Megtaláltam mindegyikben az érdeklődési kört (Alek)
A villa két, egyik leggyönyörűbb lánya (Alek)
Nem hajlandó figyelemben venni (Balázs)
Lenne egy kutya, amit rögtön szerválnék (Szandi)
Klassz, frappáns lakás, emberi fogyasztásra alkalmas (Alek)
Embereknek az unszimpátia-tárgya vagyok (Alek)
Miért ilyen titkozatos Alekosz (Győzike)
Szandinál kifutott a tej a pohárból (Zsuzsi)
Őrizzük meg a pánikot! (Alekosz)
Én csak kérdeztem egy kérdést... mert volt egy kérdés és én megkérdeztem...(Éva)
Éva nem beképzelt, mert nincs már mit beképzelnie (Alek)
Ez nem egy szöveg konkrétan, ezek sorok (Jerzsy)
Az ő idegei sem voltak a topon (Éva)
Zavarja a férfiúi hiúságodat (Éva)
Nem érti meg, hogy (a horkolás) egy emberi tulajdonság? (Buci)
Valami bélrendszertisztító-kúra kellene (Jerzsy)
(Annyit) Mászkálok az udvarra, hogy megtiszteljem a többieket (Jerzsy)
Amennyit szabad kereteken belül megengedek magamnak (Gigi)
A szó szoros értelmében szexen kívül minden volt (Jerzsy)
Te pont az a típusú gyerek vagy, aki járható út az Anikó kegyei felé (Alek)
Jobban veszem a levegőket, a fizikumom ...visszajött (Jerzsy)
Ez a kémiai szikra. (Éva)
A férfinak való érzésemnek a legcsekélyebb szintjét sem meríti ki. (Alek)
(Gigi) Dominanciális hajlamokkal rendelkezik (Alek)
Jó idéző... jó jelbe idézőjelbe, tehát nem rossz értelembe' (Alek)
(Anikó) Kivetette a csápjait (Balázs)
Azok a geszti...lukások, azok az arckifejezések! (Béci)
Elvetemült, veszedelmes küzdelem volt (Alek)
Ezt beépítem a szövegkörnyezetembe (Alek)
Impulzív, erős kinyilatkoztatású személyiség (Alek)
Nem akarok az ítélkezésnek a központja lenni (Szandi)
Engem tesznek zavaró tényezővé (Éva)
Megint kezdek így bekategorizálva lenni (Anikó)
Megpróbálok többet hozzád viszonyulni (Béla)
Voltak fonalak, mikor teljesen elveszítettem az egészet (Gigi)
(Szandikával) Mi nagyon megcsíptük egymást (Oli)
Konkrétan letámadt (sic!) (Gigi)
Látom rajtad, hogy olyan feszület van benned (Laci)
Megkértem valamire, pontosabban utasítottam, hogy valamit ne csináljon, azaz változtasson (Jerzsy)
Apám vadász volt de úgy volt vadász, hogy sose volt vadászaton. (Alek)
Főleg ezzel a bélszerkezettel (Laci)
Nem bírom ezt a stílust, nem is fogom preferálni! (Éva)
Amikor kimondtam azt a szót, hogy retardált, akkor lehet, hogy nem volt aktualitása, de most már kezd lenni aktualitásának. Mert belehízott a... a... a kijelentésbe (Alek)
De most nehogy végig Évát mondjál majd végig! (Éva)
De csak azért, mert nem nyilvánítja ki a nézeteltéréseit (Béla)
A Gigi... a testvére szoknyája alá futkorászik (Alek)
Ezek a nemek nem nemek (Alek)
Az egyik percben A-t mondanak, a következőben meg már B-t, és hogyha elérték az A-nak a végét, és igazából meg nem teljesítik a feltételeket! (Anikó)
Még 12 napig tehetik próbára az intelligenciahányadosukat (Lilu)
Benne van a kis eszembe, hogy hú, de jó lenne, ha jó lenne (Béci)
Még az összefoglalónál tartálunk (sic!) (Buci)
Az életemet adtam emberekért (Laci)
Vele elég jól kompatibilizálok (Alek)
Pulttól való távozástól nincs reklamáció (Béci)
Most mér kell megjátszani önmagát? (Éva)
Én érzem magam ugyanolyan erősebbnek (Éva)
Egyék meg azt a főztöt, amit maguknak csinálták. (Éva)
Dehogy akarom elkeseríteni a napodat! (Gigi)
Kicsit több pillanatokon belül (Buci)
Alekosz, te mákos disznó! (Anikó)
Amit ettem, megeszem (Laci)
Pillanatokon megtudjuk (Buci)
Mer fogalmad sincs annak... (Laci)
Kaviárevő felső ezer (Béci)
Voltak, akik sutba vetették azt, hogy nem foglalkoztak egyáltalán azzal... (Buci)
Az az olyan öntelt, elborult, akarni vágyó dolog, érted? (Béci)
Van egy olyan fegyvere, amit beszédnek hívnak (Gigi)
Ha már eddig eljutottam idáig (Béci)
Ezt ne verd a szememre többet (Anikó)
A Gigiében van a legtöbb jav! (Éva)
Púltípus (Béci)
Megmutatja mellének teljes terjedelmét (Alek)
Kezd visszatérni a régi... kerékvágás (Béci-Anikó)
Most nagyon fel vagy fokozva (Buci)
Várjál meg rám (Éva)
Nem lesz olyan jellegű dolog, ami egymás közötti feszület lesz (Laci)
Készítettem neki egy virágformátumot (Béci)
Nem szívesen adnám ki a kezemből..., de az orrára rendelkezésére bocsátom (Alek)
Torkomon éreztem a gombócot (Jerzsy)
...rájuk lettek szólva (Laci)
Csakhát azér ott a másik oldal is azér, hogy azér hát azér nagyon vonzó azér az édesség (Alek)
diatetikus (Béci)
Néhány mérsodperc múlva ez is kiderül (Balázs)
Kezének ujjai lágyan simítják a kecske szőrének bőrét. (Jerzsy)
Mer a poén tényleg akkor poén, ha poénra csináljuk (Laci)
Ne szólj szám, nem fáj... ... fej! (Laci)
Egy játékról van szó és olyan unaktív vagy, mint állat! (Béci)
És ami a jókedvet még fotózta (Lilu)
Mi az az uhu? (Alek)
Azért jöttünk, hogy segítsünk... már ami tőlünk kifér (Laci)
Törhetem a nemlétező agyam (Laci)
Nemcsak egy feladatba kell elmondani azt, hogyha valakivel problémád van - ez a velem kapcsolatos dolog -, hanem hogyha valakiben, ha egy barátodban zavar valami, akkor ne egy feladatból tudja meg azt a dolgot, mondjuk, ami zavar benne, hanem hogyha tiszteled annyira a barátodat, akkor mondd el neki, mi zavar benne és ne egy feladatból tudja meg! (Éva)
A Béci szeret kutogatni a más dolgában (Éva)
Egyszerűen besokallt ebből! (Anikó)
Ha besokallt belőlem, akkor barátkozzon veled! (Éva)
És aztán ők szétosztják a rászorultak közül (Balázs)
Nem találok olyan magyar szót, amit erre ki tudnék fejezni, pedig a magyar az egyik legválasztékosabb szó (Laci)
Nem fogom lecsicskulni (Éva)
Rólad kapcsolatban semmit nem mondtam! (Éva)
Én a mi kettőnk bizalmát, a bizalmas viszonyunkat mindig bizalmasan kezeltem (Alek)
Percről percig (Jerzsy)
Aki nem zsarnoskodó, annak miért írjam be, hogy négyesen zsarnoskodik, amikor még nem láttam, hogy zsarnotos... zsarnokoskodott volna (Béci)
Hajtsák végre a percet... öt percet (kiképző gyökérzet)
Nem bírom a feszültséget hallani (Gigi)
Fordítva ütött vissza ez a kis labda... mulatság (Gigi)
Maga miben különbözik, mint a többiek? (kiképző gyökérzet)
Anyu biztos örült, hogy így kinyilvánítottad (Béci)
Arcrezzenéstelenül nyomom (Jerzsy)
Élesíteni kell a fegyvert őrmesterkedés közben? (Anikó)
Karasnyikov (Anikó)
Nem egy igazi _pisztolyról_ beszélünk (Gigi)
Éva... hogy kirohant magából (Gigi)
Ilyenkor mindig kijön a fehér foga neki (Gigi)
Be is írtuk a naplóba a dohányzási tilalmat (Éva - azt akarta/kellett volna mondania, hogy a tilalom megszegését!)
S tudtam, hogy emiatt el fognak haragudni (Éva)
Tegnap már ott voltam, hogy föléhajolok és a fejébe fogom csinálni ezt a feladatot (Gigi)
Mindenki nagyon emberiesen odaállt a feladathoz (Buci)
Olyan kis problémákból csinálsz nagyot (Éva)
Sajnos néha a szeleburdiságomnak köszönhetően nem mindig sikerül (Éva)
Mániákus szabályszegésed ... kiéleződik (Alek)
Csöndben marad és issza szavaimat! (Alek)
Te meg a kapitány is direkt rámszólsz (Éva)
Nem vagyok a csicskád, azt nagyon jól megmondtam neked! Nemhogy a rajparancsnokom nem vagy, olyan ember sem vagy, aki nekem parancsol. Fejezd már be magad! Egy igazi színész vagy, mert mindig színészkedsz. Merhogyha akkor is így viselkedek, meg máskor is így viselkedek. (Éva)
Nem lesz nehéz, de könnyű sem. (Alek)
És akkor nem leszek szűkmarkú a kantinládával kapcsolatban. (Alek)
Nincsen neki olyan énje, ami eredeti lenne, nincs eredeti énje neki (Alek)
Nem kell ezt túlspirázni, Laci (Jerzsy)
Még a barátkozást is katonából hajtotta végre (Buci)
A parancsnokok fogják eldönteni, amennyiben valaki hibáz őrségben, hogy milyen büntetést kapjon (Buci)
Nem tudtam, hogy az bőrszolgálat ilyen mulasztást hajtott végre (Alek)
Az embert közbeszakítod (Alek)
Ez egy idegesítő kommunikáció (Alek)
Most jöttünk bele az ihletbe (Gigi)
Kicsit le akartam töredezni a szárnyait (Béci)
Teljesen ideális a nagy mostanába' számomra, hogy egy kis vicc alá vessem (Jerzsy)
Hát mondjuk azt értékelném, hogyha egy csinos lány onnan kilépne, kilibbenne mondjuk azért (Alek)
Teljesen elvesztette úgymond a mivoltját vagy mijét (Béci)
Érdekesen néznek ki a fejükből (Laci)
Akkor a kezemre ment az összes hangsúly (Béci)
Guggolótámasz (Anikó)
Ezért magamba termeltem az ételt (Alek)
Túlságosan túlzásba vinni sem szabad (Alek)
Nem szabad befásulni (Alek)
Nagyon megtiszteltető számomra (Anikó)
Ez egy kíváncsi dolog lenne számomra (Alek)
Volt egy mondata, ami engem nagyon megütötte a fülemet (Laci)
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johnny336 2011.03.29. 11:39:35

Hát, kurvára ráér a srác, az már biztos.

idiesel 2011.03.29. 11:44:29

@Johnny336: AZ tuti... Örülök, hogy megtalálta élete értelmét, füzettel a kézben, tv előtt jegyzetelhet... :)

βασιλιάς Λεωνίδας 2011.03.29. 11:56:11

Nem leírni..... elolvasni sem bírom mindet!

nagylebowski 2011.03.29. 12:32:22

Tudom, hogy nagy poén kiröhögni őket, de a fenti listába nem csak baromságokat sikerült összegyűjteni, van nem egy olyan sor is, amivel semmi baj sincs, csak a lista hosszát növelik.

Aliszka 2011.03.29. 13:26:15

Direktbe nem szoktam nézni a műsort, de egyszer hallottam, amikor Anikó a szuverén döntés helyett azt mondta, hogy szuvenír döntés:DDD

digitime 2011.03.29. 16:33:26

Persze, a többség vicces is, baromság is. De azért megnézném azt a... bárkit, aki a nagy 24 órájában hibátlanul beszél, főleg ha tudja kamerák figyelik, azon keresztül meg százezrek, milliók?

szkeptikus_ · http://twitter.com/szkeptikus_ 2011.03.29. 18:09:06

@Aliszka: A "szuvenír döntés" tényleg rátett.

Jó a compilation BTW.

K Tomoceusz 2011.03.29. 18:44:56

Lemaradt a lényeg. A kiérdemelt 100ezer forintot a bloggazda sk adja fel a postán flanker kollegának.

Rango 2011.03.29. 21:08:48

kiképző gyökérzet :D
Ez jó !

migueldiez 2011.03.30. 09:28:25

Igazán kinéz nekik egy szövegírói állás a Köztársasági Elnöki Hivatalban.

TVCJ 2011.03.30. 09:48:08

És hol marad az "akopaliptikus hangulat" by Alekosz? :D

para_noir 2011.03.30. 09:53:18

Hosszú, nem tudom végigolvasni, az én kedvenvem az Alekosz-féle: Nem szimpatizálódok veled.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.03.30. 10:14:34

Ezek többségében nem jó beszólások, hanem nyelvhelyességi hibák. Egyébként élőbeszédben teljesen normális, hogy nem mindig fogalmaz az ember nyomdaképesen.

Izzadságszagú stréberkedés ez leginkább. Mondjuk, a HV-on nagyon nem értik a VV folyamatait.

Bujdy 2011.03.30. 10:29:02

De a "retardált légpisztoly" hogyan maradhatott ki? :D

para_noir 2011.03.30. 10:48:35

@Reckl_Amál: nem nyomdaképességről, hanem orbitális marhaságok folyamatos köpködéséről van szó. Nem tudom, kinek milyen a környezete, de az én környezetemben képesek az emberek normálisan beszélni, nem jön szembe percenként egy-egy üvöltő hiba, rossz szóhasználat, elemi egyeztetési baki, stb. Ezek az emberek egyszerűen egyszerűek, de többségük a saját korlátaival nem lévén tisztában, erőlteti a választékos beszédet. Nagyon nem megy nekik. Ez nyilván kompenzáció, volt egy erősen dadogó ismerősöm, ő volt olyan, hogy a lehető legszebben, legterjedelmesebben igyekezett kifejezni magát, így azonban sokkal érthetelenebbé vált a beszéde, mintha egyszerűen, röviden próbált volna kommunikálni. Mindenki hibázik, használ helytelen kifejezéseket, de amit például Alekosz művel, az a nyelv megerőszakolása.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.03.30. 10:54:09

De jót nevettem!

Egyébként, ha nem vennék őket 24 órában, tehát ha nem sértenék az alapvető emberi jogaikat többek között az intimszférájuk teljes lenullázásával, hanem mondjuk egy olyan típusú valóságshow lenne, mint mondjuk pl. a világjáró Amazing Grace, akkor velem rendben volna, mert a csoportdinamikai aspektusok érdekesek és tanulságosak. De nem kéne az egészet a pornóra kifuttatni, mert attól sugárban hányok, és nem kéne venni az embereket a zuhanyzóban, a vécében, meg folyton a hálóban... Naponta max 10 óra filmezés, és s többit meg meghagyni nekik privát szférának... ezen kívül pedig a vágásnál is ki kellene hagyni azokat a részeket, amelyek rájuk nézve megalázóak, és ahol kiszolgáltatják őket bulvár stílusban a nagyközönségnek.

bárisnya 2011.03.30. 11:01:54

@oázis:

Grace for the Race
:)

pont jó helyen...
:)

bknn 2011.03.30. 11:09:04

"...azt érzik, hogy övéké a faluvilág főtér (Éva)" :D:D:D Ezen jót röhögtem!

Néhány hasonló más forrásból:
Magánál hülyébb nincsen Magyarország földkerekén!
Akkora a szád, mint a bécsi kapué.

Diogenes of Sinope 2011.03.30. 11:26:22

Na, a harmadik sor utan befejeztem, mert nem akarok megfertozodni a hulyeseggel, meg veletlenul en is osszekevernem a szavakat, ahogy ezek a felmuvelt tirpakok. Az ilyen ragados, akarva akaratlan. Ezert iszonyat bun ilyen suttyokat milliok ele ereszteni a televizion keresztul.

doktor.dikhed 2011.03.30. 11:28:47

A "be voltam folyásolva" hogy maradhatott ki Jerzsytől? :D

tom.bradley 2011.03.30. 11:36:51

Nekem akkor is VV3 Ágica volt a kedvencem:
"Mi egy cipőben evezünk!"
Nála még a vakond belső zsebe is világosabb.

Sólámpa 2011.03.30. 11:50:23

@tom.bradley: Azért Ágicától van még: "bagoly mondja bögölynek " " a kisujjamat nyújtom, de neki az egész kenyér kell " Mi szoktuk emlegetni ezeket.

TGabi 2011.03.30. 12:44:37

Te jó ég-tényleg ezek a félművelt, épkézláb mondatot kinyögni sem tudó barbárok a példaképek bizonyos fiatalok előtt?

koschwarz 2011.03.30. 13:14:48

én nagyon-nagyon régen nevettem ennyire. soha nem néztem ezt, de hát könnyesre röhögtem magam ezen az összeállításon.

Spawn85 2011.03.30. 13:39:07

@Luella Menendez: Hát...ha valaki közülük választ példaképet, az régen rossz.
De azért röhögni lehet rajtuk. :)

2011.04.02. 17:34:04

Rég röhögtem ilyen jót :D
süti beállítások módosítása