Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Megszűnik a Kultúrház

Jobbra sodródik

2010. július 29. 08:55 szabóZ 172 komment

A Magyar Televízió információink szerint augusztus elsejétől vezeti be fokozatosan az új műsorrendet, amely hatékonyan tudja képviselni a kétharmados csendes forradalom eszmeiségét. Ennek jegyében információi k szerint megszűnik a Kultúrház, és egy új kulturális műsort kínál majd a Magyar Televízió, amelynek egyelőre csak munkacíme van, szerkesztője, vagy koncepciója azonban még nincs. Az Új Idők című műsor nevét a Herczeg Ferenc által alapított, 1894 és 1945 között megjelenő irodalmi laptól kölcsönözte, amely a Nyugat korában az új irodalmi irányzatok egyik leghangosabb ellensége volt.

Az MTV személyzeti politikájában is folytatja a választások után már megkezdett reformokat: egyre több embert toboroz az Echo Tv, vagy éppen a Hír Tv egykori és jelenlegi munkatársai közül. Elsőként a régebben az Echo Tv hírigazgatójaként is dolgozó Élő Gábor, a Lánchídrádió főszerkesztője érkezett a köztévéhez, ahol Bednárik Imrét váltotta a hírigazgatói poszton. Most az Echo Tv egy újabb munkatársát hívta magához a közszolgálati televízió. Gulyás István 2004-ig a HírTv hírigazgatója volt, később az Echo Tv vezérigazgatója lett, ősztől pedig az MTV vasárnapi közéleti műsorát vezeti, sőt szerkeszti is.

Az MTV-hez igazol még Obersovszky Péter is, aki jelenleg az Echo Tv műsorvezetője, de dolgozott már a Tv2-nél, az esztergomi televíziónál, sőt a szocialistákkal jó viszonyt ápoló Klubrádióban is. Mégsem erről híres, hanem az Öljétek meg Tévémacit című botránykönyvéről, amelyben leginkább egykori kollégái viselt dolgairól pletykált. Obersovszky reggeli műsort vezet majd a köztévében, emellett felmerült, hogy saját heti műsort is kapjon.

Úgy tudjuk, hogy a megszűnő Szólás szabadsága miatt munka nélkül maradó Kizsó Szilviát nem meneszti az MTV, inkább a reggeli műsorsávba száműzik, és várhatóan az eddig a Kultúrházat vezető Winkler Nóra is a Ma reggelben, esetleg a délelőtti magazinműsorban tűnik majd fel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nakiazaki 2010.07.29. 09:27:44

Basszák meg, komolyan. A Kultúrház azon kevés "beszélőfejes" műsorok egyike, ami még érdekes és nézhető :(

bush84 2010.07.29. 10:41:24

@nakiazaki: ja, de ha éppen nem vagy huszonéves fővárosi liberális hülyegyerek, akkor neked nen nyújt semmit. szánalmas az egész mtv, kultúrházastul, bethlen janistul.

gbz 2010.07.29. 10:47:54

Amikor levették a műsorról a Nap-keltét, én kis naiv azt hittem, ennyi volt, nem lesz több átrendeződés. Annak még örültem is, mert kicsit már unalmas volt, a díszletétől például egyenesen rosszul lettem, inkább mint rádióműsor funkcionált, ha éppen néztem. De hogy most mindent átszíneznek narancsra... Független közmédiumok, köszi.

Micimedwe 2010.07.29. 10:52:29

Én nem vagyok "huszonéves fővárosi liberális hülyegyerek" (bár liberális igen), mégis bírom a Kultúrházat, mert a kultúrát nem egy múzeumi tárgyként mutatta be, hanem egy élő, organikus valamiként.

ügyfélszolgálatos 2010.07.29. 11:22:21

A "Heil Orbánt!" már kell mondani vagy még nem?

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.07.29. 11:39:07

@ügyfélszolgálatos: Még nem, de Hajrá Viktor, hajrá magyarokat már talán szeptembertől...

csülköspacal 2010.07.29. 11:39:11

Jaj de sajnálom , egy "hitközségi" műsorral kevesebb. :)

raly 2010.07.29. 12:13:04

Először azt hittem hírcsárdás hír, aztán tessék.. Pont tegnap este néztem valami beszélgetés ismétlését az m1-en, egész értelmes volt, írónő bemutatta az új könyvét, valami családregény, de leginkább a deportált vidéki zsidóságról, és az őket védő-bújtató _igaz_ magyarokról szól. Na ilyen riportot mikor látok legközelebb a köztévén?

Lutsi 2010.07.29. 12:18:09

@csülköspacal: attól még k. jó műsor volt, te barom

antitaxis 2010.07.29. 12:18:19

@bush84: Nagyon okos hozzászólás! Ekézni jól tudsz, Neked nem is kell Kultúrház.

Sixx! Kurva az anyád? 2010.07.29. 12:21:36

Gusztustalan ez az egész... vitykáéknak inkább lenne sitten a helyük, mint rákosiék óta bárkinek. :(

Nadasurf (törölt) 2010.07.29. 12:24:36

ezután jöhet a nyomtatott sajtó elfoglalása, és máris nem hallasz olyan hirt hogy ezt vagy azt a kormánypárti képviselőt vmi rosszaságon kapták...

Antiviola 2010.07.29. 12:25:04

A "hitközségi" műsorokat át kell tenni az "újkeresztény" (?) irányítású ATV-re. Azoknak ott a helye.

tintamin 2010.07.29. 12:29:05

Szerintem nem kéne itt ez az álszenteskedés:

HírTV-t átnevezzük M1-nek.
EchoTV-t átnevezzük M2-nek.

A maradékból meg csinálunk játszóteret a köcsög hazaárulóknak meg idegenszívüeknek.

Különben meg ezeket az adókat csak az igazán megszállott bolondok nézik, éjen a sport!...

rush4you 2010.07.29. 12:29:42

nagyon sajnálom a hírt, mondjuk ez a műsor azért egy "réteget" talált csak meg.Na de itthon nincs szükség kultúrára, butítás=könnyű irányíthatóság.
Épp valamelyik nap állapítottam meg, hogy Winkler Nóra pont ebbe a műsorba való és teljesen hiteles ebben a közegben, kár lenne érte.Minden jót Nóra!

rókarege 2010.07.29. 12:44:11

Remélem a Záróra is megszűnik egyszer, azzal a nyomulós, tehetségtelen, nagypofájú Weiszer Alindával az élen.

Mard-el 2010.07.29. 12:45:51

Augusztus 20-án befagy a Duna, oszt egy jót fogunk koronázni!
M1-M2-Duna élő közvetítésben adja 13 órától.
Eltelt 20 év "demokrácia" és mi még mindig ugyan azokat a leszerepelt arcokat kapjuk a pofánkba!
Az 1989-es, ellenzéki kerekasztal (Fekete doboz) felvételeket mikor láthatjuk a KÖZ!!!tévén, vágatlanul.
Vajon miért titkosították?

Jenyei 2010.07.29. 12:46:07

Várom azért Matúzt és Siklósi Beatrixot is, a közszolgálat, a pártatlanság két zászlóshajóját.

Emberek, nem kell tévét nézni. Annyi jó könyv van a világon, amit még nem olvastunk, ezek miatt a szemét farkak miatt kell itt picsogni?

fakarikú 2010.07.29. 12:46:15

Na, és akkor most mi van? Megyek, adok enni a gyerekeknek!

pirxx 2010.07.29. 12:47:37

@rókarege: miért zavart, úgyis a barátok köztet nézed?

Janko78 2010.07.29. 12:47:55

Micsoda kár! :))
Most a liberális, homofil álművészet és álkultúra helyett nézhetjük majd a népnemzeti narancskultúrát. Egyik se különösebben érdekel:))

k.g. (törölt) 2010.07.29. 12:52:21

nah az ilyen hírekre kellene a dislike gomb :(

FAbian 2010.07.29. 13:01:11

És Liebmann Katikának csak izé a zizéjébe?!

Sir David Bówli 2010.07.29. 13:13:03

Déri János mondta azt az egyik utolsó interjújában, amikor az egykori MDF csinálta ugyanezt, hogy kutya nem fogja nézni az MTV-t. Akkor is így történt, manapság is így fog.

Tartós Béka 2010.07.29. 13:17:33

Milyen érdekes, hogy akik most fikázzák az átrendeződést, azokat valahogyan nem zavarta, amikor 2002-ben kommunista kádertemetővé változtatták az MTV-t!

_Neville 2010.07.29. 13:19:17

Épp itt az ideje, hogy ne csak az legyen "kultúra", amit liberális barátaink annak tartanak. Már csak az ÉS-ben kéne revideálni a szerkesztőséget.

Edward Nygma 2010.07.29. 13:20:46

Szokás szerint nem szikével tisztogatnak, hanem baltával, nekifutásból.
Mindig ez van, aztán majd jön a csipogás, hogy ezt nem kellett volna, de mostmár ehh, mindegy.

_Neville 2010.07.29. 13:21:00

@Sir David Bówli: Miért, most olyan sokan nézték? :)

combo 2010.07.29. 13:23:02

Az "Új idők" műsorcímet sokféleképpen lehet értelmezni. :-)

P.mester 2010.07.29. 13:27:25

Echo TV a minőség példaképe. Basszák oda még a fröcsögő Szaniszlót, a titokzoknis Liebmannt és a fasiszta Siklósi Beatrixet. Ja, és Szentmihályi Szabó Péterről meg ne feledkezzetek. Éljen a független média, éljen a zemberek akarata, éljen szeretett vezérünk!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.07.29. 13:41:10

ezért jó hogy 2002 olyan régen volt és már senki nem emlékszik hogy akkor nem si volt tisztogatás sőt nem is tudom melyik tévészékházat kellett elfoglalni ha forradalom lesz van volt??

mohaa 2010.07.29. 13:42:16

Ezen most ugye nem kell csodálkozni?
4/3 van vazzeg! Mindent lehet.

art · http://www.nyctrip.blog.hu 2010.07.29. 13:43:31

Én nem vagyok egy nagyon jobbos ember, de azt gondoltam, hogy végre itt a lehetősége egy pártnak arra, hogy kibaszott nagy bázissal a háta mögött a valódi ügyekkel törődjön. Végre valaki megengedheti magának a nagyvonalúságot, nem kell végre a pitiáner csatározásokat nézni, egy elefánt leszarhatja a kisegeret. Erre meg. Minden olyan mint volt. Kispályás kiskakasok vitatkoznak a szemétdombon. Nagyon sajnálom a Kultúrházat, igazán jó műsor volt. A létező kultúrával foglalkozott, értelmes emberek készítették. A "hitközségi" megjegyzés ezért is fals, mert nem a vallása miatt okos valaki, és nem amiatt jó szakember. Szóval sajnálom a műsort, és remélem, hogy legalább ilyen minőséggel rukkol elő az új stáb is. Mégegyszer mondom, engem a kultúra érdekel, a politikát kerülöm, és nem vagyok hajlandó politikai kérdésként kezelni semmilyen kultúrával kapcsolatos dolgot.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.07.29. 13:47:35

A műsorterv:
2010. szeptember 21.

05:15 Jó reggelt, Pannónia, ébredjetek dudaszóra! - frissítő ideológiai magazin
06:05 Tiszta fejű gyerekek - ifjúsági műsor 30/21. rész A felnyírt haj egészséges!
07:10 A hídember, utána beszélgetés Eperjes Károllyal és pszichiáterével
10:30 "Kitartás!" - portré Szálasi Ferencről
11:40 Tízperces filmetűd - "Lehet, hogy figyelnek?" A paranoiáról
12:00 Déli harangszó, közös zokogás. Mai előzokogónk: Koncz Gábor
12:10 Gróf Vitéz Orbán Viktor hercegprímás szokásos napi Ékes Beszéde - oktatási intézmények számára megtekintése ajánlott! Ajánlott!
14:05 Jobbkezes volt-e Gömbös Gyula? - érdekes, tényfeltáró magazinműsor. Műsorvezető.: akit aznapra kijelöl a felsőbbvezetés
15:00 Főzőlecke Magyaroknak - Mai menü: nyereg alatt puhított marhaszelet, ősi körettel
15:30 Vidám diavetítés Orbán Viktor gyermekkori fotóiból. Mai epizód: 10-11 éves korig tartó időszak. (Ajánlott megtekinteni! Ajánlott!)
17:00 Történelem? Kitaláció? - történelmi magazin. Mai epizód: A ku-klux klán
18:00 Históriás énekek, egy órában - szórakoztató magazin, "Sommáját írom Eger várának"
19:00 Vallási műsor - Hegedűs Lóránt ref. lelkész istentisztelete. "Mi a zsidó, ha nem maga az eördögh?" (Ajánlott! Ajánlott!)
20:00 Kik bántják a magyarokat? Igazi Magyar játékfilm. Fsz.: Eperjes Károly, Koncz Gábor, Usztics Mátyás
22:30 Híradó, időjárás
23:00 Vona Gábor félórája. Mai téma: "Miért csúfoltak az óvodában? - A kisebbrendűségi komplexus" Szakértő: Eperjes Károly pszichiátere
00:00 Székely Himnusz, Ómagyar Mária-siralom, Halotti Beszéd, közös zokogás. Előzokogó: Demjén Ferenc
0:15 A délutáni adás ismétlése, majd műsorszünet

megitális rózsa 2010.07.29. 13:48:42

Winklertől végképp meg kell szabadulni.

megitális rózsa 2010.07.29. 13:50:15

"Remélem a Záróra is megszűnik egyszer, azzal a nyomulós, tehetségtelen, nagypofájú Weiszer Alindával az élen. "

Támogatom!

Quentin vagyok, Montargis-ból 2010.07.29. 13:53:39

Krizsó (nem Kizsó)

@rókarege:
A műsor nem lenne rossz (mármint az alapötlet), csak tényleg nem azt a kérdezni nem tudó, a vendégekre oda nem figyelő libát kéne ott futtatni (esetleg lehetne olyat, aki ért ahhoz a témakörhöz, ami az adott vendéghez kötődik - én sokszor a falat kapartam, hogy nem tud egy értelmeset kérdezni az engem érdeklő vendégeitől, csak sablonkérdéseket tesz fel).

De biztos nagyon jól szopik, és pont a megfelelő embert.

kajajegy 2010.07.29. 13:58:25

kár, hogy olyanok fogják képviselni a közszolgálatiságot, akik eddig a jobboldali médiákban fröcsögtek. nem lehetnek előrántani a kalapból új neveket is, nem csak ilyen elhasznált, leharcolt senkiháziakat.
nagymuternek szociális csomagja van a kábeltv-n. meg fog lepődni az 5 hírtvn.

P.mester 2010.07.29. 13:59:43

@megitális rózsa:

Asszem minden jelződ stimmel. Bárcsak a vezéred lenne ennyire nyomulós, tehetségtelen és nagypofájú. Egyébként is: "V"eiszer

Quentin vagyok, Montargis-ból 2010.07.29. 14:02:18

@morrisal_:
Koncz Gábor bevallottan szocialista érzelmű - és nem mellesleg elég gerinces pasas, nem váltogatja hetente a nézteit, mint Pataki Attila -, szóval ezzel eléggé mellélőttél.

(Egyébként nem rossz a műsorterv. :-)
(Valamikor régen, úgy 2000 táján Uj Péter írt egy glosszát Orbán Viktor napirendje címmel, azt kéne előkeresni... az is elég vicces - lenne, ha nem lenne komoly...)

2010.07.29. 14:04:30

A Kultúrház egy belterjes, pesti WN-haveri kör nézhetetlenül unalmas műsora volt - ez tény.
A T. Kommentelők kommancsbérencek?!

Antiviola 2010.07.29. 14:06:23

@Tartós Béka: Egyetértek, most akik a pártatlanságot emlegetik hol voltak, hol blogoltak az ótvaros, "pártatlan" Napkelte idején?

Deadasfak 2010.07.29. 14:08:41

A Kultúrház egy jó műsor volt. Igaz csak párszor néztem ha volt benne valami ami tényleg érdekelt, de azt amit láttam pozitív jelzővel illetném. Akik meg jól leliberálisozzá azok nem tudom mi a fenét értenek kultúra alatt...

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.07.29. 14:10:17

@Quentin vagyok, Montargis-ból: Na, de ugye lehetek büszke rá, hogy én nem ezt lesegetem naponta, hogy ki "milyen"?
Akkor tetszőlegesen behelyettesíthető, parancsolj.

P.mester 2010.07.29. 14:11:06

@Antiviola:
"Egyetértek, most akik a pártatlanságot emlegetik hol voltak, hol blogoltak az ótvaros, "pártatlan" Napkelte idején? "

Egyetértek, akik akkor pártosságot emlegettek, hol vannak most?

Deadasfak 2010.07.29. 14:12:27

@Antiviola: A napkeltét siratjuk? Nem. Politikai műsor: nagy faszt. Akkormeg?

Ákos76 2010.07.29. 14:16:03

Szerintetek miért kell ezt (ezeket) a műsorokat megszüntetni? Szerintem nem napi politikáról szóltak, hanem közszolgálatiságról. Ha tetszett a műsor, ha nem, más televízión nem találsz hasonlót, ami helyette lesz, olyat igen. Komolyan nem értem néhány kommentelő hozzászólását, aki ezen műsor(ok)ról szólva politikai hozzáállásról beszél. Miért kell válogatás nélkül MINDENT kiírtani? Sajnálom! Én szerettem! Bár én biztosan nem vagyok elég fontos ahhoz, hogy bár sem baloldali, sem liberális, sem "hitközségbeli" nem vagyok, maradjon meg ebben a műsorsávban valami, ami nem a politikáról szól! Komolyan mondom szégyennek érzem, hogy ilyen műsorokból is politikai kérdést csinálnak emberek!

megitális rózsa 2010.07.29. 14:21:14

@P.mester:

Én csak idéztem!

Az a baj, hogy elhiszik, hogy elég átfutni az alanyok életén/munkásságán, és máris képben vannak.

esef 2010.07.29. 14:22:02

Eddig is csak hétvégenként reggel néztük az MTV-t (a gyerekek miatt a rajzfilmeket), szóval felőlem a Kultúrház helyett akár nyugodtan lehetne adásszünet is.

Antiviola 2010.07.29. 14:22:52

raly írta:
"Pont tegnap este néztem valami beszélgetés ismétlését az m1-en, egész értelmes volt, írónő bemutatta az új könyvét, valami családregény, de leginkább a deportált vidéki zsidóságról, és az őket védő-bújtató _igaz_ magyarokról szól. Na ilyen riportot mikor látok legközelebb a köztévén?"
Na most nekem mindaz ami a holokoszttal meg kapcsolt részeivel foglalkozik, csak politikai, illetve propaganda műsor lehet. Akit ez érdekel nézze reggeltől estig az ATV-n a Függetlenség napja tipusu cionista propaganda filmekkel együtt.

megitális rózsa 2010.07.29. 14:26:29

Kálmán Olga:

Főiskola: magyar nyelv és irodalom-népművelés szak

"A népművelőségemről csak annyit, hogy az egy remek, óriási tudásanyagot, gyakorlatot adó szak volt. A művelődéstörténettől elkezdve a kommunikációelméletig, a drámaesztétikán át mindennel foglalkozhattunk."

3 (!) év alatt mindent elsajátított.

Antiviola 2010.07.29. 14:30:16

@P.mester: Mit csinálnak? Várják a valóban nemzeti érzelmű, hazafias kulturális műsorok megjelenését a közszolga TV-n.

Quentin vagyok, Montargis-ból 2010.07.29. 14:30:29

@megitális rózsa:
Gondolom, azért némi adottsága eleve volt.

Kálmán Olga napjaink egyik legjobb riportere.
(Hogy jól néz ki, az már csak külön adalék.)

Balance Of Power 2010.07.29. 14:32:23

@art: En is azt hittem, hogy hogy a francba nem jut el a felso korok tudataig, hogy 2010-ben ez mennyire gaz... Bar nem tudom, meddig kellene feljutnia, mert Orbant valszeg marhara nem erdekli, van-e Kulturhaz vagy helyette mas vagy nincs. De akkor vajon ki lesz az Echoban meg a Hir Tv-ben? Kulonben is, az Echo az nem tul radikalis a Fidesznek?

@Quentin vagyok, Montargis-ból: Ja, Koncz szoci, de ettol fuggetlenul jot rohogtem ezen. "Elozokogo", LOL

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2010.07.29. 14:35:42

"Végre valaki megengedheti magának a nagyvonalúságot, nem kell végre a pitiáner csatározásokat nézni, egy elefánt leszarhatja a kisegeret. Erre meg. Minden olyan mint volt."

Kicsit idealista vélemény. Remélem még fiatal vagy :)

Nem nézek kultúrházat, (lassan MTV-t se, köszönhetően a videótárnak) úgyhogy nem sajnálom.

Amíg a közszolgálatiban pártok által preferált/delegált emberek fognak vezető pozícióba kerülni (legyen az csak kuratóriumi tag) ill. további pénzügyi függés lesz országgyűléstől addig nem várható semmi javulás.

7esbusz 2010.07.29. 14:36:55

Ez az egész közszolgálatinak csúfolt média csak pénztemető. Csukják be az összes szart, (beszántani, sóval beszórni, nyoma se maradjon) pártok mindegyike vegyen magának tv-t, rádiót, aztán ott hintsék az okosságot. Röhej, hogy közpénzből mindig az épp aktuális hatalom tvjét tartjuk el. A nép meg nézze a barátok köztöt...

madárfütty 2010.07.29. 14:38:30

Nem történik itt semmi különös.
Csak az ami már régóta benne van a forgatókönyvben.
Tudod!, megvették az RTL-t, nem kell nekik már aZemtv, odaadják koncnak a Jobbiknak. Nem véletlenül aZecho tvből importálják a Népet.
KözSzolgálat. Persze. Ez?
A "MIÉNK"! Érted? Ez történik minden állami vagy annak látszó céggel, intézménnyel.
Egyszerű újraelosztás folyik minden szinten.
És aki NEM asszisztál ehhez.....

P.mester 2010.07.29. 14:39:58

@Antiviola:

Ha neked az a színvonal (függetlenül politikától), amit az Echo tévé csinál, akkor a mondatot inkább nem is fejezem be.

Crni 2010.07.29. 14:40:00

@ t.n.m.:Miután ebben az országban az eladható, progresszív, européer kultúrális termékek (nem a retrográd Új idők) zöme Budapesten keletkezik, az alkotók, és értelemszerűen a róluk hitelesen, érdekességeket, háttérinfókat is megtudó/közlő szerkesztőségek is "pestiek". Sorry, de ez van már vagy 100-110 éve, még akkor is, ha szükségszerűen ezek a szerkesztőségek/műhelyek formálják is a közgondolkodást, közizlést, és nyilván sokaknak nem tetszik, mert mellőzöttnek, meg nem értettnek érzik magukat, vagy az általuk kedvelt kultúrtermékeket. Na ezért belterjes baszod. Viszont lehet mást csinálni, kíváncsian várom, csak valahogy eddig mindig bornírt lábszag áradt a hangsúlyozottan nagyon magyar kultúrkodásból. Erre pont a Nyugat és az Új Idők ellentéte a legjobb példa. De nyilván egy országban ahol egy Szőcs Géza a kultúrpápa (nota bene "az új Aczél György"), és mindent átsző a politika, ott minden megfullad. Ady erről kesergett több mint száz éve, és most is csak ugyanott vagyunk. Megjöttek az új undokak, az új törpefejűek. Leszarom a politikát, fizikálisan nem fenyeget senki és semmi, enni van mit, aludnom van hol, de tiplizek mielőtt kötelező olvasmány lesz Wass Albert, és megalakul a Hazafias Népfront kultúrzsűrije Pozsgai Imre, Lovas István és Pataky Attila elnökletével.

thybalt 2010.07.29. 14:42:14

@morrisal_: Kedves morrisai, kurva jót röhögtem. Abban, hogy a közszolgálati média el lesz foglalva, semmi meglepő nincs, de kapják be az összes faszom, de mindegyik egykori és jelenlegi kormánypárt egyébiránt, hogy nem hagyták és hagyják békén a közszolgálati és minden más médiát. Eccerűen herótom van attól, hogy akinek hatalma van, azonnal hírszerkesztővé, meg médiaszakemberré meg minden szakemberré válik, meg persze ért a kultúrához is, ahhoz aztán kurvára, és meg akarja mondani nekünk, hogy mi érték, és mi nem az. A sajtómunkások sokasága meg logó nyelvvel siet a szolgálatukra, és sok hülye még taspol is hozzá. Miközben függetlenül attól, hogy valami vagy valaki milyen értékrendet közvetít, művészi értékét tekintve lehet jó, meg lehet fos, és nekem minden jöhet, kivéve ami és aki nem kiváncsi a másikra, mer ő tudja a tutit, és kizárólagosságra törekszik, és szeret utálkozni. Na már most a tapasztalatokból kiindulva az ún. jobboldali kúttur- és médiaattasék között - tisztelet a kivételnek - mintha gyakrabban fordulna elő az utóbbi. Áh, úgy sem néztem tv-t sokat, eztán meg pláne nem fogom, a szűk agyúaknak meg lehet majd headbangelni most már a közszolgálatit sugárzó képernyők előtt is.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.07.29. 14:45:12

Én inkább nem is mondok semmit erre...

Bejó Gábor · http://szeretgom.hu/blog/bejo 2010.07.29. 14:45:55

www.youtube.com/watch?v=7tLiB8LHkaw - ennyit Obersovszkyról, ő is képes a mozgássérülek helyén parkolni... mert sietett. No comment.

gardenA 2010.07.29. 14:49:50

és JÖN, JÖN, JÖN!!!
Kun Miklós aki ugye Bélabácsi unokája, és az ő kedves felesége Gereben Ágnes! Minden kedden az M1-en Mikibá és szerdán Áginéni! És ugye miközben az MTV nehéz gazdasági helyzetére hivatkozva kirúgták a fél kult.szerket, addig az imént sorolt emberek, Gulyásostúl meg Óbersowszkystúl milliós fizuval lettek felvéve. Az ATV egykori hírigazgatója Kert Attila meg még mindíg álományban van szintén 1500000 huf-ért. na erre varrjunk gombot.

reccs 2010.07.29. 14:50:01

Majd Rákay Philip csinál helyette műsort a "sok hülye kurvának", ahogy nevezni szokta a közönségét. De jó lesz, majd kétmillióan nézik. Ezt onnan lehet tudni, hogy ő számolja, ahogy szokta.

Balance Of Power 2010.07.29. 14:52:28

@thybalt: Tenyleg, akkor most majd a Nemzeti elerol is levaltjak majd Lobit es megy a helyere Eperjes? ;)))) (meg a pszichiatere)

gardenA 2010.07.29. 14:56:56

@madárfütty: szerinted? 18 havi végkielégítést kell neki adni a kirúgnák. az mennyi is? szorozzunk együtt!
persze,h semmit. miért eddig mit csinált??

Agent Cooper 2010.07.29. 14:57:18

Szerintem nem baj, hogy minden átpolitizált, mert a Fideszesek mind a jó oldalon állnak. Hatalmas szívük van, kedves, jóravaló emberek!

Most már lassan minden jó lesz.

zmrzlna 2010.07.29. 14:59:29

Adásidő eladó.

Trágya ugyanitt.

cseplin 2010.07.29. 15:06:03

Nem igazan ertem miert vagytok felhaborodva.Ez itthon teljesen normalis es megszokott dolodg,hogy valasztasok utan az uj hatalom a sajat embereit ulteti a kozmediumok elere es azok musoraiba.Bar szerintem ez nem hungarikum.
Annak idejen amikor elkezdodott a Kulturhaz,en magam lelkes nezoje voltam,mert valtozatos,szines es naprakesz musor volt.Na ez napjainkra teljesen megvaltozott,unalmassa es erdektelenne valt.Az egesz musor gyakorlatilag arrol szol,hogy bemutassak Winkler Norika legujabb cicanacijat,frizurajat,stb.
Azok az ugynevezett kulturalis esemenyek,amelyek teret kapnak a musorban,csak egy kicsiny reszet kepezi a kulturanak.Nem beszelve arrol,hogy az idok soran jol kiepitett barati korok kaptak csak elsosorban hangot a musorban.
Bizzunk benne,hogy pozitiv lesz a valtozas a mediaban es nem itatodik at mindennel a politika buze,nem ugy mint itt ezen az oldalon.

lujo22 2010.07.29. 15:07:59

Majd jön a Kultúrház helyett a bőgatyás, karikásostoros, szittyamagyar műsor.

Crni 2010.07.29. 15:08:44

TÉLLEG! HOL VAN PHILIPP? ÉS BORBÁS MARCSI? (picsába, pedig hogy bírom mikor ráfonódik egy hordó borra valami pinyóban vidéken, és mosolyog, majd megkérdezi sokatmondóan a jelen lévő pincegazdát, aki az obligát lopóval áll és kényszredetten mosolyog: "Ugye ez nehéz mesterség?")

FAbian 2010.07.29. 15:08:45

@Quentin vagyok, Montargis-ból: Eresszed szélnek a kutyád és törd ketté térdeden a fehér botod!

ügyfélszolgálatos 2010.07.29. 15:10:01

@Agent Cooper: Ugye ezt iróniával telve írtad? Ha nem akkor sajnállak.

MacPhisto 2010.07.29. 15:10:32

Kár, jó műsor volt, hülyeség megszüntetni.

Crni 2010.07.29. 15:10:32

Szittyapornót a köztévébe!!!

EMU 2010.07.29. 15:11:35

Tökéletes lépés a fidesztől, még több ilyet! Aztán szépen kiírják majd magukat ők is a felnőttként vehető pártok közül, és 4 év múlva jöhetnek a sörpártok, meg humorpártok, ki a fasz fog ezekre a majmokra szavazni újra, ha ekkora elfajzott, hatalommániás, dühödt, vérszomjas barmok? Ott lesz a helyük, ahol a szociknak, és jöhet egy szabad világ.Addig meg féllábon is, hagy dübörögjön az alcsúti parasztgereben...

megitális rózsa 2010.07.29. 15:13:14

Mondjuk az is igaz, hogy a jobboldali idiótákat sem kellen áthozni, de hát az lesz, amit I. Viktor elrendel.

Crni 2010.07.29. 15:13:20

Obersovszky (Obi) meg egy bántalmazó szemét, akinek rég rács mögött lenne a helye, hogy ott a zárkatársakkal keménykedhessen. Bár mondjuk, enm biztos hogy büntethető, mer' háborodott.

Skwisgaar Skwigelf 2010.07.29. 15:14:47

Mennyi vasgyári melós van itt, tejóég. Nekik persze nem gáz, sőt, dögöljön meg mindegyik mi? Lassan rendelek magunknak egy atombombát...

szingli 2010.07.29. 15:19:25

Talán kétszer néztem bele a Kultúrházba...
Szörnyű volt a műsorvezetőnő.
Rettenetes. Örülök, hogy nem lesz képernyőn sem a balliberális műsor, sem a nő.
Eddig balliberális elkötelezettségű volt az MTV-n a műsorok többsége, és a műsorkészítők döntő többsége is. Ugye ez abnormális állapot volt? Egy 80%-os nemzeti oldali választás után természetes, hogy a többségnek szóljon a műsorok többsége. A szellemiség ne internacionalista, kozmopolita, netán magyarellenes legyen, hanem nemzeti.
Ideje volt, hogy így legyen 50 év szélsőballiberális MTV-s rémuralom után....

Terézágyú 2010.07.29. 15:31:24

@szingli:
"Ideje volt, hogy így legyen 50 év szélsőballiberális MTV-s rémuralom után.... "

Jesszus!!!!!!!!!! :))))))))))))))))))))))

Herlock Sholmes 2010.07.29. 15:39:58

Meg vagytok lepve?
Min?
Hogy is volt a Pásztorokkal a Múzeumkerben?
Einstand!
Oszt jónapot.

Ákos76 2010.07.29. 15:44:43

@szingli: És akkor mostantól nézed, vagy csak elégedett leszel azzal, amit nem nézel ezután sem? Egyébként hogyan tud egy kulturális ajánlóműsor balliberális lenni? Vagy csak mivel az MTV az volt (legalábbis szerinted), ennek is az kellett hogy legyen? Végül is kétszer belenéztél....

office · http://www.musicmaxx.hu 2010.07.29. 15:53:36

Liebmann Katalin, azt hiszem így hívják, na Ő kellene még.
Mennyire szánalmas fikák a fikázók

haopepe 2010.07.29. 16:04:18

szégyen ami itt megy
viktatúra

haopepe 2010.07.29. 16:05:10

szingli

te rendesen buta vagy

szamok ember 2010.07.29. 16:16:37

Anyósom sajnálta, hogy nincsen neki Echo TV-je. Most megkapja az alapcsomagban a kábelszolgáltatótól.

k_z 2010.07.29. 16:18:04

@szingli: Mesélj! Milyen az a nemzeti? "Aranyfüst" by Moldoványi? Olvasod, nézed a kiegyensúlyozott "jobboldali" médiát?

Julianus 2010.07.29. 16:18:50

Ekkora hatalommal a kézben akár jót is lehetne tenni és kitalálni mi is legyen Magyarországgal 2030-ra. Ehelyett becéloztuk 1930-at...

reccs 2010.07.29. 16:28:12

Ahogy elnézem a kommenteket, sok embernek ajobboldalon Győzike, Pákó meg a Dáridó lenne a kultúra netovábbja, ha a HírTV-n vagy az Echo TV-n menne, nem a gonosz M1/Tv2/RTL-en.

Falusi (törölt) 2010.07.29. 16:31:04

az echotv keserű, sápítozó, fröcsögő, nyavajgó, mérges, szomorú világát most még nagyobb kör élvezheti.

...és még csodálkoznak, hogy nálunk sok az öngyilkos?

paginavlady 2010.07.29. 16:33:01

Számomra is nézhetetlen volt a Kultúrház !
Már maga a cim is a szocializmus által használt szó.

Most már csak az lenne hátra, hogy a 70 éves szerkesztőket is rugdossák ki, elsőként a Nemlaha urat, aki csak ártani tudott a magyar művészeknek és a magyar kultúrának!

BGM 2010.07.29. 16:33:21

Végre valahára megszűnik a Kultúrház.Ez a benfennteskedő,felületes,unalmas,közhelyes baromság.Kivert a víz,ha belenéztem és hallgattam a mára kissé leharcolt szoci(közeli) Rózsa Pétert és csapatát a saját brancsot ajnározni.
"Hű,de lazák vagyunk mi öregek"-feeling.
Gulyás István jól dolgozott a Hír TV-nél,Obersovszky jó újságíró,a Lánchíd Rádiót nem hallgatom.
Krizsó,Winkler marad(egyébként Veress Dóra régen jobb volt,mint Nóra.Mégis ment.)
Nem értem mi a probléma:új szelek fújnak itt is.
Egy van:
Veiszer Alindáról nincs hír.Ő marad.Sajnos.

samba pa ti 2010.07.29. 16:48:15

még hogy az obersovszky jó?
ezt ki mondja még önmagán kívül?
az objektív alávaló alányaló.
vajon maradt még nyála elég?

kamarti 2010.07.29. 16:54:39

hát Winkler Nóra nem a kedvencem, és sok egyéb bajom is volt a kultúrházzal - vidékről például max nyáron és max tömegfesztivállal lehetett képbe kerülni -, de legalább volt egy ilyen, a jelenre koncentráló is a sok 20-30 évre visszatekintő műsor mellett.

egyébként ha: "Az Új Idők című műsor nevét a Herczeg Ferenc által alapított, 1894 és 1945 között megjelenő irodalmi laptól kölcsönözte, amely a Nyugat korában az új irodalmi irányzatok egyik leghangosabb ellensége volt.", akkor van koncepció, nem? Műsorvezetőnek pedig javasolnám Siklós Beatrixet, rutinja is van, meg megnyert visszahelyezős bírósági ítélete is...

cedrusforras 2010.07.29. 16:59:19

Érti valaki miről hablatyol ez az Obersovszky? Leültek beszélgetni a képviselőtestületi ülés után egy kávézóban, jobboldali a baloldalival, meg a jegyzővel? Ez a nagy „olajfoltos” leleplezés? A templomba járókat is figyeli a nagy leleplező Obersovszky, mint az ötvenes években? Micsoda figura!

kamarti 2010.07.29. 17:10:47

@szingli: basszus, nem elég nektek, szerencsétlenek, hogy a nyelvünk önmagában egy zárvány, hogy senkivel nem tudunk "félszavakból" szót érteni a világban, akkor még jobban be akarunk zárkózni? a kozmopolita az magyargyűlölő gonosz, de az egymás sgglukának nézése az elébbre viszi a magyarokat? Istenem, ezt a stupidságot tényleg, ami itt van....

ja, amúgy belenéztem tegnap a „szocikötődésű” rózsaa péter vezette teadélutánba a „szélsőballiberális” királyin. A vendége épp egy egykori tornásznő, ma divattervező volt, akinek a ruháját jó barátnője, a köztudottan nem szélsőballiberális Keresztes Ildikó mutatta be. Gondoltam, utána nézek, ki ez a divattervező, milyen munkái vannak még – akkor most ideidézek az egyik első cikkből, amit kidobott a gugli: „Sziráczky Brigitta a magyar politikai elit kedvelt divattervezője”. Na most akkor hogy is van ez a szélsőballiberalizmus? És miért kell, kéne erről nekem tudnom? A ruhák egész jól néztek ki, engem az érdekelt volna, a műsorban nem is igen volt másról szó… Nem tudom, miért kell párttévét csinálni egy köztévéből, kétharmad ide vagy oda (bár így legalább akkor néző lesz, ugye? mert eddig állítólag senki se nézte...)

koveske 2010.07.29. 17:13:21

gardenA írta: "és JÖN, JÖN, JÖN!!!
Kun Miklós aki ugye Bélabácsi unokája, és az ő kedves felesége Gereben Ágnes! Minden kedden az M1-en Mikibá és szerdán Áginéni! És ugye miközben az MTV nehéz gazdasági helyzetére hivatkozva kirúgták a fél kult.szerket, addig az imént sorolt emberek, Gulyásostúl meg Óbersowszkystúl milliós fizuval lettek felvéve. Az ATV egykori hírigazgatója Kert Attila meg még mindíg álományban van szintén 1500000 huf-ért. na erre varrjunk gombot"

Jézusom, ez komoly????

Amúgy sztem nem volt rossz a Kultúrház, néha tényleg belterjes volt kicsit, de ezen könnyen lehetett volna változtatni. Nem láttam jobbat a magyar tévék egyikén sem. Sztem nem velük kellett volna kezdeni, bár nyilván nem szakmai a döntés.

gary-z 2010.07.29. 17:30:40

Az én véleményemet "Pártvéder" által említett, kissé átfogalmazott szólás teljesen lefedi:

"egyik párt a mááááásik...."
"egyik szemét a mááásik...."

Egyébként eddig még nem módisítottak alkotmányt a kötelezően megtekintendő népbutító, jobboldali, érdekes módon erősen Rákosi korszakot idéző rendszer által propagált "köz"szolgálati médiumokra....
Egyébként a "baloldal" is u.e. csinálná...

Tehát nem kell (még!!) TV-t nézni...

Se jobbost, se balost...

Ajtony 2010.07.29. 17:35:11

@Bejó Gábor: Tíz mozgáskorlátozott igazolványból kilenc pénzért lett kiállítva. Nevetséges, hogy ezeknek a csalóknak külön helyük van. Órákig nézegetheted a parkolóikat, mire egy valóban beteg embert látsz. Magyarországon az is csak egy kiskapu

Ajtony 2010.07.29. 17:40:50

@reccs: Szerintem eddig csak az ATV nyomta a lakodalmas, ihaj-csuhajos cuccokat, így talán a saját köldöködet kellene bambán nézegetned

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.07.29. 17:46:19

És Papp Endre mikor jön vissza? :)
Nekem I. Orbán alatt ő volt a kedvencem. Ahogy a híradó kezdetekor felvette a szemüvegét, hogy lássa a súgógépet, az isteni volt. :)

Obersovszky videó: véletlenül pont beült volna oda kávézni (este), és véletlenül volt vele egy operatőr, egy hangmérnök, meg kamera és mikrofon. :D

El Curros 2010.07.29. 17:47:25

Nincs értelme agyon fikázni a Kultúrházat.Témáiban-vonalvezetésében-személyeiben a 2000-s évek legelején feltűnő "antigagyi","csináljunk normális/értékes" műsorokat,vessük meg és röhögjük ki a antikultúrát terjesztőket.
(Est FM,Radiocafe,stb.)
Volt is rá igény,aztán szépen elkutyult a társaság,Gyurcsányista szekértolás lett az egészből.
Igen ám,de a világ változott.Még akkor is,ha ezt a fősodor nem is akarja tudomásul venni.
Simán túllépnek mindenen,ami nem fér bele a '90-2000-s évek liberális tanaiba.
Márpedig ezek a szerkesztők és arcok ezekben-és ezen ideológiákban,médiaiskolákban-fogantak,lettek valakik.
Márpedig ez az egész katyvasz nagyjából mindenestől megbukott.
Törvényszerű a változás.
Új szelek is fújnak,meg aztán új arcok bukkantak fel,új témák feszegetése is időszerűvé vált.
Én úgy gondolom másnak/másoknak is jár a szeletből.
De ha csak azt nézzük,hogy az elmúlt évtizedekben valójában kik is irányították a közmédiát...hát bizony jobb ha hallgatnak az internacionalista/pacifista szabadelvűék....
Kis kitérőkkel-"bántásuk"közepette gondos műbalhékat produkálva-mindig a Kádárista-pártelit és leszármazottjaik/tanítványaik uralták a köz-szerepeket.
Lehet más is,és tényleg!
Adjunk esélyt másoknak is.
Olyanoknak is,akik pl. a Kultúrház szerint esetleg éppen a "magyarkodó"kategóriába "sorolódtak".
A hajó elment,ha meg ez netán nem teszik,ott az ATV,esetleg a Bárdos-féle "álturizmus"TV,ami úgy hírlik egy ellen Hírtévé lesz.
Uccu neki,hadd szóljon!

Ajtony 2010.07.29. 17:47:49

@k_z: Tudom. Magára valamit is adó értelmetlenségi csak Bolgár hangjára, vagy Dési sajtóklubjára eja-kulál. A véletlenül ebbe a körbe tévedő heterónak meg Kálmán Olga tapéta van a kukkolófülkéje falán.
Egy dolog a hülyeség, de hogy még tévét is néztek?

Ajtony 2010.07.29. 17:49:58

@hüjehalyó: Papp Endre szakember, te meg hüjehalyó vagy.
És?

Ajtony 2010.07.29. 17:51:48

@El Curros: Aczéééél Bandíííít akaroooom! :-)

El Curros 2010.07.29. 17:53:33

...és a közrádiónál is ideje lenne rendet vágni.Ott is igen komoly belterjesség alakult ki....

tibike3 2010.07.29. 17:58:05

FÖMŰSORIDŐT a bayernek és kerényinek meg akiöregedett modell nagymamának!!!!!

SÜN 2010.07.29. 18:00:53

ez az amiben szanaszétkábítózott seggbebaszott buzik ugrándoztak? dekár érte!

follaci 2010.07.29. 18:14:36

megitális rózsa!
Bocs de Winklernek és Veiszernek te csak a seggét nyalhatod!

kamarti 2010.07.29. 18:26:33

@Balance Of Power: nem Eperjes lesz, hanem Vidnyánszky Attila, jelenleg debreceni igazgató-művészeti vezető, valamikori beregszászi színház nélküli társulatigazgató
(és van még pár hely, ahonnan pénzt kap, mert az időben ébredők igyekeztek időben a kedvében járni, jelenleg épp a "két év után újra pénzhez és támogatáshoz jutó" Kapolcson vendégeskedik, és biztos az se véletlen, hogy a Művészetek Völgye nagyvázsonyi programjait Navracsics Tibor nyitotta meg… )

canis 2010.07.29. 18:30:48

Minek is a kultúra? Az a kevés is, ami eddig volt, minek??? Hülye foci legyen, még hülyébb szurkolókkal, bárdolatlan sportolók, idióta filmek a szart érő filmipartól, meg minél több jelszó, zászló meg vezér... mert ezentúl már lopás közben is kell imádkozni.A kisember meg ugyanúgy van leszarva, mint volt az elmúlt évszázadokban, de az elmúlt 30-40 évben különösen.

kamarti 2010.07.29. 18:34:51

@El Curros: adjunk esélyt másoknak is? Hát ott van például a nemzet kultőrtelevíziója, hát ott is milyen igényes, politikailag semleges kultúrműsorok mennek, mentek - elég volt csak például belenézni a nem oly régi, de már sorrendben ötödik füredi Anna-bálos közvetítést: Martonyi, mint a bál védnőke, a pécsi polgármester, mint szalagátadó, a bebukott Cselényi, mint főfőkitaláló és támogató, és, vicces, a versenyzők között a győri fideszss polgármester - amúgy szemrevaló - lánya, aki végül nagyon szoros versenyben második lett... és közben ment a "Józsikám, mondjatok ti is valamit"-szerű szakmaiság-belterjesség, hétvégi főműsoridóban, órákon át.
Hát köszi. Ehhez kellettek a pluszmilliárdok?

cedrusforras 2010.07.29. 19:01:08

Könyörgöm adjunk esélyt leleplező Obinak! Ilyen Obi riportokat akarok nézni a köztévében! Mindenkit leplezzen le! Illetve ne mindenkit csak a bal libsiket, ja meg a velük kávézó, beszélgető jobbsikat is. Ne beszélgessenek, ne kávézzanak, mert le lesznek leplezve!

cedrusforras 2010.07.29. 19:03:26

Kulturális forradalmat akarok!

cedrusforras 2010.07.29. 19:08:45

Kulturális forradalmat akarok, a kultúrházban is!

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.07.29. 20:06:57

@Börő: ezek lennének az érveid? miért nem csodálkozom ezen a stíluson?
@Pável: remek, örülök, hogy jót nevettetek. a "szegény hüJe" az aláírásod, gondolom.

eszkütyü 2010.07.29. 20:27:06

@morrisal_: Besza-behu, ez nagyon jó!

gitáros 2010.07.29. 20:51:53

Hányinger ez, gyerekek...

nem1rem1 2010.07.29. 21:14:36

Pedig azt hittem, tanultak két vereségből...

nem1rem1 2010.07.29. 21:27:09

Egyébként meg, nem az teccik, hogy a Kultúrház megszűnik, hanem hogy miért, hogyan, és hogy mi marad a KÖZ szolgálatából... KÖZöm hozzá?

CSÉ 2010.07.29. 21:43:17

A Kultúrház kb az első pár hétben volt élvezetes, aztán valahogy feltűnt a színen az a Savanyú Jóska Rózsa Péter és elromlott az egész. Azóta sem az igazi az a műsor, pedig lehetett volna.

hbernadett 2010.07.29. 21:59:22

@morrisal_: nem tudom nálad a főkomcsi koncz gábor hogy került a képbe????

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2010.07.29. 22:27:10

@art: Teljesen egyetértek, én is nagyvonalúságot várnék el a hatalomtól, különösen olyan területen, mint a kultúra, ahol a sokszínűség is érték. Ha úgy tetszik, amikor ikszeltem, ennek reményében is tettem.

Bár Winkler Nórát műsorvezetőként nem különösebben kedvelem, és a Duna kulturális magazinját, a Kikötőt szívesebben nézem (Teszárik Nóra és Szikszai Rémusz nagy kedvencem - megjegyzem, őket is féltem), sajnálom a Kultúrházat, és aggasztó döntésnek tartom a megszüntetését.
A kormányzat dolga lenne a közszolgálati tévé talpra állítása, de nem az átszínezése.

Gulyás István mellett viszont annyit megemlítenék, hogy ő emlékeim szerint akkor állt fel a HírTV-nél, amikor Kóczián Pétert kitették a híres megvágott-megnemvágott Orbán-interjú miatt. Ettől még elfogult újságírónak tartom - elfogultabbnak, mint amit a közszolgálati képernyője elbír -, de legalább kiderült már, hogy van Gulyásnak gerince. Krizsó viszont jobb, kevésbé elfogult, sokkal alkalmasabb a köztévén közéleti/politikai műsorok vezetésére, szerkesztésére.

Rózsa Pétert régen nem szerettem (még a Zárórás korszakában), a Teadélutánban viszont Gundel Takács mellett a kedvencem, felkészült és érdeklődő kérdező. Mondanám, hogy ott sok vizet nem zavar, úgyhogy remélhetőleg marad... de ha a Kultúrházat cserélik, nem tudom, mit kímél meg ez az ostoba hatalmi henger.

snowman 2010.07.29. 22:29:43

Azt pont lexarom, hogy az éppen uralkodó párt mindig kipenderíti az egész TV-, és rádióstábot, még akkor is, ha speciel pont pártatlan, vagy éppen szakértő emberekből is áll az.
Viszont valaki gyűjtse már össze ezeket az embereket egy másik csatornára, hogy ha tovább akarom nézni a Kúltúrházat meg Krizsó Szilvit, akkor ne kelljen megint 4 évet várnom, amíg a következő buzibanda vissza nem jön TV-sdit játszani!
Ha eljönnek az ez ehótó' a köztévébe, akkor adják addig oda az az ehót a kipenderített köztévéseknek.
Ennyi!
Magyarisztán! :o(

snowman 2010.07.29. 22:35:41

Ja, meg azt várom, hogy valaki pics@'zza már ki a TV-macit is a rákba vazze, mert a büdös komcsija itt ragadt a mai, csodás Való Világunkban, de ez senkinek nem tűnt még fel.
Fogadjunk, hogy ócska, sós bolgár fogkrémmel mos fogat, amiből vett a TV neki anno 2 konténerrel, hogy legyen mit köpjön még Dártvedér ükunokája idején is, aki addig 378 évet fog élni.

snowman 2010.07.29. 22:45:53

@snowman:
"Ha eljönnek az ez ehótó' a köztévébe, akkor adják addig oda az az ehót a kipenderített köztévéseknek"
helyesebben:
Ha eljönnek az ehótó' a köztévébe, akkor adják addig oda az ehót a kipenderített köztévéseknek.

OvibanKenobi · http://ovibankenobi.blog.hu 2010.07.29. 22:46:12

@kamarti: Az Anna-bál közvetítésébe én is belenéztem, és remekül megfogalmaztad mindazt, amitől viszolyogtam.

Veiszer Alinda kiváló beszélgetéseket készít a Zárórában. Ha elveszik tőle, megyek tüntetni.

Azok meg nézzenek már magukba, akik ide jönnek leírni, hogy "én csak a gyerekkel nézem meg a rajzfilmet, aztán leszarom, hogy van-e kultúra a tévében"!

lega 2010.07.29. 22:58:30

A gyűröttkabátos értelmiségi faszverés elmúlik. Lesz helyette turultorta helyderütyütyüvel.

gromek7 2010.07.29. 23:50:28

Hol a labancok, hol a törökök rabolják ki az országot. Annyira unom már ezt a csikicsukit....

reccs 2010.07.30. 00:51:55

Amúgy tegnap este is vörös volt az ég alja, azt is le kellene már váltani.

szempontpuska 2010.07.30. 00:53:17

Sajnálom. Veiszer Alindát is és a Kultúrházat is, amely pedig az eredetihez (cca. 2 évvel ezelőttihez) képest azért sokat veszített a fényéből, mióta koncepcióváltás volt. Még annak idején Galambbal....

Krizsó Szilvin nem vagyok meglepődve. Felkészült és egyáltalán nem az az alákérdezős típusú műsorvezető (ahogyan Mészáros Antónia sem), márpedig ilyenekre mostantól nincs szükség...

Az ellenzéktől nem kérdeznek a kormánypárttól pedig nem szabad

szempontpuska 2010.07.30. 01:01:16

@szingli: te sosem láttál Kultúrházat. Ez egészen biztos

Quentin vagyok, Montargis-ból 2010.07.30. 01:54:44

Köztévédrukker:
Kiválót, ja.

Kb. annyira érdeklődik a riporttalanyai után, és annyira felkészült, mint Józsi bácsi kecskéje a hátsó udvarban.

Semmi lényegeset nem kérdezett soha életében (esetleg attól, aki benyomta a műsorban, időnként megkérdezi, hogy "jól szopok, Petikém?", de kb. ez az egyetlen, és ez sem képernyőn hangzik el), és a vendégekről legtöbbször azt sem tudja, kicsodák, és miért kerültek oda.

Heti 1 adásra esetleg jó lenne, akkor lenne ideje felkészülni is, és talán - mondom: talán - tudna értelmes műsort csinálni.
Eddig ugyanis nem sikerült neki.

Tüntetés helyett inkább menj, és nyald ki a seggét.

Ha már ott vagy, hátha mást is enged...

(Az itt egyesek által fikázott Rózsa Péternek pl. a kisujjában több van, mint Veiszer Alindának a fejében valaha is lesz.)

nem1rem1 2010.07.30. 06:21:20

@Quentin vagyok, Montargis-ból: Rózsa Péter vs. Veiszer Alinda? Nem kéne tán a legjobb tévés újságírókat egymás fejéhez vagdosni. Nem érdemlik meg, nem róluk szól ez. Hülye politikusok kulturkampfja, no meg a másodrendű lihegőik kifizetése.

weirds 2010.07.30. 06:45:23

tényleg no comment...

stefankrisz 2010.07.30. 09:28:30

Fuck! Miért? Volt 5db (a 4db másik most nem jut eszembe) nézhető műsor az MTV-n, amúgy pedig csak az elmúlt 50 év archívumából szemezgettek. Inkább volt Múzeum tv, csak milliárdokért. És itt volt egy színes ,up-to-date, másodpercre friss műsor ,amit először naponta adtak, aztán gondolom pénz hiány miatt (nem kell minden nap kultúra jeligével ) vasárnap estére száműztek, aztán pedig már egyáltalán nem kell kultúra... új ideológiának másféle kultúra kell. Kár, hogy mindennek ez a vége.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.07.30. 09:48:30

@hbernadett: tekerd vissza, nyuszikám! már eligazítottak ez ügyben, válaszoltam is rá. de azért a lényeget még egyszer: ebből is látszik, hogy normális vagyok; nem figyelgetem, ki "ilyenes" és ki "olyanos". én például önmagamos vagyok - mindhalálig. ti meg csak címkézzetek meg lengessetek zászlókat milliomos adócsalóknak. (ld. az összes politikai kisbazmeg)

nem1rem1 2010.07.30. 10:14:21

@Ajtony: @szingli: Tessék mondani, ez hivatalos állásfoglalás, vagy magánvélemény?

koveske 2010.07.30. 11:26:09

@Quentin vagyok, Montargis-ból: Jézusom, hogy lehet benned ennyi gyűlölet???? Sztem jó a Záróra, és jó Rózsa Péter, és jó a Kultúrház is, mindegyik másért. És egyébként lehet, hogy Gulyás sem lesz rossz, csak a módszer utálatos, ahogy ezek a változások történnek.

Quentin vagyok, Montargis-ból 2010.07.30. 14:41:28

@koveske:
Gyűlöletről szó sincs, csak kibaszottul dühít, hogy ez az idióta liba (Veiszer) engem érdeklő emberekkel élvezhetetlenül lapos interjúkat készít, mert totál felkészületlen, és azt sem tudja, kit ültettek elé.
Ha nem mindennap őt tolnák, talán lenne ideje utánanézni, hogy ki is az illető, és mi a francot csinált életében.
Bár még jobb lenne, ha olyanok kérdeznének, akiknek van valami halvány fogalmuk is az adott szakterületről.
Ja, meg ha odafigyelne arra, amit a vendég mond, és nem csak arra törekedne, hogy a szerkesztője által a papírra felírt kérdéseket elhadarja.

Quentin vagyok, Montargis-ból 2010.07.30. 14:42:32

@nem1rem1:
Veiszer mint a legjobbak egyike?
Az év vicce...

rókarege 2010.07.30. 16:21:31

@Quentin vagyok, Montargis-ból: A középszerű Veiszer számomra teljesen értehetelen okból a Prima Primissima-jelöltek közt van. Csak tudnám ki nyomja ennyire ezt a libát...

kamarti 2010.07.30. 16:53:45

@Quentin vagyok, Montargis-ból: nyilván te vagy a szerkesztője és te szeretnél képernyőn lenni - másképp elképzelni nem tudom, miért nyírod épp ugyanezekkel a szavakkal minden létező alkalommal (például itt is, ahol ez egyébként tök OFF)
én például szeretem a beszélgetéseit, és nem vagyok polihisztor (mint nyilván te), tehát ha szakmai műnyelven szakik beszélgetnének, nem nézném ezeket. gondolom, vagyunk még így ezzel páran....

kamarti 2010.07.30. 17:02:39

@Köztévédrukker: remélem, több olyan, politikai elkötelezettségét a szavazófülkében, illetve pártpolitikai kérdésekben kifejező, tavasszal a változásra ikszelő polgártárs van még, mint te.
Én is azt gondolom, a kultúra pártfüggetlen kéne legyen, és a "sokszínűség is érték", ahogy írod.
Sajnos, attól tartok, lesz, lenne miért tüntetni Veiszer Alindán kívül is (hogy csak pár aktuálisat mondjak: független színházak ide működési pénze körüli csűrcsavar - ezek élére ugye nem ők neveznek ki vezetőt..., Jankovics Marcell újbóli kinevezése az NKA élére (ahol szintén zároltak 2 milliárdot), amit nyilván, mint 12 éve, most is követ majd az NKA lefokozása miniszteri zsebbé, bocsánat, keretté, vagy az a tény, hogy a nagyon fontos 5 (!) szaktárcát egyesítő NEFMI-nek kell a legtöbb pénzt (11 milliárd) zárolnia - gondolom, jó sokáig lehet még majd folytatni a sort...)

Terentius 2010.07.30. 17:19:01

Nagyon helyes!Le kell zárni végre az szdsz korszakot az mtv-nél és mindenhol!A kultúra irányítását újra a magyarok kezébe kell adni!A kultúrház finoman szólva sem volt egy magas színvonalú műsor.A kiválasztottak liberális-egyik a sok közül-fejtágítója volt.Bárcsak a Jobbik vehetné át az szdsz szerepét a kultúrában is!

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2010.07.30. 20:17:22

Végre! Megszűnik a szubkultúrház:D

szingli 2010.08.01. 13:22:52

@Terentius:
A nemzeti oldal 80%-ot tett ki a választásokon.
A Szub-kultúrház, a törpe minoritás szubkultúrája.
Most nem kozmopolita és internacionalista szellemiségű lesz a Magyar TV. Eddig az volt. Most a többség televíziója lesz.
Mi ebben a probléma? Közpénzből működik. A közösség érdekében kell működnie.
Nyilván több kozmopilitizmus marad benne, mint amennyi nemzeti eddig volt.
Egy új szellemiséget nem lehet régi emberekkel létrehozni.
Le kell cserélni a régieket.
Természetes folyamat

koveske 2010.08.01. 13:47:10

@Quentin vagyok, Montargis-ból: ez egy tényektől mentes gyűlölködés halmaz, és hülyeség is.

Quentin vagyok, Montargis-ból 2010.08.03. 12:54:55

@rókarege:
Hát ezt én is szeretném tudni.
Biztos kiválóan szopik a csaj, és a megfelelő faszt.

@kamarti:
Arra még nem tondoltál, mi, hogy ez a véleményem róla?

@koveske:
Hogyne, seggfejkém, hogyne...

seamus gonzalez 2010.08.03. 15:11:02

A következő idézetet ajánlanám mindenki figyelmébe, aki ezeket a változások ünnepli, meg "nemzeti" oldalazik. Amúgy egy igazán remek könyvből való.
"Uraim, a medveszart fejre lehet állítani. Le lehet vinni nyaralni a Balatonra. Szépen be lehet csomagolni és átkötni kék szalaggal. Lehet vele üvölteni is vagy akár ódát írni hozzá. Akkor is medveszar marad."
(Tibor Fischer: A béka segge alatt)
Szóval a választások tétje nem a tévéműsor volt. A köztévében tájékoztatni kellene aránylag függetlenül és igényes műsorokat készíteni, akár oktató-nevelő céllal, de európai szellemben, felnőtt partnernek tekintve a nézőt.
Most ennek pont az ellenkezője jön. Egy kis paprikajancsi meg a sameszai parancsolatjára ugranak a szolgálatkész és ideológiailag megbízható médiamunkások, hogy ránk mérjék az uram-bátyám ország szittyavízióját, ahogy nem az számít, mit mondanak, hanem hogy ki mondja.
Köszönjük szépen, hogy lehetővé tették!
Mindezt 2010-ben. Hányinger.

Dr.Zomboss 2010.08.03. 17:36:02

92-ben sokkal rosszabb volt a tényállás, akkor volt 2 nálikcsatorna, ma az ember berak egy fasza dvd-t, elmegy kocsmába haverokkal, kinek mi az ínyére való.Személy szerint Hankiss eltávolítása és a Tilos elmeszelése óta nem igazán érdekel a téma, de kurvára felháborítanak a komcsi módszerek.

vérlázító 2010.08.06. 10:16:33

Winkler, Veiszee,
micsoda szép magyar nevek...

interflug 2010.08.12. 10:50:31

Fáradt egy szar volt már.

gyuzsu 2010.08.18. 18:48:44

Jó ajvékolást,libsik!
süti beállítások módosítása