Sajtótörténeti esemény!
Ha valamikor nem elkoptatott ez a jelző, hát most.
Olyan erős cuccról, amit a Magyar Lemezlovas Egyesület tol, még R. sem mesélt soha, pedig ő egyszer nemcsak megvette, de meg is ette az összes kaktuszt, miután felvásárolta egy Lehel téri virágos néni teljes készletét, mert goás körökben elterjedt, hogy van közte peyote is.
Az MLE ugyanis február elsején, kedden, tizenhat nappal az esemény után "megrendülve értesült a West Balkán nevű szórakozóhelyen, a Noise Night Life rendezvényen történt tragikus eseményekről", és közleményt adott ki az MTI Országos Sajtószolgálatán keresztül.
Ez igen! A rosszindulatú emberek azt terjesztik, hogy a hajnali órákban dolgozó kormányközeli lemezlovasok mindenféle illegális serkentő porokkal és tablettákkal szórakoztatják magukat. Az MLE most bebizonyította, hogy ennek pont az ellenkezője az igaz.
Na de mi lehet az, ami akkora lyukat éget az agyba és annyira lelassít, hogy EZT okozza? Olvassátok el a teljes, Marosan György Aczél György a korai Lendvai Ildikó Todor Zsivkov sajtósa Jeszenszky Zsolt által írt közleményt, aztán tippeljetek, milyen szer járhatott ezzel a médiatörténeti következménnyel!
OS - A DJ Szövetség közleménye a West Balkánban történt tragédiáról és a szórakozóhelyek szabályozásáról
Budapest, 2011. február 1., kedd (OS) - A Magyar Lemezlovas Egyesület megrendülve értesült a West Balkán nevű szórakozóhelyen, a Noise Night Life rendezvényen történt tragikus eseményekről. Ezúton is szeretnénk kifejezni részvétünket az áldozatok családjai, hozzátartozói felé, a teljes magyarországi DJ-társadalom nevében. A három lány halála rendkívül súlyos és felfoghatatlan esemény. Sajnálatos módon azonban nem tekinthető váratlannak, bármikor, számos helyszínen bekövetkezhetett volna hasonló tragédia. A Magyar Lemezlovas Egyesület által évek óta hangsúlyozott igény a szabályozás; bizonyos követelmények előírása és szigorú betartatása mind a vendéglátóhelyek, mind pedig az ott közreműködő személyek felé. A formális előírások hiánya vagy be nem tartása, a felelőtlenség, a közeg és a szereplők gyakran féktelen, mindenfajta szabályt, rendezettséget lekezelően elutasító mentalitása régóta magában hordozza akár a legsúlyosabb kimenetelt is. Mindannyian tisztában kell legyünk vele: a zenés-táncos szórakozás csak a közönség számára lehet pusztán egy “nagy BULI”, az abban közreműködőknek ennél sokkal több! Meggyőződésünk, hogy a további hasonló esetek elkerülése, a biztonságos, ezáltal hosszú távon sikeres, gazdaságilag is jövedelmező éjszakai szórakoztatás csak abban az esetben biztosítható, ha az egyértelmű és határozott felelősségi viszonyok között működik. Ezt a felelősséget nem csak az érintetteknek kell átéreznie, hanem állami előírásokkal is meg kell azt követelni. A Magyar Lemezlovas Egyesület a múlt héten a Belügyminisztériummal egyeztetett, s nagy örömmel tapasztaltuk, hogy a kormányzat ezúttal meghallgatja, igényli a szakma észrevételeit, javaslatait is, s valóban elszánt a helyzet megnyugtató és tartós rendezésére. Fontos hangsúlyozni, különösen a jogosan aggódó szülők felé, hogy nem a bulizással, a diszkóba járással van önmagában baj, s nem is szabad egy teljes szakmát, tevékenységi kört egy helytelen általánosítással elítélni. Mind az intézmények, mind a közreműködők többsége részéről eddig is a biztonságos, minőségi szórakoztatás iránti elkötelezettség volt a jellemző, s a jövőben ennek fokozottan így kell lennie. A felelőtlen szereplők kiszűrésével, a szabályok be nem tartása révén szerzett jogosulatlan versenyelőnyök megszűntetésével az állam hatékonyan tudja előmozdítani a korszerű, jövedelmező és a közönség számára is vonzó zenés-táncos szórakoztatást. A szigorú, de működőképes szabályozás a biztonság és a minőség mellett épp a gazdasági eredményesség záloga is lehet. A Magyar Lemezlovas Egyesült a továbbiakban is készséggel áll a kormányzati és más döntéshozók rendelkezésére szakmai tapasztalataival, s őszintén reméljük, hogy a terület alapos ismeretéből fakadó konstruktív javaslataink a jövőben is megfontolásra találnak.
Kiadó: Magyar Lemezlovas Egyesület
Update 1.: A poszt élesítése után a városban akadt dolgom, és csak most, a szerkesztőségbe visszaérve láttam, hogy bugos a szavazógép: csak a Technokol Rapidra, a ketaminos zsemlére és a "fentieket egyszerre" opcióra adott válaszokat számolta. Rövid nézegetés után kiderült, hogy rettentő primitív a hiba: ha a kérdésben volt ékezetes karakter, a program nem számolta az arra adott szavazatokat. A szavazóboxot a http://webszavazo.com - ról másoltam be. Régen a megbízható pollr.hu-t használtam, de az bezárt, ezt meg nem ellenőriztem jobban, nagy hiba volt a részemről, elnézést, máskor jobban vigyázok, az oldalt ne használja senki!
update 2.: A Lemezlovas Egyesület 17:45-kor újra szétküldte a fenti, pompás közleményt, picit megcsiszolva, átfogalmazva. Az első mondatnak például így néz ki az új változata, vastaggal kiemelés tőlem:
A Magyar Lemezlovas Egyesület és tagjai már aznap este megrendülve értesültek a West Balkán nevű szórakozóhelyen (...)
fotelban · http://www.hangzorro.hu 2011.02.01. 10:59:39
Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2011.02.01. 11:08:39
Skj Joe 2011.02.01. 11:11:49
Nem kéne belélegeznie. :)
Grifter 2011.02.01. 11:11:51
Az MTI kinyilatkoztatás megmosolyogtató, viszont a bevezető és amit sugalni próbál a CC, az bizony FAIL.
Secnir 2011.02.01. 11:13:29
asszem erre mondják, hogy se füle, se farka...
fourgee 2011.02.01. 11:14:48
Nem lehet, hogy ő szabályozás alatt azt érti hogy DJ csak az lehet aki majd elvégzi a tanfolyamukat, leteszi a vizsgájukat és fizeti a tagdíjat? Ja, és fizet az Artisjusnak :)))
Viszont azt is írta, hogy "Sajnálatos módon azonban nem tekinthető váratlannak, bármikor, számos helyszínen bekövetkezhetett volna hasonló tragédia."
Tehát tudott róla. Mégis dolgoztak. Ez nem olyan, mint amikor úgy veszek lopott autót hogy tudok róla hogy lopott és ki lopta el?
dupi 2011.02.01. 11:15:52
ügyfélszolgálatos 2011.02.01. 11:16:48
porquenotecallas · http://antiblog.blog.hu 2011.02.01. 11:18:04
A kommentelők meg szokás szerint követik a birkanyájat - Grifter úgy tűnik az egyetlen, akinek agya is van.
abc 2011.02.01. 11:24:33
Én a Semjénre szavaztam utána kijött a sikeresen szavaztál és 0 áll a Semjén mellett :)
Ügyes a szavazógép.
Csacska macska 2011.02.01. 11:25:45
1. Felébredtek és részvétet nyilvánítottak (későn és a közlemény további része miatt akár sértő is lehet)
2.Végre ez a kormány meghallgat bennünket nem úgy mint a másik (Hurrá, de eddig nem is halt meg senki)
3. Majd én a lemezlovas megmondom a tutit, mert több éves rálátásom van...(egyébként mire is? a lemezek pörgetésére? köszönjük, azt nem valószínű hogy szabályozni fogjuk....mert másban tapasztalatod nem nagyon lehet, mint ahogy én se akarom megmondani a DJ-nek hogyan keverjen, mert nem értek hozzá, pedig est mint est láttam hogy csinálja)
serpentin (törölt) · http://www.bridzs.hu/ 2011.02.01. 11:26:45
belga6 2011.02.01. 11:26:52
Nils. H 2011.02.01. 11:37:08
HA most Jeszy 3 lány halálával próbálja igazolni a DJ vizsga szükségességét, az a hullarablás kategória....
Csak hát picit áthallásos, ugyanis a dj-vizsga meg a hasonlókat sokan féktelenül-lekezelően elutasítják és kiröhögik, ugye. Nem mintha egy rossz dj-be halna bele bárki.
Ha nem, akkor bár nulla értelme van, és mégis ki a faszt érdekel, és rohadt röhejes az egész, de nagy problémám nincs ezzel a vicces közleménnyel, hát kicsit komolyan veszi magát a fiú, na.
porquenotecallas · http://antiblog.blog.hu 2011.02.01. 11:38:05
a közlemény a szabályozás szükségességéről szól, és nyilvánvalóan nem azért 16 nappal később jelent meg, mert most értesültek a tragédiáról.
de szily ezt írja a szokásos "újságírói" csúsztatásával, és erre a többiek ezt már tényként kezelik. tényleg ennyire nincs agya a blogger társadalomnak?
puffatag 2011.02.01. 11:42:22
A kommentelők meg szokás szerint követik a birkanyájat" - akárcsak tavaly áprilisban a fülkeforradalmárok
Csacska macska 2011.02.01. 11:43:32
persze lehet hogy birka vagyok...
/Spam 2011.02.01. 11:44:09
Ortisz · http://brog.blog.hu 2011.02.01. 11:44:46
Beeee.
zoli vagyok · http://zolivagyok.freeblog.hu 2011.02.01. 11:52:41
mandiner.hu/cikk/20100730_szoptatas_szopatas_szopas_es_amikor_eleg_avagy_respekt_viktor
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.02.01. 11:54:16
halló figyel valaki? 2011.02.01. 11:54:46
_poxy_ 2011.02.01. 11:56:21
TemplarOmega (törölt) 2011.02.01. 12:01:38
Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.02.01. 12:03:09
Egyetértek. Persze, hogy most meg akarja ez a kínosan túlmozgásos, önjelölt fő DJ a tragédiát, hátha a szívének oly kedves hatalmasok majd tőle kérnek tanácsot, hogy akkor most mi legyen. Ő meg jön az erkölcsileg makulátlan DJ-kkel, akik csak az ő vizsgabizottsága előtt kerülhetnek ebbe a kategóriába.
Azért csak most jelentkeznek, mert Jeszenszky egy ennyire bátor ember. Mostanáig leste a közvéleményt, és most lecsap. Persze szerencsére tehetség híján így csap le.
Grifter 2011.02.01. 12:03:26
layo 2011.02.01. 12:04:30
Jeszidj tudja jól, hogy köztudatban kell maradnia, különben jelentéktelenné válik hahaha ha tudná...
pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2011.02.01. 12:06:17
manes 2011.02.01. 12:06:33
Öreg 2011.02.01. 12:11:58
Ettől függetlenül a faszi debil.
Vis Maior 2011.02.01. 12:15:12
Nem pedig - mint azt valaki kommentelte is - olyan névtelen senki, lemezlovas képzettség nélküli, jött-ment önjelölt diszkdzsoké mint mondjuk Palotai.
2002 2011.02.01. 12:20:33
csárli hárper 2011.02.01. 12:21:10
látom van itt is egy kettő úgyhogy ez nekik szól:
szóval van ez a dídzsé majom aki most ébredt fel hogy történt valami, valahol, kiad egy ilyen semmitmondó izét, a szily megírja hogy ez mijenmár, erre Ő a hülye mert írni merészelt eme agyatlanságról, hát tudjátok mit: a tetves kurva anyátokat fideszgecik....( lehet hogy törlik de már megérte)
fran7 2011.02.01. 12:25:37
ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2011.02.01. 12:27:05
AK76 2011.02.01. 12:28:33
Muhahahahahahahah!!!!!!!!:)))))
Palotai mint "képzettség nélküli önjelölt diszkdzsoké"
Fölösleges is tovább kommentelni ezt a sületlenséget,akinek 2011-ben Palotai Zsoltról ezek jutnak az eszébe,annak halvány lila gőze sincs arról mihez szól hozzá.
Maradjunk annyiban ha hallgattál volna,bölcs maradtál volna...
Achmed the dead terrorist 2011.02.01. 12:28:43
Bár nem akarom védeni a közlemény íróját, de az azért a bejegyzést jegyzőnek is feltűnhetett volna, hogy nem azért most adtak ki közleményt, mert most jutott el a tiszta tudatukig, hanem mert akkor nyilatkoztak a történtekről, amikor már kezdeményeztek egy egyeztetést a történtekről.
Nem hiszem, hogy bárki jobban érezte volna magát attól, hogy még egy szervezet elpuffogtat pár jól ismert frázist a tragédia másnapján aztán minden megy tovább ugyanúgy.
Az írás szerint ők már legalább tettek 1 lépést arra, hogy megtalálják a megoldást.
És ettől még nem szerettem meg Jeszy-t...
szlem 2011.02.01. 12:31:24
Real DJ 2011.02.01. 12:33:08
Nils. H 2011.02.01. 12:34:21
Szerintem most te vagy az, aki "ha hallgattál volna,bölcs maradtál volna... "
Geitenbeffer_ 2011.02.01. 12:34:38
blah 2011.02.01. 12:35:14
Real DJ 2011.02.01. 12:36:06
blah 2011.02.01. 12:37:37
DeeJay-T 2011.02.01. 12:37:40
A rezidens DJ minden egyes bulin szembesül a tényekkel: kicsi hely, sok ember, sorolhatnám. Az MLE csak védeni próbálja a tagjait és biztosítani nekik a munkalehetőséget a sok divatmajommal szemben. Nagyon sok DJ-t ismerek, akik 15-20 év után nem kapnak melót, mert OlcsóJános x ezerrel aláígért, mindemellett még a jogtisztaság sincs meg. Márpedig a zenéért illene fizetni. A benzinért is fizetsz, hogy tudd hajtani a kocsid és akár pénzt csinálni belőle. Nincs ezzel probléma.
Az, hogy most lett lereagálva, hát 'stenem. Ezzel a szituval már muszály valamit kezdeni és eddig a kormány nagy ívben leszarta a DJ-ket. Mert csak pár ezren vannak? Áhkérem, az már mellékes, hogy százezreket mozgatnak meg hétről hétre... De a különböző csatornákon ONNAN befolyt pénzt persze szívesen látják. na ez az undorító.
Jeszy meg jól tette, hogy ráült erre a témára, KELL az ellenőrzés, KELL hogy becsukjanak pár helyet, KELL hogy a divatmajomkodókat elkergessék... Mondjam még?
DeeJay-T 2011.02.01. 12:40:58
Real DJ 2011.02.01. 12:41:22
AK76 2011.02.01. 12:41:33
Akkor jól álcázta.:)
Llew 2011.02.01. 12:41:33
Ha meg a történtek úgy is csak bevezetőnek szolgálnak a saját - bármilyen - mondandójuk közléséhez, akkor úgy is kellett volna fogalmazni.
DeeJay-T 2011.02.01. 12:44:30
Kell ez, csapassa! :)
Prostatikus Vogon Jeltz 2011.02.01. 12:46:11
Kukába vele.
Bár némi poén értéke azért van...
flamer 2011.02.01. 12:47:55
art · http://www.nyctrip.blog.hu 2011.02.01. 12:48:43
Real DJ 2011.02.01. 12:49:10
blah 2011.02.01. 12:49:30
flamer 2011.02.01. 12:51:28
DeeJay-T 2011.02.01. 12:52:14
Novi bácsi 2011.02.01. 12:52:35
Real DJ 2011.02.01. 12:53:01
flamer 2011.02.01. 12:54:07
kaze007 2011.02.01. 12:54:24
belakov 2011.02.01. 12:54:37
Nem titkolom az MLE elnökségi tagja vagyok. És a nevemet is kimerem írni (Dj. Adalberto)
Latin zenével foglalkozom (salsa) több évtizede. Példának okáért ez is az MLE része sok más mellett. Ezeken a bulikon nem, hogy drog, de még cigaretta sincs. Füstmentesek a bulik. Az egész a tánc és egymás szerettéről szól.
Mert bármily hihetetlen így is lehet szórakozni. És az igény egyre nagyobb erre. Nem véletlenül.....
Ami a szabályozást illeti... igenis szükség van rá ebben a félreértelmezett mindenkinek a sajátképére alkotott demokráciában, vadkapitalizmusban, ahol sokan azt hiszik, hogy mindenki azt csinál amit akar.
Az MLE egy érdevédelmi csoportosulás, ami a jogkövető, becsületesen dolgozó dj-ket póbálja védeni a sok önjelölt, szabályokra magasról szaró "kollégákra"
Nem a kirekesztés a célja.
Ami pedig a névtelen személyeskedést illeti az szánalmas!
Köszönöm a lehetőséget.
Dj. Adalberto
gömbölyű háromszög 2011.02.01. 12:54:49
"a tapasztaltabb dj-k elől elveszik a melót"
Na takarodj!
sorozatmania 2011.02.01. 12:55:06
egyesült???
gömbölyű háromszög 2011.02.01. 12:55:46
flamer 2011.02.01. 12:55:59
szlem 2011.02.01. 12:56:02
Talán játszhatnának pöttyet olcsóbbért, jó zenéket, aztán ha a közönségnek tetszik, akkor a szarabb zenész fellépésére nem fognak elmenni, hívják megint a jobb zenészt a helyek, hogy legyen látogató.
Véleményem szerint nem egy papírdarabnak kéne eldönteni, hogy ki a jó zenész, ki érdemel több pénzt.
DeeJay-T 2011.02.01. 12:59:05
Remélem átérzed, hogy a korábbi problémák mellé most jött még egy, amit ez a szcéna már nem tud elsimítani.
miezitt 2011.02.01. 13:00:13
Elképzelem, ahogy a mostani nagy magyar együttesek nem tudnak fellépni, mert hiába kérnének milliókat, a szomszédék eszkábált rockegyüttese fillérekért elvállalja a haknizást, pedig hát ugye kiszállást is meg kell fizetni. Demagóg hülyeség.
És a zenékért fizetni kell, ebben igazad van, de nem mindegy, hogy DJ Jeszy a viva top10-ek és saját DJ tagjainak top10-ei alapján fizeti ki a zenészeket, vagy hogy én megveszem és ezáltal odaadom a pénzt annak a nem top10-ben szereplő előadónak, akit szeretnék is vele segíteni.
gömbölyű háromszög 2011.02.01. 13:00:15
LOL
"Az MLE egy érdevédelmi csoportosulás, ami a jogkövető, becsületesen dolgozó dj-ket póbálja védeni a sok önjelölt, szabályokra magasról szaró "kollégákra""
ROTFL
Ha ezeket te magad elhiszed, akkor nagyon nagy gond van veled.
zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.02.01. 13:00:49
Raketta_ 2011.02.01. 13:01:13
Hix__ · http://hix--.blog.hu 2011.02.01. 13:02:04
Cpt. Flint 2011.02.01. 13:03:29
ugolog 2011.02.01. 13:03:40
DeeJay-T 2011.02.01. 13:03:46
gömbölyű háromszög 2011.02.01. 13:03:54
Raketta_ 2011.02.01. 13:04:21
LOL HAHA ez a legjobb...:)))
flamer 2011.02.01. 13:05:05
Real DJ 2011.02.01. 13:05:54
DeeJay-T 2011.02.01. 13:06:17
Gratulálok :)
Cpt. Flint 2011.02.01. 13:08:13
Háháhá... így kereszteltek, öcsi? Akkor nekem is az a nevem, amin kommentelek...
Real DJ 2011.02.01. 13:08:36
flamer 2011.02.01. 13:09:46
DeeJay-T 2011.02.01. 13:10:45
Real DJ 2011.02.01. 13:11:29
porquenotecallas · http://antiblog.blog.hu 2011.02.01. 13:13:35
zala 2011.02.01. 13:14:03
itt jelent meg lelki szemeim előtt a kép, amint Diszkórokker Zsóti három halott lány meztelen hátán csúszva, maga mögött nyálkás-iszamos csíkot hagyva kapaszkodik régről nyalt magasságok felé, miközben a testek érintésének örömét már-már elnyomja benne az alulnézetből rákacsintó, a hatalom szemének vélt ánusz látványának öröme.
A leírás miatt természetesen elnézést kérek, magam is visszataszítónak találom. Le sem írtam volna, ha csak felvillan lelki szemeim előtt a fent idézet mondat kapcsán, de sajnos tovább olvastam a közleményt és nem volt benne semmi ami segített volna enyhíteni a sokkot. Sőt.
aljaskuszobab 2011.02.01. 13:15:25
belakov 2011.02.01. 13:15:54
Cpt. Flint 2011.02.01. 13:16:20
a szakmát hangtechnikusnak hívják szerintem, v. zenei szerkesztőnek, ésakkormár kicsit többet kell tudnia, mint egy szakmunkásképzőből kipattant kis hülyegyereknek. arra nem elég a nagyfene DJ vizsga. és miközeis a DJ vizsgának a rendezvények biztonságához? mert hogy te vizsgával állsz a pultban, attól még akárkit letaposnak a folyosón.
fontoskodó sz.rháziak.
zala 2011.02.01. 13:16:40
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.01. 13:17:00
Real DJ 2011.02.01. 13:17:49
Dr. Tom 2011.02.01. 13:18:33
Dj. Kombájncsapágypersely vagyok, kivel kell egyetértenem?
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.01. 13:18:55
Soha nem hallottam rólad. Élősködő szar vagy, aki a magyar kereskedők vérét szívja a matricázással. Rohadj meg és költsd gyógyszerre köcsög.
para_noir 2011.02.01. 13:19:47
1. az olcsóbb győz, mert ez nem szeretetipar, hanem sima biznisz.
2. az, hogy az olcsóbb és szarabb zenét toló DJ viszi a bulit, helyetted, a tapasztalt nyugdíjas helyett, az pont azt mutatja, hogy ez a zene, amit toltok, a kutyát se érdekli, dufta-dufta, aztán hadd pörögjön az exre a hülyegyerek. Szóval ennyit ér a partikultúrátok, hogy mit sem számít a zene minősége. Ha számítana, kellene a jobb DJ mindenhova. Csupán partikellékek vagytok, bionikus lejátszóprogramok, ennyit értek.
3. az, hogy a régi rendszerbe illő eszközökkel akarjátok biztosítani a kis pocsolya-monopóliumotokat, szánalmas és undorító. Játssz szart olcsón, vagy játssz jót drágán, ha egyik se jön be, menj sorra dolgozni.
4. jeszi egy balfék, sose viszi semmire, a kultúra Kiszel Tündéje.
Alvarez 2011.02.01. 13:20:59
Cpt. Flint 2011.02.01. 13:21:44
Gazz 2011.02.01. 13:23:07
gömbölyű háromszög 2011.02.01. 13:24:07
ultrasoul 2011.02.01. 13:24:29
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.01. 13:25:15
Henry Rollins már kifejtette mindezt :)
www.youtube.com/watch?v=AyRDDOpKaLM
mostmar_kicsit_unom 2011.02.01. 13:25:23
336 2011.02.01. 13:25:32
Gazz 2011.02.01. 13:25:40
gömbölyű háromszög 2011.02.01. 13:26:08
Dr. Fotos 2011.02.01. 13:27:13
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.01. 13:28:38
Dj Jeszy apuja viszont zsírkommer volt, úgyhogy családi hagyomány náluk az ilyesmi :)
Bär Finn 2011.02.01. 13:31:58
Ekkorat rég röhögtem.
Siman parlament gyanus...
Bar a reakcioidö lehetne jobb is...
:-D
art · http://www.nyctrip.blog.hu 2011.02.01. 13:33:01
pause 2011.02.01. 13:33:33
aljaskuszobab 2011.02.01. 13:34:51
Llew 2011.02.01. 13:34:52
sparkie · http://adultainment.blog.hu/ 2011.02.01. 13:35:32
manes 2011.02.01. 13:36:42
Roger77 2011.02.01. 13:38:56
Dr. Fotos 2011.02.01. 13:39:30
Jol megkajaltattak ezzel a dumal. A DJ vizsga azert kell amiert az ECDL (Europian Computer Driving License) azon emberkeknek akik onmaguktol keptelenek lennenek - kello tudas hianyaban - eladni magukat es nem birjak/akarjak tartani a tempot a modernkori kovetelmenyekkel.
Es ez nem csak a DJ szakmara vonatkozik.
AK76 2011.02.01. 13:42:50
Íme még egy téma szakértője...
Meséld már el mihez kell a DJ vizsga?
Azért hogy a paraszt ne locsolja kólával a konnektort?:)
336 2011.02.01. 13:43:52
Maradjunk szerintem abban, hogy egy pultostól hamarabb kéne követelni a szakmai tudást, mint egy Dj-től, mert illik tudni, hogy pl. mi a különbség a Port meg a Sherry között. A Dj tudásának meg a közönség a legjobb bírája. Ha jó, akkor tombolnak reggelig, ha nem akkor kiürül a hely, a tulaj meg a halál hajára zavarja a Dj-t.
Dr. Fotos 2011.02.01. 13:44:21
flamer 2011.02.01. 13:45:59
Ugyanis ez a nagyszerű ember eddig összesen ennyit tett a "szakmáért": lenyúlt egy csomó DJ-t a vizsgadíjával.
Dr. Fotos 2011.02.01. 13:46:26
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.01. 13:46:56
Ez a szöveg is gyanús, rá is keresek a szövegrészre :)
blah 2011.02.01. 13:48:04
flamer 2011.02.01. 13:50:41
336 2011.02.01. 13:51:45
Cpt. Flint 2011.02.01. 13:54:00
manes 2011.02.01. 13:56:09
trollface 2011.02.01. 13:56:19
Pierr Kardán 2011.02.01. 13:56:54
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.01. 13:57:21
Nem csak a DJ-ket. Artisjus a magyar kereskedőket szopatja a matricáival, meg a vendéglátósokat. A seggedre is matricát kell ragasztani, ha jogvédett dallamot találsz fingani.
2011.02.01. 13:58:05
Felejtsétek már el!
Opcionálisan esetleg, na de kötelezően?
Szobrász is csak akkor faraghat szobrot, ha papírja van róla? Vagy egy festőművész?
Verset is csak az asztalfióknak írhatok, mert nincs róla papírom, hogy költő vagyok?
Na és?
Petőfinek, meg Babitsnak sem volt.
Talán tiltsuk be őket is???
Agyatlan pénzéhes népség vagytok!
2011.02.01. 13:59:10
kegyetlen 2011.02.01. 14:00:09
Roger77 2011.02.01. 14:01:06
336 2011.02.01. 14:03:01
DJ_Macgyver (törölt) 2011.02.01. 14:03:40
Roger77 2011.02.01. 14:03:46
GGG77 2011.02.01. 14:05:34
336 2011.02.01. 14:06:02
trollface 2011.02.01. 14:06:34
Roger77 2011.02.01. 14:06:41
336 2011.02.01. 14:08:58
Roger77 2011.02.01. 14:09:28
trollface 2011.02.01. 14:11:06
DeeJay-T 2011.02.01. 14:11:37
Roger77 2011.02.01. 14:11:45
Dr. Fotos 2011.02.01. 14:13:46
Ezt picit cafolom. OKJ-s papir a vallalkozoihoz kell, a fotoriporteri vallalkozo-nak meg az sem. Amikor bejelentkeznek 1-1 fotom megvetelere senki sem keri el az OKJ-s papirt, csak a kepet nezik...
AK76 2011.02.01. 14:14:28
Inkább arról csacsogj kispajtás hogy az artisjusnak befizetett összegekből mennyi vándorol a művek VALÓDI szerzőinek zsebébe,meg arról is pls,hogy ki, milyen alapon dönt arról hogy az a DJ vizsga amit jeszyék erőltetni próbálnak,piacképes DJ-ket szabadít a partyéletre,vagy szimplán papírral rendelkező tehetségtelen kóklereket?
para_noir 2011.02.01. 14:15:37
trollface 2011.02.01. 14:16:17
HAHAHAHAHAHA! igazi mókamester vagy!!!!! szorgalomról és magatartásról nincs is szó???? akkor nyilván ezért ilyen olcsó a vizsga
blah 2011.02.01. 14:16:46
manes 2011.02.01. 14:16:49
Roger77 2011.02.01. 14:17:08
manes 2011.02.01. 14:19:14
blah 2011.02.01. 14:19:30
AK76 2011.02.01. 14:19:39
Remek.
Most csináltál segget a szádból.
Akkor még egyszer megkérdem:
Tehát ha a közönség eldönti hogy jók e vagy sem,akkor MI A FASZNAK KELL A JESZENSZKY FÉLE VIZSGA?
manes 2011.02.01. 14:19:55
2011.02.01. 14:20:09
neked ilyen szabályozás fétised van? ott az ötlet, hogy nem kell szabályozni. hogy ha te meg a haverod ilyen fos zenét csináltok www.adalberto.hu/ de nektek van engedélyetek, akkor akinek több tehetség jutott, de kevesebb kapcsolat, nem fog tudni föllépni. nyilván ezt akarjátok, mert a helyett, hogy kőművesnek mentetek volna, hamis képzetekbe ringattátok magatok, hogy _művészek_ vagytok. jeszyvel karöltve a fidesz seggében tevékenykedtek, kinyaliznátok egy jó kis tervezetet, hogy a tortaszeletetek ne csökkenjen.
szabad verseny van baszkikáim, aki jobb zenét csinál, több pénzt csinál. tőlem lehet egy down-kóros is DJ, csak jól szóljon.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.01. 14:20:18
Jeszy elmehetne dolgozni. Megszűnhetne az Artisjus.
barli 2011.02.01. 14:20:25
nekem valahogy az az érzésem, hogy a DJ-k egy részén kívül mindenkinek az a véleménye, hogy az nem egy szakma, így érdekvédelem sem kell nekik.
Én elhiszem, hogy nehéz lehet, meg van jó DJ meg szar DJ, de mi lenne, hogy ha ezt a "szakmát" szimplán egy hobbinak fognátok fel, amiböl ha ügyes vagy még meg is élhetsz.
És mi lenne, ha a pár önjelölt DJ sheriff felfogná már egyszer, hogy ti vagytok a közönségért és nem mi értetek. És ne kritizáljátok az ízlésünket, még ha az sz*r is. És ne próbáljátok meghatározni hogy mi a kultúrált szórakozás és milyen a jó zene, és hogy hogy kell táncolni.
Szimpla vendéglátósok vagytok, mint a pultos és a kidobó, semmi több.
Ha nem szolgáljátok ki az igényeinket, akkor nem kaptok pénzt, ennyi.
ui: han jól emlékszem Dévényi Tibi bácsi is DJ, söt B. Tóth László is. Na nekem ök ugranak be, amikor ezeket a köcsög MLE elnöségi tagokat hallom :)
Dr. Fotos 2011.02.01. 14:21:51
DJ_Macgyver (törölt) 2011.02.01. 14:22:11
*azta* 2011.02.01. 14:23:29
" ez egy eléggé összetett SZAKMA ahhoz, hogy némi tudást feltételező képesítés megszerzése szükségeltessen a végzéséhez "
engem őszintén érdekel, hogy mi adja a 'DJ-szakma' összetettségét!
előre is köszönöm!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.01. 14:24:51
A helyes lemeztartás! :) Már aki használ vinylt! Meg hogy mennyire kell integetni meg mondani azt hogy HÉ! meg Hö! :D
trollface 2011.02.01. 14:25:21
Roger77 2011.02.01. 14:26:16
para_noir 2011.02.01. 14:26:18
www.adalberto.hu/dokuments/pictures/nadasdisco/slides/018.html
Hát erre kell a vizsga:)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.01. 14:26:51
Ettől hogy van papírod róla, ugyanolyan senki szar maradsz mint Jeszy. Ő is csak apu révén került pozícióba. Nélküle lófasz se lenne belőle. Van Goghnak se volt papírja. Jim Morrisonnak sem volt papírja.
Dr. Fotos 2011.02.01. 14:27:23
URISTEN! Akkor jobb ha tolem tudod meg: A muveszet nem a szabalyok betartasanal kezdodik...
336 2011.02.01. 14:28:47
DeeJay-T 2011.02.01. 14:30:00
DeeJay-T 2011.02.01. 14:30:44
Gratulálok :)
manes 2011.02.01. 14:31:01
blah 2011.02.01. 14:32:44
manes 2011.02.01. 14:33:29
Dr. Fotos 2011.02.01. 14:34:43
Hallottad mar azt a mondast, hogy mindennek annyi az erteke amennyiert megveszik?
barli 2011.02.01. 14:34:56
érts már meg végre hogy a dizsiben nem az általad favorizált minöségre vágyik az ember, hanem hogy kiengedje a gözt valami jó zenére.
Ha a minöségi kultúrát akarod terjeszteni menj el tanárnak, vagy nyiss egy saját "táncklubbot" (copyright by dj Adalberto :) ) és várd meg amíg bemennek hozzád, de légyszi légyszi ne cseszd el más szórakozását!
Még valami, mi lenne, ha nem hívnátok magatokat lemezlovasnak a DJ helyett, nagyon gáz! Bár valszeg ez a különbség a DJ és a lemezlovas között:
Az egyik olyan zenét játszik amire igény van, a másik olyat, ami neki tetszik + artisjus
336 2011.02.01. 14:34:58
para_noir 2011.02.01. 14:35:36
gömbölyű háromszög 2011.02.01. 14:36:12
AK76 2011.02.01. 14:36:14
Ennyi?
Ez lenne a szakmai non plus ultra?
Bazz' ezt ÉN is lenyomom neked tanfolyam suli,vizsga minden fiszfasz nélkül is!
Ne viccelj már bazmeg,"tudja mi az a Warm up"
szerinted meddig marad életben a piacon egy olyan "dj" aki alapfogalmakkal sincs tisztában?
Eddig csak és kizárólag olyan nyilatkozatokat hallhattunk DJ vizsga ügyben,amiket ezzel az eszközzel hoztak létre:
www.vancso.hu/bullshit/
Te sem erősítesz meg abban hogy pár tucat ember érdekein kívül még kinek fontos ez a vizsga?
inebhedj - szerintem 2011.02.01. 14:36:36
Ha jól látom, példának okáért palotaititusztadeuszdj nem tagja, ezek szerint ők nem tudják kezelni a szakma összetettségét, azaz az amatőr-alternatív-underground kategóriába tartoznak.
Azok számára, akik netán az amatőr-alternatív-underground lemezlovasok munkásságát kedvelik a professzionális művészekkel szemben, vajon lesz-e valami kiskapu zenés-táncos szórakozási formák igénybevételére?
DeeJay-T 2011.02.01. 14:36:58
Roger77 2011.02.01. 14:37:55
336 2011.02.01. 14:38:02
DeeJay-T 2011.02.01. 14:38:17
Igényes Pop · http://igenyespop.blog.hu 2011.02.01. 14:38:30
Zenélni a zenész szokott, hangszerrel a kezében vagy hangszállal a torkában.
Zenét szerezni a zeneszerző szokott. Hangszerrel, papíron vagy számítógéppel akár.
Előadni a zeneszámot megint csak a zenész szokta.
A szórakozóhelyeken fellépő lemezlovas pedig lejátssza a lemezeket (zenefájlokat), amelyeken a zeneszerzők zenéit a zenészek előadják. Ügyessége abban rejlik, hogy a közönség hangulatát érzi, irányítja úgy, hogy az emberek jól érezzék magukat. Elismerem, nem könnyű, kell hozzá tehetség, elhivatottság stb.
Ezt a "megyek zenélni", vagy hogy az előadói és a szerzői tevékenység a DJ kezében összpontosul dolgot meg inkább ne erőltessük.
Ennyi erővel az autóipari, a gumitechnológiai és az elektronikai tevékenység is a sofőr kezében összpontosul. Ami ugyan igaz, csak semmi értelme.
biokoles 2011.02.01. 14:39:10
DeeJay-T 2011.02.01. 14:39:24
336 2011.02.01. 14:39:33
Cpt. Flint 2011.02.01. 14:40:18
te nagyonhülye, te... a képzettség (nem is beszélve a tehetségről!) meg a(z államilag szentesített) vizsga az valami két totálisan külön dolog. lehetsz te okleveles festő, ha senki le se sz.rja a műveidet. és mennyi "naiv" festő van, aki sztár, meg mennyi olyan, akiről akár még a kortársai is azt mondták, hogy mázol, az utókor meg aranyárban méri... Csontvárynak milyen festőiskolai papírja volt, he? Meg Van Goghnak?
és mégegyszer: a DJ NEM szakma, ez abból is látszik, hogy sehol a világon nem kell papír hozzá. és attól sem lesz szakma, ha Mo-on előírják hozzá a papírt.
érdekvédelmet meg mindennek lehet csinálni, a dingókutyatartóknak is, az megint egy külön dolog. de ha saját "szakmátok" nem fogadja el ezt az érdekvédő szervezetet, illetve annak megnyilvánulásait és vezetőit, és ezért a hatalom seggébe bújva akarjátok rájuk erőltetni a magatok játékszabályait, akkor ne csodálkozz a köpködésen.
blah 2011.02.01. 14:41:21
barli 2011.02.01. 14:44:48
"hogy Pataki Attilát ne konferálja a Bikini frontemberének"
Hát nálam ott kezdödik a DJ, hogy nem szólal meg. Nincs idegesítöbb mint egy idegesítö önjelölt animátor f*szkalap.
Persze, ne csessze el az átmenetet a két szám között, na de ehhez tényleg nem kell papír...
manes 2011.02.01. 14:44:56
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.01. 14:45:20
Ez kb 30 perc olvasás alatt elsajátítható. Önerőből. Ha valaki fasz, azt úgyis kiröhögik. Lásd a köztársasági elnökünket. Annak van rakat papírja, és mégis egy pöcs.
Cpt. Flint 2011.02.01. 14:45:20
bammeg, és még EZ mondta nekem, hogy ne szólítsam öcsinek??? LOL
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.01. 14:47:33
Ja igen, az oldalon trojan injector található.
AK76 2011.02.01. 14:48:27
Most kérdeztem meg harmadjára @roger77-et.
Ilyen válaszokat kaptam hogy aszongya':tudnia kell mi az a warm up,mi az a playlist,tudnia kell hogy ha a kóla belefolyik a konnektorba akkor az ráz,tudnia kell ki a bikini,és ki az edda énekese,nehogy összekeverje őket,stb stb.
Autentikus dolgok ezek valóban...:)
Igényes Pop · http://igenyespop.blog.hu 2011.02.01. 14:52:34
Tunyacsáp a szabályok alapján dolgozik (biztos van papírja is, hogy művész), de tehetségtelen.
A szivacs meg ráüt egyet a márványtömbre, és máris ott áll a Dávid szobor. Aztán később megtanulja a művészet szabályait, és elmúlik a tehetség.
Tudom, nem dokumentumfilm, de valahogy ez jutott eszembe.
Roger77 2011.02.01. 14:52:35
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.01. 14:52:37
Erre egy idomított csimpánz is képes.
Szerintem neki sincs madjar DJ vizsgája, mégis keresztülhugyozza bármelyik magyar vizsgás djt:
www.youtube.com/watch?v=zaD_SrrYnTU
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.01. 14:54:32
A művészetben pont az a lényeg, hogy nincsenek szabályai, épp ezért vannak a nagy művészek, akik leszarják a konvenciókat és ALKOTnak valami újat.
blah 2011.02.01. 14:56:22
DeeJay-T 2011.02.01. 14:56:40
Meg ha már laptop, akkor loopok tömkelege, vagy akár élőben hangkeltés és zenévé összehegesztés. Ezt pedig valahol tanulni kell :P
gömbölyű háromszög 2011.02.01. 14:57:57
trollface 2011.02.01. 14:58:30
AK76 2011.02.01. 15:02:08
Nem öregem,sajnos nem tudom,minthogy EGYETLEN olyan érvet sem kommenteltél ami mindenképpen szükségessé tenné a DJ vizsgát,ezért kértelek ugyan világosíts már föl!
Palotai Zsolt pld nem tagja a MLE-nek,alighanem ezek szerint ő sem ért a DJ-szakmához ugye?
Az egész MLE-féle dj vizsga, átlátszó pénzlehúzás,köze nincs a szakmai alapon történő szelekcióhoz,csupán egy belterjes kör anyagi érdekeiről szól,semmi másról.
Az artisjus,meg a mahasz dettó.
Oszt jónapot.
2011.02.01. 15:03:19
Őt se vizsgáztatta senki költészetből.
Mondjuk biztos volt akkor is egy pár Habsburg seggnyaló, aki szívesen megtette volna.
Nekem a DJ művész (Shadow. Krush, Premier), aki nem egy vizsgától lesz az ami.
Az meg, hogy ne keverd pl. Nagy Ferót D. Nagy Lajossal, az megint nem DJ vizsga kérdése, hanem alapműveltség - legalább is nálam.
DeeJay-T 2011.02.01. 15:03:40
zöld erdőbe jártam... 2011.02.01. 15:04:49
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.01. 15:05:17
Nem olyan dolog, amit ne tudna az ember magától megtanulni, ha valóban érdekli. Felesleges (nyilván a MLE-nek nem,mert mi lenne ha valóban dolgozni kéne a pénzért?) a vizsga.
ügyfélszolgálatos 2011.02.01. 15:05:37
barli 2011.02.01. 15:05:46
Ma már van ájtjúnsz meg mp3 meg több mint egy rádióadó. Csak ezek a B Tóth színvonalú elvtársak ezt még nem vették észre. Talán majd 16 nap múlva ;)
ps: még mindig nem értem hogy mi a csöcs ez a jogdíj. Az illegális mp3-at megbüntetni az OK, de a CD-ért fizetek, a legális MP3-ért fizetek, azért úgyis megkapja a lóvét a tulaj. Hogy a Zárai-Vámossy-Karda Beáéknak mi a túróért jár életjáradék, mikor egyszer már kaptak pénzt, azt végképp nem értem.
DeeJay-T 2011.02.01. 15:06:46
Roger77 2011.02.01. 15:07:00
zöld erdőbe jártam... 2011.02.01. 15:07:56
Cpt. Flint 2011.02.01. 15:07:59
hát ezt biztos nem a DJ-papír tanfolyamon fogja elsajátatani... no meg ki is vizsgáztatja majd belőle? egyáltalán, hogy lehet "művészet"-ből, "kreativitás"-ból, "tehetség"-ből vizsgázni?
Roger77 2011.02.01. 15:08:16
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.01. 15:08:27
pistola 2011.02.01. 15:08:37
Mekkora blama! :)))))
trollface 2011.02.01. 15:08:49
DeeJay-T 2011.02.01. 15:09:48
DeeJay-T 2011.02.01. 15:13:48
trollface 2011.02.01. 15:14:52
Igényes Pop · http://igenyespop.blog.hu 2011.02.01. 15:15:29
I. szemeszter: 2 szám összekeverése
II. szemeszter 2-nél több szám összekeverése
Aki csak az első szemesztert végzi el, és mégis 2-nél több számból álló bootleget készít, az is illegális bootleg készítőnek minősül.
Az illegálisan bootlegeket készítők ellen a bootleg kommandó lép fel, a bírság 10-50.000 forintig terjed.
Cpt. Flint 2011.02.01. 15:16:01
hol itt a szőrözés? az alapokban nem értünk egyet. arról beszéltünk, hogy kell-e a DJ tanfolyam és vizsga. eddig még nem tudtátok alátámasztani, hogy kell. (különösen abban a kontextusban nem, hogy eredetileg a rendezvények BIZTONSÁGÁVAL kapcsolatban merült fel az egész, emlékeztek még rá, hahó? erről szól a post.)
Cpt. Flint 2011.02.01. 15:17:30
suhanyc 2011.02.01. 15:18:51
Cpt. Flint 2011.02.01. 15:27:52
DeeJay-T 2011.02.01. 15:29:41
És nem bújok senki mögé, csupáncsak igazságtalannak érzem, hogy míg én a beatportról összevadászott zenékkel nyomulok, addig más tegnapról mára lett dj csak úgy illegálban nyomul. Etika. Nekem ez a fontos - többek között.
A vizsgáztatás pedig arra jó, hogy sajna 10 DJ-ből talán 3 tudja összerakni a saját cuccát. A többi technikáról nem is beszélve. Ezeket ott meg lehet tanulni, mi az, hogy limiter vagy végfok, crossover. sajna az új generáció ezeket már leszarja. Csak csapatni akarja. Önsztárolni magát és kalapkabát.
Meg van valami ilyesmi is: www.efha.hu/site/index.php?s=djkepzes
Flint: abban igazad van, hogy a téma nem teljesen fedi a biztonság-kérdéskört. De egyelőre nem tudjuk, hogy Jeszy pontosan MIT egyeztetett a minisztériummal. Ugye?
valódi dj érdekvédelem 2011.02.01. 15:30:51
Tanfolyamról, papírról annyit: szakmunkást lehet képezni, művésznek születni kell. Van dj, meg van producer, meg van a 2 in 1 ebből :)
Voltam már ilyen tanfolyamon, láttam, kik és mik vannak a 'nebulók' között. 100-ból egy lesz nagy nevű dj talán, 10-nek meg lesz ebből munkája. A többi tehetségtelen, vagánykodni akar, menőzni akar, a zenét nem tiszteli, nem ismeri, fogalma sincs semmiről.
Másrészről meg ugye vannak azok, akik mindent elutasítanak, ami valamilyen szintű szabályrendszerhez kötött, legyen szó vizsgáról, MAHASZ-ról, Artisjusról. Ezek a jogszabályi keretek (kivétel vizsga, mert az nem kötelező perpill.), ezeket kell elfogadni és ezekkel kell együtt élni. Persze lehet forradalmárkodni is, hogy mindent romboljunk le, és minden mehet a levesbe, csak tudomásul kell venni, hogy jogkezelőt csinálni nem magyar találmány, sőt...
No mindegy, szerintem a vizsgát egy valóban jó dj, aki önszorgalomból tanulta meg a dolgokat, simán le tudná tenni :)
Na mindegy, vitázni és diskurálni érdemes, csak nem mindegy, hogy.
Szily úr vajon mit tol egyébként? :)
Roger77 2011.02.01. 15:31:38
DeeJay-T 2011.02.01. 15:37:19
barli 2011.02.01. 15:38:56
aztán mik mint egyszerü pórnép hol nem sz*rjuk le hogy mi az a végfok meg a crossover.
Szimpla szolgáltatók vagytok, annyit csináltok mint egy photoshoppoló önjelölt grafikus. Ha tetszik amit csináltok, táncolunk. Ennyi és nem több. Nem vagytok müvészek, sem szerzök, sem elöadók. És te önsztárolod magad, mert harminc éve összedobtál egy videódiszkót a müvházban Tibi bácsival. vannak ügyes DJ-k is, de ük nem itt panaszkodnak.
blah 2011.02.01. 15:39:15
Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.02.01. 15:43:13
DeeJay-T 2011.02.01. 15:43:23
Egyébiránt egy DJ-ről hogy döntöd el, hogy épp nem művészkedik vagy épp nem a saját szerzeményét játssza?
(megint eltértünk a témától...)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.01. 15:45:44
Pont ugyanannyi köze van a rendezvénybiztosításhoz mint a vizsgáztatáshoz :)
bruno futuro 2011.02.01. 15:47:10
djonoff 2011.02.01. 15:47:59
A Magyar Lemezlovasok nevében (melynek amúgy magam is a tagja volnék) Jeszenszky Zsolt elnök úr ne egyeztessen se a Belüggyel, se a vért könnyező Szűzzel, mert:
1: Maga is házhoz ment a lófaszért a plágium-üggyel
2: Teljesen szakmaiatlan, hisz olyan messze van a turntableism fogalmától mint vakpóni a linóleumtól. Saját elmondása szerint is problémái vannak az ütemegyeztetés és keverés technikájával mondván, hogy az ő zenéje nem a scratchelésről és mixelésről szólnak. Valóban ilyennek kell lennie egy állítólag szakmai szervezet kompetens elnökének?
Még egy két apró észrevétel:
- a bootlegért és mashupért NINCS jogdíj
- a lejátszási díjat a szórakozóhely átalányban fizeti
- a Dj szövetség egy fél-illegális zenemaffia, amely olyan komolytalan, hogy a saját szabályait sem tartja tiszteletben (ld.: Sziget 100 000 ft átalánydíj)
djonoff 2011.02.01. 15:49:07
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.01. 15:50:08
Molyette Csubakka!
DeeJay-T 2011.02.01. 15:53:30
A lejátszási díjat a szórakozó hely IS fizeti. Átalánydíj formában évi 160ezret. Vagy fizeti a DJ magának...
A Szigetes dolog pedig közös megegyezéssel jött létre, tudtommal.
Egyébiránt most elő fog jönni a bakelit vs CD, vagy a bakelit/CD vs laptop dolog?
Tisztelem a bakelites brigádot, az én életemben is főszerepet játszott, csak fejlődni tudni kell. És nem is árt.
Pávor Jál 2011.02.01. 15:53:46
corpuscular chiroptera 2011.02.01. 15:54:59
barli 2011.02.01. 15:55:59
Egy diszkóban vagy klubban viszont nem vagytok és nem is kell hogy többek legyetek egy ürgénél aki kiválasztja és lejátssza a közönségnek tetszö zenét. Ez nem müvészet, ez szolgáltatás. Ha jó vagy, hívnak és megfizetnek. Ha nem, nem.
Ne úgy akarjatok megélni, hogy kizárjátok magatok közül azt, aki csak ezt akarja/tudja csinálni, de csak hobbiból, alkalmi szinten. ha erre van igény, akkor erre van igény.
Még a DJknek is tele van a töke veletek, hát még nekünk!
corpuscular chiroptera 2011.02.01. 15:58:10
DeeJay-T 2011.02.01. 16:03:43
Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2011.02.01. 16:08:42
A_V_P 0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Na, a Jeszi megint regisztrálta magát...
Cpt. Flint 2011.02.01. 16:09:01
hát ezen konkrétan besz.rtam... hiába no, vizuális típus vagyok! :oDDD (bár papírom nincs róla...)
valódi dj érdekvédelem 2011.02.01. 16:09:13
Pávor Jál 2011.02.01. 16:09:49
DeeJay-T 2011.02.01. 16:11:05
valódi dj érdekvédelem 2011.02.01. 16:11:09
Pávor Jál 2011.02.01. 16:11:14
valódi dj érdekvédelem 2011.02.01. 16:12:00
Na őt pl. felkérték oktatni :)
Pávor Jál 2011.02.01. 16:12:15
djonoff 2011.02.01. 16:12:27
Látom a mondanivalóm lényege sajnos nem ment át és leragadtunk egy kisebbfajta szakmai bugyornál, de akkor felteszem világosan a kérdést:
Hogy vagy képes komolyan venni magadat/magatokat egy olyan egyesület esetében,melynek egy ilyen ember az elnöke (és itt most a szakmai tudás mellett az erkölcsi tulajdonságokra is célzok)? Hogy van képe/képetek ilyen alapon bármit kérni, vagy egyenesen követelni a dj-társadalomtól? Amúgy itt volt köztünk egy kis félreértés: én a dj társadalom, és nem a szövetség tagjaként aposztrofáltam magam. A ti definíciótok szerint (mely tökéletes összhangban van a Fidesz megosztó politikájával) ez a kettő ugyebár kizárja egymást, hisz aki nincs veletek az mind szemét amatőr kutyaütő, aki aláássa a szakma jó hírnevét.
A bootleg létjogosultságát plágium szempontból lehet max vizsgálni, hisz két (vagy több) létező zenéből egy harmadik keletkezik. E harmadiknak (mivel nem egy hivatalos kiadónál jelenik meg és általában ingyenesen elérhető) nincs olyan gazdája, aki ezért jogdíjat követelne.
A Szigettel pedig valószínűleg nem mertek komolyan nekimenni, mert az:
a: bizony még Jeszi arcánál is nagyobb
b: kizavarta volna az összes MLE-es dj-t a ToiToi-ok egy kilométeres vonzáskörzetéből is.
Nem az lett volna a következetes és logikus, ha minden vendéglátó egységtől beszedik a díjat? De.
valódi dj érdekvédelem 2011.02.01. 16:12:54
metri 2011.02.01. 16:13:45
én egy suttyódíj (SD) bevezetését javaslom, mégpedig az egyetemes kultúra megsértésének mértékéhez igazodó eseti összeg befizetésének formájában. Az SD-t egy általam kinevezett grémium szabja ki alkalmanként (a kiszállási díjról még folynak az egyeztetések a kormánnyal). A suttyódíjból szegény de jóízlésű DJ-k lemezvásárlását illetve jobb klubok hangtechnikájának fejlesztését támogatnánk.
Pávor Jál 2011.02.01. 16:14:03
hash · http://hash.freeblog.hu 2011.02.01. 16:14:48
Dr. Fotos 2011.02.01. 16:16:57
Persze mindenki kocsog, csak a DJ szovetseg tagjai nem.
Egyebkent elgondolkodtam a villanykapcsolok szovetsegenek a letrehozasan. Nehogy mar mindenki sajat maganak kapcsolgathassa otthon a villanyt! Ahhoz erintesvedelmi oktatast kell tartani meg nehogy a kapcsoloba ontsuk a kolat. ;) Apuci politikai kapcsolatai segitsegevel vegigverjuk es torvenyesitve szabalyozzuk a sok hulye kis birkat, igy csak a tagdijat befizeto emberkek kapcsolgathatjak a villanyokat ! Mekkora biznisz lesz!
valódi dj érdekvédelem 2011.02.01. 16:17:22
Viszont te a bakeliteddel ott és akkor játszol, amikor jól esik, azaz ahová elhívnak. Egy ellenőrzésen nálad ránéznek a lemezestáskára, és további kellemes estét kívánnak.
Dj engedély meg van mondjuk Angliában is.
A vizsga, vagy engedély követelményeit mindenképpen update-lni kell, és nem lehet leragadni a Dévényi Tibi bácsi korabeli trendi dolgoknál (konferáljon ugye, akinek két anyja van), de nem feltétlenül tartom elvetendő dolognak, ha van.
Persze nem profitorientált módon, hogy minden 'tanfolyamot kifizette' gyerek megkapja a papírt. Rostálni kell erőteljesen.
mutoradep 2011.02.01. 16:18:50
valódi dj érdekvédelem 2011.02.01. 16:19:11
valódi dj érdekvédelem 2011.02.01. 16:21:53
Pávor Jál 2011.02.01. 16:25:27
valódi dj érdekvédelem 2011.02.01. 16:29:16
Nem feltétlen hülyeség az, amit a Szövetség mond, csak mivel divat a vezetőjét jól kiröhögni, ezért alapból "sokan" - mert valljuk meg, elég szűk körben megy ez a "háború" - úgy állnak a dolgokhoz, ahogy fent is látjuk, "Jeszynek a k. a.-ját" és pont.
Pedig hát mondjuk On/Off-nak sem lenne az feltétlen rossz, ha minden jöttment elmondhatja magáról, hogy ő akkó' most déjé, és akkó' most kitolja a pultból On/Off-ot, mert ő ingyen csinálja, amiért ő x fizetséget kapott eddig.
És lehet azt mondani, hogy a zene szeretete hajt bennünket, de ugye valamiből meg kell venni azt a bakelitet, vagy zenét beatporton.
DeeJay-T 2011.02.01. 16:32:02
És nyilván, azokra a mashupokra nem vonatkozik a jogdíjas dolog, amit meg lehet venni. Nyilvánvaló az is, hogy mivel hivatalosan jöttek ki, előzőleg megkérték a szerzői engedélyeket. Ez stimmt.
Csak azt nem értem, hogy akkor szerencsétlen Pozsi gépét miért is kobozták el a rengeteg általa készített mashuppal?!
És nem igaz, hogy aki nincs velünk, az ellenünk van. A DJ Szövetségen belül is vannak ellentétek és nem egyező érdekek, amit megfelelően kommunikálva végeredményre jutunk. De az, hogy félinformációból valaki posztot ír, majd erre az ellenzékiek hőbörögnek. Hát ez kb tükrözi az országot is :)
Bocs az offért, eltért a tárgytól.
zuttyi 2011.02.01. 16:44:23
DeeJay-T 2011.02.01. 16:47:37
"A Magyar Lemezlovas Egyesült a továbbiakban is készséggel áll a kormányzati és más döntéshozók rendelkezésére szakmai tapasztalataival, s őszintén reméljük, hogy a terület alapos ismeretéből fakadó konstruktív javaslataink a jövőben is megfontolásra találnak."
Nekem ebből még mindig csak az derül ki, hogy a MLE tanácsokkal kíván szolgálni a megfelelő szerveknek. Ebben tényleg van kivetnivaló? Végül is a táncos-zenés-szórakozóhelyeken DJ-k dolgoznak többnyire...
Cpt. Flint 2011.02.01. 16:55:45
továbbra is azt mondom, hogy ez a körmondat a legszebb kádári időket idézi, és - MLE általi - közzététele olyasmit sejtet, miszerint - többek között - az alkalmatlan, vizsgázatlan, nem jogtiszta zenét "használó" DJ-k tehetnének a közveszélyes bulikról.
Before · http://azbeszt.blog.hu 2011.02.01. 16:55:49
suhanyc 2011.02.01. 16:56:32
Ez neked mit jelent? Mert nekem azt hogy meghalt három lány, sajnáljuk, amúgy meg aki nem a MLE tagja az ne játszon, és ezt nagyon szivesen megsúgjuk bármilyen döntéshozó fülébe két blowjob között. Na ez GUSZTUSTALAN!
Ernoke 2011.02.01. 16:56:32
metri 2011.02.01. 16:58:57
Cpt. Flint 2011.02.01. 16:59:21
DJ_Macgyver (törölt) 2011.02.01. 17:01:08
Ernoke 2011.02.01. 17:07:15
gömbölyű háromszög 2011.02.01. 17:08:28
Lássuk be, hiába jó a DJ ha nem lehet normálisan vizelni a buliban, akkor megette a fene az egészet.
over and out
metri 2011.02.01. 17:10:03
djonoff 2011.02.01. 17:10:17
A történet szempontjából maximálisan lényegtelen, hogy belső körökben milyen vitáitok vannak, miközben a hivatalos kommunikáció az, hogy akinek nincs dj szövetség matricája az meg lesz baszva a seggénél fogva. Hasonlóképpen áll hozzá az egyesület azokhoz a lemezlovasokhoz is, akik kritizálni merik az ügyintézés mélyen balkáni módját, illetve az egész sóhivatal létjogosultságát.
Kérdem én: mivel járult hozzá eddig a szövetség a magyar dj-k és a magyar elektronikus szcéna gazdagodásához. Ja, semmivel?Milyen értéket teremtett Jeszenszky Zsolt azon kívül,hogy megmutatta hogyan működik a ctrl+c billentyű?
valódi dj érdekvédelem
Ha valaki ingyen van,az nem jelenti azt, hogy az adott helynek az meg is éri. Ha szar zenét játszik akkor többszörösen több veszteséget fog termelni az adott helynek, mint az a 20 aranytallér árkülönbség. Ennek a fordítottja is igaz persze: lehet ő a legdrágább, legtechnikásabb dj, ha a közönség nem az ő zenéjére kíváncsi. Sőt: van olyan is, hogy jó a dj, olcsó is és a helynek mégsem éri meg, mert a közönség inkább ugrál minthogy a sörös beöntésekért járna a dj pulthoz. A helyeken azok fognak játszani, akiknek a neve már be van járatva a szakmában (sok barátjuk van a szervezőkből és közönségből egyaránt), illetve akik ár/érték arányban a legjobbak. Ezt nem kell és lehet mesterségesen szabályozni. Ha kitúr egy ügyesebb és olcsóbb? Hát így jártam és megyek fazekasnak. Ott is lehet pörgetni a korongokat.
Amúgy a bakelitért ugyanúgy pengetni kell a lejátszási díjat a dj szövetség szerint,mert az nem azonos a jogdíjjal.
DJ_Macgyver (törölt) 2011.02.01. 17:15:57
És amúgy pontosan erről irtam HIÁNYZIK A TISZTELET!!! szerinted ez hogy "te, sok ideje DJ" ez inkább tapló és bunkó mint udvarias... én ironikus voltam abban amit leirtam nem bunkó... a kettő nem ugyanaz
pityu247 2011.02.01. 17:16:14
Jeszy közép
minyimaaa 2011.02.01. 17:17:28
dj jeszy megérdemli.
metri 2011.02.01. 17:19:26
Ernoke 2011.02.01. 17:24:43
a szerzői jogvédelem pedig túlhaladott (eleve: 10 éve írt számok után miért keres valaki még mindig pénzt???), példát lehet venni Trent Reznorról. ő a saját számainak a sávjait felpakolja ingyen a netre, hogy vegyék és vigyék a rajongók, csináljanak vele, amit akarnak. így lehet a művészetet előremozdítani, hogy alulról szerveződjön, ahogy azt évezredek óta teszi. más kérdés, h így nem lehet kaszálni a zenéléssel, hát istenem, ez van.
Cpt. Flint 2011.02.01. 17:28:04
DJ_Macgyver (törölt) 2011.02.01. 17:37:59
DJ_Macgyver (törölt) 2011.02.01. 17:42:07
Johnny Tinenbalm 2011.02.01. 17:48:25
2. szily egy funkcionális analfabéta fasz. a "megrendülve értesült" MÚLT időben van, nyilván arra utal h mint mindenki más, a tragédia óráit követően megrendülve értesült az esetről, és maga a közlemény az akkor keződő 1-2 hétnyi kavarásról szól.
porquenotecallas · http://antiblog.blog.hu 2011.02.01. 18:22:35
kár, hogy az első pontra ilyen alapos, mélyreszántó bölcsességet írtál, mert még akár igazad is lehetne.
A 2. pontban teljesen igazad van.
porquenotecallas · http://antiblog.blog.hu 2011.02.01. 18:27:29
2. A DJ Szövetség matricázza a lemezeket.
3. A DJ Szövetség olyan vizsgát akar, ahol a "hatalmasak"" eldöntik, hogy ki a jó DJ és ki nem.
4. Az Artisjus, MAHASZ stb. ingyenélő szervezetek, és ilyen a világon sehol másutt nincs.
Csak néhány azon elképesztően ostoba, tárgyi tévedések, primitíven megfogalmazott baromságok közül, amelyeket a kommentelők magabiztosan, egymásra licitálva büfögnek föl újra és újra.
Ez pontosan ugyanaz a birkanyájbégetés, ami ellen számos területen (médiatörvény, hitelminősítők, stb) az antiblog is harcolni próbál. A nyájnak láthatóan kiváló vezére is van: Szily Lászlónak hívják.
zembertelen 2011.02.01. 19:17:08
mizrolist 2011.02.01. 19:23:24
gójgómitic 2011.02.01. 19:37:47
Ha szart játszol, akkor a közönség imádni fog, ha meg borzalmat, akkor rajongótáborod is lesz.
Ha meg progresziv vagy, netalán szép, kifinomúlt zenét is játszol, akkor maroknyian fognak szeretni, sőt verés is kijárhat a bulikban, ha épp tömeg verődik össze.
Ki dönti el , hogy ki a jó?
Ki dönti el, hogy mi a jó zene?
Én dj-zek ezer éve és volt, hogy játszás közben rám mutatva, azt üvöltötte egy gyerek a barátjának,hogy ez a világ legjobb dj-je, olyan atmoszférát teremnt, hogy kész vagyok tőle.
nem soká abba hagytam a játszást és pultnál állva elcsipek egy beszélgetést. Te ki volt ma a dj, mert kurva szar volt?
Na, akkor most kinek van igaza?
A faszért nem lehet külön választani a művészetet egy átlag szakmától.
Bárki bármit mond a dj-zés igen is müvészet, csak a dj 90% inkább vendéglátózik és a többség ezzel találkozik.
Na ná, hogy a Jeszi baromságai, azzal a maréknyi dj-vel baszik ki, aki szubkulturát próbál kialakitani, sose hallott zenéket megismertetni. Ki az aki engem le akar vizsgáztatni? Egy olyan ,aki hétről-hétre lejátsza a Roxy topp 10-et? Közöm nincs hozzájuk és ahhoz amit csinálnak, még ha kivülről az látszik, hogy ez is lemezeket tesz fel,az is. Az összes dj akit ismerek (van egy jó pár), mindenkinek a töke ki van már ezzel az önjelölt bohóccal. Dj érdekszövetség? Rendben van,csinálják. Képviseljék egymás érdekeit, de engem nyugodtan ki hagyhatnak belőle, nekem nem kell, hogy engem képvieljenek. SŐt azt mondom, hogy én nem is akkarom viselni a dj titulust. Ha kell nekik a név tartsák meg, mert amit ők értenek alatta, az nekem teljesen mást jelent.
Cpt. Flint 2011.02.01. 19:43:00
"1. A bakelit után is jogdíjat kell fizetni." Nem ezt írta a - vélhetően DJ - hozzászóló, hanem: "Amúgy a bakelitért ugyanúgy pengetni kell a lejátszási díjat a dj szövetség szerint,mert az nem azonos a jogdíjjal."
ha a többi állításod arról, hogy mit állítunk szintén csak ennyire pontos...
Before · http://azbeszt.blog.hu 2011.02.01. 19:45:05
gójgómitic 2011.02.01. 20:00:07
Millió pénz elköltöttem lemezre, egy szaros szám 2500 ft átlagban, ha baksin veszed, csak azé ,mert az gondoltam, hogy ez milyen kurva jó. Aztán képesek oda jönni és a pofámba orditani, dögölj meg te szemét, mi ez a szar, miközben azért van olyan akinek valóban örömöt szereztem vele, még ha kevesebben is vannak.
És ezért legtöbbször annyi pénzt adtak, hogy ha 2-3 lemezt tudtál venni,akkor már jó voltál, mert sokszor még ennyit se,csak vállveregetést, még akkor is, ha egyébbként jó bulit csináltál.
Senkinek nincs itt küldetés tudata ember!!!!
Az már én mondom rég kiveszet mindenkiből, ha volt is egyáltalán.
A köz javát szolgáljuk?
A faszt se érdekel a köz java,se a tömeg szórakoztatása.
Vannak bizonyos fajta zenék, amiket szeretünk és nyilván szeretnénk, ha lenne ennek kis vagy nagyobb,netán óriási bázisa :) és ha lehetne ilyet játszani valahol (mindig lehet) és ha én és a tulaj, meg az a kis közönség egymásra találunk, akkor, hogy jöhet ide a képbe egy önjelölt valaki ,aki kioktató stilusban vizsgát követel tölem, mert én is lemezeket rakok fel, mint az aki tömegszórakoztat?
gójgómitic 2011.02.01. 20:01:10
Before · http://azbeszt.blog.hu 2011.02.01. 20:09:12
Pong 2011.02.01. 20:23:58
Word Count
az 159
nem 142
hogy 124
és 120
erre 104
válasz 100
dj 82
egy 69
csak 61
:) 30 ------> 30 szájlizók országa
magyar 20
lemezlovas 11
jeszenszky 11
fasz 8 -----> EPIC WIN
saját 8
persze 8
szakmai 7 ---> szagértők országa
mindenki 6 ----> a populusz
jeszy? 5 ----> LOL
Még futottak:
igazad 5
tv 5
illegális 5
[megosztom 4 ---> LOL
szedhet 4
zenés-táncos 4 --> mulatós
cuccot 4 ---> vajh mit cuccol
palotai 3
önjelölt 3
ingyen 3
tragikus 3
hangkeltés 3
összehegesztés. 3
bocs 3
kész 3
És ennyi, köszönjük internet!
Martin Silenus 2011.02.01. 20:26:03
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2011.02.01. 20:37:14
gójgómitic 2011.02.01. 20:41:06
A világ nem fekete és fehér, sőt a szinekneknek rengeteg árnyalatuk van. Vegyük a dj-zést. Mesziről áll két dj. Mind a kettő lemezeket rak fel. Mit mond Józsi bácsi? Ez egy kutya.
Pedig az egyik teszem azt a soundcloadról szedi le a zenét, azt a zenét amit a készitő dobot ki, hogy tessék, vigye akinek kell. Nos megtetszik az ismeretlen ember és a világon 52.-ként leszedem és terjesztem a világban, próbálom népszerűsiteni a tagot. Igaz egy filért se fizetek érte, de én se sokat keresek (ha keresek egyáltalán), viszon időmet és pofonok bekapását tettem fel, hogy lejátszam a tag számát. Tulajdonképpen, ha nem is testi bántalmakat, de érzelmi döféseket mindenképp összeszedek vele. tudnak a tisztelt szórakózok igen fájdalmas sebeket okozni szavakkal elhihetitek. Azt, mondom vazze, még inkább nekem kénne, hogy fizesenek, hogy itt kockáztatom a szellemi, lelki, netán testi épségemet, hogy lejátszam a tag számát, nem, hogy még pénzt is adjak érte. örülhet, hogy ha lejátszom. Hatalmas a már a piac. Bárki készit otthon már zenéket. Ezt tudják/tudjuk is. nem véletlen, hogy ontják ingyért a számokat a netre. Régen promókat küldtek ugyanezért.
Aztán ott van a másik dj, aki szintén a netről cibálja le a számait. Ha illegálisan (mert Lady Gagát hülye lenne ingyen kirakni a netre, hogy vigyék), akkor mondjuk fizet általányt jesziéknek és máris rakhatja a bulikban, ahol tömegek mennek el rá és egy vagal pénzzel megszórják, mert hát kiszolgál. igaz,ha nem lennének lázadó zenészek, akik szembe mennek a tömeg izléssel, akkor nem,hogy Lady G nem lenne, hanem talán semmilyen zenei stilus, mert ugye kezdetekben nem volt tömeg igény, tehát már az elsö zene, ami készült nem a tömeget szolgálta ki. Na jó, újdonság varázsa, megszereti mindenki, de utána nem jöhetne más, mert a tömeg igény, már ugye kialakult és csak azt akarja újra és újra.
Van aki ez kiszolgálja és van aki nem.
eddig ok, de jönn itt egy szerv és fenyegetőzik, hogy az első út az helytelen, a második út az igen,az szabályos, az helyes. Követendő példa.
Persze a dolgok keveredenek. ki dönti már el föleg ebben az ingyért hozzád vágom csak hallgasd, ha játszod sorry világban, hogy mi a helyes mi a nem?
Jesziék eldöntik. Helyetem, helyeted, a közönségem helyet.
Ez nekem tiszta diktatúra. :)
Lauer 2011.02.01. 23:07:33
Először is ha már ilyen jól(NEM)ismersz,azért javasolnám hogy kérdezz körbe a szakmában az arcommal kapcsolatban;).Másodszor nem voltam,vagyok és leszek tagja a Lemezlovas egyesületnek amíg nem tisztességesen,becsülettel mennek a dolgok.A Lemezlovas egyesületi üléseken pedig azért nem veszek részt,mert elsősorban még soha senki nem hívott meg rá pedig igen sokan tudják a tagok közül a telefonszámomat,és az email címemet!!!Ezek után már csak azt kérdezném ha nem vagyok tagja az egyesületnek akkor miért jelöltek bennünket az év producere díjra???Én egy olyan egyesületről vagy szervezetről álmodom (ha kell egyáltalán ilyen)akik valóban foglalkoznak a lemezlovasok érdekeivel,és tisztességesen becsületesen kultúrára nevelve fogják össze a lemezlovas társadalmat,és nem folyamatosan csak hasba beszélnek!!!!
EOX The Selector · http://eoxtheselector.blog.hu/ 2011.02.01. 23:35:32
T.Roger 2011.02.01. 23:47:11
Dr. Fotos 2011.02.01. 23:58:50
Jeszy for President! :)
Parasite 2011.02.02. 00:39:20
Parasite 2011.02.02. 00:43:04
Dr Smit Plagius 2011.02.02. 01:42:55
megnézném, hogyan csapolsz sört vagy keversz egy long drinket!
persze, majd a jeszy meg te mondjátok meg, ki és mit zenélhet?
te hülye fasz!
Toussaint L'Overture 2011.02.02. 06:52:35
Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 07:02:44
Csak jelezném a "szakma becsületét" és megélhetését féltő, nyafogó enterszpész fájtereknek, hogy az első ember, aki papírra vetette, hogy romlik a világ és ezek a fiatalok nem tisztelnek semmit az Arisztotelész volt.
Ezt a dj dolgot nem tudom minősíteni, mert más zenei közegben élek, mindenesetre nekem meggyőződésem, a Zenét emberek játszák hangszereken. De akinek bejön, hát legyen meg neki.
A CD meg akkora fejlődés a bakelithez képest, hogy utoljára 2008-adott adott ki egy dzsesszkiadó egy egyetlen Tom Waits számmal, előtte utoljára még a múlt évezred első felében. Jó, hogy szem a szakócát hasonlítod össze az AK47-essel.
Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 07:12:32
A CD meg akkora fejlődés a bakelithez képest, hogy utoljára 2008-adott adott ki egy dzsesszkiadó egy egyetlen Tom Waits számmal, előtte utoljára még a múlt évezred utolsó századának első felében. Jó, hogy szem a szakócát hasonlítod össze az AK47-essel.
Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 07:14:23
A CD meg akkora fejlődés a bakelithez képest, hogy utoljára 2008-adott adott ki egy dzsesszkiadó egy egyetlen Tom Waits számmal, előtte utoljára még a múlt évezred utolsó századának első felében. Jó, hogy szem a szakócát hasonlítod össze az AK47-essel.
úgyiselfelejtem 2011.02.02. 07:45:50
máskor meg szidják az újságírókat, hogy "már mindenki írhat cikket?"
aki utálja az mle-t, az csináljon másik szövetséget
akárhogy nézzük, ez egy szakma, nem árt, ha tanul valamit. ha otthon teszi, magától, akkor vizsgán bizonyíthat, ha jó, akkor könnyen átmegy, ennyi
mennyire örülne ez a sok ember, ha az iskolában képzett orvosok helyett egy otthon magától megvilágosodott gyógyító kezelné bizonyos betegségeit...
és az a szomorú, hogy ez sem életszerûtlen példad
Pávor Jál 2011.02.02. 08:11:08
Mocskos Kaviár 2011.02.02. 08:31:44
Swind 2011.02.02. 08:31:54
erkanada (törölt) 2011.02.02. 08:42:02
Sajnos volt már ilyen Magyarországon, csak úgy látszik a többség már nem emlékszik, vagy nem élt az 50es, 60as, 70es években.
Szabályozni, Elvtársak! SZABÁLYOZNI!!!
kortók zolla 2011.02.02. 08:48:43
Azt viszont hozzátenném, hogy lehet, ha nem a Jeszy lenne ennek a szövetségnek az arca, hanem egy jóval kompetensebb és hitelesebb enber, sokaknak talán nem volna akkora szálka a szemükben a szövetség.
Én is más zenei közegben mozgok, bár ifjonc koromban házibuli sznten pakolgattam egymás után a mjúzikokat, sőt az egyik szilveszteri partin amolyan kvázi live act-et is kreáltunk az ottani önjelölt, de alapjában tehetséges dj sráccal, mert ő keverte a zenéket, én meg masterkeyboard+pc+effektproci segítségével az általa kevert alapokra rájátszottam. Igaz ez vagy tíz-tizenkét éve volt, kicsi falusi kultúrban.
Húsz éve foglalkozom zenével, gityóztam vagy tizenkét évig, hangosítok, szintizek pár éve. Négy évig rendezvényeket is szerveztem. Nem kellett hozzá sem szövetség, sem kormányzati intézkedés, csak logikus gondolkodás, figyelmesség, megbízható segítők és normálisan kialakított helyszín-nem is történt atrocitás, verekedés, baleset egyetlen rendezvényen sem.
...és igaza van gojgómiticnek, az elégedetlen közönség néhány keresetlen szóval meg tudja alázni a magát überprofinak tartó szolgáltatót is.
jellyfishlovesponge 2011.02.02. 08:52:38
jellyfishlovesponge 2011.02.02. 08:53:37
Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 08:53:56
Net nélkül, volt a jugózás meg az NDK-centrum, meg a cseszkózás, meg a kamioniosbiznic meg a lengyel piac, ha lemezhez akartunk jutni, amin nem zizlabor vagy csepregiéva néni vernyákoltak. Még kalsszikus zene lemezt is csak a dollárboltokból lehetett venni, ha nem voltunk megelégedve a Hungaroton minőségével és/vagy sovány szortimentjével.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.02. 08:56:35
Most is van szlovák cd, dvd, pendrive. A köcsög matrica miatt.
Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 09:02:43
De ez a jeszi gyerek nem kicsit irritál, főleg a mostani MAHASZ-os meg ARTISJUS-os cuccaik - ők voltak az aluljárós és lengyelpiacos hamisitott kazettaárusítás főkolompisai a Szigeti úrral egyetembben, nomeg fizessek a fényképezőgépemért nekik? Akkor már Paostituáltak Érdekvédelmi Szövetségének is, mert pöcsöm van - a dolgozó nőket legalább tiszelem.
Takonyjancsi bácsi meg nyilatkozik, hogy azért nem csinál zenét, mert a fiatalok úgyis csak letöltenék? Röhej.
Ezek a poszkomcsi élősködő dinoszauruszok tették tönkre a magyar popzenét a híres rádiós médiapatkányokal együtt (ugye, akiért még tűntettek is, az erdőspéter kollégája. Majd a közönség meg az utókor eldönti, ki a jó és ki a silány. Ezek meg csak szedik a sápot a feltörekvő srácoktól, akik úgy is kihullanak, ha dj-vizsgások, ha nem.
Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 09:05:00
belakov 2011.02.02. 09:29:08
Ehelyett annélkül, hogy bárkit megbántottam volna, azonnal leszaroztak és leparasztoztak stb.
Én latin zenével foglalkozom hosszú évek óta. Ez nem tömegműfaj ezért lehet sokaknak nem fér bele a szűklátókörébe.
És mivel nem ismer természetesen egy nagy szar vagyok.
Azok a latin közösségek akik 2006-ban elsők között ítélték oda magyarországon a "Latin Kultúráért Díjat" és amit a mexikói nagykövet személyesen adott át, ők valószínűen másképp gondolják.
Ez nagy megtiszteltetés egy magyar ember számára és nagyon sokat kellet dolgozni, tenni érte.
Ez lehetett a szarságom csúcsa......
Tisztelet....... ki kell vívni...... igaz. Csakhogy én nem akarom olyan emberek tiszteletét kivívni akik laszaroznak , parasztoznak úgy, hogy ismernének engem vagy a munkásságomat.
Egyébként is ez a blog másról nem szól mint egymás pocskondiázásáról.
Tiszteletben tartom mindenki véleményét de ebben én nem óhajtok részt venni.
Tévedés volt ide jönnöm. Igérem többet nem fordul elő.
Adalberto
Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 09:38:04
Agyarországban a zenéhez pont úgy ért mindenki, mint a focihoz :)
kortók zolla 2011.02.02. 09:38:10
maccoy 2011.02.02. 09:38:56
szerintem legyen metal-zene vizsga. külön tárgy a death hörgés, meg a black károgás... :D :D :D
a közönség vélemény nem érdekes, ha esetleg valaki papír nélkül hörög, azt lecsukni, hiába sztár :D :D :D :D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.02. 09:47:02
Tudom.
barli 2011.02.02. 09:52:50
Azt kéne hogy megértsétek, hogy nincs itt probléma, csak húzzatok el a rákba az átlátszó lehúzásaitokkal együtt.
Nagyon egyszerü a dolog:
- a szórakozóhelyeknek kelljen engedély/ellenörzés, hogy biztonságosabbak legyenek.
- hatósági szerv (nem a gittegylet) küzdjön az illegális letöltések és a másolt CDk ellen
- a DJ meg keverjen amit akar. Ha tetszik, hívják, ha nem menjen el máshova dolgozni
belakov 2011.02.02. 09:59:03
belakov 2011.02.02. 10:02:40
Az MLE tagságnak semmi köze a MAHASZ-hoz.
belakov 2011.02.02. 10:03:44
a kertész tömlővel 2011.02.02. 10:04:23
mondom ezt úgy h fizetem a dj álltalány díjat mert olyan heyen zenélek 5 éve,,de ettől függetlenül nem értek egyet vele ilyen formában!
16 éve zenélek folyamatosan nagy klubokban ,ez elég kéne h legyen dj vizsgának!!
meg egy dj vizsgám már van 1996ból,,a mai napig nem hagyta el a szekrényem.szal felesleges.
és hozzávetőlegesen mondom h nincs a nevem előtt DJ jelző!
barli 2011.02.02. 10:07:34
bocs hogy összemosom a mahaszt meg az artisjust meg az mle-t, a Jeszy tehet róla.
Amúgy nem csak Mo-n húznak le mindenkit. Rólam pl. Németországban húztak le 40 eurót a saját privát esküvömön, csak mert DJ keverte a zenét. A mai napig nem értem, hogy az elöadók (vagy a rájuk telepedett "érdekvédelmi" szervezetek) miért nem reklámként fogják fel ha valaki lejátssza az ö számukat nyilvános helyen. Szerintem még fizetniük is kéne.
Ha egy DJ összemixel pár számot, és ezt kiadja CD-n, amivel pénzt keres, az OK, hogy fizessen. Na de azért mert leadja valahol..
Vizinyenyec 2011.02.02. 10:16:51
Lone Starr (törölt) 2011.02.02. 10:19:31
belakov 2011.02.02. 10:20:12
Hanem az esélyegyenlőség. Számomra az a fontos, hogy a hivatásszerűen, működési (nem dj vizsga) engedéllyel rendelkező, közterheket fizető stb. Dj-k ne legyenek hátrányban azokkal szemben. Akik mindezzel nem foglalkoznak.
Ez azokra természetesen nem vonatkozik akik hobby szinten, baráti körnek stb. játszanak.
Aki viszont hivatásszerűen uram bocsá ebből akar megélni, arra vonatkoznak munkajogi szabályok. Azt hiszem ez nem vita kérdése.
barli 2011.02.02. 10:24:25
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.02. 10:30:32
És mióta hoz munkajogi szabályokat egy gittegylet?
belakov 2011.02.02. 10:32:00
Mi azt a hétszáz dj-t képviseljük aki megtisztelt bizalmával.
Mégegyszer az MLE az nem a MAHASZ.
barli 2011.02.02. 10:38:09
bocs, hogy a DJ vizsgán lovagolunk, dehát az is a ti hülyeségetek (volt).
amúgy szerintem a többségnek a Jeszenszkyböl van elege. Ö meg összekeveri a szerzöi jogvédelmet a DJ jogvédelemmel. Persze hogy a mahaszra meg az artisjusra gondolunk ha meghalljuk az MLE-t.
barli 2011.02.02. 10:45:08
"A Mahasszal szorosan együttműködő Magyar Lemezlovasok Szövetsége pedig 2002-ben jött létre, elnöke jelenleg Jeszenszky Zsolt, aki korábban a Mahasznál is dolgozott. A „DJ Szövetségbe” évi huszonnégyezer forintos tagsági díjért a tagok kedvezményt kapnak. A Mahasznak fizetendő átalánydíj nekik kilencvenezer forint (plusz áfa) helyett csak ötvenhatezer forint. "
aha :) Hogy mik vannak.. :)
index.hu/kultur/showbiz/2009/04/01/dj_jeszenszky_superman_/
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.02. 10:47:24
"Semmi közük hozzá" :D
barli 2011.02.02. 10:49:25
"A Magyar Lemezlovas Egyesület és tagjai már aznap este megrendülve értesültek a West Balkán nevű szórakozóhelyen, a Noise Night Life rendezvényen történt tragikus eseményekről."
www.mymusic.hu/20110202_magyar_lemezlovas_egyesulet_vs_west_balkan
Mintha megváltozott volna az elsö mondat :) Mégiscsak olvassa a Jeszy a blogot! Vagy a zorbán :)
belakov 2011.02.02. 10:49:59
Jelenleg dj vizsga nem kell. De ha pénzért munkát végzel annak vannak feltételei ha cipész vagy dj teljesen mindegy.
.............. egyszer egy zenész barátom ahol zenélt a helyen ellenőrzött az adóhatóság. Megkérdezték tőle milyen alapon dolgozik itt, mutassa a munkaszerződést az adott helyre. Mire ő..... Milyen alapon...... azon az alapon, hogy ő zenész.........
És ez természetesen ok arra, hogy valaki ne fizessen közterheket.
Mondanom sem kell, hogy nem díjjazta a hatóság.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.02. 10:57:26
Díjazta. A nagy DJ-vizsgád nem tartalmazta a helyesírást, úgy látom.
A gittegylet alatt az MLE-t értem, az egy senki egy 0 szar. Nem mondhat meg semmit senkinek és nem hozhat szabályokat, amik rajtuk kívül másokra vonatkozhat. Magyarán dugjátok a seggetekbe a vizsgátokat.
@barli:
Haha! Micsoda szánalmas szarcsimbókok. Még jó hogy van google cache.
quitz · http://bodicsek.blog.hu 2011.02.02. 10:59:30
A dj szövetség mécseslángos süti a pecsenyéjét. Ízléses.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.02. 11:05:43
A buszjegyre is Artisjus matricát, hiszen nyilván jogvédett zenét megy lopni minden ember! :) Meg benzinre is matricát, mert a kocsiban is hallgathatnak netről töltött, illegális zenét!
barli 2011.02.02. 11:10:05
MAGYAR NEMZETI HIPHAPPOT,
MAGYAR NEMZETI HIPHAPPOT!
fenyoke 2011.02.02. 11:11:51
belakov 2011.02.02. 11:16:05
Azzal meg, hogy tagjait az MLE kedvezményekkel segíti mi a baj. Azt gondolom ez teljesen normális.
tamlin28 2011.02.02. 11:16:24
Ki vagy Te, hogy ilyet írj ki???
barli 2011.02.02. 11:24:54
"az alábbiakat írja Jeszenszky Zsolt, a Magyar Hanglemezkiadók Szövetségének (Mahasz) munkatársa, a Magyar Lemezlovas Egyesület elnöke:
„Teljességel nélkülöz minden valóságtartalmat DJ Yoda (a Volt fesztivál egyik brit sztárvendége, aki Twitteren közölte, hogy fenyegették a magyra hatóságok – a szerk.) azon állítása, hogy őt a hatóságok "zaklatták" vagy "megfenyegették" volna – nem is jártak nála. Nyilván híre ment az eljárásnak, és ő is megijedt fenyegetve érezte magát – ezek szerint nála is találhattak volna illegális hangfelvételeket. Ez eléggé őt minősíti: egy olyan lemezlovast, aki fellépéseivel alsó hangon százezer forintos nagyságrendű összegeket keres, mégis, nincs meg benne a tisztelet azon zenei alkotók felé, akiknek a munkájának ezt a pénzkeresetet köszönheti."
Hogy leeht valaki egyszerre DJ és szerzöi érdekvédö? A DJ érdekvédés talán arról kéne hogy szóljon, hogy a szerzöi jogvédök ne sz*passák öket feleslegesen.
tamlin28 2011.02.02. 11:28:09
Akkor kinek is segít a mahasz??
Na ez ultragáz!!!!!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.02. 11:29:21
"Az MLE-nek van hétszáz tagja. Miért goldoljátok ezek az emberek mind rosszat akarnak a DJ társadalomnak. "
Nem akarnak ők rosszat, MAGUKNAK akarnak több pénzt és befolyást. Mármint a Jeszy féle szarcsimbókok. A többi meg bólogat hozzá. Az, hogy másnak szar, kit érdekel? Őket csak a saját érdekeik mozgatják.
Kitzinger · http://www.kitzinger.hu 2011.02.02. 11:29:41
az Artisjus és a Mahasz az két teljesen külön dolog.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.02. 11:33:03
Papíron. A háttérben viszont nem.
belakov 2011.02.02. 11:35:03
Fikázással, pocskondiázással még nem oldottak meg soha semmit.
Köszönöm a lehetőséget.
Léptem.
Adalberto
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.02. 11:40:12
Mondjon le, tűnjön el a közéletből és akkor megszűnik a probléma, amit ő okoz. Adalberto, valszeg soha nem foglak hallani téged, mert nem süllyedek olyan szintre, hogy DJ vizsgát letett paprikajancsik amatőr szarjait hallgassam egy világ végi faluszéli diszkóban. Sok sikert is hiába kívánnék, úgysem lesz olyanod.
gömbölyű háromszög 2011.02.02. 11:41:54
Tiszteletben tartom mindenki véleményét de ebben én nem óhajtok részt venni.
Tévedés volt ide jönnöm. Igérem többet nem fordul elő.
Adalberto
belakov 2011.02.02. 10:02:40
belakov 2011.02.02. 10:20:12
belakov 2011.02.02. 10:32:00
belakov 2011.02.02. 10:49:59
belakov 2011.02.02. 11:16:05
belakov 2011.02.02. 11:35:03
A probléma, hogy nem tudtok kilépni ebből a Jeszenszky bűvkörből.
Fikázással, pocskondiázással még nem oldottak meg soha semmit.
Köszönöm a lehetőséget.
Léptem.
Adalberto
Hülye pöcs. Segget csinálsz a szádból és még nyalsz is. Pfejj!
belakov 2011.02.02. 11:47:07
Nem az MLE találta ki, hogy fizetni kell jogdíjat.
És nem az MLE kasszájába vándorol.
Engem ugyanúgy megbüntetnek, ha másolt lemezekkel dolgozom és nem fizettem jogdíjat.
Lehet vitatni a jogosságát, de nem az MLE hozta ezt a rendelkezést.
fenyoke 2011.02.02. 11:50:49
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.02. 11:51:13
De mivel az MLE a MAHASZ és az Artisjus egymás faszát szopó szervezetek, áttolatják a kis kívánságlistájukat Jeszykével. Aki apuci nélkül még kisebb senki lenne.
belakov 2011.02.02. 11:56:57
Nem szóltam be senkinek.
Mindenkinek tiszteletben tartom a véleményét.
Muszáj keménykedni?
Biztos szükség van erre?
Kitzinger · http://www.kitzinger.hu 2011.02.02. 11:57:04
Te nem láttál még artisjus-os tisztségviselőt razziákon fényképezkedni, hülyeségeket nyilatkozni, olvasói levélben szaladni a pofonért. Van azért különbség. Itt is ezt tárgyalják: homar.blog.hu/2010/07/07/zuzzuk_be_az_artisjust
üdv
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.02. 12:04:32
Biztos szükség van a gittegyletre amiben vagy? Biztos szükség van MAHASZra? Biztos szükség van Artisjusra? Biztos szükség van nagy vezéredre, Jeszygecire?
tamlin28 2011.02.02. 12:14:57
A törvény kimondja a szerző vagy ajogtulajdonos engedélye nélkül nem adhatnak engedményt sem. Ez a törvény.Ezzel szemben engedményt adnak és ezzel ellehetetlenítve az igaz és hithű lemezlovasokat, akik a mai napig megeveszik a bakeliteket. Nekem a kiadók adnak igazolást, mivel tényleg tőlük kapom a zenéket, de ahogy megtudtam lehet ez sem elég, pedig a kiadó engedélyével játszhatom a zenéit bármilyen formában. ja és n em mindenki pesten él és nem mindenki kap 100000-et egy este.
Ja és csak tudd, a drogosok nem kapnak 3 évig terjedő fenyegetést 329 (1) fordulat 1 bekezdés. A 700 tag ezen beparázva fizet, mert féltik a pénzüket és életüket. A Dj. szövetség által összehívott gyűlés is megmutatta kit mennyire érdekelt ez a dolog már 2006-ban. Hányan voltak 20-an 30-an??
belakov 2011.02.02. 12:15:39
Túlzottan nem is érdekel a Mahasz és az Artisjus működése.
Az MLE-nek pedig sem ráhatása sem köze nincs hozzá.
Ezt nem muszály elhinni, de nem fogom ezt tovább bizonygatni.
További jó írogatást és szép napot Mindenkinek!
Adalberto
miezitt 2011.02.02. 12:21:55
Az MLE arra van, hogy a pénzt szépen kijátszák maguknak egyes emberek.
Senkinek sem tűnt még fel a következő a "djszovetseg.hu" weboldalán?
"(MLE tagoknak az éves átalány) így 90.000 Ft + áfa helyett csak 56.000 Ft + áfa"
"(MLE) Éves alaptagdíj: 24.000 Ft (áfa-mentes)"
Tehát ha belépsz, és átalányt is akarsz fizetni, kapsz közel 10ezret. Viszont ezzel akkor a MAHASZ lesz kevesebb, de ezekszerint ezzel nem foglalkozik. Az éves tagsági díj (24000) pedig valahova eltűnik. Vagy hát lehet, hogy nem tűnik el, és nemes célokra használják, de erről már nem írnak az oldalukon. Tartanának DJ versenyeket, ahol a "noname" senkiknek adnának lehetőséget, hogy bemutatkozhasson és fődíjnak adnának egy éves átalánydíjat? (neeem, akkor rontja a boltját a már 20 éve bejáratott neveknél, és azért rontja, mert előfordulhat hogy jobban csinálja)
Ha meg már DJ vizsgánál tartunk... voltam egy buliban, ahol Dévényi, a szakma elismert lemezlovasa, megijedt a pultban, amikor is az 1000es piókon található reverse-et átpöckölte véletlen és nem értette mi történik. Majd a technikus rohant fel hozzá hogy folytathassa a muzsikálását. Persze, már nem mai a mi 3kívánság tibink, de ettől még lehet jó dj meg rossz is, hgoy az eszközöket nem ismeri 100%-osan. És ha baj van, 2-3 óra zenélés után már be se tudja mondani a mikrofonba mert elmegy a hangja. Akkor őt most fosszuk meg a vizsgájától?
Legutolsóként pedig, ha a djszovetseg elit gárdájának válogatott TOP10-e 2011. februárjában így néz ki, akkor nincs mit hozzáfűznöm, hogy a kultúra és tehetség hol tart.
1. DUCK SAUCE: Barbra Streisand
2. THE BLACK EYED PEAS: The Time
3. AFROJACK feat. EVA SIMONS: Take Over Control
4. ELENA: Disco Romancing
5. PAUL KALKBRENNER: Sky & Sand
6. RIHANNA: Only Girl (In The World)
7. MILK & SUGAR vs. VAYA CON DIOS: Hey (Nah Neh Nah)
8. PICCO: Venga
9. YOLANDA BE COOL & DCUP: We No Speak Americano
10. TIM BERG: Bromance
És nem zeneileg ítélem el, de a Kalkbrenner zenéje már tavaly is lejárt volt, Ylanda száma is. Rihanna pedig az ilyen top10-ek miatt úgy kap a magyaroktól pénzt, hogy 700 DJ hetente játsza a zenéjét, pedig ez sem igaz.
Ha kicsit is komoly és színvonalas lenne a szövetség, akkor az itt felsorolt számokról egy átlagembernek nem szabadna ismernie egyetlen számot sem, mert így csak beállnak a sorba és játszák azt, amit mindenki mindenhol, és meghal az egyéniség.
gömbölyű háromszög 2011.02.02. 12:30:28
Faszkorbácsot nekik!
Ezzel a listával pont azt bizonyítják, hogy inkompetens favágók, akik nem a tehetségük miatt vannak ott ahol vannak.
belakov 2011.02.02. 12:34:24
Úgy gondolom érdekképviseletre szükség van.
Bárki létrehozhat hasonló csoportosulást az ő elképzelése szerint. Vagy nem. Teljesen mindegy, mert nem kötelező belépni egyikbe vagy másikba.
Van akinek van erre igénye van akinek nincs. Szíve joga. Ő dönti el.
Az Artisjus, Mahasz pedig már kormányzati szint. Amihez az MLE-nek nem is lehet és nincs semmi köze.
További szép napot!
tamlin28 2011.02.02. 12:36:35
Zsolt legalább vállald magad!!!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.02. 12:37:56
Artisjus és a MAHASZ nem kormányzati szint. Egyik sem. Ők is csak egyesületek, akik kibulizták maguknak a sápolás jogát.
Egyesületet csinálhattok, egyesülhettek benne, és mindenki szarhat rá. Így is történne, ha nem erőltetnék ezt a kötelező dj vizsgát. Tudom hogy nincs még. Remélem nem is lesz.
gömbölyű háromszög 2011.02.02. 12:38:22
gömbölyű háromszög 2011.02.02. 12:40:58
Egyébként hol van a taglistából Dévényi Tibor, B. Tóth László, Arató András? Vagy ők házi csicskák akinek nem kell fizetni?
miezitt 2011.02.02. 12:51:11
És már látom, hogy a WB tragédia is azért történt meg, mert az ottani DJ-k nem MLE tagok és nem tudták kezelni a helyzetet. Ez teljesen egyértelmű megfeleltetés. De ha Bárány lett volna, akkor nincs tragédia. :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.02. 12:57:21
Nincs közötök a MAHASZhoz.
"A MAHASZ-szal kötött, írott CD-k használatára jogosító szerződés alkalmazásánál a jogosított CD-nként fizetendő 1.800 Ft + áfa összegből az egyesület tagjai minden egyes CD-nél nettó 600 Ft kedvezményt kapnak, így a fizetendő összeg csak 1.200 Ft + áfa. "
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.02. 13:01:01
Miért, ők eldöntik ki legális és ki nem? Mióta? Milyen felhatalmazásból? Kiéből? Legális? Illegális? Gittegylet dönt ebben? Meg a faszomat azt. Pöcsömöccse Jeszyke majd eldönti? Haha!
barli 2011.02.02. 13:07:38
szerintem egy MLE tag DJ ugy mixelte volna a számokat a jogtiszta matricás CDkröl, hogy a zembereknek eszükbe sem jutott volna kifutni még akkor sem ha Raffael Sándor kólát önt a konnektorba
miezitt 2011.02.02. 13:08:12
én már várom, hogy a számlák másolataiba mikor fognak egyszer belekötni majd egy bulimon. Mert ugye ki van írva, hogy ha tényleg legális akkor kérjek rá matricát meg minden. De erre én meg azt mondom, hogy ha legális vagyok, még nekem kelljen ezt pluszba bizonyítanom? Ők találjanak vétkesnek inkább. De szépen elviszik majd a CD-imet, mert nem tartom kizártnak, és ennyi lesz a móka. (én meg készíthetek minden CD-ről másolatot, hogy ilyen eseteket kivédjek)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.02. 13:13:09
Ők nem vihetnek el semmit, csak a rendőrök vagy NAV.
miezitt 2011.02.02. 13:15:55
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.02. 13:19:40
Ennyi erővel a helyi bélyeggyűjtő szakkör is ellenőrzést végezhet nálad és lefoglalhat mindent amire bélyeget lehet tenni. :D
miezitt 2011.02.02. 13:25:23
barli 2011.02.02. 13:43:14
Tényleg mit mond erre az MLE, hogy fizetünk elöre azért mert biztos rosszat fogunk tenni, aztán mégis megbüntetnek ha rosszat teszünk?
Hogy ezt még senki sem támadta meg az alkotmánybíróságon...
miezitt 2011.02.02. 13:50:14
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.02. 13:55:56
Visszaadják pár év múlva, de nem mindet, mert a raktározás során "megsemmisültek". Magyarán széthordták a derék rendőrök. Ugyanezt csinálták a warezszerverekkel is. Ott is kiesett belőle a vinyó, alaplap memória.
Real DJ 2011.02.02. 14:05:59
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.02. 14:10:25
Nem a szakmát szólták itt le. Valóban nagyon nehéz jól csinálni. De aki szar, arra többet nem kíváncsiak. Épp ezért felesleges a vizsga.
Real DJ 2011.02.02. 14:15:15
barli 2011.02.02. 14:15:22
még mindig nem érted meg, hogy nem a DJkkel van bajunk. Hanem azokkal a DJkkel akik másokat b*szkurálnak. Meg az igazságtalan jogdíjakkal. Meg a stílussal.
Real DJ 2011.02.02. 14:20:27
Real DJ 2011.02.02. 14:22:09
gömbölyű háromszög 2011.02.02. 14:26:27
Ez mind független a vizsgától. Ez tehetség és tapasztalat kérdése.
Real DJ 2011.02.02. 14:29:47
gömbölyű háromszög 2011.02.02. 14:35:23
gömbölyű háromszög 2011.02.02. 14:39:41
A telibebaszott bárcás cigány kurva anyáddal beszélj így te gyökér.
Real DJ 2011.02.02. 15:00:48
barli 2011.02.02. 15:01:01
barli 2011.02.02. 15:03:40
még csak nem is a vizsgával van a bajunk hanem a kötelezöséggel.
Irjál önéletrajzot referenciákkal, papírokkal, kiváló dolgozó érdeméremmel. A munkaadó majd eldönti. De ha ö inkább az unokaöccsét akarja futtatni, hát hadd tegye. Az ö pénze.
gömbölyű háromszög 2011.02.02. 15:07:28
Egyébként hiába jössz itt a nyalizós jópofáskodó, kioktató lassan írod dumáddal, az itteni és a bulizó emberek többsége szemében akkor is csak egy nyalizós pincsikutya maradsz. Nem veszed észre hogy széllel szemben pisálsz és a többség röhög rajtad mert lehugyozod a gatyádat.
Real DJ 2011.02.02. 15:09:50
Real DJ 2011.02.02. 15:13:37
gömbölyű háromszög 2011.02.02. 15:24:06
"ahány ebmernek tegnap zenéltem" Gratulálok. Ügyes vagy, de ettől még a vizsga faszság.
barli 2011.02.02. 15:25:50
Ha nem olyan hülye akkor max. a második ilyen este után jobb DJt fog felvenni.
Ha meg egy jó DJ olcsóbb nálad az meg a te bajod.
Én sem sírok, hogy nem engednek focizni a Barcelonában, mégis fociznék ott, ha lenne olyan hülye aki engedné.
barli 2011.02.02. 15:27:12
Anélkül hogy felháborodnék: anyád a kisgyerek
barli 2011.02.02. 15:29:43
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.02. 15:31:01
Lejátszottad más zenéjét. Te csak egy lejátszó kezelő vagy. Zenélni a zenészek szoktak, hangszeren.
gömbölyű háromszög 2011.02.02. 15:32:42
gömbölyű háromszög 2011.02.02. 15:37:14
Real DJ 2011.02.02. 15:51:46
Kedves Nard: zenész? Ja az olyan gitározó majmokra gondolsz akik szintén más zenéjét játsszák, csak ordenáré színvonalon, nem eredetiben?:)
Real DJ 2011.02.02. 15:54:53
Real DJ 2011.02.02. 15:58:12
Dr. Fotos 2011.02.02. 16:05:41
A problema az, hogy te nem fogod fel mirol szol a piac. Ha a piac igenyt tart a szarra es nem latja a difit koztetek es a szar kozott csak az arat, akkor ti is szarok vagytok. Ennyi. Persze visszamehetsz apuci segitsegevel a kommunista korszakba, hogy eroszakkal ujra torvenyes veto jogot szerezz a gittegyletednek, de attol nem lesz jobb.
Amugy Kedden este hol volt 20000-es buli? :P
gömbölyű háromszög 2011.02.02. 16:06:24
gömbölyű háromszög 2011.02.02. 16:07:35
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.02. 16:13:49
Jó, mondjad a címét, majd leszedem valahonnan :)
kamasuka 2011.02.02. 16:31:36
Milyen cuccot szed Ban Ki Mun?
Real DJ 2011.02.02. 16:33:20
Minden jót mindekinek!
stra · http://stra.blog.hu 2011.02.02. 16:53:58
stra · http://stra.blog.hu 2011.02.02. 16:55:39
stra · http://stra.blog.hu 2011.02.02. 16:58:04
gömbölyű háromszög 2011.02.02. 17:02:11
stra · http://stra.blog.hu 2011.02.02. 17:06:55
barli 2011.02.02. 17:18:25
azt is megértem, amikor a dj "szakszervezet" védi a dj-k érdekeit a szerzöi jogi maffiával szemben.
De hogy egy dj szervezet extra szopassa a djket és a vezetöje a szerzöi jogvédöknek "is" dolgozzon, na az már kemény.
Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 18:04:14
Megcsontosodott a kommunizmus felülről szabályozni akaró metódusa, holott a befogadó közönség dolga volna a minősítés, ahogy nálunk szerencsésebb történelmű országokban történik.
Ez a WB sztori tragédia. Valszeg azért volt ott 3000 kiskorú, mert annyi pénzért nincs más hasonló mulatóhely. Vajon miért?
Jártam önhibámon kívül több nagy, világhírű diszkóban, meg pár kicsiben is, sehol nem volt tolakodás meg lökdösődés. Bennt sem. Igaz, egy telítettségi fok után csak annyi embert engedtek be, ahány kiment. A kinnlévők meg szépen kultúráltan sorbannálltak. Drága jegyárral. Úgy tűnik, van ahol komolyan veszok a szabályozást, illetva, ha gebasz van, valszeg elveszítik a közönségüket.
És itt a nagy tragédia, ez a WB cucc konkrétan sztem a kiskorúak leélősködését szolgálta. Ráaádsul megint ott tatunk, hogy nem a minőség okán zenélnek sokian, hanem mert benne vannak a klubban. Vagyishogy,e egy ilyen gittegyletnek nem a minőség az érdeke, hanem a picuk korlátozása. NA innen kezdve nem lesz minőségi diszkózás, ahol a fogyasztók szelektálhatnák ki a nem nekik megfelelő minőséget.
Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 18:10:56
Megcsontosodott a kommunizmus felülről szabályozni akaró metódusa, holott a befogadó közönség dolga volna a minősítés, ahogy nálunk szerencsésebb történelmű országokban történik.
Ez a WB sztori tragédia. Valszeg azért volt ott 3000 kiskorú, mert annyi pénzért nincs más hasonló mulatóhely. Vajon miért?
Jártam önhibámon kívül több nagy, világhírű diszkóban, meg pár kicsiben is, sehol nem volt tolakodás meg lökdösődés. Bennt sem. Igaz, egy telítettségi fok után csak annyi embert engedtek be, ahány kiment. A kinnlévők meg szépen kultúráltan sorbannálltak. Drága jegyárral. Úgy tűnik, van ahol komolyan veszok a szabályozást, illetva, ha gebasz van, valszeg elveszítik a közönségüket.
És itt a nagy tragédia, ez a WB cucc konkrétan sztem a kiskorúak leélősködését szolgálta. Ráaádsul megint ott tatunk, hogy nem a minőség okán zenélnek sokian, hanem mert benne vannak a klubban. Vagyishogy,e egy ilyen gittegyletnek nem a minőség az érdeke, hanem a picuk korlátozása. NA innen kezdve nem lesz minőségi diszkózás, ahol a fogyasztók szelektálhatnák ki a nem nekik megfelelő minőséget.
Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 18:15:10
És ami még nagy tragédia, hogy a dj-k lehúzása vaalhol még megmagyarázható, mert pénzt keresnek a zenékkel, meg a lejátszószofverekkel, vegyék meg. Nem véletlen, hogy az arra alkalmas vinyl meg CD lemezek drágábbak, mint a lakossági forgalmazásra szántak, hasonlóképpen a videotékás DVD-khez. Node négegyszer megadóztatni erkölcstelen.
Az mekkora fles, hogy az artisjus kommandózza a könyvesboltokak, közérteket meg fodrászüzleteket, hogy szól ott a rádió, akkor fizessenek nekik. Holott a kereskedelmi rádióknak kéne fizetni a ksiboltosoknak, hogy a szar reklámjaikatm terjesztik egy kis időre röghözkötött, átkapcsolni képtelen közönséghez.
Lone Starr (törölt) 2011.02.02. 18:51:19
Csak sztrájk ne legyen!