Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nem érdekli az embereket a Való világ

Nézettség

2010. november 29. 12:54 szabóZ 202 komment

Már nem csak az Ezek megőrültek veri el nagyon a Való világot, de vasárnap még a Napló is nagyot rúgott bele, pedig a Tv2 riportműsorát nemrégiben még egy Cobra 11-gyel is képes volt legyőzni az RTL Klub.

A valóságshow ráadásul jócskán az RTL csatornaátlaga alatt teljesített, mindössze 19,9 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 év közötti korosztályban, miközben a bulvárral telepakolt Naplóra a nézők 30,9 százaléka kapcsolt.

A Való világ ma, a Coolon elinduló, csöcsökkel zsúfolt Belevaló világ után némileg erőre kap, de a botrányokkal, Stohl Andrással és Benkő faszával felpörgetett első adás óta nem talál magára. Múlt hét hétfőn a Való világ zfyan még nagyobb közönségarányt ért el, mint a Tv2 műsora, bár a különbség hibahatáron belül volt, vagyis a 18-49 év közötti korcsoportban nem lehetett kimutatni különbséget a két műsor nézettsége közt. Szerdán azonban már egyértelműen az Ezek megőrültek győzött: a beköltöző show-t csak a kereskedelmi célcsoportból éppen tévézők 25,2 százaléka nézte, míg az Ezek megőrültekre 34,5 százalék kapcsolt.

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2010.11.29. 17:10:08

Én azért bele-bele nézegettem ebbe a Való Világba. Nem azt mondom, hogy bazinagy rajongó vagyok, de azért néha odakapcsoltam. Az tény, hogy eléggé érdekes embereket szedtek össze, és olyan feladatokat adnak néha, hogy én azt mondtam, hogy nem lepődnék meg, ha előbb-utóbb bunyó lenne bent.

Ami Stohl Andrást illeti, az ő ügyében majd a bíróság dönt, úgyhogy az nem az én dolgom. (Azért valamilyen szinten számomra érdekes lenne, ha letöltendőt kapna, annak fényében, hogy volt olyan "hírességünk", akinél halálos áldozat is volt hasonló esetben, és egy percet nem ült. Na, de mindegy, ahogy az előbb is mondtam, nem az én dolgom ez.)

Valaki itt írta NatGeo-t feljebb. Nekem azzal az a bajom, hogy akárhányszor oda kapcsolok, mindig olyan szép helyeket mutatnak, ahova én soha nem fogok eljutni, úgyhogy ettől ideges leszek. :D (Na jó, persze túloztam egy kicsit most. :) )

Azt viszont én sem értem, hogy miért vették le a "Human Target"-et a műsorról. (Bocs, de nekem a "Tökéletes Célpont"-ról mindig a John Woo rendezte Van Damme film ugrik be 1993-ból, úgyhogy én maradok az eredeti címnél)

Arra meg kíváncsi leszek, hogy ha nem javul a VV nézettsége, vajon leveszik-e idő előtt a műsorról. Mondjuk nem hiszem, mert ha jól rémlik a Big Brother 2-t sem nézte a kutya sem a TV2-n, aztán mégis végigment.

Ford Fairlane 2010.11.29. 17:17:32

bocsánat a kommentemért előre is...de én csak FILM-eket szeretnék nézni.

Tudjátok...tanult színészekkel, rendezővel, sztorival, drámával, humorral, meg ilyenekkel...:-(

Főcím, aztán jön pl. a Sinkovits Imre aztán színészkedik...érzelmeket közvetít, mesét mond...de most csak őt emelte ki abból a 10.000- képzett, egyéniséget hordozó, szenzációs emberból aki miatt anno érdemes volt ezt a kis dobozt bekapcsolni...

...olyan nagy kérés ez?:-(

hominida 2010.11.29. 17:27:13

Nézegessétek a grafikont. A Napló szünetében megy a jónép a VV-be, de tíz perc múlva már mindegyikük látja, hogy dögunalom, vissza a Naplóra. Később a film végén a TV2-ről átkapcsolnak – mert ezek szerint mégiscsak átkapcsolnak! – az RTL-re, ahol a Taxi végére futnak be, majd jön az áldott, állítólag baromi hatásos reklám. Mindenki menekül. Egy részük a TV2-re, egy részük a grafikon szerint máshová. És a hajdani nagy ász, minden rohadás dísze, a Heti hetes elkezdődik, és a nézők maximálisan szarnak rá, és sokan beszállnak Hajdú Barom Péter kitűnő műsorába. A híres retek, akiről mindig azt olvashatjuk, hogy "lenyomta", egy este két óriási pofont is bekönyvelt. Egyszer még az a végső pillanat is elkövetkezhet, hogy valami műsort adnak ehelyett a posvány helyett, kényszerűségből.

hominida 2010.11.29. 17:29:59

@Ford Fairlane: Sajnos úgy látszik, hogy teljesíthetetlen kérés. De ha mégiscsak teljesítik, akkori is ötpercenként lefedik a fél képernyőt valami animált, villó-fetrengő felirattal, hogy aki ezt a műsort szeretné nyugton megnézni, az ne felejtse el a ... című remeket is megtekinteni. Ezt én öngyilkos megoldásnak hinném, de úgy látszik, a tömeg nem izgatja magát.

Pimpang Direct 2010.11.29. 17:30:24

@Ford Fairlane:

1. kommentelni tudsz, benne vagy az internetbe
2. tölts le tanult színészektől filmeket!

Lubega 2010.11.29. 17:40:27

Most láthatják,hogy nincs szükség VV-re.Nem vevők az emberek ilyen kultúrszemétre.

Kulminaator 2010.11.29. 17:45:18

@freebiker: Na igen. Ebben a kurvaországban (sic!) mindenki énekes, zenész vagy médiacölöp akar lenni. Húsz év múlva (Komár ruleZ :D ) meg nem lesz aki egy nyomorék házat felépítsen, vessen-arasson, stb .. Majd alszunk a mezőn, legelünk és nézzük a maunika sau rev 23.01.02-t

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.11.29. 17:47:10

Emberek eddig sem nézték,az agyhalottak pedig már nem tudják a villanyt fizetni hálistennek.

nyo 2010.11.29. 17:49:06

Hát amilyen színvonalúak voltak eddig az összefoglalók, nem csoda a gyenge nézettség. A 45 perc nagy része elmegy stúdióban pofázásokra, felvezetésekre, amikor végre megmutatnak valamit bentről akkor is percekig vezetik fel. Amit mutatnak az meg így totál érthetetlen, mivel az eddigi "összefoglalókban" összesen nettó 20 percet nem volt látható az eseményekből. Pl. tegnap elhangzott , hogy hát igen napi több liter tömény fogy blabla, de egy árva képsor nem volt még róla. Ha ilyen szintű műsorokat terveznek erre a hétre is akkor tényleg kezdhetnek aggódni a nézettség miatt.
Viszont ha benn lesz mindenki, és nem a beszavazásokal megy szarakodás, akkor még simán fordulhat a kocka, feltéve ha olyan összefogalók lesznek mint a régi VV-kben. Mer ami itt eddig volt az pár jelenet megmutatása, nem összefoglaló.
Ja a másik pedig, hogy ameddig nincs élő közvetítés hiteltelen az egész műsor, de elvileg ahogy olvasom már tervbe van véve.
Összegezve, normális összefoglalókkal és élő közvetítéssel még fordulhat a kocka.

perrymason 2010.11.29. 17:53:04

Emberek! Van remény!

viragimado 2010.11.29. 17:58:10

@nyo: neked az lenne a "szórakozás", hogy nézed, ahogy seggrészegre isszák magukat?! Döbbenent!
Én azt remélem, hogy előbb-utóbb a média törvényben betiltják az ilyen, és hasonló műsorok vetítését.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.11.29. 18:01:57

Ha gondoljátok bekamerázom a legkisebb helységemet és jó pénzért bárki nézheti full HD-ban az ott zajló tevékenységet. Felárért 5.1-es audioval.
Na?

hominida 2010.11.29. 18:15:46

@viragimado: Ebben én sajnos nem tudok már reménykedni. A médiatörvény, ha most elkészül, minimum tíz évig senki nem akar majd hozzányúlni. És a néző a médiában harmadlagos tényező. Vagy negyedleges. Politikusok–reklámozók–csatornák...néző. A média egyetlen célja, hogy a reklámozók fizessenek a politikusnak pedig az, hogy a fajtája osztassa az észt, még inkább pedig az őket zsebben tartó reklámozók megkapják, amire vágynak. Minden egyéb le van szarva. Mi, például. Kérdeztek valakit, hogy a médiatörvénybe milyen, a nézők igényeit szolgáló előírások legyenek? Eszükbe jutott egy mini-véleménykutatást csinálni? Tudtok olyan helyet, ahol a törvény előkészítőinek üzenni lehet bármilyen kívánságról, ötletről?

Nézd meg a digitális átállásra kötelező törvényt. A műholdas UPC Direct egy focimeccset már ma is olyan szar minőségben, kockásan ad, hogy kár nézni. A UPC már a kábelei teljesítőképességét elérte, már a net is lassul a tévék miatt, hiszen az előfizetők száma nő, mert ők könyörögnek szünet nélkül az előfizetőért, a rendszeren viszont nem újítanak. A kötelező átállással gondolhatjátok, milyen sávszélesség lesz a földi sugárzással elérhető, amikor minél több csatornát akarnak majd belezsúfolni. Egy ködös idő, egy havazás, egy nagy eső pedig kinyírja az egészet. Ahol nem egészen jó ma a vétel, nem lesz jó digitálisan sem. Mindig lesznek elektromos zavarforrások a közelben, lesz visszaverődés, meg nem tudom, még mi. És ha valami difi van a vételben, nem kicsit kásásan fogod nézni a műsort, hanem másodpercenként lefagyva. Akkor hát kinek is olyan jó az átállás? Találgassunk. Mi vagyunk a leglényegtelenebbeb a kurva sok pénzt érő médiabuliban.

viragimado 2010.11.29. 18:21:21

@hominida: sajnos sok igazság van abban, amit írtál. Igazából valahogy a reklámoztató cégekkel kellene megértetni, hogy a vásárlóképes közönség nem az, amelyik a VV-t, meg a mexikói, brazil, stb. sorozatokat nézi. A pénz beszél, és ez bizony így van.

bda 2010.11.29. 19:12:29

Rémélem állandó tendencia lesz az alacsony nézettség és egyszer és mindenkor eltűnnek süllyesztőben ez és többi fos együtt. Miért nem lehet egy értéket adó műsort kitalálni, miért mindig csak az emberek hülyítésével akarnak pénzt keresni.

hominida 2010.11.29. 19:23:17

@viragimado: "vásárlóképes közönség nem az, amelyik a VV-t, meg a mexikói, brazil, stb. sorozatokat nézi."

Az is a bajokhoz tartozik, hogy ez nem igaz, szerintem. A magát eszetlen adósságokba verő átlagmagyar azért többnyire ezeket nézi. A gazdag kopasz telefonál, a nője, miközben telefonál, szintén ezeket nézi. Ezeknek nem fölösleges nyomatni, hogy vegyenek már egy új mobilt, mert a múlt heti már ócska szar, a múlt hónapban egekig magasztalt mosópor helyett pedig máris ajánlanak egy még jobbat. A maradék a hátrányos kisebbség. Akiknek esetleg még esze is van, és nemigen értik, hogy a sok reklámnak mi haszna lehet azon kívül, hogy az árát a nézővel-vevővel fizettetik meg, akik így bőségesen fenntartják a cserébe VV-t, mexikói, brazil stb. sorozatokat ömlesztő tévéket. Ki van ez találva.

És még szerencsésnek mondhatjuk magunkat, de komolyan, mert ha megnéztek egy-egy ismeretterjesztő vagy egyéb kisfilmet, olykor látjuk, hogy néhány percenként reklámszünet van benne, majd utána mindig elmagyarázzák nekünk, mit is láttunk öt perce. Aztán jön öt hasznos mondat, majd az, hogy mit fogunk látni hamarosan. Reklám. Ehhez képest a mi dágványunk még majális. Hogy rohadna meg az egész.

newcy67 2010.11.29. 19:28:52

Majd kitalálnak v.mit a retekklubon VV ügyben. Jönnek az ünnepek, dögunalmas műsorokat szórnak a népnek, gondolom lesz Télapu, Huncutka+Piedone összes, esetleg még Winnetou is feltűnhet DEFA és UFA verzióban Pierre Brice-szel és Gojko Mitic-csel, közben pedig történni fog valami "megdöbbentő" a villában. Szilveszterkor dettó, Sas József kabarétól megcsömörlött nézőknek majd bedobnak valami mézet és madzagot. Panem et circenses!

Nem is a nézettség a fontos, hanem az emelt díjas sms mennyisége.

Még a tízezres nagyságrendű sms is szép summát eredményez.

dr. Aullah 2010.11.29. 19:59:13

Előre megmondom, hogy se megafost, se y-t, se VV-t nem nézek, DE... Az első VV-t néztem. És jó volt... nem igazán erre a drogos kurvás dologra mentek rá, hanem azért tényleg voltak jó arcok. Most elképzelem, hogy a kedvenc realitimben, the amazing race-ben csak kurva meg drogos lenne... nem is nézném.

A másik: 2010 van... és nincs 24/7 ONLINE ADÁS??? Hát ez meg mi a faxom? Persze newcy67 rájött... csak az SMS számít... azért is van 643636 beszavazás, ami szerintem baromi hülyeség. Mellesleg online adást sokkal könnyebben lehetne mérni, de őket ez nem érdekli. Csak az SMS... remélem bukni fog ez a fos.

Acsiséf 2010.11.29. 20:13:14

Mégis mit gondoltak? A Buci majd hozza a nézettséget? Kamu FOS az egész.Bár ha a többiek drogos magamutogatók akkor ő is odafér a szinthez.Gagxta énekelte egyszer azért adsz el sok lemezt mert sokan szeretik a szart.Hát itt tartunk.

SandWitch 2010.11.29. 20:23:38

Mióta megláttam Stohl képét csatornaváltogatás közben valamikor egy hete, azóta RTL-t sem nézek, még arra is külön figyelek, hogy véletlenül se kapcsoljak oda. A gyerekeimet próbálom erkölcsös embernek nevelni, tanítgatom, hogy a jó elnyeri méltó jutalmát, a gonosz méltó büntetését. Nem hiányzik, hogy egy drogos ámokfutó milliókért a képernyőn vigyorogva üvöltse a képükbe, hogy: Indul a shoooow, buliiii van!

jorosz5 2010.11.29. 20:27:08

stohl geci miatt nem nézem...

hominida 2010.11.29. 20:36:20

@newcy67: Nagyon jó előrejelzésnek sejthető felsorolásod hosszú élettapasztalatról árulkodik. :-|

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.29. 20:44:57

Röhögök. Nagyon.

Hát milyen ez a nép, hogy nem fogékony a "minőségi szórakoztatásra"!

karlitoszka 2010.11.29. 20:47:30

jó lenne a VV4, ha a végén csak egy jöhetne ki élve.
így viszont inkább nézem a tv paprikán ahogy főznek, kajára már úgysincs pénzem így hóvége felé.

viragimado 2010.11.29. 20:52:27

@Aullah: jó arc? Na ez a gáz, ha onnan valakit jó arcnak látott valaki! Bocs!

BedeKrisz (törölt) 2010.11.29. 20:56:11

Még szerencse hogy elindult a TV2-n ez a milliós játék mert ez is agyonveri ezt a moslék Világot, bár szerintem ha még ismételnének valamit még az is nézettebb lenne és ezen nem is lehet meglepődni.

brazileiro 2010.11.29. 20:56:39

Most láttam: MŰSORVÁLTOZÁS az RTL-en. Elég hamar feladták...

Ma este, a Barátok Közt után Való Világ lett volna, de visszarakták a krimit. A VV4 egy órával később lesz, és csak fél órás...

dr. Aullah 2010.11.29. 21:06:28

@viragimado: Régen volt és már csak emlékfoszlányok vannak, de igen, így emlékszem rá. De lehet csak az mondatja velem, hogy akkor az újdonság volt.

hominida 2010.11.29. 21:08:40

Hú, ez őrült nagy pofára esés. Nem tudom eldönteni, hogy ezzel beismerve a vereséget, vagy a tervhez ragaszkodva, vállalva a további összehasonlítások eredményeit jártak volna-e rosszabbul. Mert ez a villámkapitulálás még sokba kerülhet. Bár az átlagnéző nem vesződik ilyen gondolatokkal, csak nézi.

dr. Aullah 2010.11.29. 21:13:32

Ez nem kapitulálás... csak azért csinálják, hogy tudják nézni az emberek egyszerre a VVt, meg ami akkor a másikon megy... mert megérdemeljük, tudjátok.

Bozdurgán 2010.11.29. 21:14:03

Kicsit off, de mindenki emlékszik a NAPLÓ oknyomozó múltjára? vagy 6 évig megszorítani sem tudták, azért került a tök olcsó cobra 11 a sávjába.
Aztán trutymó odáig süllyesztette, hogy már a cobra 11 is agyonverte. A TV2 kitartott, és okosan tette, eljött a trutymó ideje, egy a naplónál is nagyobb szemét ellen nyerni tudott.

Amúgy A Barcai Gabival mi történt szó szerint ijesztően ronda, le kellett vennem a fényerőt, mert komoly esélye volt hogy beleég a plazmába.

M&Ms (törölt) 2010.11.29. 21:20:53

"A Való világ ma, a Coolon elinduló, csöcsökkel zsúfolt Belevaló világ után némileg erőre kap"

Azért én ezzel óvatosabban fogalmaznék. A Cool az még mindig a egy kis nézettségű csatorna, nem hiszem, hogy egyből rányomná a bélyegét a Retekklubon futóra. Szerinted mégis hányan nézik a +%-os átlagos közönségaránnyal büszkélkedő Cool-t, este 11-kor? 3ezren? Másrészt meg most indult a TV2-es vetélkedő is.

brazileiro 2010.11.29. 21:21:41

@Bozdurgán:

A Napló oknyomozó múltja? Az valamikor akkor volt, amikor a Fókuszé...

Vagy akkor, amikor a Jó estét, Magyarország című műsor este fél tízkor kezdődött és 50 százalék nézte.

A Napló "oknyomozó" múltja semmiképp nem tartott 6 évig. BB Renátó dugását ott mutogatta először Sváby, baromi büszkén, hogy nézzék, mi megy a házban.

brazileiro 2010.11.29. 21:37:15

@hominida:

Belegondolva, bármennyire fájdalmas, muszáj volt megcsinálniuk. Minimalizálják a veszteséget. A grafikonon az látszik, hogy a Naplón belüli reklámot többen nézték, mint a Való Világot...

Kiváncsi vagyok, szerdán és pénteken ott hagyják-e a VV-t a Barátok Közt után. Az vicces lenne, ha a Megasztár ellen 10 százalékot se érne el...

hominida 2010.11.29. 21:41:10

@brazileiro: Ki is volt az a Sváby?

A nyuszis papucs azóta is szimbólum. :-) Érdekes egyébként, ha emlékeztek rá, mert ezt az egy szériát még néztem hébe-hóba, hogy ott aztán felhagytak a szex-csalival. Voltak ott nem egészen buta srácok, talán azért. A VV-ben akkoriban csak döglöttek és piáltak. Lehet, hogy ma is, de megnézni nem fogom, az fix.

hominida 2010.11.29. 21:42:27

@brazileiro: Erre én is kíváncsi lennék. Van valami hely, ahol rendszeresen látni lehet ilyen adatokat?

bulvárcsávó az rtlklub sztárja 2010.11.29. 21:58:25

Remélem, ezzel a kénszagú, fáradt médiagenya elmebajjal az ilyen valóvilág féle valóságszaroknak egy életre kiphingott. Nekem már a vv2-nél betelt a pohár, azóta csak ritkán nézek kertévét. A velvet meg úgyis kirakja címlapra, hogy melyik ribanc mutogatta épp a méhszáját - ugye vvnóci - tehát nincs menekvés. Áh, el kéne húzni egy lakatlan szigetre a faszomba innen áram meg tv nélkül, elegem van abból, ahogy ömlesztik az emberekre a szennyet.

newcy67 2010.11.29. 22:04:47

@hominida: Köszönöm. Tartok attól, hogy nagyon nem lőttem mellé.

salamander 2010.11.29. 22:05:31

Számomra érthetetlen, hogy az emberek miért töltik az idejüket ilyen rettenetesen alacsony színvonalú ótvar sz@r műsorra.
Miért nem olvasnak inkább Cicero, vagy Cato esetleg Platón vagy Arisztotelész műveit.

Ha például elolvasnák Platón: az állam c. gondolatszösszenetét máris felismernék azt hogy ami körülöttünk történik nem új dolog.

Őreink nincsenek, kultúránk halódik, hadseregünk a porban, mások által kölcsönadott pénzekből vergődünk.
Nos meddig húzzuk még?

samba pa ti 2010.11.29. 22:07:04

Végre!
eljutott arra a szintre,anit érdemel.
remélem a stohl-lal ugyanez megtörténik.

brazileiro 2010.11.29. 22:30:44

@hominida:

Milyen adatokra gondolsz? Nézettséggel szabózé szokott néha megörvendeztetni itt minket (meg az origon is írnak róla hetente egyszer - illetve mostanában többször).

trafikuty 2010.11.29. 22:51:16

Soha nem láttam egyetlen vv-t sem. Amit szombaton láttam, amikor az x-ből átkapcsoltak, hát az valami ijesztő volt. Az Aranyeső tökéletesen reprezentálta, hogy mire számíthat az, akinek egyáltalán eszébe jut ezt a borzalmat nézni.

Rahsid 2010.11.29. 23:17:01

Azért az már valami, amikor a prolikat sem érdekli a vévé.

Etniez 2010.11.29. 23:20:58

Kifejtem a véleményem, bár lehet hülyeség:

Tíz éve, amikor még nem volt internet, nem volt ennyi pornó, akkor az emberek hajlandóak voltak órákat nézni egy csöcsért vagy seggért.
Most benyomja a neten, húsz perc alatt letölt valamit aztán nézheti/verheti. Én láttam belőle kis részleteket, szar. Kigyúrt gyökerek és ex- vagy leendő pornóskurvák.
Aztán lehet, hogy nem én vagyok a célcsoport, sosem néztem egyik valóságshow-t sem.

hominida 2010.11.29. 23:40:05

@brazileiro: Igen, nézettségi adatokra. Néha látom itt is, ha ilyesmiről esik szó, de most arra gondoltam, hogy például a "szerdán és pénteken ott hagyják-e a VV-t a Barátok Közt után." kérdésre születő választ megtalálhatom-e utána valahol. De ha az origón van ilyesmi, akkor majd keresgélek ott. Őszintén szólva oda nemigen járok, mert a silányságukkal leszoktattak róla, de most látom, hogy már nem rosszabb a zindeksznél.

@Etniez: Jónak látszik a gondolatmeneted. Emlékszem (elég régi) kamaszkoromból olyan "fülledt erotikájú" műsorokra és képekre, amilyenekre egy kamasz ma már oda se pillantana. Egyre jobban zuhognak az emberre az ingerek, az internet is bőven kiveszi ebből a részét. Ma már a filmkészítőknek is kín valami észrevehető egyedit kitalálniuk, emiatt aztán csak az inger erejét srófolják egyre feljebb. Harminc éve a filmek lelőtt áldozata feküdt mozdulatlanul, kis piros folttal jelezve a tényt, ma már közvetlen közelről pásztázzuk végig az oszló hullákat. Az a furcsa, hogy a dolog sokaknál működik is, bár ők is mindig követelik a még erősebb ingereket. A szex ugyanígy áll, ma már kizárólag a tévében nem lehet pornót látni, hiszen az bűnös, lélekromboló dolog – élő áldozatot savval lelocsolni nyilván nem az –, így aztán néhány magamutogató ribanc már bizonytalan sikerrel csáítja el a nézőt valami más érdekes mellől. Igen, jól látod a dolgot, azt hiszem. A médiatörvény és más szabályok egyelőre (!) megakadályozzák a szaftosabb dolgokat egy ilyen műsorban, vagyis ha csak a szokásos agyatlan surmókat és ribancokat mutogatják, az már nem lesz érdekes. Végső soron azt is mondhatnánk, hogy kár.

brazileiro 2010.11.30. 00:10:13

@hominida:

Ja, értem. A "szerdán és pénteken ott hagyják-e a VV-t a Barátok Közt után" mondatot nem a nézőkre értettem, hanem az RTL-re: az RTL meri-e a Barátok Közt után - negyed tízkor - adni a VV4-et szerdán és pénteken (ma, ugye, nem merte, ezért volt a hirtelen műsorváltozás). Afelől nincs kétségem, hogy ha ott marad, ordenáré nagyot bukik.

brazileiro 2010.11.30. 00:15:53

@Etniez:

Egyrészt tökéletesen igazad van. Másrészt súlyosbítja a helyzetet az, hogy míg 2002-ben a Naplóban mutatták Renátó dugását (na, jó, soft verzióban, de élőben), ha ezt ma tennék, kis túlzással fél év elsötétítés jönne. És- bár nem tartom magam erkölcscsősznek - ezzel nagyjából egyet is értek.

Van egy reality, amiben semmi reality nincs. Merész jeleneteket nem mutathatnak, buta álfeladatokat adnak a játékosoknak, akiket mintha egy anticastingon választottak volna ki. Ez a műsor halálra van ítélve, nem tudom elképzelni azt az agresszív kampányt, amivel lenyomják az emberek torkán.

hominida 2010.11.30. 01:03:37

@brazileiro: A Renátó-ügy nem úgy volt ám. Még az előző éjjel esett meg a dolog, és az esti műsorban (Napló, lehet, nem emlékszem) csillogó szemekkel bejelentették, hogy nahát. Valami villanásnyit mutattak is belőle, az ártatlanabb szakaszból, amin csak annyit láthattunk, hogy valami éjjellátó kamerával lesték ki az eseményt. És jött az ígéret, hogy a 23.10-kor (kb.) kezdődő BB-különkiadásban vagy összefoglalóban már minden látható lesz ám. Szóval a mai szabályoknak is megfelelne ugyanez. Mivel éjszaka végül valami másfél percnyi zanzát láthattunk a prütykölésből, bábszínházban is látni cifrábbat. Letöltöttem, mert a sötétben nem látszott sok, és kíváncsi voltam, mire voltak ennyire büszkék. Fényerő- és egyéb korrekciók után megtekintettem, kedves kis összefoglaló volt, amiben semmivel sem volt több konkrétum, mint amit egy átlagos krimi félidejében a hőst meglovagló, a haját hátradobó maca bemutat.

Ezen kívül még egy szexre emlékszem, amikor egy Bálint nevű gyerek akkurátusan és igen sikeresen elhúzta egy nála idősebb csaj nótáját, leleményesen összebarkácsolt bunkerben, szemtanúk nélkül. A teljes sorozat legerotikusabb jelenete az volt, amikor a csaj, Angéla, azt hiszem, másnap elmesélte a dolgot a barátnőjének, igazán elégedetten jót nyújtózva. Súgva, ahogy az egy normális embertől várható, de a mikrofonokat gondosan kierősítve kihallgatták a kis csevelyt. Komolyan, még pedagógiai értéke is lehetett volna a dolognak. Ha ennyivel megúszhatnánk a szennyözönt, nagyon rendben is lenne.

brazileiro 2010.11.30. 01:56:39

@hominida:

Van benne valami. Én úgy emlékszem, hogy Sváby csillogó szemekkel mondta a Napló végén, hogy nézzék, mi megy a házban. Lehet, hogy nem akkor volt, de úgy csinált, mintha élő lenne. Mutatni másnap este mutatták hardcoreban és úgy emlékszem, hogy valami ma már lehetetlen überbrutál nézettséggel (70-80 százalék).

A különbség egyébként valósznűleg az, hogy az egy - a lehetőségekhez képest - őszinte szituáció volt. Bekúrták a résztvevőket a házba/villába, oszt csináljátok. Itt meg azt olvasom a Velveten, hogy egyes szereplőket felkérnek a résztvételre, majd kiadják feladatként a meztelen alvást (hú, de fantasztikus!). Amit persze nem mutathatnak este hétkor...

Spawn85 2010.11.30. 01:59:31

@viragimado: "Én azt remélem, hogy előbb-utóbb a média törvényben betiltják az ilyen, és hasonló műsorok vetítését. "

Miért tiltanák be? Ez sem más műsor, mint a többi. Akit érdekel nézi, akit nem, nem. Ha senki sem nézi, meg leveszik a műsorról. Ennyi.

@salamander: Ilyeneken szerintem teljesen felesleges agyalni, hogy más emberek mit miért csinálnak.

@bulvárcsávó az rtlklub sztárja: Nem kell (feltétlenül) elmenni sehova. Egyszerűen nem kell TV-t nézni, ha nem tetszik, ami benne van . :)

@SandWitch: "A gyerekeimet próbálom erkölcsös embernek nevelni, tanítgatom, hogy a jó elnyeri méltó jutalmát, a gonosz méltó büntetését."

Ez egy Disney filmben valóban így van. De a való életben nem mindig...

Piri Hilton 2010.11.30. 02:48:55

úgy látszik, mindegyik reality, amelyikben Baukó Éva szereplő, teljes bukásra ítéltetett.

Bambano 2010.11.30. 02:49:34

az a baj ezzel a szeméttel, hogy eddig egy lendületből megnéztem a csontot meg utána a sóderklubbot, most meg közé rakták ezt a sz...t. hát én fel fogom venni ezentúl az egészet és majd jól áttekerem reklámostul mindenestül. remélem, ezt a hirdetők is olvassák.

mostanában már több nap is van a héten, amikor nincs mit nézni a tv-kben. oké, hogy poirot, de azér ne egy 500 éves film legyen már a napi nézhető program...

brazileiro 2010.11.30. 03:06:35

@Bambano:

Örülj neki, hogy van Csont! Eredetileg nem lett volna. Levették, helyette lett volna 21.20-tól a Való Világ - csak akkorát bukott, mint Rottenbiller, így az utolsó pillanatban visszarakták Csontot, és csak utána ment a rövidített VV4.

hominida 2010.11.30. 03:14:55

@brazileiro: Stimmel, az őszintesége volt az izgalmas. És hogy azok most tényleg, igazából, és élvezik, nem csak imitálják. Kukucskálás a klasszikus stílusban, modern technikával. A "való világ" lett látható a Big Brotherben. Szemben a VV-vel, ahol meg nem történt semmi, csak egy csomó senki marakodott és vedelt. Most ezekkel a megrendelt izgalmatosságokkal szintén a kukucskálás izgalmát próbálják fenntartani, amelynek az igénye az amatőr pornó deklarált előretörésében is megmutatkozott, viszont a műsorkészítők pont a profi pornó unalmas stílusát építik bele a kukucskálásba. Tudom, hogy egy tévéműsorban a véletlen többnyire nem véletlen, de ha valahogy összehoztak volna egy kupac mai mértékkel normális fiatalt, akik már összehaverkodtak, és van miből indítani, akkor talán utasítás nélkül is összejönne néha egy kis huncutkodás. A néző pedig nézné, mert nem tudná előre, hogy mi lesz, de ha érezné a forrósodó hangulatot a napok folyamán, ott gunnyasztana a nem tudom, mi előtt, ha ezek szerint nem adják sehol, és várná, hogy mi jön ki. Még ha nem is jönne össze egy dugás, a penészes és poros kartonpapír ízét élénken idéző Barátok közt káprázatosan dramatizált izgalmainál többet kaphatna a néző csak a beszélgetésekből is.

Persze ehhez meg is kellene dolgoztatni a versenyzőket, hogy kijöjjenek az érzelmek és a feszültségek is. Az első BB-ben ez jó vonás volt, ugyanakkor a VV-ben uralkodó tunyaság mindent agyoncsapott. Lehet, hogy most már van verseny, hajsza, tennivaló, de nem tudom. Az AXN-en vagy két éve volt egy hosszú sorozat, amelyben egy tucat különböző korú és típusú versenyző egy lakatlan szigeten küzdött egymással, a versenyek között pedig a "ház körül" ügyködve, barátkozva, civakodva stb. töltötték az időt. Este pedig törzsi tanács, liszavazás. Basszus, rólam cafatokban kezd hámlani a bőr, ha egy talkshowt, dalnokversenyt, beszélgetést, szappanoperát vagy más próbatételt nem tudok kicselezni, de ezt én néztem! Vártam! Leleményesek és izgalmasak voltak a próbák, érdekesek voltak a figurák, jó volt az összefoglaló, a műsorvezetó (nem kikiáltó) fickó is meglepően szimpatikus volt (mellesleg pedig az a kislány, aki végül meg is nyerte, eléggé tetszett is). Vagyis lehet jól csinálni ilyen műsort. Akkor is, ha még nincs hozzá tesztelt, megvásárolható licensz, ha egyáltalán van még olyan dolog a világon, aminek a jogát nem vásárolta meg senki.

Ennek a műsornak a készítői egyébként akkora bónuszt kaptak ajándékba, hogy azóta is számolják a vele nyert extrabevételt. A győztes csajnak a későbbi második helyezett már egy ideje csapta a szelet. Nem látszott rajta semmi megrendelt. Lehet, hogy volt, de nem látszott, ez a lényeg. A végén már csak ők maradtak, alaposan összemelegedtek, és ez kicsit érdekessé tette a győzelem utáni helyzetet is. Mert csapták már be egymás nagyon versenyzők ebben a sorozatban a fődíj reményében. Ellenben az eredményhirdetést valami hatalmas teremben vették fel millió néző előtt, és a csaj nyert, viszont a srác azonmód megkérte a kezét. Térden állva, gyűrűvel. Ott voltak már a szülők is, a srác állítólag előtte már engedélyt kért a lány szüleitől, szóval ők már tudtak róla, de a lány nem. Úgy látszott, hogy nem. És igent mondott, nahát. A csarnoknyi közönség sorozatos orgazmust élt át, a tévék előtt tombolókkal egyetemben, úgy sejtem. Viszont tényleg úgy nézett ki, hogy a két gyerek valóban összemelegedett, a csajnak beretvaéles és sok esze van, valószínűleg jól kordában tartja a (talán olasz származású) léha természetű férjét. Valamikor később megnéztem a neten, és még együtt voltak. Szerintem a dolog nem volt megrendelve, és minden résztvevő jól játszotta el a dolog váratlanságát. Lehetne kötelező tananyag a retek és a másik bandája számára, hogyan kell jó műsort csinálni, amely még a szerencsét is vonzza.

hominida 2010.11.30. 03:18:51

@Bambano: "oké, hogy poirot, de azér ne egy 500 éves film legyen már a napi nézhető program..."

Ez az "oké, hogy poirot" kedvező színben tüntet fel előttem. :-))) A főhajtás egy már sokszor látott, de mégiscsak zseniális, és a témájában már felülmúlhatatlan sorozat előtt csakis műértő emberek képessége. :-D

hominida 2010.11.30. 03:39:21

@hominida: Eszembe jutott, Survivor volt a sorozat címe, a lány családneve pedig Brkić.

Szini1 2010.11.30. 05:46:46

Nem az a gond Stohllal, hogy mit csinált az országúton, az a bíróságra tartozik. Viszont ebből a műfajból kiöregedett már. A Balázs műsorvezetése jóval élvezhetőbb, a poénjai természetesebbek. Stohl egy ilyenben már túl maníros, mesterkélt. Neki már jobban feküdne valami komolyabb műfaj, esetleg politika, vitaműsorok.

Ettől függetlenül gusztustalannak tartom, amikor a baleset miatt akarják keresztre feszíteni. Amikor egy embert megítéltek, nem csak azt kell nézni, hogy mit hibázott, hanem hogy mit adott a világnak. Ez a kettő pedig Stohl esetében messze nem áll arányban, ahogy Zalatnaynál se állt. Tudtommal nem halt meg senki, nem történt semmi helyrehozhatatlan. Persze a Senkik mindig imádnak ítélkezni azok felett a Valakik felett, akiken egyébként egész életükben élősködnek.

Visszatérve a Való Világra, az tényleg meg fog bukni, ha nem találnak ki sürgősen valamit, de minimum nem teszik elérhetővé ingyenesen online. De még akkor is csak a legújabb nézőgeneráció érdeklődésére számíthatnak. Akik látták az 1-3-at, azoknak ez már nem újdonság, nem viszi át az ingerküszöbüket. (Okit amúgy sem lehet űberelni.)

Én például valami extrémebb helyzetbe tettem volna az egészet, de nem úgy, mint amikor azt a pár hülye "celebet" elviszik egy "lakatlan" szigetre hernyókat enni, hanem igazi embereket igazi versenyhelyzetbe, vagy valami ellentétre kihegyezve. Ez a "majd én megmutatom, hogy kell bulizni" szöveg már egy kicsit ócska.

TAP 2010.11.30. 06:35:21

@Szini1: Stohl egy szarrágó, lehet drogozni és inni, de nem kell vezetni...5000 ropi és elviszik haza, én sem sajnálom pedig nyilván Ö keres többet. Remélem elítélik.
Egyébként Alekosz állat, remélem celeb lesz.

Szini1 2010.11.30. 06:37:14

@TAP: Igen, csak az a baj, hogy te nem vagy senki.

Nebameg 2010.11.30. 07:16:02

Ha tetszik és nézed - logikus
Ha nem tetszik és nem nézed - logikus
Ha tetszik és nem nézed - sznob vagy
Ha nem tetszik és nézed - hülye vagy
Bármelyikre büszke vagy - hülye vagy

Szűcslaci 2010.11.30. 07:44:46

@Szini1:
Baleset??? Baleset az, ami úgy következik be, hogy minden lehetőt megtettek annak elkerülésére. A drogos ámokfutás nem tartozik ezen tárgykörbe. Mit adott Stohl a világnak?
- Példát arra a fiataloknak, hogy lehet ittasan, belőve száguldani, másokat megnyomorítani, cserbenhagyni, majd ezt megúszni. Ripacs parasztgyerek, aki nem tud mit kezdeni az érdemtelenül rászakadt jóléttel. Salak.

teszt1234 2010.11.30. 07:45:42

Nem nézem, mert idegesít. Sőt azon kívül, hogy esténként belenézek a Spektrumba, vagy a NG műsorába egyátalán nem nézek TV-t és nem is hiányzik.

fehéregér 2010.11.30. 07:52:47

@SandWitch: egek, micsoda álszent duma.

fehéregér 2010.11.30. 07:54:14

@Szűcslaci: Mit adott Stohl a világnak?

És te?

micu · http://www.ingyentv.hu 2010.11.30. 08:07:16

Jól kezdődik a napom ! A marketing alaptörvényei szerint ha az "emberek" azt gondolják, hogy a VV meg fog bukni, akkor az bizony meg fog bukni.
Nem hiszem, hogy csak SA miatt, de legalább 60-70
százalékban azért. A Facebookon és egyéb helyeken tiltakozóknak pedig gratulálok.

Caprica99 2010.11.30. 08:19:55

@teszt1234: helyes!
És itt aakkor mi a faszér ugatsz bele?

Caprica99 2010.11.30. 08:25:03

Mit csodálkoznak ezen a bukáson?
Totál unalmas szereplők, élet semmi csak megy a szöveg állandóan a dugásról meg a piáról.
Alekosz kifejezetten irritáló azzal a búbánatos lóképével, ráadásul a Lilu meg folyton őt isteníti.
Vajon miért nem kaptak büntetést, hogy Alekosz nem teljesítette a csapatfeladatot?
Hol a beharangozott "Laci minden kaját elsóz direkt" jelenetek?

El Argentino 2010.11.30. 08:28:35

Vicces lenne, ha tegnap még a Real-Barca meccs is megverte volna. :D

citrix 2010.11.30. 08:31:06

A VV villába miért nem hajléktalanokat vagy szociálisan ellehetetlenült nagycsaládokat toboroztak?Meg lenne oldva a szállásuk-ellátásuk fél évre,és ők is lennének olyan "érdekesek" mint ez a néhány részegen dülöngélő figura.

ezso1 2010.11.30. 08:48:04

Már ott elqrták, hogy nincs on-line közvetítés.
Régen voltak stream-ek, ahol bármikor benézhettél az "villába". Ez volt az egyik kulcsa, anno a sikerhez. Most pedig beérheted a retekklub 30-50 perces összefoglalóival, amiben azt nézheted, amit ők összevágnak.
Ezzel a "valóvilág" pont a lényegét veszítette el.

Garp 2010.11.30. 09:07:16

@Papichulo: és "ezért tart itt az ország". :)

mákosnudli 2010.11.30. 09:09:44

El nem hiszem, h van ember, akit ez még érdekelne. Annyit azért láttam belőle, hogy az egyik lakó-jelölt azt bírta mondani: "8 éves korom óta az az álmom, hogy bekerüljek a villába!"
Szánalom, ennyi volt számomra a VV4.

Etniez 2010.11.30. 09:10:56

Kiszállhattok Buci seggéből, ő egy senki. Kutya nem kíváncsi rá. Részben ő is oka a VV bukásának.

The Good Boy 2010.11.30. 09:40:07

persze a showder klubot meg lassan műsorzáras utánra teszik. csak, hogy a munkában megfáradt 5 iq-s fogyasztói réteg megkapja a teljes napi butítást ezzel a sz*r műsorral, meg a hozzátartozó narkós alkesszal. (na ügyes vagyok, leírtam a véleményemet úgy,hogy csak 1 "csúnya" szó volt benne. Pedig tegnap este megfogalmazott véleményem, gyakorlatilag 10 sor csillagozás lett volna-amikor megtudtam, hogy plusz fél órával később kezdődik a számomra egyedüliként nézett műsor)

Hlanderx 2010.11.30. 10:29:19

Műsorra tették és már előre azt mondta az emberek 80% hogy nem fogja nézni most a maradék 20% ból is sokan rájöttek hogy nem kíváncsiak erre ez egy előrelátó müsor tervezés:)

hakapeszi76 2010.11.30. 10:39:28

Nem nézem.Pökedelem az egész. Stohlnak vastag a bőr a képén, legalább pár évet valahol,(mondjuk Baracskán) meghúzhatta volna magát, mielőtt újra le akarná nyomni magát az emberek torkán. Egyébként meg, amint nyomatják a reklámot erről a szarról, kapcsolom is el. Remélem még nagyon sokan így cselekszenek, és bebukik ez a népbutító legalja undormány.

Kave 2010.11.30. 10:43:05

A Tv2 és a Retek Klub is egy pihentagyú baromság. Csak 1-1 filmet lehet rajta megnézni (néha). A saját műsoraik primitív - sutyerák multikulti agymosások. Sajnálom azokat akik ezeket a sz@rokat bámulják. Még a nyugdíjasokat megértem, na de az 50 alatti korosztály????? Saját magáról állít ki bizonyítványt, aki rendszeresen ilyen hígfosokat néz……

hakapeszi76 2010.11.30. 10:43:08

@The Good Boy: Na igen, ezzel valahogy én is így voltam tegnap. A showder klubot mindig nagyon várom, de 3/4 11-kor kezdődő műsor már elég későn van nekem.

Dr.Traktor 2010.11.30. 10:58:56

azért azok is érdekes emberek lehetnek akik csak stohl miatt nem nézik mikor az ő személye csak a sokadik érv lehet arra miért ne nézzünk szemetet.

mindegy, vágülis ha miatta nem nézik hát miatta. a lényeg hogy a csakis (kamu)számokból értő "szakemberek" a tivinél elkezdjenek idegeskedni.

El Argentino 2010.11.30. 11:20:01

Ha leveszik műsorról mit tesznek oda? Cobra 11 v vacsoracsata ismétléseket? XD

Spawn85 2010.11.30. 11:26:49

@El Argentino: "Ha leveszik műsorról mit tesznek oda? Cobra 11 v vacsoracsata ismétléseket? XD"

Ne adjál ötleteket nekik! :D

@Szini1: Én is valahogy így látom. Stohl csinált valamit (nem először az igaz), amitől majd a bíróságtól megkapja a büntetést. És meg is érdemli. El fogják ítélni ez nem kérdés. A kérdés az, hogy letöltendőt kap-e vagy sem. Viszont azért "nyilvánosan kivégezni" szerintem sem kéne...

Egy dologra kíváncsi lennék: Aki csak Stohl miatt nem néz meg valamilyen műsort, mert hogy nem jó példát mutat...stb..stb...ő például az amerikai filmeket is bojkottálja hasonló módon? Csak mert ott is van pár színész, aki (finoman szólva) nem példamutató életet él...
(Noha tudom, hogy igazából bármilyen külföldi példával értelmetlen az összehasonlítás...)

johevi 2010.11.30. 11:35:44

Szilveszterre mind otthon lesz

Dr. Körömlakk ® 2010.11.30. 11:38:27

télleg bukta.
francot sem érdekli a kirakatba összeválogatott kurva-strigó-nagypofájú duplanulla-farszéthúzós-csücsörítős senkiháziakból még egy széria?
teli van vele a média így is...
nézze akinek imre volt az anyja...

mangled (törölt) 2010.11.30. 11:59:10

"Ez a villa nem apáca zárda" Azé' az hogy az összes muff nappalos qrva, az öszes faszi meg fél vagy fullratyi személyiség zavaros, az elég durva... Nagyot akartak dobni, de nagyon benézték...

Jimbo75 2010.11.30. 11:59:41

Nagyon helyes, bukjanak csak vele, megérdemlik.

Peremartoni Krisztina (törölt) 2010.11.30. 12:07:41

Na de basszuskulcs, a Showder-klubnak is a fele már promó.. Mintha a Naplót néznéd csak itt nincs mindenkin sapka..

numberone 2010.11.30. 12:32:09

Az még elképzelhető, hogy érdekelné az embereket, de ha belenéznek, akkor olyan undorító, hogy el kell kapcsolni onnan.
Bőgnek a butaságtól, mintha mindegyik Fábry-tanonc lenne, csak az altesti-nemiszerv funkciók a téma, ostoba módon reagálnak, berúgnak.
Tehát : aki egy buta barom, a farkával és az ürítésével foglalkozik, sejteti, hogy mindenre hajlandó, berúg mint egy állat, az bekerülhet a tévébe. Hajrá magyarok!Minek is tanulni, dolgozni?

lutria 2010.11.30. 13:34:27

Remélem a Győzikét villámgyorsan letiltják a Belevaló műsorvezetéséről mert botrányosan primitiv volt.

smidgen 2010.11.30. 13:51:34

Online 24/7 hun van?

svejk_a_derék_katona 2010.11.30. 15:03:32

Nekem az a VV, hogy (akinek a nevét nemmondjuk , de tudjuk ki az miatt) , 1 chf 220Ft na ez való világ

balga_alga 2010.11.30. 15:14:56

Nem is csodálom, h nem nézi senki se, pláne úgy, h nem csak a szereplők alpáriak, de még a műsorvezetők is egy utolsó senkik. Sebesccsén, Kovalcsik, Stohl mind a média legalja! Milyen gusztustalan, alpári már, h Bazsika ott tart, h az égegyadta világon már mindenkinek beszól, oltogat ott kollégát, zenézt, szereplőt, mert azt hiszi már akkora qrva nagy sztár, h ő bármit megengedhet magának és bárkivel szembe!

Kíváncsi lennék, h pl. a tegnapi műsor után mit mondott neki a drogos, mikor élő adásba a bal heréjét akarta kocogtatni! Mert szinte biztos, h azt a Stohl kikérte magának!

Proli egy népség egytől egyig, nem csak a szereplők, de a műsorvezetők is egy nagy kapanyeles család!

Oleg Gontar 2010.11.30. 16:30:50

Nem tudom, de ezek akik bementek, igy akarnak celebkent par evig ingyen elni. Elemi erdekuk lenne plafonra szarni es egyeb trefas dolgot csinalni, amiert az emberek nagyresze eddig csimpanzokat nezett az allatkertbe, hogy novekedjen az ismertseguk. De ha jol hallom itt akkor ez a banda meg ehhez is lusta/hulye. beerik hgoy esznek es melegben vannak a telen. Mint egy hajlektalan aki betor egy kirakatot hogy bevigyek par honapra a dutyiba roboralodni.

cuka 2010.12.01. 18:32:51

Az a sajnálatos ,hogy előre le van játszva kik mennek be és hogyan esnek ki, és csak a telefonos cégek meg a csatorna jár jól a sok SMS bajnokkal....

Kalmár 2010.12.06. 05:14:39

Bíztatö, hogy a heti hetes és a VV is kikap, bár nem iq bajnok műsoroktól.

Adamkó Dániel · http://ad-soft.hu 2010.12.31. 18:18:58

Kit érdekel a TV? Az emberek jól teszik, ha inkább egymással és családjukkal foglalkoznak TV helyett:) Még az is jobb, hogy neteznek vagy facebookon játszanak.
süti beállítások módosítása