Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az RTL Klub programigazgatója válaszolt nekünk

Olvasói levél

2010. szeptember 16. 15:24 index 74 komment

Kedves Comment:com!

A Comment:comon „És még az RTL tolvajozza a tv2-t” címmel kabarészámnak minősítitek egy nyilatkozatomat, amiben lopással vádolom a tv2-t. Azt írjátok, hogy nem kéne ezt kezdeni, mert bezzeg az RTL-nek is mennyi lopása volt korábban. A vélemény ezen részével most nem azért nem vitatkozom, mert egyetértek vele, hanem azért mert szerintem nem ez a lényeg: a nyilatkozatom ugyanis, nem arról szólt, hogy egyszer csak elkezdtem lopással vádolni úgy nagy általánosságban a tv2-t (Egyébként is egyetértek azzal, hogy az, hogy egy műsor nézett vagy nem, jó vagy nem, egyáltalán nem attól függ, hogy formátumot vett-e e tévé, vagy lemásolta, esetleg saját maga találta ki a műsort.)

Az origós nyilatkozatom ugyanis reakció volt Mester Tamás nyilatkozatára – ahogy ezt a egy-két kommentelő, aki elolvasta az eredetit meg is jegyzi a cikkre -, aki két dolgot állított a vele készült interjúban: azt mondta, hogy "Az alapvető különbség, hogy a Megasztár valóban egy magyar népmese, és emiatt sokkal emberibb. Nálunk nincsenek előre megírt szerepek a zsűriben, ezért is könnyű őszintének lenni". Erről az állításról kérdezte meg a véleményemet az Origo, így az ebben a mondatban elhangzó két állítást cáfoltam: nincsenek ugyanis előre megírt szerepek az X-Faktorban, és a Megasztár semmivel nem magyarabb, mint az X-Faktor. Azaz egyik sem lehet alapvető különbség a két műsor között. Ezt azért is fontosnak tartottam elmondani, mert néhány nappal korábban a Megasztár főszerkesztője beszélt hosszan egy interjúban arról hogy a Megasztár mennyire magyar formátum (szemben az X-Faktorral). Nem az. Ez nem baj, csak nem kell ilyet állítani. És ilyen összefüggésben teljesen mindegy, ki hogy gondolja, hogy a korábbiakban ki másolt mit, és ki vett valamit. Két műsort, az X-Faktort és a Megasztért hasonlítunk össze, és így ezt a kettőt elemezzük. Csak annyit mondtam, a kettő közül tartalmilag egyik sem magyarabb a másiknál. Mindkettő ugyanúgy magyar, hiszen magyar szereplők vannak mindkettőben és itt készítik magyar szakemberek, és mindkettő ugyanúgy külföldi is egyben, hiszen a formátumát egyiknek sem itt találták ki. Csupán erről beszéltem.

Kolosi Péter

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

almdudler 2010.09.16. 15:32:55

olyanok ezek is mint a politikusok: ha nekünk nem jó éppen a múlt, akkor felejtsük el... Ja, se..fej

tomlac 2010.09.16. 15:48:39

Köszönjük Péter, leülhetsz!

Felhasználási feltételek Kapcsolat Impresszum (tör 2010.09.16. 15:53:14

mé' tegez?

egy értelmes mondat nincs benne....

kisbetű/nagybetű...etc

fos

Tibor91 2010.09.16. 15:56:44

@Felhasználási feltételek Kapcsolat Impresszum: Nem minket tegez, hanem sixx-éket, akik nyilván tegező viszonyba vannak vele.

Llew 2010.09.16. 16:11:49

Először "minősítitek", "írjátok" aztán meg "véleményed". Most akkor az indexnek, a comment:comnak, vagy sixxnek szól a válasz?

fercsibercsi 2010.09.16. 16:29:06

Rohadnátok meg, amiért egy időpontban közvetítitek az xfaktort és a megaszart. Kimondottan a nézők ellen vagytok, bunkók!!!

Der Beste 2010.09.16. 16:34:01

Korrekt. Igaza van nekije.

fercsibercsi 2010.09.16. 16:34:46

Minek kommentelek, ha nem közlitek???

Kobunko · http://elejtett.blog.hu 2010.09.16. 16:36:38

@fercsibercsi:
Rohadnátok meg, amiért közvetítitek az xfaktort és a megaszart. Kimondottan a nézők ellen vagytok, bunkók!!!

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2010.09.16. 16:45:24

Szerintem tök jó, hogy egy időben van a 2 műsor: így nem maradok le semmi jóról, míg dvd-t nézek.

a8zoli 2010.09.16. 17:00:12

nem nézem eggyik tehetség kutatót se de itt azért olvasgatok :) bazz személyessen az RTL führer válaszolt nem vmi fullajtár... az komoly :D

Barnebyte 2010.09.16. 17:23:58

@vallerGPS:
Én eladtam mindenemet, kiköltöztem a természetbe, és most krumpliaksikről üzemeltetem a bionotimat, miközben azt írom. Nem húzom sokáig, mert asszony főzne már...
Ja, izé... Bunkó!
:)

Barnebyte 2010.09.16. 17:25:12

Biorépapüré lesz a vacsi, így nem kell a krumpli.
Ezt megúsztam...

PassageInTime 2010.09.16. 17:52:58

faszom...1.:mindkét program szar. 2.:mindkét programot vették , értsd: a magyar kereskedelmi tv másol más európai tv-ket , mert a sötét világ és Magyarország szereti a szart. Éljen a kábel , le a kereskedelmi szarokkal meg a 60 órás reklám szüneteikkel .

szabóZ · http://comment.blog.hu 2010.09.16. 17:53:20

@Felhasználási feltételek Kapcsolat Impresszum: minket tegez, sőt sixxnek irt, mi raktuk át többesszámba az első mondatot. a levelet utólag kértük el, vagyis az elütéseken most nem érdemes rugózni.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.16. 17:55:03

Tegezés hivatalos levélben?
Azért ennyire nem kellene lazára venni.

proton1701 2010.09.16. 17:57:21

Na ez már őskor emberek. Mind a két műsor minősíthetetlen. .... Be kéne tiltani mert kimossa az emberek agyát és mindenki azt hiszi , hogy színpadra való.Pedig neeeeeeeeeem

Mr. TrúLáv · http://trulav.blog.hu/ 2010.09.16. 17:59:16

Annyira jó, hogy Kolosi úr ide ilyen gyorsan reagált, engem meg kb. már egy éve hív vissza...tudom "ne hívjon, majd mi keressük"...csak hát...na! :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.16. 18:09:29

@szabóZ:
Hát ha hivatalos, akkor az biznic. És komoly. Komolytalan stílussal nehezen vesznek komolyan a célszemélyek. Legalábbis belém ezt magyarázták az okosak még régesrég.

BTW frankó profilkép. :)

Der Beste 2010.09.16. 18:13:22

@neccharisnyás útonálló: Majd a te kedvedért még iktatják is a levelet, nem?
Ügyiratszám nem kéne????

lAce 2010.09.16. 18:13:34

Kedves Kolosi Péter: "Too long, didn't listen."

Nem lehetett volna ezt két mondatban?

PassageInTime 2010.09.16. 18:14:39

@szabóZ: honnan lehet ismerős nekem a "szabóZ" ilyen formában? Annak idején olvastam wan2 magazint,onnan esetleg? bocs , ha nem...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.16. 18:15:05

@Der Beste: De. Karton, portfólió és polc megjelölés. :D

vessző és pont után szóköz kéne te barom 2010.09.16. 18:19:01

@chrome covered clone:

és te? :)
amúgy mér kérded ha?
TÁN NAGYBETÜ MIATT, HA?

szabóZ · http://comment.blog.hu 2010.09.16. 18:23:17

@neccharisnyás útonálló: de hát én és sixx vagyunk a célszemély. Mi meg azért már ismerjük annyira. Elkértük a levelet, mert a benne foglalt vélemény, gondolatmenet másnak is érdekes lehet. Ennyi.

ThomasGreg 2010.09.16. 18:25:29

Engem az érdekelne, h Kolosi úr maga követi-e nyomon ezt a blogot bokros teendői mellett, vagy van egy asszisztens, akinek az a dolga, h ha az RTL Klubról van szó a neten, akkor szóljon a nagyfőnöknek?
Ha már ilyen jóban vagytok, ezt a kis insider infot megérdeklődhetnétek számomra.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.16. 18:29:46

@szabóZ: Jól vanna! Nem kell ezen annyit rugózni. :)

Zobio & Zobiko (törölt) 2010.09.16. 18:32:54

Engem csak egy dolog érdekel. Mikor tiltják be ezt a két csatornát?

vessző és pont után szóköz kéne te barom 2010.09.16. 18:48:41

@ThomasGreg: az inszájder infó annyi, hogy szabóZé személyesen küldte el emailben a cikket kolosinak

ThomasGreg 2010.09.16. 18:58:58

@vessző és pont után szóköz kéne te barom:

Köszi a választ, de azért az ő verziójukra is kíváncsi lennék. :D

petya.bacsi 2010.09.16. 19:03:34

@petya.bacsi: őő... ez most egy nem fizetett X-faktor reklám? :D

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.09.16. 19:04:52

én csak annyit szeretnék üzenni Kolosin keresztül ennek az egész felfújt, kívülről csillogó, belülről rothadt kapitalista világnak, hogy attól, hogy valami sok pénzt hoz, még nem lesz jó, minőségi és színvonalas.

uff.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.09.16. 19:06:19

@ruhásszekrényben tartott bébimúmia: "Mikor tiltják be ezt a két csatornát?"

már miért kellene betiltani őket?

azokkal az emberekkel mit csinálnál, akik nézik ezeket? de vigyázz, mert bármit írsz, visszakérdezek: mind a hatmilliót?

petya.bacsi 2010.09.16. 19:08:34

@idelle: ha betiltanák mind a hatmillió ember találna magának más néznivalót. Bőven van választék :)

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2010.09.16. 19:13:25

@vessző és pont után szóköz kéne te barom:

Tudom, trollokkal nem vitatkozunk, de mégis teszek egy kísérletet. Értelmezzük a hozzászólásomat: "Szerintem tök jó, hogy egy időben van a 2 műsor: így nem maradok le semmi jóról, míg dvd-t nézek." Azaz nézek tévét, de a két fenti műsort nem egyáltalán tartom jónak, ezért helyette inkább megnézek egy filmet. És mivel egyszerre adják, ezért nem maradok le a fenti 2 csatorna esetleg más, jobb műsoráról.

Béke!

nemszentember 2010.09.16. 19:27:44

Nem gondoltam volna,hogy a BP-tv megszűnésével keletkező űrt,ilyen hamar sikerül betölteni.

ET-nick 2010.09.16. 19:52:01

Elolvastam, de nem értem, mivel csak a szubjektív véleményét közölte, de nem támasztotta alá objektív tényekkel. Melyik műsor honnan van pontosan, mennyi benne a pontosan átvett, mennyi a magyarországi viszonyokhoz adaptált arány és mennyi az eredeti magyar ötlet stb???..

Így aztán nem is értem mit miért mond. Nem tudom összehasonlítani a két műsort, pedig ezzel tudott volna érvelni, alapot adni a hangjának. Csak a két szép szeméért higgyünk neki? Ha magánszemélyként szól hozzá, akkor oké, de az kit érdekel? Elég lett volna hozzá egy komment.

Azonban itt mint az RTL programigazgatója nyilatkozott. Ennél több logikát, objektivitást, következetességet várnék el egy ilyen pozícióban dolgozó embertől, de elég lett volna a józan paraszti ész is.

A műsorokkal kapcsolatban nekem egyelőre egyik kutya, másik eb, csak az X faktor zsűrije ellentétben a MegaSztár természetes megnyilvánulású zsűrijével erőltetett, pózolós, ami semmiképp sem pozitívum.

johevi 2010.09.16. 19:52:26

Korrekt levél, bár szerintem mindkettő szar. És mindegy hogy magyar vagy nem.

nagyon gromek 2010.09.16. 20:13:13

magyar tévébe magyar szart!

hollario 2010.09.16. 20:19:31

@Exterminator: Most mit lehet tenni, ha egyszer azok ennyivel tehetségesebbek.

eml 2010.09.16. 20:23:10

Mi lenne ha a két majomadó nem egymást majmolná, hanem egymás elleni választékkal szórakoztatnának, mert jelenleg kurvára elegem van belőle, hogy ugyanaz a műsor megy a másikon is, csak más felfedezettekkel.

Példát vehetnének a német tévékről, ahol választék van, és nem egymás majmolása.

vcampbell 2010.09.16. 20:24:48

Az előző hírben nem olvastam a kommenteket, de olyat állítani, hogy az X-faktorban nincsenek előre megírt dolgok, az akkora pofátlanság, hogy rossz olvasni. Kb kétszer néztem bele abba a műsorba, de rossz volt nézni azt az amatőr színészi játékot, amit egy-egy - nyilvánvalóan - előre megírt jelenetben nyújtottak a szereplők. Mondjuk mindkettő műsor ugyanolyan szánalmas, de azért Kolosi igazán elgondolkodhatna miket ír.

hardw 2010.09.16. 20:43:15

Péter felszívott egy csíkot, és gondolta "na most válaszolok":)))

Az RTL lenyúlta a TV2 sikerműsorát, de nem most, hanem már a Csillag születik-kel. Mi ezzel a baj?

Semmi. Viszont, az X-Faktor egyelőre baromi mű és megrendezett szar. Nem jó Péter! A másikból most megy az 5. széria, az nem ilyen. Azért lett annyira sikeres, mert emberibb(nek tűnik). Emlékezz a 4. szériára, picit mű lett, felmerült egy zsűri-csalás, nem is volt siker!

Az oké hogy a VV-vel bele kell mászni az emberekbe és Stohl kezének a mappával össze kell érnie mielőtt szétrobban a túlkólázott feje, de ez egy TEHETSÉGKUTATÓ és nem pedig egy trash reality.

De persze ha sokáig nyomjátok, elég piros a háttér, elég sok a villogó fény, és jár hozzá elég csöcs, hozzábutulnak majd az emberek.

birkaszósz 2010.09.16. 21:07:24

Az tök lényegtelen, hogy tegeződnek-e, vagy sem, miért számít ez? Látszik rajta, hogy nem hivatalos levél.

Viszont a nyelvezete... Tényleg ennyire primitív lenne az RTL programigazgatója? Ha ő ilyen szinten van, akkor senki se csodálkozzon a műsorok minőségén.

rizla 2010.09.16. 21:26:35

kolosinak igaza van, itt mester volt a hülye idióta. magyar népmese, muhaha.

Rahsid 2010.09.16. 21:54:05

Egyik szarabb mint másik. Nem is nézem.

brazileiro 2010.09.17. 01:03:47

@rizla:

Nincs igaza. Akkor lett volna igaza, ha ekkor tolvajozta volna először a TV2-t, nem pedig napokkal Mester nyilatkozata előtt, az X-faktor indulása előttre időzített PR-interjúban.

"Fontos tudni, hogy az RTL formátuma volt a Pop Idol, és ennek testvérei, az American Idol vagy Németországban a Deutschland Sucht den Superstar. Ezt a Tv2 lekoppintotta, megcsinálta a Megasztár-t, így mi az Idol-t nem hoztuk már be, mert mi másodikként semmivel nem jelenünk meg a piacon, még akkor sem, ha mienk az eredeti, a Tv2-é pedig lopás. "

"Nem várjuk meg míg a TV2 lenyúl még egy RTL-es formátumot". Ez volt az interjú címe.

www.origo.hu/teve/20100825-kolosi-peter-nem-varjuk-meg-mig-a-tv2-lenyul-meg.html?

Vagyis Kolosi saját erőből durváskodott, nem kellett hozzá Mester. De nem ez az érdekes.

Sokkal inkább az, miért ilyen gyáva most? És miért tellett 8 napba, míg eszébe jutni válaszolni?

brazileiro 2010.09.17. 01:05:32

@brazileiro:

Pontosabban: "És miért tellett 8 napba, míg eszébe jutott válaszolni?"

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.09.17. 01:10:32

Tyű az index meg a Kolosi pöröl ,hogy mi magyarabb a magyarnál, mármint mű sor,innye' atyámfiai ,hiába a piaci rés ,vagy mi...a zseniális haladó nyugattal meg mi lesz?Semmi?!Hová jut ez a világ?!Szégyen!

EgészségPláza · http://egeszsegplaza.ax4.info/epb5511/blg/prf1 2010.09.17. 04:46:36

Skacok, úgy látom a RTLKlub, ill. Kolosi Pitőr, kínába járt.... ekkora RIZSÁT: :-)

"Azt írjátok, hogy nem kéne ezt kezdeni, mert bezzeg az RTL-nek is mennyi lopása volt korábban. A vélemény ezen részével most nem azért nem vitatkozom, mert egyetértek vele, hanem azért mert szerintem nem ez a lényeg:..."

Szóval csak azért nem vitatkozik... mert a tények makacs dolgok, a táncos műsor, meg a csillag születik...

Írja meg kemény cáfolatba, hogy ők bezzeg semmit nem nyúltak le sehonnan.

Nem semmi ország ez...

Bagoly mondja verébnek! :-)

zozy79 2010.09.17. 05:50:30

megoldom én ezt: a tv2 magyarabb mert a csatorna neve legalább magyar.2010-ben ilyen szánalmas dolgokról írni,gyerekek...ne nézzétek egyik szart se és lesz egy jobb napod.mind a 2 arra van kitalálva hogy lenyúlja a népet:mentálisan mert agyrohasztó.

bretman 2010.09.17. 06:26:40

Basszus, a Megasztár nem a formátum miatt emberibb, hanem azért, mert hol egy túlsúlyos dunántúli csaj, hol egy gerincbeteg roma fiú, hol egy vajdasági nővérke nyeri meg.

Kolosi, tedd a szívedre a kezed! Ezek közül melyik kerülhetett volna be az X-faktor selejtezőjébe? Rúzsa Magdinak mennyi esélye lett volna nálad Tabáni második könnycseppjével szemben?

Hümüzhümümüz 2010.09.17. 06:51:55

Petikém! Drága Kolosi Péterem!

Miért nézed hülyének a nézőket, illetve itt az olvasókat? Azt írod leveledben, hogy a Fix Traktorban nincsenek előre megírt jelenetek... Komám, akkor te vagy nem láttál egy adást sem, vagy nem beszélgetsz a saját munkatársaiddal.
Lesír az egészről, hogy megrendezett, kitalált, előre lefixált. Aki nem vak, az látja.
Annyi spontanitás van a Faktorban, mint amennyi szőr a talpamon.

Szóval drága Petikém, legalább ne vetíts, mikor próbálod a dolgokat javítani. Egyszerűen ismerd el, hogy koreografálva van a Faktor és kész. Akkor legalább nem fogunk tufának nézni.

Baráti üdvözlettel

Hümüzhümümüz :D

Darkcomet 2010.09.17. 07:00:50

Ez a faszi kb. egy 12 eves gyerek szintjen fogalmazta meg a mondandojat, itt-ott komolyan gondolkoznom kellett azon, hogy mit is akar irni. Es o egy programigazgato? Hany palcan lotte a diplomait?

Darkcomet 2010.09.17. 07:01:46

Ez a faszi kb. egy 12 eves gyerek szintjen fogalmazta meg a mondandojat, itt-ott komolyan gondolkoznom kellett azon, hogy mit is akar irni. Es o egy programigazgato? Hany palcan lotte a diplomait?

bretman 2010.09.17. 07:07:39

@Hümüzhümümüz:

Egyébként tényleg...

Az X-faktor sikerének lényege a hazugság. Az, hogyan szopja be az egyszerű magyar Geszti dilettáns játékát vagy Keresztes elmebeteg mutatványát. A Megasztár vereségének lényege, hogy ezek a szerencsétlenek (Presser meg társai) tényleg őszinték akarnak lenni.

Emiatt az őszinteség miatt ismerhettük meg Oláh Ibolyát, Caramelt vagy Rúzsa Magdit. A hazugság miatt Tabáni Istvánt, akinek érdemes megnézni a honlapját:www.tabaniistvan.net/. Ahol már kurvarégen közeledik a nagynap, csak addig már koncertezni kéne valahol.

Szóval: kedves Kolosi Péter, az RTL teljes műsorváza, Mónikától Barátok köztig a hazugságról szól. Gondolom, ezzel kurva jól lehet keresni. Ha én lennék a helyében/helyedben, kurvára élvezném.

De miafasznak kell ehhez ekkora ostobaságokat hazudni?

2010.09.17. 07:24:17

twitter.com/blaisect/status/24674352458

Más.
Kedves Péter,

Felhívnám a figyelmedet Neked és a vezetőségnek, hogy 2010 van. Arról érdeklődnék, hogy mikor fogtok a kornak megfelelő minőségben, azaz HD-ben sugározni?

köszönöm

Italo Balbo 2010.09.17. 08:00:34

PR szöveg, Kolosi úr legközelebb ne pazarolja se a saját, se mások idejét ilyen szarra.

Amúgy van annak vmi bája, hogy egy X-faktor című műsor magyarságáról akar bárkit is meggyőzni

Ringlósztár 2010.09.17. 08:28:58

@Kobunko:
Rohadnátok meg, amiért egyáltalán vagytok!
Kimondottan a nézők ellen vagytok, bunkók!!!

Illetve rohadjon meg Horn Gyula, amért törvényt szegve ennek a két fasszopó buzinak adta a földfelszíni sugárzási jogokat a minősége (Balóval súlyosbított) TV3 helyett

juliusbond 2010.09.17. 09:05:39

@fercsibercsi: Így legalább egyszerre letudják ezt a két izét....nem veszik el az időt mástól.
Ha nem nézed egyiket sem, praktikusabb, ha egyszerre nem nézed :)

GGG77 2010.09.17. 09:34:02

Emberek, magyar emberek gyártják, magyar szereplőkkel.
Ennél miért kéne magyarabbnak lennie egy műsornak!?

v4k0nD 2010.09.17. 10:44:46

Tehetségkutatót (is) csak őstermelőtől! Lásd még: Ki mit tud?!

Kolosi Úrtól mindenkép gesztus, hogy maga írt, még ha csak az oldal készitőivel való személyes kacsolata miatt is. Az már kevésbé méltányolható, hogy a készítők átírták a levelét közlés előtt (egyes, többesszám miatt, ahogy egy kommentben olvasható) - egy kétmondatos bevezető lehet célravezetőbb lett volna.

A témáról meg annyit, hogy a honi TV nézési szokások alapján (gondolom én - lehet fele se igaz) egy ilyen műsorsorozatnak a két vége a legnagyobb figyelemre számot tartó:
- az eleje, mikor a súlyos önismereti és önértékelési problémával küzdők égetik magukat a válogatáson (amíg rajtuk röhögünk, a saját szánalamsságunk nem is tűnik olyan súlyosnak),
- illetve a vége, amikor a legtehetségesebb 2-3-5-akármennyi (már huzamosabb átképzés után) valóban hasonlít színpadképes előadóművészre.

Szóval talpra Magyar; csináljuk tényleg saját műsort, ahol vagy csak selejtező van végig (népi kacagós), vagy már bizonyított /mondjuk korábbi nyertes?/ előadók mérkőznek meg egymással (áll leesős). Ezekből akár kettő is mehet párhuzamosan, majd a TIVO felveszi a "másikat".

darkmirjam 2010.09.17. 10:59:50

Ez a formátumlicensz dolog nekem furcsa. Nem látom, miért kell egy tehetségkutatóhoz licenszet venni, miért nem lehet kitalálni. Zsűri, válogatás, versenyzők, verseny. Fura, hogy egy böhöm X miatt, vagy, hogy középen üljön a szőke nő, széleken popikon és szakértő egy rakás pénzt ki kell fizetni. Nem lehetne saját kútfőből díszletet építeni? Befuccsolna a műsor, ha megpiszkálnák a zsűrit? Látom én, hogy az X faktor egy sikeres műsor, az volt a Megaidol is, és hogy ezek már jól ismert brandek, de a tartalom tette őket ismertté, a benne szereplők személye, nem pedig a hozzácsapott klisék. A gladiátorviadalok óta már nem annyira nagy újdonság a kieséses versengés, kreativitást, hozzáadott értéket meg nem látok. Most akkor a sakkot is lelicenszelhetem, ha mozgó reflektorokkal pásztázom közbe a versenyzőket?

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2010.09.17. 13:16:03

Teljesen mindegy, hogy melyik, a lényeg, hogy a zsűritagok megdógoznak a pénzükért. Imitálják a felcsillanó szemet, amint meglátják a nagy tehetséget, szívóznak, verik a ritmust, fogják a fejüket, tátják a szájukat a csodálkozástól, ahogy kell. Kicsit túl vannak vezérelve, de nyilván megéri nekik. Ez kell ahhoz, hogy nép rákattanjon, és dőljön a GRP, ahogy a csövön kifér.

barbus9 2010.09.17. 13:35:41

Mindkettő mű és unalmas nem nézem meg egyiket sem, de mindkettőből láttam már. LE kéne már szokni arról is, hogy a háttérben hagyom zörögni a dobozt.
Mindkettő a tömegek butítására jó csak, mint ahogy majdnem minden műsor. Elveszi a saját akaratoda és ha kimosta az agyad, egyszerűen fogyasztásra serkent, mert attól minden jó lesz. Főleg a serkentőknek.
Mindegy is de az már szöget ütött a fejembe, hogy nem lehetne Keresztes Ildikót átöltöztetni. Tudom, hogy együlésből vették fel a műsort és tudom, hogy azért, hogy összevissza tudják vágni, de az, hogy valaki már ötödik hete ugyanabban ruhában van és árasztja magából amit árasztania kell, már minduntalan azon gondolkozom, hogy olyat is áraszt magából amit nem kell.
A levélről meg csak annyit, hogy a szegény kisgyermek panaszai és sztem nem kellett volna megsértődnie, mert kinevetteti magát.

hotelalfa 2010.09.23. 16:22:52

Vak vezet vilagtalant es ezeket hivjak teve csatornanak. Semmi szinvonalat nem tukroznek. CSak azzal vannak elfoglalva, hogy egymast lemasoljak. Szanalmas mind a ket csatorna. Az emlitett zenei musork pedg kozepesek, nyugatra mar lefutott illetve leragott csontok. KENE MAR VALAMI EGYEDI Zenes MUSORT FELMUTATNI !!! PRESSER GABOR, NAGY FERO CSINALJATOK MAR VALAMIT! SZINVONALASAT IS Tudom, hogy tudtok! Inkabb megnezem a G(R)adiatort szazadszorra ha cirkusz kell es kenyer. :)

hotelalfa 2010.09.23. 16:38:54

@juliusbond: Ha jobban belegondolok igazad van. Gyorsan tul kell esni az ilyen musorokon. CSak az a baj,hogy itt csak "Ilyen" musor megy. A jo szinvonalas nem tucat filmek pedig ejfel utan mennek. :)
süti beállítások módosítása