Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Péntekre menekítik a Megasztárt

Tehetségkutatók egymás ellen

2010. október 12. 09:34 szabóZ 279 komment

A Tv2 végül elszánta magát, és mégis péntekre menekíti a Megasztárt az X-Faktor elől. Persze nincs ebben semmi meglepő, hiszen már két hete szombaton elindult az evakuációt felvezető kampány: Friderikusz Sándor csak úgy, mellékesen felvetette, hogy miért is kéne választaniuk a nézőknek a két tehetségkutató között, ha békésen is megférhetne egymás mellett a Megasztár és az X-Faktor. Ekkor indult a Női Lapozó kampánya is, hogy a két műsort ne egy időben sugározzák.

A Tv2 a műsor kimenekítését megpróbálta népi kezdeményezésnek és Friderikusz Sándor személyes kezdeményezésének feltüntetni, de nagyon sok jel mutat arra, hogy a Tv2 hetek óta készülő kampányáról van szó. Múlt szombaton Friderikusz Sándor már arról beszélt, hogy százezer levelet kapott a csatorna, hogy tegyék át egy másik napra a Megasztárt, de ez a műsor 1,6 milliós átlagnézettségéhez képest irreálisan sok nézői levelet jelentene.

A Tv2 azért bízik a Megasztár pénteki sikerében, mert a nézettségi görbe alapján az X-Faktor vége után a Megasztár rendre megveri az RTL Klubon futó műsorokat. Most szombaton például az X-Faktor 34,7 százalékos közönségarányt ért el a reklámozóknak fontos 18-49 év közötti korosztályban, a Megasztár pedig 34,4 százalékot, a különbség hibahatáron belüli, de a Tv2 műsora csak annak köszönheti jó eredményét, hogy sokkal hosszabb, mint az RTL-en futó konkurens, és megverte az X-Faktor után sugárzott Hatodik napon című Schwarzenegger-filmet.

“A Megasztár élő adásai nézők millióit szegezték a tévéképernyők elé, és büszkék vagyunk arra, hogy egyre többen kíváncsiak a műsorra. Bár az elmúlt két hétvégén egyértelműen a TV2 volt a nézettségi verseny győztese, nekünk nagyon fontos a nézők véleménye. Így hát megtettük a szükséges lépéseket és átszerveztük a produkciót, mostantól pénteken esténként tűzzük képernyőre" – mondta Kiss Péter, a Tv2 sajtóközleményében, amely azért azt nem közli, hogy abban az idősávban, amikor a két műsor párhuzamosan fut, az X-Faktor csúnyán elveri a Megasztárt.

Ráadásul a Nielsen adatait egyes emberekre lebontva, vagyis a kutatásban résztvevők televíziózási szokását egyenként, és nem célcsoportonként vizsgálva, kiderül, hogy az emberek egy jelentős része ugyan az RTL-ről a Megasztárra vándorol az X-Faktor után,  vagyis még nem választottak véglegesen a két műsor közül, de a Megasztár kezdeti nézői eközben lemorzsolódnak.

A Tv2 ugyanis a több mint három órás műsor második felében tulajdonképpen csak a szereplőket reklámozza, mivel azt szeretné, hogy az X-Faktor nézői se veszítsék el a Megasztár történetének fonalát. Így a Tv2 a Megasztár második felében összefoglalja az addig látottakat, bemutatja újból és újból a szereplőket, illetve beharangozza a következő adást. Ez viszont nem nagyon érdekli azokat, akik már a kezdetektől a Megasztárt választották, hiszen ismerik az eseményeket és a szereplőket is. Ők szépen lassan átkapcsolnak a kis adókra, illetve néhányan az RTL Klubra.

Információink szerint a Tv2 már hetek óta egyeztet a műsor átrakásáról, Eszenyi Enikő színházi fellépéseit például át kellett szervezni, és persze a gyártás feladatait is át kellett ütemezni. Az RTL Klub a múlt héten indította az X-Faktor vasárnapi adását, amivel megakadályozta, hogy a Tv2 a hétvégére tudja szöktetni a Megasztárt. A vasárnapi adás egyébként nem az RTL Klub ötlete, a formátum szerint a felkészülés alatt két egymást követő napon kell jelentkeznie a műsornak. Ennek ellenére a húzással az RTL Klub elérte, hogy a Megasztár egy kevésbé fontos, hétköznap estére kerüljön, sőt mivel már ezen a héten is pénteken, 20:40-kor kezdődik majd a műsor, a Barátok közt lesz a legnagyobb konkurense.

Azért most jelentette be a Tv2 a tehetségkutató áthelyezését, mert az X-Faktor szombattól már élőben jelentkezik, és hosszabb is lesz. Így a Tv2 egyrészt már a teljes műsoridőben is nehezen nyerhetne, másrészt mivel a Megasztárra csak az X-Faktor után kapcsolnak a nézők, valószínűleg az sms-szavazatok többségét is az RTL vinné el.

A Tv2 ezzel a lépéssel próbálja menteni a menthetőt: az új hétköznapi műsorrendben a Megasztár abszolút nézettsége várhatóan nem fog nőni, így a Tv2 reklámbevételei némiképp csökkenhetnek is. De ezt ellensúlyozhatják a szponzori díjak, az sms-szavazásból származó bevételek, és persze az, hogy nem kell beismerniük a Megasztár bukását. Ennek ellenére a Megasztár az áthelyezéssel egyértelmű bukás: egy nagyon költséges produkció került ugyanis szembe az RTL napi rutinsorozatával.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mthrfckr 2010.10.12. 13:28:38

de mi a bukás? a 34,7% a 34,4% ellenében? :)

ujrakezdo · http://sisakhuzat.hu 2010.10.12. 13:28:57

Azért valahol az is szánalmas, hogy a bariközt ellenében minden műsor elbukik a konkurens csatornán, mint ahogy a megaszar is el fog... Bulvárország...kutyaország.

Kandras 2010.10.12. 13:30:17

Nekem meg pont az x-faktor tűnik sokkal mesterkéltebbnek, ami nem arról szól, hogy tehetséges embert találjanak, hanem olyanokat, akik conzzák a nézőket.
Két kirívó példa:
1. a fogyatékosmód mozgó, kiabálós hangú srác, akiért mindenki úgy odavan én pedig elképzelem a lelki szemeim előtt, hogy egy ilyen popsztár képviselné Magyarországot és sírhatnékom van.
2. az affektáló hülye p****, aki már az első fordulóra tortát vitt, úgy beszél, mint egy 5 éves hülyegyerek. Viszonylag jól énekel, de a duci csaj például tízezerszer jobb. Na persze senkit nem érdekel egy duci csaj a tévében, egy provokáló, hisztis ri**** viszont növeli a nézőszámot, úgyhogy őt vigyük inkább.

A TV2-nél (leszámítva a viktorka fiaskót) nem érzem ezt.

Viszont az RTL Utasi Árpis fiaskója szerintem sokkal súlyosabb a Viktornál, az a magyar tehetségkutatók történetének fekete napja a szememben.

lekvárzsibbasztó 2010.10.12. 13:33:09

ha a vörös iszapnak egy csak egy hangyányi esze van: a tv2-t önti el! egyedül Presszer Picit kellett volna kimenteni!

Drótos Pipacs · http://drotvizsla.wordpress.com 2010.10.12. 13:34:28

Remélem péntekre teszik a Vészhelyzet utolsó évadát:-)))

Giedi 2010.10.12. 13:38:58

Nincs TV-m, nem is szoktam bekapcsolni és csak a Spektrumot meg a sportadókat nézem.
Szóval, láttátok az utóbbi Megasztárban, hogy ....

Kandras 2010.10.12. 13:41:00

@Drótos Pipacs: igen, rá gondoltam, kössz, a nevek sose ugranak be. De ki lett ejtve, mert helyette tovább a tortás, nyávogós liba. :)

Der Beste 2010.10.12. 13:41:35

@verőköltő bodobács: Ja, százezres tömeg rohant a RTL Klub székháza elé, hogy hajnali 3-kor nem nézhette élőben az időmérőt.
:)

Der Beste 2010.10.12. 13:44:33

@Kandras: Az Utasi Árpáddal elkövetett bűneiért kellene elsötétíteni egy-két napra az RTL-t, nem a hülye karikák miatt.
Nem is értem, miért nem tanultak belőle, miért engedtek gyerekeket a második Csillag születikbe is.

ujrakezdo · http://sisakhuzat.hu 2010.10.12. 13:44:48

Akárhogy is, de a két csatorna elérte a célját. Beszélnek/beszélünk róluk folyamatosan.

hegyilany 2010.10.12. 13:52:50

X-Faktort még nem láttam, de múlt szombaton belefutottam a Megasztárba és az olyan döbbenetesen gagyi volt, hogy az minden negatív előítéletemet felülmúlta. :) Jó, ha ketten nyújtottak értékelhető produkciót. A többség olyan hamisan énekelt, hogy az még az én botfülemet is sértette. :)))

kovacs.14 2010.10.12. 14:03:21

Csak egy valamit szeretnék megjegyezni a sok "szakértő" mellett.Mindenki köpködi a műsorokat,de olyan részleteket tud ami csak úgy lehetséges ha nézi a műsort!??

OZ83 2010.10.12. 14:06:21

Az X-faktor jóval színvonalasabb műsor mint a cigányokat felvonultató Megaszar!

Flankerr 2010.10.12. 14:10:19

@kovacs.14: 2010-ben, az internet és számos kiváló médiablog/oldal idejében ez már nem igaz. Én pár hete láttam egy fél Megasztárt, 2 hete a kiesik/bekerül Megának a felét, vasárnap egy fél X-et, és az X-nyitóból valamennyit. Ennyi. Ezt is kompromisszumból, nem azért mert hűde érdekelt.

Dzsúd Horse 2010.10.12. 14:10:38

@OZ83: Most gondolom keménynek érzed magad, mert leírtad, hogy Megaszar, és még cigányoztál is.

Drótos Pipacs · http://drotvizsla.wordpress.com 2010.10.12. 14:11:42

@Kandras: Tudom, hogy volt valami torta-ügy, de nem emlékszem, melyik lonya vitte be. A vasfogú?

Katica ügyében meg bántalmazni kéne a Gesztit (meg Fridinek is küldhetnénk egy e-mailt:-)

ET-nick 2010.10.12. 14:16:41

Az X faktor egy ÚJ műsor volt (én ezért néztem), ami világszinten sikert aratott, így kíváncsi lettem rá. Megából már több szériát lenyomtak a torkunkon. Méghogy "Legenda csak egy van". Vagy mégis 5?

Mára kiderült, hogy mindkét műsor egyre rosszabb. Mind a Megában, mind az X faktorban a középszerű hangokat hagyták meg, amelyekből 12 egy tucat. Például BÉKÉSI KATICA hangját mindenki felismeri, olyan atomerőmű volt, és olyan egyedi. Kiejtették stb. Épp ezért szerintem most rengeteget esett az X-faktor hitele. Nincs már több jó énekese, mint a Megának sajnos. Így lehet, hogy tudná verni előbb-utóbb a Mega, ha nem lenne rétestészta a műsora és kicsit összekapná magát.

Mindkét műsor zsűrije rengeteg hibát követ el. Már az első Megában SOMA rájött, hogy vissza kell hallgatni az előadókat, mert sajnos, ami nekik élőben jó, az sokszor a tévében hamis, és mi tévénézők húzzuk a szánkat és leesik az állunk, hogy az ilyen labilis hangú egyedeket miért dicsérik és juttatják tovább, miközben csak elüldözik a tévénézőket és hiteltelenné teszik a műsort. Alap lenne a nem hamis hang, ahogy alap a jó hangosítás is ilyen szinten, ilyen műsoroktól. Ez sajnos sokszor nem jön össze máig egyik műsor esetében sem. Nem tanulnak a másik, de még a saját hibájukból sem.

Én értékelem, hogy a TV2 mert lépni. Ő legalább tett a nézők kedvére is, mégha a hirdetők miatt is hozta meg döntését elsődlegesen. Itt mindenki ismeri mindkét műsort, aki bármelyikhez is hozzászólt. Van viszonyítási alap, vagyis belenéznek mindkettőbe.

A Mega elnyújtott rétes rengeteg felesleges körrel, biflanggal, az X természetellenes, pózolós dobás, rossz szelektálással.

Kandras 2010.10.12. 14:18:39

@Drótos Pipacs: igen a vasfogú. Nem nagyon figyeltem oda arra, hogy mit mondott, miért vitte, csak az tűnt fel, hogy minden szót úgy fejez be, hogy "csi" (szupcsi, tutcsi, fincsi....)

Dzsúd Horse 2010.10.12. 14:19:29

@ET-nick: Szerinted van olyan, aki végigolvassa a kommented? Rövid komment a nyerő, a mai világban :D

Dzsúd Horse 2010.10.12. 14:19:30

@ET-nick: Szerinted van olyan, aki végigolvassa a kommented? Rövid komment a nyerő, a mai világban :D

OZ83 2010.10.12. 14:19:59

Nem érzem magam keménynek, de egy olyan műsor amelyben a versenyzők fele cigány takarodjon a képernyőről! Na meg ott van az a ribanc Liptai ez már elég!

Der Beste 2010.10.12. 14:27:32

@ET-nick: Ha elsősorban a hírdetők miatt hozta meg a döntést, miért kell úgy csinálni, mintha csak s kizárólag a nézők érdekében csinálták?

Kandras 2010.10.12. 14:29:26

@Der Beste: ezt remélem költői kérdésnek szántad.

Der Beste 2010.10.12. 14:34:32

@Kandras: Nem.
Miért nem mondták azt, hogy átmegyünk péntekre, s kész. Amikor a sorozatokat pakolgatták, akkor miért nem a Fridi jelentette be élő adásban?
A megasztár nézőiből hány embert érdekelt volna, hogy a nézettség miatt költöznek? 1-2 százalékot?
Ezzel a szánalmas Fridi akcióval viszont több ember figyelmét is felhívták erre a tényre.

hardw 2010.10.12. 14:38:07

@Der Beste: fridi jól csinálta. port kavart, hírverést csinált, így most pénteken mindenki leül Megasztárt nézni, még talán azok is, akik eddig nem nézték.

ivrilider 2010.10.12. 14:42:04

Van még, aki néz tévét?

Der Beste 2010.10.12. 14:44:58

@ivrilider: Nincs.
Már tévét sem lehet kapni sehol.

SteveNo1 2010.10.12. 14:55:16

Nem tudom kiknek jó a hanga melyik műsorban és melyikben nem, de az X-faktort jóval izgalmasabb menetűre sikerült megcsinálni mint a megát.

Csak azt nem értem, hogy a Geszti miért ejtette ki utoljára a tök jól éneklő erős hangú csajt és vitt be helyette egy nála rosszabb terhes kismamát (kell a sóóóó, hátha megszül produkció közben), meg egy fogszabályzós arapapgájt...

Peremartoni Krisztina (törölt) 2010.10.12. 14:55:37

Szempontok a kereskedelmi televíziózásban :

1. Reklámbevételek
2. Az én fizetésem
3. A Ti fizetésetek
4. A saját jól bebetonozott helyem
5. Az ismerőseim jól bebetonozott helyei
6. Pénz
7. Pénz
8. Pénz
9.
.
.
.
.
999 998. Béka segge
999 999. Az előállított műsor színvonala
1 000 000. A nézők véleménye

Peremartoni Krisztina (törölt) 2010.10.12. 14:57:02

...ja és exhumálják Várdy Zoly-t,de minimum rehabilizzék..

rockjano_ 2010.10.12. 15:11:27

@SteveNo1: nem fog megszülni produkció közben mert már megszűlt, amiket eddig láttál jóval régebben vették fel.

babáról video az RTL oldalán :-)))

Ilyen ez

Player 1 2010.10.12. 15:15:52

Mindet elolvasta?Lehet, hogy abból 100 ezren csak anyázták..

Escobar888 2010.10.12. 15:18:50

Igazából semmi meglepő nincs ebben. Az RTL rendre megveri a TV2 műsorait. Legalábbis ami a kihozott statisztikai eredményeket illeti. Nekem ez picit sántít, de tulajdonképpen lexarom. Egyik adó rosszabb mint a másik.

Ami a két aktuális műsort illeti. a Megasztár szerintem jobb műsor, ha mindenképp választani kell. A csapból viszont állandóan az ömlik, hogy az X mennyivel jobb. A végén még el is hiszik az emberek.
Az X ben gyengébbek az előadók. Nagy az összevisszaság. A zsűri hiteltelenebb mint a megában.

trinidadi 2010.10.12. 15:26:54

Friderikusz homoszexuál!

hardw 2010.10.12. 15:49:53

"...Megasztár adás befejezéséig beérkező minden egyes sms után, 50 forintot ajánlott fel a károk enyhítésére. A nézők szavazataiból 2.827.350 forint gyűlt össze..."

tehát összesen 56.547 szavazatot adtak le... az elég karcsú...

forrás: tv2.hu/megasztar5/cikk/mega5-jotekonysag-eredmeny

Tallu86 2010.10.12. 15:50:03

Engem az érdekel biztos tudja valaki, hogy hány magyar embernek jelenti az a hétvégi kikapcsolódást, hogy szombat este tv-t néz. Úgy értem nem csak ezt a két adót hanem az összeset?

Cobs 2010.10.12. 15:53:26

baromság...azokat a "barom állat" tömegeket is megnézném akik levelet írtak fridiéknek hogy rakják át másik napra. Gyanítom hogy elég kamu az egész. Még amikor friderikusz első beszőlásról olvastam (mert nézni egyszer nem néztem se megat se X-et) vmennyire - én idióta naiv - azt gondoltam hogy talán tényleg a saját nevetséges véleményét mondja el az a baromállat, de aztán kiderült hogy megint csak egy jo nagy átverés megrendezett köcsögség az egész mega x faxtor hülyeség..
Ha lenne vmi értelme..ha lenne -hogy mondjuk ha találnak vmi tehetséges énekest akkor az tényleg vmi használható zenét rak a nép elé később pályafutása során ....dehát könyörgöm akik eddig nyertek egy se volt aki csinált volna értelmes zenét - tehát ha lenne vmi nagyon minimális értelme megértem hogy nézik az emberek...de így????..szórakoztat? mi? hogy megrendezett átvgágás az egész? szerintem győzike is szórakoztatóbb volt....szerintem az egész mega X g.ci egy nevetség...undorito..bár nyilvánvalóan izlések és pofonok.

hal1fan 2010.10.12. 15:56:15

...ez is egy vélemény...

...de nem csak az enyém! Ismerős? Mindegy: Geszti valóban égette a műsort. Békési Katica, sőt Szirota Dzsenifer(?) kiejtése nem hiba, egyenesen bűnös gondatlanság volt. Igazi zenész ilyet nem tett volna... (Ettől persze más téren Geszti érdemei nem csorbulnak.)
A két több mint tehetség fog boldogulni ebben az iparban, nem kétséges. Élmény hallgatni őket már most is.

Tallu86 2010.10.12. 16:01:48

@Cobs

No igen, engem nem igazán érdekel egyik műsor sem, de azon még egy kívülálló füle is megakad amikor tv2-ön nem hall mást, csak, hogy náluk vannak a Legendák... Ha nem vagy Megasztár rajongó már a korábbi győzteseket sem tudod felidézni, mert "akkorát alkottak" még ebben a dübörgő magyar pop szakmában is... hogy mit is? Szóval ott a pont.

Pannon Puma 2010.10.12. 16:05:51

"És kizárólag értelmes, érdekes, csatornákat sugározni NATIONAL GEOGRAPHIC, DISCOVERY CHANNEL, SPEKTRUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

azért ezeknél a csatornáknál meg az ismétlés-faktor magas egy kicsit...

womanestomen 2010.10.12. 16:21:13

@Terézágyú: a három MINDENKI szerint legtehetségesebb versenyzőt. ha te nem vagy benne a MINDENKIBEN, akkor te egy .... vagy:)

Laciii 2010.10.12. 16:29:54

Ha az emberek az X-et nézik előbb ott fognak szavazni, ezért lett péntek és nem vasárnap, hogy már pénteken begyűjtsék az SMSeket.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.10.12. 16:38:31

Madarat tolláról,médiát nézőjéről...

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2010.10.12. 16:46:58

szerintem az RTL-nek még el kellene kezdenie minél előbb a ValóVilágot és teljesen kiütné a tv2-t

Igényes Pop · http://igenyespop.blog.hu 2010.10.12. 16:56:51

A versenyzőknél azért a tehetségükön kívül a választott dallal is sokat lehet javítani vagy rontani. Sőt, a dal nyelvével is. A keresztapa dallamát például kifejezetten ütötte az angol szöveg. Olaszul (vagy akár Korda módra magyarul:)) sokkal szebb.

Tényleg, tudja valaki, kinek mennyi beleszólása van a dalválasztásba?

andrush 2010.10.12. 17:04:33

Nem értem azokat, akik aszongyák, hogy a Megasztár versenyzői rosszabbak, mint az X-faktoréi. Aki egy kicsit is jártas a zenész szakmában, annak egyértelmű, hogy az X-faktor annyira felturbózza a versenyzők hangját, hogy már nekem nézőként is ciki. A Megasztár ennyiből jobb, ott egy az egyben jön át az Andreas lihegése, az X-faktor olyan, mintha stúdió felvételt hallanék...

Egyébként nem nézem a kertévéket, csak natgeot, meg spektrumot és mindenhová bicajjal járok. Meg sunázok mindenkit!

Super aGyuri 2010.10.12. 17:07:16

@womanestomen: Tegyük hozzá, hogy a dobos srác és Demjén-hasonmás Előd kidobása is nagy hiba volt. NEM a legjobb 12 maradt bent.

(Mondjuk a Janicsák Vecának és a Wolf Katinak szerintem tényleg szép hangja van, meg a Nyári-lányoknak is, úgyhogy hátszél ide, hátszél oda, azért ők bőven beférnek a Top 12-be)

Nálam a fiatalabbik Vastag-fiú (Tamás?) a nyerő egyébként. Ha nem ő győz, követelem a szavazatok újraszámlálását és súlyos környezetkárosítás miatt az X-Faktor haladéktalan honvédelmi célú államosítását.

Patreides · patreides.blog.hu 2010.10.12. 17:09:11

Én arra lennék kíváncsi, mit szól ehhez az egészhez Angelina Jolie.

okostojgli (törölt) 2010.10.12. 17:12:54

Szabóz, a Coolról nem esik szó. Miért?

Straight 2010.10.12. 17:13:59

A TV2 nem egy jótékonysági intézmény. Onnan jön a pénze hogy az emberek seggét nyalja és olyan műsorokat adjon ami a legtöbb embernek tetszik. Ha valami mindenki szerint szar akkor abból a tv2 nem tud pénzt csinálni. Ennyi. Bár szerintem ezek a tehetségkutatók még kb rendben vannak bár egyik sem a kultúra fellegvára. Majd jön az új valóvilág. Na akkor fogunk egy hatalmas dózist kapni a mai magyar kultúrából. A tv2 nyilván bukta a szombati időpontot azért került péntekre. Ha nem lenne emiatt több nézője nyilván maradt volna a helyén.

Amúgy hiába ért egyet a kommentelők 90%a abban hogy mind a két műsor szar amikor a kommentelők legyenek bármennyien nem reprezentatív minta. Azok akik több százas nagyságrendűre dagasztják ezeket a topikokat álltalában több ésszel rendelkeznek mint az átlag. Az hogy valaki több száz kommenten át vitatkozik alapból feltételezi azt hogy elolvasta és többé kevésbé értelmezte a cikket vette a fáradtságot és véleményt alkotott róla azt le is irta a másik fél kommentjeit is elolvasta értelmezte hibát keresett bennük és reagált rá (és itt majdnem teljesen lényegtelen ki mekkora baromságokat irkál a lényeg hogy veszi rá a fáradtságot.).
Aki ezt képes megtenni azt az ilyen műsorok inkább bőszítenek mint szórakoztatnak.

ET-nick 2010.10.12. 17:17:18

@Der Beste:

Mert ezzel a döntéssel a TV2 kettőt ütött egy csapásra. Összekötötte a kellemest a hasznossal. A hirdetőket és minket is egyben kielégített végeredményben, mégha minket másodlagosan is.

Jobban jártunk ezzel, mint az RTL hozzáállásával, aki leszarja a mi másodlagosnak titulált igényeinket, mégcsak nem is foglalkozott vele, szóra sem méltatta, vagyis minket, nézőket. Ő semmilyen számba nem vett minket. Még másodlagos számba sem.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.10.12. 17:23:40

Ezek a műsorok a 3-14 ill. a 70-99 éves korosztályoknak készülnek. Bármely más személy,aki ilyesmit néz,vagy későn érő típus,vagy már szenilis és minden mindegy neki.
Esetleg "trendi" pedofil,akinek az tetszik,hogy hangosan huhognak és dobognak a pici lábacskáikkal a pubik és tinik... :)

Super aGyuri 2010.10.12. 17:30:59

@womanestomen: Itt jegyzem meg, hogy ilyen nicknévvel akár még Z'Zi Labor rajongó is lehetnél :-)

[gy.k. a Rolling Stones Honky Tonk Woman c. számának a Veresegyházi Asszonykórus közreműködésével készített Z'Zi-feldolgozása Nomen est Women címmel jelent meg a '86-os Z'Zi-albumon, legalábbis ha jól emlékszem, nem ma volt ugyanis]

Darth Surge 2010.10.12. 17:52:41

Sziasztok!

Szerintem az egész egy előre megrendezett műsor, (Mindkettő)de vannak szórakoztató részei. És igen, vannak naivak, akik boldogan nézik, és izgulnak, vajon ki esik ki. Sok bevált, és agyas médiatrükk. És ezek az üzenetek, mint pl. majd a valóvilág is lesz, szegény naiv butuskáknak szólnak. Mert aki gondolkodik, és képben van, az nem vesz 6 szárnyas, irritációmentes, tuti trendi szárnyas borotvát, mert húúú, de jó. A butuska megveszi, mert ezt mondják neki.
Én meg szoktam nézni mindkettőt, szigorúan letöltve, és erősen rövidítve. Nagy része, hát hagyjuk, de egy-kettő énekesjelölt tényleg jó.
Egy másik dolog: Valaki elhiszi, hogy becsületesen számolgatják a nézők szavazatait?
Páran biztos küldenek, de nem hiszem, hogy sokan, mert a butuska már nagyon szegény, az okoska meg nem küldene, mert tudja, hogy kamu. Főleg úgy, hogy ki se írják, hogy mit hazudnak.
Till Atilla 2 percig rizsázik a semmiről, majd, "és a következő" 1 perc kuss, XY.
X-Faktorban hasonlóan, "jó vagy, hú de jó vagy, de..." 1 perc és továbbjutottál/kiestél.

robian 2010.10.12. 18:05:12

ha hinni lehetne a nézettségi mutatóknak az azt jelentené hogy 2000 féle ember van. kicsi a mintavétel, nem reprezentatív, stb. én nem is ismerek olyat aki élőben megnézte, ellenben sokat aki megnézte a lényeget tubeon vagy lekapta torrenről. a reklámnál meg amúgy is mindenki elkapcsol, vagy nem?

robian 2010.10.12. 18:09:13

@Darth Surge: amit mondasz van benne ráció. mégis inkább lefele hazudják a számot. az pech végett. a plebs, az alsó tízmillió az úgyis küld sms-t. meg aki tele van is. király l norbinak én is küldök egyet ha beélesedik. pedig inkább szegény vagyok mint gazdag. beszippantott.

karlitoszka 2010.10.12. 18:41:20

hogy miért undorító szar a megasztár?
gusztustalan műsorvezetők, till attila tehetségtelen pojáca, liptói klaudia meg egy közönséges buta ribanc.
az ún. tehetségek pedig senkik, kanadai cigány menekült csajjal az élen, a többi is cigány meg félcigány keverék, meg a gyerek, na az mindenen túltesz, de legalább friderikusz is matyizhat az asztal alatt bár a kisfiúk biztos jobban bejönnek neki. hányás az egész, egy fos. pont mint az egész tv2, a zsidó-buzi belterjes közösségükkel együtt.

Arschloch 2010.10.12. 19:32:48

Már a legelején megmondtam, hogy a TV2 fogja átpakolni másik sávba. Így is lett...

kicsi bogár 2010.10.12. 19:42:44

@dosszié: Én is azt utálom, mikor berobban jó hangosan a reklám! És közben valaki alszik a szobában, vagy késő este van, én halkabban hallgatom-nézem a TV-t, későn és BUMM bele... Ez a halálom! Mindig frászt kapok. És persze felébredek!... Persze ez a cél.

ariete 2010.10.12. 19:59:17

Egyetértek "karlitoszka" nevü hozzászólóval és megtoldom azzal, hogy a retekklub x-micsodája szintén buzizsidó hobbiműsor. Remélem a tegnap életbe lépett médiatörvény megszünteti az egész parasztvakítást és helyette igazi értéket képviselő zenei műsorokat látunk majd.
LOL

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.10.12. 19:59:59

@karlitoszka: Teljesen igazad van.
Van ismerősöm,aki indult annak idején a Megaszarban és "javasolták" neki meghallgatáson,hogy sorolja magát valamelyik kisebbséghez ha nem akar a selejtezőknél kiesni.El is jutott szépen,így lett híres.És zsidó. :))))

4749 2010.10.12. 20:12:43

Már az is megmosolyogtató volt, amikor Friderikusz elkezdte a műfelháborodást, hogy a kedves nézőket kurtítják meg. Hiszen akkor mindenhol arról volt szó, hogy a Mega megy péntekre. De ez igi lesz. Most a Mega a Barátok Közttel vív meg?

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.10.12. 20:22:47

péntekre. De ez igi lesz. Most a Mega a Barátok Közt-tel-a-vív meg?
:)

Dr. Verőköltő 2010.10.12. 20:23:42

@Der Beste: Nem a százezres tömegről van szó!! Hanem arról, hogy megvették a közvetítési jogokat azért, hogy aki szereti az F1-et az az RTL-en bámulja a reklámokat is! Pl.: én! Akkor adják le élőben és kész! Mert ha nekik veszteséges hajnali 3-kor leadni az F1-et akkor megint leszarják a nézőket és csak a saját zsebüket nézik!!! Ennyi!

Dr. Verőköltő 2010.10.12. 20:28:38

@arconfosom: A tévékről csak annyit, hogy a TV2-n és az RTL-n kívül szinte minden csatorna 16:9-ben adja a műsorait!!!!! Ők leszarják a kocka TV-ket! Arról van szó, hogy nem akarnak perkálni az átállásra!!

glass 2010.10.12. 20:36:40

Mindkét adón lévő műsor paraszt vakitás de az X-faktor szinvonalasabb müsor szerintem bár én csak bele szoktam a megasztarba pillantani mert két kollegám is zsüri tag.

brazileiro 2010.10.12. 20:52:58

Kevés kínosabb színjátékot láttam a magyar tévékben, mint Friderikusz álhisztijét...

Ráadásul a TV2 elég gyávának tűnik: az X-faktor most volt a leghosszabb eddig és messze most nézték a legkevesebben. Ha 34 százalék nézte, akkor saját sávjában sem lehetett nagyobb a különbség 5-6 százaléknál, ami ahhoz képest, hogy 25 százalék is volt az elején, jelentős különbség.

Azt viszont nem értem a cikkben, hogyan is akadályozta meg az RTL a X-faktor múlt vasárnapi adásával, hogy a TV2 ezentúl vasárnap adja a Megasztárt? Az X-faktornak ugyanis ez volt az egyetlen vasárnapi adása, sem az eheti műsorban, sem a jövő hetiben nincs benne (és Kolosi is ezt nyilatkozta valamelyik bulvárújságban múlt héten). Így valami más oka lehet, hogy nem vasárnap van. Mondjuk az, hogy ilyen műsorok a világban mindenhol pénteken vagy szombaton vannak.

Capture -Myta 2010.10.12. 21:01:39

Nem értem miért kell ezt a műsort erőltetni. Akár péntek akár szombat úgy se fogom nézni. Négy unalmas zsűri arc, két kiégett műsorvezetővel, inkább elmegyek helyette kocogni, utánna meg majd nézem a vámpírsorit az RTL-en.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2010.10.12. 21:12:18

Nem olvastam végig 250akárhány kommentet, ha volt, akkor bocs.

Két hasonló profilú műsor van, amit én ha mint profilt nem szeretek, akkor elkapcsolok. 436 TV csatornám van. (Jó ebből 21 szextelefon, 13 horoszkóp, 19 vásárolj, de érdemi komoly műsorral, magyarból van kb 50, németből (értem a nyelvet) 120 felett.
Ebben benne vannak a tematikus, illetve németben a tartományi adók is, de nem vagyok muszáj zenei tehetségkutató, és zenei tehetségkutató között választani.

Ha viszont ez a műfaj érdekel, Akkor baró, mert így két műsor is nekem szól, végig tudom őket izgulni.

Peremartoni Krisztina (törölt) 2010.10.12. 21:31:52

Én biztosan "Barta Zsolt nézéseire" leszek kiváncsi és nem arra hogy ki fingik a nulláslisztbe a tv2-n..

Gólvágó 2010.10.12. 22:03:29

Na én meg nézem hogy a Buda Cash Brókerház 3 hónap alatt a 21 milliómból 20 millát elvesztett. Ez egy piszok nagy tehetség és profik csinálták. Vigyázzatok nyomulnak ne ugorjatok be.Szép álmokat.

mychael 2010.10.12. 22:06:13

Pénteken meg azért nem fogják nézni a Megasztárt, mert a célközönség ilyenkor bulizni van.

Laszika87 2010.10.12. 22:22:43

Hát kedves TV2 ez nagy baromság volt ugyanis:
a Barátok közt nap mint nap több mint 2,5 millió nézőt ültet a képernyők elé ezzel a húzással nem nyert semmit a TV2 csak bukott igaz nem sokat mivel a sorozat csak 25 perc és ennyit nem fognak látni a nézők az lenne a legjobb megoldás ha arra a 25 perce valami fel konferálás lenne mondjuk bemutatnák mi történ a múlt héten + egy két öt perces reklám és meg is van oldva röviden ennyit én így oldanám meg a két kereskedelmi csatorna viszályát és nézettségét
Köszönöm
Űdv:Laszika87

DR.version · http://m-12.blog.hu 2010.10.12. 22:46:15

kiraly viktor ota a megaszar nezhetetlen, na meg a fridi yehhh
az xfaktor meg megmutatta az igazi arcat , gesztivel az elen
yehhh

felszantani mindkettot , irmagjuk se maraggyon

brazileiro 2010.10.12. 22:46:31

@mychael:

"Pénteken meg azért nem fogják nézni a Megasztárt, mert a célközönség ilyenkor bulizni van."

Mióta lett szombat helyett péntek az első számú bulinap?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.10.12. 22:48:24

A "Kapcsoltam", az melyiken megy?

brazileiro 2010.10.12. 22:49:37

@Laszika87:

"a Barátok közt nap mint nap több mint 2,5 millió nézőt ültet a képernyők elé"

Az elég régen volt.

1.X-FAKTOR RTL KLUB 1 934 086
2.BARÁTOK KÖZT RTL KLUB 1 761 410
3.MEGASZTÁR TV2 1 657 537
4.NAPLÓ TV2 1 621 413
5.FÓKUSZ RTL KLUB 1 549 962
6.TÉNYEK TV2 1 395 431
7.JÓBAN ROSSZBAN TV2 1 377 433
8.VACSORACSATA RTL KLUB 1 374 533
9.HÍRADÓ RTL KLUB 1 361 789
10.CASTLE RTL KLUB 1 282 243

www.brandtrend.hu/nezettseg/405/nezettsegi_adatok_2010_-_40_het.html

dr. no 2010.10.12. 22:53:11

kimondottam kedvelem a comment:com-ot, mert itt mindig vérbeli ortodoxok küzdenek meg az elveikért, nézeteikért. annyit modanék, hogy nekünk tényleg nincs tévénk, csak filmet nézünk - a gyerekek rajzfilmet. sorozat nuku.
remélem, egyszer rájövök, hogyan tudnak egyáltalán fennmaradni a csatornák, mert a létük esszenciája egy olyan reklámtípusra épül, ami köztudottan halott. mert qrva drága a tv-spot, és nagyon alacsony a hatékonysága.

mackos31 2010.10.12. 23:26:44

a 34,7% és a 34,4% között akkora a különbség, hogy a több "csúnyán elveri a másikat"? A cikk írója is inkább gondolkodott volna előbb...

glad az egyetlen 2010.10.12. 23:39:46

Nekem kezdetben még úgy ahogy tetszett az x-faktor, de mára megutáltam.
A csillag születik (hungary got talent lenyúlás) 1000x jobb volt és nem véletlen, hogy a törvényes megvásárlással csak a gyengébb x-traktorra futotta azRTLnek.

Ha van még más is aki így gondolja akkor talán még be is jöhet a TV2 számítása.

brazileiro 2010.10.13. 01:08:15

@dr. no:

Azt hiszem, ez az évtized kommentje.

"annyit modanék, hogy nekünk tényleg nincs tévénk, csak filmet nézünk - a gyerekek rajzfilmet. sorozat nuku."

Min nézik a gyerekek a rajzfilmet? Számítógépen?

(és ha igen, az miért jó?)

brazileiro 2010.10.13. 01:11:44

@mackos31:

Nem figyeltél. Azt írta: "amikor a két műsor párhuzamosan fut, az X-Faktor csúnyán elveri a Megasztárt." A Megasztár hosszabb volt kb. egy és negyed órával.

Mondjuk a 34,7-es X-faktorból az következik, hogy a Megasztár ugyanakkor 30 százalék körül volt, és nekem az sem tűnik csúnyának, de ez más kérdés.

babsz 2010.10.13. 02:07:23

Egyszerűen fel nem fogom, hogy miért nem mondta soha senki a Friderikusznak, hogy beszédhibával nem illene a képernyőn lenni. Húsz éve pösze, és húsz éve nem tudott összekaparni egy logopédusra való pénzt? Vagy ennyire sokat képzel magáról, vagy ennyire igénytelen. Mindenesetre amikor kinyitja a száját, már előre lesápadok, meg imádkozom, hogy ne beszéljen sokat.

brazileiro 2010.10.13. 02:51:03

@pafff:

Mér, Baló Györgynek mióta nem szóltak?...

dr. no 2010.10.13. 09:53:17

@brazileiro:
évtized kommentje? miért jó, ha egy nagy monitoron vagy projektoron nézik?
azért komám, mert nem látunk/látnak szararcú műsorvezetőket, igénytelen, semmiről nem szóló műsorokat, agyatlan spotokat, cirkuszi szinten prezentált ál-hírműsorokat, ócska, szakadt, tehetségtelen, kontraszelektált emberek tucatjait.
hogy hol élek? talán a holdon, viszont ahhoz képest elég jól elkaristolok. persze az is igaz, hogy nekem nem nagy téma arról beszélgetni, hogy te is láttad-e tegnap a lófaxt, és ugye milyen jó volt. ez olyan "ugye milyen szép zöld a fű?" szint.
hancock megvan? köcsög, köcsög pirosban, melírozott köcsög. te melyik vagy?

mréveiller 2010.10.13. 09:55:00

ahol Fridi meg a ripacs Eszenyi a zsúri sok jóra ne számítson az ember

Ditti82 2010.10.13. 11:21:13

@womanestomen: Szerintem pedig Dorka, Veca és Katica a 3 legtehetségesebb. Kinek a pap, kinek a papné.

kicsike viktorka 2010.10.13. 12:58:18

nézhetetlen szar mind a kettő.kiváló példát mutatva etnikumunk számára,hogy hogyan lehet fa hangú kornyikálásból megélni.

brazileiro 2010.10.14. 03:56:19

@dr. no:

"persze az is igaz, hogy nekem nem nagy téma arról beszélgetni, hogy te is láttad-e tegnap a lófaxt"

Ehhez képest regisztráltáltál egy tévés blogon, és kommentet írtál egy tévéműsorról szóló poszthoz. Melyet ugyan soha nem láttál, hiszen nem nézel tévét, de tudod, hogy szararcú műsorvezetők vezetik és semmiről nem szól.

Komám (ha már komák lettünk), az a helyzet, hogy te az az ember vagy, akinek semmiről nincs saját véleménye, ezért mindig a legnépszerűbb közhelyeket sorolja.

Ha már a köcsögözésnél tartunk: olyan vagy, mint a szerencsétlen osztrák náci, Haider, akiről halála után derült ki, hogy homoszexuális volt. Fogadnék, hogy tíz évre visszamenőleg az összes Barátok Köztöt láttad...

brazileiro 2010.10.14. 03:57:18

@dr. no:

"persze az is igaz, hogy nekem nem nagy téma arról beszélgetni, hogy te is láttad-e tegnap a lófaxt"

Ehhez képest regisztráltáltál egy tévés blogon, és kommentet írtál egy tévéműsorról szóló poszthoz. Melyet ugyan soha nem láttál, hiszen nem nézel tévét, de tudod, hogy szararcú műsorvezetők vezetik és semmiről nem szól.

Komám (ha már komák lettünk), az a helyzet, hogy te az az ember vagy, akinek semmiről nincs saját véleménye, ezért mindig a legnépszerűbb közhelyeket sorolja.

Ha már a köcsögözésnél tartunk: olyan vagy, mint a szerencsétlen osztrák náci, Haider, akiről halála után derült ki, hogy homoszexuális volt. Fogadnék, hogy tíz évre visszamenőleg az összes Barátok Köztöt láttad...

brazileiro 2010.10.14. 04:02:46

@brazileiro:

Bocs a dupláért. Azt hiszem ilyenkor szokás azt írni, hogy blogmotor.

dr. no 2010.10.14. 12:57:16

@brazileiro: a regisztráció indapass, nemm cc:, vagy nem tudtad, hogy máshol duplázhatsz?
most hogy felhoztad: inkább buliztam volna haiderrel, mint hogy x-faktort nézzek. egyébként miért kell ahhoz kereskedelmi adót nézni, hogy tudjad, mire számíthatsz? vagy te csak akkor hiszed el, hogy fáj a pofon, ha már meg is kaptad?
kár, hogy a köcsögös hasonlatot nem értetted, ezek szerint vmi gay pride effektus beindult nálad. úgy látom azért, hogy a közhelyeim nem túl népszerűek, tehát a logikád szerint akár vélemény is lehet.

Maminti2 2010.10.14. 13:05:21

Tényleg vannak emberek(?!),akik nézik ezen műsorok bármelyikét? Van még lejjebb..Sőt ezen adók bármelyikét, eltekintve attól az egy-két sorozattól( Dr. House pl.), ami még nézhető.. az RTL-n nem is tudok ilyen műsort..
süti beállítások módosítása