Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Warezoldalt hirdet az MTI

OTS

2010. november 17. 13:16 szabóZ 65 komment

Az MTI OTS üzleti sajtószolgálata az a rendszer, amiben minden cég megjelentetheti pr-anyagát legújabb fejlesztéséről, vagy esetleg a minden eddiginél nagyobb osztalékfizetésről. Az MTI hírek közé csempészett anyagokat nem a távirati iroda munkatársai írják, az MTI minden felelősséget elhárít, sőt a csavargyár hurrá optimista gyorsjelentése, vagy a legújabb integrált üzletviteli szoftverrendszer piacvezetéséről szóló hír alá is odaírja, hogy ezeket a cikkeket csak szó szerint továbbítja. Copy-paste.

És akkor jön az egyszeri, emelt díjas warezoldalt működtető magyar kisvállalkozó, és gondol egy nagyot: sajtóközleményben tudatja a világgal, hogy a világméretű médiavállalkozás, a Bangftp.com végre Magyarországon is várja a DVD-filmek szerelmeseit, meg hogy gyors letöltés, kedvező fizetési konstrukciók. Az MTI-ben pedig az automata nyomja: copy-paste.

OTS - DVD filmek minden mennyiségben a Bangftp.com-tól

A Bangftp.com bejelentette, hogy megkezdi magyarországi működését. A cég honlapjáról több ezer filmet tölthetünk le magyar nyelven is, gyorsan, megbízhatóan. Fizethetünk egyetlen napra, vagy akár egy egész hónapra is emelt díjas sms küldésével, vagy bankszámlára történő befizetéssel. A cég hamarosan a blu ray filmeket is elérhetővé teszi - jelentette a Bangftp.com.

Címkék: mti internet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tygger 2010.11.17. 13:31:52

az mti-ből a kutya nem másolta volna ki ezt a hírt, de ezzel a posttal már nyert is a kisvállalkozó. megyek és kattintok, höhö

Flankerr 2010.11.17. 13:40:23

Hát aki 2010-ben ilyenért fizet, az meg is érdemli..:)

Kassian 2010.11.17. 13:57:15

Aki warezért, 2010-ben még hajlandó fizetni, sikeres ember nem lehet.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2010.11.17. 13:58:17

like:)
Küldök nekik egy sms-t ezért

anarch 2010.11.17. 14:04:34

Szerintem zseniális, hogy máshogy tudott volna elérni index címoldalt.

rarrarrarrar 2010.11.17. 14:05:25

De hogyan kapom meg a számlát?

tilcsakbea 2010.11.17. 14:06:17

az sms warezes csávókat miért nem izélgeti senki, csak a torrentsite-okat?

zBogár 2010.11.17. 14:12:27

@rarrarrarrar:

Mindenki kap havonta mobilszámlát, elvileg. :)

SÜN 2010.11.17. 14:19:55

akit érdekelnek magas jutalékú sms megoldások, emeltdijas-sms.eu/

Balek 2010.11.17. 14:48:58

van egy stílusa ennek az arcnak, a domain információkban az admin contact maflabela@googlemail.com :-)

gabest1 2010.11.17. 14:50:30

Most miért vagytok ilyenek, lehet hogy megegyeztek a kiadókkal és tök legális.

milon 2010.11.17. 15:06:33

@gabest1: Szerinted mekkora esélye van egy oroszhonban hostolt szervernek a legalitásra? :)

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2010.11.17. 15:45:08

Ez mekkora már. Ügyesek. :)

Csokis Tibi menedzsere 2010.11.17. 15:57:51

Az a hirdetés így teljes. A célközönség nem olvassa az mti-t, ergo ki kell rakni az index címlapjára. Ügyes.

yippyupp 2010.11.17. 16:09:22

comment a lost után...

Thrasher 2010.11.17. 16:13:05

@tilcsakbea:
pont, hogy azokat izélgetik itthon, nagyon helyesen.

Raketta_ 2010.11.17. 16:17:52

Honna lehet tudni, hogy ez legális vagy nem?
De tényleg.

smsweb 2010.11.17. 16:28:51

ezt csak a proartnal tudhatjak, ok kokainozzak el a beszedett lovet

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.17. 16:33:42

@tilcsakbea: "az sms warezes csávókat miért nem izélgeti senki, csak a torrentsite-okat?"

Én is ezen gonolkodom.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.17. 16:36:22

@Raketta_: "Honna lehet tudni, hogy ez legális vagy nem?"

Letölteni legális ingyen akármit. Ha fizetsz érte azt nem tudom, lehet, hogy akkor orgazda leszel.

Arra figyelj, hogy ugyan szoftvert is legális letölteni, mint minden mást, de használni már általában nem.

Az a legbiztosabb, ha maradsz az ingyenes zene és film letöltésnél.

Raketta_ 2010.11.17. 16:38:19

@atpijkamo: A torrent ingyenes mégsem hiszem, hogy legális lenne...

Thrasher 2010.11.17. 16:41:39

@atpijkamo:
de azt már nem olvasod el, amit én írok...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.17. 16:54:17

@Raketta_: "A torrent ingyenes mégsem hiszem, hogy legális lenne..."

Ha torrentezésnél feltöltést engedélyezel, az természetesen illegális.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.17. 16:56:47

@Thrasher: A feltöltés nem csak nálunk, hanem amerikában is illegális, a pornósok most pereltek be többezer amerikait.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.17. 16:59:27

Azt nem értem, hogy a feltöltés és a letöltés közti különbséget miért nem értik meg az emberek?

Elmegyek a piacra pénzzel és egy kosárral, hazamegyek pénz nálkül és egy teli kosárral. Véletlenül se fogom eladni a kosaramat.

Thrasher 2010.11.17. 17:04:09

például anyádat, te nagyon tájékozott nagyokos, te.

- Rendi - 2010.11.17. 17:09:24

@Raketta_: A torrent önmagában nem illegális; magáncélra letölteni szintés nem illegális.
Jogvédett tartalmat feltölteni, megosztani már illegális.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.11.17. 17:16:40

Vmelyik ProArtos üzemeltetheti ...

bobbafet 2010.11.17. 17:26:01

atpijkamo: ez nagyon gáz hozzállás.

loggoll 2010.11.17. 18:03:53

@atpijkamo:

"Letölteni legális ingyen akármit."

Nem! A magyar törvények szerint könyvet letölteni sem szabad.

LODA 2010.11.17. 18:58:10

Semmit sem szabad de lehetősèg az van.

Bumpi 2010.11.17. 19:54:24

lopni se szabad, de lehet, ingyen ráadásul. Ha letöltesz egy szoftvert és nem fizetsz érte a készítőjének, olyan mintha lopnál a boltból. Ha felteszed a szoftvert és használod, az olyan mintha, kibontanád otthon a lopott cipős dobozt és felvennéd a cipőt a lábadra és hordod.

Bumpi 2010.11.17. 19:55:17

ha minden egyes letöltött szoftver mellé megvan az eredeti is és igazolni is tudod, akkor nem sértesz semmilyen törvényt.

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2010.11.17. 20:19:51

Na ja, Mafla Béla emaillel, Hong Kong-i kamucímmel bejegyzett, orosz szerveren működő oldal minden, csak nem illegál, na ja. :)

PokerKevin · http://pokerheaven.blog.hu/ 2010.11.17. 21:30:36

Szerintem is jól járt ezzel a reklámmal. Én is ránéztem :)

Sirrah 2010.11.17. 21:49:11

szabóZ érdekelt vagy a Bangftp.com-ban ?

Pali 2010.11.17. 22:04:06

ez egy friss ceg, Bejegyezve: 2010/07/26
az illegalis tartalomrol nem szolva, ha pl. a banki befizetesrol nem ad szamlat, gyorsan meguti a bokajat.

Bar most hogy atszervezik az APEHot, nemhiszzem hogy 1-2evig tartani kene ellenorzesektol :)

HyP3b0Y 2010.11.17. 22:26:46

@- Rendi -: Jogvédett anyagot haszonszerzés céljából megosztani illegális. Ingyenes terjesztés felfogható biztonsági másolatok terjesztéseként, ezáltal elveszíti illegalitását.

KékFény6 2010.11.18. 01:37:29

@atpijkamo: Tévedés, szoftvert nem lehet legálisan letölteni (kivéve persze freeware, shareware és társaikat).

@HyP3b0Y: Felfogni felfogható, de hogy a bíróság nem így fogja felfogni, az tuti... (Milyen alapon és miért terjesztenéd szoftverek biztonsági másolatát vadidegen harmadik félnek?)

kukolya 2010.11.18. 08:28:40

@Bumpi: Anélkül, hogy védeni akarnám a letöltés nem teljesen igazolható elvét, azért arra felhívnám a figyelmedet, hogy egy digitális jelhalmaz lemásolása teljesen más, mint egy fizikai dolog eltulajdonítása, pl. egy bolti lopás. Sokszorosíthatod ezerszámra, aztán akár le is törölheted anélkül, hogy bármi kárt okoznál a tulajdonosnak. Ha pl. egy filmet sose néznél meg moziban, meg sem vennéd lemezen, de letöltöd, megnézed, letörlöd, azzal semmi kárt nem okoztál. Viszont ha az említett cipőt lopod el a boltból, akkor azzal biztosan megkárosítod a tulajdonost, mert fizikailag is hiányozni fog az az 1 db.

Az pedig teljesen elfogadhatatlan, hogy "ártatlan" torrent szervereket foglalnak le úgy, hogy közben az efféle ftp-warez szolgáltatásokkal nem is foglalkoznak, pedig ezekben az esetekben még csak vitatni sem lehet, hogy jogdíjas tartalmakat kínálnak PÉNZÉRT letöltésre. Kicsit ahhoz lehetne hasonlítani, mintha a graffitiseket bevinnék, a maffiózókat meg békénhagynák..

Cseh Balázs - Balee · http://b2bonline.blog.hu 2010.11.18. 08:56:11

Napi szinten szemlézem az MTI-t, illetve mi is használjuk az OTS szolgáltatást... úgy szól a szabályzat, hogy az OTS-be beküldött hírekét az MTI nem vállal felelősséget, ez egy fizetős hírvonal, kb. PR vonal. Szóval MTI felelősségét én itt nem ragoznám.

Másrészt a letöltés önmagában NEM illegális, ahogy a T-home-os fizetős online videónézés sem illegális. Ha megszerzik a jogokat, akkor hajrá, csinálhatják. Más kérdés, hogy kb. 5 éves filmek esetén tudják kifizetni a vonatkozó pénzeket, mert még annyira nem pörgött ez fel, hogy up-to-date kínálat legyen :)

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.11.18. 09:00:45

index.hu/tech/jog/2010/09/20/torrentes/

Dr. Horváth Péter, a ProArt Szövetség a Szerzői Jogokért igazgatója, másrészt Dr. Dallos Zsolt ügyvéd, aki magyarországi fájlcserélőperekben rendszeresen véd torrentezőket

Kezdjük az alapkérdéssel: mit enged, és mit tilt a magyar jog ma letöltés-feltöltés-fájlcsere témában?

Dr. Dallos Zsolt: Magáncélra letölteni a szoftvert kivéve mindent (zene, film, könyv) szabad, megosztani, letöltésre felkínálni nem.

Dr. Horváth Péter: A hatályos hazai szerzői jogi szabályozás magáncélra megengedi a másolatkészítést. Ez a szabadság zenére, filmre, irodalomra egyaránt vonatkozik, a letöltéskor is egy ilyen másolat készül, ha a másolat a magáncélú másolás valamennyi feltételének megfelel. A megosztás esetén az alkotások jogosultjainak engedélye szükséges, ennek hiányában nem megengedett a megosztás.

2010.11.18. 09:51:37

A fizetősökkel sztem azért nem bajlódnak, mert onnan csak töredék tölt le, vagyis nem ők az igazi terjesztők.
Pedig ők az igazi (morálisan) kifogásolható kategória, ez is mutatja, a kiadók nem elveket, hanem a pénzüket féltik...

nemecsek ernő áruló 2010.11.18. 10:50:23

Azért a fizetős ftp warez szerverek egy dologot mindenképp mutatnak: egy piaci rést, egy valós felhasználói igényt, ami a kiadóknak még több bevételt, és jogtiszta körülmények között a magyar államnak még több adó forintot hozna. Ezen jó lenne, ha elgondolkodnának a tisztelt vízfejek a ProArt sóhivatalban, és zöld utat engednének a magyar iTunesnak!

nemecsek ernő áruló 2010.11.18. 10:54:13

@vuvuzela importőr: Óriásit tévedsz. Hatalmas bevétel van benne (nem is hinnéd) és az a pénz kokóra, meg fűre megy, nem nyugdíjra, meg autópályára.

2010.11.18. 11:08:00

@Gerzsonka: hát mondjuk nyilván pénzügyi adatok erről nincsenek, talán te tudod konkrétan mekkora pénzekről van szó. Ismeretségi körömben 1, azaz egy emberről tudok, aki valaha is fizetett elő ilyesmire, az is régen volt. Azért van épp elég torrent site. Ritka, hogy a piratebay-en pl. ne találjam meg, amit keresek. Amit meg nem ott, azt más hasonló helyeken. Nem kell informatikai szakembernek lenni hozzá.
Ha netán neked van igazad akkor az elég baj lenne, de hát akkor biztosan jobban rájuk szállnának, azért az erős feltételezés, hogy lefizetik az illetékeseket... nemtom... ezt azért nehezen hinném...

nemecsek ernő áruló 2010.11.18. 11:15:01

@vuvuzela importőr: Hát akárhogy is, azt a pénzt mindenképp az alvilág használja. Ha meg se próbáljuk kifehéríteni, akkor lehet mondani, hogy mindenki ingyenesen tölt le, de jómagam nem egy emberről tudok, aki az iTunesból szívesen venne filmet, vagy zenét, konkrétan a menyasszonyom a Glee zenéit már másnap megvehetné onnan, de így mivel magyarországon az elbaszott szabályozás miatt nem lehet, kénytelen lewarezolni. Jah kérem, így is lehet. Én pontosan erről beszéltem.

Mert persze a kiadók általában sírnak, hogy senki nem vesz CD-t, meg DVD-t, de nem adnak lehetőséget a gyors könnyű digitális beszerezhetőségre. Jóhogy mindenki torrentezik.

2010.11.18. 11:44:16

@Gerzsonka: nem őket védem, szerintem is visszataszító dolog pénzt kérni a warezért, és a szabad terjesztés eszméje (amivel amúgy egyetértek) ellen való. Csak tippeltem, hogy a nagyságrend lehet a döntő, a kiadók úgy vélhetik, ha 50,000 ember letöltőforrását veszik el abból több cd eladás lesz, mintha 5,000-ét vennék el. Pedig kétlem, hogy jelentős mennyiségű kiadói profit jönne ki ebből...
Ez biztosan egyéni ízlés kérdése, de ami zene kell azt én cd-n is megveszem, ezt többnyire ingyenes oldalról letöltött "trial" előzi meg (de már youtubeon hallott zenét is vásároltam). A számítógépemben annyira nem bízom, a cd-ket azért többnyire beripelem, nem árt, ha 2 helyen megvan..:)

nemecsek ernő áruló 2010.11.18. 12:07:00

@vuvuzela importőr: Az, hogy te a CD-t preferálod, mutatja, hogy valamelyest az idősebb korosztályhoz tartozhatsz, amivel persze gond nincs, csak látványos, hogy nem érted, mi a legnagyobb gáz.

Egy mai 18 évesnek a CD már ingyen se kell, nincs is olyan lejátszója, az iPod, és a többi lejátszó, ahol az ember leggyakrabban zenét hallgat, ha nincs otthon, az nem tud mit kezdeni a CD-vel. Otthon pedig az ember a gép előtt ül, és nem túl gyakori, hogy az embernek hifije van, ha igen, max kiírja egy CD-RW-re az aktuális kedvenceket, és azt nyomja be, de elavult technológia mindenképp.

Nézd meg a Steam-et. Ez egy online játékprogram-disztribúciós eszköz. És magyarországon működik. Mi történik? Vannak ugyan warez játék-letöltések, de RENGETEGEN vannak Steamre regisztrálva, és az állandó akciók miatt csak egyre többen lesznek.

Ez lenne az iTunes-szal is. És 99 cent egy zeneszámért nem pénz. Cserébe legálisan volna meg.

Mert ma már ha lemez kell, akkor kapjak is mellé valamit. Sajnos be kell látni, hogy egyszerűen maga a kulturális termék önmagában nem bír jelentőséggel. Legyen értelme megvenni. Nézd meg a LOST DVD-kiadását. Gyönyörű pakk, térképpel, mellékelt VHS kazival, akármivel, közeli ismerősöm is rendelt Amazonról. Ám ha nincs szükségem a lemezre, mert egy 35 nm-es albiban lakom, ahol a legkisebb helyre is szükség van, és nem tudom hova rakni a dolgokat, akkor legyen már meg a lehetőségem, hogy egy 20x8x25 cm kiterjedésű 2 TB méretű hordozón tároljam a legálisan megvett dolgaimat. Ne kelljen már növelnem a plasztik hulladék mennyiségét, és csökkentenem a drága helyet a lakásban csak azért, mert legális akarok lenni!

Torrent site-ok meg amíg scene kultúra van, addig mindig is lesznek. És egyet lelősz, jön 3 másik. Scene meg addig lesz, amíg digitális kultúra, és internet is lesz. De tudod mi van a scene release-ek info fájljának a végén?

"If you like this, buy it, as we do!"

Azaz: ha tényleg tetszik, vedd meg, ahogy mi is.

SÜN 2010.11.18. 12:47:20

akit érdekelnek magas jutalékú sms megoldások, emeltdijas-sms.eu/

2010.11.18. 13:07:51

@Gerzsonka: A számítógépes zenehallgatással nincs különösebb bajom, max az, hogy nincs egy rendes dac-om, talán egyszer lesz pénz rá.
A 2 négyzetcentiméteres lejátszók minőségében kételkedem, már ami a hangzás illeti - talán van jó is, nem tudom. Ha figyelembe vesszük azt is, hogy manapság sokan mobilon hallgatnak zenét akkor kb olyan kép alakul ki, mint mikor valaki fröccsentett műanyag szerszámot vesz az acél helyett. Nem igazán alkalmas a feladatra.
Nem igazán ismerem az itunest, főleg "műszaki" adatokat, ezért nem tudom, milyen minőségben lehet dolgokat letölteni. De úgy hallottam, paypal-al lehet regisztrálni és vásárolni amerikaiban. Az nem jó? Itt biztosan drágább lesz, ha elindul a store...
És - úgy teszek, persze mindenki másként értelmezi az "if you like it" részét. Ha pár nap után megunom és sose veszem többet elő, akkor nem éri meg..:)

nemecsek ernő áruló 2010.11.18. 13:18:15

@vuvuzela importőr: Alapvetően az iTunes-on dollárban vannak megadva az árak, gyakorlatilag csak valutaárfolyamtól függ, mennyibe kerül, és nagy része a zeneszerzőhöz kerül. Egyedül a ProArt áll az útjában jelenleg, illetve a magyar szabályozás. A minőségre pedig nem lehet panasz, lossless zene is van az ilyen webboltokban, a flac pedig sokkal jobb minőséget biztosít, mint a CD, így audiofilek is csak jól járhatnak vele.

DeadBodiesEverywhere 2010.11.21. 19:52:41

"az iTunes-on dollárban vannak megadva az árak,... , és nagy része a zeneszerzőhöz kerül."

I don't think so!

1 track 0,99 dollár,
abból 0,09 dollárt kap (!!!) az előadó (a kiadó 0,53 dollárt)!

Az nem hiszem hogy olyan nagy rész lenne :-D

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2010.12.23. 13:49:40

@DeadBodiesEverywhere: nem tom Te honnan szedted az infót... 70% megy a zenszerzőnek (feltöltőnek), és 30% az Apple-nek, hogy a feltöltő az a kiadó egyben, és hogy ebből mennyit ad utána tovább a zenészeknek, az már teljesen egyedi megállapodás dolga (kettőjük között), hacsak nem vagy zenész vagy kiadó, akkor ilyesmire saját hatáskörödön kívül találgatni se találgathatsz, nemhogy konkrét dollárokat írj.

bgp 2010.12.23. 15:25:45

@atpijkamo: Ha beperelnek valakit attól még nem lesz bűnös.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.12.23. 16:21:10

@bgp: Nem hiszem, hogy ilyet mondtam volna.

Viszont a bíróság sokszor a jogtulajdonosnak ad igazat, és közzétett fájlonként többszáz dollár büntetést ítél meg.

DeadBodiesEverywhere 2010.12.25. 21:24:20

@holex: hát nem vagyok kiadó, sem előadó, de előadóktól hallottam, és pl. egy gyors keresés után a google-ban itt van róla egy cikk is, ahogy Te is írtad a feltöltő kapja a lét, aki nem a ZENEKAR! -->

www.downhillbattle.org/itunes/

If you build a shiny new house on a landfill it still stinks Apple says iTunes is "better than free" because it's "fair to the artists and record labels." That's simply not true. First of all, Apple gets 3 times as much money as musicians from each sale. Apple takes a 35% cut from every song and every album sold, a huge amount considering how little they have to do. Record labels receive the other 65% of each sale. Of this, major label artists will end up with only 8 to 14 cents per song, depending on their contract.

kiskutyauto 2012.03.11. 02:59:46

Pofon egyszerű a válasz a rejtélyre: a mobilszolgáltató lobbi áll az ügy mögött... nekik ez (is) jó kis bevételt ad...és ennyi...
süti beállítások módosítása