Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Tv2 megtámadja a Barátok köztöt

2010. február 18. 07:57 szabóZ 114 komment

Kiss Péter programigazgató már tavaly megígérte, hogy a Tv2 abbahagyja a kapkodást, és felépíti azt, amit eddig nem sikerült, pedig az RTL Klub a sajátjára lassan már műemléki táblát is kitehetne. A délutántól a főműsoridő végéig ívelő programstruktúrát.

Már akkor arról beszélt Kiss Péter, hogy az előző programigazgatók hibájából tanulva ő aztán nem menekít ki egyetlen műsort sem a rázósabb műsorsávokból, sőt hosszútávon az az érdeke, hogy a Tv2 műsorai megmérkőzzenek az RTL Klub konkurens műsoraival. Hogy a Tv2 ne kényszerű alternatíva legyen, hanem választási lehetőség. Hogy ne azért kapcsoljanak oda, mert az RTL Klubon éppen reklám megy, hanem mert a nézők tudják, hogy mire számíthatnak hétköznap esténként.

Március elsejétől ugyanis már délutánt fél öttől szinte teljes szinkronba kerül a két csatorna: ekkor kezdődnek a délutáni sorozatok, a Tv2-nél például a Bűbájos boszorkák, majd jönnek a kibeszélőshow-k, a Tv2-n csak tíz perccel a Mónika show kezdése után, fél hatkor. Hírműsor, majd a Vacsoracsata a Mr és Mrs-szel kerül szembe, utána Aktív vs Fókusz, és végül ami még soha nem volt: a Jóban-rosszban a Barátok közt ellen vonul (Ugyan a dupla Jóban-rosszban már eddig is egybeért a Berényiekkel, de a lényeg most a kötelező választáson van: vagy BK vagy JB, nincs langyos középút.)

Mit is mondhatnának?Merész szuronyos roham a szögesdróttal körbekerített géppuskafészkek ellen.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Názáleti Blájen 2010.02.18. 08:54:29

Ha már háborús hasonlattal él a posztíró, akkor én a helyében egyszerűen az "öngyilkos küldetés" kifejezést használnám.

belagezabela 2010.02.18. 09:11:59

Atomot kéne mindkettőre dobni.

a8zoli 2010.02.18. 09:13:57

hála az égnek én nem nézem a fogatlan showkat meg a végetnemérő ingben gatyában sorozatokat se. sztem jó filmekkel esetleg egy két klasszikussal (nem a milliószor ismételtekkel) többre mennének. miszter és misziszt egy darabig néztem a ganxta miatt de ezt már tuti kihagyom. sztem megin hülyeségeket csinál a tv2 ez már a sokadik majd most megmutatjuk projekt :D de még lesz sok ilyen :D

celebtemető 2010.02.18. 09:16:44

Mi abban a választási lehetőség nézői szempontból, ha mindkét csatornán kibeszélő show, híradó, bulvár műsor, napi szappanopera megy párhuzamosan? Ez igenis kényszerű alternatíva – a már a nevében is magát az örök második helyre pozícionáló tv2 szánalmas próbálkozása az ellenfél meggyengítésére. Közben meg a nézők megint magasról le vannak szarva, hiszen ezek a műsorok részben azonos célcsoportokat érdekelnek, így ők most még inkább rákényszerülnek a választásra, vagyis az egyikről kénytelenek lesznek lemondani. És azok a nézettségi adatok alapján valószínűleg a tv2 műsorai lesznek.

makepeace 2010.02.18. 09:22:27

Az első lépés az lehetne, hogy a műsorok pontosan kezdődjenek. Ha valami 21.20-ra van kiírva akkor, ne 21.28-kor kezdődjön.
Ez vonatkozik az rtl-re is.

Weboldal készítés olcsón · http://olcsoweboldal.hu 2010.02.18. 09:23:20

Ezzel elérik azt, hogy aki eddig esetleg a csúszásnak köszönhetően nézte a TV2-t is, az majd felveszi, és utólag nézi meg. Még jobban fog csökkenni a nézettsége.

ikarus 2010.02.18. 09:26:39

mióta beköttettem kábelt és nem csak a szobaantenna van, azóta ezt a két adót nem is néztem... elvagyok viasattal, axn-nel, meg coolal, oszt jónapot....

terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2010.02.18. 09:27:21

Szerintem tv2-nél lassan elérték a minden mindegy állapotot, amiből egy ilyen lépéssel akár még feljebb is lehet kerülni.
Meglepő lenne, de nem lehetetlen.

A másik véglet, hogy mostantól rendre elveri még a spektrum is.

sish 2010.02.18. 09:29:11

szerintem a tv2-nek a Barátok közt rendezői változatát kéne adnia max. 1-2 résznyi csúszással. Azzal talán legyőzné az RTL-t...ja, és 3D-ben

celebtemető 2010.02.18. 09:32:13

@makepeace: Biztos vagyok benne, hogy ha akarnának, tudnának pontosan kezdeni, de nyilván a 21:20 és 21:28 között leadott reklámokat többen látják, és kereskedelmi tévéként számukra ez az elsődleges cél, ami felülírja a nézők érdekeit. Ez koncepció náluk, nem egyszerűen csak így jön ki a lépés. :(

eznemisénvagyok 2010.02.18. 09:35:38

A könnyűlovasság támadása.

icemann 2010.02.18. 09:37:01

Én nekm értem ezeket a programigazgatókat.Szépen egyeztetnének, ekkor van az egyiken, utána a másikon, és mind a kettő nézett lenne.De így csak beledöglenek a háborúba. Annak a vezetőségnek is gratulálok, aki ilyen programigazgatókat alkalmaz .

fg56 2010.02.18. 09:44:01

Ez a műválaszték nagyon fívik nálunk. Az emberek arra vágynának, hogy minél változatosabb műsorokat lássanak, ehelyett bárhová kapcsolnak ugyanazt a szart nézhetik és akkor azon versenyeznek, melyiket nézik többen. Jelentem - egyre kevesebben nézik ezeket a szarokat és aki erre vetemedik, az percenként kapcsol az egyikről a másirra. Na aztán ebből bogozza ki az AGB Hungary, hogyan alakult a nézettség. Hülye szokás, hülye felmérések, hülye sorozatok, egy hülye országban - lehetőleg egy időpontban. Ennyi

makepeace 2010.02.18. 09:46:25

@celebtemető: Én ezt értem, hogy a reklámokból élnek, és bár én csak egy egyszerű néző vagyok, és nem tudom a többi csatornánál hogy működik a finanszírozás, de pl. a viasat, az axn és még sok adónál ez nem probléma, hogy pontosan kezdjenek, pedig valószinű, hogy nekik is fontosak a reklámbevételek.

2010.02.18. 09:53:18

...nem fog sokáig tartani a harc: szerintem a BK az utolsókat rúgja - már mindenkit kiírtak a sorozatból, pár hét múlva kiírják, hogy VÉGE....

goes 2010.02.18. 09:54:24

Moderálj ki megint.

dns10 2010.02.18. 09:54:58

Milyen JB te ergya? :)
JR, mint anno John Ross Ewing Jockey!

A JB a jóbarátok lenne, de az sajna már a múlté.

proletar 2010.02.18. 09:56:44

mennyire hülyék.. ráadásul volt már ilyen hogy ugyanolyan műsort adtak azonos sávban. sőt: ilyen volt többnyire.

védőanygyal 2010.02.18. 09:58:38

Mint mindenhol az életünk területén, nemn az ember számit, nem értünk van valami. Nehogy a NÉZŐ akiért létrejött a televizió és mondjuk mindkét "főmüsor" érdekli, meg is nézhesse. Nem ! Büntessünk, szankcionáljunk stb.. Nézz körül! Minden erről szól már!Nem arról,hogyan lehetne jobbá, szebbé tenni az emberek életét, csak a hajsza a pénz után! Fogyassz, foggyassz, fogyassz! Vegyél uj autót, mert a régi 1 éves már uncsi, de nem parkolhatsz, lassan már nem járhatsz be pl. a fővárosba, de fizetheted a gépkocsi körüli kb 5-6 féle adót, hogy a garázsodban tartsd! Ez nem élet, ez a bankok multik vékony rétegének a szórakozása a milliókkal. Igy is lehet, nem kell föltétlen kalasnyikov a kinyirásukhoz.Ja és a szó jobban öl, butit, romlásba dönt, mint bármilyen fegyver!Lásd a tv-k undoritó müsorait,! És nem menekülhetsz, mert kinodban kattingatnál mikor jön a mocskos reklám, de mindenhol ugyanabban az időben az megy. Még hogy verseny. Egy kézben van itt minden.....

Eric_Cartman 2010.02.18. 10:01:30

Gigászok harca : Aktív vs Fókusz.

celebtemető 2010.02.18. 10:02:02

@makepeace: Én sem tudom, hogyan működik, ezért csak feltételezem, hogy a két országos, szabadon fogható ker. tv visszaél a pozíciójával, és szándésokan csúsznak a műsorral. Ha ők is csak kábelen lennének elérhetők, szerintem ők sem csúsznának.

Samott 2010.02.18. 10:03:22

Nagyon edesek a tv2-nel, de mi lenne ha tenyleg valasztasi lehetoseget biztositananak, es nem egyszerre menne ket sz.r mindket csatornan? Mindegy, elmeleti a kerdes mert meg van masik 60 csatornam, nem vagyok raszorulva hogy oket nezzem, de ha egyszerre megy a ket szappan a ket csatornan, az mit csinaljon akit _nem_ erdekelnek ezek a sorozatok? Akkor lenne igazi valasztasi lehetoseg ha valaszthatnek hogy mondjuk hiradot nezek vagy sorozatot, egyidoben... ket sorozat kozt csak a szappanfuggo Balam szamarait szopatjak... mindenki mas mashova kapcsol. :)

Manyizga (törölt) 2010.02.18. 10:04:12

TV2: Ha a saját műsorrend nem jön be, akkor másoljuk le a győztesét! :) Innentől viszont tényleg az fog nyerni, aki a nézőknek kedvesebbet mutat.

_Molly 2010.02.18. 10:06:21

Ezt a tévékettő-ertéelklub csatát én sosem értettem. Már rég nem úgy van, hogy este 8-kor odaül a család a tévé elé, és közösen kiválasztanak 1 csatornát.
Rengeteg lakásban szobánként van egy-egy tévé, meg hát létezik videó és DVD-felvevő is... Aki az ilyen típusú műsorokra bukik, miért ne tudná MINDKETTŐT megnézni?
Nem értem, nem értem.

(Amit fölveszek, azon ráadásul a reklámot is simán át tudom tekerni...)

Büti 2010.02.18. 10:10:49

Sz...rból nem lehet várat építeni! Vagyis lehet, de sz...r lesz!

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2010.02.18. 10:13:46

a tv2 egy értelmes dolgot csinált fennállása óta. megmutatta nekem, hogy miért érdemes a sorozatokat letölteni és úgy megnézni.

Hümüzhümümüz 2010.02.18. 10:18:28

Biztos bennem van a hiba, de a "csatasorba" küldött műsorok közül egy sem izgat különösebben. :) Jóban rosszban egy borzalom. Bemutatójától fel megy a vércukrom. Maunika, Joshi, Bűbájos boszorkák... LOOOL! Kecsegtető, de komolyan! :D :D :D

Mennyi magyar csatorna van egy átlag lakásban? 40-50? Jó, ebből 6 RTL érdekeltség, 1-2 meg TV2, de még akkor is van bőven választási lehetőség. :) Szóval pajtik, kapcsolásra FEL! :D

tsimike 2010.02.18. 10:19:56

vagy BK vagy JB, nincs langyos középút:

de van... felveszi videóra/dvd-re és megnézni ha meg akarja

-tara- · http://hegyek-lanya.blogspot.com/ 2010.02.18. 10:21:41

Travel, NatGeo, PaprikaTV, Deko, hírek a HírTV-n, a Palota ékköve és McLeod lányai az M1-en - ennyi éppen elég is. Néha sport.

Zee 2010.02.18. 10:22:43

a magam részéről kezdek Jóban fan lenni,kevésbé laposodik,mint Anyánk között.

makepeace 2010.02.18. 10:22:53

@celebtemető: Igen, ebben igazad lehet, hogy ez a két csatorna szabadon fogható, így azt csinálnak amit akarnak. És ez szomorú :(

lekvárzsibbasztó 2010.02.18. 10:24:43

Akármit is csinál ez a szerencsétlen tv2 nevű trágyadomb, labdába sem rúghat a Retek tv mellett. tele van nagy arcú, dilettáns műsorvezetőkkel, a legalja celebekkel stb.
Az ország legunszimpibb "álompárját" a Hajdú-Szar(ka)párost futtatja többek között...
Besózni, fölszántani!

Speeh · http://flyvikworld.blog.hu 2010.02.18. 10:30:44

Szerintem a TV2-nek bevállalós műsorokat kellene gyártatnia. Lehetnének sitcom-ok, igaz, azok rettenetesen drágák, de behozhatják a pénzt. Lehetnek olyan reality-k, amelyek tényleg valóság show-k, nem csak ide-oda mutogatjuk a celebek cuccok. Abban egyetértek, hogy időben kellene elkezdeni a műsorokat, de ennek számtalan oka van, hogy miért nem teszik.

Parsley 2010.02.18. 10:30:50

@celebtemető: egyetértek, ez nem alternatía a nézőknek.
Elkeserítő, vagy szerencsétlen fogatlan no name életek vagy sokszor teljesen érdektelen "celeb" kunsztok közül lehet választani.
Tényleg ez kell az átlagnézőnek???
Jaj, jaj ugye nem??

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2010.02.18. 10:35:11

Márpedig paraszt, ha a kibeszélőshownak van itt az ideje, akkor azt nézel, ha meg celebvacsorának, akkor azt, hiába kapcsolgatsz! Nem értem, de mindegy, biztos így kell csinálni.

Pictor 2010.02.18. 10:38:41

Nekem abból lett elegem, hogy mindenhol csak "helyszínelnek" sehol egy normális film még szerencse, hogy van internet:-)

báró Csekonics 2010.02.18. 10:38:55

Lenne egy tök egyszerű tippem a TV2-nek:
merjenek végre újat kitalálni és nem a többieket majmolni.
(Maunika ellen Józsibarát, BK ellen Jóvalrosszabb, VV ellen BB stb.)
Főműsoridőbe kell
- egy _normális_ hírműsor (friss, pontos, nem pletykaszintű értesülésekkel hogy egy balesetnél +/- 10-20 az eltérés áldozatok számában adónként...)
- egy normális, szintén lehetőségekhez képest pontos időjárásjelentés (nem nagyi térdfájására alapozva) - a csinos bemondónő persze maradhat, külön jópofa ötlet amit csinálnak: ha rossz időt mond jobban be van öltözve, ha jót, kicsit erősebb a dekoltázs
- esetleg valami minimális rövidke bulvár, de csak ha nagyon nem bírnak elszakadni a műanyagemberektől,ú
- és a lényeg: _normális_ műsur ezek után, ha saját gyártású sorozat, akkor abba ne sajnáljanak egy kis pénzt és főleg jó sok írói fantáziát beleölni! (Nem kell Hollywoodig menni, ott a Tűzvonalban első két évada, messze jobb volt az utóbbi évek bármelyik magyar sorozatánál.)
De vehetnek akár külföldit is, a lényeg, hogy ne este tízkor kezdjék, mert a franc se fogja megvárni a hosszú reklámblokkok miatt a végét és a második (akárhanyadik) résztől már nem is nézik, vagy csak felveszik a legtöbbet.

ruja 2010.02.18. 10:41:37

Ki rosebbet érdekli a joban rosszban retekmüsor.

füligjimmy77 2010.02.18. 10:47:19

"Hogy a Tv2 ne kényszerű alternatíva legyen, hanem választási lehetőség. Hogy ne azért kapcsoljanak oda, mert az RTL Klubon éppen reklám megy, hanem mert a nézők tudják, hogy mire számíthatnak hétköznap esténként."

Váó, milyen újító, zseniális, egyedi ötlet. Megéri a fizetését a fickó, az biztos. Mindig lenyűgöz, tulajdonképpen ehhez a szakmához milyen kevés ész kell.

damakne 2010.02.18. 10:50:30

@celebtemető: Pontosan igy van!! Ez a lehető legrosszabb taktika! Semmi új, épkézláb gondolata nincs a TV2-nek, sőt már a félhetes hiradó messze nem éri el az RTK hiradó szinvonalát.
Talán nem harcolni kéne az rtl ellen, hanem odavaló emberekkel új programmal kéne a nézők elé lépni!

celebtemető 2010.02.18. 11:04:32

@báró Csekonics: A tv2 mert már egyszer újat kitalálni: XXL-nek hívták :D Ha csak ilyet tudnak, akkor inkább ne kreatívkodjanak ;)

sz_attila 2010.02.18. 11:05:03

Amilyen a nép, olyan műsort kap. Aki butyutának nevezi a műsorokat, az a népet is minősíti :) Egyébként meg igen. Az átlagember butyuta. Ez 4 évenként is kiderül különben...

NewBornLOver · http://ephemeronxoxo.wordpress.com/ 2010.02.18. 11:08:00

@Zee: én is:) a barátok közt hosszú ideje nem szól másról, mint hogy ki kivel paktál ki ellen 100Xra unalom az egész:( viszont a jóban rosszban kezd izgalmas lenni.

Cupido46 2010.02.18. 11:11:30

Addig erölködik a tv2, amíg beszarik! :)
SZÁNALMAS!!!!!!
C.

konrada 2010.02.18. 11:16:04

Ezek tényleg hülyék. Ezek a típusú műsorok, bár nagy nézettségűek, de a nézők max 40%-át érdeklik. Náluk előfordulhat az, hogy átszörföl az egyik végeztével a másik ugyanolyan műsorra, de szinte kizárt, hogy alig pár %-nál több nézője legyen ezen műsortípusoknak a választék csökkenése miatt.

Így jó esetben főműsoridőben a nézők kb 20% (25%)-át érik el (ha egyformán sikeresek a 2 adón) és lemondanak a maradék 60% (50%)-ról.

Magyarán: ha az egyik egy tányér s...t rak ki, mert sok a légy, hiába rakja oda ki a másik a sajátját azonos tartalommal, csak a legyek közül repül át néhány, de a többségnek nem lesz elfogadható étek akkor se, ha duplán adják.

csintapala (törölt) 2010.02.18. 11:16:11

A szart másolni jó dolog.

Arra még nem gondolt senki, hogy normális műsorokkal több nézőt lehetne szerezni?

Érdekelnek még valakit a berényimiki meg a kamuroland kalandjai? Meg az erőltetett főzőcskézés az úgynevezett celebekkel? Meg ezek a bulvármoslékok meg mónikák és józsibarátok?

MakiMuki 2010.02.18. 11:17:31

Ez a totális csőd programja. HIszen nem csinálnak semmi mást, mint tükörszerűen az RTL műsorának megfelelő típusú műsor adnak a másikkal párhozamosan.
A választási lehetőség pont az lenne, ha teljesen más műsort adnának: kibeszéló show-val szemben vetélkedő, hiradóval szemben bulvármagazin, stb. stb,
Hiszen így magukról állítják ki a szegénységi bizonyítványt, hogy semmi épkézláb ötletük nincs, folyamatos defenzívában vannak, valójában az rtl határozza meg az ő struktúrájukat is.
Ha az RTL változtat a struktúrán, akkor azt is majd szolgaian követik, mennek utánuk?
Ezért pénzt kap a tv2-nél egy programigazgató?

Attila1234 2010.02.18. 11:23:35

"Arra még nem gondolt senki, hogy normális műsorokkal több nézőt lehetne szerezni?"

Minek Michelin csillagos étellel etetni a disznót, ha a moslékkal is jóllakik?

báró Csekonics 2010.02.18. 11:24:23

@celebtemető: akkor mondok jobbat.
Van állítólag valami internet vagy mijjarosseb.
Van nekik azon valami webszájtjuk vagy mi.
Na, ott pl. kitehetnének egy 'nemreprezentatívcsakérdekelminket' kérdést, hogy mit szeretnének a nézők. Amire, ha sok egyforma válasz jönne, akkor azt akár meg is lehet fontolni.
(És kötve hiszem, hogy a többség Józsibarátot akarna.)

Verzió 2.0: esetleg lehetne valami 'órarendféleség' (mondjuk 17:00-23:00-ig) amibe az X helyre be lehetne pakolni a 2X műsorból (fontos, hogy több legyen, tehát lehessen válogatni, ne csak a sorrend változzon) hogy ki, mikor, mit szeretne.
Persze vannak kötöttségek pl. híradó de lehet hogy akkor Józsi már tizenegykor kezdődne a végén... :-)

Eki 2010.02.18. 11:29:55

Szerintem ez a taktika most be fog válni.
Egyébként meg nem JB, hanem JR, okoska:))

báró Csekonics 2010.02.18. 11:36:25

@Attila1234: de a disznó nem is tud olyan kunsztokat, mint az idomított kutya, vagy nincsenek olyan drága részei, mint egy szürkemarhának (szarvasnak stb.)

Vagyis lehet hogy sokan a khm. 'nem értelmiségi' rétegből igenis Maunikára meg Józsibarátra vágynak, de vajon nekik mekkora a 'vásárlóerejük'? (Márpedig a reklámidő a fontos ugyebár meg az ő ára...)

Speeh · http://flyvikworld.blog.hu 2010.02.18. 11:38:13

Az embereknek igenis szükségük van olyan műsorokra, filmekre, amelyen szórakozhatnak. Most nálam a Viasat3 a nyerő. Hétköznap nyomatnak filmeket, hétvégét meghagyják ebből a szempontból a két "nagy" kereskedelmi csatornának. A Mesterszakács nem volt rossz, a Szeretem a testem is tűrhető. Mernek. Az RTL egy bevállt brand lett. Ami ott indul, az boritékolható siker, a TV2 valahol nagyon elrontotta. Nekem lenne pár ötletem, de nem osztom meg, mert van, aki innen-onnan veszi az ihletet és biztos nem fizetne jogdíjat. :-)

Miért van televíziókészülékem? Filmek miatt, meccsek miatt. Ennyi, nem másért. Pedig ezekné a csatornáknál van egy kreatív osztály. Viszont minden a pénz körül forog. Ezzel mindent elmondtam. Külföldi licence-eket vesznek ahelyett, hogy ezek az emberek megdolgoznának a pénzükért. Na, ez a baj!

Britte 2010.02.18. 11:53:28

Nagyon jó! Így kevesebb időt pocsékol ez a két szar! Ennél már csak az lenne jobb, ha mondjuk éjjel 1-kor adnák mindkettőt!

ügyeske 2010.02.18. 12:06:18

@báró Csekonics: igazad van , éppenhogy a BK idejében kellene adniuk egy nemtulrégi ütős mozifilmet , max 1 percre megszakítva reklámmal ( legjobblenne reklámmentesen , végigadni, de ezt ugysem fogjuk megérni) rájöhetnének máár hogy az ezerszerleadott qrvahosszu negyedóránként negyedórás reklámturmixukkal üldözik el az embereket a tévé elől .
Én mindig ilyenkor veszem, a kezembe a távirányítót (najó, nemcsak mindig ilyenkor, de ilyenkor mindig) és keresem meg pl. a BBC Prime-ot (uj neve van , tudom) vagy a CNN-t .

szánalmas szegénységi bizonyítvány, amit ez a két kereskedelmi szarfazékcsatorna művel...
Levelük, ebben a formában netovább !!!!!!!!!!!

paveway 2010.02.18. 12:07:56

miért, eddig nem pontosan ugyanolyan műsorokat adtak ugyanabban az időben? Akkor most miért is lesz más a helyzet?

csintapala (törölt) 2010.02.18. 12:08:28

@Speeh: "Az embereknek igenis szükségük van olyan műsorokra, filmekre, amelyen szórakozhatnak."

Arra igen, de ezt sem a retekklub, sem a tv2 nem teljesíti. A celebfőzés, meg a mónikasó szórakoztató? Meg a bulvárhírek? A 2 "nagy" sorozatról (BK meg szeressmost) nem is beszélve, annyira bárgyú és béne mindkettő, hogy az ember agyhalott zombi lesz ha sokat nézi.

Én ezeken maximum híradót nézek, utána szigorúan elkapcsolok, illetve van egy-két 21h utáni sorozat, ami jó.

A viasat3 klasszisokkal jobb mindkettőnél, de egy átlag panelban is ma már van 50+ csatorna (upc és társai), szóval aki akar, az a külföldi csatornák között végképp találhat magának igényesebb műsorokat, sorozatokat (magyarul). Minek nézzek a tv2-en a mónikasóban 2 egymást köpködő és trágáran ordibáló cigányasszonyt, mikor 2 csatornával arrébb megy pl a miami/la ink, jon&kate, vagy a pöttöm óriások, vagy kicsit tudományosabb vagy történelmi műsorok, Bear Grylls túlélősorozat, MythBusters, animalplanet, natgeo, stb.

2010.02.18. 12:09:59

.mindkettő ugyanaz a szar..Hofi után szabadon: már nem csak a punámból jön a vér hanem a dobozból is..és milyen igaza volt:((..nem véletlenül kapcsolok én is tematikus csatornára oszt jóéccakát..a királyi tv?..bedózerolni és Elszámoltatni a sok többszázezres adóforintból fizetett vezetőt és vezető státuszt betöltőt meg szerződéstátjátszó mekkeleket...jha igen: ott is szívesen venném mint a BKV nál a megbízási szerződéseket...NAGYON!!..és nem csodálkozNÉK a vizsgálat eredményén..szégyen...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.18. 12:18:16

"vagy BK vagy JB, nincs langyos középút"

De jó, hogy egyiket se nézem :-)

báró Csekonics 2010.02.18. 12:20:05

@ügyeske: nekem az is megfelelne, ha az amcsi sorozatokat (is) a kitalált 3x4 perces reklámblokkokkal szakítanák csak meg és ott, ahová kitalálták...

Ludas Manyi 2010.02.18. 12:24:39

Én nem tudom, mi ez a háborús hangulat.
A két csatorna puszipajtásként megegyezett az egy időben kezdődő reklámokról, (ez nem sérti a kartell törvényt?) egymás másolásáról, így az egyik, olyan mint a másik, de mégsem, mert az RTL-t mégis többen nézik. A TV2 meg is érdemli. Régen sokkal jobban szerettem, mint az RTL-t, de mióta megy ez a nagy másolósdi, azóta nagyon gyenge!!!

celebtemető 2010.02.18. 12:29:28

@báró Csekonics: Jajj, azt inkább ne! Inkább legyen egyetlen 8-10 perces reklám/ajánló, ami alatt át tudok kapcsolni pl. NatGeo-ra, de nekem ne szabdalják szét az epizódot 10 percenkét 4 perces reklámmal. Én már a két reklámtól is ideges vagyok.

perrymason 2010.02.18. 12:30:12

Ez a sorozatgyilkosos sztori nem is rossz húzás a JR-től. A BK-ban is meg kéne ölni néhány szereplőt, az jó szál lenne.

Bougheau Tschichka 2010.02.18. 12:32:33

TV2 :unalmas műsorok, egyenfrizurák, copy-paste innováció, ütött-kopott logo, idegesítő reklámblokk kezdőzene, nem jó sportközvetítések, ismétlesek, ismétlések, ismétlések.

perrymason 2010.02.18. 12:32:34

De az milyen gáz volt, hogy a sorozat főcímzenéjét énekelte a gyilkos csaj az autóban! (JR) :D

cipofuzo 2010.02.18. 12:34:36

Szerintem az a csatorna nyerne, aki kihagyva a magas színvonalú szappanoperát, vagy a celebeket foglalkoztató show és egyébb műsorokat, normális időpontban kezdi el vetíteni az esti sorozatokat....

perrymason 2010.02.18. 12:35:23

De az milyen gáz volt, hogy a gyilkos csaj a sorozat főcímzenéjét énekelte az autóban! :D (JR)

dildozer · http://www.youtube.com/watch?v=AwIY4PRIp4s 2010.02.18. 12:35:34

igen az tényleg valódi választási lehetőség, ha mindig mind a két csatorna ugyanazt a szart nyomja csak a saját verziójában. kb. mintha csak a coca meg a pepsi közül választhatnék, ha megszomjazok.

perrymason 2010.02.18. 12:38:35

@dildozer: Miért van 3. kóla is???? Miket iszol? Az egyetlen ital amiből csak az a 2 márka iható. :D Rossz példát mondtál.

ügyeske 2010.02.18. 12:47:15

@perrymason: máhogynelenne, menj be a multitescoba, osanba,corába, lidlbe, aldiba, pennybe, plus(spar)-ba, cébéába, realba, sarkifűszeresbe, mindegyikben megtalálod a saját gyengécske kólájukat.
Ami ugyanolyan utánzat mint a magyar szappanoperák...

papugaja 2010.02.18. 12:48:54

Ha híg fost akarok nézni, az egyikre kapcsolok. Ha habos-répás hányást, a másikra.

papugaja 2010.02.18. 12:52:38

@perrymason:
A kóla nem iható. Egyik sem.

SimiTomi 2010.02.18. 13:09:58

Hogy-hogy nincs langyos középút? Bármi más.

Marr 2010.02.18. 13:20:22

Szeretnék egész éves téli olimpiát, hogy még véletlenül se jusson eszembe kapcsolgatni, és ne fussak bele se BK-ba, se JR-be.

NilsMF 2010.02.18. 13:21:38

Én személy szerint azt várom, hogy a sugárzási díjat végre RENDESEN megemeljék, és ez a két nagy rakás, gőzölgő sz@r csatorna végleg húzzon a getvásba... Nem azért, most se nézem, de ez legalább rákényszerítené a Hal a tortán/Vacsoracsata és hasonló szánalmas műsorok kényszercelebeit arra, hogy más megélhetés híján keressenek valami NORMÁLIS munkát maguknak az általános IQ-rombolás helyett. Aztamindenitneki.

NilsMF 2010.02.18. 13:24:39

@NilsMF: akarom mondani, koncessziós díjat (és nem sugárzási díhat)

ügyeske 2010.02.18. 13:25:04

"Originál-bontatlan, ÚJ BOLTI TERMÉK: műszaki kereskedelmi szaküzlet vagyunk, magyar nyelvű használati utasítással, kermi engedéllyel, névre szóló ÁFÁ-s számlával

1 ÉV GARANCIA
TV REKLÁM HANG MINIMALIZÁLÓ DEKÓDER
Valószínűleg már Önnek is feltünt az az igen zavaró tényező, hogy a reklámok nagyobb figyelmet kapjanak, gyakran hangosabban adják őket, mint a normál programokat. A szint-limitáló használatával a TV-reklámok minden csatornán automatikusan halkabbra lesznek állítva. A készüléket egyszerűen a SCART-hüvelybe, pl. a vevő és a DVD játszó közé kell bedugni a TV-n. A teljesen bekötött SCART csatlakozón keresztül minden jel átkötődik. Két LED informál arról, hogy a hangerő korlátozás aktív-e
Postaköltség 590-"

Na ilyesmit kellene beépíteni, de olyat, ami a képet is átugorja, kihagyja...

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2010.02.18. 13:31:36

@perrymason: nem csak kóla létezik a világon, hanem ásványvíz, rostos gyümölcslevek, sör, pezsgő, stb... szóval még jó, hogy nem a két kóla alternatívája között lehet választani, és lehet mást inni... ahogy át lehet kapcsolni a maradék 70 csatorna bármelyikére is. én spec. csodálkozok még, hogy a tv2 meg az rtl még működik egyáltalán, lassan egy éve egyik vagy másik csatornára se kapcsoltam, még véletlenül se, és olyan jól megvagyok ezek nélkül, van még aki ezeket nézi? tudom sajnálni.

hemil 2010.02.18. 13:34:38

A tv2 miért nem vetit párhuzamosan egy élvezhető,
izgalmas sorozatot(előtte menne a JB),akkor nyerhetne.
Amúgy a JB-t,BK-t interneten is meg lehet nézni
utólag.

sertésmájkrém 2010.02.18. 13:48:20

@Zee: Neked sajnos valszeg az agyi aktivitást jelző görbéd laposodik. :)

Tomi1973Wien 2010.02.18. 13:52:25

egyik xarabb mint a masik... szerencsere vannak még csatornak ezeken kivul....

sertésmájkrém 2010.02.18. 13:53:12

@báró Csekonics: Magyarországan nagy a vásárlóerejük. Mivel a jelentős segélyt, nyugdíjat te teremted elő és odaadod nekik, cserébe még szívhatod is a fogad, hogy a műsorokkal is őket szolgálják ki.
Mindenhogy szopatva vagy.

Glg 2010.02.18. 13:53:31

@belagezabela: egyetértek, mind a 2 kupac szarvárat szét kell dózerolni

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.02.18. 13:57:01

Úgyis vége mindennek, Magdi anyus halott...

atko 2010.02.18. 14:06:07

@ügyeske: Én a BBC Entertaintment-et nézem és az ottani reklám alatt kapcsolok el. :-)

báró Csekonics 2010.02.18. 14:06:46

@sertésmájkrém: mondjuk hogy igazad van.
De akkor hol a rátótröcsögei kocsma reklámja, hogy 'Megújult a kisbüdös, új játékgépek - garantált nyeremény! Hol? Hááát a kisbüdösben!'
Vagy ilyesmi.
Mert van egy olyan érzésem, hogy a segíly nagy része nem Persilre meg Quatum mosogatótablettára megy el... :-/

Mondjuk a műsor még mindig nem baj, mert megoldom máshogy (UPC digital gold HD rulez :-))), csak jobb lenne, ha abban versenyezne a két 'országos kereskedelmi' hogy ki tud _jobbat_ mint hogy ki tud _kevésbé sz@rt_ csinálni.

m a x 2010.02.18. 14:24:33

@Názáleti Blájen: igazad van! :-)
Már csak azt nem értem, hogy a híradót kinek csinálja a két csatorna... én ugyanis évek óta következetesen lemaradok róla, mert nem vagyok hajlandó egyik kibeszélő borzalmat sem megnézni előtte egy percig sem! A kettő között lévő reklámok is kimaradnak, pedig elvileg én is a legnagyobb célcsoport tagja vagyok.

Dr. Johnson 2010.02.18. 14:29:19

Szánalmas csatornák szánalmas az is aki nézi!

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.02.18. 16:44:48

@perrymason: Ihatsz csapvizet is! ;-)

@makepeace: Az még hagyján ha néhány (akár 10 is) perccel később kezdik. De volt hogy fél órával is, illetve bizonyos éjjeli műsorokat (pl. XXI. század), kb. két órás intervallumban csúsztatgatnak össze vissza.ELŐTT 10 perccel képesek kezdeni - különösen jellemző ez szintén éjszaka! - akkor megy föl nagyon a vérnyomásom... :-(

Lovastengerész 2010.02.18. 16:52:26

mi ez a jövő idő?

jelenleg is ez van,
ugyanaz a program, más szereplőkkel.

szappanopera - szappanopera
Joshi Bharat - Mónika Show
Tények - Hiradó
Hal a tortán - Vacsoracsata
Jóban Rosszban - Fókusz
Jóban Rosszban - Barátok közt
film - film.

Cirmoscica · http://www.doktorhouse.hu 2010.02.18. 17:16:28

Nem tudom, hogy mit jöttök itt a videóra rögzítéssel. A BK-t meg a JR-t is felrakják a netre. A JR-t csak másnap, úgyhogy mi úgy szoktuk, hogy nézzük tévében a JR-t, aztán neten megnézzük a BK-t - reklámok nélkül persze.

(Ha valaki már írta ezt följebb, akkor stornó)

Egyébként szerintem is tök simán elsülhet jól ez az egész a tv2-nek. Ma már a fene se tudja kiszámítani, hogy mi kell a népnek...

jasonyknight 2010.02.18. 18:40:10

Én azt látom itt két dologról van szó:
1. Image - a tv2 image-t az index munkatársai szisztematikusan aláaknázzák. Nem becsülném le ezt a hatást, hiszen az index a legnagyobb internetes portál vagy azok egyike Magyarországon, azaz véleményformáló hatása van. A motivációra jó lenne rájönni, furcsa, hogy a cikkek zöme az RTL Klub szája íze szerint íródnak...
2. Szakértelem - miért baj az, hogy a tv2-nek most van egy programigazgatója, aki ért ahhoz, amit csinál és a szakma legalapvetőbb szabályai szerint építkezik. Az baj, hogy az elődei nem értettek a dolgukhoz, de ez meg a tv2 saját problémája.
Az is furcsa, hogy ha valaki bátor és versenyre hív ki valakit Magyarországon, az nem bátorítást vagy elismerést kap, hanem gáncsot. A magyarok egyszerűen nem szeretik a versenyt, csak a győzelmet, nincs meg bennünk az angolok eleganciája, hogy csak azért is a gyengébbnek szurkolunk.

Vaandor 2010.02.18. 19:45:19

"nincs meg bennünk az angolok eleganciája, hogy csak azért is a gyengébbnek szurkolunk."

Esküszöm, most (a sokadik "de-szarul-áll-a-tv2 poszt után) épp arra gondoltam, hogy lassan megsajnálom őket... Mostantól a reklámszünetekben hozzájuk kapcsolok az AXN-ről! :-D

Giovanniii (törölt) 2010.02.18. 22:03:03

amugy nem tudom mennyire nézitek a JR-t és a BK-t de most mindkettőbe belenéztem:D:P

BK: megint előkerült egy BerényiXDXDXD (utobbi1 évben már a 2.) lassan kiderül, hogy magdi anyus is berényi volt:D
recept: elsők vagyunk, de már nem 2 millióval: hozzunk be még egy berényit tovább bonyolitva a hülyeségeket:D am észrevette valaki, hogy bandika ua éves mint amennyi idő mndig elrtelik de nóra gyereke 1 év alatt behozta bandikát:Dez az okosXDXD

JR krimis vonal (kkicsit kell még tanulni de szerintem alakul a dolog; alapvető problémák nem voltak élvezhető volt szerintem; ezek a receptek (terrortámadás sorozatgyilkos) szerintem áélvezhetővé teszik (ezeket a részeket a többit nem ismerem)

Megdobbent 2010.02.19. 03:17:17

Nekem errol az jut eszmbe, amikor a ket verekedo fel egyike barmit csinal, a masik utanozza. Olyankor jon, hogy az utanzott felemeli mindket kezet, az utnazo ugyanugy, s akkor kap egy kellemetlen jobbegyenest orra. Es vege a jelenetnek. Nah, igy lesz itt is, mert a tv2 ezt is eltevekettozi, illet ugye a hulyeskedes/okoskodas osszefugges is szerepet kap.

Megdobbent 2010.02.19. 03:19:59

@jasonyknight: Najo, de 20 ev utan egyszercsak igy szol, hogy na akkormost mar en is beszallok a versenybe. Hat ezt magzati poziciobol kicsit maceras lesz. Tehat ez nem a versenyszellem fikazasa, hanem az egyszeru teny: a ket tobol amputalt labbal magasugrasban indulo versenyzot sem igazan biztatjuk, mert hat... inkabb szanalmas.

jasonyknight 2010.02.19. 07:03:43

@Megdobbent: Nos ezek azok amikor image-ről beszélek.

Nem gondolom, hogy azon érdemes lenne vitatkozni, ki az innovátor a magyar piacon (hangsúly a magyaron...). Érveim:
- Hal a tortán vs Vacsoracsata
- Megatánc vs Szombat esti láz
- Big Brothers vs Való Világ
- Megasztár vs Csillag születik (na ha van valami ami szánalmas volt, akkor a Csillag születik az volt...) majd most az X-Factor.

A magzati pozíciót kijelentést is érdemes lenne átgondolni. A második nem azt jelenti, hogy kicsi, vesztes vagy elbukott. (Lásd megjegyzésemet a versenyhez és a győzelemhez kapcsolódó magyar attitűdről, amúgy köszi a magas labdát...) A másodiknak lenni, szerintem. azt jelenti, hogy lehetőség, lehetőség és lehetőség.

A tv2-től függetlenül (off topic) reagálnék a nem túl ízléses hasonlatodra is. Én azt gondolom egy olyan emberek teljesítménye, akit a magadfajták elkönyvelnek nyomoréknak (szándékos a szóhasználat, hiszen TE gondolod így...) minden esetben világklasszis. Világklasszis, mert egyszerűen nem adják fel és nem fogadnak el semmit adottságnak vagy megváltoztathatatlannak.

Az eltévékettőzés kétségtelenül tapasztalható volt, de hogy most ezt így gondolod, az egyik oldalon a csapatmunka hiányának, a másik oldalon a balf***kodás kaján felnagyításának köszönhető.

Amiben az RTL Klub nagyon profi és jól építkezett: digitális stúdió már a 90-es évek végén, ezért olyan képminősége volt már akkor, amivel vert mindenkit. Ezt követően a cross-promók egymás hegyén-hátán, ha bekapcsoltad az RTL-t, tényleg azt hihetted, hogy csak róluk szól a világ. Aztán a birodalom építése: Cool, Reflektor TV, stb. és a birodalom határain a szabad csapatok, akik ügyesen bele-bele kapnak mindenbe, amit az ellenfél (sokszor azt érzem az RTL szerint ellenség...) csinál. Vér profi, kikezdhetetlennek tűnő felállás és lehet, hogy most az fáj, hogy valaki rést talált a pajzson?

Edward Nygma 2010.02.19. 08:31:12

Szokás szerint a szar meg a fos vitázik, hogy melyik az illatosabb. Hajrá egyik, győzzön a másik, gyújtsátok fel egymás székházát!

perrymason 2010.02.19. 09:01:56

@Giovanniii: igazad van! Ezeken gondolkozok én is! Nóra lánya kb 3 éve született és már iskolába jár... Bandika legalább egyidős a sorozattal. :D

Samott 2010.02.19. 09:51:28

@jasonyknight: azzal egyutt, hogy szinte egy szavaddal se ertek egyet :) (szvsz luzer a tv2 es nem az rtl armanykodasa miatt, hanem sajat balf.szsagaik miatt) meg kell jegyezni, hogy a lenyegi kulonbseg a kepernyon lathato emeranyagban van a ket csatorna kozt, amig a tv2-es arcok nagyreszt irritaloak, a vegletekig elhasznalodtak, addig az rtl arcait meg legalabb el lehet viselni... es meglatasom szerint sokkal jobban kezeli az rtl az embereit, eleg csak azoknak a szerencsetleneknek a sorsara gondolni akik a tv2 miatt feladtak az rtl-t (Verebes, Csiszar, Havas, Vago) roviduton mind mentek a sullyesztobe.

Meg egy pelda a tv2 benazasara: Sztarral szemben, elso adas... voltak akkora kretenek, hogy kiadtak a 16:9-es adast az analog halozatra is mindenfele vezerlojel nelkul. Eredmeny: a nezok nagytobbsege torz kepet kapott a tevejen, es a 16:9-re valtas (amit eppen a multheten fejezett be sikeresen a totalisan penztelen mtv!) hatarozatlan idore eltolodott... holott okosan csinaltak volna ez akar sikertortenet is lehetett volna.

Ott a jatszoternek a FEM3, legalabb azon kitanulhatnak a 16:9-es musorkeszitest, muszaki megoldasokat. Aztan pl. idovel el lehetne inditani egy tv2 HD-t is, de csak a kabelszolgaltatoknak, ugyanaz a musor mint a tv2-on, de legalabb a kulfoldrol beszerzett sorozatok csonkitatlanul, HD minosegben kerulnenek azokra a kepernyokre amik meg tudnak birkozni vele... szvsz meg penzt is lehetne kerni erte a kabelszolgaltatoktol... jovore lejar a koncesszio, vege a foldi analog sugarzasnak, lepni kellene, nem?

Nagyreszt nem nezem azokat a musorokat amik most utkozni fognak sok ember szamara, de kivancsian varom hogy az rtl kenytelen lesz-e reagalni, es vegre valtoztatni valamit, vagy a tv2 szokas szerint hazohoz megy a pofonert.

jasonyknight 2010.02.19. 17:46:05

El kell ismernem, amit írsz, abban úgy tűnik, igazad van és látszik, hogy értesz a műszaki részéhez a dolognak, ahogy én viszont nem. Úgy érzem, nem mondunk mást (pl. a műszaki kivitelezés területén egy ilyen bénázás a teljes szakértelmet megkérdőjelezi, egyetértek), csak azt gondolom és számomra ebben a történetben ez a fontos, hogy olyan dolgokban vélik jobbnak az RTL Klubot a tv2-nél, amiben nem is az.

Azt mondod pocsék a tv2 - ez nagyrészt image kérdése, amit kétségtelenül lehet bénázással táplálni, de az RTL Klub sohasem hibázott? Mikor olvastál arról, hogy bebukott az Ötökör vagy a Benne leszek a tv-ben vagy említsük csak a Fogd a pénzt és fuss gigantikus bukásáról?

Hogy mennyire fontos az image, és hogy mennyire fókuszáltan rombolja a tv2-jét az RTL Klub, mutatja az is, hogy a FEM3-at játszótérnek nevezed. A Cool is játszótér, a Reflektor TV is az? Vagy azokat jó csatornáknak gondolod?
A tv2 bármivel is indul, azonnal jön a fojtás a versenytárs részéről, aki nagyon odafigyel arra, hogy már a legelején elültesse a sikertelenség percepciójának a magját. Ez egy nagyon agresszív versenystílus, és érdekes módon nem tűnik fel senkinek, hogy a piacvezető önmeghatározása a piacon második szereplőre épül. Nem önállóan határozza meg magát az RTL, hanem a tv2-höz viszonyít állandóan.

Azt mondod az RTL Klub emberanyaga jobb - megint csak image. Győzikére gondoltál? Ha nézed a Cool-t, akkor rájössz, hogy azt a mocskot, ami miatt most mindenki húzza a száját, a celebkultúrát nem más hozta be, mint az RTL Klub, mégpedig a Balázs show-val. 2005-ben, 2006-ban már olyan emberek tűntek fel az akkoriban rétegműsornak számító show-ban, akikkel most tele a media és valljuk be sokunk hócipője is. Vagy például az szerinted normális, hogy főműsoridőben a 80-as évek sztár forgatókönyvírója és dramaturgja olyan vicceket enged meg magának, amelyek céltáblája vallási, etnikai kisebbségek vagy szexuális orientációjukban más emberek?

Az RTL Klub nagyon szigorú szerződési feltételekkel és vasszigorral tartja kordában a sztárjait. Ennek az eredményét látod az RTL Klub képernyőjén és akkor is, amikor az ebből kiszabadult emberek nem tudják elfogadni, hogy valami hasonlót várna el tőlük a tv2, ezért aztán rövid úton elválnak az útjaik. A másik vonulata ennek a témának, hogy az RTL Klub nem igazán tud européer módon megválni az embereitől, Vágó Istvánt is egyből kikezdték, mihelyst munkahelyet váltott.

Végül álljon itt egy idézet:
comment.blog.hu/
Ősszel indul az RTL Klubon az X-Faktor
2010.02.17. 15:00 - barb

"Bár azt egyelőre nem lehet tudni, hogy az RTL Klub kiket fog felkérni zsűritagnak, de az máris borítékolható, hogy az új formátummal megverik majd az elfáradt Megasztárt, aminek 5. versenyét szintén ősszel indítja a TV2."

Miért is olyan biztos ez az RTL Klub siker? Így február vége felé? Magyarázza már meg valaki.

Samott 2010.02.19. 22:01:37

1, A Cool is jatszoter, bevallalosabb, fiatalosabb es ide kerulnek az anyacsatornan megbukott, de amugy bizonyos retegekben sikeres musorok. Ott batran lehet probalkozni... (reflektort meg nem is neztem, pedig ott van valahol a csatornalista vegen :))

2, Nem az rtl arcait tartottam peldaertekunek hanem hogy hozzajuk kepest a tv2 arcai vegletekig elhasznaltak... Liptoi muvesznot pont ugy pihentetni kellene mint ahogy az rtl pihenteti most pl. Gyoziket (kb. azonos szinvonal a ket szemelyiseg mara, es ez nem Gyoziket dicseri hanem Klaudiat minositi). De a sorozatban bukasokat megelt szerencsetlen Tillat se kellene egy ideig kepernyore engedni... egyszeruen kiegtek.

3, A bukott rtl musorok mikor voltak? Na latod, tanultak beloluk... most soroljam en is a Vitrioltol kezdve (emlekszel meg arra az elcseszett hetihetes masolatra?)

4, Az en szemeben a tv2 legnagyobb bune az hogy nehany eve elmondhattam jo-jo sz.r a tv2, de legalabb azon megy a totalcar... vagy kicsit kesobb ugyanezt a Beugroval. Ma mar nincs olyan musor amivel ezt elmondhatnam... Egyszeruen nincs olyan sajat keszitesu musor rajta, ami a csatorna "imazsat" meghatarozna... mint ahogy az rtlnek megvan a Fabry a Heti hetes, XXI szazad, Hazon kivul vagy most mar pl. a Showderklub. Mire lehet a tv2 buszke? A bugyuta taskanyitogatos izejere?

5, a Beugro miatt kulon a bogyomben van a csatorna, mert bar ok inditottak megis mindent megtettek, hogy megbukjon a musor... a vegen mar pentek ejjel adtak, pedig szombaton, kora este, az Activity savjaban, jol beharangozvan siman siker lehetett volna.

6, a csillag szuletik gyaluja utan (ami gyakorlatilag egy _tokeletes_ Britain's Got Talent klon), miert gondolod hogy az _elbaltazott_ American Idol masolat gyozhetne? Plane ugy, hogy az egyiknel egy nemzetkozi megjelenest is beigertek?

jasonyknight 2010.02.19. 22:42:39

@Samott: Úgy látom ketten maradtunk, a grafománok klubjában. Próbálo, röviden:
2 - ilyen formában egyet értek, a tv2 utánpótlás nevelése gyenge
3 - régen, de az én mondanivalómnak nem ez volt a lényege, hanem az, hogy amikor bukta volt az RTL Klubon, akkor az nem volt úgy felfújva
4 - ezzel nem tudok vitatkozni, ez valóban így van, bár szerintem Fabry, Heti Hetes szintén kuka, ráadásul ugyancsak lehasznált emberekkel
5 - a Beugró egy nagyon jó műsor, nekem is kedvencem, nem hozott pénzt, levették
6 - ezt nem egészen értem. Én nem gondolok semmit, a kérdésem az, hogy tudja ilyen magabiztossággal valaki a sikert megjósolni?

Samott 2010.02.20. 09:05:38

3, Talan akkoriban nem voltak ennyire eltolodva az aranyok, kiegyenlitodott a "felfujas", manapsag szinte minden bejon az rtlnek es szinte mindent elbukik a tv2-on...
4, Fabry - szamomra is meglepo modon - az eredmenyek szerint tartja magat (talan az is kozrejatszik, hogy csak kethetente van a kepernyon), a hetihetesnel pedig az evek soran tobb verfrissites is volt... a Hajos pl. szvsz megmentette a musort azzal hogy torzstag lett... az eredeti felallas tenyleg kiegett volna mara.
5, hat ez az, egy csatorna arculatahoz nem csak feltetlenul penzt hozo musorok kellenek... a Hazonkivul vagy a XXI szazad szerinted nyereseget hoz az rtl-nek?
6, ezt felesleges tovabb faragni, terjunk vissza ra miutan lement mindket szeria, meglepodnek ha nem jonne be a joslatom.

chrismaster · http://twitter.com/thegoodkchris 2010.02.25. 12:22:23

Választás lehetősége...ja!
Mónika vs. Joshi
Híradó vs. Tények
Vacsoracsata vs.Hal a tortán
Széf vs. Áll az alku
Satöbbi......
AAAAAArgh!!! Tényleg a Vasárnap ami ér is valamit..(szégyen hogy ezt kell írnom)de legalább van valami a Heti Hetes elllen.
Miért nem lehet este amerikai vígjáték-sorozatot adni.
Az RTL megléphetné-hisz úgyis többen nézik mint TV2-t
Teszem fel lemenne a Barátok Közt és utána pl:egy Modern Family vagy Glee vagy Cougar Town (hogy csak az újakból válasszak)majd pedig az esti mozifilm vagy az éppen aktuális show

ancsur24 2010.02.25. 14:11:55

@icemann: Ez az egymásról való koppintás már annyira gyerekes.... Sokszor ez miatt választok egy harmadik adót, és nem nézem egyiket sem. Szánalmas

dildozer · http://www.youtube.com/watch?v=AwIY4PRIp4s 2010.02.26. 15:34:44

@perrymason: szövegértés egyes. vízről, gyümölcsléről, teáról hallottál-e már?

amúgy van még más kóla is. azoknak a hálózattévé és társai feleltethetőek meg.

cybergreg · http://www.cybergreg.hu 2010.03.01. 17:26:23

"A délutántól a főműsoridő végéig ívelő programstruktúrát."

Pedig már volt ilyen! Az induláskor, 1997-ben. Akkor jó is volt a műsor, vezettek a nézettségben. Amióta azt szétbombázta valami nagyokos, azóta szar az egész.

Ivett1976 2010.04.07. 12:18:12

.... nézőpont kérdése, ki mit néz. Én személy szerint rendszerint a BK-öt leszámítva ritkán nézek mást, mert a sok reklám ,,megöli,, az érdeklődési körömet. Egyszerűen nem bírom kivárni egy-egy film végét mert rendszerint elalszom rajta. Viszont amit sosem nézek, azok a d.utáni sorozatok és show műsorok, egyszerűen színvonal alattinak tartom, hogy más emberek problémáit ország világ nézze, hiszen mindenkinek megvan a saját gondja-baja.... Az meg hogy Győzike újra színre lép borzalom a köbön!!!!
süti beállítások módosítása