Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Gyorshír: egy percre elhallgatott az mr1 UPDATE

2010. december 21. 08:19 sixx 602 komment

Egy kollégánk jelezte, hogy az mr1 ma reggeli műsorában, valamikor hat óra tájékán egy perces, rögtönzött adásszünetet tartott Mong Attila műsorvezető. Az akcióra a ma hajnal három óra környékén elfogadott új médiatörvény sajtószabadságot súlyosan korlátozó rendelkezései miatt került sor. Mivel az mr1 közmédia, és mint ilyen, fideszes kézivezérlés alatt működik, meglehetősen bátor lépésre ragadtatták el magukat. 

UPDATE: az ok: mivel véleményt nem közölhetnek, így fejezik ki nemtetszésüket.

 

UPDATE2: a fortélyos félelem hamar igazgatott, információink szerint Mong Attilát azonnali hatállyal elbocsátották, egy kommentelőnk információja szerint a műsor szerkesztőjével együtt éppen most van rapporton.

UPDATE3: Mong Attila a Facebookon reggel még ezt írta:

A napindító értekezleten: Gazsó L. Ferenc szerint ez kicsit olyan volt mint Sztálin halálakor elnémultak a keleti blokkban a rádiók, annyi különbséggel, hogy itt könnyek nem voltak.

Egyébként az egész adást kiegyensúlyozottnak, jó ritmusúnak találta. A negyed hetes akciót magánakciónak és a "nárcizmus és az exhibicionizmus" megnyilvánulásának minősítette. 

UPDATE4: Vége a rapportnak, Mong Attilát az előzetes információnkkal ellentétben nem rúgták ki, de felfüggesztették a műsorvezetés alól. Ugyanígy járt a műsor szerkesztője, Bogár Zsolt is. A teljes munkavégzéstől nem tiltották el, tudósítani például tudósíthat Mong.

UPDATE5: Mong Attila műsorvezető és Bogár Zsolt szerkesztő sem kirúgva, sem felfüggesztve nincsen - erősítette meg a Független Hírügynökség kérdésére a Magyar Rádió vezérigazgatója. Jónás István a reggeli műsorban történtekkel kapcsolatban úgy fogalmazott: kíváncsi kollégái álláspontjára.

A Magyar Rádió vezérigazgatója arra kérte kollégáit: mondják el álláspontjukat a 180 perc című műsorban történtekkel kapcsolatban. "Sem kirúgva, sem felfüggesztve nincsenek"- tette hozzá. Arra a kérdésre, hogy magánvéleménye szerint belefér-e a sajtószabadság fogalmába az, hogy egy percig nem szólal meg egy műsorvezető, Jónás István azt mondta: egyelőre nem akar állást foglalni, várja kollégái magyarázatát.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.21. 15:43:36

@Hol lehet támogatni a médiatörvényt?: tevedes

nelkulem nincs allam. en vagyok az allam fonoke, az adofizeto allampolgar, a szabadsagjogait ismero es megkovetelo egyen, aki ha az allam nem jol viselkedik, farfekveses suncsaladot szarat vele.
en fizetek mindent. en vagyok az alfa es az omega. nelkulem semmi nincs. sem allam, sem kozosseg, sem vallas, sem egyhaz, sem nezmeti egyuttmukodes rendszere. mert ha en, az egyen kepes vagyok a kulonbozo kozossegek nelkuli eletre. a kozossegek visszont nem letezhetnek az egyenek nelkul.

Megfigyelo 2010.12.21. 15:44:05

@sextus impericus: A mostani fideszes szovegek szorol szora ugyanazok, mint amik a Rakosi-idokben minden csapbol folytak, csak kevesen vagyunk, akik meg emlekszunk rajuk. Viszont Rakosinak 3-4 ev kellett ahhoz, amit OV egy fel ev alatt lehajtott, pedig Rakosi mogott ott alltak az orosz csapatok. Nagyon jol megtanultak a fiuk a parttortenelmet, lecsereltek az internacionalista lozungokat kereszteny-nemzetire, es Nyomas! Oszt jonapot!

3dom'f'speech 2010.12.21. 15:44:31

@Megfigyelo: tévedsz, egyformán valós és egyformán virtuális mindkettő: egy kötelezvény, egy tartozás/követelés, attól függően, h melyik oldalról nézzük

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 15:46:06

Egyáltalán nem akarok cigányozni, de nézzétek meg, hogy az a cigány, aki egész életében semmilyen kötelezettségének nem tett eleget, beleértve ebbe a gépjármű biztosítást is, azt ellátja a rendszer, ha beteg lesz, azt eltartja a rendszer, ha megöregszik. Az igazságtalanság itt kezdődik, nem a nyugdíjpénztári pénzeknél.

3dom'f'speech 2010.12.21. 15:47:20

@Hol lehet támogatni a médiatörvényt?: az más, az a szociális elem, ne keverjük ide a szolidaritási faktort, itt a járulékokkal "alátámasztott" nyugdíjellátásról van szó

Megfigyelo 2010.12.21. 15:47:45

@Földbirtokos: Tevesdes, most as be minket a kormany a fold ala, de ugy, hogy *soha* nem szabadulunk. Az elozo legfeljebb buckakat csinalt, amiken botladoztunk, sot a Bajnai mar nagyjabol el is simitotta oket...

atisegit 2010.12.21. 15:48:02

@3dom'f'speech: a dilemma könnyen feloldható: tekintse végre felnőtt embereknek az állampolgárokat pártunk és kormányunk, és mondja azt:
maradhatsz a nyugdíjtőzsdés-szipolyozó-szivarozó magánnyugdíj kasszádban, az legyen a Te rizikód: viszont állambácsitól csak 75% nyugdíjat fogsz kapni, ha eljön az idő!
Vagy gyere vissza kebelünkre, és megkapod a 100 %-ot (ami majd kb. egy mai 50 ezres nyugdíjjal fog felérni 25 év múlva).

collateral collector (törölt) 2010.12.21. 15:48:38

@TemplarOmega: ".. Kicsit megint megszalladt a überliberális tollatok, nem?

HA ennyire nem tetszik, lehet szavazni 4 év múlva.
Ha Ferkó lövethetett emberekre annélkül, hogy ugáztatok volna néhány médiamajomért csak nem ejtek könnyeket.

Leszarom mit mondanak a hazugságládába. Én is az internetről tájékozodóm és azt még nem cenzurázza Kínán kivül senki. .."

ilyen rövid hozzászólásba ennyi tévedést összehordani..

na kezdjük: ".. lehet szavazni 4 év múlva .."

LOL. naivitás, butaság. aki azt hiszi, hogy ezeket el lehet küldeni 4 év múlva, az bármit elhisz.

".. Ferkó lövethetett emberekre .."

nem az emberekre lőttek, hanem a gyújtogató huligánokra. igaz, ártatlanok is megsérültek sajnos, de ne mondjuk már, hogy mind ártatlan volt.. azt valahogy mindenki elfelejti, hogy 400 rendőr került kórházba aznap.. ennél lényegesen kevesebb "tüntetőnek" esett bántódása.

".. Én is az internetről tájékozodóm és azt még nem cenzurázza Kínán kivül senki. .."

á, nem. Szaúd-Arábia, Líbia, Egyiptom, Szíria, Észak-Korea, Malajzia, Venezuela, Bolívia, Fehéroroszország.. a világ jelentős részén cenzúrázzák az internetet.

ülj le, egyes. teljesen haszontalan a hsz-ed.

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 15:50:26

@az igazi Sipi: Értem é, hidd el, de ne legyél szomorú, ha a gyermeteg lelki világodba ez a gonosz világ belegázol. Miért írom ezt? Azért, mert bárkinek ezt így előadod, az tuti kinevet... Még hogy az állam te vagy. Rendben. Mondjuk elhiszem, hogy te vagy az állam. Hogyan bizonyítod egy demokratikus jogállamban, hogy mindenki azt szeretné, amit te? Sehogy, hacsak nincs egy közvélemény kutatód, de abból sem mindegy milyen.. Olyan kell legyen, mint amilyet Churchill szeretett.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.21. 15:50:59

@Hol lehet támogatni a médiatörvényt?: szerintem orban nem cigany, de teny, hogy eleteben meg soha, semmit nem tett be a kozosbe, csak kivett onnan..

collateral collector (törölt) 2010.12.21. 15:52:52

@Megfigyelo: "A mostani fideszes szovegek szorol szora ugyanazok, mint amik a Rakosi-idokben minden csapbol folytak, csak kevesen vagyunk, akik meg emlekszunk rajuk. Viszont Rakosinak 3-4 ev kellett ahhoz, amit OV egy fel ev alatt lehajtott, pedig Rakosi mogott ott alltak az orosz csapatok. Nagyon jol megtanultak a fiuk a parttortenelmet, lecsereltek az internacionalista lozungokat kereszteny-nemzetire, es Nyomas! Oszt jonapot! "

én fiatal vagyok, nem éltem Rákosi idejében, én maximum olvasásból és mások elmondásai alapján rakhatom össze, de az még így is feltűnt, hogy akkor is forradalomnak nyilvánították a győztes választást, meg most is. verbális evolúció nem volt a komcsiknál, úgy látszik.

amúgy tényleg érdekes, hogy anno egy választási csalás (meg a szovjet hadsereg) kellett a komcsiknak, most szó nincs erről, önként, dalolva választották meg az emberek, és még fél év után is védelmezik..

Megfigyelo 2010.12.21. 15:53:40

@3dom'f'speech: A mnypt-akban ne jatszottak el es nem loptak el a penzt (ez egy celzatos rosszhiszemu hazugsag volt, nem kell benyalni), hanem akkor is allamkotvenybe kellett fektetniuk a nagyjat a torveny eloirasa szerint, amikor az nem volt nyereseges. Amikor megengedtek nekik, hogy reszvenyt is vagyenek, akkor valoban beutott a vilaggazdasagi valsag, de az akkori vesztessegeket mar ledolgoztaktak. Ha nem igy lenne, nem kellene nyilatkozniuk az "onkent" atlepoknek, hogy a netto hozammal mi is tortenjek...

Tehat netto hozam van, nem eljatszott/ellopott vagyon!!!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.21. 15:54:45

@Hol lehet támogatni a médiatörvényt?: marmint oroszorszagban, eszak-koreaban kinevetnek.
a vilag ertelmesebb es boldogabb reszen pedig helyesloen bologatnak.

e snem kell demokratikus jogallamban semmit bizonyitanom. demokratikus jogallamban ugyanis nem azt kell csinalnom, amit mas szeret, hanem azt, amit en szeretek.

sárkányfő 2010.12.21. 15:55:01

@Vén Csataló:
"Eftárska"
Mint említettem, nem vagyok fideszes...

"No de ha nem tudták, hogy mi a fene van, akkor miért is írták le, hogy kii van rúgva?"
Nem tudom, kérdezd őket. Az index címlapon is ez volt egy ideig, tán onnan vették.

"Az hogy előbb tájékozódunk és csak aztán pofázunk, ugye teljesen kínaiul hangzik a magadfajta echte akciólibsinek, nemde?"
Kérem, kérem, mire ez a csúnya hang, ez a durva személyeskedés? Hát nem akarsz velem szépen beszélgetni? :)

Én csak ezt kérdeztem tőled, és erre nem válaszoltál még mindig: "itt már tudták hogy nincs kirúgás, és ennek ellenére volt hiszti? és ha szabad tudnom, akkor kirúgás hiányában pontosan mi volt a hiszti tárgya?"

Erre válaszolsz?

3dom'f'speech 2010.12.21. 15:55:40

@atisegit: ha ezzel azt akarod mondani, hogy az állami garanciát meg kell szüntetni, akkor egyetértek, de ezen kívül (mivel valódi verseny nem alakul ki a pénztárak között) le kell szorítani a működési költségeket is 1-1,5%-ra
egyébként pedig gyarorlatilag ez történik, maradhatsz a mnypt-ban, ha akarsz, senki nem kényszerít áttérésre, max. meggyőzni akarnak
+ nézd már meg, hogy a mostani felhalmozott mnypt-i számlákból mekkora ellátásra lenne lehetőség? közelít a 0-hoz

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 15:55:47

@az igazi Sipi: Hogy jön ide Orbán? Kicsit mintha szétszórt lennél.. Remélem nem frusztrál ez a nyugdíjpénz dolog? Ilyenkor gondolj arra, hogy a pénz az papírból van és nem fog annyira idegesíteni. Ha mégis, kkor a nyomtatóból vegyél ki 20db tescós nyomtatópapírt, gyűrd össze és taposd meg, mint Erős Pista a sapkáját, mikor az ujjára esett a malomkő.

Megfigyelo 2010.12.21. 15:58:59

@3dom'f'speech: Nem, mert az egyik esetben konkret ertekpapirok vannak (mindegy, hogy elektronikusan, vagy celluloz-alapon), es azoknak *hozama* van, ami a kamatok kamat elve szerint szaporodik, a masik esetben pedig csak nyilvantartjak, hogy mikor, mit fizettel be, de nincs egy konkret portfolio mogotte. A MNYP-na van a KELLNER-nel egy szamlaja, konkret ertekpapirokkal, az allami nyugdijintezetnek nincs. Ott csak a kovetkezo nemzedek nyugdijjaruleka van elkepzelve fedesetnek - de az elenyeszo lesz, mert kevesen lesznek a befizetok.

3dom'f'speech 2010.12.21. 16:00:14

@Megfigyelo: na persze, nettó 1% átlag reálhozam, aminél még a nagymamád is jobbat tudott volna kihozni (ismered a bekötött szemű majom esetét a WSJ-al, és ne vedd sértésnek a nagymamádra vonatkoztatva, ez egy közismert példa a befektetési portfoliók hosszú távú hatékonyságára), mint ezek az alapkezelők

Megfigyelo 2010.12.21. 16:01:41

@sextus impericus: Akkor is szazaezrek, sot milliok hittek benne (az en edesanyam is). Akkor is rettenetes volt a kiabrandulas, most is az lesz. Es felek, nem kevesbe ve'res...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.21. 16:02:29

@Hol lehet támogatni a médiatörvényt?: hat elkezdtel valami ciganyrol beszelni, aki eleteben nem tett hozza semmit a kozoshoz..
en meg szoltam, hogy igen, ismerek ilyet, de szerintem nem cigany:-)

es ha cigany lenne, akkor sem azert lenne ilyen parazita, mert cigany, hanem mert ebbbe a kommunista kornyezetbe szocializalodott bele a jo edes anyukaja es apukaja reven:-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.21. 16:03:17

@Megfigyelo: azzal a kulonbseggel, hogy most mi fogunk behivni tankokat a regnalo hatalom ellen es nem forditva:-)

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 16:03:47

További kellemes eszmecserét.
Megyek, segítek államosítani a pénzeteket.

Sziasztok

3dom'f'speech 2010.12.21. 16:04:03

további jó rettegést

collateral collector (törölt) 2010.12.21. 16:05:25

@3dom'f'speech: ".. na persze, nettó 1% átlag reálhozam, aminél még a nagymamád is jobbat tudott volna kihozni (ismered a bekötött szemű majom esetét a WSJ-al, és ne vedd sértésnek a nagymamádra vonatkoztatva, ez egy közismert példa a befektetési portfoliók hosszú távú hatékonyságára), mint ezek az alapkezelők .."

amit általában írsz az alapkezelésről, az nem hülyeség, sőt. de számomra, ha választhatok, hogy Matolcsy Györgyre, vagy egy alapkezelőre bízzam a pénzemet, akkor az alapkezelőre bízom. az más kérdés, hogy a komcsik most nem hagytak választási lehetőséget..

(akkor lenne választási lehetőség, ha úgy maradhatnék a mnyp-ban, hogy az állami nyugdíjjárulékot ne kelljen tovább fizetni. de így, hogy megfosztanak az állami nyugdíjtól, de azért az állami nyugdíjjárulékot adóvá alakítva behajtják, ez így nem választás, ez a komcsik zsarolása.)

mi a fasznak véded a védhetetlent?!

atisegit 2010.12.21. 16:08:54

@3dom'f'speech: yahh...én azt elég erős kényszernek érzem, hogy ha maradsz, továbbra is leszedik tőled a 24%-ot, de cserébe nem kapsz semmit...amiről én beszélek, hogy maradsz, továbbra is leszedik tőled a 24%-ot, és majd kapod a nyugdíj 75%-át. Ahogy eredetileg is volt. Csak éppen meg kellene ENGEDNI a visszalépést azoknak, akik TELJES állami nyugdíjat akarnak. Engedni, és nem kötelezni - óriási különbség!
A magán-nyugdíj kasszát meg engedje el állambácsi, ne garantáljon ott semmit - aki szeret "izgalmasan" élni, az maradjon! Gyanúm szerint az izgalmakkal együtt is maradna vagy két millió ember....és ezt a Finesz nem engedheti meg, erről szól a történet.

Megfigyelo 2010.12.21. 16:09:48

@3dom'f'speech: Az lehet, hogy kicsi volt a hozam, es jobban a kormere kellett volna nezni a penztaraknek - de az allami nyugdijrendszerben semmifele hozam nincs, nem is lehet. Ott csak az igerveny van, hogy majd a jovo generacio befizetesibol neked is osztanak valamit. (De nem nagyon lesznek befizetesek - azert kezdtek bevezetni a MNYO-akat. Meg csak elkezdtek, most az egeszte tonkreteszik, 20-30 ev mulva *szuksegszeruen* nemzeti katasztrofa lesz abbol, amit ma OV csinal.)

Megfigyelo 2010.12.21. 16:10:53

@az igazi Sipi: Ne adja isten, hogy tankokra keruljon sor!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.21. 16:13:15

@Megfigyelo: ne adja..
bar szerintem orban maskent nem fog a hatalombol tavozni, csak labbal elore...

csak ugy lukasenkosan..

Megfigyelo 2010.12.21. 16:14:12

@Hol lehet támogatni a médiatörvényt?: Es jusson eszedbe, ha majd mar szegyellni fogod magad emiatt, hogy megjozoltuk.

Megfigyelo 2010.12.21. 16:15:12

@Hol lehet támogatni a médiatörvényt?: Es ha mar szegyellni fogod magad emiatt, jusson eszedbe, hogy megjosoltuk.

collateral collector (törölt) 2010.12.21. 16:15:28

még egy dolog, amire senki nem figyel a mnyp-al kapcsolatban: azzal, hogy államosítják és egy összegben elköltik a pénztárak vagyonát, az állam egy jövőbeli plusz kötelezettséget vállalt fel, egy egyszeri elkölthető összegért cserébe. annak idején pontosan azért alkották meg a pénztárakat, hogy csökkentsék az állami nyugdíjfinanszírozás jövőbeli kifizetési kötelezettségeit. most, hogy ezt visszacsináltuk, megint romlik a jövőbeli adósságpályánk.

az meg vicces lesz, amikor jövőre azon veri a mellét a kormány, hogy deficit helyett költségvetési többletet sikerült produkálni, és csökkentették az államadósságot is. ja kérem, így könnyű :) 12 év megtakarításait egyszerre eltapsolva.

Megfigyelo 2010.12.21. 16:15:54

@Hol lehet támogatni a médiatörvényt?: Es ha mar szegyellni fogod magad emiatt, jusson eszedbe, hogy mi ezt megjosoltuk.

Megfigyelo 2010.12.21. 16:19:23

@sextus impericus: De sokan tisztaban vagyunk ezzel. Simor Andras is ezert helyteleniti...

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 16:19:35

@Megfigyelo: Nem fogom tagadni akkor sem, hogy én ugyan nem fideszesként, de kiálltam az államosítás, valamint bizonyos mértékben kiállok a média szabályozása mellett is. Ha elkúrják, akkor remélem együtt hajtjuk el az összes politikust, mint a nem kívánt magzatot.

atisegit 2010.12.21. 16:22:36

Orbán király, narancs király
Léptet fakó lován,
Hadd látom, úgymond, mennyit ér
A pannon tartomány.

Van-e ott bánya, s köve jó?
Szőlejében fürt kövér?
Használt-e a megöntözés:
Az átkos szoci vér?

S a nép, az istenadta nép,
Ha oly boldog-e rajt'
Mint akarom, s mint a barom,
Melyet igába hajt?

Felség! Valóban koronád
Legszebb gyémántja ez,
Kósát, Rogánt, megannyi klónt,
Szíjjártót benne lelsz.

S a nép, az istenadta nép
Oly boldog ideát,
Házaikban kushadnak,
S várják a csodát.

Orbán király, parancs-király
Léptet fakó lován:
Körötte REND, amerre ment,
Ez Pintér ügye mán.

Esztergom a vár neve,
Hol aznap este szállt;
Meggyes, a vár volt ura
Vendégli a királyt.

Rádiót, Tévét, ORTT-ét,
S mi szem-szájnak ingere,
Sürgő csoport, száz szolga hord,
Hogy nézni is tereh;

S mind, amiket e szép vidék
Nyugdíjkasszát terem,
S mind, ami zsét, lehúzhat még,
A sok-sok emberen.

Ti urak, Ti urak! Hát senki sem
Koccint értem pohárt?
Ti urak, ti urak!...ti rőt ebek!
Ne éljen Viki Párt?

ORTT-ét és MTI-t, mi
Fidesznek kellhetett,
Azt látok én: de ördögbe is:
Tétényi hogy' nyerhetett?

Ti urak, ti urak, szoci ebek!
Ne éljen Viki Párt?
Hol van, ki zengje tetteim -
Elő egy párttitkárt!

Egymásra néz a sok csibész,
A seggnyaló urak,
Orcáikon, mint félelem,
Sápadt el a harag.

Szó bennszakad, hang fennakad,
Lehellet megszegik -
Ajtó megöl, fehér galamb,
Sólyom emelkedik:

Itt van, király, ki tetteidet
Elzengi, mond az agg;
S fegyver csörög, AB hörög Amint húrjába csap.

Fegyver csörög, AB hörög,
A jog béklyóba' már,
Vérszagra gyűl a fidesz had:
Te tetted ezt király!

Megvágva népünk ezrei,
Az adósság, mint kereszt;
Kétszázhúsz a svájci frank-
Király, te tetted ezt!

Tajgára el! Igen kemény!
Parancsol a király -
Ha! Lágyabb ének kell nekünk;
S belép egy ifjú lány.

Ah! Lágyan kél az esti szél
Alcsútdoboz felé;
Szüzek siralma, özvegyek
Panasza nyög belé.

Muszájból kell szülj, te lány!
Az abortusz betiltatott!
Int a király, s elérte még
A tajgai járatot.

De vakmerőn s hívatlanul
Előáll Bajnai;
Kobzán a dal magára vall,
Ez ige hallatik:

Elhullt csatában az érték -
Ezt halld meg, Orbán:
Neved, ki diccsel ejtené
Lassan csak a kormány.

Jogállamunknak vége rég -
Ezt halld meg, Orbán:
Jobb' teszed, ha megnézed,
Nincs-e cián a tortán.

Meglátom én! - S parancsot ád
Király, rettenetest:
APEHhez el, ki ellenszegül,
Minden ellenzékiest.

Szolgái szét száguldanak,
Ország-szerin tova.
Esztergomban így esett
A híres lakoma.

Orbán király, narancs király
Vágtat fakó lován;
Körötte ég földszint az ég:
A pannon tartomány.

Ha,ha! Mi zúg?...mi éji dal
Öt ker. utcáin ez?
Felköttetem a Demszkyt is,
Ha bosszant bármi nesz!

Áll néma csend; légy szárnya bent,
Se künn, nem hallatik:
„Fejére szól, ki szót emel!
Király nem alhatik.”

Ha, ha! Elő síp, dob zene!
Kereplő, harsona!
Fülembe zúgja átkait e
Vidéki lakoma….

De túl zenén, túl síp-dobon,
Riadó kürtön át:
3 millió meglopott tag
Benyújtja majd a számlát.

TemplarOmega (törölt) 2010.12.21. 16:22:58

@sextus impericus: Szaúd-Arábia, Líbia, Egyiptom, Szíria, Észak-Korea, Malajzia, Venezuela, Bolívia, Fehéroroszország...

Ezek közül melyikhez érzed közel a helyzetünket, mert talán nézzen meg az orvos.

Ja én leüllhetek... de úgy látom más is le fog, mégha nem is akar.

50 évfordulón kardlapoztatni, az a liberál- menőség. Engem is elvertek ott, pedig esküszöm, hogy lószar közöm se volt hozzá.

Ezt nem lehet könnyen feledni.

Azért csak küldjed a szájkaratét, amig csak lehet...

Idi Admin Dada 2010.12.21. 16:25:10

@3dom'f'speech:

"na persze, nettó 1% átlag reálhozam, aminél még a nagymamád is jobbat tudott volna kihozni"

és ehhez a 2008-as évnek az égadta világon semmi köze nem volt. :)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.21. 16:27:19

@TemplarOmega: feheroroszorszag..
de lehet, eljutunk kinaig, v eszak-koreaig is.
az egez attol fugg, orban mennyire fel tolunk.

minnel jobban fel, annal kemenyebb lesz.

nem kellett volna az 50 evfordulon gyujtogatni, nem kellett volna a fidesz rendezvenyt raszervezni a balhera es amikor jott a balhe, akkor nem kellett volna ottasrtani a tomeget es bepattanni a pancelozott bomosbe es otthagyni a csurhevel keveredett rajngokat..

collateral collector (törölt) 2010.12.21. 16:31:16

@TemplarOmega: te írtad, hogy csak Kínában cenzúrázzák a netet, én meg írtam pár országot még, ahol szintén, és ez még messze nem az összes.

"50 évfordulón kardlapoztatni, az a liberál- menőség. Engem is elvertek ott, pedig esküszöm, hogy lószar közöm se volt hozzá."

igazán sajnálom, tényleg! (már ha tényleg nem csináltál semmit) de emiatt csak és kizárólag a Gyurcsányt okolni butaság. miért nem azokat az idiótákat okolod, akik a rendőröket dobálták, autókat gyújtogattak, kirakatokat zúztak.

biztos a Gyurcsány személyesen utasította a rendőröket, hogy "lőjétek ki az ártatlanok szemét, és kardlapozzátok a békés tüntetőket, akik nem csináltak semmit" na persze.

egyébként Kanadában, meg Svájcban (viszonyítás szempontjából fejlett, kulturált, mértékadó országnak számítanak) például, az anti-glob tüntetéseken (amik békésebbek, mint 2006-09-19 volt nálunk) ennél sokkal keményebben lépnek fel az ottani rendőrök. Nagyon keményen.

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 16:31:27

@Megfigyelo: Passzív vagyok. Velem sem fog nagyobb jó(vagy rossz) történni, mint bárki mással. Én sem segélyből éltem az aktív koromat és bizony szépen fizettem is be azokra a bizonyos számlákra, amiről most itt folyik a vita. A különbség annyi, hogy én a befizetéskor könyveltem el, hogy az a pénz elveszett, néhány honfitársamnak pedig most kell ezt elkönyvelni, emiatt érthető, hogy ez fájdalmat okoz. :D

Vén Csataló 2010.12.21. 16:37:42

@atisegit: Legalább verset ne lopnátok. De hát tudom... a megszokás.

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 16:39:54

Egy népképviseleti demokráciában az egyetlen és legfontosabb kérdés egy országgyűlési képviselőhöz, hogy melyik választókerületből érkezett az országgyűlésbe és a választókerületében mikor döntöttek arról, hogy neki melyik gombot kell a parlamentben megnyomni.
Na, erre tuti egyetlen képviselő sem tud válaszolni.

Vén Csataló 2010.12.21. 16:40:45

@Megfigyelo: Na, ha ennyire büfé vagy Rákosi idejében a csaapból is folyó szövegekből (tán csak nem neked, vagy esetleg apucinak van meg a Rákosi-összes?), nos akkor igazán tolhatnál ide is valamit belőle, csak hogy legyen összehasonlítási alapunk.

Avagy lövésed nincs róla mi folyt Rákosi idejében a csapból, csak ideöklendeztél valami nagynak gondolt refluxot? Hát persze eftárska.

Vén Csataló 2010.12.21. 16:42:10

@ó jaj: Ja hogy a Zindex címlap? Ugye nem is érzed mennyire szánalmas ez a másokra mutogatás te szerencsételen? Ugye nem?

Vén Csataló 2010.12.21. 16:45:13

@ó jaj: Kicsbogaram az előttünk lévő versenyöklendezési csúcskísérletetek csupán arra példa, hogy olyanok vagytok mint a birkák. Valaki böfeent egyet ti meg ész nélkül rohantok visszhangot öklendezni.

És mindez persze nem zavar benneteket abban, hogy a másik oldalt birkázzátok. Szerencsétlen agyhalott libsik.

lefttruth 2010.12.21. 16:46:58

@Tarelkin:
Mong a hírblokk előtt (!!!) tette, amit tett. Tehát a hírektől elkülönítve, nem pedig mondjuk a médiatörvényről szóló hír után közvetlenül. Tehát a törvénytek tök megfelelt. El is mondta, hogy miért teszi, és gondolom bemutatkozott reggel, amikor beköszönt a műsorban. Szóval mi itt a probléma?

sárkányfő 2010.12.21. 16:47:22

@Vén Csataló: hú, ez súlyos. ha majd elmúlt a rohamod szólj, szívesen beszélgetek még veled :)

atisegit 2010.12.21. 16:47:26

@Vén Csataló: kösz! Ez jól esett!
Mármint, hogy megfelelőnek tartottad a minőségét...:o)
Ki kell, hogy ábrándítsalak.... ;o)))))

Vén Csataló 2010.12.21. 16:51:13

@TemplarOmega: Bizony, bizony. Lövetni a jónépre, lovasrohamot vezetni rájuk, kordonokkal körülvenni az országot kirabló és eladósító pimasz politikusokat, na az a demokrácia netovábbja ezeknek a gazembereknek. És ezek pofálnak arról, hogy veszélyben a demokrácia?! Ezek?! Maximum azért van veszélyben, mert még nincsenek sitten ezek a paraziták. Na ez tényleg súlyosan veszélyezteti a demokratikus intézményekbe vetett bizalmat.

Megfigyelo 2010.12.21. 16:51:19

@Hol lehet támogatni a médiatörvényt?: Azt irtad, hogy me'gy segiteni ellopni a nyugdijakat - vagy valamit osszekevertem?

41421 2010.12.21. 16:51:55

Csak azt tudom mondani: a hír legyen hír, tömören, röviden, ne akarja nekem megmagyarázni a hírolvasó, mit kell értenem a HÍR alatt!!! Erre a kifejezetten HÍRMAGYARÁZÓ, KOMMENTÁLÓ műsorok valók! Nem utolsó sorban, ezáltal az adott idő alatt TÖBB HÍR olvasható be, bővül az információk száma - azt pedig tessék nekem megengedni, hogy eldöntsem hogyan értelmezem a hírt! Teljesen egyetértek az ilyen szabályzással. A másik jelenség a médiában, a durva, arogáns, sértegető stílus... Ha szigorúbban fogják büntetni, talán végre meggondolják a "köpködők", miket köpködnek a másik emberre! Itt az Interneten is fokozottan kell figyelni az ilyen felhasználókat, és akkor nem maradna büntetlenül például az a felhasználó, aki több százszor(!!!) mocskolta Szíj Melindát! Én az Internetet értelmes dolgokra használom, tanulok belőle, keresek anyagokat, kapcsolatokat, szolgáltatásokat - egyszerűen nem tudom felfogni, miért van olyan ember, csakis a mocskolódásra, mások zaklatására használja, miközben egyetlen ÉRTELMES véleménye nincs...!

Vén Csataló 2010.12.21. 16:52:01

@atisegit: Arany Jánoson még te sem tudsz sokat rontani, bármennyire is szeretnél és bárhogy is erőlködsz.

Megfigyelo 2010.12.21. 16:54:44

@Vén Csataló: En meg emlekszem. 13.5 eves voltam, amikor Rakosi megbukott. Eppen nyaraltam Zamardiban, es Anyam csak aesopusi nyelven merte megirni - nem tudta, hogy ott is sikerult ujsagot olvasnom...

Megfigyelo 2010.12.21. 16:56:47

@Vén Csataló: Nem a jonepre lovetett, hanem a rendorok vedtek az alkotmanyos rendet az azt eroszakkal megdonteni probalo nyilas csurhetol.

Vén Csataló 2010.12.21. 16:57:39

@ó jajTudod öcsike, kicsivel több smiley-val kell jelezned, hogy igazából nem is vicsorogsz.

Másrészt meg rohama itt a komcsi-libsi parazitáknak van úgy április óta. Nem mondom, tényleg szar lehet úgy élni, hogy bármikor mehetsz a sittre, ráadásul még csak nem is valami hősies politikai hitvallásért, hanem csupán pitiáner lopásért.

De ezzel kapcsolatban mindössze két dolgot lehet elmondani. Egyrészt tán nem kellett volna "elkúrni" az országot, másrészt, ha már elkúrtátok, majd megszokjátok, hogy az elkúrásért felelősségrevonás jár. (Majd a kedves médiasöpredék is megszokja, hogy mostantól más szelek fújdogálnak, vége annak a világnak, amikor vígan, a számonkérés legkisebb esélye nélkül mocskolódhattak (pl. úgy mint most, Mong hamisan híresztelt "kirúgása" esetében is).

McCoy Capt 2010.12.21. 16:59:04

U-N-A-L-M-A-S ez a hiszti már.
Ha a műsorvezető hős mártírt akart csinálni magából, akkor ez most nem jött össze neki. És véletlenül pont a 180 perc című műsor szerkesztője volt partner az akcióban.

Megfigyelo 2010.12.21. 17:02:27

Bucsuzoul: Ha az Orban altal bevezetett kulonbozo, a jogallamot leepito valtoztatasok mar 2004-ben ervenyben lettek volna, akkor Magyarorszagot biztosan nem vettek volna fel az EU-ba. A rendszer lassan mar csak arnyalatokban kulonbozik Lukasenko Feheroroszorszagatol. (Es lassan lepipaljuk oket is...)

Vén Csataló 2010.12.21. 17:03:39

@Megfigyelo: No ha anyád egyáltalán meg merte írni (aesopusi nyelven), akkor anyád olyan vastagon benne volt a pártpixisben hogy még. Ugyanis Révai eftársék se voltak olyan hülyék, hogy ne fogták volna fel, hogy vki "aesopusi nyelven" írogat.

sárkányfő 2010.12.21. 17:06:51

@Vén Csataló:
Szia!

felteszek neked egy tisztességes kérdést, erre birkázol, szerencsétlenezel, agyhalottalzol, libsizezel, azt se tudud ki vagyok, nem gondolod, hogy vissza kéne venned?
És ha a sok duma helyett válaszolnál? Ezt kérdeztem, de csak egyre örjöngőbb mocskolódás a válaszod, pedig szépen, egyszerűen, magyarul kérdeztem, már többször is:
"itt már tudták hogy nincs kirúgás, és ennek ellenére volt hiszti? és ha szabad tudnom, akkor kirúgás hiányában pontosan mi volt a hiszti tárgya?"

Ha meg nincs válaszod, írd azt, nem dől össze a világ. A félrebeszélést, jelzőket, stb meg tartsd meg magadnak.

Vén Csataló 2010.12.21. 17:07:53

@Megfigyelo: Na innentől kezdve tényleg megjár neked a komcsi. Nem volt véletlen néhány körömtépő ÁVH-s a családban? Mert ezt a mentalitást tényeleg csak ilyen förtelmes családi háttér teszi valamelyest menthetővé.

Nem tűnt fel, hogy már Bajnaiék idején is sorban fizette az állam a kártérítést olyanoknak, akikről bizonyított, hogy semmit, de semmit nem követtek el, de azért jól szétlőték, szétverték őket az kutyáitok?
Nem tűnt fel? Vagy tényleg ennyire korlátolt vagy, hogy ezt akkor beolvastad a Népszavából, aztán úgy maradtál több mint 4 éve?

Vén Csataló 2010.12.21. 17:09:25

@ó jaj: Tisztességes kérdés? Mi a tisztességes benne? Hogy azt próbálod eladni, hogy ti nyugodtan öklendezhettek Mong kirúgása miatt, miközben nincs is kirúgva - hiszen honnan is tudhatnátok? Ez lenne a tisztesség? Tanuld újra ennek a szónak az értelmét is.

Vén Csataló 2010.12.21. 17:17:55

@zoci-mike: Persze, hogy unalmas. Nekünk. Nekik meg nem unalkmas, mert azt remélik, hogy ugyanolyan őrjöngő gyűlöletet tudnak kelteni a jelen kormány ellen, mint tették 1998-2002 között. Amúgy libsi módra. Hogy végül az emberek a tényleges életkilátásaik, és a tényleges előrelépésük helyett inkább olyan irracionális érzelmi motívumok alapján válasszanak 2014-ben, hogy pl. jaj mindjárt a Dunába lőnek (immár 4 éve folyamatosan!)

De ez most nem fog menni, mert sajnos van egy új médiatörvény, ami felelősségeket állít a jogok mellé. Nyilván szar lehet azoknak, akik eddig az tömegkommunikáció önjelölt istencsászáraiként azt csináltak, amit akartak. Nyiélván szar lesz, hogy hoppá, mostantól anygi felelősséggel tartozom azért, amit írok, mondok (Basszus!), és mostantól nem lehet olyan fasza lejárató cikkeket írogatni arról, hogy pl. Lévai Anikó egész Tokajt megvette, vagy hogy Orbán szétverte a felesége arcát, vagy hogy elhagyta a gyerekeit az utcán és még sorolhatnám azt a hányadékhegyet, amit ez a libsi média összeöklendezett az elmúlt 20 évben. De elég volt belőlük. Mennek a levesbe.

sárkányfő 2010.12.21. 17:20:54

@Vén Csataló:
Ezt írtad 14 48-kor: "az a szörnyű vis major történt, hogy nem volt kirúgás, aztán mégis volt hisztéria."
Erre kérdzetem, hogy akkor mi volt a hiszti tárgya?
Ez a kérdés miért nem tisztességes?

Kezdem unni az őrjöngésed. Kérlek idézd be hol s mikor "öklendeztem". De ha csak tomboló troll vagy, akkor hagyjuk.

ich bin verrückt nach dir 2010.12.21. 17:22:38

@Vén Csataló: Honnan van Neked ennyi időd erre az önkielégítésre? Hivatásos vagy önkéntes?
Vajon azt is a mi pénzünkből fizetik, hogy Te egész nap itt rugozzol?

ich bin verrückt nach dir 2010.12.21. 17:24:44

@Vén Csataló / @zoci-mike: így kettesben már akár pettingnek is nevezhető:))))))))))))))

collateral collector (törölt) 2010.12.21. 17:26:58

@Vén Csataló: "..
Nem tűnt fel, hogy már Bajnaiék idején is sorban fizette az állam a kártérítést olyanoknak, akikről bizonyított, hogy semmit, de semmit nem követtek el, .."

akkor mi a faszt problémázol, te idióta?!
ha a bíróság jogosnak ítélte meg, az állam pedig kártalanítja az ártatlan tüntetőket, akkor ez az egész ki a faszt érdekel?? és egyébként hogy jön ez ide?! mi köze van a Gyurcsánynak a mostani médiatörvényhez?!

ja, hogy bárki kritizálni meri a Fideszt, az neked már automatikusan "liberál-bolsevik-gyurcsányista-hazaáruló"?! jól ráneveltek téged a pavlovi reflexre, öreg! ha bárki rosszat mond a Fideszre, neked egyből a Gyurcsány jut eszedbe. droid vagy, egy felszopó, nem több. saját gondolat nulla. képzeld el, vannak, akik mindkét "oldaltól" elég távol állnak.

Vén Csataló 2010.12.21. 17:38:02

@ó jaj: A hisztéria tárgya a kirúgás volt.Pedig nem is volt kirúgás. Ergo a kedves komcsi-libsi netharcosok oktalanul hisztériáztak.

Vén Csataló 2010.12.21. 17:43:21

@ó jaj: Unod az örjöngésemet? Hát a magatok örjöngését nem unod? Szokj hozzá, hogy vannak más vélemények is. És ha nem tetszik, akkor "lehet elmenni ebből az országból" - hogy egy klasszikust idézzek eftárs!

sárkányfő 2010.12.21. 17:44:24

@Vén Csataló: és ehhez a válaszhoz kellett 3 óra? elsőre miért nem sikerült ezt írnod? na mindegy.
na most amikor a hisztéria volt, akkor nem úgy tudták a népek, hogy kirúgás volt? én is olvastam az indexen, tehát joggal hihették, hogy volt kirúgás. mint ahogy sokan támogatták/védelmezték is a kirúgást akkor.
tudsz követni?

Vén Csataló 2010.12.21. 17:46:26

@sextus impericus: Mocskos a szád eftárs. Persze nem csoda, különben be se vett volna maga közé a többi tapló.
Egyébként mit problémázom? Például azt tapló, hogy az én pénzemből kártérítik az embereket, és nem Gyurcsányéból. Vagy esetleg tiedből, mikor kibújsz Gyurcsányi eftárs seggéből.
Például ezt problémázom.

sárkányfő 2010.12.21. 17:46:31

@Vén Csataló:
1. nem őrjöngtem.
2. kik azok a "ti"? én mindig csak a saját nevemben írok.
3. nem vagyok fideszes, hagyd az elfársozást. mondjuk ezt már 3x leírtam, de elég lassan fogod fel...

kukatr 2010.12.21. 17:47:40

@Hozzaszolo1000: Az lenne mindenki érdeke ha az mszp a fidesszel karöltve elhúzna a Mariana árok mélyére, vagy valamelyik vulkán belsejébe.

sárkányfő 2010.12.21. 17:48:45

"Nem vezethet műsort
a közrádión elhallgató Mong Attila"

most ez van az index címlapján. akkor csak volt szankció.

Vén Csataló 2010.12.21. 17:50:30

@ó jaj: 3 óra ahhoz kellett, hogy ráébredjek, neked ezt a trivialitást el kell magyaráznom. Sajnos túlbecsültelek, de ígérem, nem fog többet előfordulni.

A "népeket" (vagyis a komcsi-libsi netpitbullokat rohadtul nem érdekelte, hogy igaz-e vagy sem a kirúgás. Csak egy újabb ok kellett a virtuáli Dunábalövés miatti hisztériához. Amit az index készségesen szolgáltatott (nem először). S miközben baromian meg vagytok vezetve, eszetekbe sem jut, hogy tán ezért kell a médiaszabályozás, hogy egy szarházi újságíró, ne kelthessen minden felelősség nélkül ilyen tömeghisztériát. Persze ez a gondolat csak akkor merülkne fel bennetek, ha a tömeghisztéria zavarna benneteket és nem pedig épp ellenkezőleg, a célotok volna.

ich bin verrückt nach dir 2010.12.21. 17:50:30

@Vén Csataló: mindig ekkor a tokád? Olyan kis durva, mondhatnám faragatlan vagy! Szerinted ez így jó? Ez méltó egy konzervatív, hagyománytisztelő emberhez? Még a végén körmöst kapsz a Rozáltól.

Vén Csataló 2010.12.21. 17:51:28

@ich bin verrückt nach dir: Öcsike! Mindössze Ennyi tellett? Mi vagy te, valami próbalibsi?

Vén Csataló 2010.12.21. 17:53:38

@ó jaj: Jajj, hagyjál már ezzel az óhéber dumával, hogy te rohadtul egyéniség vagy. Ugyanolyan vagy mint bármely átlagos netes ballibsi. Semmi különbség. Nyugodtan vehetlek egy kalap alá a többivel és a neked írottakat nyugodtan magára veheti a többi is (ezért aztán marad a "ti")

sárkányfő 2010.12.21. 17:56:20

@Vén Csataló: hát ez az a hangnem, amire én nem vagyok partner. csak azt bánom, hogy eddig is válaszoltam.

ich bin verrückt nach dir 2010.12.21. 17:58:25

@Vén Csataló: én a Te személyes trollod, bocs, én a lelkiismereted vagyok, üdvözöllek! Na, hogy is van a modorral egy ilyen meggyőződéses konzervatív polgártársnál, mint Te vagy? Ezt tanultad apádtól, anyádtól?

De ha nincs más, igen Faló. ereszd ki, hagy szóljon, nyomjad!

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 18:21:27

Egyszer majd valaki mérges lesz az ilyen nagypofájú beszólogatókra, besétál egy interware féle szerverhotelbe, lerángatja a gépet a hálózatról, magával viszi, majd szépen egyenként megkeresi ezeket az embereket és akkor jaj lesz nekik! Azután majd lehet pofázni szolgáltatói oldalról, hogy eltűnt a szerverem, hosszászólói részről, hogy ellopták az adataimat az jelszavaimmal együtt és sajnos mindenütt ezt a jelszót használtam, így azóta nem férek hozzá a saját e-mail postafiókomhoz, stb, stb. Szerintem inkább nem kellene itt ennyit pofázni.

Egy Dagadt Patkány (törölt) 2010.12.21. 18:23:51

@Vén Csataló: Igen egy munkahelyen kötik az embert a szabályok és van olyan amikor szabályt sértesz egy felsőbb cél érdekében.De ennek megértése gerinc meglétét feltételezi és akinek nincs annak sajnos a fülkeforradalmi hite marad. Dolgoztál volna te az egészségügyben és akkor lenne tartásod és értelmed, de így csak a demagóg csonkod marad itt nekünk.

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 19:01:53

@Egy Dagadt Patkány: Azért a magadfajtától is marad itt egy-két "értelmes" beszólás.

gtc376 2010.12.21. 19:02:36

Tiszteletem a Mong Attiláé.
Én,két gyerekkel a hátam mögött,nem mertem volna megcsinálni azt,amit ő megtett.
A lényeg meg nem az,hogy kirúgják vagy sem,hanem maga a törvény,amit meghoztak.
Egyszer fordul a kocka,lesznek még ellenzékben,akkor mit fognak csinálni?

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 19:03:07

@Egy Dagadt Patkány: Azért a magadfajtától is marad itt egy-két "értelmes" beszólás.

Egy Dagadt Patkány (törölt) 2010.12.21. 19:40:49

@Hol lehet támogatni a médiatörvényt?: Megtisztelő, hogy egy bérírnok pozitívan minősíti a hozzászólásaimat!Majd elmondom anyukámnak hogy olyan büszke legyen rám mint rád a tied!

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 20:41:04

@Egy Dagadt Patkány: Úgy érzem nem tudsz különbséget tenni pozitív és negatív hozzászólás között. Ennek több oka is lehet, de erre most nem kívánok kitérni.

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 20:57:57

@Egy Dagadt Patkány: Írásodat pedig nem pozitívan minősítem, esetleg pozitívnak minősíthetném, de ilyet meg nem tettem. :)

Látod látod, a "bérírnok" legalább tud írni, nem csak az arca nagy, mint neked, apukám.

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 21:01:00

Egyébként igazad volt, abban, hogy addig fogsz hisztizni, amíg meg nem veszem neked karira azt a pisilős-kakilós barbi babát.

Megveszem, megveszem, csak fejezd be ezt a hisztit itt pls.

Nem kérek hírlevelet... 2010.12.21. 22:56:48

Hát nekem ne ironizáljon itt wazze! :)

Ványa 2010.12.22. 07:23:07

Igazából jó dolog, hogy ironizálunk, csak az a baj, hogy sajnos a kormány is ironizál, s a népet tartja iróniája tárgyául. Hiszen mindazt ami hiányzik az államkasszából a népnek kell megfizetni, nem pedig annak aki miatt/által hiányzik. Hogy van az, hogy ennek mindenki nagyon örül, meg a 350/l benzinnek, meg az egyre növekvő áraknak is, meg annak hogy alig lehet munkát kapni, és annak, hogy ma már a magyaroknak egy szavuk sem lehet ebben az országban mert sikeresen el adták az országot Amerikának és Kínának. És természetesen annak is mindenki nagyon örül, hogy ott az a több millió ember aki segélyből él meg és persze emellett megélhetési bűnöző, mert minek gürizzen napi 8 és fél órában, mikor anélkül is egész jól meg lehet élni... Nos, hát ez lenne a mai Demokratikus MAGYARország?

MTeddy 2010.12.22. 09:16:35

@Megfigyelo: kíváncsi vagyok arra, hogy melyik ködös hajnalon visznek el téged körmöt letépni ezekért a dumákért, mint a Rákosi korszakban.
Korábban írtad, hogy éppen nyaraltál, amikor megbukott Rákosi. Jó neked! Apám éppen az ország keleti feléről tért vissza Pestre a kitelepítésből. Ő is jót nyaralt b+.

MTeddy 2010.12.22. 09:22:24

@Megfigyelo: Kíváncsi vagyok, hogy melyik ködös hajnalon fognak téged elvinni, lesötétített audival, a véleményed hangoztatásáért körmöt letépni a Fidesz pártház pincerendszerébe!
Korábban írtad, hogy éppen nyaraltál, amikor megbukott Rákosi. Apám éppen a kitelepítésből tért vissza az ország keleti feléből Pestre, a semmibe. Ő is jót nyaralt b+.

gtc376 2010.12.22. 14:25:31

Demokrácia van,gyerekek,89-ben kiharcoltuk!
Akkor volt egy szakállas srác,aki annyi szimpatikus dolgot mondott,hogy is hívják?
Várjál...
Ja,meg van,Orbán Viktor! :D
süti beállítások módosítása