Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Eladó a Newsweek

Baj van, baj van, baj

2010. május 06. 11:30 sixx 3 komment

A nyomtatott sajtó haldoklik, azt már évek óta hajtogatja mindenki, de addig, míg a nagyok nem sírtak amiatt, hogy az internet megöli őket, addig ezt senki nem vette komolyan - a printmédiából sorra elbocsátott alkalmazottakon és a sorra megszűnő vidéki lapok tulajdonosain kívül. Az amerikai médiában elindult trendre márpedig oda kell figyelnünk, mert ami ott történik, két-három éven belül hozzánk is begyűrűzik (nem mintha most olyan jól állnának az országos napilapok).

A három legfontosabb amerikai napilap (The LA Times, The NY Times, The Washington Post) előfizetőinek száma évről évre rohamosan csökken, ami ugye érthető, hiszen online mindenki, mindent elolvashat ingyen, így mi a fenéért fizetne? Ennek ellensúlyozására a NY Times online felülete hamarosan fizetős lesz, követve például a legtekintélyesebb hollywoodi szaklap, a Daily Variety példáját, de erről a trendről majd egy hosszabb posztban jövő héten írunk majd - a mostani hír ugyanis nem egy napilapot, hanem az egyik legtekintélyesebb hetilapról, a Newsweekről szól.

A Washington Post tulajdonában lévő, 51 éves múltra visszatekintő lap bajban van: az anyacég 2007 óta egy fillért nem keresett rajta, sőt, csak buktak vele, nem is keveset, és ebből úgy látszik, most lett elegük. Egy ideje a lap nem vesz műár fel új alkalmazottakat a folyamatosan elszivárgó veteránok helyére, és a Newsweek így már nem tudja azt a színvonalat hozni, amit megszokhattunk tőle. A Washington Post Inc. elnöke szerint a 2010-es évben is veszteséges lesz a lap, és ezt a luxust a mostani gazdasági helyzetben nem engedhetik meg maguknak. "Nagyon sajnáljuk, hogy túl kell adnunk az egyik legnagyobb presztízsű amerikai hetilapon, de nem tehetünk mást. Remélhetőleg egy másik cég portfóliójában sikeresebb lesz, mint nálunk" - nyilatkozta Donald Graham.   

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thrasher 2010.05.06. 14:08:59

én csak azt nem értem, miért nem olvasok soha arról, hogy a nagyobb kiadók beszállnának elektronikai cégek mellé az e-paper, vagy mittudomén, valami hasonló technológia fejlesztésébe.
azért valami hasonló wireless, olvasásra kitalált cucc már nem sci-fi, és tök egyértelmű, hogy egyébként csak végignézhetik, ahogy elfogy a piacuk.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.05.06. 18:35:46

Ez olyan, mintha itthon becsődőlne a HVG, nem?

xclusiv 2010.05.07. 11:53:28

Hát, evvan, nincsenek már postakocsik, gőzmozdonyok, úgy tűnik a print médiának is vége.
süti beállítások módosítása