Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Potenciális Megasztár-gyilkost vett az RTL

Újabb tehetségkutató jön

2009. december 21. 10:20 sixx 180 komment

A tehetségkutató műsorok, és azok közül is az énekes fajták, legendásan nagy sikerek mindenfelé, a nálunk Megasztár címen elhíresült Pop Idol/American Idol az USA-ban például megkapta a televíziózás Halálcsillaga becenevet, mert amikor januárban adásba kerül, mindegy, mit pakol a többi csatorna ellene, mindenkit agyonver. Nálunk ez nem jött annyira össze a TV2-nek, mert ugyan a Megasztár legutóbbi szériája nyerte a sávját, de az előző kiadások csak alig (már ha egyáltalán), és az is előfordult, hogy a műsor közben sokan kapcsolta át a többi adóra, mert azt ép ésszel nem lehet elviselni, amikor egy döntő három óránál is tovább tart.

Ha a TV2 jövőre azt tervezte volna, hogy megint indít egy Megasztár-évadot, akkor jobb, ha megint összedugják az okos kis buksikat, mert az RTL megvette a brit X-Factor licenszét, és X-Faktor néven ősszel elindítja saját énekes-tehetségkutatóját. Az ITV zászlóshajójának tekinthető produkciót ugyanaz a cég gyártja, mint amelyik a Britain's Got Talent című műsort, azaz a Csillag születik eredetijét, amit az RTL nem vett meg, hanem egyszerűen lenyúlt, oppardon, merített belőle, kameraállástól kezdve a műsorvezetők viselkedésén át a playbackhez szükséges cd-lejátszó bekapcsolását mutató snittig. Az X-Factor lemásolása gondolom már a jogtulajdonosnál is kiverte volna a biztosítékot, így a kertévé fogcsikorgatva ugyan, de kifizette érte a tudományos összegre rúgó jogdíjat. 

Az X-Factor annyiban más, mint a többi tehetségkutató, hogy itt négy kategóriában (14-24 év közötti fiúk, 14-24 közötti lányok, 25 év feletti indulók és duók vagy együttesek) indulnak az énekesek, és a zsűritagok egyben mentorok is az egyes kategóriák mellett.  Ez természetesen újabb feszültségforrás, hiszen a produkciókat jobban magukénak érzik a más műsorokban csak kritikusként üldögélő beszélő fejek, a műsor brit eredetijében (amit az USA-ba is átvisznek majd) nem egy esetben elég csúnyán beszólongatnak egymásnak, ami egyrészt hitelesebbé teszi az egészet, másrészt állandó témát szolgáltat a bulvárlapoknak, ezzel növelve a nézettséget.

 

Az RTL verziójában egyelőre nem lehet tudni, hány kategória lesz (három vagy négy), mint ahogy azt sem, kik lesznek az egyes zsűritagok, akik immáron nem kerülhetnek ki a zenéhez totálisan nem értő celebáradatból, mert akkor mentori feladatukat nem tudják megfelelően ellátni. Az előválogatás utáni "táborból" kategóriánként (elméletileg) 4-4 induló kerül a döntőbe, a továbbjutókról és a kiesőkről innentől már a közönség szavazatai döntenek. A műsor az angoloknál hatalmas sikert arat évről évre, a kérdés csak az, van-e nálunk annyi tehetség, hogy valóban olyan énekesek kerülhessenek be a döntőbe, akikre érdemes odafigyelni. Ha így történik, az RTL tovább ássa majd a TV2 sírját.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pikk Dáma ♠ 2009.12.21. 10:34:24

ez még lehet nagyon jó is, csak találjanak nagyon jó zsűrit...
amúgy meg nem is az rtl-re jön, hanem az iko egyik csatornájára:)

sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.21. 10:38:21

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: hehe, értem a viccet, de ez az rtl-re jön, mert szerintem annyiba kerül, mint az összes eddigi licenszük összesen.

Casus Belli 2009.12.21. 10:40:18

Hali

"... kik lesznek az egyes zsűritagok, akik immáron nem kerülhetnek ki a zenéhez totálisan nem értő celebáradatból, mert akkor mentori feladatukat nem tudják megfelelően ellátni."

Ez jó mondat, viszont nem akarok károgni, de ezt simán meg fogják oldani a dilettáns, bárhol bevethető celebmasszából, lásd Gianni és társai, stb.

Pikk Dáma ♠ 2009.12.21. 10:56:25

@sixx: én is úgy értettem, hogy az iko nagyobbik csatornájára:)

hex.kelly 2009.12.21. 11:27:31

@Casus Belli: Hááát, a csillag születik-ben valamelyik énekesnek Éliás Jr. volt a trénere, szerintem őt simán beültethetnék, nekem ő hiteles lenne...

Nagy András · http://nagyandras.blog.hu/ 2009.12.21. 11:28:22

@sixx: Van arról valami kiszivárgott infó, hogy mennyire tudományos összeg ez?

Pikk Dáma ♠ 2009.12.21. 11:31:47

miért változtattad meg a címet? az előző jobban tetszett:)

sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.21. 11:36:49

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: nekem is, de ott a végén. rovatvezetői döntés volt.

AttilaBeregi 2009.12.21. 11:40:46

fura nekem ez a kategorizálás.... mi a különbség egy 24 és egy 25 éves között ilyen szempontból??

DanZi 2009.12.21. 11:45:50

x factor Simon nélkül olyan, mint a kávé completta nélkül...

Minden Nick Foglalt Már Talán Ez Nem 2009.12.21. 11:46:32

De jó hogy vannak tudományos-ismeretterjesztő csatornák meg mozik...

Baszkurátor 2009.12.21. 11:51:16

Magyarország a ~9 millió énekes országa ...

@ Minden Nick Foglalt Már Talán Ez Nem 2009.12.21. 11:46:32

+1 !

Mikor Sodrócki 2009.12.21. 11:52:01

Remélem az M1 pedig elindítja minden X-factor ősanyját , a Ki mut tud? -ot .

NewBornLOver · http://ephemeronxoxo.wordpress.com/ 2009.12.21. 11:52:50

Szép napot neked:PPPPP ma is nagyot alkottál:P
kisssssssss

Vaandor 2009.12.21. 11:53:00

Igazából már a Csillag születik kiütötte a TV2-t, akkor nem értem, miért van szükség egy sokadik változatra ugyanabból.

smidgen 2009.12.21. 12:00:16

@Vaandor: tökmind1 ők értik, és mivel ez egy magáncég nem is a te adód bánja

fingerbangs 2009.12.21. 12:08:58

itthon a zsűri lesz a gyenge pontja a műsornak
pataki attila meg cipő, meg ilyenek hahaha
jaj!

zoldpagony 2009.12.21. 12:14:41

én minden részét néztem az X-FACTORNAK és hat hihetetlenül profi show volt, hol Whitney Houston, hol George Michael, vagy
Paul McCartney, vagy eppen Robin Williams, Queen, Shakira voltak a fellépôk, hihtetlen látvány, és hat a versenyzôk is tudtak ám énekelni. Nem ugy mint a mi kis Fekete Dávidunk aki meg a döntöben is kinosan hamis volt, meg a hangtalan Bartók Eszter... soroljam.. (ok Vera és Ibolya nagyon jo)

ezt mindkei nezze meg es hasonlitsa össze a korust, a díszletet, az énekes énekhangját, és ugy az egészet akarcsak a mostani csiilag születik döntöjével :-)))

www.youtube.com/watch?v=jEca0ZnzOKw&feature=PlayList&p=iPSWjN5P6Vs (különösen hihetetlen hogy 18 éves)

Öri 2009.12.21. 12:14:57

@Minden Nick Foglalt Már Talán Ez Nem:
Említhetted volna még a családot meg a barátokat is.
Szerencsére nekem van mindkettő, így nem szorulok ilyen agymosó TV műsorokra...

zoldpagony 2009.12.21. 12:18:15

www.youtube.com/watch?v=WKozpAeHu9w&feature=PlayList&p=iPSWjN5P6Vs talan meg ezt érdemes megnezni... aki ezt agymosonak nevezi az magam ar agymosott.

de azert ahoz van eszed hogy itt irogass, miert nem olvasol inkabb!( de nem am daniel steelt :-)

kangep 2009.12.21. 12:22:21

cheryl cole-t a zsűribe! topless!

fingerbangs 2009.12.21. 12:23:55

birnám én is :)
itthon van hasonló csaj?

Savafan 2009.12.21. 12:24:36

megéri itthon egy tudományos összegért megvenni valamit? bejön aanyi sms és reklám, hogy megérje egy ilyen licensz megvétele.
lehet, nem annyira tudományos csak kicsit vagy nagyon sok sms-t tudnak írni a magyarok és sokan, sokat akarnak majd reklámozni ezen idő alatt:)

lifelike 2009.12.21. 12:24:47

tóth vera :) vagy mi a neve a daginak

Pikk Dáma ♠ 2009.12.21. 12:25:15

@Öri: minket, akik szoktunk tévét nézni, az különböztet meg a többi embertől, hogy nincs családunk, sem barátaink, és sose járunk moziba.

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.12.21. 12:25:52

@zoldpagony: szerintem ez a gyerek hang pont nem passzol ehhez a zenéhez:)

zoldpagony 2009.12.21. 12:27:42

www.youtube.com/watch?v=Cd-HiVDuRIc
és ehhez mit szólsz : -)
igérm nem linkelek többet, de ez a csajk nyert tavaly, és hat amit Beyonceval mûvel.... hat nem bartókeszter......

takácsalfréd 2009.12.21. 12:27:58

Nem szeretem ezt a címet. A faszomnak kell mindent majmolni és kritika nélkül átvenni: ipod- gyilkos, google-gyilkos, most meg ez a megasztár-gyilkos.
Meg hogy a büdös faszba tudná megölni egyik műsor a másikat, ami ráadásul már vagy 2 éve nincs képernyőn. Érthetetlen.

Chim 2009.12.21. 12:30:48

Az X-Factor legutóbbi évadjának szinte mindegyik epizódját láttam; nem gyenge show.Ha csak megközelíti majd az RTL, már akkor is alázni fog minden eddigi tehetségkutató műsort ami valaha is futott nálunk.
Csak az a kár,h Chezza-t nem lehet inportálni...:)

zoldpagony 2009.12.21. 12:31:17

takácsalfréd: hat kuttúra az nem sok szorult beléd.. te maradj csak a pornocsatornaknal, ott lihegj. vagy menj el érttségizni.

GMT+ 2009.12.21. 12:31:31

Viszont ha ezentúl csak éneklés lesz, akkor muszáj lesz hozzáértő zsűrit összeválogatni. Bárki bármit mond, az első Megasztár(ok) zsűrije elég jól össze volt rakva. Volt egy idősebb, tapasztalt énekes, 2 fiatalabb, egy középkorú női énekes és egy kritikus. Nem kellenek színészek, nem kellenek celebek!

Chim 2009.12.21. 12:33:27

@Vaandor: Nézz meg egy X-Factor-t és meglátod..

2009.12.21. 12:33:28

Nem rossz ötlet ez, erre már nem tud mit licitálni a TV2, szegény Megasztár mehet a levesbe, de könyörgöm, ne ostoba senkiháziakat és levitázlett, a '70-es években "csúcson" levő lúzereket hozzank a zsűribe, mert az megöli a műsort. Bár gondolom a liszensszel együtt járnak kötelezettségek, pl. kutyarészeg Demjén Rózsi nem dülöngélhet a zsűriben.

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.12.21. 12:33:48

@zoldpagony: nagy show:) de ez a listen... első hallásra nem nagyon tetszik:)

2009.12.21. 12:35:01

És könyörgöm, hogy a vendégelőadók se a Tótveragabi, Anti Fitness Club, vagy mi a halál, meg Dukai Regina legyenek. Egy kis színvonal jól esne.

zoldpagony 2009.12.21. 12:36:49

Bandi.. nemá.. . ez a tökéletes poppszám, lehet te inkabb rock-os vagy :-) szepek, van hangjuk, es a szám is brillians (egyebkent a Dreamgirls musicalbôl van)

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.12.21. 12:39:19

George Michael-t nem énekelt más? Nem láttam egy részt sem ebből, így utólag talán sajnos. Lehet, hogy visszanézem majd.

2009.12.21. 12:48:36

@M@tyi: ezt a gyülekezetben hallottad?

zoldpagony 2009.12.21. 12:50:58

Matyi, és te akkor mi a ló...t csinalsz itt, bizd csak ram mit csinlaok szabad idômben. és képzeld, rengeteget biciklizek, legalabb 50 fevôtámaszt meg bírok csinálni. és remekül fôzök, sôt meg arra is van idôm hogy a ház elôtt levaágjam a füvet, leszedjem az oszlopokrol a sok szemet plakátot, rendbentartom a kertünket, szelektíven gyûjtöm a hulladéket, es igen neha tevezek, jaaa és heti 60 órát dolgozok a saját üzeletemeben.
nem kell átesni semmiben sem a ló túoldalára.

reccs 2009.12.21. 12:51:35

Tudnám, honnan jön ez a sok agyhalott népoktató. Mindenesetre sokat nézik a Nagyképű Semmitmondás Egyetemét.

zoldpagony 2009.12.21. 12:54:57

shitgun: :-DDD

kepzeljetek van egy hitgyülis baratom es mondta hogy nem neznek vasarnap este tv-t mert a Harry Potter lesz benne ( nehany hete volt) mert varazslás van benne..no comment. ezek anyira készek. akkor elkapcsoljak mikor Kalán néni összemegy, vagy Hókuszpók kergeti a törpöket, vagy mikor a Kockás fülû nyúl kirepül a varázsbôrödbôl. betegek, de legalabb jo sokat fizetnek Sandornak.

bluesilver 2009.12.21. 12:58:20

@zoldpagony: Az a Robin Williams nem véletlenül Robbie Williams akart lenni?

Pikk Dáma ♠ 2009.12.21. 12:58:50

@M@tyi: visszasírod te még a tévét, amikor rájössz, hogy van ez az internet nevű förmedvény! na az az igazán ördögtől való! brrrrr

Mikor Sodrócki 2009.12.21. 12:59:06

Pagonyka , nekem meg olyan evangélikus osztálytársam volt , akit nem engedtek el a Madách Színházba az Ember tragédiájára . De akkor sem mondtam rájuk , hogy betegek .

zoldpagony 2009.12.21. 13:02:11

bluesilver: de igen, köszi, csak gyorsan irtam (bar Robin-t is szertem)

Mikor Sodrocki: ok, nem betegek, de agymosottak, pláne hogy 2-3 éve meg együtt buliztunk meg nagyon jo baratok voltunk, most meg hozzam sem szol. mindne baratjat elveszitette, csaka kgyüli maradt. ott fetrengenek habzó szajjal a földön, meg hadarnak isteni nyelven.. azert ez eleg beteges.

2009.12.21. 13:05:15

@Mikor Sodrócki: de igen, mert azok. De ez már egy másik téma lenne.

Mikor Sodrócki 2009.12.21. 13:08:35

A beteges is nézőpont kérdése . Lehet valakinek az a beteges , aki azt élvezi , hogy amatőr énekesek érzelgős és unalmas slágereket énekelnek a tévében .

progvog 2009.12.21. 13:09:49

@zoldpagony: azt kifelejtetted, hogy lecummantani se szoktak :)
két hamburgerért

wisdom 2009.12.21. 13:10:10

Ez a Cheryl.... vazz, de szép nő!

FeroxX 2009.12.21. 13:16:59

hú na erre szerintem végre majd jelentkezek =) szavazzon rám mindenki majd ha bejutok ^^v

EasyFriend 2009.12.21. 13:17:50

Tehetség az van elég az országban. Én azt kétlem, hogy találnak négy jó mentort, úgy egyáltalán bármilyen területen, nemhogy éppen a könnyűzenében.

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.12.21. 13:18:29

Agyarországon bármit tesz a média, az nagyon is magyaros lesz, ez is. Majmolás helyett kellene néhány intelligens ember, aki tud újat mutatni ebből az agyhalott bagázsból, és tud újat létrehozni a majmolás helyett. Normális és tehetséges ember el sem megy egy retekklubba, inkább kimegy külföldre dolgozni. Nekünk meg itt marad a kappanhangú, a felejtős, a dagadt, az öreg, és a csúf...

dozen 2009.12.21. 13:21:31

A karácsonyi slágerlistán a RAtM leverte az X-Factor győztest... van még remény :)
news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/8423340.stm

fia 2009.12.21. 13:21:34

Szegény TV2. Big Brother kell oda.

sanya64 2009.12.21. 13:21:42

Nekünk, a nép egyszerű gyermekeinek összefoglalná valaki, hogy kiket köszönhetünk az American Idolnak, kit a Got Talentnek és kit az X-Factornak, mert ugye mi elég ritkán láttunk azokból valamit is, a kedvesdrága elhíresülteknek meg nincs a hátára varrva címke, hogy melyik műsorban lettek ismertté...

Cooper82 2009.12.21. 13:23:59

Van ennyi jó énekes az országban, hogy évenként tehetségkutató műsort lehet nekik fabrikálni?
Bár lehet, hogy van, de az ország már nem képes feldolgozni, mert a befogadóképesség asszem a maxon van már. Ez azoknak rossz főleg, akik indulnak egy ilyen versenyen, mert a "15 perc hírnevet" megakpják, de aztán el is tűnnek a süllyesztőben.

dawinD 2009.12.21. 13:28:22

Jamie Archer a legjobb... :) Már vagy 20* megnéztem mióta leadták :)

HMS.NAGYSZINPAD 2009.12.21. 13:29:26

Nem tudom, megfigyeltétek-e, de az RTL hihetetlenül elegánsan már a Csillag születik végén bejelentette, hogy indul az X-faktor. Mintegy szépen jelezve az éppen színpadon állóknak: köszönjük, ez a pár hét rólatok szólt, de lehet gyorsan eltakarodni az útból, jön a következő széria. Ma még megcsócsálunk titeket, de hamar kiköpünk.
Stílus, az van...

Vaandor 2009.12.21. 13:31:51

@M@tyi: Az utolsó bekezdés ül. Nagyon.

Témához:
Továbbra sem értem, hogy ha már egyszer lenyúlták, és sikeres is lett, miért 2 évad után jutott eszükbe "kifizetni".

Zsűrit, fellépőket, kórust nem fognak importálni vele. A díszletet meg nem tekintem többnek, mint díszletnek.

De természetesen az ő dolguk, eszembe sincs beleszólni (mint azt @smidgen: feltételezte). Csak töprengtem.

petya.bacsi 2009.12.21. 13:34:28

Az Ertéel majd megcsinálja az X Factor Celeb edition-t.

Zsűribe befér a Kiszel Tünde sztájlisztként, Hajdú Péter progyjúszer, VV Anikó az új fenekével ("Fenekem a címlapon..."), a lantművész Benkő és az ex-Romanticos Győzike. Mekkora lesz. Alig várom. Még jó, hogy nincs tévém.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.21. 13:36:37

na, matyikától megszabadultunk. elmondom még egyszer, az értelmi fogyatékos trollOK kedvéért: NEM ÉRDEKEL, HOGY NEM NÉZEL TÉVÉT, INDÍTS ERRŐL BLOGOT, OLVASS,NEVELJ GYEREKET, GYŰJTS SZALVÉTÁT, DE NE ITT MONDD EL, MERT _KI_LESZEL_HAJÍTVA.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.12.21. 13:39:57

@sixx: nagyon szekszi vagy mérgesen. :D:D

@dogger: én is pont ugyanerre gondoltam... :)kicsit olyan arcontörlés-hathónapos-mosogatóronggyal íze volt a dolognak.

zoldpagony 2009.12.21. 13:41:00

Leona Lewis, Girls Aloud, Alexanra Burke, Jennifer Hudson, Paul Pot, ..(remelm jol irtam a neveket) ôk elég hiresek lettek, mág nálunk is, jo aki csak Zoltan erikat ismeri talan nem hallott roluk, de aki egy kicsit is szereti a Pop zenét az igen (es kerem aki nem szereti az ne gagyizza le, mert en sem szeretem a Tankcsapdát, meg Deak Bill Gyulat de attol meg elismerem a tehetségüket, csak nem hallgatom)

Aryo 2009.12.21. 13:53:18

na ez tényleg halálcsillag lesz a médiában csak nem egymás ellen, hanem ellenünk... ismerve a magyar virtust, kizárt dolog hogy ez a cucc itthon egy évadnál többet megérjen. Illetve lehet, hogy lesz belőle 1-2 évad de olyan is lesz... szóval nem kell izgulni, ez sem lesz jobb mint a Csillag Születik vagy a Megasztár. Csak más lesz a műsor logója és lehet benne kreténnek lenni mert azzal jó nagy nézettséget lehet produkálni. Vagyis jó sok pénze lesz az ertéellnek...

wisdom 2009.12.21. 13:53:44

A cikkbe betett videóról az jut eszembe, hogy nálunk sosem lesz olyan, hogy a közönség tomboljon, fujjoljon. Mi csak ülünk unott arccal és tapsolunk, ha felmutatják a táblát. Ezek a műsorok attól is jók odakint, hogy "élnek". Nem tudom, hogy ez miért alakult így.

nokomment 2009.12.21. 14:23:22

nekem meg SP jutott eszembe, megnézném hogy mit érne el mondjuk egy ilyen coverrel:
miertxarazene.blog.hu/2009/12/21/sp_11

nagyon meredek.

dozen 2009.12.21. 14:31:46

@wisdom: tényleg elhiszed, hogy amerikában valóságos a közönség reakcíója? ugyanúgy meg van komponálva, mint maga a műsor. van pár hergelő ember, aki jeleket mutat és az alapján kell vagy tapsolni, vagy nevetni vagy fújjolni.

APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2009.12.21. 14:38:43

Biztosan én vagyok a nagyon tudatlan, - én talán egyedüliként, ezek külföldi verzióit sem láttam - de miért annyira egyértelmű, hogy ez az új, egyenesen "legyilkolja" a Megasztárt?!

Ha tényleg ahány kategória, annyi győztes, akkor az VICC.
A nézők meg azon fognak filózni, hogy valójában ki kivel van versenyben? A magyarok fogják ezt számon tartani a ismert szellemi színvonalukkal?!
Meg zenei TÁBORT a nézőknek?! :D

Hogyan lehet ez külföldön sikeres?! Vagy mivel szemben sikeres?

Én csak két dolgot látok az X-Factor mellett: 1. újdonság varázsa, 2. A sokkal nézettebb adón fog menni.
Semmi mást.

Szóval, kérlek világosítsatok fel, mitől is kell a tv2-nek (és a Megasztárnak) megijednie?!
Ami olvasok róla, az szerintem nem félelmetes.

Nem csak a divatos tv2-t lekezeljük, dologról van szó? :)

Miizu 2009.12.21. 14:59:02

Egyet mondok, kettő lesz belőle:
Simon Cowell

Ez az ember viszi a műsort, a zsűri miatt érdemes nézni, nálunk ehhez képest mi van? Virnyogó nőszemélyek, humortalan férfiemberek.

orgyen 2009.12.21. 15:17:45

Tényleg, ki lesz kikiáltva Pannon Simonnak?

2009.12.21. 15:18:30

@sixx:
Kár, hogy kimoderáltad, elolvastam volna, mit böfögött itt össze ez a matyika... :)

Uriás 2009.12.21. 15:25:36

Mi a tökömet jelent az, hogy X-faktor, és mi köze ennek az énekléshez?

Parasite 2009.12.21. 15:26:58

itthon a kutya nem fogja nézni, mert nincs hozzá megfelelő mennyiségű potenciális sztár. itthon minden béna és kritikán aluli, igénytelen trágya. ez van.

Parasite 2009.12.21. 15:27:55

@dozen: ez itthon is így van igen régóta

Pikk Dáma ♠ 2009.12.21. 15:27:56

@Selkath: á, csak a szokásos, hogy miért tévézünk, miért nem olvasunk, család, barátok, blablabala

@Uriás: az, hogy énekelni sokan tudnak jól, de ahhot, hogy a színpadon is jó legyen és mint "termék" is működjön a dolog, stb, ahhoz kell valami plusz, az az x-faktor.

formax 2009.12.21. 15:29:00

@wisdom: Azért ülünk unott arccal, mert az összes eddigi (1989-től számítva) tehetségkutató műsorban 1 igazi tehetség került elő (Rúzsa Magdi - ráadásul Ő sem magyar állampolgárként...). Az összes többi középszerű tehetség. Alkalomadtán szép hanggal, vagy valamilyen más ügyességgel, de súlytalan személyiséggel - fáradt-ijedt-sérült kultúrának a hordozói. Nem a tudás hiányzik: a személyiség varázsa. A mi kultúránk nem támogató jellegű, ez sajnos nagyon kijön az ilyen tehetségkutató produktumokon.
Na jó, talán mégis volt egy-két ilyen is: Gál Csaba Boogie, Veres Robi - talán a testi hibájuk adja azt az erőt, amit legyőzve, megérzünk valami megindítót, de ezt is kevertnek, megtörtnek érzem, mintha nem lenne teljes a győzelem. Valószínűleg amiat, hogy a magyar társadalom nem elfogadó a testi fogyatékosok felé (sem), és ez jelentkezik náluk félszegségben.

Diplo-mata 2009.12.21. 15:29:00

Azért lenne pár normális javaslatom a szakmai zsűrire:

Lukács László -Tankcsapda. Zenész, énekes, szövegíró, hiteles
Póka Egon - P.Mobil, basszeres, hangszerelő, iskolája van, nem celeb
Geszti Péter - Rapülők, repper, szövegíró, zenei ügynöksége van, hiteles ember
Szigeti Ferenc - Karthago, zenész, zeneszerző, producer, kiadói szakember, hiteles személy.
Katona Klári - énekes, szerző,nem celeb.
Hobó - énekes, szövegíró, író, szakember, nem celeb.
Náksi Attila - zenész, producer, a diszkó műfaj ismerője, hiteles ebben.
Balanyi Szilárd - Quimby, zenész, szerző, nem celeb
Lovasi András -Kispál és a Borz, zenész, énekes, producer, nem celeb
Kiki - Első Emelet, énekes, szakember
Várkonyi Attila - DJ, rádiós-televíziós szakember, hiteles.
Kóbor János- Omega, énekes, stúdiója van, nem celeb.
Janza Kata - a musical műfaj kiválósága, énekes, hiteles ember.
Paja Bea- énekes, szerző, hiteles ember
Sipos Péter Irigy Mirigy, énekes, szerző, jó duma, nem celeb.
Novai Gábor exHungária, zenész, szerző, producer, nem celeb.
Zeffer András -Rockband, billentyűs-énekes, hiteles személy.
Koltay Gergely- Kormorán, zenész, szövegíró, producer, rádiós szakember.

Ez persze csak egy hevenyészett lista, akik így gyorsan eszembe jutottak, mint jó zsűritagok, persze lehet rajtuk vitázni, gondolkodni, de az idióta fikázásoknak nincs értelme, csak értelmes véleményeket írjatok, ha lehet. Előre bocsátom ezek az én véleményem alapján hiteles emberek a saját szakmájukban, és nincsenek a gázos celeblistán!!

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.12.21. 15:30:28

Zsűri:
Havas Henrik
Zalatnai Sarolta
Kiszel Tünde
Tasnádi Péter

Havas megjegyzi az első szerencsétlennek: -H'nnan jött maga? Ja, Borsod, én a maga helyében a vonaton hagytam volna magamat.

Zalatnai kiteszi a csöcseit a pultra és vigyorog. Majd azt mondja: -Jó volt, mééég...

Kiszel közli, hogy régebben lánykorában neki is volt ilyen gyantázott hangja, csak a szintetikus szerek sajna tönkretették a hangszalagjait, épp ezért dolgozik még a szépségiparban...

Tasnádi éppen mobilozik, amiből megtudhatjuk, hogy a kocsonyából idén kimarad a sertésfarok..

sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.21. 15:31:50

@formax: akik ebből tuti nem vállalnák: Lukács, Póka, Hobó, Balanyi, Lovasi, Kóbot, Janza, Paja, Novai, Zeffer

Flankerr 2009.12.21. 15:37:32

@sixx: Kár, egy Lukács, Geszti, Náksi Kóbor/Lovasi zsűrivel felálló műsort még néztem is volna..:)
És ugye van az a tudományos összeg.. de nem itthon..

mittehet 2009.12.21. 15:41:13

én ezeket a műsorokat már úgy unom! inkább nézek mesét,vagy semmit 23 évesen . gáz a tv műsor.

mittehet 2009.12.21. 15:42:59

Lovasi András -Kispál és a Borz,Kiscsillag!!! zenész, énekes, producer, nem celeb :D

Diplo-mata 2009.12.21. 15:43:21

@sixx: Szerintem tévedsz. Nagyon. Ilyen méretű és nívójú produkciót senki épeszű nem utasítana vissza, (TE sem...) figyelembe véve az elképesztő személyes pormóciót, plusz a nem kis összegű honort... Gondolom.

mittehet 2009.12.21. 15:47:23

nokomment! ez az SP-s cucc nagyon kemény :D uramisten

lbelafi 2009.12.21. 15:50:02

Jól gondolom, hogy az egész cikknek csak annyi az alapja, hogy az cikkíró látta az Rtl-en az x-factor reklámját, és levette a játékszabályokat a netről?? (itv, wiki)
A többi meg mind "hozzágondolás"..:)) Azért szép hosszú cikket írtál belőle..

sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.21. 16:02:02

@lbelafi: rosszul gondolod, troll komám.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.21. 16:03:03

jaj, most látom, a tévékettőtől teccik lenni?

perrymason 2009.12.21. 16:11:48

Szerintem nem lesz (sokkal) nagyobb nézettsége a Megasztárnál és a Csilllag születikneknél.

EasyFriend 2009.12.21. 16:13:25

@lbelafi: Ez nem a velvet. Sixx eléggé benne van ezekben a dolgokban.

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.12.21. 16:15:34

Paja Bea:) bár írhatnátok Paja Bejának is.

zsoltix 2009.12.21. 16:16:53

Nincs mar enelkul is eleg haknisztar az orszagban?

wisdom 2009.12.21. 16:21:51

@dozen: ja, és nálunk az a tábla megy a magasba, hogy "unott fej" meg "fogd vissza magad"?
Azért a mentalitás is számít...

Jester 2009.12.21. 16:26:23

@orgyen: Remélem nem viszik tovább azt a vonalat h a pannon Simon a Fáy legyen..

aaatomaaatom 2009.12.21. 16:41:59

Nagyon erős a gyanúm, hogy a Britain's Got Talent készítői megelégelték az RTL folyamatos licensz-mentes nyúlását (Való Világ, Csillag születik), és lényegében kötelezték őket az X-Factor licenszének megvásárlására, mondván, hogy akkor eltekintenek a pereléstől. Én valami efféle gondolattal tudom magyarázni ezt a tényleg teljesen logikátlan lépést. :)

Pikk Dáma ♠ 2009.12.21. 16:56:18

azért van ebben a közönség-dologban egy alapvető kulturális különbség, nem tudom, honnan jön, illetve biztosan hosszabb tanulmányt lehetne írni róla, de azt régóta meg lehet figyelni, hogy míg akár Bécsben egy operában, ha szarul énekel a világsztár, őt bizony kifütyülik. ha zseniális, akkor őrjöngenek fél órát. Nálunk ezzel szemben, ha valami botrányosan szar, akkor udvarias taps a jutalma. ha kiemelkedően jó, akkor azért tudunk ovációt is produkálni.
Ez így alakult ki, erre lettünk szocializálva, ezt szoktuk meg. Lehet, hogy fog változni valamikor, de ezek szerint még nem tartunk ott.

GGG77 2009.12.21. 17:30:30

Kb a Megasztár első része volt az uccsó tehetségkutató, amit követtem. K unalmas.

Frankofil 2009.12.21. 17:33:33

Elfogytak a főzőműsorból a szereplők.Kell a töltelék.

zoldpagony 2009.12.21. 17:41:08

közönség dolgora annyit, hogy iden novemberben ott voltam Londonban a vilaghaborus ünnepségen. délben megkértek mindekit hogy legyen 2 perces nema gyasz a halottakert. na az félelmetes volt. 2 percig totális csönd volt London belvárosában, kb 50-60 ezer emberrel. ôk tudnak viselkedni, tudnak ünnepelni, tudnak élni, nalunk mi lett volna, gyurcsan ytakarodj, meg komcsik haza....meg zsidózás, meg goy motorosok, mi menthetetlenül gagyik vagyunk, ezert is vagyunk ott ahol a helyünk a vilagban. SEHOL. ( pedig ott is utaljak am a kirlynôt rendesen, meg van szelsôjobbos partjuk is)

Chim 2009.12.21. 17:46:28

Az RTL tényleg komolyan gondolja az alázást; tavasszal visszatér Editnéni , ősszel X-Factor.Vajon mit lép majd a tévékettő,mert ezek ellen a Chuck Norris életmű nagyon kevés lesz... :))

Chim 2009.12.21. 17:55:37

@Diplo-mata:
Én ebből talán csak Gesztit tartanám alkalmasnak.A "baj" az,hogy showman-nek is kell lenni nem elég a szakmai hitelesség.Na most pl. Szigeti mint showman... :)
A csajoknak meg alapból kifejezetten szépnek kell lenni,legalábbis az egyiknek; lásd Cheryl-t, de ugyebár Danii sem egy rémség. :)
Nem lesz ez egyszerű menet mert eléggé összetett a feladat....

Chim 2009.12.21. 18:05:20

@zoldpagony: A Girls Aloud nem az X-Factor révén futott be,hanem még anno 2002-ben az egyik tévéadó (ITV) Popstars: The Rivals tehetségkutatójában született meg, szószerint. Cheryl (Tweedy)Cole, a mostani zsűri egyike éppen az ötösfogat egyik tagja. :)

v2peti 2009.12.21. 18:46:07

Van pár olyan ember, aki zenész is meg celeb is és a bulvárlapokban is gyakran szerepel, pl. Soma, Delhusa, Zalatnay Sarolta. Biztos beraknak közülük valakit a zsüribe. Valamint biztos lesz Fenyő Miklós vagy az ő generációjából valaki. Meg olyan is biztosan lesz, aki beszólogtós vagy leghúzós stílusú.

zoldpagony 2009.12.21. 18:49:16

Chim: nem az volt a kerdes hogy x- factorral ki futott be hanem, hogy egyaltalan ilyen mûsorokkal ki (fentebb kérdezte ezt valaki)

Diplo-mata 2009.12.21. 18:52:06

@Chim: Hát, talán igazad lehet... Persze, ha showman kell, akkor nem csak Szigeti, de Hobó, Póka, Lukács, Lovasi, Novai, Zeffer, Janza, Palya is kevésbé alkalmas. De ha valódi szakmai hozzáértés, hitelesség kell, akkor ezek a személyek tudnának mutatni példát, okosakat mondani, irányt adni, szóval valóban zsürizni.
Kár tényleg, hogy "csak" showman-t keresnek majd. Ez teszi majd nevetségessé és hiteltelenné a műsort, illetve a zsűrit... Na mindegy.

foodlfg 2009.12.21. 19:25:28

Majd ha igazi zenészek, saját dalaikkal fognak szerepelni egy ehhez nem hasonló műsorban, akkor majd belenézek, addig nem érdekel ez a koncepció. Karaoke bajnokságra nem vagyok kíváncsi. Akkor már inkább adnának koncerteket a világ minden tájáról (lehetne miből válogatni).

Bár a fenti feltételeket Mo-n nem hinném, hogy teljesíteni lehetne, mert túl kevesen élnek itt, nincs kiből válogatni.

2009.12.21. 19:48:45

De röhögnék, ha zsűritagnak előrángatnák Friderikuszt... :DDD

Chim 2009.12.21. 19:56:08

@zoldpagony: Lehet,de a válasz erre utalt.

DonBandi 2009.12.21. 19:59:50

zsűri: benkő faszművész, delhusa gjonny, fekete pákó, király linda. vagy benkő helyett lehetne majdnem-benkőné edit. a versenyt pedig nyerje meg az a böszme szőke tehén (nem is emlékszem hogy hívják) aki kétszer is kibukott a csillag születikből, de azért a döntőbe behívták danolászni, mert mint kiderült már van lemeze. műsorvezetőnek pedig jöhetne a vocal gag session, mert a stohl bucittól már rosszul vagyok, krampusz nórától nemkülönben.

Chim 2009.12.21. 20:02:58

@Diplo-mata: De pont,hogy nem csak showman kell,ezért is írtam,hogy összetett a dolog. Persze egyelőre mindez csak hipotézis, aminek alapja az eredeti műsor.Lehet,hogy nálunk másfelé fog majd eltolódni a hangsúly; kérdés,hogy milyen mozgásteret enged a licensz.

orgyen 2009.12.21. 20:03:00

@Selkath: Fridi egyike volt azoknak, akik Királyapuka Királygyereke alá adta a pónit. :)))

Kage 2009.12.21. 20:03:07

Aki ma TV2-t vagy RTL-t néz, az már eleve minősítette saját magát.. az új műsor is biztos baró jó lesz..

preditor 2009.12.21. 20:14:36

A magyar tv-k kozul nem csak tv2 hanem az retek is hajlamos elcseszni komplett formatumokat, hogy mast ne mondjak: Survivor, ami amerikaban kb 12 szerianal tart (nem neztem utana de sok). Itthon csak azert volt ketto mert egyszerre le lett forgatva, de mivel egy "apro" valtozassal, nevezetesen hogy a kozonseg szavahatta meg a nyertest a dontoben es nem a kiejtett jatekostarsak. Igy tonkre is basztak az egesz formatumot, ami pedig nagyon ki volt talalva, a Nash fele jatekelmeleten es csoportdinamikan alapul az egesz.

perrymason 2009.12.21. 20:20:35

Fogadjunk az egyik zsűritag majd egy korábbi hasonló versenyt megnyert vagy azzal befutott énekes lesz.

Diplo-mata 2009.12.21. 20:26:35

@Chim: Egyébként mindenkiből ki lehet hozni a showmant, azaz senki nem úgy születik. Szirtes Tamás talán egy született showman? Nem. de az adásokban szépen lassan felszabadult, vágta a szükséges "pofákat", jól elkapott pillanatokat adtak róla a kamerák, és viszont igen jókat mondott. Ez pedig a legfontosabb. Most néztem a Fókuszban,az X Factor előzetesét, a zsűriben énekesnő, zenész, producer szerepel, és nem a hatalmas show-juk miatt, hanem valszeg az előéletük, a szakmai hitelük, és hozzáértésük miatt kerülhettek be. Azután már a show-szakemberek dolga, hogy kihozzák a személyből a showmant. De az alap kell!!! És ez még mindig jobb, mintha idióta senki, semmihez nem értő, buta, de showman celebek gugolnának a zsűriben, és ezzel röhelyessé tennék az egészet Magyarországon!

glad az egyetlen 2009.12.21. 20:28:21

"...Az X-Factor lemásolása gondolom már a jogtulajdonosnál is kiverte volna a biztosítékot, így a kertévé fogcsikorgatva ugyan, de kifizette érte a tudományos összegre rúgó jogdíjat. ..."

Én még mindig azt sejtem, hogy ez ugyan az az eset mint a VV vs. Big brother, amikor is a RTL peren kivül úgy egyezet ki, hogy megvette a BB egy másik termékét.
Logikusan kellene jönnie a CS.születik 3-nak, de szerintem Simon rájuk szállt és nem adta, sőt kötelezte őket egy másik termék vásárlására.

Tulazon 2009.12.21. 21:47:18

@Kage: ugye te is érzed, hogy mekkora égés volt ez a hozzászólásod?

iamgolden 2009.12.21. 21:59:29

@glad az egyetlen: Valószínúleg mindenben igazad van.
Szerintem egyébként az X-factor beharangozása a műsor végén olyan üzenet volt a TV2-nek, hogy kiütötünk, és ha próbálkoznál jövőre, még egyet beléd nagyot beléd rúgunk...
Az RTL klub ugyanis biztosnak tűnik a dolgában. Nem mintha olyan nagyszerűek lennének, csupán a TV2 egyszerűen saját magát nyírta ki. A legszembetűnőbb példa erre a Megasztár 4 volt. Az első három széria szakértő és jól bíráló zsűrijét lecserélték hozzá nem értő ripacsokra. Gondolom, valamelyik nagyokos a TV2-nél a Szombat Esti láz és a Csillag Születik 1 relatív sikerét bizonyos zsűritagok magamutogató öntömjénezésének tudta be, és gyorsan arculatot váltottak ők is. Kár volt. Már ott elrontották, hogy az énekelni tudókat mind kirakták az elején... Röhej volt az egész.
A Csillag születik 2 sikere szerintem részben annak köszönhető, hogy most jól válogatták össze a verenyzőket és a szamkai kritika is helyén való volt. A közönség ezt el is fogadta, és a Megsztár 4-el ellentétben a néző a Csillag Születik 2-ben a zsűri véleménye alapján szavazott, és nem azzal ellentétesen.

DonBandi 2009.12.21. 22:04:29

@Diplo-mata: mondja már meg valaki, hogy ha a zsűribe előéet és szakmai tudás alapján válogatnak be embereket, akkor hogy került zsűribe az oroszlán szonja? "hogyan-legyek-hülye-celeb-picsa-szakértő"?

DonBandi 2009.12.21. 22:05:37

@iamgolden: soma mama szakértő? jah bocs a tenyérjóslás is szakma, talán már érettségizni is lehet belőle...

cso zsi 2009.12.21. 22:20:36

A TV2 a saját sírját ássa, főleg ha még lesz náluk Megaizé. Sztár sosem volt.
Bármi, amibe belefognak az szarrá válik náluk, ami érdekelné a nézőt azt hajnalra, gyerekműsort este 8-ra, öldöklős filmet délutánra tesznek két véres tampon, meg egy szaros pelenka közé. Lassan már elhiszem nekik,hogy az olcsóbb mosópor az olyan, mint amit a Freseniusnál teszteltek. :))
Sorozatot csakis félbehagyva, félév után ismételve, majd össze-vissza leadott részekkel, de sosem végig.

_nyuszi_ 2009.12.21. 22:21:27

már utálom a comment:com-ot.
annnyira rtl seggnyaló lett, hogy az már undorító!
itt most nem arról rinyálok, hogy valóban lenyomja a TV2-t, kit érdekel.
a stílusról, meg erről:
"sixx · comment.blog.hu 2009.12.21. 11:36:49
@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: nekem is, de ott a végén. rovatvezetői döntés volt. "
sajnálom. pedig sixx-et kifejezettem csipáztam.

stk 2009.12.21. 22:27:16

ezek semmit nem tudnak maguktól kitalálni...

bolthely.hu/olajmezo/

cso zsi 2009.12.21. 22:36:36

@Kage: Mivel ugyanolyan országos lefedettségű szemét, mint a megszűnt, majd feltámadt rádiók, a köznép csak ezt tudja fogni ingyér. Ha ingyen van, az jó. Ha jó, akkor elhisszük, amit mond.
Bármit.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2009.12.21. 22:43:46

@már nyuszi: nem a comment:com-ot védve szerintem lett volna itt hely pld a Csillag születik mellett a Sztárral szemben finálé kritikának is, csak sajnos az nem jutott el odáig.

glad az egyetlen 2009.12.21. 22:50:13

@DonBandi:

Hát ugye itt is koppintani próbált az RTL.
O.Szonja Csill. szül. = Amanda BGT

Ennyi a megoldás. :)
Amúgy számomra O. Szonja volt a legiritálóbb, pedig elötte nem volt bajom vele.
Volt hogy a TV2-re kapcsoltam ha ő beszélt. :-)

glad az egyetlen 2009.12.21. 22:55:24

Amúgy az hogy egy olyan produkció jön ahol csak énekesek vannak az mindenkép gyengités.
Persze többnyire énekesek nyernek (bár van ellenpélda), de a döntöig mindig eljutt egy egyéb kategória is és addig nagyon jól szinesítik a műsort.
Én pl jobban élveztem stroke műsorát vagy a szatmáriakat mint az Andrét pedig én opera rajongó vagyok, de ő nem extra max fura.

De hát valószinű a Simon gyerek nem adta a BTG liszenszet és kapták a X-Faktor jobb hijján. :)

_nyuszi_ 2009.12.21. 23:13:58

@kis_kiraly:
bocsika, de ez nem kritika, hanem seggnyalás. jópénzért.

_nyuszi_ 2009.12.21. 23:17:06

@kis_kiraly:
bocsika, de ez hónapok óta nem kritika, hanem seggnyalás.
jópénzért.

El Argentino 2009.12.21. 23:35:12

Juj de jó, még több pop ikont csinálunk, mikor a zenéjük, már most is halálra van ítélve. :D
Éjjen, csináljuk még több kóklert.

The Hitman 2009.12.21. 23:37:32

@Diplo-mata: "röhelyessé" = ezzel magadat tetted röhejessé. Csak nem az RTLK dolgozója vagy? Amúgy meg mindenki menjen haza, szánalmas az egész.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.22. 00:30:01

oké, már nyuszi, többször el lett mondva, hogy az ilyen faszságokat nem toleráljuk, ki is basztalak. még egyszer, lassan, hogy minden troll faszkalap megértse: ha a tv2 csinál egy jó műsort, megírjuk. ha a tv2 megveri az rtl klubot nézettségben, megírjuk. csináljanak, verjék. a csillag születik döntője 56%-os közönségaránnyal ment, a tv2-t az este folyamán az m1 is verte. ehhez mi a faszt fűzzünk hozzá? írjuk azt, hogy a vidéki értelmiségi, hatgyerekes, szőke, kékszemű, két kutyával és egy macskával bíró, Irén nevű nézőknél a TV2 nyert???? tehetünk mi arról, hogy nem a tv2 vette meg az X-Factort? és még valami: ha az rtl konkrét letolvajozását nem vetted észre a posztban, ami persze szintén seggnyalás, pénzért, legalábbis a te elferdült elmédben, akkor nagyon-nagyon-nagyon hülye egy fasz vagy.

glad az egyetlen 2009.12.22. 00:43:26

@sixx:
Öszintén szólva egy töredék másodpercig bennem is felmerült, hogy az RTL felé húztok, de átolvasva és mérlegelve be kell látni tényleg ennyire jobbak a TV2-nél és ez utóbbiról nehéz jót írni.
Felületessen olvasva olybá tünhet, hogy egy oldalú a dolog, de a TV2 megküzdött keményen a rossz hirnévért.

glad az egyetlen 2009.12.22. 00:46:55

@már nyuszi:

Most amúgy tényleg próbálj modnani (minden jószándékot összeszedve) valami jót a TV2-ről.
Nem könnyű.
Sokáig pozitívum ként talán a Dr.House-t mondtam volna, amit nehéz elrontani, hiszen csak szinkronizálni és vetiteni kell, de még ezt is sikerült eltolniuk. :)

azértmertcsak 2009.12.22. 00:57:17

mondom a tutit :)
X FACTOR Zsűri

1. Halász Judit
2. Berkes Gábor
3. Malek Andrea
4. Demjén Ferenc

glad az egyetlen 2009.12.22. 01:00:25

@azértmertcsak: Hát ez elég gáz felállásnak tünik....

azértmertcsak 2009.12.22. 01:08:08

Jaja, tényleg gáz. Egy egész ország kedvence, egy zeneszerző, egy igazi énekesnő és egy ikon.

Atomhülye vagy.

Mirkó királyfi 2009.12.22. 01:55:19

Szerintem ebben az énekes-tehetségkutatós műfajban messze az X Factor a legjobb formátum (az ötből eddig négy évadot láttam, a hiányzó elsőt is bepótolom lassan). És nem Simon miatt, hiszen ő ott van az Idolban is. De talán nem véletlen, hogy az Idol mindent taroló népszerűsége mellé ki meri vinni Amerikába is. Az, hogy itthon milyen lesz, majd kiderül, nyilván a brit műsor színvonalát nem lehet itthon megismételni, pénz és tehetség hiányában, ez egy kis ország a UK-hez képest.
De azért ha sikerül jól összeválogatni a zsűrit, akkor itthon is sikeres lesz, márpedig amihez Cowell a nevét adja, az nem nagyon szokott megbukni. Szóval teljesen jogos, hogy a mindent elbaltázó tv2 az egyetlen sikeres műsorát is veszélyben érezheti.
Az meg, hogy sixx a neten olvasott volna először erről a műsorról, simán leellenőrizhető, hogy miért baromság, elég itt a cc-n visszaolvasni -- többször is írt már a brit műsorról...

Diplo-mata 2009.12.22. 01:56:25

@The Hitman: Te szerencsétlen alak! Még sohasem hibáztál helyesírásilag? Különösen, ha dühös vagy... De megnyugtatlak: nem az RTL-nél dolgozom. Csak javaslatokat gondoltam, és írtam le. Látom, neked még ennyi sem sikerült. Valószínűleg még soha... Azért lettél hitman.... Csak nem gyülis vagy, a HIT gyüliben? Akkor már értem az okostojáskodásodat.
Neked ez szánalmas, mi meg már otthon vagyunk...
Ennyit tudtál leszűrni a töppedt agyaddal az egész itteni vitából.
Gratulálok.

Maximillion 2009.12.22. 02:04:14

Náksi:)) hiteles ? Sosem volt az!

Mirkó királyfi 2009.12.22. 02:06:38

Bocs, hatból ötöt láttam :)
Még egy dolog, ami itthon biztosan más lesz mint a briteknél:
náluk pl. a 67 éves Paul McCartney fellépése (ami most a döntöben megvalósult) egy óriási esemény, a csonka Queen szerepvállalása tv-történeti pillanat, Robbie Williams még nem "lejárt lemez". Ezzel szemben nálunk egy hasonló korú, korábbi sztár már "gáz", "kit érdekel ez a vén f*sz alkoholista", stb. reakciókat váltana ki. Ezért is lesz nehéz hasonló színvonalú műsort produkálni, legalább magyar szinten hasonló eredménnyel.

Maximillion 2009.12.22. 02:22:28

Az X factortol eppen kezedenek teljesen behanyni az emberek a szigetorszagban, ennek is koszonheto az osszefogas. h a Rage against the machine 17 evvel ezelotti slageret jutattak ismet az eladasi listak elere, kifejezven akaratukat, miszerint idegesiti oket minden evben az aktualis sztar szarsaga, es h ez folyik mindenhol.. A zenekaszempontjabol igen kedvezo hiszen ennyi ido utan megintcsak az o albumuk all a sikerlistak elen es semmit nem kellett tenniuk ezert , a zeneifejeseket meg talan elgondolkodtatja meddig akarjak meg lenyomni ezt a szart az emeberek torkan.. pedig nekik megcsak nem is egy ilyen troger Kiraly Viktor jutott,..

glad az egyetlen 2009.12.22. 02:33:28

@azértmertcsak:

1. Halász Judit -> Aranyos, kedves, de lesz az X-faktorban gyeredal kategória? Sosem lépet azon túl nagyon és nem akarom elvitatni az érdemeit, de átlagosan jónak nevezném.

2. Berkes Gábor -> Ő még úgy ahogy. Szinész, zenész és producer, bár egyikben se extra, de legalább is sok szempontból látja a lényeget.

3. Malek Andrea -> Jó szinész, de félénk, visszahúzódó tipus aki tudatosan kerüli a celeb nyilvánoságot (nem is értem hogy vették rá). Jó zsűrizéshez pedig több kell mint jó szinész és énekesi tehetség.

4. Demjén Ferenc -> Nagyszerű, kiválló és zseniális zenész és csont alkesz! Ha fellép valahol vagy nagy véletlen nyilatkozik, akkor is tántorog a piától, de pont ezért elég kevés vele a riport.
Kiváncsi vagyok hogy éri el az RTL hogy a műsor idejére szeszmentes maradjon.

glad az egyetlen 2009.12.22. 03:08:11

"...a zsűritagok egyben mentorok is az egyes kategóriák mellett...."

na most ha ehhez korrektek akarnák maradni akkor kb valami ilyen felállás kellene:

1, Presser.
2, Lukács Laci
3, Lovasi András
4, Ákos (na ő lenne a piszkálódó)
+1, Mikósa Erika

Kiváncsi leszek, hogy halász judit az melyik kategória mentora lesz?

Megdobbent 2009.12.22. 03:36:39

@sixx: Onevazz, hogy tv2.hu vegrol kommentelt :))))))))))))))

azértmertcsak 2009.12.22. 03:38:59

Presser már "be van forgatva", Lukács Laci kiváló, de egysíkú, Lovasi alter, Ákos nem vállalná (rajta én is gondolkodtam- max az m1-en), Miklósa Erika is too fresh meat sweetheart..

Halász Judit ha megszólal, akkor csend lesz, mindenki szereti, nem megosztó - még jó, hál' Istennek, hogy nem kezdett el felnőtt dalokat énekelni.

Kisberkes ok.

Malek Andrea nem csak jó színész, jó énekes, hanem kiváló jellem is - a szakma tisztelete és ismerete a kisujjában van, mindenki szereti, nem megosztó személyiség, amit mond, arra érdemes odafigyelni.

Demjén Ferenc ilyen társaságban nem hinném, hogy a pohár fenekére nézne.
Sőttánbiztosnem.

Ezek a csillagok ugyan NEM CELEBEK, de a szar csak addig kell a népnek, amig nem kap normális kosztot. :)

Szóval ha nem cél a megosztás-veszekedés-vitatkozás, hanem az első és legfontosabb (márpedig itten ez az kérem) a szakma, a minőség, a művészi produktum, az elismertség - akkor nem jó ide ismert arc celeb bulvárkurva...

Halász Judit, Malek Andrea emberileg, szakmailag makulátlan? Igen. Berkes? Demjén? Dettó.
Megnézném-e velük az X faktort, érdekelne-e nagyon, hogy hogy mit mondanak, miket sztoriznak? Jesz.

Én azt mondom, hajrá.

Cölöpökkel meg lejáratott levitézlett médiakurvákkal nem érdemes ennek nekifutni.

Falusi Mariann még beleférne, de ő is szerepelt már zsűriként (CSSZ).

"Új" arcok, építő, motiváló stílus, vérprofi kőkemény verseny. Na.

Ha közülük bárki esetleg lehord valakit, kioszt, beszól - annak súlya lesz. Akinek meg ez a gyári szerepe, az folyton azt csinálja - kutyát nem fog érdekelni a véleménye egy idő után(devalválódik)..

Az X FACTORBAN nem cölöpök ülnek wazze, hanem professionals. Szépmagyarul.

glad az egyetlen 2009.12.22. 04:49:49

"...Miklósa Erika is too fresh meat sweetheart.. "
Hát azt azért nem mondanám. Te tudod egyáltalán kicsoda Ő??? :-)
Nézz már utána. Azon kevés énekesünk aki nemzetközileg is elismert, csak jellemzően az átlag magyar nem ismeri.

"..Halász Judit ha megszólal, akkor csend lesz,..."
Banyek, te hány éves vagy? Nyolc-kilenc? Vagy fölé lőttem nagyon? :)

"...Malek Andrea nem csak jó színész, jó énekes, hanem kiváló jellem is - a szakma tisztelete és ismerete a kisujjában van.."
Ezt én nem is cáfoltam, de ettől független saját bevallása szerint is visszahúzódó és zárkózott típus. Zsűritagnál ez nem előnyös tulajdonság.
Ez két külön dolog.

"...Demjén Ferenc ilyen társaságban nem hinném, hogy a pohár fenekére nézne. ..."
Ja de ari vagy! És milyen naiv!
Én személytől független egy kőkemény alkesz esetében nem tenném tűzbe a kezem. Tudod, a szenvedély betegség nagy úr, aki se családot, se barátot nem ismer. Sajnos, mert amúgy nagyszerű énekes.

"...Szóval ha nem cél a megosztás-veszekedés-vitatkozás..."
Basszus Te szoktál azért néha kereskedelmi TV-t nézni???

glad az egyetlen 2009.12.22. 04:54:19

Amúgy "tetszik" az is hogy mennyivel intézed el Lovasit.
"...Lovasi alter.."

Ok és ha valaki esetleg a műsorban kicsit is alter számmal merészel indulni, akkor azt majd elbírálja Halász Judit Rózsival karöltve? :-)

glad az egyetlen 2009.12.22. 04:58:39

@azértmertcsak:

"...Miklósa Erika is too fresh meat sweetheart..."

És mielött hülyén halsz meg, nesze:
hu.wikipedia.org/wiki/Mikl%C3%B3sa_Erika

"...fellépett a Mester és a jövő címmű brüsszeli nagykoncerten, ... Énekelt New York-ban, ... fellépett Lipcsében és a Köln-i operaházban is, valamint Svájcban. Ezt követően előbb Philadelphiában, majd Milánóban képezte magát ösztöndíjasként. ... 2004 őszén a New York-i Metropolitan operaház három évre szerződtette...."

Te "atom hülye"! :)

azértmertcsak 2009.12.22. 06:05:35

@glad az egyetlen: Igen.
1. Lovasi médiaszereplés szempontjából alter, réteg
2. Miklósa Erika természetesen a médiagépezethez too fresh meat
3. Halász Judit szavára azért lesz csend, mert ritkán szólal meg (inkább csak dalban mondja el)
4. Korban kissé alá(m) lőttél..
5. Malek Andrea: A zsűritagoknál e g y előnyös szempont van: a szakma ismerete. Ha ezt megfűszerezi egy kis mosollyal, ad egy-két tanácsot, már jó.
6. Ezek szerint úgy látod, Demjén Ferenc elvesztette az önkontrollját? Mármint, hogy nem tud nem inni? :) A buli adás után van, nem elötte! Mondd csak, te véletlenül nem a tv2-nél vagy ilyen okos?
7. Ha nem cél... akkor... Érted, ez mit jelent??? :) Ha cél, akkor ilyen kvalitású emberek EL SEM VÁLLALJÁK, miről beszélsz?
8. Nem az alter dalt bírálja el Halász Judit és Rózsi, hanem a VERSENYZŐT, egész pontosan a versenyző teljesítményét..

Szóval ezt képzeld el:
lesz egy műsor (show), hatalmas kampánnyal, órási giga díszlettel, versenyző együttesekkel, duókkal,szólókkal, fellépő sztárokkal, RTL all in-nel, olyan zsűrivel, amelyben a nézők mindenkit ismernek, szeretnek, elismernek, akiknek adnak a szavára, véleményére.. Nagy durranás lesz, vszínű Arénával, tv2 átveszi a közvetítést :D, stb... Bazi nagy gépezet. És akkor arról nem is beszéltünk még, h nyilván nem Bucó meg Nóri vezetik a műsort.. Új arc kőll, addira fel lehet építeni. Pl. Gy. F. :D

Egyébként tévedtem. Nem atomhülye vagy, hanem síkhülye. :)

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.12.22. 06:49:44

@azértmertcsak: de most mit erőlködsz? Aki 3 hozzászólás után sem ért veled egyet akkor csak tv2-nél dolgozhat? És ezek után véleményformáló szeretnél lenni(saját szemedben maradni gondolom)?
Demjént kár futtatnod, ha nem iszik, akkor is szét van csúszva, ezen már nem lehet változtatni sajnos.
Halász Judit biztos aranyos, de mitől lenne hiteles kritikusa egy mai, átlag produkciónak?
Esetleg ha valamelyik fellépőnek születésnapja lesz, elénekelhetné, hogy boldog...

glad az egyetlen 2009.12.22. 07:04:54

@azértmertcsak:
"...1. Lovasi médiaszereplés szempontjából alter, réteg..."
Látom próbálod csürni-csavarni hátha jól jössz ki belőle. Mi ez a "média szereplés" szöveg? Mondjuk Berkes viszonylatában? (költői kérdés volt)

"...Miklósa Erika természetesen a médiagépezethez too fresh meat..."
Te atomhülye! Miklósa és Malek között 3 év van? Ő nem "too fresh meat"? Vagy mégis mitől lesz valaki "too fresh meat" ha a nemzetközi elismerés és tapasztalat kevés?
Elég részre hajló elméletekkel próbálod védeni vélt igazad. :)

"...3...." No comment, mert ez már akkora atomhülyeség! :)

"...6. Ezek szerint úgy látod, Demjén Ferenc elvesztette az önkontrollját?..."
Nem "szerintem", mert az ugye egy szubjektív dolog, de Demjén alkoholizmusa objektív tény, bár ő szereti "egészségügyi problémának" titulálni.
Volt olyan koncertje Debrecenbe pl., ahova órás késéssel betántorgott a színpadra, elmotyogott egy számot, majd a szervezők leszedték inkább. Sajna az ilyen nála nem egyedi eset. Lehet, hogy 1-2 adást kibír pia nélkül, de nyakamat nem tenném arra hogy végig így lesz.

"...8...." Na ezt már te szerintem magad se értetted amikor leírtad, akkora sikhülyeség Te atomhülye!

Na részemről az ovi befejezve, mert egyre nagyobb gyerekes hülyeségeket írsz ahogy belegabalyodsz ebbe. Szóval megkímélek önmagad leégetésétől. Legyen ez Karácsonyi ajándék és legközelebb gondolkodj mielőtt vitatkozol reflexből.

vectorworkshun 2009.12.22. 09:08:07

Arra egyébként fény derült már, hogy sac/kb mennyibe fáj egy ilyen licensz?
Ha jó ára van akkor meg miért nem mi találunk ki hasonló produkciókat és adjuk el? Persze tudom nem ilyen egyszerû azért....

ladislaus 2009.12.22. 09:10:09

Lehet meg errol a mufajrol bort lehuzni?

vectorworkshun 2009.12.22. 09:16:43

ladislaus: sajna lehet.... tudo ez szerinem úgy mûködik, hogy amíg mást nem látnak azok akik TV2-RTL fanok, addig nekik ezek a mûsorok lesznek az etalonok. Amíg egy benszülöttnek csak zsemlét adsz, nem fogja megkérdezni, hogy van-e kifli...:)

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.12.22. 09:18:00

@vectorworkshun: ez a hasonlat:DDDDDDDDDDD biztosan átgondoltad:))))))

ladislaus 2009.12.22. 09:24:05

@vectorworkshun: Ez igaz! En azt szoktam mondani hogy nem hiszem el hogy erre van igeny. csatornak ezt hazudjak. Minding mondom hogy arra van igeny amit elejuk tesznek es teleb*sszák a szennylapokat, meg a "kedvcsinalo mediumokat", blogokat ezekkel kapcsolatos álhirekkel, aztan bekajalja sova borssal a nép, mert az a fincsi.

vectorworkshun 2009.12.22. 09:32:00

Azt pedig végképp nem hiszem el, hogy az orszég 99%-a maga a tehetség :) Bárcsak.... De amíg emelt díjas SMS-ekbôl, két három adás után ki lehet termelni a befektetett pénzt, addig sajna ilyeneket fogunk látni. Minden egy kaptafára megy, a nyertes legalább egy évre le kell hogy szerzôdjön a bulvárlapok címoldalára, mokkába, Reggelibe, fókuszba, és a harmadik dal eléneklése után már elegünk van az illetôbôl. Ezt esküszöm nem tudom megérteni......

Licensz összegre senki sem tud közelebbit?? :)

ladislaus 2009.12.22. 09:34:07

@vectorworkshun: tobb ami el tudsz kepzelni!!! Hidd el!

vectorworkshun 2009.12.22. 09:36:06

Akkor most kérdezem én : Amikor a megasztárban Lucie nevû kislány volt ( mellesleg szerintem igen jó hangja is volt, de ez mellékes ) akkor orba-szájba támadták a TV2-t, hogy még fiatalkorú meg minden. És most mi lesz?

Én nem elképzelni szeretném, csak kb tudni, valami belsôs embertôl...:) 20 milla? 50? 100? forintban...

ladislaus 2009.12.22. 09:36:23

@vectorworkshun: tobb mint amit el tudsz kepzelni!

ladislaus 2009.12.22. 09:38:54

Itt tuti milliardokrol beszelhetunk! Es majd ezt szepen behuzzak ugy hogy: megtobb reklamot az arcunkba (mar aki odateszi) meg kevesebb dijat fizetnek az allamnak, meginkabb nem tamogatnak semmilyen karitativ szervezetet stb... sorolhato. De valsagra hivatkozik mindenki! Rohej ez tenyleg!

vectorworkshun 2009.12.22. 09:39:33

Amikor az elsô BB ment akkor ha jók az információim, akkor 70 millió forint volt a licensz + valamennyi százalék a befolyt SMS-ekbôl. Ez most is helytálló?

vectorworkshun 2009.12.22. 09:40:30

Válság? ugyan már! reklámügynökségnél dolgoztam, tudnék mesélni.....:)

ladislaus 2009.12.22. 09:47:46

@vectorworkshun: Valosagshowk is ilyenek, jol latod! Elso szerintem ami a legjobb volt az a BAR a viasaton anno. Ezt kovetoen csak felhigult bélsár... Mivel itt vettek egy olyan licencet amiert fel Nagy Britania + Irorszag megorult ez nem parszazezer euros tetel...

vectorworkshun 2009.12.22. 09:52:29

Igen az valószínû, habár lehet hogy aránylag jól megússzák 70-80 millió forint körül, de aztán a befolyt összegbôl nagyobb százalékot kell leadni. Mert ugye a licensz az fix, az SMS pedig változó, de inkább több és több.
Úgy számoltam hogy egy SMS árából kb. 120-150 forint marad náluk. 70 millára leosztva ez kb 700ezer SMS. ha ebbôl levonod a felét, ami mondjuk a sponzorok, reklámok összeadnak, akkor az 300-350ezer SMS, az 3 mûsorra leosztva mondjuk 100e, azaz sac/kb 40-60%-ban egyikre másikra szavaznak. tehát : a harmadik mûsor után már csak maguknak termelnek.......

Tényleg valaki nem tudja a régi VV szavazások eredményeit meg lehet nézni valahol ?

blezersugar 2009.12.22. 11:07:10

Az teny hogy ez a produkcio mindent ver meg itt Irorszagban is, ahol valogatokat is tartanak a brit verziohoz, viszont itt sem fenekig tejfel a sztori, ugyanis iden eleg sokan megelegeltek hogy Simon Cowell/X-Factor szallitja mindig a karacsonyi No.1-t igy Facebook kampany indult hogy a Rage Against the Machine Killing in the Name of-jat vegyek meg az emberek. Eleg kemeny kampany ment itt meg a radiok reggeli musoraiban is, es sikerult is 50.000 peldannyal tobbet eladni/megvenni, mint a friss gyoztes kislemezet.

Egyebkent nem rossz musor, csak telleg uncsi egy ido utan.

azértmertcsak 2009.12.22. 19:14:27

@glad az egyetlen:

Annyira kis személyesre vetted a figurát, öröm volt olvasni! Az ovi egyébként veled kapcsolatban jutott eszembe... :)

Menjünk szépen sorjában.
Tehát addig eljutottunk, hogy az általad felvázolt 4 férfi + 1 nő zsűri felállás eleve akkora faszság (orbitális), hogy igazándiból hagyni kéne a fenébe, de persze nem szabad! Azt is kitárgyaltuk, hogy a fél ország nem ismeri típusú közéleti személyiségek nem szolgálják az ideális célt.

Na akkor gyorsan sorjában:

Berkes viszonylatában ez azt jelenti, hogy 100%-ban ismeri a médiagépezetet, rapülőktől kezdve űrgammákon át, a reklámügynökségi tapasztalatáról meg nem is beszélve. "Bytheway" slágergyáros.

Too fresh meat az nem a korára vonatkozik, ne legyél már ekkora faszjancsi, hanem arra, hogy hogyan tudja az ember kezelni a megnövekedett médiafigyelmet, bulvárnyomást, van-e ilyen tapasztalata, családi háttere, gyakorlatban látott mintája.

A 8. mondatomat ha nem érted, hát sorry, síkhülyeként ez nem is várható el tőled, ajánlom figyelmedbe a Magyar Értelmező Kéziszótárat. Mármint hogy lapozgasd..

Máskor pedig, ha vitázol, akkor légy oly kedves elsősorban nem a partnerddel foglalkozni, az ucsó commented írásakor már túlfűtött érzelmek, kényszeredett mosolyok, személyeskedő megjegyzések irányítottak téged, ja, és önmagadról szóló konklúzióval lezárni a választ ősi román szokás.

Ha valamit még továbbra sem értesz, kérdezz bátran, szívesen fényt öntök kicsiny agyad hatalmas méretű fekete likába. :D

Bocs, ha kicsit én is személyeskedőbbre vettem a figurát, de talán így, saját stílusodban megérted végre, s rájössz, milyen csubakka vagy.. ;)

evergo 2009.12.23. 23:41:31

Hm. Én végigkövettem tavaly-idén a Britain's Got Talent-et meg az X-factort. Meg a csillagszületiket. Hát, ha zongorázni lehetne a különbségeket... Fáy-t kedvelem mint zenekritikust, de nem Simon Cowell. Közel sem. A magyar műsor vezetőiről, diszletről, látványvilágrol ne is beszéljönk.
Amikor az X-factor döntőjében egyszer csak bejönnek ilyen arcok énekelni mint Robbie Williams, Michael Buble, George Michael, vagy a végén, amikor már szt hinnéd nem lehet fokozni, akkor Paul McCartney élőben nyomja le a Live and let Die-t. Vagy amikor a versenyzők a Bohemian rhapsodyt éneklik és a szám felénél beviharzik a fél Queen és együtt nyomják. Itthon ki viharzana be... Ha meg is veszik a licenszét a factornak, nincs rá garancia h nem szúrják el baromira.

X-faktor · http://xfaktoronline.info 2010.06.09. 17:19:30

jelenleg úgy néz ki hogy geszti péter, malek miklós és nagy feró vannak a zsűriben
süti beállítások módosítása