A szerdai Anglia-Magyarország barátságos meccsbe 900 000 néző kukkantott bele a sportcsatornán, ebből 380 000 végig is nézte, ahogy a Liverpool csapatkapitánya, Steven Gerrard öt perc alatt megfordítja a meccset, pedig amikor vezettünk, Capello feneke alatt nagyon meleg volt a kispad.
A reklámozók szempontjából kiemelt jelentőségű, 18-49-es korcsoportban a meccs nézettsége 18,39 százalékos volt, a Sport1 szerda este Magyarország harmadik legnézettebb adója volt az RTL Klub és a TV2 mögött. A 380 000-es nézőszám nem mellesleg 2010-es rekordnak számít, gratulálunk.
bug jr. 2010.08.13. 11:49:42
barcaxavi 2010.08.13. 12:31:57
@bug jr.: egyetértek. nagyon sajnálatos, hogy PL meccset sokan nem láthatnak a tv-ben. Ráadásul ha most mindenki előfizetne a Digisport-ra, akkor gyors csinálnának egy új csatornát (Digisport extra vagy mittuomén), aztán arra pakolnák át, hogy arra is fizessen elő mindenki...
péti 2010.08.13. 12:44:55
Ti elhiszitek, hogy csak két nagyvárosnyi ember nézett végig egy Wembley stadionban lejátszott meccset az angolok ellen? Röhej.
Egyébként sem hiszek ezekben a felmérésekben, de a sportközvetítéseket feltűnően alulmérik.
hollario 2010.08.13. 13:35:46
papas 2010.08.13. 19:11:52
Bár nagy divat, de ettől még butaság a digit hibáztatni, azért mert begyűjti a legjobb bajnokságok közvetítési jogát. Ez a dolga, a legjobb, legnagyobb akar lenni a piacon. Miért ilyen bonyolult ezt megérteni? Tessék inkább a kábel szolgáltatónál reklamálni.
Remélem ezért a kommentért legalább egy havi előfizetési díjat elengednek nekem.
halihalo 2010.08.13. 19:26:18
Te most települhettél haza valamelyik kultúrországból.. Szegényke.
Ez itt Magyarország, és a digisport egy magyar (?) tulajdonában van. Ez pedig azt jelenti, hogy sz@rik a nézőkre, egyetlen dolgo a lényeg, hogy minél kevesebb befektetéssel minél több bevételelegyen. A digisport még csak tárgyalni sem hajlandó más társaságokkal arról, hogy a digisport bekerülhessen azok választékába. Amíg az emberek hajlandóak fizetni olyan sz@r minőségért, mint pl. a digi műholdas adása (bár a kábeles sem jobb, ahol láttam), addig semmi változás nem lesz a piacon. Ugyanis azt látják, hogy az emberek a szinte nulla minőségért is boldogan fizetnek, így aztán abszolút nem érdekül, hogy jottányit is javítsanak a minőségen. Minek is akkor, ha ezért is beszedhetik a pénzt? Nekem volt UPC Direct, T-Home, Digi és HelloHD az elmúlt két évben. A digi messze a legsz@arabb az összes közül. A sportcsatornájukon full HD tévén alig látni a labdát, a logójuk szövege olvashatatlan. A HelloHD-n jobb a minősége, a digisportnak, de mint tudható, sz@rból nem lehet várat építeni, ők is csak a kapott minőséggel dolgozhatnak.
Amikor megkérdeztem a digit, mikor engedélyezik a HelloHD-nek, hogy HD minőségben adja a digisportot, azt válaszolták, érdeklődjek a saját szolgáltatómnál. Azok azt mondták, hogy a digi nem is hajlandó tárgyalni velük. Mikor ezzel szembesítettem a digit, e-mailben azt válaszolták, hogy minden kábeles előfizetőjük számára elérhető a csatorna HD minőségben. Ez is csak egy példa a cinikus,az előfizetőket semmibe vevő viselkedésükre. A másik példa, hogy amikor pár hónapja még náluk voltam, és kérdeztem, hogy a honlapjukon lévő hír, miszerint "A Műholdas TV szolgáltatást igénybe vevők számára előreláthatóan 2010. év elején kerül továbbításra a Digi Sport HD formátumban" mikor válik valóra (mivel az év eleje kissé már elmúlt), azt mondták először, hogy ez nincs is a honlapjukon (itt látható, mennyire nincs: www.digisport.hu/news/79/), majd mikor elküldtem a saját honlapjuk címét, pár hetes gondolkodás után azt válaszolták, hogy nincs HD vételére képes beltérijük, és fogalmuk sincs, mikor lesz. Kérdeztem, hogy akkor ha veszek, foghatom? No, erre a válaszuk az volt, hogy sajnos műholdon nincs sávszélességük, és nem is adják úgy. Káosz ez a cég totálisan, és emellett tisztességtelen.
De mint mondtam, nem az ő hibájuk, hogy ilyen minőséggel és hozzáállással piacvezetők lehetnek, hanem azoké, akik ezért pénzt hajlandóak adni.