Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Tiltsák be Clint Eastwoodot is!

2011. január 19. 10:30 sixx 233 komment

A (névtelen) feljelentés, avagy vamzerkedés története egyidős lehet az emberiséggel, már az ősemberek is bemószerolhatták egymást egy-egy szőrén-szálán eltűnő kőbalta vagy szakóca miatt rejtett barlangfeliratokon, Samu, bazdmeg, az Ötzi vitte el, láttam, itt ökleljen fel egy gyapjas orrszarvú, ha nem mondok igazat, egy jóakaród. Éppen ezért nem csodálkozunk azon, hogy az NMHH nemrég közzétett jelentésében, amiről az Origo írt, szinte minden műsorban talál kivetnivalót a tévénéző.

A felhorgadások általában két vagy három csoportba oszthatók, van ugye a két örök klasszikus, a túlfűtött szexuális tartalom és az esztelen trágárság, ezekhez jön még (ritkábban) a túlzott erőszak ábrázolása, még ritkábban a nézők sértegetése és az istenkáromlás. Egy valami azonban közös ezekben a besúgásokban: szinte minden esetben a gyermekek védelme nevű lózunggal indokolják meg a feljelentést, mintha az NMHH vagy elődje, az ORTT az ország közös óvónője lenne, és a testületnek kellene átvennie a szülők feladatait.

Az igazán tökös (névtelen) feljelentő leírná, hogy őt azért zavarja a kivillanó csöcs, mert frusztrált, és neki nem jut otthon ilyen, és egyébként is, ha már villan, akkor villanjon rendesen, bimbóval, jól láthatóan, ne olyan slendrián módon, mint a Tv2 vetélkedőiben, ahol egy oldalról két másodpercre belengő nemi jelleg látható általában. A feljelentések alapján az Édesnégyes című tavalyi műsor társadalmunk egyik legnagyobb rákfenéje, és nem azért, mert szar, hanem mert káromkodnak benne (kisípolva) és csöcsöket mutogatnak (kikockázva). Ez eddig százmillió forintjába fájt a Tv2-nek.

A főbűnösök között természetesen ott van az RTL Klub valóságshowja, a Való Világ is, a negyedik kiadás ellen eddig 65 panasz érkezett (azt hittem, az email korában ennél sokkal több fog, úgy látszik, az autentikus névtelen feljelentést Erika írógépen kell elkészíteni), általánosságban megfogalmazott észrevételekkel (az meg mi?) és persze az örökzöld, "ezt a gyerekek is látják, nahát"-tal.

A legviccesebb feljelentés az RTL Klub ellen érkezett, ebben a tavaly május 8-án (lassan, de őrölnek azok a kerekek) levetített krimi, az Igazság napja egyik mondata miatt szeretné valaki betiltani Clint Eastwoodot Magyarországon, hiszen filmbeli karakterének volt pofája azt mondani, hogy szarik ő Jézus Krisztusra. Kérdéses persze, hogy a felháborodott tévénéző mit kezdene ezzel a sorral, elég lenne-e átszinkronizálni (tojok én Jézuska fejire) vagy ki kellene vágni a filmből?

UPDATE: Eastwood, a korábban írtakkal ellentétben nem jár templomba minden héten, sőt, az intézményesített vallással sem foglalkozik. Hisz ő Istenben, csak a maga módján, és nem nagyon tűri, hogy bárki rákényszerítse eszmerendszerét - ezért is szeretjük annyira. Minden érintettől elnézést kérünk.

Címkék: tv tilcsákbe nmhh

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ThomasGreg 2011.01.19. 10:57:45

Mert idióta.
Legjobb esetben is.

Link Elek 2011.01.19. 11:00:00

a biblia nevu horror sztorit kene betiltani.
kepzeljetek vannak olyan idiotak, akik kisgeyrekek kezebe is odaadjak.

Flankerr 2011.01.19. 11:00:09

Hát igen.
Sokan azt hiszik, hogy az úz médiatörvénnyel már sehol, semmi nem lehet. Az újraszabályozott karikákat a néző azzal is figyelembe veszi, hogy olyan dolgon háborodik fel, ami -adott vetítési időpontot és besorolást feltételezve- bizony lehetséges.. Erre tökéletes példa az Eastwood film.

Egy példa a szabályozásra, és ahhoz való kényszerű alkalmazkodásra, egyenesen Süveges Gergő blogjáról, Monty Pythonék szellemében:
m2intendans.blog.hu/2011/01/18/apro_dontesek_kronikaja

"..A médiatörvény szerint két korhatár nélküli (kn) műsor között csak akkor vetíthető korhatáros (kh) műsor ajánlója, ha azt megelőzi és követi egy-egy szintén korhatár nélküli műsorajánló. Bonyolult, ugye? Akkor képletbe öntöm a struktúrát:

kn műsor - kn ajánló - kh ajánló - kn ajánló - kn műsor

Eddig ez rendben is van. Csakhogy a hétvégén hétvégi műsorokat ajánlunk - logikusan. Meg a műsorok sorrendjében, vagyis kronologikusan vetítjük az ajánlókat - szintén logikusan. Így esett, hogy több korhantár nélküli műsor közé bekerült volna 12-es karikával ellátott ajánló. Ami tilos. Még akkor is, ha csak 12-es. Egyetlen megoldás kínálkozott: az egész hétvégét 12-es korhatárral láttuk el. A törvény és a logika nagyobb dicsőségére."

Leadfoot 2011.01.19. 11:02:20

@ThomasGreg: Az bizony. Szerintem az ilyen börtönbe is csukatná Clint Eastwood-ot mert ugye Piszkos Harryként hány embert lőtt le, tehát minimum tömeggyilkos.

FAQlyás Menyét 2011.01.19. 11:10:40

Van, hogy a kifogásolt meztelenség - akár részleges - egyik fent említett kategóriába sem fér bele. Mert nem túlfűtött szexuális tartalom, egyszerűen csak épp meztelen a képernyőn egy vagy több személy. A "túlfűtött szexuális tartalom" nem is kötődik ruhához, akár felöltözve is előadódhat.

simon says: 2011.01.19. 11:12:49

de jo ez a kep! bevallalhatna meg egy westernt az oreg.
az rtl feljelenteseit a tv2-nel irjak es vica verse. biztos van emberuk erre, sot egy egesz stab vagy osztaly rendes osztalyvezetovel (managerrel). ugy hivjak oket, hogy FUTON "fuck the other network" department.

gisss 2011.01.19. 11:17:25

Istenkáromlás a gyermekek védelme miatt tilos? Nem isten védelme miatt? Bár azt hihetné az ember hogy egy olyan aki egy világot teremtett nem szorul védelemre:D Pfuj blaszfémia, pfuj.

fran7 2011.01.19. 11:27:13

@Link Elek: Részint remélem, aki tényleg olvasta a Bibliát, az nem a hentelős részeket adja a kisgyermeke kezében, részint remélhetőleg értelmesen elmagyarázza a dolgokat neki.
sixx! a demokrácia és sajtószabadság azt jelenti, hogy azok is elmondhatják a véleményüket, akiket zavarnak ezek a dolgok, s nem csak a frusztráltak. S ráadásul a "művészek" folyamatosan keresik a visszajelzést, amit legtöbbször már csak az ilyen típusú emberektől kapják meg. Ezért erősítenek folyamatosan rá erre a vonalra. Sokan ezzel pótolják a művészi tehetséget és hitelességet, mert így azt érezhetik mindezeknek a birtokában vannak, mert lám a bigottak felháborodtak. Akik meg értenek hozzá, azok meg szóra sem méltatják őket. S így válik egyre perverzebbé a művészvilág.
Másrészt a pc sokkal inkább frusztrálja az embereket, ahol arcodba tolnak mindent, de már annyit nem jegyezhetsz meg, hogy de csinos a kollegina.

Törökátok 2011.01.19. 11:35:05

Na azt a szentfazekat, aki ül otthon a horgolt csipketerítőre a falon lógó kereszt alá rakott katódcsöves TV-je előtt és egyetlen szórakozása, hogy két bibliai fejezet között feljelentéseket gyártson, na azt kellene betenni egy szöges hordóba és lerugdalni egy hegyről, hátha elnevezik róla.

Egyébként nem értem. Az RTL istenkáromolt? Nem. Az RTL leadott egy filmet, ami egy MŰVÉSZI ALKOTÁS, a művész (rendező, forgatókönyvíró akármi) véleményét tükrözi. Majd itt is az lesz, mint a kurva jenkiknél, hogy minden műsor előtt ki kell írni ótvar nagy betűkkel, hogy a filmben elhangzó kijelentések nem tükrözik a csatorna hivatalos álláspontját?

l.x. 2011.01.19. 11:41:05

Feljelenteni? Minek azt. Én csak hordom itt keresztény-nemzeti öntudattal a rőzsét a lába alá, nincs időm feljelentéseket írni.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2011.01.19. 11:42:33

Én már mondtam, hogy ha mindenki legalább egy feljelentést küldene, simán le tudnánk fagyasztani a NMHH-t, mint egy rossz Windowst.
Mire feldolgoznak 10 millió feljelentést, rég megbukik az orbán kormány és el lesznek takarítva a picsába.

gunsmoke (törölt) 2011.01.19. 11:42:37

Most akkor Isten mackóban teremtette az embert?!?

LumPool 2011.01.19. 11:44:25

Mert 2 millió ember közt van egy két anti toleráns aki a földből gyökerestől kitépett retken él, arca is már eltorzulva attól amit megemészt, tehát nevezzük retek-képűnek egyszerűen, szóval mindig vannak ilyen arctalan gyom lények akik abból élnek,h feljelentgetnek. Régen a 40 év alatt is, s szerencsére úgy tűnik ez a világ is hordozza ezt a fajt. Nem halt ki a rendszerváltáskor, csak más gúnyát öltött.

Bambulka 2011.01.19. 11:44:39

Épp most szopatják Orbán Viktort Brüsszelben az idióta médiatörvénye miatt. Remélhetően kicsit észhez tér végre.

Jimbo75 2011.01.19. 11:45:42

@gunsmoke:

Sőt, ennél is fontosabb kérdés, hogy Ádámnak mi a francért volt köldöke???

Hódos Hajnalka 2011.01.19. 11:49:08

@fran7: Nem, az nem a sajtószabadság, hanem a véleménynyilvánítás szabadsága.

Hattory Hanzo 2011.01.19. 11:49:10

Eperjes Károly már életének igen-igen vallásos részében játszotta el az "Eldorádó" főszerepét. A lovaskocsis jelenetnél kemény és hosszas istenkáromló rész van, ezt először kerek-perec visszautasította, majd Bereményi valahogy meggyőzte, hogy legalább egyszer. A felvétel után Bereményi baromi boldog volt, főleg mivel Eperjes közölte, hogy mostmár akárhányszor el tudja játszani. Mert ez csak egy szerep.

l.x. 2011.01.19. 11:53:23

@Hattory Hanzo: "Eperjes közölte, hogy mostmár akárhányszor el tudja játszani."

Az lehet... de legyen adó, amelyik sugározni meri/tudja!

tettike 2011.01.19. 11:55:20

Nagy az isten állatkertje...

Thrasher 2011.01.19. 11:57:53

az ilyenekhez hasonló emberek miatt nem lesz soha egy igazán műkodőképes dolog a demokrácia...
ostoba, tájékozatlan, haszontalan, kártékony, de pont ugyanannyira figyelembe kell venni a véleményét, mint bárki másét...

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2011.01.19. 12:00:20

nagyon jó ez a kép
az jó, hogy két korhatár nélküli előzetes közé kell tenni a korhatárost. nehogy véletlenül az a gyerek, aki meg akarja nézni, milyen műsorok lesznek neki, lemaradjon az esti csi előzeteséről...
észlények
mellesleg meg clint eastwoodot szeretjük, nem hagyjuk, hogy letiltsák!

számá 2011.01.19. 12:04:08

mi jöhet még? de tényleg mi jöhet még??

Bud Spencer? Robotboy? BenTen? Isaura?

..... Internet???

nyílméregbéka 2011.01.19. 12:05:28

Na, eddig és ne tovább!
Én aztán bármit eltűrök, de el a kezekkel Clint Eastwoodtól!!!

l.x. 2011.01.19. 12:05:30

"Nagy az isten állatkertje... "

Áhá! Egy menazséria gyermekeken nyerészkedő tulajdonosával vennéd egy tekintet alá az Urat!

Ha nem is jelentek, de jegyzetelek...

fran7 2011.01.19. 12:09:22

@számá: Money for Nothing, Kanadában. Mondjuk.

BakterHouse 2011.01.19. 12:09:38

vidám, szórakoztató éveknek nézünk elébe.
igaz, kicsit kényelmetlen a tudat, h mindez velünk történik...

Hódos Hajnalka 2011.01.19. 12:12:27

@Bogoj: nem ezzel van a baj, hanem azzal, ha a kormányzat még meg is támogatja őket ebben.
Nem nekem kell bizonyítanom azt, hogy miért áll jogomban elmondani a véleményemet, hanem azt kell bizonyítani, miért kell az én mondókám tartalmát korlátok közé szorítani.
Mi az oka, miért fontos, más szóval, miért kell a szólásszabadságot korlátozni.

Az nem ún. társadalmi párbeszéd, hogy egy kretén fog egy franciakockás lapot meg egy késsel kifarigcsált grafitcerkát és leírja, hogy neki mi nem tetszett, teszi ezt azért, mert prűd, álszent, képmutató, ne adj isten, fel sem fogja azt amit látott-hallott és erre különféle hivatalok szankcióval válaszolnak.
Legyen az tévé, újság, bárki.

Aki meg a jenkikkel példálózott, nézze meg a Larry Flynt - A provokátor c. filmet, kiválóan feldolgozzák benne az egyik legnagyobb jelentőségű pert is, amit a véleménynyilvánítás szabadsága ügyében folytattak.

Da Real Knee Grow 2011.01.19. 12:15:19

Móre!
ezt: "Eastwood zsigeri keresztény és istenfélő ember, aki egy vasárnapi misét sem nagyon hagyott még ki illusztris karrierje során. Ha neki semmi baja nem volt ezzel a mondattal, miért akadt ki tőle a tévénéző???" honnan vetted?
Merhogy úgy ahogy van, faszság.
Tudsz ánkolul?
www.adherents.com/people/pe/Clint_Eastwood.html
"Although later he would try to define himself as a morally complex hero in his films, Clint would have to admit that he didn't believe in God or subscribe to any special organized religion. He was not a churchgoer, even as a boy. When David Frost mulled over the subject of God with Clint in one of his prestigious television interviews, Clint grew mumbly, falling back on nature as his main spiritual source."

nemecsek ernő áruló 2011.01.19. 12:15:50

@Link Elek: Hm. Grimm, és Andersen meséket is szoktak gyerekek kezébe adni. Az eredeti Grimm mesék félelmetes horror sztorik, és egyébként sem gyerekeknek lettek kitalálva, Andersent meg mindig gyűlöltem gyerekként a pesszimizmusa miatt. Van ez így. De ha meg a gyerek spongyabobot néz, akkor az a baj! Komolyan jó lenne már, ha kitalálnák, hogy mit akarnak, de őszintén.

BakterHouse 2011.01.19. 12:16:02

@Thrasher: a demokrácia mint többségi diktatúra téves koncepció. az ilyen véleményeket annyira kell csak figyelembe venni, h mérlegelni kell felvetéseik racionalitását, a közjóra való hatásukat, pl. halálbüntetés sincsen, hiába az a többségi vélemény, h kéne. ha csak az számítana, h mit akar több ember, akkor az ország fele régen elpusztult volna háborúkban, a maradék pedig gettókban élne.

Hódos Hajnalka 2011.01.19. 12:21:28

Most nézem, félrenyomtam, én is Thrashernek szántam a mondókám.

soul brother 2011.01.19. 12:23:37

va egy olyan dolog, hogy távirányító! Ha valamelyik műsor nem tetszik/zavar/irritál vkit el lehet vele kapcsolni!! Lehet, hogy a másik embert érdekli. Hála Istennek nem vagyunk egyformák...

orvian 2011.01.19. 12:25:54

Nem volt kedvem az összes kommentet végigolvasni,mert már a feljelentősdi hatására
felhorgadt bennem a nagy löttyös indulat:KI az a moslék aki csak a mószerolás miatt néz tévét.
És ki nézet ilyent a gyerekével(ha meg nem nézet),(remélem),akkor miért hivatkozik rá!!

A farizeusokról meg inkább nem mondok véleményt.
Magukat minősítik.

Magukról

Thomas Dantes 2011.01.19. 12:26:15

A Deadwood miért nem szúrt még szemet senkinek? Pedig attól aztán...hajaj! Ott van ám minden.

Amúgy Al Swearengen vágja át a gigáját az összes faszszopó feljelentgetőnek, meg médiahatóságnak!

Thomas Dantes 2011.01.19. 12:27:20

És egyébként is, elképesztő. Eastwood bá'-t bántani?
Az egyik legjobb , legnagyobb figura a filmezés történetében.

fran7 2011.01.19. 12:27:38

@BakterHouse: Azt azért tudod, hogy gondolatmeneted, a példáid helyessége ellenére, amiben én is egyet tudok érteni vele, az nem a többségi, hanem a kisebbségi diktatúrához vezet.
Vannak olyan példák az USA törvénykezésében, hogy egy ember véleménye többet ér, mint 3,5 millióé, amit én nem biztos, hogy helyesnek tartok. S az 3,5 millió a nevét adja hozzá.

sixx · http://comment.blog.hu 2011.01.19. 12:29:30

@púzókutya: javítottam, igazad van. szar forrást néztem, mea culpa.

Ianas 2011.01.19. 12:31:40

@Jimbo75: Nem az. Farka minek volt? Bár... Lehet, így nem hugyozta le a lábát... Szóval végül is a köldök lényegesebb probléma.

Da Real Knee Grow 2011.01.19. 12:33:12

@sixx: 'tsallright homez.

Csak gondoltam valaki aki a Gran Torinót írja és rendezi + 7 gyereke van 5 különböző nőtől az csak nem lehet olyan mélyen kerezstsynyényi vallásos.

ver@s kan-tár 2011.01.19. 12:33:49

Nem az a baj az ilyennel – a feljelentőre gondolok –, hogy álszent. A szemforgatókon jól el lehet rötyögni. A baj az, hogy mint a pesti lépcsőházak: sötét és korlátolt. Ez viszont kikúrálhatatlan métely. És mint észlelem sokakon, fölöttébb ragadós.

kaamir 2011.01.19. 12:34:56

Hát ilyet, hogy Eastwood zsigeri keresztény lenne (ez amúgy is mit jelent?) én még soha, sehol nem olvastam.

kaamir 2011.01.19. 12:36:06

@sixx: Hopp, így máris jobb (ellenben az én kommentem felesleges :))

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.01.19. 12:36:30

Az ilyen feljelentő miért nem bassza bele a fejszét a saját tévéjébe? Egy csapásra megszűnne az erőszak.

Alhazred 2011.01.19. 12:39:19

clint az isten, ha esetleg valakinek még nem lenne világos.

Vipera01 2011.01.19. 12:39:47

@Bruti: te a stand-upos Bruti vagy, vagy csak egy rajongója?

Qman 2011.01.19. 12:44:30

De hát eleddig a Mein Kampf kivételével semmit nem tiltottak be! Nem értem, feljelentők a törvénytől függetlenül mindig lesznek, akkor is, ha törvény tiltja a betiltást.
Nem volt jobb téma Eastwood betiltásánál?

Vowel 2011.01.19. 12:46:04

nem tom, én a gyermekek védelmére azt találtam ki, hogy a szülő ne engedje a gyereket este nyolc után tévézni, egyedül (amíg kicsi, szülővel sem). És akkor tök jó lesz minden, mert nem kell feljelentgetni, azt a 15-20 percet is lehet hasznosan tölteni, gyerekkel játszani, olvasni, mosogatni, sétálni, stb.

Customi 2011.01.19. 12:46:57

Vegyük észre, hogy a Biblia technikai kontakt nélkül megtermékenyített Máriája semmivel sem kevésbé eszement történet, mint a scientológia űrdroidja(i). Aztán, míg az egyiket támadják, a másikat egy kormányzó párt védi.

Ezeket az álszent marhaságokat (hány olyan igazkeresztény Fidesz-es vagy KDNP-s képviselőt tudnak nekem mutatni, aki azelőtt nem dugott még életében, hogy elvette volna a zasszonyt) - én max. 2 db-ra tippelek így látatlanban.

Clint Eastwood ahogy egyre idősebb, annál zseniálisabb mint színészként, mint rendezőként. Nem szabad elfelejteni, hogy ez szerep, nem feltétlenül tükrözi a színész egyéni nézeteit. Ha pedig szarik rá és ezt ki is mondja, hát tegye.

Milyen elbaszott ország ez már?! Annyian odavannak attól, hogy az amerikaiak ilyen meg olyan hülyék, de legalább egy korszerű demokrációban élnek. Míg meg ahelyett, hogy két lépést tennénk előre, megyünk ötöt hátra.

Idióta banda, ezt bezzeg nem hirdették a választási propagandában (amit meg igen, annak épp most lehet búcsút inteni január végén).

Hogy Angedlay-t idézzen, faszkivanéskettégörbül.

Hódos Hajnalka 2011.01.19. 12:48:50

@Qman: Nyugi, a Mein Kampf az közösség elleni izgatás miatt lett "betiltva", Gede tesókra keress rá a guglin, és igen, ez egy kbsztt jó cikk.

genghis 2011.01.19. 12:50:51

eastwood papa azert nem jar templomba mert o maga a zisten. legalabbis tuti hogy lesser god.
akik meg ilyen idiota feljelentos/betiltosak miert nem nezik reggeltol estig a BePe nevu gyerekhulyito adot? nekik van kitalalva.

Jelenés 2011.01.19. 12:52:43

@fran7: "Részint remélem, aki tényleg olvasta a Bibliát, az nem a hentelős részeket adja a kisgyermeke kezében, részint remélhetőleg értelmesen elmagyarázza a dolgokat neki."

Mózes I. könyvének negyedik részéig kell várnia a kisgyermeknek az első testvérgyilkosságra (a meztelenség már a második fejezetben megtörténik). Nyilván a Kill Bill keményebb.

Te hogyan állnál neki elmagyarázni a gyermekednek, hogy Káin miért ölte meg Ábelt?
Vajon megérti, hogy Isten genyó volt vele mert nem nézett az ajándékára ami miatt Káin haragra gerjedt és megölte testvérét?

Ha jól emlékszem, valamikor alsóban olvastam el a Bibliát, a kérdéseimre vallásos anyám nem tudott válaszolni.

Pl.: ha Ádám és Éva volt csak, akkor ki az a Hánók, aki gyilkos Káin felesége lett? A testvére lett a felesége? De kb óránként 1 kínos kérdést tettem fel. Lehet hogy matematikát, logikát, fizikát, biológiát stb csak a Biblia után kellett volna elkezdenem tanulni, csak ugye érdeklődő gyerek voltam...

pizsama 2011.01.19. 12:56:37

sixx! Az feljelentő ősemberes felütésed miatt 5 perce könnyezve röhögök. grat! :D

fran7 2011.01.19. 12:58:54

@Customi: Mi keresztyének nagyon meg vagyunk lepődve azon, hogy jelenleg éppen nem üldöznek bennünket, Szerencsére már nem sokáig lesz ez így. De hasonlóan zsidó barátainkhoz, mi emlékszünk azokra az üldöztetésekre, ami ebben az országban ért bennünket, nem is olyan régen. Hadd legyen bennünk annyi önvédelmi reflex, hogy néha szót emelünk az ellen, ami nekünk nem tetszik. Legyetek nyugodtak, nem sokáig lesz rá lehetőségünk.

Prostatikus Vogon Jeltz 2011.01.19. 12:58:59

@Bruti: egy próbát megérhet.

www.nmhh.hu/?id=menu&mid=577&lang=hu
"Panaszok, észrevételek és reklamációk bejelentése
Az előfizetői szerződésekkel kapcsolatos fogyasztói észrevételeket és reklamációkat, valamint az egyéb panaszokat az info@nmhh.hu e-mail címen fogadjuk, és minden esetben megválaszoljuk."

Ez ugyanolyan szépen bármire/mindenre vonatkozhat, mint a médiatörvény. "Egyéb panasz" lol.
Hangosan horkol a szomszédod? Nosza, dobj egy mailt az info@nmhh.hu postaládába és várj a válaszra!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.19. 13:02:26

Komolyan mondom hogy élhettünk ebben a fertőben cenzúra nélkül el sem tudom képzelni :D

genghis 2011.01.19. 13:02:46

@fran7: LoL!
Ez a szoveg!:DDD

oscar dirlewanger 2011.01.19. 13:02:49

miért ellenzi a pápa az abortuszt???
-hogy a papok minél több kölköt seggbe tudjanak kurni!!!!!!

borovi 2011.01.19. 13:06:25

Ez a mindent és mindenkit feljelentő viceházmesterek országa volt és maradt.

okostojgli (törölt) 2011.01.19. 13:07:08

Azt a szerencsétlen zsidó fazont ott a kereszten az országutak mentén nem lehetne betiltani? Kegyetlen egy látvány.

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2011.01.19. 13:09:15

Én valójában támogatom ezt a nagyüzemi be- és feljelentés-áradatot. Sőt, mindenki másnak is így kéne tennie, aki ellenzi a médiatörvényt. Van ugyanis egy olyan játék, hogy "resistance by compliance", vagyis "ellenállás együttműködés által". Ha mindenki fogja magát, és amit csak tud, bejelent ilyen-olyan indokkal, túlterhelődnek a vonatkozó szervek, és semmi nem lesz feldolgozva megfelelően. Persze ez csak elmélet, de egy próbát szerintem megér.
Okosan, emberek, okosan.

Flaggx 2011.01.19. 13:09:37

Visszatér a sötét középkor, amikor ha valaki megkérdőjelezte a biblia egy sorát is, a keresztények máglyára pakolták? (Mellesleg a 10 parancsolatban benne van hogy ne ölj, no mind1, ennyit a szerető keresztényekről)
Egyébként amig az a trágya VV 12es karikával mehet bármikor is, addig senki ne szóljon már be Eastwoodra...

Bloodscalp 2011.01.19. 13:10:31

@Hattory Hanzo: @l.x.: és itt jön ki hogy csak ki.szott álszentkedésröl van szó, nap mint nap egy 10 millás országban ugyan hány akár cifrább istenkáromlás mehet? ne mutassák tvben és akkor nincs is? az meg egy hülyeség hogy így védjük gyermekeinket

[c] 2011.01.19. 13:11:50

@Hattory Hanzo: Pontosan. Ez csak egy szerep. És még csak az sem biztos, hogy a rendező/forgatókönyvíró/író állásfoglalását tükrözi, amit a színész kimond.
Példának okáért ha a filmedben szerepel egy csöves, nem beszéltetheted úgy, hogy "az iskoláját!", mert nem hiteles.

fran7 2011.01.19. 13:13:09

@Jelenés: Részint nem ezt kezded el mesélni a gyerekeidnek, de emlékeim szerint 7 éves koromban nem nagyon akadtam fel az ilyen dolgokon, mert igazi jelentőségét, mélységét sokkal később érted meg az eseményeknek. Lásd mikor igazán megérted, hogy milyen mérhetetlen düh tud lakozni az emberekben, ami csak nagyon kis dolgokból indul ki, akkor érted meg mi is van Káin dühe mögött, ami nyilván benned is lakozik, csak neked is vigyáznod kell erre. Nyilván az értelmesebb ember azokat a részeket mondja el a gyerekeinek, ahol nem egész népeket irtanak ki. De hát a valóságban is ilyen dolgok történek nem.
A gyerekek nevelésének alaptétele, az ő szintjükön kell elmagyarázni neki a dolgokat, nem pedig butának nézve őket.

EasyFriend 2011.01.19. 13:14:07

Egyszerű a megoldás, a digitális tévén legyen egy "bigott fasz vagyok" kapcsoló, és aki azt bekapcsolja, annak sípoljon ki mindent, ami egy kicsit is necces. Oszt élvezze úgy a műsort, pl. a vasárnapi misét úgy is lehet. (Sőt, a legtutibb, ha este 9 után komplett csatornákat letilt, mert ott úgyis csúnyaságok történnek.)
Aki meg nem kapcsolja be ezt a kapcsolót, annak jöjjön a normális műsor.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.19. 13:14:09

@Prostatikus Vogon Jeltz: Jaja, és az ilyen info@ címeket meg mindenhol árgus szemekkel figyelik... hát persze :D

EasyFriend 2011.01.19. 13:15:25

@Bruti: Neeem, a helyes válasz erre: is-is! :-)

fran7 2011.01.19. 13:15:36

@genghis: Jelen pillanatban a világban 200 millió keresztyént üldöznek, fenyegeti őket akár halál a hitük miatt. Ez nem vicces dolog. De ha találsz benne valami jó poént, akkor szólj már nekem is.

gorcsev54 2011.01.19. 13:16:05

@SierraX: Csak az a baj ,hogy a szopott nemi szerv rossz végére mi kerülünk és nem ők.

kéne egy nick 2011.01.19. 13:16:34

@púzókutya:
Na jó, de így sokkal szarabbul hangzik... Meg alap sincs a megideologizáláshoz. :-)

És ahogy látom, még az update-et is update-elni kellene az idézeted alapján, mert nem pont azt mondja, hogy "Hisz ő Istenben, csak a maga módján" - erről konkrétan szó nem esik, sőt...

@Hattory Hanzo:
Az Eldorádó kb. 1988-as film, a rendszerváltás előtt Eperjes még nem nagyon volt vallásos.
Az ilyen szemléletváltás a rendszerváltás után tört rá az agykárosultakra. Ahogy partizánok is csak 1945 májusa után lettek sokan, visszamenőleges hatállyal, mint a végkielégítés adója.

AntiChrist™ 2011.01.19. 13:17:12

Aki ilyesmiért fel/bejelentést tesz, az frankón beteg ember lehet. Nem mellesleg rohadtul unatkozhat.
Az Eldorádó kapcsán Eprejes említése jó példa egyrészt arra, hogy a színész nem azonos a szerepével, másrészt arra, hogy a káromkodás egy jó filmben nem csak keménykedés lehet, hanem szerves része a karakternek, de akár a történetnek is.

Clint Eastwood meg a legnagyobb király a filmszakmában, úgyhogy aki őt cseszegeti, az pisáljon süncsaládot, farfekvéssel.

OFF
@púzókutya: Hadd okoskodjak én is egy kicsit :)
Ha már pontosítgatunk, akkor tegyük hozzá, hogy NEM Eastwood írta a Gran Torinót.
ON

Balance Of Power 2011.01.19. 13:17:42

@Customi: Az amcsik kapcsan azert tegyuk mar fel azt a kerdest is, hogy pont ott letezik az Edited for TV kategoria, amirol itt is volt poszt ;))) Szalai A. a fasorban sincs, de meg lehet persze.

Mondjuk en azon is mindig csak rohogtem, amikor elsotetitettek a kepernyot 1 orara pl. a tv2-n es kiirtak, hogy kb. 3 evvel ezelott megsertettek az ilyen es ilyen szabalyt. Sose ertettem, hogy ez miert jo.

Sütemény1975 2011.01.19. 13:18:04

@Link Elek: ha már sötét vagy, legalább ne reklámozd.

GGG77 2011.01.19. 13:18:20

Frusztrált, kisstílű, vallásos f@sz. Ennyi.

Csak Norris 2011.01.19. 13:19:02

Az egyik fajta sötétbunkó az aki feljelentget.
A másik véglet az aki ilyent ír:
"a biblia nevu horror sztorit kene betiltani.
kepzeljetek vannak olyan idiotak, akik kisgeyrekek kezebe is odaadjak.
Válasz erre"

Én is ilyen intoleráns faszkalap vagyok ugyhogy mind a kétféle sötét bunkó bekaphatja. Jó bő nyállal.

Customi 2011.01.19. 13:19:40

@fran7: Ezt most nem annyira értem - már, amit írsz. Ha ez Izraelben hangzott volna el, akkor érteném, de nálunk hol/mikor üldöznek Benneteket, már, ami ellen fel kéne lépni kormányszinten?

Megjegyezném, hogy a II. Világháború óta épp, hogy a németek küzdenek a legjobban a szélsőséges, neonáci megnyilvánulások ellen, hiszen ott is puszta "teng bennünk a nemzeti öntudat"-tal kezdődött annó, és látjuk, mi lett belőle - látták ők is, és tanultak belőle. Mert egy értelmes nép.
Nálunk sajnos már az első fázisban vagyunk, és ne felejtsük el, hogy az a rettenetesen keresztény (apropó, keresztény és keresztyén között mi a különbség az Y-on kívül?) párt - aki jelenleg kormányoz - adott lehetőséget arra, hogy ezek ilyen szépen kifejlődjenek, utcára menjenek és gyűjtogassanak - most meg ezek az idióták pár a parlamentben is bent vannak. Mert annó jó eszköznek tűntek a hatalom megszerzésére, ami (akkor) nem jött össze. Mik ezek, basszameg, jezsuiták? A "cél szentesíti az eszközt"? Nem igazán keresztény felfogás.

De mondok mást. Volt nemrégen egy ismerősöm, aki azt mondta, hogy "ami ebben az országban valaha rossz történt, mindenről a zsidók tehetnek" - és mint azóta többekkel is beszéltem, sokak ismerősei gondolják így.
Őszintén szólva ezen én nem kicsit akadtam fenn, ugyanis ez pusza hülyeség, ráadásul nyílt antiszemitizmus.

Én ennél egyszerűbben látom az embereket: van szar ember és van jó ember. Ismerek vallásos embert is (aki igen, álaszent szar) és olyat, aki nem.

Én annak a pártján állok, hogy igenis mindenkinek meglehet - és legyen is meg - a véleménye, a vallása, ezt vállalhassa fel, mondhassa ki, és ne legyen üldözve miatta (kivéve, ha nyíltan társadalomra veszélyes, közösségellenes az az álláspont). Ehhez persze nyíltnak kell lenni a másik megismerése, megértése iránt, de ez az ország nem a toleranciáról híres (és itt most messzemenően nem csak a cigánykérdésről beszélek - abban jómagam is kicsit sarkosan gondolkodom, ebbe most nem megyek bele). Sajnos nem csak, hogy nem tartunk itt szellemileg, de pont ellenkező előjellel van nálunk egy parlamenti párt, ami elkeserítő (nem csak azért, mert ott vannak, hanem mert azért vannak ott, mert nagy támogatóbázisuk van - persze ezek nem a szellemiségi rétegből kerülnek ki, láthatjuk). Nekik ajánlom az Amerikai História X című filmet - nekik is készült!

Az, hogy Eastwood (filmbéli) kijelentése sérti egyes csoportok érzéseit, nem kell megnézni. Ezért nem kell betiltani. Aki nem vallásos, az meg esetleg elkezd lázongani a Názáreti Jézus c. filmen, mert az egész egy hülyeség?

Na, most akkor melyik félnek van igaza?

Amíg el nem jutunk oda, hogy azt mondjuk - "mindkettőnek és egyiknek sem", addig minden kormányszintű forced intézkedés csak lázongásba, és (jogos) felháborodásba fog torkollani.

balazsman 2011.01.19. 13:21:54

a kishírekben a durvuló sitcom-humor kapcsán volt egy Salon.com cikk belinkelve, abban ezt a sort szúrtam ki:
"In 2004, the Federal Communications Commission received more than 1.4 million indecency complaints pertaining to 314 programs. The next year, the number of complaints dropped to under 250,000."

Ha csak durván arányítani akarnánk a 2005-ös számot magyar viszonyokra, akkor 8000 panaszt kellene az NMHH-nak kapnia... és akkor lehetne vitatkozni arról, hogy Magyarország tényleg akkora "vamzerország"-e, mint aminek hisszük, szemben az USA-val, ahol a lakosság negyede bigott vagy legalábbis konzervatív...

EasyFriend 2011.01.19. 13:22:43

@Customi: Hű bazz, nagyívű megállapítás ez a zsidókról, érdekelne hogy pl. a tatárjárást hogy intézték el.

Customi 2011.01.19. 13:24:18

@Desmond77:

Nem az a gond, hogy intoleráns faszkalap vagy (hogy téged idézzelek), hanem, hogy apád és anyád nem tanított meg arra, nincs két egyforma és egyfora gondolkodású ember - innentől kezdve az, hogy te úgy gondolod, valamiben neked van igaza, ez szubjektív álláspont. Így aztán a tömeg szemében pont te vagy a kisember, aki bekaphatja, bő nyállal (hogy szintén téged idézzelek).

Ne vedd kérlek személyeskedésnek, csak az írásodra reflektáltam.

És igen, TÉNYLEG, MI JÖHET MÉG? :)

gorcsev54 2011.01.19. 13:25:48

Minden Tv feljelenteni, internetet beszüntetni rádiókat megszüntetni,minden házba csak egy tv ECHO ,és minden este közös hír felolvasás csak is a NMH által engedélyezett hírekből kötelezően a falisi városi művelődési házakban, minden hétvégén kötelező beszámoló írása az ECHO tv aktuális (mocskolódásaiból és,Mari néni Béla betelefonálásaiból) 25 millió Ft büntetés terhe mellett. Az ország adósság állománya hamar " 0" lenne, és eljő a "szabad és új világ" Új Magyarország! Hajrá Magyarország!

Volkov 2011.01.19. 13:26:50

Akkor huzza ki valaki nagyon a gyufát, ha Chuck Norrist is bepanaszolják. Akkor végünk. :)

gnme 2011.01.19. 13:29:51

Piszkos Harry forava' (meg Balázs Öcsi is forava')

Csikóst a pártba!

Adót a szélre!

Customi 2011.01.19. 13:30:29

@EasyFriend:

Ugye, például.
Én is rögtön azt kértem, hogy valami példát mondjanak már (remélve, hog esetleg egy értelmes, érveléses vita alakulhat ki, de hát EZEK nem AZOK), de azt nem tudtak - "öööö... most nem tudok mondani, de ez így van!".

Melyik csoportra jellemző ez a reagálás nálunk? ;-)

Csak Norris 2011.01.19. 13:32:38

@Customi: Feltételezem a 2 csoport valamelyikébe tartozol.

És kisember vagyok, tényleg, de nagyon szarok le mindenkit itt, messziről. Vannak helyek ahol kisemberként él úgy az ember mint otthon az u.n. újgazdag. De a kommentelők mindenképp ez alatt vannak. (Mármint akik azt hiszik hogy minden általános beírásra reflektálni kell)

fran7 2011.01.19. 13:32:49

@Customi: Melyik országban élsz? Ugyanis a 60-as években még megtörtént, hogy lelkészeket bebörtönöztek megvertek. Nagyszüleimet nem fizette ki a téesz, mert keresztyének voltak, Anyámat csak azért vették fel dolgozni, mert a zsidó főnöke megbízott benne és a családom segítette meg, mikor hazajött Auschitzból. Nagyapámat lefokozták, mert a fia lelkésznek ment. A kisegyházak olyan szoros titkosszolgálati megfigyegyelés alatt tartották még a 80-as években is, amit jelek szerint el sem tudsz képzelni. Van olyan 40-es ismerősöm, akit nem vettek fel az egyetemre, mert az apja lelkész volt. Tehát nekem ne mond, hogy nem volt üldözés Magyarországon, te szerencsére nem tudtál róla, de attól így van.
Az, hogy másoknak más a véleménye hitemről, s hogy joga van ennek, addig jó míg így van. De én hozzászoktam, hogy a véleményem kisebbségi. Én csak annyit kérnék, hogy csak azért ne szidalmazza senki a hitemet, mert ő ezzel valamiféle művészi szabadság nevében, csak arra képes, hogy provokálja a másikat, de hogy miért is teszi, arra már nincs válasza. A provokáció sem zavar, mert hozzátartozik az élethez, művészethez, nyilván azért keveredtem erre az oldalra, de a cél nélküli provokáció írritál, de ám lehessen tenni, de nekem ne kelljen hozzá tapsolni, Mint nagyapáméknak a felszabadító szovjet hadseregnek, amely megölte katonatársait, elhurcolta őket és egy kevés munkára elvitték őket.

Hattory Hanzo 2011.01.19. 13:33:33

@kéne egy nick:

"A valódi megtérés útján a fordulópontot az jelentette Eperjes Károly számára, amikor 26 évesen lényegében a halálból tért vissza. Tüdőembóliát kapott, félrekezelték, tüdejének csak az egynyolcada működött, „már haldokoltam, kiköltöztek mellőlem a szobából a betegek, mert nem bírták nézni a szenvedésemet” – emlékszik. Az utolsó kenetet is megkapta egy paptól. Ezt követően történt valami egészen különös, amiről a következőképen beszél a színész: „Egyszer csak megszűnt körülöttem a kórterem… Az égboltnál fényesebb és tisztább valami felé haladtam óriási sebességgel … Nem én, hanem az énem, a lelkem. Száguldott, száguldott… Mielőtt azonban elértem volna, azt mondtam, Uram még ne! Úgy szeretném felnevelni a fiamat, Krisztiánt, és még annyi örömöt szerezhetnék a színészetemmel az embereknek!”
Eperjes Károly meggyógyult, s azóta számos filmbéli, illetve színpadi produkcióval szerzett örömöt a közönségnek."

Ez 1980-ban történt.

Silenzio 2011.01.19. 13:33:44

@Törökátok: Nem ezt írják ki. :) Azt írják ki "viewer discretion is advised" - azaz lényegében a filmben látható események egyeseket felkavarhatnak, gyenge idegzetűeknek nem ajánlott stb. Azt, amit te mondasz, jellemzően dokumentumfilmek, közéleti műsorok előtt írhatják ki, jelezvén, a megkérdezett személy álláspontja nem a sajátjuk, mossák kezeiket. Egy filmnek nincs olyan referencialitása, ami igényelné ennek a kiírását.

Customi 2011.01.19. 13:35:56

@Desmond77: Azzal, hogy teszel egy kinyilatkoztatást a kommentek között, vállalod, hogy más is hozzászóljon. Mi ezzel a gond?

Ami ez előtt volt, abból egy kukkot sem értek.

Nelson Muntz (törölt) 2011.01.19. 13:36:59

anyam delelott nezte a dunatv-t. fel fullel hallom, hogy borrol beszelgetnek es egy "noi borszakerto" azt mondja hogy o csak magyar borokat ajanl es ezt mar gyermekkortol kellene beleoltani a magyarokba. mire a riporter spine, rakerdez hogy hogy is erti ezt a gyerekekkel. mire az idiota noci azt feleli hogy 5-6 eves korban mar 1-1 kortyot nyugodtan adhatnak a gyereknek. BAAAAZZZ!!

aztan csodalkoznak hogy alkoholista mindenki es 14 eves korukra mar nem eleg a palinka, hanem szintetikus szarokkal boditjak magukat a kolkok.

nah es ilyenkor amikor a "barati" televizio ontja a baromsagokat, nah ilyenkor hol van az NMHH???

El vecino 2011.01.19. 13:42:42

Már várom a tévébarát, újra szinkronizált változatot. "A szinkron a Virágnyelv Szinkron Stúdióban készült."

www.youtube.com/watch?v=-8coq2cUn1U

Customi 2011.01.19. 13:42:44

@fran7:

Értem, amit írsz és nem is vitatom, hogy mi volt nálunk - annó egy másik rendszerben (és ez nagyon lényeges). De abban ugye egyetértünk, hogy immár 2011-ben eljutottunk oda (mitöbb, a rendszerváltás után), hogy ezek az intézkedések megváltoztak (ill. a a Puha-diktatúrában, a Kádár-korszak utolsó éveiben, a Szovjetúnió felbomlásakor). Ekkor már nem voltak elhurcolások, nem jött már a fekete Csajka, mitöbb, azt max. veteránautó kiállításon szemléli manapság a nagyközönség.

Tehát, ami a lényeg: MA nem üldöz Titeket senki.
De ez nem ok arra, hogy kormányszinten elkezdjék korlátozni a szólásszabadságot. Mint írtam, ami az egyik csoportot sérti, a másikat nem, és fordítva.

Ha ezen az úton indulunk el, hová jutunk? Ezen kéne elgondolkodni.

Pócsoy 2011.01.19. 13:43:06

Mi lenne, ha arra helyettesítenénk a vitatott szövegrészt, hogy "szarok adonáj menora szerű szájába"? Ez jobban hangzana és kifejezetten jobban is tettszene!

Pócsoy 2011.01.19. 13:44:37

@Nelson Muntz:
Eszmefuttatásodat megértem, de sajnálom nem tudom elfogadni...

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.01.19. 13:45:48

nézzétek a sajtótájékoztatót...
Szénné ég a fejem...

puszták éhes vándora 2011.01.19. 13:48:43

A legnagyobb baj az, hogy a KISZ, bocsi, az IKSZ (v. mi a rák) intézményesíteni akarja a feljelentést! Előbb a műsorokat, cikkeket jelentjük fel, később pedig egymást is! Mindezt a 2/3 adta "felhatalmazás okán!

Amúgy pedig Clint Eastwood-tól el a kezekkel!!

l.x. 2011.01.19. 13:49:26

@Volkov: "Akkor huzza ki valaki nagyon a gyufát, ha Chuck Norrist is bepanaszolják."

Szerintem már régen megtörtént, azért viseli méltánytalanul azt a lúzer nevet a Megyeri-híd.

EasyFriend 2011.01.19. 13:49:57

Új műsor: Tiltson egy estét Szalai Annamáriával!

Pócsoy 2011.01.19. 13:51:32

Magyarországon, ha valaki hithű és magyar akkor már eleve pária.
Csak egy érdekes dolog, amikor a mezzo nevezetű, általam szarnak minősített csatornát akarták kivonni a forgalomból, akkor minden libsi tiltakozott, hogy ez a kultúra sárba tiprása stb. Hát nem szűnt meg az a csatorna...OK
Most megszűnt viszont a Katolikus Rádió , sehol egy tiltakozás, pedig szerintem nagyon sok idős MAGYAR embernek ez jelentette a kis napi vigaszt!
Hát ilyen országban élünk! Tudom-tudom, el lehet menni...DE én Magyar vagyok ez a hazám, Én nem megyek el, menjen az aki nem magyar!!!

sixx · http://comment.blog.hu 2011.01.19. 13:56:43

@Pócsoy: nem Magyar vagy, hanem magyar. és hagyjuk már ezt a mellveregetést, kibaszott unalmas.

PókerTrend 2011.01.19. 13:57:10

Javaslom, tiltsa be magát az NMHH. Alkalmas a nyugalmam megzavarására.

fran7 2011.01.19. 13:57:25

@Customi: Nem ma nem üldöznek minket ez nem marad így mindig.Ez az élet törvénye, bár nincs új a nap alatt, de nem tudhatjuk mi következik ránk.
A feljelentők nagyon ritkán eszmei elkötelezettségből lesznek feljelentők, de nem is csak kizárólag bigottságból. S erre a kevés indokra akartam felhívni a figyelmet, ami motiválhat embereket ilyen bejelentésre. Az egy nagyon szűk gondolkodást jelez, ha egy ilyen hírre csak ilyen reakciók jönnek. Még akkor is ha 95%-ban igaza van, de az 5% is érdekes lenne.

Pócsoy 2011.01.19. 13:59:10

@sixx: Én Magyarnak érzem magam! Ne Te mond meg nekem, hogy mi vagyok, az nem lenne szép, ha most én mondanám meg, hogy Te mi vagy...
Nem mellveregetés, hanem egyszerű büszkeség! Kár, hogy vannak olyanok akik ezt nem érzik.

sixx · http://comment.blog.hu 2011.01.19. 14:00:43

@Pócsoy: ó, bazdmeg, most gurult el a gyógyszerem. mitől vagy te Magyar? mondd, megdöglök a kíváncsiságtól, hogy magyarból hogy kell Magyarrá avanzsálni.

sixx · http://comment.blog.hu 2011.01.19. 14:01:53

@Pócsoy: na, mi vagyok, azt is mondd el, epekedve várom.

Pócsoy 2011.01.19. 14:03:24

@sixx:
Keresd csak a gyogyódat, nem akarlak ebben megzavarni ;) Szerintem ezt úgyse értenéd meg.

Babaloo 2011.01.19. 14:04:20

A vicc az egészben, hogy Az igazság napja 18-sal ment. Clint egy 18-as filmben mondta azt, hogy szarok Jézus Krisztusra...

kéne egy nick 2011.01.19. 14:06:34

@Hattory Hanzo:
Igen, de ennek a történetnek a kelte bőven a 90-es évek.

Tudod, az egykori partizánoknak is voltak ilyen szép történeteik a korábbi időkről.

sixx · http://comment.blog.hu 2011.01.19. 14:07:30

@Pócsoy: nem kell a fal duma, nem, kell mellébeszélni, tessék, itt a nagy lehetőség, minden Magyar titkát megosztani a magyarokkal, nehogy magadba tartsd, az Isten szerelmére.

Balance Of Power 2011.01.19. 14:08:05

@Pócsoy: Mi bajod a Mezzo-val? Eleg sok operarajongo van az altalad emlitett idosek kozott is.

Amugy meg miert szunt meg a Kat.Radio? Nem tud az Egyhaz fenntartani egy studiot es 3 musorvezetot?

2011.01.19. 14:08:30

Íme a feljelentés sokkal nevetségesebb és szánalmasabb fajtája, de a kiválasztott nép sirámait természetesen minden esetben komolyan kell venni:

hu.pokernews.com/h%C3%ADrek/2011/01/nicknevet-kellett-valtoztatnia-a-online-kiraly-ihatejuice-na-4744.htm

fran7 2011.01.19. 14:11:20

@Balance Of Power: Állítólag a sugárzási díjat nem bírták fizetni, meg van egy másik adójuk is.

Jofiu 2011.01.19. 14:11:53

@számá:
A termeszetfilmek.
Tele vannak veres, oncelu eroszakkal!!!

whiterose 2011.01.19. 14:12:01

feljelentés, tavaly május 8-án? Már akkor is volt az új médiatörvény????????????

Mostly Harmless 2011.01.19. 14:13:34

Nincs semmi bajom Jézussal.
csak a rajongói klubjával.

AntiChrist™ 2011.01.19. 14:14:33

@Volkov: Aki Clint Eastwooddal össze meri akasztani a bajszát, az Chuck Norris-t sem tiszteli.
Ahogy a régi bölcsesség tartja: amikor Isten lefekszik, Chuck Norris-hoz fohászkodik, amikor Chuck Norris aludni tér, Clint Eastwoodhoz imádkozik.

@fran7: Te nem kicsit vagy paranoiás.
Ma is vannak olyan helyek a világon, ahol vannak olyanok, akik vallás vagy más egyéb alapján üldöznek másokat (korántsem csak keresztény embereket).

50, és ki tudja még hány évvel ezelőtti rettenetekkel nem biztos, hogy jó ötlet példálózni. Ez alapján kezdhetnénk azzal, hogy a keresztény egyházat elővesszük a múltban elkövetett bűneiért (inkvizíció, keresztes háborúk stb.) - szóval ezek felett, bármennyire is fáj, napirendre kellene térni. Mert így mindig lesz valami indok, bárki ellen, ami alapján le lehet dobni a következő atombombát - amit talán nem kellene...

Attila 73 2011.01.19. 14:14:48

Nem saját ötlet:

De szerintem be kéne tiltani a Magyar mesék "nép mesék" 90%-át is.
Mindegyikben erőszakról van szó ez gyermekeinket komolyan befolyásolja.+ be kéne tiltani a rendőr vicceket a szőke nős vicceket és egészében mindent.ez körű belül olyan mint amikor kötelezték a harci kutya tartókat a kutyáik ivartalanítására,mondván veszélyesek az emberekre nézve.
Akkor kérdem én az elmúlt években milyen kutyák marcangoltak szét embereket????

Balance Of Power 2011.01.19. 14:15:34

@fran7: Ha van masik, akkor mi a gond?

De az -ironia nelkul- kicsit meglep, hogy a Katolikus Egyhaznak anyagi gondjai vannak.

Pócsoy 2011.01.19. 14:15:46

@libbancs: Naná, hogy ebből nem lesz főcím, de ha Istent kell szidni azt lehet ezerrel...
És valóban, az tényleg nevetségesebb.

Szíjjártó Péter · http://kormanykerek.blog.hu/ 2011.01.19. 14:15:52

@fran7: Legutóbb meg nyilvánosan, a televízió képernyőjén üldöztek 147, többségében keresztény embert puskákkal. Még ki is írták, üldözéses verseny. A biathlon világkupában. Nem nézted? Én már telefonoztam az Annamarinak.

hegylako01 2011.01.19. 14:17:05

@Attila 73: A magyar népmeséket Romániába nem is nagyon lehet adni, mert túl sok benne a "szexuális" utalás. Az ottani ORTT szerint.

benkoo 2011.01.19. 14:17:39

MR. Clint TABU! Hozzányúlni műveihez TILOS és BÜNTETENDŐ!
Majd ha valamelyik okos felmutat annyi eredményt,mint ő akkor majd lehet magyarázni.

Csak annyit üzennék: Ötöt lőttem vagy hatot.....

Pócsoy 2011.01.19. 14:17:56

@Szíjjártó Péter: Te jó ég, arra gondolni sem merek, mi lett volna, ha többségében zsidót üldöztek volna...Egy még nagyobb holokunszt, vagy mi.

Pócsoy 2011.01.19. 14:18:58

@Balance Of Power: Bocsi, de szerintem szar. Sorry, no offence :(

EasyFriend 2011.01.19. 14:19:49

@Babaloo: Akik ezen problémáznak, el is múltak 18 évesek, még jó 60-80 évvel ezelőtt. Meg talán a karikát se látják jól.
Emlékszem, még gyerekkoromban (25-30 éve), amikor a nagymamámmal meg a sógornőjével néztünk együtt tévét (mindketten jókora szentfazekak), mennyit bírtak sopánkodni-háborogni ennél sokkal lájtosabb szövegeken is. (Képzelhetitek, akkoriban mennyi durvulás volt a tévében a mostanihoz képest.)

Attila 73 2011.01.19. 14:20:52

@hegylako01: :)))))))))))
Mert ők meg arról híresek hogy annyira prűdek:)

benkoo 2011.01.19. 14:21:22

ja még annyi, hogy ha zavar egy műsor akkor tök egyszerű a megoldás és jobb mint bármilyen médiatörvény.... ELKAPCSOLOK.
Azért van átlagosan 30 csatora, hogy azt nézzen az ember amit akar.... sex csatornára sem kötelező odakapcsolni....
Ha valaki meg a gyerekét védi,akkor legyen akkora agy, hogy nem nézi azt a műsort ami nem a gyereknek való ha ott a gyerek:D

Jofiu 2011.01.19. 14:21:44

Egyebkent, hogy mukodik ez a hatosagi ugymenet pontosan?
Van ket ember a foldon, akinek nem tetszik valami, panaszkodik, a hatosag megnezi, ha tenyleg ugy tortent mint leirta es bele van fuzve, hogy "a gyerekek vedelmeben", akkor jol megbuntetik az adott mediat, fuggetlenul attol, hogy a tobbi parmillio embernek nincs baja vele?

Most kezdjen el mindenki nevtelen leveleket irni, es mindent meg fognak buntetni? Valamit tuti lehet talalni mindenben, mondjuk egy mise kozvetitesben is. Gondoljatok csak a nyilvanos helyen mutogatott veres, kegyetlenul megkinzott, keresztre feszitett fickora. Azert ilyet nem kellene mutogatni a gyerekeknek, vajh milyen karosan hat majd ez a szemelyisegfejlodesukre?

Jofiu 2011.01.19. 14:23:39

@whiterose:
Az ORTT sem volt valami normalis testulet, soha, nem most kezdodott.
Most csak adnak nekik tobb eszkozt es lehetoseget.

benkoo 2011.01.19. 14:24:35

@Jofiu: mindenhol ez megy... név nélkül fel lehet jelenteni bárki az APEH-nál, Munkaügyön stb. egy sz@.os levéllel, ami eléggé gerinctelen. Én sosem értettem miért nem adja a nevét valaki ahhoz amit csinál, és ha pl. kiderül ,hogy kamuzott akkor az APEH őt büntetné meg..... ez így lenne korrekt.

hegylako01 2011.01.19. 14:24:35

@benkoo: Ilyen bonyolult dolgot, mint az elkapcsolás a magyar társadalom 80%-a nem tud végre hajtani. Sajnos...
Általában azok sikítoznak a gyerekek védelme érdekében, akik pont lesz*rjak őket, csak lerakja a tv elé.

soska71 2011.01.19. 14:25:14

„A leányok soha nem vesznek többé se a kezükbe, se a szájukba hamburgert meg hot dogot” - idézzük a szerdai, friss Hócipő hatoldalas mellékletében Szalai Annamária egykori szexlapjából.

Vegyétek meg a legutolsó Hócipőt. Haláli. Szalai Annamária 91 környékén szexlap főszerkesztő volt és ő írta a szexfotók képaláírásait enyhe pedofil utánérzéssel (kislány, aki a tanárával jár stb.) ... most meg ő a fő erkölcscsősz. röhej :-)

fran7 2011.01.19. 14:25:50

@AntiChrist™: Attól még, hogy paranoiás vagyok attól még üldözhetnek.:) a vallási üldöztetés aránya 80-20% a keresztén-nemkeresztyén relációban. Ismerek személyesen olyan embereket, akiket éppen nem köveztek meg hitükért. Örülök neki, hogy most nincs üldöztetés.
@Balance Of Power: Nem vagyok katolikus, nem ismerem anyagi forrásaikat. de egyáltalán nem olyan nagy összegek felett rendelkeznek, mint azt sokan gondolják. Sajnos ez az egyik oka a cölibátus fennmaradásának is, ha egy katolikus papnak lenne családja, nem bírná a papi fizetésből eltartani, legalábbis itt Magyarországon.
A gond az, hogy a középhullán sokkal foghatóbb, mint az URH és a középhullámnál csak egy sáv van, míg az URH-nál a Kossuthot is mindig máshol találod meg. S már nincs is országosan lefedett szabad URH csatorna.

Attila 73 2011.01.19. 14:26:13

Kérem ""tiltcsák"" be a nationálgeograpcsikot,a discavericsenelt,jahhhhhh és még a spektrumocs ist.Mindegyiken orrba szájba mutogatják az állatok szaporodását meg még az emberekét is plusz a világvégéről hadoválnak na és arról ne is beszéljek hogy az állatok ölik egymást.

Szerintem be kéne tiltani az emberek élethez való jogát is.

AntiChrist™ 2011.01.19. 14:27:05

@sixx: :D :D
@Mostly Harmless: :'D
Mára elég is volt ennyi, már sírva röhögök :))

Jelenés 2011.01.19. 14:30:16

@fran7: "Részint nem ezt kezded el mesélni a gyerekeidnek, de emlékeim szerint 7 éves koromban nem nagyon akadtam fel az ilyen dolgokon"

Ez van az első néhány oldalon.
Nem 7 évesen, de mondjuk 10 évesen már egy fiúgyerek érdeklődésének megfelelően elolvas minden kezébe kerülő dolgot, legyen az Biblia, csillagászati szakkönyv vagy szexújság.

Én elég hamar kiakadtam az ilyen dolgokon. Alsós voltam amikor fennakadtam azon, ha az időszámítás Jézus születésétől kezdődik, akkor miért nem Január-1 a karácsony . . .

Ja, de akkor már rég tudtam nyulat vágni - beleértve hogy a nagypapám megtanított puszta kézzel megölni (amitől anyám akadt ki legjobban, én szerettem a nyúlhúst).

Az, meg hogy nem Mózes könyvével kezded a Bibliát, akkor mégis mivel? A Jelenések könyvével?

Balance Of Power 2011.01.19. 14:30:27

Egyebkent nem kell a hulyeseghez Szalai A. Emlekszem, tizeneve le akarta adni az RTL a Krisztus utolso megkiserteset es letiltotta az Egyhaz. Akkor sem ertettem a dolgot, aztan kesobb lattam az egyebkent zsenialis filmet es utana sem.

doktor.dikhed 2011.01.19. 14:33:32

Nehogy már ne lehessen leszarni Jézus Krisztust. Ha nem lehetne, akkor az ateisták nagy számú tábora reklamálna. Vagy az ő jogaikat nem kell tiszteletben tartani?

Pócsoy 2011.01.19. 14:35:37

@Balance Of Power: Melyik egyházra gondolsz? Ha jól emlékszem az az egyház tiltakozott a film ellen amelyiknek a nevét nem merem leírni, mégcsak gondolni sem merek rá, nehogy leantizzanak érte...

hegylako01 2011.01.19. 14:36:33

@Attila 73: Sőt kérem szépen mán egy hónapja az Univerzum teremtesérűl mennek a műsorok. Minden egyes alakalommal azt hazudják, hogy valami ősrobbanás, miatt élünk meg valami csillagporból keletkezet az ember. Hát mi ez ha nem szintsíita tudományos hablaty. Én kérem nem vagyok csillámpóni engem isten teremtet. Kérem tíccsák be ezeket a csatornákat. Inkább legyen helyette a Rozalinda abból nem lehet baj....

Rigor Mortis 2011.01.19. 14:37:30

A közelmúltat tekintve 2 olyan filmről tudok, amelynek lejátszását az NMHH elődje, az ORTT szankcióval sújtotta. Az egyik a Született gyilkosok, a másik Krisztus utolsó megkísértése.

Ez utóbbi esetén kíváncsi voltam, hogy mi lehet benne annyira nagyon botrányos. Gondoltam, itt aztán lesz nemulass, szarral fogják beteríteni a szandálos zsidót. De nem volt benne semmi ilyesmi.

AnnaKarenina 2011.01.19. 14:37:51

Egy művészei alkotás (könyv, film, színdarab) csak a valóság leképezése. A valóságot kellene betiltani?

@fran7: Oda-vissza lehetne sorolni a katolikus egyház kegyetlenségeit a térítései során, vagy pusztán hatalmának demonstrálása miatt a történelemből és ezzel szemben a világi hatalmak keresztényüldözéseit, de azt hiszem, hogy az időt tekintve még mindig az első vezet.
Ma meg már szó nincs ilyesmiről, sőt inkább az egyházak szeretnének társadalmi súlyukhoz képest nagyobb szerepet kapni és ez irritálni fogja a nemhívő többséget.
Aki nagyon nem akar neki nem tetszőt látni a TV-ben, nézze a PAX TV-t, de ne akarja meghatározni, hogy a nemhívők mit nézzenek.

PeDro 2011.01.19. 14:38:02

ez nem csak magyar sajatossag. itt Kanadaban most tiltottak be a Dire Straits Money for Nothing szamat, mert elhangzik benne a "faggot" szo. es mindezt egyetlen tiltakozo level utan. hulyek mindenhol vannak.

Pócsoy 2011.01.19. 14:39:27

@sixx: Ja, ne haragudj, kicsit mellőztelek, nem vettem észre, hogy szóltál.
Mennyi idős is vagy, csak azért kérdezem, hogy eldönthessem, érdemes Veled vitát kezdeményezni, hogy egyáltalán megérted-e. Nehogy ezen megsértődj, mert tényleg csak építő szándékból kérdeztem. Oszt még ha a gyógyszered is elgurulna megint...

beked 2011.01.19. 14:40:28

ígazából én annyira nem értem a dolgot. Nem néztem utána, de amikor én kíséreltem meg "feljelentést tenni", akkor a leírtak szerint előbb a médiumnak kellett levelet irnom. Amikor ők nem reagáltak a kérdéses időn belül elküldtem az akkor még ORTT-nek akik nevet cimet kértek annak érdekében, hogy a vizsgálatot lefolytathassák. Akkor hogyan kell névtelen feljelentést tenni. (megjegyzem panaszomra a műsorfelelős végül válaszolt válaszát elfogadtam és ezt jeleztem is az ORTT-nek) Na de mégis kérdéses számomra hogyan lehet névtelen feljelentést tenni. Egyébként szerintem lehessen, ha valakinek valami nem tetszik az adhat okot a panaszra, de a panaszunkat vállaljuk már!

Fatal Error! System Halted! 2011.01.19. 14:40:39

Utolsó éjjel (25th hour) megvan?

"Dögöljenek meg a papok, akik gyerek testeket simogatnak és az egyház is, amelyik védelmezi őket ilyenkor! És ha már itt tartunk, kapja be Jézus! Baromi könnyen megúsztad, egy nap a kereszten, egy hét a pokolba és egy örökkévalóság az angyalok közt a mennyben?"

Gondolom feljelentő levelek százai mennének az Hatóságnak.

Csak Jézust sajnálom, hogy ilyen geci apja volt!
"Éli, Éli lamá sabaktáni?"

Pong 2011.01.19. 14:40:48

@Balance Of Power: @fran7:

Nem tudom miért nem világos, hogy kevesebb pénzük van, hiszen még mindig az 1% top 5jában elsők..:)

De sokat veszitettek a pedoperekkel, és már Afrikába kell menniük, hogy uj hiveket találjanak. Itt persze megkergeti őket az ujmoszlemek, node: "miért ment oda?"

Pócsoy 2011.01.19. 14:40:53

@AnnaKarenina: "ki nagyon nem akar neki nem tetszőt látni a TV-ben, nézze a PAX TV-t, de ne akarja meghatározni, hogy a nemhívők mit nézzenek."
Ez jogos! De vice-versa is nem?

fran7 2011.01.19. 14:43:22

@Jelenés: Ez metodikai kérdés is a tanításban. Nyilván érzékeled, hogy milyen korban, mit lehet tanítani, mi az amit megért, milyen valláspszichológiai fejlődésnél tart a gyerek. Én azt gondolom bölcsnek kell lenni ilyen téren. A Biblia meg nem feltétlenül kronológikus könyv, de roppant realisztikus. Amiért hálás vagyok Istennek.

Balance Of Power 2011.01.19. 14:43:42

@Pócsoy: En ugy emlekszem, hogy a keresztenyek tiltakoztak. De lehet, hogy nem igy volt, hatha valaki konkretan tudja.

@fran7: Azert ez a colibatus-erv santit kicsit. Plane, hogy sok helyen jar szolgalati lakas, auto... es ami a papi fizetest illeti, miert ne dolgozhatna a "papne" is.

Pong 2011.01.19. 14:44:20

Egyébként meg ha valakinek kétsége van arról, hogy a Bibliának keresnivalója van djerekejink(ó szév dö tsidrenz) akkor ezt az olvasnivalót ajánlom:

www.cracked.com/article_16546_the-6-raunchiest-most-depraved-sex-acts-from-bible.html

Idegenszivüen nem értőknek:

"A legdurvább legperverzebb szex aktusok, a bibliából."

Pócsoy 2011.01.19. 14:44:33

@PeDro: Bocsi az elözőbe nem akartalak beírni :( Hát igen, a fagottok csinálják a törvényeket...Buzi mind :)

dr. Erika Zangolna 2011.01.19. 14:45:15

A fotó zseniális.

A Gran Torino jutott eszembe, amiben a világ legmocskosabb szájú vénemberét játssza, folyamatosan obszcenitásoktól hemzsegő, valamely ottani kisebbséget sértő oltás szotyog ki a száján, és mégis, a film egészéből (kicsit giccses-didaktikus ugyen, de ízlések és pofonok) a mocskos szavak mögötti emberi nagyszerűség süt. Walt Kowalski egy elállatiasodott, bábeli világ mocskosszájú Jézus Krisztusa. Tilcsák be.

Jelenés 2011.01.19. 14:48:14

@fran7: "A Biblia meg nem feltétlenül kronológikus könyv, de roppant realisztikus. Amiért hálás vagyok Istennek."

Csakúgy mint a Ponyvaregény, ami szintén nem kronológikus film, viszont roppant realisztikus. Amiért hálás vagyok Tarantinonak.
Viszont többen betiltanák.

fran7 2011.01.19. 14:50:31

@AnnaKarenina: Nyugodj meg, a normálisabbja nem akarja ezt a túlzott hatalmat, beleszólást az államtól megkapni. Itt komoly gondok vannak, sajnos a lelkészi karunk fejében is. Én megelégednék azzal, ha Viktor a keresztyéni erkölcs: ne lopj, támogasd az elesettek ügyét szellemében kormányozna.

Pócsoy 2011.01.19. 14:58:06

@fran7: "Én megelégednék azzal, ha Viktor a keresztyéni erkölcs: ne lopj, támogasd az elesettek ügyét szellemében kormányozna."
Ámen!

fran7 2011.01.19. 14:58:58

@Balance Of Power: Persze, hogy sántít, de attól, hogy Erdő Péter, mekkora pénz felett gazdálkodik, ami be van írva költségvetésbe, sajátba és az államiba, attól még vidéken kereshet egy pap keveset. Anyagi téren egyik nagyobb egyház se áll túl jól.
@Jelenés: Én nem is lobbizok a betiltásáért.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2011.01.19. 14:59:31

@Pócsoy: PAX TV meg tele van lehúzós, 06.90-es szélhámosságokkal. Szegény, segítségre váró hívőkkel illik ilyet csinálni?

Jofiu 2011.01.19. 15:00:26

@PeDro:
What?!!
Pedig Kanada ertelmes helynek tunik amugy.
Hat lehet akkor mar inkabb a mi mediahatosagunk. : )

Amugy ez a betiltas mit jelent? Gondolom radio nem adja. Na de mi van ha megveszik CD-n? Vagy iTunes-on? Le van korlatozva az iTunes?

Es ott amugy hogy reagalnak erre a hatarozatra? Hummognek egyet es kesz, vagy azert megy a tiltakozas?

MindenbeKészakarvaBelepofázóZombi 2011.01.19. 15:00:54

Könyörgöm, felnőtt emberként miért egy állami szerv dönti el, hogy mit nézhetek és mit nem? Ennyire debilek vagyunk? Hogy engedhetjük, hogy idióta törvényekre hivatkozva, egy rendesen fasiszta szervezet, kedve szerint büntessen, jogorvoslati lehetőség nélkül?
Hány olyan szervezet van a demokratikus országokban (mert mostanában ku*va demokratikusak vagyunk), amelyik
- maga hozza a határozatait, melyek akár törvény erejűek is lehetnek.
- saját magának értelmezi azokat,
- a saját szája íze szerint bírságol,
- fellebbezni pedig nincs hova.
Nem az a lényeg a médiatörvényben, hogy ki hány f@szt mutathat délután 4kor a 12es karikával. A lényeg, hogy létrehoztak egy bírságoló-pénzbeszedő hivatalt. Az APEH már kevés volt úgy látszik.
Meg persze még egy hely ahol a sok gyáva, alamuszi, álszent féreg feljelentgethet.
Csak ha valamit fel kell jelentenie, akkor azt nézi is. Ha pedig feljelenteni való, aljadék műsort néz, az leginkább a feljelentőt minősíti.
Na kicsit belelovaltam magam...
A lényeg: Kommenteljetek, amíg lehet!:))

MindenbeKészakarvaBelepofázóZombi 2011.01.19. 15:02:07

És ha már valamit be akarnak tiltani, akkor a telejósdát nem lehetne?:D

PeDro 2011.01.19. 15:05:54

@Pócsoy: nincs gond, ertettem igy is. :-)
@Jofiu: tele voltak vele az ujsagok, nagy felzudulast valtott ki. a keleti parton volt egy radio, ami 24 oran at jatszotta a szamot tiltakozasul. :-) nem tudom, hogy megbuntette-e, vagy sem. azt nem tudom, hogy mennyire messzire megy ez a tiltas. mondjuk, en tojok ra. :-)

forro44 2011.01.19. 15:05:56

@Balance Of Power: Te emlékszel jól, Pócsoy téved. Konkrétan a Katolikus Püspöki Kar tiltakozására álltak el a vetítéstől.
index.hu/kultur/pol/inkvizicio/

Balance Of Power 2011.01.19. 15:09:39

@fran7: A puding probaja, hogy megesszuk. Oldjak csak szepen fel azt a colibatust es meglatjuk, bevonz-e tobb fiatalt a palyara (mert elvileg az a cel).
Persze az alszentseg ellen a hazassag sem segit, sot, de talan egy picit megis.

Jofiu 2011.01.19. 15:10:47

@benkoo:
Majd Bayer Zsolt rendet tesz.
vastagbor.blog.hu/2011/01/19/bayer_nem_szereti_a_blogokat
Szerinte is gerinctelen a nevtelensegbe burkolodzas, akar csak velemennyilvanitas eseten is!
Akkor ne is beszeljunk komoly kovetkezmenyekkel jaro esetekrol mint ilyenek.
Es akkor hol van meg a nevtelen szavazas a Parlamentben?...(van meg ilyen?)

Fatal Error! System Halted! 2011.01.19. 15:11:19

@fran7: én nem Istennek lennék hálás, hanem annak a sok száz embernek aki a papírra vetette. Ja persze Isten útmutatásai alapján.

Higgyen mindenki amiben akar, ami közel áll a szívéhez. Imádkozzon, ha úgy tetszik. De ehhez miért kell egyház? Hirdetni az igét? Vonatkozhat persze ez az összes vallás egyházára, de egyik sem olyan lehúzós, mint a keresztény.

fran7 2011.01.19. 15:17:55

@Fatal Error! System Halted!: Azért annak nézz utána mondjuk vallástörténetileg a keresztyénség fáj-e a legtöbb pénzbe a követőinek vagy esetleg valamilyen más vallás. Lehet meglepődsz.
Az egyház céljai és felépítése, meg egy hosszú és bonyolult kérdés,

Fatal Error! System Halted! 2011.01.19. 15:21:40

Kiváncsian várom a "valamilyen más vallás"-ba mit helyettesítesz be.

Hódos Hajnalka 2011.01.19. 15:27:38

@Balance Of Power: A Krisztus utolsó megkísértése c. filmet a katolikus egyház nyomására nemcsak nálunk, hanem több európai országban nem tűzték műsorra.

Ugyanúgy, ahogy a ma már emlegetett Larry Flynt - A provokátor c. film plakátja ellen is hadjárat indult, mert a főszereplőt úgy ábrázolta, mintha meg lenne feszítve, csak nem egy kereszten, hanem egy női bugyin.

Volt még valami hirig az Angyalszív c. film körül is, de most arra hirtelen nem emlékszem.

Kajmós Orrú Totojmász 2011.01.19. 15:31:57

Sohasenem értettem, hogy, ha valakit zseníroz egy adás, miért nézi és hirigel utólag, ahelyett, hogy átkapcsolna valami neki tetszőre. Hahó emberek, már nem csak egy teleperedácsa fertőzi az étert! Nekem, ha valami nem tecc, átkapcsolok. Nem vagyok én a magam ellensége! A kisded ellensége nem a tévés csöcsörészés, hanem a korlátolt agyú szülő.

"Agyamban kopasz cenzor ül..."

Amúgy meg KÖVETELEM a Szentírás betiltását és átírását és autódaféját! Abba furton-furvást zsidóznak, basznak, recskáznak, gyilokolnak, a második részbe meg emberkínozás, meg van a végén a drogos csíra, aki egy ártányos métely! KÖVETELEM

U.i.: ha meg bántjátok a kurvákat, felgyújtom a várost, a kimenekülőket meg mind lelevöldözöm!

U.i.2.: amúgy meg külön fles, mert Clint-nél humastibább filmes nem van. Jelzem, a Leonés filmekbe azért van felesleges erőszak, de ennek kapcsán jut eszembe, hogy KÖVETELEM BETILTANI K. May és F. Cooper nevű náczik könyveit is, akik őslakosok ítrtásán (avagy genocídiumám) élősködve könyveskedtek.

U.i.3.: továbbá KÖVETELEM, hogy a Tenkes Kapitányát is tilcsák ki, mer labancozott. SKANDALLUM!

Hódos Hajnalka 2011.01.19. 15:32:57

@fran7: te meg, ha következetesen keresztyénezel, akkor mondd el azt is, hogy ez a protestáns keresztényt jelenti, mert sokan nem tudják és még a végén azért is megsértődsz, mert lekatolikusoznak.

fran7 2011.01.19. 15:35:19

@Hódos Hajnalka: Azon még nem sértődtem meg, hogy lekatolikusoznak. Ha így tűnt, akkor sem így volt.

Fatal Error! System Halted! 2011.01.19. 15:46:15

@Hódos Hajnalka:

Plusz az Ámen. címû film, melynek plakátján a keresztet olvasztották egybe a horogkerszttel. Mert hát ugye a keresztyén egyház az nem asszisztált, biza nem, az kérem teljességgel ki van csukva.

Mint ahogy nem asszisztál a gyerekszeretô papjaik megvédéséhez sem.
Igaz a tízparancsolat nem írja, hogy "Felebarátod gyermekét meg ne kívánd!"

Kajmós Orrú Totojmász 2011.01.19. 15:54:40

Ezeknek a besértődős kereszt(y)én júzereknek üziziném:

Ha ezek gondot okoznak, akkor gyenge lábon áll a te hited barátom :P

Mit is ír a Szentírás? Na hallga csak:

"Ne hallgass a csúfolkodókra..."

Lehet gyakorolni :DDD

Mr. Rocketfinger 2011.01.19. 15:59:31

jaj alig várom már, hogy valamelyik tévé leadja az Eastern Promises-t Viggo Mortensennel. a zeggyik jelenetben nem elég, hogy lemészárol két ruszki bérgyilkost, közben végigi a csunyáját lóbálja.

Balance Of Power 2011.01.19. 16:00:00

@Hódos Hajnalka: A Passiot is basztattak, aztan II. Janos Pal megnezte es allitolag annyit mondott: igy tortent. Csend is lett utana ;)

Kellene mar egy fiatalos, joarc papa.

Balance Of Power 2011.01.19. 16:08:32

@Fatal Error! System Halted!: Pedig az szenzaciosan jo plakat. Ebben az egesz letiltas-hulyesegben tenyleg az a legjellemzobb, hogy eloszor utnek aztan kerdeznek.

Hódos Hajnalka 2011.01.19. 16:09:26

@Fatal Error! System Halted!: arról a filmről nem tudok és nem is láttam, másrészt a poszt nem a (bármilyen) egyház ekézésére buzdít.

@Balance Of Power: Igen, de a Passiót nemcsak történelmietlenséggel vádolták (amire a pápa reagált is), hanem antiszemitizmussal, és annak jóval nagyobb volt a visszhangja.
A film egyébként nem tetszett, nem a cselekmény miatt, nem bírtam nézni, na. Nem szeretem a belezős-csonkolós horrort sem, inkább egy pszichothriller. Szerintem én vagyok az egyetlen ember, aki egy Fűrészt sem látott :)

Hódos Hajnalka 2011.01.19. 16:19:16

@Fatal Error! System Halted!: legyen igazad. kicsit sajnálom, hogy nem a szólásszabadság felé kanyarodott a beszélgetés, az az egyik hobbim. :)

reccs 2011.01.19. 16:28:10

@Balance Of Power: risztus utolso megkiserteset es letiltotta az Egyhaz. Akkor sem ertettem a dolgot, aztan kesobb lattam az egyebkent zsenialis filmet es utana sem

Van az a rész, amikor Jézus találkozik Szent Pállal és a keresztényekkel. Azt mondja Pál, hogy "Ezeknek az embereknek nem az igazi Jézus kell, ezeknek az emereknek az a Jézus kell, aki megváltja őket."
Az elmúlt kétszáz év kritikus Biblia-kutatásának eredményei miatt ezt a szöveget az egyház szerint jobb, ha keresztény nem hallja, még a végén elgondolkodik.

Kajmós Orrú Totojmász 2011.01.19. 16:34:36

Mókás ez a klerikális hirig a filmek körül.

A Pasolini Máté evangéliuma belefér, pedig a rendező kissé vitatott, nomeg a filmet is belengi valami drogos homály.

A Passió belefér, pedig egy vérgőzös horrofilm, nem kicsit elfogultan.

A Jézus Krisztus Szupersztár, az MP40-nel felfegyrzett rómaiakkal, az persze nem náczis és belefér. Ráadásul erősen egyszerűsítve a sztorit.

A Krisztus utolsó megkísértése, ami sztem a liturgiának nem ellentmondó, bezzeg tiltott.

A Dogma (remek film) belefért.

Hát ki érti eztet???

Vajon a Latort-t mikor tiltják be?

Balance Of Power 2011.01.19. 16:38:38

@Hódos Hajnalka: Mindegy, a lenyeg az hogy se az Egyhaz, se senki ne szolhasson bele egy film bemutatasaba. Adjanak ki papai bullat, hogy hiveknek tilos megnezni. Aztan majd azok eldontik. Lehet hogy az en ingerkuszobom magas, de Scorsese filmjeben semmi durvat nem lattam, elgondolkodtato (es bizony hatasvadasz!) dolgot annal tobbet. Raadasul a jo Martin is csont katolikus...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.19. 16:49:15

@Will Munny: "KÖVETELEM BETILTANI K. May és F. Cooper nevű náczik könyveit"

Nem kell betiltani, kurvára meg vannak vágva.

Terézágyú 2011.01.19. 16:52:38

@Will Munny:
"A Jézus Krisztus Szupersztár, az MP40-nel felfegyrzett rómaiakkal, az persze nem náczis és belefér. Ráadásul erősen egyszerűsítve a sztorit."

Az semmi. Ez a Jézus Krisztus szupersztár ez nem csinál semmilyen csodát, nem gyógyít meg senkit - és nem is támad fel!
Még maga a színész, aki játssza, az sem száll fel a buszra a többi színésszel!

Kajmós Orrú Totojmász 2011.01.19. 17:12:49

@atpijkamo: nem eléggé. Bezzeg M. Twain-t jobban kell. Lassan ott tartunk, hogy a könyvek minden fűszere és íze elvész. Majd így kezdődnek a klasszik zsidóviccek, hogy: két EU-s magyar állampolgár utazik a Magyar Álalmvasútak egyik másodosztájú szerelvényén érvényes jeggyel (merhogy nemár a bakterek lelki sérülést szenveggyenek)...

@Terézágyú: az egy fúl hagymázas jenki hippifílinges popvinnyogás, amúgy nincs vele bajom (önszántamból nem hallgatnám), nem jobban homáj, mint a Larússzképregény Krisztus meg a Hallmarkos Jézus, csak fles ez a soxoros mérce. Ebben nekem az a talány, hogy ez miért nem blaszfémia, ha a Scorsese film meg az?

Pinabajusz 2011.01.19. 17:18:47

Azert kivancsi lennek, ha vmelyik TV ado leadna mondjuk nehany 30-as evekben keszult nemet filmet,ahol mondjuk a menoraval tragyat lapatoltak akkor a sok liberalis mediageci csendbe maradna-e?

Ja vagy azokat be lehet(ett) tiltani?

bakkerwekker 2011.01.19. 17:19:55

sixx

jó, hogy még nem egy tíz éves feljelentésre nem hivatkozol...gondolom ezrével kapják naponta az ilyet....ez egy kamu, komment generátor írás, hogy jobban tudjátok eladni a reklám felületeket...semmi tény, csak egy hangzatos fő cím, amire jön a klikk utánna....bla bla bla és egy kis megosztó tartalom, amin össze lehet ugrani. De mit is várunk egy palacktestű, csirkeláb vastag kezű embertől, aki attól érzi rockernek magát, hogy összefirkáltatta a kezét és a sokévi világ polgárkodás tudást nem, csak gyökértelenséget hozott számára...amúgy gyogyód meg lett?

AnnaKarenina 2011.01.19. 17:22:18

@Pócsoy: Rendben, én nem nézem a PAX TV-t.

AnnaKarenina 2011.01.19. 17:23:21

@fran7: Ezzel egyet tudok érteni.

sixx · http://comment.blog.hu 2011.01.19. 17:36:18

@bakkerwekker: az origo cikke három napos, akkor közölte az NMHH , milyen feljelentések érkeztek hozzájuk. a személyeskedéssel magadat minősíted, azzal, hogy még egy posztot sem tudsz értelmezni, ne adj isten, egy belinkelt cikket elolvasni, tökéletes képet festesz le a szűk agyadról. na, további szép estét. ja, és lehet új nicket regisztrálni, bár gondolom, van még párezer, igaz?

peti papagáj 2011.01.19. 18:16:04

@sixx: A magyar és a Magyar között az a különbség, hogy az utóbbi nem járt iskolába.

Rosszindulatú Vászka 2011.01.19. 18:16:31

@sixx: aszonta a Kartács, hogy: RETARDÁLT :P
Sztem.

Rosszindulatú Vászka 2011.01.19. 18:27:07

@sixx: sztem erre a kommentre reagálva

bakkerwekker 2011.01.19. 17:19:55

Rigor Mortis 2011.01.19. 18:36:50

@Clermont: ez melyik filmben volt? Ugyanis a 30-as években nem készült egy zsidó témájú film sem. 1940-ben készült 3, az Örök zsidó (dok film), a Jud Süss és a Rothschildok. Egyikben sem lapátoltak.

5perc 2011.01.19. 18:47:11

Amikor megalapítottam a Nincs Isten Egyházat, és kiadtam a Hitünk a tudományban c. katekizmust néhányan furán néztek, de tudták, hogy senkit nem bánthatnak meg büntetlenül a világnézetében.

Rosszindulatú Vászka 2011.01.19. 19:02:55

@5perc: én tudom a katekizmust, te szakadár!"

"Ális kális fiskális,
aki pisál, kakál is"

Szal resszkess, félj, borzadj!

Istenem haragja lecsap rájad!

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2011.01.19. 19:35:11

@Pócsoy:
Nemtom írták-e, mert nem jutottam végig a kommentekben, de a Krisztus utolsó megkísértése bemutatását konkrétan a katolikus egyház tiltotta le. (Talán kétszer is, de nem vagyok ebben biztos) Nem csak itthon, hanem elég sok helyen a világon.
Egyébként maga a film szerintem nem túl jó (ti. sikerült megszereznem egy tékából), de hál'istennek a katolikus egyház rugózása miatt hamar kiadták könyv alakban is, amit megvettem, és azóta is rendszeresen újraolvasom, mert az viszont zseniális.

párnalárva 2011.01.19. 19:38:53

Clint Eastwood is the king!

Rot 2011.01.19. 20:25:11

Hehe, jó a postfotó, grat!

Tiltsák el a szinkronstúdióktól Koncz Gábort is, mert csúnyán beszél (övé a legjobb Eastwood szinkron - Halálhágó)...

komvik 2011.01.19. 20:51:10

Nehogy már a NMHH vagy elődje, az ORTT ugasson be, faszom!

manager2008 2011.01.19. 21:05:12

Jobb ha belenyugodtok :) abba hogy azokat a kaland és háborús filmeket ahol fegyver fordul elő és annak a típusa felismerhető, a fegyverek reklámozásának tilalma miatt iszonyú büntetési tétellel lehet szankcionálni, a már érvényben lévő törvény (gazdasági reklám) miatt.
Az összes fegyvert bemutató újság (vadász, és egyéb) büntethető.
Természetesen a könyveket is ki kell vonni a könyvesboltokból, könyvtárakból.
Akár a Hadtörténeti Múzeum is bezárható lehet.

A törvényben a "vagy fegyverek ismertségének fokozása" szöveg miatt ha valaki feljelenti a törvénysértőt, az NFH megbünteti (nem tud mást tenni a jogalkalmazó)

Természetesen ez egy baromság, de ha törvény baromságot rendel el a jogalkalmazó nem mérlegelhet.
Több százezer törvénysértés van jelenleg pld. az interneten.
Keress rá egy fegyverre....

benkoo 2011.01.19. 21:11:59

@hegylako01: pl. én simán elkapcsolok a VV-ről. Nem mintha zavarna a pucér mell, csak nem mindegy ki viseli.

benkoo 2011.01.19. 21:17:31

@Jofiu: tudod ezért, jó hogy sokant tudják az én nickem kit takar és vállalom is.
És a tetteimért merem adni a nevem..... ehhez is kell a gerinc...meg a pofa. Talán ehhez is IQ kellene.
Ha jól tudom volt egy hasonló eset amcsiban, ahol egy nő a Rém rendes egyik részéért kezdett hadjáratba felhasználva pénzét stb.meg médiát a végén meg fél amerika kiröhögte, és javasolták neki ne engedje nézni a gyerekeinek azt a csatornát, vagy azt a csatornát tiltsa le a tv-jén, vagy nyomja meg a távkapcsolót. A nő ma napig(alapítványt is csinált) harcol, hogy mi mehessen a tv-ben... a baromja....egyébként tipikus gazdag famuff...

nyílméregbéka 2011.01.19. 21:20:44

@Erika Zangolna: a Gran Torino a világ egyik legjobb filmje, tanulságosnak is nevezhetnénk, hogy "mocskosszájú öregember megjavul". Zseniális rendezés, történet, valahányszor látom, sírok, mint a fürdős kurva, főleg a végén. És akkor mi van, ha káromkodik is benne, a való élet talán tejszínhab? Bárcsak olyan emberekkel lennénk körülvéve, mint Clint a Gran Torinóban.

Csak ennyit akartam :-)

Rosszindulatú Vászka 2011.01.19. 21:35:00

@manager2008: azta... akkor, miután a Machete-t megnéztem a moziba, soxoros életfogyt csak nekem? Nemár...

@nyílméregbéka: én ezt nem úgy látom, hogy a "mocskosszájú öregember megjavul", ez sztem hibás érelmezés. Egy megkeseredett, mogorva öregúr, akinek nem teccik az övétől ellenkező viselkedésközeg. Ez nem rasszista film, ebbe kár ijet belemagyarázni.

Sztem.

Ez egy nagyon zseniális, érzékeny és patent film. Az utóbbi évek legnagyobb filmje.

hegylako01 2011.01.19. 22:01:29

@benkoo: Akkor te azon kevesek egyike vagy akik tudnak önállóan döntést hozni.
Továbbá észrevették, hogy nem 2 csatornából tudnak választani:)

Én pl. egyáltalán nem értem a felháborodást. Akinek nem tetszik valami ne nézze. Akinek nincs előfizetése sehova csak MINDITV- je az is 6 magyar csatornából tud válogatni, ha egyik se tetszik lehet olvasni egy könyvet.
Ha nem lenne a VV szintű műsoroknak nézettsége akkor levennék a műsorról, de láthatóan van igény rá. Sajnos...

manager2008 2011.01.19. 22:09:16

@Rosszindulatú Vászka: Természetesen a tartalom közzétevője a hunyó.
De ebben a fegyver dologban is az az érdekes, hogy egy magyar hatóságnak nincs ki a négy kereke? Nem tudják hogy ugyanazt a tartalmat a fél világ felteszi a netre, és a Google fordító segítségével on-line le is fordíthatja a néző? Mit segít a néző lelkén az ha nem magyar szolgáltatónál elhelyezett szerver, magyar szerver üzemeltető. magyar domain név tulajdonos, és magyar tartalom tulajdonos a tartalom megjelenítője, hanem bármilyen más olyan variáció is lehet amihez a magyar hatóságnak semmi köze.
Egy középiskolás is tudja már hogy ebbe beleavatkozni nevetséges, mert lehetetlen.

De a könyvek, újságok, tv, film az megszívná ha valaki feljelenti őket.
Egyébként ez nem vicc, tényleg.

A hab a tortán még a "fegyver" definíciója is, ahol a festék kilövő eszköz fegyvernek van definiálva, a tábori tarack az nem.

2011.01.19. 22:24:52

@fran7: "Sajnos ez az egyik oka a cölibátus fennmaradásának is, ha egy katolikus papnak lenne családja, nem bírná a papi fizetésből eltartani, legalábbis itt Magyarországon."
hát dolgozzon a feleség is, én sem tudnék családot eltartani egyedül, ahogy sokan mások sem :) de érdekes magyarázat, ki kell posztoljam facebookra, röhögjön a jónép

brmbolec 2011.01.20. 00:05:49

nagyon bírom Clint Eastwoodot ,de a fenti képen egy picit hasonlít ötzire /vagy nem?/

bohuš 2011.01.20. 08:30:33

OFF:
"Csak egy érdekes dolog, amikor a mezzo nevezetű, általam szarnak minősített csatornát akarták kivonni a forgalomból, akkor minden libsi tiltakozott, hogy ez a kultúra sárba tiprása stb. Hát nem szűnt meg az a csatorna...OK
Most megszűnt viszont a Katolikus Rádió , sehol egy tiltakozás, pedig szerintem nagyon sok idős MAGYAR embernek ez jelentette a kis napi vigaszt!"

A Mezzo szarnak minősítése nem a csatornát minősíti, hanem téged. És még a világ történéseit is rém egyszerűen raktározod el. Az a csatorna sose akart megszűnni, a magyarországi szolgáltalók egy része (pl. a UPC) akarta kivenni a kínálatából és végül ki is vette. Ettől még a csatorna van. Az előfizetők meg, akiknek az előfizetett csatornák egyike volt a Mezzo és szerették azt, reklamáltak, hogy esetleg épp azért választották X szolgáltatót Y helyett, mert náluk van Mezzo, erre kiveszik azt (ők viszont nem válthatnak emiatt, mert köti őket a hűségidő). Biztos fel tudod fogni: szerződsz valamire - másik fél módosít, te kötve vagy - reklamálsz. A Mezzo ettől még boldogan működik és adja el műsorát szerte a világon szolgáltatóknak (akiktől te megrendelheted).
Ha a Katolikus Rádió megszűnik, az egy teljesen más történet, de ha akkora a hallgatottsága és mögötte az egyház, meg még KDNP-s kormányunk is van és így is sikerülne tönkremenniük, akkor valamit nagyon rosszul csinálnának. Az én észlelésem szerint viszont a Katolikus Rádió él és virul (www.katolikusradio.hu), bár lehet, hogy a vételi helye változott, ilyenkor arrébb kell tekerni a gombot.

Remélem, hogy segítettem, szívesen.

ON

bohuš 2011.01.20. 08:31:52

@Pócsoy:
az előző neked ment, csak ez valamiért nem jelent meg.

fran7 2011.01.20. 08:48:43

@randomgenerator: Nem értetted meg a lényeget, ami az én hibám, régen többek közt azért vezették be a cölibátust, mert a katolikus egyháznak sok vagyona volt, amit nem akartak szétaprózni az egyházi vagyont. Tragikomikus módon most részint a szegénység lehet az egyik indok, hogy nem oldják fel. Nyilván Ratzinger a hitelvi dolgokra hivatkozik, amikor nem engedi a papok nősülését. De ha változtatni akarna, akkor ilyen dolgokat is figyelembe kell vennie a mindenkori pápának. (Világvége alsón a pap felesége ugyanúgy nehezen kap munkát mint a szomszédja felesége.)

2011.01.20. 09:59:28

@fran7: Én meg arra gondoltam, amit nem írtam bele, hogy azért sok a pap és egy részének most is van családja, nálunkfele meg a pap nagy úr és a vénasszonyok hordanak neki elég rendesen, pedig még csak fölső Világvége. Nem gazdag, de megvan kb mindene, a szegénységtől messze áll. Nyilván ez nem katolikus, de nem hiszem, azok rosszabbul keresnének...

fran7 2011.01.20. 10:05:01

@randomgenerator: Én nem gondolom, hogy sajnálni kellene a papokat, de nem az a nagy jólét jellemzi az életüket, mint sokan gondolnák.

nyílméregbéka 2011.01.21. 21:48:21

@Rosszindulatú Vászka: tudom. Én is így látom. Ezt csak azért írtam, h. azok, akik annyit képesek felfogni a filmből (vannak ilyenek is), hogy Eastwood rasszista és káromkodik, azoknak ott a tanulság, hogy a végére "megjavul".
Speciel én nem így látom, mert én ezt a figurát az elejétől fogva nem tartom sem bunkónak, sem rasszistának, és számomra a legjobb 10 film között van, és asszem ott is marad, még ha száztíz évig élek is és hetente két új filmet nézek meg életem végéig :-)
Szóval, tömören, Clintről le lehet szállni :-)

Jofiu 2011.01.22. 00:54:53

@nyílméregbéka:
Ugy latszik sokan vannak akiknek nem sikerult elsajatitani a muelemzest.
Kidobott penz a tanittatas.
Petofit magolni biztos megy, megerteni dolgokat mar nehezebb.
süti beállítások módosítása