Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Ismeretlen 56-os képekhez jutott az MTV

A forralom hétköznapjai

2010. október 23. 12:05 barb 62 komment

A Magyar Televízió felhívására egy néző értékes, az 1956-os forradalom napjaiban készített fényképeket bocsátott a köztévé rendelkezésére, melyeket ma kora délután be is mutatnak. A fotók Rötzer Henrik fotóművész alkotásai.

Rötzer Henrik neve csaknem ismeretlen a magyar fotózást kutatók körében, pedig a két világháború között, s még a háború után is számos újságban, folyóiratban találkozhatunk felvételeivel. Rötzer 1895-ben született, halálának ideje ismeretlen. A fotóművész precíz ember volt, Rolleiflex gépén készített felvételeiről pontos feljegyzéseket készített. Nagyon sok helyen publikált, felvételei többek között a Rádióéletben, a Színházi Magazinban, az Új Időkben, a Pest Megyei Hírlapban, az Élet és Irodalomban és a Szabad Népben jelentek meg. Leszármazottak nélkül hunyt el, felesége halála után a hagyaték egy része a Benke családhoz került.

Benke Imre a Magyar Televízió felhívására kereste fel az 1956-os műsor szerkesztőit, s Rötzer Henrik 1956-ban készített fényképeiből adott át egy sorozatot. A mintegy félszáz képen a romos fővárost, égő járműveket, az élet hétköznapjait örökítette meg az utókornak, a dokumentumok hátsó oldalára pontosan feljegyezte a készítés helyszínét és dátumát. Az eddig még sehol sem publikált fotókat az MTV ma A forralom hétköznapjai (14:30) című műsorban mutatja be, de egy pár kép a hirado.hu-n is megtekinthető.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemzeti csótány írtó 2010.10.23. 14:52:52

Mikor látunk végre olyan képeket is, ahol magyar sorkatonákat lőnek egyes forradalmárok?

Gatinho 2010.10.23. 15:14:50

Bokány, fene a kommunista, perverz mindenedet...

Corydon_30 2010.10.23. 15:32:58

Igen, éppen ideje volna, hogy a zavargók által a Köztársaság téren legyilkolt, megcsonkított ártatlan emberek fotóit is bemutassák.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2010.10.23. 15:41:42

Mivan , beszabadultak a Lendvai Ildikó cenzorasszony és Horn Gyula pufajkás népírtó által meghülyített neoliberás hülyegyerekek? Menjetek vissza a játszótérre, a homokozóba.

Corydon_30 2010.10.23. 15:48:22

Az akkori eseményekhez tartoznak a felkelők által elkövetett bűnök is, arról miért nem beszélnek? Miért?

2010.10.23. 15:59:21

beszélni lehet, csak 23-án fölösleges,már-már kisszerű. minden forradalom velejárója a túlkapás, ez természetes. jegyzem meg akik akkor ezeket végrehajtották sok esetben provokátorok, tévelygők voltak, a forradalom elemei, de nem részesei.
örülök, hogy hosszú évek után a bolsevikok nem keserítik meg 23-át, az interneten eg csak kibírjuk :-)

Corydon_30 2010.10.23. 16:00:26

Igen. Köztársaság tér. Brutálisan meggyilkolt, meztelenre vetkőztetett, lábuknál a fára kötözött hullák. A "forradalmárok" műve. Őket is szeretném látni a ma esti híradókban. Nem csak a vén nyanya takarítónőt, aki a nevét sem tudja leírni, olyan sötét.

n_gery 2010.10.23. 16:05:01

@Corydon_30: Ha vannak ilyen fotóid elő vele. Töltsd fel valahova aztán linkeld. Különben csak feleslegesen huhogsz itt.

Corydon_30 2010.10.23. 16:07:48

Vannak fotóim, de nem töltöm fel.

Kiß B. 2010.10.23. 16:10:29

Jó hogy kerülnek elő új és új képek, jó együtt emlékezni. Májusban előkerült pár Kaposváron is: rossebezred.blog.hu/2010/06/12/palackba_zart_tortenelem

Kiß B. 2010.10.23. 16:12:19

@n_gery: Kár az ilyenekkel foglalkozni, erkölcsileg elbuktak 1956-ban és 2006-ban is. Azért élnek, hogy a mi ünnepünket tönkretegyék! Kár felülni a provokációnak!

Dicsőség a Hősöknek!!!

Corydon_30 2010.10.23. 16:16:07

Hősöknek?:DDD
A gépfegyverrel rohangáló kamaszokra, a szülőgyilkosságért leültetettekre vagy a nemzet takarítónőjére gondolsz?

Látom, átestél agymosáson, semmit sem tudsz arról, mi történt 1956 őszén.

Rwindx 2010.10.23. 16:27:52

@Corydon_30: Úgy látszik te sokat "tudsz". Kiváncsi vagyok meddig mész el.

Corydon_30 2010.10.23. 16:32:52

Mondjuk... Párizsig.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.10.23. 16:38:59

@enpera: "Mivan , beszabadultak a Lendvai Ildikó cenzorasszony és Horn Gyula pufajkás népírtó által meghülyített neoliberás hülyegyerekek? "

Ennyit tudsz, hogy nálad a neoliberális meg a kommunista ugyanaz...

sanyikám 2010.10.23. 16:53:18

@Bokány: Primitív gondolat.
Épp eszű ember nem akar látni olyan képeket vagy videókat ahol egymást ölik halomra az emberek.Akárki lövöldözött akárkire.

n_gery 2010.10.23. 16:54:37

@Corydon_30: Vannak fotóid de nem töltöd fel?

:D:D

reccs 2010.10.23. 17:03:30

@sanyikám: Na igen. Csak hát van ez a dolog, hogy igazság, az meg érdekes lenne mégis. Már akinek, persze van, akinek a szép, neki tetsző hazugság elég, ahogy a kommenteket elnézem.

november13. 2010.10.23. 17:21:50

@Gatinho: Sajnos nagyapám mesélt ilyen történetet, ahol egy ablakból sorkatonákat lőttek golyószóróból.Egy katona kézigránátot hajított be az emeleti ablakon, és később egy egyetemista lány holtestét találták.Szegénynek valószínű fogalma sem volt kikre lő.Na ilyenek, és még cifrábbak simán voltak.Mesélt olyan, azóta kitüntetett laktanyaparancsnokról, aki általános iskolások(!)kezébe adott fegyver.Azóta is emlegeti az Öreg a gyereket:"bácsi mutassa meg hogy kell használni..."
Sajnos ma csak hősök és "kommunisták" vannak, pedig igen csak árnyalt volt a kép anno(is)

november13. 2010.10.23. 17:27:47

Íme pár kép amit a google dobott lincselés 1956 címszóra:

www.fszek.hu/56/Tematikus_HTM_ek/Pest_HTM_ek/Koztarsasag.htm

ninimimi 2010.10.23. 18:10:55

Bokány és a többi ávós figyelmébe ajánlom, hogy immár törvényt sértenek, amikor a bolsevik gyilkosokat, bűneiket kisebbítik, mentegetik a hazugságaikkal.

Elég volt belőle, hogy az elmúlt 20 évben itt röhögtek a képünkbe a gyilkos disznók, akik tevékeny részt vállaltak a magyar nép tönkretételében! A cinkosaikkal, a pszichikai bűnsegédeikkel együtt.

ninimimi 2010.10.23. 18:17:04

Az ávós hazudozások lényegéhez pedig csak annyit, hogy 1956-ban győzött a magyar forradalom.

Ami a győzelem után jött, az már nem forradalom volt, hanem háború Magyarország és a támadó Szovjetunió között.

Ma is hallgatható rádiófelvételek vannak róla, amint Nagy Imre, a szabad, független Magyarország miniszterelnöke bejelenti 1956. november 4-e reggelén, hogy

"Ma hajnalban a szovjet csapatok támadást indítottak fővárosunk ellen azzal a nyilvánvaló szándékkal, hogy megdöntsék a törvényes magyar kormányt. Csapataink harcban állnak, a kormány a helyén van. Ezt közlöm az ország népével és a világ közvéleményével."

A magyar kormány ezek után a 4 nagyhatalom és az ENSZ közbeavatkozását kérte. A mai napig érvényben van egy ENSZ határozat, amely az oroszok kivonulását írja elő, és amit a Szovjetunió "természetesen" 34 éven át nem teljesített.

Ezt hányan tudják ma Magyarországon? Nem ez a cél. A "levert", "elbukott" forradalom, a kusza lövöldözős, füstölgő képzet: ez jusson eszedbe 56-ról, ez a cél! Az "egymásra" lövöldöző magyarok. Hát persze!

Elég az ávós hazudozásból!

csi szi 2010.10.23. 18:29:12

1848-ban meg a pesti nép a Lánchídon leszúrta Latour-t, aki tárgyalni jött Pestre.
Görgey felakasztatta Zichy Ödönt.
Micsoda mocskos csőcselék.

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2010.10.23. 18:31:49

Mindig érdekeltek az amatőr riportfotók, főleg, ha egy profi készítette azokat. '56 esetében ezek még fontosabb dokumentumok, mert ugyebár az akkor elkészült képeket utána Kádár emberei szisztematikusan gyűjtötték, bizonyítékokként felhasználva az azokon szereplő emberek elítélésére. Tehát minden jó érzésű fotós eldugta, vagy megsemmisítette ezeket a fotókat, ezért ma kevés van belőlük.

st.andras 2010.10.23. 18:40:15

Békés és szép jó estét mindenkinek. Igen voltak olyan esetek is amikor ártatlanokat lőttek le, lincseltek meg. Egy forradalomnál nem lehet (főleg ilyennél) nagyon mérlegelni, ki miért volt AVH-s. Nem tehetett arról az a 20 egynéhány éves kiskatona, hogy pont oda sorozták be. Viszont akik csak ezt látják az egészből azokat nagyon sajnálom. Gondolom 2006 okt. 23-án teljesen rendjén volt, hogy a rendőrök nem gyengén vertek szét teljesen ártatlan embereket. Aki megérdemelte az megérdemelte, de sokan nem csináltak semmit. Rossz helyen voltak rossz időben. A rendőrség is azt mondta ilyen helyzetben nem lehet minden egyes ember pontos szerepét mérlegelni. Tehát '56-ban sem lehetett, és az adott körülmények között, és az elmúlt évek terrorizálásainak köszönhetően nem is akartak mérlegelni. Akin AVH-s ruha volt azt ki kellett nyírni. Az ELLENSÉG volt!!! AZ Andrássy út pincéjében sem bántak kesztyűs kézzel a fogvatartottakkal. Inkább azt sajnáljuk, hogy akkor nem sikerült és még a nyakunkon ültek a vad kommunisták 34 évig. Ja és úgy gondolom, hogy utána a tisztogatások során sem válogattak a módszerekben. Röviden. A komcsikból és utódaikból most már tényleg elég!

Rohaggyámeg 2010.10.23. 18:40:21

Kitűnően össze lehet 56-tal ugrasztani az embereket.

2010.10.23. 19:05:08

@Rohaggyámeg: Pedig pont azzal nem kéne.
Erre épp elég volna a.a.a.aaa. . . foci :P
De kit érdekel az ma.
Egyébként az mondjuk kevéssé domborodik ki a hozzászólásokból, hogy a belső vitákban és rendezési törekvésekben milyen szerepe volt annak - és evvel még a '89-es rendszerváltáskor is nagyjából mindenki tisztában volt, csak azóta valahogy elfelejtődött, hogy akkor a magyar nép saját belső elnyomóin kívül, azért mégiscsak az akkori világ legnagyobb, mondhatnám "globális" hatalmával szállt szembe és ennek az emberek tudatában is voltak. Akkor.
Képzeld el, ha ma itt mondjuk NATO megszállással biztosítanák a jelenleg fennálló "demokráciát".
Lenne-é itten fölkelés?

hollario 2010.10.23. 19:08:11

@Vitáz van Bánegressy: Ez valószínűleg a sör árától függene.

divatar 2010.10.23. 19:11:13

@SzedlmajerLaszlo: "minden forradalom velejárója a túlkapás, ez természetes" Persze csak az egyik oldalon természetes és megbocsátandó, a másik oldalon meg halálos bűn. Szerintem egyáltalán nem természetes. A történelmi eseményeket én magam objektívan szeretném megismerni és nem valamelyik oldal nézőpontjából. Gyerekkoromban megmutatták az akkor hatalmon lévők szemszögéből, ma meg a jelenleg hatalmon lévőkéből. Az objektivitástól mindkettő messze van. Le kellene hámozni az eseményekről a pátoszt, a legendákat, a rákent mázt, anélkül érthetőbb lenne. Iskolás koromban halálosan untam az április 4-i és a november 7.-i kötelező ünnepségeket. Ma ugyanúgy kiütést kapok az okt.23-i vagy az aug.20-i ünnepségektől, mert nem arról szólnak amiről kellene. Képmutatás, szemforgatás, hamis szólamok, néphülyítés......

ninimimi 2010.10.23. 19:34:18

@divatar: Csillagos ötös próbálkozás egy szintre bűvészkedni a szerencsére kimúlt kommunista diktatúra hazug, gyilkos propagandáját a mai demokrácia unalmával.
"Ma ugyanúgy kiütést kapok..."

Hát persze! "Ugyanúgy."

Én meg ugyanúgy kiütés kapok a rohadt gyilkos ávósok hazugságaitól, mint 20 éve.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.23. 19:34:24

Az MTV idei teljesítménye: új műsor nuku, legfeljebb stúdióbeszélgetések, meg fényképgyűjtés. Mire kell annyi dolgozó?

bóbitás lótetűfing 2010.10.23. 20:48:25

Ha így folytatjátok szocilibsi (nevezhetlek benneteket csőcseléknek? Ugye igen?), szóval ha így folytatjátok, lehettek ti is a hiányolt képeken. Addig jár a korsó....

taszajto 2010.10.23. 21:21:42

hidegvér uraim, hidegvér!

mondjuk, ahogy elnézem itt már régen nincs mit megbeszélni.
2006-ban is ezért lőttek, mint az állat.

és továbbá: azt nem értem valahogy, hogy akkor mi a fenéért nevezitek magatokat ott balról és fennen! 56 örököseinek.

mindenOK (törölt) 2010.10.23. 22:29:08

@taszajto: Off.
Azért mert nagyapám krumplit vitt Pestre teherautóval, és még a ruszkik is megállították, majd továbbengedték. Mondjuk ő csak túlélésre játszott:)

Rwindx 2010.10.23. 23:46:56

@taszajto:
56-ban két szembenálló oldal volt, mindkét oldalnak megvolt a maga öröksége. Ki ezt vitte tovább és emlékezik rá, ki a másik oldalt. Nem csak a hősök, de az ávósok (ideológiai) leszármazottai is itt vannak még.
A közös az hogy mindkét oldal 56 örökségéről beszél, a különbség viszont halálos.

algi 2010.10.24. 00:56:43

@Rwindx: Két oldal volt? Szerintem kikérnék maguknak a szabadságharcosok, hogy egy oldalra állítod őket azokkal a bűnözőkkel, akik csak kihasználták a zűrzavart. Nincs tiszta forradalom. Gondoljunk bele! Ahol halálos erőszak van, ott mindenképp előfordulnak olyan dolgok is, amiknek nem lenne szabad.

azIstenostora 2010.10.24. 02:11:35

@Bokány:
Figyuzz csak öcsi!
Ezek a rohadt "ellenforradalmárok" nem vették jó néven,amikor a "sorkatonáid" belelőttek a fegyvertelen tömegbe?Azannyuk!
Meg tudnád mondani,hogy a Köztársaság téri pártházban az elvtársaid miért cserélték le az ávós egyenruhát zsaru-egyenruhára?És miért lőtték a vöröskeresztes mentősöket?Hányat gyilkoltak meg?És miért kúrták hátba Mező Imrét?Halljuk!

einmann 2010.10.24. 08:11:30

Corydon

Gondolom jól fizetnek téged azért, hogy itt mocskoskodj!!!

Tudod olyan ez, mintha egy temetésen arról beszélnél, hogy az elhunyt, akit a jelenlévők nagyon tisztelnek, milyen gyenge volt...

Az ilyeneket szokták kiközösíteni!

A köztársaság téri pártháznál tényleg történtek gyilkosságok!

De ez főleg annak köszönhető, hogy a védekezők is gyilkolak, védekezés közben...

Ez egyedi eset volt. Pl MAlétert is azért küldték a pufajkás haverjaid, hogy belelőjön a tömegbe, de mivel ezt ő nem tette meg, nemhogy meggyilkolták, hanem befogadták maguk közé vezetőnek!!!

Azokra a képekre kíváncsi lennék én is, mert valószínűleg történelmi "szenzációt" okoznának!

Bár lehet, hogy neked Kennedy gyilkosáról, meg a WTC felrobbantójáról is van képed :)

lurk (törölt) 2010.10.24. 10:46:06

En azt nem ertem, ha a komcsikbol mar annyira eleg volt, es ugye vegre gyozott a Nemzet, akkor hogy lehet Magyarorszag koztarsasagi elnoke egy kommunista?! Most akkor eleg volt, vagy nem volt eleg? Tessek mar eldonteni vegre!

lurk (törölt) 2010.10.24. 10:47:52

Vagy "aki nincs ellenunk, az velunk van"?

Hol is hallottam en ezt?

Kis ember 2010.10.24. 10:52:54

Nahát, hogy itt mindenki milyen jól tájékozott!

Én, ahogy egyre többet olvasok az "eseményekről", lehetőleg szemtanúk tollából, úgy leszek egyre bizonytalanabb.

Igaz, a határozott mindenttudás a primitív emberek sajátossága.

Kis ember 2010.10.24. 10:53:52

@lurk:

Ugyanott, ahol ezt:

"Ahol fát vágnak, ott hullik a forgács".

A történelem ismétli önmagát. :(

nemzeti csótány írtó 2010.10.24. 10:59:54

@azIstenostora:
Akkor kezdjük úgy, hogy az apám nem valószínű, hogy "megcsinálta" volna a retkes anyádat! Tehát nem vagyok neked öcsi.
A másik! Ha egy kicsit is tanult vagy olvasott ember lennél akkor tudhatnád, hogy a történelem nem csak arról szól, amiről akarod hogy szóljon.
Vedd ki a fejed a szarból és nézz körbe!

MindenbeKészakarvaBelepofázóZombi 2010.10.24. 11:57:04

Miért gondolja bárki is, hogy egy forradalom steril, és igazságos dolog?
Ha fegyvert adsz egy felhergelt tömeg kezébe, akkor az kihozza az emberekből a legrosszabbat.
Bármerre nézel a forradalom, háború, polgárháború, vagy bármely fegyveres konfliktus szerves része a gyilkosság, csonkítás, nyilvános kivégzés, nemi erőszak, lincselés.
Mindkét oldalnak megvannak a maguk bűnei. A körülményeket figyelembe véve, senki nem lepődhet meg, a szuronyhegyre tűzött, meztelenül kampóra-lámpavasra akasztott embereken.
Egymás mocskolása, és szidása, a napi politika belekeverése egy nemzeti ünnepbe, aminek az emlékezésről kellene szólnia, különösen gyomorforgató, de hát ki-ki ízlése, vérmérséklete és intelligenciája szerint emlékezik.

GGG77 2010.10.24. 12:38:48

Ahogy 2006 őszén is voltak olyan emberek, akiker ártatlanul vertek meg a rendőrök, úgy 1956-ban is voltak olyan katonák, akik nem érdemelték meg a halált.
Mindenesetre '56 nélkül nincs Kádár-korszak (ami persze egy förmedvény volt, de Rákosiékhoz képest egy megváltás) és nincs rendszerváltás sem.

GGG77 2010.10.24. 12:40:16

@Bokány:
Kérem az urat a hangneme miatt eltávolítani .

ninimimi 2010.10.24. 12:48:22

"Mindkét oldalnak megvannak a maguk bűnei."

1956-tal kapcsolatban ez a tipikus ávós hazugságok legocsmányabbja. Ahogyan a magyar nép tiszta és valóban dicsőséges szabadságharcát megpróbálják egybemosni az gyáva, lesből tömegre lövöldöző ávós gyilkosok bűneivel. Majd a már szabad, törvényes kormánnyal és hadsereggel rendelkező Magyarországra 1956. november 4-én rátámadó szovjet haderő agressziójával.

Az 1956-os forradalom az emberekből - legalábbis a magyarokból - nem a legrosszabbat, hanem éppen ellenkezőleg, a legcsodálatosabbat, az emberiség történelmének legtisztább küzdelmét és szabadságharcát hozta ki. Ezt külföldi újságírók, diplomaták, tanúk ezrei, filmfelvételek, fotók sokasága bizonyítja. (A szétlőtt, de érintetlen árukészletű boltok, a nyitott dobozokban gyűjtött papírpénzhegyek mind tények. A vidékről a városokba küldött élelmiszersegélyek, a másokért mindenüket, életüket kockáztatók mind magyarok voltak.)

Szóval kár tovább erőlködni az ávós hazugságokkal, mert bőven elég, sőt túl sok volt belőle az elmúlt 20 évben is!

Kis ember 2010.10.24. 13:11:20

@ninimimi:

Arany haverem, kicsit egyoldalúan látod a dolgokat, de hát fanatikus vagy, ez lejön minden mondatodból.

Ahol fegyverek ellenőrizetlen kezekbe kerülnek, ott bizony előfordulnak túlkapások, bármelyik "oldalról" is legyen szó. Mert az élet nem fekete-fehér, legfeljebb az amerikai filmekben mindig makulátlanok a hősök - no meg a náci és a kommunista propagandafilmekben.

bóbitás lótetűfing 2010.10.24. 13:19:43

@GGG77: Nég egy cenzor, esetleg volt nunkásőr.

ninimimi 2010.10.24. 13:32:35

Látom, sikerült elérnem, hogy a blog 10 perc alatt lekerüljön az Index címlapról. Pedig tegnap óta fenn volt.

Csak "bele kellett taposnom" a hazug ávósok lelkébe. Már ha volna nekik ilyenjük a hazugságtarsolyuk mellett.

MindenbeKészakarvaBelepofázóZombi 2010.10.24. 16:42:30

ninimimi: " "Mindkét oldalnak megvannak a maguk bűnei."
1956-tal kapcsolatban ez a tipikus ávós hazugságok legocsmányabbja. "

Nagyon remélem, hogy valójában nem vagy ennyire elvakult.
Ez nem hazugság, hanem egyszerű tény. Hidd el, hogy senki nem érdemli meg, hogy elevenen feltrancsírozzák. Mondhatod, hogy agymosott "ávós hazugság" amit írok, és/vagy gondolok, de az a helyzet, hogy nem tudsz meggyőzni arról, hogy az ész nélküli vérengzés nem a legrosszabb, hanem a legcsodálatosabb dolog, amit az ember fegyverrel a kezében tehet.

Ahol ilyen mértékben kontroll nélkül szabadulnak el az indulatok, ahol válogatás nélkül szabadítanak ki politikai foglyokat és köztörvényes bűnözőket, ott nem tartom elképzelhetetlennek, hogy a tiszta cél érdekében küzdők között is voltak olyanok, akik kissé túllőttek a célon. Ne adj isten olyanok, akik a kaotikus helyzetet a saját alantas céljaikhoz használnák fel.

Azt csak zárójelben jegyezném meg, hogy az index főoldalán megjelenő blogoknak megvan az a tulajdonságuk, hogy idővel az újabb témák leszorítják őket a címlapról. De jó látni, hogy oly mértékben átérzed mondataid súlyát, hogy ezt is magadnak tulajdonítod, mint érdemet:D

GGG77 2010.10.24. 18:45:10

@bóbitás lótetűfing: igen, 33 éves vagyok, vezető tisztségeket töltöttem be az előző rendszerben.
neked nem ez a blog való, inkább a Jobbik szellemi hátterét erősítsd. :)

GGG77 2010.10.24. 18:46:54

@Kis ember: "legfeljebb az amerikai filmekben mindig makulátlanok a hősök - no meg a náci és a kommunista propagandafilmekben."

És a mo.-i jobboldali pártok/értelmiségiek/sajtótermékek retorikájában.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.25. 12:47:25

Az MTV idei teljesítménye: stúdióbeszélgetések és fényképgyűjtés. Gartulálok.

A blogmotor meg monnyonle.
süti beállítások módosítása