Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A TV2-t már a Viasat3 és a Cool is veri UPDATE

Ügyes kis tévé

2010. január 15. 14:23 sixx 127 komment

Szegény embert az ág is húzza, gondolhatják most a második számú kertévé vezérlőjében,  hiszen távozott Magyar Rita, a csatorna eddigi kommunikációs igazgatója csoportvezetője, közös megegyezéssel, persze, ahogy ez ilyenkor lenni szokott, ráadásul tegnap este volt olyan periódus, amikor a Viasat3 és a Cool is meg tudta verni nézettségben az egykori bioponkettest. A kép klikkre nagyobb lesz.

Ami Magyar Rita távozását illeti, szerintünk ennél jobb dolog nem nagyon történhetett volna a TV2 életében mostanában, ugyanis pont a kommunikáció (amit ugye ez a hölgy koordinált volt) a csatorna egyik gyengéje, márpedig ha az ember le van maradva egy versenyben, akkor nem a neki drukkolókat anyázza és köpködi az előtte haladó hátát, hanem támogatást kér és apait-anyait belead a küzdelembe - na ez az, ami nem jött le a csatorna eddigi kommunikációjából. Reménykedünk abban, hogy az új főnök alatt minden megváltozik.

 

A Viasat3 tegnap esti diadalán annyira nem is szabad meglepődni, a kábeladó stabil műsorstruktúrával és konok eltökéltséggel halad előre, a TV2 tegnap esti legyőzői pedig a stabil Helyszínelők-franchise tagjaiból kerülnek ki, amit a világon mindenütt többen néznek, mint egy Kábelbarát című filmet (bár amikor abban Jim Carrey elnyomja a Somebody to Love-ot a Jefferson Airplane-től, az beszarás). A TV2 98 százalékos lefedettségével szemben a Viasat3 csak kb. 68 százalékot tud, azaz 1,2 millióval kevesebb háztartásban fogható, mégis többen nézték, mint a TV2-t. A Cool a tegnap este stabil negyedik helyezettje volt a Katona című akciófilmnek köszönhetően.

UPDATE: kedves kommentelőink joggal hívták fel figyelmünket arra az el nem hanyagolható tényre, hogy ha már kiemeljük, hogy a TV2 hogy leszerepelt a Viasat3 és a Cool ellenében egy hollywoodi vígjátákkal, akkor azt is meg kell említenünk, hogy bizony a Jóban rosszban elverte a Fókuszt és a Barátok közt reklámszünetét is.

jabba18 2010.01.15. 15:17:49

Mondjuk személy szerint azt sem értem, hogy miből gondolták, hogy ha a Jóban rosszban második részét a Barátok közt idejére teszik, akkor majd többen nézik őket. Teljesen elhibázott koncepció! A JR kezd nézhetőbb lenni, de a BK-t nem fogja tudni lehagyni. Ezt a tényt tudomásul kell(enne) venni, és aszerint belőni a sugárzási időket.

mr wolf 2010.01.15. 15:20:44

Szegény TV2!
Ez a mostani helyzet borítékolható volt.A jelenlegi vezérigazgató első dolgozói értekezletén kijelentette hogy mindegy milyen műsorok készülnek a csomagolás a lényeg!Ez is olyan mint a Danon joghurt.Ügyesen kell eladni!
Gratulálok!
Úgy tűnik nem sikerült!

tvmiska 2010.01.15. 15:29:51

@Artie:
az a szó, hogy FAÉK, ismerős?

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.01.15. 15:37:03

A rádiós frekvenciák újraosztásakor is azt montam, hogy hasonlóan kellene eljárni kertv ügyben is és akkor a tv2 simán eltünhetne örökre.

Ha ez nem jöhet létre, akkor javaslatom a vezérkar 100%-nak elbocsátása majd az un. arcok 80%-nak a kirugása. Egyszerűen én egy Liptaitól, Tvrutkótól (?), Tillától hányok és akkor sem nézném ezt az adót, ha az ő vezetésükkel a világ legjobb műsorait adnák.

Atculat? Ugyan már, a TV2-nek van olyan??? Vagy az, h csóri Gaál Noémi debrecen mezben mondja el, hogy fasza lesz az idő a BL meccsen, amin mellesleg végig szakad az eső már az?

Broaffff

◄ViZion 2010.01.15. 15:39:09

Sajnos odáig jutottunk, h ki kell jelenteni: nem lenne baj, ha lehúzná a redőnyt a TV2.
@jabba18: A saját gyártást felejtsük el, gagyin csinálja mind a 2 adó... Eezknél a szomszédok is jobb volt, inkább azt adnák, meg a dallaszt, az odaverne az anyátok köztnek :)

kuki123 2010.01.15. 15:40:58

én a Kábel barátot néztem...
szóval mostanában egész jó a TV2

indexhozzaszolas 2010.01.15. 15:44:33

milyen erdekes hogy RTL KLUBOS a diagramm (tudom h minden csatorna ugyan azt kapja meg, de megis ez pont az RTL tol jott ki)

campobaszo 2010.01.15. 15:54:44

Ragadjuk ki a 18-49-es célcsoportot (ami persze tényleg a legfontosabb) és adjuk el,mintha egyenlő lenne a teljes nézettséggel!
Ügyes!

gyussző 2010.01.15. 15:57:40

nem is a tv2-vel van baj,hanem azMTV1-el az még a tv 2 alatt van egész nap ismétlések mennek alig,hogy befejeződik egy sorozat kezdi ujból az ismétlést és az a sok reklám tőbb,mint bárhol a kereskedelmieken

MCsaba · http://alegy.blog.hu/ 2010.01.15. 15:59:17

Hamarosan még a weben fogható Budapest tv is beelőzi őket! :D

Én csak a House-t meg a BL-t nézem a tv2-n, bár néha befut egy-egy jobb film is, de sajna már egyre ritkábban van ilyen a Róna utcából érkező jelben.. (igaz, a digitális tv bekötése óta nem is hiányzik)

Leadfoot 2010.01.15. 16:00:58

@Artie: Ugye azért nem baj, ha én bírom JC-t? (Meg Chevy Chase-t is, ha már itt tartunk.)

Vagy akkor engem is likvidálni kell?

Maab 2010.01.15. 16:01:39

A TV2-n is van jó, én két sorozatot is szeretek: a Született feleségeket és a Médiumot.
Ugyanakkor érthetetlen és bosszantó, hogy amíg a Született feleségek új évadát nem tudják adni, el kezdik valahonnan ismételni a régebbi részeket.

Maab 2010.01.15. 16:02:18

House, valóban. Őt kifelejtettem:)

2010.01.15. 16:05:55

Valami nagyon nem stimmel a TV2-nél, folyamatosan mellélőnek, és úgy kapkodnak, mint egy alsós a másnapi házi feladattal lefekvés előtt. Csak itt ebben a blogban is több tízmillió forint értékű használható tanács hangzott már el, kéznél van a vox populi, de nem, ők tudják, hogy mi kell a parasztnak, megcsinálják, aztán csodálkoznak, hogy nem nézik, de nyilván a néző a hülye, nem ők, úgyhogy folytatják. Az egyetlen stabil műsoruk a JR, de az meg gyakorlatilag nézhetetlen, nekem az előzeteseiről mindig a Gálvölgyi show ugrik be, ott van ilyen béna világítás és ripacs, nulla színészi játék, ami meg esetleg nézett lenne, azt pakolják jobbra-balra, megszüntetik, újrakezdik, egy fikarcnyi stabilitás nincs a műsorfolyamban. Ami még a vesztük, hogy a kéttucat saját arcot nyomják mindenhol, a könyökömön jönnek már ki a levedlett béna fazonok, Liptai, Trutykó, a Mirigyek stb., belterjes, igénytelen társaság. Szerintem már sose jönnek föl, szép lassan elhal az egész csatorna.

SzőröstalpúJeti 2010.01.15. 16:07:08

Jim Carey a király. Artiet meg blokkolnám.

helyzetjel 2010.01.15. 16:07:25

Szerintem nézettséget, hanem értéket kellene elsősorban teremteni. A tv2 egyikhez sem ért :)

Skidrow 2010.01.15. 16:08:34

Chevy Chase-t én is imádom.
Remélem engem sem likvidálnak.

2010.01.15. 16:09:54

@shitgun: Én például a menedzsment helyében összeállítanék egy 20-30 fős reprezentatív kontrollcsoportot, akiket bevonnék a döntésekbe, és egy valóban szakértői csapattal az élükön próbálnék az átlagember elvárásai szerint alakítani a terveken.

perrymason 2010.01.15. 16:12:28

Hú ez nagy jelent Jim Carreytől! A Kábelbarátból szinte csak ez maradt meg bennem!
A tv2 néhány hete leadott ehy J. C.-s filmet (a címe nem jut eszembe) a liftben énekelt, az a jelenet se semmi!

Jim Carrey a mester! A legjobb filmjei az Ace Ventura 1-2.

paprikajulcsi 2010.01.15. 16:17:42

@dead_parrot:
Pont erre utaltam, hogy az rtl-nél nem magunkak csinálták, csinálják a műsorokat - ezért nézett. A tv2-nél meg maguknak gyártanak műsort és a 30-as yuppi rétegből nem lehet nagy számokat produkálni, mint ez évek óta látszik is.

paprikajulcsi 2010.01.15. 16:20:29

@gagja:
Azért lekurvázni valakit elég durva. Bárhogy is lenne, nem ez vitte el a nézettségüket és nem is a cica

már nyuszi 2010.01.15. 16:31:27

jééé, csak nem egy TV2-t fikázó poszt már megint...de rég volt...

Somaka 2010.01.15. 16:32:32

@Artie: Szerintem alapvetően jók, és még sokan gondolják így, például én imádom őket... OFF

nehülyéskedj 2010.01.15. 16:34:52

@Leadfoot: Dehogy baj, csak sokat elárul rólad.

Somaka 2010.01.15. 16:36:48

de a TV2 tényleg nézhetetlen

Somaka 2010.01.15. 16:38:18

@nehülyéskedj: Na ne hülyéskedj már! Mit árul el rólunk?

Teshow 2010.01.15. 16:41:06

Csak várjátok ki a végét!
Most vették meg a Hajdú Petyát 70 milkáért.
Rettegj ertéell! :D :D :D

mrs. white 2010.01.15. 16:58:10

Nem akarok túl értelmiséginek látszani, de anno a beugrót is levették a műsorról pedig részemről csak annyi volt a baj hogy pár hónap után láttam az első adást, mert annyira kurvára nem nézem a tv2-t. Nos, lehet hogy visszakaptak volna egy nézőt egy kis időre. Csak annyit kellett volna tenniük hogy normális időpontba adják és megfelelően promotálják. Az utóbbi idők egyik nézhető produkciója volt és szerintem a költségvetés sem verte a plafont elképzelésem szerint, de inkább giga költségvetésű gagyikban gondolkoznak. Normális nézhető sorozatok nem zs kategóriás filmek néha még művészi értékekkel bírok, sokkal több nem is kellene. A tv2 pont saját gyártással marja el az embereket. A film választéka még úgy ahogy elmegy, főleg a konkurenciához képest. Kivéve kábelbarát, de aki nem dolgozik nem hibázik.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.01.15. 16:58:50

Egy darabig élvezet volt olvasni a sok TV2 fikázást az Indexen, de én most már lassan kezdem unni. A sok "énjobbanvezetnématévét" kommentelővel együtt.

chagaal 2010.01.15. 16:59:11

bocsesz... semmilyen korhatáros karikára kényszerített tévét nem nézek (útálom ezt a csak nálunk létező hülyének nézést)... ergo véleményem sincs:-)

cherrypie 2010.01.15. 17:02:24

@Teshow: pedig ez lesz a tv2 legnézettebb műsora, sztem bukta sem lesz, de ne legyen igazam... :s

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.01.15. 17:08:04

Megnéztem jobban ezt a grafikont. Azt azért illett volna megjegyezni a posztban, hogy a Jóban Rosszban megverte a Fókuszt. Vagy ez csak nekem újdonság?

Bár gondolom ennél fontosabb, hogy 22:30 táján volt egy mélypont a nézettségben.

LouiS 2010.01.15. 17:10:05

@hüjehalyó: +1.

Néhány apró pontosítás: Magyar Rita sosem volt igazgató, maximum csoportvezető. Ezt sixx benézte, előfordul.

Valaki posztolta, hogy Gyöngyössy Bence programigazgató. Kb. fél éve nem az.

dub spencer 2010.01.15. 17:20:28

én imádom a gagyi kertévéket karikástul-ostorostul, de azért remélem a fejeseiket elzavarják egyszer mint a fos slágert & danubiust!

combo 2010.01.15. 17:28:20

Valamelyik kereskedelmi csatornának be kellene vállalnia, hogy szombaton este főműsoridőben imdb top100 környéki filmekből válogat. Ha vasárnap éjjelre megérte betenni a Képírókat, akkor nem lehet az olyan drága...

chagaal 2010.01.15. 17:30:03

... azért (kívülállóként)az picit fura, hogy az a grafikon ekkora hullámokat kelt... mennyire fontos, hogy melyik butításra (butaság kiszolgáltatására)érzékenyebbek az emberek?
nem azt állítom, hogy szórakozni csak "művészi" szinten érdemes, csak azt, hogy röhej valahol, hogy a pl. a gyógyszerek, mosószerek, stb. reklámozásából megélő tévék primitív szintre amortizálódó megélhetőségét olyan szinten vizslatjátok, mintha az létkérdés lenne :-) arról nem is beszélve, hogy a gyógyszerek, mosóporok azért kerülnek annyiba, amennyibe, mert a boltban a vevőkre terhelve a tévés percenkénti milliós reklámköltség...
valahol ez abszurd...

combo 2010.01.15. 17:35:52

@chagaal: Ha nem lenne milliós reklámköltség a gyógyszerárban, akkor meg egy csatorna előfizetése kerülne annyiba kb., mint a HBO. Tök mindegy, valakinek meg kell fizetnie a szolgáltatást. Persze az lenne az igazságosabb, ha ez a valaki a néző lenne, nem a gyógyszervásárló, de hát ez van...

RobiHu 2010.01.15. 17:40:40

Nekem a Jefferson Airplane - Somebody to Love-ról a Félelem és reszketés Las Vegasban ugrik be.. :-)

chagaal 2010.01.15. 17:41:32

@combo: o.k.
de a gyógyszerfüggő idősebb korosztály szívja meg... (én még nem, de meg fogom)

gezabá (törölt) 2010.01.15. 17:44:52

áááá.... (ásítás befejezve). valaki fel tudná tenni a grafikonra a 95% megbizhatósági intervallumokat? elég lenne a két ker-re, a többi amúgy is kicsi. ki is ugrana rögtön, hol van különbség.

chagaal 2010.01.15. 17:47:41

@gezabá: te milyen szinten nem tudsz aludni "válasz" nélkül? (bocs)

Sötét Gyermek 2010.01.15. 17:51:18

Tegnap néztem a Montalbano-t, ez meg is látszik az m1 nézettségének megugrásában!

eszter76 2010.01.15. 17:51:26

Mindkettó egyformán szar ! A tv2 ás az RTL klub . Amúgy meg a mérések nem pontosak , mert vannak helyek , ahol nincs kábeéttévé összesen három adót lehet fogni TV2 RTL klun M1 .. Akkor az a szeremcsétlen mit nézzen ha nincs más?!

Sötét Gyermek 2010.01.15. 17:52:41

@hominida: Viszont ha a Kábelbarátot pl múlt vasárnap, az Apolló 13 helyett adták volna, messze jobb lett volna a nézettség.

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2010.01.15. 18:13:24

@hüjehalyó: imádom, amikor valaki fikázva kéri ki magának a fikázást. Magam is gyakoroltam épp. :-))

soulnsoda 2010.01.15. 18:26:04

Egyáltalán ki a f***t érdekel hogy melyik csatornát nézték többen??? Nem tök mindegy? Mindegyik ugyanolyan igénytelen, semmitmondó, reklámokkal telesz**t, népbutító mocsok

is 2010.01.15. 18:27:18

azt a statisztikát hiszem el, amit én hamisítottam...

a TV2 egyszerűen lekapcsolta magát a Fábry-show-val szemben. jövő héten lehet, hogy a monoszkóp lesz, ha az ORTT elfogadja. ebből a grafikonból arra az idősávra bármi mást kihozni szimpla félremagyarázás.

az, hogy a dupla jóban-rosszban eredményét hogyan magyarázza el az RTL a hirdetőknek (reklámblokk vagy mi volt ott, de simán elkapcsoltak a BK-ról a JR-ra), az már egy sokkal érdekesebb kérdés, de nyilván vagy valami ezoterikus ok, vagy a comment.com RTL-es szerződése kiköti, hogy ilyeneket nem szabad piszkálni.

2010.01.15. 18:31:10

Nem csodálom, hogy a TV2-nek ennyire gyenge lett a nézettsége. Ilyen ótvar szar filmmel, mint a Kábelbarát? Jim Carrey legrosszabb filmje és nincs neki túl sok jó. De ha már JC, akkor inkább Minden6ó. Majdnem olyan szar a kábeles film, mint a Ballistic. AZ a világ legszarabb filmje, a Kábelbarátot csak a Somebody To Love menti meg az utolsó helytől.

El Curros 2010.01.15. 18:38:36

Lehetne akár jó hír...(egyébként az)de sajnos ha el is tűnne,akkor is maradna még elég szutyok.De egyszer talán elválik a sz@r a víztől!

Egyébként bírom az "ilyen" kimutatásokat!
Vajon "miféle" emberek juttatnak csúcsra,-vagy éppen a pokolra csatornákat?
Segílykén élők,unatkozók,max.nyolcáltlánosok,nyugdíjísok,agyhalott tinik?
Mikor hintik be sóval a pl. a tv2 helyét?

már nyuszi 2010.01.15. 18:42:45

nem érdekel, ha ezt a nikkemet is "kibaszod" örökre, akkor is megjegyzem:
csak nem érezte valaki túl elfogultnak az előző verziót? :)

trix 2010.01.15. 18:55:52

Szerintem sixx ezt a grafikont félreértelmezte. Lehet, hogy direkt?

Alaposan megnézve az látszik, hogy hazaér egy csomó ember, 18.30-kor bekapcsolja valamelyik "nagyon" a híradót, aztán elmerül a szórakoztatásban: vetélkedő, szappanopera. 20-21 óra körül bekapcsolódik az erősítés (a szülők lefektették a gyerekeket), több csatorna átlagnézettsége enyhén nő.

A Viasatnál a 3 Helyszínlelők nézettsége 5-7% körüli, enyhén növekvő. A két nagynál a hullámvölgyek-hegyek időnként fedik egymást: a reklámról azonnal átkapcsolnak máshová, ha épp egyszerre van mindenhol reklám, ki lehet menni a konyhába vagy a klotyóra. A "drámai" változás a szappanoperák végénél van, ezután a tévéző többség a Fábryt akarja nézni.

Itt látható, hogy az egyik csatorna taktikát vált: az összecsapós, "párbajozósról" (amikor mindketten ugyanabban a sávban ugyanolyan típusú, műfajú műsort adnak) az elkerülősre, vagyis feladja a "harcot". Fábry műsora évek óta csütörtök este van, egyre növekvő nézettséggel, kár erre az időre "elpazarolni" egy nagyobb nézettségre számítható filmet, odaraknak egy vacakabb vagy agyonjátszott, csomag részeként vásárolt filmet, mert valamit ilyenkor is adni kell.

A lényeg évek óta ugyanaz: az emberek többsége a két nagy, könnyen fogható kertévét nézi, az RTL-t átlagban kicsit többen, a TV2 néhány napon, néhány sávban, néhány műsorral néha megelőzi őket. Semmi egetrengető dolog nem történt tegnap, én pl. be se kapcsoltam a tévét. Minek...

gezabá (törölt) 2010.01.15. 18:59:37

@chagaal: gyík vagy, még kérdezni se tucc :)?
@trix:
jaj istenem, végre egy profi... :)
@is:
és egy másik. no, majd meglátjuk...

szemuveg 2010.01.15. 19:01:08

A Tv2 egy fos! Nem kell ezt túllihegni!

sixx · http://comment.blog.hu 2010.01.15. 19:02:02

@trix: elég nehéz félreértelmezni azt, amit ott a kis bizbaszok mutatnak.

lúdasmatyi 2010.01.15. 19:05:45

Várdy Zoltán 2008-ban, miután vezérigazgatóvá nevezték ki az összes TV2-es kolléga előtt azt mondta, majd több újságban azt nyilatkozta, hogy a TV2 2010-re piacvezető lesz és megelőzi az RTL Klubot. Ez lett belőle.

trix 2010.01.15. 19:26:24

Sixx: "amit a kis bizbaszok mutatnak"

A TV2 nézőinek nagy része a Fábry Showra kapcsolt át, kisebb részük, akik Fábryt is unják, inkább megnézték a Viasaton a Miami helyszínlelők 1. évadának agyonismételt epizódját, vagy a Coolon a hajukkal együtt eleresztették az agyukat is. Az RTL nagy növekménye meg a kicsik kicsi növekménye kiadja a TV2 elpártolt nézőit. De mint írtam, ez egy taktika.

Egyetlen nap látványos mintázatú grafikonjából ne vonj le túl nagy következtetéseket! Az olimpia után az MTV-nek napról-napra olvadt a nézettsége, kizuhant a harmadik helyről. Néhány hét/hónap után ki lehetett mondani, hogy a Viasat megelőzte. A TV2-t akkor "verik", ha nem egy-két este áll elő ez a jelenség, hanem rendszeresen. Ott még nem tartunk.

Egyébként: ha a Viasatot is ugyanolyan könnyen lehetne fogni, a verseny sokkal kiélezettebb lenne. Ja, és a Viasat nagy erénye, hogy alig gyártanak saját műsorokat! Lehet, hogy a többieknek se kellene erőltetni, ami nem megy!

chagaal 2010.01.15. 19:37:06

@gezabá: tőled inkább nem kérdeznék...
majd szólj, ha válaszolni is tudsz egy kérdésre (az az volt, hogy mennyire nem tudsz aludni ettől a témától:-)
és inkább olvassad a "GYIK" (neked magyarázva: "gyakran ismétlődő kérdések" fejezetet, hátha ragad rád valami... bár kétlem...

sixx · http://comment.blog.hu 2010.01.15. 19:39:24

trix, majd kapcsold be a tévét néha, a csi miamit a viasat adja elsőként itthon, csak mondom. nem vontam le messzemenő következtetéseket egy este eredményéből, csak megírtam, hogy mi történt csütörtökön, ennyi. nézettségről, legalábbis hazairól nem én szoktam írni, hanem a szabóZ, ezt azért mondom, mert láthatóan nem vagy rendszeres olvasó és hozzászóló sem, bár az a kevés, amit írsz, hosszban kitesz vagy ezret.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.01.15. 19:41:54

@chagaal: höhö, okoska, ha kérdezni se tucc, meg a kérdést se érted, miért pattogsz?

gezabá (törölt) 2010.01.15. 19:42:43

@chagaal: az előbbi neked ment, okoska.

chagaal 2010.01.15. 19:54:05

@anonim222 [semleges néző]:
:-) részben igaz, mert valóban nem értem a grafinokokban megjelenített, de egyes tévécsatiknak életbevágó létkérdésként megjelenő "valóságot"... a véleményemet meg nyilván olvastad fentebb (???????), mindegy...
és örülök "gezabá", hogy milyen ügyes vagy, 2 nicked is van (meg még nyilván egy zsákkal)...
MIÉP-es vagy? azoknál ez létkérdés...
használd egészséggel, max ezt a vélemény-nyilvánítási lehetőséget is szétkúrjátok, megtehetitek...

trix 2010.01.15. 19:58:29

Sixx:

Tegnap a Vián 20.30-tól a 113. részt, 21.20-tól kissé nagyobb nézettséggel a 17. részt adták. Szerintem ez az I. évadba esik, tehát volt már a Vián is többször meg az RTL-en is...

Valóban nem vagyok olyan szenvedélyes tévénéző, mint te. A tévét akkor kapcsolom be, ha látok a műsorban valami többé-kevésbé érdekeset. Blogot meg aztán végképp nem írnék semmilyen tévéműsorról! Annyit nem ér egyik se!

A mennyiségről meg: amit te itt évek óta összehordtál a blogodon, kezdve a felfújt sorozatoktól, mint Hősök, addig, hogy mit nézzünk minden áldott nap, nehéz lenne überelni! Nem találtál értelmesebb munkát, amiért fizetést kapsz?

gezabá (törölt) 2010.01.15. 20:00:09

@chagaal: nem. amikor beszóltál, azt olvastam. elmentem tévézni. politikáról meg nem volt szó eddig. nem is lesz.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.01.15. 20:03:56

@trix: nem tudom mivel foglalkozol, nem is sértegetnélek látatlanban, de azért kösz, hogy frankón belém rúgtál.

sertésmájkrém 2010.01.15. 20:04:18

@jabba18: "A JR kezd nézhetőbb lenni"

Nnnna, ilyenkor kelll sürgősen abbahagyni a tévénézést. A JR nem kezd nézhetpbb lenni, te tompulsz... :)

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.01.15. 20:19:29

Én a Kábelbarátot biztos inkább megnézném, mint a valamilyen helyszínlelők valahanyadik részét.

parancsmegtagado 2010.01.15. 20:26:18

Azért Jim Carrey nem olyan egydimenziós színész, hogy csak azt lehetne rá mondani, hogy kizárólag bohóckodik meg pofákat vág. A "The Majestic"-ben pl még ha nem is tetszik ahogy játszik semmi bohóckodás nincs, a film meg nem nagy szám, de kellemes (nemtom má mi volt a magyar címe, van neki, mert a HBO anno ment). Ember a holdon? Megvan? Egy makulátlan elme örök ragyogásá-t meg talán megemlítenem sem kell.

kukatr 2010.01.15. 20:31:26

annak azért örülök, hogy (első ránézésre) a tévénézők kábé fele még nem agyhalott.:)

sertésmájkrém 2010.01.15. 20:32:30

Engem még a szcientológus szpikerüktől ráz ki a hideg. Az a mesterkélt hang, meg amit mondania kell, pföjj.
Egyébként meg valszeg azért basznak el mindent mert lassan átveszik LRon összes jó tanácsát az irányításban és náluk aztán igazán burjánzik a sógor-koma alapon történő kiválasztás.

trix 2010.01.15. 20:35:09

Sixx:

Óh, bocs! De a rugdosást mintha te kezdted volna...

A comment:com-ot meg azért nem olvasom gyakran, mert időnként kiérzem a megbízást (sorozatok bevezetésekor, nézettség-szkander értelmezésében stb.), keveslem az igazi kritikát, meg főleg az iróniát! A kikacsintást a sorok közül: írok róla, mert kell, de azért mégsem olyan életbevágóan fontos ez a tévésdi!
TévéSmaci a Narancsban legalább gyakran ajánlja, hogy ma inkább be se kapcsoljuk a tévét... Lehet, hogy nemcsak autózás- meg vásárlásmentes, hanem tévézésmentes napokat is kellene tartanunk?

Amúgy meg bár igazad lenne! A Viasat megelőzi a TV2-t, verje meg az RTL-t is! Egy csöppet kevésbé kínosan érezném magam ebben az országban.

istvan42 2010.01.15. 20:57:01

Mikor veszitek már észre, hogy a kertévéknek nincs pénzük műsorra? Elemezzem, hogy délutánonként (beleértve a hétvégéket is) nézhetetlen "Y" kategóriás töltelék műsorok mennek? Esténként pedig unalomig ismételt huszadszor leadott filmeket nézhetünk. A Kábelbarát már legalább 20x ment. Top Gun, Szikla stb, stb. Ráadásul még véletlenül sem tartják be a műsorújságban megjelölt kezdési, befejezési időket. Egyszer a TV2 teletexén 21.35-kor az ment, hogy az x film 21.25-kor kezdődik. Röhej!

sacaki 2010.01.15. 20:59:31

Nem bánnám, ha mindkét csatorna (TV2, RTL)eltünne a palettáról. A műsoruk kritkán aluli,az a nagyon kevés nézhető műsor is szinte éjszakai időpontban van.Sokan azt mondják, ha nem tetszik a műsor át lehet kapcsolni másik csatornára, a probléma az, hogy a nézhető csatornák az extra csomagban van, én is ezt fizetem (egyenlőre még tudom fizetni). Ezért nem értek egyet azzal, hogy az RTL és a TV2 a legnézettebb csatornák.Biztos vagyok abban, ha mindenki számára elérheő lenne a többi csatorna akkor ez a két adó már nem létezne. Az sem tetszik, hogy valóban belterjes koma-sógor-feleség-férj-barátnő kb 10-15 fő mindenütt ők szerepelnek, legyen az főzőműsor, beszélgetős műsor, vetélkedő, játék srb... egyszóval nagy nulla

ÉSZLÉNY 2010.01.15. 21:00:02

ejha
ennyit írni erről???
hova jutottunk?
mind a 2 csat. szar
mind a 2 sorozat is az
a filmek 90% dettó
az h néha itt a labda, néha ott???
blaaah
akkor már a spektrum v. a hasonlók.....

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.01.15. 21:18:36

@trix: hülyeségeket beszélsz, 21:20-kor adták le a csi:miami legújabb évad 17. részét. ráadásul előtte sem az első évadból, hanem az előző évadból ismételtek egy epizódot. tényleg inkább nézned kéne, mit baromságokat írni...

Josselin Beaumont 2010.01.15. 21:19:47

@niknév: Akkor mi nagybüdös lófaszt keresel itt?

istvan42 2010.01.15. 21:23:22

Éppen most megy a Coolon a Beugró. Végre egy kratív, szellemes, improvizatív műsor, különlegesebb kellékek nélkül. Jellemző, hogy a TV2 ezt annak idején kivágta a struktúrábol. Arra hivatkozva, hogy nem hozta a kellő nézettséget. Persze, mert éjjel 11 után ment adásba.

is 2010.01.15. 21:27:06

@lúdasmatyi: na de nem nézettségben, hanem reklámbevételben. ezek ugyanis nem TV csatornák, hanem reklámközvetítők. arról alig egyszer-egyszer hangzik el bármi is, hogy a TV2 a Jim Carrey filmen mennyit keresett az alig reklámbevétel - kb. 0 költséggel, szemben az RTL Fábry show nagy reklámbevétel - nagy költségével. az az egy-két alkalom meg arról szólt, hogy az RTL-nek nagyon fáj, hogy hiába akkora a nézettség, a költségek miatt a profitráta egyáltalán nem nagyobb.

és itt érdekes a dupla JR, mert a BK stábja nincs kirúgva, nincs a költsége lecsökkentve, aztán a reklámblokkját meg nem nézik, hanem mennek a JR-re, aminek a költsége a töredékére lett vágva, és mégis van nézője, úgy látszik.

mentalistagenya 2010.01.15. 21:31:35

@trix: benézted, ahogy a nézettség elemzést is. Tegnap a Viasat3-on a CSI:Miami s07 17-ik része ment...magyar premier.

istvan42 2010.01.15. 21:33:39

Amúgy, még arra is képtelenek, hogy legalább a saját gyártású műsoraikat 16:9-ben, esetleg HD-ben adják. A sokat cikizett királyi tv bezzeg meg tudta oldani.

trix 2010.01.15. 21:38:49

Bombadil Toma:

Kösz a kiigazítást! Így érthető, hogy miért nézték 2 százalékkal többen, mint az ismétlést. Csak azt nem értem, miért van külön számozva, a többi meg egybe...

De most tényleg, szerinted százakárhanyadszorra is azt kellene örvendezve néznem, hogy David Caruso évek óta nem képes visszabillenteni a fejét, Miami összes bűnügyét aranyló alkonyi fényben, csili-vili üvegpalotában nyomozzák, és más rendőr nem lévén a helyszínlelők faggatják a tanúkat meg a gyanúsítottakat. Ha láttál 10-15 részt, semmi meglepetés nem fog már érni...

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.01.15. 22:01:10

@trix: mondjuk ebben speciel igazad van. össze-vissza számozzák sokszor az epizódokat, nem képesek a mai napig áttérni a jóval átláthatóbb évad/epizód számozásra. a tököm tele van néha...

De hová tűnt Columbo felesége? 2010.01.15. 22:01:12

@Josselin Beaumont: Bármit is keres itt, sokkal elegánsabban teszi, mint te.
Egyébként meg tök igaza van.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.01.15. 22:06:26

@Zébácsi: szerintem meg csak velősen fogalmazta meg sok idejáró ember, közöttük az én véleményemet is azokról az ál-entelektüel sznob barmokról, akik sosem hagyák ki az alkalmat, hogy egy tévés/média blogba beirják, hogy ők mekkora ászok már, mert nekik nincs tévéjük, és az milyen jó...

Leadfoot 2010.01.15. 22:21:52

@nehülyéskedj: Lehet. De az sokkal többet "elárul" valakiről, ha más ízlését fikázza.

arisztotela 2010.01.15. 22:51:01

És tényleg Orbánhoz megy Rita?

gonzalo 2010.01.15. 22:54:33

Tényleg Orbánhoz megy Rita. Onnan került a TV2-höz. Engem az sokkal jobban érdekelne, hogy a Rita utódját milyen szempontok alapján választották ki :D
Annyira balfasz ez a TV2, hogy ezen már csak röhögni lehet.

(A JR kommunikációját pedig nem Ritáék csinálják már régen, hanem a Redlemon...)

oszi1113 2010.01.15. 23:28:50

Nos kéremszépen, tv2, gagyi. Saját készítésű műsorok, gagyik. Filmek, amiket leadnak, gagyi. Ha jó filmet ad, nagyritkán a retekklubb betesz valami nézhetőbbet. Mellette nem elég kitartó, elcsesz jó sorozatokat rossz idősávban. Folyamatosan változtatja az időpontokat. Mellette, meg folyamatosan piacvezető akar lenni. Ez nem jött neki össze az elmúlt tizen X év alatt. Nem értem miért kell folyamatosan küzdenie az ellen, ami. Ha elfogadná hogy ő a második, akkor nem kellene küzdeni. Akkor foglalkozhatna azzal, amivel kellene, éspedig, hogy megtartsa az "elért" pozícióját. Kialakíthatna egy stabil műsor struktúrát. És talán én, mint néző is nyernék rajta. Ha éppen egy jó filmet akarok megnézni, akkor pl tudom, hogy az szerdán reteken, pénteken csigakettőn megy. A tv2 anno elsütött jobbnál jobb filmeket vasárnap éjszaka, amikor a kutya sem néz filmet, mert másnap meló van, és nem hajnali kettőkor akar lefeküdni. Hiányolom a klasszikus régi filmeket, franciák, olaszok a 60as 70es években nagyon erősek voltak krimikben blablabla.

De hová tűnt Columbo felesége? 2010.01.16. 02:19:41

@Bombadil Toma: Akkor kérlek, olvasd el újra mindkét hsz-t újra. Az elsőt, amire válaszoltak, a másodikat, amire én válaszoltam és ízlelgesd a kiütköző stílusbeli különbséget. Velősen fogalmazta meg? Én azt másnak nevezném. Pardon, hogy bocsánat.
Eredeti fazonnak tűnsz, de az kicsit ront a képen, hogy 4 mondat alapján elég lazán nevezel "ál-entelektüel sznob baromnak" másokat. Jelzem, nekem sincs tv-m.
A nick neved viszont tetszik.

buncow 2010.01.16. 02:38:28

jenci111, teljesen egyetértek, már egy jó ideje nem nagyon tévézek, max comedy-n megnézem a kedvenc vígjátéksorozataimat/rajzfilmjeimet:) Tényleg rohadt unalmas már a majami helyszínelők, nyújorki helyszínelők, laszvegaszi helyszínelők, tengerészeti helyszínelők, meg a farkamat helyszínelők, az emberrablós kinyomozós, túszulejtős sablonszarokról nem is beszélve, amikben ugyanazok a színészek, ugyanazzal az egyhangú arckifejezéssel, mármár robotszerűen lenyomják a rájuk kiosztott kötelező flegma-devagány-nagymenő-sötétbenisnapszemüveges szerepüket... Több vígjáték kellene a szaros, vérfröcsögtető sorozatok helyett amikben versenyeznek, hogy ki tud több vért, vagy változatosabb gyilkosságot, esetleg emberrablást kitalálni... UNALOM

buncow 2010.01.16. 02:41:36

amúgy a Kábelbarát az egyik kedvenc, főleg a karaoke-s rész:D

bretman 2010.01.16. 05:27:41

Hm....

1. A comment.com által nyilvánosságra hozott grafikon bizonyíthatóan az RTL-től származik.
2. A grafikon annyit ábrázol, hogy a CSI NY-t többen nézik, mint egy régi Jim Carrey-filmet.
3. A comment.com ezt úgy fordítja le, hogy nem az egyik film verte a másikat, hanem az RTL a TV2-t (sőt, a Viasat a TV2-t). Holott a nézettségi index szerint a TV2 -az egész estét nézve - igencsak megveri a Viasatot.
4. Mellékesen a grafikonból kiderül egy meghökkentő adat: a Jóban Rosszban megverte a Barátok Köztöt. De csak azoknak, akik megnézik a grafikont. Akik Sixx-nek hisznek, azok ezt soha nem tudják meg, mert Sixx szerint csak annyi történt, hogy a JR megverte a Fókuszt,
5. Ez is csak update-ben derül ki.
6. Az Index címlap szerint továbbra is gyalázza a Viasat a TV2-t.
7. Sixx k.vára megsértődik, mert azt írják róla, hogy fizetett ertéeles ügynök.

bretman 2010.01.16. 05:37:35

Jó hosszú kommentet írtam, erre eltűnt. Mindegy...

A lényeg: ha valaki figyelmesen megnézi a grafikont, akkor (azon kívül, hogy az RTL adta ki) egy dolog tűnik fel számára. Hogy: KIKAPOTT A BARÁTOK KÖZT A JÓBAN ROSSZBANTÓL.

És nem az a gáz, hogy ezt Sixx eddig nem vette észre. Hanem az, hogy más igen, Sixx update-elt, de csak azt, hogy a Fókusz kikapott. A Barátok Közt továbbra sem (Sixx továbbra sem hisz a szemének :-))

Ehelyett fél napja azt olvassuk az Index címlapon, hogy már a Viasat is veri a TV2-t...

sixx · http://comment.blog.hu 2010.01.16. 05:38:31

@bretman:
1. Igen, az RTL sajtónak fenntarttott Sajtóklub nevű oldaláról, amit minden regisztrált tag elér. A TV2 hasonló oldalához a comment:com nemkapott regisztrációt.
2. Igen, ennyit.
3. Nem, nem így fordította le, talán figyelmesen kellene olvasni. Anyit írtam, hogy a Viasat3 és a Cool TV veri a TV2-t ami igenis hír. Nem azzal vitatkozom, hogy az egész estét tekintve a TV2 nem veri a Viasatot, hanem azt emelem ki, ami egy "kis" adónak nagyszerű eredmény, azaz veri a magyot.
4. Ebben iagazad van, javítottam.
5. De legaléább kiderült, mert én képes vagyok javítani a posztokat, és elismerni, ha faszságot írok, ellentétben szémos más sajtótermékkel.
6. Nem én szerkesztem az index címlapot, a gyalázza szó nem szerepel sehol rajta.
7. Meg hát, met nem vagyok az.

A levezetés kissé sánít, hogy is derült ki, hogy James RTL KLUB Bond vagyok?

sixx · http://comment.blog.hu 2010.01.16. 05:43:11

@bretman: megjelent az, nyugi, válaszoltam is rá. látod? egyébként tisztelem azt az elvakultségot, amivel a mundér becsületét véded, ja ilyen lelkesen készítene az anyacég műsorokat és nem baszná el azt is, amit elméletileg nem lehet, akkor tényleg versenyhelyzet alakulhatna ki a tévében, aminek mindenki örülne. tegnap este dumáltam az egyik kolleganőddel, tök jó fej, és végre úgy néz ki, hogy 2006 óta először a c:c is kap majd TV2-es sajtóanyagot, a könnyem is kicsordult bele, hogy 1095 nap után ezt is megéltem.

bretman 2010.01.16. 05:49:16

Nem tűnt el az előző hozzászólás. Emiatt gyakorlatilag dupláztam. Bocs.

Néhány dologban vitatkoztom, de most csak egyet érzek lényegesnek: a comment.com az Index rovata. Lehet blognak nevezni vagy bárminek, érdektelen, valszeg az Index utalja a fizud, így ebben az összefüggésben érdektelen, hogy ki szerkeszti a címlapot. Mintha Hegyi Iván hivatkozna arra, hogy nem ő adta a címet, hanem Berecz János (nem tudom ki a mai Berecz János a Népszabadságnál)

bretman 2010.01.16. 05:51:21

Ja és az színvonalas érv, hogy aki nem ért egyet veled, az elvakult és védi a mundér becsületét.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.01.16. 05:59:35

@bretman: az meg még szinvonalasabb érv, hogy aki nem dicséri a tv2-t, az rtl-bérenc. a vitát innentől magánban vagyok hajlandó csak folytatni, itt nem.
süti beállítások módosítása