Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Bikicsunájjal gyűrjük le Lady Gagát

2010. december 18. 08:10 sixx 321 komment

Hosszú, erőltetett menet ért véget tegnap este a Megasztár fináléjával, hét hónapig tartott a szerényen csak legendaként aposztrofált tehetségkutató. Szombatonként, az X-faktor ellen kezdte, majd pánikszerű menekülés után pénteken folytatta, ahol már simán hozta az elvárt 40-45 százalék körüli közönségarányt és rajzolt elégedett mosolyt a Tv2-es főnökök arcára. A játékszabályokon aprókat csavartak a készítők, az első adásokba viszont ugyanúgy előjöttek az őrültek és a gondosan válogatott fahangú lúzerek, mint eddig - ezek az adások hagyományosan nagy nézettséget generálnak, hiszen mindenki szeret más szerencsétlenkedésén röhögni.

Az már sokkal kínosabb, mind a Tv2, mind az ország szempontjából, hogy a Megasztár ötödik évada nem a szépen lassan kiválogatott, közepes tehetségű énekesekről, hanem egy Alphaville-slágert kerékbe törő fazonról híresült el, a magyar popkultúrába pedig örökké meghonosodott a bikicsunáj, mint a lúzerség non plus ultrája. A pr-gépezet vért izzadt azért, hogy a sajtó leszakadjon végre a Szalacsi-Polgár Jenő-bódottág szentháromság mellé rohamléptekkel felzárkózó csávó produkciójáról, és komolyan vegye a műsort, ami különösen a konkurens X-faktor mellett tűnt kicsit hibbant unokatestvérnek.

A döntőre persze minden egyenesbe került, a magyar Susan Boyle-nak szánt Szíj Melindát a sajtó és a zsűritagok hathatós segítségével eltakarította az útból a Tv2, nem fenyegetett már az a veszély, hogy olyan hang nyer, akivel nem tud mit kezdeni a legdörzsöltebb sajtós és legtürelmesebb stylist sem. Tolvai Renáta és Kökény Attila tehetségéhez nem sok kétség fér, laikusként én mondjuk nem látom bennük azt a szikrát, amitől generációjuk Kovács Katija vagy Révész Sándora lehetne belőlük, de ha ennyien mondják, hogy a hangjukkal forradalmat lehet csinálni, hát legyen.

A döntő három óra húsz perces játékideje embert próbáló volt, a műsor első egy órájában a két döntős két-két dalt énekelt, a fennmaradó 40 percet a Tv2 meg úgy töltötte ki, ahogy tudta. A keletnémet televíziózás fénykorát felidéző díszlet minden belsőépítész rémálma lehet szerintem, ezen nem dobott egy jottányit a szánalomból elővezetett első körös lúzerek közös nótája, vagy a műsor jelmeztervezőjének ámokfutása sem, bár én kötelező viseletté tenném a tévében azt a hasig felsliccelt szoknyát, amit Liptai Claudiára adtak. Csak azért nem tudja az egész ország, hogy természetes vörös-e a műsorvezető, mert a kezében tartott mappával a meredek pillanatokban eltakarta a csúnyáját a kíváncsi operatőrök elől.

Az időhúzás persze az ilyen műsorok szerves része, elő kell vezetni az idei döntősöket és az eddigi négy műsor énekeseit is, és kezdeni velük valamit - mégis döbbenetes volt, mennyire semmilyen figura az előző nyertes Király Viktor, vagy az, hogy Rúzsa Magdin és Tóth Verán kívül tulajdonképpen egy igazán jó hangot sem sikerült kitermelnie a Megasztárnak az elmúlt öt évben. Till Attila is megér egy misét, aki képes volt a minden bizonnyal síkideg Tolvai Renátát addig cseszegetni élő adásban, míg az ki nem nyögte, hogy ő bizony az egyik kiesett versenyzővel akarja leélni az életét - a Kállay Saunders András arcára ebben a pillanatban kiülő mosolyt csak a legnagyobb jóindulattal lehetett őszintének tekinteni.

Ez a kínos izzadságszag a zsűriből is áradt, az elviselhetetlenül ripacskodó Friderikusz Sándor megint nem bírta ki, hogy ne szóljon be a csak férfi döntősökkel bíró X-faktornak, amire pontosan annyi szükség volt, mint a Kökény Attila és Zámbó Jimmy közé biggyesztett egyenlőségjelre. Szegény pali a büdös életbe' nem mossa le magáról ezt a stigmát. A technika ördöge odavert az élő adásnak, Kökény Attila mellett a Tolvai Renátával duettező Caramel Ferencnek is meggyűlt a baja a fülmonitorral, erre azért oda lehetett volna figyelni.

A finálé úgy a 90. perc körül kezdett kifulladni, a közönség sem volt már olyan lelkes, mint délután hatkor, amikor bezavarták őket a stúdióba. Az ilyen végtelenségig elnyújtott műsorokban elég nehéz fenntartani a néző érdeklődését. Jobb, mozgalmasabb, izgalmasabb nótákkal lehetett volna dobni a hangulaton, de egy fáradt Jacko-sláger, vagy egy giccses Cserháti-feldolgozás nem nagyon lendítette Mester Tamás hagymázas álmának szekerét, amiben a világ poppiacát leigázó, angolul éneklő magyar énekeseket vizionál. Bikicsunájjal gyűrjük le Lady Gagát, höjj.

A végére teljesen elfogyott a lendület, láthatóan azt várta mindenki, hogy valaki intsen már be, hogy ennyi volt, megvan a nyertes, lehet menni berúgni, nem kell tovább ásítozni a dramaturgiát teljesen nélkülöző műsorban. Még az sem emelte meg az ember vérnyomását, hogy kissé érthetetlen módon a Tv2 az utolsó kör előtt felfedte lapjait, és megmutatta, melyik énekes hogy áll a versenyben. Az összeesküvés-elméleteket gyártó olvasóknak innen üzenem, hogy nem a csatorna összesíti a szavazatokat, hanem egy független cég bonyolítja az egészet, akiknek rohadtul mindegy, ki nyer (nem mintha a műsor készítőit különösebben érdekelné a finálé kimenetele).

Az elméleti csúcspontot jelentő eredményhirdetés elég antiklimaktikusra sikerült, a nyertes könnyezett, a vesztes mosolygott, az elcsigázott nézők még egy utolsót sikoltottak, aztán mindenki elindult haza, az ügyelők meg szépen sorban lekapcsolták a reflektorokat. A 2010-es év hangja Tolvai Renáta lett.

Fotó: tv2.hu, a főpróbán készültek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tmpgenc 2010.12.18. 13:24:56

@uZsoNNa: Na neeeeeeeeeeee...............
Ha Szíj nyert volna, komolyan mondom Csernushoz kellene járnom hetekig.Magyar depi waze.....

sixx · http://comment.blog.hu 2010.12.18. 13:25:48

@indigeaux: neked írták a médiatörvényt.

Turanga Leela 2010.12.18. 13:35:43

@malacz69 rettegéselemző:
"dekoratív"

Mihez képest?
Van rajta vagy 10-15 kiló pluszban.

Mellesleg Király Linda minden szempontból veri, még sem tudták befuttatni külföldön. Hiú remény, h majd Renátát sikerül."

Nincs rajta felesleg! Teljesen egészségesen néz ki, nem egy csontkollekció!

Egyébként már azt hiszem ide is leírtam: egyik sem a tehetségekről szól, se az X, se a Megaszar. Ha az X a tehetségekről szólna, akkor nem ezek a majmok lennének a döntősök, ha a Megaszar arról szólna, és nem a hatásvadászatról (lásd: összeboronálni az embereket mindig), akkor lett volna benne egyetlen egy igazi tehetség is.

tris 2010.12.18. 13:39:13

aki meg a nagy seggel jön, az biztos kiejtette volna Tóth Verát már az elején.

Nem tudom hogy vagytok vele, de én többet hallgatom a zenét mint nézem.

viragimado 2010.12.18. 13:39:30

A Megasztár szerintem is elfáradt már. És felesleges ennyi énekest kitermelni, mert nincs rá piac.
Annak őszintén örülök, hogy nem a Kökény nyert, mert ő valóban egy bárba, mulatóba, esküvőkre való. Nincs több benne. Ebben a kislányban lehet, de még kell dolgoznia érte, az biztos. Az X-Factor pedig nagyon gáz!!
Persze ez nem meglepő. Bármikor utánozni kezdték valamiben a TV2-t, az rosszul sűlt el! Persze ezzel a zsűrivel nem is csoda!

viragimado 2010.12.18. 13:43:54

@Turanga Leela: ezt ugye csak viccből írtd? Király Lindának hangja sincs! Az a csaj nem tud énekelni.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.12.18. 13:46:35

@viragimado:

"Bármikor utánozni kezdték valamiben a TV2-t, az rosszul sűlt el! "

LOL.
A saját gyártású VV nézettségben verte a licensz Big Bránert, most meg az X-faktor szopatta telibe a Megaszart. Nem is értem, miről beszélsz.

A kertv-nél egy szempont van: nézettség. Ebben pedig az utóbbi években rendre veri az rtl a tv2-t

Melee 2010.12.18. 13:48:31

@kapiksz: Caramel abban amit tud jó, de az egy keskeny sáv, nem egy széles út. Siófokon voltam egy koncertjén, a negyedik szám közepén otthagytuk, mert mindegyik egy kaptafára ment, akárcsak a Fiesta lemezei. Ez nem azt jelenti, hogy hogy az első kettő nem volt jó, de annyi pont elég volt belőle. Egyébként szerintem Gáspár László legalább annyira olyan jó mint Caramel, csak őt nem sztárolják annyira. Varga, Póka vagy Szabó ennél jóval sokoldalúbbak.

Fanni12 2010.12.18. 13:49:26

Ügyes voltál Reni ,örülök,hogy te nyerted meg a megasztárt!

viragimado 2010.12.18. 13:51:15

Az X-Factor? Szerinted ki nézte? Nem vagyok Mega fan, nem ezért ez a véleményem. Az ismeretségi körömben, munkahelyen, alig nézte valaki annyira szar lett.
Nem a teljes nézettségről beszélek, azok egyébként is manipulált adatok. Aki a VV-ket, meg a BB-ket sikeresnek mondja, sikeres ember nem lehet. :) Nem sok jót gondolok azokról, akik ilyeneket néznek.
Én is bele néztem az X-be, de katasztrófa volt.
Amit olvastál, az én saját véleményem volt, nem közvéleménykutatásé. :)) Én így látom.

Nick Leeson 2010.12.18. 13:52:47

Számomra az derült ki a műsorból, hogy RÚZSA MAGDI az örök megasztár! Utána kb. 10-15 emelettel lejjebb következik az összes többi...

best of 2010.12.18. 13:53:34

Nagyon jó a cikk, a fikázás kivételesen jogos.
A Megaszar zsűrije egyszerűen megaszar. Eszenyi egy iszonyat idegesítő némber, a friderikusz ugyanez pasiban, az állandó beszólásai rohadtul idegesítők, az x-faktor fikázása meg egyenesen szánalmas volt. A 2 műsorvezető, tilluka és klaudiácska, hát a hallgathatatlan kategória.
A legszebb Liptai volt akinek az év bakiját sikerült élő adásban elmondania: az Év hangja 2005-ben Tolvai Renáta !!! ….. egy Mama Gésának elmegy, ha időnként furcsa dolgai vannak, addig egy képzett színésznőtől (sőt! rendezőtől) elvárhatja az ember, hogy ne affektáljon végig több hónapon keresztül egy műsort! Ez felvett "egyéniség" mondhatni rejtett személyiségzavar, ""megasztár" márkanév még komoly húzóerő" Friderikusz a műsorban elismerte, hogy botfülű. A kérdés szerintem innentől jogos. Akkor mégis mit keres egy énekeseket felvonultató tehetségkutató műsorban? Csak nem bevásárolta magát? stenem már megint mennyi "nekem nincs tévém, 20 éve, de pontosan ismerem az egészet" esztéta, megmondóember. nem a hang kevés az országban, hanem az igazán jó zene. Liptai ruhája meg ízléstelen volt - ez nem felvágott ruha hanem kivágott ruha volt… A Megasztár szerintem is elfáradt már. És felesleges ennyi énekest kitermelni, mert nincs rá piac. Azt kívánom, tiszta szívből és derűs lélekkel, hogy az ÖSSZES X-Faktor néző és készítő, az összes bikicsunájozó, affektáló trendi lájkoló-twitterező Lady Gagáért lelkesedni tudó szellemi és kulturális agyhalott egy emberként pusztuljon ki a földfelszínről! És rögtön csatlakozzanak hozzájuk a Retekklub és Tetű2 készítői is, illetve mindenki, aki fennállásukat hozzásegíti. Ámen.
...Ott van Király Viktor, aki nem tudott jó zenéket felmutatni, jó énekléssel, és hiába megasztár, semmi érdemi nem lett belőle...
Végre vége a TV2 szánalmas karaoke showjának. Léphetünk tovább!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.12.18. 13:54:10

@viragimado:

Azt tőlem idézte, és de bizony:
Király Lindának messze, nagyon messze jobb hangja van, mint Tolvainak.

Ott a szám, a "Szerelem utolsó vérig", ami Király Linda előadásában frenetikus, Tolvai viszont csapnivaló volt a halk részekben, és a hangosban sem volt olyan átütő, mint K.L.

Király Linda
www.youtube.com/watch?v=UJSuXvfmkL8

Tolvai Renáta
www.youtube.com/watch?v=-mfl7RaBWRY

csillámpóni 2010.12.18. 13:55:18

Nem értetek ti semmit. A bikicsunáj végre felnyitotta a Hankitank Vumen óta elszenderedett producerek szemét az amúgy nyilvánvalóra: hogy ugyanis egy teljesen inkompetens előadó értékelhetetlen produkciója akár zászlóshajó lehet.
Márpedig a "Magyar Világsztár" egyetlen esélye külföldön az "egzotikus one hit wonder" kategória.
Tolvai max eurovíziós fesztivál tizenkilencedik helyére elég, de egy Király B. Robival lehetne EGY slágert benyomni akár nemzetközi mezőnybe. Ilyen Scatman John/Hánkitank Vumen kaliberű valamit, amit az egzotikum úgy két hétig akár egy komoly lista harmadik helyéig repíthet, ha épp senki másnak nincs akkor slágere, aki számít.
Ez egy fontos felismerés, és ezt tulajdonképp a megának köszönhetjük, még ha Robi futhatna be, akkor is.

helgoland · http://kozbeszed.sk/ 2010.12.18. 13:58:52

@Trollteso: Gyere át az ószlovák Bratislavába, esetleg az óromán Ardealba és szivesen elbeszélgetünk veled a magyarságról.
Barom.

tris 2010.12.18. 13:59:24

@Melee: igen szerintem is egy kaptafára megy, de ez a legtöbb énekesre igaz. Nekem is bőven elég belőle négy szám, viszont mindig szívesen hallgatom. Egyébként a számait ő írja tehetséges és sokat tesz azért hogy ott legyen a toppon.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.12.18. 14:01:30

Mielőtt még kimentem volna vendéglátó egységbe még belenéztem és egy ideig ott ragadtam, mert szerintem marha jó dalok voltak. Amiért nem néztem végig az a reklám volt. Ott eltűnik a varázs, az ember feláll és megy szórakozni.:)
És ezzel asszem meg is van a válasz, hogy miért ilyen hosszú ez az izé. Reklámbevétel, meg több órán keresztül kaszálnak az sms-ekből. De legalább azt meg kell hagyni, hogy marha jó show-t csináltak ezért.
Friderikusz poénja szerintem ütött, hogy kölcsönadják az RTL-nek Tolvait:D
Egyébként az est fénypontja Rúzsa Magdi volt, szerintem. Neki kellett volna nyerni, ismét:)
Egyébként nekem úgy tűnt, hogy Tolvainak már mintha nagyobb önbizalma lett volna, ezzel együtt pedig kicsit az arca is megnőtt. No sebaj.
Most beindul a gépezet, ráuszítanak egy logopédust. Meg egy edzőt, mert most úgy néz ki, mint egy töltött galamb.:) 1 év múlva úgy fog kinézni, hogy minden tini erotikus fantáziájában ő fog szerepelni.

Princeoftennis 2010.12.18. 14:01:42

A szerkesztő mekkora egy fasz. Pont az ellenkezőjét gondolom majdnem minden gondolatáról. Botfülü fasz. Király viktor, caramel magasan a legjobb nem az ordibalos Rúzsa Magdi. Es a kmmentelo ilyen hülyeséget ir, hogy király norbival lehet slágert írni. Oszintet hangja sincs szegénynek, az a fura, ha néha eltalal egy hangot. Küldjük el az eurovíziós dalfesztivalra, amit csak a magyarok vesznek komolyan. Küldjük el norbir Es hűen tükrözni fogja a magyar zenei piac mivoltát. Es ha tudtam volna, ha kragokasbol Es ugralasbo meglehet ilyen jól élni. Mint Norbi fog, Akk elsőként neveztem volna. Kokeny Attila a legjobb, Reni is nagyon komoly. A szerkesztő meg egy szuklataskoru farok.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.12.18. 14:01:48

@viragimado:

Te viccelsz?
Miért tették péntekre szombatról?
Megmondom: mert az X-faktor halálba szopatta a megasztárt. Nézz már utána a nézettségi adatoknak, mielőtt hülyeségeket írogatsz.
Sosem mondtam, h a VV jó műsor, vagy hogy nekem tetszik, de a nézettség visszaigazolja az rtl-nek, ráadásul saját termék, miközben a tv2 szinte csak licenszet gyárt

Melee 2010.12.18. 14:04:48

@viragimado: Király Lindának nincs hangja?? Ezt alaposan gondold át még egyszer. Szerinted hogy játszott az Operaház Fantomjában??

Melee 2010.12.18. 14:07:10

@malacz69 rettegéselemző: A VV annyira saját műsor, mint amennyire saját a lopott átfestett autó. Ezzel a szériával alaposan sz*pnak vele, meg is érdemlik, ha ilyen szutykot adnak.

tris 2010.12.18. 14:07:21

Király Lindának nagyon szép hangja van,
egyébként a testvéréről eddig úgy gondoltam, hogy felejtős, de tegnap egész jó volt.

Princeoftennis 2010.12.18. 14:13:05

Király Linda nagyon jó , nem véletlenül állja meg a helyét a külföldi piacokon is. Úgy gondolom, hogy az xfaktort mint műsor sokkal jobb. Nem égeti a fény a szemed a tvn keresztül, nem minden második szó a szavazz, de tehetségek híján van. Ezért kerülhetett be a két vastag testvér, vagy Norbi. Veca, nikolas illetve Dorka tudott néha elkápráztatni. Tehetségek viszont túl sokan voltak a megasztárban. Mondok példát. Gigit kidobták. Példa www.youtube.com/watch?v=W2Yhd59_SqQ&feature=youtube_gdata_player

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.12.18. 14:17:41

@Melee:

Nézd, ez a mostani valóban szutyok, nem is kicsit, bár csak ötödrészét, ha láttam..., de sztem a párbaj szisztéma jó találmány, és az sem rossz, h beszavazás is van. A tv2 pedig az átfestésre sem volt képes, és a BB1-en kívül a többibe bele is bukott.

Egy ilyen reality nem az elején hozza a nézettséget. Én nem drukkolok nekik, de korai az ítélkezés nézettség tekintetében.
Ráadásul a másikon egy valóban jó licenszet vettek át a 40 millióssal, de azt is meg lehet unni.

Én lassan már csak közéleti beszélgetős, vitatkozós műsorokat tudok megnézni a televízióban meg ezeket a tehetségkutatókat, a továbbiakban inkább más adók, sport vagy tudományos.

csillámpóni 2010.12.18. 14:19:21

@Princeoftennis: mindenki unja a "majdnem jó" produkciókat. Ha valmi "tök szar" azt esetleg be lehet futtatni, ha van rá pénz, mert MÁS. Majdnem jót felesleges pénzelni, és a két műsor összevont énekesgárdásjában senki nincs aki nem az. De még "jó"-t is felesleges. Magyarországról "kurva jót" is felesleges, mert olyan amúg mindenütt van. Magyarországról, ha vár egyáltalán valamit a nemzetközi közönség, az egy szóval összegezhető: EGZOTIKUM. Következésképp egy egzotikus magyar sztárnak lenne egy Tatu-nyi, Scatman John-nyi (milyen jók ezek így leírva) esélye. Senki másnak SEMMI. Ezen bukott Kiráy Lindus, ezen Bukott Mester is. Nem voltak elég érdekesek.

akrampampuli 2010.12.18. 14:24:50

Vicc a magyar televíziózás, a kereskedelmi tv-k olyan gázak, hogy ezeket nézni nem is érdemes. A közszolgálat meg több sebből vérzik köszönhetően a politikusoknak, a pénzhiánynak, és az igénytelen fogyasztóknak.

Ez a műsor egy szánalmas majomparádé! Szoftver nélkül hangjuk se lenne ezeknek a bohócoknak.
A sok bolond meg azt hiszi ha szavaz akkor hatással lehet a végeredményre. Nincs olyan műsor amit gondosan el ne terveznének, az történik amit a rendező, szerkesztő akar vagy megtervezett, ők pedig nem kockázhatják improvizációval a GRP -t.
Ugyan már 40-45% GRP, mint minden piackutatás egyáltalán nem pontos! Ahhoz jó max. hogy a reklámidőért picit többet kérjenek, a valós nézettség lényegesen kevesebb.

Idegesítő, mintha Püffedt Klaudián, Tillá(mondjuk ő tényleg képernyőre valő), Bamba Balázson, Rémcsúnyán ArtikKULÁLó fejpüffedt Nórán és drogos Stóhlhl BucZin kívül nem lenne aki jobban képernyőre illene. Adásmentes új évetét a népbutitó adók munkatársainak!

akrampampuli 2010.12.18. 14:27:50

@vauvauvau:
Magyarország mostantól hivatalosan is a tolvajok országa. Vagy románia?

rom-mánia

Hüvely Matyi 2010.12.18. 14:31:11

Tolvai Renátát nem szeretem (még csak nem is sunáznám, azoknak akik, így értik inkább), de tegnap jobb volt.

Nincs tévém (bocs sixx), de tegnap kifejezetten kerestünk egy helyet, ahol élőben láthatjuk a döntőt.

Nekem így, hogy korábban másnap reggel láttuk a lényeget interneten, kifejezetten unalmas és hosszú volt.

Ja és szerintem Oláh Ibolya. Azokra a kommentekre válaszul, hogy volt-e itt bármi, ami lényeges

tris 2010.12.18. 14:39:22

a kereskedelmi tévések igénytelenek, nem kell megerőltetni magukat, mert még mindig ezeket nézik a legtöbben, habár lassan mindenki unja - ha véletlen leadnak egy jó sorozatot (amit a viasat már évekkel ezelőtt leadott:) akkor két reklámot is beleraknak.
Néhány év és a többség inkább az axn-t és viasatot fogja nézni.

uZsoNNa 2010.12.18. 14:42:59

@agent T: Kedves!
Nekem a romakkal semmi bajom, sot!
A "regi idokben" nem kevesse lehettunk rajuk buszkek, hiszen ugyancsak hungaricumnak szamitottak a primasok!
Az egyetlen baj azzal van, hogy nem erem fel esszel, hogy a turoba` nem talalnak MAGYAR megasztart!
Mert Renatanak nem csak a neve roman, hanem maga is az!

kareszocska 2010.12.18. 14:48:44

Én csak azt nem értem, ha ennyire gáz volt a műsor (nem csak a tegnapi), akkor hogy a túróban néztétek ilyen sokan? Én is sajnáltam Szíj Melindát, de ezt emésszék meg azok, akiknek meg kell. Egészen az utolsó kommentig kétségbe voltam esve, hogy Oláh Ibolyáról egy szó sem esik, pedig emlékezetem szerint róla egyedül mondta PRESSZER GÁBOR, hogy ő volt az egyetlen versenyző, aki nem adott ki magából egyetlen hamis hangot sem. És ha valakit TÖRŐCSIK MARI méltat és elismer, azért az már valami nem? Az, hogy Tolvay Renáta erdélyi, partiumi, nagyváradi, az semmit nem von le teljesítménye értékéből. Nektek nem tűnt fel, hogy minden páratlan Megasztárt hölgy nyert? minden párost pedig férfi? 1. Tóth Vera, 2. Molnár Ferenc Caramel 3. Rúzsa Magdolna 4. Király Viktor 5. Tolvay Renáta. Ez vajon véletlen? Bocs a fél hangos gondolkodásért!

Fercsikétől 2010.12.18. 14:50:21

@uZsoNNa: Mitől lenne román te debil?

01020304 2010.12.18. 14:57:00

@tris: "Néhány év és a többség inkább az axn-t és viasatot fogja nézni."
Vagy azt se, mert rájönnek végre az emberek, hogy az internet segítségével AKÁRMIKOR lehet AKÁRMIT nézni. Nem kell előre kierőszakolt műsormenethez alkalmazkodni, és reklámokat bámulni.

tmpgenc 2010.12.18. 14:58:05

@malacz69 rettegéselemző:
Hmmm....
Megnéztem,és egyszerűen zavar a hangja.Az első előadása tetszett igazából, főleg amikor benyögte,hogy titkár..... Ott elment a "hangja", de ennyi.CD-n megjelenni...hááát... érdekes lesz.

tris 2010.12.18. 14:58:11

@kareszocska: szerintem hogy így alakultak a nemek az véletlen, a döntésekkel általában teljesen egyetértettem - kivéve az első megát nekem Ibolya volt a sztár. Ma is szívesen hallgatom, imádom a hangját.

Egyébként szerintem azért fikázzák a műsort mert jobbat vártak, az első megák tényleg jók voltak.
Amúgy eddig általában néztem a megasztárokat, de a mostaniból összesen három részt láttam.

akrampampuli 2010.12.18. 15:03:59

@kareszocska: király viktor az egy férfi?? max egy hermafrodita.

@uZsoNNa: Magyarország a magyaroké(a határontúliaké)
De én sem akarom őket bántani, arról, hogy kit hova sz@rt le a gólya senki nem tehet max a szülők. Viszont az már tényleg gáz, hogy határon belülről az arra érdemesek nem is kerülhetnek reflektorfénybe.

Aki ilyen műsorba bekerül, az eladja a testét a lelkét, nem irigylem őket, viszont a képüket ettől még nem akarom a képernyőn látni.

tris 2010.12.18. 15:10:00

@arphetamin: előbb-utóbb rájönnek :) nekem mondjuk az is fura, hogy mennyire nem ismerik az emberek a médialejátszót, talán ha népszerűbb lesz, az árak is lejjebb mennek.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.12.18. 15:10:29

A magam részéről azt hiszem nyitok egy jósdát, legalábbis ami a Megasztárt illeti:

fedor.blog.hu/2010/12/18/nyitok_egy_josdat

Starin 2010.12.18. 15:15:25

@OZ83: Ezúton is gratulálok Tolvai Reninek, akinek a tehetségére minden magyar ember büszke lehet! Kívánok neki sok-sok hazai és nemzetközi sikert!

Super aGyuri 2010.12.18. 15:22:15

A német megasztárt (DSDS) egy iráni srác nyerte (Mehrzad Marashi). Hagyjuk már ezt a rasszista ótvarkodást.

A legjobb nyerjen, és kész.

Boldogult Scatmant meg ne tessék gyalázni, mert egyrészt nem one-hit-wonder volt, másrészt meg zseniálisan csinálta, amit csinált.

Szerintem inkább a Dragostea din tei-re tetszenek gondolni (Haiducii meg O'Zone), meg a Süküdüm süküdümre (Tarzan vagy ki), meg a Bailandóra (Loona?) - igen, egzotikumból is lehet európai vagy világslágert gyártani, kérdés, hogy nálunk miért nincs egyetlen fucking producer, aki megpróbálja.

Na majd Király L. Norbi elénekli a Dschinghis Khant heavy metal feldolgozásban, mint "Atilla the Hun" vagy akár Attila, tök mindegy. Oszt abból lesz a nagy hungaricum.

Eurovíziót meg nem fikázni, mert március óta minden hétvégén végtelenítve Lena Meyer-Landruth Satellite-ját kell hallgatnom, mert az egész család őrjöng érte. Adott pár gigaslágert a világnak a jurovízsön, Waterloo-tól az Olsen Brothers-féle Fly On The Wings of Love-ig, úgyhogy ott se lenne rossz villantani.

Ugye, kultúrsznobok?

Super aGyuri 2010.12.18. 15:25:28

www.youtube.com/watch?v=wEwlSyd7DH4

No meg aki szerint ez sz*r, az aztán a gigasz*r.

kareszocska 2010.12.18. 15:30:14

@akrampampuli: Kedves Barátom! Ők nem azért kerültek reflektorfénybe, mert határon túliak, hanem azért, mert igazán tudnak valamit. Rúzsa Magdi Kishegyesről csodálatos hangú énekes, a Dér Heni is megállta a helyét a magyar sztár (celeb) világban. Ettől még a Tóth Vera, Oláh Ibolya Gáspár Laci, Palcsó Tamás, stb, (a teljesség igénye nélkül), mind elértek egy bizonyos szintre (lemezek, TV-s fellépések saját koncertek), film főszerep, színházi szerep), nen értem ezt a fajta megkülönböztetést.

uZsoNNa 2010.12.18. 15:47:49

@Fercsikétől: Udvozlom anyukadat!
Mitol nem az? Megcsak hatarontuli magyar se! Csak azert mert beszel magyarul???
En is beszelem a nemetet, az angolt, de ha odamegyek, eszukbe se jut britnek vagy nemetnek nevezni!
Tamogatom a hataron tuli magyarok helyzetenek konnyiteset, lasd Ruzsa Magdi... viszont ez a Tolvai NEM MAGYAR.
Csak jarj utana!

Színes Géza 2010.12.18. 16:15:36

Egyetértek azzal, hogy ezek a műsorok ilyen formában nézhetetlenek. Fel kell venni videóra és áttekerni a töltelék szarokat. Vagy internet.
Tőlem mindkét ker.csatornát be lehetne zárni, de azért azt meg kell adni, hogy a Megasztár klasszisokkal jobb volt az X-faktornál.
- Valódi tehetségek vs. 0 hangú figurák
- Friderikuszon kívül szakmainak mondható zsűri vs. egymással civakodó 0 hozzáadott értékű "mentorok"
- Hangulatos, látványos produkciók vs. unalom
- Viszonylag jó számválasztások vs. unalmas és tök ismeretlen szarok

Aki pedig Tolvai Renátát románozza, az primitív, tudatlan seggfej. De ha román lenne, akkor is tetszene a hangja.

Super aGyuri 2010.12.18. 16:18:09

Nem mindegy, hogy román vagy magyar? Hunyadi János tán magyar volt? Hagyjuk már ezt a baromságot.

uZsoNNa 2010.12.18. 16:18:34

nem arrol volt szo, hogy nem o a hangja, de ugye a homaly miatt mar "senki" nem latja a lenyeget...

akrampampuli 2010.12.18. 16:26:18

@kareszocska: Látod, nem látod akrampampuli nem a barátod!
Lehet neked "csodálatos hangú énekes" vagy sunáznád. Függetlenül ki honnan jött, ezek a műsorok, a benne szereplők kritikán aluli teljesítményről adnak bizonyságot.
Kivétel erősíti a szabályt, Geszti Oláh Ibolyának - Magyarország c. dalát szépen koppintotta a koppintotta. De ezt is kopizni tudták ennyire képesek.
www.youtube.com/watch?v=y8YjtozRX1o

Ahogy írtad mind elértek egy bizonyos szintre, igen, de ez még mindig mélyen negatív tartományban van.(a rosszak közül a kevésbé rossz némely, van akinek ez a minőség)

"megállta a helyét a magyar sztár (celeb) világban+ Győzike is megállja. Ugyanolyan fosSSS mind az összes celeb.
celeb= média k...a, aki párezerért mindent bevállal.

akrampampuli 2010.12.18. 16:31:30

@Super aGyuri: de mindegy. Amúgy ki a magyar?

a.) Tolvai Reni?
b.) Mr. Geriszon?
c.) netán a Chef?

MS.Komment Elek 2010.12.18. 16:59:03

Majd ha ennek a néhány tehetségkutató nyertesnek a hivatalos papírjaiban az áll, hogy születési hely:Magyarország, akkor igen, elismerem, hogy MAGYAR. Pláne, ha nem vándorol ki egy jobb élet reményéért máshova.
Addig számomra nem MAGYAR, hiszen az országhatár az országhatár. Ergo számomra Reni román. Ha tetszik nektek, ha nem. Erdély, igen régen Magyarország része volt. Hosszú ideig. De ma jelenleg országunk nem sokat profitál Erdélyből. Majd ha a kölcsönösség adófizetés, nyugdíj, állami terhek mellett a mi gazdaságunk fellendüléséért is egyformán teszünk, akkor majd elgondolkodom, hogy Erdély jelenleg is Magyarország. Mert a múlt nem jelen.
Szóval lehet rám fújni, követ dobálni. Az országhatár, az országhatár.

Summa summárum: " Név:Tolvai Renáta Születési hely:Nagyvárad"
"Nagyvárad (románul Oradea) a romániai Bihar megye székhelye, megyei jogú város a Partiumban, a Körösvidéken, a Sebes-Körös partján. Korábban Bihar vármegye központja volt. A település a régió legnagyobb városa. A lakosság 27%-a magyar."

A tényeket megváltoztatni nem lehet.

MS.Komment Elek 2010.12.18. 17:08:17

@Erdélyi_nyert !: nem szégyellem :D

Tolvai Renáta Romániában született. Ebben nincs magyarellenesség.
Nem utálom a határon kívüli magyar felmenőkkel rendelkező erdélyieket. Csupán kis hazánk is rejt tehetségeket. Jobbakat, mint Ő.

A munkahelyem pedig támogatója a TV2 programjainak.

Danessz 2010.12.18. 17:11:26

Pfejj, ennyire undorító szar énekeseket, mint idén is voltak. Nekem egész jó a belső hallásom, és én mondom néha szerencséből tudtak jól énekelni az idei Megasztárba. Amikor meg voltak a közös produkciók a régebbi Megasztár győzteseivel akkor lehetett hallani, hogy pár éve még tényleg tehetségeket kerestek, akik tudtak (tudnak) énekelni. De most? Ugyan kérem...

akrampampuli 2010.12.18. 17:12:14

@MS.Komment Elek: Egyetértek, ezt nem is írhattad volna szebben, jobban!

MS.Komment Elek 2010.12.18. 17:16:49

@akrampampuli: örülök az egyetértésednek:)

Sznómen 2010.12.18. 17:23:20

@MS.Komment Elek:
te ezt most komolyan gondolod? van egyáltalán romániai MAGYAR ismerősöd? mert szerintm marhán nincs, rgo, kikurt fogalmad sincs hogy mi van ott, és hogy az ottani MAGYAROK miért nem jönnek épp át a MAGYAR határon 10km-rel arrébb. ez kurvanagy faszság amiröl beszélsz. valaki akkor MAGYAR, ha az identitástudata azt diktálja, nem az hogy 10kmrel a határon tul él. trianon óta xezer MAGYAR maradt határon túl, akik ott is a MAGYAR kulturát ápolják MAGYAR nyelven beszélnek, MAGYAR emberek. szval szerinted ha anno trianon folytán várad MAGYAR fennhatoság alá került volna akkor már t.r. is MAGYAR lenne? ja és szted t.r. miért nem épp akkor romániában jelentkezett ilyen szar show-ba? talán mert kisebbségként absz. nem vog részt venni egy román dologban. egyébként saunders inkább amcsi, mint amennyire t.r. román....

Danessz 2010.12.18. 17:49:03

Énekelt bármelyik is így?
www.youtube.com/watch?v=KqoPJtLLZT0
És ami még furcsaság, hogy itt a zongora nem nyomja el az éneket. Azt nem tudom, hogy az új szériában miért nyomta el a zene egy csomószor az éneket.

kareszocska 2010.12.18. 18:01:23

@akrampampuli: Érthetetlen számomra ez a fikázás.Tudod én még a Koncz Zsuzsa, Kovács Kati, Zalatnay Cini, Illés, Omega és a többi hozzájuk hasonló nagyok zenéjén nőttem fel. Abban az időben egymást érték a Ki Mit Tud-ok, Táncdalfesztiválok, ahol ezek a fentebb említett énekesek, zenekarok megmutathatták magukat. Mint biztosan te is tudod, közülük sokan még ma is külön klasszist képviselnek. Nem tudom neked hol kezdődik a pozitív tartomány, de ezekből a tehetségkutató műsorokból ma már alig van 1-2 SYzerintem ide is kell az utánpótlás, a vérfrissítés. Az utánunk jövőknek sajnos az általam fentebb említett nevek már talán majd nem mondanak semmit. Nekik valószínűleg ők(a mostani megasztárok) lesznek a bálványok. Különben is, ízlések és pofonok... tudod. Mondok neked valamit a Magyarország című dallal kapcsolatban. Talán még dereng neked is Seress Rezső neve, aki megírta a Szomorú vasárnap című dalt, melyet a világ talán valamennyi nyelvén énekelnek.A Kozma féle Hulló falevelek szintén világsláger, Máté Péter Elmegyek című dalát Silvy Vartan énekelte franciául, Nikola címmel. Ezzel nincs bajod remélem?

ágota 2010.12.18. 18:07:54

@MS.Komment Elek: az erdélyi magyarok sokkal magyarabbak, mint mi, az országhatáron belül élők. volt szerencsém egy augusztus 20-ai ünnepséget székelyudvarhelyen tölteni. az ünnep náluk arról szólt, amiről magyarországon is szólnia kellett volna. a főtéri ünnepségen hagyományőrző programokkal ünnepelték a kettős állampolgárság kihirdetését, majd a hajnalig tartó mulatozáson csak magyar slágerek szóltak a zenekartól. a fiatalok együtt énekelték azokat a hatvanas-hetvenes évek slágereit, amiket az országhatárunkon belül elő gyermekek már nem ismernek.
feltételezem, hogy még nem jártál románia keleti részén, ajánlom minél előbb pótold. olyan dolgokat tapasztalhatsz meg, amit el se tudsz képzelni. sétálsz az utcán, és csak magyar szót hallasz, románt nem.
de ehhez az élményhez nem elég nagyváradra, vagy kolozsvárra eljutni, muszáj beljebb merészkedni, a legcsodásabb tájakra, marosvásárhely, szákelyudvarhey, csíksomlyó...
az az igazi nemzeti érzés, ami ott van, nem pedig az, ami az országhatárunkon belül.
továbbá ajánlom még neked a nemzet és az ország fogalmának tanumányozását, talán úgy el tudod választani a 2 fogalmat.
állítom, hogy országunk többet profitálna azokból a magyarokból, mint a mifélénkből, ők még tudják, mi az a kétkezi munka.
és a tényeket megváltoztatni nem tudod: ha renáta saját magát magyarnak vallja, és úgy él, büszke a magyarságára, még nagyváradon, ahol az egykori magyar lakosságot felváltotta a román, akkor ő magyar. hamarosan papíron is, nem csak belül.

akrampampuli 2010.12.18. 18:12:48

@kareszocska: Épp dícsértem az Oláh Ibit, nem volt egyértelmű?

De egy egy jól megcsinált, újrafeldolgozott dal, (főként manapság) nem a tehetséget tükrözi, hanem a jó szoftvereket, illetve a másolást, meg egy arcot. Ha olyan Kib@szott tehetségek lennének, külföldön legalább 1 Maxit kidobtak volna, az igazi popsztárok szárnyalnak nemzettől függetlenül mint a komolyzenében.

A régiek között Cserháti tehetség volt, de Zalatnay ugyan már, nevetséges, hogy Ő tehetséges.
Ez még rímel is!

nekemtene 2010.12.18. 18:13:44

Könyörgöm, a bikicsunáj egy pozitív életérzést fejez ki! Nem zenei oldalról kell értékelni meg a többi gagyisághoz hasonlítgatni.

akrampampuli 2010.12.18. 18:26:51

@ágota: Másképp szocializálódik/ott a romániai magyarság, az ukrajnai magyarság, a felvidék, a délvidék, az 56-os kivándorlók gyerekei, határon belül pedig a kádárrendszer hagyott nyomot minden család, egyén gondolkodásában. Mindenki az örökölt, szerzett, választott, kényszerített nemzet erkölcsei, értékei szerint nőtt fel, ezért nem vagyunk, nem lehetünk mind ugyanolyan magyarok hisz értékeink különböznek. A nemzet fogalma egyszerűsítve pedig az azonos értékeken alapuló közösség, és ehhez nem kell egy nyelvet beszélni.
Mind másképp látjuk értjük a dolgokat, mások az értékek. Ha ők az igaz magyarok akkor én más nemzethez tartozom, csak véletlen ugyanúgy írják.

zierka (törölt) 2010.12.18. 18:32:22

@MS.Komment Elek: most románoztál le kb másfél millió magyart. gratulálok

kamarti 2010.12.18. 18:58:01

néha azt hittem, a jó ebédhez szól a nóta kaziját rakták be véletlenül... a múlt adásban Zalatnay eredetileg is versenydala nem volt elég jó versenydal a zsűrinek, Jimmyé meg igen? Nem hittem a fülemnek, mikor meghallottam (persze akkor még nem tudtam, mit művelnek majd a Szomorú vasárnappal...)
Amúgy Rúzsa Magdi nem playbackről nyomta? persze akkor is jó lenne, nem kötözködni akarok (a volt megák felsorkoztatása olyan volt, mint valami sokszoros osztálytalálkozó: minél régebben érettségiztek, annál kevesebben "élnek"... de Torres Daninak örültem :)

az Andy Vajnával tehetséggondozógyárat csinálunk és engedjük meg szegényeknek, hogy világsztárok legyenek cucc elég szánalmas volt - de nyilván valaki odafönt kiadta a parancsot, hogy legyen világsztárunk, ha már a zemberek megszavazták (?), így biztos lesz is (Vajna ugyebár kormánypozícióban van)

kareszocska 2010.12.18. 19:39:43

@akrampampuli: Bocsi, de Cserháti sokkal több volt, mint tehetség! Ő igazi ÉNEKES volt, így csupa nagy betűvel. A többire meg újra:ízlések és pofonok. Részemről ennyi! Köszönöm, hogy beszélgettünk.

Fercsikétől 2010.12.18. 19:42:46

@uZsoNNa: Anyukám már elhunyt! (" Halotakról vagy jót, vagy semmit"!)Benyögsz valami állítást, s aki nem hiszi, járjon utána...
Ez igen primitív...Mint a beszólásod...
Ha állítasz valamit, te bizonyítsd az állításod igazát!

döröBé 2010.12.18. 20:12:07

@akrampampuli:
TR. édesapja magyar, édesanyja román, anyanyelve román, eddig Romániában élt, tud magyarul.
Most akkor román vagy magyar?
Mikor -hogy....

kis_herceg 2010.12.18. 20:15:15

Azért mondják rá, hogy román, mert az édesanyjával románul beszél, ebből jön, hogy nem magyar az anyanyelve, tehát szerintem se magyar, annyi köze van hozzánk magyar emberekhez, hogy beszéli a mi nyelvünket is.

Take the chance 2010.12.18. 20:23:26

@malacz69 rettegéselemző: Megnéztem, elolvastam. Serbán Attilának tényleg szép hangja van. De csak ennyi. Nem értettem, miért örül annyira, hogy ezeket a nagyon fájdalmas szavakat ilyen széles mosollyal énekli (annak, aki tud angolul: "There's no time for us / There's no place for us / What is this thing that builds our dreams yet slips away / From us" - ez minden, csak nem vidám). Nem, nem gondolom, hogy zokogva kéne előadni - bár, ha hallgatom, belül zokogok...
Így aztán, meghallgatva Kökény Attila előadásában is, nem tudok egyetérteni. Freddie Mercury előadását persze Kökény sem tudja megközelíteni, de legalább látok valamit a lelki tusából...

Ha pedig már itt járunk, szeretettel mindenkinek:

www.youtube.com/watch?v=pC4ZOxpu2rs

Take the chance 2010.12.18. 20:34:57

@nishi felügyelő: Igen, remekül megfogalmaztad.
Egyébként kár, hogy sokan itt azon civakodnak, hogy ki román, ki erdélyi, cigány stb. Inkább olvasnék olyan kommenteket, amik arról szólnak, ki tehetséges, ki nem. S ha valaki tehetséges, mi lesz belőle...

Szeretném ismét felhívni a figyelmet Bolyki Balázsra. Profi előadó (a testvéreivel együtt - Bolyki Brothers), ezért először nem is értettem, mit keres a megasztárban. Aztán elmagyarázta: egyszerűen kevesen tudnak róluk. Volt itt még egy pár ilyen énekes. És ha lehetett profiknak is jönniük, akkor miért ne? De hogy lehet, hogy mindjárt az elején kiesett? Érzésem szerint úgy, hogy mindez így volt előre megszerkesztve. Akkor viszont kár most arról gondolkodnunk, hogy kit lehetne igazi világsztárrá tenni. Bolyki Balázs és a testvérei mindenhol, az egész világon megállnák a helyüket. Miért kellett elsüllyeszteni hát olyan gyorsan?

www.youtube.com/watch?v=xAhglxEzmtk

www.youtube.com/watch?v=GALZNcw9n1U&feature=related

www.youtube.com/watch?v=rCTt-cxFHG0

www.youtube.com/watch?v=Q_LfXJf1asY

Fercsikétől 2010.12.18. 20:43:36

Aha! Mert egy kommentben ezt olvastad: "...mert az édesanyjával románul beszél,..."ebből adódik
a fenti állítás? Tehát egy komment alapján?
Igen, Nagyvárad Romániában van, ez igaz.
Basszus, jön a 23 millió román énekes, elvenni a helyet a magyar énekesek helyett.... :-)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.12.18. 20:49:55

@Take the chance:

Azért nem jogos a kritikád Serbán felé, mert ő ott a műsor győzteseként énekel, aki 20 másodperccel előtte tudta meg, hogy nyert. Az, h nem tud ebben a pillanatban azonosulni a dal szövegével, érthető, s e pillanatokban nem is ez volt a lényeg. Viszont ekkor is csodásan énekelte úgy, h attól Kökény messze elmaradt, s a szokásos probléma: nem tudja hozni a magasakat.

Jaaaa, és a szemét is mereszti, és sztem nem az átélés látszik rajta, hanem sokkal inkább az erős koncentrálás, a már-már görcsös erőlködés (sztem nem is tud angolul).

akrampampuli 2010.12.18. 20:50:53

@döröBé: sajn, olyan nincs, hogy: mikor - hogy. Barátaim közt is akad aki, kéthoni a szülők miatt. Igazság szerint ő egy nemzeti identitásproblémával küzdő hontalan. szerintem nem lehet két hazád.

@kareszocska: örültem, igaz izlések és pofonok

piski 2010.12.18. 21:04:14

akkor ez most budapest vagy bukarest.
miért nem a román megasztáru-ban indult?

passzív57 2010.12.18. 21:05:52

Szerintem a Megasztár sajnos a zsűri kiválasztási politikája miatt, egy kicsit karikatúrára sikeredett. Egy sztár jelölt volt az az András, de ezek a szerencsétlenek ez miatt a rossz hangú, kicsit molett, nagy arcú csaj miatt kidobták. A többiek rehabosoknak tűntek. 11 éves kislánnyal neki indulni egy versenynek, szörnyű.
Ebbe a Megasztárba belenézve azon drukkoltam essenek ki mind, a X-faktorban minden kiesőt sajnáltam.

Pic 2010.12.18. 21:21:42

@Super aGyuri:
Te Gyuri!
nem hallotad még azt a mondást, hogy "Klasszikusokat csak pontosan, szépen" ?

A Dragosta esetében az O'Zone volt az eredeti. A sikert jól mutatja, hogy ha nem volt minimum 2 tucat feldolgozása akkor egy sem. :)

A török(német) srác amúgy helyesen: Tarkan szintén nem one hit wonder.

A Bailando meg loonától már egy feldolgozás.
Anno 97-ben hihetetlen nagy nyári sláger volt egy spanyol leányzótól, aki egy belga DJ együttesében énekelt, az együttes neve pedig Paradisio. (Mai napig vannak csak az énekeseket cserélik)

Egyébként ez a nagy bajom a mai kritikusokkal. Ha akkoriban még nem éltek vagy még bilin ültek, akkor tessék legalább utánaolvasni, mielőtt kritikát írnak.

Ha meg akkor voltál fiatal, mint én akkor meg tessék tisztességesen visszaemlékezni vagy visszaolvasni, hiszen Gugli a mi barátunk. .)

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.12.18. 22:44:48

SMS-ben sok-sok szavazó kapott vissza olyan üzeneteket, melyek a következőt jelezték az üzenet küldőjének:

"Rám nem lehet szavazni. Szavazzon a többiekre..." (Már csak az "oradeanca" maradt a "többiekből". Az SMS-t ismerem, mert kaptam én is. Bele kellene nézni valakinek a közjegyzői jegyzékbe, talán egy igazi közjegyzőnek.

És ekkor még sok-sok perc volt hátra a szavazásból, de voltak olyanok is, akik a szavazás lezárta előtt küldték az SMS-eiket Attilára, de jóval a műsor után kapták a gépi negatív válaszokat...

Attiláról annyit, hogy - szemben Renátával - nem volt hamis, szépen énekelt, kitartó és őszinte volt, nem szőkíttette be a haját.

Szerintem az idő Kállay-Sanders Andrást, Kökény Attilát, és talán még Giorgio-t fogja igazolni...

giogio 2010.12.18. 23:01:13

Nagy kamu az egész, fel nem tudom fogni, hogy marad kötelezően az elsők közt mindig cigány, román, vagy valami egzotikus bantu esetleg kínai. Érdekes, hogy a mostaniban is egy cigány és egy román közt dőlt el az első hely. Mintha nem találnának magyar énekest:(

oli861 2010.12.18. 23:34:45

@Nick Leeson: Attol hogy mást leszólsz nem csillog Magdinak semmilye jobban

Kopasz Szuzukis 2010.12.18. 23:45:04

Renata Timea Tolvai SAJÁT bevallása szerint nem magyarul gondolkodik, ezért, mikor magyarul beszél, "fejben" fordít. Még egyszer: SAJÁT BEVALLÁSA!!!

Akkor mitől is magyar ez a műszőke középen túlméretes Monroe-epigon?

KékFény6 2010.12.19. 00:58:01

Hát azért erős túlzás erre a díszletre azt mondani, hogy keletnémetes. Szerintem meg az utóbbi idők egyik legprofibb díszlete volt. Hol volt még az NDK idejében pl. ledfal? Abban az időben két függönyt lelógattak, aztán jónapot.
Fura volt viszont, hogy Oláh Ibolya, aki mégis csak 2. helyezett volt anno, nem volt itt.
Aztán érdekes, hogy tv2 milyen ügyesen titkolta, hogy Reni tavaly megnyerte a román táncdalfesztivált. Reni úgy volt beállítva, mint egy kezdő kis énekes fruska, aki a végére mekkorát fejlődött. Most meg utólag kiderült, hogy egy igenis profi előadóval van dolgunk, aki már jól hozzászokott a színpadhoz, a tévékamerákhoz és a fellépésekhez. Kökény Attilának korántsem voltak ilyen tapasztalatai, hiába vendéglátózott korábban. Az azért egészen más.

comment123 2010.12.19. 02:08:13

Sok mindenben egyetértek, de azzal, hogy a műsor Tóth Verán és Ruzsa Magdin kívül nem "termelt" jó hangú énekeseket, azzal rohadtul nem. Már az első szériában is pl. Mujahid Zoltán - aki sok mindenkit keresztbe-hosszába simán leénekel, vagy pl. Tóth Gabi.

Az tuti, hogy a harmadik szériától kezdve meredeken zuhant mind a műsor mind pedig az énekesek által képviselt színvonal.

nemecsek ernő áruló 2010.12.19. 08:54:44

@ET-nick: "és most nem lenne egy tingli-tangli Király Viktorkánk"
Csak szólok, hogy az előző megasztár producere Király Viktor apukája volt.

Edward Nygma 2010.12.19. 09:18:59

Tehát - ha jól értem - azért is jó a megasztár, mert adhat olyan arcot, akit indíthatunk az eurovizión... Legalja b+ ;DDDDDDDDDDD

zeus666 2010.12.19. 18:40:06

@Tesztelo.hu: Reni nem nyert semmilyen táncdalfesztivált. Csak részt vett egy tehetségkutató akármin.

zeus666 2010.12.19. 18:54:40

@maholnap: Az utolsó linken ami a hozzászólásodban van, az egyik román véleménynyílvánító lefordítatta többek közt ezt az oldalt és kommenteket, hogy el tudja olvasni. Nehezményezi, hogy miért támadja mindenki őt azért, hogy román állampolgár. A libertatea.ro oldalon lévő kommentekben pedig senki, ismétlem senki sem hozza fel azt, hogy román állampolgár. Inkább dícsérik és gratulálnak neki. Fucking differences...

don brada · http://www.sajatwebsite.hu/ 2010.12.20. 10:12:01

Élmény volt a cikk minden szava, gratulálok!

Szánalmas giccs-parádé, ripacskodó celebgyár itt is-ott is.
8-9 hónapig húzni ilyen súlytalan, értéktelen maszlagot a médiavilág legújabb csodája.
Percekre néztem csak bele itt is-ott is, de érthetetlen számomra az az üresség ami süt a képernyőről. Aki akarja hát zabálja. Csak hát azzá válsz amit eszel.
(kb. 5 másodpercre láttam péntek este Eszement Enikőt... döbbenetes hova süllyedt ez a tehetséges nő. Szétcsúszott útszéli kurvába oltott buta ripacs)

don brada · http://www.sajatwebsite.hu/ 2010.12.20. 10:15:26

Amúgy a belinkelt oldalakon, egész egyszerűen csak "román nő"-ként emlegetik Renátát. A szöveghűség kedvéért.

zeus666 2010.12.20. 10:39:07

@don brada: google translatort használtál te is?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.20. 11:38:16

Az összeesküvés-elméleteket gyártó olvasóknak innen üzenem, hogy nem a csatorna összesíti a szavazatokat, hanem egy független cég bonyolítja az egészet, akiknek rohadtul mindegy, ki nyer"

most sikerült megnyugtatni. csak annyit kellett leírni, h független.

knowledge tree 2010.12.20. 15:49:16

nemtom én simán sunáznám a Renit. milyen jó mellei vannak már a döntő képein is

KékFény6 2010.12.21. 00:44:49

@zeus666: Jó, akkor helyesbítek: 2. lett. Hatalmas különbség. (Nem ez a lényeg, hanem hogy hozzá volt szokva a tévés környezethez.)

2010.12.25. 02:31:30

@martonaron:
Bruhaha...Mit nem értesz abban amit én nem értek? Én mindent értek, amit kell...:))Nna, jól megtaláltál, hogy velem trolloskodj... Na, szóval nekem az a sok(k)benned, hogy annyira vehemensen fogod fel a Partiumhoz való tartozást, mintha a életed függne tőle:)), pedig én igazat is adtam neked, de miért, na látod azt már nem értem, ... még én sem. Nattyon kihangsúlyozod a törrrténelmi határokat, na itt buktál, de akkorát, zsenikém...A történelmi határok alapján te visszamész a vallonokig,(jó, mi?) ami teljesen érthetetlen, hogy miért nem az ókori Rómáig, mondjuk Magnowaradinum határáig? Na, okostojás, akkor hol volt a Partium, mi?
De csúsztatsz, cimbi rendesen, számtalan váradi, de szatmári, érmihályfalvi,bányai,stb ismerősöm van, akik ha haza mennek, mindig azt mondják :Erdélybe mennek. Mondd őszintén, te hallottál már valakit, hogy a Partiumba megy? Persze attól még mehet oda...De mi bajod Erdéllyel? Ja, az érved az erdőkkel,hát az, ne haragudj, nagyon..., de nagyon röhejes! A te példádon felbuzdulva mondhatnám rád, hogy téveszted Erdélyt az Erdővidék-kel amely ugye a Baróti-medence. De nem mondom, csak kérdem: a mezőségen ezek szerint csak mező lehetne, erdő mondjuk pölö neeem? Pedig van.Olvass még. Rád fér...
süti beállítások módosítása