Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Adásszünettel a népesedésért

"Nem győzik levezetni a szüléseket"

2010. november 28. 14:15 barb 72 komment

Jó ideje figyelem a Nemzeti Szociáldemokratáknak (wtf?) nevezett futóbolond pártot, mivel a Szilvásy György (nem azonos a volt titokminiszterrel) nevével fémjelzett társaság mindig fel tud vidítani az MTI Országos Sajtószolgálatához eljuttatott agymenéseivel. Adtak már ki közleményt arról, hogy a kurucinfo magyarellenes, mert csúnya szavakat használnak, aztán arról, hogy a tévéknek a jó hírekről is be kéne számolniuk, de a mai javaslatuk mindent visz.

Azt javasolják ugyanis a kormánynak, hogy a magyarok szaporodásának érdekében vezessék be, hogy hétfőnként megint legyen adásszünet a közszolgálati televíziókban. Szilvásy Györgynek feltehetően még nem szólt senki, hogy a magyar társadalom fogamzóképes polgárai manapság nem az MTV-t meg Duna tévét nézik.

TV SZÜNNAP: NÉPESEDÉS

Lengyelországban 1981-ben, az egy hónapig tartó bányászsztrájk idején, este nyolc órakor (az energiahiány miatt) a TV csatornák beszüntették adásukat. Kilenc hónap múlva a kórházak jelentették, hogy nem győzik a szüléseket levezetni. Norvégiában rendelet írta elő a kötelező heti egy tévé szünnapot. A felháborodott kereskedelmi csatornák nem tartották be az előírást, így a reklámokból jelentős többlet-bevételre tettek szert, ezért a kormány a szokásos évi adón felül 3-5 %-os pótadót vetett ki az ellenálló médiumokra. A kormány a befolyt pótadót hiánytalanul átutalta a közszolgálati televíziónak, mely a jelentős összegből bővíthette az igényes, nemzeti kultúrát sugárzó műsorokat. A Honfoglalás 2000 Egyesület és a Nemzeti Szociáldemokraták javasolják, hogy kövessük az említett országok példáját: HÉTFŐNKÉNT LEGYEN ADÁSSZÜNET A KÖZSZOLGÁLATI TELEVÍZIÓKBAN! (volt már szünnap) Adjuk vissza e napot a családoknak, a fiatal házasoknak (!), a gyerekekkel való foglalkozásnak, a meghitt baráti beszélgetéseknek, az olvasásnak. Szaporodjék, művelődjék a magyar! A gagyi tévék meg fizessenek!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2010.11.28. 14:32:32

Alacsony a kerítés. Nagyon alacsony.

Leadfoot 2010.11.28. 14:35:40

Talán valahogy még kivitelezhető lenne, hogy a kérdéses időszakban ne legyen internet-elérés sem. De mi van a DVD-filmekkel? Akkor le kéne kapcsolni az áramot is.
De van egy egyszerűbb megoldás: legyen minden háztartásban egy telekép, mint Orwell 1984-ében, és amelyik fogamzóképes magyar nem dug teljes odaadással, fizessen 15ezer forint népességcsökkenési különadót.

Na, milyen ötlet?

RaveAcE 2010.11.28. 14:41:22

Nem értem, miért kell ilyen kerülőúton rávennie a feleségét egy kiadós numerára. És nekünk mi közünk van a silány házaséletéhez?

RaveAcE 2010.11.28. 14:44:12

@Leadfoot: Vigyázz, mert jövedéki-adó lesz az óvszeren!

Thresher 2010.11.28. 14:54:07

A lengyel példánál még értem az összefüggést, de a norvégnál nagyon nem.... Az előbbinél a műsor hiánya okozott babyboom-ot, az utóbbinál meg a "igényes, nemzeti kultúrát sugárzó műsorok"?

Leadfoot 2010.11.28. 15:02:48

@Thresher: Na, elmagyarázom a norvég példát (illetve azt, hogy mi áll mögötte a "nemzeti szociáldemokraták" szerint:

Kell hozni olyan törvényt/törvényeket, ami kiakasztja a tévétársaságokat (vagy végülis bárkit), akik aztán ellenállnak és nem tartják be a törvényt, ergo jól le lehet venni őket néhány milliárddal. Azt meg jól el lehet költeni igényesebb közmédiumra vagy bármi másra.

De hülyék ezek a norvégok, mert meg lehet spórolni ebből az egész procedúrából pár lépést. Egyszerűen kell hozni mindenféle különadót multicégekre, kereskedelmi tévékre, méhész-szövetségekre, jet-ski javító üzemekre meg tulajdonképpen mindenre ami épp eszünkbe jut, és akkor lesz lóvé, hurrá!

Thresher 2010.11.28. 15:11:13

@Leadfoot: Jó, és? Az igényesebb műsor is műsor, amit nézni lehet... Vagy az a megoldás, hogy jó műsorokat nem néznek a norvégok, ezért inkább elmennek dugni?

Uva 2010.11.28. 15:12:03

A maradék 6 napon meg menjen pornó a királyi tévén. De Szalai Annamária ne szerepeljen egyikben sem!

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.11.28. 15:34:42

hiába no! ha kedvező a klíma, az ilyenek is kimásznak a kő alól...

mtrx 2010.11.28. 15:40:06

Az 'igényes' pornófilmek mellett akik szexelnek, azoknak lyukas óvszereket is biztosítani. Nehogymár ezen bukjon a 9 hónapos terv :D

Leadfoot 2010.11.28. 15:44:36

@Thresher: Egyszerű: Ha nincs népesedés, jó lesz a lóvé is.

Win-win szituáció. :-D

Leadfoot 2010.11.28. 15:54:23

Hozzászólás jelenj meg!

Pszt! 2010.11.28. 15:59:24

Teljes mellszélességgel támogatom az ötletet, azzal kibővítve, hogy az összes tv-csatornát kapcsolják le egy napra hetenként. Kinek fognak hiányozni az értéktelen, gagyi műsorok?

Thrasher 2010.11.28. 16:02:10

@Pszt!:
télleg tv-s blogon próbálsz elitista tvtnemnéző lenni?

filmekről röviden · http://filmekrolroviden.blog.hu/ 2010.11.28. 16:04:11

Olyannyira mindegy, felőlem aztán be is szüntethetik az adást teljesen. Az a pár kisnyugdíjas, aki nézte, meg majd biztos jól elkezd a hatására akciózni otthon nyilván.

kpityu2 2010.11.28. 16:24:04

Ó azok a régi szép idők. Mindig a du. 1 órát vártuk, mert akkor Romániából lehetett fogni a Tom és Jerry-t. :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.11.28. 16:35:47

Hétfőnként kapcsoljuk le a Zinternet és műholdakat is!

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2010.11.28. 16:37:44

Az a szomorú, hogy még ez is elképzelhető, az MTV jelenlegi helyzetében.

Közbiztonság Szilárd? 2010.11.28. 16:45:23

Fene tudja, én tudok baszni akkor is, ha megy a tévé.

Ahogy észrevettem, a csajaim is.

antiszociálisCDtok 2010.11.28. 16:57:16

És mellé betiltanák a gumi árusítását is?

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2010.11.28. 17:25:37

Attól félek, nincs ingyenebéd, csütörtökön kupakot kell húzni a micsodánkra, illetve parafadugót kell használni a nőknek.

csillagház 2010.11.28. 17:28:27

Úgy hülyeség, ahogy van! Annak idején EGY köztévé létezett, ma millióegy tévé van, műholdon bejön a fél világ. Akkor éppen csak elindult az MTV2 és a szines kísérleti adások. Ma van mindenféle internet, kábeles, mobil, telefonos, wifi és amit akarunk. Az egész egy nagy marhaság, nem lehet negyven évvel visszaforgatni az idő kerekét. Illetve egyes kommunista országokban kemény cenzúrával megteszik (Észak-Korea). Ez kellene nekünk is?! Ha a hülyeség fájna, ezek üvöltenének.

Izo 2010.11.28. 17:30:13

@antiszociálisCDtok: ha a gumit nem is, de az abortuszt még betilthatják

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2010.11.28. 17:51:34

Csak az lehet a megoldás, ha az áramot kapcsolják le. Ezzel ráadásul egy csomó pénzt is spórolhatunk.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2010.11.28. 17:55:36

Pont hétfőn kell kefélni?
Basszus, akkor a legnyamvadtabb az ember, este örül ha ágybabújhat... Ki kell heverni az előtte lévő 6 éjszakát :D

Pic 2010.11.28. 18:29:23

Nem teljesen hülyék. Az ötlet jó és ezelőtt 30-40 évvel működött is. Manapság ott a videotéka, az internet, stb.

Manapság nem működne ez a dolog, eljárt a módszer és javaslói felett is az idő.

Emlékszem gyerekkoromban még voltak szép nagy, egészestés áramszünetek. (70-80-as évek) Csodaszép volt a sok lobogó gyertya a lakótelep ablakaiban. :)
Már felnőttként hallottam, hogy bizony rá 9 hónapra mindig kimutathatóan több volt a gyerek. :)

Pic 2010.11.28. 18:32:41

@kpityu2:
Egyetértek. Én déli határ mellett nőttem fel. Mi hétfőn Jugó adókat néztünk. Minden háztető volt antenna rá: M1, M2, Belgrád 1-2, Novi sad, szerencsésebbeknek Zágrábi adó is.

freemind93 2010.11.28. 18:51:38

az otlet jo, csak sajnos a kivitelezhetoseg 1000 sebbol verzik.

2010.11.28. 19:04:18

@kpityu2: Szombaton. Siettem is haza a suliból...

PerverzBabi · http://perverzbabi.blog.hu/ 2010.11.28. 19:04:27

Le kellkapcsolni az áramot esténként. Akkor se net, se videó, se lámpa olvasáshoz, se semmi. Sötétben enni se lehet, marad a szex :)

dr nmate 2010.11.28. 19:08:29

nem kell vele foglalkozni... ez csak úgy oldható meg, ha az áramot nyomják le... de még az is jó... laptoppal tudok egy filmet nézni este... és még dolgoznom sem kell állami parancsra...

ha meg is csinálják pont az a közmédia nem fog hiányozni!

zsok 2010.11.28. 19:09:35

@Uva: Sőt! Nemzeti Szittya Pornócsatornát a NÉPnek! A magyar lovasnemzet: tematikus este és Ciccolina, hazánk büszkesége és Overdose!
A Pápa meg ne csak Alkotmányban szerepeljen, hanem itt világosítsa fel a védekező és egyben vétkező ifjúságot.

Felszólítom Szalai Annamáriát, hogy bízzon meg megbízott médiatanácsadói főfüttyentőnek azonnali hatállyal! És havi 2 millióért havi 1 ilyen ötletet kap tőlem. Csak most.
U.i.: jól áll a narancsszín.

követő 2010.11.28. 19:11:22

hoppá! nincs TV előfizetésem és van négy gyerekem . valami lehet a dologban ...

dr nmate 2010.11.28. 19:16:39

de komolyra rodítva a szót!
Ez baromság, és lehetetlen... (meg lehet csinálni, de senki nem fog ettől még gyereket csinálni...)
Egyetlen módszer van, és erre még én is adnám a mnyp pénzem nagyon szívesen, ha a gyereket szülők 10 éven keresztül havi plusz 100 000 Ft-ot kapnának... legalább 30%-al több gyerek születne, és a nyugdíjam felől sem kellene aggódnom!

Bangyika 2010.11.28. 19:31:47

Ha már van gyerekem nézhetem?

Diamond Dave 2010.11.28. 19:41:42

Ez aranyos! Egyébként a fészbúk meg egyebek korában akármekkora közhely, tényleg kevesebbet foglalkozunk egymással.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.11.28. 20:33:12

A nyavaját adásszünet. Minden hétfő legyen munkaszünet + a tévé adjon qrós műsorokat + pornót. :-)

gabborka 2010.11.28. 21:11:14

Ööö, azért remélem, nem feltétlenül ez a felelősségteljes családtervezés modellje, hogy "na, ma nincs tévé, akkor jobb híján csináljunk gyereket"... Úgy értem, jó dolog lenne, ha egy nap valamiért mégis egymásra figyelnénk és tényleg volt egy hangulata annak, hogy "nincs tévé" (Romániában este ugyebár áram se volt), de akkor is lehet gumit húzni, meg bevenni a gyógyszert, magyarán aki gyereket akar, az tervezze meg, és vitelezze ki, amikor ő akarja, ne akkor, amikor a tévé szünetel...

soproni1 2010.11.28. 21:12:45

Legalább monoszkópot sugározzanak !
Meg az Önök Kérték-et !

soproni1 2010.11.28. 21:16:37

@gabborka:

Volt is ilyen vicc:
Ceauşescu elvtárs felébredt, ébredjetek fel Ti is !
késöbb...

Ceauşescu et. tornázik, tornázzatok Ti is !
késöbb ...

Ceauşescu et. reggelizik, kívánjatok jó étvágyat !

[c] 2010.11.28. 21:49:00

@zsok: "Nemzeti Szittya Pornócsatornát a NÉPnek!"
:))

Természetesen kizárólag házaspárok szerepelhetnek.

[c] 2010.11.28. 21:50:07

@Pic: Na de ez olyan gáz. Ez a "jobb híján" szex.

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2010.11.28. 22:03:58

nemzetiszociál demokraták?

ez így nem egy oximoron?!

Civilfurgon 2010.11.28. 22:05:57

...házaspárok 3 gyerekkel és Magyar Zászlóval a falon.

Egyébként durva, hogy hirtelen hány ilyen népjobbító egylet kerül sajtó elé. Például a Szabó Ervint baszogató egylet, vagy Árpádházi Daka József nemesi kerekasztala, stb.

David Bowman 2010.11.28. 22:08:50

Bármilyen furcsa, nem hülyeség az 5let. A nagy amerikai áramszünet után is 9 hónappal még a folyosókon is vajúdó nők voltak. Ha tényleg több gyereket akarunk, valaki Paksnál csapja le az áramot pár órára. + elpatkolnak 1 csomóan, akiknek már úgysem érdemes élni. Megspórolunk 1 csomó nyugdíjat.
Vagy: 7ó 30, esti mese. 10 perc szünet. 10 perc pornó, majd fél óra adásszünet. Sokkal többet érne, mint az összes népesedéspolitikai 6ározat. Mert bár nyelvében él a nemzet, nyelvével senki se nemzett!

v2peti 2010.11.28. 22:13:14

Indiában viszont a túlzott népszaporulat a gond. Ott meg azzal próbálkoznak (olvastam róla), hogy tévét adnak a családoknak. Más kérdés, hogy nem árt hozzá villanyt is adni...

Amúgy meg túl sokat nem jelent a dolog, mert pár gyerek a tervezettnél előbb fogan meg, de összességében azért nem lesz sokkal több.

szaszni 2010.11.28. 22:14:15

Mondjuk engem nem rendítene meg a hétfői adásszünet. Ugyanis se hétfőn, se kedden és a hét összes további napján nem nézek tévét. Na jó egy-két alkalomtól eltekintve. Szóval tőlem csinálhatnak akármit. Azért az internetet hagyják meg! A kereskedelmi tévékre meg halál!

fakopács 2010.11.28. 22:17:03

Átgondolatlan hülyeség. A népességnek az a része akinek kívánatos hogy több gyereke legyen, annak általában jóval több csatornája van mint a közszolgálati tévék.

szaszni 2010.11.28. 22:22:15

@nmate: Gyereket nem pénzért kell csinálni ugye. Bár manapság elterjedt, de nem az én fajtám izlése szerint való. A gyerek csak úgy önmagában jó. Így vagyunk programozva. No meg azért, hogy az emberiség pusztulásáig, mindig legyenek olyan barmok, akik ilyen kommenteket írnak.

sztd 2010.11.28. 22:36:56

Az ötletet én is kibővíteném. Szerintem mondjuk csütörtök este 18.00-tól éjfélig és vasárnap 14.00-tól 20.00-ig le kellene kapcsolni az összes tévéadót és a netet. (Nem megkérni őket, hanem egyszerűen a sugárzókat utasítani, hogy ennyi volt csókolom. Büntetés? Hülyék ezek a norvégok!)
Nem a népességnövekedés a legértelmesebb indok szerintem, hanem az, hogy akkor az emberek esetleg rászoknának, hogy valamilyen programot csináljanak maguknak másik emberrel rendszeresen. Ez lehet, hogy növelné a születések számát, de szerintem a társadalmi kapcsolatokat is növelné, ami nem ártana a mai világban.

fidesz = házmesterek pártja 2010.11.28. 22:37:32

Köz(?ma már inkáb FideSS) tévé? Nézi még valaki?

piettro 2010.11.28. 22:40:02

Bezárt az OPNI, ez van.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.28. 23:52:05

Szerintem jó ötlet. Betiltani hétfőnként a tévét, internetet. Hogy minimalizáljuk a csalást, az áramot is le kell kapcsolni.

KékFény6 2010.11.29. 00:51:16

Kövezzenek meg érte, de a kötelező jó hírek ismertetését nem is találom akkora hülyeségnek. Mert egy mai híradó, bármelyiket is nézem, csak erről szól: megölték, elütötték, leszúrták, megverték, kirabolták, leomlott, lezuhant, megerőszakolták, ráesett, eltaposták, összeütközött, meghalt, összeomlott, kiöntött, elárasztotta, megmérgezték, megfojtották, felakasztották, stb. Mintha jó dolog nem is történt volna az országban. Aztán mindenki csodálkozik, hogy miért is olyan szomorú nép a magyar.

dr nmate 2010.11.29. 01:02:05

@szaszni: Bocs, de ha nem nézel tv-t akkor nem tudlak komolyan venni a tvblogon... másrészt, hamár úgy is lebarmoztál, akkor engedd meg, hogy én is megtegyem: micsoda barom vagy Te!
Pénzért gyerek? hívhatod aminek akarod... befektetés, támogatás, ajándék... a lényegen nem változtat: adásszünettel a cél nem elérhető...
Ámde, ha a fent említett javaslatomat nézzük, akkor igenis, még több pár elgondolkodna, hogy felneveljen egy gyereket. Márcsak azért is mert a legfőbb gond ma, és ezért halasztgatják, ill. egyáltalán nem is vágnak bele, mert nem látják biztosnak a saját anyagi helyzetüket.
Ennél egyszerűbb dolog nincs... Teeee barom!

Megdobbent 2010.11.29. 02:42:34

Gondolom Szilvásy György fogantatasa idejen eppen Rakosi kepet nezegettek dicso szulei, es apuka elgondolasa ebben a salakban manifesztalodott. Szorakozzanak csak, szelrozsa az sok iranyu, penzt keresni mashol, mas orszagnak adozni, mashol embernek erezni magad: PRICELESS.

Rocko- 2010.11.29. 07:41:06

aki hétfőnként TV-t néz, az nagy valószínűséggel a bulvárlapok csecsein nevelkedett, Maunika só fogyasztós, és adott sávban Barátok Közt néző személy. azok szaporodjanak? ááá.

bár ha azt veszem, igen jó szavazóbázis a szellemi zoknik.

zoli_ 2010.11.29. 08:09:17

Szerintem jó ötlet! Sőt megtoldanám, egész héten ne legyen adás, és akkor nem kell 100 milliárdokat költeni egy évben a köztévének nevezett pénzmosodákra. Ja hogy hiányozna az ezüsthajó és bűntársainak utalt zsé? Háááát igen, a kedves vezért is támogatni kell....

Der Beste 2010.11.29. 08:23:25

Az ötletgazdák elfelejtették, hogy nem 1985-t írunk.

fidesz = házmesterek pártja 2010.11.29. 08:26:11

@Tesztelo.hu: amiről te álmodozol, azt úgy hívják, hogy állami propaganda. ;-)

@atpijkamo: rossznyelvek szerint a nagy new yorki áramszünet után kilenc hónappal, megugrott a szülések száma... :-D

hominida 2010.11.29. 18:59:23

"aztán arról, hogy a tévéknek a jó hírekről is be kéne számolniuk, de a mai javaslatuk mindent visz."

Miért is ennyire meghökkentő, nevetséges ötlet az, hogy a tévék híradói ne csak baltás gyilkosról, lövöldözésről, balesetben meghalt gyereke miatt magát megölt anyáról (ehhez nekünk mi közünk van?!), de minimum egy gázolásról szólhassanak? Ezeknél még ahhoz is sokkal több köze volt a jónépnek, ha Losonczi Pál meglátogatta az új disznókeltetőt. És akkor legalább egy percre érezhette a néző, hogy azért születnek még hasznos dolgok is. Ebben mi az a hatalmas hülyeség?

Albu 2010.11.29. 21:42:47

Egyetértek: aki a retekklubot meg a csigatévét nézi, az inkább ne is szüljön!

KékFény6 2010.11.30. 18:04:37

@Atomot az indexre!: Miért, szerinted jó hír csak az "államtól" érkezhet? Nem jó hír pl. ha egy magáncég mondjuk feldíszíti karácsonyra az egyik hidat, vagy ajándékot oszt, vagy nőtt a BUX-index, erősödött a forint stb? Ezekről általában nem szoktak a kereskedelmi híradók beszámolni...

fidesz = házmesterek pártja 2010.12.01. 11:00:38

@Tesztelo.hu: nem feltétlenül, de... de... Úgy tűnik, fiatalka lehetsz. Amikor _kötelező_ jó hírekkel szolgálni, az már valahol a diktatúra jele. Amikor kötelező kizárólag jó hírekkel szolgálni, az már katasztrófa. :-D

KékFény6 2010.12.01. 16:32:29

@Atomot az indexre!: Átesel a ló túloldalára. Ha pl. az adásidő 10-20%-ban jó híreket kell bemondani, de nem feltétlenül államiakat? Az miért lenne diktatúra? Ezek szerint te továbbra is szeretnéd hallgatni a sok negatív (lásd általam korábban felsoroltakat), és sokszor semmitmondó hírt: pl. 2 autó összeütközött az xy úton. Ebben pl. mi a hír? Naponta megtörténik. Ha egy USA méretű országban beszámolnának a közlekedési balesetekről a híradók, akkor más hírt be sem tudnának mondani 30 perc alatt.

fidesz = házmesterek pártja 2010.12.01. 17:07:57

@Tesztelo.hu: nem hinném, hogy átesnék bárhonnan bárhova... Ha egy hírműsor szerkesztőit államilag kötelezik valamilyen hírek terjesztésére, az már diktatórikus módszer (mondjuk ettől a fideszes csürhétől nem áll messze)

hominida 2010.12.01. 23:58:51

@Tesztelo.hu: "sokszor semmitmondó hírt: pl. 2 autó összeütközött az xy úton. Ebben pl. mi a hír? Naponta megtörténik."

Totálisan egyetértek. A híradóban HÍR szerepeljen, ne mindenféle ez-az, amit találnak. És ha nem találnak, akkor leszednek az amerikai hírügynökségek által közzétett potyadékból egy louisianai békaügető-versenyt, vagy a két és fél kerekű biciklit feltaláló arkansasi záptojásfejűt. Baromira fontos volt ezekről értesülnünk. Meg hogy hóvihar volt Minnesotában. Amerikán kívül nem történik semmi? Csak az lehet konkurrense, ha felborul egy norvég komp vagy egy maláj drogtanyán tűz üt ki? Menjenek el egy óvodába, vegyenek fel egy percet a játszószobában, és mondják alá, hogy idén egy picit több gyerek született, végre, mint tavaly. És ne kérdezze meg az ostoba riporternéni, hogy kisfiam, milyen érzés volt, amikor jó volt az ebéd. Mert kérdezni ezek a kiküldött libák nagyon tudnak.

Egy dolgot szeretnék még eltűnni látni. Hát, lesz az kettő is. Az egyik a helyszínen van tudósítónk, aki áll, mint fsz a lakodalomban, és elmondja, hogy ott mögötte még nem tudni, hogy mi történt, de szerinte hegyomlás vagy náthajárvány. Később majd visszakapcsolunk. Ne álljon ott! Nem érdekel a pofája! Egyébként is, n találgasson, hanem mondja el, amit tényleg tud, és holnap majd jön a kiegészítés. Nem a helyes változat, mert már elsőre is a helyeset kell elmondani. A kamera mutasson képeket a helyszínről, az okostóni pedig mondja alá, hogy mi van. A képe ott lehet a sarokban, nem bánom, így volt ez régen is. De hányok már a sok kiállított mikrofonostól, aki mondja nekem az okosságait.

Nem tudom, ki emlékszik rá, de az iszapömlés másnapján a TV2 híradójában volt egy hosszú riport a helyszínről. Lehet, hogy technikai hiba volt, de hallottuk a helyszíni hangokat, ahogy a szerencsétlen emberek arról beszéltek EGYMÁSSAL, hogy most mi a szart csináljanak. A riporter hangja csak időnként szólalt meg, és mondott el valami információt (!). Húsz éve nem láttam ilyen jó riportot!! Nem volt benne fölösleges pofázás, hagyták, hogy az ember átérezze, hogy mi van most ott, és bizony, át is lehetett így érezni. Ha technikai hiba volt, akkor tanulják meg, hogy lehet máskor is megcsinálni, ha pedig szándékos, akkor kezdjék a módszert tanítani végre.

A másik, amitől megszeretnék szabadulni, a duplázás. Amikor a baba a stúdióban elmondja, utána a riportban a kiküldött megint elmondja. A baba ne magyarázzon, ne kommentáljon, hanem csak hívja fel a figyelmet arra, RÖVIDEN, hogy a következő hír miről FOG szólni. (Elismerem, hogy mostanában a TV2-ben mintha kicsit kezdenének rájönni, hogy lehet a két mondókát egymást kiegészítővé tenni. Maradjon így, ha jobb nem lehet.)
süti beállítások módosítása