Az ismeretterjesztő adók kánaánja vagyunk, míg korábban csak a Delta című műsorból elégíthettük ki tudásvágyunkat, most már lassan minden szolgáltató alapcsomagjában szerepel legalább két ilyen adó, hadd tegyem hozzá menten, hogy hálistennek.
A sok bába közt viszont elveszhet a baba, azaz elaprózódhat az eleve nem a csúcsokat ostromló nézettség, így valahol kontraproduktív is lehet a fene nagy ismeretterjesztés, legalábbis az egyes csatornák adataira nézve.
A Discovery Channel viszont úgy látszik, valamit jobban csinál, mint a többiek, mert ezen a relatíve kis piacon is képes volt 4,75 százalékos közönségarányt elérni március első heteiben, legalábbis a célcsoportnak számító 25-39 év közötti férfiak körében, gratulálunk hozzá.
Bolee 2010.03.19. 13:24:00
szívem csücske :)
J. McClane 2010.03.19. 13:26:13
newnt55 2010.03.19. 13:30:56
A sok műsormegszakítás, főleg amikor ugyanazt a műsort ajánlják ami megy éppen, idegesítőek -nem tudom kik írják- ezek a viccesnek szánt műsorajánlószövegek: "itt góliát nem dől ki egy parittyakőtől", stb...
Kb 1280-adszor látom a mobilhajigálós faszit is, meg a feleségcipelőst is. A tetkósok is dögunalom már. Mike Rowe is ua piszkos melókat csinálja jó ideje.
Remol 2010.03.19. 13:41:22
a motoros tutul sorozat szinte az összes részét leadták minimum 10-szer, random sorrendben.
ugyanez volt a túlélőssel is, ok, hogy ismétlés a tudás zannya, de azért legyen elég 2-szer megmenekülni ugyanabból a sivatagból, nem pedig 5-ször.
sokszor, ha látom, hogy megint ismétlés, egyből kapcsoltam is tovább, nésönel dzseograpics, spektrum, stb.
a rohadt sok ismétlések miatt könnyen leszokhat a zember erről az adóról.
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.19. 15:35:01
Baliame 2010.03.19. 18:44:05
Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2010.03.19. 19:46:43
Most a legdurvább, hogy Bon-Bon dalszöveggel reklámoznak valami műsort. Nagyon gány. :D
siposakos 2010.03.21. 20:09:22