- A rádiós saga legfrissebb híreivel kezdjük. A Roxy Rádió nem eladó. „A rádió eladásáról semmiféle tárgyalás nem folyik, sem a Sláger Rádió, sem a Danubius tulajdonosaival, sem egyéb befektetőkkel” – nyilatkozta Laczkó Sándor, a Roxy Rádió programigazgatója. Bővebben az Indexen.
- Nem tervezik eladni a Rádió1-hálózatot működtető társaságot. Erdélyi Krisztián, a cég ügyvezetője az MTI-nek cáfolta azokat a találgatásokat, amelyek szerint a hálózat megszerzésével működhetne tovább koncessziója jövő heti lejárta után a két országos kereskedelmi rádió valamelyike. Mint mondta, "nem volt megkeresés egyik fél részéről sem".
- Az Advenio annyit ígért, mint a két másik pályázó együtt. Az ORTT fideszes tagja, Szalai Annamária szerint a győztes társaság az első, 2011 közepéig tartó díjidőszakra évi 700 millió forintot, későbbre pedig 9,594 milliárdos befizetést ígért. A másik győztes FM1 Konzorcium adataiból 7,240 milliárd forintos befizetés volt előrevetíthető.
- Az MDF szerint a Fidesz és az MSZP a parlamenti szavazáson beismerte: érintettek a rádiófrekvencia-botrányban. Csapody Miklós országgyűlési képviselő szerint "a Fidesz folyamatosan együttműködik a szocialistákkal, ha az ország tönkretételéről van szó. Ez történik a rádiófrekvenciák ügyében is: a két párt először megszavazta egymás pártrádióját, azóta pedig együttes erővel tussolják el a botrányt" - írja a Népszabadság.
- A Bors szerint a Boros–Bochkor páros a Juventus Rádióval folytat előrehaladott tárgyalásokat, ami nem is lenne meglepő fordulat, hiszen így teljesülhet a műsorvezetők kívánsága: ezután is egy egész országhoz szólhat reggelente. A Sláger műsorvezetői nem kommentálták az értesülést.
- És akkor lássuk, mi történt még az elmúlt egy napban a magyar médiában: A hetilapok közül a közéleti 168 óra (-17,8%) és a bulvár Best (-11,6%) bukott egy év alatt legnagyobbat a Matesz nemrégiben nyilvánosságra hozott harmadik negyedévi adatai szerint. A hetilapok piacán a Szabad Föld és a Story vásárlói voltak a leghűségesebbek újságukhoz. Részletek az Indexen.
- Döglődik a férfilappiac, megszűnik az FHM. Pedig az FHM nem is állt rosszul a CKM-mel és a Playboyjal folytatott versenyben. A legfrissebb adatok szerint átlagosan 21 ezer darabot adtak el az FHM-ből, ezt a példányszámot viszonylag stabilan tartani is tudta a lap. Eközben a CKM-ből és a Playboyból is 6 ezerrel kevesebb fogyott az újságosoknál, mint egy évvel korábban. Bővebben az Indexen.
- Második nekifutásra sem hagyta jóvá a Magyar Televízió Közalapítvány kuratóriumi elnöksége, hogy 2,4 milliárd forintos beruházási hitelt vegyen fel a közmédium. A nemmel voksolók és a tartózkodók azzal indokolták álláspontjukat, hogy a menedzsment nem hajtja végre az elnökség döntéseit, de kétségeik vannak az összeg visszafizethetőségével kapcsolatban is.
- Átadták a Junior Prima sajtódíjakat. A hétezer eurós pénzjutalommal járó rangos elismerést Petrics Olga (MTI), Cseke Borbála (Spektrum), Csillag Péter Pál (Nemzeti Sport), Jászberényi Sándor (Magyar Narancs), Kiss Norbert Ádám (RTL Klub), Schuster Richárd (TV2), Stumpf András (Heti Válasz), Szabó Csilla (Magyar Katolikus Rádió), valamint Szilágyi Anna és Kovács Anikó szabadúszó újságíró vehette át.
- Megújult a Discovery World november elején. A csatorna december 13-án, vasárnap 20.10-kor egy dokumentumfilm- különlegességgel jelentkezik: Európában elsőként itt mutatkozik be Ardi, a világ legidősebb – nemrég felfedezett – ismert emberelődje.
- Ma távozik a Jóban Rosszbanból Nándi és Klári. Sághy Tamás személyében újabb alapító tag búcsúzik a TV2 napi sorozatából. A Nándit alakító Tamáson kívül azonban ma este Nagyváradi Erzsébet is végleg búcsút int a Csillagvirág Klinikának. A sorozatban kiderül, hogy Klári nem férjétől, hanem a szeretőjétől, Nánditól vár gyermeket, ezért kénytelenek elhagyni Csillagkutat.
- Horváth Dori Gábor lesz az MTV Networks International magyarországi vezérigazgatója. A pozíció betöltésével Horváth Dori felel a teljes magyarországi menedzsment munkájának irányításáért, illetve egy igen széles spektrumú multimédia portfolióért, amely a Music Television, Comedy Central, VIVA, Nickelodeon, MTV Hits, MTV Base, MTV Two, VH1 Europe és VH1 Classic, valamint MTVNHD csatornákból áll – írja a Világgazdaság.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bree-gee 2009.11.12. 12:38:09
Miért, a Juventus országos rádió adó? Csak mert felénk nem lehet fogni.
Jadro 2009.11.12. 13:33:50
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.12. 14:50:52
A Bestről nem tudok adatokat, de a 168 óra mellé odakívánkozik, hogy az online verzió látogatottsága viszont az egy évvel ezelőtti közel a duplájára emelkedett, gondolom van összefüggés a két tény között. Mindenesetre online már majdnem kétszer annyian olvassák hetente, mint ahányan megveszik papíron. Hogy ez az online reklámbevételeken is meglátszik -e, azt persze nem tudhatom.
fortytwo 2009.11.12. 20:18:49
Megdobbent 2009.11.13. 05:33:53