- A trendekhez hasonlóan - bár kisebb mértékben - de jobb évet zárt a reklámpiac tavaly, mint azelőtt. Listaáras reklámköltésben az élelmiszer szektort megelőzte a gyógyászati. Itt bővebben.
- Az X-faktor tarolt a Story-gálán, amin ott volt a Kreatív és a Velvet is.
- Márciustól a Hearst Sanoma Budapest adja ki az Elle nemzetközi divatmagazint Magyarországon. Az új kiadó szerint a magazin alapkoncepciójában nem várható változás.
- Éld át a zenét címmel nemzetközi marketingkampányt indított január végén az MTV Networks International. A kampány kulcseleme egy 3D-s webes alkalmazás, amellyel bárki elkészítheti saját videoklipjét.
- Vilmos herceg és a polgári származású Kate Middleton eljegyzése óta egyre növekvő érdeklődés övezi a brit királyi családot. Néhány médium tervezi, hogy még az esküvő előtt feldolgozza a fiatalok szerelmi történetét.
- VV Anikóról fantáziálnak a VV fiúk, írja a stop.hu.
- Szíj Melinda nem foglalkozik Hajdú Péterrel, Liptai Cludia szerint Hajdú képmutató. Zajlik az élet.
- Bakáts lenullázta magát: se pénz, se feleség, se szalámi. A Blikk cikke itt.
- Hónap végén jelenik meg nálunk a Dexter első évada DVD-n. Jobb későn, mint soha.
- Nem mindenütt lehet csak úgy telehányni a blogposztok kommentjeit szeméttel, mint nálunk vagy az USA-ban. A HVG médiablogja járta körül a témát.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.