Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Tíz sorozat, amit nem fogott a kasza (elsőre)

Makacsok

2010. június 24. 12:30 sixx 69 komment

A sorozat fogyóeszköz a tévében, olyan, mint a szövetségi kapitány a magyar válogatott mellett: ha nem hozza a számokat, kíméletlenül elkaszálják. Nem azt a fejest, aki a tévénél zöld utat adott a projektnek és aki berendelte a sorozatot, majd kis cédulákon elküldött javaslataival alakítja a történetet, nem, hanem a sorozatot. Emiatt persze siránkozhatnánk, de a tévés biznisz már csak ilyen, az évente induló 30-40 újoncból (kábel, network vegyesen) jó, ha 15 megéri a második évadot.

A kasza oka egyébként sokféle lehet de elsősorban a számok befolyásolják, melyek megint több kategóriába oszthatók. Előfordulhat ugyanis, hogy két sorozat is ugyanolyan nézettségi adatokkal áll, mégis csak az egyik kaszálják el, mert a saját sávjában/estéjén az az adat nem elég a networknek, míg egy másik napon ugyanolyan adatokkal simán túl lehet élni. Ott van aztán a nézőmegtartás kérdése is, ha egy újonc megkap egy jó, megbízható számokat hozó sikersorozatot felvezetésnek, majd annak 70 százalékát elveszíti, akkor nem fog túlélni, szóval megvan a kibaszásnak is a saját logikája és tudománya a tévében.

Előfordul azonban, hogy a kasza nem fog a sorozaton, mert vagy a rajongók készülnek ki annyira tőle, hogy kampányolni kezdenek a túlélésért, és amikor már teljesen a network agyára mennek, az inkább folytatja a nem túl nézett sorozatot, az sem egyedülálló, hogy egy elkaszált széria egy másik adón támad fel, sőt, az sem, hogy ez a feltámadás évekkel később következik csak be. A TvSquad szedett össze pár ilyen makacs szériát.

1. Family Guy - nehéz elhinni, ez a széria első körben csak három évadot élt meg, mégpedig azárt, mert a Fox nem találta a helyét, egyszer még a Survivor és a Jóbarátok ellen is adásba küldte, majd 2002-ben kijelentették, hogy nem életképes. DVD-n viszont olyan jól fogyott, és az ismétléseket annyira kedvelték a nézők, hogy 2005-ben visszahozták, és azóta a Fox vasárnap esti animációs blokkjának zászlóshajója.

2. Jericho - átlagosan kilencmillió néző sem volt elég a CBS-nek ahhoz, hogy a meglehetősen durva cliffhangerrel befejeződő posztapokaliptikus dráma első évada megkapja a másodikra szóló berendelést, viszont 20 tonna mogyoró igen: ennyit küldtek ugyanis a rajongók a CBS főhadiszállására, meglágyítva a fejesek szívét. A második évad végül egy nyolcepizódos mini lett, csökkentett költségvetéssel és mindössze átlagosan hatmillió nézővel, amit látva a CBS-nél nem sokat gondolkodtak az ismételt, és ezúttal végleges kaszán.

3. Hetedik mennyország - tíz éven át ment a The WB egyik üdvöskéje, a finálé 7,65 milliós nézettséggel búcsúzott a csatornával egyetemben (a The WB és az UPN egyesüléséből jött létre a CW), aztán a CW mégis kért egy 11. évadot belőle, amire igazán annyi szüksége volt, mint üveges tótnak a hanyattesésére. Emlékszik még valaki a 11. évad záróepizódjára???

4. Roswell - az Új-Mexikóban randalírozó, modellalkatú idegen lények és tökéletes alakú barátnőik/kockahasú csávóik története dettó a The WB egyik produktuma volt. Az első évad jól indult, aztán a nézettség zuhanni kezdett, és a network el akarta kaszélni a sorozatot - erre a rajongók 3000 üveg Tabasco szósszal bombázták a csatornát, mire egy újabb évadot kapott a sci-fi. A nézettség viszont annak ellenére csökkent, hogy ekkor már a későbbi BSG-főnök Ron D. Moore állt a kormányrúd mögé, így elkaszálták. A UPN viszont a Buffy-val egy csomagban átvette, és egy évadot még kicsikart belőle.

5. Scrubs - az eredetileg az NBC-n vetített sorozat hetedik évada az írósztrájk miatt csonkára sikeredett, pedig ezt eleve záróévadnak szánták. Bill Lawrence szeretett volna rendesen elköszönni a rajongóktól, de az NBC nemet mondott a tervre, így átvitte a sorozatot az ABC-re, ahol egy rendes nyolcadik, és egy elbaltázott kilencedik széria után végleg elköszöntek.

6. Southland - az NBC 2009-es évadának egyik legfaszább zsarus sorozata hiába nyitott 9,7 millió nézővel, a csatornánál vakok és gyengeelméjűek ülnek döntéshozó pozícióban, így amikor berendelték a második évadot 13 részre, természetes volt, hogy forgatás közben, a hatodik rész befejezése után megköszönték John Wells készítőnek a munkáját, és leállították a projectet - úgy, hogy egy epizód sem került adásba. A TNT átvette a sorozatot, leadta az első és a csonka második évadot, majd bekérte a harmadikat is.

7. JAG - a sikeres utódokat (NCIS, NCIS LA) szülő JAG eredetileg nem a CBS, hanem az NBC sorozata volt, de az 1995-ös első évad után elkaszálták, mert csak 77. volt az év végi toplistán. A CBS azonnal átvette, és további kilenc évadot adott le belőle, így a JAG a két NCIS-szel egyetemben a tévétörténelem egyik legsikeresebb franchise-ja lett. Az NBC vezetőségében tehát nemcsak 2009-ben, hanem 1995-ben is faszfejek ültek.

8. Baywatch - mondanunk sem kell, ez a sorozat is az NBC-n debütált 1989-ben, de az első évad után beleállt a földbe (oké, a gyártó stúdió is csődbe ment, de akkor is). David Hasselhoff és a producerek viszont nem adták fel, szereztek pénzt és gyártót, majd szindikátusi sugárzásra forgatták tovább a jócsajos szériát (azaz nem egy networknek, hanem a helyi tévéknek adták el közvetlenül), aminek igazi sikerét az hozta meg, hogy a világon mindenütt el lehetett adni, és felmérések szerint heti 1,1 milliárd nézője volt.

9. Star Trek - esküszöm nem én csinálom, de a sci-fi-sorozatok nagy öregjét is az NBC kaszálta el az 1968-as második évad végén. A rajongók annyi levéllel bombázták a csatornát, hogy beadták a derekukat, de visszavették a sorozat költségvetését, és áttették péntek estére, ahol a harmadik évaddal ki is múlt. Mai fejjel persze nem tenne ilyet az ember, illetve de, hiszen az NBC-ben 1968-hoz hasonlóan 2010-ben is pöcsfejek ülnek. 

10. La Femme Nikita - a USA Network négy évad után, 2000-ben döntött úgy, hogy eleget szívott a csökkenő nézettség miatt, és elkaszálta a kémcsajos sorozatot. A rajongók felháborodtak, 25 000 levéllel és mindenféle tárgyakkal bombázták a gyártó Warnert és a kábeladót (küldtek tévékészülékeket, videókat, stb.). A kampány eredményes volt, a sorozat kapott egy nyolcepizódos lezárást.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AttilaBeregi 2010.06.24. 12:43:19

tök jó ez az összeállítás, sixx :) van azért pár meglepő benne (mai szemmel), pl baywatch, star trek...
és a JAG-ről nem gondoltam volna... és akkor emiatt változott a második évadra a női főszereplő is?

fess86 2010.06.24. 13:02:18

"20 tonna mogyoró "... lehet erre ment ki az egész,aztán a mogyi árából befolyt 1 csomó plusz pénz

a8zoli 2010.06.24. 13:02:32

ebből ugy veszem le hogy az nbc kidobált mindent és azok utánna még jó sokáig mentek illetve hoztak a konyhára csak nem az nbc-nek :D

a8zoli 2010.06.24. 13:04:51

jah és adja az ég hogy seth még vagy 100 family évadot csinál ill american dad-et. a cleavland nem érdekel , a jézusos projektje majd meg látjuk mi lesz. amúgy 1x elgondolkodhatnak pár mozifilmes ötleten is mint tray parker és matt stone , nekem azok is nagyon bejöttek. (orgazmo , cannibal the musical , team america , baseketball)

Neoprimitív 2010.06.24. 13:08:28

Hmm, akkor lehet, hogy egyszer valaki még előveszi Charlie Crews sztoriját is? Mondjuk a második évad utolsó 5 vagy 6 epizódját elhagyni (mikor Sarah Shahi már terhes volt) és végigvinni a konspiráció négy másik szereplőjét? De szép lenne... (Igen, itt van a bili mellettem.)

Neoprimitív 2010.06.24. 13:09:38

Ja tényleg, a Life is NBC volt...

szmoker (Homo Trollicus) 2010.06.24. 13:10:36

Terminator: The Sarah Connor Chronicles, ami nekem nagyon fáj. Betették péntek estére, aztán mondták vala hogy hát nem nézi senki, és kasza.

No meg az Enterprise-t is elvágták a 4. évad végén.
A Babylon 5 épphogy megérte az 5. évadot (aztán volt vagy 4-5 film, meg egy spinoff).

majdazténtudom 2010.06.24. 13:12:24

Fasza kis összeállítás, csak hát az ember azt gondolná, hogy a leginkább aktuális visszatérést nem hagyják ki belőle: Kb 7 év után ma indul újra a Futurama ...nagyon fura, hogy nincs a listán.

bbandi 2010.06.24. 13:24:17

Aktuális lett volna most a Futurama :)

majdazténtudom 2010.06.24. 13:28:59

@bbandi: micsoda éles meglátás :D :D :D

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2010.06.24. 13:31:03

Farscape-et is kaszálták, de rajongói nyomásra csináltak egy minisorozatot a végén.
És a sort még lehetne folytatni.

Firefly-ból kasza és sikeres DVD eladások után mozifilm lett. Mi a fenéért nem tudott sikeres lenni filmként? Áhh... :(

floyddebarber · http://simpsons.hu 2010.06.24. 13:34:09

Valóban, a Futurama-t kihagyni egy ilyen felsorolásból...
Ma éjjel (10/9c) tér vissza.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.06.24. 13:41:06

@floyddebarber: a Futuramarol lesz egy nagy külön poszt.

majdazténtudom 2010.06.24. 13:52:38

@sixx: énmondtamelőször, énmondtamelőször! :D
..amúgy annak ellenére, hogy nálatok lesz egy külön poszt róla, a TvSquad csak kihagyta egy ilyen összeállításból ..pont most. :)

algi 2010.06.24. 13:58:50

Itt már minden kaszaállónak számít, ami nagy nehezen megért egy csökkentett második évadot?

sixx · http://comment.blog.hu 2010.06.24. 14:05:29

@algi: az számítg annak, amit elkaszáltak ÉS kapott egy második esélyt. el kéne olvasni a posztot.

ElPadre 2010.06.24. 14:09:24

igen, igen, FUTURAMAAAAAA! már láttam a két új részt, és bakker, igen, mintha véget sem ért volna anno. sokkal jobbak, mint a "mozifilmek". a futurama 25 percben érvényesül, és kész.

lg-m 2010.06.24. 14:11:24

@sixx: szerinted is gyengék az új részek?

Mr. Blowfish 2010.06.24. 14:11:37

Sixx jól sejtem, hogy szerinted az NBC pöcsfejek gyülekezete? :D

borisz 2010.06.24. 14:24:42

a family guynak szerintem nagyon jót tett a kasza. szoktam is javasolni az újonnan a sorozattal ismerkedőknek, hogy lehetőleg a harmadik, de inkább a negyedik évadtól kezdjék nézni, és csak később ismerkedjenek meg az elejével, mert igazából onnan rohadt jó az egész

szepi79 2010.06.24. 14:27:43

Scrubs: szvsz a 8. évad is botrányos volt, a 9.-et már nem néztem. sajnáltam, mert az első 7 nagy kedvencem volt.

TheQuestion 2010.06.24. 14:28:15

Én a három évadot kihúzott angol Primeval-t sajnáltam nagyon...De úgy tudom az is újraindul az USA-ban részben az eredeti gárdával.

stoppos76 2010.06.24. 14:45:51

És van amit, az istennek sem akartak folytatni, lásd Firefly.

deadmike 2010.06.24. 14:46:07

Sajnos a Las Vegas sorozatot is elkaszálta, ha jól emlékszem szintén az NBC. Csökkentett költségvetés, a főszereplők leváltása. Lefelé indult a nézettség, erre átrakták péntek estére, ami mint jól tudjuk amcsiban holtsáv, és ennyi volt. Az 5. évad (asszem) felénél elkaszálták, rendes befejezést azóta se kapott.

balu_ 2010.06.24. 14:53:48

Hmm. Family Guy-ban Stewie az elején azért übermenschebb volt! Lehet h megvan az oka a khm. profilváltásának...?

vtec 2010.06.24. 14:57:38

Family Guy és társai roxx :)

prefektus 2010.06.24. 15:05:05

hehe, mokas osszeallitas, kb ugy tunik, mintha 'ev vegen' az nbc szemeteseben kotoraszna a tobbi csatorna es a vegen meg elo is kapar par felig megevett szendvicset:)

borzash · http://frozensteak.bandcamp.com 2010.06.24. 15:09:52

@ElPadre: a "mozifilmek" közül a Bender's Game szerintem gecijó, de a többi tényleg felejthető.

@szmoker /segílyes/: a Babylon5 szerintem az évadokon átívelő sztori kifáradása miatt nem is érdemelt többet. a 2-4-et bírtam, bármit is mond Sheldon Cooper.

Lilla79 2010.06.24. 15:14:29

@Neoprimitív:
Hja, az túl szép lenne... bár nem értem, egy jó koncepciót miért hagytak így kiaknázatlanul (direkt varrták/szúrták el a végét, hogy másnak se legyen jó?!)

Yarner · http://androlib.blog.hu 2010.06.24. 15:16:06

@borisz: nyilván kicserélték az ötletgömböket a tengeri tehenek akváriumában.

éééés...
FUTURAMAAA!!
Mától vannak új részek? Tudom mit nézek holnap ebédidőben...:-)))

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2010.06.24. 15:18:14

A magyar tévékben is faszfejek ülnek, mert csak nem jön ez az új Dexter! Pedig milyen jó! És nem fogom letölteni, mert zseniálisak a magyar szinkronok!

Thresher 2010.06.24. 15:19:56

Hetedik Mennyország...Boáh, de gyülöltem, lehet hogy emiatt lettem ateista?

Jack Reacher 2010.06.24. 15:39:24

Futurama rulez. Remélem jók lesznek az új részek, a filmek nekem sem tetszettek..

tyberius 2010.06.24. 15:50:00

A Scrubs 9. évadját nem elbaltázták, hanem Bill Lawrence nem értette meg a Spin City leckéjét: a főszereplő nem csereszabatos. A 9. évadnak sose kellett volna megszületnie, ahogy a Spin City 5-6. évadjának sem Michael J. Fox nélkül.

A Star Trek: The Next Generation is simán halálraítélt lehetett volna, az első évad legtöbb epizódja siralmasan gyérre sikeredett. Állítólag (valami pletykalapban olvastam jópár éve) Patrick Stewart, aki a sorozat előtt még Angliában élt, jó fél évig (gondolom, a 2. évad berendeléséig) ki sem csomagolta a bőröndjeit, annyira biztos volt benne, hogy hamarosan felteheti őket a londoni gépre...

Neoprimitív 2010.06.24. 15:57:28

@Lilla79: nem, csak az NBC már nagyon régen lengette a kaszát, ráadásul Sarah Shahi terhessége miatt amúgy is kicsit borult volna az eredeti elképzelés. Szerintem onnan kezdve, hogy megszüntették a kihallgatását és elküldték San Franciscoba, a szerzők kivárásra játszottak, hogy hátha megmarad a sorozat és akkor ez nem elrablás lett volna, hanem valódi kiküldetés. Így viszont a végén kaptunk egy igaz, hogy nagyon elkapkodott és némileg erőltetett, de mégis csak valamennyire katartikus finálét és lezárást.

piszkosfred 2010.06.24. 16:01:35

Igen, meg lehetett volna említeni a Firefly-t is, bár sajnos nem kapott rendes folytatást, csak egy lezáró filmet.

Meg van még pár ami körül elég nagy hype volt, aztán b@sztak rá (Dark Angel is ilyen volt, ha jól rémlik)

JusztinJ 2010.06.24. 16:06:28

Ki az a liba ez első képen?

prof. Perselus Piton 2010.06.24. 17:22:13

A Star Trek nálunk is furcsán teljesített, ha jól emlékszem...pakolgatták mindenhová.
A JAG-et néztem, meg a Jerichot is, de a többiről lövésem sincs...
Én a Csillagkaput és a Csillagkapu Atlantiszt nem értem...kibírt volna még pár évadot a történet...vagy csak én vagyok elvakult rajongó :-)
Na meg a Babylon5, a Las Vegas, a Blood Ties (bugyuta, de szerettem)...

1stperson 2010.06.24. 17:22:58

Stargate SG-1 megélt öt évadot a Showtime-on, de mivel úgy érezték, hogy már nem hoz új előfizetőket, ezért elkaszálták. A Sci-fi lecsapott rá, és lett belőle még öt évad, egy öt évados spin off (Stargate Atlantis), és amikor az is véget ért, még egy spinoff (Stargate Universe), aminek most forgatják a második évadját.

prof. Perselus Piton 2010.06.24. 17:23:10

Lemaradt, hogy a Star Trek TNG-ből megnéztem volna még ugyanannyi évadot :-)

1stperson 2010.06.24. 17:25:22

@prof. Perselus Piton: A Sci-fi mindkét Stargat sorozatát akkor kaszálta el, amikor nem kellett volna, ezért nem is számítottak rá, és bazi nagy cliffhangerekkel zárták a sorozatot. Legalább a Universe-szel ne csinálják ezt meg.

xclusiv 2010.06.24. 17:27:29

@JusztinJ: "Ki az a liba ez első képen?"

Lois Griffin vagy Meg Griffin :)

Behajtó70 2010.06.24. 17:53:45

SG1, SGA, SGU király, Jóbarátok alap, Mini TV: Keresztapa, A szoba, Hazudj ha tudsz, NCIS, CSI, CSI Miami, CIS New York

Yeto 2010.06.24. 18:06:17

Komolyra fordítva a szót, ha nyomsz egy save ast a képen akkor kiírja hogy ashley scott, aki egyébként emilyt játsztota a jerichoban, amiről a kép mellett írnak.

algi 2010.06.24. 18:28:58

@sixx: Szerintem meg nem kéne így beszélni az olvasókkal.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.06.24. 18:50:25

@algi: szerintem meg el kellene olvasni a posztot, mielőtt hülyeségeket kommentel az ember, így de facto nem is olvasó az illető.

Merras · http://miyazakijun.hu 2010.06.24. 19:27:13

Egyszer kéne csinálni egy "tévétörténelem legpöcsebb producerei" listát, csak hogy végre tudjuk azonosítani azokat, akik ilyen ostoba döntéseket hoznak meg. A top10-be pl. a Firefly-t kaszáló döntéshozót beszavaznám.

rozogátor 2010.06.24. 19:46:30

Biztosak vagytok abban, hogy azzal járunk jobban, ha újra és újra megtoldanak egy sorozatot újabb évadokkal? Talán többet érne, ha az írók egy új ötlettel, új figurákkal indítva csinálnának egy új sorozatot. Amelynek kivételesen előre végiggondolnák a történetét, és a megtervezett végére kivételesen kiderülne, aminek ki kell derülnie, és nem valahol a levegőben lógva érne véget egy jobb sorsra érdemes sorozat, miután a csatorna nem kér belőle többet.

lottoferi 2010.06.24. 21:03:22

Persze persze folytassák a Firefly-t de csak sok-sok Chuck és Castle rész múlva. Most nem jut eszembe a többiekkel mi lett.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2010.06.24. 21:36:32

@lottoferi: pl. v.

egyébként ezt a chuck hypeot nem igazán értem.

John?:_Doe 2010.06.24. 23:47:44

Tök jó ez az összeállítás sixx :)

A témában még érdemes ezt is elolvasni.
www.tvsquad.com/2010/06/23/futurama-and-9-other-shows-that-beat-cancellation/

És @floyddebarber: ebben szó van a Futurama-ról is. :)

sixx-nek és Chris Harnick-nek nagyon együtt jár az agya. :)

napkitores 2010.06.25. 00:26:56

Firefly:
A SOROZAT, csupa nagybetűvel, örök kedvenc.

lehet az én fantáziám nem elég élénk, de sajnos nem látom, hogyan lehetne a Firefly-ban felvenni a fonalat a Serenity, mint lezáró film után... nincs több titok, nincs több csavar... persze, lehetne valamit eszkábálni, de az már nem lenne az igazi...

mertcsak 2010.06.25. 00:49:37

a Life elkaszalasa igencsak "fajt", folytathatnak ...
a Prison Breaket pedig be kellett volna fejezni elobb

SzocsO 2010.06.25. 02:26:22

Hahh, Firefly...
Most néztem meg újra ikszedszer. Igazából örülnék, ha lenne még belőle (sztem simán tovább lehetne vinni a film után is), de valahogy mégis jó, hogy nem lett belőle dögsok évados monstre sorozat, így legalább kerek, ahogy van.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.06.25. 05:00:02

@John?:_Doe: te is csak write-only üzemódban működsz, hát segítek egy kicsit. A fenti posztból idézek (ha már lusta voltál elolvasni): " A TvSquad szedett össze pár ilyen makacs szériát." Vetted?

lekvároscsirke 2010.06.25. 07:49:15

Ami a legutálatosabb, hogy pl. 10-12. résznél lecsapják az órát és vége a sorozatnak, olyan se füle, se farka módon! Hülye amerikaiak! Lesik azt a szar túlélőműsorokat az olyan filmek mint a The Journalist kasza. A sor szinte végtelen! Az teljesség igénye nélkül: Human Target, Hatodik kapocs, The Philanthropist, A nevem Earl.

G.kommenter 2010.06.25. 07:57:02

A Futurama-t már én is várom. A Simpson családon kezdtem a szocializációmat (ez megmagyaráz egy pár dolgot) de mindenidők legjobban eltalált sorozata volt a Futurama. Kár, hogy a filmek a sorozat után elég fércműnek tünnek.
A Jerico második évada viszont kiábrándító volt. Olyan sebességbe kapcsoltak a 8 rész miatt ami megtörte a történet.

G.kommenter 2010.06.25. 07:58:26

Még egy teljes évaddal le lehett volna zárni az első évad minőségében is.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.06.25. 08:03:21

@lekvároscsirke: kevered a dolgokat, a Journalist az Journeyman, a Human Target meg folytatódik. A gugli a te barátod.

Flankerr 2010.06.25. 08:07:02

@lekvároscsirke: A Human Targetnek szerencsére lesz folytatása..:)

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2010.06.25. 08:29:52

Pöpec írás. A Life nekem is hiányzik.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.25. 09:11:33

'napot!

Ha már szóbakerült a JAG :) most megy a StoryTV4-en (sikeres ember nem lehetek ha azt nézem), és nem tudom eldönteni, hogy vagy félrefordítottak egy komplett évadot, vagy rossz sorrendben adják.

Az előző végén Rabb altengernagy, míg az igen dekoratív MacKenzie kisasszony (köszi a képet :))) ) alezredesi rangban volt. Most meg mindkettő őrnagy. WTF?

asok 2010.06.25. 19:19:33

A Futuramat említette már valaki? :) Igazából én is azt akartam bekommentezni, de van másik: a Mediumot is kaszálta tavaly a nagyeszű NBC (miközben az előtte lévő slotban futó Heroest meg nem), ment is át rögtön a CBS-re.

grovian 2010.06.30. 16:08:38

Futurama 6x01 - Bender: idiotak toroltek a musorunkat es meg nagyobb idiotak visszahoztak :) :)
süti beállítások módosítása