- Járhatatlan utat választ a két nagy kereskedelmi csatorna, ha pénzt kér a kábelszolgáltatóktól műsoruk továbbításáért – mondta Kéry Ferenc, a Magyar Kábelkommunikációs Szövetség (MKSZ) elnöke szerdán az MTI-nek. A szakember úgy látja: az RTL Klub és a TV2 lépése átformálná a teljes hazai terjesztési- és reklámpiacot, de még az eleve fizetős csatornák életét is, hiszen egy eddig elképzelhetetlen üzleti modellt villantana fel.
- Liptaival nyert a Frizbi a Heti hetes ellen. Korábban nem látott fölénnyel nyerte műsorsávját a Frizbi Hajdú Péterrel, a késői időpont ellenére sokan várták a nyilatkozó Liptai Claudiát. A vasárnap esti nagyfilmek után sokáig uralkodott a Heti hetes, amely kereskedelmi célcsoportban ezúttal csak 22,3 százalékot ért el. Hajdú műsora így 32,1 százalékot hozott a csatornának, és több fiatal nézőt is, mint a Heti hetes az RTL-nek - írja az origo.
- Marad a reklám a köztévékben. Korábban felmerült, hogy a kormány egyik tervezete alapján jövő év elejétől reklámmentesek lesznek a közmédiumok. Fodor Gergely, a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság Elnöki Kabinet igazgatója az egerszalóki reklámkonferencián ezt most hivatalosan is cáfolta hozzátéve, hogy az információ áramlására vonatkozó szabadság kiterjed a reklámokra is. Ennek értelmében nem vonják meg a reklámozás jogát a köztévéktől - adta hírül az mmonline.hu.
- Az olvasók szavazata alapján a Nemzetközi Gyermekmentő Alapítvány kapta azt a 3,5 millió forintot, melyet a Metropol saját 12. születésnapja alkalmából ajánlott fel. Két héten át tartott a jótékonysági kampány, melynek nyomán a szeptember 29-i születésnapi szám nettó hirdetési összbevételének 10 százalékát kapta az alapítvány.
- Megújult a Hírszerző. Gyakorlatilag csak a logóhoz nem nyúltak a Hírszerző megújításakor. Mind formájában, mind tartalmát tekintve átalakult a site.A hazai online lappiacon eddig is szerkesztett véleményrovatáról ismert Hírszerző új, országosan ismert szerzők bevonásával erősíti Publicisztika rovatát, az eddiginél több képet közöl majd - tudta meg a mediapiac.com.
- Változik az Origo tévéinek tematikája. A LifeNetwork elindult az életmódtól egy kicsit általánosabb, női, szórakoztató irányba. Hasonló várható az OzoneNetworknél is, ahol a klímával és környezettel kapcsolatos tartalmak mellett megjelennek az inkább férfiaknak szánt szórakoztató műfajok” – mondta Hámori Barbara, a szórakoztató tartalmak igazgatója a Világgazdaságnak.
- A Megasztár saját nézőit ijeszti el. A Megasztár első élő adása is alulmaradt az X-Faktorral szemben. A Tv2 három és fél órás műsorának második fele tulajdonképpen a műsor reklámja csak, az RTL nézői szeretik is, a Megasztárhoz hűséges nézők viszont elkapcsolnak - írja az Index.
- Tarlóst reklámozza az X-Faktor arca. Az RTL Klub programigazgatója nem örül annak, hogy az X-Faktor zsűritagja, Keresztes Ildikó plakátokon buzdít arra, hogy Tarlós Istvánra szavazzunk, de az énekesnő szerződése szerint még csak nem is kell egyeztetnie a csatornával. Keresztes Ildikó jó kapcsolatokat ápol a Fidesz vezetésével, az utolsó pillanatban került mégis a tehetségkutató zsűrijébe. Bővebben az Indexen.
- Az MTV és a Magyar Rádió sem adja le a Jobbik-reklámot. Az MTV és a Magyar Rádió sem sugározza a Jobbik cigánybűnözést emlegető reklámját, a közmédiumok a Legfelsőbb Bírósághoz fordulnak az OVB hétfői határozata miatt. A Jobbik kártérítési pert helyezett kilátásba. Részletekért katt az Index cikkére.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
CAPYBLAN 2010.09.30. 12:01:13
juhaszvik 2010.09.30. 12:10:57
szóval nem értem.
titok84 2010.09.30. 12:18:56
AlexWolf 2010.09.30. 12:50:50
Porcelán az elefántboltban 2010.09.30. 13:16:48
báró Csekonics 2010.09.30. 13:32:53
Hanem a UPC/Digi mittudoménkinekmivan.
Remélem összefogva beintenek a kertévéknek.
Alternatíva: OK, legyen havonta 490 Ft (vagy mennyi) DE! reklám nélkül - vagy legalábbis film / sorozat kozben ne legyen reklám.
Lehet, rögtön adnák ingyen is, mint most :-D
mizrolist 2010.09.30. 16:32:00
Felhasználási feltételek Kapcsolat Impresszum (tör 2010.09.30. 17:08:19
Bajor Imrét kitették a Heti Hetesből, mert már nem volt elég szórakoztató, nagyon meggyötört lett az utóbbi időben - írja a Bors [1]. "Imrének rengeteg problémája volt az elmúlt években, amelyek nagyon megviselték. Öt-hat évet öregedett egy év alatt. Sok visszajelzés érkezett a nézőktől, hogy már nem a régi. Úgy vettük észre, elfáradt, de nem a műsorban, hanem az életben. Néhány hét pihenésre szorul, ezért a következő adásban már nem lesz látható" - nyilatkozta a lapnak Ónodi György, a műsor producere. A színészt visszavárják a műsorba, amennyiben sikerül feltöltődnie. A lapnak nyilatkozó Farkasházy Tivadar alapvetően Bajor sikertelen [2] vendéglőjével [3] magyarázta barátja rossz állapotát. A színész már az év elején is kimerült volt [4], olyannyira, hogy akkor kórházba is szállították emiatt.
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.09.30. 17:56:25
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.09.30. 18:05:09
Mond le a kábelt, az RTL a levegőből továbbra is ingyen fog jönni :-) Egyébként valami olyamsmit rebesgettek, hogy az előfizetésért cserébe jönne a HD, meg a 16:9, ami azéet hülyeség, mert ha jól tudom, törvény kötelezi őket arra, hogy jövőre mindenképp áttérjenek erre, ugyanis utána megszűnik az analóg adás...
-MCsaba- · http://barsonyszek.blog.hu/ 2010.09.30. 18:21:34
Vennének példát az origósoktól inkább, ott mintha egy fokkal jobban értenének a dolgokhoz.
báró Csekonics 2010.09.30. 18:55:19
Esetleg az lenne egy érdekes dolog, ha a kábelesek választhatóan tennék be a csomagokba, mint pl. HBO-t, akkor szépen kiderülne a csatorna valódi 'értéke'.
brazileiro 2010.09.30. 22:01:12
"Látta a cikkszerző egyáltalán a Megasztárt"
Hát ez az... Ki a cikkszerző? Ugyanis nincs aláírva és ez az Index tévés cikkeiben nem szokás. Kicsit arra hasonlít, mint amikor az internetes oldalak változtatás nélkül kirakják valamelyik TV píárközleményét.
Tényleg egy furcsa cikk. Többek közt azt állítja, hogy nézőre lebontva meg lehet mondani, hogy ki mikor kapcsolt oda és el. Tehát, hogy az X-faktor nézők kapcsoltak a Megasztárra, Megasztár nézők meg el. Én azt hittem, hogy a nézőre lebontott adatok titkosak. Tehát, hogy az AGB nem adja ki, hogy 1-es számú dekóder tulajdonosa mit csinál, meg 2-es, 3-as, satöbbi, csak összesített adatokat közöl...
A vicc az, hogy egy héttel korábban tényleg ilyen volt a Megasztár, csak közben elindult az élő adás és múlt héten már éppen nem.
bretman 2010.09.30. 23:29:29
"Vennének példát az origósoktól inkább, ott mintha egy fokkal jobban értenének a dolgokhoz."
Mire gondolsz? Hogy megbukott az origo két tematikus csatornája, senki nem nézte, ezért elindultak a bulvárosodás felé? Mert az origos hír erről szól...
Egyébként meg lennék lepve, ha ők nem kérnének pénzt a kábelszolgáltatóktól.
KékFény6 2010.10.01. 02:02:34
Nekem az az érzésem, mintha a cikk írója valamilyen más műsort nézett.
"...az X-Faktorban egyelőre csak a felkészülés összefoglalóit mutatják. "
Szó nem volt semmilyen felkészülésről. A most hétvégi adásban kiválasztották a 150 embert, majd ebből redukáltak 50-re, akik a felkészítő táborba mentek. A felkészülés csak most fog jönni.
"Így a Tv2 a Megasztár második felében összefoglalja az addig látottakat, bemutatja újból és újból a szereplőket, illetve beharangozza a következő adást."
Szintén nem értem, mire gondol a szerző. A most hétvégi adásban 24 versenyzőből lett 12+1. Egész végig ők énekeltek ("párbajoztak"), majd a műsor végén a zsűri még megmentett 1 versenyzőt a nézők által kiejtettek közül. Szó sem volt a szereplők újbóli bemutatásáról, vagy bármilyen beharangozóról. Ráadásul túl is csúsztak a műsoridőn, ezért a végén be sem mutatták még egyszer a versenyzőket a zsűri döntése alatt, sőt, Pressert sem hívták fel (legalábbis "látványosan") a végső döntéshez. Végül pont azt a versenyzőt mentette meg a zsűri, aki először énekelt, és akire így már alig emlékezett a néző...
Éppen a 2 héttel ezelőtti Megasztár volt "ismétlés" jellegű, ahol valóban újból bemutatták a továbbjutott versenyzőket. Ráadásul úgy vágták meg, mintha izgulni ellene, hogy továbbjut-e az illető, holott korábbról már lehetett tudni, hogy igen vagy nem. Igazából nem is láttam értelmét annak az
adásnak, semmilyen újdonságot nem hordozott magában.
Olyan, mintha cikk szerzője a jövő heti X-faktorról és a 2 héttel ezelőtti Megasztárról írt volna...
brazileiro 2010.10.01. 02:45:17
Most már tényleg érdekelne ki a cikk szerzője...
Jó, tudom, rossz helyen reklamálok, a comment.com szerzői alá szokták írni a cikkeiket, még ha az Indexre írják is, ezt meg csak linkelték, így ez nyilván nem szabózé vagy sixx vagy barb műve.
De nagyon gáz...
Terézágyú 2010.10.01. 08:23:30
-MCsaba- · http://barsonyszek.blog.hu/ 2010.10.01. 15:44:11
@Terézágyú: az m1-nek most minden pénz jól jön, majd ha stabilizálódik a helyzetük és a székházbérleti szerződésből is jól jönnek ki akkor talán jöhet a reklámmentes köztévé is.. :)
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.02. 21:02:11
Zseniális vagy. A Friderikusz most mondta be.