Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Bakizott, mégis ő lett a Csillag

Megvan a csillag

2009. december 20. 08:38 sixx 437 komment

Tabáni István lett Magyarország második Csillaga, így nagybetűvel, mert ugye a tehetségkutatót, amin elindult így hívják. A 31 éves budapesti teremőr (a Hopp Ferenc Kelet-Ázsiai Múzeumban dolgozik) annak ellenére (vagy éppen azért, ki tudja) végzett az első helyet, hogy a döntőben bakizott egy kicsit, és ugye korábban volt már neki egy sírós produkciója is, ami a tehetségkutatókat jól ismerő, cinikus nézők szerint a győzelem egyik záloga, ráadásul ott volt még a most megmutatom-faktor is, hiszen a TV2 a Megasztárból úgy hajította ki szegényt, mint macskát szarni.

Elég igazságtalan lenne azért Tabáni sikerét a szimpátiaszavazatoknak tulajdonítani, mert tényleg jó hangja van, pont az a kellemes énekhang, amivel slágereket lehet felénekelni CD-re, amit majd az utolsó pillanatos ajándékok között szerez be magának az ember, a mit vegyünk Erzsi néninek kérdés elüvöltése után. Azt, hogy Vásáry Andrénak meg még nála is jobb, illetve különlegesebb orgánuma van, senki nem vitathatja, jó ha 3-4 profi férfi szoprán rohangál a világon, rá aztán egyáltalán nem lehetett azt mondani, hogy hallottam már ilyet a Videó presszóban, Debrecenben, amikor az egyik rezidens alkoholista nagyon jókedvű volt. 

 

Azt persze lehet vitatni, hogy a valóban amatőr Tabáni mellet miért indulhatott el a félprofi Vásáry, de felesleges, a szabályokban ezek szerint ezt nem tiltották, vagy az RTL nem foglalkozott azzal, hogy André ismert, sőt elismert énekes. Azon is el lehet polemizálni, hogy ha a nettó tehetség, újdonság, friss produkció számít, akkor miért nem mondjuk MC DC nyert, aki verset ír minden szóból, amit hozzávágnak, ott, azonnal, habozás és minden további nélkül, de felesleges, mert a közönség döntött, ez egy ilyen műsor. A teremőr, a legkisebb királyfi futott be elsőként, gratulálunk neki, és persze sok sikert a lemezhez.

Fotó: rtlklub.sajtoklub.tv/Bársony Bence

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kodi nyálcsend 2009.12.20. 19:28:01

Csillag születik, eh...
Persze, a korsótörő sánta kutyának sem árt ez a művészetnek hazudott hakniparádé - illetve hoppá, azért mégis, hiszen hol marad hely a valódi tehetségeknek, ha mindent a bulvár meg a kertévék uralnak?
Miért várjuk el, hogy fejlődjön a tömegek zenei ízlése, ha a rádiógigászok cirka 15 éve csupán bolha-fikarcnyit módosítottak a tucatgané-dombokkal tarkított felhozatalon(beakadt a lemez), a két tévégigász pedig futószalagon gyártja a környezetkímélő, (általában)színtelen-szagtalan, két lábon bukdácsoló reklámfelületeket?
Helyreáll valaha a mainstream és az underground közötti egyensúly? Vagy sosem létezett? Na mindegy, félre a költői kérdésekre fosott szavval.
Különben (ál)szerény, továbbá fájdalmasan jelentéktelen véleményem szerint ők az igazi csillagok, inkább ezt hallgassátok:

www.youtube.com/watch?v=WrlNNzUfkqA
www.youtube.com/watch?v=JxVu41Vsthg

Lina28 2009.12.20. 19:28:16

@bloodmn: Túl sok volt a gyerek. Erőltetetten pörgött, mint a búgócsiga. A spanyol borzalom után kellett volna kiessen, ehhez képest a Jackson után esett ki, ami nem is volt annyira rossz, meg is lepett. De én nagyon nem bírtam.

kodi nyálcsend 2009.12.20. 19:31:01

@kodi nyálcsend: Jaj. Az egyik gigász legyen mondjuk titán. Hogy melyik, leszarom.

almodhi 2009.12.20. 19:33:10

@kodi nyálcsend: Már ezért a két videóért megérte itt kommentezgetnem...

Fashionistas 2009.12.20. 19:36:48

Inkább koncentráljatok a karácsonyi ajándékokra :)
www.izoom.hu

gójgómitic 2009.12.20. 19:38:51

@almodhi: Ha Elvis most élne és elindult volna ezen a tehetségkutatón ismeretlenül,akkor nem szavazták volna döntőbe az hót fix,mert nem tudtak volna vele azonosúlni.:)
Nincs ezekkel a csillagosokkal semmi baj és azzal se ha szeretik őket.
A probléma inkább az,h akkor is szereték volna őket,ha teszem azt a csillag születik előtt látják mondjuk DC-t a Szigeten délután kettőkor is?
Én dj-zem és van az emberi izlés ficamokra némi rálátásom.A tömegeknek nincs egyéni izlése.Amit elétesznek az az ízlésük.Hányszor tapasztaltam már olyat,h oda jönnek leszidni,h qurva szar a zene (pl eredeti 82-es laidback-wild horse),aztán ezt a számot valaki feldolgozta (be hószosította) és egyszer csak azt láttom,h aki 3 hete még szidott érte,most ott húzza az eredeti 82-es számra.Kérdem én az ilyen egyáltalán hallja e a zenét?

Yo! Maaan! 2009.12.20. 19:41:33

@almodhi: Ez az adás minőségére vonatkozott. Igazad van, átjön így is úgy is, ami jó.
De lassan 10 évvel múlt 2000 bakker, régebbről is léteznek frappáns megoldások egy normális közvetítéshez. Igen, fázishibás volt, mert hallottam a "csőhangot". Igen, rossz szögből mutatták, mert a hiphop pl. csak szemből adja ki magát, felülről és oldalról rohadtul nem szép. (Mondjuk a badboys-nál tökmindegy, mert ahányan voltak, annyi felé kapálóztak.) Persze erre lehet gondolni egy koreográfia elkészítésénél is, de a legtöbben nem 3D-ben gondolkodnak, hanem színpadra terveznek.
A közvetítésre visszatérve. Hollandiában láttam a TV-ben egy olyan show-t, hogy 3 településnyi utcabál (2007 szept. eleje) volt összekapcsolva. A finálé úgy nézett ki, hogy az egyik városban játszott egy zenekar, a másikban ráénekelt egy tag, a harmadikban pedig táncoltak rá. :))) És szinkronban volt az egész. Mindenhol kivetítő, hangosítás, tömeg az utcán, mindenestül hibátlan volt, átjött a hangulat is. Itthon meg a legnagyobb TV nem képes... szóval érted?

raklap 2009.12.20. 19:42:07

dik mán aladár... mennyi birka osztja az észt..
pár gyökér vegye már észre hogy a nincs tv-m duma vérciki...

a másik rakat pélóimádó meg azon van fennakadva hogy elsírta magát... a baj azzal van hogy nem csak ő sírta el magát hanem más is bekönnyezett... ez pedig semmi mást nem jelent csak azt hogy hiteles a gyerek... innentől pedig nem nagyon van miről beszélni...

Bohusek 2009.12.20. 19:43:54

@Füredi 2.0: Muha! Ezért egy virtuális söröcske azonnal jár!

Yo! Maaan! 2009.12.20. 19:44:02

@gójgómitic: Az eredeti wájthórsz mi a pék ki..ott f..át keresne egy diszkó repertoárján?! Ezt nem vágom... én nem is csodálkoznék, ha ilyesmiért beszólnának. :DDD

almodhi 2009.12.20. 19:45:15

@gójgómitic: Igaz. Az ilyen tehetségkutatók mindig az éppen uralkodó "közízlést" tükrözik, főleg ha van közönségszavazat. Az igazán új dolgoknak nincs sok esélyük.

De ettől függetlenül, nem tudok szabadulni as gondolattól: 1955-ben, Amerikában az akkor formabontó/underground Elvisnek mégiscsak több esélye volt a sikerre, mint nálunk egy hasonló tehetségnek a hazai nyáltengerben.

Lina28 2009.12.20. 19:47:24

@gójgómitic: Nyájszellem...
De ez a 82-es jó ám :)

Cory76 2009.12.20. 19:48:00

Mindegy ki nyert, az a kérdés kiből lesz valaki.

Lina28 2009.12.20. 19:49:34

én letapadtam a Sunshine reggae-nél :)

raklap 2009.12.20. 19:52:21

@gójgómitic:

ez faszság amit te beszélsz a tömegnek van izlése... az igaz hogy a tömeg azt szereti amit elé tesznek csakhogy akik elé teszik azok tudják hogy mit szeret a tömeg...

az meg hogy neked más az izlésed az a te dolgod... általában akik mélyebben értenek valamihez azoknak eltér az izlése az átlagostól...

EMU 2009.12.20. 19:55:48

@Lina28: Majd elénekli neked a tabáni a sunshine reggaet, karaokéban nagyszerű a csávó, de ha a szöveget nem látja, akkor téveszt

Lina28 2009.12.20. 19:57:37

@EMU: Inkább te énekeld!!!

Fashionistas 2009.12.20. 20:00:28

A Tabáni bekönnyeztetett 1 millió embert. Ezt csinálja utána valaki!

gójgómitic 2009.12.20. 20:01:32

@bloodmn: Az eredeti wild horse egy electrofunk-disco szám.Simán illik egy valódi disco szettbe,meg ha házak közzé mixeli az ember ,akkor se tünnik ki,mert az eredteinek is húzós,majdhogynem house-os az alapja.
Szóval simán.A vacak remixek csak pumpa alapot raktak alá,meg némileg lebutitották,de a közönségnek innen már az volt a lényeg,h az ének és a dallam már ismerős.
Egy cimborámtól hallottam lejátszani én is (készlettem a számtól),mikor beszereztem (ő már évek óta nyomta) én meg kb fél ével a be pumpásítása előtt játszottam.Zero érdeklődéssel.
Aztán egyszer látom,h szaladnak be rá.Mi a fasz van?Később hallottam a rádióban a remixét :( vagy :),mert végül is táncoltak.De valyon a zene lényegét halloták e?

www.youtube.com/watch?v=tIdIqbv7SPo&feature=related
Na itt is van átélés és talán könny is.Azt a felvételét mikor erre e szám éneklése közben folyik a könnye,már nincs a jutubon,de valahogy őt mégsem láttom férfiatlanak.Ő se jutott volna döntőbe,ha ismeretlenül énekli a számot.

almodhi 2009.12.20. 20:01:55

@Kütyüuniverzoom: Ezt bármelyik (pénzügy)miniszter tudja. :-)

gójgómitic 2009.12.20. 20:07:54

@raklap: Óriásit tévedsz!
Ahhoz mit szólsz mikor az éppen forgó számot kérik?Nem is hallják a zenét!
Vagy tudnék mesélni,arról,h játszok a sztár dj előtt,senki nem táncol.Tele a hely.Majd megérkezik a kolléga.Meglátják és már tombolnak is,de úgy mintha már egy órája nyomnák,de még arra a számra amit én raktam fel.Erre mit mondasz?Számít a zene ilyenkor?Ilyen hamar változik az izlés?
Akinek van ízlése az nem fog szeretni egy számot 2 percen belül mert meglát a pultban egy másik embert.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.12.20. 20:09:01

Valaki írta Istvánról,hogy kivágták a Megasztárból..nem is csodálom,nem a Király Linda tesója,akit apu nem tudott önerőből befuttatni és ezért kellett neki egy kis médiafelület,nem úgy néz ki,mint egy buzi emós,nem is vietnámi,se oláh meg xéves kislány akinek a hamis,ablakrepesztő sikoltozását akarták magyar Connie Talbotként eladni.. Megérdemelten nyert.André egy furcsa tehetség,nem mondhatom,hogy tele lennék előítélettel,mégis zavar egy ilyen hang egy férfi torkában.
Csikó Szabolcs?Már megint egy néptáncos,jaj ne - gondoltam,de nagyon ügyes és szimpatikus gyerek.
MC DC..a legalja.Már az első adásban,amiben feltűnt csodálkoztam,hogy nem nyomták le rögtön a gombokat.Aztán,hogy nem nyomták le a gombokat.Aztán hogy továbbjutott.Aztán hogy bejutott a döntőbe!Ezt még persze tetézte a gyalázatos médiamegnyilvánulásaival.Ha már freestyle rap,akkor Eminem a 8 mérföldben.Ott voltak rímek,normális zene és teljesen rendben volt hangilag is (MCDC meg olyan hamis,hogy az már fáj és úgy veszi a levegőt,mint egy tüdőbajos).Messze van ez kérem,mint Take That-től a Shygys vagy a Picasso Branch.Szánalmas magyar koppintás ez az ember.

gójgómitic 2009.12.20. 20:14:49

És ez nem csak az én tapasztalatom,hanem rengeteg ismeretlen kolléga járt igy a foszerral.Vagy felrakod a számot.Semmi.Ő rakja fel vísitás.
Meg se hallják a zenét magát.
Mikor full brazil tele kongával lévő számra mondják,h olyat amiben konga van.
Vagy Dzsemerokvájra oda jönn és azt mondja,ez szar,erre nem lehet táncolni.Aztán 1 óra múlva jönn,h játszál már dzsamarokvájt.
Ilyenkor sirok majdnem.
itt több mint 40 év kommonizmus volt.Itt a tömegek nem tanultak meg egy művet befogadni.
Csak akkor ha tudnak vele azonosulni vagy a pofájukba vágják,h ne tudják ki kerülni.
Igen lehet ezt is izlésnek nevezni,de akkor nagyon felszínes.

Shodan 2009.12.20. 20:19:44

Már megint a sok kis 1bites agyú kicsinyes pöcs fikázását látom csak. Annyira unalmas már, hogy itt mindenkinek minden szar.

Ha ti olyan menők vagytok akkor hajrá aztán mutassatok fel valamit a köpködésen kívül. 1 bites banda. :)

almodhi 2009.12.20. 20:28:07

@Shodan:
Akkor Te egy metafikázó lennél? Előbb mutass fel egy igazi fikázást a poszt témájában, csak utána fikázhatod a fikázást!

raklap 2009.12.20. 20:39:21

@gójgómitic:

az két számkérés között beton részegre itta magát és olyankor már tudott rá táncolni...

a tömeg izlése eccerű mint egy bot

Yo! Maaan! 2009.12.20. 20:40:13

@gójgómitic: Lehet, de a tempó kicsit lassú. Én se vagyok egy modern csávó, mert a kedvenceim a 80-asok, meg is van eredeti lemezen pár jóság, mint pl. Solid Strangers - Music in the night, Mike Mareen-től pár szám, Flirts pár darab, Stacey Q - We connect és 2 of hearts, Ken Laszlo... mittomén, van sok. Meg van egy raklap jazz lemezem, mert azt mégjobban szeretem. :DDD
És én is jártam úgy zenével, ahogy te: Ice MC - Easy. Nekem megvolt, játszottam hős DJ koromban. Senki nem mozdult. Majd 2 hónap múlva, mikor rádisláger lett (itthon), mindenki vergődött rá, hogy milyen jó. :) Pedig az se való diszkóba. Így utólag elgondolva.

müszi 2009.12.20. 20:45:46

egy hónapig sztárolják,majd eldobják mint a többieket!
az egész müsorban az a ripacs részeg stohl andrás volt a zavaró!!! nem találtak egy normális müsorvezetőt?

drukkker 2009.12.20. 20:50:23

Sokan vagytok a negatív véleményetekkel.
Én másként látom a műsort.
Ez egy szórakoztatni hivatott "tehetségkutató" verseny. Nem szabad tökéletes produkciókra számítani, hisz volt itt már mesemondó is a toppon. Arról miért nem értekeznek a mostani igen nívós műsorfolyam fikázói?
Az akkor abban volt tehetséges, most ezek meg ezekben. Mi van ebben rossz?
És mi van azzal a pár millióval aki szombatonként valóban drukkolt, és telefonált?
Azok (velem együt) nagyon jól szórakoztak.
Aki pedig Veres Robi produkcióját lefikázzák, nézzenek a tükörbe, illetve álljanak eléje, és próbálják utána csinálni, csupán egy strófa erejéig.

DonBandi 2009.12.20. 21:08:01

jó hogy ennek a cikknek az írója beszélget a kommentelőkkel, és nem tiltja ki őket ha nem tetszenek neki. nem úgy mint gyökér joógábor az f1 blogon. na amúgy gratulálok mind a 4 döntősnek, a fikabajnokok bekaphatják. a győztesnek a SID-nek kellett volna lennie, de sajnos egy ilyen kamuműsorban nem volt esélyük. vajon miért nem ismertetik azt az infót, hogy kire hány szavazatot küldtek a nézők? vagy legalább a nézők szavazatai alapján felállított sorrendet? vagy az összesített sorrendet? azért, mert kamu az egész. begyűjtik az sms-lóvét, és úgy juttatják tovább a versenyzőket, ahogy azt megtervezték. azt a ronda szőke csajt is azért rakták a top12-be, hogy legyen csaj, de hamar rájöttek hogy rossz ötlet volt. azért örülök, hogy ezt a 4 fickót hozták ki döntősnek, nemcsak ők jártak jól velük hanem mi is.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.20. 21:10:09

@DonBandi: ó, ne félts te engem, ki szoktam hajigálni a népet, de ma mintha annyira nem anyázna engem senki, inkább egymással és a versenyzőkkel vagytok elfoglalva.

müszi 2009.12.20. 21:12:22

@drukkker: alapjában igazadvan!
ezt mindenki mondhatja,a pilóta a mozdonyvezető ,a müszerész az orvos munkáját sem tudja más elvégezni.

más.a zsüri alulmulta önmagát.hol vannak ezek a major tamás ,pernye andrás,szinetár miklós,stb
féle szakértelemtől?azok a ki mit tud-ok tényleg müvészeket adtak az országnak-világnak. ez a szőke nő????, ez a hülye szenilis f@sz, ez a bohém ripacs hernádi???kik ezek?
egy normális volt köztük,az őreg rendező tanár úr,de az kevés volt.
ezek a nullák határozták meg a fiatalok további sorsát?

Fulltang 2009.12.20. 21:19:51

Sok okos!
2x hibázni, aztán mégis megnyerni a versenyt! Ez az igazi zseni!

Amúgy jó, hogy sírt, amikor meghatót énekelt, de szerintetek akkor is fog, amikor megy a bankba a pénzért? 12x1guriga!
Vesztesek, ezt mikor éritek el?

Szánalmasak vagytok!

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.12.20. 21:28:01

@drukkker: A faszomozást főműsoridőben? Hagyjál már! LOL!
@sixx: :-D

Pikk Dáma ♠ 2009.12.20. 21:36:36

azért az vicces volt, hogy pont a rutinos nagy öregek, Somló meg Kovács Kati baszták el a playbacket a We are the world-nél...

nemtudomnemisérdekel 2009.12.20. 21:39:51

Milyen sok rosszindulatú ember kommentezik itt.. irigyek, hogy valakinek jobb lett tegnaptól. Bárki nyert volna, ezek a vérszívók itt kommenteznének habzó szájjal, hogy NEM ÉRDEMELTE MEG!!
Az, hogy Tabáni elsírja magát, az olyan embereknek köszönhető, mint az előbb említett emberek.. irigykedjetek!!!! az olyan jól áll nektek:)

Pikk Dáma ♠ 2009.12.20. 21:50:13

@Bandi_jóválasztás: hát, náluk volt egy látványos késés, elég ciki volt, közelről mutatva... a többieknél nem vettem észre ilyen hibát. de attól még lehet simán:)

fecsa 2009.12.20. 21:54:14

Ismét nem lepődtem meg:)
Abszolút nem tehetségkutatásról szól ez az egész. Annyit profitálhat belőle mindenki, hogy a zsűrín kívül valaki felfedezi az adott előadót.
Táncos a büdös életben nem fog nyerni egy ilyenen, nehéz kiadni belőle CD-t. CD pedig pénzt hoz a csatornának aki sok lóvét ölt ebbe a produkcióba. André egy érdekesség volt a többi között, de nem populáris. Ugyanúgy ahogyan MC DC sem. Így maradt Tabáni. Aki tényleg nem rossz, bár annyira nem tetszett.
Sír-nem sír, tökmindegy. Ha direkt csinálta ügyes húzás volt.

Kommentek között pedig, nem tudjuk, hogy min ment keresztül amitől gátlásos lett stb ....
És? De most őszintén? Ez a kutyát nem érdekli a bulváron kívül. Nem ezért hallgatom ha hallgatom. Ha olyanok történtek vele, akkor természetesen sajnálom, de hát nem ő az egyedüli ebben az országban.

Megnyerte, hajrá, de félő, hogy a sztárgyár ha nem lesz mögötte, ő is a süllyesztőben végzi:(

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.12.20. 22:00:18

a négy srácból bárki megnyerhette volna, jó volt no.
az első csillagszületik mesemondója nagy bukta volt, ez meg oké.

Bujumburi 2009.12.20. 22:19:17

@almodhi
végigolvastam vagy 80 kommentet, de már teljesen szétröhögöm az agyam, köszi A.!

csillagporszem 2009.12.20. 22:21:19

@almodhi: Akkor ha megengeded én bekarikáznám az a-t, mert nemcsak egy Prince bőghet színpadon. És punktum. Mit vitatkozzak, inkább írtad volna már korábban is hogy nem szimpi és kész, de belekötni a sírásába nevetséges.

almodhi 2009.12.20. 22:46:34

@babesz81: "inkább írtad volna már korábban is hogy nem szimpi és kész"

De babesz, ezzel kezdtem. Meg hogy nyál.

kangep 2009.12.20. 22:48:20

a gond az, hogy a britain's got talent egyes részei után már egész egyszerűen értékelhetetlen ez a csiribiri birgád, amit összelapátolt az rtl.

keressetek rá a diversityre, nathan flutebox lee-re, a brett domino triora, stavros flatley-re, de még esküszöm mr methane is nagyobb karakter, mint nálunk bármelyik tehetségkutató bármelyik 'felfedezettje'. egyedül andré volt egy kis színfolt, de őt meg nem jó hallgatni.

tabáni istvánnak meg nagyon sokat kell még fejlődnie. dunsztja nincs a színpadi jelenlétről, olyan, mintha elnézést kérne, hogy ott van.

Zorro2007 2009.12.20. 22:48:22

Ez megint olyan röhelyes, csak ő nyerhette meg, mert belőle lehet a legtöbb pénzt kihozni:
-Máté Péter reloaded
-Tabáni István karácsonyi dalai
-Tabáni István duettek
-Tabáni István blablabla
-blablabla

a többiekből semmit sem lehetett volna csinálni vagy csak egy nagyon szűk rétegnek.

Tényleg milyen állas az a közjegyzőhelyettes, aki a végén feljött a szinpadra?

A baki is egyértelműen direkt volt.

Más:
A ki adott ilyen ronda labú nőnek ilyen ruhát?

almodhi 2009.12.20. 22:48:57

@nananananananana:

szívesen, ez van amikor dolgoznom kellene, de sehogyse megy...

kangep 2009.12.20. 22:49:52

a gond az, hogy a britain's got talent egyes részei után már egész egyszerűen értékelhetetlen ez a csiribiri birgád, amit összelapátolt az rtl.

keressetek rá a diversityre, nathan flutebox lee-re, a brett domino triora, stavros flatley-re, de még esküszöm mr methane is nagyobb karakter, mint nálunk bármelyik tehetségkutató bármelyik 'felfedezettje'. egyedül andré volt egy kis színfolt, de őt meg nem jó hallgatni.

tabáni istvánnak meg nagyon sokat kell még fejlődnie. dunsztja nincs a színpadi jelenlétről, olyan, mintha elnézést kérne, hogy ott van.

kangep 2009.12.20. 22:51:13

yeah, kétszer is elment, zsír. XD

akela1978 2009.12.20. 23:03:36

áhá, tipikus magyar megnyilvánulás, mindenki és minden szar, csak én vagyok a fasza csávó. Függetlenül ettől persze hogy az nyer akire még lehet építeni a következő 1-2 évre, story magazin, főzőshow stb.

Bujumburi 2009.12.20. 23:10:03

@almodhi

fasza meló lehet így vasárnap 23-kor, főleg, ha ez a hatás :P

almodhi 2009.12.20. 23:11:56

@kangep:
Megnéztem őket, és felmerült bennem nem járnánk-e jobban ha egyszerűen átvenné valamelyik csatorna a Britain's Got Talent-et és leadná feliratozva...

És kíváncsi lennék majd az ORTT nyilatkozatára Mr Methane-val kapcsolatban...

Bujumburi 2009.12.20. 23:12:14

@akela1978

szerintem meg az a tipikus magyar hozzáállás, hogyha valakinek nem tetszik valami agyonhájpolt szar, akkor az csak irigy lehet.
pedig nem. :)

(vagy lehet, hogy csak éppen magából indul ki?)

Bujumburi 2009.12.20. 23:20:43

amúgy a belga is megmondta, ez megy ma itthon.
a középszerű musical énekeseké a világ. csuhajja.

Gabor970 (törölt) 2009.12.20. 23:34:40

sztem a négy döntős közül Ő volt a legjobb. A bármiről rímfaragó beszélőgépet nagyon nem bírtam, igazából az nagyon cseszte volna a csőröm, ha ő nyerte volna meg. Amúgy sajnos a műsor, csak az RTL szokásos színvonalához képest volt viszonylag nézhető. A ffi műsorvezető (passz, nemtom a nevét) az szinte minden megnyilvánulásban lefelé vitte a színvonalat, egy unintelligens tahó benyomását keltette bennem. Ilyenek minek vezetnek műsort? Ostoba fajankó.

kangep 2009.12.20. 23:35:12

más téma. láttátok a kiscsillagok karácsonyi produkcióját? gyász. XDDD

frontember76 · http://kemenyebbkeverek.blog.hu/ 2009.12.20. 23:57:32

teljesen mindegy, hogy megérdemelte-e, hogy nyerjen Tabáni István. Azért kellett volna másnak nyernie, mert István már ezt a versenyt sem bírta idegileg. A szánalmas magyar poppiacot még kevésbé fogja bírni. Jó szar dalokat fog írni neki valamelyik szarházi, kisstílű szövegíró kölyök, aki az ő hátán akar pénzt keresni, és 3 év múlva céges karácsonyokon fog haknizni 50 rongyért, illetve vidéki lagzikban teszi ugyanezt.

Vásáry André világszínvonalú produkciót nyújtott, és amilyen ritka adottsága van, világhírű is lehetne simán. Na őt kidobta az RTL.

Mert ugye egyikőtök sem hiszi, hogy a nézői szabazatok döntöttek?

Nyomorult országnak nyomorult győztese van, ezen sajnos nem lehet meglepődni. István olyan, mint az egész magyar istenadta nép. Alapvetően van tehetsége, van szorgalma is, sokat bakizik, és sokat sírdogál, de ezt a balsors-dolgot nem bírja elfelejteni. És ez a veszte is.

Kár érte.

iamgolden 2009.12.20. 23:57:40

A Csillag Születik amatőr tehetségeknek adot lehetőséget arra, hogy megmutassák magukat - bármilyen területen. Ezeket a területeket eleve nehéz összehasonlítani (mondjuk egy free style rappert egy táncos produkcióval), és ilyenkor az nyer, akinek mindig sikerül valami újat hoznia, és / vagy a közönség szimpátiáját kivívnia. Ez utóbbira az előző széria volt a jó példa.

Tabáni István már a válogatáson kitűnt, és mindenki, akinek füle van, felismerte a tehetségét. Én imádom a Queen-t, és falra mászom, ha valaki rosszul adja elő a dalaikat. Egy énekes ugyanis ott kezdődik, hogy fel tudja mérni: Queen-t ( főleg a Freddie által írt dalokat) az eredetihez hasonlóan előadni szinte lehetetlen - lásd a 92-es koncert, ahol csak George Michaelnek sikerült. Erre egy teljesen ismeretlen budapesti teremőr nemcsak tisztán és elég jó kiejtéssel énekli el a Bohemian Rhapsody-t, hanem a hangjában ugyanolyan vibrátó van, mint Freddie hangjában volt.

Ha valakinek Tabáni István hangja csak egy a sok közül, akkor őszintén sajnálom az illetőt, hogy nem hallja a különbséget, és így kevésbé tudja élvezni úgy általában a zenét.

Természetesen Istvánnak van mit tanulnia - és az is lehet, hogy már "túl öreg" vagy nem elég motivált arra, hogy átformálják eladhatóvá. Ha nem írnak neki jó számokat, el fog veszni a süllysztőben. A versenyt azonban megérdemelten nyerte meg.
Szóval, gratulálok neki, és köszönöm az élményt.

almodhi 2009.12.21. 00:14:22

@iamgolden:
"Ha valakinek Tabáni István hangja csak egy a sok közül, akkor őszintén sajnálom az illetőt, hogy nem hallja a különbséget, és így kevésbé tudja élvezni úgy általában a zenét."

Nos nem bírtam ki, megnéztem most újra Tabáni Istvánt és - hála a Youtube-nak - Freddie Mercuryt is. Sz@r nekem, nem tudom élvezni a zenét. Tabáni István hangja egy a sok középszerű közül (de legalább tényleg nem hamis). Hallom a különbséget ... Mercury és közte.

Irigylem azokat, akik minden zenét tudnak élvezni.

lowqupec (törölt) 2009.12.21. 00:58:51

frontember76-nak:"Nyomorult országnak nyomorult győztese van,.." te nem frontember vagy ,hanem "rearember76" , az összes 33 éveddel együtt.
Nem szánalmas volt a győztes, hanem csak meg akart felelni, ez pedig nem könnyű élőben, amatőrként. Próbáld ki ,... nézzük te milyen nyomorult leszel.

bolhabetu 2009.12.21. 01:06:09

Tehetséges, de tud egyetlen olyan dalt, ami így vagy úgy nem kapcsolódik a halálhoz?
(Akár az eredeti előadó, akár a téma, akár mindkettő okán.)

Elender05 2009.12.21. 01:18:24

Én Veres Róbert (mcDC)- nek drukkoltam , mert látszott rajta, hogy egy szerény , jószívű, nagyon értelmes srác aki olyat mutatott amit elég kevesen tudnak szerintem, igazi tehetség!! De ha már énekes akkor az andré kellett volna h győzzőn ,mert neki volt különleges hangja...

thomis 2009.12.21. 02:26:36

@lowqupec: naneee most komolyan, 2009 végén még valaki képes egy kritikát olvasva azzal védekezni, h te se tudnál jobbat csinálni...szánalmas

[c] 2009.12.21. 03:45:03

@GMT+: A nő legyen nő, a férfi legyen férfi mindig!"

Ezen mit értsünk, kemény harcos marcona tekintettel mered a távolba családtagjai megkínzott holtteste felett, mint idea? :)
Nem értem az ilyen "legyen"-eket. Jogod van hozzá, hogy ne tetsszen - alapvetően én sem kedvelem a hiperérzékenységet -, de ennyi. A "legyen"-ekkel tele a padlás.

glad az egyetlen 2009.12.21. 04:28:38

Másnak is feltűnt, hogy a B got talentet lenyúló RTL klub hirtelen megvásárolta ugyan annak a produkciós iroda egy másik termékét (X-faktor)?
Ami egy egyébként egy gyengébb termék szerintem.

Erősen "peren kivüli megegyezés" gyanús! :-)

Ezek szerint Simon és ügyvédei csak megtalálták a klubot. :)

glad az egyetlen 2009.12.21. 04:29:11

Amúgy fura hogy a comment com ezzel nem is foglalkozik...

sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.21. 04:30:08

@glad az egyetlen: nem fogunk mindent ellőni vasárnap, sejthetetd.

dancegirl26 2009.12.21. 07:24:30

Ezt a műsort az nyerte, aki tuti visszaszállítja az rtl szerint nekik a nyereményt... többszörösen.
Azt, hogy ki nyert a legtöbbet a nyílvánossággal, majd pár év múlva derül ki.

szánáfábics 2009.12.21. 07:28:29

még megvan a Vidi Debrecenben? régi szép idők... :)

walker57 2009.12.21. 07:43:16

@Trejo:
MC és más embertársai nem nyomorékok.
Remélni lehet,hogy ő tehetsége révén került be, de mint tudjuk ez egy kereskedelmi Tv. és több száz éve ismert tény, egy jó műsorhoz gyerek-kutya-sírás-és egyéb emocionálisan motiváló eszköz szükségeltetik.

zolika78 2009.12.21. 08:20:29

Végre olyan valaki nyert, aki megérdemelte!

Zz_ 2009.12.21. 08:29:39

Ki a szart érdekelnek az idióta és/vagy irigy emberek. Tabáni nyert mert jó volt. Az összes induló közül a legjobb.
És biztos vagyok benne ha ez a műsor a rádióban ment volna és senki sem látja akkor még kevesebben fikázzák. Mert a hangja jó és tud vele bánni. És még lehet profi, írhat saját számokat mert megvan a tehetsége.

.lll. 2009.12.21. 08:40:57

ne kámpicsorodjatok el,kicsi ország,kicsi csillag,na

hex.kelly 2009.12.21. 08:48:06

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: Détár Enikő irtózatosan lekéste, talán ő szúrta el a legjobban a belépést, ráadásul hatalmasra nyitotta a száját, ettől még rémesebb volt az összhatás. mondjuk, erre azt lehet mondani, hogy az szúrja el a playback-et, aki nem csinálja minden hétvégén. Lola például remekül playbackelt ;-)

Egyébiránt meg az a helyzet, hogy akik manapság még megemelik a telefont, azok nem értékelik, s talán nem is értik a freestyle rap műfajt. Meg operába sem feltétlenül járnak. És talán nem akartak havi 1 millát adni egy szegény család kamasz fiának, mert az a múltkor nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Viszont szeretik a Máté Pétert, meg a Demjént, meg a Mercury-t. És ezzel nem fikáztam senkit.
Ebben a versenyben Csikó Szabolcs az igazi győztes. Mert ő az, akinek ez a műsor új ajtókat nyitott meg. Mert nemcsak ügyesen táncol, de van hozzá egyénisége is, szorgalma is. Ha így folytatja, ő lehet a korosztálya meghatározó néptánc-személyisége. Robinak megvan a maga közönsége, azok ismerték és szerették már eddig is. Férfiszopránból kevés futkos a Földön (mondjuk, nincs is kereslet ötszázra), ő nem ettől a műsortól fog világszerte ismertté válni. Paul Potts-nak kellett a műsor ehhez, neki nem. Tabáni majd kiad pár lemezt, eljár fellépni, aztán bedarálja az élet. Ne legyen igazam (pedig szokott), de én azt érzem, hogy ő lesz a magyar popszakma Párkányi Évije.

NGA 2009.12.21. 08:51:44

Én nagyon örülök, hogy a Tabáni nyert. Nem néztem eddig soha végig ilyen műsort, mert borzalmas volt hallani, ahogy énekelnek. Főleg a megasztárosok. Aztán történt valami, meghallottamTabáni-t, ahogy énekli Máté Péter dalát, ahogy Quenn slágert énekel, és úgy éreztem, hogy ez ami hiányzik a magyar popéletből a 80-as évek közepe óta, egy olyan hang, aki megtalálta, hogy milyen stilust kell énekelnie. És remélem meg is marad emellett, és nem megy át a nyálzenére. Gratulálok itt is neki, és remélem valóban be fog futni olyan karriert, amit megérdemel.
Ez az én véleményem, felesleges replizni rá, nem olvasom.

Pikk Dáma ♠ 2009.12.21. 09:59:14

@hex.kelly: miért, ott volt a Détári Enikő is?:))

Szerintem is a táncos fiú az igazi győztes, ő olyan típus, aki ha minden jól megy, okosan fogja kihasználni a lehetőséget. és neki van színpadi személyisége.

snowman 2009.12.21. 10:01:39

Gratulálok a srácnak, szerintem megérdemelten nyert.
Egyébként meg a helyében én most arra fókuszálnék, hogy a Queen együttes tagjai kapjanak egy demó kazettát néhány nagy Queen slágerrel, amiket ő énekel fel.
Nem tartom kizártnak, hogy kaphatna egy sanszot tőlük egy meghallgatás erejéig.
Ha ezt a fonnyadt apácát a britek így felfuttatták a lyútyúbon, akkor mi is felrakhatnánk Istvánkát egy "Reincarnation of Freddy Mercury" című videjóözönnnel.
Na, bevállaljuk? Igen vagy nem? :o)
Új népi játék: nyomjuk le videónézettségben Susan Boyle mamát! :o)

Pannon Puma 2009.12.21. 10:05:23

Aki nem hallotta, hogy André hamis volt, az higgye el annak, aki hallotta (hamis volt sokszor). Mindamellett szimpatikus volt, de nem egy könnyen emészthető jelenség. Csikós Szabi bazi tehetséges, nekem ő volt a befutó. az elején táncos volt, a végén előadóművész. ez óriási fejlődés. MCDC hozta a formát, aki fikázza, négy sort próbáljon összehozni, gondolkodási időt is kap. én nem tudom ezt, és nem ismerek olyat, aki tud, tehát tisztelem érte. a nyertes pedig amit elénekelt, bazi jól énekelte.

ehhez azért hadd említsek egy előadót, művészt: Sade Adu. több 10millió lemezt eladott, és talán soha nem szerepel a bulvársajtóban, nincs tele az internet a csöcsös képeivel. viszont minőségi zenét csinál... (www. sade.com) és most ne a smooth operatorra gondoljatok, az csak egy száma :)

ja, és huszonév alatt mindössze 5 albumot csinált (plusz a bestof), nem fossa a lemezeket évente.

iamgolden 2009.12.21. 10:15:05

@almodhi: hát tényleg sajnállak, ha a hangját középszerűnek tartod és nem érzel semmit... :-)

Nem azt mondtam, hogy összekeverném a hangját Freddie Mercury hangjával, csupán azt, hogy a hangja különleges, és élő adásban mindig tisztán énekelni nagyon nagy teljesítmény. Ezen kívül még megemlítem a jó angol kiejtést is, ami kifejezetten nem az erőssége a magyar énekeseknek - nyelvérzék pedig szerintem a muzikalitás jele.

xDS 2009.12.21. 10:17:43

Annyira egyértelmű volt már pár adás óta, hogy Tabáni nyer..gondolkozzunk mi az érdeke rtlnek: az hogy cd-t adhasson ki a győztes, amit osztogathatnak majd a telefonálós játékban. Mc DC élőben "jó", André akkor jó ha látom hogy nem egy nő énekel, amúgy nem hiszem, hogy nagy rajongótábora van ennek a műfajnak, Szabi pedig hiába táncol jól ha cd-t nem lehet vele kiadatni :)

lowqupec (törölt) 2009.12.21. 10:37:29

thomis! te nem fogtad a lényeget..a "nyomorult ország" volt biztosítékverő... erre nem reagálni ez a szánalmas.

Tecumseh 2009.12.21. 11:16:30

"a valóban amatőr Tabáni mellett miért indulhatott el a félprofi Vásáry"
Lehet, hogy amatőrnek számít "tabáni", de mögötte is jópár éves zenész-énekes múlt húzódik meg. A volt zenésztársai szerint alattomos, képmutató egyén, a végtelenségig egoista, és az a típus, aki számára a cél szentesít bármilyen eszközt. Hallani róla zenészkörökben jó pár érdekes történetet, melyek mindegyike a fent leírtakat támasztja alá...
Mindenesetre ez volt az utolsó magyar vetélkedő, melyet, ha csak érintőlegesen is, de nyomon követtem. Siralmas, gusztustalan, nevetséges...... És legfőképpen jellemző a mai viszonyokra.

Irgun 2009.12.21. 11:16:49

@Elender05:
hol volt ez a gyerek szerény...tipikus szerencsétlen akinek minden átalgos ember gémhibás Superman..

Tecumseh 2009.12.21. 11:31:53

Kitalált karakter... Olyan számok, melyek már egyszer-kétszer más, ismert előadók által már befutottak, tehát ismerősen hangzanak majd a közönség előtt. Ablaküvegből készült szemüveg, hogy valamiféle intellektualitást kölcsönözzön az amúgy segédmunkásszerű arcnak, és emellé ez az elesett, szerencsétlen figura alakítása, hogy ha más miatt nem is, sajnálatból szavazzon rá pár klimaxos banya... igazából egyetlen kiugróan jó tulajdonsága sincs, semmi nem indokolja a sikert. Még a festményei is középszerüek... Hiába na, ez a nagy magyar valóság:-) Ez az a hely, ahol lepukkant pornókirálynők szerepelnek este a TV-ben, Monikasóra nyomul az ország harmada, és tabánik nyerik sorra a vetélkedőket:-))

kangep 2009.12.21. 12:20:57

azoknak, akiknek mcdc az isten, csak annyit, hogy ezt a stílust (freestyle) nem ő szarta, ősrégi dolog, és vannak, akik sokkal jobban nyomják nála itthon is.

a freestyle amúgy nem nagy cucc, mint minden, csak felkészülés kérdése. ha jobban odafigyeltek, kb. 10-15 rímpárt használ minden sor végén. a lényeg csak annyi, hogy úgy kell fordítani a mondanivalót, hogy azokra a szavakra végződjön, amire begyakorolta otthon a rímet.

majd minden héten van valahol a városban freestyle party, menjetek el, hallgassátok meg, és rá fogtok jönni, hogy mcdc jó, ha a középmezőnybe befér.

Tecumseh 2009.12.21. 13:19:49

Mindenki hozta amit lehetett, a legjobb tudása szerint. Nincs is ezzel gond, a baj inkább ott van, hogy végül ezt a barmot futtatták be, teljesen érdemtelenűl...

benkoo 2009.12.21. 14:48:05

Mind a három super volt... de csak egy lehet első.. remélem mind a hárman jobb életet kapnak..

harpec 2009.12.21. 15:41:53

@Tecumseh: Asszem két különböző világban élünk. Hála az égnek.

A saját szűrőmön amúgy a Tabáni jött át legjobban. (Meg ahogy látom, nem csak az enyémen.)Nekem ez pont elég. Tök mindegy milyen valójában, vagy mit kezd majd magával. Már megérte.

glad az egyetlen 2009.12.21. 20:29:56

@sixx:
Azt hitte, hogy a gyorsaság és frisseség a cél, nem a lassu adagolás. :)

Ész Lajosné 2009.12.21. 22:38:27

Végigolvastam az összes kommentet, s bevallom, meglepett, hogy tán egy kivétellel senkiben nem keltett Tabáni sunyi, hamis benyomást. Semmi rossz szándék nincs bennem, neki drukkoltam, mert a hangja tetszik, de szerintem annyira mű az egész ember, hogy az embertelen...Azok a hamis- mindjárt elröhögöm magam- félmosolyok, az egész alak számomra azt sugallta, hogy már most elszállt magától, de tudja, hogy a szánalomra kell apellálni...

harpec 2009.12.21. 23:16:41

@Ész Lajosné:
Talán azért nem, mert ez az egész nem a Tabáni "milyenségéről" szól valójában, hanem arról, ki mit lát benne.
Tudod, az a bizonyos idézet. (..."akinek szép lelkében az ének...")

Messidor 2009.12.22. 03:31:49

Nekem tok mindegy ki nyerte,mindeki jo volt.Adasok utan-kozben mindig atkapcsoltam a nemet RTL ugyanilyen musorara(Supertalent vagy mi...),ott sokkal valtozatosabb produkciok mentek es a zsurit is tudtam elvezni(Dieter Bohlennel az elen),pedig nem tudok nemetul.

Kirándulás · http://www.adventures.hu 2009.12.26. 19:02:46

Az éneklés több annál, semminthogy belekiabálunk valamit a mikrofonba így vagy úgy. Kell hozzá egy arc, egy személyiség. Én pl. Tóth Verát ezért nem tartom jó énekesnőnek, pontosabban a semmitsemnyert tesóját, Gabit sokkal jobbnak tartom, mert szerintem sokkal érdekesebb a személyisége, és szerintem ez is fontos az éneklés mellett.
Tabániban is ez a nyerő, ezért tudott nyerni. Kicsit Máté Péter, kicsit Freddy Mercury, kicsit minden más. Az éneken túl sajátos személyiség, olyan, akire igencsak szükség van a zenei palettán.
süti beállítások módosítása