Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Gyuri bácsi rákattant a Facebookra

Nem csak a húszéveseké

2011. február 10. 12:00 barb 74 komment

Bréking nyúz: a Magyar Nemzet publicisztika oldalán évtizedek óta ottfelejtett Tollhegyen rovat szerzője rákapott a népszerű közösségi oldalra. Pilhál György, akinek neve összeforrt a konzervatív glossza műfajával - és általában szikkadt szobanövényként szokott gyurcsányozni, de a fideszes honatyákról csak mint a mi kutyánk kölykeiről beszél - feltámadt, regisztrált a Facebookra és fiatalos hevében konzervativizmussal támadja Szekeres Imrét a mai Nemzetben.

Gyuri bácsi, aki máris 8 ismerőssel büszkélkedhet, és rögvest csatlakozott a szocikat osztó Elég és a beszédes nevű Börtönbe velük csoporthoz, úgy tűnik, hogy pontosan arra használja a közösségi oldalt, mint amire való: az ellenséget kutatja, és persze meg is találja. Az persze már más kérdés, hogy amit az ellenségről ír, az pont úgy érvényes a saját kutyája kölykeire is: "nosztalgiára spekuláló, feledékenységre építő párt", de ne legyünk telhetetlenek. Valami elkezdődött.

Gratulálunk és további jó egészséget kívánunk!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2011.02.10. 12:10:24

azért az öreg Gyuri bácsi habzó szájú pedofilozása a "married with 2 children" miatt még mindig epic lol kategória :)

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2011.02.10. 12:22:55

vagyis helyesen: „He is married with one child.”

oscar dirlewanger 2011.02.10. 12:33:58

arra emlékeztek, mikor 2006-ban azt találta ki az öreg, hogy összeverték??)))))))persze azért, mert keresztény, és magyar!!)))) amugy az alkesz döbrentei kornél ezek közül a legjobb!!))))))

digitime 2011.02.10. 12:35:38

Jók ezek az állandóan ellenséget kereső és találó figurák. Előző rendszerben gyuri bácsi kit talált meg ellengésnek? Kulákokat, gaz imperialistákat?

Yarner · http://androlib.blog.hu 2011.02.10. 12:57:07

A Magyar Nemzet amúgy is elég fárasztó dolgokat tud lehozni cikkek címén (az egyik kedvencem a strasbourgi elnöki bemutatkozás utáni főcím volt: "Orbán mevédte Magyarországot", ezen egy percig röhögtem), de Pilhál szövegei valami olyan hihetetlen mély sötétségből törnek fel, amit hányinger nélkül leírni sem lehet.

Bérelt helye van, minden nap osztja az észt a féltenyérnyi dobozában.
Szabályosdan fájdalmas az ostobasága (vagy cinizmusa), azon szerzők közé tartozik, akiket nagy gonddal tudatosdan elkerülök: vigyáznom kell a vérnyomásomra.

Andal 2011.02.10. 13:04:07

"Gyuri bácsi" írásainál sokkal siralmasabb "Imre elvtárs" tevékenysége, a szoci lenyúlásokon itt úgy látszik nem szokás röhögni. Barb inkább olvasgasd az Évát, az való neked.

Dovim 2011.02.10. 13:18:55

Néha tényleg nem százas az öreg, de hogy konkrétan ezzel az írással mi a baj és miért kellett kirakni, azt nem értem.

Vagy csak lemaradt a post végéről, hogy "Fizetett politikai hirdetés"?

főcsévészke 2011.02.10. 13:21:06

Azért ismerjük el, hogy Pilhál nem tud olyat írni, amely ostobaságában felülmúlná a Népszava vagy a Népszabadság háromperakárhányas vénembereinek ízzadtságszagú, "kínomban már magam sem tudom ,hogy mit akarok mondani" stílusú, általában Magyarország ellenes, írásnak álcázott brekegéseit

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 13:30:00

Kedves Barb! Bár tudom, azt hazudod magadnak, hogy azért szeretsz az Indexnek dolgozni, mert a balosok jobbosnak, a jobbosok balosnak tartják (persze annyira elmebeteg balost még nem láttam, aki az Indexet jobbosnak titulálta volna, mert azért ez még a legmonomániásabb rettegőnek is megfeküdné a gyomrát), azért hidd el, hogy a Te Orbán-fóbiáddal még a Népszavánál is csettintenének. Éjjelente hányszor riadsz fel az Orbán-kormány miatti rémálmok miatt?

grofzero 2011.02.10. 13:56:32

@proeskontra: tudom nehez az ilyet elkepzelni, de az index csak egyszeruen ellenzeki, a mindenkori kormany ellenzeke, es nem olyan elfogult mint a Magyar Nemzet, Magyar Hirlap, Nepszabadsag, Nepszava stb, ezekbol soha nem fogod megtudni mi tortenik a nagyvilagban, csak hogy mit mond az adott part...

GGG77 2011.02.10. 13:59:52

Valami hihetetlen az az áporodott, dohos sötétség, ami a jobboldali sajtó 90%-ból árad.

GGG77 2011.02.10. 14:01:23

@proeskontra: Nincs igazad, az Index csupán ELLENZÉKI. Tudod, ez a sajtó dolga.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 14:01:35

@grofzero: Irigyellek naivitásodért. :) Mindig ellenzéki, ha jobboldali kormány van. Az előző 8 évben finom kormánykritika mellett egyfolytában az ellenzéket gyomrozta az Index. Bár mindig is erősen balra húzott az Index, abban igazad van, hogy most brutálisan ellenzéki, a hisztériát csúcsra járatja.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 14:02:40

@GGG77: Persze. Csak az elmúlt 8 évben, elfelejtette ezt a dolgát a sajtó. Ahogy a humor is mindig ellenzéki, kivéve a Heti hetesben.

walter77 2011.02.10. 14:03:04

@proeskontra:

Te pedig hidd el, hogy Orbán és a pártja semmivel sem jobb, mint a Gyuri bácsi által karóba húzandó, pardon, tollhegyre tűzendő mszp-s brigád.

Amúgy Te hányszor ébredsz fel éjjelente az Orbán-kormány miatti kéjes álmok következtében történő spontán magömlések miatt?

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 14:04:38

@walter77: Ilyen gyerekesen replikázni az oviban szoktak. Kedves Watler nem hiszem el, és Te sem hinnéd el, ha csökkentenéd a naponta betolt csíkok számát...

borovi 2011.02.10. 14:11:58

@digitime: Ilyenekkel van tele az egész magyar nemzet. Hogy a magyar hírlapról már ne is beszéljünk. Az újságírás szégyene mindkettő.

borovi 2011.02.10. 14:14:40

@Andal: Itt sokmindenen "szokás röhögni". Gyuri bácsin, Imre elvtárson, időnként a hozzád hasonló idiótákon is.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 14:16:20

Komolyan mondom, hogy vicces az, hogy egy látványosan frusztrált Orbán-fóbiás hisztérika a hajánál fogva előrángat egy izzadtságszagú semmiről sem szóló (csak egy kis céltalan föcsögés) posztot, amit kritizálni merek, egyből rám repülnek a balos hadsereg oszlopos tagjai. Ha ez a szánalmas poszt kormánypárti lenne, eszem ágában nem lenne a szerzőjét megvédeni. De Ti tudjátok, mennyit bír a gyomrotok.

Andal 2011.02.10. 14:20:18

@borovi: micsoda szellemi színvonal idiótázni, grat.

walter77 2011.02.10. 14:23:51

@proeskontra:
Najó, akkor próbáljuk meg, egy kicsit komolyabban.

Számomra fura, hogy valaki a kettős mérce címmel futtat blogot, miközben a politikai közeg alaptörvényeit hagyja figyelmen kívül.

Orbán nem jobb, mint Gyurcsány semmivel sem. A Fidesz sem jobb úgy en bloc. Mindkét párt a saját klientúráját juttatja előnyökhöz, mindkét párt a saját zsebét tömi és mindkét párt eszközként tekint az emberekre. Az egyik a nemzet felemlkedése jegyében és nevében, míg a másik a piacgazdaság és világpolitikai és a világgazdasági relitások jegyében.
A probléma csak az, hogy a nemzet ettől nem fog felemelkedni sehova.
Attól, hogy számodra szimpatikusabb az az értékrend, amiről a fidesz papol, még semmivel sem lesz kevésbé hazug a dolog, mert csakis a pártérdek a fő és ami még gázosabb, hogy a személyi érdekek talán még fontosabbak.

De tök mindegy, mert Te elintézed minden szavam azzal, hogy narkós balos vagyok én meg nem beszélem a Te nyelved

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 14:28:21

@walter77: Az egész hozzászólásom nem szólt se Fideszről, se MSZP-ről, az egészet Te próbálod beleerőszakolni. Azt tettem, hogy egy látványosan kóros elmeállapotú hisztériás, Orbán-fóbiás csaj egy semmitmondó értelmetlen hülyeséget posztol, majd ezt még kirakja főoldalra az Index. Szerintem ez vállalhatatlan, szerintem ezt egy korrekt baloldalinak is el lehetne ismernie. Amúgy pedig amit írtál úgy ahogy van, nettó hülyeség. Ilyen alapon a Mercédesz ugyanolyan jó kocsi mint a Fiat, az emberek egyforma magasak, súlyosak, okosak. Ugye hogy hülyeség? Az. Két párt sem ugyanolyan korrupt és tehetségtelen.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 14:29:58

Még mielőtt valami balos troll rárepülne: szándékosan írtam magyarosan a "Mercedes"-t.

fran7 2011.02.10. 14:31:43

@GGG77: Majd kérdezd meg erről a Bartus-féle Amerikai Népszavát. szabóz is csak a twitter oldalra merte kitenni a linket.
Pilhálhoz még jobboldaliként is nagyon pihentagy és hangulat kell, hogy csak egy picit is élvezhető legyen. De akkor se biztos.

fuhur 2011.02.10. 14:35:23

"Jó kezekbe kerülnek a nebulók"
A csinosabbjának majd a papok meg az arra járó KDNP-sek lerendezik az ánuszrózsáját.

verwer 2011.02.10. 14:38:05

@GGG77:
Tévedsz:) Ez a világosság, az alagút vége, a felemelkedés. Tudod, most az erősebb kutya baxik, vagy rá. És óvatosan mert jön még "1984":(

fuhur 2011.02.10. 14:38:46

@proeskontra: "Két párt sem ugyanolyan korrupt és tehetségtelen."

Mert mindkettő a törvényben engedélyezett 386 millióból nyomta a kampányát igaz? Vagy csak az egyik?

walter77 2011.02.10. 14:38:57

@proeskontra:

Eltekintve attól, hogy balos-jobbos ellentétről szóltál, amit a mai magyar politikai közegben nem lehet nem fidesz-mszp ellentétnek tekinteni első olvasatban, nem gondolom, hogy jó hasonlatot mondtál. A merci és a dacia természetesen nem ugyanolyan jó autó, de mindkettő autó. Ahogy természetesen az mszp és a fidesz tagjai között is vannak tehetséges és kevésbé tehetséges emberek, de mindkettő hatalomratörő politikai párt, amelyik nem érzi gyomorforgatónak mindazt amit tesz. A fidesz például az általa oly szent dolognak tartott nemzetet ha lehet minden eddiginél jobban egymásnak ugrasztja. A kettős állapolgársággal sikerült neki ujabb törésvonalakat létrehozni, mind a saját mind pedig az ellenzék táborában, sőt még határontúliak között is. Az persze hab a tortán, hogy amikor korábban felmerült ez a téma hallgattak mint szar a fűben, és akkor is amikor balul sült el. Arról nem beszélve, hogy korábban határozottan állították, hogy nem lesz szavazati jog, most pedig már arról van szó, hogy de igen lesz. Ennél utilitaristább húzást nehéz lenne produkálni. Ez csak egyetlen húzás ami szerintem nem tett jót A Nemzetnek, és volt azért itt más is, és persze még csak az elején tartunk a ciklusnak.

verwer 2011.02.10. 14:40:18

@proeskontra: Hja az élenjáró jobbos újságok téli álmot aludtak...

2011.02.10. 14:41:03

@főcsévészke: Jézusom, te ezeket mind olvasod? :)

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 14:44:38

@walter77: Sajnálom, hogy így látod. De szerintem két párt közé egyenlőségjelet tenni ugyanolyan baromság, mint 2 autómárka, 2 ember, stb. közé. Lehet jó és rossz autómárka, lehet jó és rossz ember, ugyanígy lehet jó és rossz párt is. Ellenben várom, hogy az érdemi részre reagálj! Nevezetesen, hogy egy betegesen Orbán-fóbiás frusztrált csaj gyűlöleláriáján kívül mi értelme is van ennek a posztnak?

Andal 2011.02.10. 14:44:43

@walter77: Majd ha a fidesz is 2,5*-re növeli az államadósságot, akkor lehet mondani, hogy egyforma barmok a szoclibekkel.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 14:45:06

@fuhur: Ez most józan érv akart lenni? Mert annak kevés.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2011.02.10. 14:50:35

@proeskontra: aki nem jobbos, az alapvetően drogos?

Nagyon buta érvelés.

főcsévészke 2011.02.10. 14:51:57

@mistinguett: Mindig olvasom, amikor rámjön a az önsanyargathatnék... Így élem ki mazohista hajlamaimat ☺

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 14:53:01

@immortalis: A hozzászólásaim érdemi részével tessék foglalkozni, arra tessék ÉRDEMI választ adni. Köszönöm. Amúgy nyilván nem, de aki ennyire szemellenzősen balos, annál már erős a gyanú.

fuhur 2011.02.10. 14:53:38

@proeskontra: Azt azért te sem kétled, hogy mindkét párt többet költött mint 386 MHUF. A többlettel még egyik sem számolt el. És ez a többlet nem nagyon származhat máshonnan mint illegális bevételekből. Azt nem gondolnám, hogy a Parlamenti büfében nagy tételben terítenek kokót a képviselők, szóval a legvalószínűbb forrás a korrupciós pénz.

Szerinted miért, volt a FIDESZ legelső dolga, olyan törvényt hozni, hogy az állami vállaltok üzleti titokra hivatkozva, újra titkosíthatják a szerződéseiket?
A fideszes "Hagyó"-knak nem szabad lebuknia.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 14:55:09

@fuhur: Ok, meggyőztél, minden ember egyforma okos, magas, súlyos, szép és gazdag...

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 15:16:50

Arra tud végre valaki válaszolni, hogy mi értelme van ennek a posztnak, azonkívül, hogy akinek nem lett volna enélkül is triviális, megtudták, hogy Barb elvtársnőben még mindig csúcsra járatva túlteng az Orbán-fóbia.

barb 2011.02.10. 15:22:19

proeskontra: gyerekkorom ota pilhal gyuri bacsit olvasok, tenyleg semmi masrol nem szol, minth udvozoltem az oreg publicisztikai feltamadasat. ha egy kicsit is kepben lennel, akkor tudnad, h mekkorat lepett:)

zenendroll · https://www.facebook.com/zeneloegyetem?fref=ts 2011.02.10. 15:24:03

proeskontra: Ugyan a posztban Orbán neve elő sem fordul, de ettől függetlenül természetesen te tudod jól, újabb kórtani esettel, mi több, Orbán fóbiával állunk szemben. Tudod, rossz az, aki rosszra gondol. Amúgy azért, mert tegnap én Pilhál mellett legalább annyira jól szórakozom Gréczy Zsolt aktuális epeömlésein, egyszerre vagyok Orbán és Gyurcsány fóbiás? Ha igen, akkor ideje lenne orvosi segítséget kérnem...

walter77 2011.02.10. 15:33:49

@proeskontra:

A posztnak sok értelme természetesen nincs, de nem is tekintettem úgy rá, mint egy tényfeltáró posztra. Vicces ténynek tartom a politikusok és politkai szócsövek Facebook-olását meg twiterelését. Ennyi.
Mindazonáltal szerintem az nagyon fontos kérdés, hogy egy balos - jelen esetben én - miért lát úgy dolgokat ahogy. Nyilván mások a súlypontok az én világomban és mások a Tiédben. Persze végtelenül könnyű beskatulyázni valakit balib, szoclib, libsi stb. sztereotípiák alapján (ahogy természetesen a jobbos embereket is könnyű - nyilván én is hasonlóan teszek nem egy esetben, és gondolom @Andal: is ezt tette amikor kikérte magának hogy baromnak tartom a fideszt), de magam részéről biztosíthatlak, hogy nem vagyok tipikus balos. Az azonban szerintem egyszerűen naivitás, hogy morális alapokon ítélünk meg politikai erőket. Egyszerűen azért mert a politikai aktusok természetükből adódóan nem lehetnek minden esetben morálisak, a taktikák, érdekszövetségek, háttéralkuk miatt eleve elvetélt ez a dolog. Ehhez képest milyen álszent és képmutató és mindennél ártalmasabb az én szememben az, ha valaki erkölcsi alapokon kezd el politizálni, mint ahogy a fidesz teszi. Éppen amiatt ártalmas, hogy olyan értékekre hivatkozik, amiket maga sem tart be és azáltal, hogy egyfelől kiejlenti ezeknek fontosságát másfelől meg a háttérben kijátsza ezen elveket jobban sárbadöngöli, mint az a volt kommunista, aki soha sem hitt bennük. Az utóbbi cselekdet gusztustalan, míg az előbbi gusztustalan ás árulás is egyben.
Az teljesen egyértelmű, hogy a nagy nemzeti összefogás és a "magyarok" kihangsúlyozása nem más mint egy politikai fogás, hogy kifogja a szelet a jobbik vitorlájából. Magasról tojik Orbán Viktor és Semjén Zsolt az összmagyarságra. Nyerni akarnak szavazatokat.
A marjünk nagyok lenni is csak arról szól, hogy valahogy legitimálják a kétharmados intézkedéseiket, amelyek semmilyen konszezusra nem törekszik, és ami mindennemű mértéktartást és tiszteletet az ellenzék iránt mellőz. A haszonelvűség egyik igen szép példája, az szuperötletes javaslat, hogy a Himnusszal kezdődjék minden parlamenti ülés. Szép gesztus. Mi a baj vele? Hát első olvasatra önmagában semmi, csak a magyarázattal van a baj és képmutatással, merthogy azzal indokolni, hogy ez növeli az összetartást és emlékezteti a képviselőket miért vannak ott. Hoppá, ez hogy nem jutott eszébe egyiküknek sem, amikor iszonyatos ideig nem tett mást a fidesz csak folyamatosan kivonult a parlamenti ülésről mert hogy ők tiltakoznak. Az elszámoltatási kormánybiztos vajon azokat a fizetéseket nem tartja jogosulatlannak amit a fidesz vett föl akkor amikor be se mentek és csak Navracsicsot hagyták benn, hogy néha elmondja mivel nem ért egyet.
Hogy lehet elhinni bármit is a nemzeti egységről, amikor Németh Zsolt anno a szemembe mondta, hogy akkor kapunk ösztöndíjat határontúliként, ha aláírjuk, hogy az egyetem elvégzése után hazahúzúnk!? Most meg ők beszélnek a kettős állampolgárságról?!
Egy ilyen pártban hogy lehetne egyáltalán megbízni?! Félreértés ne essék nem tartom egyik jelenlegi pártot sem adekvát alternatíváőnak a fidsszel szemben, de a fidesz több éves uralkodásától is tartok. Lehet, hogy ez paranoia, de nem én vagyok egyedül és a kormány semmivel sem nyugtat meg, sőt.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 15:34:59

@barb: Aha, most el is hiszem rögtön kicsi Barb, hogy egy periférikus újság periférikus publicistájának periférikus publicisztikájáról és annak Facebookra való regisztrációjáról akartál csak megemlékezni,amit még az Index is ajánl. Aha. Inkább jobb téma híján...nevezetesen mára nem jutott elég rettegni való, a hajánál fogva előrángattad ezt a témát, amiben ki tudtad élni antipátiádat a mucsai jobboldal irányában. Gratulálok! Ahhoz is, hogy legalább ezúttal nem tagadtad mélységes Orbán-fóbiád.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 15:35:53

@cucuboy78: Látom, még hiszel az esti mesében. Igen, ez a poszt egy periférikus újság periférikus publicistájának periférikus publicisztikájáról és annak Facebookra való regisztrációjáról szól.

zenendroll · https://www.facebook.com/zeneloegyetem?fref=ts 2011.02.10. 15:38:13

proeskontra: Esti mesének jó ideje Philip K. Dicket olvasok, de röstellem bevallani, valóban nem érem el a paranoia szintedet. Persze miután nevezett író műveiben többnyire kiderül, hogy a paranoiás szereplőnek van igaza, egyezzünk meg abban, hogy most meg neked. ;)

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 15:39:21

@walter77: Nem lehet, biztos. :) De megértelek, ilyen brutális médiafölény által generált hisztéria mellett nehéz az embernek megőriznie a józanságát.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 15:41:52

@cucuboy78: Ok, belátom, én vagyok a hülye, hogy azt hiszem, hogy ez egy turbóbalos hisztérika felesleges és értelmetlen fröcsögése volt a semmiért. És valójában ez egy értelmes poszt és a sajtó csak teszi a dolgát, mert ellenzéki. Ámen.

walter77 2011.02.10. 15:49:42

@proeskontra:
Na, most már értem! A kettős mérce azt jelenti, hogy Te elvárhatod másoktól, hogy érdemben reagáljanak és érveket mondjanak, míg Neked elég egy sablonos lózungot mondanod. Szuper. Még jó, hogy a poszt Orbán-fóbiás.

Persze oké elfogadom, legyen az, de ebben az esetben abban megegyezhetünk, hogy Te meg Orbán fetisiszta vagy.

...mielőtt még ismét - rendkívül elmésen - a narkóra fognád a dolgot. A posztban éppen annyira volt szó Orbánról, mint a Te hozzászólásodban, ebből adódóan logikusan következhet akár ez is, ha már az összefüggések nem annyira lényegesek, mint a hangulat maga.

"Brutális médiafölény" - mi van ?!?!? Néztél köztévé híradót újabban vagy háttérműsort az m1-en?? Jesszus ember.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 15:51:18

@barb: Egyszer-egyszer röhögjünk már jó nagyokat balosokon is...Népszaván, Néphazugságon, Indexen (!), Origón, ATV-n, Klubrádión, jó? Úgy várom, hogy egyszer jól bemosol Gréczy Zsoltnak vagy Bolgár Györgynek. És még ajánlja is az Index, FŐOLDALON! Emlékezz meg néha róluk is, köszi! Legalább néha.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 15:54:08

@walter77: Nem a köztévére gondoltam, hanem a többire, vagy a hírportálokra. Ha komolyan azt gondolod, hogy nincs hazánkban és általában a világban brutális balos médiafölény, akkor valóban kezelésre szorulsz. A kettősmérce blogomat olvasd el, ha már annyiszor hivatkozol rá, és cáfold az ott leírtakat.
Akkor elárulod, hogy miről volt szó a posztban? Mert erre tényleg kíváncsi lettem.

fuhur 2011.02.10. 15:57:09

@proeskontra: Látom megértetted amit írtam. Mondjuk ha elolvastad volna...

Mindegy én szebb is és okosabb is vagyok. :-P

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 15:58:46

@fuhur: Olvastam, értettem, de az ott leírtak nem bizonyítják igazad.

fuhur 2011.02.10. 16:00:13

@proeskontra: A posztban arról van szó, hogy egy vén begyöpösödött, provinciális, farok, aki pár éve felháborodott azon, hogy létezik, nonfiguratív művészet, most hirtelen regisztrált a facebookra. Gondolom az szerzőt meglepte, hogy Gyuribá egyáltalán hallott már az internettről. Megjegyzem engem is.

fuhur 2011.02.10. 16:02:00

@proeskontra: Tehát akkor igaz az az állítás, hogy minden párt illegális pénzből kampányol, de az egyik ennek ellenére nem korrupt. Csak a többi.

Ha így gondolod, akkor azthiszem orvoshoz kellene menned.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 16:02:43

@fuhur: Persze, persze. Barb elvtársnő meg független és objektív újságírónő. Pulitzer-díjat végülis lehet, hogy fog kapni.

fuhur 2011.02.10. 16:03:41

@proeskontra: Vagy lehet, hogy a pártszékházból kommentelsz órabérben? :-)

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 16:04:23

@fuhur: Állat a bolha és az elefánt is. De vajon egyformák?

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 16:05:16

@fuhur: Ez ütős volt! Amúgy ja, nekem Szijjártó diktál, neked Schiffer Bandika.

fuhur 2011.02.10. 16:05:38

@proeskontra: Van a posztban valami objektív hiba?

fuhur 2011.02.10. 16:06:34

@proeskontra: A lényeget tekintve teljesen, de példának talán a mammut és az elefánt jobb lenne.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 16:06:54

@fuhur: Van a posztban bármi is? Azonkívül, hogy röhögünk a mucsai jobboldalon.

fuhur 2011.02.10. 16:07:48

@proeskontra: Ja nem egyformák, de te az egyikről azt állítod, hogy növény. (Meg az is magáról) :-)

fuhur 2011.02.10. 16:08:49

@proeskontra: Nincs több. De a mucsaiakon röhögni az épp egy posztot ér meg.

fuhur 2011.02.10. 16:09:44

@proeskontra: Nincs több. Viszont a mucsaiakon röhögni az pont megér egy posztot.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 16:11:08

@fuhur: Sokkal inkább lehetne szerintem Fekszi Mártán vagy Veres Jánoson röhögni vagy inkább síni.

De úgy látom, hogy mindjárt előjön a fütyülős barack meg a bőgatya is...

fuhur 2011.02.10. 16:12:41

@proeskontra: Én Veresen inkább sírni tudtam. A másikat nem ismerem.

fuhur 2011.02.10. 16:13:35

@proeskontra: Ha eljött a fütyülős barack, kínálj meg engem is. Hátha akkor megértem, hogy hogyan jön ide.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.02.10. 16:14:09

@fuhur: Hosszú...Barb elvtársnő tudja, nyugi. :)

walter77 2011.02.10. 16:15:36

@proeskontra:
Mondtam már: vicces(nek is felfogható) tény. Hasztalan információ, amin el lehet beszélgetni erről arról. Ettől nem több. Nem is dolga annak lennie.

Nem a blogod tartalmára hivatkozom, hanem nevedre.

Nem a blogodban leírt témákra reagáltam, hanem az itt leírt kommentjeidre, amik jelen esetben fölényeskedők és érvek nélküliek.

Én az m1-et nézem. Néha Hír tv-t mert onnan tudom meg mit akar mondani kormány. Azok alapján értékelem mit mond a kormány és szelektálom mit hiszek el. Az indexet olvaom, valóban, de nem dőlök be mindennek.
Érdekes azonban, hogy a balos gondolatok a balos médiafölény eredménye, míg a jobboldaliak, az igazságot hordozzák magukban. Érdekes.

fuhur 2011.02.10. 16:15:57

@proeskontra: Barb elvtársnő? Miért a Pozsgaival nagy haverok? Netán együtt tolták a népfrontban?

Vagy neked elvtársad?

GGG77 2011.02.10. 16:18:07

@proeskontra:
"* Orbán Viktor nem csalással fog hatalomra kerülni, nem fogja eltitkolni és meghamisítani az államháztartás adatait.
* Orbán Viktor és Varga Mihály nem fognak együttműködni egy szélsőjobboldali EU-biztossal annak érdekében, hogy az Uniót is megtévesszék az ország pénzügyi adatairól.
* Orbán Viktor nem fog trükkök százaihoz folyamodni, egy országot teljesen tönkretenni csak azért, hogy a következő választásokat is megnyerje. Éppen ezért Orbán Viktornak nem lesz őszödi beszéde sem.
* Kövér László nem fog cseh terroristákkal riogatni, amikor kedve és politikai érdeke éppen úgy kívánja.
* Felháborodott szélsőbaloldaliak és fizetett provokátorok által felheccelt anarchista tömeg nem fogja elfoglalni a HírTv székházát.
* A szocialista majálison ünneplő békés baloldali tömeget nem fogják rohamrendőrökkel agyonveretni, Kiss Péter fejét és lapockáját nem fogják beverni és eltörni.
* A Parlamentben megjelenő agyonvert, bekötözött fejű Kiss Pétert Balog Zoltán, az emberjogi bizottság elnöke nem fogja ízléstelen módon kigúnyolni.
* Tarlós István nem fogja a rendőrterrort vezető rendőrfőnököt kitüntetni.
* Nem fogják kikaparni Horthy Miklós sírját, nem lopják el koponyáját sem.
* Az Alkotmánybíróság épületébe nem fognak géppisztollyal belelőni.
* Varga Mihály nem fogja lefejelni az ATV kameráját, nem fogja szándékosan fellökni Kálmán Olgát.
* Varga Mihály pénzügyminiszter és Répássy Róbert igazságügyi miniszter nem fogja megpróbálni az ellehetetlenített baloldali média szinte egyetlen zászlóshajójának műsorvezetőit nemi erőszak koholásával tönkre tenni.
* Ókovács Szilveszer nem fogja meghamisítani az Orbán Viktorral készített interjúját azért, hogy őt illetéktelenül előnybe hozza.
* Orbán Viktor nem fogja az OTP-t átjátszani Silvio Berlusconinak."

1. 1990 óta egyetlen kormány sem csalással került hatalomra. Ilyet állítani, sugallni gusztustalan.

2.Orbán Viktorék nem becsapják az Uniót, hanem lesz@rják. Mert azt hiszik, hogy a végtelenségig lehet széllel szemben pisálni.

3. Orbán Viktor a hatalom megtartásának érdekében tönkretette a sajtószabadságot, az Alkotmánybíróságot, szétverte a Költségvetési Tanácsot, ellopta a MANYUP-okban lévő 3000 mrd forintot szavazógépet csinál a határon túliakból.

4. Kövér Lászlónak egyenesen Orbán tiltja meg, hogy megszólaljon. Ha kinyitja a száját az mínusz 5%... :)

5. A 2006-ban randalírozó több ezres tömeg mögött semmiféle ideológia nem volt, primitív söpredék bűnözők garázdálkodtak az utcákon.

6. Ókovács Szilveszter azt csinálja, amit a Fidesz központból mondanak neki.

7. Orbán milliárdokkal tömi a baráti üzletemberek, Csányi, Demján, Széles, Lázár testvérek, stb zsebét.
Európa egyik legvisszataszítóbb politikusával, Berlusconival pedig tényleg kiváló a viszonya, hiába, madarat tolláról...

levee 2011.02.11. 22:52:53

Én úgy tudom, hogy már rég nem Gyuri bácsi írja ezeket a szennyeket. Gyorsan kitanulták a stílusát, sokszor helyette írják meg a tollhegyeket.
süti beállítások módosítása