Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Vélemények bürökpohár mellé

A hír MTI-s, a vélemény nem szabad

2010. december 21. 11:00 barb 140 komment

Mivel a Parlament ma hajnalban elfogadta a médiatörvényt, rendhagyó lapszemlét készítettünk. Összegyűjtöttük, mely médium hogyan fogadta a törvényt. A lista még nem teljes, várjuk a kiegészítéseket.

  • Népszabadság: Az új médiahatóságnak üzenjük: Nem vagyunk az alattvalóid! A Magyar Köztársaság elismeri és védi a sajtó szabadságát – áll az alkotmányban. Mostantól törvény írja felül e paragrafust. A köztársaság továbbra is elismeri, de már nem védi a sajtószabadságot. A kormánypártok megszavazták a törvényt, amely politikusok megbízottjait hatalmazza fel arra, hogy a média bármely szereplőjének sorsa felől döntsön.
  • Népszava: Küzdünk a sajtó szabadságáért. Igen, meg lehet próbálni - akár több-kevesebb sikerrel - elhallgattatni a szabad sajtót, a közszolgálati média leigázása után. De hosszabb távon ennek nem adunk sok esélyt. Egy normális újságíró nem harcolni akar, csak a munkáját végezni. De ha muszáj, hát muszáj - ameddig csak lehet, küzdünk a sajtó szabadságáért demokrata barátainkkal együtt.
  • A Bors a médiacelebeket faggatta a médiatörvényről. Boros Lajos: Egyelőre nincs véleményem a törvényről. Bárdos András: Semmi értelme megpróbálni uralni a médiát. Ez 2011-ben amúgy is lehetetlen. Harsányi Levente: Bízom benne, hogy a jogalkotók úgy alakították a törvényt, hogy azt alkalmazni is lehessen. Friderikusz Sándor: Annyira távol állok tőle, hogy nem is olvastam a törvényt. A törvényről Vitray Tamás annak elfogadásáig nem kívánt beszélni. Szellő István, Till Attila, Vadon János, Vágó István pedig nem kívánta kommentálni a döntést. Rákóczi Ferenc szintén nem, ő visszavonta nyilatkozatát.
  • A Blikk, a Magyar Nemzet, a Magyar Hírlap, a Metropol egyelőre csak tudósításban foglalkozott a médiatörvénnyel.
  • Hírszerző: Meg kell mondjam, nagyon is botrányosnak tartom a kormány legújabb médiaügyi intézkedéseit. Elképesztő, hogy megszabják a „jó hírek” arányát. Hogy kétharmados többségükre, a sokat hivatkozott emberekre hivatkozva elbánnak a független újságírással.
  • Kreatív: Fejes a sötétbe. Minősíthetetlen, hogy a törvénytervezetben olvasható javaslatok a mindenkori hatalmat olyan eszközökkel jogosítják fel, amelyek lehetővé teszik a sajtó diktatórikus felügyeletét.
  • FN.hu: Térdre rogyhat a magyar sajtó. A médiaszolgáltatásokról és tömegkommunikációról szóló törvény betűi számunkra azt sugallják, hogy 2011 a rendteremtés éve lesz a médiában. Egy olyan rendteremtésé, ahol egyoldalúan hozott, nem egyértelmű játékszabályok érvényesek, és aki nem alkalmazkodik, könnyen a pályán kívül találhatja magát.
  • Index: Sajtótörvénynek keresztbe tenni = MENŐ. 2010 december 21-én hajnalban a magyar országgyűlés elfogadta a médiaszolgáltatásokról és tömegkommunikációról szóló új törvényt. Ez az egyszerűen csak sajtótörvénynek nevezett izé valódi borzalom. Ahogy a Társaság a Szabadságjogkért még relatíve finoman fogalmaz,  súlyosan sérti a véleménynyilvánítás szabadságát és a sajtó szabadságát.
  • + A blogolók véleménye. Posztmédiaháborús trauma, 1998-ban rekedt társadalom- és médiakép bomlik ki médiatörvényből és a nyugdíjvitában megszólalók nyilatkozataiból. Nem fog működni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johnny Joker · http://jehovatanui.blog.hu/ 2010.12.21. 11:13:39

Erősen fűrészelik azt az ágat, csak a rossz oldalán ülnek. Egyébként a nyolcéves tervek megvalósításához a következő választást is meg kell nyerniük, ezt készítik most elő. Három év hülyítés elég lesz az arctalan tömeg véglényhordának, mely a többségünket alkotja. Haza megy a munkás, sör, pörkölt, híradó... "födrengés Oroszországban, itthon minden rendben, javul a gazdaság, csökkennek az adók, és több pénzt adunk neked, mi vagyunk a jóságos Fidesz!" 'Hát akkó itt minden rendben, megyek is szavazni.' Ez a sarkított példa. Az újságírók és bloggerek meg be lesznek tiltva, el lesznek kussoltatva. Mit gondoltok miért pacsizunk a Kínaiakkal, ott cenzúrázva van az internet, és a sajtó is. Hátha segítenek Orbán apánknak hogy hogyan kell modern kiberkussban tartani a népet. Írjatok amíg lehet!

AlexWolf 2010.12.21. 11:15:22

Ki kell vinni külföldre (legalább is papíron) a lapokat, TV-ket, blogokat (ez mondjuk könnyű, mert ott van pl a blogspot.com) stb. és szarni a fejükre. Maximum azt is elérik, hogy az a pénz is, ami itt menne nyomtatásra, műsorszórásra, vagy mit tudom én mire, azt is egy másik országban költik el.

trabant 601 · http://youtube.com/watch?v=Z3prOObnrmk 2010.12.21. 11:39:01

@AlexWolf: Ha jól emlékszem a szolgáltatók kötelezve lesznek arra, hogy bizonyos tartalmakat blokkoljanak. Szóval ha kimegy külföldre, akkor törvénytelennek minősítik és blokkoltatják a szolgáltatókkal. Ennek van egy üzleti oldala, a fogadásokkal foglalkozó oldalak. Sok pénz van bennük és így akarják saját magukat helyzetbe hozni.

gravi_t 2010.12.21. 11:54:56

Cenzúra miatt sírni, amikor nincs is = nem menő.

tessedik 2010.12.21. 12:00:19

ajjaj. most már a médiások se hazudhatnak kedvük szerint? de sajnálom. végre valaki a kőbunkók körmére koppint egy nagyot. ideje volt már.

Gereblyés Paraszt (törölt) 2010.12.21. 12:11:48

Valaki monnya má meg, mibe fog kerülni ez nekünk? Meg hogy most végülis mi ellen vót a tüntetés, mi a gond ezzel az egésszel? Mit köll bejelenteni kinek mennyiér? Mit lehet? Mit nem lehet? Legyen má valami egyértelmű, mer ez az egész nem az.

ajjajj 2010.12.21. 12:36:27

Hét komment a commenten a sajtószabadság korlátozásáról. (Bezzeg, ha teszem azt a cigarettáról lenne, már vérben fürödnénk.)

Gereblyés Paraszt (törölt) 2010.12.21. 12:43:16

@ajjajj: Vadul keresgéljük a korlátozást a törvényben, de előbb magát a törvényt. Meg hát ebédelni is kell.

donpéló 2010.12.21. 13:14:41

Désiék bár befejezhetnék a hisztit, mert rohadtul unalmasak. Azért mert szar a Fidesz, azért még nem fogunk a dilettáns, eladósító, szemkilövető posztkomcsi Mszp-re szavazni. Soha. Ugyhogy relax.

Deuce Bigalow 2010.12.21. 13:32:51

amikor az előző bagázs volt hatalmon azt kívántam, menjenek már a pitsába! sajnos ezekkel a mostaniakkal kapcsolatban is ugyanezt kívánom, sőt, bryan szavaival élve: mindenki menjen a pitsába!

user792 2010.12.21. 13:36:11

Első ránézésre valóban visszatetsző az egész, viszont ahogy egyre hangosabban zúgolódnak a válogatott ballib médiumok, úgy kezd az emberben erősödni egy halvány gondolat: itt valami hasznos dolog készülődik.

sztrugackij 2010.12.21. 13:36:29

@donpéló: neked nem is kell! jelentősen lerontanád a szavazótábor intelligenciaátlagát.A következő választáson a hozzád hasonlóak szavazatai nem mérvadóak.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2010.12.21. 13:36:41

Elvtársak, ugye nem akarjátok, hogy visszajöjjön Jones gazda? Na azért.

Ibn al-Haiszam 2010.12.21. 13:47:17

@user792: mert ami az ellenségednek fáj, az neked bizonyosan jó lesz.

Jenyei 2010.12.21. 13:49:48

@gravi_t: a szomszédod odaáll a kapudba, közterületre, egy qrva nagy baltával a kezében, hogy mostantól fejbevág, ha nem tetszik neki amit mondasz. Te meg nyugodtan jársz-kelsz mellette, megvárod, mi lesz a vége, nyilván.

Gereblyés Paraszt (törölt) 2010.12.21. 13:58:46

@Jenyei: Azé csak meg kéne várni a hajnalt, hátha csak esernyő van a kezibe, avagy virág.

user792 2010.12.21. 14:00:43

@Ibn al-Haiszam: Nagyon elmés a konklúzió, grat.

Nem, tudod csak arról van szó, hogy az elmúlt évek _tapasztalatai_ alapján amik ellen bauerek, gréczyk, gyurcsányok tiltakoznak, hőbörögnek, azok általában jól sülnek el.

II/III-as 2010.12.21. 14:01:44

Felerősödni látszik a népi-urbánus ellentét. A népi front (vő. forradalom) el kívánja hallgattatni a nyitott, világlátott (vö. felvilágosult) értelmiségi oldalt, mivel maga ilyesmivel nem rendelkezik. Van egy kellően makacs és önfejű (vö. paraszt) szavazótábora, amelyik olyasfajta ellenséggel kíván leszámolni, amely elszivárgott azzal, hogy faképnél hagyta a pártjait. Erről a népi erők nem vesznek tudomást, szellemharcot vívnak jelen pillanatban is, tudomásul sem véve azt az egyszerű tényt, hogy jelen pillanatban nincs baloldali szavazótábor, éppen ez okból lehetnek most ilyen túlsúlyban. De ők küzdenek, komcsiznak, libsiznek, minden kritikára azzal válaszolnak, hogy a baloldal bezzeg. Nem, kedves népiek és népiesek, nincs baloldal bezzeg, csak egy fidesz van, amelyik mellett ti akkor is kiálltok, amikor nincs kivel szemben, és azt is elnézitek neki a mániákus harcotok zászlója alatt, amit ellenség hiányában és az ország érdekében nem hogy nem kellene, de legalább annyira ellene kellene fordulnotok, amennyire ezt a baloldali szavazótábor tette a másik pártoldallal szemben. Ha ezt nem teszitek meg akkor, amikor napnál világosabb, hogy a fidesz gyalázatos zsarnoki önkényt épít, akkor rosszabbak, gyávábbak és hazugabbak vagytok, mint az általatok annyira megvetett baloldal. Ugyanis rajtuk ilyet számon kérni nem tudtok. Ők az önkénynek, az önmérséklet hiányának a jelenleginél sokkalta kisebb megnyilvánulására is nemet mondtak. Ezért lehettek most ti ennyire, ilyen arányban a nyeregben. De élni nem tudtok vele, látható, mire futja belőletek. Bólogatni, tűrni, meghajolni, porban kúszni, és továbbra is csak harcolni valami ellen, ami amúgy már nincs. Szervilis, meghasonlott, opportunista népség vagytok. Ehhez pedig semmi köze a szociknak, a baloldalnak, a zsidóságnak, az oligarcháknak, a kommunistáknak, a liberálisoknak. Ehhez a gerincnek van köze. Az egykor volt baloldali szavazótábor idén áprilisban jól vizsgázott mindabból, amit nektek még tanulni kell, és aminek a hiánya nevetségesen gyengévé tesz benneteket. Még ha sokan is vagytok.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.12.21. 14:13:30

@Gereblyés Paraszt: Vágtak téged már fejbe esernyővel, vagy egy csokor rózsával?

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.12.21. 14:14:13

@user792: Akinek nevét meg kisbetűvel írjuk, azé a végén az erkölcsi győzelem.

user792 2010.12.21. 14:19:00

@efes: egy újabb elmés konklúzió és egy újabb öblös gratuláció.

Leadfoot 2010.12.21. 14:25:13

@donpéló: @gravi_t: @tessedik: Az a szörnyű, hogy egyeseknek még most se esik le, miről szól ez az egész.

Szerintem ha Szalai Annamária személyesen odamenne hozzátok, és pofon vágna, még ahhoz is vigyorognátok, és megmagyaráznátok, miért volt jó.

Leadfoot 2010.12.21. 14:26:22

@user792: Te is gyönyörűen átlátod a dolgokat.

tessedik 2010.12.21. 14:31:54

@Leadfoot: az a szörnyű, hogy a balosok saját hányásukban fuldokolva vergődnek. haladók, értelmiségiek, művészek halála? ugyan.

végre esély van arra, hogy lehull a feje azoknak a nemrég még pufajkát viselő, még mindig az országon élősködő férgeknek, mert kirúgatják magukat. mint ma az a rádiós.

nevetségesek azok, akik rögtön posztapokaliptikus világégést vizionálnak. főleg a népszabi. köh - provokátorok - hmm

El Argentino 2010.12.21. 14:35:02

"A médiatanács többek között olyan, nem pontosan körülhatárolható szabályok betartását ellenőrzi, mint a közerkölcs megsértésének, vagy éppen a bármely többség vagy vallási- etnikai kisebbség nyílt vagy csak burkolt megsértésének tilalma."

He? ezután nem lesz szinkronizálva a South Park meg sérti egyesek jogait? Há' kit érdekel?

mindphaser (törölt) 2010.12.21. 14:37:21

Anonymus csoportnak egy mail esetleg? :D

bájgúnár 2010.12.21. 14:38:42

cenzurázott sajtó? Ugyan!A komcsik kezében van majd az összes vagy azok elvbarátaiéban!Miről beszélnek!Eddigvolt csak igazán egyoldalú néphülyités hazugságokkal,féligazságokkal teli minden újság tv.Ideje megtekerni ennek a sok bértolnok farkát!20 éven ét lehülyitették,igénytelenségbe taszították saját nemzetüket!
Kirugni az összeset!Eddig hazudhattatok büntetlenűl!Ezután fizettek!

user792 2010.12.21. 14:38:54

@Leadfoot: figyelj, értem én, hogy most csak az láthat "tisztán", aki weimarizálódástól tart, de én az egész hisztériázás ellenére sem tudom beszopni egyelőre ezt a jajveszékelést, bocs.
Tettem ezt például a H1N1-es pánikkeltés idején is, és lám, az idő engem igazolt.

Várúr 2010.12.21. 14:39:14

@II/III:
Ahogy olvasgattalak, újfent örülök, hogy a "népi" oldalhoz tartozom. Hogy nem rettegek a sajtószabadság elvesztése miatt. Mikor az egész sajtó szabadon sivalkodik az "elvesztett sajtószabadság" rémképén. (Valójában a zuhanó példányszám miatt rettegnek). Attól iszonyodnak, hogy a jövőben nem lehet rágalmazással, rémhírekkel, nyílt hazudozással, botrányokkal, műbalhékkal olvasókat szerezni.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.12.21. 14:39:26

Magyar Nemzet? Magyar Hírlap?

Kiváncsi lettem volna.

Jenyei 2010.12.21. 14:41:16

@Gereblyés Paraszt: persze, virág lesz az, legalábbis annak látszott pár hónapja.

donpéló 2010.12.21. 14:41:27

@Leadfoot:
Ne kínlódjál Leadfoot, mi ellentétes oldalon állunk. Számomra öröm, ha a Gyurcsány-rendszer sajtónyaloncai Bánótól Désiig, Bolgártól Mészárosig szopni fognak, mint a torkos borz.
Mert megérdemlik.

Várúr 2010.12.21. 14:42:23

@Leadfoot:
Nagyon is leesik. "Az egész arról szól" hogy ezután nem lehet büntetlenül nyíltan hazudozni, rágalmazni, emberek becsületébe gázolni, majd röhögve továbbállni és firkálni az újabb szennyet.

Leadfoot 2010.12.21. 14:44:55

@tessedik: Itt nem arról van szó, hogy 'balos' meg 'jobbos', fogd már föl. Ha egy olyan szervezet felügyeli az elvben független sajtó működését, amiben egytől egyik az egyik párt delegáltjai ülnek (+ a kezükbe adtak nagyon komoly eszközöket), az sérti a szabad sajtó intézményét. FÜGGETLENÜL attól, hogy melyik pártról, melyik oldalról van szó.

Én ugyanígy ki lennék akadva, ha a másik oldal csinálná meg ugyanezt? De te ugyanígy kiállnál mellette? Ezen gondolkozzál...

Leadfoot 2010.12.21. 14:46:02

@donpéló: Neked nem való a demokrácia, el kéne költöznöd valami általad preferált diktatúrába, ott kuss van annak, aki a vezetésnek nem tetszik. A gondolatmeneted szerint az a legjobb...

II/III-as 2010.12.21. 14:46:54

@Várúr: Ennyire futja részedről, igen, rágalmazással meg hazudozással olvasókat szerezni. Gondolom MN olvasó vagy. Na csak mert náluk több elvesztett sajtópere senkinek nem volt. És nem egy kézi irányítású kádercsapat büntette őket, hanem ahogy annak lennie kell egy kultúrállamban, a bíróság. Most majd növelhetik kedvükre a példányszámot, mert felettük nyilván megszűnik az ellenőrzés, a tőlük megszokott hazudozásokkal, rágalmazásokkal, becsületsértésekkel, koholmányokkal nyilván nem lesz baj. Nem népi vagy te, hanem korlátolt és buta.

Leadfoot 2010.12.21. 14:47:00

@Várúr: Ez arról szól, hogy ezután az általad felsorolt dolgokat csak bizonyos sajtóorgánumok tehetik meg, mert a pajtásaik ülnek az őket felügyelő testületben.

Kandabula 2010.12.21. 14:48:30

@Várúr: belegondolni is szörnyű: megírják, hogy az egyik celeb megdugta a másik celebet, pedig nem is.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.12.21. 14:51:58

@tessedik: "végre esély van arra, hogy lehull a feje azoknak a nemrég még pufajkát viselő, még mindig az országon élősködő férgeknek, mert kirúgatják magukat. mint ma az a rádiós."

Legalább tudnád, hogy kiről beszélsz. Íme a pufajkát viselő, országon élősködő féreg életrajza. Annyira ügyesen titkolja, hogy komcsi, hogy az már eszméleten :-)

"Mong Attila 1968-ban született Budapesten. A székesfehérvári Teleki Blanka Gimnáziumban érettségizett. 1987-ben lett a Budapesti Külkereskedelmi Főiskola hallgatója. A főiskola közben – mivel már gyerekkorában is újságírónak, pontosabban sportriporternek készült – tett egy próbát a MÚOSZ újságíróképzésén is, de ebből csak két órát bírt ki. „Emlékszem, komoly válságba kerültem, mert újságíró akartam lenni, és ugyan nem értettem, hogy működött akkor, a diktatúra utolsó éveiben a szakma, de azt éreztem, hogy amit ott láttam, abból nem kérek”.

A főiskola után ösztöndíjjal Párizsba ment, ahol két évig az üzleti előadások, a francia számvitel mellett a híres Institut des Études Politiques de Paris főiskolán is hallgathatott kurzusokat. „Nagyon jó órákra jártam, újságírásra, kelet-európai történelemre, és ott jöttem rá, hogy engem nem az üzlet, hanem a közélet meg a hírek érdekelnek” – meséli. A záró tesztek után a pszichológus figyelmeztette, hogy erős igazságérzete és szabadságvágya miatt nagyon kell vigyáznia, hova megy dolgozni, mert egy hierarchikus szervezetben nehezen tudja elképzelni – és ahogy mondja, valóban ez, „durván fejlett igazságérzete” vezette végül az újságírói pályára.
Párizsból azonban még egy francia reklámcég szerződésével érkezett vissza Budapestre. „Két évig dolgoztam a reklámszakmában, de úgy éreztem, hogy megfulladok, viharos gyorsasággal menekültem be a Magyar Rádióba sokkal kevesebb pénzért napi tudósításokat csinálni” – meséli. A rádiótól 1998-ban a Magyar Televízióhoz ment, ahol szerkesztő-riporter volt az Aktuálisnál és szerkesztő-műsorvezető a Szabad Verseny című gazdasági magazinnál. Állandó külsős szerzője volt a Figyelőnek, és cikkeket írt a Kreatívnak.
2000-től az Inforádió műsorvezetője, 2005 és 2007 között a Manager Magazin főszerkesztője volt.

2003-ban György Bencével Milliárdok mágusai címmel könyvet írt a brókerbotrány titkairól. 2008-ban jelent meg a János vitéz a Gulágon című történelmi oknyomozó könyve, tavaly pedig Vajda Évával közös, Az ártatlanok kora című könyve.

2004-ban a K&H botrányról a Figyelőben megjelent cikkeiért elnyerte a legjobb oknyomozó újságírónak járó Göbölyös József „Soma”-díjat. 2004-ben a Milliárdok mágusaiért Joseph Pulitzer Emlékdíjjal tüntették ki. "

Leadfoot 2010.12.21. 14:52:06

Na, látom elszabadult a magas kultúra.

Ianas 2010.12.21. 14:55:22

@user792: Na pont ez az egységsugarú gondolkodás, ami egy diktatúra kiépítéséhez szükséges. Nem mondom, hogy az lesz, de jó úton haladnak az elvtársak.

Ianas 2010.12.21. 14:57:13

@Várúr: Ezt a hülyeséget komolyan is gondolod, vagy fizetnek Neked érte?

nemstatikus 2010.12.21. 14:59:33

@tessedik:
"végre esély van arra, hogy lehull a feje azoknak a nemrég még pufajkát viselő, még mindig az országon élősködő férgeknek, mert kirúgatják magukat. mint ma az a rádiós."

Az a rádiós a hozzám és hozzád hasonló idióták miatt tette azt amit tett. Már az önmagában rémísztő, hogy felfüggesztették (vagy már ki is rúgták) amiért a törvényt betartotta. Mit is tett? Nem fűzött a hírhez saját véleményt. Érted? Betartotta az új törvényt. Csupán fel kívánta nyitni a csipánk. Nyíladozik már a tied is? Nem? Akkor úgy maradtál.

tessedik 2010.12.21. 14:59:35

@Fedor: jajaja, és megjelenik az önjelölt politológus. miért nem a blogodról copy/paste-ztél?

karnak 2010.12.21. 15:04:06

@Gee Halen:
@ post:

magyar hirlap

szerkesztőség nyilt levele
(AZ ÚJ MÉDIATÖRVÉNY VESZÉLYEZTETI AZ ÍROTT SAJTÓ SZABADSÁGÁT)

www.magyarhirlap.hu/online/nyilt_level.html

zsebők csaba

mi lesz a blogokkal

www.magyarhirlap.hu/velemeny/mi_lesz_a_blogokkal.html

Thrasher 2010.12.21. 15:04:19

@bájgúnár:
vajon miért van az, hogy akiknek mindenre feláll, amit a fidesz művel, azok jellemzően annyira ostobák, hogy még írni sem tudnak egy átlagos 14 éves szintjén?
ja megvan, azért, mert II/III-nak van igaza, minden egyes szavával.

Kandabula 2010.12.21. 15:22:51

@te geci barb rohadjon meg a kurva anyád: Jól hangzott. De kit zavar, barátom? Szemantikailag vizsgálva értékes gondolataidat csak a magyar nyelv szépségeinek egy kisebb szegmenséről lebbentetted fel a fátyol könnyű leplét, ami akár nyelvünk rétegelemeinek majdnem elfeledett (?) őserejét testesíti meg, és mint ilyen, követésre igencsak ajánlott. Amennyiben az volt a célod, hogy a mindennapi nyelvi gyakorlat (különösen a közlekedés területén bevált) értékes fordulataira irányítsd a figyelmet, csak megerősítelek, Veled vagyok! Viszont: amennyiben az új törvénnyel kapcsolatos értelmezési próbálkozásról, netán határkiigazítási törekvésről van szó, hát felháborodásom bugyrának tartalmát a nyakadba öntöm. Molotov is elhatárolódott Buharintól!

karnak 2010.12.21. 15:24:19

@II/III:

ez túl értelmes volt, nem is jött rá válasz:)

engem kicsit az ellenségkép - összefogás (a semmi ellen) emlékeztet a war on terror - iraq, stb leigázásához, mindent alárendelni egy mondvacsinált ügy érdekében.

mindenhol működik a dolog, ahol működhet kellő birkatomeg mellett, sajnos e szempontból ez egy ilyen ország lett, a szellemiek miatt lesajnalt usa-val ha masban nem, ebben egy szinten lettunk.

az egy plusz kerdes, hogy itt mi a gazdasagi alapja, itt nincs olaj, itt epitoipar van, esetleg kaszinok, egyebek, minden ami penzt hoz.

Jenyei 2010.12.21. 15:30:50

@Várúr: hoppá! Ha a közszolgálaton Hiller nevét a ma Magyar Hírlapos Ungváry Zsolt Killer-nek mondja (ha-ha-ha), ami ugye gyilkost jelent, akkor az huszonötmilliós büntetés a rádiónak? Mert bizonyára Szalai védeni fogja a Vasárnapi Újság ellenében is az MSZP-s politikusokat. Semmi okunk az ellenkezőjét feltételezni, virág lesz az, megvilágosodtam!!

ügyfélszolgálatos 2010.12.21. 15:38:29

@Jenyei: Á azokat nem büntetik meg vagy csak jelképes összegre. A "kettős mérce" igazából a jobboldalra volt mindig is jellemző csak jó módi szerint ráfogták a baloldalra.

bájgúnár 2010.12.21. 15:47:28

@Thrasher:
Megint egy önérzetes nyelvtanár!Azért nem rovás írással írtam mert ahoz már nemvagy elég művelt!

II/III-as 2010.12.21. 15:47:42

@karnak: Az az érdekes, illetve szánalmas, hogy a magyar nemzeti, konzervatív oldal milyen mélyen megvetette az amerikai republikánusokat, Busht és politikáját. Milyen mélyen elítéli a szomszédos országok nemzeti oldalait. Mennyire gyűlöli más országok, államok, kormányok hozzá hasonló nemzeti ideológiáját. És házon belül mennyire azonos elvek, eszmék szerint próbál teret nyerni, önigazolást szerezni, legitimálni a saját lépéseit, mint az általa annyira gyűlölt, azonos oldalt, ha az más nemzetben gyökerezik. Meghasonlott, buta, önvizsgálatra alkalmatlan társaság ez. Most tapsolnak annak a megszüntetéséhez, ami a rendszerváltás legnagyobb erénye és eredménye volt, a vélemény szabad, büntetlen nyilvánításának alapjogban rögzített szabadsága. Teszik ezt azért, mert ebben a saját vélt igazuk győzelmét látják megtestesülni. Hihetetlen ostoba népség. Ez ma a népi oldal Magyarországon. Ez ma az elsöprő politikai oldal szavazótábora. Láthatóan nem is áll szándékukban a gondolkodás, rengetegen vannak, kilóra megvehetők. Éppen rájuk, az ízlésükre, igényeikre, szegényes intellektusukra szabják ezt az országot. Ők a népi oldal, sokan vannak és túlságosan elegen.

Nane! 2010.12.21. 15:48:46

... és milyen szép lesz - mert semmi sem tart örökké - amikor újra az MSZP meg (valamilyen) Szdsz lesz hatalmon és árgus szemekkel fogják vizslatni a Magyar Hírlap, Magyar Nemzet, Echo TV, Hír TV műsorait és pontosan 12 perc alatt szénné szívatják őket néhány százmillás büntetéssel...

Leadfoot 2010.12.21. 15:50:58

@Nane!: Na, ennek elkerülése érdekében szépen be is betonozták Szalai Annamáriát 9 évre.

ZéBé 2010.12.21. 15:51:48

És a Magyar Nemzet mit ír?

Nane! 2010.12.21. 15:52:30

@II/III: "hogy a magyar nemzeti, konzervatív oldal"

Már megbocsáss, de hol van nálunk ilyen? Ja, hogy a NEVÉBEN azok? Ja, én meg a Mr.Universum vagyok. :-)

II/III-as 2010.12.21. 15:54:51

@bájgúnár: Meg azért nem, mert fogalmad nincs róla, talán valami hídi búcsúban hallhattál róla egy párás tekintetű részeg lemeztarsolyos bő gatyás atyafit hadoválni, de igazából nem tudsz te semmit néhány buta, hamis okoskodás hangzatos ismételgetésén kívül, te is csak egy szerencsétlen, felpaprikázott, behülyített gyalogmagyar vagy.

Nane! 2010.12.21. 15:55:20

@Leadfoot: Logikus a felvetésed, de miután a fidesznél a cél szentesíti az eszközt, ezt a "kedves" szokást átveszik majd a leendő szocik is, és megtalálják a módját, hogy:

1. Szalai önként és dalolva elhúz a vérbe,
vagy
2. Ő lesz a szocik legnagyobb kiszolgálója.

Ez utóbbi elegánsabb lenne, de ha nem megy, jön az első pont.

gravi_t 2010.12.21. 16:11:13

@Leadfoot: Bocs, de én semmi olyat nem találtam az új médiatörvényben, ami aggodalomra adna okot.

- be kell majd tartani az amúgy is hatályos törvényeket (becsületsértés stb.)
- nem lehet majd orrba-szájba reklámot tolni
- kicsit több magyar zenét kell majd játszani (asszem most is 20-25% körül kell)
- kell majd adni eredeti nyelven is filmeket (úristen, még a végén fejlődik a magyarok nyelvtudása)
- a híradóban híreknek kell majd lenni
stb.

Tudod, engem a kiszabható bírságok mértéke sem aggaszt: örülök neki. Hogy a törvény többféleképp értelmezhető és a fideszes Szalai bizottsága fog erről dönteni? Egy fideszes kormánytöbbség mellett ez nem meglepő. Bebetonozták kilenc évre? Csak egy másik 2/3os törvény kell, és már repül is.

Rettegés a diktatúrától? Ne-vet-sé-ges.
Emlékeztek a rettegésre, amikor a Neó+Klassz nyerte a rádiótendert? Hogy mostantól pártrádiók lesznek, és oda a jó zenéknek? Hát az is mennyire bejött. Épp eléggé blamáltátok magatokat akkor, most jobb lesz, ha inkább csak magatokban dohogtok.

Mong Attila-ügy: mutassatok egy olyan munkahelyet, ahol eltűrik, hogy a főnökség asztalára szarj. Én is így gondoltam.

Nane! 2010.12.21. 16:14:52

@gravi_t: Tudod, nálad mindenki szembejön az autópályán. A nemzetközi közvélemény, a sajtósok, a médiában dolgozók, sőt, a Magyar Hírlap is.

s.e.c 2010.12.21. 16:19:11

Számomra egészen hihetetlen hogy vannak akik ezzel egyetértenek. II/III 14:01-es írását ajánlom értelmezésre minden kedves kommentelőnek aki szerint semmi gond nincs az új média törvénnyel.

@tessedik:
végre esély van arra, hogy lehull a feje azoknak a nemrég még pufajkát viselő, még mindig az országon élősködő férgeknek, mert kirúgatják magukat. mint ma az a rádiós.

Ha Tölgyessy Péterre gondolsz kicsit olvass már utána mielőtt hülyeségeket írsz. SZDSZ-es, majd Fideszes politikus volt, az előző kormány idején Gyurcsány sem szerette, hasonlóval próbálkozott mint most a Fidesz, csak neki ellent lehetett mondani, és az előző igazgató sem az ő embere volt... Szerintem attól függetlenül hogy éppen ki kormányoz, egy ilyen embernek aki objektívan, elfogulatlanul véleményt tud nyilvánítani bármelyik pártról, igenis kijárna egy olyan műsor ahol elmondhatja a véleményét. Persze most tisztogatás van, ha neked ez kell hajrá.

gyilkos fűegér 2010.12.21. 16:19:22

@Várúr: "Nagyon is leesik. "Az egész arról szól" hogy ezután nem lehet büntetlenül nyíltan hazudozni, rágalmazni, emberek becsületébe gázolni, majd röhögve továbbállni és firkálni az újabb szennyet."

Ajaj,szegény Magyar Nemzet, meg Magyar Hírlap...Bayer Zsoltiról nem is beszélve... hát ez szopás.

movhu 2010.12.21. 16:21:32

@gravi_t: Nem akarok minden ponttal vitatkozni, azt majd megteszik a többiek.
De olyan baromságot, hogy a rossz hírek vagy magyar zenék arányát megszabjuk a médiában akkora baromság, hogy csak na. Ugyanis ezzel együtt nem szabhatjuk meg, hogy mennyi magyar zene készüljön, mennyi rossz/jó dolog történjen aznap. Adott esetben nem fogsz hallani arról, hogy valami történt a világban, mert már nem fér bele a kívánt percmennyiségben. Nevetséges.

Ezek után nem kell csodálkozni, ha majd sorra születnek a Kurucinfo alternatív változatai.

bb2 2010.12.21. 16:23:11

Magyarországon jelen pillanatban diktatúra van, lehet nem elhinni, lehet lájtosnak mondani, lehet virágnyelven körülírni, de ez tény. A Fidesz nem ehhez kapott kétharmados többséget, amit itt művelnek az Magyarország és Európa szégyene. Európa szégyene elsősorban azért mert egy diktátor lesz az elkövetkező 6 hónapig az elnöke (elnökséget adó ország vezetője). Az Uniónak is el kellene már döntenie mit is akar, nem lehet bármilyen probléma esetén arra hivatkozni, hogy az a tagállam belügye. Ne legyen senkinek semmi kételye: Szalai Annamária élni fog hatalmával, ha kell maximálisan fogja büntetni, illetve tönkretenni a szabad sajtót. Ami a Fidesz népszerűségcsökkenését illeti, ez semmi, illetve semilyen veszély nem fenyegetheti őket a hatalmukon. Ha kell majd átrajzolják a választói kerületek határait, szavazati jogot adnak a határon túl élő magyaroknak akiket eddig is saját politikai céljaikra használtak fel. A kampány egyoldalú lesz, az ellenzéki pártokat számtalan módon el lehet lehetetleníteni, azok indulóit meg lehet ijeszteni. Mindenkinek csak egy élete van és a családját félti. Egy ilyen diktatúra általában hosszú időre rendezkedik be és kegyetlenül birtokol mindent és mindenkit. Általában három-féle képpen bukhat meg:
1. A diktátor természetes úton elhalálozik miután uralkodott pár évtizedet és az utóda (-i) már erősen puhítja a diktatúrát és idővel átmenet lehet a valódi demokráciába.
2. Teljes gazdasági csődhelyzet alakul ki és egy társadalmi megegyezés után demokratizálódik az ország (ez történt 89-90-ben nálunk).
3. Hosszú kemény diktatúrát egy valódi forradalom dönti meg, amely sajnos akár véres is lehet, sőt hosszú polgárháborúhoz is vezethet.
Még egyszer, hogy mindenki értse, Magyarországon diktatúra kezdődött annak minden ismérvével: a magántulajdon nincs biztonságban, nincs szólás- és sajtószabadság, sérülnek az alapvető jogok (Alkotmánybíróság sem védhet meg minket, a köztársasági elnök meg el van a szentkorona körüli részletekkel, szépen eljátszadozik, hogy milyen legyen a koronaőrök egyenruhája).
Sajnos ha ránézek 3,5 éves fiamra, összeszorul a szívem, vajon milyen jövő vár rá?

vénkujon 2010.12.21. 16:25:29

@ZéBé: az mno portálra pihenni járok...amikor már a faszom eldurrant a sok rossz hírtol. átmegyek oda szépen, és láthatom viktorvezér kisimult arcát, olvashatom a világmegváltó gondolatokat...stb.:)
náluk ez a dolog nem címlapos

Nane! 2010.12.21. 16:26:21

A kötelező magyar zenei mennyiség teljesíthető lesz úgy is, hogy majd egy új (vagy a régi) CPg eljátsza az "Erdős Péter a kurva anyád"-ot mondjuk kormánypárti nevekkel.

Nane! 2010.12.21. 16:28:49

@bb2: "Sajnos ha ránézek 3,5 éves fiamra, összeszorul a szívem, vajon milyen jövő vár rá?"

kétnyelvű óvoda, plusz még egy nyelv, aztán hajrá!

Leadfoot 2010.12.21. 16:33:06

@gravi_t: Azt gondolom, tudod, hogy a demokrácia egyik sarkköve a szabad és független sajtó. Kérdem én: hogy lehetséges ennek a fenntartása, mikor az egészet egy olyan testület szabályozza, aminek az ÖSSZES tagja fideszes (és most nem az a lényeg, hogy fideszes, hanem az, hogy egy és ugyanazon párt delegálja őket), és eszközként a kezükbe adnak 100-200milliós bírságok kiszabására való jogosultságot.

Tök mindegy, hogy fog működni, ez már önmagában is antidemokratikus.

És akkor arról még nem beszéltem, hogy fölmerült: lesz jogalkotási jogkörük is. Bár egyelőre erről kuss van, de ugye nem zörög a haraszt...

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.12.21. 16:40:31

félelmetes számomra, milyen sokan nem értik a sajtószabadság lényegét és hogy mennyire kettős mércével és szemellenzővel tekintenek a világba...
azért arra kiváncsi lennék, ha mondjuk két éve a gyurcsány kormány fogadtatott volna el egy ilyen törvényt, és ültette volna döntési pozícióba egy belső emberét, milyen tüntetések lennének már másnap. szerintem a fél város már égne, a parlamettel együtt, és a fidesz lenne a legnagyobb szószólója a sajtószabadságnak...

ügyfélszolgálatos 2010.12.21. 16:48:44

@Bombadil Toma: Vagy ha GyF államosítja a MNYP pénzeket. Szerintem OV következő nyilatkozatához az égő Budapest adja a hátteret.

ökörpöröly 2010.12.21. 17:04:22

A médiatörvény illeszkedik a torz lelkű cigány Szaddam ámokfutásába.
Miközben itt szociznak egyes idióták, szeretném jelezni, hogy a nemzetközi sajtó, illetve a Jobbik és az LMP is undorát fejezi ki az őrült diktatúrája iránt.
Minden jel arra mutat, hogy komoly visszaesés jöhet Magyarországon.
Most a bolsevik gazdaságpolitika mellé behozták a bolsevik törvénykezést és cenzúrát is.
Őszintén szólva, én még soha nem hallottam annyi jól kereső diplomástól, hogy mindenképpen ki akar költözni külföldre, mint most.
Gazdasági növekedéshez, a tőkevonzáshoz pedig elengedhetetlen a nyelveket beszélő, gyakorlattal rendelkező, "jó" diplomával rendelkező "emberanyag" is -hozzá kell tenni, jelenleg Magyarországon is hiány van képzett szakemberekből, a felsővezetők jelentős részét a multik így is külföldről hozzák-.
Csak Németország 100.000 szakembert vár, mert a növekedéshez mindenképpen szüksége van rájuk. De minden modern, fejlődő gazdaság keresi a képzett szakembereket.
Most lássuk, mi van Magyarországon, kiszámíthatatlanság és jogbizonytalanság, egyeztetés nélküli különadók, alapvető demokratikus intézmények megszállása, lerombolása, független felügyelő intézmények tönkretétele, államosítás, cenzúra, képzett fiatal értelmiség elvándorlása stb..
Ez mennyire vonzó egy külföldi befektető részére? Megmondom, semennyire. Így nem hogy hosszútávon, de még rövid- és középtávon se lehet tervezni a működőtőkének. Majd szépen leszipkázza Szlovákia, Románia, Csehország, Lengyelország, Szlovénia stb.. Cigány Szaddam meg verheti, hogy majd a 13. ciklusát kezdheti meg.
A pár odavetett konccal megvett bolsevista csőcseléknek meg elég lesz, amit kap, lásd Lukasenko fehéroroszait. Eddig is szar nemzet volt a magyar, de a végén már a cigányokénál is lentebb kerül.
A másik, elmondhatjuk, hogy az elmúlt 20 évben nekünk volt a legalattomosabb a szellemi, kulturális, politikai elitünk. Minden nemzetnek olyan az elitje, amennyit a nemzet ér. A magyar nemzetet alkotó embertömeg többsége értelme, jelleme, erkölcsi értékrendje alapján állat, nem "ember".
A helyzet tovább romlik majd, egyre erősebb az elbutítás. A bunkó magyarnak -már a "nemzetet" alkotó többségnek- meg mindegy, hogy kit imád, lehet az a kommunista Rákosi vagy Kádár. Aljanép.

efhábé 2010.12.21. 17:11:12

@donpéló: A lendületed érthető, a mérhetetlen ostobaságod nem.

Itt nem arról van szó, hogy bánó és mészáros szopni fog, hanem arról, hogy az a jobboldali újságíró, aki nem is olyan régen még az info rádióban tolta az ipart, az is szopni fog, ha nem ért teljes mértékben egyet a kormányzattal és ennek esetleg hangot mer adni. Nem a baloldali bértollnokokról szól ez jelenleg, hanem a sokszínűségről, arról, hogy el lehessen mondani nyilvánosan, ha f@szságot csinál a kormányzat.
Szép dolog nemzeti pántlikával átkötött sajtóról álmodni, legyen is, de fogadd el, hogy nem mindenki vágyik erre, azoknak is hadd legyen olvasni- meg nézni, hallgatnivalója. Virágozzék ezer virág, ahogy a szólás tartja, ugyebár.

És??? 2010.12.21. 17:25:45

@gravi_t:
"Mong Attila-ügy: mutassatok egy olyan munkahelyet, ahol eltűrik, hogy a főnökség asztalára szarj. Én is így gondoltam." Kinek az asztlára szart?Még csak nem is szart.szerencsétlen MR elnök nem tudja most mi van,nincs a jól sikerült médiatörvényben a csendröl passzus.Várja a magánvéleményét.Na eza baj látod ,hogy ezért is szönyeg szélére álsz.

Laciii 2010.12.21. 17:29:36

@Johnny Joker:
"Ez a sarkított példa."
Mert normális példára már nem futja ugye?

- Nő a benzinár
- Erősödik a CHF
- Gázáremelés

Mind, mind példa a hírekre amik nem lesznek cenzúrázva pedig nem jók OVnak.

vontod75 2010.12.21. 17:35:53

@Laciii: Médiáktól független hírek, amelyek tudomásra jutását nem lehet megakadályozni. A benzinkúton kiírják az árat, a kölcsöntörlesztés azonnal emelkedik és eléggé elterjedt, a gázár is azonnal ismertté válik.

Azt azonban el lehet tusolni, hogy Schnitt Pali rokonya a kezdeti nagy tiltakozás ellenére valahogy mégis az államigazgatás emlőire került...

Laciii 2010.12.21. 17:38:06

@vontod75:
"Azt azonban el lehet tusolni, hogy Schnitt Pali rokonya a kezdeti nagy tiltakozás ellenére valahogy mégis az államigazgatás emlőire került."
Hogyan?

Novi bácsi 2010.12.21. 17:38:07

@ökörpöröly: tökéletesen egyetértek veled. A magyarnál önelégültebb, lustább, gátlástalanabb, ostobább és gyökerebb nép nem nagyon él a világban.

Zsidózhattok, Trollok. Nem ingem.

vontod75 2010.12.21. 17:39:50

@Laciii: Pölö nem jelenik meg sehol.

Laciii 2010.12.21. 17:39:59

@vontod75:
Bármelyik híradóban, blogban lehet közölni, hogy XY AB rokona és Z állami intézményben lesz X munkakörben, ezt mi tiltja meg?

Laciii 2010.12.21. 17:41:17

"Pölö nem jelenik meg sehol."
És ennek mi köze az új törvényhez?

Idi Admin Dada 2010.12.21. 17:45:47

@Várúr:

>>"Az egész arról szól" hogy ezután nem lehet büntetlenül nyíltan hazudozni, rágalmazni, emberek becsületébe gázolni, majd röhögve továbbállni és firkálni az újabb szennyet.<<

akkor a magyar nemzet kurva nagy szarban lesz. :-D

Húsleves 2010.12.21. 17:53:25

A "sajtószabadság" a szoclibek számára eddig azt jelentette, hogy ne legyenek írott szabályok (vagy legalábbis minél kevesebb), mert szabályozatlan körülmények között a kapcsolataik érvényesülnek.
Például: a tavaszi választások idején a Kossuth rádió nem volt hajlandó leadni a Jobbik reklámját. A választási bizottság döntést hozott: a reklám nem sérti a szabályokat, ezért le kell adni. A Kossuth rádió ezután sem volt hajlandó leadni a reklámot, hanem bírósághoz fordult (bár ekkor már kötelező lett volna leadni a reklámot, mert a bírósághoz fordulásnak nem volt halasztó hatálya). A bíróság is úgy döntött, hogy a reklám leadható. Ezután a Kossuth rádió minden alkalommal, amikor leadta a reklámot, hozzátette a saját véleményét.
Az MTV-n pedig így oldották meg:
sardobalo.blog.hu/2010/09/26/felelosseg_a_jobbik_es_a_teve
"Az OVB addig keresgélt, amíg talált egy formai hibát Vona Gábor beadványában, és elutasíthatta azt."

Azok számára, akik jól szervezett, korrupt kapcsolatrendszerrel rendelkeznek, a szabályok hiánya azt jelenti, hogy rákényszeríthetik a saját íratlan szabályaikat másokra.

A liberális "sajtószabadság" levezetése:
1. aki nem ért egyet velük, az rasszista
2. aki rasszista, az nem demokrata
3. aki nem demokrata, azt el lehet (kell) hallgattatni, őrá nem vonatkozik a sajtószabadság

Ahhoz, hogy ezek a "nemes" elvek érvényesülhessenek, a következőket teszik:

- minden véleménybe, ami nem tetszik nekik, zsidózást magyaráznak bele. Ez már annyira zsigeri működéssé vált náluk, hogy például Török Gábor politológussal szemben is így "érvelnek":
oriblog.blog.hu/2010/12/11/torok_gabor_elemez_1938_hitler_jo_lepese
(innentől kezdve: liberális "sajtószabadság" levezetése)

- mivel a zsidózás és a cigányozás "ugyanaz" (rasszizmus = NEM MENŐ), ezért találták ki a pozitív diszkriminációt. A pozitív diszkrimináció arra jó, hogy igazságtalanságokkal frusztrálják a magyarokat. Akinek nem tetszik a kivételezés, arra már el lehet mondani, hogy a cigányokkal van baja. Akiknek a cigányokkal baja van, az rasszista.
(innentől kezdve: liberális "sajtószabadság" levezetése)

- ahol a társadalom nem termel elegendő "rasszistát", ott gondoskodnak róla. Cigányokat telepítenek be, lakást adnak nekik, de munkát nem. Természetesen lopni fognak (mi mást tudnának csinálni? A lakást nem lehet megenni). Akinek nem tetszik, hogy része lehetett a nagy liberális "integrációs felzárkóztatásnak", azaz nem tetszik neki, hogy naponta meglopják, az rasszista.
(innentől kezdve: liberális "sajtószabadság" levezetése)

- mivel nem lehet elég korán kezdeni a "rasszisták" kitermelését, ezért bevezették az iskolai integrációt. Hogy a "beintegrált" hátrányos helyzetűekkel szemben egyáltalán ne lehessen fellépni, ezért eltörölték a buktatást, a kizárást, a speciális és felzárkóztató iskolákat, és felemelték a korhatárt 18 évre. Akinek nem tetszik, hogy az oktatás elvesztette eredeti célját (ami ugye a tanítás, tanulás volt), az rasszista. Rasszista a tanár, a gyerek, a szülő, egyszóval mindenki, a hátrányos helyzetűeket kivéve, ők ugyanis áldozatok. Amit csinálnak az pedig nem bűnözés, hanem társadalomkritika. Sőt, valójában ők az áldozatok.
(innentől kezdve: liberális "sajtószabadság" levezetése)

- számos "politikailag semleges" szervezet, személy biztosítja, hogy a rasszizmus újratermelődjön. Ilyen például a méltánytalanul nyugdíjazott "filozófus" Tamás Gáspár Miklós (SZDSZ), akinek teljesítményére jellemző, hogy egy hétvégén több külföldi újságot is tele tud rettegni fasizmussal. És ilyen a "pártsemleges" TASZ, amelynek már nem Schiffer András (LMP) a vezetője. A TASZ tonnaszámra ontja a "leleplező" írásokat, amelyek mindig arról szólnak, hogy milyen rossz azoknak a szegény cigányoknak, akik elkeseredésükben meglopják és összeverik a "raszistákat". Egész nap rettegnek, és várják, hogy arra autózzon egy rasszista kismama vagy tanár család, akiket kirángathatnak a kocsiból, hogy megvédhessék magukat.
(innentől kezdve: liberális "sajtószabadság" levezetése)

csi szi 2010.12.21. 18:23:04

@II/III: Fajtajelleges felsőbbrendűségi komplexusban szenvedsz.
Akkor bezzeg "bölcs" és "tudatos" volt ez a "hülyenép", amikor megválasztotta Hornt, Medgyessyt, Gyurcsányt, Demszkyt? :) Lefogadom, akkor áradoztál róla, a "jobbos höbörgőket" pedig gúnyosan helyretetted, hogy nézzenek az eredményjelzőre. :)

hamisnero 2010.12.21. 18:36:04

@Húsleves: igaaaaz, nem kő a salytószabaccság, me akkó verekednek a cigányok. demegakkómeg nem kopik el a klavijatúrán a """""""""""" jel.

dr kíváncsivagyok 2010.12.21. 19:20:00

@gravi_t: Tudod , már az is szégyen és pofátlanság, hogy a XXI .szd. -ban, Magyarországon egyáltalán szóba kerül a "sajtószabadság " és a "cenzúra " szó.... vajon ok nélkül ?!

holysmoke0523 2010.12.21. 19:22:45

OV megoldotta
Cigánybűnözés-volt,nincs

Captain Kloss 2010.12.21. 19:43:07

@gravi_t:
nem érteni, hogy mi folyik az országban= nem menő

bgp 2010.12.21. 19:45:19

@donpéló: Majd ha a Fidesz is lő?

Captain Kloss 2010.12.21. 19:48:59

@II/III:
Egyetértek minden soroddal.

--tionion-- 2010.12.21. 19:58:46

@csi szi: hogy te mekkora egy hülye vagy baszki. fajtajelleges, mi? de tudod mit? ha za intelligencia fajtajelleg, akkor igazad lehet. amúgy meg:
szopjonleamagyarkormany.com/blog/

mikénehavóna 2010.12.21. 20:09:09

nepszava.com/2010/12/amerika/elindult-a-szabad-magyar-televizio-amerikabol.html

A műsorokat az Amerikai Népszava budapesti tudósítói készítik, az amerikai sajtószabadságra vonatkozó törvények hatálya alatt. A Szabad Magyar Televízió budpesti műsorait az Amerikai Népszava kiküldött budapesti stábjának tagjai forgatják, vezető Salamon András filmrendező.
A Szabad Magyar Televízióhoz segítőket és támogatókat keresnek.

Kandabula 2010.12.21. 20:14:01

Kedves kommentezők! Nem lenne egyszerűbb a dolgot önmagában vizsgálni? Van egy köztársaság (a miénk), és lett egy törvénye. Ez kellett? Ez fejlődés, vagy visszafejlődés? Eddig volt valami gond? Ha volt, mi volt az? Ez az új törvény a gondot megoldotta? Ha igen, mi miatt? Ha nem, mi miatt? A dolog lebontható "igen" és "nem" válaszokra. Ezekre lennék kíváncsi.

Kandabula 2010.12.21. 20:49:53

Tartok attól, hogy ... (Mindegy. Nem szeretek itt élni, de nem tudok hová menni. Szar ügy.)

Kandabula 2010.12.21. 20:51:42

Sokkal rosszabb, mint amikor nem kaptam útlevelet.

Kandabula 2010.12.21. 20:53:48

Akkor legalább kérhettem volna menedékjogot.

Kandabula 2010.12.21. 20:55:56

Most már azt se. A vasfüggöny visszája.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.12.21. 20:59:02

Reménykedek, hogy a Szabad Európa magyar adása újra beindul, és a valóságról is tudomást tudunk szerezni! Én már 89 előtt érzem magam!

gravi_t 2010.12.21. 20:59:09

@kíváncsivagyok: Igen, ok nélkül.

@Captain Kloss: A számból vetted ki a szót.

@Leadfoot:

"a demokrácia egyik sarkköve a szabad és független sajtó"
Szerintem nem lesz kevésbé szabad vagy független, mint eddig. Tehát rontani nem ront az új tv, sőt, egy csomó dologban előrelépés.

"egy és ugyanazon párt delegálja őket"
Igaz, eddig több párt delegálta, és az ellenzéki javaslatokat mindig leszavazták. Óriási változás.

"lesz jogalkotási jogkörük is"
Én úgy tudom, rendeletalkotási jogkörről van szó.

"nem zörög a haraszt"
Hát ha nem fújnád (egyelőre legalábbis úgy néz ki,) fölöslegesen, nem zörögne. Majd ha tényleg viszik el az újságírókat, meg fogom gondolni magam, megnyugodhatsz.

Melchi Zadok 2010.12.21. 21:01:28

@II/III: ez a szöveg már 89-ben is unalmas volt...

Melchi Zadok 2010.12.21. 21:04:36

@bájgúnár: gratulálok! ennyi betűt képernyőre vetni nulla tartalom mellett!
ez már-már emberfeletti teljesítmény.
nincs kétség: masszív fidesz szavazó lehetsz..

gravi_t 2010.12.21. 21:05:59

@movhu: "a rossz hírek vagy magyar zenék arányát megszabjuk a médiában akkora baromság, hogy csak na."

Ezek eddig is szabályozva voltak: a magyar zenék aránya is és a híradók is. A híradóknál ugyanígy meg volt adva, hogy melyik idősávban, minimum hány perces kell és naponta hányszor, lebontva közszolg. és kereskedelmi adókra. A reklámok hossza és gyakorisága is benne volt a tv-ben eddig is. Ezeken az arányokon változtattak, de nem túl sokat. Az egyedüli újdonság itt a bűnügyi hírek aránya. Ez meg vihar a biliben, mert egy sima kék fény-szerű műsorban simán leadhatóak a bűnügyi hírek. Meg egyébként mentességet is lehet ezek alól kérni egy jó időre.

gravi_t 2010.12.21. 21:14:06

@Nane!: Vannak olyan részei a törvénynek, amiket többféleképp is lehet értelmezni (jó erkölcs stb.), ezekről előre nem tudok véleményt nyilvánítani. Majd ha jól visszaélnek vele, és mondjuk bezárják a malackaraj blogot, mert a Szalai vegetáriánus, akkor én is megyek tüntetni.

Addig pedig engedd már meg, hogy ne legyen vele problémám. Előre is köszönöm.

balfék 2010.12.21. 22:06:31

Nem véletlen, hogy fidess retorikájából már kikopott a polgár használata. Nekik zombi alattvalókra van szükség, hogy az orbán_vitézy_csányi_pintér klán zsebeit még jobban megtömjék. Most még az ugatás lehetőségét is leszűkítik. Nem véletlen , hogy az orbán gárdára jővöre megint milliárdokat szánnak. Egy szeretett vezér vajon mitől fél ennyire?

Fideszman 2010.12.21. 22:11:26

@user792: hasznos az lett volna, ha apád belever egy zsebkendőbe és lehúz a wc-n.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.12.21. 22:24:08

Az a baj ezzel az országgal, hogy vannak emberek, akiknek el kell magyarázni, hogy miért rossz, ha túl sok hatalma és büntetőereje van a Médiahatóságnak, amelynek egyébként mindössze öt, fideszes delegált a tagja.

Továbbá az is a gond, hogy továbbra sem érti az egyszeri ígéret mellé szavazó, hogy a magántulajdon továbbra sem arra van, hogy a kormány belenyúljon, ha éppen nincs pénze. De nem értik, helyette önként és mosolyogva átlépnek az állami pillérbe, és fújnak arra, aki szerint nem okos évtizedes megtakarítások felelőtlenül költekező kormányoknak átjátszani...

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.12.21. 22:30:37

@csi szi: te egy igazi szerencsétlen vagy. képzeld el, pl nekem nem tetszett Demszky, Gyurcsány és társainak az ámokfutása. Ez pedig még kevésbé tetszik. Hál'istennek nekem tiszta a lelkiismeretem, mert én fasszal szavaztam. atyaég, még hány évtizedig fogtok gyurcsányozni? ez a baj, h a magyar emberek úgy tekintenek a pártokra, mint a kedvenc focicsapataikra, akiknek drukkolni kell. csak azt felejtik el, h ezek a "csapatok" pl lazán elveszik a megtakarításaikat, persze "csak értünk". sajnos te pontosan ugyanakkora droid vagy, mint azok az öreglányok, akik vörös zászlókat lengetnek az MSZP-gyűléseken. csak ti narancsot zabálva építitek a kommunizmust.

dr kíváncsivagyok 2010.12.21. 22:34:09

Az elején van egy hozzászólás, miszerint : az írója nem tartotta jónak a médiatörvényt ,...de most már , hogy a "ballib" sajtó megkongatta a vészharangot,....ezért már tetszik néki.... ez a Fidesz-droidok általános véleménye, "nekem nem jó , de üdvözlöm és tapsolok neki,...mert az ellenzéknek még rosszabb " Ez van , oszt' jó napot...

dr kíváncsivagyok 2010.12.21. 22:36:33

@henrik_: ....és azt hitték , hogy a korrupció , a "talicskázás" szoci találmány.......most majd meglátják, hogy nem . Esztergomi talicskaforradalom....

dr kíváncsivagyok 2010.12.21. 22:40:32

@balfék: Most , hogy nagy szükségük van a szélsőjobb támogatására , már a "Nemzeti" a nyerő jelszó.....Várom , mikor lesz a "Nemzeti-szocialista ".......(ha a saját táboruk elfogy a tűréshatár alá , ami már elkezdődött , akkor fogtok nagyot nézni , milyen ravaszul fogja Orbán "beolvasztani" Jobbikot ! Mintha rémlene, hogy megtette már egy-két párttal.....)

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.12.21. 22:40:41

@kíváncsivagyok: na ez az, de mégis MIT vártak a "ballib" sajtótól (most abba nem akarok mélyebben belemenni, h jelenleg a Fidesznél baloldalibb párt nincs a magyar politikai palettán), h majd felállva tapsolnak ehhez? :DD

a droidok figyelmébe ajánlanám ezt a (feljebb már egyszer belinkelt) cikket. igen, a Magyar Hírlapról: www.magyarhirlap.hu/online/nyilt_level.html

manager2008 2010.12.21. 22:43:16

@bb2: A 3. pontod érdekes, de marhaság.
Az elképzelésed reális?
"hosszú polgárháborúhoz is vezethet"
Ugyan kérem. Ki harcolna itt kivel?

Azt látni kellene, hogy nem rendelkezik (rendelkezett) nálunk egyetlen kormány sem olyan hatalommal amelyik valódi forradalmat le tudna verni. Ha tényleg elunják az emberek ezeket a hülyéskedéseket, akkor két nap alatt elsöprik bármelyik hatalmat.

tcom 2010.12.21. 22:44:34

Kedves Orbán Viktor!

Nekem nem tetszik, amit csinálsz. Szerintem húzz a picsába!

Tessék Pintér Elvtárs, nyomozd ki ki vagyok!

tcom 2010.12.21. 22:59:12

Már a választások előtt figyelmeztettem sokakat, hogy van Gyurcsánynál is alább. Van még Ferencnél is hatalommániásabb, hajbókoló ezrek dicsőségében fürdeni vágyó, diktátor hajlamú idegbeteg.
Sokan legyintettek. Orbán többször is olyat tett, mondott, ami már már ijesztő, meghökkentő.

1. Kokettálás a MIÉPPEL, folytatva a Jobbikkal, ellenzékben megvédve a Magyar Gárdát.

2. Egy nagygyűlésen 3 napos ultimátumot adott a GYurcsány-kormánynak az "eltakarodásra"! Ez azért elfogadhatatlan a banán-köztársaságokon kívül, mert az alkotmány szerint kormányt szigorú szabályok szerint csak a parlament válthatja le. Mindez egy jogi végzettségű vezető politikustól. Gyurka sem mondhatta volna jobban.

3. Napjainkban szembeköpve korábbi önmagát megszünteti a KT-t, bábszínházzá degradálja az AB-t, totális állami, kormány felügyeletet épít ki.

+1. Ő soha sem hazudott. Itt mentségére mondanám, hogy politikus ilyet nem mondhat, mert a következő kérdés, hogy mikor hazudott? Hány lélegzetet vett azóta?

dr kíváncsivagyok 2010.12.21. 23:24:15

@gravi_t: Akkor ok nélkül támadja a kormányt a külföldi médiát sora is....droid-effektus....

dr kíváncsivagyok 2010.12.21. 23:28:08

@tcom: Gyakorlatilag beolvasztotta a Miépet....de a kisgazdákkal is megtette . A Jobbik most Orbán kártyapartijában a .....talon....figyeld meg , AMIKOR A SAJÁT SZAVAZÓI AKARJÁK ELHAJTANI... kihez fog fordulni ??? hol van még tartaléka ?? Csak a Jobbikban....

dr kíváncsivagyok 2010.12.21. 23:30:13

@kíváncsivagyok: Ezért nyalja most a seggüket , egy - két beterjesztésüket elfogadva...nem hittem volna, hogy a XXI . szd. -ban a szélsőjobb-oldali törvényt fog megszavazni a Parlament.....SZÉGYEN ÉS GYALÁZAT !

nem várt fordulat 2010.12.21. 23:30:30

@kíváncsivagyok: ne viccelj. lehet, hogy 4 év múlva ők lesznek a legzöldebbek :)

Napkutya 2010.12.22. 00:04:40

Öhmm, a mostani eseményekhez, csak egy gondolat a réges-régi időkből: (nevek nélkül, Pozsgay elvtárs talán név szerint is tudja kikről van szó):

Valaha régen, Kecskeméten, a Petőfi Népe újságíróinak szinte kötelező volt, havonta-kéthavonta ellátogatni a megyei pártházba valamilyen "apropóból".

A lakiteleki idők kezdetén, egy újságíró is a pulpituson ült egy előadáson, és amíg a kollégája épp egy előadást tartott, addig halkan kérdezett valamit az elnöktől, aki előtt bekapcsolva maradt a BEAG mikrofon.

Ami teljesen kihangosítva kiment, az a következő volt:

-... azért basz.meg, mer' amiről nem tudnak, arról nem ugatnak! Nehéz ezt felfogni?
Többen felröhögtek az újságírók közül, a lesötétített előadó teremben...

Ma már nem olyan vicces.

Vegyi Ali 2010.12.22. 00:17:06

Én csak annyit kérdeznék a törvényt támogatóktól, hogy ha ezeket a jogosítványokat most egy öt fős MSZP-különítmény kapja meg, akkor is minden teljesen OK?

Napkutya 2010.12.22. 00:35:06

Trollokknak, kibontva:

Van az a szintén nem új, (és nem dakota) közmondás, hogy: "Ha egy pap sz.rik az ablakod alá, az még attól is csak egy darab sz.r!"

Mondhatnánk, hogy egy pap nem tesz ilyet.
De hát megtette...

Fánkevő Fáncsi 2010.12.22. 02:07:36

@Vegyi Ali: Drága Ali, a Gyurcsány érában nem kellett semmiféle MSZP különítmény, az állami közszolgálati médiában mégis a Gyárfás-féle Napkelte ment éveken keresztül, közpénzen. Az én pénzemen is, népszeűsítették az akkori kormányt. Semmiféle probléma nem volt vele a média nagy többségét nem érintette, nem érdekelte a "sajtószabadság" eféle megnyilvánulása. (Vagyis a közszolgálati televízió egyfajta kisajátítása) Ami most itt megy az vihar egy lavór vízben. Egyszerűen hiteltelenek azok akik urgálnak a médiaszabadságért. Nem a szabadság az iszonyú fontos itt tudod, hanem az állásuk és a pénzük. Ez két teljesen különböző dolog.

Táskás Tóni 2010.12.22. 02:46:06

@Fánkevő Fáncsi: Vajon Orbánra miért pikkel a luxemburgi külügyminiszter? Vagy csak szórakozásból mondja , hogy Fehéroroszország után Mo lesz a 2. diktatúra , ha elfogadják a média-törvényt.
A nap-keltét a kezdeti adások idején szerettem. Pár év után már nem kapcsoltam be a tv-t unalmas volt, nehogy így járj te is az új média-törvény bevezetése után.

Nemzeti Gonosz Törpe 2010.12.22. 03:17:34

Debreceni József tegnap este a Kálmán Olgánál finoman fogalmazott: Drámai vége lesz és jóval hamarább mint gondolta ennek a Fidesz Diktatúrának.
EZT MONDOM MÁR HÓNAPOK ÓTA ÉN IS. Ezt a Nemzeti Rohadt Diktatúrát Demokratikus úton nem lehet majd leváltani csak egyféle képen IGAZI FORRADALOMMAL!!!!!-ahogy a Diktatúrákat szokták.
Átírták a választótörvényeket, az alkotmányt megnyírbálták, kilátástalan életet teremtettek a társadalom nagy rétegének, agresszív diktatúrát építenek cinikusan,..nagy seggnyalás és pénz juttatás a határon túliaknak a " hálás" majdani szavazatokért......VÉLEMÉNYEM SZERINT EZT DEMOKRATIKUS ÚTON NEM LEHET LEVERNI.
EGYRE TÖBBEN FOGJÁK EZT KIMONDANI--és bekövetkezik.

Nemzeti Gonosz Törpe 2010.12.22. 03:20:10

@Napkutya
a Fideszről és a Nemzeti Törpéről jut eszembe:
Ha a sz.rt felteszik a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát....

Nemzeti Gonosz Törpe 2010.12.22. 03:22:21

Véres és Drámai vége lesz a Fidesz bandának!

Fánkevő Fáncsi 2010.12.22. 04:14:09

@Táskás Tóni: pár napos hír szintén: "A luxemburgi külügyminiszter szerdán bírálattal illette Berlint és Párizst, azt vetve a szemükre, hogy "teátrális fellépéseikkel" elnyomják a többi EU-tagállamot..."
Tóni, most a németek meg a franciák tökön fogják szúrni magukat az biztos. De engem nem a luxemburgi külügyminiszter érdekel. Nem neki kellett elviselnie azt, amit GYF+MSZP csinált az országból az elmúlt 8 évben. Akkor nem szólt semmit. A Napkeltére sem mondott soha semmit. Szerintem a németeknek, meg franciáknak sem, a luxemburgi külügyminiszter az etalon. Neked miért az? Ez nem egy jó érv Tóni, csak valamiféle vacak konformizmus. Melyik pártnak a tagja a luxemburgi külügyminiszter, Tóni? Nem tudod véletlenül?
Egyébként meg nem azt mondtam, hogy a Napkelte jó, vagy rossz volt és hogy én néztem-e. Hanem hogy pártos volt. Az adófizetők pénzéért reklámozta a kormánypártot, és GYF-et. Akkor hol volt a luxemburgi külügyminiszter? Miért nem védte M.o.-on a szabad médiát?

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2010.12.22. 07:26:38

Szerintem érdemes a dolgot kicsit árnyaltabban szemlélni.

1. Valóban nem biztos, hogy a legjobb, hogy a Fidesz mindezeket megcsinálta. Én főleg az ABvel nem értek egyet ( mondjuk a nyugdijkasszámat vihetik, egészségükre, volt benne 18O.OOO Ft, a KT meg nem tartozik az ország alapberendezkedéséhez, a médiatörvény meg csak a hülyeségüket poentirozza ki )

2. De nézzük meg, hogy jelenleg mi a Fidesz alternativája.
Sajnos az LMP és a jobbik a hamvába holtak, így maradnak a jó öreg lábszagú kommunisták ( mszp).

Na mármost, szerintem a dolgok gazdeasági alapokon állnak. Az mszp pedig megmutatta, hogy mit ért a gazdaságon. Ismétlésképpen
a. a járadékosok szavazatának megvásárlását ( mondjuk ez a fidesztől sem áll távol, amit az mnyp kapcsán lerendeztek )
b. az aktívak agyonadóztatását ( a fidesz a középosztály adóját csökkentette, és szerintem a flat tax igazságosabb, mint a progressziv adó, mert a progressziv adózás az átlagtól való pozitiv eltérést bünteti ).

Adózás ügyben hadd emlékezzek meg még 2 dologról (1) Gyurcsány szerint gazdag az, aki évi /M bruttót keres (2) ezekire a "gazdagokra" extra 4%os "szolidaritási" adót vetett ki.

c. A multicágek ( különösen azok, amelyek nem magas hozzáadott értékű termelést végeznek ) adókedvezményekben való részesítése, agyonbabusgatása ( avagy : mi a francnak kell egy szaros gumigyárnak 24 milliárd Ft szubvenciót adni ?)
Ebben az ügyben a Fidesz jól szerepel.

d. A magas hozzáadott értékű termelést egyik társaság sem támogatja, különböző okok miatt. az mszp zsigeri ellenszenvet érez az értelmiség iránt, főleg a járadékosok szavazatára vadászva.
A fidesz ilyet ugyan nem érez, de merő stupiditásból a munkahelyteremtéskor a vendéglátás, termérviz, falusi gazdaság triász ugrik be neki. Mondjuk a kutatást inkább támogatja, mint az mszp ( aki direkt ellenszenvezik a csúcsértelmiségieknek tekintett tudományos kutatókkal, mert ők nem járadékosok, és képesek gondolkodni. )

Demagógiában egyik sem papaszkodhat a másikra, de azért az biztos, hogy az mszp ebben sokkal előrébb van, amit Gyurcsánynak köszönhet.

Sajnos járdaékosügyben a fidesz is elkanászodik az utóbbi időben ( legutóbb szász károly szerint kéne "szolidárnia" a "gazdagabbaknak" ), de ezt az adócsökkentéssel kompenzálta.

Mondjuk idáig abban nincs senkinek igaza, aki az Orbánékat korruptnak nevezi, mert ( minimális tételektől eltekintve, p.l. az ország légifényképezése ) olyan nagyságrendű lopás, amely a kommereket jellemezte, nem valósult meg.

3. Szerintem amíg az fenyeget, hogy visszakapjuk az mszpt ( amelyik a költségvetési fegyelmet 7 éven át leszarta, amelyik a középotszály kontójára osztogatott, bűzlött a korrupciótól, és a járadékosokra fókuszált kimondottan ) addig a fideszre kell szavazni.

Ha az mszp, a káderei, az érdekköre stb már nem térhetnek vissza ( és így nem fenyeget az hogy ott folytatják, ahol abbahagyták : eelkúrás, eladósitás, agyonadóztatás, stb ), nos akkor el lehet ( és el is kell ) a fideszt távolitani. Amig ez nem következik be, addig nem.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2010.12.22. 07:29:11

Praktikusan szemlélve csak egy dolog miatt aggaszt a fidesz jelenlegi politizálása : még a végén visszahozzák a nyakunkra az mszpt. És akkor kezdődik MINDEN előről ( elkúrás, eladósitás, cigány és nyugdijasbabusgatás, a valamivel jobban keresők agyonadóztatása, a Hagyó féle korrupciók, túlárazott autópályák, és az Lmebeteg Gyurcsány ámokfutása.)

Táskás Tóni 2010.12.22. 09:52:12

@Fánkevő Fáncsi: A Napkelte egy műsor volt a sok közül. A baloldali kormány műsora volt. Az viszont nem tagadható, hogy a szocik nem akartak mindent cenzúrázni és mindenkit elhallgattatni.A 2/3-ad nem lehet érv mindenre, pl. új alkotmányt még a fidesz szavazók többsége sem akar. Szerintem a fidesz most Mo-ot a "tőzsdére" viszi , és ennek a játszmának túlságosan kétes a kimenetele ,na ez nem tetszik. Orbán is azt nyilatkozta külföldön és Navracsics is , hogy -risky, very risky... A kormány pillanatnyilag két kézzel szórja a pénzt a különadók és a mnyp-ak fedezetéből, nem hiszek ebben az irányban.

Fánkevő Fáncsi 2010.12.22. 10:55:58

@Táskás Tóni: Természetesen nekem a Napkelte szerepéről más a véleményem, hiszen egyértelműen, és nem titkoltan sértette a kiegyensúlyozottság elvét. Semmivel sem szabadabb, vagy kultúráltabb az a média amelyik megrendelésre valamelyik fél dicsőségét zengi, mint a másik ahol pedig nem szabad mindent kimondani. Egyik kutya másik eb, a szabadság szempontjából. Amennyiben akkor nem volt a szabadság fontos, akkor most sem az a fontos, nem ott a baj. Most más érdekeket sért, mint akkor, ez a különbség csak. De a mi szempontunkból (Te vagy én) egykutya, hiába próbálja a sajtó egy része beállítani, hogy most aztán vége a világnak, mert őket, az igazság és szabadság harcosait, korlátozni fogják ezentúl. Lószart. A média szerepe a rendszerváltás óta eltelt 20 évben az ország "felemelkedésében" legalább akkora mint a politikai elité. A színvonal sem jobb semmivel.
Számunkra pedig inkább az lesz a fontos, hogy M.o. mit fog kezdeni a adósságával, az államháztartási hiánnyal, a növekedési pálya beindul-e, lesz-e munka, satöbbi. Valószínű ezek a dolgok fogják eldönteni a jövőnket, nem ez a műbalhé. Ezekhez a dolgokhoz pedig Te vagy én nem igazán értünk, miért kéne szajkóznunk akkor valamelyik párt álláspontját, vagy újságírók hisztijét. Az MSZP már bizonyított az elmúlt 8 évben. Ha a Fidesz teljesítménye is hasonló lesz akkor szarban leszünk, de nagyon. De ez csak annyit jelent, hogy a Fidesz is megy majd a levesbe. Az MSZP épeszű embernek már nem kell soha többé. Hogy akkor mi lesz én nem tudom. De minek sírjak már most előre, mikor cseppet sem tudom mi lesz az egyenleg 3.5 év múlva.

Napkutya 2010.12.22. 11:08:06

@Nemzeti Gonosz Törpe: "Véres és Drámai vége lesz a Fidesz bandának! "

Hát, az még rohadtul hiányozna ennek a szegény országnak! Basszus, miért nem tudnak normálisan menni errefelé a dolgok?

bb2 2010.12.22. 11:49:35

@manager2008:

Magam sem tartom valószínűnek a 3. pont utolsó bekezdését, sőt irtózom a gondolatától is. Csakis a felsorolást szerettem volna teljessé tenni. Bár a magyar történelem bővelkedik belső véres konfliktusokban, de véleményem szerint sem lehet véres polgárháború. Inkább egy hosszú civil ellenállásra számítok, amely remélem jobb belátásra bírja majd a hatalmat. Illetve előbb-utóbb az EU-nak is lépnie kell. Olvasd el a mai luxemburgi külügyminiszter nyilatkozatát, amely először említi a diktatúrát, illetve azt, hogy Magyarország méltatlan a soros elnöki pozíció betöltésére. Ilyen még nem volt korábban, mivel a német újságíró szövetség (ott adnak a szavára) is mozgolódik az ügyben, illetve az EBES képviselője is lehangoló jelentést tett a magyar kormányról, talán elindul majd egy európai presszió, de a hangsúly egyenlőre a feltételezésen van.

valakién 2010.12.22. 21:10:16

SAJTÓSZABADSÁG, SZÓLÁSSZABADSÁG ALAPVETŐ EMBERI JOGOK!!!!!!!!!
NE KORLÁTOZZA SENKI!!!!!!!!!

Mi jön még??
süti beállítások módosítása