Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Medveczky és a narancssárga nyakkendő

Vendégem a főnököm

2009. november 18. 14:56 barb 65 komment

Igazán szép jelenettel folytatódott ma Medveczky Balázs, a köztévé ügyvezetőjének lassacskán operettbe illő története. Miután pénteken feltételesen lemondott pozíciójáról, (de a kuratórium így sem ment bele az MTV 2,5 milliárdos hitelfelvételbe), tegnap pedig a kuratórium SZDSZ-es tagjai protestáltak a lemondása mellett, Medveczky valószínűleg nagyon megsértődött, és meghívatta magát a Ma reggelbe.

A majdnem tízperces interjú nemcsak azért nagyon szép médiatörténeti pillanat, mert a Napkelte helyett gründolt reggeli műsorban készült, és pont emiatt orroltak meg rá a szocialista kuratóriumi tagok. Hanem azért is, ahogyan Betlen Jánosból kimászik a bennfentes csinovnyik és meg sem próbálva pártatlan újságírónak lenni, szépen alákérdez főnökének, sőt, nemegyszer helyette beszél.

Ja, és ezt a gyönyörű párbeszédet pedig őrizzük meg jól az emlékezetünkben:

Betlen: - Ők azt mondják, hogy gyakorlatilag átálltál a Fideszhez, átállítottad a televíziót a Fideszhez.

Medveczky: - Nézd János, ha ez így lenne, akkor valószínűleg narancssárga nyakkendőben jöttem volna.

Címkék: tv mtv hír

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pikk Dáma ♠ 2009.11.18. 15:14:30

óbameg, ez minden frissítésnél beledörmög az éterbe:(((( sőt, amélkül is! áááááá, help!

a Lojalista 2009.11.18. 15:48:21

Sajnos eddigre már eljöttem otthonról, így lemaradtam. De a Betlen miatt nem nézem meg, kiráz Tőle a hidegeó. Egyáltalán hogy engedhetik képernyőre?

A Sün 2009.11.18. 15:55:38

De hol vannak a kamerák??????? LOL

jazzcool 2009.11.18. 16:05:20

Medveczky pár napja már az Estébe is meghívatta magát, ott is előadta azt, amit ma reggel megint elmondott.
Lehet, h Medveczy lesz majd az új tévémaci? :-)

GargleBlaster · http://autostat.hu/hasznos 2009.11.18. 16:05:39

lol. mekkora gyökér mindkettő. az mtv frekvenciáját is ideje lenne elvenni és egy új köztv-nek esélyt adni.

A Sün 2009.11.18. 16:10:30

úgy látszik, a költözéssel csak a dohszag szűnt meg

LouiS 2009.11.18. 16:12:17

Nem kell ezen megelepődni, egyel odébb, a Duna Tévében Cselényi naponta legalább 2x szerepel. A Híradóban már állandó vendég.

Freŝa 2009.11.18. 16:14:39

Persze gyökér mind a kettő, de azért meg kell jegyeznem, hogy a Ma Reggel semmivel sem rosszabb műsor a barteles napkeltétől, sőt! Úgy tudom, hogy a nézettségi adatok is megegyeznek a gyárfás-féle produkcióval, talán jobbak is. Színvonalban, designban pedig magasan veri a volt reggeli produkciót.
Persze Medveczky nem lett fideszes, nagyon szépen asszisztált annak idején az összes szoci trükközéshez, tehát nem nagyon illene a napra mennie... Most, hogy a szocik a végelgyengülés közelébe kerültek, úgy látta, hogy ki lehet ebrudálni az élősködőket, s meg is tette. A panaszária valós alapokon nyugszik, de szerintem - hasonlóan az itt megszólalókhoz - az egész Magyar Televíziót mint közszolgálati tv-t el kellene felejteni, s újat kellene alkotni. Új név, új brand, új közszolgálati csatorna. Remélem ezt az irányt veszi az új menedzsment a jövőben.

kukahontas 2009.11.18. 16:28:30

Jani házhoz megy.
Nem tudom mit szenvednek a TV-vel
fel kellene számolni az egészet, már minden párt megcsinálta a saját adóját. Ez pazarlás az adómból, meg a MÁV a sztrájkjával.

Ingyen UPC-t mindenkinek, meg angol nyelvtanfolyamot és lehet
nézni a CNN-t és egyéb csatornákat "inggyé"

kinney 2009.11.18. 16:29:20

mi a blog problémája: az, hogy medveczky odament vagy az, hogy betlen alákérdezett?
a beszélgetés szakmai színvonalához nem tudok hozzászólni, mert nem láttam, de elvi oldalról semmi problémát nem látok abban, ha az MTV ügyvezető alelnöke egy MTV műsorban (jelesül a ma reggelben) ad interjút. miért, hol kéne adnia, egy kereskedelmi csatornán?
A danubius és a sláger már két hete ezt csinálja, azaz a saját műsoraiban siratja magát.

Krutzifix 2009.11.18. 16:32:33

Csak hát azt már régen megmondták bizonyos emberek, hogy egy kuplerájban, ha eljön az idő, nem elég a bútorokat cserélni! Márpedig a Ma reggel nagyrészt ugyanazokkal a "k...ákkal" dolgozik (elnézést Jegyes-Tóth-tól. Így hívják?)

Daniellyn 2009.11.18. 16:35:25

ismerem Medveczkyt és szomorú, hogy próbálják kicsinálni. az a fajta szakember, akinek remek kapcsolatai vannak mindkét oldalon, de egyik párthoz se húz. nyilván ez az oka annak, hogy eddig egyik párt se erőltette különösebben, hogy legyen végre valódi mtv elnök, ha nagyon akarták volna már rég lenne.

a szomorú azaz ügyben, h Medveczkyt kicsinálják, és tavasszal a fidesz szépen beültet a helyére egy embert akinek közvetlen telefonvonalja lesz Viktor apánk irodájába, csak mint az átkosban. szóval nem lesz kommunista nap kelte, lesz helyette himnusz meg csángó félóra 10 percenkét.

a cikk író foglalkozzon inkább azzal sztem, hogy volt végre egy megbízott elnök akit nem pártszimpátia hajtott

mikipeti 2009.11.18. 16:37:45

Csatlakozom kinney-hez: min megy a felháborodás? Kit zavar, ha tegeződik két ember, aki a magánéletben is tegeződik? Melyik tévében kéne nyilatkozni?

MACISAJT 2009.11.18. 16:53:05

Csak halkan kérdem:az hogy az mszp/szdsz nyolc év "kormányzás" után ezt művelik az MTV-vel, vagyis hogy most, politikai bosszúból akarják elsötétiteni(2002-ben bezzeg eltörölték a tévéelőfizetési díjakat,hadd örüljenek a 19 ezer forint mellett a szavazótábor)-szóval:
a.ez miért nem tartozna egy közszolgálati tévé reggeli müsorába
b.ki más kéne erről beszéljen, mint az intézmény megbízott vezetője?

Ezen meg hangosan, nincs rá jobb szó, nyerítettem:

"tegnap pedig a kuratórium SZDSZ-es tagjai protestáltak a lemondása mellett"

Miféle kurátorok?:P Miféle SZDSZ-es tagok?:P
Hiszen a két görény majd egy fél éve diadalmasan közölte a széles nyilvánossággal, hogy ők bizony kiléptek a pártból...

Spiro 2009.11.18. 17:13:39

Az volt a legjobb amikor azt mondta, hogy közgazdasági alapon próbálta a helyzetet megoldani, a műsorok megszüntetésével. Arra volt eszük, és nagy szükség volt rá, hogy 6MRD-ért szerződjenek évekre műholdas műsorszórásra, amikor senkit sem nézi őket.

A racionális az lenne –szerintem-, ha a fenébe bezárnák az egészet, hiszen a nézetségük a Duna Tv-vel együtt a 0-hoz konvergál (10% alatt van).
Ennek ellenére a Magyar Rádió-, Magyar Televízió-, Duna Televízió-, Média közalapítványok-, MTI támogatása, és az Üzemben tartási díj pótlásának kiadásai 53,56MRD Ft volt az idei költségvetésben.

Szerintem ez kurva sok azért, hogy az éterbe nyomjuk a senkit nem érdeklő műsorokat. (ebből az egész egészségügy sínre kerülne, az jobban érdekel).

Én már évek óta mondogatom, hogy az egész közszolgálati műfajt egy integrált 1-1 TV és Rádió csatornát üzemeltető szervezetbe kellene zanzásítani minimális állami támogatással.

Spiro 2009.11.18. 17:18:45

Az is tetszet amikor a gyerek azt mondta, hogy azért nem mond le, mert vezető nélkül nem üzemelhet a TV, és erre a riporter nem kérdezett vissza, hogy ez mit érdekli őt.

Ha tulajdonos akarja, majd ezt is megoldja valahogy.
Ha nem akarnak ott látni, akkor el kell menni, ilyen egyszerű.

MACISAJT 2009.11.18. 17:28:04

@Spiro: "A racionális az lenne –szerintem-, ha a fenébe bezárnák az egészet"

És akkor mi lenne a 40(!)évre, euróban számolandó bérleti díjért kibérelt óbudai Wallis-székházzal?:P
Amit szintén "ezek" szavaztak meg nemrég.
Ahogyan a Tőzsdepalota eladását, már három évre visszabérlését ugyanannyiért..(hol is láttuk ez a módszert? Öszöd és tsai, naná)

NEmáááá 2009.11.18. 17:34:59

Halál az mtv-re, a medveckire, a betlenre, a fideszre
és mindenkire aki a politikával picit is kapcsolatban áll !
( HA elhull az orszag 1/10-e akkor is megéri!)

tadé 2009.11.18. 17:35:57

Nem a Medveczky hozta nehéz heyzetbe az MTV-t, viszont milyen szép lenne, ha Ő vinné el a balhét!? Az MTV kuratóriumát rég szét kéne zavarni,média törv.kellene,garantált finanszírozás, elnökcsere válsztások után,és valószinüleg müködne!

NEmáááá 2009.11.18. 17:38:06

Halál az mtv-re, a medveckire, a betlenre, a fideszre
és mindenkire aki a politikával picit is kapcsolatban áll !
( HA elhull az orszag 1/10-e akkor is megéri!)

NEmáááá 2009.11.18. 17:44:19

Halál az mtv-re, a medveckire, a betlenre, a fideszre
és mindenkire aki a politikával picit is kapcsolatban áll !
( HA elhull az orszag 1/10-e akkor is megéri!)

t a m á s 2009.11.18. 17:58:22

Daniellyn, kár volt jósolnod mert megvalósult.
Ma már csángó félóra volt a Ma reggel-ben. Az egri polgármester - a csángókat bemutató kisfilm keretében - beszámolt hazánk alapvető problémái egyikének megoldásáról. 1 darab csángó gyereket taníttatni fognak. (a kurátor ragyogva mondta; már két másik önkormányzat is csatlakozott hozzá)
Jó lesz!!!

A Sün 2009.11.18. 17:59:18

@NEmáááá: lassan már 3/10-ednél tartunk :)

Rosszindulatú Vászka 2009.11.18. 18:02:43

Sztem a három köztévéből legalább kettő felesleges, ellemben most mindhárom szinte nézhetetlen. Vagy csak én látom így?

CSÉ 2009.11.18. 18:12:39

Ez azért vicces, mert éppen Bethlen visszahozásával próbálta meg elvenni az élét a Pártkelte megszüntetésének. Amúgymeg igaza van, nem mondhat csak úgy le. Jóhogymár nem a takarítónő lesza legmagasabb polcon és ő vezeti ezt a kócerájt. Hallatlan!

CSÉ 2009.11.18. 18:16:39

@MACISAJT: A Wallis még mindig kötődik Bajnaiékhoz, vagy már nem?

szempontpuska 2009.11.18. 18:16:44

"Nézd János, ha ez így lenne, akkor valószínűleg narancssárga nyakkendőben jöttem volna."
Lenyűgöző érvelés! Engem meggyőzött... :-)

CSÉ 2009.11.18. 18:20:48

@Spiro: "ebből az egész egészségügy sínre kerülne, az jobban érdekel"
:D :D :D :D
Ez nagyon baba.
Apukám, te majdnem olyan okos vagy, mint az azonos nevű íróóriásunk. Vagy éppen hozzá van szerencsénk.

CSÉ 2009.11.18. 18:30:21

@LouiS: Igen, ez nekem is feltűnt, 5 perce is ott volt, a jó Lomniczivel írt alá valamit az öreg Cselényi.

M3 János · http://m3road.addel.hu 2009.11.18. 18:30:37

@szempontpuska:
Én láttam, hogy abban jött, csak adás előtt átöltözött. :-)

sofalwy 2009.11.18. 18:33:48

Jó lenne, ha találna magának egy másik pályát összes pocsék politikusunk és a velük versengő saját, nem kis fizetését féltő ügyeskedő. Az egész beszélgetésből csak az hiányzott, hogy megfelelő műsor kellene, meg a közfunkciókat kellene gyakorolni, meg a nézőnek adni valami érdekeset. Hát sem a politikusok, sem a kuratórium, sem pedig ezek a pillanat figurák, akik televízióvezetősdit játszanak, egyik sem ért a cég fő termékéhez, a műsorhoz, meg annak speciális ágazatához, a közcélú műsorokhoz. Mi lenne, ha mind közösen elmennének végre a francba, ott ehetnék egymást és romjaikból néhány arra még alkalmas, alkoholizmustól megmenekült alkotó filmeket, műsorokat csinálna. A rendszerfordulástól kezdve a tv-ben minden fontos, csak a műsor nem . Jellemzi a helyzetet az Rtv törvény, amit álszenten "független" médiavilág érdekében hoztak. Mondjon valaki függetlent a mostaniak közül Talán a Bebe tv, igaz, az nem is hazai termék.

borovi 2009.11.18. 18:33:57

Betlenből rendszeresen előmászik a csinovnyik, mondhatni Jani lábhoz megy.

xsasha 2009.11.18. 18:46:44

Nincs olyan messze, hogy az értelmiség ismét csak M1-et fog nézni. Minden kereskedelmi adó azt nyomja, amit a tömeg látni és hallani akar. A valóságtartalma 0. Akár hírek, akár egyéb műsorról legyen szó.

Medveczky helyett meg azt kellene megnézni, hogy mi is történik az ORTT-ben... Medveczkynek miben nincs igaza? Persze érezni a felvételen, hogy egy beállított szerencsétlenkedés, de ez nem változtat semmit a valóságon.

M3 János · http://m3road.addel.hu 2009.11.18. 18:48:06

@M3 János:
Itt van róla a fotó:
[link http://indafoto.hu/m3road/image/6084875-5906bc40/229017]
indafoto.hu/m3road/image/6084875-5906bc40/229017

Google 2009.11.18. 18:50:09

Mintha a piros nem lett volna a munkaruha színe az MTV-n, nem is olyan régen. Nem is ez a szín-história az érdekes, hanem a vezérlő, a kamerák. Hol vannak, na hol?
Egyébként most a szocik -dacból a Nap-keltéért-inkább a Dunába dugnák a pénzt (Jánosi-nyilatkozat), szenvedjen csak az MTV, ha kiszeretett belőlük.
Bekuckóznak a Duna tévébe, jó pénzért, és onnan békeharcolnak tovább. A jó szocialisták.

JQ Higgins 2009.11.18. 18:50:24

Hát ez gyönyörű. A medveczky :)) közgazdasági alapon dönt, meg egyszerűen ellenáll.. :DD Hihetetlen.
Ez a csávó egy senki. ahogy a betlen is mondja. amikor nem viselt tisztséget az alelnök úr. na ez kb 3 éve volt.. Fültanúja voltam pár éve, amikor még a sugárági pinanyalójaként villogot a balázska, lepasszolt egy pályázat megírást, mert fogalma nem volt róla, hogy az abban részletezett költségvetés mintát hogyan kell kitölteni..
Most meg közgazdasági alapon dönt, hogy mi lesz a tv-vel. Beszarok komolyan. Jó hamar elhitte, hogy tényleg valaki lett belőle.
Ez a csávó egy senki. Egy bábu.
Olyan mint Pelikán elvtárs a tanúban amikor uszodaigazgatót csinált belőle a párt és kizavarta Bástyaelvtárst a vízből. most meg Bástyaeltárs bepipult :) És az összes működésért felelős vezető ugyanilyen bábu a tvben évek óta. Azért vannak ott, hogy asszisztáljanak hozzá, hogy nyugodtan lehessen kitalicskázni a pénzt. Minden főszerkesztőségben megvannak a megfelelő pénznyelők (legfőképp a külső gyártású produkciók, amiket a főszerkesztő haverjának, vagy magának a főszerkesztőnek a cége gyárt..)
Szánalmas az egész kabaré. 2500 vagy mennyi ember dolgozik és egy nyomorult integrált rendszer nincsen. Ha megkérdezné valaki Balázskát, hogy mi a faszra verik el azt a 9 milliárdot nem nagyon tudná semmivel alátámasztani. Persze ez nem az ő hibája. ő csak a bohóc a porondon, nem sok köze van az egészhez. marionettbábu
Azzal értek egyet aki azt mondja, hogy be kéne záratni az egészet a picsába. De hát akkor a derék párthaverok (tökmindegy h komenista vagy fideszista) honnan szednék a zsebpénzt?
Mi vagyunk a hülyék, mint adófizetők, hogy hagyjuk h egy ilyen fos intézményben basszák el amit befizetünk…

sofalwy 2009.11.18. 18:50:57

A Duna tv esete is érdekes. Naponta fél órákat nyomnak el a dunát támogatók neveivel. Jó sok okostojást, meg celebet húzott csőbe a genyó elnök. A támogatást adók nem jönnek rá, hogy Sűtő úr (állítólag már csak volt) veje csak a saját levesét kavargattatja velük. Ha odafigyelnének ezek a "jelesink". hogy mit támogatnak: hát jut benne bőven gagyi - kívánságműsor, olasz szappanyopera, meg egy csomó érdektelen sportműsor, meg egy ötvenes évek beli stílusban vartyogó "sztárműsorvezető... Azért tisztelt dunáért aggódók tessék már megnézni, hogy mihez adták a nevüket!!! Ne segítsenek átmentődni ennek a beszédhibás gengszternek!

M3 János · http://m3road.addel.hu 2009.11.18. 18:51:34

@xsasha: "Medveczkynek miben nincs igaza?"

Abban biztos, hogy a megválasztásának körülményei nem igazolják az azóta meghozott döntéseit. Pedig mintha ezt sugallná.

Nancsi 2009.11.18. 19:09:47

A következő problémákat látom:
- Az mtv nem közszolgálati, hanem állami csatorna. A finanszírozása miatt nem is lehetne más - ha nem nyal az aktuális kormánynak, nem kap zsét.
- Az mtv 2 csatornájának abszolúte de semmi érteme sincs. Emellé pluszban a Dunának pláne nincs semmi értelme. 3 helyett 1 kéne. A legolcsóbb és legszínvonalasabb ez úgy lenne, ha az MTV úgy ahogy van megszűnne, az egyik földi frekvencia sávra rákerülne helyette a Duna és kész.
- A földi sugárzást el kell felejteni, mert drága. Vidéken minden 2. háztetőn lavór van már most is, ahol nincs ott meg kábeltv. Közszolgálati jön kódolatlanul, kb 1/8 transpoter vagy mi a rák elég neki SDben, az nem lesz évi 5 milliárd (nem kell HD közpénzből). 1 db digitális beltérit kell megvenni, és új TVt ne lehessen eladni digitális dekóder nélkül (egyszerűen nem hozható forgalomba és csók), hogy egy idő után erre a plusz kiadásra se legyen szükség.
Spóroljunk kérem szépen. Magyarorszáon minden család minusz milliókban van, ha az államadósságot leosztjuk. Ne szórjuk ökörségekre a közpénzt.

xsasha 2009.11.18. 19:25:54

@M3 János:
Olvasd el, kérlek, mit írtál.
A megválasztásának körülményei kellett volna megszabják döntéseit?
Nem véletlenül arról van szó, hogy csupán belerúgott egyett a döglődő oroszlánba, mert pontosan tudja, hogy az nagyon már nem fog visszaharapni?
Nem csupán arról van szó, hogy a baloldalnak nem csak a politikai de a médiahatalma is elkezdett összedőlni, és egy kártyalapot Medveczky is kihúzott a kártyavárból?
Nem képtelenség az, amit az MSZP bosszúból csinál?

xsasha 2009.11.18. 19:43:08

@Nancsi:
Van tipped, hogy kik nézik a Dunát és az M2-őt? Tudod, hogy ezeknek mennyi a költségvetése? Van képed arról, hogy milyen médiastratégiát képvisel a három adó, és hogy azok kombinálhatóak-e?
A közszolgálati tv-k üzemeltetése szakmai kérdés, és iszonyatosan fárasztó, hogy mint mindenben, dilettáns emberek alkotnak véleményt. Miért van az, hogy az emberek nem érzékelik, hogy miben értelmes és miben értelmetlen véleményt alkotniuk? Miért hiszi mindenki azt, hogy mindenhez ért?

Spiro 2009.11.18. 21:08:15

@CSÉ:
Arany szívem.

A közmédiákra feleslegesen elpörkölt évi ~54MRD Ft-ból, ami mai árakon ~1080MRD Ft kiadást jelentett.
Ebből a rendszerváltás elmúlt 20 évében az összes kórházunkat újjá lehetett volna építeni és/vagy a legmodernebb technikákkal felszerelni.

Vagy 54MRD Ft éves megtakarítása azt jelenti, hogy az SZJA kulcsok minden évben 2%-kal alacsonyabbak lehettek volna.

Vagy az államadósságunk 5%-kal kevesebb lenne.

A ~3250 Önkormányzat éves költségvetése kb. egyenlő az SZJA bevételekkel, azaz ha csak 113 db lenne (ennyi Városi Bíróság van), akkor csak a bérköltségeken és a járulékos költségeken annyit lehetne, vagy lehetett volna spórolni, az elmúl 20 évben, hogy az SZJA kulcsa egyszámjegyű lehetne/lehetett volna, vagy az államadósságunk 0Ft lenne .

Na erről pampulászok.

Remélem sikerült kérdésedet megválaszolni.

M3 János · http://m3road.addel.hu 2009.11.18. 21:25:31

@xsasha:
"A megválasztásának körülményei kellett volna megszabják döntéseit?"
Talán igen. Azon az alapon, ami Medveczky ismétlődő hivatkozását illeti, miszerint őt konszenzussal választották meg alelöknek.

johevi 2009.11.18. 21:25:59

"Tegeződünk, hiszen régóta ismerjük egymást, már akkor itt dolgoztam, amikor neki még tisztsége sem volt itt" :-)))))) azért szépen odamondta :-))))

M3 János · http://m3road.addel.hu 2009.11.18. 21:29:13

@xsasha: "Miért van az, hogy az emberek nem érzékelik, hogy miben értelmes és miben értelmetlen véleményt alkotniuk?"
És miért nem tudjuk egymás véleményét a helyén kezelni? Miért csak a világrengető gondolatoknak adnál helyet?

jorosz5 2009.11.18. 22:06:24

Bethlen szerintem a magyar mádia egyik legundorítóbb alakja, aki azért van még képernyőn, mert benyal az éppen hatalmon lévőknek. Szánalmas az éneklő hanglejtése, a dadogása, hányadék az egész stílusa. Úgy hírlik, hamarosan felmondanak neki.Várom

Nem tudom, nem is érdekel! 2009.11.18. 22:42:09

NEmáááá, ha igaz lenne amit mondasz, és mindenkire halál küldenél, aki politikával foglalkozik, akár jobbos, akár balos, akkor a ország 6/10-e már nem élne! :)

raskolnikoff 2009.11.18. 22:59:06

Valjában teljesen lényegtelen, hogy mi történik a magyar királyi televizióban. Ez a téma igazából ma már csak a hatalomra törő politikusokat érdekli. A mi jó öreg mtv-nk bizony minden tekintetben lemaradt a kereskedelmi csatornák között, eljárt felette az idő, és semmi szükség nincs rá. Igaz, jó csomó embernek ad pénzt (de még mennyit - a semmiért), akik félnek attól, hogy előbb-utóbb kiderül róluk: teljesen feleslegesek. Az egész tv-t míg az adófizetők pénzéből kellene fenntartani, úgy le kéne szerelni, mint annak idején a munkásőrséget.

Béke poraikra!

Nancsi 2009.11.18. 23:36:02

xsasha 2009.11.18. 19:43:08
"Van tipped, hogy kik nézik a Dunát és az M2-őt?"
Soroljam név szerint? Az a gyász, hogy nem lenne nehéz.

"Tudod, hogy ezeknek mennyi a költségvetése?"
Tökmind1 mennyi, mert 1 Ft is sok, ha fölöslegesen költik el a közösből.

"Van képed arról, hogy milyen médiastratégiát képvisel a három adó, és hogy azok kombinálhatóak-e?"
Mi a f.szom, médiastratégia? Egy 1-2% nézettségű adónál? Hátbaz ennyit még az Anettka is hozott a BpTVnek anno azzal hogy kirakta a csöcsét közszemlére.
Fel kéne fogni, hogy lehet nyomatni a Jancsó filmeket, operát, meg meg "értelmiségi" majmok beszélgetős műsorait, de csak akkor ha nincs a távirányítón csak 1 gomb, a piros. Onnan kezdve hogy csatornát is lehet váltani, két lehetőség van:
1. A közönséget megpróbáljuk valami érdekessel a képernyőn előtt tartani. Ezt csinálják a kereskedelmi tvk - hogy-hogy nem, nyereségesen.
2. Nyomatunk pártatlan hírműsort.
M1-M2 ezekből mit tud? Semmit.
Na, most hogy megmondtam a frankót, mit fizettek nekem tanácsadásért? Beérem egy A8-assal ezért a 10 percért, olcsó vagyok az MTV színvonalához képest. Ott 1 lámpahurcolászó segédmunkás keres ennyit.

"A közszolgálati tv-k üzemeltetése szakmai kérdés, és iszonyatosan fárasztó, hogy mint mindenben, dilettáns emberek alkotnak véleményt."
Ja, mert az jobban tetszene, hogy toljatok ide évi 500 millárdot, mi meg majd frankón elköltjük senki által se nézett műsorokra, meg gyártatunk belőle senki által se nézett filmeket. Mert a tömeg dilettáns, nem ért meg minket, művészeket. Haljatok éhen baz, majd 200 év múlva nézegetjük a műveiteket múzeumokban. Addig kukába velük.

"Miért van az, hogy az emberek nem érzékelik, hogy miben értelmes és miben értelmetlen véleményt alkotniuk? Miért hiszi mindenki azt, hogy mindenhez ért?"
Gondolom nem értesz a programozáshoz. Na figyelj, én honap írok neked 1 weboldalt, amin lesz 1 gomb, amit ha megnyomsz kiírja hogy hello. Persze szigorúan rózsaszín háttéren citromsárgával, és villogni is fog. Te meg fizessél érte 100 milát, mert nem értesz hozzá, de én TUDOM, hogy ez a frankó.

lalilo 2009.11.18. 23:37:07

Azt ne felejtsétek el, hogy az mtv közszolgálati feladatokat is ellát (kisebbségi, vallási műsorok). Ebből a szempontból az egyedüli olyan adó, amit mindenki tud fogni a földi szórás révén. Ezek a médiatörvényben vannak lefektetve. Ezekkel mi lesz?
A tegeződésről: a médiában mindenki tegeződik egymással.
Az mtv tulajdonosi testülete a kuratórium, mely MÁSFÉL éve nem képes felelős vezetőt jelölni/választani a közszolgálati tv élére. Most ezek akarják kicsinálni a saját maguk által vezetett tv-t. Azt hiszem kicsit elgondolkodtató ez a probléma...

statez 2009.11.19. 01:48:19

Maradjunk annyiban, hogy Medveczkyvel az a baj, hogy kibaszta a 20 éve a köztévében tespedő, és a köztévén felhizlalt Gyárfást. Ami a nézők nagy többségének az egyetértésével történt, ami abból is látszik, hogy a Ma Reggel nézettsége már most nagyobb, mint az elődjéé volt. Az MSZP primitív bosszút esküdött, csak az a nagy kérdés, lesz-e rá ideje.

szergej-szergejevics 2009.11.19. 06:13:19

@MACISAJT: És az egy cseppet sem zavar téged, hogy a TV Székházat 2001-ben Orbánék adták el, a kiköltözést pedig 2009-ben határozták meg. Na erre varj gombot Macisajt.

szergej-szergejevics 2009.11.19. 06:17:12

Különben is már a tököm is tele van azzal a hétvégi templomi imádságokkal és a sok pedifil pappal, amit az ugynevezett közszolgálati ad. Van olyan időszak napi 4-5 órában csak a papok folynak a tv-ből. Na ez aztán kell az embereknek, a hülyités. Na ez azért igen tetszett amikor az egyház ugy nyilatkozott, "Ha van földönkivüli élet, hát az is isten teremtése." Röhej. --- Hogy is van ez a néphülyitő bibliában. "Az isten saját képére alkotta meg az embereket". blab-blab-blab stb.

szergej-szergejevics 2009.11.19. 06:22:59

Különben képzeljétek Orbán megtért. Beszarok. Megtért, de honnan is. Hülye papság. Csak kerüljön hatalomra, majd meglátjátok az Ő megtérését, csak győzzétek kapkodni a fejeteket. Idióta, here társaság. Orbán megtért. Soha nem volt vallásos, és nem is lesz, mert Ő is, és egész családja ateista.

kovego 2009.11.19. 06:24:05

@Nancsi: név szerint ismered Erdély 80%-át?

kovego 2009.11.19. 06:26:14

vazz ez a betlen, egy épkézláb mondata nincs!
és ezt a főnöke medveczky nem vette észre? betlen első 2 perces habogásra, amiből szerintem ő sem értett egy szót sem, csak annyit mondott, hogy "mindent elmondtál"

kovego 2009.11.19. 06:36:56

@Nancsi: "Fel kéne fogni, hogy lehet nyomatni a Jancsó filmeket, operát, meg meg "értelmiségi" majmok beszélgetős műsorait"
minden este m2 21:00 óra mostanság elég jó filmeket nyomnak, nem olyan xarokat, mint amiket a ker tv-k most fognak: hulk, transformers, alien vs. pred
beszélgetni meg tök hülyeség, beszélgetéseket hallgatni meg még nagyobb, főleg ha értelmiségiek teszik, mert még a végén tanulsz belőle valamit

"2. Nyomatunk pártatlan hírműsort." ohh, melyik hírműsor pártatlan az rtl-en és a tv2-n???

kovego 2009.11.19. 06:37:47

@szergej-szergejevics: nem zsidó? ja, nem már emlékszem cigány!!!

kovego 2009.11.19. 06:46:06

@szergej-szergejevics:

"1999-ben Szabó László Zsolt akkori elnök lépett: eladta az MTV otthonát az ÁPV Rt.-nek 6 milliárd forintért. Az állami vagyonkezelő évekig többször próbálta értékesíteni az épületet, de hiába. Végül a vevő 2005-ben a 3 millió forint jegyzett tőkéjű, 2005 tavaszán alapított, eleinte izraeli, majd kanadai hátterű Palace 17 Kft. lett, amelynek tulajdonosa a Virgin-szigeteken bejegyzett Burdock Investment Holding Corp., később pedig a Burdock Corporation Ltd. lett.

A kft. 2006 februárban átutalta a 4,5 milliárd forint vételárat az államnak, azaz az adásvétellel egyből másfél milliárd forint közpénzt bukott el az ÁPV Rt."

forrás: vastagbor.blog.hu/2009/01/20/tv_szekhaz_szinte_ingye

ja, ami 99-ben volt arról a zorbán tehet!?
akkor a gazdasági válságról meg a fletó!!!

szergej-szergejevics 2009.11.19. 07:40:01

@kovego: Nem értem a hozzászólásod, ----nem zsidó?stb.
A másikat megértettem. Igaz az én információm nem ez volt, de ha ez az igazság, elfogadom. De akkor is az Orbán idején fogalmazódott meg az TV székház eladása!!!!!!!!!

fehéregér 2009.11.19. 09:16:32

kovego, jól vagy? Hogy kerül ide megint a cigányozás, zsidózás te szerencsétlen beteg ember. Aki hányingert kap a képmutató ájtatoskodástól az zsidó lenne, vagy cigány? Mi vaaaan??

sofalwy 2009.11.19. 23:55:28

@Nancsi: Az állami pénzen való tartása az mtv-nek és a többinek nem azt jelenti (jelentené), hogy az a politikáé. Éppen az lenne a lényeg, hogy onnan ki kellene húzniuk "nagyjainknak". A köztévének műsorilag meg nem az a célja, hogy azonos struktúrát próbáljon közpénzből csinálni, mint kereskedelmiék. Ez dilettantizmus, ha ezt várod. Közpénzből éppen azokat a műfajokat kellene fenntartani, melyek megpróbálnának emelkedni az ország nagyon mély szellemi színvonalán. Nem kötelezően, hanem választhatóan. De ahhoz, hogy választani tudja az a néhány nem elmerülni akaró ember, szükséges, hogy jelen legyenek a kínálatban. Érdekes, hogy az USA-ban eredetileg nem volt ilyen jellegű csatorna, de az igény létrehozta a PBS hálózatot, ami ezen funkciót tölti be ott, ahol eredetileg elegendőnek gondolták a csak kereskedelmieket. A mai gyakorlatban az m2 elég jól közelítené ezt a feladatot, de láthatóan az archívumra kell támaszkodnia. A mai közművelődés még a Kádár korszakban lett megalapozva. Ezért is szegényes a csatorna, hiszen abban a korban sem jutott sok ilyesmire - már értem alatta a műsorra. igaz, akkor még nem volt ennyi kitartott az mtv környékén (de volt akkor is bőven!!!). A Duna eredetileg jól indult ezen a pályán, de mára a mostani elnök totális katasztrófába vitte. A silánynál is silányabb dolgokat művelnek. Jó visszagondolni a Sára korszakra, amikor tényleg kulturális televízió volt. Mára - merjük kimondani, mert a műsoron is lemérhető - többet számít az erdélyi származás a műsorkészítésben, mint a hozzáértés.Ez a mostani elnök regnálásával egyenesen arányos. Márpedig - úgy tudom - magyarok élnek a világ más részein is. Sőt: itthon is. Mikor jut ez a pocsék elnök úr tudtára?
süti beállítások módosítása