Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Hajós András már megint megbukott

Nincs több Legénykonyha

2010. január 26. 12:30 barb 269 komment

Valószínűleg Hajós András vezeti a magyar médiában a legtöbbet bukott sztárok listáját. Hiába, Hajós stílusát velünk ellentétben kevesen kedvelik. Friss hír, hogy a TV Paprika vezetősége a továbbiakban nem tart igényt az énekes főzőtudományára, vagyis nem rendel több szériát a Legénykonyhából.

Az október végén indult 12 részes sorozat a csatorna szerint alulmaradt a nézettségi versenyben, ami ugye nem csoda, hiszen péntek esténként 21 órától adták, és az ismétlés is elég hülye időre, vasárnap este fél 11-re került. A rossz időzítést jelzi az is, hogy Hajós a Borsnak úgy nyilatkozott, ő maga sem tudta megnézni soha tévében a saját műsorát, mivel pont abban az időben van a Heti hetes felvétele.

Ha valaki lemaradt volna a Legénykonyháról, annak eláruljuk, hogy a műsorban Hajós nem szakács volt, hanem amolyan vicces kedvű kukta, aki hol megzenésített egy-egy receptet, hol rántott kartonpapírt sütött, és meg is kóstolta. Az igazi szakács, a haverja, Nyáry Krisztián volt, aki viszont meglehetősen sótlan figura, annak ellenére, hogy teljesítette a műsor küldetését, finom és a férfiak számára is könnyen elkészíthető ételeket készített.

A műsort februrár 20-tól ismétli a TV Paprika, addig is vigasztalódjunk ezzel a videóval.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GGG77 2010.01.26. 20:12:10

A Heti hetes egyedül Hajós miatt nézhető még.

high level 2010.01.26. 20:12:26

sorry. Litkai Gergely, én tévedtem meg a betükkel.
A többi viszont áll.

Ámon 2010.01.26. 20:13:48

A Hajós András kétség kívül hatásos személyiséggel rendelkezik, és humora is van. De igénytelen műsorokban szerepel és önmagában nem tud "elvinni" egy önálló műsort, mind mondjuk a Fábry. Pl. a benne leszek a TV-ben minden idők legigénytelenebb, legszínvonaltalanabb anti tehetségkutató műsora. Egy igazi anti teljesítmény

különvélemény 2010.01.26. 20:21:10

@Ámon:

Abban a műsorban az ő szerepe, a műsorvezető, csak statiszta jellegű volt, nem ő "vitte" a műsort, hanem a zsűri meg a szereplők.

különvélemény 2010.01.26. 20:23:50

@high level:
Hallgass meg egyszer egy amerikai standup-ot.
Ahhoz képest a magyar standup maga a menyország.

különvélemény 2010.01.26. 20:34:01

@high level:
Ezt kicsit finomítanám:
Hofi nyilvánvalóan profi volt mindig is.
A Markos-Nádas duóban Boncz Géza volt az isten. (ha érted a humort) :P
Ők ketten persze viccesek, de leginkább kiváló előadók.

A 2. vonalad elég szétszórt, de a legtöbb, amit felsoroltál, erősen réteghumor.

különvélemény 2010.01.26. 20:40:13

@azértmertcsak:

Ha magáról Istenről beszélsz, nem pedig jelzőként használod a szót.

Köszönjük tartalmas hozzászólásod, ülj vissza, egyes!

mizrolist 2010.01.26. 20:53:47

@sunázósün: igen, vannak olyan előadóik, akik nem jók. De az átlaguk így is Sas felett van, akárhogy is nézem...

@különvélemény: na igen, a legtöbb sikerükhöz köze volt íróként Boncznak, még ha nem is szerepelt éppen...

@high level: ahogy mondják, ízlések és pofonok. Usztics fénykorában kb. annyira volt vicces, mint Fábry, és mostanra már egyikük sem az, ahogy Sas sem.

Laureth 2010.01.26. 21:06:01

Ha már vicces minimál főzőműsor, akkor egyértelműen Gordon és Blő. www.webcsatorna.hu/sorozatok/gordonesblo

Szarhurka Béla · http://szarhurka.atw.hu 2010.01.26. 21:06:45

Azért sikertelenek a Hajós műsorai, mert a Hajós egy jófej intelligens arc, a nézők meg kibaszottul rosszfej ostoba tajparasztok.

-= If =- 2010.01.26. 21:12:01

H.A. már csak azért is szimpatikus, mert ugyan az a monogrammja, mint az enyém, meg az összes magyar repülőnek (bár azt lajtsrom-jelnek híják az okosok) :)
Innen a bukó-tudomány is! Ám csodák-csodája, emelkedni is lehet azokkal! Nah, jó, tudom 2 részt írt alá, ezer éve felvették, de csak most adták le... de akkor is!Kicsi lelkem repes, ha arra az öreg autóra gondolok, ami nem vitte el őket egyszer csak... meg a kazira benne... :D Tuloknak lenni jó. :D

-= If =- 2010.01.26. 21:15:16

Nah, jó2 bötüt összecseréltem. Nekem lehet :D

selyemhegedu 2010.01.26. 21:19:12

@Hajós András: szerintem feleslegesen tupirozod magad ezen.

megbukott vagy nem bukott meg, nem mindegy? penzt megkaptad, musor lement. hogy jo volt-e azt ugyis tudod. egy c:c cikktol meg nem hiszem hogy kevesebb munkad lenne a jovoben :)

megint 2010.01.26. 21:29:04

Igazából Hajós mint vendég nagyon szórakoztató tud lenni, főleg ha nem viszi túlzásba a politikát, de az egyéni tv szerepléseinél érzek némi izzadságszagot, ami mindig tönkre vágja a műsort

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2010.01.26. 21:36:17

Sasjózsef mint humorista? Lemaradtam valamiről:)
Én Sasjózsef pártpropagandista adócsalót ismerek csak...

mókuscickány 2010.01.26. 22:02:23

Szerintem H.A. az egyik legtehetségesebb ember, aki valaha képernyőre került Magyarországon.
Vicces, értelmes, érdekes, több hangszeren játszik, jó hangja van, és a legszarabb műsort is el lehet adni vele. Talán épp ez a baj, hogy sokszor elvállal olyasmit is, ami rangon aluli.
De bármilyen szerepet vállal, abból biztosan kihozza a maximumot.

Kedvencem a választási műsor volt, ahol tudósítót alakított, az mindent felülmúlt, örök élmény, köszönet érte.

megint 2010.01.26. 22:05:45

mókuscickány, azért volt lehetősége önálló műsort csinálni, nem jött össze ez van, ettől még szerintem is tehetséges, csak megtalálhatná már végre azt a fajta "műsort" amit szeret, de nem csak ő, hanem a nézők is.

hiénaf1 2010.01.26. 22:05:56

@borovi: Csak simán bibsi, ezért tolják alá folyamatosan a lehetőséget.

Azokon a hsz-on befosok, hogy "intelligens vagyok, Heti Hetest nézek Hajós miatt" lol

Már az is gáz volt amikor a csigatévén Fábryt akarta koppintani. Ugye az is megbukott, mint a Benne leszek a tv-ben népbutító hulladék.
Ettől függetlenül egy pozitív, kellemes modorú, élőben nyilván jóhumorú figura, akinek a zenéit még szeretem is. De a képernyő előtt nem jó oldalt képvisel.

hiénaf1 2010.01.26. 22:09:53

Az viszont tetszett ahogy Csernus doki bekostolta Kepes műsorában :)

zetorov 2010.01.26. 22:19:58

Hajós tehetséges ugyan, de tehetségének nincs műfaja, amiben az érvényre juthatna. Ezért bukik meg mindenben.

kopp 2010.01.26. 22:23:46

sztem + Hajós 1 tehetséges ember! mindenhez van több-kevesebb tehetsége, de annyi semmihez, h maradandót és ezzel hosszabb távon eladhatót tudjon alkotni! ennyi az egész sztori! én abszolút nem vok ellen, csináljon, amit akar, de az elvakult H.-fanokat sem értem teljesen! :) (azért az az oldal is jócskán túlzásba viszi...)

HgGina 2010.01.26. 22:41:38

@Hajós András:
"...találkozóm van a közszolgálati híradó producerével, lehet, hogy felkér valamire...?!"

Most hallottam a hírt, felkérték, hogy ne szerepeljen ott se.

reccs 2010.01.26. 22:49:58

@hiénaf1: Már az is gáz volt amikor a csigatévén Fábryt akarta koppintani

Azt azért elmagyarázhatná valaki, hogy az mitől a szar-húgy humor pápájának a koppintása, ha valaki ugyanazokat az amerikai showműsorokat másolja, ahonnan fábry is lopott.

különvélemény 2010.01.26. 22:50:17

@hiénaf1:

Csernus volt a Hajós saját műsorában is...

BruceWayne 2010.01.26. 22:53:23

A Benne Leszek a Tv-ben a dadaista televíziózás műremeke volt, teljesen kész, amit abba leműveltek a zsűrivel, nagyon adta XDDD

laphroaig 2010.01.26. 23:03:49

Hajós jó!
A Heti Hetest Ő viszi a hátán már 2 éve!

suncipoci 2010.01.26. 23:08:46

Én mindössze egy adást láttam. Jópofa volt, nekem tetszett.

BruceWayne 2010.01.26. 23:09:44

egyébként az hogy Hajós András Mo-n bukott "műsorvezetőként/humoristaként"(...stb) van elkönyvelve az inkább a közeget és a nézőket minősíti, nem pedig őt. Jellemző hogy a legsikeresebb és legjövedelmezőbb "szerepét" egy olyan műsor hozza ahol a legkevesebbet kell nyújtania és adnia saját magát. Az hogy a Magánszám ment kb 8(?) adást elég nézhetetlen időpontban, nem jelent semmit. A KEHAAVH-al is max annyi volt a probléma hogy túl sűrűn volt, amiből következik hogy hamarabb is fulladhat ki. De mindkét műsor anno üde színfolt volt a kereskedelmi tv-k kínálatából, és igenis egyedi sajátos és értékelhető humort hozott be H.A., bár nem könnyen emészthetőt (az egyszeri tv-néző számára). De szerintem ismertebb a Benne leszekkel lett meg ugye azt követő Heti Hetezssel, és bár előbbiben is jól adta az első 2 műsorában megkedvelt figurát, utóbbitól számítva szerintem nem volt már az az igazi - mondjuk ebben időközben szerintem befolyásoló is lett a politikai úgymond hovatartozás felszínre kerülése (bár a Hetezst már vagy vagy 4 éve nem láttam)

különvélemény 2010.01.26. 23:15:16

@Nerazzurri: KEHAAVH

Tudom a megfejtést:
Késő Este Hajós Andrással A Viasat Hármon'
:D

különvélemény 2010.01.26. 23:19:40

@kisbéku:

Nem, ez arra bizonyíték, hogy tök mindegy mit adsz, csak iq ne kelljen hozzá.
Sok tévé próbálkozott már Hajóssal, mert gondolták, hogy jó, de a plebsz' sajna mindig lepontozta.

dtk74 2010.01.26. 23:28:32

Zenésznek jó, persze aki techno-house-metál, vagy egyéb rosseb rajongó, azt nem fogja kicsit kizökkenteni a mindennapokból a mindennapok Hajósos megfogalmazásával. Humora van, bár kissé nyers néha, és az empátia ki-ki esik a számára fontos dolgok közül. Jó abban, amit saját életvezérlő bölcsességemként őrzök: - Amíg tudsz nevetni, addig nem fogsz sírni! Tanuljátok meg ezt tőle!

dtk74 2010.01.26. 23:32:11

Egyébként egyetértek KOPP-al. Hajós zenéje pl. annyira nem jó hogy célzottan erre neveljem a gyereket, de túl jó ahhoz, hogy ne mutassam meg neki. Majd ő eldönti, hogy a Zazi a metrón- számára csak zaj, vagy üzenet.

Kyle Broflovski (törölt) 2010.01.26. 23:58:45

hajós jó, és igenis az ilyen bukott műsorokból is "profitál".....sztem

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2010.01.27. 00:27:42

Szerintem Hajós minden "bukott" műsora vállalható még így évek múlva is. Én kifejezetten kedveltem a beszélgetős stand-up-os vonalat, és szomorú voltam, mikor megszűntek. Pont azért, mert egyedi volt. Ilyen egyedi talán csak a Vámos Miklós volt, persze teljesen más tekintetben.
Sajnos a közízlés már csak ilyen, így nézhettétek a Frizbi/Névshowr/Szulák/Liptai/faszomtuggyaki Show-t. Meg Maunikát még 20 évig.

Van már ilyen nick? 2010.01.27. 00:41:23

@Nyinocska:
Ebben lehet valami, mármint hogy az intelligens humort csak intelligens ember érti.
Viszont itt arról van szó, hogy te magadat akarod intelligensnek feltüntetni. Hajós humora ugyanis egyáltalán nem intelligens, hanem inkább prolihumor.
Nekem biztos azért tetszik (már amikor tetszik).

Az tény, hogy a Heti hetesben az egyetlen ember, aki legalább olykor mond némi humorosat. Néküle a műsor nézhetetlen.

Van már ilyen nick? 2010.01.27. 01:30:49

@Jester:
Lehet, hogy tud ilyeneket írni, csak akkor azt nem értem, miért nem ezeket adja elő.

Van már ilyen nick? 2010.01.27. 01:44:48

@high level:
Hát Sas Józsinál messze jobb (de ezzel nem mondtam sokat).
Liptai helyett meg gondolom, Litkait akartál írni.

Ami a sóderklubosokat illeti, hát bizony Hadházit kivéve elég gyenge színvonal, kaka-pisi-anyázás szintű humor (élen Kis Ádámmal, aki káromkodás nélkül fél percet nem bír előadni; ez haveri körben elmegy, na de színpadon? Ne már...).

@azértmertcsak:
Csak vallási szövegekben (meg hívőknek esetleg máshol is).

Van már ilyen nick? 2010.01.27. 01:53:04

@Bruti:
Hát azért Vámoshoz hasonlítani kicsit erős... Ő ugyanis tényleg jó volt.

@dtk74:
A zenéje - mámint az Emil.Rulez - szerintem hallgathatatlan, idegesítő diszharmonikus szar (kivéve a Hello Tourist, annál általában nem kapcsolom odább a rádiót), de hát ízlések és pofonok... Bartókot sem szeretem, sokan meg igen.

Rosszindulatú Vászka 2010.01.27. 02:03:03

Sztem az étel nem játék, nekem nem vicces a rántott papír. Az emberi gyomornak ráadásul emészthetetlen :)

Továbbá nagyon zsenánt hogy Andrásunk ennyire kultúrálatlanul eszik, azt gondolom látványkonyhában kézzel enni, meg nyitott szájjal rágni az ételt nem patent.

Azt nemtom a műsor milyen, nem vagyok célcsoport, úgy a legtöbb magyar gyártású főzős műsor nekem amatőr és idegesítő, nekem nem bejövős. A régebbi HA cuccokat kedveltem, de valami elvarázsoltul nézhetetlen idősávban mentek.

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2010.01.27. 02:58:57

@Van már ilyen nick?: "Hajós humora ugyanis egyáltalán nem intelligens, hanem inkább prolihumor"

Prolihumor? Mint pl ez?

www.youtube.com/watch?v=VY0PwbgCmZ0

GaBko · http://gabkochili.blog.hu 2010.01.27. 07:39:38

lehet az a baj, hogy én pl. nem is tudtam erről a műsorról, pedig érdekelt volna.

különvélemény 2010.01.27. 08:33:48

@Pitypalatty úrfi:

Ugyan már, inkább Defekt Duót kell hallgatni, az az igazi humor... :D

www.youtube.com/watch?v=YdebIjA6jRo

Pannon Puma 2010.01.27. 08:47:24

Hajós intelligens. egyszer elkaptam a zárórában a beszélgetést vele, ő az az ember, akit értelmiséginek neveznék (az értelmiségi nem= diplomás, mint azt a tévhit esetleg tartja). tájékozott, normális gondolkodású, és lehet, hogy nem akkora tulok, mint markosgyörgy, akin görnyedve tudok néha röhögni, ennél a színvonalnál sokkal finomabb, cizelláltabb, olykor bölcsebb, de minden esetben éleslátóbb, maró gúnnyal és (ön)iróniával átitatott.

emiatt nem megy neki a médiában, oda tényleg nem ez kell...

labi 2010.01.27. 08:50:11

@high level: "Hogy mennyire ismered a humor szereplöit azt rögtön elárulja, hogy a Liptai névböl Claudiát vezetted le (jaj jézusom!!!) nem pedig Gergelyt."

Hát, ez az egyik legszebb öngól amit valaha láttam... :)))
Kétszer is rosszul tudni valakinek a nevét (tehát nem elütés) és közben a másikat ekézni hogy hülye hozzá. :)

frompearly 2010.01.27. 09:07:32

Szegény bandika amibe belefog az megbukik ,ezt hívják tehetségtelenségnek,egyszerű statisztika! ,marad a heti7 , ahol évek óta vigyorog a gyűlölet a képernyőről, oda még befér , mert azt mondja amit a párt ,meg amit a tompafejek hallani akarnak...Irány a Süllyesztő!!

2010.01.27. 09:10:25

csk hogy beleszóljak:
Szerintem NEM Hajós bukott meg, hanem a béna tévé szerkesztők, akik szar időpontra tették a műsorát.
A régi viasatos műsorát szintén a csatorna cseszte el, amikor minden napra benyomták. MINDEN NAP senki nem képes poénokat csinálni. Ez a tévé vezetésének kapzsisága és ostobasága, nem Hajós sikertelensége.

Jaffar 2010.01.27. 09:32:12

@finomanarancs:
Az a videó nagyon ott van :D

Én szeretem, nagyon nagy arc.

Jaffar 2010.01.27. 09:34:54

@Pitypalatty úrfi:

Szerinted a Hajóst fikázók hány százaléka értette meg, hogy miröl volt abban a videóba szó? Max 5%, de lehet, hogy túloztam.

vernarancs 2010.01.27. 10:00:33

Sas jozsefet humoristanak hivni es kozben Hajost fikazni? Nezzel mar tukorbe. Meg a nezettseg alapjan dontjuk el ki a jo es ki nem? Broaf. Gyozike meg mounika akkor nagyon tehetseges ember. Ennyire mellozni a gondolkodas szikrajat az mar tenyleg klinikai eset.

Ramaty 2010.01.27. 10:08:03

Nem csodálnám, ha itt csupa Irigy hónaljmirigy-rajongó kommentelne.
Ahogy van funkcionális analfabétizmus, úgy van funkcionális ahumorizmus is.

Hajós humorát megérteni egyszerűen magasabbrendű humorérzéket követel. Ő sincs mindig formában, de messze szellemesebb, mint a Showder klub együttesen, Bödöcsöt kivéve.

kurt cobain 2010.01.27. 10:15:38

@ctc: Én is láttam a Zárórát, de nagyon gyengéket kérdezett az Alinda!
Pedig jó kis csajszi!
Szóval szétcsúszott a műsor, erőlködtek.
A Hajóst szeretem, neki van humora! Nincs elszállva magától. És kellemes a cinizmusa.
Csak hát ebben az országban...
Ritkán nézek tv-t, de ha belekukkantottam a Heti Hentesbe, csak miatta tettem, a többiek,-Gálvölgyit kivéve -szerintem unalmasak.
Na mindegy, Alinda jó csaj, ez a lényeg!
Ha esetleg olvassa a kommentemet,írjon nekem! Vagy egy ilyen típusú másik nő is jó lenne...

ügyeske 2010.01.27. 10:48:07

@high level: LIPTAI néven nincs Gergely, Te szerencsétlen !!!
Ki nem ismeri a humor nagyágyuit???
TE NEMISMERED !!
AZ L I T K A I , mégegyszermondom, hogy értsed LITKAI !!

Rosszindulatú Vászka 2010.01.27. 11:02:28

Nekem ez az inteligencs humor, meg a magasabbrendű humorérzék kissé ojan, mint az igényes popzene, meg az igényes rétegzene. vagyishogy a mindenre címkét-gyártókényszer ármánysága, de igazából nem jelent semmit senem. Sztem.

A Legénykonyha meg nekem pont annyira nézhetetlen, mint az másik magyar a rasztás affektálóssal meg a kissráccal, szal ótvar ingerszegény konyhában vacak kajákat gyártani nem szórakoztató, ellemben bundáskenyeret meg nem így fog senki tanulni elkészíteni. Gyenge a kamerakezelés, de leginkább uncsi.

De nincs ezzel baj, kétszer megpróbáltam, nem teccett, nem nézem. Azér ezt a verseny frecsegést nem nagyon értem. A prolizást sem. Monnyuk az felfokozott politikai időszakban mindég el szokja uralni a médiumokat.

Pikk Dáma ♠ 2010.01.27. 11:07:12

@Rosszindulatú Vászka: én ezt a műsort nem láttam, meg Heti Hetest se nézek, de Hajóssal nincs semmi bajom, inkább bírom. Viszont azon gondolkodtam, hogy akik arra hivatkoznak, hogy az ún intelligens humort csak intelligens emberek értik, nem értik a humort:)
Szerintem Hofi pl elég intelligens humort képviselt, mégis egy ország értette.

Rosszindulatú Vászka 2010.01.27. 11:17:26

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: "Humorban nem ismerek tréfát!" - ugye, hogy ugye :)))

Leírtam már fenntebb, nekem ez a kézzel eszünk meg nyitott szájjal kérődzünk az éteken látványkonyhába kicsapja a bisztosítékot, lehet, hogy másnak ez laza meg vicces, nem tudhatom. Jelzem, hogy normális magyar főzős műsorot eddig nekem még nem sokat toltak a pofámba a Paprikások (a többi tévék meg ennyit sem), a Konyhatündér tecc, meg az szépen fejlett nagydarab romaséf. Igaz, legirrtálóbb eddig nekem az két cseszkó majom, akik házhoz viszik kiskosárba a kaját ellembe ótvar gusztustalanul és vacakokat is főznek.

Eccer nézd meg, most nemtom, de vagy RTL2, vagy VOX, vagy PRO7, van az a műsor, amibe amatőr recipéket gyártanak három háziasszony- vagy fi három überprofi séffel, és még szórakoztató nézni is. Igaz, az nem kétfős műsor rántásos erőlködéssel.

Ja ez a műsor se alapvetően Andrásunk miatt nem teccett, eccerűen nem és kész.

Magon_ 2010.01.27. 11:20:55

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: Egyfelől szerintem is marhaság, hogy intelligencia vagy mittomén milyen humorérzék kéne Hajóshoz, másfelől azonban kár Hofihoz akárkit is hasonlítani, ő egy teljesen másik dimenzió: ugyebár ő azért (is) volt a legnagyobb, mert mindenki másért tudott nevetni ugyanazon a poénján. Ha ezt defaultnak tekinteném, akkor szegény egyedül maradna a humoristák csarnokában.

ügyeske 2010.01.27. 11:24:10

@Magon_: és eléggé egyedül is van, sajnos.
Ez a seggfej Fábry próbált a lábnyomába néhanéha belelépegetni, de amiota elvakult gyűlölete a politika térfelére vitte, azóta szánalmas, nézhetetlen, hallgathatatlan, vállalhatatlan.

tlac 2010.01.27. 11:29:22

mekkora tülekedés van/lesz az ATV-n!

don brada · http://www.sajatwebsite.hu/ 2010.01.27. 11:31:19

Megbukott??
haha
Ez azt jelenti hogy a lefutott tizenpár részért megkapta a jonéhány gurigás pénzét, majd lelépett.

jürgen baromartz 2010.01.27. 11:43:58

szerintem a hajós igenis egy intelligens ember nagyon jó humorral és kellemes megjelenéssel, az pedig hogy az ilyenek helyett a magyar birka inkább a hajdu péter-féléket favorizálja, már kurvára nem az ő bűne. a heti hetest viszont utálom.

huta9020 2010.01.27. 12:10:27

Számomra a TV Paprika általában nézhetetlen. Van egy-két érdekesebb színfolt, de ahogyan a magyar szakácsok és egyéb szereplők, megpróbálnak Stahl-módra elbűvölően mosolyogni, attól megfordul a gyomrom.

Naki vagyok kerdojel 2010.01.27. 12:28:06

Na nehogymá' egymásnak essetek ilyesmi miatt, hékás! Leállni ezzel.
Jómagam 0.8 részt láttam eddig belőle, s az bejött. Jól ökörködött a szakács mellett, néhány igazán jó poénja is volt (szemben pl. az Irigy Hónaljmiriggyel, amely már évek óta egyetlen poént sem bír kitalálni).
Szóval szerintem nézzétek, ha meg nem tetszik, akkor utána meg már ne nézzétek...

kispestipeti 2010.01.27. 12:29:22

Miaz, hogy a H A megint +bukott?
Miért, melyik média- vagy közszereplő nem bukott meg már eddig???
sasjózsi +bukott,
uszticsm +bukott,
vágó +bukott,
friderikusz +bukott,
havastanárúr +bukott,
csiszárjenő +bukott,
borosbocskor +bukott,
stohlbuci +bukott, (bocs; ő elbukott)
színészbőlműsorvezetők mind +buktak,
szépségkirálynőbőlműsorvezetők, nem volt hová, kire bukniuk,
stb. stb.

Naki vagyok kerdojel 2010.01.27. 12:30:48

Ja, a Gordon Ramsey meg király műsorokat csinál. Különösen a Ramsey's Kitchen Nightmares sorozata jó (amit bűn szarul fordítottak magyarra). A lányom csak úgy mondja: "az ef betűs fickó", avagy "a csúnyán beszélő bácsi". Hehe.

ügyeske 2010.01.27. 12:38:57

@kispestipeti: szerintem vágó nem bukott meg.
A soxar vetélkedőnek látszó műsor között az ő műsora ténykeg egy színvonalas termék volt. ( nem erre az utólsó f@szságra gondolok, hanem a klasszikus Milliomos-ra.
még mindig nézhetőbb volt mint ezek összeadva.
és volt benne informácio és tudásanyag is.
és az ő stílusára volt kitalálva.
Ha az M1 átvenné ( ha átvehetné) veleegyütt, rögtön jobblenne a nézettségi rátája.

GMT+ 2010.01.27. 12:41:07

Szerintem jó fej a Hajós! Legtöbben csak a baloldalisága miatt utálják. Kár ezért lebecsülni valakit, ettől még lehet jó magyar humorista. Unalmas már ez a szétszakadt ország!

Tudom, hogy a Heti Hetest senki nem szokta nézni (az 1 millió néző is Argentínából van), de szerintem ott is egész jó. A műsor picit elfáradt mostanság, de talán az az egy-két fiatalabb emberke kicsit felfrissíti.

A Paprka műsor tényleg nem egy főnyeremény :/

kispestipeti 2010.01.27. 12:43:43

bukásról még annyit:
heló turiszt, luk de rájt szájd,
heló turiszt, luk de left szájd.
oszt' egyik sem jobb (szebb, okosabb, stb.) a másiknál.
mi meg nem szórakozunk igazán jól, csak sete-sután vitatkozunk olyan dolgokról,
amikre kár ennyi szót pazarolni.
paprika tv? most hallottam róla először. hajósandrás? na,róla már hallottam többször. és akkor mi van?
ledarálják a paprika tv-t és megetetik velünk?
hajósandrás meg kedélybeteggé válik micsoda ádáz vitákat váltott ki ez a nagyívű, újabb médiaszereplése?
nem hinném. minden megy tovább, ahogy eddig volt.

kispestipeti 2010.01.27. 12:56:50

mivel nem az éppen képernyőn látható műsorok arcai felelősek elsődlegesen egy műsor végső formájáért, megfeleő tálalásáért (műsoridő, stúdió berendezés, társak, stb.)ezért talán kár éles vitákba keveredni, hogy a korábban méltán vagy méltatlanul közismertségre, uram bocsá' népszerűségre szert tett "vezető média személyiségek" vajon megbuknak-e egy-egy megszűnő músorral? na szerintem ez érdemelne meg egy értelmes(!) diskurzust, nem az, hogy mennyire tehetséges, jó humorista a hajósandrás?

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2010.01.27. 15:47:22

Nemsokára lesz olyan tv, amelyen magunk állítjuk össze a műsorainkat, abban nálam biztos a Hajós viszi majd a prímet... csak még rá kell dumálnom, hogy legyen hírműsora is!

Én utálom a jelenleg Magyarországon futó összes hírműsort! nézhetetlenek, de lehet, hogy Hajós a maga finom hangolásával azt is nézhetővé tenné számomra...

Gessler 2010.01.27. 19:59:28

Követelem, hogy a Hajóst csukják börtönbe, tartsák rövid láncon, két golyóval (vassal, a lánc végén), antihungarizmus, Mikulás, és Jézuska-tagadás miatt!

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2010.01.27. 21:51:00

@Gessler:

Kizártnak tartom, hogy tagadta volna a Mikulást vagy a Jézuskát! Ez aljas rágalom, amiért viszont neked jár a rövid póráz. Büntiből, mer ilyet mondtál, légy az ágyadhoz láncolva egy hétig! Utána mondj el három mianyánkot és kiegyeztünk.

brand_boy 2010.01.28. 12:38:03

Hajósak szerintem elsősorban zenésznek kellene lennie, mert egyértelműen ahhoz van tehetsége.
Szegényke azzal bukta a legnyagyobbat, amikor óriási mellszélességgel kiállt a TV ostromlók mellett, aztán addig cikizték, amíg vissza kellett állni ahová tartózott a szoc-lib kánonba.
Azóta csak vergődik, mint hal a szatyorban.
De megérdemli, mert elment kurvának, ahelyett, hogy csak a zenéléssel foglalkozna.

Gessler 2010.01.28. 14:25:13

@brand_boy:
Inkább maradjon kurva. Ahhoz van tehetsége...

Úgy egy éve, behívták a hetitetvesbe a Forgács Gábort. Tök újonc volt, mégis meghatározója volt a műsornak. De...! Egyszer csak elővette a gitárját, és megmutatta hogy kell használni, hogy kell hangulatot teremteni. A Hajós égett, mint az Iraelei zászló Gázában.
Forgács azóta nem volt műsorbana retekklubbon. Pedig a származásával nem lehet bajuk...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2010.01.28. 18:51:02

Burkolt és nem burkolt zsidózás helyett nézzétek meg ma este Hajóst a Zárórában. Érdemes.

Gessler 2010.01.28. 18:52:43

@ajvéból jelentik:

Ő nem zsidóskodott. Szóba se hozta. Így nem kell.

Gessler 2010.01.28. 18:53:59

@Nadine:
Felér egy gyomormosással. :-)

high level 2010.01.28. 19:20:57

Már pedig igy van, hogy Gyözike is jobb és sikeresebb Hajósnál mert egyszerüen nagyobb a vevö közönsége. Az Omega meg jobb és sikeresebb Gyözikénél mert nekik még nagyobb a vevöközönségük. Ez van, a piac dönt, mert az objektiv, ezt hirdetik a libsik is.
Aki meg szereti a pár száz CD-nél többet eladni nem tudó zenészeket az szeresse, csak ne hirdesse már, hogy mekkora korszakos tehetséggel állunk itt szemben, mert kiröhögöm. Különösen úgy, hogy a pár száz CD-nél rengeteg média futtatás után se tellett többre. Amit Hajós mutat zene vagy humor frontján abban semmi egyedi, semi eredeti, semmi maradandó, max. csak pillanatnyi hangulatjavitásnak fogható fel. Ezt meg nagyon sokan meg tujdják csinálni.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.01.28. 19:26:02

@kurt cobain: már elnézést, de Veiszer Alinda miért jó csaj? Csak kérdezem... hogy a nyugdíj előtt álló tanítónéni-frizura, vagy esetleg a kimért affektálás az, ami ennyire hatásos?

high level 2010.01.28. 19:33:49

A tantusz meg le se esett az itteni szakértösködö gárdának, hogy miért rakták Hajós müsorait rendre késöi idöüontokra. Na hát csak azért mert a müsorszerkesztök nagyon jól tudták, hogy amit Hajós csinál arra csak réteg igény van. Az ilyenekkel meg ugye nem rontják le a fö müsoridöt.
Aki meg ilyet akar magának nézni, az meg csak maradjon fenn a késöi órákig. Ha már annyit se tud a lúzerja, hogy programozza be a dvd-jét, aztán akkor nézi meg a produkciót amikor akarja.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2010.01.28. 19:40:26

@high level: Azt még mindig nem sikerült elárulnod, szerinted mit jelent a nagy tudás. Ismételgeted ugyanazt a hülyeséget:)

high level 2010.01.28. 19:43:47

Miféle nagy tudásról beszélsz? Ki momdta, hol mondta, mire fel?

reywasp 2010.01.28. 19:50:06

az ákos témára: aki istennek képzeli magát, egy idő után képes elhitetni a többi emberrel(szerencsére nem mindenkivel!), hogy tényleg az.
és ez nem csak úgy kitaláltam sajnos, hanem egy barátom, aki ismeri őt, mesélt róla vicceseket........

reywasp 2010.01.28. 19:52:52

és az a legjobb amikor az "okos" és húde hozzáértő emberek le Liptaizzák LITKAI Gergelyt!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2010.01.28. 19:59:20

@high level: Bocs, összekevertelek Szergej Szergejeviccsel. Te az ákosos-liptais vagy:)))

high level 2010.01.28. 20:54:45

@Nadine: hehe, te reywasppal meg csak egy lúzer vagy. Ma lovagoltok azon amit már tegnap kijavitottam 2 perc után. Szánalmas frusztráltak.
Na majd akkor szóljatok, ha a nagy tudású bálványaitok is képesek lesznek stadionokat megtölteni a koncertjieken mint pl Ákos. Addig is maradjon meg nektek a jó magyar szokás: fúrjátok csak a sikeresebbeket kis lúzik.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2010.01.28. 21:03:01

@high level: Nem lovagolok én semmin, csak beazonosítottalak. Azon meg nagyon nevetek, hogy te fúrásnak nevezed azt, ha valaki nem Ákos-rajongó:DDD További jó szórakozást!

reywasp 2010.01.28. 21:39:20

te egy idióta vagy :D
egyébként nem emlékszem, hogy bárkit is bálványoztam volna....xD

high level 2010.01.29. 15:41:55

@Nadine: na még egy hehe nektek: Ákost én csak példaként emliettem meg, mire te meg az árnyékod itt tematizáltátok öt. Hát ezt kellett volna beazonositanod te nagy tudású, nem engem.

Ami meg a tudást illeti, tájékoztatlak róla, hogy hiába aktivizálod itt magad minden kenyérmorzsa hozzászólnivalóra a blogod népeszrüsitése végett, a kutya nem fog rád kattanni. Tudod miért? Mert noname blogozókból van milliónyi, s erre még annyi igény sincs, mint egy-egy 3. vonalbeli humorista másfél percére. Igy tehát csak az idödet pocsékolod a blog szöszmötöléssél. Nem vagy mérvadó, nem vagy karakteres, nem tettél még le semmit az asztalra, igy a kutya nem fogja a szabad idejét a te irományaiddal elvesztegetni.

szimencsing:) 2010.01.30. 16:53:35

Hajóstól legalább nem kap el a hányinger, mint a Heti Hetes többi "sztárjától"

Trillus 2010.01.31. 19:43:06

@high level:
Nem akarnék hasonlo kovetkezteteseket levonni, mint Te tetted a "ki mennyire jartas a humorban" kerdeskor kapcsan, pusztan joszandekbol:
Hogy letezik Liptai Gergely, iszonyat jo humorral, nos van ra esely. Gyanitom azonban, hogy esetunkben inkabb Litkai Gergőre gondoltal...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2010.01.31. 21:20:08

@high level: :DDD Milyen irományaimmal, milyen szöszmötöléssel? Három éve járok a comment.com-ra, mert szeretem a filmeket... Nem a blogomat népszerűsítem, hála Istennek, semmi szükségem arra, hogy spammelgessek. Olyan ostobaságokat írsz zsinórban, hogy az tényleg fáj. Na részemről ez volt az utolsó reagálás a hülyeségeidre.

chrismaster · http://twitter.com/thegoodkchris 2010.02.02. 09:54:49

Magánszám(comedy central-éjjel megy)
Heti Hetes (rtl-vasárnap este)
a Zárórában láttam a múlt hét végén és értelmesen beszélt és elmondta hogy a zenéjéből(sajnos)nem lehet megélni ezért vállalta a "médiabohóc" szerepet.
Ja,elfelejtettem a POÉN!-on ismétlik a "Benneleszekatvben" förmedvényt is.
Szóval Hajós szerepel-szerepelget,most éppen megszünt egy,nem baj lesz ez még így se!
Aki pedig azt mondja hogy tehetségtelen,az biztos az RTL(hetihetes-benneleszek)műsorokban látta csak...Abból meg nem lehet leszűrni a tehetséget-mert az RTL(Sixxnek nem fog tetszeni)nem éppen az okos műsorairól híres...

Bele a közepébe 2010.06.27. 01:58:22

@kurt cobain:

de csak ha nem drogozó, kicsikém, és borotválkozó, és nem vakarod a segged reggeli közben.

Malinda
süti beállítások módosítása