Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Profi, de unalmas szerecsenmosdatás az RTL-en

2010. november 23. 14:30 sixx 129 komment

Stohl András szombati szereplése után csak a média működéséről semmit nem tudó nézőknek lehetett meglepetés a Fókusz tegnap esti interjúja a színésszel, amit a műsorvezető ugyan úgy harangozott be, hogy most aztán mindenről őszintén, meg minden, de a kérdések csak amolyan közepesen kemények voltak, mintha valakinek a törött kezű kamionost tennék oda ellenfélnek a szkanderverseny első fordulójában.

 

Az ilyen celebbotrányoknak jól bevált forgatókönyve van, első körben megpróbálják eltussolni a dolgot, ha ez nem jön össze, és teszem azt az alany (aki ebben az esetben lehet egy gyakornok ruhájára élvező elnök, vagy a felbőszült menyecske elől menekülő golfbajnok is) már nem tud mit kezdeni, akkor jönnek az USA-ban csak spin doctorként emlegetett médiaszakértők, akik szépen úgy manipuláljék a celeb fellépéseit, nyilvános megjelenéseit, hogy azok az ő érdekét szolgálják, és a nagyközönség felé olyan képet sugalljanak, amivel a tett súlyát kisebbíteni lehet, horrible dictu, szimpátiát lehet kelteni a bűnös iránt.

Kiváló példa erre Tiger Woods golfozó esete a kurvákkal, aminek csak annyi köze van Stohl András balesetéhez, hogy a főszereplő egy híresember. Woods kanosszajárása viszont kísértetiesen emlékeztet Stohl médiakeringőjére: amikor kiderült, hogy csalja a nejét, a támogatók kihátráltak mögüle, milliós fizetésektől esett el, a sajtó elevenen keresztre feszítette és kéjesen vájkált a kiszivárgott sms-ek tartalmában. 

A golfozó első olyan interjúját, amiben őszintén, kertelés nélkül beszélt az ügyről, gondosan megválasztott helyszínen, egy golfpályán adta, munkaruhába beöltözve, a beállítások, a vágóképek mind azt sugallták, hogy Woods éppen a munkahelyén van, dolgos ember, aki egyszer megcsúszott, istenem.

 

Ugyanez történt Bill Clinton amerikai elnökkel is: amikor először beszélt a Monica Lewinsky nevű gyakornokkal folytatott, első körben tagadott szexuális viszonyáról, a Fehár ház egyik termét választották neki helyszínül, megint csak előjön a munkahely motívuma. Stohl Andrással a Fókusz a Való világ vagy az egyik színdarab díszletei mögött készítette el az interjút, (végül is tökmindegy, de azóta kiderült, hogy egy belvárosi étteremben vették fel a beszélgetést, ez így megdőlt sajna) hallatszanak a műsoron vagy előadáson dolgozó többiek (pontosabban az étteremben dolgozó pincérek) beszólásai a háttérből, a cél egyértelműen itt is az lehetett, hogy a munkába menekülő celebet ismerjük meg, a rózsaszín ing pedig sokkal lágyabb hatású a képernyőn, mint teszem azt egy fekete bőrdzseki.

A beállítások, a közelik, a Fókuszban eredetileg leadott anyagban (nem embeddelhető, de itt van) mutatott riporter arca, ahogy nagyon komoly képpel ül, és méregeti riportalanyát, mind a 60 Minutes vagy a Nightline című oknyomozó amerikai műsorok hasonló interjúinak külsőségeit idézik - bizonyos dolgokban nincs értelme eltérni a bevált sablonoktól, hiszen ezek működnek, évtizedes tapasztalatokon alapulnak, és több száz ilyen botrányt kiszolgáltak már.

Amiben azért markánsabb különbséget tapasztalhatunk, az a kérdések súlya - Stohltól nem kérdeztek igazán rázósakat, ami abból a szempontból érthető, hogy ő is az RTL kutyájának a kölyke, csak éppen a műsor hitelességét kérdőjelezi meg. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.11.23. 14:44:24

én megsajnáltam. megbocsátok neki.

2010.11.23. 14:44:54

egy túrót. huzzon el!

bodzás · http://biokert-es-lelek.blogspot.com/ 2010.11.23. 14:45:47

Nem láttam az őszinte megbánást Stohl arcán. Nem hiszek neki sajnos. Buta ember,látszik minden megnyilvánulásán, csak a rutin mozgatja. Ha értelmes, intelligens pasi lenne, némi EQ-val megáldva, el sem vállalta volna a szereplést. Felfüggesztettet fog kapni, nem halt meg a bácsi, szerencséje van Stohlnak. A drogot meg egyszerűen elfelejtik, működik az elterelés.

Semmiképp nem lehetne a képernyőn amíg a büntetését meg nem kapja, vagyis amíg az ügye le nem zárult. Vidámkodik, énekel, táncol, nagyon rossz vicc. Egyetértek a facebookosokkal, tűnjön el a képernyőről - egyelőre. Aztán, ha majd letelt a bűnhődés ideje, lehet gondolkodni a továbbiakon.

De mégis, mit várunk egy kereskedelmi csatornától? Etikát?

Johnny336 2010.11.23. 14:53:08

@bodzás: "Ha értelmes, intelligens pasi lenne, némi EQ-val megáldva, el sem vállalta volna a szereplést." - vagy olyan összeget kap érte, amiből futja pénzbírságra, drága ügyvédre, kárpótlásra, új Foresterre...
Ha arra készül, hogy börtönbe kell vonulnia, akkor minden lehetőséget megragad, hogy a kinnmaradó családja addig se nélkülözzön, amig ő nem éppen luxusbörtönben tengeti mindennapjait. Nem ítélem el, amiért elvállalta, az RTL-t ítélem el, amiért felkérte/alkalmazza. De nekik is ebből van a pénz - szenzáció.

ügyfélszolgálatos 2010.11.23. 14:56:58

@bodzás: Nem egy rendes ember. Anno egy rokonommal vadászott többször együtt és állandóan részeg volt... Szerintem is el kellene tűnnie.

Peremartoni Krisztina (törölt) 2010.11.23. 14:57:51

Nem kéne megmagyarázni azt amit nem lehet. Persze próbálják

bodzás · http://biokert-es-lelek.blogspot.com/ 2010.11.23. 15:00:20

@Johnny336: pontosan tudja, hogy nem fog börtönbe vonulni. Írtam, felfüggesztettet kap, ez a bírói gyakorlat. Vannak színházi munkái is, nem halnak éhen. Legfeljebb kevesebbet költ kokainra. Nem tudom felmenteni sajnos, mélyen elítélem azért, amit tett. felelőtlen, ostoba fickó.

Van az a pénz, mondod. Hogyne. Ebből is látszik, mennyire megbánta, amit tett. El kellett volna bujdosnia szégyenében, nem pedig egy vidám műsorban bohóckodni - akármennyi pénzért. Közvéleménykutatás - az is tök nevetséges.

megint 2010.11.23. 15:07:51

Muszáj volt visszajönnie egy kicsit, nem olcsó a kokain.

Johnny336 2010.11.23. 15:08:16

@bodzás: persze, egy lófaszjóska, ez nem vitás, én szívem szerint bebasznám a börtönbe. Civilek ilyenért letöltendőt kapnak. Pont leszarom, hogy jól játszott a Tizenkét dühös emberben.
De ezek az emberek pénzért mindent elv szerint működnek - legalábbis az ilyen bulvár szereplők.
Szerintem megirigyelte Charlie Sheen keresetét, és próbál ő is valahogy srófolni az árán :D

Leadfoot 2010.11.23. 15:23:55

Jó elemzés volt, sixx!

A vége úgyis az lesz, hogy még őt kell sajnálni, kár ennél több szót vesztegetni az egészre.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2010.11.23. 16:14:27

Kiszabnám az életfogytiglant mert visszaesö. A jogsija is megmaradt.

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2010.11.23. 16:29:02

A magyar médiaviszonyokat jelzi, hogy itt még egy Stohl András is pótolhatatlan.

Vad.Korte (törölt) 2010.11.23. 16:29:28

Megkérdőjelezi a műsor hitelének súlyát?? MEGKÉRDŐJELEZI??? Volt neki hitelessége?

Én próbáltam sajnálni szegényt hülyét, de a tények, azok makacs dolgok. Drogosan piásan balesetet okozott, majd el akart menekülni.

A cikk klassz.

igenember 2010.11.23. 16:30:51

Nem értem mi a faszt akartok Bucitól? Nyilvános szeppukut kövessen el vagy mi?

dr kíváncsivagyok 2010.11.23. 16:40:10

Nem kéne a lufit tovább fújni : vonja le a konzekvenciát mindenki (az RTL is)....és süllyesztőbe vele . Nem csak a képernyő létezik, van más tisztességes munka is .

gabor.voros 2010.11.23. 16:40:58

Hát ez felháborító!

A legkeményebb a lakatos példája, na egy lakatos már rég sitten csücsülne.
Nem az első eset volt, visszaeső, cserbenhagyás, soroljam még. Akkor egyszer kábitószert fogyasztott...hahaha....
Én láttam már többször szanaszét kokainozva.

Még jó hogy nincs magyarországon precedensjog, mert akkor mostantól minden tehetősebb bekokainozott embert aki beszáll a luxusautójával egy buszmegálóba fel lehetne menteni...

bounty123 2010.11.23. 16:41:05

Ha értelmes, intelligens lenne? Ez már rég fel nem merül vele kapcsolatban, egy tirpák tapló paraszt, nem rajta múlt, hogy nem gyilkolt meg ártatlan embereket, visszaesőként.

makk_ász 2010.11.23. 16:43:12

@igenember: szerintem pont azt, hogy nyilvánosan ne kövessen el semmit

Vad.Korte (törölt) 2010.11.23. 16:43:45

@igenember: Csak annyit, hogy vállalja a felelősséget a tettéért. Hogy ne mentegesse a média mindenféle álságos, manipulatív megoldásokkal! Ne bújjon a hírneve mögé, ne vonatkozzanak rá más szabályok, mert ismert, mert van pénze, vagy a barátainak van. Ez ba...a fel az emberek agyát, ahogy történt Császár Előd esetében is pl. Az a belépő, hogy "rossz vagyok, de használható", az hányinger volt. Ez a fickó emberileg nulla, és nem a narkós piás balaset miatt, hanem mert gerinctelenül cserbenhagy, menekül, tagad, mostmeg jópofizik. Egy ilyen ember kerül a képernyőre és röhög az ország képébe. Ilyen példát adunk, hogy itt mindent lehet.

Vad.Korte (törölt) 2010.11.23. 16:45:02

@gabor.voros: Ebből a szempontból sajnos precedensjog van. :-( Nem ő az első, nem is az utolsó.

Alapvető élelmiszer 2010.11.23. 16:52:38

A tv2 sem akart lemaradni, a sajnálatos Lágymányosi-hídi események után hirtelen hibás lett a híd, a tervező, a felfestő, arról meg diszkréten hallgattak, hogy a vezetőt milyen felelősség terheli. Találtak egy pincemérnököt, meg a fél TC csapatot, aki gyorsan igyekeztek egyetérteni.
Kíváncsi leszek, ezek után hányan fognak arra hivatkozni, hogy mindenki hibás, csak ők nem a baleset okozásában.

2010.11.23. 16:56:16

Stohl megkapta az élettől a sokadik figyelmeztetést, amiből tanulhatott volna, és kicsit rendbe rakhatta volna magát, ahová -többek között azért is került, mert a retek által is épített imidzsét nem tudta kezelni.
Megint nem élt vele.
Ha élt volna, nem csak neki meg a családjának lett volna jó, hanem a következő ilyen balesetének (mert ugye nyilván lesz, nem a jövő héten, de pár év múlva) jövendő áldozatai miatt is. ÉS csak remélni tudom, hogy legközelebb csak egy fával karambolozik bedrogozva, részegen...
Kár, mert hacsak egy kicsivel is kevésbé állt volna "mellette" a retek, meg kapott volna -ahogy tuti nem fog- valami rövid letöltendőt, még észbe kaphatott volna.
Mert amúgy egy tehetséges pasi, de erre hivatkozva nem lehet mindent elnézni és megbocsátani.

amis 2010.11.23. 16:59:01

Mi az óriási tehetség benne?-ami pótolhatatlan.
Szerintem nagyon rossz volt a beugrója, mesterkélt,de az is lehet, hogy drog nélkül nem megy neki igazán, kockáztatni nem akart.
Jellemtelen alak.Nem merte a tettét felvállalni.Meglógott.Azt hitte így megúszhatja.A balaset okozása egy dolog, előfordul mással is, sajnos.Amit azután tett, az a legnagyobb bűn, eért nem nézem semmibe.
Gyáva féreg.

amis 2010.11.23. 16:59:01

Mi az óriási tehetség benne?-ami pótolhatatlan.
Szerintem nagyon rossz volt a beugrója, mesterkélt,de az is lehet, hogy drog nélkül nem megy neki igazán, kockáztatni nem akart.
Jellemtelen alak.Nem merte a tettét felvállalni.Meglógott.Azt hitte így megúszhatja.A balaset okozása egy dolog, előfordul mással is, sajnos.Amit azután tett, az a legnagyobb bűn, eért nem nézem semmibe.
Gyáva féreg.

micu · http://www.ingyentv.hu 2010.11.23. 16:59:24

VAN MEGOLDÁS! Ez pedig nem az,hogy az a két-három retekklub-főnök aki a műsorvezetést és ezt a okádék,hiteltelen és "szenzációként" feltálalt szerecsenmosdatást jóváhagyta dugjon fel magának sünt. Pedig élő adásban ennek garantáltan csúcs-nézettsége és óriási reklámbevétele lenne. A megoldáshoz kellene 1, azaz egy olyan képviselő aki egyéni indítványként egy mondattal kiegészíttetné a médiatörvényt. Ez a mondat kb. arról szólna, hogy rendőrségi vagy bírósági eljárás alatt álló vagy büntetett előélettel rendelkező személy csak és kizárólag riportalanyként jelenhet meg bármely médiában. Kizártnak tartom,hogy bármely képviselő ez ellen szavazna /??/és ezzel az egy mondatattal megnyugtatóan és jogszerüen le lehetne zárni az ügyet. Ébresztő pártok és képviselők,lehet babért aratni !

CsőriMadár 2010.11.23. 16:59:50

Persze, Ö nem tartozik a "függők" közé, mert csak pont akkor "EGYSZER" drogozott. Ezt ki hiszi el? De tényleg? Én nem akarom többet a képernyőn látni.

gitáros 2010.11.23. 17:01:45

@gabor.voros:
Na, ez a faszság, a "lakatos már régen ülne". Cimbora elcsapott egy rendőrmotorost (civilben, és nem volt szolgálatban), a pali meghalt, vagy három év telt el az elsőfokú felfüggesztettig.

@kíváncsivagyok:
Neki EZ a munkája. Te például milyen szakmára váltanál a sajátodról?

lapos a Föld 2010.11.23. 17:04:24

"Stohl András szombati szereplése után csak a média működéséről semmit nem tudó nézőknek lehetett meglepetés a Fókusz tegnap esti interjúja a színéssze" - magyarán Sixxnek meglepetés, mert szombaton még pislogott a cc-s brigád

amis 2010.11.23. 17:06:37

@gitáros: Lehet, hogy ez a munkája.De, a nyilvánosság és a közönség a bírája.

dr kíváncsivagyok 2010.11.23. 17:08:51

@gitáros: Senki sem mondta hogy váltson szakmát ( bár ebben sem látnék semmi kivetnivalót) , de nem kéne képernyőre erőltetni....nagyon sok embert irritál ! Menjen kultúrházakba haknizni....-ja , hogy ez kevesebb lóvéval jár ?...Istenem , nem lehet mindenki hibátlan..ezt hívják "konzekvenciának " .

amis 2010.11.23. 17:13:36

@kíváncsivagyok: Én sem akarom látni a képernyőn!
Arra is kíváncsi lennék, hogy a drogos szálat miért ejtette a nyomozó hatóság?
Talán darázsfészekbe nyúltak volna?

kvadrillio 2010.11.23. 17:15:06

Nu akkoooo....legközelebb a spin doctoroknak okozzon combnyak törést, occt nézzük utána hogyan szeretgetik meg őt !
De mondjuk az RTL vezetőinek is okozhatna ilyen combnyak törést, mert ez annyira jól jönne nekik is !!!

gastro vazze 2010.11.23. 17:18:07

Hajrá Stohl!
a sok hülye, meg , aki azt szeretné, hogy egy ugyanolyan bukott kis senki legyen, mint, amilyen az , aki ezt kivánja, hát nyasgem! :)
Nem tudom miért kell azt kivánni, hogy földönfutó legyen. Csinálja azt amihez ért, és aminek a keresményéből KÁRTALANITANI tudja a szenvedő Palibbácsit, meg a hirtelen magát munkaképtelennek valló fiatalokat!
Üdv:
egy 94km/h val utasként oszlopnak csapódó túlélő, nyilt könyöktöréssel és 1 év rehabbal!

LumPool 2010.11.23. 17:21:06

Mit mentegetik?
Hülye volt. Bíróság elé áll, elítélik.
Mi ebben a hír? Csak a csámcsogás országában megy ez a huzavona.
Aki pedig jó szak ember, az dolgozzon. A bíró pedig mint jó szakember el fogja őt ítélni. Ez a rendje a dolgoknak, nem az előítélkezés.
Ennyi.

hollario 2010.11.23. 17:22:24

@gastro vazze: Alkoholról jut eszembe: ahogy elnéztem, azok a fiatalok se az OMO-tól lettek olyanok, amilyenek.

شرف 2010.11.23. 17:24:05

Alkesz, nagyon durván.

Anemone_ 2010.11.23. 17:33:15

Mindenki hibázhat egyszer! Egyszer! De Stohlnál ez már a sokadik eset volt! Aki egyszer hibázik és valóban megbánja, az nem követi el ugyanazt még egyszer!
Stohl esete már megint azt példázza, hogy kellő pénzzel és kapcsolatrendszerrel mindent meg lehet úszni! Egy hétköznapi embert simán lecsuknának semmi szimpátia nélkül! Az a normális ha egy másokra veszélyes visszaesőt megbüntetnek!
Elképedtem mikor megláttam Stohlt a képernyőn! Nevetséges, hogy vidáman ott énekelt és táncikált!
Ha valaki ittasan, drogosan balesetet okoz, már nem előszörre, mit gondolunk a dologról normális esetben? Azt, hogy büntessék meg, és eszünkbe sincsen az illetővel készült megbánó riportokat nézegetni ... Stohl is ugyanolyan ember mint bárki és rá is vonatkoznak a törvények és az erkölcsi normák is!

Vad.Korte (törölt) 2010.11.23. 17:34:48

@micu: Ezzel az a baj, hogy ha valakinek nemtom nem tetszik a Balázs képe, akkor feljelenti, és akkor amíg vizsgálat van, nem kerülhet képernyőre. Akkor egyszer csak felmentik, mire más valaki fújja be. Szóval ezzel vissza is lehetne élni.

gastro vazze 2010.11.23. 17:35:42

@شرف: és akkor mi van? fél magyarország az, sőt, aki nem bír ki bulit pia nélkül , a szakemberke szerint az is alkesz!
@hollario: hát ránézésre inkább OMO, de lehet, hogy KATI:)

Anemone_ 2010.11.23. 17:36:43

@Vad.Korte:
Teljesen egyet értek azzal, hogy ha így működne ez a dolog akkor azzal vissza is lehetne élni. De itt ebben az esetben nem rosszindulatú pletyka az, hogy Stohl már megint ittasan balesetet okozott, hanem bizonyított tény!!!

Vad.Korte (törölt) 2010.11.23. 17:44:10

@Anemone_: Akkor és csak akkor bizonyított tény, ha a bíróság ezt kimondja. Ez van. Jogállam, vagy valami ilyesmi...

@gastro vazze: Mi az az OMO meg KATI...?

nikk rivers 2010.11.23. 17:50:27

Híres ember addig hibázhat, amíg meg nem hal valaki.

Bucinak most nem jött össze, újra próbálkozhat, mi csak bízhatunk benne, nem még nagyobb terepjáróval fog kokainos ámokfutásba.

Nem védeném császár elődöt, de ő legalább befogta a száját és lelépett a képernyőről.

Tisztelt névtelenségbe burkolózó tiltakozó kommentelők, kéretik a facebookon is aktivizálódni, az rtl szerint névvel már mindenki szereti bucikát...

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.11.23. 17:51:17

Hányadék Stohl! Húzzon a fenébe a kancsó!

gastro vazze 2010.11.23. 17:59:17

@Anemone_: lásd Charlie Sheen esetét:)

a legjobb volt, az adáskor a FB-os ismerősöm vadul elkezdte a kurva anyjába küldeni a Stohlt, meg húzzon a g.cibe Tökölre, meg mocskos szemét drogos, szóval ilyeneket írt a srác, aki nem más, mint egy volt Conti-Car-os, olajozó uzsoratolvaj bűnöző:)
Ő volt a koronatanu a kecskeméti maffiaperben :DD
szóval ilyenek ugatnak a Stohlra....

@Vad.Korte: OMO= mosópor (ez egy reklámszlogen volt), a Kati pedig = mefedron (olcsó, de butitó kábszer)

micu · http://www.ingyentv.hu 2010.11.23. 18:04:26

@Vad.Korte: Igazad van abban, hogy ezt a mondatot
jól ki kell találni,de nem vagyok jogász.Az a lényeg, hogy megoldhatóvá, egyértelművé, jogszerüvé tenné az ilyen esetek kezelését függetlenül attól hogy ki az eset "szereplője".
Ha lenne a törvényben ilyen típusu kitétel, szóba se kerülhetne, hogy vezethet-e műsort vagy sem.

namkuzu 2010.11.23. 18:06:40

Az a lakatos a szövegéből, az élete végéig rohadna egy cellában szerencsétlen pusztán azért, amit Bandika a baleset előtt és után elkövetett, ez meg itt arról hablatyol, hogy tartozik meg mittomén?!
Nyilvános tárgyalás?! Bekiabálni is lehet majd, akkor ok

prof. Perselus Piton 2010.11.23. 18:11:50

Clinton, meg a Tigris csak félredugott...KokiBuci viszont csak a vakszerencsének köszönheti, hogy nem ölt emberket abban a balesetben...

sixx · http://comment.blog.hu 2010.11.23. 18:40:18

@lapos a Föld: látom, az általános iskolában nem sikerült figyelni, olvasd már el mit írtam, te szerencsétlen troll.

Nils. H 2010.11.23. 18:44:34

Ha nem akarjátok képernyőn látni, kurva egyszerű a megoldás: Ne nézzétek azt a műsort, amit vezet.
(Mondjuk eleve milyen műsor már az...)

És nem, én nem vagyok a nincstévém, de ha lenne csak spektrum menne gyerek, de komolyan, kit érdekel, hogy ki vezeti a valóvilágot?
Gyengébbek kedvéért: Nem, még csak nem is védem, nincs miért. De ez az erkölcstől duzzadó lincshangulat, ami 3 napja ömlik a kommentekben, valami elképesztően nevetséges.

Mindenesetre ha nem akarjuk Stohlt képernyőn látni, akkor nem kell nézni. Vagy ha egyértelműen Stohl ellen mentek, akkor csak azokat az adásokat nézzétek, amiket a Sebestyén vezet.

2010.11.23. 19:01:25

Hehe, a 60 Minutes annyival minőségibb, mint a Fókusz(amúgy összehasonlíthatatlan a két dolog :):):)), amennyivel Tiger Woods gazdagabb Stohlnál. Két külön világ:) Szegény Stohl

skaven 2010.11.23. 19:04:21

@lapos a Föld: hahaha, szovegertes ftw!
csunyan beszoptad, ha lehetek demagog, akkor te mar a "mai" oktatasi rendszerben tanultal meg szoveget ertelmezni?

k6 2010.11.23. 19:04:56

Semmi baja nem lesz. Knézy is szarrá verte a feleségét, mégis ott vigyorog a Dunán. Stohl meg butít tovább a VV-vel. Ennyi. Nagy titok nincsen ebben. Ha híres vagy, bármit megtehetsz. Ha nem vagy híres, 10 forintos tartozás miatt már nyakadon a hivatal.

Sudák 2010.11.23. 19:11:43

A médiagecik legalapvetőbb ismérve a hiteltelenség. Ezek után a hitelesnek látszani akarás csak a médiageciséget erősíti.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.23. 19:18:20

@Sudák: "A médiagecik legalapvetőbb ismérve a hiteltelenség. Ezek után a hitelesnek látszani akarás csak a médiageciséget erősíti."

Ennél szebben nem lehet megfogalmazni.

lapos a Föld 2010.11.23. 19:20:58

@sixx: ja bocs, elfelejtettem, itt csak te viccelődhetsz, mert különben azonnal troll lesz az ember.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.11.23. 19:29:34

@lapos a Föld: felesleges a terelés, ha elbasztad, hát elbasztad.

mr.pither 2010.11.23. 19:35:51

"én nem vagyok drogos, mert egyszer fogyasztottam kábítószert."

Én nem vagyok ember, mert egyszer vettem levegőt.

Anemone_ 2010.11.23. 19:45:20

@Vad.Korte:
Az hogy Stohl ittasan vezetett az már igenis bizonyított tény, a véralkohol szint vizsgálata kimutatta ezt, és ő maga is elismeri. A bíróság már vétkesnek találta ittas vezetésért (csak nem zárták be), tehát az is biztos, hogy nem első eset. Szóval igenis bizonyított tény, hogy Stohl már megint ittasan balesetet okozott.
A bíróság nem annak a tényét fogja megállapítani, hogy ittasan vezetve balesetet okozott-e (ezt már a vizsgálatok bizonyították), hanem azt hogy ezért érdemel-e büntetést és ha igen milyet.

cicacsiga 2010.11.23. 19:59:00

görény
A média is...

fun-csocso 2010.11.23. 20:19:58

tűnjön el a képernyőről

jorda 2010.11.23. 20:41:12

Sunyi,hiteltelen,egy szavát se higgye senki.

Kiváló színész? Ki mondja?
Sok helyen szerepel,benne van a sodrásban,
hírhedt celeb,ripacs beütéssel.
Amit alkotott azt tudja ebben az országban még többszáz színész.Sokan vannak akik jobbak lennének,de nem kapnak lehetőséget.

Hiába,az élethez szerencse is kell,nála ez eddig bejött!
A sok balhé ellenére k...szerencséje volt eddig.Úgy néz ki a haverok,a csatorna,a pártfogók most is kimossák.

A közvélemény nagyobbik része nem fogja ezt elfelejteni,ha elég enyhe lesz büntetése akkor pedig soha sem fog megbocsátani.

Nyomnák,nyomnák Shane54 Cs.Elődöt,de a közvélemény szemében mindíg csak rendőrgyilkos marad. Megérte,hogy kimosták a sztárügyvédek a börtönbüntetésből?

Káder János 2010.11.23. 20:48:12

@bodzás: hát szerintem nem olyan buta a Stohl, csak most eljátszotta az "igazi férfit, aki nem megtörik, hanem keményen szembenéz a tettével".

Firpo hadnagy · http://krumplishal.blog.hu 2010.11.23. 20:58:02

Bud Spencer&Terence Hill az igényes szórakozás: krumplishal.blog.hu

soproni1 2010.11.23. 21:10:32

@Firpo hadnagy:

Mer'a kamion a miénk, és el fogjuk vinni !

soproni1 2010.11.23. 21:16:22

@Firpo hadnagy:

Te menj előre, a Te hangod mélyebb !

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2010.11.23. 21:19:46

Azért vállalta el, hogy most itt is erről beszéljünk. Higgyétek el, többen nézik a Való Világot. Nem lesz semmi bajunk fél év múlva Stohl-al.

Zz_ 2010.11.23. 21:20:58

Lehet azon háborogni, hogy Stohl nem azt kapja mint az "átlag", de lássuk be ilyen a világ.
Semmi mást nem tesz, mint kihasználja az erőforrásait és lehetőségeit és ezért nem szabad őt bántani, mindenki mentené magát a képességei szerint.

Nömnöm 2010.11.23. 21:28:30

Nagyon rendben van a cikk, csak egy dolog nem stimmel: az interjú egy budai étterem különtermében készült. A haverom ott pincér és ő mesélte. A háttérben éppen egy rendezvényre készültek, az hallatszik bele az interjúba.
Ennyit a munka-teóriáról. Én most néztem meg, a Stohl tényleg nem tűnik bűnbánónak...

Capture -Myta 2010.11.23. 21:54:23

Várhatott volna még egy évet. Pénze is van, nem értem miért volt ilyen sürgős a visszatérés? Válság van az arciparban, nincs más alternatíva?

pazola 2010.11.23. 22:00:41

Nem mondjatok komolyan, hogy ugyanazt az elterelest valaszthatja, mint az a tini, aki a haverjaval szivta a spanglit, es elkaptak?

Mi van a kokoval? Mi van a piaval? Mi van a balesettel? Mi van a szervezeteben levo tobbi droggal? Mi van a cserbenhagyassal? Mi van azzal, hogy az elso kerdese az volt ( az aldozataitol!! ), hogy tudnak-e neki adni egy cigit? Mi van a pofatlansaggal, hogy massal akarta elvitetni a balhet? Mi van azzal az arcatlansaggal, hogy ezek utan az elso nyilvanos szereplese a gyerekevel a kezeben volt?

Ez most komoly? Es csodalkozunk, hogy ennyien ezerttartittezazorszagozunk...

valakién 2010.11.23. 22:05:14

Húzzon el, ne is lássuk!!
Álszent ember!!

A vv meg egy népbutító műsor!! Nézed az ilyen szarokat és nem gondolkozol...

Ébredjünk már fel EMBEREK!!

Murderface 2010.11.23. 22:07:41

@igenember: Minimum. Azt élőben nézném :D

littlerock 2010.11.23. 22:30:28

Részegen balesetet okozott, és maradandó sérülést okozott természetesen visszaesőként... (a drogot, cserbenhagyást hagyjuk) - Amit a törvény előír, azt adják meg neki!!!

Nos van egy olyan sanda gyanúm, hogy az ilyen cikkek is csak felmérik a közvélemény mit szól a büntetés esetleges durva csökkentéséhez, aztán meg annyira csökkentik a dolgot, hogy senkinek szinte fel se tűnik, hogy 5-6 milliós kártérítés, meg másfél év felfüggesztettel kijön a dologból...

ha bármelyikünk ilyet csinál, már a sitten ül... ez garantált

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.23. 22:31:25

@micu: egeszitsuk i akkor
buntetoekjaras ala vont vagy buntetett szemley ne vegezhesse a foglalkozasat

spurii · http://szimulatorok.blogspot.com/ 2010.11.23. 22:31:50

@valakién: Egyetértek veled!

Menjen el, zárják be, dobják el a kulcsot, aztán kész!

Amúgyis ez a vv is akkora marhaság!

Ébredjünk már fel EMBEREK!!

spamle 2010.11.23. 22:34:03

Talán annyit jó lett volna megírni, hogy említett hírességek nem követtek el bűncselekményt nem úgy, mint stohl. No, de pénz beszél, kutya ugat. Itt pedig rengeteg pénzről van szó. rtl erkölcsileg bucival együtt nulla.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.23. 22:34:58

mindenki horog es meg itelet sem volt
jelzem minden foldo hlandonak altart eddig egy itelet
lehet ma szerepel/ acsol, lakataol ujsagot hord/ ha leultetik ul
utana ujra szerepel/ acsol, lakatol, ujsgot hord/
es ez igy normalis

Leonard Zelig 2010.11.23. 22:49:12

Az ilyen celebbotrányoknak jól bevált forgatókönyve van
helyesen:
Az ilyen celebbotrányoknak jól bevált forgatókönyvÜK van

Heil Grammatik

Xtro 2010.11.23. 22:54:16

Álszent féreg, húzzon el...!
és amit a köpönyegforgató rtl csinál az nem más mint a nézők arcon köpése...
Amúgy az embereket sem értem, akik az utóbbi esetet követően a színházban felállva tapsolják Stohl-t. Ja persze, már azt sem értem, miért mentek el megnézni... Az ilyen embert egyszerűen bojkottálni kellene a társadalomnak, ha már az igazságszolgáltatás valahogy nem úgy működik az ő esetében, mint egy hétköznapi embernél...

soproni1 2010.11.23. 22:54:53

@Firpo hadnagy:

A papi kék szemet szeretne !

ÁkiBáki (törölt) 2010.11.23. 22:57:05

A poszt pontos és nagyon jó keresztmetszet a médiában sikeresen alkalmazott bagatellizálási technika trükkjeiről.
Az ítéletig pedig ne ítélkezzünk, bármennyire is kellemes.
Viszont a csatornától szerintem elhamarkodott, hibás lépés volt a meglepetéssel kombinált megjelenítés.Majd kiderül. Az ő pénzük, ha bukják, ők bukják.
Az erkölcsi konklúzió pedig megint egy másik kérdés.

Dr. Tim Pedersen Dr. (egy L-lel) 2010.11.23. 23:02:09

@igenember: Kapjon letöltendőt, üljön 2 évet kártalanítsa a sérülteket (fejenként 10-20 milla) és soha többet ne lássuk TV-ben (legfeljebb a temetését, mert a börtönt úgy se bírná (a segge)).

littlerock 2010.11.23. 23:05:38

@Tim Pedersen: Lehet megfeszítik, hiszen zsarut játszott... most jöhet a papás-mamás :)

megérdemli, ez van...

v v j 2010.11.23. 23:11:47

Nem ez az a nézők igényes szórakoztatására alakult gazdasági társulás, amelyik "etikai szempontok alapján" három hónapra letiltotta egyik sportriporterét, mert a hagyományos társadalmi értékek iránt mélyen elkötelezett menedzsmentnél kiverte a biztosítékot a kicsit hevesebb hokibunyó közvetítésének néhány stíluseleme? Ezt kérdem...

Dr. Tim Pedersen Dr. (egy L-lel) 2010.11.23. 23:19:28

@littlerock: az első cellatárs:
- Helló buci! most pedig papás-mamást fogunk játszani! Mi szeretnél lenni papa vagy mama?
Buci: - Hááát, akkor papa.
- OK, akkor először is papa leszopja mamát!

hi-hi

Altona06 2010.11.23. 23:19:40

Megható interjú volt, úgy tűnik hogy itt inkább Stohl az áldozat.

Gumi 2010.11.23. 23:20:28

Ismerek valakit (vendéglátós), aki beszélt nekem a tévés-celebes bulikról, hogy mennyi kokain fogyott, meg ki kit dugott meg a wc-ben. Rtl-esekről is szó volt, Stohlról is.
Talán igaz, talán nem, amit hallottam.
De sajnos nem tartom lehetetlennek...

Idet 2010.11.23. 23:20:44

@Leonard Zelig: Hát tényleg heil. A germányban kelletik a többes számú főnévhez többes számú igét rendelni, azaz egyeztetni, a magyarban nem. "A fazekaknak sok füle van - die Töpfe haben viele Griffe."

micu · http://www.ingyentv.hu 2010.11.23. 23:36:45

@hagyma: tudom, poénnak szántad, de itt nem "fogalkozáson" van a hangsúly, hanem azon, hogy a
médiában ne szerepelhessen senki csakis riportalanyként /mint pl. a bűnözők is lehetnek
riportalanyok,de egyelőre még nem jutott az RTL klub főnökeinek eszébe, hogy műsort is vezessenek../ Ezt hívják elvi kérdésnek, ez nem
buci-kérdés.Már ha ebben az országban ismét lesznek elvi kérdések...

jelentéktelen alak 2010.11.24. 00:18:08

Érdekes dolog a komenteket olvasni.

Szerintem a túlnyomó többség túloz, vagy hisztizik.

1, Van a TV-hez rendszeresítve egy távirányító. Ha nem tetszik a pofája annak, akit a TV-ban látsz, át kell kapcsolni egy másik csatornára, vagy ki kell kapcsolni a TV-t.
Ha így teszel akkor arányosan a többi néző számával, tudsz nyomást gyakorolni a csatorna politikájára, tetteire.
Ha itt vered a nyálad, akkor pont hogy arra teremtesz igényt, hogy azok az arcok legyenek a képernyőn, akit nem akarsz látni.
Ugyanis a negatív reklám is reklám, csak olcsóbb.

2. Ha egy lakatos gázol el embereket sokadjára tök részegen, attól még lakatos marad. Nem lesz eltiltva a kalapácstól, meg reszelőtől.
Remélhetőleg megkapja a büntetését azért, mert vissza eső ittas vezető és visszaeső gázoló, de továbbra is lakatos.

Észre kellene venni, hogy lehet attól valaki remek pincér, hogy veri a feleségét, vagy lehet valaki remek apa, attól, hogy adócsaló.
Nem kellene összemosni a dolgokat!

3. Ugyanakkor egy olyan embernek, aki a népszerűségből él, a rajongói adják össze a betevőt, illik vigyáznia a tekintélyére. Nem hogy nem volna szabad olyan életet élnie, ami megvetést válthat ki, de még a gyanú árnyékát is kerülnie kellene.

4. Annak, aki ítélkezik, a következő hasonló eset elkerülése miatt, nem szabadna túl enyhe büntetést adnia egy a figyelem köz pontjában lévő ügy vétkesének. A túl szigorú büntetés sem fair, de a túl enyhe büntetés üzenete nem más, mint hogy ez nem is volt akkora bűn. Ilyent szabad csinálni.

Szóval: Az ítélkezés azok dolga, akik ezzel a hivatással keresik a kenyerüket. Ettől függetlenül, bárki megválogathatja, hogy kit kedvel, kit nem.
Azt a csatornát nézze, vagy ahhoz a cipészhez vigye a cipőt, amelyikkel elégedett!

japa 2010.11.24. 00:40:22

Erről az egész Stohl dologról egy vicc jut mindig az eszembe:Pistikét felelteti a tanár.-Pistike,hány lába van a sáskának? Mire Pistike:-Tanárnéni,igazán irigylem a gondjaiért.

Pennywise 2010.11.24. 00:45:27

Egyszeri drogfogyasztás... Mégse nézheti ennyire hülyének az embert.

Blogger Géza 2010.11.24. 00:45:58

@Idet: Ez nekem nem tűnik tökéletes párhuzamnak, mert ő sem az igét tette többes számba ("vannak"). Egy hasonló eset téma volt nemrég a korrektorblogon amúgy:

korrektor.blog.hu/2010/10/20/a_kongruencia_sejtelmes_kode

fordp01 2010.11.24. 00:46:24

eloddel kapcsolatban annyit, hogy o ult.
zalatnayt is lecsuktak.

velemenyem szerint stohlt is le kene, a visszaeso volta miatt. szerintem hogy addig mit csinal (szerepel vagy nem), azt csak etikai oldalrol lehet megkerdojelezni.

de vajon szerintetek ha bezarjak, majd letelik a buntetese, akkor azzal egyutt visszanyeri a hitelet es ujra lehet jo szinesz, meg emberek elott pelda? lehet, hogy en gondolom sarkosan, de szerintem nem.

El Argentino 2010.11.24. 01:36:13

Bucimacinak bizony kinéz a dutyi. Legalább jó kis riport alany lesz a kókusznak. :D

2010.11.24. 05:15:12

Ebben a Buci-féle mosakodással csak az a baj, hogy Buci már nem először vezetett részegen és bedrogozva.Mint látható volt, akkor is esküdözött égre-földre, hogy ilyet többet nem tesz.Most bedrogozva, részegen, maradandó sérülést okozott egy idös embernek.Gerince, mint a csigának és mosakodik, igérget és sajnáltatja magát, mint aki megbánta tettét.Pedig ez az embernek nevezett "médiasztár" nem más, mint egy hazug, alkoholista, drogos, nagyképü majom..Az ilyen ön és közveszélyes embernek nem a tv-ben, hanem a börtönben a helye.Odavaló.Aki pedig mindezekből azt szüri és olvassa ki, hogy irigykednek rá- mert Buci egy sztár, egy supermann, annak azt kivánom, hogy csalágtagjai járjanak igy, mint az idős ember. Akkor majd kiváncsi lennék a véleményére, hogy vajon akkor is ezt a hülyeséget irkálna és mosdatná az elkövetöt.

Dr.perrycox 2010.11.24. 07:17:26

Stolbucit a Parlamentbe!

Vili bácsi 2010.11.24. 07:53:58

Kétszer is elrebegte a mi Bucink, persze csak azért, hogy mindenki megértse, ő már ezután büntetett előéletű lesz. Hát igen, ettől aztán tönkremegy az élete. De nagyon sajnálom.
Micsoda dráma ez emberek mi?
Mert erkölcsi bizonyítványt gondolom eddig sem kértek, és ezután sem fognak kérni tőle például az RTL-en.
Persze egy hétköznapi polgárnál mindez másként esik a latba. Erkölcsi bizonyítvány nélkül még portási állást sem lehet betölteni, például az RTL Klubnál sem.

bpetrol 2010.11.24. 08:24:38

Remélem leültetik, jó lesz kurvának!

baggins21 2010.11.24. 08:31:16

"egyszer fogyasztottam kábítószert" :DDD

Aha bizonyos körökben már jó ideje nyílt titok volt, hogy Stohl az ország egyik legnagyobb kokainistája...

wpet 2010.11.24. 08:37:50

Egyszer kokózott.
Az ittas vezetésről szó sem volt.
Ő nem keres kibúvókat.
Sajnáltatta magát.
Hazudik a rohadék.

Lopkovitz Szidónia 2010.11.24. 08:52:51

Nem nézem a retekklubbot, őt meg pláne, mert hiteltelen ripacsnak tartom. Talán küldjük Olaszliszkára? Mit csinált volna ha olyanokkal találkozik össze akik nem érik be a bocsánatkérésével, vagy az álbűnbánatával. Csak saját magát sajnálja, senki mást.

Parajpuding 2010.11.24. 08:55:07

Stohl eljátszotta a hitelét (többedik alkalommal), ennélfogva bármit mond, számomra "fing a világűrbe". Annyira, hogy semmire nem vagyok kíváncsi, amihez a neve is kötődik. Az események után tolni a tévében, vagy bárhol máshol rettenetesen gusztustalan, de mint tudjuk azok, akik ebben döntenek, nem a tartásuk és a gerincük kiválósága miatt kerültek oda, ahova.

El Argentino 2010.11.24. 09:50:56

@Dr.perrycox: Csakis autóval frontálisan xD

Zuzzant 2010.11.24. 09:53:04

Sajnálom Andrist, mert egy nagyszerű, melegszívű ember.

Egyáltalán nem igaz, hogy iszik és drogozik! Ez csak valami politikai hátbatámadás

Halottam olyat is, hogy nem is volt ott ő, csak átvállalta mást helyett!!!

Igazi hős, és manapság hősöknek lenni nem jó ebben az országban

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.24. 09:54:29

Egyszer már okozott ittasan balesetet. Ha úgy hagyják, lesz még több is, és egyszer csak valaki ottmarad.

Der Beste 2010.11.24. 10:08:50

@jelentéktelen alak: Ember, te vagy itt a fény az éjszakában, minen mondatoddal egyetértek.

Nem tudom, mit kellene tennie Stohlnak, hogy a kommentelők elégedettek legyenek. Adja el mindenét, aztán gyújtsa fel magát az RTL székháza előtt?
Az objektí felelősség elvét azért vezették be, hogy a sok gyorshajtó ne tudjon kibújni a büntetés alól, mert az ember már csak olyan, hogy nem szereti hurokba dugni a fejét, inkább küzd, hogy a lehető legjobban jöjjön ki minden szituációból-legyen az gyorshajtás, adózás, vagy drogoson elkövetett balesetokozás. Gondolom az itt kommentelők mindegyike már a baleset másnapján otthagyta volna a gyerekeit, feleségét, otthonát, s önként jelentkezett volna a Csillagban, hogy szeretné megkezdeni az életfogytiglani büntetését, ugye?
Én azon a véleményen vagyok, hogy amíg az ír gázoló nem kerül börtönbe, addig nincs joga az államnak Stohlt leültetni.

sixx kolléga, egy tévés interjúban mit mutattak volna, ha nem a riportalany s a riporter arcát? A Moszkva teret, vagy mit?

mokas_gizi 2010.11.24. 10:16:53

Kíváncsi lennék rá, hogy mennyi demokratikusnak mondott ország van ahol egy bűnözőt a börtön helyet különböző TV-s műsorokba raknak bele műsorvezetőként...!!!

és a legfelháborítóbb az egészben, hogy NEM ez volt az első ilyen ügye...

A másik mulatságos dolog, hogy nem egy érdekes ügye volt ennek az embernek és csak mostanában vették el a vadászengedélyét, egy sima egyszerű embertől igen gyorsan leveszik ám a fegyverengedélyét, de úgy néz ki vannak akik sokkal többet megtehetnek mint mások...

Nem egy drog ügyét úgy úszta meg, hogy másokat felnyomott furcsa hogy még nem történt vele valami véletlen baleset..

mokas_gizi 2010.11.24. 10:21:24

@gastro vazze:

Kedvesem!

Remélem hogy amikor édesanyádat elgázolja egy drogos/ittas vezető akkor is ennyire lelkes leszel akkor is így fogsz neki örülni és ennyire fogod dicsőíteni az elkövetőt...!!!
Remélem édesanyád temetésére is elhívod majd...!!!

sanyisanyi 2010.11.24. 10:22:34

Biztos valaki rakott valamit a kokójába és nem is ő vezette a kocsit, hanem megjelent neki a dédnagyapja és ő vezette a kezét....

5 év börtön, aztán ott majd vezethet műsort, miközben felveszi a szappant!!

akai 2010.11.24. 10:40:56

Csak olvasom és csodálkozom... Ki az az elvetemült, aki mentegetni próbálja? Ittasan/bedrogozva autóba ült, balesetet okozott. Törvényt sértett. Erre nincs mentség, enyhtő körülmény. Az, hogy megússza az általam reálisnak tűnő következményeket meg csupán annak a Magyar jogrendszernek a hibája, ahol gyilkosságért 10-15 éven belül szinte biztosan szabadulni lehet...

Pong 2010.11.24. 10:52:34

@Der Beste:

Ez a felgyujtas az RTL szekhaz elott egy szimpatikus vonas lenne.

Nem nezek TVt tobb mint 10 eve mar, igy nem tudom megallapitani, hogy milyen szinesz, mivel szinhazba se jarok.

Az analizisben pedig azzal ertek egyet, hogy ezzel a gagyi es atlatszo mosdatasi strategiaval az "akasszak fel" emberek malmara hajtjak a vizet, mivel a legtobb ember ezt verlazitonak talalja.

egyszo (törölt) 2010.11.24. 12:15:03

Szegény Buci! Megszakad a szívem. Üljön, aztán ha leülte, akkor csinálja tovább a tehetségtelen ripacsosdit.

gastro vazze 2010.11.24. 17:53:47

@Pong: okosabb maradtál volna, ha..... szóval tudod te azt...
@mokas_gizi: te is...:D
kapja meg a büntit, de hagyjátok dolgozni. majd a nagyérdemű eldőnti fizet-e a munkájáért, amiből kártalanithat.. Téged sem tiltanak el a munkától faszfejkém, ha gázolnál hidd el...és a teanyád!

sjödin 2010.11.24. 20:34:12

Mekkora fasz vagy te Stohl!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Egy atlagos lakatos talan nem akkora fasz, hogy lepte-nyomon kokaint sziv fel, es total belöve, reszegen garazdalkodik a közutakon...ezt a fereg embert de komolyan, meg az egesz pereputty kibaszott RTL klub faszsagot...hogy az emberek fejebe minden szart bele lehet nyomni...

Inkabb neked kene elmenni lakatosnak faszfejkem. Baszki nagy kedvem lenne felpofozni ezt az embert. Kolosi Peterrel egyetemben!!!

jelentéktelen alak 2010.11.24. 20:47:52

@Der Beste:

Ácsi!!! szerintem mégsem értünk egyet!

Egyetlen szóval sem mondtam, hogy Stohlt nem kell megbüntetni. Azt mondtam, hogy ez nem a TV nézők dolga!

Az ír gázolóval kapcsolatban, ha rajtam múlna, már néhány ügyintéző -akik miatt ma nem lehet számon kérni az illetőt- már rég a büntetés alatt lenne. Hogy a lefokozás, vagy lejezés az hiba mértékétől függ. De bűntetlenűl nem maradhatna.

Stohl esetében, attól, hogy egy jellemtelen alaknak tartom, mér műsor vezető is egyben.
Ha nem örvendene népszerűségnek, még az ilyen tettei után is, akkor az RTL, nyomásgyakorlás nélkül is levenné a képernyőről.

Ugyanis a TV csatorna nem azt nézi, hogy jó ember, vagy sem, hanem hogy "hozza" a nézőket, vagy sem.
Ezért írtam, hogy aki nem akarja látni, az ne itt verje a nyálát, hanem kapcsoljon át!
Ne is beszéljen róla. Mert ha bárhol megemlíti a nevét, akkor az reklám. Éppen az ilyen és az ehhez hasonló reklám miatt van képernyőn.

mokas_gizi 2010.11.24. 21:23:08

@gastro vazze:

Kedvesem!

Tisztelettel kérlek hogy újból olvasd el amit írtam, én NEM anyáztam, ez nekem nem szokásom...

Tisztelettel kérlek hogy újból olvasd el amit te írtál amire válaszoltál...ott dicsőítetted az emberkét...
Igen engem sem tiltanak el a munkámtól, de egy picit más a kettő...

Tudod itt az a probléma hogy MÁR NEM EGY ÜGYE VOLT és NEM KAPTA MEG A BÜNTETÉSÉT, mert mindegyiket megúszta...ő igen megúszta más már börtönbe lenne ez a baj nem más...

A másik hogy egy bűnöző ne vezessen már a nyilvánosság előtt TV műsorokat...

Tudod az átlagemberek ha nemkapnak erkölcsit akkor sok helyen nem dolgozhatnak...ő meg show műsorokat és TV műsorokat vezet...

Igen kártalanít, MERT VAN RÁ PÉNZE, igen kártalanít MERT BESZÁMMÍTJÁk ENNYIVEL IS KEVESEBBET KAP, kártalanít, MERT NEM AKAR BÖRTÖNBE MENNI...!!!

mokas_gizi 2010.11.24. 21:25:51

@mokas_gizi:

Tudod egy közszereplőnek példát kellene mutatni és fedhetetlennek kellene lennie...

Legalábbis MÁSHOL a demokratikusnak mondott országokban, itt meg börtön helyet show műsorokat vezet, mert ő olyan menő...

mokas_gizi 2010.11.24. 21:29:35

@gastro vazze:

"Téged sem tiltanak el a munkától faszfejkém"

Nem Kedves engem becsuknának a börtönbe, mert én átlag ember vagyok... engem börtönbe küldenének elég gyorsan, ha bedrogozva/ittasan balesetet okoznék és még el is hagynám a helyszínt... + a titkosszolgálati eszköznek minősülő dolgokat nem tudom, hogy most vagy egy előző ügyénél találták-e meg...!!!

Vitát ezzel én befejeztem veled, nem unatkozom igen jól elvagyok itthon...

mokas_gizi 2010.11.24. 21:32:35

@mokas_gizi:

+ a fegyver engedélyemet is elvették volna már régen NEM most, ha bűncselekményeket követnék el bedrogozva + orlövészkednék...
Átlagpolgároktól gyorsan elveszik a fegyver és a vadászengedély ilyen esetekben...

Der Beste 2010.11.25. 08:22:34

@jelentéktelen alak: Én sem mondtam, hogy Stohlt nem kell megbüntetni.
Meg kell büntetni, de a bíróságon, s nem a blogon, a bírónak, s nem a kommentelőknek.
S azt is állítom, mindenkit megillet a munkához való jog, Stohl Andrást is.

Spawn85 2010.11.25. 09:28:50

@mokas_gizi: "Tudod egy közszereplőnek példát kellene mutatni és fedhetetlennek kellene lennie...
Legalábbis MÁSHOL a demokratikusnak mondott országokban"

Ebben egyrészt igazad van, tényleg példát kellene mutatniuk.

Másrészt azért máshol sem minden közszereplő/híres ember/sztár él példamutató életet. (Elég csak megnézni mondjuk a hollywoodi színészek egy részét -nagy részét?-)

Ami Stohlt illeti, én is azt mondom, hogy büntessék meg azért, amit csinált.

Viszont számomra kicsit érdekes lenne, ha letöltendőt kapna, mikor volt olyan celebünk, aki halálra gázolt valakit jó 10 éve, és 1 percet sem ült. (Stohl eseténél meg ugye nem volt halálos áldozat.)
Na, de ennek eldöntése tényleg a bíróság dolga, és nem a miénk.
süti beállítások módosítása