Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Baló György újra képernyőn

Újra lesz közéleti csütörtök

2010. február 04. 10:30 barb 116 komment

Baló Györgynek rossz éve volt tavaly. Februárban otthagyta A szólás szabadságát, aztán felesége, Morvai Krisztina miatt nem vezethette az MTV EP-választási műsorát, majd szeptemberben, mikor már a tévéújság is beharangozta, az utolsó pillanatban kiderült, hogy nem indulhat el Szerintem című új műsora.

Aztán idén feltűnt a vasárnapi Kultúrházban Winkler Nóra társműsorvezetőjeként, majd a héten kiderült, hogy végre új műsort kap az MTV-ben is. Baló György csütörtök esténként nyolctól a Kassza című közéleti vitaműsort fogja vezetni. Épp ideje volt, hogy az m1 összekapja magát, mert miután ősszel befellegzett az A la Carte-nak, a Szempontot pedig nemrégiben megszűntették, a hírműsorokon kívül nem volt közéleti műsor az m1-en. És igazán rendes tőlük az is, hogy a Kasszával visszahozzák a jól megszokott közéleti csütörtököket is.

A Kassza a sajtóanyag szerint a címével ellentétben nemcsak gazdasági témákat fog körüljárni, hanem politikai és társadalmi kérdéseket is. Az első adás (február 4.) témája a korrupció lesz, a másodikban a kórházak, a harmadikban pedig a romák helyzetét fogják megvitatni a vendégek.

A műsorban arra törekednek majd, hogy a szakértők ne a jelenlegi helyzeten vitatkozzanak 50 percben, hanem arról beszéljenek, hogy milyen jövőbeli intézkedéseket látnak szükségesnek. Ez igazán nagy kihívás manapság, úgyhogy mindenképp megnézzük, sikerül-e Balónak elérnie ezt a bravúrt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vincenzo90 2010.02.04. 10:49:04

A jövőbeli intézkedésekről beszéljenek? Akkor itt majd megint az lesz, hogy a Jobbikosokat meg sem hívják, ellenben a két nagy párt képviselője bemegy, elmondja, hogy a Jobbik egy rasszista, fasiszta banda, és aztán a Jobbik programjának pontjait mondja be, mint saját, nagyszerű ötletet, hogy ez a megoldás, majd a végén még egyértelműsíti, hogy a Jobbik az fasiszta, meg maga a patásördög a Vona. Mindenki elégedett, a nyugdíjasok mehetnek aludni, megkapták a napi félelemadagukat, és megtudták, hogy pártunk, és a mi bölcs vezérünk tudja, mit kell tenni. Baló meg nyugodt szívvel indulhat el a logopédushoz.

Számomra ott ásta el magát végleg ez a patkány, mikor az MSZPs és a FIDESZes politikus vitája közben, mikor az utóbbi előhozott statisztikákat, akkor közölte, hogy a műsorban ilyet ne használjunk, mert nem ez a lényege. Nehogy bebizonyosodjon, hogy igaza van, számok nélkül általánosságban engedte csak vitázni a feleket. Ez szerintem nem közszolgálatiság. Balót az ATVre!

bice boca 2010.02.04. 10:50:38

biztos kihagyom a műsorát, már a rádió reggeli műsorában mérgezést kaptam, a nagyképű,kioktató stílustól.

Thresher 2010.02.04. 10:51:18

Elhiszem hogy Baló jó tévés, de bakker, tényleg olyan embert kell a képernyő elé rakni, aki az összes logopédiai rémálmot magán viseli?

Jó, ok, vágom, ez nem kertévée ahol a külcsín a lényeg, de nincs valaki onnan, akinél nem kell külön értelmeznem a szavait?

Mitya Ivanov 2010.02.04. 10:53:10

"A műsorban arra törekednek majd, hogy a szakértők ne a jelenlegi helyzeten vitatkozzanak 50 percben, hanem arról beszéljenek, hogy milyen jövőbeli intézkedéseket látnak szükségesnek."
ezt minden közéleti műsor az ATV-től a HirTv ig elmondja magáról, aztán elindul valami, majd kikötnek a helyzetelemzésnél, és megállpaításnál, hogy milyen szar. Kiváncsi leszek, sikerül e neki.
Amúgy Balót mostanában hiányoltam a MR1Kossuth rádióról, ugyanis egy ideje ott volt műsorvezető a reggeli Krónikában. Az elején kifejezetten bénán csinálta, olyan volt mint egy hadvezér, vagy vezénylőtábornok, aki felszólítja a bemondót és a hírolvasót, hogy mondja el az időjárájelentést, vagy a közlekedési híreket. Később összeszokott a csapattal, de ezekszerint kell neki a képernőys lét, mert már egy ideje nem vezetett krónikát.

Mitya Ivanov 2010.02.04. 10:54:48

"A műsorban arra törekednek majd, hogy a szakértők ne a jelenlegi helyzeten vitatkozzanak 50 percben, hanem arról beszéljenek, hogy milyen jövőbeli intézkedéseket látnak szükségesnek."

Ezt minden közéleti műsor az ATV-től a HirTv ig elmondja magáról, aztán elindul valami, majd kikötnek a helyzetelemzésnél, és megállpaításnál, hogy milyen szar. Kiváncsi leszek, sikerül e neki.

Amúgy Balót mostanában hiányoltam a MR1Kossuth rádióról, ugyanis egy ideje ott volt műsorvezető a reggeli Krónikában. Az elején kifejezetten bénán csinálta, olyan volt mint egy hadvezér, vagy vezénylőtábornok, aki felszólítja a bemondót és a hírolvasót, hogy mondja el az időjárájelentést, vagy a közlekedési híreket. Később összeszokott a csapattal, de ezekszerint kell neki a képernőys lét, mert már egy ideje nem vezetett krónikát.

Mitya Ivanov 2010.02.04. 10:55:36

bazz, már megint aszittem eltünt a kommentem

llyes Edit (törölt) 2010.02.04. 10:55:58

Nagyon súlyos beszédhibával küszködő televíziós és rádiós "sztárújságíró" - ilyen is csak Magyarországon van.

bidresbodros ártány 2010.02.04. 10:59:00

"Milyen jövőbeli intézkedéseket látnak szükségesnek"... És mégis, ez kit érdekel??? Lesz bárki, aki elmondja, hogy VALÓJÁBAN hogy is van ez, ki kinek ad és ad vissza? Vagy gigaokos közgazdászok a szakmailag nagyon megalapozott tanulmányaikat ismertetik és elmongggyák, hogy MAJD, EGYSZER, HA és AMENNYIBEN, mit csinálnának? Hú, ez nagggyon belemenős, merész és bevállalós hozzáállás, gratula!! Nehogy valódi, érdemi vita legyen, á, nehogy.... és még a moderált, szűrt és leválogatott sms-eket és nézői leveleket is ismertetni kéne, meg a zuccccca emberét.

II.Briandrew 2010.02.04. 11:00:33

én bírom, jöhet a műsora...

enting85 2010.02.04. 11:02:08

Én nagyon szeretem a stílusát, biztos, hogy nézni fogom ezt a műsort is. A rádióban is mindig meghallgattam. Mégpedig azért, mert nem hagyja, hogy a riportalany kibújjon a kérdés alól, és igenis bunkózni kezd vele, ha félrebeszél az illető. De ennek köszönhetően ha ő interjúztat, abból meg is lehet tudni valamit. Az meg külön öröm, amikor kioktat egy felfuvalkodott politikust.

bidresbodros ártány 2010.02.04. 11:02:49

@II.Briandrew:

már egy hete regisztráltál, hogy ugrásra készen lelkesedj.... ilyet nem illik:)))

FD 2010.02.04. 11:03:04

Eddig sem érdekelt ez a beszédhibás ürge ezek után sem fogom nézni.

sunázósün 2010.02.04. 11:03:09

Tudtommal már nyögdíjas, miért erőltetik mégis ezt a vén trógert?
Egyfolytában arról meséltek, hogy nincs zseton, műsorokat szüntettek meg, hónapok óta a levegőben lóg a futball VB-közvetítés stb., most mégis újra helyzetbe kerülnek ezek a használhatatlan "sokmilliós" emberek.

nyafnyaff 2010.02.04. 11:04:58

A műsorban arra törekednek majd, hogy milyen jövőbeli intézkedéseket látnak szükségesnek annak érdekében, hogy a nyugdíjas maradjon otthon és élvezze a nyugdíjas éveit és ne foglalja el a fiatalok munkahelyeit a kőszférában. 75-80 évesekkel tele köztisztviselői szféra, holott 70 fölött nem lehet köztisztviselőt foglalkoztatni.

albert1 2010.02.04. 11:06:55

Úgy látszik, ragaszkodni kell hozzá, hogy minél több "sz" betű legyen már a műsor címében. Majd jön idén tavasszal is a szokásos választási műsor, hogy esszdéessz egyegéssz husszonkilenc sszásszad sszásszalék? :) Ez a combover is, egyszerűen nem képernyőképes.

II.Briandrew 2010.02.04. 11:12:39

@bidresbodros ártány:

már régóta vagyok, csak ez egy új nickem :)

amúgy ok, hogy beszédhibás, de még mindig tehetségesebb és felkészültebb riporter, mint nagyon sok ripacs a szakmában...

Mitya Ivanov 2010.02.04. 11:13:46

@sunázósün: nyugdíjas? minek erőltetik? Csodálkozol? ma egy nyugdíjas a király. Fuj de demagóg vagyok.

bidresbodros ártány 2010.02.04. 11:17:24

@II.Briandrew:

muhaha:))) én meg új vagyok régi nickkel:) a tehestégét nem vitatom, a koncepici nem teccik

megnéztem az mtv.n az oldalukat, na, így legyen ötösöm a lottón! 8, azaz 8 vendég 50 percben, amire bemelegszik, hazamegy, nehogy már vitatkozzon... a nyolcból 4 közgazdász, de mindegyik állami szektorból, se egy mesterházy, se egy hunwald, se senki. legalább egy érintett lenne, nem csak a teoretikus, üres lózungok

sunázósün 2010.02.04. 11:20:19

@bidresbodros ártány: "se egy hunwald"

Az a műsor hétfőnként fut Kékfény cím alatt.

Vincenzo90 2010.02.04. 11:23:56

@bidresbodros ártány: Hunvald sima "V", és mellesleg a rács mögül nehéz lenne...

Lacafaca 2010.02.04. 11:25:22

Ha valaki sejpeg, raccsol, ráadásul úgy néz ki mint egy zombi, akkor mit keres a médiában ???

Gyuri58 2010.02.04. 11:25:51

@enting85: Nagyon hiányolom az ilyen stílusú hozzászólásokat! Köszönöm a jóízlés nevében!

vidiki 2010.02.04. 11:25:54

"a hírműsorokon kívül nem volt közéleti műsor az m1-en.". és a Szólás szabadsága micsoda? Szerintem egy, nagyon színvonalas műsor elég egy tévének. Egy olyan, amelyikre "mindenki" odafigyel.Nem tudom amerikában mennyi közéleti műsora van egy csatornának, de azt hiszem arányok miatt sem lehetséges a magyar ugaron 2 naponta ilyen műsort készíteni.

bidresbodros ártány 2010.02.04. 11:26:10

@sunázósün:

... na, ja, de ha valódi szereplőkkel nem megy, akkor elméleti szakemberekkel minek? ezerszer hallottuk már, hogy ELVBEN mit lehetne

psinger 2010.02.04. 11:28:30

Nekem - aki valaha munkatársa voltam Balónak - és becsültem a tudása, tehetsége miatt, kissé érdekesnek tűnik ez a Baló-Morvai együttlét. Egy hithű kommunista publicista és egy szélső jobbos vezető. Persze tudom a házasság nem kell, hogy gátja legyen a különböző politikai nézeteknek, de hogy néznek egymás szemébe. Vagy a két ideológia egy tőröl fakad? Természetesen a magánélet szent és sérthetetlen, de ez elgondolkoztató.

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2010.02.04. 11:28:50

hogyhogy minek csinálják?

mert munkát kell adni a jól bejáratott mtv-s arcoknak, a Balótól kezdve az adásrendezőn át a sminkesig, és az emtv-nek úgy kell tennie mintha baromi független, pártatlan, elfogulatlan, modern és jófej műsorokat csinálna, amit egyesek úgy neveznek "közszolgálat" - mert hát bizonyítani próbálják hogy szükség van még az eMTV-re

csak sajnos ez nem igaz, qurvára nem független, pártatlan, elfogulatlan, modern és jófej, hanem kifejezetten pártos, elfogult és gagyi amit nem is néz szinte senki, és a valóság az hogy baromira nincs is szükség már rá, főleg így ebben a formában és ennyi pénzért

mondom ezt úgy, hogy amúgy a Balót inteligens,
sőt szimpatikus figurának tartom

bidresbodros ártány 2010.02.04. 11:29:01

@Vincenzo90:

elütöttem, bocsánat, igazad van

Példa volt, arra, hogy valóban érintett szereplők kellenének, nem akartam olyan nevet írni, aki még szabadlábon van:)) De azt hiszem, az igazi újságírás az volna, ha megszólalnának mindkét oldalról, akár kékfényesen, arc nélkül. Így se vita nem lesz, se valódi sztorik, csak ugyanazok a körök.

II.Briandrew 2010.02.04. 11:33:16

intelligens szó, két "l", ha esetleg ez gondot okozna valakinek! :)

bonebear · http://cinca.blog.hu 2010.02.04. 11:33:37

Szóval mégis van pénz közéleti műsorra. Kicsit sárga lesz meg savanyú, nem készül helyszíni riport, nem lesz élő csetszoba, ellenben okos beszélő fejek fognak szakérteni. Minden tiszteletem Balóé, nagyon jó riporter, de én a Szempontot szeretném megint látni, meg az A la carte-ot.

bonebear · http://cinca.blog.hu 2010.02.04. 11:36:48

@Thresher: Szénási Sándor (közrádiós). Van olyan rafkós, mint a Baló, 1x vezetett Reggeli Krónikát (gondolom helyettesített), szerintem azóta sem hagyják, mert simán földbedöngölte a hülyíteni próbáló riportalanyt a jó kérdéseivel. És szépen beszél.

csupáncsak (törölt) 2010.02.04. 11:37:00

Baló György a magyarországi elektronikus sajtómunkások között a legnagyobb tudással rendelkező, leginkább felkészült, széles ismeretekkel rendelkező újságíró.
Ami pedig a hangját és a beszédhibáit illeti: Larry King azt hiszem megbukna a magyar mikrofonbizottság előtt. De mint ahogyan Larry King esetében is, Balónál is az a lényeg, mit mond és mi van a fejében.
Azoknak pedig, akiket ez zavar, elmondom: engem sokkal jobban idegesít, hogy magukat "szóvivőnek" kinevező emberek megbuknának a magyar középfokú nyelvvizsgán. Azaz fogalmuk sincs az egyes szám-többes szám egyeztetéséről, arról, hogy a magyar nyelv nem használ szenvedő szerkezetet (germanizmus=a macska fel van mászva a fára), és azt sem mondják, hogy mentősök. Mert ebben az esetben ugye a tűzoltóautóban a tűzoltósok ülnek, a mentőkocsiban meg a mentősök, ugye? A mai sztrárriporterek (Hajdú Petra és társai) a magyar nyelv alapvető fogalmaival nincsenek tisztában, Balóval ellentétben, akinek ugyan reszelős a hangja és pösze is, de TUD magyarul. Nekem pedig ez többet ér bármilyen hajdúpéternél vagy petránál.
Bocs, ha hosszú voltam.

II.Briandrew 2010.02.04. 11:37:09

@bonebear:

igen, sajna azokat a műsorokat szüntették meg, amit legalább néztek.

andrisbandis:

az MTV nem lenne szar. tény, hogy sok hülyeség is megy benne, de nehogy már minden TV úgy nézzen ki Magyarországon, mint egy utolsó bulvár szar! A csigakettő(gyengébbek kedvéért Tv2) nem hiányzik a magyar képernyőre és ha azt nézzük, az MTV lassan már meg is előzi a nézettségi versenyben!

csupáncsak (törölt) 2010.02.04. 11:37:48

@bonebear: Igen, igaz, Szénási és Baló egy szint. Tudás, műveltség, intelligencia.

orsvezer1 2010.02.04. 11:40:00

Egyszerűen képtelen vagyok felfogni, hogy egy beszédhibás emberből hogy lehet műsorvezetőt csinálni. Mindig abban a tudatban éltem, hogy tévés-rádiós csak az lehet, aki nagyon szépen tud beszélni, és átmegy valamilyen beszédkészséget felmérő vizsgán. Rosszul tudtam, hogy a műsorvezetőket szűrik a beszédtechnikájuk alapján? Vagy ez nem szempont?

én pont az in vagyok 2010.02.04. 11:41:04

Leszögezem, a Balló - vagy ez csak egy l?:)) - nekem is tetszett és a régi műsoraiban nagyon jó volt, adok egy esélyt most is. A műsor tartalmi ismertetője sajnos tényleg bármelyik magát közéletinek mondó műsoré lehetne, a téma lerágott csont, kórházak, romák dettó... ez a baj, nem a Baló: ha már az indulásra sem sikerül 3 jó témát találni, akkor mi lesz később? Lesz még nyugdíj, meg adó meg oktatás? Jaj, már előre izgulok.
Pont az ilyen műsorok teszik immunissá az embert. Miért nem hívnak vkit, aki elmond egy konkrét esetet? A Házon kívűl vagy a Szólás jobb ebben, nem kell erőlködni.

sorhajóhadnagy 2010.02.04. 11:41:27

Ha jól látom, ez egy vitaműsor lenne, amiből hiány van. Mert a legtöbb közszereplő csak a saját monológját szereti, legfeljebb a riporter kérdezhet (alá). És elmondja, hogy az előtte szóló csúsztat, politikai lejáratókampány, bezzeg ő, stb.
Jelenleg úgy néz ki, hogy még miniszterelnök-jelölti vita sem lesz, putyini módra.

@Vincenzo90
"Számomra ott ásta el magát végleg ez a patkány, mikor az MSZPs és a FIDESZes politikus vitája közben, mikor az utóbbi előhozott statisztikákat, akkor közölte, hogy a műsorban ilyet ne használjunk, mert nem ez a lényege. Nehogy bebizonyosodjon, hogy igaza van, számok nélkül általánosságban engedte csak vitázni a feleket."

Figyelj a nüanszokra: az elfogadott játékszabályok szerint egyik fél sem használhatott segédeszközöket, tehát ha fejből idézi a számokat, akkor járt volna el fair módon. Baló jól tette, hogy figyelmeztette.

II.Briandrew 2010.02.04. 11:42:06

@orsvezer1:

itt már sokan elmondták és leírták, de leírom neked, ha akarod:
nem a beszédhiba a lényeg, hanem az, hogy egy riporter felkészült legyen, pontos, intelligens, stílusos és szedje ki a nyomorult és sokszor beképzelt alanyból, amit kell, ne pedig a felszínt karcolgassa!

ennyi...

csupáncsak (törölt) 2010.02.04. 11:43:37

@orsvezer1: Figyelj, mondok én neked szépen beszélő tévést, akinek a fejében nagy üresség van. Liptai Claudia művésznő pl. Politikai adásban van ő is, azaz ebből a szempontból nem sarkított az ő példája. Akkor most Liptai vagy Baló?

sorhajóhadnagy 2010.02.04. 11:44:59

@csupáncsak:
Vagy vegyíteni kellene a Maunikasaúval :-)

II.Briandrew 2010.02.04. 11:45:11

na igen. itt az a kérdés, hogy szeretne valaki jól kinéző, szép beszédű emberkék üres fecsegését nézni és hallgatni vagy valódi vitákat akar? ha szerencsétlen és igénytelen beszélgetést akar nézni komolytalan témákról, nézze a taplóképű hajdút pl...

Pikk Dáma ♠ 2010.02.04. 11:45:40

majd jól beolvassák a kommenteket, lesz ott vitaműsor!:)

pityipalkó 2010.02.04. 11:47:05

Nem egy leányálom az biztos,beszédhibája is van,de amikor mostanában reggel a rádióban volt profi módon vezette a műsort.Nem hagyta,hogy mellébeszéljenek.Rákérdezett.És ez mostanában nagy erény.(este azért megijednék tőle ! )

mrbrownstone 2010.02.04. 11:48:16

@Vincenzo90:

"a két nagy párt képviselője bemegy, elmondja, hogy a Jobbik egy rasszista, fasiszta banda" - mi mást mondanának, ha egyszer az.

@csupáncsak:

Jól beszélsz.

bidresbodros ártány 2010.02.04. 11:50:39

@II.Briandrew:

Nanemá, hogy a beszédhiba legyen a garancia a valódi vitákra. Engem spec nem zavar, és csak magamat tudom ismételni: vita kell, kéne, nagyon is, de az nem valódi vita, ahol közgazdászok és állami alkalmazottak beszélnek tét nélkül. Akik, ha amúgy jól végeznék a dolgukat, nem itt tartanánk. Miről beszélünk? Egymás alkalmazottai/tanácsadói és munkatérsai majd nagyot vitáznak fejenként 4 percben:))) ez a tipikus bevédős-kipipálós műsorkészítés, kicsit ciki, hogy épp a Szempont helyén megy majd

csupáncsak (törölt) 2010.02.04. 11:50:51

És még valami.
Baló már elmúlt 60, ezért ebben az országban sokan leírják, hogy öreg, nyugdíjas, menjen haza stb...
Nézzétek meg a nagy amerikai és nyugati tévéket. Ott éppen az a helyzet, hogy a tapasztalt, őszülő halántékú emberek kapják meg a legjobb, legfontosabb adásokat és mondjuk Sapkás Balogh Szilárd (Trutykó) -féléknek esélyük sem lenne műsort vezetni. A már általam megénekelt Larry King sem 25 éves, de a nagy amerikai (NBC, CBC) híradók esti kiadásait is jóval 50 feletti újságírók vezetik, akik menet közben, az évek hosszú során MEGTANULTÁK a szakmát. Nálunk ez nem így van, jön valaki valamiféle "újságíró iskolából", ha nőnemű, akkor befekszik Kárász mesternek, ha férfi, akkor tapos, s ha elég tehetségtelen, akkor a TV 2-ben vasárnap este ellenböföghet az RTL Heti Hetesének (Hajdúpetike).
Becsüljük meg Balót!
Ja és még valami.
Ha néztek külföldi - elsősorban - amerikai sportközvetítéseket, akkor az NBA, NHL meccsek, de az angol Premier League meccseket sem 23 éves gyerekek kommentálják, hanem jóval 50 feletti kommentátorok. Talán ebből is lehetne tanulni. Személyesen ismerem az ITV (Anglia) vezető BL-kommentátorát, 55 éves, 10 éve, 45 évesen közvetíthetett először BL-t. És nem azért, mert buta, vagy felkészületlen lenne.

reccs 2010.02.04. 11:51:54

@csupáncsak:
Azaz fogalmuk sincs... arról, hogy a magyar nyelv nem használ szenvedő szerkezetet

Jaj, dehogynem.

mek.oszk.hu/01600/01688/01688.htm#1

csupáncsak (törölt) 2010.02.04. 11:54:47

@reccs: köszi, ez szép. De azért nekem az általános iskolában, a gimnáziumban és a főiskolán is azt mondták, ne használjuk - lehetőleg.
Ma viszont már boldog-boldogtalan nyomatja, divatból.

II.Briandrew 2010.02.04. 11:55:41

@bidresbodros ártány:

látom kedvelsz engem és nyomon követsz! :)

félreértesz! nem az a garancia, hogy beszédhibás, hanem Ő maga a garancia. és azon az alapon, amit írsz, nem lenne egyetlen beszélgetős és háttérműsor sem, mert manapság semmi sem működik jól...szóval ezzel nem értek egyet.

sanya64 2010.02.04. 11:56:33

A korrupcióról szóló műsor körül most van ám egy kis fejvakarás, ugyanis a meghívni kívántak sajnos épp előzetesbe kerültek a napokban, BKV-s ügyeik miatt...
))

mobilus 2010.02.04. 11:59:51

Baló azon média-szakemberek egyike, akinek van a fejében szellemi erő és intelligencia, és azt szívesen és szellemesen meg is mutatja (v.ö. pl. Havas Henrik - brrr...) Okos és kellően tárgyilagos is. Szeretem hallgatni és nem zavar a látványa. (Mert mi is a szeretet? Hát az, amikor anya nézi apát, és azt mondja rá, hogy szép...)

bidresbodros ártány 2010.02.04. 12:03:01

@II.Briandrew:

Nem értelek félre, Ő maga meg semmire nem tud garancia lenni, ha a konpecpió nem jó: akármekkora király, sok érdektelen vendéggel nem lesz tűzijáték, meg semmise. Vannak működőképes dolgok, voltak is, például az épp ezen a helyen futott Szempont. Ahol vszínűleg húsvér, érintett szereplők beszélnének, na, nem csoda, hogy meg is szűnt gyorsan.

bidresbodros ártány 2010.02.04. 12:04:36

@bidresbodros ártány:

azaz koncepció:)) elkaptam a beszédhibát

II.Briandrew 2010.02.04. 12:05:20

@bidresbodros ártány:

a koncepción lehet még csiszolni, én nem temetném el előre, úgy, hogy még egy percet sem láttam belőle. A Szempont valóban jó műsor volt és én sem értem, miért tüntették el, persze vannak tippjeim...

kjapp · https://napfenyesblog.wordpress.com/ 2010.02.04. 12:11:47

bár lenne még 50 ilyen stílusú és felkészültségű ember a TV-ben.

Idet 2010.02.04. 12:12:23

@csupáncsak: Germanizmus, de van létjogosultsága, az igaz, hogy nem kellene lépten und nyomon használni.

Baló iszonyúan elfogult SZDSZ-irányba, nekem ez a bajom vele,süt a szövegeiből. Ámbár szerintem egy köztévében, amit elvileg mindenki néz-hallgat, elvárható volna, hogy beszédhibával nem ülünk a kamerák elé. Lett volna ideje kijavítani, sok jó logopédus létezik, valaha a köztévének sajátja is volt. Neki nyilván derogált, hogy alakítgassák a beszédét, mint bármely más közönséges halandóét.
Szerintem kifejezetten arrogáns az ember, hiába próbálja elnyomni.

sunázósün 2010.02.04. 12:14:04

@csupáncsak: azért ennyire nem kellene Baló ánuszát nyalnod és fantasztikus kvalitásait hangsúlyoznod.

1. Baló a beszéde miatt nem vezethetne műsort magára valamit adó csatornánál.
Lapátra tételét roppant mód megkönnyíti, hogy nyugdíjas, ennek ellenére nyomják ezerrel.
Végső esetben hatalmas tudását tökéletesen hasznosíthatná háttéremberként.

2. A királyi TV-nél akadna nem egy olyan ember, aki alkalmas lenne eme műsor vitelére, hamár mindenképp ezt akarják tolni.
Lásd a Szólás sem halt be nélküle, sőt jobb lett szerintem.

3. M. Kiss műsorával mi volt a gond, amiért ez kell helyette?
Nem hinném, hogy ott tort ült volna a dilettantizmus.

4. Liptai, Trutymó és a többi bohóc emlegetése egy vicc, teljesen más csónakban eveznek, és természetesen még arra a feladatra is tökéletesen alkalmatlanok.

5. Hamár behoztad a sport témát.
Balónál kevesebben égtek nagyobbat, amit ő szerencsétlenkedett Pekingben...
De, neki az is kellett, nem zavarta, hogy lövése nincs az egészről.
Mint elmondta régi vágya volt...teljesült Gyuri...nem köszönjük!

II.Briandrew 2010.02.04. 12:16:34

@sunázósün:

én nem védem a Balót, de ha a fejed tetejére állsz, akkor is jó riporter, max neked nem szimpatikus, ez pedig ezen nem változtat semmin!

De mondj már nekem hasonlóan felkészült, beszédhiba nélküli, csudaszép riportert!

II.Briandrew 2010.02.04. 12:17:59

javítás: nem változtat semmit, ezt akartam írni! :)

benepani 2010.02.04. 12:20:01

Én is nagyon szeretem Baló stílusát vagyis azt a hamis imidzset amit maga köré épített. A feleségével való "inkompatibilitása" is csak játék, mivel mindketten zsidó származásúak. Morvai Krisztina édesanyját Schwartz Klárának hívják úgyhogy nem túl hiteles a Morvai-féle antiszemitizmus.

II.Briandrew 2010.02.04. 12:23:02

@benepani:

semmi köze nem volt a válásuknak a származásukhoz és lehet, hogy Morvai zsidó származású, mégsem antiszemita, egyszerűen csak hülye, pedig amikor a 2006-os eseményeket vizsgálta, még szimpatikus volt, de konkrétan szerintem megzakkant az utóbbi időben...

KCB 2010.02.04. 12:23:18

Rakják vissza a szempontot. Ha valami sikeres, miért kell megszüntetni???

Balónál egyszerűen nem értem hogy mit mond.

ratman_ (törölt) 2010.02.04. 12:25:12

Baló a legcsúnyább ember, aki valaha képernyőn megfordult. Oké, hogy a skillek számítanak egy ilyen területen, de ha valaki ennyire brutálisan néz ki, annak nem feltétlen kellene képernyőn lenni, azért van egy határ.

Idet 2010.02.04. 12:25:43

@II.Briandrew: A kinézetével nincs baj, nem tehet róla, hogy az arca olyan, mint Obivan kis, hegyesfülű szörnyecske-segédjének.

Okos is, felkészült is, nyelveket beszél, és amit csak akarsz. Ez igaz. De MIRE használja az eszét? Egy véleményformáló műsorban? Az, szerintem, nagyon nem mindegy!

reccs 2010.02.04. 12:26:05

@Idet:
Ezért küldtem a linekt, csak nem akartam itt nagyon offtopic lenni.

"A Jókai Kódex szövege, amelyben már mai formájában megtaláljuk a lenni + -va, -ve igeneves szerkezetet, a magyar nyelv 14. század végi állapotát tükrözi. Nem lehet kétséges, hogy az 1380 táján írásos szövegben olvasható szerkezet már jóval előbb ugyanebben a formában megvolt az élő nyelvben. Ebben az időben azonban még nem beszélhetünk német nyelvi hatásról. A germanizmus-vadászok tehát anakronizmust követtek el, összekeverték a korokat, mert nem lehet idegenszerű az a nyelvi eszköz, amely már abban a korban is járatos volt nyelvünkben, amikor a forrásul megjelölt idegen nyelv még nem hathatott nyelvünkre."

Idet 2010.02.04. 12:26:45

@benepani: Most mindjárt megesznek!

sunázósün 2010.02.04. 12:29:17

@II.Briandrew: Írtam már, a Szólás is tökéletesen elketyeg nélküle.
Az Estében is vannak alkalmas emberek.
Plusz, ki tudja, kiket tartanak talonban, mert a sok Baló-féle mozdíthatatlan ember elveszi előle a lehetőséget.

Azt meg egy szóval nem írtam, hogy rossz riporter.
Egyszerűen nem képernyő képes.
Háttér, írott sajtó.

Idet 2010.02.04. 12:32:22

@reccs: Igazad van, de a mai fülünk annak érzékeli. Ösztönösen kerülni szoktam (beszélek németül), körülírom, mert számomra idegenesnek hat.

Egyébként volt már egy jó kis vita erről itt a neten, megfelelő példatárral, de már likas a szürkeállományom, és nem emlékszem, ki volt, hol volt. Megpróbálom előásni, de lehet, hogy te emlékszel is rá.

II.Briandrew 2010.02.04. 12:32:38

@Idet:

:) hát nem egy szépség, dehát geronazzó óriásszájú máriát is mutogatják, mégis olyan ocsmány szegény, meg hány és hány ilyen van a magyar médiában?

itt az a baj, hogy ebben az országban már azt a fajta közszolgálatot tartja jónap a "nép", ami maunika, meg taplóhajdú meg valóságsó meg egyéb "finomságok"...magyarul igénytelen ez a társadalom, így azt, ami valóban érték, nem ismerik fel és nem kell nekik, mert buták, mint a föld.

na, de ez nem a Balóért való érveléshez tartozik, csak eszembe jutott...

benepani 2010.02.04. 12:34:22

@II.Briandrew: legjobban azon röhögtem, amikor a napkeltében elküldte izraelbe a héber bánó andrást. természetesen álantiszemitizmus amit morvai művel...a sok féleszű meg beválasztja az európa parlamentbe és Csurkáékat pedig csak kiröhögi mindenki.

II.Briandrew 2010.02.04. 12:40:08

@benepani:

az antiszemita erős jelző, manapság mindenkire azt mondják, aki csak ránéz egy zsidó emberre és néha megjegyzi, hogy bizony sok tökéletlen van közöttük, szóval ez így már nem pálya! DE!

ne vigyük ebbe a politikát, semmi köze nincs ehhez a témához!

sunázósün 2010.02.04. 12:47:25

@II.Briandrew: nem ide tartozik - írod, mégis állandóan Maunikát, Liptait, Trutymót hozzátok fel példaként.
Javaslom, legközelebb írjátok Fásy Ádámot.
Lám, a Baló messze veri, még a beszéde is sokkal érthetőbb.

Ők más porondon mozognak - ők a médiabohocók.

Baló újságíró.....de bohócot csinál magából.

kovacs.14 2010.02.04. 12:48:13

Nem az életkorral van probléma, nem is a szakmaisággal,hanem a beszédhibával, ezért szerintem a műsorarai értékelhetetlenek

II.Briandrew 2010.02.04. 12:50:49

@sunázósün:

én a politikáról írtam, amit írtam! az nem tartozik ide, szóval "kicsit" eltévedtél! :)

Pikk Dáma ♠ 2010.02.04. 13:08:48

@ratman_: nono. hát nem emlékszel a húgára?!:)

zsoltix 2010.02.04. 13:08:59

Szoktam hallgatni a 180 percet, furamod akkor is ertettem, mikor Balo vezette.

Idet 2010.02.04. 13:11:34

@II.Briandrew: Igen, ez a jelen helyzet. De azért azt is hozzá kell tenni, ne sz@rozzuk már magunkat csak úgy, hogy megvan ennek az oka.

A kacsintós Kádár-rendszer volt a legkártékonyabb, mert kiskorúságban tartott egy egész népet, országot, az orosz csizmatalpak segítségével. Ennek isszuk a levét most. Olyanok lettünk, mint az a növény, amire rátesznek egy nagy lapát sódert, ha nem pusztul el, élni akar. Kibújik itt, kibújik ott, görbén, sárgán, kúszva-mászva, mert ennyi a lehetőség.
Nem szoktunk hozzá az önálló, felelős léthez, úgy zúdult ránk az új, idegen életforma, hogy sem valós ismeretünk nem volt róla, sem ellenállóképességünk nem volt, most szerezzük be kínkeservesen. Az NEM valós ismeret, hogy elmegyünk az első határállomásig Gorenje-t faszoni!(fassen, a katonai zsargonból)! Ohne nyelvismeret, ohne világismeret, csak a csillogó kütyük iránti olthatatlan vágy, ami a magyar hiánygazdaság ismeretében nem meglepő.

Azok az untermenschek pedig, akik ezt levezényelték KGB-s + drága nyugati testvéreink - segítséggel, most haszonélveznek, és magasról lesz@rják, hogy mi történik velünk.

Bocs a hosszadalomért, de ez nagyon kikívánkozott!

II.Briandrew 2010.02.04. 13:12:02

jah, aki arra hivatkozik, hogy nem érti a szövegét, az valószínű mást sem nagyon ért...annyira azért nem érthetetlen amit mond.

II.Briandrew 2010.02.04. 13:20:37

@Idet:

ehhez nem tudok mit hozzáfűzni, sajnos igaz...

nem1rem1 2010.02.04. 13:22:15

@benepani: "a héber bánó andrás"

Mit jelent, ha egy ember "héber"? Személyben olyan, mint mondjuk nyelvben a "brazil" vagy az "amerikai"?

nem1rem1 2010.02.04. 13:28:04

@sunázósün: "Írtam már, a Szólás is tökéletesen elketyeg nélküle. Az Estében is vannak alkalmas emberek..."

Minden műsor "elketyeg" bárki nélkül, vagy bárki mással. Pusztán azok a kérdések nemlesznek föltéve, amiket csak az tenne fel, aki nélkül folyik a ketyegés.

Baló messze a legnagyobb formátumú tévés személyiség, annak ellenére, hogy tényleg beszédhibás. És emellett megfelelően poztív személyiség is: Van akkora szakember, hogy nyugodtan elmegy egy reggeli rádióműsorba, sértődöttség nélkül, és nagyszerű, teljes értékű munkát végez.

Várom már a műsorát, azt a négy-öt adást, ami még "leketyeg", mielőtt majd a Fijúk az új kormányból megint félreállítják, hogy a műsor továbbketyegjen majd egy mikrofonállvánnyal.

II.Briandrew 2010.02.04. 13:28:36

@nem1rem1:

héber már nincs, izraeli van, héber nyelv van.

Idet 2010.02.04. 13:33:45

@II.Briandrew: Van. Van bibliai héber nyelv, és a belőle, az arámiból és más nyelvekből kifejlesztett ivrit, ami ma a hivatalos nyelv Izraelben, sokan beszélik, sokaknak az anyanyelve.

Legyünk tárgyilagosak, amikor, ahol csak lehet, az nem árt.

Héber ember csakugyan nincs. Zsidó ember van, ha annak vallja magát. Ha meg nem...

nem1rem1 2010.02.04. 13:36:01

@II.Briandrew: Köszönöm, akkor mégsem az én készülékemben van a hiba, ha szemforgatást sejtek a finomkodó "zsidó"-szóelkerülés mögött...

Egyébként elámulok, hogy az itt kommentelők mennyire tisztában vannak kinek-kinek a származásával, és ennek relevanciaként való kezelésével. Legalább annyira megütközöm rajta, mint mikor a másik oldalon, Morvai "magukfajta"-jelzője mögé rögtön antiszemitizmust magyaráznak.

II.Briandrew 2010.02.04. 13:40:04

@nem1rem1:

na igen, de azért sietve hozzáteszem, hogy nem csak Morvai szövege mögé képzelnek antiszemitizmust, viszont nem védem azt a libát, mert mióta a jobbik szekerét tolja, azóta nem igazán szimpatikus. viszont a baló, igen, mert hát mégis csak róla van most szó :)

II.Briandrew 2010.02.04. 13:42:32

@Idet:

tudom, mert a bibliai hébert én is tanultam az egyetemen pár évig, szóval tudom mit beszélek...de héber ember, mint olyan nincs és én ezt is mondtam! persze lehet azt mondani, hogy van, de ilyen alapon akkor mi meg hunok vagyunk és nem magyarok...

nem1rem1 2010.02.04. 13:48:39

@II.Briandrew: Bocs az offolásért...

Balóban a saját műsorai mellett a róla készült paródiákat is csípem. Az az ember külsőre tényleg önmaga karikatúrája, csak meg kell ragadni. Legutóbb az m1 Mondom a magamét-ban volt egy srác, aki miatt majdnem megfulladtam, mikor Balót előadta.

Ízlés kérdése, hogy mikor Baló az átlátszó félrebeszéléseket enyhe udvariatlansággal, némi kifejezett fölénnyel utasítja vissza, az tetszik-e valakinek, vagy nem. Ugyane vonatkozik a fizimiskájára, a beszédhibájára, a korára.

De egyvalami biztos: Televíziós politikai újságíróként még mindig a legnagyobb, és bár megpróbálták besulykolni ebbe-abba a pértéderkkörbe, a szakmai tevékenységével ezeket a vádakat sohasem igazolta. Sohasem láttam, hogy ennek vagy annak a pártnak, személynek "lefeküdt" volna, és bár nyilván vannak pártpreferenciái, ezt sem éreztem a műsorain soha.

Persze, annak, aki elvárja, hogy egy objektív műsor helyett bizonyos pártok-politkusok lózungjaival megengedőbb legyen, mint másokéval, azoknak nehéz elfogadni egy autonóm újságíró műsorait. Eért nem jósolok neki és a műsorának nagy jövőt. Hát élvezzük ki, amíg majd még lehet...

barb 2010.02.04. 13:50:22

alljatok le, sracok. senki szarmazasa nem tema a c:c-ben, megegyszer meglatom a zsido, heber, stb.-t, kivagom, mint macskat.

sunázósün 2010.02.04. 13:53:47

@nem1rem1: Ez aztán kurva nagy okosság volt.
Nyilván annak a kérdése hangzik el, aki az adott műsort vezeti.
Azok a műsorok Baló nélkül is jók, és elhangzanak a megfelelő, jó kérdések is - ha így jobban tetszik.

II.Briandrew 2010.02.04. 13:59:37

@barb:

ugyan miért ne lehetne ezeket a szavakat használni? én speciel nem rágalmaztam ezzel senkit, csak épp helyretettem aki átesett a paci túlsó oldalára és természetesen azzal is tisztában vagyok, hogy mi a c:c témája, de kösz, hogy szólsz! :)

nem1rem1 2010.02.04. 14:00:54

@sunázósün: Igen, ez így van. Csak Baló kérdései nem hangzanak el.

Vagyis, a Szólás..., Az Este, stb. elketyegnek, sőt: élvezhetőek is Baló nélkül (mondjuk, egy-két műsorvezetőről azért khmm... tudnék kevésbé dicsérő véleményt is írni...). Csak Baló nincs benne.

Mit mondjak, hogy megvilágítsam... Mondjuk, a magyar úszósport is elketyegne Cseh Laci nélkül, vannak rajta kívül is világklasszisok, meg ő sem mindig a csúcsformáját hozza. De azért nem biztos, hogy egy világversenyt megnéznék a tévében, ha Cseh Laci nem indulna. Pedig hát, kety-kety-kety...

sunázósün 2010.02.04. 14:01:44

@II.Briandrew: "itt az a baj, hogy ebben az országban már azt a fajta közszolgálatot tartja jónap a "nép", ami maunika, meg taplóhajdú meg valóságsó meg egyéb "finomságok"...magyarul igénytelen ez a társadalom, így azt, ami valóban érték, nem ismerik fel és nem kell nekik, mert buták, mint a föld." Ebben mi a politika?
Általánosítasz, megbélyegzel embereket ismeretlenül, hogy mekkora husángok, nekik jók a fent nevezettek, bezzeg az értéket (esetünkben Balót) kutyába veszik.
Hidd el, van átmenet.

shawshank 2010.02.04. 14:04:16

Tényleg én vagyok az értetlen, de valaki elmagyarázná az itteni sok troll közül, hogy miért nem mutatják meg hogy kellene csinálni?
Mutasssák mennyivel szebb kiejtésük van! Mutassák meg mennyire elfogulatlanul tudják vezetni a műsort!
Ja az nem megy...
A legjobb kifogás, hog ne közgazdászok vitázzanak. Akkor kik, tán poltikusok? Az mennyivel lesz előremutatóbb, hogy a szokásos marhaságokat vágják egymáshoz, és szajkózzák, amit eddig is? Ennek az országnak éppen a teljes politikusi garnitúrája a probléma. És igen, ebbe Vonáék is beletartoznak, hisz az éves beszámolóikkal csalnak már most, mikor még benn sincsenek...

II.Briandrew 2010.02.04. 14:04:46

@sunázósün:

nem egészen értelek, kicsit ködösen fogalmazol...én nem bélyegzek meg senkit, csak leírom, ami sajnos így van...igénytelen társadalom vagyunk sok-sok buta emberrel, kivétel persze van...ennyi...

Idet 2010.02.04. 14:04:48

@II.Briandrew: Tényleg? Kinél? Én Komoróczy Gézánál tanultam anno!

sunázósün 2010.02.04. 14:04:57

@nem1rem1: minden műsorba Balót.
A példád rossz, Baló nem emelkedik ki annyira a mezőnyből, messze nem.

II.Briandrew 2010.02.04. 14:07:42

én teológiára jártam először debrecenben, aztán a károlin, de ez nem ide tartozik :) lapozzunk! :)

Idet 2010.02.04. 14:07:43

@barb: Figyelj, én "'zanyam nimet, 'zapam tot, én magam vagyok csiszta magyar" alapon létezem. Ezt sem szabad? És miféle hímsovinizmus az, hogy "srácok, álljatok le"? Miből gondolod, hogy az oldalt csak hímneműek látogatják? Ha már a diszkriminációnál tartunk.

Idet 2010.02.04. 14:09:18

@II.Briandrew: Jó, bocs, de eredendően kíváncsi vagyok. Nem akartam tolakodni.

nem1rem1 2010.02.04. 14:11:13

Balóról nekem a legélesebben az maradt meg, mikor valami kábítószer-politikai vita volt egy esti politikai tévéműsorban. A két vitatkozó közül az egyik Deutsch Tamás volt, a másikra nem emlékszem. A vitát nem Baló vezette, ő volt (rotációs alapon) a következő napi műsorvezető.

Nos, az előző este a vitapartnerek magukban az adatokban sem tudtak megegyezni, nemhogy a következtetésekben. A műsor végén deutsch Tamás megígérte, hogy a minisztériuma adatait másnap "benyújtja" a tévének. Ennek a "másnapi" műsornak a végén Baló a következőt közölte: Az előző napi műsor után mindkét fél eljuttatta a szerkesztőséghez az adatikat. "Az adatok között ellentmondást találtunk, úgyhogy a tisztázás után ezeket az adatokat HOLNAP ismertetjük. Addig is..."

Mindez a Fidesz-kormány idején, mikor Deutsch Tomi ráadásul miniszter volt, és nyilvánvaló volt az is, hogy aki nem hajlandó a Fidesz-kormány mikrofonállványává válni, annak nem lehet jövője az állami médiában.

Szóval, volt annyi vér a pucájában, hogy elegánsan, de félreérthetetlenül megtagadta, hogy (bármelyik) kormány hivatalos propagandistájává legyen, akár fél percre is.

Ez maradt meg bennem a legélesebben róla, mert persze a folyamatos, színvonalas műsorvezetéséből amúgy nehéz kiemelni a legjobbat.

Nika Györgyről pl. előfordult mostanában, hogy feltűnően értelmes kérdést tett fel, és nem cseszte el utólag egy idétlen kommentárral. Balónál ilyesmi nem tűnt fel, nem tudom, miért...

mehr luft 2010.02.04. 14:34:14

@ratman_: kurvára igazad van!
szívem szerint én a csúnya embereket ki sem engedném az utcára, annyira nyomasztó a látványuk...

II.Briandrew 2010.02.04. 14:37:52

@mehr luft:

akkor vedd ki a tévések meg a celebkedők felét a képernyőről! itt nem a szépség számít, hanem az ész, amiből persze itthon egyre kevesebb van...

mehr luft 2010.02.04. 14:43:56

@II.Briandrew: nem tudom mire akarsz kilyukadni, de biztos te is egy bányarém vagy. pfejj, ne is lássam azt a rusnya pofád!

II.Briandrew 2010.02.04. 14:50:08

@mehr luft:

először is nem vagyok nő, ezt azokra szokták mondogatni. másodszor pedig nem téged sértegettelek, tehát fogd vissza magad barátom!

nem1rem1 2010.02.04. 14:55:13

@II.Briandrew: Szerintem mehr luft kartács egy irón (ahogy én meg hun vagyok, hun nem).

Bocs a belepofázásért, de én már jártam Iróniában, ismerem ezeket...

II.Briandrew 2010.02.04. 14:57:42

@nem1rem1:

én értem az iróniát, sőt, sokszor használom is, de ez nem annak tűnt...biztos én vagyok túl érzékeny

II.Briandrew 2010.02.04. 15:27:04

@rudi zoli:

köszi rudi, kell egy pöttyös? az az igazi :D

Idet 2010.02.04. 15:40:19

@mehr luft: Aranyvirágom, ne nézz a tükörbe, mert lehet, hogy lehámlik a foncsor! Esetleg visszaköp...

Neem kell neked levegő, pláne nem mehr, ahogy Body patkány mondta a Macskafogó I.-ben...

bidresbodros ártány 2010.02.04. 16:02:45

@shawshank:

Ki mutassa meg, hogy jobban tudná csinálni? A nézők?:)) A tévében megmutatták, de nem kellett: lásd a'la carte, lásd Szempont. Mindkettő közszolgálat, mindkettő közéleti és nézhető. Még egyszer: nem a beszédhiba a baj, attól még a tehetség tehetség marad, és nem a közélet, hanem az, ami ebből a műsorból egyelőre látszik, és amit a hasonlóak sejtetnek... Érdektelen, megúszós, álviták. Nézd meg a honlapjukat: 4 futóbolond hozzászólása van fent, kb. mint bolgárgyuribácsi betelefonálói, olyan színvonalúak a megjegyzéseik. A korrupció monnyon le, nagyjából ennyi:)))

mehr luft 2010.02.04. 16:50:17

@Idet: ha már szép nem vagy, legalább okos legyél (vagy csak olvasd el nem1rem1 kommentjét)

a8zoli 2010.02.04. 18:38:04

ebből olvasva tudtam meg hogy baló felesége morvai krisztina...
többet nem is akarok tudni :D

bidresbodros ártány 2010.02.04. 20:25:56

Na, feladom! Lassan félórája megy, két nyuszi hebeg a stúdióban, nem szól semmiről, uncsi.
süti beállítások módosítása