Kiss Péter programigazgató már tavaly megígérte, hogy a Tv2 abbahagyja a kapkodást, és felépíti azt, amit eddig nem sikerült, pedig az RTL Klub a sajátjára lassan már műemléki táblát is kitehetne. A délutántól a főműsoridő végéig ívelő programstruktúrát.
Már akkor arról beszélt Kiss Péter, hogy az előző programigazgatók hibájából tanulva ő aztán nem menekít ki egyetlen műsort sem a rázósabb műsorsávokból, sőt hosszútávon az az érdeke, hogy a Tv2 műsorai megmérkőzzenek az RTL Klub konkurens műsoraival. Hogy a Tv2 ne kényszerű alternatíva legyen, hanem választási lehetőség. Hogy ne azért kapcsoljanak oda, mert az RTL Klubon éppen reklám megy, hanem mert a nézők tudják, hogy mire számíthatnak hétköznap esténként.
Március elsejétől ugyanis már délutánt fél öttől szinte teljes szinkronba kerül a két csatorna: ekkor kezdődnek a délutáni sorozatok, a Tv2-nél például a Bűbájos boszorkák, majd jönnek a kibeszélőshow-k, a Tv2-n csak tíz perccel a Mónika show kezdése után, fél hatkor. Hírműsor, majd a Vacsoracsata a Mr és Mrs-szel kerül szembe, utána Aktív vs Fókusz, és végül ami még soha nem volt: a Jóban-rosszban a Barátok közt ellen vonul (Ugyan a dupla Jóban-rosszban már eddig is egybeért a Berényiekkel, de a lényeg most a kötelező választáson van: vagy BK vagy JB, nincs langyos középút.)
Mit is mondhatnának?Merész szuronyos roham a szögesdróttal körbekerített géppuskafészkek ellen.
Názáleti Blájen 2010.02.18. 08:54:29
belagezabela 2010.02.18. 09:11:59
a8zoli 2010.02.18. 09:13:57
celebtemető 2010.02.18. 09:16:44
makepeace 2010.02.18. 09:22:27
Ez vonatkozik az rtl-re is.
Weboldal készítés olcsón · http://olcsoweboldal.hu 2010.02.18. 09:23:20
ikarus 2010.02.18. 09:26:39
terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2010.02.18. 09:27:21
Meglepő lenne, de nem lehetetlen.
A másik véglet, hogy mostantól rendre elveri még a spektrum is.
sish 2010.02.18. 09:29:11
celebtemető 2010.02.18. 09:32:13
eznemisénvagyok 2010.02.18. 09:35:38
icemann 2010.02.18. 09:37:01
fg56 2010.02.18. 09:44:01
makepeace 2010.02.18. 09:46:25
2010.02.18. 09:53:18
goes 2010.02.18. 09:54:24
dns10 2010.02.18. 09:54:58
JR, mint anno John Ross Ewing Jockey!
A JB a jóbarátok lenne, de az sajna már a múlté.
proletar 2010.02.18. 09:56:44
védőanygyal 2010.02.18. 09:58:38
Eric_Cartman 2010.02.18. 10:01:30
celebtemető 2010.02.18. 10:02:02
Samott 2010.02.18. 10:03:22
Manyizga (törölt) 2010.02.18. 10:04:12
_Molly 2010.02.18. 10:06:21
Rengeteg lakásban szobánként van egy-egy tévé, meg hát létezik videó és DVD-felvevő is... Aki az ilyen típusú műsorokra bukik, miért ne tudná MINDKETTŐT megnézni?
Nem értem, nem értem.
(Amit fölveszek, azon ráadásul a reklámot is simán át tudom tekerni...)
Büti 2010.02.18. 10:10:49
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2010.02.18. 10:13:46
Hümüzhümümüz 2010.02.18. 10:18:28
Mennyi magyar csatorna van egy átlag lakásban? 40-50? Jó, ebből 6 RTL érdekeltség, 1-2 meg TV2, de még akkor is van bőven választási lehetőség. :) Szóval pajtik, kapcsolásra FEL! :D
tsimike 2010.02.18. 10:19:56
de van... felveszi videóra/dvd-re és megnézni ha meg akarja
-tara- · http://hegyek-lanya.blogspot.com/ 2010.02.18. 10:21:41
Zee 2010.02.18. 10:22:43
makepeace 2010.02.18. 10:22:53
lekvárzsibbasztó 2010.02.18. 10:24:43
Az ország legunszimpibb "álompárját" a Hajdú-Szar(ka)párost futtatja többek között...
Besózni, fölszántani!
Speeh · http://flyvikworld.blog.hu 2010.02.18. 10:30:44
Parsley 2010.02.18. 10:30:50
Elkeserítő, vagy szerencsétlen fogatlan no name életek vagy sokszor teljesen érdektelen "celeb" kunsztok közül lehet választani.
Tényleg ez kell az átlagnézőnek???
Jaj, jaj ugye nem??
Mitya Ivanov 2010.02.18. 10:34:23
és Drót a dunán
ern0 · http://linkbroker.hu/ 2010.02.18. 10:35:11
Pictor 2010.02.18. 10:38:41
báró Csekonics 2010.02.18. 10:38:55
merjenek végre újat kitalálni és nem a többieket majmolni.
(Maunika ellen Józsibarát, BK ellen Jóvalrosszabb, VV ellen BB stb.)
Főműsoridőbe kell
- egy _normális_ hírműsor (friss, pontos, nem pletykaszintű értesülésekkel hogy egy balesetnél +/- 10-20 az eltérés áldozatok számában adónként...)
- egy normális, szintén lehetőségekhez képest pontos időjárásjelentés (nem nagyi térdfájására alapozva) - a csinos bemondónő persze maradhat, külön jópofa ötlet amit csinálnak: ha rossz időt mond jobban be van öltözve, ha jót, kicsit erősebb a dekoltázs
- esetleg valami minimális rövidke bulvár, de csak ha nagyon nem bírnak elszakadni a műanyagemberektől,ú
- és a lényeg: _normális_ műsur ezek után, ha saját gyártású sorozat, akkor abba ne sajnáljanak egy kis pénzt és főleg jó sok írói fantáziát beleölni! (Nem kell Hollywoodig menni, ott a Tűzvonalban első két évada, messze jobb volt az utóbbi évek bármelyik magyar sorozatánál.)
De vehetnek akár külföldit is, a lényeg, hogy ne este tízkor kezdjék, mert a franc se fogja megvárni a hosszú reklámblokkok miatt a végét és a második (akárhanyadik) résztől már nem is nézik, vagy csak felveszik a legtöbbet.
ruja 2010.02.18. 10:41:37
füligjimmy77 2010.02.18. 10:47:19
Váó, milyen újító, zseniális, egyedi ötlet. Megéri a fizetését a fickó, az biztos. Mindig lenyűgöz, tulajdonképpen ehhez a szakmához milyen kevés ész kell.
damakne 2010.02.18. 10:50:30
Talán nem harcolni kéne az rtl ellen, hanem odavaló emberekkel új programmal kéne a nézők elé lépni!
celebtemető 2010.02.18. 11:04:32
sz_attila 2010.02.18. 11:05:03
NewBornLOver · http://ephemeronxoxo.wordpress.com/ 2010.02.18. 11:08:00
Cupido46 2010.02.18. 11:11:30
SZÁNALMAS!!!!!!
C.
konrada 2010.02.18. 11:16:04
Így jó esetben főműsoridőben a nézők kb 20% (25%)-át érik el (ha egyformán sikeresek a 2 adón) és lemondanak a maradék 60% (50%)-ról.
Magyarán: ha az egyik egy tányér s...t rak ki, mert sok a légy, hiába rakja oda ki a másik a sajátját azonos tartalommal, csak a legyek közül repül át néhány, de a többségnek nem lesz elfogadható étek akkor se, ha duplán adják.
csintapala (törölt) 2010.02.18. 11:16:11
Arra még nem gondolt senki, hogy normális műsorokkal több nézőt lehetne szerezni?
Érdekelnek még valakit a berényimiki meg a kamuroland kalandjai? Meg az erőltetett főzőcskézés az úgynevezett celebekkel? Meg ezek a bulvármoslékok meg mónikák és józsibarátok?
MakiMuki 2010.02.18. 11:17:31
A választási lehetőség pont az lenne, ha teljesen más műsort adnának: kibeszéló show-val szemben vetélkedő, hiradóval szemben bulvármagazin, stb. stb,
Hiszen így magukról állítják ki a szegénységi bizonyítványt, hogy semmi épkézláb ötletük nincs, folyamatos defenzívában vannak, valójában az rtl határozza meg az ő struktúrájukat is.
Ha az RTL változtat a struktúrán, akkor azt is majd szolgaian követik, mennek utánuk?
Ezért pénzt kap a tv2-nél egy programigazgató?
Attila1234 2010.02.18. 11:23:35
Minek Michelin csillagos étellel etetni a disznót, ha a moslékkal is jóllakik?
báró Csekonics 2010.02.18. 11:24:23
Van állítólag valami internet vagy mijjarosseb.
Van nekik azon valami webszájtjuk vagy mi.
Na, ott pl. kitehetnének egy 'nemreprezentatívcsakérdekelminket' kérdést, hogy mit szeretnének a nézők. Amire, ha sok egyforma válasz jönne, akkor azt akár meg is lehet fontolni.
(És kötve hiszem, hogy a többség Józsibarátot akarna.)
Verzió 2.0: esetleg lehetne valami 'órarendféleség' (mondjuk 17:00-23:00-ig) amibe az X helyre be lehetne pakolni a 2X műsorból (fontos, hogy több legyen, tehát lehessen válogatni, ne csak a sorrend változzon) hogy ki, mikor, mit szeretne.
Persze vannak kötöttségek pl. híradó de lehet hogy akkor Józsi már tizenegykor kezdődne a végén... :-)
Eki 2010.02.18. 11:29:55
Egyébként meg nem JB, hanem JR, okoska:))
báró Csekonics 2010.02.18. 11:36:25
Vagyis lehet hogy sokan a khm. 'nem értelmiségi' rétegből igenis Maunikára meg Józsibarátra vágynak, de vajon nekik mekkora a 'vásárlóerejük'? (Márpedig a reklámidő a fontos ugyebár meg az ő ára...)
Speeh · http://flyvikworld.blog.hu 2010.02.18. 11:38:13
Miért van televíziókészülékem? Filmek miatt, meccsek miatt. Ennyi, nem másért. Pedig ezekné a csatornáknál van egy kreatív osztály. Viszont minden a pénz körül forog. Ezzel mindent elmondtam. Külföldi licence-eket vesznek ahelyett, hogy ezek az emberek megdolgoznának a pénzükért. Na, ez a baj!
Britte 2010.02.18. 11:53:28
ügyeske 2010.02.18. 12:06:18
Én mindig ilyenkor veszem, a kezembe a távirányítót (najó, nemcsak mindig ilyenkor, de ilyenkor mindig) és keresem meg pl. a BBC Prime-ot (uj neve van , tudom) vagy a CNN-t .
szánalmas szegénységi bizonyítvány, amit ez a két kereskedelmi szarfazékcsatorna művel...
Levelük, ebben a formában netovább !!!!!!!!!!!
paveway 2010.02.18. 12:07:56
csintapala (törölt) 2010.02.18. 12:08:28
Arra igen, de ezt sem a retekklub, sem a tv2 nem teljesíti. A celebfőzés, meg a mónikasó szórakoztató? Meg a bulvárhírek? A 2 "nagy" sorozatról (BK meg szeressmost) nem is beszélve, annyira bárgyú és béne mindkettő, hogy az ember agyhalott zombi lesz ha sokat nézi.
Én ezeken maximum híradót nézek, utána szigorúan elkapcsolok, illetve van egy-két 21h utáni sorozat, ami jó.
A viasat3 klasszisokkal jobb mindkettőnél, de egy átlag panelban is ma már van 50+ csatorna (upc és társai), szóval aki akar, az a külföldi csatornák között végképp találhat magának igényesebb műsorokat, sorozatokat (magyarul). Minek nézzek a tv2-en a mónikasóban 2 egymást köpködő és trágáran ordibáló cigányasszonyt, mikor 2 csatornával arrébb megy pl a miami/la ink, jon&kate, vagy a pöttöm óriások, vagy kicsit tudományosabb vagy történelmi műsorok, Bear Grylls túlélősorozat, MythBusters, animalplanet, natgeo, stb.
2010.02.18. 12:09:59
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.18. 12:18:16
De jó, hogy egyiket se nézem :-)
báró Csekonics 2010.02.18. 12:20:05
Ludas Manyi 2010.02.18. 12:24:39
A két csatorna puszipajtásként megegyezett az egy időben kezdődő reklámokról, (ez nem sérti a kartell törvényt?) egymás másolásáról, így az egyik, olyan mint a másik, de mégsem, mert az RTL-t mégis többen nézik. A TV2 meg is érdemli. Régen sokkal jobban szerettem, mint az RTL-t, de mióta megy ez a nagy másolósdi, azóta nagyon gyenge!!!
celebtemető 2010.02.18. 12:29:28
perrymason 2010.02.18. 12:30:12
Bougheau Tschichka 2010.02.18. 12:32:33
perrymason 2010.02.18. 12:32:34
cipofuzo 2010.02.18. 12:34:36
perrymason 2010.02.18. 12:35:23
dildozer · http://www.youtube.com/watch?v=AwIY4PRIp4s 2010.02.18. 12:35:34
perrymason 2010.02.18. 12:38:35
ügyeske 2010.02.18. 12:47:15
Ami ugyanolyan utánzat mint a magyar szappanoperák...
papugaja 2010.02.18. 12:48:54
papugaja 2010.02.18. 12:52:38
A kóla nem iható. Egyik sem.
SimiTomi 2010.02.18. 13:09:58
Marr 2010.02.18. 13:20:22
NilsMF 2010.02.18. 13:21:38
NilsMF 2010.02.18. 13:24:39
ügyeske 2010.02.18. 13:25:04
1 ÉV GARANCIA
TV REKLÁM HANG MINIMALIZÁLÓ DEKÓDER
Valószínűleg már Önnek is feltünt az az igen zavaró tényező, hogy a reklámok nagyobb figyelmet kapjanak, gyakran hangosabban adják őket, mint a normál programokat. A szint-limitáló használatával a TV-reklámok minden csatornán automatikusan halkabbra lesznek állítva. A készüléket egyszerűen a SCART-hüvelybe, pl. a vevő és a DVD játszó közé kell bedugni a TV-n. A teljesen bekötött SCART csatlakozón keresztül minden jel átkötődik. Két LED informál arról, hogy a hangerő korlátozás aktív-e
Postaköltség 590-"
Na ilyesmit kellene beépíteni, de olyat, ami a képet is átugorja, kihagyja...
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2010.02.18. 13:31:36
hemil 2010.02.18. 13:34:38
izgalmas sorozatot(előtte menne a JB),akkor nyerhetne.
Amúgy a JB-t,BK-t interneten is meg lehet nézni
utólag.
tkobb 2010.02.18. 13:38:29
tkobb 2010.02.18. 13:39:06
sertésmájkrém 2010.02.18. 13:48:20
Tomi1973Wien 2010.02.18. 13:52:25
sertésmájkrém 2010.02.18. 13:53:12
Mindenhogy szopatva vagy.
Glg 2010.02.18. 13:53:31
Flat Eric / sta press (törölt) 2010.02.18. 13:57:01
atko 2010.02.18. 14:06:07
báró Csekonics 2010.02.18. 14:06:46
De akkor hol a rátótröcsögei kocsma reklámja, hogy 'Megújult a kisbüdös, új játékgépek - garantált nyeremény! Hol? Hááát a kisbüdösben!'
Vagy ilyesmi.
Mert van egy olyan érzésem, hogy a segíly nagy része nem Persilre meg Quatum mosogatótablettára megy el... :-/
Mondjuk a műsor még mindig nem baj, mert megoldom máshogy (UPC digital gold HD rulez :-))), csak jobb lenne, ha abban versenyezne a két 'országos kereskedelmi' hogy ki tud _jobbat_ mint hogy ki tud _kevésbé sz@rt_ csinálni.
m a x 2010.02.18. 14:24:33
Már csak azt nem értem, hogy a híradót kinek csinálja a két csatorna... én ugyanis évek óta következetesen lemaradok róla, mert nem vagyok hajlandó egyik kibeszélő borzalmat sem megnézni előtte egy percig sem! A kettő között lévő reklámok is kimaradnak, pedig elvileg én is a legnagyobb célcsoport tagja vagyok.
Dr. Johnson 2010.02.18. 14:29:19
vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.02.18. 16:44:48
@makepeace: Az még hagyján ha néhány (akár 10 is) perccel később kezdik. De volt hogy fél órával is, illetve bizonyos éjjeli műsorokat (pl. XXI. század), kb. két órás intervallumban csúsztatgatnak össze vissza.ELŐTT 10 perccel képesek kezdeni - különösen jellemző ez szintén éjszaka! - akkor megy föl nagyon a vérnyomásom... :-(
Lovastengerész 2010.02.18. 16:52:26
jelenleg is ez van,
ugyanaz a program, más szereplőkkel.
szappanopera - szappanopera
Joshi Bharat - Mónika Show
Tények - Hiradó
Hal a tortán - Vacsoracsata
Jóban Rosszban - Fókusz
Jóban Rosszban - Barátok közt
film - film.
Cirmoscica · http://www.doktorhouse.hu 2010.02.18. 17:16:28
(Ha valaki már írta ezt följebb, akkor stornó)
Egyébként szerintem is tök simán elsülhet jól ez az egész a tv2-nek. Ma már a fene se tudja kiszámítani, hogy mi kell a népnek...
jasonyknight 2010.02.18. 18:40:10
1. Image - a tv2 image-t az index munkatársai szisztematikusan aláaknázzák. Nem becsülném le ezt a hatást, hiszen az index a legnagyobb internetes portál vagy azok egyike Magyarországon, azaz véleményformáló hatása van. A motivációra jó lenne rájönni, furcsa, hogy a cikkek zöme az RTL Klub szája íze szerint íródnak...
2. Szakértelem - miért baj az, hogy a tv2-nek most van egy programigazgatója, aki ért ahhoz, amit csinál és a szakma legalapvetőbb szabályai szerint építkezik. Az baj, hogy az elődei nem értettek a dolgukhoz, de ez meg a tv2 saját problémája.
Az is furcsa, hogy ha valaki bátor és versenyre hív ki valakit Magyarországon, az nem bátorítást vagy elismerést kap, hanem gáncsot. A magyarok egyszerűen nem szeretik a versenyt, csak a győzelmet, nincs meg bennünk az angolok eleganciája, hogy csak azért is a gyengébbnek szurkolunk.
perrymason 2010.02.18. 19:15:49
Vaandor 2010.02.18. 19:45:19
Esküszöm, most (a sokadik "de-szarul-áll-a-tv2 poszt után) épp arra gondoltam, hogy lassan megsajnálom őket... Mostantól a reklámszünetekben hozzájuk kapcsolok az AXN-ről! :-D
npityusk 2010.02.18. 19:48:02
npityusk 2010.02.18. 19:49:15
Giovanniii (törölt) 2010.02.18. 22:03:03
BK: megint előkerült egy BerényiXDXDXD (utobbi1 évben már a 2.) lassan kiderül, hogy magdi anyus is berényi volt:D
recept: elsők vagyunk, de már nem 2 millióval: hozzunk be még egy berényit tovább bonyolitva a hülyeségeket:D am észrevette valaki, hogy bandika ua éves mint amennyi idő mndig elrtelik de nóra gyereke 1 év alatt behozta bandikát:Dez az okosXDXD
JR krimis vonal (kkicsit kell még tanulni de szerintem alakul a dolog; alapvető problémák nem voltak élvezhető volt szerintem; ezek a receptek (terrortámadás sorozatgyilkos) szerintem áélvezhetővé teszik (ezeket a részeket a többit nem ismerem)
Megdobbent 2010.02.19. 03:17:17
Megdobbent 2010.02.19. 03:19:59
jasonyknight 2010.02.19. 07:03:43
Nem gondolom, hogy azon érdemes lenne vitatkozni, ki az innovátor a magyar piacon (hangsúly a magyaron...). Érveim:
- Hal a tortán vs Vacsoracsata
- Megatánc vs Szombat esti láz
- Big Brothers vs Való Világ
- Megasztár vs Csillag születik (na ha van valami ami szánalmas volt, akkor a Csillag születik az volt...) majd most az X-Factor.
A magzati pozíciót kijelentést is érdemes lenne átgondolni. A második nem azt jelenti, hogy kicsi, vesztes vagy elbukott. (Lásd megjegyzésemet a versenyhez és a győzelemhez kapcsolódó magyar attitűdről, amúgy köszi a magas labdát...) A másodiknak lenni, szerintem. azt jelenti, hogy lehetőség, lehetőség és lehetőség.
A tv2-től függetlenül (off topic) reagálnék a nem túl ízléses hasonlatodra is. Én azt gondolom egy olyan emberek teljesítménye, akit a magadfajták elkönyvelnek nyomoréknak (szándékos a szóhasználat, hiszen TE gondolod így...) minden esetben világklasszis. Világklasszis, mert egyszerűen nem adják fel és nem fogadnak el semmit adottságnak vagy megváltoztathatatlannak.
Az eltévékettőzés kétségtelenül tapasztalható volt, de hogy most ezt így gondolod, az egyik oldalon a csapatmunka hiányának, a másik oldalon a balf***kodás kaján felnagyításának köszönhető.
Amiben az RTL Klub nagyon profi és jól építkezett: digitális stúdió már a 90-es évek végén, ezért olyan képminősége volt már akkor, amivel vert mindenkit. Ezt követően a cross-promók egymás hegyén-hátán, ha bekapcsoltad az RTL-t, tényleg azt hihetted, hogy csak róluk szól a világ. Aztán a birodalom építése: Cool, Reflektor TV, stb. és a birodalom határain a szabad csapatok, akik ügyesen bele-bele kapnak mindenbe, amit az ellenfél (sokszor azt érzem az RTL szerint ellenség...) csinál. Vér profi, kikezdhetetlennek tűnő felállás és lehet, hogy most az fáj, hogy valaki rést talált a pajzson?
Edward Nygma 2010.02.19. 08:31:12
perrymason 2010.02.19. 09:01:56
Samott 2010.02.19. 09:51:28
Meg egy pelda a tv2 benazasara: Sztarral szemben, elso adas... voltak akkora kretenek, hogy kiadtak a 16:9-es adast az analog halozatra is mindenfele vezerlojel nelkul. Eredmeny: a nezok nagytobbsege torz kepet kapott a tevejen, es a 16:9-re valtas (amit eppen a multheten fejezett be sikeresen a totalisan penztelen mtv!) hatarozatlan idore eltolodott... holott okosan csinaltak volna ez akar sikertortenet is lehetett volna.
Ott a jatszoternek a FEM3, legalabb azon kitanulhatnak a 16:9-es musorkeszitest, muszaki megoldasokat. Aztan pl. idovel el lehetne inditani egy tv2 HD-t is, de csak a kabelszolgaltatoknak, ugyanaz a musor mint a tv2-on, de legalabb a kulfoldrol beszerzett sorozatok csonkitatlanul, HD minosegben kerulnenek azokra a kepernyokre amik meg tudnak birkozni vele... szvsz meg penzt is lehetne kerni erte a kabelszolgaltatoktol... jovore lejar a koncesszio, vege a foldi analog sugarzasnak, lepni kellene, nem?
Nagyreszt nem nezem azokat a musorokat amik most utkozni fognak sok ember szamara, de kivancsian varom hogy az rtl kenytelen lesz-e reagalni, es vegre valtoztatni valamit, vagy a tv2 szokas szerint hazohoz megy a pofonert.
jasonyknight 2010.02.19. 17:46:05
Azt mondod pocsék a tv2 - ez nagyrészt image kérdése, amit kétségtelenül lehet bénázással táplálni, de az RTL Klub sohasem hibázott? Mikor olvastál arról, hogy bebukott az Ötökör vagy a Benne leszek a tv-ben vagy említsük csak a Fogd a pénzt és fuss gigantikus bukásáról?
Hogy mennyire fontos az image, és hogy mennyire fókuszáltan rombolja a tv2-jét az RTL Klub, mutatja az is, hogy a FEM3-at játszótérnek nevezed. A Cool is játszótér, a Reflektor TV is az? Vagy azokat jó csatornáknak gondolod?
A tv2 bármivel is indul, azonnal jön a fojtás a versenytárs részéről, aki nagyon odafigyel arra, hogy már a legelején elültesse a sikertelenség percepciójának a magját. Ez egy nagyon agresszív versenystílus, és érdekes módon nem tűnik fel senkinek, hogy a piacvezető önmeghatározása a piacon második szereplőre épül. Nem önállóan határozza meg magát az RTL, hanem a tv2-höz viszonyít állandóan.
Azt mondod az RTL Klub emberanyaga jobb - megint csak image. Győzikére gondoltál? Ha nézed a Cool-t, akkor rájössz, hogy azt a mocskot, ami miatt most mindenki húzza a száját, a celebkultúrát nem más hozta be, mint az RTL Klub, mégpedig a Balázs show-val. 2005-ben, 2006-ban már olyan emberek tűntek fel az akkoriban rétegműsornak számító show-ban, akikkel most tele a media és valljuk be sokunk hócipője is. Vagy például az szerinted normális, hogy főműsoridőben a 80-as évek sztár forgatókönyvírója és dramaturgja olyan vicceket enged meg magának, amelyek céltáblája vallási, etnikai kisebbségek vagy szexuális orientációjukban más emberek?
Az RTL Klub nagyon szigorú szerződési feltételekkel és vasszigorral tartja kordában a sztárjait. Ennek az eredményét látod az RTL Klub képernyőjén és akkor is, amikor az ebből kiszabadult emberek nem tudják elfogadni, hogy valami hasonlót várna el tőlük a tv2, ezért aztán rövid úton elválnak az útjaik. A másik vonulata ennek a témának, hogy az RTL Klub nem igazán tud européer módon megválni az embereitől, Vágó Istvánt is egyből kikezdték, mihelyst munkahelyet váltott.
Végül álljon itt egy idézet:
comment.blog.hu/
Ősszel indul az RTL Klubon az X-Faktor
2010.02.17. 15:00 - barb
"Bár azt egyelőre nem lehet tudni, hogy az RTL Klub kiket fog felkérni zsűritagnak, de az máris borítékolható, hogy az új formátummal megverik majd az elfáradt Megasztárt, aminek 5. versenyét szintén ősszel indítja a TV2."
Miért is olyan biztos ez az RTL Klub siker? Így február vége felé? Magyarázza már meg valaki.
Samott 2010.02.19. 22:01:37
2, Nem az rtl arcait tartottam peldaertekunek hanem hogy hozzajuk kepest a tv2 arcai vegletekig elhasznaltak... Liptoi muvesznot pont ugy pihentetni kellene mint ahogy az rtl pihenteti most pl. Gyoziket (kb. azonos szinvonal a ket szemelyiseg mara, es ez nem Gyoziket dicseri hanem Klaudiat minositi). De a sorozatban bukasokat megelt szerencsetlen Tillat se kellene egy ideig kepernyore engedni... egyszeruen kiegtek.
3, A bukott rtl musorok mikor voltak? Na latod, tanultak beloluk... most soroljam en is a Vitrioltol kezdve (emlekszel meg arra az elcseszett hetihetes masolatra?)
4, Az en szemeben a tv2 legnagyobb bune az hogy nehany eve elmondhattam jo-jo sz.r a tv2, de legalabb azon megy a totalcar... vagy kicsit kesobb ugyanezt a Beugroval. Ma mar nincs olyan musor amivel ezt elmondhatnam... Egyszeruen nincs olyan sajat keszitesu musor rajta, ami a csatorna "imazsat" meghatarozna... mint ahogy az rtlnek megvan a Fabry a Heti hetes, XXI szazad, Hazon kivul vagy most mar pl. a Showderklub. Mire lehet a tv2 buszke? A bugyuta taskanyitogatos izejere?
5, a Beugro miatt kulon a bogyomben van a csatorna, mert bar ok inditottak megis mindent megtettek, hogy megbukjon a musor... a vegen mar pentek ejjel adtak, pedig szombaton, kora este, az Activity savjaban, jol beharangozvan siman siker lehetett volna.
6, a csillag szuletik gyaluja utan (ami gyakorlatilag egy _tokeletes_ Britain's Got Talent klon), miert gondolod hogy az _elbaltazott_ American Idol masolat gyozhetne? Plane ugy, hogy az egyiknel egy nemzetkozi megjelenest is beigertek?
jasonyknight 2010.02.19. 22:42:39
2 - ilyen formában egyet értek, a tv2 utánpótlás nevelése gyenge
3 - régen, de az én mondanivalómnak nem ez volt a lényege, hanem az, hogy amikor bukta volt az RTL Klubon, akkor az nem volt úgy felfújva
4 - ezzel nem tudok vitatkozni, ez valóban így van, bár szerintem Fabry, Heti Hetes szintén kuka, ráadásul ugyancsak lehasznált emberekkel
5 - a Beugró egy nagyon jó műsor, nekem is kedvencem, nem hozott pénzt, levették
6 - ezt nem egészen értem. Én nem gondolok semmit, a kérdésem az, hogy tudja ilyen magabiztossággal valaki a sikert megjósolni?
Samott 2010.02.20. 09:05:38
4, Fabry - szamomra is meglepo modon - az eredmenyek szerint tartja magat (talan az is kozrejatszik, hogy csak kethetente van a kepernyon), a hetihetesnel pedig az evek soran tobb verfrissites is volt... a Hajos pl. szvsz megmentette a musort azzal hogy torzstag lett... az eredeti felallas tenyleg kiegett volna mara.
5, hat ez az, egy csatorna arculatahoz nem csak feltetlenul penzt hozo musorok kellenek... a Hazonkivul vagy a XXI szazad szerinted nyereseget hoz az rtl-nek?
6, ezt felesleges tovabb faragni, terjunk vissza ra miutan lement mindket szeria, meglepodnek ha nem jonne be a joslatom.
chrismaster · http://twitter.com/thegoodkchris 2010.02.25. 12:22:23
Mónika vs. Joshi
Híradó vs. Tények
Vacsoracsata vs.Hal a tortán
Széf vs. Áll az alku
Satöbbi......
AAAAAArgh!!! Tényleg a Vasárnap ami ér is valamit..(szégyen hogy ezt kell írnom)de legalább van valami a Heti Hetes elllen.
Miért nem lehet este amerikai vígjáték-sorozatot adni.
Az RTL megléphetné-hisz úgyis többen nézik mint TV2-t
Teszem fel lemenne a Barátok Közt és utána pl:egy Modern Family vagy Glee vagy Cougar Town (hogy csak az újakból válasszak)majd pedig az esti mozifilm vagy az éppen aktuális show
ancsur24 2010.02.25. 14:11:55
dildozer · http://www.youtube.com/watch?v=AwIY4PRIp4s 2010.02.26. 15:34:44
amúgy van még más kóla is. azoknak a hálózattévé és társai feleltethetőek meg.
cybergreg · http://www.cybergreg.hu 2010.03.01. 17:26:23
Pedig már volt ilyen! Az induláskor, 1997-ben. Akkor jó is volt a műsor, vezettek a nézettségben. Amióta azt szétbombázta valami nagyokos, azóta szar az egész.
Ivett1976 2010.04.07. 12:18:12