Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Történelmi bukás a Tv2-n

11,5 százalék

2009. november 02. 14:25 szabóZ 234 komment

Még soha nem volt ilyen rossz főműsoridős nézettsége a Tv2-nek, mint szombat este. Még akkor sem, amikor megbukott a Big Brother 2. Sőt akkor sem, amikor megbukott az XXL, vagy a Sztárral szemben. Még akkor sem, amikor elhasalt a Buzera. És még akkor sem, amikor le kellett venni a műsorról az Igazság árát.

Szombaton főműsoridőben, azaz este hét és tizenegy óra között a kereskedelmi célcsoportban, az éppen tévét nézők mindössze 11,5 százaléka gondolta úgy, hogy akkor most a Tv2-re kapcsolt. Eközben az RTL Klub átlagos közönségaránya a 18-49 évesek körében 43,3 százalék volt. A legdurvább különbség a Csillag születik alatt volt a két csatorna nézettsége között, az RTL Klubon a tehetségkutató 51,4 százalékos közönségarányt ért el, míg az Első lovag című csak a tévénézők 10,4 százalékát érdekelte a Tv2-n. Pedig abban játszott még Sean Connery is.

A legmeglepőbb, hogy a grafikon szerint a Tv2 esti filmjének reklámszünetében egy rövid időre a Film+ megelőzte az országos adót. Pedig ott az Ördög jobb és bal kezét ismételték már sokadszorra.

A teljes lakosság körében sem volt aznap túl sikeres a Tv2: 13,6 százalékos közönségarányt ér el mindössze egész nap, miközben az RTL Klub eredménye 31,5 százalék volt. A legjobban az ötven évnél idősebbek körében teljesített a Tv2, de itt is csak 14,9 százalékos közönségarányt tudott elérni, miközben az RTL 32,3 százalékot produkált. Ráadásul az m1 ebben a célcsoportban 13,2 százalékos közönségarányát hozott, a teljes lakosságot nézve pedig 8,2 százalékot, vagyis a Tv2 háta mögött ott lihegett azért a közszolgálati televízió.

A Csillag születiket egyébként 2 millió 489 ezren nézték az AGB Nielsen adatai szerint, az Első lovagot pedig mindössze 475 ezren. Vagyis szombat este ez volt a képlet: Tv2*5=RTL Klub.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

parttalan 2009.11.02. 19:35:59

A tv2 a '97-es indulás óta sose tudta átvenni az első helyet az rtl-től. 12 év!! És közben azért volt már jónéhány vezetőségváltás - új műsorpolitikával, új ötletekkel, tervekkel.

Valamit nagyon nem tudnak vagy a konkurens tv tud nagyon valamit. És ezzel nem az rtl-t nem akarom még véletlenűl sem dicsőíteni.

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2009.11.02. 19:44:40

@parttalan: S Te ezt elhiszed, hogy 12 év, bármilyen műsor, film, vetélkedő, show, kurva anyja, bármi, mindig az RTL volt a nézettebb? Mert én nem..

Az igaz, hogy a barátok közt mindent visz, s szerintem ezért nézik csak többen a retket. Semmi másért.

Sir Zet 2009.11.02. 19:47:05

@Patrick Bateman: hát igen, én is erre az igencsak félrevezetőnek tűnő módszerre tudok csak gondolni...

surayana2 2009.11.02. 19:49:19

ViasatHistory, Spektrum, NG, Discovery, meg néha a CSI. A többi nem érdekel. Hírek csak a neten,
TV2, RTL monnyon le

deflorator 2009.11.02. 19:49:50

Aki filmet néz a TV-n az mazochista. Több a reklám mint a film, semmit nem lehet élvezni belőle.

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2009.11.02. 19:51:15

@drummerman: Majd mindjárt mondják az okosok, hogy ez kő kemény statisztika, és tudomány, és ilyen meg olyan szignifikancia szinten elvégzett ilyen és olyan próba ....

Bullshit, ez nem statisztika. Találgatás.

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2009.11.02. 19:54:19

www.pestiest.hu/cikk/59359/pontosabb_nezettsegi_adatok_az_agb-tol

Szóval ezer háztartásban mért nézettségi adatokból találgatnak 2 millió háztartásra...

EvilHedgehog 2009.11.02. 19:59:34

@Patrick Bateman: Ezzel még nem is lenne baj, de nem tudható 100%-osan hogy nézi e valaki a tv-t.
Szóval ezért mondták itt többen ,hogy nyugodtan lehetnek korrigálni az IPTV adataival ezt a mintát.

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2009.11.02. 20:03:35

@EvilHedgehog: Ez nem értem. A kütyü méri, hogy be van kapcsolva, és hogy melyik csatorna megy. Igaz, hogy az nem jelenti azt, hogy azt nézed is. De mi köze ennek az IP-hez?

Nymus 2009.11.02. 20:12:45

Ennyi idiota nezi ezt a sz@r tehetsegtelen kutato "versenyt"? Hat mit ne mondjak, egy tukor az orszag ele...

sertésmájkrém 2009.11.02. 20:17:52

@Rosszindulatú Vászka: "Körkbi a parancsnok"
:D beszarás jó az a film. :)

Der Beste 2009.11.02. 20:22:21

@parttalan: Kapaszkodj meg, a 97-es induláskor a tv2 volt a nézettebb. A Dáridó mindent vitt, a Tények verte az RTL-s híradót, s a Naplót is többen nézték, mint most.

sertésmájkrém 2009.11.02. 20:22:51

@Rosszindulatú Vászka: Hát, aki ilyen csinált bokszmeccseket néz az kibaszottul unatkozhat. Sajnálom, kicsit, hogy meg kellett győznie magát, hogy ez érdekli. :)
Azonnal be kell kötni neki a netet.
Mondjuk ugyanez a véleményem a f1-ről is.

EvilHedgehog 2009.11.02. 20:26:14

@Patrick Bateman: Az a köze hogy konkrétan lehet tudni hogy az IPTV használó mit néz.

Elvileg a dobozkáknál még van olyan hogy kapcsolgatják a cuccost hogy épp nagyi, öcsi vagy fater nézi a tévét illetve hogy nézi e valaki a tv-t. Sztem ez a része megbízhatatlan.

sertésmájkrém 2009.11.02. 20:28:12

@Der Beste: A torrentes verzió:

- jó minőségű, nagy felbontású
- nincs elvágva reklámokkal
- nincs megvágva a korhatárkarika miatt, vagy hogy beleférjen a csodás ortt szabályokba
- elég gyakran tré a szinkron az eredetihez képest sajnos, egy BSG pl tényleg kínszenvedés szar szinkronosan
- akkor nézem amikor akarom
- hónapokkal, évekkel korábban megnézetem, mint hogy leadnák tv-ben

ezekkel nehezen tud versenyezni a tv

sertésmájkrém 2009.11.02. 20:30:59

@sanche: valahogy éns em tudom beleélni magam a nézettségi adatok hitelességébe. Mióta egy barátomnak is van ilyen kütyüje...
Pl azt csinálja, hogy a kedvenc sorozatához beültet 5 virtuális barátot aztán visszafordul a számítógép felé és játszik tovább. :)

CzB · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.11.02. 20:41:37

@báró Csekonics: Mért lenne az akkora baj ha megszűnne? A Houset amúgy is vetíti az AXN.

Novi bácsi 2009.11.02. 20:45:35

@sertésmájkrém: Soká éljen Jim bácsi!!! :)))

De komolyan. Nem értem ezt a sok szerencsétlen lázadozót. "Atomot rá" meg "besózni a helyét"... Ajjj. Mi a faszt zavar titeket ez a két gagyi szar? Miért csípi a szemetek, hogy létezik 2 ILYEN csatorna is? Baszki, annyi minden mást is csinálhattok, sőt, nézhettek is, ha akartok... Ha vennétek a fáradtságot...

Komolyan szánalmas... Ez nekem kábé olyan, mintha azon hőzöngenétek, hogy nyírjunk már ki minden buta és ronda nőt, mert Ti egy szépetés okosat akartok megbaszni... Keressetek magatoknak, Fogtok találni. Valakinek meg ők is jók lesznek. Mint ahogy azok is.

A buta parasztnak buta műsor kell és ezen senki és semmi nem fog változtatni. A kertévék meg pont ebből a fajta igénytelenségből élnek. Az a sok hülye akkor is ezt a 2 csatornát fogja nézni, ha közben a DIGITv-n száz másikat is választhatna.

Kenyeret és cirkuszt a népnek. Az kell nekik nem az éca. Tisztelet a kivételnek.

Koky_ 2009.11.02. 20:48:52

Azért van ezerféle tv-csatorna, hogy mindenki találjon kedvére valót. Nem csak a két kercsatorna létezik. Nem is értem, mire ez a nagy felháborodás, meg vita :)

Koky_ 2009.11.02. 20:50:01

@Novi bácsi: ez jó! A számból vetted ki a szót :D

gregibroki 2009.11.02. 20:55:51

Eddig nem néztem egyik szart sem, de akkor elkezdek tv2-t nézni, ha az átlagémbernek a zertéel jön be. Ezeknek jön be a sláger ráááádiiió meg a dánubiusz. Ezek szerint egész igényes a mosóporos 2.

fda 2009.11.02. 20:58:17

Szegénységi bizonyítvány, ha valakitől annyi telik, hogy szombat este a TV előtt tud punnyadni.

A TV2-t "csak" párszázezer emer bámulta. Na az RTL aztán biztosan maga A SZÍNVONALAS SZÓRAKOZÁS, megérte 2 millió embernek, hogy azt bámulja.

Én egyszerűen megoldom, évek óta nincs TV adásom. Filmet nézni úgyis lehet, hogy 1. én választom ki, hogy mit szeretnék 2. nem kell negyedóránként negyedórán keresztül reklámvégét várni.

brlv24 2009.11.02. 21:05:07

En biztos nem neztem, egyik sincs beallitva:)

Nem nezek tragyat:D

Mákvirág 2009.11.02. 21:08:12

Szeretném látni azt a statisztikát, melyben összevetik hétvégén 08.00-20.00 között a kercsatornákat az összes gyerekcsatornával. Félek kiderülne, hogy hirdetési szempontból jobb lenne a öt gyerek csatonán nyomulni, mint 100szor annyiért a nagyoknál.
Mellesleg ne legyen reklám a gyerekcsatornán, ahogy a jim-jam-on nincs is!

Butuska 2009.11.02. 21:18:39

Elképesztő, hogy olyan adatokon nyammogtok, ami semmi féle befolyással nincs az életetekre, főleg, hogy utáljátok a két országos kereskedelmi adót :) Amúgy az AGB által mért adatok, az általuk szolgáltatott adatok nemzetközi normáknak tökéletesen megfelelnek, a hirdető cégek ez alapján tudnak dönteni a világon mindenhol. És ahol nem az AGB mér, ott más, de a tematika ugyan az. Más kérdés, ki hogyan viszonyul a reklámokhoz, én pl olyankor intézem apróbb ügyeimet, vagy váltok csatornát, de ez a grafikonokon is gyönyörűen látszik. Senki nem kötelez arra, hogy nézd a tévét, mint tudjuk az is adat, ha valaki csinál valamit, és az is, ha pont nem csinál :) Nem véletlen amúgy, hogy független cég mér, mert csak így lehet a valósághoz legközelebb álló eredményt kapni. Akit bővebben érdekel a mérés mikéntje, itt olvasgathat: <href>www.agbnielsen.net/whereweare/dynPage.asp?lang=local&id=98&country=Hungary</href>

M.Islander 2009.11.02. 21:22:23

mennyivel izgibb egy ilyen grafikon, mint a két keradó műsora!!

M.Islander 2009.11.02. 21:23:48

nem-e lehetne-e-e a rádiókhoz hasonlóan ezt is a Fideszre bízni?

Píter 2009.11.02. 21:25:20

Aki nem néz tv-t az mi a *aszomnak olvassa el ezt a cikket és kommentel ide?? túrázzon a hegyekben, írjon verseket, ha annyira nem néz tv-t... bazz

2009.11.02. 21:28:48

Ez aztán a nagy dolog...

Talán értéke lenne a hírnek, ha ezt nem lehetett volna 3 más hírportálon órákkal korábban olvasni.

A hír értéke meg úgy általában is annyi, mint annak, hogy most éppen mennyibe kerül 1€.

Szar a TV2, nem tudnak évek óta normális műsort készíteni. Kár ezért az Index főoldalát terhelni.

Tessék valami hasznos információt is írni és nem elkésve más oldalakon megjelenő publikálások előtt. Szajkózni mindenki tud.

Elsőnek lenni nehéz, de annak van értéke.

LouiS 2009.11.02. 21:30:51

@Píter: nem tudtad, hogy a 10 millió önjelölt médiaszakértő országa vagyunk? Meg a 10 millió fikagép, a 10 millió politikus, a 10 millió ilyen-olyan szakértő... Csak egy dolgot nem értek: ha ebben az országban mindenki annyira ért mindenhez, akkor miért vagyunk még mindig a békának ama bizonyos része alatt?

2009.11.02. 21:31:38

@Butuska: Lósz... sem ér az AGB mérés, amikor én megnézek egy filmet szombaton, amit a set-top-box vesz fel és áttekerem a reklámot.

Pedig engem is beleszámítanak a statisztika alapján a nézettségbe, ahogy sok más sorstársamat is, akik inkább nem élőben néznek műsort, hanem felvételről, reklámot áttekerve.

Nagy ügy hogy a számomra kedves filmet max 2 nappal később nézem meg. Semmiről nem maradok le, ami aktuális.

BKV - Önnek megyünk 2009.11.02. 21:36:17

ki a faszt erdekel ez az egesz????

olvasom a kuruc.infót ....nem szarabb az indexnél 2009.11.02. 21:42:40

szarok mindkét adóra... s az ilyen jellegű okoskodásra.... el t'om képzelni amint pár ürge, aki nincs mit csináljon, ül szombat este egy valami faszság előtt, s számolgatja, hányan néznek s mit.....

Butuska 2009.11.02. 21:45:30

@agyramegy: ha elolvastad volna a kommentemben javasolt linket, látnád, hogy az új mérőkütyüt nem zavarja, hogy mikor nézed, mert regisztrálja a digitális visszanézést is... ahogy a neten tudják követni, mely oldalakat nézed, úgy a tévénél is (csak a tévé esetében tudod, hogy mérnek). Aki pedig beleegyezik a mérésbe azért csinálja, mert tudja, fontos, hogy ő mikor és mit néz. Nem kötelező, bármikor kiszálhat, senki nem fogja érte lámpavasra kötni.

speki2 2009.11.02. 21:46:13

aki RTL-t és TV2-t néz, nem lehet sikeres ember.

Pikk Dáma ♠ 2009.11.02. 21:47:20

@BKV - Önnek megyünk: pl aki médiablogot olvas
érted a célzást, ugye?

fec2000 2009.11.02. 21:49:43

A TV2 nyereséges, sőt a befektetői kör egyik húzómédiája. Nem szándékozik változatni, legalábbis nem nagyon a dolgok menetén.
A reklámbevételei így is jól vannak, köszönik.
Illetve nincsenek jól, de ezt a dolgozók kirúgásával kezelik (egy ideig).
úgyhogy minden megy tovább a régiben.
Egyedül a sport osztályt újították be, mely lassacskán felpörög.
A befektetői kör egyébként (de lehet, itt spec tévedek) más országokban jobboldali adókat tart fent.
Az RTLen is vot bukás jócskán, elég csak a Hetihetesől kilépett Váncsa magánszámát ideidézni, mely tök unalmasra és ütődöttre jött ki, mint maga Váncsa. A fickót a balértelmiség kontraszelekciója tartja a felszínen, de a médiapiacon életképtelen. Egyébiránt a 7i7es is ilyenné vált. megy, mivel nem engedik versenyezni más hasonlóval. Már ré óta nem engednek be a 7 közé jobboldalit.

sertésmájkrém 2009.11.02. 21:51:37

@Butuska: Ha nem lenne baszott hangos az alaphanghoz képest a reklám, tőlem az is szólhatna mögöttem, most is megy vmi adás, de ahogy bebasszák a reklámot el kell kapcsolnom máshova, mert egyszerűen kizökkent. Ha nem emelnék a hangerőt, simán mehetne a sok szlogen, biztos belém is ivódna. :)
Az én egyszerű elképzelésem szerint főleg az ilyen kizökkentő "apróságok" miatt kapcsolnak el az emberek reklámidőben. Ha ez megszokott lesz, akkor már a hangerőemelkedésre automatikusan kapcsl az ember. A másik, hogy hihetetlenül hosszúak a blokkok.

sertésmájkrém 2009.11.02. 21:53:55

@LouiS: én tudom, mivel ehhez is értek. Egyébként ilyen ez a világ, mindenkinek van véleménye, na most mondd meg.
Egyébként segítek, azért olvassa a sok ember, mert érzelmeket vált ki belőle a hír.

2009.11.02. 21:55:18

@Butuska: Nem olvastam el, mert nem fogok ennyi kommentet elolvasni, tudva, hogy miként működik a rendszer, hiszen ismerősöm évekig az AGB-nél dolgozott.

Statisztikai alapon megy, a mérési hibákkal együtt. Mivel gyakorlatilag reklámot én soha nem nézek, biztos vagyok benne, hogy a statisztikába nem tartozok bele.

Ilyen tekintetben és ez a blog írót minősíti feltételezi, hogy átkapcsolok a másik csatornára. De ezzel a blogíró is minősíti az embereket, hogy biztos átkapcsolnak 3 perccél egy olyan csatornára, ahol fogalmuk sincs, hogy mi megy.

Etetni nem kell engem a hülyeségekkel és az ötleteléssel. Egy biztos, a blogot író embernek lövése nincs az életről. Megélhetési újságíró.

Thulsa Doom (törölt) 2009.11.02. 22:05:12

Nem értem, miért nem tud beújítani kettes számú gagyitévé? Há' ennyi ötletük sincs?
Csinálhatnának mondjuk egy realitisót, ahol a szereplők egymás friss, meleg szarát ennék meg élőben, meg a fingjukat szagolgatnák. Tuti nézettség! A végén meg az jutna tovább aki nagyobbat szarik és büdösebbet fingik mint a többiek...

lifelike 2009.11.02. 22:07:00

ez jo, ezen most jot rohogtem
tv2 annyira szanalmas, de hogy ennyire :D
ez kesz
a keplet odabasz :D

Der Beste 2009.11.02. 22:22:15

@pinky, the brain: Na, ha valóban szarnál rá, akkor nem írnál ide.

juliusbond 2009.11.02. 22:23:01

a két kertévét télleg meg kéne szüntetni...de nem azért, hogy legyen országos MSZP és Fidesz tv, hanem a frekvenciáján lehetne digitálisan nyomni 2x5 csatornát HD
pl Viasat3

Mopsz 2009.11.02. 22:31:15

Az RTL sokkal több büntetést kapott már az ORTT-től, mint a TV2, mert mindig elkövetnek szabálytalanságokat, nem akkor adnak le sokszor műsorokat és nem olyan korhatárral, mint kéne. A főzős műsorok közül szerintem meg a Hal a torta jobb, mint a Vacsoracsata, jobb a kommentátor is nem olyan erőltetett, mint az RTL-en.
Amúgy mindenhol egyformán vannak jó és rossz műsorok. Most pl. az RTL-en igénytelen Benkő feleséget keres című műsor megy. Fúj, szerencsére egy részt nem néztem még meg belőle, csak a beharangozót láttam, inkább az NCIS-t néztem ma például.
Szép napot mindenkinek!

Szakbarbár (törölt) · http://nezettseg.blog.hu/ 2009.11.02. 22:33:29

@juliusbond: és szerinted milyen üzleti modell szerint működne a 2x5 digitális csatorna az RTL Klub és a TV2 analóg helyén?

Most is lenne arra lehetőség, hogy bárki indítson HD-minőségű, digitális földfelszíni adásokat, de előfizetési díj nélkül, szabadon fogható formában nem éri meg, pláne nem a MinDig párezres nézőkörének.

M, az állat 2009.11.02. 22:38:21

az a baj, hogy ez a nyomorék ország a sztárcsináló, agyatlan hülyeségre pörög az első lovag helyett. ez gáz.

Szakbarbár (törölt) · http://nezettseg.blog.hu/ 2009.11.02. 22:39:36

@Cuburka: a száz barátod nem reprezentálja az ország népességét. Laknak azért még itt páran.
Másrészt én mindig is szkeptikus voltam a büszke "nem nézek tévét" kijelentésekkel kapcsolatban. Bizonyos körökben, akik úgy érzik, hogy ezzel a kijelentéssel tudják nyomatékosítani azt, hogy ők értelmiségiek, szóval náluk manapság divat ezt állítani.

chrismaster · http://twitter.com/thegoodkchris 2009.11.02. 22:47:32

VIASAT3,VIASAT6,HÍRTV,COMEDY CENTRAL,MUSIC TELEVISION + DVD és NET !!!!

OSZT' JÓ NAPOT !

sharon 2009.11.02. 23:01:17

A férjem az elsö lovagot nézte, ezért én inkább az alvást választottam.

Amúgy a Született feleségeket bármikor nézném. Hajrá!
Csak éjszaka fél11-től negyed12-ig nem...

szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.11.02. 23:04:45

@Flaggx: Ez az!!!!! Végre! Valakit kimoderálhatok ezért! Nem nézél négy éve tévét? Jaj de jó! Ki vagy tiltva!

szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.11.02. 23:06:10

@Ajtony: legyszi elobb olvass utana, aztan irj hulyesegeket. Kezdesnek itt: index.hu/kultur/media/agbhun
aztan egy kicsit bele is ashatnad magad.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.11.02. 23:06:57

@Cuburka: És igen! Még valakit kitilthatok. Szép ez az este.

sutyerák 2009.11.02. 23:09:46

a tv2 50%-kal több xarqpaccal tesz a nézők fejére,mint az rtl.Egyébként az sem semmi a vonalkódos szájú Fábryval.
-ez a véleményem

bakterzsolti 2009.11.02. 23:18:42

NA FIGYU! Nekünk a kábelen a minimum csomagban van csak 50 adó. 5-en vagyunk,senki nem nézi a fent említett két csatornát. Tehát az én statisztikám szerint senki nem nézte aCsillagszületiket,nemhogy minden negyedik magyar!!!!

Vincenzo90 2009.11.03. 00:49:20

A vörösCsillag Születik elejét többen nézik, mint a döntőt, az fix, mert mindenki a lúzerekre kíváncsi, akik kiesnek.

Nusy73 · http://egyszeregy.blog.hu 2009.11.03. 01:08:55

SzabóZ,

ha dilettáns vagy ember, akkor mi az Istennek írkálsz baromságokat?

Fogalmad nincs a T-Home IPTV platform képességeirõl.

Elárulok Neked néhány egy apró titkot:
Az AGBN 840 háztartás adataiból extrapolálja és számíthatja a nézettséget,
A T-Home IPTV-nek 70k+ elõfizetõje (háztartás) van (nem adom hozzá a T egyéb TVs platformjait - kábel és müholdas),
Az AGBN panelmérést csinál, ami MINDIG torzít - mondjuk az üveggyöngyre jobban harapó majmok cseppet felülreprezentáltak a mintában - amely torzítást MINDIG megpróbálják algoritmusokkal kiküszöbölni, és SOHA nem sikerül,
Az IPTV platform nézõit 90%-nál magasabb arányban lehet beprofilozni a használati szokásaik alapján (azaz simán tudhatja bárki, hogy ki ült a TV elõtt).

Mindegy is... tudod online tartalomfogyasztás mérésre is volt egy cég, amelyik azt hitte mindent tutin csinál. Jövõre már nem õ mér... így lesz ez az AGBN-el is, amint rájönnek a Náladnál hozzáértõbbek, hogy mi is az, ami megfelelõen nagy mintából, pontos statisztikákat tud adni.

Sok sikert a további szakértéshez - persze elõtte nem lenne hülyeség, ha utánanéznél a MediaRoom platformnak... és hogy miket tesz bele az MS.

fagzal 2009.11.03. 01:09:41

House-t nézek az AXN-en, Family Guy-t a Comedy Central-on. Tőlem megdögölhet mindkét játékos.

azértmertcsak 2009.11.03. 02:42:00

ezek, akik épp most próbálnak televíziózni a Róna utcában (vak vezet világtalant): vagy tök tehetségtelen/dilettáns/ötlettelen amatőr balfaszok(nyilván nem a gyártásról, a technikusokról meg a tisztelet a kivételről beszélek), vagy az RTL titokban fizet ezért...

az örömhír, hogy ennél csak jobban lehet csinálni.. de ha nincs lehetőség nincs kanál se...

Óh, mit nem adnék érte, ha én rúghatnám ki Magyar Ritát meg a sleppjét.. ejj ejj csorog a nyálam, ahogy arra gondolok, milyen gyorsan tennék rendet szőnyegbombázással a hírosztályon, megspékelve egy egészségügyi beöntéssel a filmosztályra, huh ahh ahh ahhhhhhh aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh

és akkor lennénk kb. optimalizálva, a nullán, akkor lehetne kezdeni műsorokat készíteni...

100 nap

sertésmájkrém 2009.11.03. 03:12:01

@Nusy73: A lényeg az hogy a 2 nagy kereskedelmi adónak ez a mérés megfelel, mivel így hozzájuk csúszik a nagy reklámlóvé.

sertésmájkrém 2009.11.03. 03:16:17

@sharon: A torrent a te barátod is, akkor nézed amikor akarod. Csak egyszer kezdd el, a büdös életben nem nézel többet tv-ben sorozatot.

lujo22 2009.11.03. 04:46:18

@artdark: "Az egyikre a HírTV-t a másikra az Echo-t, oszt jóvan."

Sztem is, és akkor végre az emberek egymásal beszélgetnének, közös programot csinálnának. Esetleg akkor nőne a nézettségük, ha a többi tvadót megszüntetnék, és az emberek ráfanyalodnak. :D

gpetersz 2009.11.03. 05:18:09

1. Minden kereskedelmi csatornát a Dunába
2. Az AG Nielsen-t is utána

Még egyéb?

sunázósün 2009.11.03. 06:29:09

@gpetersz: ne fertőzd a Dunát ilyen szarokkal, azon vannak néha nézhető műsorok.)

Maurice74 · http://www.personaltraining.hu 2009.11.03. 06:57:43

Ez hihetetlen, hogy Bud Spencer még mindig megver egyáltalán valamit. 6 éves koromban szerettem, de most már 35 vagyok.. És ezzel a többi néző is így lehet..

www.demonbonnie.hu

gabesz: 2009.11.03. 07:30:04

Ezeknél bármikor jobb egy "How it's made" , valamelyik ismeretterjesztőn.
Van pofájuk ilyen szar filmekkel kiszúrni az emberek szemét a kereskedelmik -mindegyik-.

implode 2009.11.03. 07:47:24

Tök mindegy, hogy a TV2 bukik vagy az RTL. Én azt szeretném végre látni mikor mindkettő csatornát megfosztják a frekvenciájától. Évek óta nem nézem őket csak szinte morzsákat. Nekik köszönhetem hogy leszoktam a tv nézésről. A TV2 egyszerűen analfabéta a szakmához, az RTL meg a legaljasabb műsorkészítő. Ők olyanok mint a sportban a Gunnar Prokopop. Ha kell beszaladnak a pályára és fellökik az ellenfelet. A cél (az a rohadt profit) bármit szentesít, érték nem számít. Szemétre mindkettővel. Meg az összes ott dolgozó médiagenyával.

|Padre| 2009.11.03. 07:57:30

A TV a mai világban károsabb felnőttre gyerekre egyaránt mint gondolnánk. Függőséget okoz és eltorzítja az emberek stílusát és értékrendjét.
A 2 csatorna már évek óta nem képes minőséget produkálni nem lenne nagy veszteség ha megszűnne csak azoknak akik imádják a reklámokat és a reklámokat meg a reklámokat köztük néhány olyan műsorral, amikben a szereplők intelligencia hányadosának összege nem éri el a sugárzott műsor időtartamát percben számítva. Ez a képlet ma magyarországon!
Hulladék műsort adni és megélni a zombi mindent megnéző lakosságból nem nagy feladat.
Szerencsére van bőven ismeretterjesztő csatorna, ha nem lenne nem is lenne tévém :)

Nogee bácsi · http://neogallery.blog.hu 2009.11.03. 08:15:24

Itt rengetegen szidjuk a kereskedelmi csatornákat. Úgy tűnik, hogy egybehangzó a vélemény. Csak tegyük hozzá, hogy semmiképpen sem hiteles a vélemény, ugyanis itt csak "online" véleményezők vannak. És valószínűleg mindannyian néztünk már számítógépen valami jó mozit. Sőt, valószínűleg nem egy van köztünk, akinek hatalmas gyűjteménye van. De ne felejtsük el, hogy Bivalybülgözd külsőn, Marika néni aki még életében nem látott UTP kábelt, az RTL-t vagy a TV2-t fogja nézni. Neki nincs se warezja, se torrentje.

Ami ingyen van, az annyit is ér. Sajnálatos módon, aki színvonalas műsort akar, annak fizetni kell. Discovery, stb...

forgodssake 2009.11.03. 08:21:52

szaboz: mi alapjan modnod h az iptv minta kicsi? ugy ertem ma kb itthon van 240.000 IPTV elofizeto. A szegmentalas ugyan nem megoldott, es valoban nem reprezentativ, de a minta kicsieget beirni, eleg varatlan:)

Samott 2009.11.03. 08:48:01

Megjegyzem azokat se ertem, akik itt el akarjak venni a frekvenciakat a ket nagytol... ezek az emberek egy dobozban elnek vagy mi? 80% korul van az orszag kabeles (+muholdas) lefedettsege, az a 20 szazalek csoringer aki nem tud egy kabelteves alapcsomagot megfinanszirozni az a ket nagy hirdetoinek se celcsoport, kb. szocialis juttatas, hogy kapnak a cirkuszbol ok is. Kulonben 2012-ben ujraosztjak a piacot, es a ket kerekedelmi maradhat a digitalis csomagban. Mar ha akar, ha megeri nekik... valszeg tobbet szakitananak ha a kabelteveket fejnek meg ahogy a Spektrum meg a tobbiek teszik. A nezettseg mar reg nem a lefedettsegrol szol, hanem a musorrol. Lasd m1 hiaba van orszagos lefedettsege kb. annyian nezik (4,4) mint a Viasatot (3,8), cool-t (3,7) vagy eppen a film+-ot (4,6).

stevy 2009.11.03. 09:15:11

Okuljatok a Danubius-Sláger storyból! És olvassátok el az alábbi linket - szépen megmutatja a valóságot!

www.hirszerzo.hu/cikk.furcsa_forditott_lobbi_a_radiofrekvenciak_korul.128826.html

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.03. 09:16:39

azért az mulattságos, hogy az RTL mutatója kilóg a képernyőről :D

az első lovagot meg fél éve adták századjára

Br (törölt) 2009.11.03. 09:46:21

Egyik szar, a másik fos, 20 percenként reklámmal fűszerezve. Ha filmet akarok nézni, akkor bekapcsolom a számítógépet. Tőlem meg is szünhetnek, Győzikéstől, Maúnikástól, Benkő Dánielestől. Ezek nélkül tartalmasabb és színvonalasabb az ember élete.

Nusy73 · http://egyszeregy.blog.hu 2009.11.03. 09:56:07

@sertésmájkrém: Hali,

semmi gáz azzal, hogy a két nagy adónak megfelel. Éppen azért hoztam példának az online tartalomfogyasztás mérését, mert ott is volt egy egyeduralkodó szolgáltató, és csak ült a seggén. Aztán jött egy másik versenyzõ, jobb méréssel, nagyobb mintával és az addigi egyeduralkodó megy a levesbe.

Valójában arra reflektáltam, hogy SzabóZ Doktor Úr anélkül mond bármit is az IPTV képességeirõl, hogy a leghalványabb fogalma lenne róla...

Der Beste 2009.11.03. 10:00:19

@sertésmájkrém: Nekem itt van a Maffiózók összes dvd-n, de egyszerűen egynél több részt nem bírok megnézni egyszerre, mert fáraszt. A heti egy rész a tv-ben pont megfelel nekem. Az egy Dexternél nem bírtam kivárni a következő adást, s elolvastam az IMDB-en a tartámát.

Papagena 2009.11.03. 10:11:18

Nogee bácsinak igaza van. Ezek az ingyen-tévék, mint a TV2 meg az RTL tényleg csak szemetet közvetítenek, viszont pont azért mert ingyenesek, a legszegényebb családokban ezt bámulják. Nincs más. Az m1, m2, Duna, Autonómia értékes műsorokat közvetít ugyan, de arra nem alkalmasak azok a műsorok, hogy a nyomorról, a munkanélküliségről, a hideg lakásról, a kiválthatatlanul drága gyógyszerekről, a kifizetetlen számlákról elterelje az emberek figyelmét. Ezért aztán marad a neoprimitiv agymosás: fél óra reklám között néhány perc idiótizmus, és/vagy ezer éves, százszor lejátszott filmek. Nekünk mindenből a szemét jut sajnos.

Szakbarbár (törölt) · http://nezettseg.blog.hu/ 2009.11.03. 10:21:37

@forgodssake: az a 240 ezer IPTV előfizető inkább olyan 70 ezer.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2009.11.03. 10:22:57

Szerintem nem az a durva, hogy 1000 háztartásból kitalálják, mit néz 2500000 ember. Hanem az, hogy 10-ből 9 nem néz TVt, de 10-ből 9 mégis jól tudja, mi volt tegnap a Benkős műsorban.
Mondjuk ez utóbbit én meg tudom magyarázni elég egyszerűen :P

Der Beste 2009.11.03. 10:23:35

@Papagena: Igazad van, nekünk mindenből a szemét jut.
Kommentelőkből is.

Anselmo 2009.11.03. 10:25:36

Lehet könyvet is olvasni, ha nem tetszik a TV...

A'sel 2009.11.03. 10:46:48

ESPN America
National Geographic
Spektrum
Discovery
HBO
HBO 2
Sport 1
Sport 2
Euro Sport
Cartoon Network

A duna TV-n es az M1-M2-on neha vannak jo filmek es jo musorok.
A tobbi az gagyi primitiv embereknek valo

Minden Nick Foglalt Már Talán Ez Nem 2009.11.03. 10:52:47

Nem sok értelmes műsor van a TV-ben, de azt a keveset is csak a National Geographic adja. (Vagy a hasonló tematikájú adók.)

Pl. ha majmokat akarok látni, akkor jobb a NGC-re kapcsolni. A parlamenti közvetítésben is vannak majmok, csak az NGC-n érdekes dolgokat is mondanak hozzá.

Mutant · http://nagykovacsi.net 2009.11.03. 10:54:18

Nincs mit csodálkozni. Első lovag Connerystűl, Gerestűl kb. az utóbbi 2 évben min. negyedszer megy le RTL, TV2-őn. Nemcsoda, ha már max az újszülöttek és romantikus film rajongók nézik meg.

Tényleg nem lehetne valamilyen statisztikát csinálni vmelyik tv-műsoros site segítségével, hogy egyazon filmet 1 éven belül hányszor adják le? Meggyőződésem, hogy van olyan film TV2-őn, amit már egyszer adtak ebben az évben, mindkéttszer főműsoridőben.

papugaja 2009.11.03. 10:55:39

Én már nem is nézek tévét, a nézettségi adatok sokkal szórakoztatóbbak, inkább azt olvasgatom főműsoridőben.

lecsó73 2009.11.03. 11:07:49

Zka: miért, volt tgnap benkős műsor??? :):):)

72-es 2009.11.03. 11:12:10

Nincs min csodálkozni, az Első lovag egy elképesztően rossz film.

legkondishop.hu 2009.11.03. 11:27:29

Hajósé volt a Magánszám,nem Váncsáé

huta9020 2009.11.03. 12:12:27

@72-es: Teljesen egyetértek, az Első lovag nagyon rossz film.

zaq 2009.11.03. 12:29:19

@Nusy73: szerintem azért ez a hangnem mégsem kellene ide (személyeskedés), attól függetlenül, hogy van igazság abban amit mondasz.
az a helyzet, hogy IPTV-re valóban sokkal megbízhatóbb adatok vannak, lévén a minta megegyezik a populációval; a gond, hogy a populáció ebben az esetben az IPTV-zők köre és nem a teljes lakosság. egyelőre különböző platformok működnek és crossplatform kell vizsgálni a nézettséget.
az más kérdés, hogy erre is van jobb módszer manapság is, például a portable peoplemeter (PPM), ami nem háztartásonként, hanem egyénenként mér. egyszerűsítve úgy működik, hogy a mintában szereplőknek van egy kulcstartó méretű készüléke, amit magánál hord, ez pedig a csatornák által kiadott jeleket figyeli (egy, a hallható tartományon kívüli frekit, ami az adott csatorna identifikálására szolgál). így, ha a kocsmában nézed a meccset, vagy átmész a csajodhoz és együtt nézitek a romkomot (akár a másik szobában), vagy kimész az erkélyre cigizni a reklám alatt, ahelyett, hogy elkapcsolnál, akkor az kerül regisztrálásra.
ha jól van megválasztva a minta, akkor ez igenis elég megbízható bír lenni. tudomásom szerinta szlovákoknál, a törököknél meg Ausztráliában már ezt használják. jelenleg azonban, mint többen is írták, a nagy kertévéknek előnyös az AGB-s módszertan torzulása, így ők nem érdekeltek a váltásban (lévén így még nagyobbnak tűnik az előnyük, jobban tudják értékesíteni a GRP-t).

a jövő mindettől függetlenül valószínűleg az lesz, hogy - ha minden digitalizálódik, akkor - nem csak te csekkolod a tv-t/internetet/rádiót, stb, de az is csekkol téged (1984 ftw), mind készülék szinten, mind egyéni szinten.

krisz113 · http://tmis.blog.hu/ 2009.11.03. 17:23:24

Személy szerint én a TV2-t többre tarom, mint az RTL-t. Az ilyen tehetség kutatókat meg sosem néztem. Inkább adnának Odaátot a helyett...

Nusy73 · http://egyszeregy.blog.hu 2009.11.06. 12:28:09

@zaq:
Szia zaq,

a hangnem kizárólag annak volt köszönhetõ, hogy SzabóZ sokadszor szól hozzá olyan témához szakártõként, amihez egyébként nem ért. Amennyiben evangelziálja a hülyeséget, akkor engedtessék meg nekem, hogy hülyének nézzem. Természetesen a moderáció lehetõsége az övé, de van egy igen régi mondás is: aki kurvának áll, az ne sírjon, ha b****ák.

Az éltalad leírtakra:
elsõsorban nem a nézettségmérésre koncentráltam a hozzászólásomban (ahhoz kevéssé értek), csupán a visszirányú platformok (most jelesül az MS IPTV) elõnyeit és potenciálját próbáltam érzékeltetni a klasszikus nézettségméréssel szemben. Ahogy Te is írtad: a jövõben nem fognak megkérni arra sem, hogy kulcstartót hordj, hanem egyszerüen profiloznak vislekedés alapján. Csak néhány ötlet: milyen hosszan nézel csatornákat/spotokat, mely csatornákon szörfözöl át, mely' gombokat használod a távirányítón...
Ezen adatokból mint mondtam, már most 90% feletti biztonsággal lehet megmondani, hogy a háztartás mely tagja ült a tv elõtt - pontosabban nem ezt, hanem hogy a felállított profilok közül melyik ült ott. És hidd el, a profilok jórészt lefedik a háztartás tagjait. Anélkül, hogy aktívan részt vállalnának a mérésben.

Senki ne értse félre: ez egy lehetõség, és nem a valóság. De abban biztos vagyok, hogy ilyen lesz a jövõ... túl sok pénz van benne, hogy kihagyják a résztvevõk.

Samott 2009.11.06. 12:45:40

@Nusy73: ez erdekesen hangzik, adatbazis/adattarhaz turkalo vagyok, szivesen dolgoznek ilyen helyen. :)

Nusy73 · http://egyszeregy.blog.hu 2009.11.06. 19:15:09

@Samott:
Tudom ajánlani az AGBN-t, vagy bármely nagy statisztika céget. Ott aztán lehet turkálni az adatokban... :)

OnlineVideoBlogger · http://onlinevideomarketing.blog.hu/ 2009.11.08. 11:13:12

@Bogoj: Ismétlés a tudás anyja nem tudtad? :) Akkor elismétlem: Ismétlés a tudás anyja! :-))))
süti beállítások módosítása