Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az RTL szerint Vettel egy lúzer

2011. március 28. 14:30 sixx 128 komment

Fess86 nevű olvasónk lőtte az alábbi képet, ami szerint az RTL-nek az sem elég, hogy ha valaki világbajnok, a tesztpilóta titulust soha a büdös életbe' le nem mossa magáról, első csapatának nevét meg pláne. Bravó.

Címkék: rtl f1 böszmeség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nakiazaki 2011.03.28. 14:52:55

Az is elég WTF hogy 2011-ben még mindig képes az RTL 4:3-ban adni az F1-et :( Hahó, Európában szinte már mindenütt 16:9!

RaveAir · http://www.magyaritasok.hu 2011.03.28. 14:56:00

Inkább az RTL Klub egy vesztes... főleg, hogy hagyják ezt a szerencsétlen Gyulámot közvetíteni. Nem ismeri fel a pilótákat, ha nevük le van írva, akkor elolvasni nem tudja, valamint sikeresen benyögte, hogy utolsó kör, amikor még az utolsó előtti ment (felül ott volt a körszámláló).

Kövek jöhetnek, de szerintem jobban járnánk Palikkal és egy Gyulámtól eltérő, de értelmes szakkomentátorral.

mizrolist 2011.03.28. 14:56:07

@nakiazaki: az RTL-en minden 4:3-ban megy.

Neo83 2011.03.28. 15:00:18

a digin hang se volt a futam felétől :D
Így élvezetesebb is volt mondjuk :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.03.28. 15:02:05

@RaveAir: Ne bántsd Gyulámot! Ezerszer jobb, mint a palik. Pláne, ha a feliaratnál is megkérdeznék.

nakiazaki 2011.03.28. 15:02:30

@mizrolist: ez így van, a TV2-n is. de ők legalább megpróbálnak úgy csinálni, mintha minimálisan is érdekelné őket az a 18-49-es korosztály, aki azokat a 16:9-es HD tévéket veszik, amiken a műsorukat nézi rajta. láthatólag ők sem akarnak annyira az analóg shutdown-ig átállni 16:9-re, de legalább amit lehet, letterboxban adnak. elképesztő, hogy amit (többek közt) a köztévék már évekkel ezelőtt megléptek, ezt az e két piacvezetőnek kikiáltott szerencsétlen társaság nem képes megtenni.

Kicknick 2011.03.28. 15:02:43

@mizrolist: a magyar egyesen meg 0:4 ment...xar ez mind

slaci89 2011.03.28. 15:03:18

@mizrolist: Szintén legalja. Az F1 jobb helyeken HD-ban megy, nem 4:3-ban az ország magasan leggazdagabb adóján (mondjuk Üzbegisztánnal lehet versenyben vagyunk ilyen tekintetben).

sorozatmania 2011.03.28. 15:03:47

@mizrolist: ez nagy butaság, néézz rtl-t és meglátod, hogy nincs igazad.

sorozatmania 2011.03.28. 15:05:11

@nakiazaki: ez még nagyobb butaság, hiszen a környező országok közül négyben is 4:3.

egyébként vicces, ahogy páran képesek kábé 1%-ot érintő problémákon lovagolni. a magyar emberek zöme azt sem tudja, hogy van 4:3 meg 16:9.

bertrollnok 2011.03.28. 15:05:49

@nakiazaki: A köztévé adóbevételekből szórhatja a pénzt, a kertévék erősen megfontolják, mit csinálnak, mit fejlesztenek, mire költik a pénzt.
Tudod, a csalán meg a más f@szának esete...

Spike55 2011.03.28. 15:06:00

Elég gáz ez az egész, de az RTL-nél úgy gondolják, jó ez nekünk így is.......

nakiazaki 2011.03.28. 15:12:00

@bertrollnok: ez nem pénz kérdése. technikailag minden adott, hogy átálljanak, az egyedüli visszafogó erő az a még működő analóg elosztóhálózat. de ahogy a köztévék is megoldották, úgy simán megoldható lenne itt is: analóg rendszeren letterbox, digitális rendszeren kapcsolójel. a köztévénél sem került plusz pénzbe: a költözésük miatt sok technikai eszközt kellett beszerezniük, és ha megnézed az árakat, a HD stúdiótechnika ma már sok tekintetben alig marad el az SD árától. és ha azt nézzük, hogy ezeket 10-20 évig használják, az lett volna az igazi pénzkidobás, ha a régi szart veszi az ország.

epeficam 2011.03.28. 15:12:09

Jobb helyeken a barátokközt megy HD-ben meg a csacskaangyal.

schnee 2011.03.28. 15:13:34

@sorozatmania: Az RTL legalább az új sorozatokat szélesvásznuan adja. Ha a csatornalogót éa az idióta karikát is belehuznák a képbe, akkor a TVm automatikusan átváltana és nem kellene manuálisan nyomkodnom, hogy ne tojűsfejeket nézzek....

nakiazaki 2011.03.28. 15:13:39

@sorozatmania: az az 1% sokkal több, mint gondolnád. ráadásul a boltokban viszont már csak 16:9-es megjelenítőket lehet venni, kivételt csak a hordozható készülékeknél találsz (esetleg).

fokukac 2011.03.28. 15:14:49

addig jó, míg 4:3-ban megy, addig legalább ki lehet zúmolni ezt a plazmabeégető logót... :)

más hasznos tartalom meg úgy sincs ezen a csatornán.

RaveAir · http://www.magyaritasok.hu 2011.03.28. 15:15:55

@atpijkamo: Szerintem nem jobb, de ez mellékes.

Az is elég lenne, ha a Gyulámot legalább megismertetnék a számokkal és a betűkkel, vagy pedig beültetnének melléje egy olyan embert, aki meg tudja neki mondani, hogy tévedett.

Majdénmegmondom 2011.03.28. 15:16:14

@RaveAir: A múltkor mondták neki, hogy nem Fettel-nek, hanem Fetl-nek kell ejteni a nevét, erre a hülyéje megmagyarázta, hogy Sebastian szülőföldjén másképp ejtik. Ja. És Monacóban nem lehet civileknek bejárni a pályát a rázókövek miatt, a Hispania meg direkt kihasználta a 107%-os szabályt, csak hogy ne kelljen indulniuk a versenyen.
Egy ilyen hülyét már a világ összes munkahelyéről kirúgtak volna alkalmatlanság címén, de az RTL Klub nívójához kiválóan illik a mi Gyulánk.

fokukac 2011.03.28. 15:16:15

@schnee: Szerintem inkább adják csíkkal, és akkor legalább ki tudom zoom-olni a logókat, meg karikákat.

RaveAir · http://www.magyaritasok.hu 2011.03.28. 15:17:24

@atpijkamo: Pedig szerintem nem jobb...

Mondjuk azzal a megoldással is kiegyeznék, ha megtanítanák Gyulámnak a betűket és számokat, vagy beültetnének mellé valaki olyant, aki meg tudja neki mondani, ha téved.

RaveAir · http://www.magyaritasok.hu 2011.03.28. 15:19:26

Bocs a dupla válaszért. De előzőleg nem látszott...
Még annyit hozzátennék, hogy ne legyek teljesen offtopic, hogy én sem csinálnám valószínűleg sokkal jobban, de engem nem is azért fizetnek.

schnee 2011.03.28. 15:20:56

@fokukac: Igen de a karika csak félig megy ki és így még randűább, mintha az egész benne lenne. A logó szerencsére nem zavaró, sokkal jobban idegesítő a balfelső sarokban lévő műzorreklámok, mert azok még villognak is.

SimiTomi 2011.03.28. 15:21:56

Néztem a múltkor a Fókuszt, amiben éppen az Albertirsa-himnuszról volt szó - elkezdtek beszélni a Liverpool himnuszáról.

Az első két kocka még jó is volt, Fowler meg a Kop, de mire kimondta a riporter, hogy Liverpool, már van Nistelrooy szaladgált a képen, igaz, tényleg vörös mezben, na de mekkora különbség!

Gza 2011.03.28. 15:23:41

Mondjuk nem értem, hogy miért nem lehet Wébert és Szabót (esetleg Dávid Sándort) beültetni a kommentátori székbe? Gyula és az újonc pedig "szakérthetne" a futam előtt és után.

Esküvői Fotós · http://www.1001eskuvoifoto.hu 2011.03.28. 15:25:06

Azert nem adnak 16:9-es adast, mert sok embernek meg nincs arra alkalmas TV-je. Julis neni videken orul ha tudja nezni a regi Orion tevejen az adast.

katyusa 2011.03.28. 15:25:43

@fokukac:
Ejha,túl sokat nézed te akkor ezt a két trágyát,nézz szét van azoknál jobb csatorna,na meg jobb elfoglaltság is....

nakiazaki 2011.03.28. 15:30:58

@Esküvői Fotós: akkor Julis néni hogy nézi már 2 éve az MTV-ket, a Duna TV-t, a Spektrumot, Sport TV-ket, EuroSportot? Van erre egy kiforrott megoldás, a világ kulturáltabbik felén évek óta használják, sikerrel. A mellékelt példa szerint itthon is, csak ezt az RTL nagy ívben leszarja. Pedig a reklámozók szempontjából fontos korosztály veszi a 16:9-es megjelenítőket, nem Julis néni...

fokukac 2011.03.28. 15:31:36

@katyusa: a félreértések elkerülése végett: szinte soha nem nézek tévét. Se rtl-t, se mást. Olimpia, focivb, néha forma-1.

hzf · http://tummtumm.blogspot.com/ 2011.03.28. 15:32:47

Tavalyelőtt(2009) a Spanyol nagydíjkor már megfogalmazta a Palik ,"mega Gyula" a lényeget:

"Nem azt közvetítjük ami a képernyőn van..."

Ezek után én már nem lepődök meg semmin...

Tassil Aaltaiz 2011.03.28. 15:37:25

A legnagyobb poén, hogy állítólag a FOM nem ad külön 4:3 SD, 16:9 SD, meg HD stream-et, hanem az alapcsomagban minden TV csatorna ugyanazt a HD jelet kapja, amit utána nekik kell ízlésük szerint lekonvertálni.

Peetee 2011.03.28. 15:37:25

@sorozatmania:

Elég szomorú, hogy egy olyan országban, ahol eladtak az elmúlt években 850.000 db Plazma-LCD-LED TV-t, nincs alternatíva a normális használatára, csak a 4:3 megy, pedig a képcsöves tévé a múlt századiak bulija.

mizrolist 2011.03.28. 15:44:00

@sorozatmania: ha adnak olyan műsort, ami érdekel (ez jelenleg a kínálatukból az F1 és a Castle), akkor majd nézem.

barkas MDP 2011.03.28. 15:44:11

Szerintem a leggázabb az volt, amikor a közvetítés elején belebeszéltek a gyászszünetbe! Két tapló riporter, gyulám még meg is jegyezte, hogy most van az egy perces szünet a japán áldozatok miatt, majd folytatta az okoskodást, miközben a képernyőn keresztül mutatták, ahogy mindenki némán gyászol a pályánál...nagyon gáz volt.

Andurpandur 2011.03.28. 15:45:05

A tegnap esti RTL-es híradóban többször is elhangzott, hogy a második helyen a KÉTSZERES világbajnok Hamilton végzett.......

mizrolist 2011.03.28. 15:46:09

@barkas MDP: az a gyászszünet ismétlése volt. Az eredeti gyászszünet alatt ők is csendben voltak.

MeloDeath 2011.03.28. 15:47:24

Engem Sergio Pérez nevének kiejtése zavart! "Szerdzsó"-nak emlegette Gyulám, pedig ő mexikói, és akkor meg "Szerhió". Mint ahogy Sergio Ramos sem "szerdzsó ramosz".

Tassil Aaltaiz 2011.03.28. 15:47:36

@Peetee: Na igen, és még azt is kibulizták maguknak a kertévék, hogy a 2012-es digitális-átállást kitolja két évvel a kormány. Szemét egy bagázs...

barkas MDP 2011.03.28. 15:47:46

@mizrolist: akkor elnézést. én csak azt láttam.

fokukac 2011.03.28. 15:52:12

@Peetee:
jajjmár, az átlagmagyar símán elnézi a 4:3-as adást is 16:9-ben, "mert úgy jobban kitölti a képet", hiába van mindenkinek lófeje.

Amúgy pedig a 4:3-ról pedig csak annyit, hogy a sztenderd mozifilmek nemhogy 16:9-ben, hanem 21:9-es, vagy még annál is szélesebb képaránnyal készülnek, és ezt vágják le az adók 4:3-ra. Gyakorlatilag tehát a rendező által elképzelt képnek a kertévé-néző a felét nem látja, ezért mindenkinek kilóg a feje a képből, stb.

BrownieHUN (törölt) 2011.03.28. 15:55:47

Ezt láttam én is, ugyanekkorát néztem. Gyulám és az RTL valóban mehetne már a francba.
2011 az RTL Klub utolsó éve, hogy a közvetítési jogokat birtokolja, 2012-ben újra meg kell küzdeni érte - eddig úgy tűnik, hogy az m1 a befutó (a másik a Digi TV, de nem valószínű, hogy ők kapják meg a jogokat, mert nem elérhető minden háztartásban), és ők HD-adást is tudnak már most adni, ami azért jó, mert az F1-ben 2012-től elvileg HD adások lesznek.
Reméljük, ha a jogok jó helyre kerülnek, jó kommentátorok is lesznek.

Dr.Eröss Pál 2011.03.28. 16:01:21

siralmas a közvetítés.....
a két kommentátor váratlan helyzetekre úgy reagál mint egy 10 éves.

pl: auuu, aztaaa, basszaaa ...stb.

ilyen helyzeteket egy iskolázatlan, ám jó verbális képességgel rendelkező személy is szebben fogalmazna meg.....

celebtemető 2011.03.28. 16:01:40

@Tassil Aaltaiz: Szerintem ad a FOM külön 4:3 SD jelet is, mert a 16:9-es kép balalsó sarkában lévő F1 logó különben le lenne vágva, ha az lenne 4:3-ra csonkítva. A feliratok, pozíciók máshol vannak a 16:9-es, mint a 4:3-as képben.

Viszont az RTL Klub szerintem megkapja mindkét jelet, mert a felvezető műsorban, amikor kisebb keretben mutatják az élő képet vagy egy korábbi felvételt, akkor az 16:9-es keretben van. Majd a közvetítés már 4:3-as...

@nakiazaki: Én TV2-n két sorozatot néztem, a House-t meg a Született feleségeket – mindkettő 4:3-ra volt csonkítva. Akkor sokaltam be, amikor a két beszélgető szereplőből csak az egyik volt "színen", a másikat nekem kellett odaképzelnem a fekete sáv helyére. Engem pont emiatt vesztett el a csatorna: kerestem és találtam alternatív megoldást.

Az RTL Klub legalább letterboxban adja a legtöbb sorozatot, amit ki lehet nagyítani. Ez persze csak egy fokkal jobb, az igazi a tényleges 16:9-es kép lenne.

heggab 2011.03.28. 16:07:18

@MeloDeath: A Szerdzsózás engem is rettentően zavart, pedig nem vagyok spanyol szakos.

MrPhilosopher 2011.03.28. 16:07:25

Az RTL KLUB-os F1 közvetítés ugy alapból a béka segge alatt van. SZujó Zolit kivéve. A többi idóta okoskodó barom. Nem tudom kit akasztottak le kommentátornak, de még beszélni sem tudott, leglább nyelvtanárhoz elküldenék. Ha már F' oktatást nem kapott előtte.
Rémes....

név_mindegy 2011.03.28. 16:09:04

Gyula kritikán aluli, nem tudom kinek a faszát szopja hogy még mindig ő közvetíthet, nincs olyan perc a futamon amikor ne mondana valami őrületes baromságot. Ja, a hispania direkt nem akart a futamon indulni, logikus, nehogy véletlenül pár kört tudjanak vele menni...
De a kedvencem tőle az volt mikor kizárták valami fos magyar autós bajnoki futamból mert levágott egy kanyart, ő erre feldúltan nyilatkozta, hogy nem érti, Alonso is levágott egy kanyart a múltkori monacói nagydíjon, és őt meg nem zárták ki...

Patreides · patreides.blog.hu 2011.03.28. 16:20:19

Czollner Gyula az időmérőn Dannii Minogue-t összetévesztette Kylie Minogue-al. (Utóbbi akkor éppen Európában, Cardiff-ban tartózkodott a két ottani koncertje okán).
De addig, amíg Hamiltont nem keveri Kate Middletonnal (mint tette ezt Fábry a legutóbbi showjában, amikor Vilmos és Hamilton közelgő esküvőjét emlegette) nincs is olyan nagy baj, szerintem.

Patreides · patreides.blog.hu 2011.03.28. 16:31:20

Egyébként a Gyula még mindig jobb, mint a Palik, mert legalább nincsen olyan nagy arca. Hát néha téved ebben-abban, ez előfordul mindenkivel. Boeing pilótával, agysebésszel, politikussal... Egy sportriporter tévedése-hülyesége legfeljebb bosszantó, de nem végzetes.

vemalsar · http://freealternativegames.blogspot.com/ 2011.03.28. 16:36:56

Engem szórakoztatott régen a Palik-Gyuszi páros és "aranyköpéseik" :D Palik azért csipkelődött rendesen vele, még ha ő is tudott hülyeségeket mondani, meg igyekezett helyretenni ha nagyon nagy ökörséget mondott.

Viszont azt tényleg nem tudom, miért nem kommentátor inkább egy Dávid Sándor kaliberű ember vagy valaki más, aki tudja is mi folyik a pályán, ahogy írták előttem.

Gyula pedig valóban addig vicces, amíg van aki javítja a tévedéseit.

púdó 2011.03.28. 16:46:07

Gyulám a neveket sem tudja kimondani.
Vettelt fetl-özi vagy fettülözi.

MeloDeath 2011.03.28. 16:46:45

Palikkal semmi bajom nem volt. A legunalmasabb futamokat is olyan átéléssel ordibálta végig, hogy nem aludtam be rajta :), sőt néha már én is elhittem neki, hogy valami izgalmas történt, de csak annyi volt, hogy YX sikeresen bevette 100-adszorra is az egyik kanyart. :D De Gyula borzalom, nála csak egyvalami siralmasabb: a StoryTV-s EL közvetítések...

konyhakész pumi 2011.03.28. 16:55:40

@MeloDeath: Valamit nagyon telibe találtál, reggeli közvetítést végig aludtam, a délutánit úgyszintén, az estire meg már nem is volt kedvem.

molaris 2011.03.28. 17:02:12

Oszt akkó' mi van?? Tévedtek már nagyobbat is!!!!

név_mindegy 2011.03.28. 17:23:58

azért Gyulaitól is szép volt a "Kubica ma nem kezd" beszólás. csalódnom kellett, már teljesen beleéltem magam hogy majd becserélik a félidőben

[Sven] 2011.03.28. 17:24:57

Ezek szerint a tesztpilóta titulus olyan lehet mint a miniszterelnök: ha egyszer megkaptad örökké jár ez a tisztség.

nadivereb 2011.03.28. 17:29:07

@púdó: Szerdzsó Perezről és Hájki Kovalainenről nem is beszélve.

Repatarurgyán 2011.03.28. 17:31:01

2011, rtl klub, low definition 4:3. Köszönjük szépen rtl...

megamedve 2011.03.28. 17:42:22

A hozzászólások 95%-a OFF. Ha nem vettétek volna észre ez itt, most nem a 4:3, 16:9, sőt még csak nem is a 6:3-ról szól(na)

Pierr Kardán 2011.03.28. 17:43:18

Minden szóval egyetértek, ami itt az RTL Klub fikázása miatt elhangzott (szar a közvetítés, miért nem 16:9-ben adják, miért nem HD minőségben adják, stb. stb.)...

DE!!!

Szerintetek Vettel ma ilyen szerelésben áll kamera elé?!?! Ez egy több éves felvétel. Fess86 átvert mindenkit, ez egy régebbi riportból kivágott kép! Akkor még akár lehetett a BMW Sauber tesztpilótája is!!!

név_mindegy 2011.03.28. 17:49:29

@Pierr Kardán: jah, és az 'infiniti' is évek óta jelen van az F1-ben, mint szponzor...

erre mondják hogy ülj le, egyes!

sixx · http://comment.blog.hu 2011.03.28. 17:50:54

@név_mindegy: plusz ott az egyes szára a sapeszon.

pstone 2011.03.28. 18:29:17

@vemalsar: Csak Dávid Sándort NE!!! A vasárnapi ebéd után tuti a bealvás, ha ő közvetít!

Sferrari 2011.03.28. 18:37:22

Nem olvastam végig kommenteket lehet más is írta már de szombaton Antónia 2 hiradóban is Hamilton kétszeres világbajnokként mutatta be :D lehet ellenőrizni rtlmost-on ha fent van még :D
Szóval RTL Klub nagyon a helyzet magaslatán van :D

siptex 2011.03.28. 18:42:48

nakiazaki

szegény magyarnak nem telik HD tv-re
te biztos gazdag vagy és nem minimálon élsz
LOL

John May R 2011.03.28. 18:53:43

Engem Gyulai Balázs(?) még Czollnernél is jobban idegesít. Annyira lejön, hogy nem is érdekli az F1, csak műsor előtt félórával átfutja a netet azt' kész. Meg azok a műmájer kérdések, amiket feltesz és meg is válaszol...

mesztika 2011.03.28. 19:10:48

Még e sok megjegyzés közé beszúrnám a kedvencemet: kedves Szujó Zoltán riporterember Mark WeBBer nevét mindig Mark Weber-nek mondja. Nem zavarja a 2 db B betű? akurvaéletbe

Bambalazs 2011.03.28. 19:42:07

Wéber Gábort kellene Gyulám helyére ültetni. Ő legalább ért hozzá, csak jó és értelmes hozzászólásai, megjegyzései vannak.
Meddig akarja még az RTL Klub lejáratni magát és az egyik legnézettebb műsorát Czollnerrel? Szánalom.

andorka 2011.03.28. 19:43:57

Az RTL-es kommentár tragédia...
Az, hogy a kommentátorok képtelenek felismerni sisakról, netán rajtszámról a sofőröket, csak a jéghegy csúcsa.
A nevekkel is gondjaik vannak, biztos emlékeztek a Baricsellózásra amikor újonc volt. Vagy Dzsémizés a Jaime (ejtsd: Haime, mert spanyol a srác) helyett. Vagy a Szerdzsózás ahogy már páran írtátok...
És ilyen "szakértő" hiányzik nekünk?
www.youtube.com/watch?v=leEZZWBtIFc
Nem.

Látnok. 2011.03.28. 19:46:38

@mesztika: >> kedves Szujó Zoltán riporterember Mark WeBBer nevét mindig Mark Weber-nek mondja. Nem zavarja a 2 db B betű? >>

Nem bizony kisbarátom. Mert az ausztrál angolban így ejtik, és kész. Ne a magyar kiejtést nézd vazze. Nagyokos.
Pont a Szujót kel b@sztatni, aki perfekt angol és német?

RAH-66 2011.03.28. 19:53:47

Ez már sajna mindennapos a kerTV-knél, a műltkor egy női nevet írtak ki egy férfi riportalanyhoz...

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2011.03.28. 20:05:27

Ezek a közvetítő zsenik tegnap azt se értették, hogy álló helyzetből indulásnál miért nem használták a KERS-et...

miigaz 2011.03.28. 20:08:24

Nekem az tetszett, hogy körökön keresztül tomboltak a Webber-Alonso csatán majd mikor Wbber kiment kereket cserélni, meg sem említették, hanem valami f@szságot elemeztek.

BakoSanyi 2011.03.28. 20:14:55

PALIK LÁSZLÓ + DÁVID SÁNDOR páros bárkit felülmúlna.

tibita 2011.03.28. 20:19:11

Gyulám, meg az a másik, kinevezett "szakértő" nagyon gyenge napot fogtak ki.

A verseny közepén, amikor Alonso, elkezdett gyors köröket menni a kerékcseréje után, 10-15 körön keresztül ekézték a Renault-t, hogy milyen hülyék, meg, hogy elszúrják Petrov versenyét, mire leesett nekik, hogy pont azzal érhet oda a dobogóra Petrov, hogy két kerékcserével megy végig, míg Alonso hárommal.

Persze a végén meg megszakértették, a verseny összefoglalásánál, hogy Alonso nem mutatott ma semmit.......

Persze, "csak" negyedik lett, (sőt, ha van még két kör, lenyomja Petrovot) meg övé volt a leggyorsabb, versenyben elért kör......tényleg, mintha ott se lett volna!!!!

Nem gondoltam, hogy van lejjebb a Paliknál....tévedtem!

RaveAir · http://www.magyaritasok.hu 2011.03.28. 20:29:31

@BakoSanyi: Kettejük elég nyerő kombináció volt. Sanyi bácsi a dörmögésével mindenkit elaltatott, majd Laci egy jól időzített pillanatban akkorát ordított, hogy még a szomszéd a szomszéd is felébredt délután szendergéséből.

Az tény, hogy Szujó az RTL Klub egyik, ha nem a legjobb riportere. Úgyhogy őt nem is kellene bántani.

Azt még mondjátok meg, hogy miért jó Gyulainak, hogy akkor rúg bele Schumiba, amikor csak tud? A szombati időmérőn szinte csak arról tudott beszélni, hogy vajon jövőre maradni fog-e a csapatnál az idei teljesítménye alapján. Ezzel a kérdéssel igazán várhatott volna vagy 3-4 versenyt.

Fari 2011.03.28. 20:36:55

ki nem szarja le most őszintén hogy milyen képaránnyal jönnek a futamok örüljé1 inkább hogy láthatod

dpalmer 2011.03.28. 20:39:11

@mesztika: ha beszélsz angolul, tudod, hogy nem hangsúlyozzák a kettős mássalhangzókat. Ha nem, akkor meg pszt!
Szóval WeBer. Sőt, "Webör", elharapott r-rel.

robian 2011.03.28. 20:39:35

wéber gabi kell, vagy putz patrik, netán mindkettő. dávids már öreg

nasus 2011.03.28. 20:41:03

Szerintem meg ganc egal ,hogy 16,9-en vagy 4,3-on ragad bele a Sark-Lipt-Tünci-Hajd-Balek
féle mesterséges ám igen ragadós mocsárba.
Az egyszerű ember ti.

dpalmer 2011.03.28. 20:41:48

@Látnok.: höhö, az ausztrál kiejtésben? Nem. Angolul. MINDENFAJTA angol nyelven így mondják.
druMMer --- dráMör, roBBery ---- ráBöri. stb.
Bármilyen angolszász országban jársz.

nasus 2011.03.28. 20:53:40

A magyar kommentátorok többsége a briteket következetesen "britteknek" ejti.No comment.

tibita 2011.03.28. 20:54:31

De tényleg,miért nem lehet odaengedni a Wébert, aki már legalább egész jó versenyző is a tetejében, tehát legalább fogalma a van róla hogy mit is beszél.

Párjának meg a Szujót, aki egyébként is bejáratos a boxba és ő készíti a riportokat a versenyzőkkel, vezetőkkel, szerelőkkel, mérnökökkel, tehát az első vonalból vannak az infói.

Persze, a ker.Tv-k kontraszelektált világában ez csak a nézőknek fontos.

Kinek a rokona, csókosa, szexháziállata a Gyulus, hogy nem lehet megszabadulni tőle????

Hdn 2011.03.28. 21:00:01

@sorozatmania: www.slideshare.net/mediapiac/televizios-eszkozellatottsag-2010

A magyar lakosság 24 százaléka rendelkezik legalább egy 16:9-es készülékkel. Ez az arány a 15-49-es, RTL-nek fontos korcsoportban akár 35-45% is lehet, ami nem egy elenyésző szám.

Környező országok pedig:
Ukrajna: Nem tudom itt van-e közvetítés, ha igen, akkor valószínűleg 4:3
Románia: 16:9, HD
Szerbia: 4:3 vagy 16:9
Horvátország: 16:9
Szlovénia: 16:9, HD
Ausztria: 16:9, HD
Szlovákia: 16:9, HD

A hét országból kettőben van 4:3, de nem gondolom, hogy pont Ukrajnával vagy Szerbiával kellene feltétlenül egy szinten lennünk. Csehország, Lengyelország, Észtország, Litvánia, Lettország szintén mind 16:9 és HD.

Elnézést kérek az OFF-ért.

lolperec 2011.03.28. 21:11:02

agyukra ment a valóvilla :D
ez van ha szennyel dolgozol, azzá válsz.
bocsi szippantósok ^^

telikapohár 2011.03.28. 21:21:53

A dolgozik, hibázik, simán elcseszték. Nincsen benne semmi különös.

Oscee 2011.03.28. 21:30:52

Ha már kicsit átmentünk offba:

Szerintem is nagy szenny a közvetítés, de ez nem újdonság. Palik nélkül egy fokkal jobb lett, már csak Gyulát kéne lapátra tenni, kéne normális felvezető/levezető videóanyagokat gyártani és a közvetítésnek tényleg kéne az a HD.
Ja hogy az egész műsort meg kéne akkor reformálni, ooops :S

De a fanyalgóknak: a gugli kulcsszó "Filmon".
Potom havi 4000-ért az összes rangos brit tv-t nézheted (gondolom egy hazai kábel is van ennyi). Igaz csak 480p, de legalább szélesvásznú. Azt meg ugye nem kell kiemelni hogy a BBC vs. RTL F1 közvetítés összehasonlítás kb ugyanolyan, mintha itthon a '50-es és a 2010-es vb közvetítést hasonlítanánk össze.
És emellé kapsz még ITV-t, E4-t, stb. Egy kis extra pénzért még egy rakat poreszt is :)

GGG77 2011.03.28. 22:24:23

16:9 jöjjön, Gyula és Gyulai menjen. Ennyi.

Dér I. Balázs · http://kexvideo.com 2011.03.28. 22:38:16

faszom se védi gyuláékat, de egy ilyen bénázás miatt elővenni az örök sláger "közvetítés színvonalát" tipikusan a "van/nincs rajtad sapka esete"

Fess86-nak Zangief Kidet aztán megtanulná, hogy a kákán ne keressen csomót

SakmaN · http://www.sargakazi.hu 2011.03.28. 23:23:49

@nakiazaki: Má elnézést, de lehet EGYÁLTALÁN 4:3-as TV-t venni valahol újonnan??? Sztem már 2 éve se lehetett. A 7 éves KÉPCSÖVES Philispem is 16:9-es bakker!!! Nem is értem ezt az RTL Klubot... Frankón a NÉMET RTL-en nézem a F1-et, a futam nyilván ugyan az, de a keretműsor hosszabb, jobb, több, stb...

SakmaN · http://www.sargakazi.hu 2011.03.28. 23:31:52

@dpalmer: Sőt, ha már itt tartunk, akkor Hami bnőjének is meg kellene már tanulni kiejteni a nevét, lévén ANGOL a hölgy: fonetikusan kb. "Nikol Szkörcingör" - a végén elharapott R-rel :-D de semmiképpen sem "Sercinger"... Gyulám, egyes! Leülhetsz!

AnDa 2011.03.29. 00:04:11

Fájdalmas volt a két idióta süket dumáját hallgatni másfél órán keresztül. C. Gyula mellé beosztott "szakkomentár" (hi-hi)elmés szakértése szerint nagyon meleg volt. Legalább vette volna a fáradtságot, hogy a Live timing-on megnézi: 17C a levegő, 19C az aszfalt hőmérséklete. Valószínüleg azt sem tudja mi az a "Live timing" és eszik-e vagy isszák egyáltalán.
A verseny stratégiához pedig a macskám is jobban ért mint ez a 2 kontár.

brazileiro 2011.03.29. 01:34:08

@név_mindegy:

És nyilván ennyi operatőr áll körbe egy tesztpilótát... :-)

Ettől függetlenül tényleg nem ez a legnagyobb baj az RTL Forma 1-es közvetítéseivel. Nyilván nincs olyan hülye szerkesztő,aki ne tudná, hogy Vettel a világbajnok. Legalábbis gondolom én.

Valszeg az történt, hogy a számítógépben elmentették néhány éve a nevet, valamelyik technikus meg, aki leszarja az F1-et, csak ott ül, és nyomogatja a gombokat, ezt hívta elő. Nem vagyok egy számtech guru, de más logikus megoldás nem jut eszembe.

Van ilyen, kedvencem az, amikor az NBC-ben egy Obamáról (akkor még csak elnökjelölt) szóló hírre Oszama képét rakták ki.

Ettől persze vicces, én jót röhögtem rajta.

KékFény6 2011.03.29. 01:42:28

@tibita: Szujó nem igazán tud kétfele szakadni, lévén, ő általában kiküldött riporter. Nem tud beülni a hazai stúdióba is...

petru 2011.03.29. 04:22:50

A szerbiai Merkator uzletlancban valaki meg evekkel ezelott egy sajtot veletlenul "trapiszt edamer"-nek irt be. Kitalaljatok, meg mindeg ez a cedula van a sajton, es lesz is, ki tudja meddig.

budospillango 2011.03.29. 04:31:29

Uristen ti neztek meg magyar tvt ? :D mar reg leszoktam rola. Egyaltalan a tvnezesrol. Ha jot akarsz ,warez ,otthoni cuccon megnez reklamok nelkul. Lehetoleg kulfoldi adorol ,aki ismeri nemet meg angol ,meg igenyesebb alafesto kommentar is van. MAGYAR fosi hiradastechnika nem kell koszi.

capa05 2011.03.29. 06:08:43

Sajnos Czollner mellett Palik is elég gyenge műsorvezető, pláne amikor infantilis nyögdécselésével(röhögés ?) próbál valami frappánsat mondani...
Egy cikkben olvastam, hogy ráadásul néhény techmikai dolgot sem ért, legalábbis a nézők felé hülyeségeket tálal.
Czollnernek meg még az orgánuma is katasztrófális.

kano 2011.03.29. 07:26:29

@capa05: Palik? Hol van már Palik?

kano 2011.03.29. 07:30:11

@kano: Egyébként nem tudom mit kell ezen fennakadni? Hibáztak és kész. Mindenki tudja, hogy Vettel nem tesztpilóta. Külföldi adókon is rendszeresek az elírások.

capa05 2011.03.29. 07:38:15

@kano: Az előző hozzászólásokban 2-3 helyen olvastam, hogy visszahívnák.

nakiazaki 2011.03.29. 08:39:40

@siptex: Majd ha egyszer bemész a boltba, te is meglátod hogy már csak HDTV-ket lehet venni (82 centiset 90 ezer forinttól). Ráadásul olcsón. Hazugság, hogy a HD csak a gazdagok kiváltsága, aki manapság tévét vesz már nem opció hogy SD-t vegyen. Tömegtermék lett, nyomott áron.

Zsíros Bunci 2011.03.29. 08:43:10

Hülyeséget most nem akarnék mondani, de véletlenül nem archív a felvétel? :)

fektor7 2011.03.29. 08:51:54

Az egész közvetítés nevetséges. Percekig csak kers, meg légszárnyakról beszélnek, mintha a néző azon izgulna, hogy valaki bekapcsolja e ezeket, vagy nem, és az előzés mint olyan már nem is érdekelné őt. Mondják el egyszer, hogy van ilyen, aztán próbáljanak közvetíteni. Egyszer körökön át izgultak egy előzés miatt, aztán belementek egy ilyen kers légszárny dumába, közben lemaradtak az előzésről.

fektor7 2011.03.29. 08:54:43

Az én környezetemben mondjuk a 16:9-es tévék aránya már jóval túl van az 50%-on, szóval nem ártana, ha csípkedné magát a két kertévé.

jet set 2011.03.29. 09:18:39

Ehhez képest kis tévedés volt, amikor Hamiltont kétszeres világbajnokként emlegették.

opati666 2011.03.29. 09:27:43

Ez egy réges-régi kép!!! Nézzétek már meg a ruháját, vagy akár az arcvonásait! Átverés, hogy most ad ilyen feliratot az RTL...

opati666 2011.03.29. 09:30:06

@brazileiro: A képen Sauber-es overallban van Vettel!!! Szerinted a vasárnapi futam után átöltözött nosztalgiából a régi göncébe??? Ugye ezt nem hiszed magad sem?

Secnir 2011.03.29. 09:36:08

reggel néztem a közvetítést, és nekem is feltűnt. Igaz, a felirat csak 1 mp-ig volt kitéve, egyből levették, gondolom ennyi ideig tartott, míg az operátor felfogta, hogy mi van kiírva...

lost_visitor 2011.03.29. 09:59:24

@opati666: Csatlakozok @brazileiro hozzászólásához. :) Továbbá a gallérján milyen szponzort látsz?
Ne beszéljünk hülyeségeket és leginkább ne nézzük már hülyének a másikat. :)

Sónkoneri 2011.03.29. 10:04:21

@fektor7: Én ezért váltottam a német RTL közvetítésére.

Pálinka-fan 2011.03.29. 10:16:23

Sónkonerihez hasonlóan én is a németet nézem, ha tudom. A magyar közvetítés egész egyszerűen minősíthetetlen. Ez nem stílus!
A múlt vasárnapi közvetítés különösen alulmúlta az eddigieket.
A zállíthatóhátsószárny meg a kersz kb. ötszázhatvanmilliószor hangzott el!!!!

juhaszvik 2011.03.29. 10:31:48

@Pálinka-fan: gondolom azért nézed németül, mert jól megérted a német nyelvet, illetve a külföldi kommentár-fanok mind jól értik az adott nyelvet. de azért az emberek többsége nem tud olyan jól angolul vagy németül, hogy ne legyen kényelmetlen a nyelvre koncentrálni.
ugyanígy vagyok a sorozatokkal is. lehet, hogy a nagy részét megértem felirat nélkül is, de nem mindent, így inkább hagyatkozom a nálam profibb fordítókra.

mizrolist 2011.03.29. 11:10:12

@opati666: nem, ez így ment le vasárnap egy aznapi riportot illusztrálva.

novar-2 2011.03.29. 12:05:04

Urak/Hölgyek!

Senkinek nem tűnt fel, hogy Vettel nem is ebben az overállban és baseball sapkában volt ezen a hétvégén???

A sok nagy okos pocskondiázik itt mindenkit, holott ez egy 2006-ból származható kép lehet...

Nézzétek már meg a következő képet:

www.vezess.hu/forma1/f1_vettel_red_bullt/29791/

Take-it-Easy 2011.03.29. 12:56:40

OFF lesz, de miután a retekklub egy személyautó ütközött vonattal-hír közben ki bírta írni, hogy "Vonat ütközött hajóval", azóta én semmin sem csodálkozom...

bigBB 2011.03.29. 13:29:53

@Malacföldy: Romániában már most 2011-től a DigiSport-on megy az F1 - persze HD-ben :)

mizrolist 2011.03.29. 14:00:39

@novar-2: a kép még a futam előtt készült. Ráadásul egy interjú közben lőtt screenshot, és egy 5 évvel ezelőtti interjút most eladni a felkonfban művészet lenne :D

NegyesHatos 2011.03.29. 14:50:51

@novar-2:
Tisztelt Úr/Hölgy!

Neked nem tűnt fel, hogy az overall és a sapka változhat? (Pl.: az általad belinkelt képen a sapka csak az eredményhirdetésen viselt sapka elöl Pirelli logoval, oldalt 1st, 2nd, 3rd felirattal)

A sok pocskondoázó komment közül nem olvastad azt a kb. 20-at, ami bizonyítja, hogy idei a felvétel? Redbull logo van a sapkán, 1-es rajtszám van a simléderen, és tisztán látható az infiniti logo, ami IDÉNTŐL az rb szponzora

Nézd már meg te is a képet...

NegyesHatos 2011.03.29. 15:03:28

@novar-2: És ha már itt vagyunk, az ovarall ugyanaz rajta, minta az átalad linkelt képen...
www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2011/03/hami_vett_petr_melb_2011.jpg

celebtemető 2011.03.29. 16:10:44

@SakmaN: Nem tudom, honnan vetted, hogy Scherzinger = "szkörcingör", mert az angol anyanyelvűek "sörzingör"-nek ejtik, úgy hogy Gyula!, így tanuld meg! Meg a már említett Sergio Perez-t "szerhio peresz"-ként vagy "szerhjo peresz"-ként, mert a Pérez végén sz-t ejtenek, nem z-t.

SakmaN · http://www.sargakazi.hu 2011.03.29. 16:57:09

@celebtemető: Hát Gyula "Sercinger"-nek ejti rendszeresen, de Palik is így tette. Egyébként nem is angol, hanem amerikai (Hawaii-n született), ezt rosszul írtam. És igazad van a kiejtéssel kapcsolatban, "Sörzingör" a leginkább helyes fonetikus kiejtés, de hallottam Youtube videon "Serzingör"-t is. Előbb Gugli, utána pofáz. Megtanultam. :-D

BrownieHUN (törölt) 2011.03.29. 17:26:18

@bigBB: Na ezt nem tudtam. Viszont elvileg törvénybe ütköző, ha olyan csatorna ad egy ilyen neves, európai (sőt, világ!) színvonalú sporteseményt, amely nem földi sugárzású, mint például az RTL, az m1-m2, a Duna TV és a TV2 (hála a Médiatörvénynek!). Így az előbb felsoroltaknak van esélyük.

A Digi azonban kijátszhatja a dolgokat, és csinálhatja azt, hogy csak a futam idejére földi sugárzásúvá teszi magát, és mindenki számára elérhetővé teszi a csatornát. Így viszont szívathatnak minket ugyanazzal, mint sok esetben a retekklub: levágják a végén a riportokat, nincs felvezető műsor, telenyomják reklámokkal az adást, stb. Ezért remélem, hogy jó kezekbe kerülnek a Forma-1 közvetítési jogai.

jpmjpm 2011.03.29. 18:07:30

Tényleg ez volt kiírva. Kb. 1 egész másodpercig a vasárnapi futam elött. Nekem is feltünt, de egyből el is tünt, sőt olyan gyors volt, hogy csak a tesztpilótát láttam, a BMW-Saubert nem. Szóval azért annyira nem felháborító az eset.

Az már inkább, hogy mi a faszért közvetít a Walter Csaba. Hogy a picsába került egyből kommentátornak a semmiből Palik eltűnése után. Gyulám ennyire tart a Wébertől? Pedig jól közvetítettek együtt.

A 16:9 hiánya is elég zavaró.

brazileiro 2011.03.31. 01:06:09

@Malacföldy:

Hopp, itt valami összekeveredett :-) Mikor lett megint földi sugárzású az m2? És mikor volt az a Duna? És hogyan tenné magát a futam idejére földi sugárzásúvá a Digi?

Magyarországnak összesen három országos földi frekvenciája van, több nem is lehet, mert ezt többek közt nemzetközi szerződés szabályozza. Ebből kettőt kapott meg a két kereskedelmi tévé 1997-ben, a harmadik maradt az MTV változó nevű 1-es csatornája.

nakiazaki 2011.04.01. 09:07:42

@brazileiro:

A digitális átállásról ezek szerint nem hallottál. Jelenleg 7 csatorna (M1, M2, Duna, Duna Autonómia, RTL Klub, TV2 és Euronews) érhető el ingyen földfelszíni digitális sugárzással és 10 fizetős. Az analógnak hónapjai vannak már csak hátra: Magyarország ha jól tudom az analóg switchoff-ot követően 7 digitális multiplexre kapott jogot, amin minőségtől és felbontástól függően kb. 20-70 adást tudnak földi frekvencián terjeszteni.
süti beállítások módosítása