Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Keresztes Ildikó könnyeiben fürdünk

X-Faktor döntő

2010. december 20. 03:20 szabóZ 301 komment

Évek óta egyik kereskedelmi csatornának sem sikerült olyan műsort csinálnia, amiről nem csak a Barátok közt-függő zöldséges beszél, hanem az egész ország. Ami nem csak a Story Magazinban téma, de a kocsmákban is felhangosítják a tévét az adás alatt. A Megasztár és az X-Faktor viszont megtörte a tematikus csatornák rohamát, ezért a több hónapnyi megfeszített tempójú sztárgyártás után most selyemszalaggal átkötött borítékban osztogathatják az év végi bónuszokat a Tv2-nél és az RTL Klubnál.

Persze az X-Faktor már az első menetben kilökte a konkurens műsort a szombat esti műsorsávból, talán mert erősebb brand az RTL Klub, vagy, mert jobb a formátum, de legalábbis van kidolgozott szabályrendszere, amíg a Tv2-nél soha nem ért véget a Megasztár sufnituningja. Ide egy új spoiler, oda egy spéci műsorelem. Persze az is jót tett az X-Faktornak, hogy nem csináltak belőle Szalacsi-videót, nem hagyták, hogy a műsorba jelentkező hülyékből nagyobb sztár legyen az első élő adásra, mint a bejutó versenyzőkből.

A Megasztár pénteken a három és fél órás finálé utolsó perceire végkimerültségben kimúlt, de ez sem rettentette el az RTL Klubot, hogy még a konkurensnél is több tehetséget és csillogást öntsön a nézőkre: a szombati elődöntő után vasárnap hatórás összefoglalóval és közel három órás döntővel készültek. Aki már a vasárnapi ebéd után elkezdte nézni Keresztes Ildikó bestof sírógörcseit, az a fináléra már biztos hisztérikus állapotba került. Pedig akkor még hátravolt a petárdáktól fuldokló Balázs és a flitteres zsákruhába bújtatott Ördög Nóri, meg persze a két döntős, akik ugye jó előre biztosítottak mindenkit, hogy ők aztán nem versenyeznek, már csak a hangulat végett, meg örömből énekelnek egy picit.

Az X-Faktor döntőjével pont ugyanaz volt a baj, mint a Megasztár utolsó adásával: annyi görögtűz, konfettieső és könnyzuhatag után már nem tudták hova emelni a tétet. A finálé pont ugyanolyan volt, mint bármelyik adás, persze azt leszámítva, hogy már csak két énekes maradt, tehát muszáj volt bejátszásokkal, súlytalan visszaemlékezéssel és érdektelen produkciókkal kitölteni a műsoridőt. És a műsorvezetőknek még így is négyszáz százalékkal többször kellett bemondaniuk, hogy tizenhét kilencvenkilenc.

Az időhúzó ötletek közül a legkínosabb talán a vidéki körkapcsolás volt, amikben Szújó Zoltán pont úgy jelentkezett be, mintha csak egy negyedosztályú futballmérkőzésen lenne, de még ezzel is sikerült túlteljesítenie Barabás Évát, aki annyira el volt ragadtatva, hogy néha úgy tűnt, egyenesen a Vidám vasárnap imacsarnokából tudósít. Ehhez képest az Első emelet visszatérése már csak apró félreértés volt: valaki azt hihette, hogy ez a kínos playback jobb, mintha műsorajánlót vagy még több reklámot adnának. Pedig nem.

Ráadásul a lassan vánszorgó műsorból egyértelműen kiderült, hogy mi is az X-Faktor egyetlen igazi gyengesége: a zsűri. Mert lehet, hogy Geszti Péter nagyobb médiaszemélyiség, mint Friderikusz Sándor, de Malek Miklós már Mester Tamáshoz képest is érdektelen, és persze amíg a Megasztárnak volt egy Eszenyi Enikője, addig az X-Faktornak csak Keresztes Ildikó jutott, aki ugyan még egy viccen is képes elbőgni magát, de azért a karrierje csúcsa még a Fidesz kampánydalával együtt is csak az, hogy hozzáment az Edda basszusgitárosához. A felhozatalon azért javít az utóbbi években rocker nagypapaként fusizó Nagy Feró, de akkor is fájóan hiányzik egy Presser Gáborhoz hasonló valódi zenész. Vagy legalább valaki, akinek el tudjuk hinni, hogy tényleg ért hozzá.

Azonban ezzel együtt is jobb show volt az X-Faktor döntője, mint a Megasztáré, de azért nem sokon múlt: ha Liptai Claudia óvatlanul lépett volna abban a köldökig felsliccelt ruhában, vagy ha Barabás Éva csak egyetlen perccel kevesebbet szerepel az élő adásban, máris más lenne a végeredmény.

Az X-Faktor ugyanis nem azért volt nézhetőbb, mert tehetségesebbek a döntőbe jutott énekesek, sőt a stúdió közönségének folyamatos eksztázist okozó Nikolas például annyira jellegtelen, hogy lenyűgöző hangja ellenére is az az egyetlen esélye, hogy Vujity Tvrtkót utánozva karriert épít a kalapjából. Még csak nem is azért nyert az X-Faktor, mert szebb a színpadkép, és a Flashdance musicalverzióját idéző díszletek helyett sikerült egy modern tévéshow látványvilágát felépíteni. Hanem mert néha zárójelbe tudták tenni a könnyes, csillámporos, robotlámpával vibráló showbizniszt. Balázs beszólt Ördög Nóra egyre rémisztőbb hajára és kiröhögte a látványos beltéri tűzijátékot, Nagy Feró meg legalább időnként szétpoénkodta Keresztes Ildikó érzelmi kitöréseit. És ráadásul mindezt úgy sikerült elérniük, hogy közben nem kellett megidézniük a Budapest Tv hangulatát egy rakás hamisan kornyikáló biztonsági őrrel, és jobb sorsa érdemes háztartásbelivel.

A vég azért ugyanolyan lapos volt, mint a Megasztárban. Feszültségkeltő zene, a bejelentés, hogy Vastag Csaba nyert, aztán vad ölelkezés és stáblista. Persze ez Keresztes Ildikó szerint csak a kezdet, hiszen a döntősök egytől egyig világsztárok lesznek, amit mi sem bizonyít jobban, minthogy Prince, vagyis helyesebben a Művész, Akit Megint Prince-nek Hívnak az X-Faktor sztárjait kérte fel, hogy lépjenek fel a budapesti koncertje előtt. Most hogy az utolsó csillogó konfettit is felsöpörték a műsor színpadáról, és a reflektorok is kihűltek már, azért nem árt megjegyezni, hogy Prince nem követte feszült figyelemmel az X-Faktor adásait, és nem is a tehetségnek szól a felkérés: a döntősök albumait kiadó Sony Musicnak kell inkább köszönni a lehetőséget.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sz_attila 2010.12.20. 12:13:10

@Viharszarok: Nem is kell senkit megbántani, aki hülye, az úgyis tudja magáról. A kertv-k nézettsége szerint meg világos, hogy ebben az országban milliók hülyék, idióták és retardáltak.

tris 2010.12.20. 12:25:05

@sz_attila: biztos így van, de talán az is közrejátszik, hogy van egy-két generáció aki nem ismeri annyira az internetet, pláne nem ismeri a jó filmeket és sorozatokat
és/vagy nincs csak öt csatornája így ezekre fanyalodik, szinte csak félszemmel nézik kivéve a jobb filmeket (mert ők csak itt látnak filmet)

Nekünk más, mi tudjuk mit akarunk nézni és meg is szerezzük azt hamar (nem is kell olyan nagyon okosnak lenni hozzá, ugye?)
és még valami: a tehetségkutatók mindig is tetszettek az embereknek - észtől függetlenül.

tcow 2010.12.20. 12:26:31

chuck_norris: aha...szerintem Te hozzáértő lehetsz... XD minden énekes álma hogy úgy tudjon vibratozni mind Nikolas, de nincs jelentősége... XD Nézz több riportot amit a többi versenyzővel készítettek, mind azt nyilatkozta hogy a legjobb hangja Nikolasnak van ;)

Ez az X-Faktor volt az ami végre a Megaszar 86-dik szétunt szériája után adott egy kis lendületet a dolgoknak...

NIKO, VECA, NORBI, CSABA mindegyikük megérdemli az 1. helyet, mindegyikük másban jó, és nagyon jó... ENNYI

tcow 2010.12.20. 12:31:26

aki meg Nikolas hamisságáról beszél az beszéljen egy olyannal akinek abszolút hallása van, majd az megmondja melyikük volt hamisabb, Csaba vagy Nikolas... :D Nikolas csak fejhangon hajlamos enyhe hamisságra, Csaba viszont normál tartományában is sokszor mellényúlt... de Mo-on a popkommersz bugyinedvesítő kamerábakacsintós kategória a menő, úgyhogy mindegy is ki mennyire művészi vagy profi... :D

zoone 2010.12.20. 12:35:38

A cikk unalmas es nem mond semmit, viszont kurvasokat teved. A cikkironak nem hiszem el, h ert az irashoz, vagy a kritikahoz, vagy a zenehez. Ez utobbihoz egeszen biztosan nem, de a fikaszoro kepessege is
igen-igen gyenge.

tris 2010.12.20. 12:38:36

@tcow: jajj ne gondold már. Csak neki megvolt a szavazótábora, kevés tinilány, de nem ők jelentik az egész piacot.
Fekete Dávidnak is megvolt a szavazótábora (hitesek) aztán mégsem hallani róla mert a többieket nem érdekli.

ha jó műsort akarunk, nem kéne sajnálni heti egyszer 300 forintot. (sajnos én is sajnáltam - pedig a non-stopra úgy küldtem volna..)
mert az első megáknál állítólag baromi sokan szavaztak és arra még most is szívesen emlékszünk

diabolica 2010.12.20. 12:44:13

Amíg ilyen műsorok (szerencsére)léteznek, addig mindig is meg fogják osztani a közvéleményt. Nincs az a zsűri, vagy versenyző, akit mindenki szeretne, és amíg világ a világ, valaki mindig fikázni fog valakit, de ettől olyan a műsor, amilyen. Szerintem a lehető legjobb összeállítás volt mind a zsűri, mind a versenyzők az X faktorban, ettől még persze nem fogom egyik másik versenyzőt szeretni, de az összetétel nagyon színes volt. A zsűri egy-egy véleményével lehet nem egyetérteni, de szerintem nagyon jó volt az összállítása. Könnyek meg balhék legyenek is, különben az a vád érné a műsort, hogy színtelen-szagtalan. Szerintem ez az elmúlt tizenvalahány év legnézhetőbb műsora.

nabu 2010.12.20. 12:46:03

A cikk jó lett, a műsort nem nézem, így ahhoz nem tudok hozzászólni. Azt mondjuk nem értettem soha, hogy miért kell ezeknek 3 órásoknak lenni, egy átlag ember erre kb annyi időt akar szánni, mint egy sorozatepizódra, kb annyit is ér ez az egész, egy esti szórakozást.

gonosz mócsing 2010.12.20. 12:56:36

Nekem tetszett a cikk. Szerintem mind a két műsornak a döntője borzasztó gyenge és hatásvadász volt. Az x-faktorban az idegesített, hogy teljesen hülyének nézték a nézőket azzal, hogy a stúdión kívüli bejelentkezésekkor mindenki ordított és a kamerásnak kínosan kellett rá ügyelnie, hogy nehogy úgy mozdítsa a kamerát, hogy látszon, hogy milyen kevesen vannak.:D
Ami még nagyon irritáló volt, hogy a döntőbe tipikusan olyanokat jutattak be, akik semmiben sem különlegesek, hanem baromira átlagosak és irányítható "celebek" lesznek később. Összességében a műsorok nem voltak szarok, de a végére nagyon kommersszé váltak. Szerintem.
Ja és a legvisszataszítóbb a zsűrikből Mester Tamás volt.

totogyor8qw7z 2010.12.20. 12:58:48

Eltudom képzelni, ahogy Prince tetőreivel együtt nézi az X-Faktort, és együtt zokog Ildivel.

Mire 2010.12.20. 13:11:34

Szirota Dzsenifer forever !!!!!!!!!!!!

gyulabiusz 2010.12.20. 13:21:08

Idén néztem először a Megasztárt, s a cikkírónak üzenem, hogy igeni s a bikicsunáj keltette fel az érdeklődésem. A szereplők és a zsűri miatt néztem, s az egyedüli dolog ami nagyon idegesített az a folytonos kavarás az SMS küldéssel. Szíj Melinda kiejtését most nem taglalom.

Ettől eltekintve, az adás rendben volt, a finálé is rendben volt, s már az lenne a meglepő ha végre egy magyar elismerően nyilatkozna egy másikról. Ehelyett van ez a folytonos demoralizáló fikázás.

Egyet értek @diabolica-val. Egész nézhető volt a műsor.

Viharszarok 2010.12.20. 13:21:16

@kamarti: Le kellett volna dobnia a kalapját! A Csabikának meg volt csinálva ez a győzelem. Megmondom őszintén ilyen rossz múkosvakító dumát régen hallottam, hogy a " testvéremnek énekeltem ", meg hogy holnap nem lesz dolgozat?? Hol nem lesz? A nyanya valami napközis tanárféle az meg délután van, miféle dolgozat nem lesz akkor?? Valamelyik retardált barom kitalálta , kellett még egy-két könnycsepp és máris megvan a győzelem. Nem mondom, hogy Nikolastól el voltam ájulva ( csak beájulva , mert elaludtam ma meséltem a testvérem mi volt, egymás vállán sírtunk anyám meg szórta ránk a konfettit:-)) , de össz egészében klasszisokkal jobb hangja van. Remélem jövőre fizetőssé teszik a reteklubbot, a tv2-vel egyetemben és akkor el is dőlt a kérdés.

Viharszarok 2010.12.20. 13:29:00

@diabolica: Te még nagyon fiatal lehetsz, ha számodra ez volt az elmúlt tizenvalahány év legnézhetőbb műsora. Olyan volt , mint a szomszéd bernáthegyije ( tod, nyálas ) , az egyikben egy pösze, 12 egy tucat " énekes " nyert. A másikat pedig összebrusztolta -összekínlódta egy szintén átlagos énekhanggal rendelkező nyálgép.

Hol vannak az igazi tehetségek??? Ugye senki nem gondolja komolyan , hogy ez a két tag lenne az??

Viharszarok 2010.12.20. 13:29:56

@totogyor8qw7z: De legalább nem kell neki délután napközis dolgozatot irnia:-)

JB242 2010.12.20. 13:32:02

A leggusztustalanabb a Geszti volt, mikor a műsor vége után az After-X-ben konkrétan kijelentette a 11 döntős előtt (Csaba háta mögött, de az öccse előtt, a szerencsétlen) hogy Nikolasnak kellett volna nyerni szerinte, mert hogy Ő a nehezebb utat választotta, Csaba meg tudta hogy nyerjen szavazatokat.

Majd, amikor Csaba megérkezett, lelkesen tapsolt Ő is, hogy "szép volt Csabi!". Kétszínű.

Kedves Péter, szerintem meg az átlag néző számára sokkal jobban tetsző volt Csabi - még ha néha hamis - előadásmódja, mint Nikolas állandó vibrato-s, orrhangos előadásmódja (maaa-raaa-djjjj-vee-lemmmÁhhhh), ami különösen a magyar számoknál volt igazán vicces.

Viharszarok 2010.12.20. 13:37:32

@election sc.monitor: Most egy világ omlott bennem össze...

tris 2010.12.20. 13:40:08

@JB242: ugyan már azért mert van véleménye, attól még illik gratulálni a győztesnek

jajj mintha bármelyikünk különb lenne ilyen téren- vicces.

Der Beste 2010.12.20. 13:42:49

@Micimedwe: A kutyám sem, szóval kb egy szellemi színvonalon lehettek.

AnnaKarenina 2010.12.20. 13:43:03

@JB242: Vastag Csabával az a baj, hogy szerintem ún. táncdalénekes kategória, avítt, bármilyen fiatal is.
Nikolasnak sokkal jobb a hangja, és sokkal többet ki lehet hozni belőle, a mentorának meg azon kellett volna segítenie, hogy a színpadi mozgása, jelenléte erősebb legyen.
És szomorú vagyok, hogy az év igazi tehetségét a TV2 jimmyzéssel, a számválogatással, a nézők meg a cigányozással teljesen félretették, pedig ha valaki igazán eredeti hanggal, tehetséggel és muzikalitással rendelkezik, az Kökény Attila. De ott is jobban bejött a középszerű, utánzatnak is gyengécske Renáta.

Viharszarok 2010.12.20. 13:44:03

Arra is kiváncsi lennék, hogy mennyivel nyert Vastag? Mondjuk a tv2-n eljátszott 50-50% az igazi parasztvakítás volt:-))) Ezek tanulják egymástól az ilyen húzásokat, vagy valami tanfolyamon lökik nekik? Nah mindegy , gáz volt mind a kettő. Inkább adjanak végre valami jó filmet, mint ezeket ! Lehetőleg ne sorozatot, mert a Vészhelyzet 15. évadja is elég kiábrándító már . Bár ezekre van igény: Bugyuta csontig lerágott, giccses, elnyújtott tehetségkutató, helyszinelős sorozat 24. évadja, korház-sorozatok . A kertv-k műsorkínálata hűen tükrözi a magyar átlag Tv néző igényszintjét. Ők csak azt adják amire van igény, erre van, hát ezt adják. Borzalom.

Viharszarok 2010.12.20. 13:48:47

Arra válaszoljon már valaki, hogy tényleg írnak dolgozatot a napközisek délután?? Én ilyenre nem emlékszem, bár igaz az már 20 éve volt:-)

tris 2010.12.20. 13:53:28

@Viharszarok: szerintem meg az ellenkezője van: azt adnak le a kertévén amit akarnak - ez van ezt kell szeretni alapon lenyomják a torkunkon.

Még csak picit sem erőltetik meg magukat hogy valami jót csináljanak. Itt van pl. a 40 milliós. Olyan műsorvezetőt találtak aki minden szótagot túlhangsúlyoz és alig lehet hallgatni - egy görcs fasz. Persze, hogy elmegy tőle a kedvem. A másikon meg a valóságshow-k szégyene, előre megírt forgatókönyv szerint lesz benne minden amiről azt hiszik érdekes (már az, de azért ha szexet akarok van jobb is!:) pina, fasz, eljátszott szerelem, pia, cigi.

diabolica 2010.12.20. 13:55:44

@Viharszarok: Köszi a bókot, de 30 felett vagyok:-) Az egyik részével egyetértek, a Megasztárban tényleg ritka átlag versenyzők jöttek össze, inkább volt egy karoké party, mint egy színvonalas verseny, de az X faktor struktúrájában, fellépőkben, zsűri-összetételben egyedülálló volt. Az pedig nem baj, hogy mindenkinek más tetszik, de itt legalább van min vitatkozni..

Haris 2010.12.20. 13:59:07

@Viharszarok: Figyu nem tevagy Szalai Annamária??????

JB242 2010.12.20. 14:00:57

@tris: véleménye lehet mindenkinek, csak eléggé gusztustalan a győztest ünneplők előtt kinyilvánítani ezt. És semmiképpen sem úgy, kinyilatkoztatva, hogy "kinek kellett volna nyernie", hanem inkább úgy, hogy "ki volt szerinte a jobb".

Mellesleg Vecának is rosszul eshettek ezek a szavak, ugye...

Én szeretném azt hinni, hogy itthon többségben vannak, akik különbek.

@AnnaKarenina:
Szerintem Nikolas színpadi mozgásával, jelenlétével nem volt semmi probléma, nem kell mindenkinek ugrabugrálni (sőt!), kellően profi előadó. Nekem szimplán az éneklése nem tetszett.

Viharszarok 2010.12.20. 14:03:14

@Haris: Nem, de tőle kapom a fizetésemet :-) Miből jöttél rá?

Viharszarok 2010.12.20. 14:08:25

@tris: De valamiért mégsem kapcsol el a többség. A választás ott van a kezedben, a TV irányítója testesíti meg. Vagy ki, vagy el kell kapcsolni, ha nem lesz nézettség akkor nem adnak le mégegyszer ilyet. Egyébként nem tudom hány bőrt akarnak még lehúzni ezekkel a tehetségkutató műsorokkal. Jövőre legalább 4 lesz, még belegondolni is rossz, a reteklubb tolja a Csillag születiket, meg ezt, meg a VV-t. Erre nyilván válaszolni fog a Tv2 a Mega 6-al, vagy vmi BB szerű hányadékkal.
Itt jelentkezik az, hogy nem mindig jó a verseny, mert a minőség rovására megy:-((

Viharszarok 2010.12.20. 14:12:43

Jah egyébként amitől még feláll a szőr a hátamon az a Tv2 40 milliós játéka.... Brrrr, a játékvezető, a szisztéma, az ordítozás. Olyan mint anno a KGST piacon. Egy normális szellemi vetélkedő nincs egyik kertv-n sem. Nagyon hiányoznak, mert ezt a 40 milliósat nem nevezném szellemi vetélkedőnek. Inkább olyan bárgyú show-műsor féle - néha elképesztő miket nem tudnak a játékosok , néha meg az, hogy milyen süket kérdések vannak- .
Na ilyenből kéne mind a két kertv-re. Kajálná a néző is .

tris 2010.12.20. 14:13:14

@JB242: persze igazad van, illett volna megtartani a véleményét magának. Többségben van, aki nem ilyen - én csak arra céloztam, hogy azért hogyha nem is mondjuk, de gondoljuk. legalább őszinte volt az is valami

Der Beste 2010.12.20. 14:13:17

@Viharszarok: A hozzászólásaid hűen tükrözik az átlag alatti értelmi szintedet.

Viharszarok 2010.12.20. 14:20:08

@Der Beste: Valamelyik kertv-nél dolgozol? :-) Köszönjük a véleményed, de aki más értelmi szintjéről post-ok alapján alkot véleményt, annak még a személye is irreleváns számomra. :-) Sajnálom, szegény srác állandó frusztrációkkal. Csapd fel a Yelow Pages-t és keress egy pszichiátert:-)

Viharszarok 2010.12.20. 14:21:44

@Der Beste: Egyébként nem tudom hogy kerültél a képbe, ugyanis nem szóltam hozzád. Nem tanítottak meg a suliban, hogy csak akkor szólj ha kérdeznek?

chuck_norris 2010.12.20. 14:24:57

@tcow: Nem vagyok hozzaerto, pont ez a lenyeg. Egyszeruen idegesit, ahogy enekel. Lehet, hogy nagyon profi hangja van, de nem kellemes elmeny hallgatni. Persze nyilvan van, akinek ez tetszik. ;)

tris 2010.12.20. 14:26:59

@Viharszarok: hát lehet hogy igazad van. Fogalmam sincs miért nézik - annyira gázgéza műsorok vannak, hogy csak azt tudtam elképzelni, hogy azért nézik mert nincs más - pl. sokaknak csak öt adó van, vagy sokan nem ismerik a jó sorozatokat ezért nem kapcsolnak másik tévére - persze amikor a tv2 is leadta az NCIS-t akkor már ott nézték.
Ja! Talán azért mert az embereknek igényük van a beszélgetős műsorokra, mint a fókusz, a reggeli, és a vetélkedők. Csak lehetne ezerszer jobban is csinálni.

evajani 2010.12.20. 14:42:15

@Viharszarok: Silány, szánalmas a lelked.Már az ördögé!Nem olvasok több hozzászólást tőled!/Direkt kis betü/.Sajnállak!

Callie-comment 2010.12.20. 14:50:57

A poszt írójának láthatóan egy db. célja volt: minél "humorosabb" fikázásokat írni Keresztes Ildikóról és még pár személyről. Ezért kár volt verni a billentyűket.

Viharszarok 2010.12.20. 14:55:53

@evajani: Nagyon elszomorítassz:-) Remélem az analítikusomat még fel tudom hívni, ezt ki kell beszéljem magamból ! Tönkretetted a délutánom a megjegyzéseddel, szégyeld magad !:DDD

Viharszarok 2010.12.20. 14:59:41

@evajani: Jól kiqrsz velem.... Hogy innentől kezdve egy darab hozzászólásomat nem fogod elolvasni ??!! Nagyon nehéz ezt megemészteni, meg fogom próbálni, de nem lesz könnyű. Az embert sajnos érik ilyen csapások az élete során. Azt megkérdezhetem, hogy mivel sikerült ennyire felbosszantanod magad? Szeretnék segíteni minden együgyű léleknek. Beszéld ki magadból, hátha könnyebb lesz Neked /Direkt nagybetű / is.

Lygia 2010.12.20. 15:07:19

Bocs, de azok a férfiak, akik azzal vigasztalják magukat, hogy VCS-ra a tinik szavaztak, meg nyálgép, azok egy szinten vannak a csinos nőket alapból b..tató 120 kilós postáskisasszonyokkal. Azon meg lehet vitatkozni, hogy ki volt a jobb, de sztem nem abban a hangnemben, ahogy egyesek hozzászólnak.

tris 2010.12.20. 15:12:37

@Lygia: szerinted.
én nő vagyok, de már a popdarálóban sem bírtam VCs-t. Annyira nem nehéz elképzelni ugye, hogy van aki szerint tényleg nyálgép? A sok-sok gyűrűjével, a villával a kezén, a felhajtott gallérral stb. Nekem a hangszíne sem jött be, nyávogós.
De az öccsét imádtam.

evajani 2010.12.20. 15:12:59

@Viharszarok: Én a célomat elértem! Már CSAK engem fikázol.

bigpopper 2010.12.20. 15:16:18

múmia keresztes Ildikó. hányok tőle . és ez az megjátszós bennfentességes okádás fúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúújjjjjjjjjjjjj.

Lygia 2010.12.20. 15:18:11

@tris: Nem, nem nehéz elképzelni. Ugyanakkor hülyeség azt mondani, h kizárólag a tinik, és kizárólag a fiúbandák iránt rajongók szavaztak rá, meg hogy semmi tehetsége nincs. A hangszíne pedig nyávogósnak egyáltalán nem mondható (sztem). Itt most nem arról van szó, h mindenkinek tehetségesnek, vagy helyesnek kell találnia, de ez az állandó nyálgépezés ugyanolyan rosszindulatú dolog, mint a szlovákozás/románozás.

Viharszarok 2010.12.20. 15:20:52

@evajani: Nem értelek ne haragudj...

tejcsokoládé (törölt) 2010.12.20. 15:27:58

ízlések és pofonok. a faktort kb. egyszer láttam, Keresztes nyilvánosan elélvezett Norbikától, Geszti pedig annyira gusztustalanul örült már balszerencséjének, hogy ezután egyetlen adást sem voltam hajlandó megnézni.
Malek Miklós ért valamit ebben a műsorban.
régen jártam keresztes koncertjeire, de ezzel a műsorral (meg a politikai hirdetéseivel) annyira járatta le magát a szememben, hogy egyel kevesebb rajongója van.

tris 2010.12.20. 15:31:19

@Lygia: nem ugyanolyan, az utóbbi nagyon nagy primitívségről árulkodik - az előző csak egy sima vélemény - ő tehet ellen, nem muszáj nyálasnak lenni - az elején pl. nagyon az volt, később már nem annyira.

De biztos sokan szerették, hogy idáig eljutott, ismerek nagymama korút is akinek bejött (bár szerintem főleg nőnek tetszett és a külső sokat számított - látod nem kell annyira félteni, biztos sokak szerint szép és nem nyálas:)

kamarti 2010.12.20. 15:32:59

@JB242: épp ezt mondta el - sztem nagyon is visszafogottan és intelligensen - Geszti, hogy az átlagnéző dönt (tehát te, akinek VCS vértizzadós stílusa/magyarsága jön be). És ezt minden vesztesnek mondta (ahogy azt is, hogy ez egy dolog, most jön a meló, és hogy megcsinálják magukat, az életüket)
sztem Keresztes Ildikó sem értette meg, amit mondott, meg te se

Lygia 2010.12.20. 15:38:46

@tris: Kinek mi a nyálas, sztem az nem itt kezdődik. Egyébként nem védem, meg féltem, egyrészről mert nem az én dolgom, másrészről meg nem vagyok rajongó, de ha valaki jól néz ki, azt el kell ismerni. Én is megteszem a szép nők esetében.

És hozzátenném, hogy az ismerőseim között (pedig egyikünk se tini, sőt, nem is 8 általános az átlagvégzettség) 10-ből 8 ember neki drukkolt (miután a lányok kiestek), így kissé felpaprikáz, hogy egyesek szerint nedves bugyijú tininek kellene éreznem magam :-)

GGG77 2010.12.20. 15:51:25

Nem tudom, hogy Csaba "tinilány-faktora" mitől lenne erősebb, mint Nikolasé? Nem ez döntött.

Viharszarok 2010.12.20. 15:53:28

@Lygia: Én ffiként mondom, hogy jól néz ki ! Nem ez a baj, hanem az, hogy ez elég ahhoz, hogy megnyerjen egy olyan versenyt, ami nem a külsőről szól. El kell ismerni, hogy a fellépő férfiak közül Ő nézett ki a legjobban, na és? Itt énekelni kellett, az énektudást illetve a színpadi önmegvalósítást mérték. Ebben nem Ő volt a legjobb.

GGG77 2010.12.20. 15:56:20

@diabolica: Talán legnézhetőbb műsornak nevezni túlzás, de, hogy a legjobb tehetségkutató volt, az tuti.

GGG77 2010.12.20. 15:59:31

@Viharszarok: "az énektudást illetve a színpadi önmegvalósítást mérték. Ebben nem Ő volt a legjobb. "

De nem is Nikolas. Az ő esetében színpadi önmegvalósításról gyakorlatilag nem beszélhetünk. Minden mozdulatáról lerítt, hogy hihetetlen koncentrációt igényel neki egyetlen tánclépés is. A Little L vagy a Boogie Wonderland pl olyan kínosra sikeredett tőle, hogy az leírhatatlan.

Viharszarok 2010.12.20. 16:00:27

@GGG77: Ne viccelj...:-) A szavazatok fele tinilányok apjának a mobiljáról jött sztem. Alapvetően az a baj, hogy a néző dönt. Így nagyon sok szubjektív tényező határozza meg a végkimenelt, ráadásul sokan nem tudnak szakmai szempontok alapján dönteni.

Lygia 2010.12.20. 16:02:17

@Viharszarok: Ebben teljesen igazad van, addig a pontig, amíg hárman nem maradtak. Onnantól kezdve, hogy maradt Norbi, Nikolas és Csaba, sztem ez a jó végeredmény. Norbi egy egyéniség, de csak hangra élvezhetetlen. Lehet, h ez tehetségkutató és nem kimondott énekverseny, de ne felejtsük el, h egy lemezszerződés a fődíj. Nikolasnak pedig jó a hangja, de totál unalmas. Egyszerűen nem volt olyan előadása, amit melléktevékenység nélkül végig tudtam volna nézni. A külsőre vonatkozó megjegyzésemet meg azért tettem, mert nem a külső alapján kell megnyerni a versenyt, de nem túl korrekt valakit a jó külseje miatt mindennek lehordani, vagy elvitatni, hogy egyébként tehetséges (ha nem is a legtehetségesebb) énekes.

Viharszarok 2010.12.20. 16:04:33

@GGG77: Igazad van ! Nem nekik kellett volna döntőzniük. Az egyikük nem énekel " olyan " szinten, a másik meg semmit nem csinál a színpadon. Ezért mondom, hogy nem helyes maga a szisztéma. Ne én mondjam már meg, hogy melyik jobb előadóművész/énekes, hanem az aki ért is hozzá. Persze a hatalmas lóvé akkor nem folyik be az sms-ekből:-) Érzésem szerint egyikük sem érdemelte meg a döntőt. Persze én nem vagyok hozzáértő, annak kéne ezt megmondani.

vicsyke 2010.12.20. 16:05:52

A Popdarálós csávó....ez vér ciki szerintem!

Viharszarok 2010.12.20. 16:10:02

@Lygia: Nyilván tehetséges, mert eljutott a döntőig, a zsűri kiszórta volna ha nem lenne az. Azt viszont most is fenntartom, hogy minden típusú versenynek a végső célja az , hogy az adott versenycélnak megfelelően a legtehetségesebb nyerje azt. Itt nem ez történt, akkor a tanulságot levonva valami nem jól működött a lebonyolítást illetőleg. Ugyanez áll a Megasztárra is !

Brrrrrrrrrrrr 2010.12.20. 16:12:04

Ha én ezt tudom,veszek a mentoroknak papírzsepit!

kamarti 2010.12.20. 16:15:56

@GGG77: gondolom, te is jó néhány klasszis előadót tudnál sorolni, aki áll (állt) a mikrofon előtt és énekel. Nem kötelező elem a tánc. (egyébként amit is sokan "látszott rajta, mennyit dolgozott" erényként sorolnak Csabi mellett, nekem például épp nem érv mellette: nem kell tudnom, kinek énekel egy dalt az előadó és miért, és nem akarom látni, hogy vért izzad. Nikolas meg laza volt és elegáns. sztem, mások szerint meg "látszott, hogy nem is érdekli, nem fektet bele elég energiát+..)
Nekem például a hármas döntőt nézve is Csaba volt a leggyengébb: sómenségben Norbi erősebb volt nála, hangban meg Nicolas. Ugyanakkor nyilván Norbi nem nagyon tudott volna mit kezdeni a párbajdallal.

JB242 2010.12.20. 16:17:00

@kamarti:
Bocsáss meg, de ezen nem volt nagyon mit nem érteni, hiszen nagyjából ezeket a szavakat használta, amit fentebb írtam. Nem hinném, hogy Nikolas bármiben is a nehezebb utat választotta volna. Ne fogalmazzon úgy, hogy "neki kellett volna nyerni", hanem mondja azt, hogy Nikolas stílusa kevesebb embernek jön be, mint Csaba stílusa (hozzáteszem, számomra meglepő módon nem sokkal kevesebbnek, hiszen második lett), és itt ez számított, nem az, hogy ki a jobb (Mellesleg ezt ugyanúgy mondthatta volna Vecának is).

De azzal a két mondatával egyszerre magasztalta Nikolast, és próbálta kisebbíteni Csaba érdemeit.

Azt a hisztit, amit már nem először vágott le, nagyon gyerekesnek tartom: ezek voltak a játékszabályok, teljesen nyilvánvalóan szimpátiaszavazásból áll a verseny. Csabi azért nyert, mert a nézőkhöz közelebb áll, ahogy énekel, így rá szavaztak. Ha nem tetszik, hogy szimpátiaszavazás, nem kell elvállalni a feladatot.

Nem hinném, hogy Csabának vértizzadós stílusa lenne, csak borzasztóan izgult, ez nagyon vissza is vetette a teljesítményét.

A "magyarság"-os dolgot meg nem is nagyon kommentálom, pusztán ismételten elmondom, a második lett, így remélhetőleg ez ténylegesen nem nagyon játszott bele.

evajani 2010.12.20. 16:19:11

@Viharszarok: Nekem a Nikolasz jobban bejön.Csak a színészi képessége kevesebb a Csabáénál.És sokkal jobban énekel,ez tuti.A probléma a rajongó tábora volt.Nem mindenhol engedhetik meg a több ezer,vagy százezer forintos telefonszámlát.A tehetséghez sok pénz is szükséges.Szia Viharszarok.Örülök,hogy van pozitív véleményed is.Talán még sem az ördögé a lelked.

Viharszarok 2010.12.20. 16:21:00

A két Vastag gyerek közül szvsz a fiatalabbiknak volt jobb énekhangja, kicsit sutábban mozgott a színpadon, de jobban énekelt. Már ott is a " lányok " szavazata döntött, amikor ketten párbajoztak. Amikor Vecával párbajozott, azt hittem ki fog esni. Mégsem... Azt sem értem, hogy Norbinak sosem kellett párbajoznia, tehát sosem volt benne a" legrosszabb " kettőben. Kivéve szombaton, pont akkor. Érdekes... No nem mintha valami fergeteges hangja lenne, sőt sztem énekhangban hármójuk közül messze neki volt a leggyengébb. Már azt sem értem hogy juthatott el idáig, viszont ha már eljutott, akkor mi lett a szavazóival szombat este?:-)

tris 2010.12.20. 16:26:29

@Lygia: igazából a tinik szavaztak főleg. De biztos vagyok benne, hogy V.Cs. inkább a 30-as nőknek jön be, ő a "szépfiú".
nekem nagyon nem tetszik ha tetszene elismerném. A hangja ettől függetlenül nem tetszik - ha az tetszett volna akkor nem érdekel hogy néz ki (bár az a villa nagyon nagy túlzás már - végülis már nem tini!)

tris 2010.12.20. 16:28:45

@GGG77: pedig erősebb és azért is ez döntött, mert egyébként hangja alapján a döntőben sem lenne helye - szerintem.

tris 2010.12.20. 16:36:55

egyébként lehet legközelebb szavazni kéne és akkor másképp alakulna, lehet akkor jó lenne mint az első mega. Már nem nagyon emlékszem, de rémlik, hogy akkor mintha egyszer egyszer szavaztam volna..

Viharszarok 2010.12.20. 16:37:22

@tris: 10-ből 9 nőnek bejön az ilyen típusú srác. Jó kiállású, sármos, ezt férfiként is el kell ismerni. Persze azért nem mindenkinek jön be, hisz a 10 -ből 9 az 100 -ból 90, 1000-ből 900 stb. A hangjára ez már nem igaz, a részemről sem- bár laikusként szólok hozzá- , a színpadi mozgása az jó viszont. Összképet tekintve én kb az 5. helyre pozícionáltam volna nem szakértőként. Sajnálom, hogy csaj nem jutott be a 3-ba, nekem Veca tetszett a legjobban - lehet kövezni- . A srácok közül, meg a Csaba öccse. Nekik mindenképpen ott kellett volna lenni a 3-közt szvsz.

Lygia 2010.12.20. 16:38:48

@tris: Igen, általában a tinik szavaznak. Egyébként nem szépfiú, őket én sem szeretem, de nagyon erős a szexuális kisugárzása. De ezt nem fejtegetem tovább, mert elolvassa a férjem, és kikapok :-) Milyen villa?

Viharszarok 2010.12.20. 16:45:19

@Lygia: Aston Villa , kérdezd meg a férjedet erről:-)

tris 2010.12.20. 16:51:18

@Viharszarok: nem is szidnám annyira a műsort, ha Tomi ott lett volna a döntőben, sajnos így egyáltalán nem érdekelt ki nyer. Nekem nem Veca volt a kedvencem, igazából mikor Csabával párbajozott akkor mindegy is volt ki megy, így utólag azt mondom, hogy fordítva jobb lett volna.

kamarti 2010.12.20. 16:51:36

én ezt a Csaba szexuális kisugárzása dolgot annyira PR-kreálmánynak érzem (nőként, bár nem vagyok tini). Nekem végig egy görcsös igyekvőnek tűnt, és inkább a zavarodottság jött le, egyáltalán nem tűnt magabiztos macsónak (kamerábanézés és káromkodás ide vagy oda). Ráadásul ez a hadarás... persze ez nyilván megint szubjektív, de nem hinném, hogy őt választanám a férfi felhozatalból...

Lygia 2010.12.20. 16:51:55

@Viharszarok: Ahogy mondtam, neki nem nagyon bolygatnám, mert elég érzékenyen reagált. Holott csak az elfogulatlan tárgyi szemlélő beszélt belőlem :-)

tris 2010.12.20. 16:53:07

@Lygia: az a baj, hogy nekem az okos jófiúk jönnek be :D

tris 2010.12.20. 16:56:11

@Lygia: ja a csuklóján volt valami meggörbített villa (evőeszköz) amit állítólag sose vesz le.

:D

Lygia 2010.12.20. 17:02:25

@tris: Tényleg? A jófiút tekintve elég ritka sajátosság. Mármint a szándék nélküli érdeklődés szintjén. Legalább akadálytalanabbul válogathatsz :-)

gregibroki 2010.12.20. 17:34:25

A megasztár 1-2 embertől eltekintve minőségileg nulla volt, a zsűri meg szörnyen visszafogott. Csupa szerencsétlent válogattak össze. Kökénynek volt egyedül jó hangja, a többi ember szánalmas volt. Az elején volt egy romagyerek, az jó volt, de rögtön kinyomták, lehet pont ezért...
Az X-Faktor jóval színvonalasabbnak tűnt, többet is fejlődtek benne az emberkék, még úgy is, h magasabbról indultak, mint tv2-s sorstársaik. A zsűri is szigorúbb volt, mindig megemlítették, ha valaki intonált, ez a tv2-nél nem volt tapasztalható.A nyertesnek egyértelműen jellegtelen, súlytalan hangja van. Egy kórusban nagyon ügyes lenne, de önálló előadótól egy kicsit messze van. Nem is lett jobb.
Nikolasnak tényleg az volt a baja, h sokat hajlítgatott, de ettől függetlenül fényévekkel jobb volt, mint Csaba. A srác zenei izlése is sokkal kiforrottabb, mint Csabáé. Vagy hát cs-n látszott, h annyira nincs oda a zenéért. Nem egy zenebolond. Igazi előadóművész meg általában zenebolond.

ET-nick 2010.12.20. 18:21:37

Ez egy valódi X faktor hang:

www.youtube.com/watch?v=bsuXbkrA_AQ

Nekünk ez már lassan a 10-ik tehetségkutatónk lement (Mega, X, Csillag születik) és egyszer sem sikerült ilyen kalibert sem kifognunk.

Az igazi egyéniségek nem jelentkeznek egy ilyen birkamód vezérelt, egyéniséget ölő rendszerbe.

AnnaKarenina 2010.12.20. 18:25:42

@gregibroki: Mindkét véleményeddel egyetértek.
+ A Megasztárban le sem kellett volna játszani a versenyt, hiszen ahogy Tolvai Renátát visszahozta Eszenyi a versenybe, úgy vitték is végig, az elején is kinevezhették volna Megasztárrá.

Igaz, akkor nem hallottam volna Kökény Attilát énekelni, azért meg kár lett volna.

agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit 2010.12.20. 19:21:31

Akárhogy is nézzük, Las Vegasba a Nikolasz által képviselt zene kell. Ott neki sokkal több esélye lenne, az külön gáz, hogy Csabának rossz az angolja meglehetősen. Sokkal színvonalasabb, technikailag nehezebb és inkább fekete alapú notákat hozott Nikolasz, szemben Csabával. Mindkét srác nagyon színvonalas amúgy, ehhez kétség nem fér.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2010.12.20. 19:41:22

Hehe... Most Beszo***tok, de nagyon. Itt egy komolynak tűnő kritikai cikk, a két nagy kereskedelmi Tv, legnagyobb nézettségű műsorairól és kérem szépen, mindenki nézi, hihetetlen, hogy milyenek vagyunk, mi emberek. De én is bekaptam a horgot, mert a Nikolast tartom a legesélyesebbnek arra, hogy kijusson a Szarországból.

mokka01 2010.12.20. 19:46:47

Azé kiváncsi lennék hogy hány V CS imádó tininek rúgják szét a valagát apjuk-anyjuk amikor megjön a következő telefonszámla
mindenesetre Csabi Árontól is kérhetne leckét mert még ő is jobb nála

Krutzifix 2010.12.20. 20:41:57

Egyébként meg Keresztes szexmániája, alaptalanul túlfűtött viselkedése teljesen padlóra tette az egész műsort. Amilyen jól indult, annyira leült - Keresztes és egy kissé Geszti miatt - a végére. No, de ettől még voltak jó pillanatok benne :) No és ezek a műbalhés "körkapcsolások"...én szégyeltem magam. (Pedig össz-vissz kb. 30 percnyit néztem a 3 órából :))

Krutzifix 2010.12.20. 20:43:35

Lehet, tán jobb lett volna, ha a zsűrizés és a mentorkodás elválik egymástól?

tris 2010.12.20. 20:44:06

@ET-nick: ez a csaj istennő - már másodjára hallgatom egymás után!

tris 2010.12.20. 20:56:53

de mondjuk Angliában valószínűleg nemcsak a tinik szavaznak.

Egyébként nekem borzasztóan tetszett Nyári Alíz hangja, talán ha nem teszik össze őket a tesójával és mindig mosolyog a döntőbe is bejutott volna.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.12.20. 21:39:26

Néhányszor pár percre volt szerencsém az X-Faktorhoz. Akkor is éppen azt láttam, hogy Keresztes sír. Aki elvileg a zenei világban mozog és gyakorlatilag elég sok dalt és számot hallott már, az miért könnyezik folyamatosan?

tris 2010.12.20. 21:45:27

@Lygia: igen, jófiúból mindig sok van szabadon
a mai csajok még Mr. Darcyt sem vennék észre, azért mert túl jó
:-)

littlered 2010.12.20. 21:48:31

5 év múlva a kis Vastag mindent visz, majd meglátjátok. A bátyját, ha jól viselkedik, meghívja majd duettezni, de amúgy ennyi.

Dr.Görgen 2010.12.20. 22:36:46

Nem gondolom, hogy világsztárokat láttunk volna - sem a színpadon, sem a zsűriben -, de erről a szabózés észosztásról az alábbi szöveg jutott eszembe (Kersztury Tibor írása valamelyik olimpia idején):

"egyébiránt Debrecenben az elmúlt hetekben pont olyan volt magyarnak lenni, mint amikor nincsen olimpia. Annyival tán rosszabb, hogy az embernek lépten-nyomon - bankban, kocsmában, utcán, lépcsőházban, villamoson, boltban - az okokat megvilágító, magabiztos szakértői kommentárokat kellett hallgatnia, szemlesütve szembesülvén önnön stupid, pökhendi, telhetetlen fajtájával, mely a világon mindenhol aranyra esélyes, utolérhetetlen gőggel tudja szapulni az ezüstérmeseket; kitérdelt, fényes ülepű mackóban, műbőr edzőcipőben, a hetedik Borsodi és Symphonia mellől elmagyarázni, miért buktak el ezek a kiváló emberek, hogy mit is kellett volna csinálniuk - ha nem ennyire bénák és szerencsétlenek - annak érdekében, hogy a hangulat az Éva presszóban jobb legyen."

Lygia 2010.12.20. 22:42:01

@tris: Na, azért Mr. Darcy nem volt az a kimondott uncsi jófiú... Legfeljebb a Bridget Jones-változat :-)

macegér 2010.12.20. 22:56:55

Hála a jó Istennek, hogy nem a szlovák buzi nyert! Tény, hogy nem Csaba volt a legjobb, de ha már eljutott a döntőig...nem bánom, mert legalább magyar és férfias.
Keresztest meg felejtsük már el...nem képernyőre való...baromi ronda és rettentően el van ájulva magától...elég volt belőle örökre, komolyan rosszul vagyok, ha meglátom.
Kíváncsi vagyok, mi lesz ebből a Csaba fiúból...szerintem 2 év múlva a kutya se emlékszik majd rá...de hát így van ez rendjén. Az igazi "sztárokat" nem a sztárgyár neveli ki....azok jönnek maguktól!

macegér 2010.12.20. 23:02:11

@bigpopper: Teljes mértékben egyetértek !!!

tris 2010.12.20. 23:40:48

@Lygia: jófiúkból is van sokféle! Az unalmas inkább a magánakvaló fazon. Az lehet jó is, de rossz is ez utóbbi esetben valóban izgalmasabb (már akinek :)

KékFény6 2010.12.21. 00:42:49

"Még csak nem is azért nyert az X-Faktor, mert szebb a színpadkép, és a Flashdance musicalverzióját idéző díszletek helyett sikerült egy modern tévéshow látványvilágát felépíteni."

Mármint mivel? A széthúzódó led-fallal? Az a Megasztárban is megvolt, mást pedig nem nagyon láthattunk az X-faktorban. A Megasztár díszlete jóval profibb volt (egy aréna volt lényegében, nemcsak egy sima színpad), mint az X-faktoré.

shosh 2010.12.22. 14:48:41

Elnézést, h nem volt türelmem minden kommentárt végigolvasni!
1) Cseppet csalódott vagyok. Mert a múltkori cikkben még szó esett arról, h Vecával együtt eltűnt az utolsó tehetség is ebből a műsorból, s most elég vérszegény kommentárt olvashattam összefoglaló gyanánt...
2) Geszti nekem is furcsa volt Veca kiesése után.
Most - megkockáztatom - sokkal tisztább a kép:
akkor azt mondta, h Keresztes Ildikó nem volt elég bátor. Akkor ez olyan személyeskedőnek tűnt. Most már úgy gondolom, h az egyetlen esély volt arra, hogy az RTL akaratával szembemehessen a zsűri. Egy nyilvános lépést nem tehet semmissé az RTL klub "sztárcsináló gépezete".
Tehát az egyetlen, akinek elég bátorsága (+ nyilván pénze és hatalma...!?) lett volna szembemenni ezzel a gépezettel, az Geszti Péter.
Az utolsó pillanatban jöttek rá talán, hogy csak szánalmas statisztái a műsornak?
Vagy csak tényleg a tehetség védelme volt?
Szegény Keresztes meg hebegett-habogott minden interjúnál - ennél Ő okosabb és határozottabb is.
A következő műsorra a zsűri szórta a bókokat és nyugis volt. Elmúlt az előző hetek stressze. (Azért érdekes, h pont a végére...)
Szerintem az egyetlen szerencsétlen választás ez a Malek-gyerek volt. De végül is lehetett volna rosszabb is. Legalább jó a resume-ja! ;)

Összefoglalva:
Ne lepődjetek meg, ha Gesztitől a jövőben is hallani fogtok még annyi negatív megjegyzést, amivel még nem kell pereskednie az RTL-el!
A többiek vagy nem elég nagy halak, vagy már csak menekülnek a következmények elől.
(Érdekes, h Nagy Ferót is jobban meghatotta Király L. Norbi kiesése, mint mentoraltja győzelme...)
Vecának kellett volna győznie. A színpadon minden elsöprően lenyűgöző. A hangja tökéletes és - jelenleg ebben az országban - egyedi.
Király L. Norbi óriási fazon. Az abszolút különdíjas.
A Nicolas-t lehet cikizni, de minek? Klasszisokkal jobb hangja van Vastag Csabinál. És szimpatikus srác is.
Én biztos voltam benne, h a Vastag-gyerekek, amolyan nézettségnövelő töltelékek a feszültség fokozására. Az utolsó előtti adásnál már tudtuk, h ki fog nyerni. - Ha nem hiszünk abban, hogy végre egyszer idehaza is értékelik a tehetséget, akkor már korábban leesett volna a tantusz...
Sok siker a Csabinak. De akkor sem érdemelte meg. (Bár látom, már "vérprofin" kezeli a szitukat, és lerázva mentorát csörtet előre megállíthatatlanul. - Nem tudom ki vette a szárnyai alá, de jó munkát végez.)
~ Remélem a többiek sem kallódnak el!
(bocsi!-ez hosszú lett:))

shosh 2010.12.22. 15:01:57

P.S.
Ó, a Megasztár egy vicc!
Presszer is kezd önmaga paródiája lenni.
Eszenyi eleinte érdekesnek tűnt, de bájos és cuki külseje mögött egy igazi kis "médiacápa" bujkál! ;) (nem féltem na! - pont azt mondja, amit a TV2 vezetősége elvár tőle - csak olyan "eszenyisen":))
'trillala' pedig hallgathatatlan és nézhetetlen - az kiöregedett porondmester (bár emlékszem az első BB-s szereplésére. Hihetetlen, ki volt az aki kitalálta, hogy ennek a pasasnak egyáltalán esélyt kell adni! - Stohl egy idióta a magánéletében, de műsort vezetni azt tud. Okosabb, választékosabb. (Eygetlen "ásza" volt a TV2-nek, a "bőrönd-nyitogatós"-pasas (név most nem rémlik -bocsi!)
De sikeresen tönkretették nagy mohón a műsort, majd a manust is elüldözték...

(Én csak esti sorozatokat nézek ezen a két kereskedelmi csatornán. - A többit soha életemben nem fogom többet. Öreges. Erőltetett. Nyögvenyelős. - Szerintem csak azok nézik, akiknek nincs kábeltévéjük! - Egyszer elszállt a miénk is, de az RTL egy dróttal is befogható teljesen tisztán. Így könnyű hozni a nézettséget színvonal nélkül...
(Ezért nem költöznék vidékre. Ha szerencséd van, akkor egy szolgáltató van a környéken, aztán kifújt. - Ezek az - önhibájukon kívül! - elmaradott települések hozzák a nézettséget.
~ Gratulálok! Építsünk műsorstruktúrát olyanokra, akiknek még elkapcsolni sincs hova! :D
süti beállítások módosítása