Az idő szorít, egy hete még nem volt biztos, hogy nyernek, pár napja még a rádió nevén vitáztak, hát nem csoda, hogy a logóra már nem marad idő? Mit csinál ilyenkor az elfoglalt grafikus, akinek közben még Kovács László és Szekeres Imre portréját is bele kell montíroznia a rádió készülő honlapjába?
Az Addict blog megtalálta a megoldást: hát beüti a Slágert nemsokára leváltó rádió nevére a Google keresőbe, az első szembejövő logót elkapja, és elbánik vele egy kicsit. (Az "e" szárának szögén, a betű színén és az "o" belső pontján biztos nagyon sokat dolgozott a rádió dizájncsapata.) Így lesz a Neo angol-dubai telefongyártó márkajelzéséből a november 18-án induló Neo FM új logója.
És persze a legszebb az egészben, hogy a kommentekből kiderül, hogy egy rakás Neo választotta már ugyanezt a lekerekített betűtípust.
Az utolsó 100 komment: