Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Indiana Jones és Narancsország királya

Te hol nézed a grafikonokat?

2010. szeptember 28. 15:00 barb 46 komment

Az önkormányzati választás, amin eldől, hogy tényleg színtiszta narancssárgába öltözik-e az egész ország, továbbra sem fontos esemény a kereskedelmi tévéknek. A TV2 a választásról elsőként csak rövid bréking hírekben számol majd be az Indiana Jones és a kristálykoponya királysága (20:05) című film szüneteiben, majd feltehetően a Frizbit egy kicsit elcsúsztatva a Tények különkiadásában (22:25) tíz azaz 10! percben tájékoztatja a nézőket.

Persze az RTL Klub sem viszi túlzásba a közszolgálatiságot, náluk az Ocean's Thirteen - A játszma folytatódik lesz nyolctól, aztán a Heti hetes (22:35), majd az RTL Híradó különkiadásában (23:40) mondják el a legfontosabb eredményeket már persze azoknak, akik ilyenkor még nem alszanak.

De eddig sem a kereskedelmi csatornákon szerettünk tájékozódni ilyen fontos ügyekről, hanem például az m1-en. A köztévé választási műsora ezúttal különösen érdekes lesz, hiszen Élő Gábor hírigazgató most aztán igazán megmutathatja, hogy mennyire képes a kiegyensúlyozottságra. A stúdióban Süveges Gergő beszélget majd a jól bevált Török Gábor-Giró-Szász András politológusduóval a beérkező eredményekről, amiket a tavaszi választásokhoz hasonlóan most is Zelinka Ildikó és Szántó Dávid ismertet majd.

Az Önkormányzati választás 2010 című műsor 18:55-kor indul az m1-en és az m2-n, aztán fél nyolctól Híradó, majd utána nyolctól éjfélig övék a terep. Az Országos Választási Központból Luigits Tamás, a Fidesz-KDNP választási központjából Hajagos Andrea, az MSZP-ből Benyó Rita, a Jobbikból Nemes Tamás, az LMP-ből Balogh Judit jelentkezik be majd.

A Duna TV-n este hétkor egy tízperces Híradó különkiadás szól majd az urnazárásról, aztán 20:30-kor a Heti Hírmondó című magazinműsor különkiadásában foglalkoznak a választásokkal. A kétórás műsor vezetője Szántó Georgina lesz, a stúdióban Gyulai Attila (Political Capital) és Kern Tamás (Századvég Alapítvány) értékelik majd az eredményeket. A Duna tudósítói is jelen lesznek a pártoknál, az OVI-nál és olyan településeken is, ahol kiélezett küzdelem várható.

Az ATV-n feltehetően Kálmán Olga vezényli le most is a választási műsort, ami 19:20-tól éjfélig tart. A Hír TV-n 19-24 óra között, az Echo TV-n 19-23:30-ig tudósítanak az eseményekről.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

8778965 2010.09.28. 15:19:21

ez a vasárnapi műsor?! kedden?! :)

báró Csekonics 2010.09.28. 15:22:50

Azért van némi (fanyar) humorérzékük a kertévéknek - választások estéjén 'kristálykoponya királysága' vs. 'a játszma folytatódik' :-))))))

reccs 2010.09.28. 18:10:23

"Te hol nézed a grafikonokat?"
Maximum itt:
www.youtube.com/watch?v=1Xhdy9zBEws
De ott is csak ilyen esős, álmosító napokon.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.09.28. 18:43:26

nem értem a felvetett "problémát". szerintem ez teljesen rendben van. a kereskedelmi tévéknek nem az a dolga, hogy a választásokról tudósítson, hanem hogy szórakoztató műsorokat adjon.
sok embert egyáltalán nem érdekel a választás, ők nézhetik a kertévéket, akiket meg érdekel azok a tematikus/hírcsatornákon vagy a közszolgálati adókon követhetik az eseményneket. ez így normális.

a "jól bevált Török Gábor-Giró-Szász András politikusduóval" helyett meg gondolom "politológusduóval"-t akartál írni.

Dzsúd Horse 2010.09.28. 19:31:20

@Bombadil Toma: Egyetértek, a cikkíró tévedésben él, ha folyamatos, élő tájékoztatást egy kereskedelmi tévétől vár. Minimális számú embert érdekel ez a választás, minimális nézettséget fog hozni, kár pazarolni rá a műsoridőt.

Villy 2010.09.28. 20:36:34

Csakis Süveges-Török!

OkoskaTo:rp 2010.09.28. 20:55:30

A kereskedelmi tv-ktől stílszerűbb lett volna a "Dutyi dili", vagy a "Tolvaj tempó" leadása...

nemecsek ernő áruló 2010.09.28. 21:38:05

@OkoskaTo:rp: Évek óta egyszer adnak új filmet, és most megint lejárt szarokra tennél javaslatot? :) (Szeretem a Dutyi Dilit, és a Tolvajtempó se lenne rossz, ha nem láttam volna mindkettőt minimum tévében 9425-ször!)

blokkos 2010.09.28. 21:56:09

KI a kutyát érdekli az egész cirkusz?

blokkos 2010.09.28. 21:57:42

@báró Csekonics: hát ez igaz, csak sajna nem vicces:(

Vitez Belizar · http://agoraanomalia.blog.hu/ 2010.09.28. 22:29:51

Nem az a szomorú, hogy a kereskedelmi tévéket nem érdekli egy ilyen semmiség, mint egy 4 évente lezajló választás (végül is kit érdekel, kik és hogyan vezetik azt a települést, ahol él?), hanem az, hogy az embereket inkább a kereskedelmi tévék érdeklik.

ramirez7788 2010.09.28. 23:10:48

Szerintem a tavaszi választásokon a késői urnazárás miatti csúszás eléggé beszopatta őket nézettségügyileg, úgyhogy úgy döntöttek, hogy nem pazarolják a drága adásidőt egy boritékolható eredményre.
Ne felejtsük el, hogy ők nem adóforintokból élnek, hanem kizárólag reklámból (még).

Hóember 2010.09.29. 00:00:32

Váó! Egy hasznos poszt a médiablogon, megyek, pezsgőt bontok!

Viccen kívül: köszi hogy összeszedtétek! ;)

sunázósün 2010.09.29. 00:27:37

@Vitez Belizar: Szerinted egy vidéki mi a náthás f.szt tud meg egy ilyen műsorból?
Ha nem megyeszékhelyen vagy több tízezres városban él, akkor nagy biztonsággal még a helyi polgármester nevét sem, nemhogy a képviselő testület összetételét.
Akkor meg mi a sz.rnak kuporogjon hosszú órákat ezeket az idiótákat lesve, amint a műsor 80%-ában Tarlósról és a még soha nem látott lehetőségről okoskodnak.
Inkább a filmek.

hollario 2010.09.29. 00:34:30

Én sem értem, miért kellene az összes csatornán ugyanannak mennie. Ennél már csak az szebb, amikor az összes közszolgálati meg a két kereskedelmi adó nyomja az aug. 20-i tűzijátékot és ezem még versenyeznek is. Miért, a másikon más rakétát lőnek fel?

Madarsky 2010.09.29. 01:17:44

... narancsország királya egy őszes úr kit mindenki szeret
nánánánná ná nánná ná ná

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2010.09.29. 01:43:14

Nem kell minden adón választás! Akkor megmarad a választás lehetősége.

(Jó kis katymaszt írtam, de aki érti, az remélem érti is)

KékFény6 2010.09.29. 01:53:26

Az is érdekes, hogy hetek óta vasárnap ezerszer leadott filmeket adott mindkét ker. tv., most viszont sikerült egymásnak ereszteni két TV-premiert. És ez véletlen... Na persze.

brazileiro 2010.09.29. 02:44:05

Először is: az ország már színtiszta narancssárgába öltözött tavasszal, ezen az önkormányzati választáson semmi lényeges nem dől el. Legfeljebb az dőlhetne, kié lesz Budapest, de már az is eldőlt.

Másrészt: tényleg nehezen érthető, miért várják el a tévékritikusok, hogy ha van egy értelmezhető politikai esemény, akkor MINDEN tévé azt adja. Miért? Mi abban jó?

Harmadszor (igaz, ez nem barb sara): az Index címoldala azt állítja, hogy a TV2 minden idők legrövidebb választási műsorát adja, a cikk viszont arra utal, hogy az RTL-é lesz ez a dicsőség. A késő esti híradók ugyanis nagyjából 5 percesek...

Kövezzetek meg: szerintem egy normális országban a kereskedelmi tévék ennyi időt szánnak az önkormányzati választásokra és nem közvetítik órákon keresztül, mint négy éve.

brazileiro 2010.09.29. 02:49:31

@Tesztelo.hu:

Nem, nem véletlen. Nyilván az RTL úgy gondolja, premiert kell az Indiana-premierrel szembe küldeni, különben aznap este veszteségesek lesznek (a TV2 nagyjából augusztus közepe óta reklámozza az Indiana Jones-sorozatot, így most vélhetően ott volt a döntés előbb). Ezért ment múlt héten Jackie Chan, előtte meg Armageddon az Indy-sorozattal szemben.

De mi ebben a meglepő, vagy felháborító? Ha az egyik tévé erős filmet ad, akkor a másiknak aznap este csehszlovák varietét kéne kölcsönözni az MTV-ből, hogy szegény néző nehogy választani kényszerüljön? Mindezt a posztvideó korban?

t a m á s 2010.09.29. 06:01:03

@OkoskaTo:rp: Hát én inkább a "Nineteen Eighty-Four" c. filmet adnám le. És nem is elsősorban a nagyszerű John Hurt (Winston Smith), Richard Burton (O'Brien), Suzanna Hamilton (Julia) miatt - ha érted.
És remélem hogy egyenlőre a tv még csak - ad és nem kamera van benne.
Vagy-jó (Or-well)

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2010.09.29. 07:19:46

hát ja. tudják ezek a kertévék, hogy a nézettséget nem a választási tudósítások fogják az égbe emelni.

dr. Wilbur Swain 2010.09.29. 07:21:05

@GerzSonka: humorérzék, mint olyan? nem hiányzik? :)

Marco Soprano 2010.09.29. 07:35:47

Teljesen igazuk van, kit erdekel mar a politika??? Harrison Ford nem unalmas sokadszorra sem, a politikusokbol mar a masodik megjelenesuknel elegem van. Aki nem igy gondolja, annak ott az m1.

Terézágyú 2010.09.29. 08:05:28

@t a m á s:

Valamikor a kilencvenes években, a katolikusok tiltakoztak az ellen, hogy az m1 leadja a Krisztus utolsó megkisértését... Az m1 nem is adta le, de helyette berakta a Fahrenheit 451-et :)))
(Fiatalabbak kedvéért: ez arról szó, hogy a jövőben elégetnek minden könyvet, helyette szappanoperák mennek a tévében...)

hááááát 2010.09.29. 08:05:32

Kit érdekel egy olyan választás ami előre boritékolható?

csoko20 2010.09.29. 08:06:23

A "Narancsvidéket" sehol nem fogják adni????? :)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.09.29. 08:22:29

nem értem a posztíró felháborodását: ki a francot érdekel, hogy melyik léhűtő fogja hűteni a lét a településeken?

egyébként meg a közvéleménykutatások mindent elmondanak, 95%-os pontossággal, így a vasárnap csak abból a szempontból érdekes, hogy elfogy-e a rétes Normafán, mire felérek.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.09.29. 08:24:02

@brazileiro: "szerintem egy normális országban a kereskedelmi tévék ennyi időt szánnak az önkormányzati választásokra"

így van. ráadásul az emberek is.

M11an 2010.09.29. 08:41:52

Érdekes, én legérdekesebbnek pont a választási műsorokat tartom. Nézem is éjfélig az m1-et, azt hiszem akkor lesz a koronázási ceremónika.

De sajnos a commentekből is látszik, hogy az ország "léhűtőkkel" van tele, akik magasról szarnak mindenre. :D N1.

gastro vazze 2010.09.29. 08:45:13

akinek fontos ez a választás, annak úgyis van már hirtv-je és nem kell aggódnia, ott majd orrbaszájba forradalmaznak:) a többi meg remélem inkább szórakozik helyette:)))

TGabi 2010.09.29. 09:06:11

Azért sem lesz róla semmi, mert a kormány tesz is arról, hogy butuljanak a TV előtt az emberek.

És szánalmas, ahogy sulykolják az emberekbe, hogy narancsnarancsnarancs. Vsz. azért, mert esik a népszerűségük...

Nem szeretem a szocikat sem - csak ezek mégis valahogy látványosabbak és pofátlanabbak a nyúlásban...

csoko20 2010.09.29. 09:10:06

Kérdés: Ha pl.: Bivalybasznádon nem tudják bezárni a szavazókört este 7-ig, mert mindenki 19:00 előtt 5 perccel akar beesni, akkor késő estig megint nem fognak tájékoztatást adni a szegedi, pécsi, budapesti részeredményekről???

Mert akkor kis falumból fogjuk bojkottálni az M1 választási műsorát:)))))

labi 2010.09.29. 09:37:29

?
El tudom képzelni, hogy valakinek igazi élményt okoz egész nap élőben végigszurkolni a választásokat, mint ergy focimeccset...

De azt nem értem, hogy miért kéne minden adón hosszú műsornak lennie róla? Egyiken biztos lesz, kapcsoljon oda és kész...

Bár azt is el tudom képzelni, hogy nagyobb élmény lehet úgy szurkolni, hogy egyszerre nyolc képernyőn nyolckulönféle adón mind választási műsor megy lájvban... csak nem nekem... :)

ladislaus 2010.09.29. 09:48:59

@Tesztelo.hu: mert nem erted vannak hanem ellened. ilyen egyszeru.

Ica a fekete cica 2010.09.29. 10:05:37

@Luella Menendez:
"És szánalmas, ahogy sulykolják az emberekbe, hogy narancsnarancsnarancs. Vsz. azért, mert esik a népszerűségük..."

Tényleg biztos esik:

index.hu/belfold/2010/okvalasztas/nott_a_fidesz_elonye/

Egyébként meg ez a kristálykoponya annyira hulladék, imádom az Indiána filmeket de ezt anno nem tudtam végignézni, azota isott rohad valahol a gép mélyén kb 2/3-ig megnézetten. Tuti nagy siker lesz a tv2-n

newcy67 2010.09.29. 10:10:08

Hiányolom még a "Nincs kettő négy nélkül" című Carlo Pedersoli - Mario Girotti alkotást is, mintegy szavazásra buzdító szándékkal. Az 1984. ugyancsak jól hangzik, ha a másik sávon ezzel együtt a Fal megy.

MEDVE1978 2010.09.29. 10:10:40

Nem nagyon érdekel a választási eredmény, hiszen előre borítékolni lehet. Az egyedüli releváns kérdés, hogy Budapesten a közgyűlésben többséget szerez-e a FIDEX. Azt meg 1 perc alatt meg lehet nézni, nem kell hozzá se Kálmán Olga, se Török Gábor, se senki.

Murderface 2010.09.29. 10:16:41

Sokallom azt a 10 percet.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.09.29. 10:25:18

OFF: undorító, amit az Utolsó kereszteslovaggal csináltak. A végén 15 percenként adták be a reklámbblokkot. Ez volt az utolsó,amikor ezeknél filmet néztem. A választási műsorukat sem fogom.

kafferbivalybalamber 2010.09.29. 10:40:40

Furcsa dolog ez a "Kereskedelmi tévé" osztályozás.
Az M1, M2, Duna tévéken kívül az összes többi kereskedelmi, vagyis reklámbevételekből (vagy ki tudja miből, lényeg hogy nem állami pénzből) finanszírozzák.
Ezért aztán szerintem finomabb besorolás is indokolt lenne, szóval az RTL-Klubot, meg a TV2-t ideje lenne a saját kategóriájának megfelelően, azaz gagyitévének nevezni.
Az kell a népnek! Minél gagyibb, annál többen nézik.

p.a.r.t.i.z.a.n 2010.09.29. 12:04:51

Minek egy kertévére egyátalán választási műsor? A régebbi választásoknál is csak azért volt mert sokakat érdekelt, hozta a nézettséget. A reklámok ellen áttekerés digitális kábeltévével, igaz a 17 perccel késleltetett indítás is kevés volt az Utolsó kereszteslovagnál...

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2010.09.29. 12:10:39

Hát végül is mi a fa**ért foglalkozzanak a Kereskedelmik, csak magyarok a célközönség és magyaroké a választás :)

kamarti 2010.09.29. 12:35:56

hát, azért asszem, én csak belenézek ebbe a Süveges Gergő - Török Gábor - Giró-Szász műsorba, mert azért tavasz óta elég sok minden változott a királyin (mostanában sikerült elkapnom 1-2 reggeli adást Obersovszkyval és az őt imádó szőke nővel az oldalán), meg aztán Giró-Szász rögtön áprilisban olyan fülkeforradalmas agitprop anyaghoz adta a nevét, hogy azt még a legnagyobb elődök is megirigyelhették volna (és TG meg is szellőztette a bogjában)

(és persze van még az a rossz tulajdonságom is, hogy a gyengének szurkolok a filmekben és várom, hogy a felfújt béka kipukkadjon...)

és Háccs 2010.09.29. 15:02:55

olyan édi, hogy úgy kellene tennem, mintha nem arról szavaznék, hogy A, B vagy C-bűnöző lopja szét a következő 4 évet, és aztán meg még gondolom elvárható, hogy érdekeljen a "választási" "műsor" meg a "politikai" "elemzés" is.

mert az olyan fontos és meghökkentő eredményű lesz, hogy nem elég az m1-en 4 órán keresztül nézni az eredmények kiburjánzását, hanem 3-4 csatornát kell párhuzamosan, több tévén, vagy kapcsolgatva figyelemmel kísérni.

én biztos lobogó hajjal fogok rohanni szavazni, aztán haza a tévéim elé, mert most majd jól eldől valami vasárnap.
süti beállítások módosítása