Az ügyeletes Claudiák persze mindig csak meg akarják mutatni, hogy szülés után is lehet vonzó egy nő, vagy arról beszélnek, hogy gyerekkorukban félénkek voltak, és az egész pubertáskori lelki traumán csak úgy lehet túllépni, ha alaposan lealapozzák, majd széttárják a csúnyájuk a Playboyban. Mindig van kifogás, az őszintébbek azért néha azt is hozzáteszik, hogy persze a pénz sem jött rosszul.
Pedig a Playboyt egyáltalán nem a gyerekes anyák esztétikai értékei vagy a szorongásukat legyőző nők hősiessége érdekli. Ez nem a Szeretem a testem, hanem egy pinamagazin. Igen, egy pinamagazin, ahol rájöttek, hogy teljesen felesleges az amatőr pornóval, vagy a szexvideó-megosztókkal versenyezni, hiába ujjazza meg magát egy jól bevilágított playmate, ha egy kattintásra van ugyanaz, csak harminc nővel, meg egy pumpás vibrátorral. Viszont celebet ritkán látni dupla análban, így a Playboy a piaci rést felfedezve megmutatja őket: jó, a fotók mellett idegesítő a belső értékekről szóló pár sor, unalmas a művészieskedő képi világ, és lehet, hogy még Photoshop után is kicsit vastag Claudia combja, de azért ilyet nem láttál a Two girl, one cupban.
Na éppen ezért nem értem, hogy mégis miért erőltették a januári Playboy címlapjára Niki Beluccit. És mégis miért tesznek úgy mintha Niederkirchner Nikolett csupán „egy nemzetközi hírnévre szert tevő DJ” lenne, és nem az a lány, aki két tucatszor játszotta el különböző casting videókon, hogy ő most először a kamerák előtt, két pasival pláne, de nem lesz baj, mert szereti a faszt. Igen, pont így mondta, és nem úgy, hogy „mindig kapható egy kis pajkos játékra és bármikor kész a hancúrra”. Niki Belucci ugyanis nem playmate volt, és még csak ne is DJ, hanem pornószínész.
De erről egyetlen szó sincs persze a Playboyban, sőt a nagy igyekezetben még Niki Belucci pináját is sikerült kiretusálni.
Éppen ezért azoknak, akik nem hiszik el, hogy a híres lemezlovas nemi szerve tényleg olyan diszkréten elbújik, mint a Playboy képein, íme egy videó, amin éppen munka (lemezlovaglás?) közben látjuk a művésznőt. És még egy ráadás, amiben a Michelle Wilddal, a Jóban-rosszban színésznőjével szerepel egy performance előadáson, amely a robotok gépies nemi életének ábrázolásával beszél a modern ember érzelmi életének sivárságáról.
(Vigyázat, pornográfia! Csak akkor klikkeljen, ha pont ilyesmit keres.)
Az utolsó 100 komment: