Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A KDNP-s Halász Zsuzsa kap műsort Baló helyett

"A számokon és jelszavakon túli valóság"

2010. szeptember 01. 16:25 barb 69 komment

Az MTV őszi műsorstruktúráját nézegetve derült ki, hogy a nyár elejéig csütörtökönként este futott Kassza helyett egy Jelfogó nevű, új közéleti riportmagazin kerül képernyőre szeptember 16-ától az m1-en, Halász Zsuzsa, a KDNP volt szóvivőjének szerkesztésében és műsorvezetésével.

A köztévé tagadja, hogy lenne összefüggés a Kassza eltűnése és a Jelfogó elindítása között, mint sajtóközleményükben fogalmaztak "szezonálisan, kifejezetten a tavaszi országgyűlési választások időszakára tervezte az MTV. Bízunk benne, hogy ebben a műsorsávban az új műsort többen nézik majd".

Az MTV hivatalos válasza több szempontból sem stimmel, egyrészt a műsor pont a választások ideje alatt nem volt képernyőn, mivel Balót Morvai Krisztinával való kapcsolata miatt nem engedték képernyőre. Másrészt szó sem volt a műsorban arról, hogy a választópolgárok tájékozódásának elősegítése érdekében pártok szakpolitikusai vitatkoztak volna mondjuk a nyugdíjrendszerről. Arról nem is beszélve, hogy a Kassza nem teljesített rosszul, a zászlóshajónak tekintett (azóta megszüntetett) A szólás szabadsága 59 ezres nézettsége mellett 45 ezer nézőt hozott 18-49-es korosztályban márciusban.

A műsor a választások után április 29-én indult újra, de mivel főműsoridőből a 11 órás sávba száműzték, persze hogy nem hozta már ezeket a számokat. A Kasszának a foci vb miatt kellett lekerülnie a képernyőről, az utolsó adása június 3-án volt. A stábtól szerzett információk szerint hivatalosan nem is szűnt meg a műsor, vagy legalábbis velük nem közölte senki, hogy ősszel nem indulhatnak újra. Bár ezt nyilván megsejtették, amikor kiderült, hogy az "A számokon és jelszavakon túli valóság" alcímű Jelfogó kerül csütörtök estére. Baló György sorsa is bizonytalan, egyelőre az őszi műsortervben nyoma sincs annak, hogy a Kassza helyett más műsort kapna.

Látva ahogy Krizsó Szilviát reggeli műsorba tették, hogy a régebben M. Kiss Csaba vezette Szempontot átjátszották Gulyás Istvánnak, ahogy a Kultúrházból Aranymetszést csinálnak, elég gusztustalan húzásnak tűnik, hogy az arroganciájáról elhíresült Halász Zsuzsát is az egyik legjobb közéleti vitaműsor helyére passzírozzák be. És még nincs vége, a köztévénél folyó "átszervezések" az új tévéelnökkel biztosan nem zárulnak majd le.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kamarti 2010.09.01. 16:53:14

"És még nincs vége": bizony, még sehol egy Siklósi Beatrix és az ő kis Gáborkája például...

bár a lottón lenne ilyen szerencsém, mint ahogy ezeket előre lehetett látni (ahogy nagyjából azt is lehet sejteni, hogy mondjuk a kultúrműsorokban kik és miről fognak értekezni, honnan lesznek produkciók)
komolyan mondom, siralmas ez az egész, már szót sem érdemel.
büszke magyarok, nahiszen.

qwertzuiop05 2010.09.01. 17:03:50

Már az is szomorú, hogy ez a zegyed egyáltalán dolgozhatott a köztévében.
Jelen nyomulása csak hab a tortán.

hollario 2010.09.01. 17:04:22

Szép teljesítmény egy 0,2%-os támogatottságú párttól.

sárgarigó 2010.09.01. 17:25:13

Nekem a Kultúrház is hiányozni fog.

varadig 2010.09.01. 17:46:25

Még egy ok, hogy inkább netezzek, és ne Tévézzek... egyre inkább elmegy a kedvem tőle.

MACISAJT 2010.09.01. 17:51:59

"A KDNP-s Halász Zsuzsa kap műsort Baló helyett"

Ez így nem pontos. Ha már Halász a "KDNP"-s, akkor a cím:

"A KDNP-s Halász Zsuzsa kap műsort az SZDSZ-es Baló helyett".

(Na zagson,amúgy.)

wetsom 2010.09.01. 18:21:27

Azért az MSZP-s időkben ilyen dolgok nem voltak...

Semjénnek nem lesz saját műsora?

Hattory Hanzo 2010.09.01. 18:28:44

@MACISAJT:

Na ja, csak az egyik ( Baló ) tud tévéműsort csinálni, a néni meg nem. Egyébként tök mindegy, aki 2010-ben azt hiszi, hogy egy alig nézett köztévé elfoglalásával eredményt ér el, az olyan hülye a televíziózáshoz, hogy nagyon.

Der Beste 2010.09.01. 18:41:08

@Hattory Hanzo: Így van. Arra j a dolog, hogy a KDNP-nek dobjanak valami kis koncot.

8-as 2010.09.01. 18:43:32

Halász Zsuzsa, igen.
Először is, egy gyors öklendezés, hogy ezt a nevet le kellett írnom.
1998-99. környékén láttam meg először ezt a nem túl vonzó kinézetű nőt vasárnap este az 1-esen a Hét műsorvezetőjeként. Az a műsor addig sem volt magas röptű, vagy 100%-osan kiegyensúlyozott, de mondjuk még emészthető volt. De akkor jött ez, és kinyírták a műsort. Végletekig pártos, benyaló, egyoldalú programot csináltak, a végén már senki nem nézte. Most újra élvezhetjük.
Az ilyenek térdelnek valakinek, vagy hogy csinálják?
H.ZS., egy tehetségtelen nímand.

regress 2010.09.01. 18:51:50

melyik bezárt bányából szabadult ki?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.01. 18:52:52

Pedig a Kaffa azért jó volt. Sokkal jobb is lehetett vona, de így is hiányolom.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.01. 18:55:07

@wetsom: "Azért az MSZP-s időkben ilyen dolgok nem voltak..."

Viccelsz. :)))

(Gy.k.: volt reggelente a Pártkelte.)

combo 2010.09.01. 19:06:50

@MACISAJT: Baló volt SZDSZ-szóvivő?

Amúgy ha Halász Zsuzsa legfeljebb annyira vezeti pártosan a műsort, mint Baló, egy szót sem szólok.

Erdőtársulás 2010.09.01. 19:13:35

Jelfogó? Kicsit ódivatúan hangzik. Persze ha a KDNP van a dologban, akkor akkor nem csoda, hogy relék lesznek a TV-ben, miközben az életben már senki sem használ olyat, a világ triakokból és tirisztorokból épül fel. De lassan már az is idejemúlt lesz...

GGG77 2010.09.01. 19:28:26

Persze, sejtettem, hogy ez lesz, de azért fáj a szívem a Kultúrházért, a Szempontért.
És még nincs is vége a Fidesz seggnyalók sorának, jön még a söpredék.

Franciska18 2010.09.01. 19:50:46

Ócska ez is, meg az is. Gyárfáskelte és most Fidesztv. Dobálják kurzusonként a tv-t egymásnak, de szart se érdekel már, hogy az nézhető e egyáltalán!

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2010.09.01. 20:29:38

Majd őt is jól kirúgják, amikor változik a szélirány.
A mindenkori hatalom számára lehetne mérce: a közmédiában csak olyan újságírót hozok helyzetbe, akit a másik oldal is meg fog tartani. Mert szakmailag annyira jó, objektív, nem pártkatona. De szeretném megérni!

Dave985 · http://siparadicsom.reblog.hu/ 2010.09.01. 20:42:33

@atpijkamo: Míg a konkrét kérdésektől viszolygó akkori ellenzék bojkottot nem hirdetett, nekik is lehetőségük volt megszólalni. Vagy példának okáért egy aktuálisabb: a jobboldali médiumokban sosem látsz a másik oldalról érkező politikust, közgazdászt, politológust, a csúcskommunistának beállított ATV-re hívják rendületlenül más pártok (mínusz Jobbik) prominenseit. Más kérdés, hogy Pokornit és Kósát annyiszor helybenhagyta Kálmán Olga, hogy inkább próbáltak kimaradni a jóból.

Következő lépcsőben érkezzék az Echotv-s brancs agymosó kontingense. Kérhetnem a Panorámába Szaniszlót, a Magyarországi történetébe pedig Kubínyit!...

pazola 2010.09.01. 20:42:52

Nem ertem, miert kell szidni a KDNP-t. Remelem, hamarosan jon a kotelezo ima az etkezesekhez.

Meg kell nevelni mindenkit! ( aki meg tevezik )

serwer 2010.09.01. 20:44:18

Mondjuk ez a csaj kezd hasonlítani a Balóra, de stílusban soha nem fogja utolérni.
Először Obersovszky, utána meg ez...
Hány ilyen sótlan, jellegtelen újságíró van még a tarsolyban?

Palmer Eldritch 2010.09.01. 21:00:05

A Kultúrházzal mi volt a baj? pl.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2010.09.01. 21:01:46

Ez a fajta avittos-ájtatoskodó-nyomulósok miatt bukott az MDF-KDNP-kormány 1994-ben akkorát, hogy azóta sem léteznek.

A Hír TV Célpontja után, akik nagyon fideszesek, de mégis újak és jók, egy ilyen Halász Zsuzsa még viccnek is gyenge. A kutya sem fogja nézni.

edukiraly 2010.09.01. 21:44:27

Köztévédrukker:Krizsó Szilvia ő rá aztnem mondhatják még elvakultak se h rossz volt mégis lejjebb buktatták..:(

Spielberg 2010.09.01. 21:47:21

A kutya se fogja nézni...
Majd akkor kap korábbi időpontot, hogy ott nyáladdzon.
Jönnek szépen, egymás után...
RIP MTV

parttalan 2010.09.01. 21:48:52

Az MTV mára egy kalap szart sem ér. Párttelevíziót lehet csinálni, de annak nézettsége mindig korlátozott lesz.

CSÉ 2010.09.01. 22:07:15

Arroganciájáról elhíresült???
Most mi van?
Minden tiszteletem a Balóé, de azért ő sem éppen független.
Szereintem mindkettőre igaz, hogy elkötelezettek, de nem elfogultak.

Ráadásul én még emlékszem A Hétre és az egy k.rva jó műsor volt. Nem rémlik, hogy arrogáns lett vlna. Ha én lennék ott én is genyó lennék a pofátlanul mellébeszélőkkel. Egyszer elég csúnyán összerúgta a por Torgyánnal, de én csak sajnáltam szegényt, hogy ilyen emberekkel kell neki szót érteni.

A Kassza pedig Baló leguncsibb műsora volt, pláne Rózsa Péterrel. Számomra nem volt informatív, csak azt súlykolta, amit már ezerszer elmondtak azok, akiket meghívtak a műsorba.

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2010.09.01. 22:07:58

@edukiraly: Igen, ez szomorú, Krizsó jó volt. Hozzáteszem, a reggeli műsornak is jót tesz a jelenléte. Tetszik a mostani páros felállás Süvegessel.

Egy korábbi megjegyzéshez: Szerintem aki Balót még mindig SZDSZ-esként emlegeti, leragadt valahol a kilencvenes években.

"Az MSZP–SZDSZ-kormánynak 72 százaléka volt az Országgyűlésben, amikor – 1989 után hat teljes évvel – sikerült megalkotni a médiatörvényt, amely alighanem a köztársaság leggyengébbre sikerült jogszabálya." - Baló György, 2010. január

Jón, farmer and artist 2010.09.01. 22:29:48

2002, választások első fordulója előtti péntek, kampánycsend előtt két órával monstre műsor az MTV-n Halász Zsuzsa vezetésével, a két esélyes nagy párt bemutatása. Fidesznél diadalmas zene, színpompás idillek az épülő Magyarországról, boldog és szép emberek hódolnak Orbán Viktor előtt. MSZP-nél tudatosan a söpredék fogatlan rajongók bevágása, a politikusok bakijai beszédjeik közben, mindezt lehangoló háttérzenével, szürke képekkel, csúnya emberekkel... mint a reklámokban az előtte-utána összehasonlításoknál. Függetlenül attól, hogy aztán milyen teljesítményt nyújtottak a szocialisták 8 év alatt, számomra minden idők legundorítóbb tévéműsora volt.

Akkor eldöntöttem, hogy megjegyzem magamnak ezt a nőt. Nem gondoltam, hogy 8 év múlva egyszer tényleg eszembe kell jutnia. Bár amikor kábé két éve előkerült, mint KDNP szóvivő (muhaha), sejthettem volna, hogy nem szándékozik önként eltűnni a süllyesztőben.

pucros 2010.09.01. 22:29:51

A nézőt hülyének nézik.
De a hülyék nézik.

gerillajózsi 2010.09.01. 23:02:45

lehet hogy tájékozatlan vagyok, de még soha nem láttam és nem is hallottam mostanáig a kassza című műsorról. Az Mtv olyan szinvonaltalan, hogy mindegy nekem, hogy ki vezeti a műsoraikat. Évek óta nyomják a gagyit. Nem hiszem, hogy ezt a szinvonalat lehetne magasztalni. művészet, kultúra? hol a kozszolgálatiság?

üvöltő dervis 2010.09.01. 23:54:56

Lassan az esti mese helyett esti ima lesz. A Krizsót kiteszik az esti műsorokból, mert erősen kérdez. A Balót meg a nyilasbarbi miatt golyózzák ki. M. Kiss Csaba nem jó fej, de a szempont jó volt. Persze ezek a műsorok csak azoknak mondanak valamit, akik pazarolják/pazarolták az idejüket közéleti műsorokra és nem feltétlenül a napkeltére gondolok, inkább az estiekre. Mindegy, már tényleg nem lesz semmi...

elemer50 2010.09.02. 00:08:33

Csak azt nem értem, hogy lehet az embereket ennyire hülyének nézni! De amikor elolvasom ezeket a kommenteket megnyugszom , hogy nem mindenkit!Sajnos egyet kell értenem azokkal, akik szerint ez csak a kezdet! DE meg lehet nézni az oktatás, közigazgatás sport vagyis minden trületen ez folyik !Szép jövő vár ránk ov. királyságában !

üvöltő dervis 2010.09.02. 00:24:16

Az egészben azt sajnálom, hogy még azokra a dolgokra is azt mondják, hogy szar, ami nem az. Csak azért, mert sok gáz volt, most még több szart kell a nép nyakába önteni. Aztán még a végén megfogják becsülni Gyurcsányt is, a "táncoló bohócot és hazug szemétládát, stb" Ennek a mostani kedves kormánynak az se jutott eszébe, hogy azt a tetvebaszta családi pótlékot elküldjék pár nappal hamarabb az iskolakezdés miatt. Na ez például azoknak a "mocskos kommunistáknak" eszébe jutott. 1 hétről beszélünk, mégis jól lehet belőle kijönni. Arról már nem is beszélek, hogy emelt összeget is kaptunk, ami az oktatási rendszerbe való bekerüléshez nagyon is jó volt. Most akkora a gőg, hogy a nép leszarva, üldözzük az elmúlt 8 év gonosztevőit és ennyi. ÁÁÁ mindegy, megyek dolgozni, még van munkám.

tcom 2010.09.02. 00:41:56

@Jón, farmer and artist:

"2002, választások első fordulója előtti péntek, kampánycsend előtt két órával monstre műsor az MTV-n Halász Zsuzsa vezetésével"

Elképesztő volt. Soha sem láttam még elvileg pártatlan közszolgálati (!) TV műsort ennyire részlehajlóan. Valószínűleg ez is ütött egy szeget a Fidesz koporsójába, választási vereségébe. Ez a feltűnő pártosság arra volt jó, hogy a bizonytalanok a hatalomhoz kössék ezt a pofátlanságot.

A hatalom görcsös akarása miatt a politikusok képesek elveszteni a realitás érzéküket.

JohnHenry 2010.09.02. 00:47:26

emlegetett műsorokat nézte egyáltalán valaki? 40-50 ezres nézettségnél nem tökmndegy, hogy mi jön helyette? ennyi nézőt hzs is össze tud szedni, pláne ha annamariska betiltat mindent a sávjában - bár emlékszem, hogy fekete képernyőnek is volt nagyobb nézettsége, mint az m1-nek.

na mindegy, biztos vagyok benne, hogy hzs teljesen pártatlan műsort fog csinálni, elfogulatlanul fogja megitélni a kormány tevékenységét... HAHA :-D

tcom 2010.09.02. 00:50:55

@JohnHenry:

Orbán hatalmi módszereinek lényege az egész pályás letámadás. Ha csak 100 ember néz egy műsort, akkor is befolyásolni kell. Mit várunk attól, aki azt kéri, mindenki hozzon el még egy embert magával a fideszre szavazni. A lényeg a szavazat, a hatalom.

tcom 2010.09.02. 00:54:12

@üvöltő dervis:

A mostani kedves kormány, a nép kormánya az amelyik holmi melldöngetés, kicsinyes választási kampány miatt szítja a feszültséget Magyarország és a világ között. Kicsinyes hatalmi célok miatt gyengül a forint, evvel százezrek fizetnek többet. Mindezt a nép bajaira oly érzékeny Orbán Viktortól.

üvöltő dervis 2010.09.02. 03:00:41

@tcom: hát már nincs sok hátra, hogy megtudjuk milyen is az, amikor minden egy kézben koncentrálódik. Valamiért nem várom annyira.

Edward Nygma 2010.09.02. 07:59:29

Na akkor én megkérezem: mi a fene baj volt a Kultúrházzal? Már azon túl, hogy nem valamelyik orbánfi találta ki.
De nem baj, ezt se muszáj nézni. Még.

pucros 2010.09.02. 08:36:39

A Kassza ritka jó műsor volt, talán túl fárasztó késő estére, mert szellemi erőfeszítést és nyitottságot kívánt a nézőtől. Ezel persze nagyon-nagyon rétegműsor is volt - csakhogy egy nagyon-nagyon fontos rétegé.

egyszo (törölt) 2010.09.02. 08:47:13

Amikor megjelnet a zóbersovszkij azt mtvn nemrég, az sem volt semmi. Sikerült a Tacho tv-ről hozni egy fidesznyiket. Ráadásul képes volt az a ripacs farmernadrágban kavarni a műsorban.

Leadfoot 2010.09.02. 08:55:32

Én csak azt szeretném tudni, Rákay Filip mikor kap műsort, hogy jó előre időzíthessem az m1 törlését a tévémről.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.09.02. 09:21:44

@hollario: "Szép teljesítmény egy 0,2%-os támogatottságú párttól."

Nem kéne őket ennyire felülmérni :-)

lekvárzsibbasztó 2010.09.02. 09:39:40

Halál Zsuzsa? Na ne má'! Még viccnek is durva,
HZS egy molto dilettanto.

MACISAJT 2010.09.02. 10:02:47

@CSÉ: ("A Kassza pedig Baló leguncsibb műsora volt, pláne Rózsa Péterrel. ")

A bibi máshol van.Az hogy az elmúlt években, a 2002-es kormányváltás után a ballib totálisan megszállta a köztelevíziót(is).
Halász vagy Siklósi Beatrix törvénytelen kirúgatása, a Pártkelte beszuszakolása, aczélendréstól, bánostól,oroszostól...
Vagy a friderikusz féle " Nyalás szabadsága"...akár az SZDSZ-es baló györgyig..szóval ez most mind mind visszaüt.

Azért kíváncsi lennék, tudnának-e mondani a hozzászólók az un. köztévében 2010 áprilisáig egy "jobboldali "műsort..:)
Vagy műsorvezetőt, egy amolyan jobboldali balót,friderikuszt,rózsát,veiszeralindát stb..:)

Elöre szólok, debreczenijózsefet ne próbálják eladni..:P

SkyKilla 2010.09.02. 10:05:13

@tcom: "A lényeg a szavazat, a hatalom."
Éles meglátás. Vajon miért is versenyeznek a pártok egy választáson?

forgodssake 2010.09.02. 10:50:34

nekem az aranymetszet cim a kedvencem. aki azt kitalalta, az vagy komoly drohatas alatt volt, vagy sorsoltak a nevet a szotarbol...

majdjólmegmondoménnektek 2010.09.02. 10:51:21

Gratulálok bazdmeg. Már csak a drága Beatrix hiányzik emellé a koponyafejű mellé. Buorbán restauráció... pfff

eszkep 2010.09.02. 11:12:58

A blogger erősen infantilis. Mégis mit gondolt? Hogy az SZDSZ-es megmondóemberek tovább hülyíthetik az embert? Mostantól legfeljebb más hülyít. Az elmúlt 8 évben ez sokakat nem zavart...

csiszlikek dáridója 2010.09.02. 11:16:41

OK. Akkor most szépen fizesse vissza mindegyik a 10 milliós végkielégítését. Tárgyalási alapnak jó lesz.

Italo Balbo 2010.09.02. 11:24:33

"A számokon túli valóság" Képzelem: Nem baj, hogy kevesebbet keresel, többet fizetsz vagy hogy szarabb lett minden, a lényeg az, hogy most nemzeti kormány van és nem azok a mocskok

Asszem 2010.09.02. 11:24:52

@Jón, farmer and artist: Hú, erre én is emlékszem, asszem az volt az utolsó eset, amikor TV-n felhúztam magam, azt a műsort szerintem tanítani lehetne a bevezetés a propagandába kurzusokon.

Nincs fent véletlen YouTube-on? De kár, hogy akkoriban még nem volt annyira elterjedve az internet, remélem valaki valamikor felrakja.

Egyébként pedig szerintem is annyira lecsökkent a köztévé véleményformáló szerepe, hogy gyakorlatilag azt raknak oda, akit akarnak, akár a NENYI-t is beolvastathatják minden Híradó előtt, nem ezen fog múlni már semmi.

Jenyei 2010.09.02. 11:32:45

Ájtatos cinizmus. Ez jellemző a mostani kurzusra.

ipanema 2010.09.02. 12:01:02

Egészen jó kis nőci ez a Halász Zsuzsa.Mi a gond ezzel? Keresztény is, demokrata is, nő is, beszélni tud, olvasni szintén. Tök jó lesz.
Soha a büdös életben nem fogom Zsazsa asszonyt meghallgatni. Isten éltesse őt és óvjon engem

Gy

Balbágy 2010.09.02. 12:07:49

@eszkep: Hagyjuk már az szdsz-t, hol a picsában van már? Most fideszkereszténység van, meg lesz is egy ideig. Miért nem Torgyánolsz egy kicsit, úgy hiányzik?!

Aëtius 2010.09.02. 12:23:01

Ahogy így elnézem érik a Kétfarkú Kutya Pártjának 2014-es választási győzelme :)

szalma b 2010.09.02. 12:37:24

A kulturált tévézésért, és színvonalas műsorokért küzdve tahó megjegyzéseket teszünk egy nőre. Bravó!

Igen, KDNP szóvivő volt, igen szerkesztett és vezetett az első Orbán kormány alatt műsorokat... Horn Gyula bácsit idézve: "Na és?"

2002 és 2010 között a reggeli hírműsorokat, a Heti Hetest, a Klubrádiót és minden "baloldali" médiasztárt eltűrtünk. Nekik lehetett mindent: keresztényt irtani, cigány Orbánozni, stb. stb.

Most kedves hölgyek/urak a KDNP és Fideszes csapat jött/jön. Miért baj ez? Amikor őket cserélték le 8 éve, miért nem tetszettek tiltakozni?

Aki nem imádkozik - őket majd a halálos ágyukon is interjúvoljuk meg - az ne imádkozzon, nem kötelező.Aki nem keresztény az ugyan olyan ember, mint aki keresztény. Mi ezzel a baj?

Az előző kormány nem mocsok kormány volt, hanem MSZP - SZDSZ.A mostani sem mocsok, hanem Fidesz-KDNP.

Tetszettek volna másképp szavazni.

sunika 2010.09.02. 13:45:27

@Jón, farmer and artist:
Na nem....
Furcsa gusztusa van itt néhány balos beírónak.
Nézzük talán a Gyárfás -féle napkeltét:
Orosz(meleg)Józsi Forró,(a bróker)muszterBánó
hörgő Verebes,(aki tök amatőr).
Ha nem buktatta volna le őket Fábry, még most is élvezhetnénk őket.
Még jó,hogy ezek mind pártsemlegesek voltak.

GGG77 2010.09.02. 13:48:35

@Leadfoot: Még jöhet Fülöpke mellé Bencsik András is...

hollario 2010.09.02. 13:50:17

@sunika: Orosz biztos nem akart járni Fábryval, ez volt a bosszú.

GGG77 2010.09.02. 13:51:37

@MACISAJT: nem azzal van a gond, hogy jobboldaliak, hanem azzal, hogy a produktum, amit leraknak egy szemét. a nettó seggnyaláson kívül semmihez sem értenek, míg mondjuk egy Baló György szakmai kompetenciáját kár megkérdőjelezni.

eznemisénvagyok 2010.09.02. 13:53:48

A blogírónak megvan már a regisztrációs száma?

Tessék csak diktálni, írom!

Benket 2010.09.02. 14:26:50

Kedves sunika!

Az a baj hogy baromságokat beszélsz, azok az emberek akiket te itt felsoroltál elég elismert emberek elég sok téren ( média, sport, újságírás, rendezés....stb ) És itt nem az a baj hogy jobbos vagy balos akit betesznek, hanem az hogy tehetségtelen és a seggnyalás útján törnek fel.....!!!!

üvöltő dervis 2010.09.02. 22:46:21

@sunika: Az a baj, hogy te is, meg sokan a Napkeltével jöttök. Nekem, mint már írtam, nem hiányzik, akkor úgyis dolgozom. Azt azért nem szeretném, hogy Ókovács Szilveszter műsor közelébe kerüljön, vagy Császár "Forradalmár" Attila, esetleg valamelyik echo tévés. Mondja meg nekem valamilyen jobboldali érzelmű ember, hogy mi a baj a Krizsó Szilviával vagy a Kultúrházzal? Mi?

Csak halkan jegyzem meg 2010.09.07. 18:17:46

Remélem mindenki örül az országban, hiszen tudvalevő volt, hogy milyen a Fidesz, mégis kétharmada lett, és most az önkormányzati választásokon is fölényben vannak. Tessék mindenkinek tudomásul venni, hogy a történelemkönyvek poros lapjait az emberek nem szeretik, igenis szeretik a kemény diktatúrát a bőrükön megtapasztalni. Erről is a "ballib-bagázs" tehet, mert ha nem építették volna le az oktatás, akkor mindenki betéve tudná Hitler, Sztalin, Szálasi meg Kádár nevét és tetteit, és ügyeltek volna arra (az értelmesek legalább), akik többet tudnak annál, hogy mi megy a "bariköztben", hogy ne legyen kétharmaduk.
Mondjuk eddig sem nézte a világon senki az M1-et a focivébén kívül, hát most kíváncsi vagyok, nézik-e annyian a nyilvánvalóan messzemenőkig objektív és tényszerű, a Pulitzer-díjas "Az Esté"-vel vetekedő hírműsorokat, mint ahányan a szavazófülkében oda ikszeltek? Én miden esetre nem vagyok kíváncsi erre a kurzusra (sem). Egészségére mindenkinek!

Dezső bácsi 2010.09.08. 11:03:05

Macisajt minden szavával egyetértek, Önnél rejlenek az igazságok.
Vizslát!
süti beállítások módosítása