Medveczky Balázs, a köztévé ügyvezető alelnöke régóta előre menekül, hátha sikerül megtartania a székét. Még szó sem volt forradalomról a szavazófülkékben, amikor tavaly ősszel megszüntette a Nap-keltét, az A la carte-ot, A tévé ügyvédjét, aztán az M. Kiss-féle Szempontot.
Aztán idén nyáron az irodájában a Nemzeti Együttműködés Nyilatkozatára függesztve a szemét, kitalálta az új, őszi műsortervet, amelybe már nem fér bele a Kultúrház, sem pedig a Kassza, nemhogy A szólás szabadsága. De szót kaphat Gulyás István és Halász Zsuzsa, és lesz végre Jelfogó, Összhang, Aranymetszés és Nemzet és védelem (leánykori nevén Hon-védelem, de az biztos nem volt elég nemzeti).
Mától tehát minden kicsit más lesz, egy kicsit nemzetibb, együttműködőbb és kinyilatkoztatóbb, mégha ilyen szó nincs is, de mától lesz, mert mától indul az m1 új, végtelenül unalmas műsorstruktúrája.
- Heti négy alkalommal (hétfőtől csütörtökig) 13 órakor jelentkezik az m1-en az Összhang: amely a Kárpát-medence zenéjéből ad ízelítőt a hagyományos sváb népzenét játszó baranyai formációról, Magyarország egyetlen oberkrainer zenekaráról és még számtalan különlegességről. Hétfő este marad a Kékfény a közszolgálati sávban.
- Keddenként 15 órától a Tudástár 2010 lesz, amelyben többek között olyan tudományos fogalmak tisztázására vállalkoznak, mint a biodiverzitás, a fekete lyuk, a robotika, és a nanotechnológia. Kedd esténként az Önök kérték lesz.
- Szerdánként főműsoridőben nincs közszolgálati műsor, helyette sorozatok lesznek, 8-án 20:05-kor indul a Két zsaru egy pár című olasz krimi.
- Csütörtökönként a KDNP volt szóvivője, Halázs Zsuzsa szerkesztésében és műsorvezetésével a Jelfogó (20:05) című politikai, közéleti műsor lesz, ez viszont csak szeptember 16-án indul el. Winkler Nóra új műsora, a Szélesvászon című filmes magazin első adása viszont már 9-én megnézhető, persze csak azoknak, akik még ébren vannak 23:25-kor. A műsor kéthetente követi majd egymást.
- Péntekenként délután 15 órától új nemzetvédelmi magazint indít az m1, a Nemzet és védelem a magyar honvédség és fegyveres erők történetét és tevékenységét mutatja be. Péntekenként főműsoridőben marad a legnézettebb köztévés műsor, az Üdítő. Aztán késő este Müller Péter új sorozatát adják, a Villanófényben híres emberekkel beszélget az ezotéria guruja, elsőként 10-én 23:05-kor Hernádi Judittal.
- Szombatonként 15:50-től kezdődik a Pécsi keringő, amely hetente számol be az EKF helyszínén történő izgalmakról, ismétlése hétfőnként este 23:20-kor lesz az m1-en. A főműsoridőben továbbra is filmeket ad szombatonként az m1.
- Vasárnap esténként A szólás szabadsága helyét átveszi a Szempont, de ez már nem az a Szempont lesz, amit M. Kiss Csabától megszokhattunk, hanem egy új, jobbos Szempont, amit az Echo TV-től importált Gulyás István vezet majd, és információink szerint a korábbi öt riport helyett, csak három lesz benne, így az észosztásra sokkal több idő jut majd. Szintén vasárnap estére kerül a megszűnt Kultúrház helyett kitalált Aranymetszés, de ez a Jelfogóhoz hasonlóan csak jövő héten indul el az, mivel most vasárnap a Magyar Dal Napját ünnepli az m1. Az Aranymetszést – amelyről továbbra sem sikerült megtudnunk semmit - magyar koncertfilmek és színházi közvetítések követik majd az m1-en.
nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2010.09.06. 18:26:13
mrzigi 2010.09.06. 18:34:12
Vörös diktatúra után narancs diktatúra.
Ami a jobbos Szempont-ot illeti, az ultrabalhoz képest a szélsőbal is jobbos ...
Lacóka 2010.09.06. 18:40:38
APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2010.09.06. 18:44:48
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.09.06. 18:50:00
hollario 2010.09.06. 18:53:47
desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2010.09.06. 19:08:34
Az Estét 9-re rakni meg jó nagy baromság, mert alig nézi valaki.
kamarti 2010.09.06. 19:10:44
és Nemzet védelem? ez talán már az újra bevezetendő kötelező katonai szolgálatot készíti elő? (elvégre sok problémát megoldana: fiatalok munkanélkülisége, aztán ott a testedzés ugye, meg hát ha gazdaságilag az egész világtól függetlenek leszünk, jó lenne, ha lenne rendes saját haderőnk is, nem? Még mielőtt az irígy világ lerohan minket...)
na, és hát ugye a sok "ismeretterjesztő" (és ismeretpontosító, ugye) cucc közé csak befér egy Müller Péter - az "ezoterikusok" újabb aranykora jön, mint a rendszerváltás után, amikor egyszerre lehetett megvenni a sok gagyit meg Szepes Máriát vagy a Smaragdtáblát... klassz..
kamarti 2010.09.06. 19:12:49
neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.06. 19:23:02
Honvédelmi műsorra meg arra a koncertesre vevő vagyok.
Dave985 · http://siparadicsom.reblog.hu/ 2010.09.06. 19:33:26
Leadfoot 2010.09.06. 19:44:52
Ezzel nem azt mondom, hogy minden műsor teljesen pártatlan volt, de még mindig sokkal inkább mint most lesz, vagy régebben volt.
Más: az oké, hogy az Üdítőt meg az Önök kértéket sokan nézik, de ezt a sok olasz sorozatot ki a túró?
gab87 2010.09.06. 20:19:05
getabo 2010.09.06. 20:23:42
nem1rem1 2010.09.06. 20:27:13
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.09.06. 20:33:31
Egyébként meg adják meg az utolsó döfést és hozzák vissza Papp Endrét is Híradót vezetni. :)
proletar 2010.09.06. 20:34:34
Der Beste 2010.09.06. 20:41:29
Amúgy nem lesz összevonva az m1, m2 Duna Duna2 egy vagy két csatornába?
FeketeLeaves 2010.09.06. 20:53:54
Pedig itt sem elfogltság volt, hanem konkrét kérdések. Ja, hogy az kellemetlen. Akkor menjen!
Lacóka 2010.09.06. 21:23:01
vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.09.06. 21:24:47
@FeketeLeaves: Nem lesz Antónia :-(
Nem vagyok fideszes 2010.09.06. 21:28:07
Rókakígyó 2010.09.06. 21:28:47
Rókakígyó 2010.09.06. 21:33:52
dr nmate 2010.09.06. 22:30:41
dr nmate 2010.09.06. 22:31:58
Thresher 2010.09.06. 23:57:01
Mellesleg ha már népet akarnak nevelni, akkor vágják már ki a picsába ezt nosztagia mámoros Önök Kérték-et... Szenilis nyuggereken kívül nézi ezt valaki?
hominida 2010.09.07. 00:08:43
jack o'neill 2010.09.07. 00:12:19
@FeketeLeaves:
Mészáros Antónia ki kerül?? Fain. Értelmes, jócsaj műsorvezető, erre leveszik.
Pff...
combo 2010.09.07. 00:15:46
Thresher 2010.09.07. 00:26:17
Miért, te örülnél ha 8-9ig villogós rajzfilm menne? Hiszen a gyerekeket is ki kell szolgálni valahogy... Vagy adjuk Vivaldi koncerteket, gondolván az ínyencekre....
OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2010.09.07. 00:59:14
Egyedül a színházi közvetítés lehet érdekes, de ha Balázs Péter gagyi "népszínházát" élvezhetjük, akkor azt is megette a fene.
juliusbond 2010.09.07. 03:00:14
De a posztoló elég rendesen fideszfób. Persze benn vannak, kicsit kádereznek, mint előtte a szocik. De az eredmény úgyis mint előtte.
Nancsi 2010.09.07. 07:27:18
sorhajóhadnagy 2010.09.07. 08:01:08
Az MTV-s keresetekről - nagy átlagban - előbb tájékozódj pontosan. Jelenleg a HírTV-ben jobbak a fizetések, egy átlag MTV-s bruttó 250.000 - 300.000 között keres, ami az ekho-val adóztatva (még) viszonylag jó. A legmagasabb, egyesek által botrányosnak tartott havi fizetések - a "menedzsmentet" leszámítva - valamivel egymillió fölött vannak kiemelt műsorvezetőknél.
De ha lehet, mondd meg, hol jelentkezhetek lámpakezelőnek.
A köztévé állami pénzen meg arra való, hogy azoknak is adjon műsort, akiket a kertévék nagy ívben lesajnálnak. Az viszont igaz, hogy ami sikerül minőségben és nézettségben mondjuk az ARD/ZDF-nek, a BBC-nek, a RAI-nak és még egy sor európai közmédiumnak, az istennek sem megy az MTV-nek. Ehhez ugyanis stabil állapotot kellenének.
Kváncsi vagyok persze, hogy az MTV-t pénzügyileg romlásba döntő új székház ügyével mi lesz. Gigantomán, értelmetlen pénzel...verés volt.
GGG77 2010.09.07. 08:26:58
üvöltő dervis 2010.09.07. 08:31:50
Most majd a hírtévés kisasszony megmutatja...
sorhajóhadnagy 2010.09.07. 08:35:26
Nem hírtévés, hanem dunás. Szerintem egyébként nem rossz, vagy rosszabb, mint az eddigiek, de az első adásban kicsit lámpalázas volt.
figyeloe 2010.09.07. 08:38:03
Ezeknek pénzt? Inkább fizetniük kéne azért, hogy fűtött helyen tölthetik a napjukat.
/Spam 2010.09.07. 08:39:25
A Szólás Szabadság gyakorlatilag már akkor megszűnt amikor Baló merész kérdéseit feltette Gy. Ferencnek, majd a műsor végén bejelentette, hogy nem vezeti tovább a műsort.
Az A' La Carte is már nagyon régen megszűnt, kár érte, mert érdekes műsor volt. Sokan például innen tudták meg, hogy egyes művészek mennyire alulfejlettek - már ami a politikáról és a mindennapos életről való elképzeléseiket, látásmódjukat jelenti.
A TV Ügyvédje szintén jó volt - egyszerű ötlet, korrekt kivitelezés (a többszörösen lejáratódott Juszt ellenére), de már szintén régen eldőlt a sorsa.
A "végtelenül unalmas műsorstruktúráról" pedig annyit, hogy lehetne még unalmasabb, ha hulladék sorozatokat vetítenének, mint a többi csatorna (mert ugye a "végtelenül unalmas" elég relatív) :)
/Spam 2010.09.07. 08:42:17
Amikor Orbán 1998-ban hatalomra került, nem volt tisztogatás. Most úgy tűnik másképp gondolja.
sorhajóhadnagy 2010.09.07. 08:52:22
Az amnézia is lehet szelektív: 1998-ban elég látványos tisztogatás volt, ráadásul több hullámban. Lecserélődött a Híradó munkatársainak java. Kezdve természetesen a szerkesztőkkel. 2002-re elérték a gyakorlatilag nulla százalékos nézettséget. A kampányban "a dolgozók kérésére" ismételgették a két forduló közötti Kossuth téri Orbán-beszédet. Egyszerűen gyomorforgató volt.
vizsla74 2010.09.07. 08:53:13
Viszont! Baromira nem értem, hogy miért nem adnak sokkal több normális MAGYAR, vagy európai filmet ezeken a csatornákon(m2 duna tv-k) Jó..olykor ki lehet fogni, illetve ha valaki bírja, akkor éjféltől elő-előfordul 1-2 érdekes film, de ennél sokkal több kellene. Kapunk viszont soksok ultragagyi sorozatot, meg 234. vonalbeli amcsi szarokat. Régebben a dunán legalább a fimhét alkalmából adtak korábbi versenyfilmeket, már az sincs.
Pedig annyi jó magyar film van, és nem csak Kabos, vagy Tolnay szereplésével. Vagy pl mikor lehet látni kortárs orosz filmet? szinte soha? szerintem ezeknek is lene annyi nézettsége, mint a mostani gagyinak és még több pénzbe sem kerülne.
sorhajóhadnagy 2010.09.07. 08:55:38
Az persze más kérdés, hogy a szocik ejtőernyősei is buzgólkodtak a választások után, de némi különbség volt a baloldali izzadtságszag és a jobbos hányinger között.
Nancsi 2010.09.07. 08:56:31
wediser 2010.09.07. 08:58:45
www.youtube.com/watch?v=DB2Gxnv35_A&feature=sub
sorhajóhadnagy 2010.09.07. 09:03:55
Teljesen igazad van. Az irigység fog el, ha a lengyel vagy - ó, borzalom! - az orosz köztelevíziós csatornákat nézem. De ott a jelek szerint arra is gondolnak,hogy a mindenkori kormányok tájékoztatási igényeit egy nézett csatornán teljesítsék. És van pénz arra, hogy saját (jó! és nézhető! és nézett!) filmeket készítsenek. Ki lehet találni, miért. Van rá pénzük és koncepciójuk. Ja, és a filmeseik nem felejtették el a szakmát.
A Tűzvonalban - szerény 24 utánérzet olcsó klisékkel megspékelve - így sem volt annyira rossz próbálkozás.
Az MTV szerintem a legolcsóbb olasz RAI sorozatokat szerzi be, én nem látok a többi csatornán futó ultragagyikból egyet sem. Nem is hiányzik, mondjuk.
Ettől függetlenül az olcsó "beszélő fejes" műsorok láncolata tényleg uncsi.
/Spam 2010.09.07. 09:04:24
Másképp emlékezünk. Krizsó is akkor került oda és őt nem igazán lehetett jobboldali elfogultsággal vádolni. A Nap-Kelte "stábja" pedig saját maga húzta el a csíkot, nem kellett őket kiebrudalni.
A köztelevízió pedig nem (csak) a nézettségről szól. Sárközy száműzte a reklámokat.
Persze lehet úgy is mint Such, aki nyereségessé tette a Magyar Rádiót, úgy, hogy 3 éve gyakorlatilag nem készült új műsor, orrba-szájba ismétlések meg zene szólt.
sorhajóhadnagy 2010.09.07. 09:13:03
"Merthogy kb minden műsort "külsős cég" csinál nekik, persze az MTV horror áron megvett eszközeit használva."
Le vagy maradva egy brosúrával. A külső gyártású műsorok már tavaly megszűntek (az A la carte és Az ördög ügyvédje is ilyen volt), és jelenleg tiltott minden átdolgozás más helyekre. A Gyárfás-sztori - amíg működött - viszont valóban vérforraló volt.
Abban igazad van, hogy temérdek pénz ment el indokolatlanul külsős műsorokra, de talán ebben volt némi szerepe a pártfinanszírozásnak és egyes jól ismert figurák féktelen mohóságának is. De ez nagyjából a rendszerváltás óta folyamatos jelenség. Hankiss Elemér akaratán kívül szabadította el a szörnyeteget, amikor produkciós irodákat hozott létre.
sorhajóhadnagy 2010.09.07. 09:20:36
Krizsó az Orbán-időszak végén ott volt az Aktuális című műsorában, az erősen orbánista Vitézy László hívására. És szerintem nem lehet baloldali elfogultsággal sem vádolni, szoci beszélgetőpartnerei ugyanis sokszor őrjöngtek adás után, fideszes ügynöknek titulálták habzó szájjal.
A Gyárfás-kelte nem éppen magától tűnt el, nézz utána a részleteknek, a "jobbra át-ot" vezénylő MTV a külső gyártás éllehetetlenülése miatt mondott fel nekik.
Sárközy? Igaza van, szerintem sem kellene reklám egyáltalán a köztévére, de hasonlítsd össze így is a France 2 nézettségét (filmjeit, műsorait, a magyarnál sokkal kritikusabb hozzááállását) az MTV-vel. Döbbenetes a különbség.
Felhasználási feltételek Kapcsolat Impresszum (tör 2010.09.07. 09:33:58
Újlaki 2010.09.07. 09:44:44
/Spam 2010.09.07. 09:45:44
Én csak azon mosolygok, hogy egyesek már most kritizálják azt ami még csak most van kialakulóban. Az MTV műsorainak nézettségi adatait akkor lesz értelme bármivel is összehasonlítani, ha már legalább 1 lement az említett műsorokból.
Arról nem is beszélve, hogy a nézettségi adatok kereskedelmi tvk-nél mérvadóak. Mert ugyebár Győző mestert is rengeteg követték hétről-hétre, mégsem szeretném ha ilyen és ehhez hasonló giganézettséggel bíró "műsorok" mennének az M1-en...
Gyárfásnak pedig volt annyi esze, hogy nem várta meg míg lapátra teszik, hanem elmenekült. Ez azért nem kéne Orbánék nyakába varrni.
Szerintem az a helyes ha egy köztv okít, tanít és tájékoztatja a nézőket az ország és a benne élők helyzetéről. Minden más másodlagos.
Dezső bácsi 2010.09.07. 09:49:13
Vizslát!
Dezső bácsi 2010.09.07. 09:54:59
Miért kéne a Gyurcsány szekértolóinak és feltétlen híveinek a köztévébe lenni?
Mert azért Szöllősi Györgyi, vagy Gulyás messze nem olyan elfogult pártkatona mint a két ATV-s.
Vizslát!
finomanarancs 2010.09.07. 09:56:24
Ha érdekes történelemre vagyok kíváncsi ott a Viasat History. Ha éppen a természettudományok érdekelnek ott a Spektrum.
Amúgy meg az Ecranul nostra, Roma Magazin "nagyszerűen" tájékoztat az országban élők helyzetéről.
Amúgy kíváncsi lennék egy olyan oknyomozó műsorra, ahol feltárják a Liftbahúgyozó Ellenzéki Démon alias LED személyét. :D
sorhajóhadnagy 2010.09.07. 09:56:36
Egyetértünk! De, azt gondolom, az sem árt, ha a köztévé a tekintélyét valamelyes nézettséggel is megerősíti. Mert érdekes lehet, mondjuk, egy beszélgetés példának okáért okos történészekkel a 2. magyar hadsereg katasztrófájáról a Don-kanyarban, de ha ez egy korszerű szemléletű dokumentumfilm, archív filmhíradók felhasználásval, számítógépes grafikával, az egykori helyszíneken való forgatással, orosz és német történészék megkérdezésével, nos ugye, ez más kategória. De talán nézettebb lenne.
Én ilyet szeretnék, és akkor nem tenném ki a kukába a távkapcsoló MTV-s gombját.
sorhajóhadnagy 2010.09.07. 10:00:02
Dezső bátyám, illő tisztelettel! Mi a kérdésed, nem értem? Ki a bánat akarta őket az MTV-re? Félreolvastad soraimat, fusd át még egyszer.
Ringlósztár 2010.09.07. 10:00:58
/Spam 2010.09.07. 10:01:02
Hát igen, én is szívesebben néznék ilyesmit, csak nem biztos hogy a mostani helyzetben (székházbérlés) erre van anyagi fedezet. Szerintem már az is haladás, ha a "sorozatfüggésből" néhányan átkapcsolnak és ragad rájuk némi tudás.
sorhajóhadnagy 2010.09.07. 10:05:25
És a Viasat Historyn ötvenötször fogod megnézni "Az amerikai polgárháború nagy csatáit"? Vagy Pearl Harbort? Silány szinkronnal, az olcsó fordításból fogadó temérdek hibával, hegy hadaró vidéki színész felolvasásában. Ez egy amerikai vagy globális termék, mi benne a magyar? Hát nézd azt, napestig. Alapjában persze jó és érdekes, de nem lenne jobb, ha készülnének legalább ilyen minőségben hazai dokfilmek, ismeretterjesztő programok. Elékszik még valaki az idősebik Rockenbauer zseniális természetfilmjeire ("A napsugár nyomában")?
Na ide kellene visszatalálni!
finomanarancs 2010.09.07. 10:15:09
teabore 2010.09.07. 10:19:44
figyeloe 2010.09.07. 10:20:27
Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.09.07. 10:22:31
stylebyme.blog.hu/2010/09/07/taskak_4
sofalwy 2010.09.07. 10:25:23
Szomorúan látni, hogy az aktuális politika nyelvcsapóinak nevéhez kötve csak pofázós, ezért garantáltan unalmas kínlódás lesz köztévé helyett. Ebből ki fog maradni az ország, a vidék, a főváros (az talán kevéssé, mert az V. kerületbe még fussa benzinre). És ki fognak maradni a műfajok, azok, melyektől igazán közétévé lenne ez a szerencsétlen sorsú szervezet, és amely nézettségét is megfelelővé tenné, bár nem ez a legfontosabb elvárás egy ilyen televízió esetében. Kedves mostani politika! Az önök számára is könnyebb lenne eladni ákom-bákom országlásukat egy látványos, műfajokban gazdag köztévé mellett. Ne a csordahű önjelölt szerkesztőkben reménykedjenek, hanem abban, hogy minden igyekezetük ellenére a világban még maradt szépség, érdekesség, kultúra, tudomány és az emberek, meg a Zemberek ezt szívesen fogadják!
Kave 2010.09.07. 10:28:50
@finomanarancs:
Ja, az általad felsorolt gagyi „ismeretterjesztő” csatornák, csak az agymosást végzik. Pl. a Viasat History, Discovery, stb. történelmi dokumentum filmjei tiszta angolszász propaganda filmek a legkisebb igazságtartalom nélkül. Az atlanti-globalista pénzvilág agymosó-gépezetének a csatornái. Aki egy kicsit is tisztában van a történelemmel az fetrengve röhög ezeken az IQ 0-ás csatornákon.
Kave 2010.09.07. 10:31:35
finomanarancs:
Ja, az általad felsorolt gagyi „ismeretterjesztő” csatornák, csak az agymosást végzik. Pl. a Viasat History, Discovery, stb. történelmi dokumentum filmjei tiszta angolszász propaganda filmek a legkisebb igazságtartalom nélkül. Az atlanti-globalista pénzvilág agymosó-gépezetének a csatornái. Aki egy kicsit is tisztában van a történelemmel az fetrengve röhög ezeken az IQ 0-ás csatornákon.
TGabi 2010.09.07. 10:34:16
Nemzeti Együttműködés, ha-ha-ha. Én nem nevezném nemzeti együttműködésnek azt, hogy a szavazóképes állampolgárok töredéke megy el szavazni és a gyér részvétel mellett szavaztak sokan erre a ...-ra.
(A szavazáson részt nem vevők véleménye is állásfoglalás-minek menjen, ha a politikusok amúgy is úgy érzik, hogy a lakosság van értük, nem fordítva.)
Mo- legnagyobb problémája amúgy is az, hogy dedós viselkedésű emberek vezetik az országot, a lakosság totális hülyének nézése mellett.
sofalwy 2010.09.07. 10:35:46
sofalwy 2010.09.07. 10:39:08
GGG77 2010.09.07. 10:46:35
JohnHenry 2010.09.07. 10:55:37
...viszont kdnp-s exszóvívőt kapásból főműsoridőbe tenni?! bexarok ezen a kurva országon :-D
reccs 2010.09.07. 10:58:51
videotar.mtv.hu/Kategoriak/Magyarorszag%20tortenete.aspx
sorhajóhadnagy 2010.09.07. 11:00:54
Próbáld meg felfrissíteni az ismereteidet: az RTL-ben nemrég részesedést szerzett egy közismerten jobboldali média-oligarcha, a tv2 hajbókolva szolgálja ki a Fidesz igényeit. A baloldalról nézve a hozzád hasonlóan elfogultak ugyanezeket a csatornákat náci pöcegödörnek tartják. Az internetes médiában egyértelmű a jobboldal túlsúlya, legalább a tulajdonosi háttereket nézd meg (Index, például). Én a legjobb jobbos orgánumnak a Heti Választ tartom, rendszeresen olvasom.
A liberálbolsik kisöprését nem tudom értelmezni, talán neveket kellene mondani, a primitív magyarellenes ideológiánál pedig - ha jól értem - a hazai történelmi egyházak által elítélt turulista újpogányságra gondolhatsz.
Az angolszász propagandafilmekre vonatkozóan részben egyetértek, látszik, hogy nagy részük a nemzeti büszkeségtől dagadó republikánus-neokon-nacionalista amerikai átlagfogyasztónak készült. Azért akadnak jók is, kár általánosítani.
madárfütty 2010.09.07. 11:01:34
Jelen pillanatban cca: 1600 ember dolgozik a Magyar Televízióban (Sztem max 3-400 ember meg tudná csinálni azokat a műsorokat, amik a jelenleg, vagy akár a jövőben is futnak az MTV-n). Persze most elkezdték kirugdalni kettessével-hármassával (minden nap, már jónéhány hete). Hogy NE TÜNJÖN FEL! Kitesznek 5-6 embert, aki 2-300e vitt haza, aztán felvesznek 1-et, aki hazavisz 600e-et. Mire jó ez? hogy Semjen bevigye a katolikus embereit? HIR tv-ből már van elég, legalább öt. (HirTV, EchoTV, PAXtv, DunaTV, M1, M2...ect) Meg persze mostmár a RetekKlubban is van tulajjog.
Obszerváló 2010.09.07. 11:12:24
sofalwy 2010.09.07. 11:23:51
szabóZ · http://comment.blog.hu 2010.09.07. 11:27:13
az ilyen mondatért egy tévés blogon örökös kitiltás jár. Sajnálom, de ez egy tévés blog.
szabóZ · http://comment.blog.hu 2010.09.07. 11:28:20
sofalwy 2010.09.07. 11:28:26
szabóZ · http://comment.blog.hu 2010.09.07. 11:28:58
nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2010.09.07. 11:39:51
Ted Striker 2010.09.07. 11:40:49
sorhajóhadnagy 2010.09.07. 11:42:23
A műsorvezető öncélú magamutogatása élvezhetetlenné tette a műsort, ez igaz, ráadásul olyan lenéző fölényesség is volt benne, hogy a "kedves buta néző úgysem értené, ha komolyabban mondanám". a formai trükkök meg szokás szerint azt leplezték, hogy a forgatás alapvetően nagyon óccsóra sikerült, elmentünk valahová, beszéltünk bele a kamerába, sétálgatva csevegtünk az oda rendelt szakértővel, közben megmutattuk a hetvenes években kiadott Mórra Kiadós "Képes Történelem" illusztrációit.
@madárfütty:
Azt tényleg ellenőrizni kellene, hogy az új székházban mennyien dolgoznak valójában. Kívülről nézve elég valószínűtlen, hogy elfér benne 1600 ember.
sofalwy 2010.09.07. 11:56:38
Hümüzhümümüz 2010.09.07. 12:04:33
Különösebben nem izgat, mert már kikerült a kedvencek közül az M1, M2, de ha BBC (vagy BBC Entertainment) színvonalú lesz, akkor szóljatok, visszateszem.
Örök hála a digitális kábeltévének. Béke!
Nancsi 2010.09.07. 12:19:20
"Az internetes médiában egyértelmű a jobboldal túlsúlya, legalább a tulajdonosi háttereket nézd meg (Index, például)"
Jól nyomod a suttogó propagandát, de ezzel azért túllőttél a célon. Az index mint jobboldali média? TótaW-vel mondjuk? Na ne...
wally's · http://allwhites.blog.hu 2010.09.07. 12:19:53
Más: Én néha itthon vagyok ebéd után és tök jó volt megnézni a szomszédokat. Helyette már összhang van. :(
Le vagy szarva 2010.09.07. 12:24:12
zmrzlna 2010.09.07. 12:33:55
szívesen megrendezném. Magyar légvédelem: két katonaruhás alak áll a pusztában, öklét az ég felé rázza, ordít: az anyátok!
zmrzlna 2010.09.07. 12:51:59
sorhajóhadnagy 2010.09.07. 13:12:39
Nobilis és Spéder neve mond neked valamit? Elismerem, ez a "Fidesz-Light" változat, és vannak annyira elegánsak, hogy ne fojtsák el az ellenvéleményeket. Egyébként megfigyelted, hogy az összes lelkes jobboldali kommentelő az általa balosnak vált szájtokra zúdul, és öntudatlanul erősíti azok látogatottságát? De ha olvasnád is magát az Indexet, akkor láthatnád, hogy nagyon elnézőek a mostani kormánnyal szemben.
@zmrzlna: hát én sem tudom, mit mutatnak majd be - van három harcoló alakulatos helyőrség (Tata, Debrecen és talán még foltokban Hódmezővásárhely), néhány támogató alakulat meg a missziók. Ezt három adásban kivégzik. Mi lesz a többiben? Majd megoldják, biztos hosszú interjúkat ad Hende Csaba vagy Simicskó István.
kamarti 2010.09.07. 13:19:09
amúgy az nagyon vicces, hogy aki ultrabalosnak titulálja az elmúlt 8 év köztévéjét, az is max a Napkeltét tudja felhozni példának.
az meg kifejezetten mulatságos, amikor valaki azt állítja, Orbánék nem tisztogattak médiailag 98-2002ben. És akkor vajon mi a fenét csinált például Kondor kartársnő a Rádióban például? Arra már senki nem emlékszik? Na nincs is azóta probléma a közrádiókkal, most már csak azt kell megvitatni, kellően színvonalas zenét adnak-e. Akkor meg ugye volt még például MOJ és hasonlók, amikkel csak a baj volt...
nyilassmisi 2010.09.07. 13:32:36
világoszöld 2010.09.07. 13:46:57
sorhajóhadnagy 2010.09.07. 14:01:09
szabozcc Ma reggel újabb szerkesztőket és műsorvezetőket rugtak ki az MTV-ből. Stay tuned. about 1 hour ago reply
Nancsi 2010.09.07. 14:02:05
Nyilván egy "Fidesz-light" honlapon fognak főoldalas drog-tesztet csinálni, és Semjén saját kérésére írta meg a tótagyerek a II. János Pál game over című halhatatlan alkotását.
sorhajóhadnagy 2010.09.07. 14:03:34
már csak egy kis sidózás hiányzott. egészségedre!
sorhajóhadnagy 2010.09.07. 14:06:23
Nem tagadom, hogy elsősorban üzlet, meg a megfelelő célcsoport, de hogy nem volt a szoci propaganda melegágya, az ziher. Az indexhez köthető blogokon pedig van egy rakás tisztes jobboldali szájt is: ajánlom a konzervatóriumot, például. Tisztességes, alapos, modern.
pástétom 2010.09.07. 14:06:26
"De ha olvasnád is magát az Indexet, akkor láthatnád, hogy nagyon elnézőek a mostani kormánnyal szemben."
Néhány héttel ezelőtt jelent meg egy cikk az Index címlapján a szerkesztőség egyik "jeles" tagjának, Bede Mártonnak a jóvoltából: "A Fideszt kritizálni= NEM MENŐ"
Így, nagybetűvel. És meg is magyarázza, miért nem. Szemérmetlenűl.
No comment.
Diocles 2010.09.07. 14:26:53
Nem illik bele a koncepcióba?
Szerintem amíg Krizsó népszerűsíti reggelente az MSZP-t, addig erős túlzás FideszTV-ről beszélni.
Max. MSZP-Fidesz közös TV-ről.
liliom 2010.09.07. 14:31:05
P.mester 2010.09.07. 15:10:52
figyeloe 2010.09.07. 15:11:07
peace
figyeloe 2010.09.07. 15:15:59
figyeloe 2010.09.07. 15:17:37
kamarti 2010.09.07. 15:23:40
20:05 Közbeszéd-Különkiadás
Orbán Viktor miniszterelnök a Professzorok Batthyány Körének felkérésére értékeli a kormány első 100 napját.
21:00 Egy bolond százat csinál
magyar film
:)
fegyelmit a gondatlan műsorszerkesztőnek, de rögvest!
Diocles 2010.09.07. 15:26:04
még beszélni sem tud Krizsó, nemhogy kérdezni.
tök beszédhibás a csaj, rossz hallgatni.
az, h élő MSZP-reklám Krizsó, az csak hab a tortán.
De nem vagyok elfogult, pl. Mészáros Tamás lánya igazi riporter, ezerszer jobb, mint Krizsó, és még a pol. elkötelezettségét is jóval kevésbé mutatja ki.
Ted Striker 2010.09.07. 15:28:18
index.hu/kultur/media/2010/09/07/szerkesztoket_riportereket_rugtak_ki_az_mtv-tol/
Ted Striker 2010.09.07. 15:32:56
index.hu/kultur/media/2010/09/07/palffy_torvenyileg_vedene_a_hazassagot_a_mediatol/
Pálffy megvédi a házasságot a médiától
A KDNP-s képviselő 12 ponton módosítaná a készülő médiatörvényt, többek közt megtiltaná a médiaszolgáltatóknak, hogy megsértsék a család és a házasság intézményét.
A házasság és a család védelmét célozzák többek között a kereszténydemokrata Pálffy István által a médiaalkotmányhoz benyújtott módosító javaslatok. A KDNP-s politikus hét módosító indítványt adott be, amelyek 12 paragrafust érintenek.
kamarti 2010.09.07. 15:33:27
és helyette (helyettük) az elhasznált Halász Zsuzsák?
vicces lenne ez az egész, ha nem lenne szomorú és bosszantó
kamarti 2010.09.07. 15:39:43
még a választások előtt elterjedt jogász körökben az a pletyka, hogy az új ptk-ban benne lesz a kötelező jegybenjárás meg ilyenek. akkor sokan kacarásztunk. ez jutott most eszembe
2010.09.07. 16:16:37
Nancsi 2010.09.07. 16:21:35
Ne hasonlíts egy marginális kis szar blogot az index főmunkatárs blogjához, ahonnan minden bejegyzés automatice index főoldalra kerül. Az általad említett noname blog melyik bejegyzése volt mondjuk bármely hétfő reggelén index főoldalon? Tudom, olvasottság, persze. Az egy rekord az adatbázisban, amin egy jól célzott update sokat tud lendíteni.
Illetve a drog-teszt az nem is blogbejegyzés volt. Szóval maradjunk annyiban, hogy index politikai hangneme liberális, gazdaságpolitikából meg a neoliberalizmust éltetik.
püré 2010.09.07. 17:12:26
Persze biztosan lesz, akinek tetszeni fog ez az új MTV is, de én köszönöm , nem kérek belőle.
pollio 2010.09.07. 17:23:43
Nekem valahogy a közszolgálatiság BBC szerinti értelmezése jobban tetszik: jobbra _sem_ meg balra _sem_ nyalni, szintén egyformán.
Mi egy köztársaság vagyunk, M. Kir. TV-vel, ők meg egy királyság, köztársasági TV-vel.
üvöltő dervis 2010.09.07. 18:26:37
Edward Nygma 2010.09.07. 18:29:21
sorhajóhadnagy 2010.09.07. 18:48:20
A drogteszt kifejezetten klikk-csalogató baromság, amúgy Király András jobbikos ex-szóvivő óta tudvalevő, hogy világnézettől függetlenül lehet szívni... Akárcsak Tóta W provokatív, felületes, sokszor odakent szösszenetei - nem kell elolvasni, sőt lehet bojkottálni. Fárasztó üresjárat. Én csak azt mondtam, az indexblogok között is van választék.
A kliséaggatás meg nekem magas. Mitől neoliberális az Index gazdaságpolitikája?(Ami szvsz alapjában egy jobboldali ideológiai irányzat.) Liberálisban meg akad konzervatív is.
@Diocles:
Neked is azt mondom, kérdezd meg a szocikat, akarnak-e maguknak olyan reklámot, mint Krizsó. Számtalanszor le akarták törölni a képernyőről, de ők - málé szerencsétlenek lévén - ezt sem tudták megtenni.
vauvauvau 2010.09.08. 00:38:55
Csak Internet, az sokkal kiegyensúlyozotabb.)
B. Peti 2010.09.13. 14:44:16
Ok, hogy közszolgálati; szükség van arra, hogy vallási, kultúrális, kisebségi, regionális tartalmak megjelenjenek. Politikára, hírekre, hírháttérre, érdekvédelemre, oktatásra, stb. szükség van. De nem bánnám ha szórakoztatás is lenne, gondonának a gyerekekre, családokra.
Valakinek fel kellene ismerni, hogy valódi tartalmat az m2 is tud sugározni! Hisz szinte minden lakásban van már v.milyen kábel tv. Sőt egész Európában fogható.
Nem azt mondom, hogy a Dunával versenyezzen.
Persze ehhez pénz és politikai befolyás-mentesség kellene. Remélem egyszer ezt még megélem (pedig 21 vagyok).
Továbbra is azt vallom, hogy arculatban az osztrák-német vonalat kell követni, műsorokban viszont valami új kellene.