- Nu, erre sem kellet sokat várni: az MTV új dokureality-műsorának premierje után az egyik szponzor, a Domno's Pizza azonnal kiszállt a Jersey Shore reklámozóinak sorából, mert a sorozat nem illik bele abba a képbe, amit a pizza-franchise magáról sugározni igyekszik. Megnézzük, még jó.
- A Glee zenei rendezője itt mesél arról, milyen nehézségekkel kell megküzdenie a sorozatnak a zenei jogok megszerzésekor.
- Alec Baldwin nagyon szeretné, ha a 30 Rockban alakított karaktere jókat beszólna az NBC-t a GE-től megszerző Comcastnak.
- A Dollhouse finálé címe Epitaph Two lesz, és az első évad utolsó (nem hivatalos) epizódjának történéseihez kapcsolódik majd.
- A Newsweek szerint a Glee tökéletesen mutatja be egy átlagos középiskola életét, különös tekintettel a kölykök közötti csoportdinamikát. És ha már itt tartunk, a múlt héten kiborult az egyik bili, ezen a héten meg ki fog a másik is.
- Rosanna Arquette vendégszerepel majd a Dr. Addisonban.
- Tony Shalhoub, a Monkbeli szerepéért hét Emmy-díjra jelölt színész állítólag nagyon szeretne egy Monk-mozifilmet forgatni, de a készítők erről egyelőre hallani sem akarnak.
- Steve Austin, egykori pankrátor is vendégeskedni fog a Chuckban.
- A Starz január 22-től vetíti a Spartacus: Blood and Sand című 13-részes, kardozós-baszós-szandálos sorozatot.
- Az NBC 13-ról hatra vette vissza a 100 Questions című midseason-sitcom epizódszámát, ezt a készítőkkel a hatodik rész forgatásának befejése után közölték. A hivatalos indok az, hogy a Parks and Recreation és a Community teljes évados berendelése mellé nem kell még egy sitcom. Nem hivatalosan a sorozat szar.
- A brit Celeb vagyok... két szereplője és a műsor készítői (ITV) nagy szarban vannak, ugyanis a forgatás helyszínéül szolgáló Ausztráliában nem lehet csak úgy agyonverni és megfőzni egy patkányt a tévében, ez ugyanis állatkínzásnak minősül.
- A kábeles reklámbevételek minden várakozást felülmúlva 18.7 milliárd dollárra rúgnak idén, ami 330 millióval több a tavalyi adatnál.
- A SuperBowl-t idén közvetítő CBS a közvetítés alatti reklámidő 90%-át sikeresen értékesítette - tavaly az NBC ilyenkor még csak 80%-nál járt, de a végén 206 millió dolláros rekordbevételt könyvelt el.
- Itt azt írják, az Office az egyik legnyomasztóbb sorozat lett, amit jelenleg láthatunk a tévében. Őszintén szólva, van benne valami.
- A Time.com nem szarozott évtizedes listával, ők inkább elkészítették a minden idők legjobb 100 tévésorozatát tartalmazót, itt el is olvasható.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Hayo 2009.12.07. 10:13:27
Vagy ez csak januárban derül ki?
Mert ha tegnap kiderült, legalább egy csupa fehér betűkkel írt post jöhetne: )
MindenÉrdekesCsakKérdezniKell · http://felmeres.kattintside.info/fii1/blghu/valaszolj-es-nyerj-most-10000-ft-ot 2009.12.07. 10:14:55
Loop · http://www.autostat.hu/ujdonsagok 2009.12.07. 12:04:50