A DVR-nézettség egyre fontosabb tényező kezd lenni a televíziózásban (ezek a számok hivatottak jelezni, egy adott műsort hányan néznek felvételről), de addig, míg a reklámokat az aljas tévénézők áttekerik, igazi súlya nem lesz az adatoknak. A Prisoner című egykori brit kultsorozat remake-jét elkészítő AMC úgy gondolta, hogy megpróbálja érdekessé tenni ezeket az üresjáratokat is, meglátjuk.
A kábelcsatorna azt találta ki ugyanis, hogy a reklámszünet első 5 másodpercében bejátszanak egy jelenetet a történetből, ami csak a tulajdonképpeni reklám után folytatódik, így a néző érdeke megtudni, melyik pelenka szívja a kék vizeletet legjobban, ha tisztában akar lenni a megfejtéssel. A kérdés persze adott, hogy ha ezek a minitörténetek (5+10 mp hosszú bejátszások) részei a sorozatnak, akkor minek kellene a reklám alatt megnézni őket? A válasz kézenfekvő: olyan apróságokra hívják fel a figyelmet, ami felett a néző figyelme esetleg elsiklott, de a történet szempontjából fontosak.
A minisorozat három este, november 15-17 között kerül bemutatásra.
Dark Wolf 2009.11.10. 15:58:39
Dark Wolf 2009.11.10. 15:59:34
Thrasher 2009.11.10. 17:26:24
úgy, mint a Fringe cluekat: sehogy, de valahogy kibírjuk nélkülük...
GargleBlaster · http://autostat.hu/hasznos 2009.11.10. 18:53:46
GargleBlaster · http://autostat.hu/hasznos 2009.11.10. 18:55:02