A The Wall Street Journal híre szerint a Fox máris eladta a februári Super Bowl, az amerikaifutball-liga nagydöntőjének közvetítése alatti reklámperceket, ráadásul az előzetes becsléseken túlmutató, 2,8-3,0 millió dolláros áron. Félreértés ne essék, ez az összeg egy félperces szpotot jelent. Úgy látszik, az amerikai (reklám)piac kezd kilábalni a válságból, hiszen a tavalyi döntő szpotjai 2,5-2,9 millió dollár közötti összegért keltek el.
A WSJ jelentése szerint a nagyobb bevétel annak tudható be, hogy a gazdasági válság sújtotta autógyártók 2011-ben agresszív kampányokkal jelentkeznek a piacon, és visszatérésük a többi nagy céget is költekezésre serkentette. Az elmúlt három évben nem volt arra példa, hogy a döntőt éppen közvetítő tévétársaság (a négy nagy vetésforgóban adja a legnézettebb sporteseményt) ilyen korán értékesíteni tudja a reklámidőt.
Fega 2010.11.05. 15:03:12
sixx · http://comment.blog.hu 2010.11.05. 15:05:24
Kobunko · http://elejtett.blog.hu 2010.11.05. 18:41:08
sixx · http://comment.blog.hu 2010.11.05. 23:57:33