Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A DigiSportnál 600 forintba kerül Gera kupadöntője

Neten a meccs

2010. május 12. 18:16 sixx 138 komment

A ma esti Európa Liga-döntőt, amiben végre egy magyar futballistát is láthatunk rangos nemzetközi torna döntőjében (jó, korábban volt rá példa, de arra én már nem nagyon emlékszem) a Story4Tv mellett a küzdelemsorozat meccseit év közben is közvetítő másik adó, a DigiSport is adja - már azoknak a szerencséseknek, akiknél fogható az adó ugye.

Akiknél egyik sem elérhető - mert azért ez előfordul ám - azoknak ott a net, rögvest a DigiSport oldala, a digisport.hu, ahol egy gyors regisztrációt követően máris nézhető a meccs. Pénzért. Az év közben ingyenes szolgáltatást, azaz azt, hogy a csatorna által egyébként is közvetített meccseket a neten ingyen lehetett nézni, míg a szerver össze nem szarta magát, felváltja a fizetős webtévézés. Az persze nem véletlen, hogy a szolgáltatást pont most, a Fulham - Atletico Madrid meccs előtt vezették be. 

9000 felhasználót szolgál ki a Digi, 600 forintért fejenként, ami azért nem egy észveszejtő összeg, viszont a felhasználási feltételekben az sehol nem szerepel, hogy a szerver valóban képes-e kiszolgálni ezt a nézőszámot, az viszont igen, hogy a befizetéssel és a feltételek elfogadásával egyidőben tudomásul vesszük, hogy a Digi Kft adatainkat innentől kezdve reklémlevelek és egyéb szpemek küldözgetésére felhasználja, arról nem is beszélve, hogy ha nem olyan géppel és szoftver alól nézzük a közvetítést, mint amilyet ők a mi pénzükért cserébe előírnak, akkor akár le is tilthatnak a meccsről. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Asidotus 2010.05.12. 19:40:52

@majomképű:
"Miattuk nem lehetett nézni a BL meccsek felét normálisan"
Ez sajnos baromira nem igaz. Ha a Digi nem vette volna meg, akkor is csak a keddi meccseket adta volna a TV2. A Digi nem a TV2 elől vitte el a szerdai meccseket, hanem azt vette meg, ami nem kellett a TV2-nek.

aagifekete 2010.05.12. 19:41:45

Basszus, pénzt kérnek egy szolgáltatásért?
Köcsögödjenek meg! Holnaptól én is csak fizetség ellenében leszek hajlandó dolgozni.
(oké, a spammek kötelező fogadása tényleg pofátlan húzás!)

Ákos81 2010.05.12. 19:43:13

@Csabikuci85: Jah undorító!! 3500 Ftért csak 30/20as netet adnak amikor lehetne az 50/30as is ! Szemétládák XD

sunshne_77 2010.05.12. 19:43:32

Azt írja a szerző: "a DigiSport is adja - már azoknak a szerencséseknek, akiknél fogható az adó ugye."
Ezt nem igazán értem, tudtommal a DIGI országos lefedettséggel van jelen a piacon, úgy, mint a UPC. Ahol nincs kábellel, ott van a parabola, tudtommal az országban mindenkinek ugyanúgy meg van a lehetősége az olcsóbb szolgáltatót választani, benne a Digisport-tal.
Én tudtommal parabolás is fogható a digisport, vagy tévedek?
Ergo aki szereti a Bl-t, és nem a DIGI-t választotta, az ne sajnáltassa itt magát ...

lusta 2010.05.12. 19:49:07

@Pesszimista Pista: Ismét megkérdezem: mi az akadálya annak, hogy nem fizetsz elő a tányérra?? Szövegértés az vajon mi ? Komolyan ennyi hülye vagy ? Előfizetsz, és nem kell leperkálnod a 600 Ft-ot, nem kell neten nézned (ráadásul jobb minőségben kapod).

paragulisz 2010.05.12. 19:50:02

Vasas-Eger vízilabda döntő van a Sportklubon, az is fontos ám!
A story tv meg adja a...... Dallast.

corrado 2010.05.12. 19:50:13

@sunshne_77: @lusta:
és tányérral honnan lesz netem?

freekz 2010.05.12. 19:50:45

www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=75296&part=sports

akiknek már semmi sem használ, de neten mégis megnéznék....

lusta 2010.05.12. 19:50:55

@Pesszimista Pista: sunshne_77 megmondta a frankót, ezt mondom én is. Ingyé semmi sincs.

Marr 2010.05.12. 19:51:18

Nocs, azon kívül, hogy nem mindenki köttette be magának, mi is a baj a Digivel? :D Ez nem az m1... Nem az államon keresztül kapja a pénzt.

lusta 2010.05.12. 19:52:53

@corrado: ez most hogy jön ide?? A meccs megnézéséről volt szó, ami jön a DigiSporton, ami vehető a tányéron..

roka 2010.05.12. 19:55:32

Az érdekes, hogy itt el sem hangzik, hogy a DigiTV digitális kábelsávban is nyomja térítésmentesen a csatornáit, ezt például fullHD-ben magyar kommentel.
Azon kéne eltöprengeni, hogy a köcsög közszolgálati TV vagy a földi kereskedelmi csatornák tavaly nyáron miért nem vették meg a közvetítési jogot és miért tesz mindenki keresztbe a DigiTVnek, hogy nem kerülhet bele a helyi hálózatba (csak nem a UPC?). Amúgy nem vagyok a DigiTV hírvivője mer amennyire elfogadható a TV szolgáltatása olyan szar az internete. Egy piaci versenyben élünk, itt ők voltak az ügyesebbek.

corrado 2010.05.12. 19:59:55

@lusta:
mivel ahol én lakom a digi nem szolgáltat netet, kénytelen vagyok a szutyok T kábeltv+net szolgáltatásával nyomni
a digi így járt...
tehát, honnan lesz netem, ha átmegyek hozzájuk?

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.05.12. 20:00:01

Nem tudom, a SportTV - szerintem elég erős csatorna - esetleg nem szeretne a salakmotoron, sakkon, pókeren (az mióta sport???) és mézbirkózáson kívül valami nívósabb műsort is sugározni?
Jó, oké, a nagyobb bajnokságok meccseit, összefoglalóit adják, isten áldja meg őket érte, de ha nincs forduló vagy mondjuk nyári szünet van, nem nagyon tudnak mit kezdeni magukkal és a műsoridejükkel.
Igazán megszerezhették volna a közvetítési jogokat - zusammen az EuroLiga meccseire. Ha már a TV2 BL-t nyom...

zergeboglar 2010.05.12. 20:01:29

Szép, szép ez a "tányéron vehető" duma, de ha van egy kábel szolgáltató, mint nálunk a t...izé,(ami persze nem adja a digit) akkor miért is kell még a tetőt is kidekorálni???? Mert csak úgy lehet ám megoldani! Ez aztán a digitális világ! Újabb beltéri egység, kisdoboz a nagydobozra...

favicc 2010.05.12. 20:01:59

OFF-szagú: 3000 Ft/hó a 80/25 mbites net, az 56 csatornás kábeltévé, és a telefon. Valóban szemét egy banda!

Amúgy meg ugyanúgy fogható mindenhol, elő lehet rá fizetni, mint a Viasatra vagy a Storyra. Akkor meg?

szbszig 2010.05.12. 20:03:22

@lusta: Talán az, hogy az országos lefedettségük még mindig egy nagy nulla. Nagyon sok helyen egyszerűen nem elérhetők.

lusta 2010.05.12. 20:03:55

@corrado: A net és a TV nem feltétlenül függ össze. Attól, hogy a T-től veszed a netet, még lehet Digis tányéros TV-d. Persze - mivel valószínűleg kapcsolt szolgáltatásról van szó - ebben az esetben a T-től drágábban fogod kapni a netet, mert csak netet (és nem net+TV-t) kérsz tőle.

lusta 2010.05.12. 20:06:22

@szbszig: Ez hülyeség, már megbocsáss. A műhold jön mindenhol, max. nincs lehetőség antennát feltenni (ezt elfogadom, ez tényleg van, pl. panelnél).

corrado 2010.05.12. 20:06:41

@favicc: ember, az általad az első sorban írt szolgáltatásra szerinted elő lehet fizetni mindenhol??? gyere már egy kicsit ki a barlangból és nézz körül a világban

Dzsúd Horse 2010.05.12. 20:08:44

@lusta: te lusta, az itt az a lényeg, hogy a posztban nincs kesergés az összeg miatt, idézem is: "9000 felhasználót szolgál ki a Digi, 600 forintért fejenként, ami azért nem egy észveszejtő összeg". Na ezt most dolgozd fel, hívd anyukád, hogy magyarázza el. Az itt a köcsögség, hogy nem egy nullafontosságú csoportmeccs előtt találták ki, hogy fizetős lesz a cucc, hanem most, amikor egy magyar érdekelt egy kupadöntőn. Eddig tehát ingyé vót, mint a levegő, vágod? A poszt erre akar célozni, ezt kellene felfogni. Engem nem érdekel hogy fizetni kell érte, lesz vagy 200 ingyen stream a meccsre, szóval be cool.

sunshne_77 2010.05.12. 20:09:44

@zergeboglar: "Szép, szép ez a "tányéron vehető" duma, de ha van egy kábel szolgáltató, mint nálunk a t...izé,(ami persze nem adja a digit)"

Már elnézést, de tudtommal, mind a T-home-nak, mind pedig a UPC-nek fel lett kínálva a DIGI részéről a DUGISPORT csatorna jogának megvételi lejetősége. Az ár sem volt magas, sőt a minkét szolgáltató az Bl. első felée INGYEN (!!!) kapta volna meg ...
Egyik se tette be, se a T, se a UPC ...
És most akkor ezért is a DIGI a hibás ???

Komolyan mondom nagy az Isten állatkertje, az Index cikkek, ezek a blogok szerzői ... Ti ... hihetetlen ...

corrado 2010.05.12. 20:11:40

@lusta: akkor el is jutottunk a megfejtésig. nem fizetek nagyjából ugyanazért a szolgáltatásért többet és szívok két szolgáltatóval, ha nem muszáj. egyébként van storytv-m, pusztán csak arra szerettem volna rávilágítani, hogy bizony vannak emberek, akik úgy gondolják, hogy nincs értelem a digi tányérostévéjére előfizetni.

Gabbesz 2010.05.12. 20:11:40

Legszívesebben felgyújtanám a székházát ennek a tetves bandának. Persze nem teszem, mert még nekik állna feljebb - pont mint Hajdú Péternek, amikor pofán akarják vágni amiatt, mert úgy közlekedik, mint egy gyökér paraszt.

Robit42 2010.05.12. 20:11:58

Tele van sztrímmel a net. Fizessen akinek nem hiányzik két üveg sör a meccsre!

lusta 2010.05.12. 20:13:08

@Pesszimista Pista: maga a poszt hülyeség (mint már korábban mások rámutattak): "a DigiSport is adja - már azoknak a szerencséseknek, akiknél fogható az adó ugye." Azoknál a szerencsétleneknél nem fogható, akik nem akarnak fizetni érte..

jpmjpm 2010.05.12. 20:13:27

Én csak azt nem értem, hogy hogy mehet egy BL, MotoGP + ez az EL döntő ezen a fos csatornán, aminek alig van lefedettsége. Ezeknek a sorozatoknak nem érdeke, hogy csak pár ember lássa őket, inkább az lenne jó nekik, ha minnél többen látnák a futamot/meccset stb...

Még jó, hogy van Story TV, mert így tudom nézni. De a BL-ért és a MotoGP-ért haragszom.

jpmjpm 2010.05.12. 20:14:47

Ja és senki ne jöjjön a streammel, mert ki a faszom kiváncsi bélyeg méretű focimeccsre?

Élvezhetetlen.

SanDan 2010.05.12. 20:16:58

Nehéz döntés... Fizetősen nézni neten Csisztu "mindensporthozértek" Zsuzsát, vagy a Story-n a Nacsa "hűűdepoénosvagyok" Olivért és a másik műmajmot...

Nem lehetne normális közvetítő bagázst összeszedni???

A másik kérdésben: mikor volt magyar a nemzetközi kupában kérdésre írta már valaki a Vidi menetelését 85-ben az UEFA kupában? Arra csak emlékeznek néhányan... :-)

Ja, és a Digi bekaphatja a bal lábam a "szolgáltatás" minősége, pénzessé tétele, szolgáltatásuk elérhetetlensége miatt!

lusta 2010.05.12. 20:18:25

@corrado: Hát persze hogy vannak olyanok, különben már mindenkinek lenne tányéros digije. De a szolgáltatók már csak ilyenek: nem hangolják össze a a csomagjaikat egymással, hogy a különböző szolgáltatások különböző helyről történő előfizetésével az ügyfél a lehető legjobban járjon. Egyszerűen nem ez az érdekük. Azt hiszem ez részükről érthető. Az ügyfélnek kell dönteni, nem vitás.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.05.12. 20:18:35

Itt az önszabályozó piac gyerekek!Ami mindent megold...tökjó, ugye....inkább feltolom winen azt a 600 forintot és ugrálok az akadozó free streamok között,egyébként miért nem adja valamelyik közszolgálati hd-ben a zadófizetők pénzéből kérdem én???

jpmjpm 2010.05.12. 20:18:35

@SanDan: Nacsa legalább vicces és nem úgy próbálja eladni magát, hogy ő húúú de profi. Egyszerű focidrukkerként kommentál. Ezért szimpi.

vitaygeorgina 2010.05.12. 20:20:43

Én ennek a posztnak hála tudtam meg, hogy a Story tévén nézhetjük a meccset, (Story van nekünk, a Digisporttal ellentétben). Pedig már készítettem a bankkártyámat, hogy kifizessem a 600 Ft-ot az internetes közvetítésre.
Már csak egy bánatom van: a Storyn Harsányi Levente és Nacsa Olivér szakértősködnek a stúdióban, és Búza "mosópor" Sándor jelentkezik a helyszínről:(

lusta 2010.05.12. 20:21:39

@jpmjpm: nekik nem az az érdekük, hogy többen lássák (miért érdekelné őket, ha ebből nincs hasznuk??), hanem az, hogy többen fizessenek elő rájuk. Ezzel ezt akarják elérni.

hijackMate 2010.05.12. 20:24:14

Én csak azt nem értem hogy akkor minek van Sport1,Sport2,Sportklub,Eurosport1,Eurosport2 ?

Dr. Verőköltő 2010.05.12. 20:24:49

Nem akarok belekeverni egy másik nagy szolgáltatót, /hoppá egy galacsin/, de azt a szolgáltatást amit a digi nyújt, ők 3X-os áron adják!!!! Az egyik volt a digi most van!! Amúgy a story a digi alcsatornája! Mint az RTL KLUB és a cool!!

lusta 2010.05.12. 20:25:33

@jpmjpm: A sorozatoknak meg az az érdeke (mert erre céloztál), hogy minél több pénzt kapjanak a közvetítési jogokért. És ha egyszer a digi ajánlotta a legtöbbet, akkor ez van, és pont.

jpmjpm 2010.05.12. 20:25:46

@lusta: Igen, de a szponzoroknak az az érdeke, hogy minnél többen lássák a meccset ezáltal a hirdetéseket. Nekik nem mind1, hogy 2 millióan nézik a meccset vagy 200ezren (magyar viszonylatban).

És az UEFA-nak is az az érdeke, hogy minnél népszerűbb legyen a foci.

Szóval eladni egy noname fizetős csatornának a jogot az öngól. Szerintem.

Malachi 2010.05.12. 20:26:09

srácok, fogjátok már fel. én eddig imádtam a DIGI-t, minden BL meccset náluk néztem sztrímen. igaz szar minőségben, de legalább ingyen. örültem. most kattintok, először is kitöltet egy teljes űrlapot, ami eddig nem volt, név/cím/telefonszám különben tilt, miután ez megvolt, jön a kedves ablak, hogy 600ft a meccs. nincs rá garancia, hogy élvezhető minőségű lesz a cucc és szerintem a 600 pénz kissé túlzás. nem köcsög a DIGI, ezután sem lesz minden műsor fizetős a neten. csak olyan fura ez most így.

lusta 2010.05.12. 20:28:01

@jpmjpm: Igen, ebben is van valami igazság, nyilván az fog dönteni, hogy kinek az érdeke az erősebb (gondolom).

keptelenseg 2010.05.12. 20:28:16

1.) Az UEFA akarata az, hogy ne nézhessék országosan a BL meccseket - ha nem adnák el a jogokat egymást kizáró szolgáltatóknak, akkor nem fordulna elő, hogy az egyik napot az ország döntő része nem nézheti Magyarországon. Jelezte ezt az MLSZ vajon, Platini úrék felé?
2.) Valahol léteznek olyan szabályok, amelyek alapján közérdeklődésre számot tartó közvetítéseket ha az országba behozzák, nem lehet nem országosan elérhető módon sugározni, azaz, jelen esetben, a Digi-nek kellene biztosítani az elérhetőségét a televíziók közel 100%-ánál. Mindjárt nem tudnának pályázni és nem zsarolhatnák az országot, mert ez nem piac, ez diktatúra. A BL tipikusan ilyen, de idesorolható a világbajnokság, olimpia - ha van - a parlamenti közvetítés, országos jelentőségű kulturális események: pl. pécsi eu-s rendezvényekről, ahol nem kis mennyiségben országos adópénzekből "adnak elő" szinte mindent. Közvagyon bevonásával történt értékteremtés, szórakoztatásnál mindenképpen elő kellene írni. Ki lehet alakítani a kört, itt és most nem tudom megtenni.
3.) Valahol botrányos, hogy egy Story tv méretű csatorna közvetít ilyen mérkőzést (nekik taps) és nem olyan csatorna, amely elérhető legalább a T-???, UPC, Digi nézőinek.

Lesz új médiatörvény, nosza, ezt is meg kell oldani!

("Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz." - ez mit jelent?)

jpmjpm 2010.05.12. 20:29:46

@lusta: De a sorozatok a szponzorokból élnek. És a szponzornak jobb ha minnél többen látják a meccset (hirdetéseket). A kevesebb néha több.

De mind1, hagyjuk a témát, úgysem rajtunk múlik. :)

Dr. Verőköltő 2010.05.12. 20:29:47

EUROSPORT-ot miért nem köpködi mindenki? Megvették a jogokat és olyan fos minőségben adják, hogy a neten jobb minőségben nézem!

lusta 2010.05.12. 20:30:12

@Malachi: Nyilván eddig tartott a rászoktatás, most kipróbálják működik-e pénzért is.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.05.12. 20:32:04

ha valakinek nem lett volna világos: én azt a húzást kritizáltam, hogy az egészen eddig ingyenes szolgáltatást most tették a neten fizetőssé, és olyan feltételekkel (tessék elolvasni), amik nem tisztességesek. nincs semmi kifogásom az ellen, hogy egy kisebb tévé vesz meg bármilyen közvetítési jogot, sőt, kifejezetten örülök neki, mert ez a kisebb tévéknek mutat utat, ők így szereznek nézőket, így lesz nagyobb bevételük, jobb műsoruk és így tovább, teccik érteni. csak ez a pitlákerség zavart.

lusta 2010.05.12. 20:33:57

@keptelenseg: nehéz kérdés, mert bár egy parlamenti közvetítés tök unalmas, de az kétség kívül közérdek. Na, de egy BL sorozat, ahol minden pénzről szól?? Ezt azért nem hiszem.

jpmjpm 2010.05.12. 20:36:38

Egyébként meg riszpekt Gerának, mert én már temettem őt. Amit a válogatottban művelt az nem volt szép. De amit az EL-ben csinált idén az meseszép.

Gera és Dzsudzsák a két legjobb focistánk.

Brrrrrrrrrrrrr 2010.05.12. 20:40:07

@Gábor a Jobbszélső: Nem nézel te már digit lidl beltérivel...(NAgravision 3)

indahouse7 (törölt) 2010.05.12. 20:42:06

Irígy kutyák! Bontom a sört és nézem a Digi Sporton a meccset hétvégén,meg a Moto GT-t. HEHE

Mr.Brooks 2010.05.12. 20:42:37

Sziasztok!
Kicsit off:
velvet.hu/celeb/2010/05/12/pista_bacsi/
Ez megérne itt is egy posztot szerintem, felháborító eléggé!

Budlofsky 2010.05.12. 20:46:03

"míg a szerver össze nem szarta magát"

Csak óvatosan, a szar sértő, bántó és a digi társadalmi megbecsülését érinti kedvezőtlenül. :)

Egyébként meg pont a döntő előtt fizetőssé tenni ezt a remek szolgáltatást ősi román szokás.

Fluoxetine 2010.05.12. 20:59:30

Ha a Moto2/MotoGP is fizetős lesz, akkor bizony nekik a jó k***a anyjukat

Maqus · http://oposszum.hu 2010.05.12. 21:07:12

Na, én befizettem a hatszáz forintot, akkor még 9000 szabad hely volt :D Aztán kiderült, hogy Story TV, úgyhogy most két SCREEN-en megy a meccs, a digi online-on előrébb; a tévében még el sem lőtte Forlán, a gépből már jött a kapufaaaa! kiabálás, nagyon érdekes volt.

sznorbi2 2010.05.12. 21:14:45

@sunshne_77:
Ha ennyire képben vagy akkor honnan szedted azt, hogy nem is volt magas a Digisport ára?
Ugyanis erről nem volt szó sehol és a két nagy szolgáltató pedig elmondta, hogy mivel nem igazán van a helyzet magaslatán a Digi anyagilag így amikor lejár az ingyenes időszaka utána meg keményen rádobja az árakat a Digi a sportcsatija közvetítési jogára.
Éppen ezt nem akarta a két óriáscég!
Mert ha megkötötték volna a szerződést és utána nagyon megemelte volna az árát a Digi akkor mosta volna kezeit mert ugye aláírta a másik kettő és az árváltoztatás jogát fentartotta a szerződésben.
Na ennyit erről, a két nagyokos meg úgy gondolta, hogy nehogy már belőlük álljon talpra a Digi!

Houdini 2010.05.12. 21:26:23

@sunshne_77: gondolom több százezer nem Digi előfizető évek óta tudja, hogy majd valamikor 2010-ben a Digi-n fogja csak tudni nézni a BL meccseket, csak olyan agyalágyultak, hogy nem váltanak, mert szeretik szopatni magukat....én igenis anyázok, mert nem sejtettem 8 éve, hogy Digire kellett volna berendezkednem. Ráadásul Ómolnár barátunk csatornája sincs a kínálatban nálunk.

paragulisz 2010.05.12. 21:27:27

Gera Zoli gólpassza :) faxa!

_karmapolice_ 2010.05.12. 21:49:10

A StoryTV online közvetítéséhez amúgy IE kell, a mac-en pedig eredetileg olyan nincs, de köszi nektek a sok linket, stream-elem, csak máshonnan.

campobaszo 2010.05.12. 22:03:51

@vér néni: ők maguk sem tudták/tudják,hogy mit akarnak,többször átalakították az oldalt félkész megoldásokkal,de fizetni eddig sosem kellett

Marr 2010.05.12. 22:28:23

Szegény faterom majdnem elsírta magát, hogy a Story-t kell néznie. De már okítom ustreamre.

bonobonohu · http://bono.hu 2010.05.12. 22:32:39

@thehandsomest: vigyázz, mit kívánsz Abszurdiztánban, mert még a végén megvalósul!
sőt, a BL összes meccsét is a Keszthely TV B fogja adni. persze, felvételről, másnap reggel. 10 percenként félórás TV-shop blokkal.

tygger 2010.05.12. 23:00:13

@verőköltő bodobács: a story egy sanomás csatorna, de semmi baj.

Nancsi 2010.05.12. 23:03:35

Nagyon helyes. Az én pénzemen (digi előfizető vagyok) ne nézzen már más ingyen semmit se.

Egyébként a digi egy profitorientált cég, és mint ilyen mindent megtesz azért hogy piacot és profitot szerezzen. A piacszerzésre egyrészről a nyomott árú csomagjait (árérzékeny előfizetők), másrészről a digisportot használja (foci buzik). Ha az olcsó csomagok miatt senki se háborog, akkor nem kéne a fizetőssé tett netes lehetőség miatt sem, hiszen egy célt szolgálnak: nagyobb piacot szerezzen a digi. Mivel aki focit szeretne nézni előbb-utóbb rájön, hogy digisport nélkül az nem megy. Aki tudja vált olyan szolgáltatóra, ahol van digisport. Ha egy szolgáltatótól túl sokan váltanak, akkor az vagy beveszi a portfóliójába (amiért persze fizet a diginek), vagy éhen hal. Ilyen az élet.

deaks 2010.05.12. 23:34:57

Hála a diginek felár nélkül, normális (HD) minőségben is lehet sportot nézni, nem csak pixelháborút! Többen leírták, a DIGInek műholdon országos lefedettsége van, bárki előfizethet rá, egész jutányos áron. (azt már mindenki elfelejtette, hogy amikor a sport 1 indult, önmagában 2500 Ft havidíja volt? jah akkor épp a UPC volt a köcsög)
Aki meg ingyen akarja az küzdjön csak a szarabbnál szarabb stream-ekkel kínai hanggal!

micu · http://www.ingyentv.hu 2010.05.12. 23:38:20

Bocsi, mi 2 perce fejeztük be az Ingyentv-n egy
holland adó streamelését, ingyen, kupaátadási ünnepséggel, teljes képernyőn is.Volt még vagy 5
olyan stream amely ezt a meccset adta /Sopcast
player,1 perces telepítés/.Minden kommentelőt várunk szombat este 19:00-re a páros Barca,Real meccsekre.

Dzsúd Horse 2010.05.12. 23:38:45

@Nancsi: Most jól megmondtad, büszke lehetsz magadra!

pluhi 2010.05.12. 23:39:39

UPC-nél is van már StoryTV, csak át kell állni az új műholdra (THOR6). Már tökéletesen működik és a minőség is jobb (nameg +16 csatorna).

BUD 2010.05.12. 23:40:25

Mi az, hogy a Digi egy rakás fos?

Én Újpalotán a 15. kerületben lakom havi 2 500 HUF-ért kapok 20/10 megás netet, ingyen vezetékes telefont (amit nem használok csak dísznek van)szóval tiszta Hawaii.

A Digi a legjobb szolgáltató már vagy 2 éve nyomja a netet 20/10 mega állandó sebesség, hiba talán összesen 5 perc míg nem volt netem két év alatt.

Szerencsétlen barmok!!!

Neten néztem a Barca - Inter meccset és életem legizgalmasabb 90 perce volt. Szurkoltam az Internek mint állat és igen ez volt az a pillanat amikor tényleg jó érzés volt interneten tévét nézni. Természetesen pixeles a cuccos, de abszolút nem zavart mert lekötött a meccs és asszem, hogy ilyen szolgáltatást eddig senki nem próbált Magyarországon.

Ez a jövő és az elején persze még így néznek ki a dolgok, de pár éven belül neten megy majd HD-ben a cucc és ez azt jelenti, hogy ilyen TV2 és RTL Klub szarságok elfognak tűnni vagy igenis alkalmazkodni fognak és nem a gusztustalan Győzike és fekete pákos szarságaikat fogják adni mert ugye a reklám és a pénz oda megy ahol érdekesség, újdonság, érdeklődés stb. van.

Visszatérve a digisport.hu - ra ez a 600 HUF teljesen korrekt. Erre azért van szükség, hogy ne terhelődjenek a szerverek és akit érdekel egy jó meccs az igenis befizeti ezt a pénzt ami nem vészes. Barca - Inter ingyenes volt és amennyien lesték, hihetetlen volt, hogy hogy bírta a szerver és milyen kifogástalan volt a közvetítés.

És ez azt jelenti, hogy ilyen undorító gusztustalan TV2 és RTL Klub-nak valóban nincs jövője. Amit most a digisport.hu művel annak hálásak lehetünk.

Dzsúd Horse 2010.05.12. 23:42:23

@BUD: Te is jól odamondtál, gratula, csak így tovább!

2010.05.12. 23:42:27

Meccs után le kell mondani a spamet, aztán ha mégis küldenek feljelenteni ...

BUD 2010.05.12. 23:47:02

Annyit hozzáteszek, hogy lehetne Digikábelem meg DigiSportom meg HD dekóderem (bérelve havi 1 000 HUF) de még a nyomorult T - Kábel ingyen tolja az analógot Sport 1 és Sport 2-vel azt ameddig tolja ingyen addig még nem köttetem be a digikábelt. :) 3 éve mondtam fel szerződést a T kábellel, de azóta ingyen adják a tévét, rohadjanak meg így is utálom a T-t. :)

Spawn85 2010.05.12. 23:52:44

@Nancsi: "Mivel aki focit szeretne nézni előbb-utóbb rájön, hogy digisport nélkül az nem megy."

Ezt most ugye viccnek szántad?

Amelyik meccset a DigiSport adja azt máshol (külföldi TV-csatornán, vagy Net-es stream-en) is simán lehet nézni.

Spawn85 2010.05.12. 23:56:08

@BUD: "Neten néztem a Barca - Inter meccset és életem legizgalmasabb 90 perce volt."

Én is. Pedig semmi közöm a Digi-hez. (Igaz, nem is szidom őket.)

És bocs, de hadd ne legyek szerencsétlen barom, csak mert máshogy gondolok valamit, mint te. Köszi!

campobaszo 2010.05.13. 00:02:57

@deaks: "bárki előfizethet rá".Aha.Akkor miért van tele a net olyan történetekkel,hogy több hónapos átfutási időkkel dolgoznak?Megrendelem most és majd szeptemberben esetleg szerelik?

brazileiro 2010.05.13. 01:42:42

Én a Story TV-n néztem, és ezért köszönet Sixxnek, én is tőle tudtam meg, hogy ott van.

Gera még nagyobb magasságokba emelkedett nálam: nem csak azzal, hogy 15 és fél kilométert futott (asztakurva!!!!!!!), hanem azzal is, hogy a meccs után nem hagyta hogy a riporter meggyőzze, hogy voltaképpen ők nyerték a meccset.

Ja, Bud! azt azért elmagyarázhatnád, hogy a szolgáltatás technikai szintje hogy viszonyul a tartalomhoz...

Csak azért, mert a Digi 20/10 megás netje szerinted veri Győzikét. És mi lesz, ha a Digi a 20/10 megás neten Győzikét adja?

undone 2010.05.13. 07:09:01

@BUD: Ha a 600ft / meccs ár korrekt, akkor az Eurosport Player szolgáltatást (5€ / hó, 3 csatorna) hogy jellemeznéd? :)

Lehet nem ad BL meccset, de előbb kifizetem az 1300 ft-ot 30 napra, mint 600ft-ot 2 órára.

gezabá (törölt) 2010.05.13. 07:55:08

uefa.com, minden meccs nézhető, 2 €-ért, a közvetítő adóknál. másnaptól az uefá-nál. szóval erre a digi kötelezve is van, csak eddig nem tudott pénzt szedni érte, gondolom, a rendszere miatt. vagy egy hónapja megpróbálták bevezetni, valamelyik jobb BL-meccs előtt, össze is szakadtak.
azért a fizetős eurosport is szokott dobálni, ha jobb angol meccs van a 2-en :). pech :). pénzért, természetesen.
digis upc-n a sat1 és az orf1 rutinszerűen nyomja a bl-t. két minicsomag, 300-300 Ft jelenleg, és nézhető a bl, el is. el-ben főleg a németek, persze, és ha nincs német,a sat1 hajlamos műsort váltani, oszt a Ran helyett szappanopera megy :D.

Mécsvilág 2010.05.13. 08:03:07

AZ UPC hálózatán is fogható Story4-en is lehetett nézni! Tehát az UPC-s háztartások és a DIGI-s háztartásokban is fogható volt a meccs. Innentől kezdve még azt mondnám, hogy jelenleg szinte mindenért fizetni kell. Én megtehetem azt, hogy van egy DIGI-es előfizetésünk és egy UPC is miatt, elsősorban a gyerekek miatt!

Mlaci1 2010.05.13. 08:22:25

Nekem Digim van 2006 óta, 54 csatorna + net 30/20 + telefon havi 3000-ért. A 4 HD minőség teljesen rendben van, most várható a bővítése +8-al május 19-től.

RobinGood 2010.05.13. 08:31:24

@Mécsvilág: Neked azért erős kihívást jelent a magyar nyelv :-) De legalább van Digi TV-d is meg UPC-d is :-)

Amúgy meg Isten áldja a műholdas TV-t :-)

mond6tod 2010.05.13. 08:35:24

Szerintem 600 forintot ki lehet fizetni. A másik megoldás, hogy elmegyek egy pubba, és ott hagyok 4szer annyit sörre.

Én befizettem, és nem bántam meg, jó volt a közvetítés. Így legalább csak annyi nézőt vállalnak be, amennyit ki is tudnak szolgálni, és nem járunk úgy mint a BL alatt párszor, hogy vagy be sem lehetett lépni, vagy akadozott folyamatosan.

Persze ha ezt az árat megemelik, az már nem ok.

Nancsi 2010.05.13. 09:49:05

campobaszo: 30 napos határidejük van a bekötésre (ÁSZF), és kb 1 éve lehet tudni, hogy ez lesz. Miről is beszélünk?

*azta* 2010.05.13. 09:49:11

@brazileiro:
szerencsétlennek máson sem járt az esze, csak azon, hogy nem az övék a kupa... bakker ilyenkor interjút adni!... először még somolyogtam is, hogy minden kérdésre adott válaszának utolsó bekezdése "de ez sajnos...most...kaptunk egy gólt a végén..." volt
... aztán nagyon kezdett idegesíteni, hogy a faszé' nem hagyják már békében és adnak neki mondjuk egy napot, hogy összeszedje magát...

(oké! persze! mindenki tette a dolgát. a Búza is ezért ment ki, stb... tudom.)

Nancsi 2010.05.13. 09:56:26

Spawn85: ha neked a netes stream alternatívája a HD minőségnek, akkor hajrá.

térdelj le és szeress 2010.05.13. 10:24:05

eletemben eloszor fizettem volna meccsert. rohadt tolvaj banda. levettek a 600 forintot a szamlamrol, majd kaptam cserebe egy hibauzenetet. amatorok. ezutan megneztem ingyen sopcast-on.

igy legyen az ember becsuletes

Artie 2010.05.13. 10:47:04

Sat1, oszt jó napot. Legalább nem kell az idióta magyar kommentárt hallgatni, és ott legalább a riporter felismerte a lest az első gólnál (állítólag a magyar nem), igaz, hozzátette, hogy kétség esetén a támadó csapat javára kell dönteni.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.05.13. 10:52:03

Mi, déldunántúliak jártunk jól megint, adta a horvát kettes. Mondjuk a szpíkert nem értettem, de Gerát felismertem, a többi meg kit érdekel? :)

Spawn85 2010.05.13. 11:11:44

@Nancsi: Hát...ööö...mivel én úgy tudom, hogy a HD adás élvezéséhez egy HD TV is kéne, (Vagy rosszul tudom?), ami nekem nincs Úgyhogy nálam a HD nem játszik.

Az megy másik kérdés, hogy eddig minden ismerősöm azt mondta, hogy a DigiSport-on olyan közvetítés színvonala, hogy jobban járok a külföldi adókkal vagy a stream-el. J
ahogy az nem HD? Megmondom őszintén, nem érdekel, a lényeg, hogy meccset látom úgy is.

campobaszo 2010.05.13. 11:14:41

@Nancsi: Hiába van határidő meg ÁSZF meg akármi,ha nem tartják be!?
Egy pár hete belső ember ecsetelte a digi honlapján,hogy NEM tudják,hogy mennyibe fog kerülni,azt mondta,lehet hogy lesz bérlet is,sőt "jogiszony" is,de hogy mikortól az is bizonytalan.

szumátrai szikár szatír 2010.05.13. 11:23:36

Két éven keresztül ingyen volt nézhető a digi. Most rövidesen kódrendszert váltanak, de kártyamegosztásban továbbra is nézhető, úgy hogy fizetni továbbra sem fogok. Elmondhatatlanul jó érzés ingyen élvezni a szolgáltatást. Ennyi.

dns10 2010.05.13. 11:27:01

A Digi-re kell haragudni, mert megvette a jogokat? Hol a faszomban élünk?

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2010.05.13. 11:47:50

Semmi baj azzal ha fizetős a stream. A Barca-Intert is egy külföldi fizetős streamen néztük. DE...
1. Legyen biztos az adás
2. Ne legyen a szerver túlterhelve
3. Adják HD-ben.

II.Briandrew 2010.05.13. 11:51:49

Én meg jól megnéztem ingyen a FIVE-on itt Londonban, bár korábban próbálkoztam a DIGI-vel is online...bekaphatják :) Szerintem aki tudta, megoldotta másképp. Nem az a baj, amúgy, hogy pénzt kérnek ezért, hanem, hogy pont most!

Dr. Panasz Muki 2010.05.13. 12:04:29

Mi megpróbáltuk nézni a hir24-en - hát jól megszívtuk.
A meccse kezdéséig jött adás, utána leszakadt a vonalunk, utána csak egy uefa logo látszott. Legalább egy hiba üzenetet kitehettek volna.
A második félidőre sikerült megtalálni és telepíteni a sopcast-ot, azzal - igaz szar minőségben - meg tudtuk nézni.

ekonyv 2010.05.13. 12:30:25

livetv.ru -n keresztül ingyen is lehetett nézni. kb 5-6 streamen elérhető volt
süti beállítások módosítása